|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robo
Od: Robo
|
Pridané:
6.6.2007 11:30
preco tu pisete o DirectX, ved to s OSX nic nema. Ked tak OpenGL
|
|
xapoh
Od: xapoh
|
Pridané:
6.6.2007 11:31
noo o dobry postreh :)
|
|
tony
Od: tony
|
Pridané:
6.6.2007 16:28
lebo novinary su zblbnuty z DX. nic ine nepoznaju. To ze openGL podporuje vsetky funkcie (a viac) ako DX, to uz vobec nevedia. Marketing MS robi dobru pracu a hlupucky novinary im na to skacu...
|
|
Unknown
Od: Unknown
|
Pridané:
6.6.2007 16:50
Pisat o hluposti s Tvojim pravopisom chce velku davku odvahy...
|
|
wave
Od: wave
|
Pridané:
7.6.2007 10:07
trapny dilinko, kolko x ti treba povedat ze taketo gramaticke poznamky nikoho nezaujimaju...?
btw: aj ked ten prispevok co si komentoval je riadny shit
|
|
Unknown
Od: Unknown
|
Pridané:
8.6.2007 6:10
Kolko(X)krat ti treba pripomenut, ze ked niekto nema elementarne znalosti, komentovanie kazdej udalosti je obrovskou odvahou (hraniciacou s drzostou). Pre mna je akakolvek informacia podana takouto formou uplne bezcenna a neverim jej. Napisal som to slusne a len pre buduce dobro povodcu "informacie" a zamyslenie sa nad sebou ...
|
|
j0y
Od: j0y
|
Pridané:
15.6.2007 0:22
fuuuha :) pome sa zamyslat... ;D
|
|
DSL.sk
Od: DSL.sk
|
Pridané:
7.6.2007 9:39
Odporúčam pozornejšie čítať. Spôsob použitia DirectX 10 v článku sa týka vlastností hardvéru kompatibilného s DX10, ako je jasné z kontextu a ako je aj vysvetlené vo viacerých komentároch nižšie. Na počudovanie nie sú "zblbnutí" ani výrobcovia GPU, ktorí pridávajú funkcie vyžadované DX10. Je to trhová realita, 90+% Windows je dosť vážny argument.
|
|
adam
Od: adam
|
Pridané:
18.6.2007 9:14
konecne niekto kto tomu rozumie a netara tu totalne blbosti...
|
|
Robo
Od: Robo
|
Pridané:
6.6.2007 11:34
este som zabudol, k tej RAMke, len neznaly si dokupi RAM od applu za 750 dolarov, ked si ju moze kupit v akomkolvek obchode a domontovat sam
|
|
DSL.sk
Od: DSL.sk
|
Pridané:
6.6.2007 11:37
Treba si prečítať článok pred komentovaním... :) To, že nové funkcie DirectX 10 sa na OS X priamo nevyužívajú, uvádzame.
Podpora DirectX 10 ale nie je len softvérová záležitosť ovládačov, G80 GPU fyzicky hardvérovo podporuje nové funkcie DirectX 10, napr. shader model 4.0. Karta jednoducho je HW DirectX 10 karta, či ju používate pod Windows alebo iným OS.
Okrem toho na Apple notebookoch je možné inštalovať Windows.
|
|
Robo
Od: Robo
|
Pridané:
6.6.2007 11:49
pre mna bolo divne to "priamo zatial nevyuzivaju", znie to akokeby boli plany podporovat DirectX systemom od applu
ale na druhej musim uznat, ze je dobre spomenut DirectX, ale skor v suvislosti s virtualizaciou, takto to vyzera ako by ste podporovali beh Windowsu na Macbooku
ked si kupujem notebook od applu, nebudem tam predsta spustat windows (maximalne obcas)
|
|
hlavicka
Od: hlavicka
|
Pridané:
6.6.2007 12:24
hh tak to si vul, vacsina ludi si to totiz kupuje apple kvoly image, nie kvoly os x a potom pouzivaju xp alebo vista
|
|
Robo
Od: Robo
|
Pridané:
6.6.2007 12:39
tak ja a moji kamarati urcite nie
ked chcem notebook na windows, zbehnem do IBM, Dell alebo HP
ale ved to je jedno :) co to tu riesime
|
|
Runescape Money
Od: Runescape Money
|
Pridané:
15.10.2007 16:03
Need to buy cheap <a href=http://www.gp4runescape.com>Runescape Gold</a>,Runescape Money,Runescape GP,RS2 Item?We service cheap Runescape Gold,RuneScape Money,RS2 Item at all server.
Need buy Runescape Gold, <a href=http://www.gp4runescape.com>runescape money</a>, Runescape GP? We sell Runescape Gold, RuneScape Money, RuneScape GP, 24/7 online support and Fast Delivery.
<a href=http://www.gp4runescape.com>Buy runescape money</a>,<a href=http://www.gp4runescape.com>rs money
</a>,<a href=http://www.gp4runescape.com>buy runescape gold</a>,<a href=http://www.gp4runescape.com>Runescape gp</a>.
|
|
Analmasaker
Od: Analmasaker
|
Pridané:
6.6.2007 13:56
väčšina ľudí si kúpy apple, práve kvôli OS
|
|
Analmasaker
Od: Analmasaker
|
Pridané:
6.6.2007 13:56
samozrejme že kúpi .. preklep :)
|
|
tony
Od: tony
|
Pridané:
6.6.2007 16:28
+1
|
|
haha
Od: haha
|
Pridané:
6.6.2007 19:42
Preklep ? Preklep je ked zabudnes na nejake pismenko, das nejake navyse, alebo zamenis zo susediacim pismenkom...ale y a i je od seba dost vzdialene na klavesnici z rozlozenim QWERTZ
|
|
wave
Od: wave
|
Pridané:
7.6.2007 10:11
jezis debil sa ozval, dajte mu nejaku cenu utechy...
|
|
vysyus
Od: vysyus
|
Pridané:
6.6.2007 15:04
neviem preco si to myslis, ja som si ho tiez kupil kvoli os x a xp ani vistu nemam nainstalovanu... z osobnej skusenosti vsetci znami pouzivaju na macu primarne os x.
|
|
quix
Od: quix
|
Pridané:
6.6.2007 15:08
hm tak ti si asi v zivote os x nepouzival. pretoze ked niekto raz pouziva os x uz asi tazko bude ochotny vratit sa k windows :D
|
|
tony
Od: tony
|
Pridané:
6.6.2007 16:29
tak,tak
|
|
ako_Vanok
Od: ako_Vanok
|
Pridané:
6.6.2007 22:07
co? vistu na maca ? a preco take barbarstvo na poriadnu masinu sa hodi poriadny OS, osX a na druhu particiu si dam nejake distro linuxu, chcem mat pocitac a poriadny notebook nie hnoj zasraty zavsiveny kadejakymi svinstvami :)
|
|
wave
Od: wave
|
Pridané:
7.6.2007 10:16
"hnoj zasraty zavsiveny kadejakymi svinstvami" pouziva 90% Zemegule... cim to asi bude? vsetci su debili ale ty si angličák
btw: osX si moze dovolit niekto kto sa veduje jednosmernej cinnosti na PC-NB, alebo kto na nom nerobi nic... neviem si predstavit ze by som mal kazdy program hladat 2dni na googli a 2mesiace krekovat
|
|
Maroš
Od: Maroš
|
Pridané:
7.6.2007 15:37
No, tak to nie si kompatibilný s internetom, pretože softwér ľubovoľného charakteru pre Maca na internete nájdeš za 2 minúty (to je môj priemer) a keď objavíš tajomstvo nákupu cez internet, tak ani crackovať nemusíš. Okrem toho na Maca je dosť dobrého freewaru.
Okrem toho ponuka softu na Maca je dostatočná, robím design webov, hrám sa s videom, fotkami a na to všetko je obšírna ponuka. Jediné čo na Maca chýba je účtovníctvo a nejaké lepšie hry.
|
|
Hosak
Od: Hosak
|
Pridané:
21.7.2007 23:07
No ti si mi blb... Napr. Notepad++,rainlendar,rainmeter,MagicISO,Hamachy,
PowerDVD,InfranView,winamp,TotalComander...
Mam pokracovat alebo tvoja zakomplexovana hlavicka pochopila?
|
|
ako_Vanok
Od: ako_Vanok
|
Pridané:
9.6.2007 12:34
no ved prave ze 90% ludi na zemi akceptuje ze ma zasrate compy svinstvom a hnojom... taky je dnesny svet :) to je fakt nie argument :) alebo inak sa nato pozri najdi mi medzi 100 uzivatelmi 10 ktori nemaju v kompe aspon jeden virus, spay, trojan ci inu hnus ktory nepotrebuju vobec :) mam na mysli uzivatelov najlepsieho najdokonalejsieho najlacnejsieho najludskejsieho najhumanejsieho OS na svete :)))))
|
|
mysteria
Od: mysteria
|
Pridané:
6.6.2007 23:07
Ty si šikovný :)
To si kde toto čítal??? Väčšiu blbosť som ešte nepočul... :)
|
|
cepyr nvgcajxrb
Od: cepyr nvgcajxrb
|
Pridané:
4.7.2007 3:35
zcbye blodf vdksprbf leawkod figpbr dekcgxri rlcn
|
|
wave
Od: wave
|
Pridané:
7.6.2007 10:10
jj, kto by predsa pouzival osX...
|
|
DSL.sk
Od: DSL.sk
|
Pridané:
6.6.2007 13:21
Primárne to bolo myslené ako "... priamo zatiaľ nevyužijú nové funkcie DirectX 10 hardvéru...", nemá to znamenať, že niekedy v budúcnosti ich využijú len ak budú využívať priamo DirectX rozhranie. Máte pravdu, že sa to dalo vyložiť rôzne, preto sme to znenie mierne upravili.
|
|
xapoh
Od: xapoh
|
Pridané:
6.6.2007 11:31
tak tomu sa hovori uz notebook :)
|
|
Slavius
Od: Slavius
|
Pridané:
6.6.2007 13:09
Obavam sa ze vami uvadzane ceny su bez DPH...
|
|
heh
Od: heh
|
Pridané:
6.6.2007 14:59
nielen bez DPH, ale to su americke ceny... europske su z nejakych zahadnych dovodov o 10k vyssie
|
|
tomas
Od: tomas
|
Pridané:
6.6.2007 15:26
tie zahadne dovody su povinna dvojrocna zaruka v EU, ktoru v amerike maju len rocnu a za dvojrocnu si v amerike musia priplacat keše..
|
|
RemuS
Od: RemuS
|
Pridané:
6.6.2007 16:19
nj uz len zohant 80k na stredny model :(
|
|
heh
Od: heh
|
Pridané:
6.6.2007 18:01
Ked si dam slovensky Apple Store a hodim si tam stary MacBook Pro v najslabsej verzii, pricom dam odpocitat poplatok za 2.rok zaruky, tak mi vyhodi sumu 58500 bez DPH.. ked si to porovnas s cenou (a vybavou) noveho modelu (v prepocte 50k bez DPH), tak sa mi az rozum pozastavuje nad tou marzou, co si za to vypytaju...
|
|
dex
Od: dex
|
Pridané:
6.6.2007 19:38
A ďalší záhadný dôvod je americká cena, ktorá sa udáva bez 5% VAT, teda DPH.
|
|
jjjj
Od: jjjj
|
Pridané:
7.6.2007 20:44
nic nie je povinne....na nb od HP je tiez len rocna zaruka a ked je po nej musis priplacat brutalne love....zakon hocori dvojrocna pokial vyrobca neurci inak....
|
|
heh
Od: heh
|
Pridané:
7.6.2007 22:37
zas miesas jablcka s hruskami ;)
v kazdom state EU je povinna 2rocna zaruka pre koncoveho zakaznika - tzn. ked kupujes NB ako fyzicka osoba nepodnikatel tak mas 2rocnu zaruku ZAKAZDYM!!!
ak vsak kupujes NB ako podnikatel alebo pravnicka osoba (tzn. pouzijes pri nakupe ICO), tak tym padom nie si koncovym zakaznikom a neplatia pre teba rovnake zakony ako pre koncoveho. kedze ja som fyzicka osoba nepodnikatel, tak sa o toto nezaujimam, takze ti neviem povedat, kolko je v tomto pripade povinna zaruka (ale zrejme teda rok)
a co sa tyka toho "dvojrocna zaruka pokial vyrobca neurci inak" - to plati pre predlzenu zaruku, avsak v tejto predlzenej zaruke si uz urcuje podmienky vyrobca (napr. pri zakonnej 2rocnej zaruke nemas povinnost reklamovat tovar v povodnom obale; pri predlzenej zaruke si vyrobca moze stanovit, ze vyrobok musi byt reklamovany v povodnom obale)
|
|
jjjj
Od: jjjj
|
Pridané:
7.6.2007 23:20
no tak ale pomaly..
ked predajca ako tvrdis dostane rok zaruku tak tebe zrejme ako koncovemu zakaznikovi neda dva roky zaruku..
a po roku a pol ti to opravi na kolene..ci??
a co sa tyka koncoveho zakaznika, predpokladam, ze internetove obchody s volne pristupnym cennikom su urcene prave koncovemu zakaznikovi..a tie vsetky ponukaju na HP notebooky iba rcnu zaruku..takze nie..nemiesam..:)
|
|
iqlogic
Od: iqlogic
|
Pridané:
9.6.2007 19:20
Od 1.januára 2005 dochádza k zmene v záručných podmienkach modelov HP, Acer notebookov a PDA zo súčasných 24 mesiacov na v rámci EU štandardne poskytovaných 12 mesiacov. Zákonné práva domácich spotrebiteľov (obchodné vzťahy, ktoré sa riadia ustanovením občianskeho zákonníka) nie sú týmto krokom dotknuté. Tieto nároky môže zákazník uplatňovať v autorizovaných HP, Acer servisných strediskách po predložení dokladu o kúpe produktu (faktúra, paragon alebo iná forma dokladu, z ktorého je jasný právnický štatút zákazníka). Zákonné práva podnikateľských subjektov a ostatných právnických osôb sa riadia obchodným zákonníkom a záručnými podmienkami HP, Acer.
|
|
iqlogic
Od: iqlogic
|
Pridané:
9.6.2007 19:21
Toto to vystihuje ... PRÁVNICKÁ OSOBA - OBCHODNÝ ZÁKONNÍK, FYZICKÁ OSOBA - OBČIANSKY ZÁKONNÍK ... napríklad keď si kúpite ako PO grafickú kartu vo veľkosklade (PO), ten vám nemusí vrátiť peniaze v plnej výške, alebo ak nemá v ponuke taký istý kus môže ako reklamovaný poslať iný, podľa jeho uváženia (buď cena alebo výkon), na toto nemá vplyv ani ŠOI, pretože tá rieši vzniknuté problémy kúpnopredajných vzťahov len podla občianskeho zákonníka a teda pomôcť môže len spotrebiteľovi (koncový užívateľ, FO). Ak by ste chceli ako PO vymáhať peniaze od daného veľkoskladu, od ktorého ste kúpili grafiku, museli by ste sa obrátiť na súd a právnika - títo už riešia problémy týkajúce sa kúpnopredajných vzťahov určené v obchodnom zákonníku. Je to síce svinstvo pre predajcov, ale koncový užívateľ (FO) nie je nijak ukrátený o svoje 2 roky.
|
|
Pity
Od: Pity
|
Pridané:
14.6.2007 17:47
Od 1.4.2007 poskytuje spoločnosť Acer na každý kúpený notebook tejto značky záruku 24 měsiacov i pre právne subjekty podnikajúce na živnostenský list, na ktoré sa vzťahuje Obchodný zákonník!
|
|
tono
Od: tono
|
Pridané:
6.6.2007 22:30
velmi drahe jablko a tiez sa pridavam k tym co do ankety zaznacili predrazene hp ponukne nieco take za polovicnu dokonca este nizsiu cenu nehovriac o lepsiej mechanike a s tymi cenami u nas a tam je tiez na kabel u nas by sa mali ceny prirovnavat aj k priemernemu zarobku tam si taky notebook kupia za dva mesiace kym my na take nieco dreme rok ak nie viac nad afrikou im je luto a co mi aspon v niecom by uz apple mohol vyniknut ale jedno uznam intel rulezz hh a aby som nezabudol dal by som si tam xp a operu hhhh vtipkujem neberte ma vazne ale vistu v zivote a kto nad nou rozmysla nech ju uz viac nebere ani len do hlavy
|
|
stevo
Od: stevo
|
Pridané:
7.6.2007 16:51
len si pekne porovnaj ADEKVATNE modely od IBM alebo DELL alebo HP a potom hovor ze MBP su predrazene. nezabudaj ze je v tom uz aj soft a tak. a ked si ho das poslat z US, tak je to omnoho vyhodnejsie ako si u nas kupit IBM ci HP. no a s tou vistou mas pravdu.
|
|
heh
Od: heh
|
Pridané:
7.6.2007 22:43
tak ked si das poslat z US akykolvek NB, tak to bude vyhodnejsie ako ten isty model kupit tu ;)
|
|
woww
Od: woww
|
Pridané:
7.6.2007 0:27
ja neviem, proste ak mi niekto da padny dovod preco odist od PC a odist k macu, kde je pomer cena/vykon totalne v trubke, tak dokazal nemozne. Proste od apple su pekne veci, vsetko super, ale na jakeho bohaca? to ako som srac s peknym macom? a potom na nom co robia suhajovia? trt a dva orechy. grafika nerobi pocitac, ale grafik robi grafiku. hudba tadadadaaaa trubka do huby a ostatne? nechapem, pekne to je, ale fakt zatial som nevidel u apple "vyhodnu cenu".
houuk :-D
|
|
j_f
Od: j_f
|
Pridané:
7.6.2007 7:55
LED podsvietenie mam na Sony Vaio uz rok a pol... tak aka novinka
|
|
marko358
Od: marko358
|
Pridané:
7.6.2007 9:24
ono to je drahe v europe preto ze sa nepouziva tak masovo
a predajcovia musia z niecoho zit.
A Apple platis za znacku 10 tisíc dalsich desat za poriadny OS a ostatne za to ako to vyzera
a potom je to uz to iste
|
|
nadhlad
Od: nadhlad
|
Pridané:
9.6.2007 11:00
istu dobu som si myslel ze najvetsia kravina na svete tak je vojna, potom som spoznal microsoft tak som zmenil nazor ale apple prekonalo aj vojnu aj microsoft v rebricku debility...
|
|
janko
Od: janko
|
Pridané:
11.6.2007 1:20
v zivote si s tyn systemom nerobil dilino
|
|
piťo
Od: piťo
|
Pridané:
11.6.2007 21:19
janko ty si dežko... veď kondom kupiš na každom rohu
|
|
TnT?
Od: TnT?
|
Pridané:
11.6.2007 22:20
iba k tym virom, spamom a kadejakym carajtom na windowse... no kedze win pouziva 90% ludi co ma PC takze je logicke ze najviac carajtu sa vytvara na windowsi. Samozrejme ze windows ma svoje chyby, je ich viac nez dost ale co uz, ale maju najvacsi suport na trhu. Ktovie co by bolo keby prisiel skor linux alebo iny alternativny OS. Mozno by sme nadavali na linux alebo opacne by sme boli radi ze mame linux a tlaciace sa shit OS by nemali sancu. SKODA! alt.OS 4ever
|
|
Unknown
Od: Unknown
|
Pridané:
11.12.2007 12:48
Ked uz sme pritom, Unixove systemy (a Linux je Unixovy system) tu boli este skor, ako Microsoft vznikol. Mac OS X je tiez zalozeny na Unixovom systeme, avsak ten sa rozvijal trosku inou cestou. Koniec koncov, Mac OS X je pre uzivatela jednoduchsi, bezpecnejsi. Samozrejme, ze iny nazor maju ludia kvoli tomu, ze su navyknuti na Win a ti, ktori maju PC len na hry.
|
|
emor
Od: emor
|
Pridané:
26.6.2007 1:37
heh... apple.? jako fajn..ale ak to mam prirovnat na autach... nekupim si ferrari.. ked sa chcem zviest 300km/h.. ale kupim radsej BMW M5 a tiez mi to da tristo... akorat zaplatim miesto 10melonov 3apol .. bezdebaty nebudem sa rovnat tomu ferrari..ale zase rozdiel 0.05nasobny oproti 3.00 nasobnej cene je dovod preco Ferrari ma cveng a nebude ho mat nikdy bezny smrtelnik.. aj ked to BMW M5 takisto asi nie.:D
|
|
emor
Od: emor
|
Pridané:
26.6.2007 1:38
heh... apple.? jako fajn..ale ak to mam prirovnat na autach... nekupim si ferrari.. ked sa chcem zviest 300km/h.. ale kupim radsej BMW M5 a tiez mi to da tristo... akorat zaplatim miesto 10melonov 3apol .. bezdebaty nebudem sa rovnat tomu ferrari..ale zase rozdiel 1.05nasobny oproti 3.00 nasobnej cene je dovod preco Ferrari ma cveng a nebude ho mat nikdy bezny smrtelnik.. aj ked to BMW M5 takisto asi nie.:D no slovak s jablkom MAC je na 99% snob.
|