|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Majco
Od: Majco
|
Pridané:
24.8.2007 9:40
No neviem neviem ale to bude asi trošku dlhšie páliť :)
|
|
JUPI
Od: JUPI
|
Pridané:
24.8.2007 10:07
Izraelci zas niecim prekvapili
|
|
wee
Od: wee
|
Pridané:
24.8.2007 10:29
dalsia "kvalita" ala ICQ :))
|
|
max
Od: max
|
Pridané:
24.8.2007 16:13
Alebo DesertEagle :-D
|
|
steve
Od: steve
|
Pridané:
24.8.2007 19:37
amrecika zbran vyrabana v izraeli
|
|
Robert
Od: Robert
|
Pridané:
24.8.2007 22:05
Bola, uz nie je.
|
|
Deer Dance
Od: Deer Dance
|
Pridané:
25.8.2007 11:53
tak Galil
|
|
karoll
Od: karoll
|
Pridané:
24.8.2007 12:35
a budu za to chciet nekrestanske peniaze :-D
|
|
Mark
Od: Mark
|
Pridané:
24.8.2007 19:36
Aj tie krestanske im budu dobre ;) .
|
|
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
24.8.2007 10:08
finalne vyrobky budu uvedene o 30 mesiacov, tj.j 2,5roka
k tomu dobu na znizenie ceny mechanik a medii - t.j. min. cca 1 rok a budeme mat media s cenou 1,25-2 Sk/GB
dnes mame HDD s cenou od 8 do 10Sk/GB DVD media od 6SK, tj. pod 1,50Sk/GB .. hm, nemaju sancu s tymi cenami - staci aby HDD zvysili kapacitu cca 3x..
|
|
Tony
Od: Tony
|
Pridané:
24.8.2007 13:49
Súhlasím s tebou, tie ceny zatial nemajú šancu
|
|
Deer Dance
Od: Deer Dance
|
Pridané:
25.8.2007 11:55
ale maju...
Tie ceny su jeden z naj plusov...
neviem ci to berete na kusy ze si podobne velku podlozku pod hrncek kupite ze 14SK, ale maju naj cenu na GB...
|
|
Tony
Od: Tony
|
Pridané:
26.8.2007 23:21
Berem to tak, že asi akú veľkosť by som využil, tj. nazbieram 100gb na disku, tak načo to budem páliť na tb medium za 1250sk, keď to dám na dvdéčka za 180sk....
|
|
misi
Od: misi
|
Pridané:
13.9.2007 14:30
neviem ako ti ide matematika, ale 1TB je 1024GB a na jedno DVD ti vojde 4.7GB takze ak dokazes 217 DVD dodat za 180sk tak kupim milion ks
|
|
ARny
Od: ARny
|
Pridané:
25.8.2007 15:27
Ja tiez suhlasim ale osobne si myslim ze za tu dobu sa zacne presadzovat skor holograficky zapis nez tato technologia.
|
|
3hlav
Od: 3hlav
|
Pridané:
25.8.2007 15:42
presne tak, moja rec, tak o tri roky bude 2 TB hdd stat okolo 3000 Sk
teraz trochu cisteho vina, aj ked sa im podari zapisovat na ten disk rychlostou 20 MB/s, tak na jeho kompletne vypalenie bude potrebnych zhruba 14 hodin, uf trochu moc ne, no a pri prijatelnych rychlostiach zapisu (t.j. vypalenie disku pod 1 hodku)by museli roztocit v mechanike disk do extremnych otacok co by nevydrzal ani za ~!@#$%^&%!@!#^
|
|
Jaj
Od: Jaj
|
Pridané:
25.8.2007 15:50
Ešte mi povedz ako často budeš vypaľovať naraz 1TB.
|
|
m15k0
Od: m15k0
|
Pridané:
25.8.2007 17:38
Nechapem ako si to ratal, ked mne to vyslo 1.2406 SK/GB za DVD a 5.529 SK/GB. Ja som pouzil cenu z VO s DPH.
HDD: Hitachi 320GB 7200rpm 8MB cache
DVD: DVD +- R INTENSO 4.7GB 8speed
|
|
m15k0
Od: m15k0
|
Pridané:
25.8.2007 17:40
5.529 je za HDD
|
|
JJJ
Od: JJJ
|
Pridané:
24.8.2007 10:21
Mne sa to paci a ked ho vyvinu tak nech zacnu hned s predajom v EU...to by som sa potesil
|
|
emanuel
Od: emanuel
|
Pridané:
24.8.2007 10:34
no mozno budem vyzerat jak blb...ale moc som ten clanok nepochopil...tusim mi chybaju zakladne poznatky o optike...a to studujem FEI.:D
|
|
mirres
Od: mirres
|
Pridané:
24.8.2007 10:40
hmm no to by som sem na tvojom mieste ani nepisal :)))
|
|
DSL.sk
Od: DSL.sk
|
Pridané:
24.8.2007 10:55
Je tu k dispozícii dosť malý priestor, aby to mohlo byť rozobraté detailne, ale skúste položiť nejaké doplňujúce otázky, pokúsime sa zodpovedať.
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
24.8.2007 11:53
Je tazke uspokojit vsetkych, niekto chce zakladne info, napr ja citam hlavne nadpisy a inym bude malo, aj keby bol clanok na niekolko stranok, nastastie vsetci pozname Google, skoda len, ze vsetko je hlavne v EN a vedecke terminy v EN daju zabrat kazdemu. ;)
|
|
ARny
Od: ARny
|
Pridané:
24.8.2007 10:57
Podla mna to je bezzube vyhlasenie bezzubej firmy. Nemaju sancu dostat sa na trh kde vladu velke a silne firmy. But ten patent predaju nejakej spolocnosti alebo si ho mozu strcit rovno do suplika lebo pochybujem zeby boli schopny nasytit svetovy trh.
|
|
jkl
Od: jkl
|
Pridané:
24.8.2007 11:07
no hej garazova firma :) historia ukazala ze to "ozaj nejde" vid napr M$ alebo H&P .
|
|
ARny
Od: ARny
|
Pridané:
25.8.2007 15:24
Poslednych 20 rokov nevznikla z garazovej firmy ziadna velka firma s vynimkou softwarovych firiem. Musis si uvedomit ze hardware je trochu iny sudok. Keby toto chceli dat na trh potrebovali by miliardy dolarov na to aby ho dokazali uspokojit. Jedinu sancu vidim v tom zeby tu technologiu prevzali ine vacsie spolocnosti ako sony,toshiba, atd. Tiez neni vobec vyrieseny format zapisu. Aby sa tato technologia uplatnila museli by ju podporovat aj hodobne vydavatelstva (vid BR, DVD, atd) inak sa bude dat pouzit iba na archivovanie dat pre domace/firemne ucely, co ale bude znamenat, ze sa nepresadi.
Vymyslenie novej technologie je iba polovica uspechu. Druha polovice je jej presadenie na trhu a to uz je ina kava.
|
|
ARny
Od: ARny
|
Pridané:
25.8.2007 15:30
Jo a dalsia vec, na ktoru som zabudol. Si si isty ze budu schopni na trh okrem mechanik dodavat aj media? Podla mna dost tazko jedine zas pokial nepredaju aj technologiu medii. Btw by ma zaujimalo ci uz maju vyvinute aj RW media a podobne. Ved BR trval vyvoj vela rokov a stale este neni ukonceny. Toto podla mna iba zacina takze taketo vyhlasenie bezzubej spolocnosti bol len marketingovy tah nic viac.
|
|
Asta-killer
Od: Asta-killer
|
Pridané:
24.8.2007 12:47
Nezabudaj synak, ze Izrael ma velku silu vo svete, medialnu a aj politicku...Vedia ako dosiahnut svoje. To je uplne fuk, ci sa to bude predavata pod znackou Sony, ked Zidom budu tiect z toho prachy.
|
|
ARny
Od: ARny
|
Pridané:
25.8.2007 15:25
Dobre synak ale precitaj si moj prispevok lepsie, ved som tam uviedol ze budu tuto technologiu musiet predat vacsej spolocnosti lebo sami na trhu neuspeju.
|
|
banjolover
Od: banjolover
|
Pridané:
24.8.2007 11:16
hmmm...a naco sa zaoberat vyvojom točivych medíí? ma to dnes vobec v dobe pamätovych kariet zmysel? tocive media pametove karty nahradia aj HDD - tam by som vyvoj zameral...
|
|
pete
Od: pete
|
Pridané:
24.8.2007 11:32
no pokial flash nebude stat 1 Sk za GB, a to nebude ani o 20 rokov ak nepride nejaka revolucia, tak ma.
|
|
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
24.8.2007 12:52
dalsia pohlad na vec moze byt ten, ci to bude pre smrtelnikov vyuzitelne..
Pre HDTV teoreticky ano, ale pre hudbu?
Ted na dvd sa daju dat desiatky hodin hudby vo vysokej kvalite. Mam vela filmov, music - keby som bol poctivka a vsetko si kupoval, bol by to uz majetok. Ale tak ci tak, nemam sancu vsetko pozriet, vypocut si.
Abo budeme bezne fotit 100mpix fotky?
nakoniec vsetky technologie stroskotaju na cloveku - vyvija sa velmi pomaly, i ked neustale.
Vie niekto, kolko by bol autorsky poplatok za tuto mechaniku a nasledne za jedno medium? =D
|
|
pete
Od: pete
|
Pridané:
24.8.2007 13:01
no su aj ine veci, ale take video, ked si kupis HDTV kameru je skvely pripad... a fotky, no staci 10 mpx v RAW kvalite, preco by som si ukladal horsiu kvalitu.. to mas cca povedzme 40 MB na fotku, ked ich pri nejakej akcii spravis 100, hned mas 4 GB...
ja osobne by som si rad zalohoval aj cely obsah diskov s ostatnymi mojimi datami, ale neni kam respektive je to drahe.
len to musi byt dost odolne, aj ked to bude stat uz len 300 Sk za 1 TB, nechcem prist o 300 Sk alebo znovu zalohovat, ak sa disk pokazi. a rychlost moze byt tiez pekna nevyhoda, aj ked to moze byt pustene nejak v pozadi
|
|
Snake
Od: Snake
|
Pridané:
24.8.2007 14:16
Asi tak, dat ~1400 SK za médium je určite lacnejšie než dať ~13 000SK za 1TB HDD. Záloha je jedna vec, ale ako si už spomínal, prečo ukladať v stratových formátoch (JPEG) alebo v nestratových (PNG, TIFF atď) keď môžem mať RAW nekomprimovaný súbor s ktorým viem urobiť oveľa viac (povedzme) grafických zmien.
|
|
einstein
Od: einstein
|
Pridané:
24.8.2007 15:51
"prečo ukladať v stratových formátoch"
lebo aj tak nemam cas na bavenie sa grafickymi zmenami, ked mam co robit zarabanim chleba a mam aj ine konicky a preto robim len momentky?
|
|
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
25.8.2007 10:59
k cene media treba pripocitat cenu mechaniky!
ked pises o cene 1TB disku, pis cenu kt. bude o cca 3-4 roky, pretoze dovtedy s tymto zazrakom pocita nemozme=)
|
|
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
25.8.2007 22:07
Hudbu? Počul si už o SACD (mám pár kusov doma)? Vždy sú dáta na zaplnenie kapacity...
|
|
zy0tic
Od: zy0tic
|
Pridané:
24.8.2007 13:27
myslim ze je to nepouzitelne, zapisovat max 20MB/s je dost ubohe, 1TB diska by palilo necelych 15 hodin, no a to je pekna nuda.... zapisovacia ryxlost bude limitovat aj take nahravanie HD videa.. =sux...
|
|
Majco
Od: Majco
|
Pridané:
24.8.2007 14:13
chudák mechanika 15-hodín páliť... fúúha
|
|
xxy
Od: xxy
|
Pridané:
26.8.2007 11:33
No ale neviem kto ma doma prepchaté Terabajtové pevné disky, ze len tak \"z otocky\" by napaloval 1 TeraBajt údajov. To akoze tvrdite tu ze denno- denne by ste napalovali take kapacity? Este ohladom rychlosti zapisu chcem povedat ze to niesu CD so 700MB a ani DVD s 4,3GB ale sú to stovky Gigabajtov.
Nechcem nikoho urazit ale najprv by si mal rozmysliet co napise a ako sa prejavy, cas ukaze co je pravda a co fikcia o tychto médiach.
|
|
mirec10
Od: mirec10
|
Pridané:
24.8.2007 14:40
"Dufam" ze to bude fungovat ako IBM Deathstar z roku 2001 (75GXP a 60GXP) :(
|
|
pan dan
Od: pan dan
|
Pridané:
24.8.2007 14:55
Moj nazor: je to masovo nepouzitelne najblizsich 5 rokov.
1. nemozne nieco napalit
2. nemozne ten disk v realnom case citat, lebo generovanie nahladu po vsunuti do mechaniky by trvalo desiatky minut.
3. na take velke data nie su ani dnesne high-end pocitace pripravene.
|
|
www.all4um.net
Od: www.all4um.net
|
Pridané:
24.8.2007 15:09
anno al o tych 2,5 roka to moze byyt uz celkom aj uzitocne a vylepsene
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
24.8.2007 15:29
Co znamena priamo alebo nepriamo vytvorit data?
|
|
pan dan
Od: pan dan
|
Pridané:
24.8.2007 15:47
Ze ked nakodis 10GB kodu za mesiac.
|
|
hehe
Od: hehe
|
Pridané:
25.8.2007 0:46
makac
|
|
3hlav
Od: 3hlav
|
Pridané:
25.8.2007 15:51
to bolo dobré
|
|
wave
Od: wave
|
Pridané:
24.8.2007 17:57
kto je krista x ??? https://musicboxtv.sk/
|
|
SifoN
Od: SifoN
|
Pridané:
25.8.2007 0:38
Nekto kto mal kopec srandy :P
|
|
dmnt
Od: dmnt
|
Pridané:
25.8.2007 15:41
si myslim ze toto ownuje HVD ved pomale rychlosti su nic sa neda s tym robit
|
|
peter
Od: peter
|
Pridané:
25.8.2007 20:58
100-150gb mesacne ked mam rapid konto stiahnem a tento disk nie je zla vec
|
|
Xyy
Od: Xyy
|
Pridané:
26.8.2007 11:39
To budes tam "dopalovat"? Myslis ze sa to bude dat? Alebo mas Terabajtové HDD?
|
|
opec
Od: opec
|
Pridané:
26.8.2007 14:01
zamozrejme natom izraelci musia zarobit
|
|
pan dan
Od: pan dan
|
Pridané:
27.8.2007 9:13
S takym diskom jedine v rukavickach, prenasat vo vzduchotesnom obale kvoli prachu a radsej ani nedavat do mechaniky!
Chcel by som vidiet, ako si to (ne)vie poradit s malymi skrabancami, na ktorych by pri takejto hustote a tolkych vrstvach boli stovky MB, ak nie GB.
|
|
jakub
Od: jakub
|
Pridané:
28.8.2007 0:26
Naco taky hdd??Keby som mal 1 000 gb defragmentovat alebo nieco ine tak cakam dost dlho .Ja mam 200 gb a este som to nikdy nenaplnil.
|
|
Boozerang
Od: Boozerang
|
Pridané:
28.8.2007 14:37
Nevyjadrujte sa o tom jak s prepáčením <big>"kukoti"<big> .
Jakub čávo , ty si myslíš že ten HDD idú priniesť tebe domov ?
Tebe bude na pi*u to mi ver , veď ja som hardkor reper !
|
|
pan dan
Od: pan dan
|
Pridané:
30.8.2007 8:37
ty si v 1. rade chuj, ktory nedal closing tag, takze html si asi videl len na dsl.sk v nejakom komente.
A v clanku je uvedene, ze je urceny pre beznych uzivatelov a jakub poznamenal, ze jemu ako beznemu uzivatelovi by bol uplne zbytocny.
|
|
Bozzerang
Od: Bozzerang
|
Pridané:
2.9.2007 15:34
</big>
prepáč :/
|
|
pan dan
Od: pan dan
|
Pridané:
3.9.2007 17:07
no ved ty kokot
|
|
zippy
Od: zippy
|
Pridané:
3.9.2007 10:18
"Optický disk od Mempile je 200-vrstvovým médiom používajúcim červený 650 nm laser používaný aj v DVD, médium má priemer štandardných 120 mm."
120 mm == 12cm. To je ako priemer CD/DVD. To som netusil, ze sa takto cita opticke medium :)
|
|
WWW.SEXY-DIEVCINKA.TK
Od: WWW.SEXY-DIEVCINKA.TK
|
Pridané:
4.9.2007 16:46
WWW.SEXY-DIEVCINKA.TK
WWW.SEXY-DIEVCINKA.TK
WWW.SEXY-DIEVCINKA.TK
WWW.SEXY-DIEVCINKA.TK
WWW.SEXY-DIEVCINKA.TK
WWW.SEXY-DIEVCINKA.TK
WWW.SEXY-DIEVCINKA.TK
WWW.SEXY-DIEVCINKA.TK
WWW.SEXY-DIEVCINKA.TK
WWW.SEXY-DIEVCINKA.TK
|
|
realita
Od: realita
|
Pridané:
6.9.2007 14:59
Kazdy nieje taky de...l ako vsetci tu. Normalny clovek nesedi 24hodin u PC a nestahuje TBity vselijakych pi...vin. kazdy normalni si sem tam za cas napali nejaky ten film a ulozi nejaku tu muziku a fotky. Pre obycajneho cloveka to bude uplne zbytocne. Som zvedavy komu to naco kedy bude
|
|
Montano
Od: Montano
|
Pridané:
9.9.2007 16:52
takychto komentov tu uz bolo. z tohto dovodu by sa to nemalo vyrabat lebo to vacsina ludi nebude potrebovat ? co je to za myslenie. na jaku pi.. mi je vediet ake zlozenie hornin je na mesiaci ked sa z toho nenajem. tak aj to boli vyhodene peniaze a cas ? proste technologia ide dopredu. vyvijaju sa aj hluposti ako bicyklujuce mysi a pod ale bol by som ochotny sa stavit ze uz o par rokov taketo medium(alebo ine s podobnou kapacitou) budes potrebovat. kto ma pocitac dajme tomu 10 rokov vie, ze velkosti suborov sa geometrickym radom zvacsuju. povedzte ake ste mali disky, media a ich pocet pred rokom piatimi a desiatimi a neverim ze niekto ostal na podobnej urovni.
|