|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
packeta
Od: Danek2
|
Pridané:
16.7.2024 13:49
Zachvilu tu z nich bude taky vizualny bordel ako je dnes s billboardami..
|
|
Re: packeta
Od: ZX Spectrum+
|
Pridané:
16.7.2024 14:55
Pri tých obchodných centrách je to celkom jedno.
|
|
Re: packeta
Od: Danek2
|
Pridané:
16.7.2024 16:13
Tam ano, ale vacsina ich nie je pri obchodnych centrach.. teda aspon tu v BA nie.
|
|
Re: packeta
Od: Bez trenirok v sukni.
|
Pridané:
16.7.2024 16:46
Elektro kolobezka a Packeta ku každému kontajneru na papier, sklo ...
|
|
Re: packeta
Od: Thomasso
|
Pridané:
18.7.2024 13:35
Mne postavili vedla domu. Plot mam 2,5m od domu z boku a hned tam postavili aj Packetu aj Alzabox. Z okna cely den pocuvam buchanie. Potvrdzujem vizualny bordel.
|
|
Re: packeta
Od: GuNaGuL
|
Pridané:
18.7.2024 20:48
2-3x denne nejaka smradlava dodavka
sluzba ide nonstop cize ludia si pridu aj po 22h tresknut
potom idealne ked tam pride nejaky sofer
s autom pomaly k boxu a ma naplno muziku vnoci
vyberie si balik a este 10minut fajci a tuka..
Radost mat takehoto suseda (akykolvek box)
treba kuknut v BA na Sliackej kde maju sidlo
ako to postavili ludom rovno pod obyvacku
|
|
ultraradikálny ohľaduplnizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
16.7.2024 15:07
Vizuálny smog je len vedľajším prejavom zahusťovania zástavby a s tým súvisiaceho zvyšovania dopravného zaťaženia, ktoré v pôvodných vizualizáciách obchodných prevádzok akýmsi záhadným nedopatrením chýba a súhlasné vyjadrenia verejnosti so stavbou by sa mali revokovať, nakoľko napríklad so šesťmetrovým rebríkom sa už okolo balíkoboxov priekazne poriadne ani nedá vytočiť a odtiaľ je už len krôčik ku ničeniu kultúrneho dedičstva, keď mládenci pri stavaní májov opustia tradície, nakoľko na rozdiel od pôvodného projektu priekazne jednoducho neni kade.
|
|
blby system
Od: cvk
|
Pridané:
16.7.2024 14:22
Odhliadnuc od chrapunskeho spravania packety - zhrabnem peniaze a viac ma nezaujima, system otvarania boxu maju najhorsie realizovany.
Clovek musi byt s mobilom ktory uviedol v objednavke, s aplikaciou, zapnutym BT a dostupnym internetom pri boxe.
Ked nemam smartfon, vybila sa mi baterka, alebo pokazil mobil, nemam ani ako zasielku presunut na iny mobil.
U inych staci zadat PIN, co je omnoho jednoduchsie.
|
|
Re: blby system
Od: _iso
|
Pridané:
16.7.2024 14:24
neklam
|
|
Re: blby system
Od: anituk
|
Pridané:
16.7.2024 15:25
bez smartfonu k balikoboxu ani nelez
|
|
Re: blby system
Od: cpu
|
Pridané:
16.7.2024 15:43
>Clovek musi byt s mobilom ktory uviedol v objednavke, s aplikaciou, zapnutym BT a dostupnym internetom pri boxe
Aj ked pisu ze treba internet v mobile, v skutocnosti staci len zapnuty BT ale treba mat appku pripravenu tak ze len vyvolat z pozadia a tuknut vyzdvihnut balik. Mne to tak funguje.
|
|
Re: blby system
Od reg.: Riccardo
|
Pridané:
16.7.2024 21:35
Je rok 2024. A keď nemáš internet v mobile tak si zaplať dopravu do iného boxu. A keď už tak zavolám na linku packety a vyriešim to preloženie na iného človeka zaa dve minúty.
|
|
Re: blby system
Od: ...
|
Pridané:
16.7.2024 22:09
Neviem ci si do packety niekedy volal, ale ja hej a na 2 minuty to nieje. Skor na 2 dni hladania balika - napriklad, ked ho presmeruju, lebo sa im do tych pidi schranok nevojde. Naozaj kolosalny problem presmerovat na odberne miesto, miesto toho sa tulal kdekade a dovolat sa bolo nemozne.
Inu tiez nemam internet v mobile. Preco? Lebo ak sedim 12+ hodin denne za PC, nepotrebujem ho mobilom nahradzat. Takze mas pravdu, jedine riesenie je pouzit packetu bez Z boxov, alebo pouzit inu sluzbu.
|
|
Re: blby system
Od: BigClever
|
Pridané:
16.7.2024 23:08
Okrem ineho nieje dovolene viazat vyuzivanie jednej sluzby inou.
Cize ak musis mat iphone/android nemozes mat iny OS v mobile
lebo nemaju appku
musis mat BT a musis darovat svoje osobne data spolocnosti
ktora spravuje ecosystem (google/apple) lebo to inak nejde
tak sa pytam ci nieje lacnejsie si to nechat poslat do
Balikovo na postu (do toho ich boxu) dojde PIN prides
alebo posles niekoho (decko) a vybavene...
Ako Packeta by fakt mohla spravit boxy tak ze pridem
natukam cislo objednavky a nejaky XXX-YYY a cvak dvere sa otvoria.
a ide to spravit aj ked ten box ide na solar...
len to musi niekto nakodit na niecom inom ako iba embedded x86/arm +android appka...
|
|
Re: blby system
Od: Lamerka
|
Pridané:
17.7.2024 10:31
progresivne lobotomovany ? si este sam panom seba, ci uz cakas frontu na cipovy implantat ?
|
|
Re: blby system
Od: quix__
|
Pridané:
17.7.2024 11:50
Pan je len kokot. Ono to s progresivizmom/konzervativizmon nema nic.
|
|
Re: blby system
Od: gfgdfgdfgdf
|
Pridané:
17.7.2024 13:42
tvoj koment je tak trapny, ako moj:
je 2024 ak nemas vlastny vrtulnik si bezdomovec
|
|
Re: blby system
Od: 33jkl33
|
Pridané:
18.7.2024 6:51
A čo keď je rok 2024? Internet v telefóne nemám zámerne.
A mám pokoj.
|
|
Re: blby system
Od: Lamerka
|
Pridané:
17.7.2024 10:30
ale na Lineage appka neide ('vzdy' hlasi nedostupnost siete), som vyvojarom poslal vzkaz, ale blb to aj tak nepochopi
|
|
Re: blby system
Od: kelemen9
|
Pridané:
16.7.2024 15:54
? kedy nemáš mobil, ... ked s ním chodíš aj na záchod ?
? ako často sa ti vybije baterka ?
? kedy sa ti naposledy pokazil ?
3 dôvody hore sú marginálne, tým pádom odpadá aj štvrtý
PIN sa dá ľahšie zneužiť, keď ti to príde mailom
takto box nepotrebuje displeje a klávesnice
|
|
Re: blby system
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
16.7.2024 18:44
Zabudas, ze to musi byt konkretny mobil s konkretnym acccountom.
Pri pakete neviem poslat napriklad manzelke pin, ze nech mi vyzdvihne balicek, ked to ma cestou. Pri ostatnych to nie je problem.
|
|
Re: blby system
Od: xixo
|
Pridané:
16.7.2024 19:58
Nemáš pravdu. Zásielka sa dá zdieľať s hociktorým iným účtom.
|
|
Re: blby system
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
16.7.2024 20:51
Manzelka nema nainstalovanu paketu. Viem jej poslat pin cez whatsapp. Ako to otvori?
|
|
Re: blby system
Od: xixo
|
Pridané:
16.7.2024 21:05
Musí si nainštalovať app packeta, alebo poprosiť niekoho, kto ju má nainštalovanú.
Tlačidlo vyzdvihnúť zdieľanú zásielku. Tam sa zadá číslo zásielky a heslo.
|
|
Re: blby system
Od: Antimobil
|
Pridané:
16.7.2024 23:15
Stale musi mat appku - ine boxy ju nepotrebuju
su ludia ktori nechcu kvoli 1-2 balickom rocne nejaku appku...
kludne by to mohol byt QRkod ktory nesie nejaku identitu
ze sa lognem do web rozhrania a vygenerujem si QRkod ako obrazok ukazem citacke alebo vytlacim nacpem do e-nk citacky knih (pre ekologov) :-P
btw klavesnica a displey nezaberie ani 50% najmensej schranky...
Na otvorenie boxu netreba striehnut na email a potom utekat
kamsi do boxu na to bezdaci maju pajser tie plechove dvierka
otvori aj manzelka so srobovakom ...
|
|
Re: blby system
Od: Lamerka
|
Pridané:
17.7.2024 10:34
.. a ked si taky zdokonaleny IT harcovnik, nemas problem ist cez zebru(cestu) sam ?
|
|
Re: blby system
Od: quix__
|
Pridané:
17.7.2024 11:52
naco robit veci jednoducho, ked sa to da komplikovane!
|
|
Re: blby system
Od: 33jkl33
|
Pridané:
18.7.2024 6:53
To si tam môžu dať ako logo. :)
|
|
Re: blby system
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
16.7.2024 20:15
Alebo ešte nemám internet. A môžu sa so svojím boxom dať vypchať.
|
|
Re: blby system
Od: Anonymus111
|
Pridané:
17.7.2024 14:50
Na vybratie balika netreba internet (iba ak chces podat balik).
|
|
Re: blby system
Od: 33jkl33
|
Pridané:
18.7.2024 6:57
Treba apku. Bude fungovať na mojom S3 mini s androidom 4.2.2 ?
|
|
Re: blby system
Od: Ani nie dedko
|
Pridané:
17.7.2024 8:54
Kopu ľudí má len staré tlačítkové neohrabané ale zato jednoduché mobily.
|
|
Re: blby system
Od: Swampy
|
Pridané:
16.7.2024 17:12
Aj packeta uz pridava moznost otvorit schranku pinom.
Minuly tyzden aktualizovali aplikaciu a videl som aj modnute boxy.
|
|
Re: blby system
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
16.7.2024 21:40
Ide zdieľať zásielku z mobilu na iný mobil, v appke je taká funkcia. A na prebratie netreba dáta, len na poslanie. Neklamte.
|
|
Re: blby system
Od: ENON
|
Pridané:
16.7.2024 23:12
Toto presne... Ked som prvykrat pocul ako to u nich funguje, to je ako zo zleho sna.
Musel to byt riadny drzgros, co prisiel s napadom setrit na klavesnici a displeji na zariadeni...
|
|
Re: blby system
Od: cvk
|
Pridané:
17.7.2024 7:24
Tam skor ide o to, ze to maju napajane solarne.
Ono je asi jednoduchsie - energeticky menej narocne, ked ti tam bezi nejaka lahka appka a BT modul ako displej a klavesnica.
Ale pravda je za Packeta je az na kost ostruhany lowcost.
Ked vsetko funguje ako ma, tak je to super, akonahle sa vyskytne nejaky problem, tak s tebou nikto komunikovat nebude, ani nic neporiesis. Ich hotline je v style lamparne.
|
|
Re: blby system
Od: 33jkl33
|
Pridané:
18.7.2024 7:01
To je blbosť. O úspornom móde si už počul? Navyše na ten účel by stačilo jednoduché HMI ktoré by malo minimálnu spotrebu aj v aktívnom režime.
|
|
Re: blby system
Od: OkBoomer
|
Pridané:
17.7.2024 7:52
Nemas smartphone a nemas internet? Si z praveku? Tak ked nemas, tak si to predsa nedas dorucit do packety a vyuzijes iny sposob dorucenia. Alebo si nesvojpravny? Nato su moznosti. Zvolis si tu, ktora ti vyhovuje.
Ja zas nemam rad kurierov, lebo musim mat pri sebe konkretnu simku s konkretnym cislom zasunutu v mobile. A musim byt v konkretnom case na konkretnom mieste. Nevidel som, ze by si pindal na tento sposob.
|
|
Re: blby system
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
17.7.2024 9:15
Berieš to priliš vážne, nebyť toho že ho musim mať kvôli práci tak ho so sebou asi tiež nenosím. Treba občas aj vypnúť a nie len stále do mobilu kukať.
|
|
Re: blby system
Od: ...
|
Pridané:
17.7.2024 9:32
Zavola ti kurier a spyta sa ta ci si doma. Ak nie si, tak nie je problem povedat ze to niekto preberie - zena, frajerka, milenka, rodic, decko, sused a ze niekoho posles. Ak je to v jeho rajone, tak nie je problem mu povedat aby to zlozil na inej adrese.
Co ma ale na dnesnych kurieroch sere, ze nevolaju dopredu ale az ked uz stoji pred vchodom. A najlepsie ked ti nepride ani informacia kedy sa asi bude balik dorucovat (den).
|
|
Re: blby system
Od: 33jkl33
|
Pridané:
18.7.2024 7:08
Ak ti je kuriér ochotný operatívne zmeniť adresu doručenia tak takého si váž. Minule mi volal kuriér, ale bol som v práci a nepočul som zvoniť telefón. Keď som sa mu o 5 minút snažil dovolať tak ten zmrd to už nedvíhal aby to nemusel riešiť. Preto čo sa dá tak smerujem buď do alzaboxu alebo do výdajne packety.
|
|
Re: blby system
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
17.7.2024 10:43
Ale veď presne o tom sa tu hovorí: že je to na prd, lebo to vyžaduje smartfón a internet. PIN je prakticky vo všetkých ohľadoch lepší. S Alzaboxom sa vybavím za 10 sekúnd, bez telefónu, bez aplikácií, bez bluetoothov a iných zbytočných hovadín.
|
|
Re: blby system
Od: sdasdsad
|
Pridané:
17.7.2024 13:45
manazer z packety sa prihlasil do chatu?
|
|
Re: blby system
Od: OkBoomer
|
Pridané:
17.7.2024 20:34
Nie. Som len normalny clovek, ktory ma rad moderne technologie. Taky, akych by som cakal na tomto portali vo vacsine. Ale v poslednej dobe su tu dedkovia, ktori nemaju mobil, internet, elektricke zasuvky, doma svietia petrolejkou, kuria uhlim a v obchodia platia mincami z prasiatka.
|
|
Re: blby system
Od: ...
|
Pridané:
17.7.2024 20:59
Alebo to moze pramenit z toho, ze su tu ludia, co technologie vyuzivaju tak, aby z nich mali prospech a nemaju technologie, ktore nepotrebuju za kazdu cenu. Plus dalsi faktor je bezpecnost.
|
|
Re: blby system
Od: 33jkl33
|
Pridané:
18.7.2024 7:13
Mňa moderné technológie živia a napriek tomu v mobile (S3 mini) nemám internet a v obchode platím cash. To že ty si závislý na smartfóne je tvoj problém.
|
|
Re: blby system
Od: Noplisák
|
Pridané:
18.7.2024 8:16
Sú ľudia, ktorí tzv. moderné technológie z rôznych dôvodov nemusia alebo naozaj nemusia. Tak prečo im to za každú cenu vyčítať, nanucovať a čo ja viem čo. Prečo mám platiť mobilom, ukazovať niekomu totálne komplikovaný QR kód ako cestovný lístok? To že Ty máš nejakú predstavu o mladých, starých, o DSL a pod., no OK. Ale ži a nechaj žiť. To že nemusím hladkací mobil už robí zo mňa dedka s uhlím? zaujímavé asociácie.
|
|
Re: blby system
Od: OkBoomer
|
Pridané:
18.7.2024 8:39
Zi a nechaj zit, ako si napisal. Tak preco tu vy, co mate radi stredovek chodite a pindate, ze niekto chce pouzivat proste mobil na vyzdvihnutie zasielky? Naco sem vobec chodite frflat?
|
|
Re: blby system
Od: Tribald
|
Pridané:
18.7.2024 8:40
Lebo odpisuješ jeblému maniakovi. On sem chodí výhradne len frflať na všetko.
|
|
Re: blby system
Od: Noplisák
|
Pridané:
18.7.2024 8:41
Ak mi príde na mobil PIN tak OK, ale rozlišuj čo kto píše.
A načo sem chodiš Ty? Ja sa tu všeličo dozviem a uvažujem.
|
|
Re: blby system
Od: ...
|
Pridané:
18.7.2024 8:59
tiez som len normalny clovek, pouzivam nieco co sa sice medzi smartfony v case svojho vzniku radilo, dnes by si to tak ale uz nenazval.... a telefon pouzivam na to (div sa svete) na co je urceny, t.j. na telefonovanie
je to normalna lahka tlacitkova "hracka", ked mi to capne na zem tak len strcim nazad baterku a zadny kryt, na nabitie to vydrzi stale tyzden az 10 dni, aj ked to ma uz 10+ rokov... skus mi povedat jediny rozumny dovod, preco by som mal investovat peniaze (novy hw, kazdy mesiac platit data) za nieco co je neprakticke (velke, tazke, krehke na nosenie, slaba vydrz bez externeho zdroja energie) a nepotrebujem to (cely den skrabkat po obrazovke nemam za potreby, a na normalnu pracu s internetom mi omnoho viac vyhovuje normalne pc s velkymi obrazovkami....)
PS: a jednu hladkaciu placku mam, sluzi cisto len ako navigacia do auta...
|
|
Re: blby system
Od: Lamerka
|
Pridané:
17.7.2024 10:28
suhlas, je to najdementnejsi system - pri probleme s mobilom si v prdeli a upo 2 dnoch ide balik prec :-)
ak omylom niekto posle balik na packeta a ide to do z-Box, tak im pisem, ze nech to preposielaju na kamennu predajnu.
liberalno-progresivny majitel/management Packeta = debilny IT system
|
|
Re: blby system
Od: quix__
|
Pridané:
17.7.2024 11:54
je tu ten liberalno-progresivny state teraz s nami?
|
|
Re: blby system
Od: fsdfdsfsd
|
Pridané:
17.7.2024 13:41
a preto nepouzivam paketu, su to shity, ludia pochopia, az nastanu problemy s nimi, co bude skor ci neskor.. v cesku to je absolutne to iste..
|
|
Re: blby system
Od: zzzffff
|
Pridané:
17.7.2024 13:56
Robíš na pošte?
|
|
Re: blby system
Od: janii
|
Pridané:
18.7.2024 8:05
nastastie su dorucovatelia (alebo boxy) ktory ta nenutia mat apku s kontom vo fone
|
|
Domov
Od: Simecka ml
|
Pridané:
16.7.2024 14:25
To uz mi to mozu vozit aj domov
|
|
.....
Od: depejrak
|
Pridané:
16.7.2024 14:47
toto mala robit slovenska posta keby tam nesedli nenazranci bez fantazie - mali na to vsetky podmienky aby to dokazali
|
|
Re: .....
Od: Gertrudo
|
Pridané:
16.7.2024 15:35
A presne pre to je stat zly hospodar a podnikatel.
Realne si odpovedz preco by si manazment s nadhernymi platmi vyrabal robotu, na ktorej zarobi stat?
Odmeny si daju tak ci tak ake len chcu, takze vobec nic ich nenuti rozmyslat nad zlepsenim.
A vo svojej podstate je statna posta uz prezitok, a keby sa zrusila nic sa nestane. Vsetko to co robi vedia prebrat sukromnici, lepsie a lacnejsie.
|
|
ultraradikálny gamerizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
16.7.2024 17:01
Len štát to hrá na obtiažnosti s targetovaním nulovej nezamestnanosti, čo sa s nejakým artkádovým eldorádom priekazne moc nedá porovnávať.
|
|
Re: .....
Od: awwda
|
Pridané:
16.7.2024 22:17
súhlasím, že tí, čo majú byť na pošte kreatívny a prinášať takéto riešenia, ktoré sú realizovateľné a ziskové, radšej prdia do stoličiek a plat+prémie ide aj tak. Problém je, že to nevadí ich nadriadeným. A prečo? Lebo sú to tí správni ľudia, ktorí majú za úlohu jediné, vytvoriť dojem "štát je zlý vlastník", keďže s takýmto pohľadom verejnosti sa pošta jednoduchšie odpredá do správnych rúk.
|
|
Re: .....
Od: Swampy
|
Pridané:
16.7.2024 17:14
Ale zase na druhu stranu, na poste mozes kupit avivaz.
|
|
Re: .....
Od: ffdf
|
Pridané:
16.7.2024 18:20
...a iné pítschoviny! :-)
|
|
pppaketa
Od: ToX
|
Pridané:
16.7.2024 15:05
ten ich system si mozu strcit. alza to ma najlepsie... naco mam mat appku drbnutej packety? nevedia to spravit inak jednoduchsie lepsie? ako konkurencia?
|
|
Re: pppaketa
Od: xixo
|
Pridané:
16.7.2024 15:12
Samozrejme ťa to nemusí trápiť. Nebudeš tieto boxy využívať, tak nepotrebuješ ich drbnutú apku.
Tak ako ja nepotrebujem drbnutý apple.
|
|
ultraradikálny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
16.7.2024 15:32
Presne tak. A presne preto štát nemá čo prispievať na mimovládne organizácie, nakoľko keď ich predstaviteľov čosi trápi, tak sa môžu poskladať na psychiatra a riešiť si svoje mindráky bez obťažovania verejnosti, keď už odmietajú využiť bezplatný prístup ku vzdelaniu, nakoľko šíriť tie kydy o suplovaní úloh štátu nie je možné vykladať jemnejšie než zavádzanie, pokiaľ ústava neobsahuje povinnosť priekazne urputného boja proti evolúcii.
|
|
Re: pppaketa
Od: sdfdsfdsfds
|
Pridané:
17.7.2024 13:46
nacoappku?
lebo ludia su tak zdegenerovani, nikdy nedospeli na to, uz pri 2004 facebooku kde si tam davali nahe fotky, az do dnes kde akceptuju fiktivne zlavy na appky v style LIDL a podobne..
a manazeri musia nejak vytiahnut prachy zo spolocnosti (packety) a dat indom kodid nejaky apcicku..
toto je svet plny magorov, ale je to zabavne sledovat to..
|
|
Re: pppaketa
Od: Lopataaaa
|
Pridané:
17.7.2024 17:40
Zasielkovnu - Packetu zalozila zenska
a uz ju predala... a Z-Boxy prisly za jej panovania
asi bol povodny zamer fotovoltarika autonomne aby
stacilo dat box vsade kde to vlastnik povoli
nepotrebuju pripojku a kopu povoleni
je to mensie ako unimobunka nieje to stavba :D
lebo to nieje pripojene na elelktriku
podstate je to v kategorii odhodenej kolobezky
|
|
Re: pppaketa
Od: 33jkl33
|
Pridané:
18.7.2024 7:17
To je všetko super. Len zabudli na HMI. :)
|
|
packeta vs alza
Od: truhlik3
|
Pridané:
16.7.2024 18:13
Pravdou je, ze packeta je fajn, ale narazil som tam uz na vec, ked som chcel podlat jednej osobe, byvajucej odo mna cez 100km darcek. kupil som darcek, zaplatil online, a dal dorucenie do z-boxu v danom meste, najblizsie k miestu danej osoby. moja predstava bola: ked mi dojde notifikacia, zavolam danej osobe nech si to ide zobrat, reku vsetko najlepsie. Sle dalsi den ma trklo, ze to je na moj mobil. Zasielka este nebola odoslana, zavolal som do eshopu, ze treba dorucenie na iny mobil, aby packeta otvorila dvierka. Tym padom ale bolo prekvapenie v keli, musel som zavolat danej osobe, ze dostane notifikacie, nech si nainstaluje packetu …
S alza boxom by nebol problem… komu poslem pin, ten to otvori.
|
|
Re: packeta vs alza
Od: ffdf
|
Pridané:
16.7.2024 18:22
to si veru "spacketoval" /spackal/
|
|
Re: packeta vs alza
Od: unreg.: Guest
|
Pridané:
16.7.2024 18:27
Mas tam jeden omyl - to nie je problem PACKETY ale iba Z-BOXov od nich (a zrejme aj to idu menit). Staci nedorucovat do Z-BOXov ale do vydajnych miest Packety - dostanes PIN, ktory mozes dat komukolvek a ako bonus mas vacsi pocet dni na vyzdvihnutie zasielky.
P.S.: Ja mam rad spravy, ze prekvapenie je na ceste, mozem sa tesit o par dni dlhsie a pritom prdiet nedockavostou :-)
|
|
Re: packeta vs alza
Od: Jožko Kot
|
Pridané:
17.7.2024 8:34
a prosím Ťa, vedel by si nám povedať koľkokrát priemerne za deň prdneš od nedočkavosti? Aspoň rámcovo...
|
|
titulok
Od: hknmtt
|
Pridané:
17.7.2024 7:56
z-boxy su najdementnejsie zo vsetkych co su na trhu a oni idu teraz do toho natrepat zase miliony. ach jaj.
|
|
Re: titulok
Od: sadsdas
|
Pridané:
17.7.2024 13:48
zakaznik tie miliony velmi rad zaplati..
byt manazerom je dnes ultra lahke, ked je svet plny analfabetov :D
|
|
SUPER - Len tak ďalej
Od: Z-Box
|
Pridané:
17.7.2024 12:45
Dobrá správa - no nie pre konkurenciu.
|
|
a ja stale cakam na telegram, od pratety z Jizni Argentiny,
Od: Lyta ZkrachZneuzNasranAChudobna
|
Pridané:
17.7.2024 22:54
aby som jej mohol poslat daalnopis, inu, byyva delako!
som sa minule vybral na postu, s dazdnikom, v hubertuse, s hodinkami na retiazke, v cylindri,
a som sa pytal tych mladych slecien, a starych ladies, ze kde je stenografka, aby som si mohol podat telegram, a potom, kedy odchadza dostavnik, abo drozka, na Presporok,
ale diivali sa na mna, jakoby som mal kurdeje
|
|
Re: a ja stale cakam na telegram, od pratety z Jizni Argentiny,
Od: Hubertuz
|
Pridané:
18.7.2024 20:54
V BA takeho ako ty volali SchoneNAZI :-D
|