neprihlásený Sobota, 15. novembra 2025, dnes má meniny Leopold
Packeta začína častejšie doručovať inam ako do zvoleného Z-Boxu, dá sa to nastaviť

Značky: PacketanakupovanieobchodSlovensko

DSL.sk, 12.11.2025


Spoločnosť Packeta prevádzkujúca na Slovensku najväčšiu sieť tzv. balíkomatov pod označením Z-Box mení spôsob doručovania zásielok v prípade, že cieľový Z-Box vybraný zákazníkom pre doručenie je plný.

Spoločnosť to oznámila dnes.

Doteraz spoločnosť tiež mohla zásielku uložiť inam ako do vybraného Z-Boxu. Podľa informácií spoločnosti pre DSL.sk sa to dialo v prípade, keď bol cieľový Z-Box v čase doručovania plný minimálne dva dni po sebe. V takom prípade spoločnosť mohla zásielku nechať na vyzdvihnutie na výdajnom mieste.

Po novom ak bude Z-Box plný hneď v prvý deň doručenia a iný Z-Box v okolí nebude plný, Packeta štandardne nechá zásielku hneď v prvý deň doručovania v tomto inom Z-Boxe.

Ak nebude voľný ani Z-Box v okolí, kuriér doručenie zopakuje na ďalší deň. Ak vtedy zásielku nebude vedieť uložiť do cieľového Z-Boxu ani iného Z-Boxu v okolí, nechá ju na najbližšom výdajnom mieste.

Podľa Packety sa to týka menej ako 4% doručovaných zásielok.

Zároveň so zmenou ale užívatelia získavajú väčšiu kontrolu nad doručovaním v tomto prípade a Packeta začína umožňovať užívateľom nastaviť si preferovaný spôsob doručenia v prípade plného Z-Boxu. Vyššie popísané štandardné doručovanie sa bude týkať zásielok pre užívateľov, ktorí nepoužívajú mobilnú aplikáciu alebo si preferovaný spôsob doručovania zatiaľ nenastavili.

V aplikácii si užívatelia po novom môžu nastaviť preferovaný spôsob doručovania, pričom na výber majú z troch možností. Dá sa tak spraviť v časti Profil - Preferencie doručenia.

Ak si zákazník zvolí "Počkám na pôvodné miesto", zásielka bude doručená iba do zákazníkom vybraného Z-Boxu.

Ak si zvolí "Čo najrýchlejšie" doručovanie, v prípade plného cieľového Z-Boxu sa zásielka doručí na niektoré zo zákazníkom nastavených preferovaných iných miest. Užívateľ si v nastavení aplikácie môže nastaviť najviac 5 alternatívnych lokalít. Podľa oznámenia zásielka v takomto prípade môže byť doručená ale aj na iné miesto, do Z-Boxu alebo na výdajné miesto, zrejme ak budú plné aj všetky vybrané alternatívne lokality.

Treťou možnosťou je "Čo najrýchlejšie do Z-Boxu", kedy sa zásielka pri plnom Z-Boxe doručí do niektorého z vybraných alternatívnych a zrejme prípadne aj iných Z-Boxov.



Najnovšie články:

Kapacita štandardných magnetických LTO pások sa zvyšuje na 40 TB
Česká národná banka nakúpila Bitcoin
Amazon premenoval budovaného konkurenta Starlinku
Tesla sťahuje domáce batérie Powerwall, hrozí riziko požiaru
WiFi v EÚ zrejme nebude môcť využívať veľkú časť 6 GHz pásma


Diskusia:
                               
 

Presne toto som už dávno chcel mať možnosť nastaviť. Hlavne pred sviatkami to začína byť kritické, zásielky končili kade-tade, radšej som si začal vyberať jedno menej využívané odberné miesto, aby som ich nemusel zháňať po celom meste. Som rád, že to implementovali.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Pochvala? Ty si isto zahranicny agent, pravy Slovak by to skritizoval :)
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Podobny navrh som im pisal par rokov dozadu. Ale spetnu vezbu ani reklamacie od zakaznikov neriesia. Predpokladam, ze stale nemaju zavedeny ticketovaci system a pri telefonate s podporou hodite od zlosti telefon o stenu, lebo ten clovek na druhej strane funguje systemom lamparne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ak by si tie zboxy vyberali castejsie ako raz za tyzden, tak mozno by mali aj miesto kam ukladat zasielky ;)
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

česká Zásilkovna jede!

https://www.youtube.com/watch?v=83DJt96GbzM

do pekiel...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Už vidím, že reálne to bude fungovať tak, že kto má nastavenú alternatívny box, ten bude mať zásielky vždy inde ("týchto môžeme dať inam"), aby ten kto to nemá nastavené, mohol mať doručenú zásielku do svojho. Z pohľadu Packety dobré riešenie, ale ten kto si nastaví doručenie do iného boxu, ten si môže zvykať na to, že ešte častejšie bude chodiť pre zásielku na iné miesto doručenia ako si pôvodne zvolil.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zda sa ze si to pochopil.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Prave toto mi teraz vyviedli, namiesto do boxu 24/7 mi to dorucili do predajne ktora je otvorena 08:00-14:00. Kreteni. Zamerne som si ich vybral kvoli 24/7, teraz mi sposobili financnu a casovu skodu. Este bude aj oficialna staznost a podanie.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Setri cas. Oni nieco ako staznost nepoznaju. Nikto sa tym zaoberat nebude. Ich preberie len hromadna zaloba, alebo prechod ku konkurencii.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Packeta je banda debilov, vlastne skor ojebavacov .... okrem nevyplatenej skody za stratene a rozbite baliky (poistenie maju iba na papiery), sa nam presne toto stavalo aj v bezny den, nie len pred Vianocami.
Mame maly eshop a jedna pani si zacala pravidelne objednavat ... az dokym jej Packeta nedorucila zasielky do boxu vo vedlajsej dedine. Nemohla si pre ne ist, zaplatit dobierku a tak ich mila packeta poslala naspat aj s tucnou fakturou za vratenie 3 balikov! Odvtedy si uz neobjednala a ja som packetu okamzite zrusil.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

A uz maju v aplikacii urobenu validaciu adresy? Alebo stale zhrabnu peniaze, balik neodrucia s tym, ze adresu nemaju vo mapovych podkladoch, hoci realne existuje, a peniaze nevratia.
Odpovedať Hodnotiť:
 

este neskrachovali?
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár