neprihlásený Pondelok, 20. januára 2025, dnes má meniny Dalibor
U širokopásmového T-Com Maxi Štart je potrebné po 16:00 reštartovať pripojenie

Na podnet jedného z čitateľov sme preverili detailné podmienky užívateľského DSL programu T-Com Maxi Štart, ktoré prekvapia svojou neštandardnosťou v dnešných časoch mnohomegabitových rýchlostí pripojenia k Internetu. Za pozornosť stoja rozličné režimy prechodu medzi časmi platenia za prenesené dáta a neobmedzeného prenosu dát, čo môže spôsobiť užívateľom mnoho nepríjemností. Doplnené o vyjadrenie Slovak Telekomu.

DSL.sk, 27.11.2006


Na základe podnetu jedného z čitateľov sme sa bližšie pozreli na detailné podmienky užívateľského programu T-Com Maxi Štart, najnižšieho polo-flatového programu spoločnosti Slovak Telekom.

Maxi Štart je najlacnejší DSL program Slovak Telekomu pre domácich užívateľov z ponuky nových DSL programov okrem programu Pohoda 600 so 600 MB predplatených dát.

Užívatelia programu Maxi Štart môžu každý deň v čase medzi 16:00 a 24:00 prenášať neobmedzené množstvo dát v rámci paušálnej ceny 599 Sk bez DPH mesačne a s príplatkom 50 Sk bez DPH mesačne aj počas celých dní cez víkendy a sviatky.

Mimo týchto časov platí sadzba 2 Sk za 1 MB prenesených dát.

Internet Maxi Štart bol zároveň okrem programu Pohoda 600 aj najlacnejším programom Slovak Telekomu poskytovaným v rámci programu dotovaného pripojenia k Internetu, Internet pre vzdelanie.

Program je svojimi podmienkami vhodný s využitím voľných víkendov a sviatkov napríklad ako program na doma pre ľudí s bežnou pracovnou dobou.

Ako ale informujú podmienky programu, prenos dát je neobmedzený medzi 16:00 až 24:00 len v prípade, že sa pripojenie začne až po 16:00.

Ako nám v pondelok potvrdili dvakrát nezávisle na linke technickej podpory spoločnosti, v tomto prípade termín pripojenie znamená prihlásenie DSL modemu alebo routeru k ústredni, teda obmedzenie obvyklé u dial-upových sadzieb a programov.

Znamená to, že v prípade, že bol modem alebo router zapnutý a pripojený pred 16:00 a po 16:00 neprišlo k prerušeniu spojenia a nadviazaniu nového spojenia, aj dáta prenesené po 16:00 sa budú spoplatňovať sadzbou 2 Sk bez dane z pridanej hodnoty za 1 MB prenesených dát.

Takýto spôsob tarifikácie je u DSL neobvyklý ak nie úplne výnimočný, keďže na rozdiel od dial-upu napríklad u ethernetových DSL modemom alebo routerov zvyčajne tieto bývajú pripojené k DSL nepretržite, rozdiel sadzieb je navyše v tomto prípade veľmi výrazný.

Užívatelia si tak musia po 16:00 modemy reštartovať, iným spôsobom prerušiť pripojenie a znovu sa pripojiť alebo modem štandardne vypínať. Najväčší problém to samozrejme predstavuje pre užívateľov, ktorí využívajú pravidelne alebo občasne aj pripojenie pred 16:00 napríklad na dátovo nenáročnú komunikáciu pomocou emailu, instant messengera alebo VoIP.

Ako nám potvrdila dvakrát nezávisle linka technickej podpory, o 24:00 sa ale dáta začínajú automaticky účtovať aj v prípade existujúceho neprerušeného spojenia. Za spôsobom účtovania po 16. hodine tak zrejme nie sú technické dôvody, keďže systém umožňuje zmeniť režim účtovania aj bez prerušenia pripojenia.

Predstavitelia spoločnosti Slovak Telekom sa do času publikovania článku pre server DSL.sk nevyjadrili, čo je dôvodom tohto pre užívateľov nepohodlného rozdielu v spôsobe merania prenesených dát a ich účtovania.

Doplnené: Spoločnosť Slovak Telekom nám k dôvodom takéhoto spôsobu účtovania poskytla dnes nasledovné stanovisko: "Dôvodom sú technické obmedzenia billingového (účtovacieho) systému. Po vyhodnotení potrebných technických zmien je pravdepodobné, že pristúpime k prehodnoteniu súčasného stavu nastavenia systému."

Dodávame, že situáciu nevyrieši ani nepretržite niektorý deň po 16:00 zapnutý modem. Podľa linky technickej podpory už na ďalší deň aj v prípade, že bude modem neustále zapnutý a nepríde k prerušeniu spojenia, sa budú dáta po 16:00 účtovať ak nepríde k prerušeniu spojenia a vytvoreniu nového spojenia.

V tomto prípade sa navyše aj tak nie je možné spoliehať na nepretržité pripojenie, keď občasne prichádza k náhodným výpadkom pripojenia a automatickému znovupripojeniu modemu.


      Zdieľaj na Twitteri


Využívate ešte nejaké pripojenie, kde sa musíte obmedzovať v čase pripojenia alebo výrazne v množstve prenášaných dát? (hlasov: 535)

Áno, v čase pripojenia      8%
Áno, v množstve dát      16%
Nie      76%


Najnovšie články:

4ka avizuje zlepšenie pokrytia 4G siete
Vydaný Linux 6.13
Voyo opäť výrazne zdražilo, teraz základné predplatné
TikTok prestal v USA fungovať, zatiaľ zrejme iba dočasne
Havárie Starship a New Glenn sa vyšetrujú, Starship mala poškodiť majetok v Karibiku
PCI Express 7.0 sa približuje dokončeniu, vydaná nová verzia návrhu špecifikácie
Celoštátne DVB-T pokračuje v prechode na H.265, platená ponuka má prejsť celá
Štart novej generácie Starship skončil neúspechom, vybuchla krátko po štarte
Predaje PC v minulom roku mierne narástli
Vydaný Linux Mint 22.1


Diskusia:
                               
 

Zdieraci z t-comu, co ine sa da k tomu povedat ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

LOL
ST rulez :)
mohli by zdvihnut poplatky podla mna ...
maju to strasne lacne mega by mohlo stat 10 SK bez dane a viac
Odpovedať Hodnotiť:
 

ich praktiky su jednym slovom HNUSNE
Odpovedať Hodnotiť:
 

este ze mam pekne moje wificko 48 kB/s co ide bezne cez 80 kB/s + verejna IP .P
Odpovedať Hodnotiť:
 

je to hnusne co robia...
Odpovedať Hodnotiť:
 

to je fakt nepochopitelne. najma preto ze je jasne ze nejde o "technicky problem".
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak to je jasne, som len zvedavy kolko takto nakradli
Odpovedať Hodnotiť:
 

pre tuto firmu to nie je nic neobvykle, ked mne dokazali pri flat programe zauctovat prenesene data, tak preco nie tu?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
Odpovedať Hodnotiť:
 

hej vulgarny,,, co do p|c3 nevies NApisat ???


a ha k¤k¤t, k9rva , je3at , T-COM,...... :D

a teraz basnicku
k¤k¤t , p1ca u holica

NADAVKOVY LAMERI.. :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Dobry den. Nechcem Vas urazit, ale tie Vase slaboduche cmaranice v tejto diskusii viac nie su ziaduce. Vase prispevky totiz naznacuju silne dusevne postihnutie. Urcite je fajn, ze k Vam do lazov zaviedli internet, ale najprv sa treba naucit slusne spravat a kym to tak nebude hor sa späť k ovciam. Pripadne by som vyhladal nejaky dobry zajazd do Lurd. To by mohlo pomoct.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Prispevok bol zmazany pre primitivny a/alebo slaboduchy obsah.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A je to tu! Ja som na to upozornoval. Ovecky uz becia.
Odpovedať Hodnotiť:
 

pal do p1ce nekradni mi nick!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

hahahaahahahaaaaa FYZIK to bol skur... rspct !
Odpovedať Hodnotiť:
 

normalna vec. V nemenovanej casti v bratislave pravidelne vypadava dsl, mimochodom providerom je nextra, ale vypadava linka t-comu. Postup je taky, ze treba zavolat na poruchy, co je v BB, tam sa ozve asi po 4 minutach zvonenia teta, ta ma presmeruje na tetu do BB, tam to zvoni dalsiich 5 minut, tam nadiktujem tel. cislo a poprosim o restart dsl linky. Samozrejme, ze preco a zaco, bvysvetlujem situaciu, linku restartnu, a internet ide ...
vznika to cca 1x tyzdenne ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

truhlik, truhlik, keby si sa pred ukoncenim prace, pekne krasne odpojil net od DSL, nepouzival USB modem, tak by si nepotreboval restart linky, ja byt na druhej strane tej help-linky, tak by som vy....
Odpovedať Hodnotiť:
 

pisal tu niekdo ze tam je dsl modem? a ze ide o linku ktora sa odpaja? ide o neagregovanu linku s pevnou ipckou, ktora fici stale ty tlk. si sa ukazal, zi patris medzi ludi, ktori len na vsetko nadavaju a robia sa najmudrejsi ... naco zaujimas stanovisko ked nepoznas suvislosti ..
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak to do buducna objasni, ked sa tu stazujes, jebo.
Odpovedať Hodnotiť:
 

je to malo znamy fakt, ale k podobnemu javu dochadza aj pri vsetkych ostatnych datovo meranych dsl sluzieb. Piatok 24:00 ma vypnut pocitanie, a nezapocitavat data az do nedele 24:00. Ibaze to tam maju akosi poyebate a kludne sa stane ze data pretiahnute 2 hodiny po polnoci sa rataju. Dajte si preto pozor, a racej tahajte az od 4-5rano.
Odpovedať Hodnotiť:
 

presne! kazdy normalny provider ktory ma nejaky router a tam ma casove otvaranie portov tak mu tu funguje ako hodinky... otvoria sa napriklad 00:00 a zavru sa znova presne na sekundu napr o 08:00 a hlavne ze DSL je 10krat vacsi provider ako taky co som mal na mysli ja (roburnet.sk) a oni s tym problem maju.. to uz fakt nechapem taketo

este ze mam chello a nikto mi nic nediktuje :P
Odpovedať Hodnotiť:
 

DSL je provider??? LOL nevedel som. :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

nic v zlom, Majacik, ale minule nam to prepnutie o 8:00 meskalo 3 dni :) Nenadaval som ani trocha :-D
Odpovedať Hodnotiť:
 

normalna vec. V nemenovanej casti v bratislave pravidelne vypadava dsl, mimochodom providerom je nextra, ale vypadava linka t-comu. Postup je taky, ze treba zavolat na poruchy, co je v BB, tam sa ozve asi po 4 minutach zvonenia teta, ta ma presmeruje na tetu do BB, tam to zvoni dalsiich 5 minut, tam nadiktujem tel. cislo a poprosim o restart dsl linky. Samozrejme, ze preco a zaco, bvysvetlujem situaciu, linku restartnu, a internet ide ...
vznika to cca 1x tyzdenne ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

to s tym resetom je normalna vec je to presne to iste ako ked mate rozdielne sadzby za hovorne pri mobiloch a roznych tarifnych casovych pasmach.. ked dajme tomu od 18tej vecer neplatite na easy 9.60 ale uz len 5.40 ci kolko to je a zacnete hovor 17:55 a pokracujete do 20tej tak zaplatite aj tak za kazdu minutu 9.60 lebo sa hovor zacal uctovat v tom predoslom pasme, este na to aj upozornuju v nejakom cenniku alebo na automatickej linke ci kde..
Odpovedať Hodnotiť:
 

PRESNE TAK!!! SOM RAD, ZE NIEKTO UPOZORNIL AJ NA MOBILNYCH ZDIERACOV - PARDON OPERATOROV. Sam mam dsl od t-comu a sem tam tiez zaznamenam vypadok. Ale co keby kazdy nerypal len do telekomunikacii, lebo je to in (aj ked si to zasluzia), ale by sa tu publikoval aj pekny clanocek o zbojnickych manieroch t-mobile a orange.
Odpovedať Hodnotiť:
 

SOM Z BOJNIC, NEYEB DO MNA , MNA TO URAZA
Odpovedať Hodnotiť:
 

VIEM, ZE SI Z BOJNIC. VIDEL SOM TA A MAS TAM PEKNY PAVILON. LEN TI V NOM TROCHU SMRDI. MIMOCHODOM SA VELMI PODOBAS NA TVOJHO SIMPNZIEHO OCKA.
Odpovedať Hodnotiť:
 

PARDON SIMPANZIEHO
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja viem ze vies, sak si iba par metrov
od nas.....
Odpovedať Hodnotiť:
 

no ved tam je to jasne, len toto je uz o niecom inom, lebo priemerna dlzka telefonickeho hovoru je mozno minuta, DSL modem mas ale pripojeny v kuse a ked na to zabudnes a prenesies od 4 do 12 povedzme 300 MB, calujes 700 korun...
Odpovedať Hodnotiť:
 

No a to este urcite ked to po 16.00 neprerusite, tak od 24.00 uz uctuju potom dvojnasobok ceny... :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

takyto humus v Slovak telecom je beznym standardom!
Okradaju a v TV s tychto penazi ludom masiruju mozgy aky su oni fantasticky atd!
Mat internet na slovenksu je vdaka telecomu luxus!
Odpovedať Hodnotiť:
 

ST Rulezzzzzzzzzzz, ale nie to bol for :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

neboj sa to kazdy poxopil :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Co takto podat staznost na obchodnu inspekciu za zavadzanie zakaznikov alebo nekale obchodne praktiky? Ved to nie je normalne. Este ze take veci nemusim riesit, keby mi prisla faktura za neviemkolko MB navyse tak by ma asi vystrelo.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Su veru v T-com zdieraci,za zníženie rychlosti my uctovali 1000sk a mesacna platba za ich sluzby su privisoke
Odpovedať Hodnotiť:
 

fuj ty cigáň, daj si mikrovlnku za 100korun ked nemaš prachy a nesťažuj sa. na cypre stojí to DSL čo unás liter, tak tam dva. tak sa zobudte, a kto chce surfovať lacno, nech si najde lacne... a ked sa ti nezda, tak nemaj net. všetci hubujete, ale preto aby ste sa mali lepšie nespravi nikto nič... hamba vam všetkým, aj tomuto serveru celemu trapnemu...
Odpovedať Hodnotiť:
 

cigán si ty,ti debil
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ty si zrelý k nám na psychiatriu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

K¤K¤TOM OYEBANY JE , PRAVDA ,..
TAK P O T O M T A H A J D O P 1 C E ,
K E D S A T I N E P A C I
Odpovedať Hodnotiť:
 

k tomuto lolkovi sa hadam ani netreba vyjadrovat :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

prepacte, ale po citani prispevkov mi pripada tento narod ako stado volov. Asi tyzden som si riadne vyberal ake DSL zoberem a ka je kde akcia. Nakoniec vyhral kto iny ako Tcom, preotze mmt nieco ako FUP na FLATE zatial nepouzivaju, i ked p2p a podobne hovadiny ani nepouzivam. Mam casovo a datovo neobmedzeny program pre domaceho uzivatela s 1024/256 - a ide zvacsa aj viac po oboch stranach - up/down. Platim 800 bez DPH, pardom... bral som s akciou v lete a platim 600 bez DPH... ked je niekto blby, nepomoze mu nik! Opis typickeho slovaka: chce mat vsetko za korunu, funkcnost 110percent, kvalita 150percent a najlepsie by bolo, keby mu za to este aj platili ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

o to predsa vobec nejde. ludia si tento program v 99% pripadov ak nie viac vyberaju s tym, ze za neviem kolko korun dostanu pripojenie bez obmedzenia od stvrtej do polnoci. niekomu to staci alebo sa mu to hodi.

ale chyba lavky, nie vzdy to tak bohuzial je.
Odpovedať Hodnotiť:
 

takze tebe sa zda cena este mala? Porovnaj si ceny za broadband internet v ramci EU a zistis ze sme na chvoste v poskytovanych rychlostiach a na prvom mieste v cene za napr. 1Mbps pripojenie. Ano t-com to obhajuje recami ze na slovensku nie je zaujem o rychlejsi internet , ale preco by mal byt? Ked vsade maju za tie iste ceny 4-8x vyssie rychlosti. A pouzivaju tak isto drahe zariadenia a maju povacsine este vyssie naklady na udrzbu... Tak preco??? Kto videl zmluvu o kupe t-comu firmou d.telekom? Co je v nej? Zaruky statu ze si tu bude tato firma drzat monopol este vela rokov a nic s tym stat neurobi? Ano.
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak ty si priklad typickho slovenskeho gadza ktory poslucha ako kravička na luke a newie sa postavit za pravdu hovorí o niecom o com nema ani potuxu a nevidi to jasne zdieranie zakaznika
Odpovedať Hodnotiť:
 

mas flat a ide zväčša rychlejsie??? no neviem neviem. pri datovo obm. prip tomu tak je, bo tam agregacia asi tak 1:5, nie ako pri flate, najnovsie je to myslim asi 1:60. o to ide. mam s tym skusenosti, bo som mal flat.

Odpovedať Hodnotiť:
 

No vies ono asi zalezi od lokality kolko ludi a ako danu sluzbu vyuziva...ja tiez mam flat a ide to vacsinou rychlejsie hlavne upstream...viem o com hovorim pravidelne si meriam rychlost...agregacia je tam 1:55
Odpovedať Hodnotiť:
 

problem je inde ,tato firma ma stale "pozehnanie" od statu lebo stat krmi x miliardami do rozpoctu. Ked padne toto obmedzenie moze sa zacat konkurencny boj. Stat ziska na pokutach tie iste prachy a trtkom si rozmysli ci bude produkovat zisk alebo zisk minat na pokuty. Ze zneuziva tento monopol svoje postavenie vedia uz vsetci na slovensku okrem ministerstva telekomunikacii.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ale ved toto iste je aj u slovanetu u datoviek!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pises blbosti, som propojeny 24/7 a mam FUP, ale ten sa mi rata iba cez prac. dni. Nic nemusim restartovat.
Odpovedať Hodnotiť:
 

no pockaj kamarat...ale zalezi kedy si si aktiovaval sluzbu!! pretoze ja uz mam datovku 1,5 roka a v zmluve mam uvedene to o com som pisal! :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

No ja mam zmluvu asi 2 roky, ale nic taketo nepoznam :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

nadavate na tcom no porovnajte to so sprostym slovanetom co ide pomalsie ako dial up co sa tyka vikendov
Odpovedať Hodnotiť:
 

mne sa nezda: Rýchlosť Vašeho pripojenia je 1336.1 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 167.0 KB/sec (Kilobytov za sekundu). //1024/256

Odpovedať Hodnotiť:
 

on to povedal ze cez vikendy ty magor
Odpovedať Hodnotiť:
 

Smrt internetu od mobilnych operatorov
Odpovedať Hodnotiť:
 


Speedmeter


Rýchlosť Vašeho pripojenia je 2473.4 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 309.2 KB/sec (Kilobytov za sekundu).

TMOBILE.................
Odpovedať Hodnotiť:
 

si jednoducho... dobry

Odpovedať Hodnotiť:
 

nechapem o com to tu akoze je. t-com je monopol a moze si dovolit uplne vsetko a prave u takychto su tie najmensie pismenka najdolezitejsie. napriklad ebay.com. nasiel som tam v sekcii mp3 prehravacov ipod za lacny peniaz a objednal ho. no a ked som pozrel co som si objednal, tak to boli dake ebooky co s tym namali nic spolocne. za posahany link kde si to stiahnem som zaplatil (na megaci to bolo) a nemozem s tym nic robit. monopol=VYSTRAHA !!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

takymto manierom sa odborne hovori telekomunizmus... :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

su to nemecky zdieraci na slovensku
Odpovedať Hodnotiť:
 

hahahahhahah hehheheh hahahah hehehhehe hlavne ze po 24th hodine to vedia zaratat ,ze? nas milucky ST ********** ** ** * ** **** * * *
Odpovedať Hodnotiť:
 

toto robia naschval! kradez, nic ine
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak tak ved to je absolutne jasne a jak to tam zdovodnili trapne ? no ani nepamatam bo to bol taky blud ze :-!

Odpovedať Hodnotiť:
 

Jasne že to robia naschvál. Ja som raz dávno keď som bol ich zákazník zrušil službu rodinný internet ku koncu mesiaca.Pripojil som sa ešte poobede a potom som sa nestačil čudovať ked mi prišla faktúra.Zaučtovali mi to ako impulzy za bežne pripojenie lebo že mi to zrušily okolo 16:00. Tak som potom nasratý podal reklamaciu že koniec mesiaca je až o 00:00 a nakoniec mi peniaze vratily su to ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jasne že to robia naschvál. Ja som raz dávno keď som bol ich zákazník zrušil službu rodinný internet ku koncu mesiaca.Pripojil som sa ešte poobede a potom som sa nestačil čudovať ked mi prišla faktúra.Zaučtovali mi to ako impulzy za bežne pripojenie lebo že mi to zrušily okolo 16:00. Tak som potom nasratý podal reklamaciu že koniec mesiaca je až o 00:00 a nakoniec mi peniaze vratily Su to ... A ako som toto písal zrazu sa mi vypla el. System nas sleduje :))
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jasne že to robia naschvál. Ja som raz dávno keď som bol ich zákazník zrušil službu rodinný internet ku koncu mesiaca.Pripojil som sa ešte poobede a potom som sa nestačil čudovať ked mi prišla faktúra.Zaučtovali mi to ako impulzy za bežne pripojenie lebo že mi to zrušily okolo 16:00. Tak som potom nasratý podal reklamaciu že koniec mesiaca je až o 00:00 a nakoniec mi peniaze vratily Su to ... A ako som toto písal zrazu sa mi vypla el. System nas sleduje :))
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jasne že to robia naschvál. Ja som raz dávno keď som bol ich zákazník zrušil službu rodinný internet ku koncu mesiaca.Pripojil som sa ešte poobede a potom som sa nestačil čudovať ked mi prišla faktúra.Zaučtovali mi to ako impulzy za bežne pripojenie lebo že mi to zrušily okolo 16:00. Tak som potom nasratý podal reklamaciu že koniec mesiaca je až o 00:00 a nakoniec mi peniaze vratily Su to ... A ako som toto písal zrazu sa mi vypla el. System nas sleduje :))
Odpovedať Hodnotiť:
 

!!!! Radsej sa pozrite na to ze pri FLATe mam na DSL loss 10-15 pocas dna to preverte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Takyto postup zo strany T-Comu ma neprekvapuje :(, tiez mam podobnu negativnu skusenost.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ahoj ľudia, no ja mám úplne ten istý program, len sa to voľakedy volalo DSL entry ale je to to isté a vinu by som nedával za vinu T-Com -u, bo ja som bol na túto skutočnosť upozornený takže právne a morálne je to podľa mňa v poriadku...možno na to dotyčný klient zabudol tak teraz xce hádzať náramnú vinu na T-com:) nie že by som bol nejaký zástanca:) (mohli by to napr. zrýchliť) ale asi bol v nevedomosti
prosím kopnite si
Odpovedať Hodnotiť:
 

no hoci niektore nazory su tu prehnane, taketo nieco je neprimerane, je to horsie a vacsi stres ako dialup. raz to zabudnes restartnut, prenesies vecer par stoviek MB a hned platis dvojnasobok mesacneho pausalu...

a inak pochybujem, ze niekto kazdeho kto sa nespyta pekne upozorni a okrem toho toto si vacsinou kupuju ludia, ktori tomu aj tak nerozumeju.

fakt by ma zaujimalo, akej casti tych uzivatelov st fakturoval o dost viac ako pausal a kolko z toho sa bolo stazovat.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tiez som uzivatelom programu DSL Entry uz nieco vyse roka pametam sa ze pani z T-Comu ked ma nahovarala aby som vymenil pomaly rodinny imternet ze maju super letnu akciu tak ani sama mi este nevedela odpovedat na moje otazky napriklad ani ci obmedzenie az po 16:00 plati aj cez vikendy alebo nie...Tak som vzdy radsej pripajal az niekolko minut po 16:00 vlastne to robim az dodnes aby som eliminoval aj pripadnu casovu odchylku. A co sa tyka polnocneho odpojovania da sa to riesit tarifikovacim programom napr. Conmet a nastavit si automaticky odpojit o 23:59 vzdy.
Odpovedať Hodnotiť:
 

hm, v ich tom vyjadreni: "dovodom su TECHNICKE obmedzenia" a v druhej vete "prehodnotime NASTAVENIA systemu" aj niekomu inemu sa vidi ze nastavenie nieje technicke obmedzenie? dufam ze je kazdemu jasne ze keby od zaciatku CHCELI aby ludia nemuseli to restartovat tak by to urobili
Odpovedať Hodnotiť:
 

Chcete vedieť čo je smola dajte si Wimax Telecom.Až potom uvidíte čo je chrapúnstvo a zlodejina.
Odpovedať Hodnotiť:
 

napis nieco konkretnejsie :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

http://forum.zive.sk/viewtopic.php?t=37707
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nuz proste chello je chello. Mal som DSL asi rok. Najprv som vyvalil 5500Sk za pilotny program, po mesiaci mi to bez nahrady zrusili, zostal mi Siemens modem, ktory po inovacii nefungoval. Po znovuzavedeni DSL som si musel kupit "zabu" teda novy modem. Ked do nasej lokality dorazilo chello, okamzite som DSL zrusil. Vsetci sa cudovali ze aj v praci mi tahali chello z tretieho poschodia na prizemie, napriek tomu ze mam na prevadzke ISDN linku. Proste som si zvykol na nerusene a neobmedzene pripojenie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nemám žiaden dôvod zastávať sa T-comu, ale:
- prečo sa z tohoto robí haló a objav roka, keď je to uvedené vo Všeobecných podmienkach T-comu? Každý zákazník, ktorý podpisuje novú zmluvu v nej podpisuje aj to, že sa oboznámil so Všeobecnými podmienkami poskytovania služby. Ak to neurobí, je to už bohužiaľ len a len jeho chyba. Možno ma považujete za blázna, ale ja som si tie podmienky prečítal...

P. S.: Týmto som nechcel povedať, že je to morálne v poriadku. Je to zdieranie - súhlasím, ale právne je to OK, pretože zákazník bol na to upozornený. Ak podpísal zmluvu a ani nevie akú, tak za to už T-com nemôže. Bohužiaľ.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Čo píšeš má dve strany mince:

1 -máš pravdu, vo všeobecných podmienkach si to môžeš prečítať a je tvoja chyba, že si to podpísal

2 - choď si objednať službu a keď ti dajú podpísať zmluvu so všeobecnými podmienkami tak si to dobre prečítaj - a nezabudni, že tam čaká za tebou pár takých ako si ty a kým sa dostanú na radu, tak asi 3 - 4 v poradí to zabalí než aby čakal kým si to niekto prečíta.

Záver: ak sa nejaká firma chová ako napr ST a mob operátori a používajú takéto praktiky, myslím si, že to je účelové, nemorálne a hlavne, nemá to nič so solídnosťou firmy, za ktorú sa skrývajú.

Je to parazitické a odporné a už by bolo načase na SK aby sa tomuto jednaniu veľkých firiem niekto pozrel na zuby lebo sú určite moc veľké a ostré!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Rýchlosť Vašeho pripojenia je 6218.6 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 777.3 KB/sec (Kilobytov za sekundu).


Odpovedať Hodnotiť:
 

Rýchlosť Vašeho pripojenia je 23698.8 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 2962.4 KB/sec (Kilobytov za sekundu).

Este ze nemam T-Com
Odpovedať Hodnotiť:
 

hhhhh tak ST by za to chcel len 999.999 skk :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja ma rychly internet od t-mobile. mam ho uz asi rok. donedavna bola rychlost paradna, tak ako pisali. okolo 1Mb/s. odkedy zvysili rychlost na 2Mb/s, tak mi to ide posledne 3 tyzdne uz len okolo 300 kb/s. a bude to podla mna este horsie. za 1300 korun mesacne je to ubohe.
Odpovedať Hodnotiť:
 

hehe , ja mam neobmedzeny wifi net od Engine pri ag. 1:20 (vraj XD) , platim 500 sk mesacne a na to ist vraj 750/128 . Haluz je v tom ze to ide tak 50-200/50 a to sa mi zda malo .
Neviete poradit nejake lepsie riesenie netu ? som z BB . Inak toto co robi Tcom a ST a Tmobile to je setko len fraska na o*ebanie koncoveho zakaznika . Berem , je to v zmluvnych podmienkach , ale je to nedokazatelna a hlave legalna chyba ich s*urveneho systemu . co uz s nimi ......
Odpovedať Hodnotiť:
 

Rýchlosť Vašeho pripojenia je 1000000000.2 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 8750002.1 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
Odpovedať Hodnotiť:
 

Rýchlosť Vašeho pripojenia je 95.4 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 11.9 KB/sec (Kilobytov za sekundu). xD SUXXXX HARDDDDD o tolkejto .....
Odpovedať Hodnotiť:
 

Príspevok nebude zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Podnet u citatelov ja som pisal uz pred viac ako pol rokom router som mal synchronizovany z atomovimi hodinami a aktualizoval sa cas sam tak na prvej fakture bolo asi 5000 sk doplatok ,Mam wifi-router akoze dali len biedne cd a nebolo nic spomenute ze synchronizujte si cas podla naseho internetoveho casu ked chcu ponukat sluzby takehoto charakteru tak najskor dokladne informujem uzivatela ale ,ked Informacna linka slovak telekomu (T-comu) je len jedna naucena basnicka a 85 % ludi su mechanicky ako roboty je vidiet ze je to biedne su plateny dost mizerne to len ty nadnimy maju a u nich to trva ,ze pol dna vas prepajaju a aby mali nejaky ten zarobok ,tak zataja nejake skutocnosti. V zmluve to je napisane ze to kazdy lepsi pravnik moze prekrutit ako sa mu hodi. A nie je to presne definovane az na dodatkovom papiery ,ktory je niekde na nete a nedodava sa k zmluve. To je akoze ochrana spotrebitela im nic nehovori ,ze vsetky specifikacie a dodatky k zmluve maju byt prilozene k zmluve ale viete staznost podat je u nich ako ihla v kope sena lebo sa dava vyhradne písomne a na nadriadenych vas neprepoja lebo su zbabeli. Skratka mozu sa volat aj XY a mozu mat neviem ake logo ,ked personal a pristup je ten isty.
Odpovedať Hodnotiť:
 

a este sa mi najviac rata ked zarabaju sami na seba tym ze povedia ano , vieme o tom , riesime vas problem , zavolame vam ..... neozvu sa ani za prd ..... nejeztvuje
Odpovedať Hodnotiť:
 

a este sa mi najviac rata ked zarabaju sami na seba tym ze povedia ano , vieme o tom , riesime vas problem , zavolame vam ..... neozvu sa ani za prd ..... nejeztvuje
Odpovedať Hodnotiť:
 

Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Príspevok nebude zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Príspevok nebude zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
Odpovedať Hodnotiť:
 

hahaha, very funny :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

SA NESMEJ CHOREJ P1COVINE..

SU TO PSYCHO-LAMY :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja viem, preto si z toho robim srandu...
Odpovedať Hodnotiť:
 

su to zdieraci, nikdy by som od t-comu internet nechcel, to radsej budem bez netu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

T-Com Forever:P

Odpovedať Hodnotiť:
 

si verny svojmu menu :P
Odpovedať Hodnotiť:
 

pravda rulezz!!!
hehehehehehehehehehe

zaklincoval ze????
Odpovedať Hodnotiť:
 

T-com aj môj \"milovaný\" Wimax Telecom sú zahraničné firmy a Slováci sú pre nich odpad.Preto sa tu aj tak správajú.Doma by si to ťažko dovolili.Mali by im pobrať licencie a vykopnúť ich zo Slovenska nech si okrádajú svojich ľudí doma v Nemecku,Rakúsku a Švajčiarsku.
Odpovedať Hodnotiť:
 

tento problem nas vysiel na desattisice korun...co ine si moze bezny uzivatel priat?????
cize t com rulez....
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aj tak suma sumarum je net od t-comu naj,lepsi a je lacnejsi ako mob.operat.Ja mam flat 1024 a som nadmieru spokojny.Aj keby som mohol na t-com dost nadavat a hresit.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Klasika T-com ( Slovenské telekomunikácie, Slovak Telecom a bohvie ako sa budú volať za rok).Ešte keď sme mali pevnú linku, došiel nám účet miesto zhruba 1000 Sk až na 10571 Sk za telefónne hovory. Samozrejme, že hneď na zákazníckej linke vedeli, že sa stala chyba – že vraj ústredňa pri ukončení hovoru ( položení slúchadla ) neprerušila spojenie, ale aj napriek tomu poslali faktúru na chybnú sumu - skúšali, či sa niekto ozve. Celé podnikanie T-comu je založené na tom aby nachytali zákazníka a ak sa zákazník neozve, tak všetko je v poriadku – aj preto nemám s nimi už 1,5 roka nič spoločné – bežím cez wifi.
Odpovedať Hodnotiť:
 

presne ako ja, ST=scam
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja mam DSL data 2000 od t-com.je to drahe ale s kvalitou pripojenia som spokojny velmi.velmi
Odpovedať Hodnotiť:
 

dalsi pracovni t-comu
Odpovedať Hodnotiť:
 

to inac neda nazvat len


mystery shopping tcom

looozer
Odpovedať Hodnotiť:
 

[ Marián, 28.11.2006 20:48 ] Odpovedať

Nemám žiaden dôvod zastávať sa T-comu, ale:
- prečo sa z tohoto robí haló a objav roka, keď je to uvedené vo Všeobecných podmienkach T-comu? Každý zákazník, ktorý podpisuje novú zmluvu v nej podpisuje aj to, že sa oboznámil so Všeobecnými podmienkami poskytovania služby. Ak to neurobí, je to už bohužiaľ len a len jeho chyba. Možno ma považujete za blázna, ale ja som si tie podmienky prečítal...

P. S.: Týmto som nechcel povedať, že je to morálne v poriadku. Je to zdieranie - súhlasím, ale právne je to OK, pretože zákazník bol na to upozornený. Ak podpísal zmluvu a ani nevie akú, tak za to už T-com nemôže. Bohužiaľ.
[ Inkvizítor, 29.11.2006 16:39 ] Odpovedať

Čo píšeš má dve strany mince:

1 -máš pravdu, vo všeobecných podmienkach si to môžeš prečítať a je tvoja chyba, že si to podpísal

2 - choď si objednať službu a keď ti dajú podpísať zmluvu so všeobecnými podmienkami tak si to dobre prečítaj - a nezabudni, že tam čaká za tebou pár takých ako si ty a kým sa dostanú na radu, tak asi 3 - 4 v poradí to zabalí než aby čakal kým si to niekto prečíta.

Záver: ak sa nejaká firma chová ako napr ST a mob operátori a používajú takéto praktiky, myslím si, že to je účelové, nemorálne a hlavne, nemá to nič so solídnosťou firmy, za ktorú sa skrývajú.

Je to parazitické a odporné a už by bolo načase na SK aby sa tomuto jednaniu veľkých firiem niekto pozrel na zuby lebo sú určite moc veľké a ostré!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

[ Marián, 28.11.2006 20:48 ] Odpovedať

Nemám žiaden dôvod zastávať sa T-comu, ale:
- prečo sa z tohoto robí haló a objav roka, keď je to uvedené vo Všeobecných podmienkach T-comu? Každý zákazník, ktorý podpisuje novú zmluvu v nej podpisuje aj to, že sa oboznámil so Všeobecnými podmienkami poskytovania služby. Ak to neurobí, je to už bohužiaľ len a len jeho chyba. Možno ma považujete za blázna, ale ja som si tie podmienky prečítal...

P. S.: Týmto som nechcel povedať, že je to morálne v poriadku. Je to zdieranie - súhlasím, ale právne je to OK, pretože zákazník bol na to upozornený. Ak podpísal zmluvu a ani nevie akú, tak za to už T-com nemôže. Bohužiaľ.
[ Inkvizítor, 29.11.2006 16:39 ] Odpovedať

Čo píšeš má dve strany mince:

1 -máš pravdu, vo všeobecných podmienkach si to môžeš prečítať a je tvoja chyba, že si to podpísal

2 - choď si objednať službu a keď ti dajú podpísať zmluvu so všeobecnými podmienkami tak si to dobre prečítaj - a nezabudni, že tam čaká za tebou pár takých ako si ty a kým sa dostanú na radu, tak asi 3 - 4 v poradí to zabalí než aby čakal kým si to niekto prečíta.

Záver: ak sa nejaká firma chová ako napr ST a mob operátori a používajú takéto praktiky, myslím si, že to je účelové, nemorálne a hlavne, nemá to nič so solídnosťou firmy, za ktorú sa skrývajú.

Je to parazitické a odporné a už by bolo načase na SK aby sa tomuto jednaniu veľkých firiem niekto pozrel na zuby lebo sú určite moc veľké a ostré!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

fuuuuuuuj, TELEKOMUNISTI!!!!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Príspevok nebude zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ulahcim adminom DSL.sk pracu:
Prispevok bol zmazany pre nevhodny a/alebo vulgarny obsah.
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak ten bol dobry :D:D:D
Odpovedať Hodnotiť:
 

AAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJ

ASSHOLEMYSHIT FOR THOSE BITCHES FROM TCOM

Odpovedať Hodnotiť:
 

Jáj ľudia, kľud, každý jeden net provider je zdierač :D ... Ste na SLOVENSKU, zvykajte si :D ...

BTW ...

NAJväčší BLBCI a DMNTI sú firma ecce v KE ...

K ním nemám comment už, nakoľko si neplnia ani svoje povinnosti, ktoré im vyplývajú zo ICH VLASTNÝCH všetobecných podmienok k zmluve, 1/2 roka si jeden nemenovaný BLBEC v tej firme zomňa robil somára, lebo "unich" je všetko OK ... A keď som mu po 1/2 ROKU napísal reklamačný list(reklamáciu prišiel vyšetriť asi týždeň pred 60dňovou lehotou na reklamáciu), konečne sa zdvihol, prišiel kumne a keď videl, že som sa sťažoval OPRÁVNENE a že on si zomňa celý čas uťahoval a robil srandu, tak ČUŠAL jak DMNT ...

Takže ak máte problém s T-Comom, dajte si ecce a potom budete nadávať xD ... Sú to najväčší DMTI, akí môžu byť ...


Toť all odomňa ... T-Com Powa 4 Ever ^^
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak ta ich taktika je fakt len o zdierani.ja mam teto casovo obmezdeny program a ten cas mi aj vyhovuje ale je tu nieco ine.minule som tahal a stiahol asi 2gb.to by bolo v pohode ale siel som spat o 23:00 a bola tu sestra.ta vsak vypinala net tesne pred 24:00 a neje si ista ci to stihlla alebo nie.ak nie tak ma porazi - kedze 1mb = 2sk tak by som platil okolo 6000sk !!! (ked beriem aj data prenesene pri surfovani a ine).tak teraz len dufam ze na fakture za november nebude ziadna horibilna cena lebo ak hej tak ma budu musiet ozivovat ujovia v sanitke asi
Odpovedať Hodnotiť:
 

nie nie, ak by som bol v tvojej kozi, tak cely T-COM by ozivovali v sanitke.
Odpovedať Hodnotiť:
 

1MB=2 Sk bez DPH ! takze s DPH je to 2,40 Sk.
a okrem toho ak pripojenie zacalo po 16:00 tak je jedno kolko GB si stiahol pred 0:00 hod. platis az to co sa tahalo po 0:00.
Takze vysoka fakturka by nemala byt, ale ST nikdy nespi.

Inak maju to dobre vymyslene, ked sa raz pomylis (alebo budes mat nepresny cas) a pripojis sa napr. o 15:59:59 tak platis vsetko pokial sa neodpojis. A to uz je ina sranda pretoze teoreticky /ale na flate asi len teoreticky/ vies stiahnut nejakych 450 MB za hodinu a kedze 1 GB stoji 2460 Sk tak to je na povraz.
Takze cihaju kto sa sekne a pripoji skor, pretoze nechce sa mi verit ze by to nevedeli technicky spravit.
Nehovoriac, ze mam router ktory sa pripaja kedy chce (este ho nemam nakonfigurovany) takze pokial ho nastavim tak ho asi budem vypinat na noc.

Nehovoriac, ze mne by vyhovoval skor program od 18tej do 2:00 hod. Pretoze kolko krat mam cas az okolo polnoci.
Odpovedať Hodnotiť:
 

to ja som si myslel ze sa plati za to co si preniesol odkedy sa pripojis (ked sa odpajas az po 24:00).tak aspon trocha mi odlahlo.no dufam ze mas pravdu a bude to ok :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

VY STE TOTALNE TRAPNY MAG0RI. NA CO SI DAVATE CASOVO ALEBO DATOVO OBMEDZENE PROGRAMY? LEBO SU LACNE??? TAK SA NEDZUBAJTE ZE MATE VELKE FAKTURY KUP SI PLAVAJUCU ZA HALIER A DRAHSIU A NA OBE HOD KLADIVO CO TO SPRAVI.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Magor, ty si magor skús vyžiť s jednej minimálnej mzdy a zabezpečiť dvom stredoškolákom internet aby mohli študovať.Nie všetci bývame v BA
Odpovedať Hodnotiť:
 

j*bn*ty t-com co ku tomu viac dodat nic a ta ich technicka podpora nema prehlad v nicom a akukolvek malickost riesia nesmierne dlho pokial ich clovek nepritlaci. taktiez na predajnych miestach maju lui ktory ani z rychlika netusia co ponukaju a co predavaju. fuck off t-com
Odpovedať Hodnotiť:
 

SU TO SKURVETE SVINE !!!! je to drahe nemozem cez neho tahat tak kurva naco platim tolko korun ??!!!!! napr hram CS ping mam 130 a rychlost netu mam 1024kb/s HOVADA ZDIERACI
Odpovedať Hodnotiť:
 

no nvm chlapci z T-comu ale kym ten vas uzasni net rozvadzani rozkradnutymi medenymi kablami ku mne dojde tak ...
ta \"jeho stabilita je zarucena\" tym som bol krmeni ale aha ho nejak to nejde no boha zasa to nejde ,.... vidim ze vas to zrejme moc netrapi ale nebolo by zle keby ste to aspon nejak vynahradzovali!
Odpovedať Hodnotiť:
 

no nvm chlapci z T-comu ale kym ten vas uzasni net rozvadzani rozkradnutymi medenymi kablami ku mne dojde tak ...
ta \"jeho stabilita je zarucena\" tym som bol krmeni ale aha ho nejak to nejde no boha zasa to nejde ,.... vidim ze vas to zrejme moc netrapi ale nebolo by zle keby ste to aspon nejak vynahradzovali!
Odpovedať Hodnotiť:
 

<flame>
Linux je aj tak lepsi ako windows !
</flame>
Odpovedať Hodnotiť:
 

wtf?
Odpovedať Hodnotiť:
 

pod,pod,ides!!!!!!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

ked po 16stej sa bez restartu nezmeni typ pripojenia, to znamena ze ked uzivatel nevypne modem po polnoci, surfuje dalej a stahuje zadarmo? Logicky by to tak malo byt nie?
Odpovedať Hodnotiť:
 

ked po 16stej sa bez restartu nezmeni typ pripojenia, to znamena ze ked uzivatel nevypne modem po polnoci, surfuje dalej a stahuje zadarmo? Logicky by to tak malo byt nie?
Odpovedať Hodnotiť:
 

upresnim za 1MB je to 2,40 SK s DPH
pri 1700 MB sa to vysplhalo pekne vysoko
Odpovedať Hodnotiť:
 

co u mna niekedy pri 14 Giga by sa vysplhalo do pekelnych vysin :P
Odpovedať Hodnotiť:
 

uff to je dobre spycho, nastastie to uz sledujem len ako strasne vzdialene echo ohavnej minulosti....

chello rulez
Odpovedať Hodnotiť:
 

Uzavrime to
Je to najväčšie svinsto pre obyčajných užívateľov....T-COM sa opäť predviedol ako
""""" špičkový monopolný a úplne nezávislý podnikateľ"""""

škoda,že si z toho ho... robí, veď mu za to platia
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja som si tiež objednal maxi, operatorka ma upozornila že sa musím pripojiť len po 16,00 hod. Operátorky som sa opýtal či ked si robím napr. v exeli pred 16,00 hod že ako je to s internetom bolo mi povedané že kým sa nenapojím na internet nič sa nedeje, bohužiaľ dialo sa ked ma kamarat upozornil na túto stránku. Hneď som volal operátorom, tam mi povadala operátorka alebo operátor, už neviem lebo som bol totálne rozčúlení, že samozrejme že mi to učtuje že si mám vypnúť tie dve malé ikonky počítača dole na lište, vypol som a internet mi nešiel, tak spokojný som išiel spať ale na druhý deň ako 50-sitnika ma skoro porazilo keď som zistil na účte že mi to stále učtuje a preto ho od teraz vypínam zo zásuvky, lobo vážení pracovníci T-Comu nie sme všetci počítačový experti. A tiež tam nemáte asi správnych operátorov, berem späť , máte však pre Vás naháňajú korunky. Prajem Vám príjemné vianoce, my ich také príjemné nebudeme mať.
Odpovedať Hodnotiť:
 

neh zije wifina T-com je o nicom:-)Mne 1Mbit/sec upload/download bohato staci a mam to neobmedzene:-)

Odpovedať Hodnotiť:
 

Nechápem, v čom je taký veľký problém.
Jednoducho ak to nemajú jasne napísané v zmluve o pripojení, tak majú smolu - aj keď som síce teoreticky podľa zákona povinný uhradiť faktúru aj v prípade pochybností/reklamácie, tak by som im to neuhradil, pretože by to bola neoprávnená fakturácia.
Samozrejme, že by to skončilo na súde, ale ten by som v pohode vyhral.
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár