|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
anonymous
Od: anonymous
|
Pridané:
11.7.2007 3:50
Radsej nepouzivat windows a mali by ste o jeden problem menej.
|
|
Thim
Od: Thim
|
Pridané:
11.7.2007 7:12
Tých problémov by bolo ešte o niečo menej.
|
|
einstein
Od: einstein
|
Pridané:
11.7.2007 13:11
ale o x problemov viac pri prechode na iny system.tak ro radsej ten jeden vo windows
|
|
Montano
Od: Montano
|
Pridané:
11.7.2007 21:23
no dufam ze sa to tu zase nepremeni na debilnu diskusiu linux vs win
|
|
tony
Od: tony
|
Pridané:
12.7.2007 12:14
snad nie, kazdy predsa vie, ze windows je menej kvalitny, tak sa nieje o com hadat
|
|
inetMark
Od: inetMark
|
Pridané:
12.7.2007 19:49
Linux je totiz operacny system, ktory vyhovuje vzdy a vsade a vsetkym.
|
|
bill
Od: bill
|
Pridané:
12.7.2007 22:01
ano a preto ho pouziva az neuveritelnych 4 percentnych ludi
|
|
hefe
Od: hefe
|
Pridané:
19.7.2007 13:18
lebo tie 4 percenta si myslia ze oni su vlastne vsetci vsetko a vsade, zvysnych 96 % je vlastne IT negramotna mensina
VIVAT LINUX A VSETKY VOLNE SIRITELNE CHARITATIVNE RIESENIA !!! LEN TEN POSRATY CHLEBA STALE NIE JE ZADARMO !
|
|
kg_56j!r((h45
Od: kg_56j!r((h45
|
Pridané:
12.7.2007 0:20
nainstaloval som linux do hriankovaca a odvtedy mi hrianky priharaju. Pokal tam bol Windows isiel normalne ale ked som tam dal ten šušeň či čo to je odvtedy mam len poblemy.
|
|
tony
Od: tony
|
Pridané:
12.7.2007 12:13
zmysel pre humor si nechaj kde? antivirak ti nedovolil napisat nieco vtipnejsie?
|
|
cipo
Od: cipo
|
Pridané:
18.7.2007 21:53
Ja som to skúšal na práčke, ale LInux nechcel vyprať farebné prádlo. Neviete mi poradiť prečo?
|
|
joe
Od: joe
|
Pridané:
23.7.2007 21:23
tusim musis k tomu este nainstalovat nejaky balik rpm ci co...
|
|
nnn
Od: nnn
|
Pridané:
15.7.2007 22:41
keby si trosku mal nieco v tej hlave tak nepises proti win ale porozmislas co napises aspom do budcna to urob ze budes rozmyslat!!!!!
|
|
MAJAK
Od: MAJAK
|
Pridané:
11.7.2007 4:40
1. zKy je typicky chujo co len spamuje na forach! skap
2. DSL.sk je akosi pozadu... :) defragmentacie registrov sa robia uz dobre dlho - nie je to nic nove... (napriklad aj tune-up utilities maju taku funkciu, a nie som si isty ci to neobsahuje nahodou aj WinToolsPro) trial sa da stiahnut z oboch, kto chcete najdite si patche/cracky/SN
3. linux je velmi dobry, ale ani windows nie je kravina, tak netrieskaj bezhlave komentare o vyhodach linux, ked o ziadnych nehovoris, tuk pritepleny, ...normalne ma uz takyto idioti rozculuju, uplne zbytocny prispevok.
a som si isty ze ten dalci, kto za mnou napise urcite nezabudne spomenut, ze tu zbytocne spamujem.. AMEN s vami vsetkymi Chello rulez|t-com sux :>
|
|
MAJAK
Od: MAJAK
|
Pridané:
11.7.2007 4:41
*dalsi
|
|
Tomino
Od: Tomino
|
Pridané:
11.7.2007 20:11
Ked bude mat chello dynamicku IP potom sa ozvy ty t-com sux !
|
|
peto
Od: peto
|
Pridané:
11.7.2007 21:38
Akoze nechapem, inde sa za staticku IP plati a tebe to este vadi. Navyse kto vie ako na to, ten ma dynamicku.
|
|
hatatitla
Od: hatatitla
|
Pridané:
12.7.2007 11:00
Dynamicke pridelovanie IP adresy ma u T-Com-u jednu velmi dobru vlastnost. Ked stahujem z rapidshare.com nemusim zbytocne cakat na dalsie stahovanie, ale restartujem router, prideli sa mi nova IP adresa a stahujem dalej ako divy. Pri statickej by som si toto nemohol dovolit. "VIVAT Telekomunisti" (- to bola ironia pre menej chapavych).
|
|
pitr
Od: pitr
|
Pridané:
29.7.2007 12:08
presne, a preto mam rad rapidshare
|
|
taki
Od: taki
|
Pridané:
12.7.2007 17:28
Dynamicka IP ako vyhra.... Take som uz dlho nezral ty wole. Spamataj sa.
|
|
M2-player
Od: M2-player
|
Pridané:
11.7.2007 7:23
Pekne si im to natrel :D Trochu cholericky, ale máš pravdu.
|
|
DSL.sk
Od: DSL.sk
|
Pridané:
11.7.2007 8:45
Čo sa týka toho, či je to novinka, samozrejme, že nie. Zrejme tomu napovedá aj verzia 4.x toho programu. Nie každý článok musí byť o novinke, to je Vám asi jasné.
Tento konkrétne je tu preto, lebo sme zistili, že len málo ľudí vie o potrebe defragmentovať aj registre - čo nakoniec ukazuje aj anketa, podľa výsledkov teraz 71% ľudí registre nedefragmentuje, disky ale nedefragmentuje len 26% ľudí.
|
|
kubo
Od: kubo
|
Pridané:
12.7.2007 18:22
pomaly po 6tich rokoch XP písať o defragmentácii registrov?
stovky výborných tunovacích a tweakovacích stránok...
XPčka vyladené a vyštípané ako žiaden iný systém...
96% ľudí netuší, čo sú registry, services, drivers, devices...
(spústa ľudí netuší, že Vista to robí pri každej defragmentácii, takisto minimálne 2 roky najmä korporatívne distribúcie XP)
takisto 96% ľudí nevie čo je husľový a basový kľúč - a radi počúvajú muziku...
na programy "vím šecko né" pozor...
čo sa týka registrov, tak jv16 (od roku 1999 Juoni Vuorio),
okrem iného aj defragmentuje...
Mark Russinovich (5 klobúkov dolu) má od roku 1998 program pagedfrg.exe, ktorý (v2.32) má 68kB (zip), neinštaluje sa (auslogic si pridá 45 registrov), prácu si odvedie pri reboote v DOSe (nevykrikuje, že mám spustené programy a nemusí robiť zálohy), je free...
ale je pravda, že nemá DUI...
|
|
tom
Od: tom
|
Pridané:
13.7.2007 13:54
pagedfrg.exe nedefragmentuje obsah registrov ako to robi tento soft, ale iba subory, v ktorych su na ulozene na disku.
|
|
kubo
Od: kubo
|
Pridané:
13.7.2007 21:31
pri 36 MB registrov a 5 hodín bežiacich XP mi to ponúklo 2% defragmentácie a ukázalo tri malé červené frcky,
čo je podľa mňa normál
(auslogic som nepoužil)
takže vocogou?
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
14.7.2007 9:02
Pretoze PageDefrag defragmentuje, ale strankovy subor (pagefile). ;)
|
|
kubo
Od: kubo
|
Pridané:
14.7.2007 11:56
áno aj
PageDefrag
v2.32 (11/1/2006)
Defragment your paging files and Registry hives!
pagefile nepoužívam
ani pagedefrag nie
defragmentuje mi vstavaný XP defragmentátor
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
15.7.2007 10:12
Problem je asi v tom, ze ked ten soft MS kupil, tak si asi nevsimol, ze registry nedefragmantuje alebo som si to nevsimol ja, ale zistit to nemozem, na Viste nefunguje. :(
|
|
kubo
Od: kubo
|
Pridané:
17.7.2007 0:24
MS nekúpil ten soft, ale celého Russinovicha aj s ponožkami
odvtedy namiesto SysInternals je WinInternals
RegDefrag XP registre defragmentuje - viď hore
Vista ich defragmentuje automaticky
diskmon, DiskView, filemon, Handle, listDLLs, LoadOrder, Process Explorer, Process Monitor, RegMon, RootkitRevealer...
a človek sa nestačí diviť
keď raz za čas optimizovať, tak NTREGOPT, ale nemá DUI
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
15.7.2007 10:13
Na XP som ho pouzival, ale uz si nepamatam, ci defragmentoval aj registry.
|
|
kubo
Od: kubo
|
Pridané:
15.7.2007 4:00
;););)
|
|
Propediotika
Od: Propediotika
|
Pridané:
11.7.2007 13:14
Ale tento nastroj ma oproti tym, co si spomenul velku vyhodu v tom, ze je zadarmo.
|
|
RemuS
Od: RemuS
|
Pridané:
11.7.2007 14:00
si boss a vsetci ta uznavame
|
|
anonymous
Od: anonymous
|
Pridané:
11.7.2007 14:00
A kto tu vravel o linuxe? Mal si skor na mysli linuxove distribucie? Nie, o tom som nevravel.
|
|
lolko
Od: lolko
|
Pridané:
13.7.2007 12:57
Ja pouzivam Registry booster :)
|
|
xYogix
Od: xYogix
|
Pridané:
11.7.2007 7:27
No zaujimava utilitka musim odskusat. Osobne pouzivam TuneUp. Je to podla mna super nastroj, da sa v nom urobit vela veci co sa tyka spravy registrov, pamate, diskov a aj samotneho windowsu.
|
|
blert
Od: blert
|
Pridané:
11.7.2007 8:07
ale kopu veci s tym mozes dojebat
|
|
einstein
Od: einstein
|
Pridané:
11.7.2007 13:14
ani nie,s tune upom sa mi to este nepodarilo.zato so system mechanicom uz ano.ten by som doporucoval len pokrocilym pouzivatelom
|
|
Frog
Od: Frog
|
Pridané:
11.7.2007 14:16
mne hej, ale po dalsom restarte bolo vsetko v poriadku
|
|
ocguru
Od: ocguru
|
Pridané:
11.7.2007 8:10
2Majak: Preco utocis na autora prispevku, ber ze su ludia, ktory s PC iba zacinaju a veci ktoru su pre teba bezne tak oni o nich ani nevedeli. Nikto si k pocitacom nesadol prvy krat uplne dokonaly. Ale je to tvoj nazor.
|
|
Sepp
Od: Sepp
|
Pridané:
11.7.2007 8:48
Používam Iolo System Mechanic a som s ním veľmi spokojný. Stará sa o údržbu celého systému a windows sú potom znateľne svižnejšie. Výrobca ho vyvíja už dlho a má podľa mňa dobré skúsenosti. Nepamätám si, že by mi tento SW niekedy niečo pokazil.
|
|
lolec
Od: lolec
|
Pridané:
11.7.2007 10:25
chlapec tak tento soft mi totalne de*ebal pc, dovtedy ho uz ani nexem vidiet
|
|
Sepp
Od: Sepp
|
Pridané:
11.7.2007 11:42
:) Nie som až taký chlapec :) Možno, keby si napísal, čo presne spravil. Ja ho používam už min. 5 rokov a som absolútne spokojný. Má veľmi dobrý vplyv aj na výkon, aj na stabilitu.
Možno je niekedy lepšie si prečítať, ako sa so SW robí a až potom ho použiť :)
|
|
Sepp
Od: Sepp
|
Pridané:
11.7.2007 11:43
:) Nie som až taký chlapec :) Možno, keby si napísal, čo presne spravil. Ja ho používam už min. 5 rokov a som absolútne spokojný. Má veľmi dobrý vplyv aj na výkon, aj na stabilitu.
Možno je niekedy lepšie si prečítať, ako sa so SW robí a až potom ho použiť :)
|
|
pistiacik
Od: pistiacik
|
Pridané:
11.7.2007 8:56
ja niesom pocitacovy zaciatocnik dokonca si myslim ze o kompoch nieco aj viem ale to ze registre treba defragmentovat som nevedel. Hmm pride mi to drosku divne
|
|
majo
Od: majo
|
Pridané:
11.7.2007 13:22
vediet nieco o kompoch !=(sa nerovna) vediet nieco o windowse, tak to nemusis niest az tak zle :)
|
|
Montano
Od: Montano
|
Pridané:
12.7.2007 1:12
iny pripad je vediet vsetko o windowse (bill gates & co.) sa nerovna vediet co i len prd o compoch (bill gates & co.)
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
11.7.2007 9:18
Este by som dodal, ze je mozne pouzit aj cistic registry, ktory vlastne smazanim starych zaznamov uvolni miesto, ktore treba defragmentovat. Ale taky cistic niekedy smaze aj to, co nema, ale povedzme CCleaner je viac nez bezpecny, na rozdiel od drsneho RegSeeker. Taktiez je mozne defragmentovat aj strankovy subor s utilitou od MS PageDefrag, resp. ho smazat, cim s vytvori novy.
|
|
majo
Od: majo
|
Pridané:
11.7.2007 14:12
No neviem, väčšina tých "čističov" si pridá do registra viac záznamov pri svojej inštalácii ako dokáže reálne vyčistiť. A čo to spraví s 20MB registrom keď z neho zmažeme 500 zbytočných záznamov (viac sa mi ešte nepodarilo nájsť) - nič, len sa tie záznamy akoby okomentujú ale miesto zaberajú stále. Neviem naisto či je moja prestava (myslím to okomentovanie) správna, ale tak nejako by to malo byť. Po defragmentácii registra, keď sa miesto reálne uvoľní získame pár KB. Všetok bordel v registroch zostáva aj po odinštalovaní programu. Expertom na toto sú programy MS.
Oprava určitých záznamov v registroch má určite význam, ale čistenie podľa mňa moc nie.
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
11.7.2007 20:41
Mne sa po vycisteni uvolnili 2 MB z 20 MB pre defragmentaciu, asi si mal moc cisty PC. :)
|
|
Snake
Od: Snake
|
Pridané:
12.7.2007 0:19
nie pre fragmentaciu? ;)
mne zas okolo 7 z 50
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
13.7.2007 9:21
Len pre ilustraciu, prave som dal cistit registry a:
http://img150.imageshack.us/ img150/758/74954099tv1.jpg
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
11.7.2007 9:20
P.S. AusLogics ma tiez free soft na defrag HDD a oba softy idu aj na Viste a naozaj funguju. :)
|
|
Snake
Od: Snake
|
Pridané:
11.7.2007 13:49
Pouzivam TuneUp Utilities a mozem kazdemu iba odporucit :) Svajciarsky nozik...za pokus nic nedate, skuste si ho :)
|
|
Frog
Od: Frog
|
Pridané:
11.7.2007 14:15
tiez pouzivam, rovnako doporucujem
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
11.7.2007 20:42
Ano, je to vynikajuci soft, ale naco platit, ked to iste moze mat clovek zadarmo?! ;)
|
|
Gyrxiur
Od: Gyrxiur
|
Pridané:
11.7.2007 13:59
ja nedefragmentujem, ja formatujem, co z toho, ked si v pc ten bordel upracem, ked je to furt bordel
|
|
apocalypz
Od: apocalypz
|
Pridané:
11.7.2007 19:53
defragmovat neni potrebne ! staci vyhodit okna a nainstalovat nejakeho tuxa ...!
|
|
Snake
Od: Snake
|
Pridané:
11.7.2007 20:27
presne! presne to som chcel spravit aj ja! ale potom som si uvedomil ze by som sa dostal ku krachu kedze by som nevedel spravit ani jediny projekt (web, grafika, cad a pod)...takze tak...
|
|
tony
Od: tony
|
Pridané:
12.7.2007 12:16
a co ti v tom brani? asi najskor neznalost. photoshop ide, qcad ide, apache ide, mysql ide, php ide.
|
|
marko358
Od: marko358
|
Pridané:
11.7.2007 20:50
Alebo nahodit jablcko
A viete aky je rozdiel medzi jablckami a Xp-ckami?
XP-pecka padaju stale ale jablcka iba na jesen
|
|
bill
Od: bill
|
Pridané:
13.7.2007 16:58
co ja viem, xp mam nainstalovane bez reinstalacie uz pekne vyse roka (sucasny komp mam cca roka a pol) a nespadol zatial ani raz. jedine spomalenie, ktore som na nom zaregistroval bolo po instalacii sp2. tak neviem - v com som urobil chybu?
|
|
mmm
Od: mmm
|
Pridané:
15.7.2007 22:52
a ja som jedine spomalenie zareistroval po instalaci google desktop ale vsetko ostatne rovnako ako ty
|
|
M3
Od: M3
|
Pridané:
14.7.2007 14:32
Nemyslel si Windows 98 a jabĺčka?
Pretože, čo som videl padnuté XP, tak väčšinou to bolo pričinením nejakého poondiateho vírusu.
Spi ďalej
|
|
kubo
Od: kubo
|
Pridané:
14.7.2007 15:50
keď v roku 2007 niekomu padnú XPčka, tak by sa mal nad sebou zamyslieť
a nepindať
|
|
YaDo
Od: YaDo
|
Pridané:
16.7.2007 12:22
Tak to ti ostava uz len mesiac :))
|
|
corleone
Od: corleone
|
Pridané:
12.7.2007 10:11
minule mi kamarat hovori ze ma malo miesta na HDD. tak som mu povedal nech si kupi dalsi ze vsak vela nestoja. na druhy den mi pisal SMS ze vo windows nasiel taku vec ze formatovat disk- uvolni miesto na disku a ze uz to robi ze mam sa prist pozret :-)))
|
|
Blackshadow
Od: Blackshadow
|
Pridané:
13.7.2007 16:34
ty woeeeeee
a bol si ho kuknut?? kolko uvolnil :)) hahaa
|
|
hmmm
Od: hmmm
|
Pridané:
13.7.2007 14:30
myslim ze tu niekto nieco pisal o debilnej diskusii win vs. linux, musim uznat ze jeho predpovede sa naplnili :)
|
|
lesár
Od: lesár
|
Pridané:
13.7.2007 23:45
pome do lesa od vsetkych tychto trapeny sa okolo pc.
|
|
M3
Od: M3
|
Pridané:
14.7.2007 14:33
Ja nosím aj na chatu notebook.
|
|
MortarMan
Od: MortarMan
|
Pridané:
18.7.2007 19:06
nee netreba ist na chatu , stači prejsť na linux ;)
|
|
MareceK
Od: MareceK
|
Pridané:
16.7.2007 10:36
pod taketo clanky by sa asi hodili linky na download. :)
|
|
MortarMan
Od: MortarMan
|
Pridané:
18.7.2007 19:13
pred defragmentovanim sa hodi registre aj opraviť ;t.j. vymazať chybné kľúče
|
|
Bugac
Od: Bugac
|
Pridané:
28.7.2007 0:09
OSOBNE SI MYSLIM ZE KEBY NEBOLO VSETKO ROBENE PRAKTICKY LEN PRE WINDOWS ALE AJ NA INE OS AKO NAPR. MAC ALEBO LINUX VELA LUDI BY PRESLO NA INY OPERACNY SYSTEM A WINDOWS BY BOL STRATENY. SAK SI UVEDOMTE ZE VLASTNE MY SME OD WINDOWS ZAVISLY !!! NIC INE NAM NEZOSTAVA.
|
|
Fakheda
Od: Fakheda
|
Pridané:
30.10.2007 19:10
Mám otázku ohľadom stránkového súboru (page file). Je pravda že sa neodporúča defragmentovať? Môže to poškodiť takýto súbor?
|