neprihlásený Pondelok, 14. júla 2025, dnes má meniny Kamil
Joj od zajtra požaduje zákaz preskakovania reklám v archívoch

Značky: TVreklamaJoj

DSL.sk, 14.7.2025


Druhá veľká komerčná televízia Joj bude od zajtra 15. júla od poskytovateľov televíznych služieb požadovať, aby v archívoch ich služieb zakázali preskakovanie reklám.

Na základe informácií operátorov sme o tom informovali v júni, dnes to oficiálne oznámila aj Joj.

Joj zverejnila len veľmi stručné informácie, ako má zákaz fungovať. Podľa nich požaduje implementovanie zákazu preskakovania reklám ale zrejme základným rovnakým spôsobom ako televízia Markíza.

Požaduje teda zákaz preskočenia prvých 3 minút zrejme každého reklamného bloku, pričom počas prvej minúty po spustení programu sa tento môže pretáčať bez obmedzení, napríklad aby užívateľ našiel miesto odkiaľ chce program sledovať.

Operátori v prípade Markízy musia toto opatrenie uplatňovať prvé 3 dni po odvysielaní programu. Joj vo svojich informáciách neuvádza, že obmedzenie by malo platiť iba prvé 3 dni.

Zákaz preskakovania reklám sa bude týkať staníc Joj, Joj Plus a Wau. Ostatných staníc televízie sa týkať nebude.

Zatiaľ nie je známe, ktorí operátori a kedy zavedú zákaz preskakovania reklám na staniciach Joj a akým presne spôsobom.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Česko zakázalo úradom používať AI od čínskej DeepSeek
Ceny DDR4 pamätí majú dramaticky narásť
Zem sa otočila najrýchlejšie okolo svojej osi zrejme vo štvrtok
Avizovaný prvý radič pre SSD pre PCI Express 6.0
V EÚ sa v júni fotovoltaika prvýkrát stala najväčším zdrojom elektriny
Uvedený M.2 SSD s podporou fyzického zničenia dát pre vyššiu bezpečnosť
Vesmírna mobilná sieť SpaceX má byť tento rok aj v Európe, na Ukrajine
Nový LibreOffice ukončí podporu Windows 7, sprístupnená RC verzia
Sci-fi seriál Murderbot od Apple bude mať druhú sériu
Česko zatiaľ nepozná presnú príčinu blackoutu, fotovoltaika z Nemecka to nemala byť


Diskusia:
                               
 

kto by to pozeral..?
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

bez preskakovania reklám? všetci! a potom im to ešte len začne preskakovať z toho
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

treba zakazat aj preskakovanie kaluzi a psich fekalii.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Fúha! Veď to bude vyžadovať prepracovanie všetkých marketingových stratégií zadávateľov reklamy inak budú od zajtra priekazne neúčinné.
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár