|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
no jasne
Od: citajtepozorne
|
Pridané:
15.3.2024 9:15
tak to je nam jasne. ta velka vzorka volicov-dochodcov by to vzdala a to samorzejme podrztaske nehra do karat
|
|
Re: no jasne
Od: XMen
|
Pridané:
15.3.2024 9:37
Preco? Pokial viem, tak sa neuvazovalo mat vylucne elektronicke volby. Naviac pri elektronickych volbach je otazne zabezpecenie anonymita. Skor si myslim, zeby volieb malo byt menej alebo aspon koncentrovane v rovnaky den.
|
|
Re: no jasne
Od: CiganskyVajda
|
Pridané:
15.3.2024 14:14
skoda, uz nam starosta chystali volicsky pocitac pre spoluobcanov aj s gulasom a klobasou
|
|
Re: no jasne
Od: aasami
|
Pridané:
16.3.2024 13:24
presne toto je najvacsi problem elektronickych volieb.
Nemas ako zarucit slobodu volby. Manipulacia volieb easy peasy. Staci krabicka cigariet kazdemu (spolu)obcanovi za ten spravny krizik.
|
|
Re: no jasne
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
16.3.2024 16:20
No neviem, rasi ked isiel za primatora kosic sa citil podvedeny. Zaplatil si a ho obabrali.
|
|
Re: no jasne
Od: dedö_jözsef
|
Pridané:
15.3.2024 17:06
Ono keby sa chcelo tak by sa to dalo... U nas sa zjavne nechce, pretoze by volilo prilis vela uvedomelych volicov a to zrovna populistom nevyhovuje...
|
|
Re: no jasne
Od: bla bla bla
|
Pridané:
15.3.2024 19:34
Ti uvedomeli QoCot!
Tak choď uvedomelo voliť!
Alebo bezvedomo tu dávaj takéto drísti..
|
|
Re: no jasne
Od: truhlix
|
Pridané:
16.3.2024 20:25
podla tvojho prejavu si fakt jasny. co sa navazas do cloveka co vyjadril svoj nazor a este k tomu spravny? Polpulisti hranolaci reaguju tak ako ty, nevedia sa spravat a iba hejtuju, este k tomu nepoznaju gramatiku.
|
|
Re: no jasne
Od: 33jkl33
|
Pridané:
18.3.2024 21:22
Trepeš blbosti. Uvedomelý volič pôjde voliť tak či tak.
|
|
Re: no jasne
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
15.3.2024 9:45
Ty si stale v iluzii.
Neviem z kereho brehu si, ale ak si tu dlhsie ako 30 rokov, tak by si mal vediet, ze nieco ako spravni, cestni, moralne zdatni politici na SVK nie su.
Odrbavaju vsetci uplne rovnako bez rozdielu.
Najvacsi podrztaskovia su ti co su vopchaty v riti vacsich psov na zapad od nas. Co si spojenectvo zamienaju s prisluhovacstvom. Ako si ti psy rozkazu tak slovenski uber demokrati piskaju. Lebo sak demokracia. Ty vidis svet inak? Tak tebe jebe si skodna. Po novom ako sa nase ovecky naucili nove slovo dezolat. Verklikuju to ako pokazene stroje. Pritom sami su dezolati naivni.
|
|
Re: no jasne
Od: muuu
|
Pridané:
15.3.2024 10:06
tak veru treba sa vopchat do riti rusku....a budeme mat z nej hovno... ako do 89teho...
|
|
Re: no jasne
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
15.3.2024 12:08
Neexistuje nic ine, ako len mantinelizmus.
Musis sa pchat do riti bud tomu vpravo, alebo vlavo. Moznost, ze ani jednemu neexistuje.
Aspon taky ma clovek dojem, ked pocuje niektorych ludi. Politikov chapem, to je profesionalna demagogia, ale nepolitici?
|
|
ultraradikálny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
15.3.2024 16:15
Presne tak. To už je len za samostatný štát, keď bežný občan potrebuje k nenávisti vonkajšieho nepriteľa. By mi bola hanba ponúkať také priekazne nesvojstojné občianstvo.
|
|
Re: no jasne
Od: ehjkhkjl
|
Pridané:
17.3.2024 9:26
A preco sa ty a tebe podobny chovaju bipolarne??
Preco nemozme byt nezavisly, ak je vyhodne sprolupracovat s tym , ktorry je pre nas hlavne ekonomicky vyhodny? Bez pretlacania LGBTI lobby/ bez nutenych migrantov??
Ako by neexistovala zlata stredna cesta.
Vsak sa mozme orientovat aj na ine trhy, cina , brazilia , india...
Len to by sme spolocne museli prestat byt bipolarny a mysliet predovsetky na seba.
|
|
Re: no jasne
Od: siirii
|
Pridané:
15.3.2024 11:09
Netrep ty dezolátsky alibista.
Ojebávanie skurveného kolaborantského zmrda fica a jeho poskokov, je úplne neporovnateľné s tým, čo robia pravicové vlády.
|
|
Re: no jasne
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
15.3.2024 12:10
Ani nevies, aku mas pravdu. Je to neporovnatelne.
Skody, co narobil fico a ludia za nim su zanedbatelne a len zlomok toho, ako nas obrali dzurinda, sulik, matelko. Progresivci by to uz rovno polozili, po nas potopa.
|
|
Re: no jasne
Od: blazzter
|
Pridané:
15.3.2024 13:14
Hej presne, nenechat sa odrbavat. Vies kde to konci?
Bielorusko, Moldavsko... zlate raje v Europe. Nenechali sa odrbavat zapadom a kuha, ako pekne sa im zije. BTW to bola aj Ukrajna donedavna, ked sa chceli nechat odrbavat zapadom, zrazu im tam pristala invazia.
Ludia, kde je vam rozum??
|
|
Re: no jasne
Od: RaketaNaMars
|
Pridané:
15.3.2024 14:14
polovica ukrajiny je orientovana na rusko, to len nejaky mopslik dosadeny usa sa chcel pripojit na zapad
|
|
Re: no jasne
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
15.3.2024 14:32
Bol si niekedy v Bielorusku? Maju tam zivotnu uroven plus minus ako my; akurat to vlastnia oni. Moldavsko sa prudko tlaci do europy, miestni potentati tiez chcu rozkradat eurofondy.
No ale mozes ist do Nemecka oslavovat ramadan s novymi spoluobcanmi (ale neurazaj ich spomenutim vianoc!), alebo vo Francuzsku ti urcite nejaky tradicne ultacany mladik vysvetli, ze mu mas odovzdat penazenku a telefon.
Ked si si nevsimol, na Ukrajine prehol puc a babky dosadene po puci terorizovali vlastnych obyvatelov, ktori s pucom nesuhlasili. RAND corporation varoval, ze toto moze mat za nasledok obciansku vojnu. Ale na tom zapadu nezalezi, ved to budu len zomierat nejaki ukrajinci, nie zapadniari.
|
|
Re: no jasne
Od: blazzter
|
Pridané:
15.3.2024 14:45
Taketo verbalne srancky nema zmysel komentovat. Akoze fakt, snazil som sa nieco na toto povedat ale neda sa. Ludia ako ty su dovod preco slovensko je zapadla prdel a takou aj zostane.
|
|
Re: no jasne
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
15.3.2024 14:50
To mas presne naopak. Zombici, ktori si nic neuvedomuju, len chcu, aby ich zapad hladkal po hlavicke, zatial co druhou rukou im berie penazenku, ti su ten dovod, preco sme v srackach ako sme.
|
|
Re: no jasne
Od: hibernator
|
Pridané:
16.3.2024 1:21
za to v rusku ti nikto nic nezoberie. nema co :D :D :D sa poserem z tychto argumentov co si tu daval :D :D :D
|
|
Re: no jasne
Od: truhlix
|
Pridané:
16.3.2024 20:31
presne si to povedal. kvoli rusofilom sa slovensko s europskeho tigra prehranilo na europsku rit, kde je kopec ludi oblbnutych putinovymi trolmi a ich demagogiou. Neviem co na tom rusku fakt vidia, nic len bordel a uplatky. Spytajte sa slusnych rusov co u nas ziju dlhodobo, preco maju u nas obcianstvo a odisli z ruska. Preto, lebo v rusku bez uplacania nemozu vobec existovat. U nas je moralka na inej urovni. Teda bola, hranol to uplne zvrhava.
|
|
Re: no jasne
Od: ejkj;l
|
Pridané:
17.3.2024 10:01
Problemom je aj retardovana neschopna opozicia.
Mali sme tu rozpredavaca statneho majetku . Preco nemohli byt Slovenske elektrarne uspesne ako cesky CEZ (70 precent vlastney Ceskom) a vlastnene statom??? (podobne aj Posta)
Mame tu rozvalaca pravicovych stran, ktory urobil mozno raz dobry skutok ked chcel zastavit euroval.
Mali sme tu pajaca ktory konecne rozviazal prokurature ruky, no dopadlo to ako dopadlo. A comu zlomilo krk bola nezvladnuta pandemia - za tie obmedzujuce opatrenia by som ho osobne zavrel do basy aj s ostatnymi z koalicie. Nutene vakciny su NOGO! (a aj "ekonomicka motivacia" je prakticky NUTENIE), o buzerantskych ruskach skoda hovorit. (hoci ten trik z ruskou vakcinou sa mu vydaril)
Mali sme tu mafosa ktory ma politicku stranu ako srocku, s pobluznenou stavebnou politikou.
|
|
Re: no jasne
Od: ehjklk
|
Pridané:
17.3.2024 10:02
Mali sme tu neschopnu pani, ktora rozdavala nezmysluplne tablety, namiesto toho aby sa poradila s odbornikmi a uskutocnila velkonakup plnohodnotnych notebookov (ktore by koordinovala aspon s krajinami v4 (aby velkonakup mal neaku vahu) a vyzadoovala opensource SW) - kopa firiem preplaca predrazene Mikrosoftacke riesenia.
|
|
Re: no jasne
Od: truhlix
|
Pridané:
16.3.2024 20:31
presne si to povedal. kvoli rusofilom sa slovensko s europskeho tigra prehranilo na europsku rit, kde je kopec ludi oblbnutych putinovymi trolmi a ich demagogiou. Neviem co na tom rusku fakt vidia, nic len bordel a uplatky. Spytajte sa slusnych rusov co u nas ziju dlhodobo, preco maju u nas obcianstvo a odisli z ruska. Preto, lebo v rusku bez uplacania nemozu vobec existovat. U nas je moralka na inej urovni. Teda bola, hranol to uplne zvrhava.
|
|
Re: no jasne
Od: ehjkhlkj
|
Pridané:
17.3.2024 10:36
Moralku najviac zvrhava zla ekonomicka situacia, bez rozdielu na rezim. Na Ukrajne uplacanie neexistuje?, ktora zraru nemusi splnat tvrde podmienky, ktore sme museli splnit my. (a ekonomicky podraz od Hitlerovskych Rakusakov odstavenim jadrovej elektrarne?, to bolo gesto dobrej vole?)
Ten europsky tiger bolo len ufnukajuce maciatko.
Zapad len prestal hadzat polena pod nohy. (prehypovana Rovna dan je nezmysel - rovnako ako nezmyselne prekomplikovany bol predchadzajuci system, takze treba nieco medzi...)
Podla logiky slobodneh o trhu sa sem mali prestahovat nemecke automobily automaticky (stale sa im "oplati" preplacat nemeckyh zamestnancov, Preco asi?...)
Preco sme si pocas predchadzajucej vlady mohli pozicat bez uroku a teraz mame najvysie uroky? Lebo sa im nepaci vlada? Je to trochu podozrive...
Fico zatial jedno hovori druhe kona v Bruseli , u Danka niesom si taky isty...
|
|
Re: no jasne
Od: andreus222
|
Pridané:
15.3.2024 13:19
Konkretne priklady aj so zdrojmi?
|
|
Re: no jasne
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
15.3.2024 14:33
Ty si zombik? Nevnimas svet okolo seba? Potom je asi zbytocne ti nieco ukazovat alebo vysvetlovat, aj tak nepochopis.
|
|
Re: no jasne
Od: Cvcccc
|
Pridané:
15.3.2024 16:54
Pozrime, ruska filcka, vypadni zo slovenska ty komunisticky zm...
|
|
Re: no jasne
Od: kecalek
|
Pridané:
15.3.2024 11:16
Nuž - "Najvacsi podrztaskovia su ti co su vopchaty v riti vacsich psov na zapad od nas." - polarizácia sa výrazne zmenila. Teraz tam máme skoro všetkých, čo sa pchajú do análu Putinovi!
|
|
Re: no jasne
Od reg.: miggg
|
Pridané:
15.3.2024 13:08
Cim to je, ze vsetci ficovi fandovia uznavaju ako "cudzie mocnosti" len zapad? Takze argument "ten sluzi cudzej moci" nemaju problem pouzivat, kedze to podla nich plati len na tych zapadne orientovanych... Je to tym, ze sr povazuju za cast ruska, alebo preco?
Inak taky prienik nasim aparatom:
ustavna vacsina: fico
gen. prokurator: fico
tajne sluzby: fico
prezident: fico
Co mu vlastne este bude chybat? Ale mozme byt radi, ze to bude "ta spravna totalita", ktora urcite uz nebude naveky...
|
|
Re: no jasne
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
15.3.2024 14:38
A mas tu neziskovky a media ("vplyvove organizacie"), ktore su financovane z vychodu? No daj nejaky zoznam aj s dokazmi.
A nie, to ze nacelnik leskle celo sa spije a potom trepe hluposti nie je zdroj. Tiez by si to neakceptoval ako dokaz opacnym smerom.
A to, ze fico dokaze komunikovat ako dospely neznamena, ze je prorusky. To si len NPC vo svojich hlavickach mylia pojmy a dojmy. Pozri si nedavny rozhovor Filipa Turka pre VOX news (to je ceske, takze ziadne lebofico), ktory to vysvetluje tak, aby to pochopili aj lopaty.
|
|
Re: no jasne
Od reg.: miggg
|
Pridané:
15.3.2024 16:02
Vplyvove organizacie... hmm napr "hlavne spravy"? Na tom videjku nevyzeral hlavny spravar, ze by mu peniaze od ruskeho jamesa bonda smrdeli... A potom taky brat za brata, alebo vlci motorkarsky...
|
|
Re: no jasne
Od reg.: miggg
|
Pridané:
15.3.2024 16:21
Ach, zabudol som tie dokazy, dam ich v tvojom formate:
Od: asdfghjkl1 | Pridané: 15.3.2024 14:33
Ty si zombik? Nevnimas svet okolo seba? Potom je asi zbytocne ti nieco ukazovat alebo vysvetlovat, aj tak nepochopis.
Ale inak ja velmi dobre chapem ludi ktori fandia ficovi, teda ludi, ktori maju radi poriadok vo veciach a nemusia riesit "co a ako", ale staci "komu". Nechapem len tych fanusikov, ktori statne zakazky neriesia...
|
|
Re: no jasne
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
17.3.2024 14:29
Fica voli kazdy, co uz volil vsetkych.
Pravicove dnes uz demokraticke strany vzdy ukazali, ze to nevedia.
Zatial je Smer a Hlas jedina politicka struktura, ktora vie co robi. Jasne, zakazky si prihravaju, ale tie si prihravaju vsetci v politike.
A to ti vravim, volil som kazdu stranu pravu, lavu a kazda robila hovno a niektori, ze uplne nic. Iba hovna. To robia do teraz.
Ak by ti tvoji super demokrati mali kvality, tak Fico s hlasom nevyhraju volby.
|
|
Re: no jasne
Od reg.: miggg
|
Pridané:
17.3.2024 18:03
Ta formulka "vie co robi" je taka samoutesujuca. Ako ked ti na stavbu pride cavo na RAMe suveren ako danko, nic nie je problem, skusenosti pokokot, sejkom do dubaja chodi robit, zalohu dajte na material. Povies si, ten "vie co robi", zacalujes a on sa uz neukaze a potom o nom zacnes zistovat veci a zistis, ze je to podvodnik s plno exekuciami... (Nie moj pribeh, ale bezny) Toto je fico, zda sa ze "vie co robi", ale robi len to co mu vyhovuje. Napne rozpocet, zareze malych podnikatelov, lebo zamestnancov velkych firiem lahsie skontroluje, zvysi dan aby dofukol kasu a pomedzi to si osefuje aby bol z neho panovnik s beztrestnostou... A ludom zahra na strunu "tvrdou rukou co sa neboji zapadu" a vsetci spokojni...
|
|
Re: no jasne
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
18.3.2024 13:17
Dane by podvihali vsetci a v celom svete sa zvysuju dane, ked je to nevyhnutne. Kedze peniaze su dlh a poziciavame si neustale, tak logicky sa to vsetko premieta do ekonomik
Stazuj sa bankovemu systemu a u ludi co ovladaju elementarne zdroje.
Ved Ódorova vlada resp. prislusne institucie navrhli velke mnozstvo opatreni, ktore by rovnako tahali peniaze od ludi.
Aby sme vedeli, ako ludia, ktori nastavuju vydavky pracuju, museli by sme tam pracovat. Rozpocet nepripravuje jeden clovek. Kde su tie MLRD usetrene od Matovica a inych pravicovych vlad. V kazdej vlade tie peniaze na nasom okoli nevidiet.
|
|
Re: no jasne
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
18.3.2024 17:40
Nechapes ze peniaze su obezivo? Snad si nemyslis ze usetrene peniaze budu niekde na stoliku v nbs ako mal fico za akoze kuciaka.
|
|
Re: no jasne
Od: sensei-san
|
Pridané:
16.3.2024 8:40
Zabudol si na NBS, prezidenta policajného zboru
> Co mu vlastne este bude chybat?
Predseda NKÚ.
"Sranda" je, že raz Ficova éra skončí a všetkých tých ľudí bude treba vymeniť. (Najlepšie za fundovaných odborníkov v transparentnom vyberovom konaní.) A to bude zasa argument pre Fica&co ako mu všetci robi zle... A tak stále dokola.
|
|
Re: no jasne
Od: Fjdggg
|
Pridané:
15.3.2024 16:51
Zlatino, este dnes bal kufre, kupuj letenku a
VYPADNI DO RUSKEJ <> , cau
|
|
Re: no jasne
Od: spoo
|
Pridané:
16.3.2024 8:39
kebyze chcel elektronicke volby znizil by sa vek volicov na 16 rokov a ESET by sa potesil ... ale sak take nieco by neurobili ... alebo zeby hej ?... podrzriťko?...
|
|
Za poslednú hodinu: 230 meraní
Od: no jasne
|
Pridané:
15.3.2024 9:25
Správne, tak to má byť. To by vyzerali tie voľby
|
|
Re: Za poslednú hodinu: 230 meraní
Od: ehjhljkh
|
Pridané:
16.3.2024 18:42
Elektronicke volby su nezmysel. Sice to hlupo vyargumentoval, ale nezavadzat elektronicke volby je spravne rozhodnutie.
Mohol radsej argumentovat tym ze sa tam neda garantovat anonymita, bezpecnost, odolnost voci manipulacii a podobne.
|
|
logicka hadanka
Od: faszinger
|
Pridané:
15.3.2024 9:56
to je uplne logicke, ze sukaj to odmieta
volby alebo referendum stat stoja miliony eur.
elektronicke su vyrazne lacnejsie, netrebalo by brat peniazky z piliera pracujucilemu ludu
konsolidacia verejnych financii presmerovanim odvodov plebsu ... to je mozne len u nas
90 rocna babicka by nedokazala s jej parkinsonom odoslat hlasovaci formular v prospech smeru a to je kurva problem. alebo by ho s jej alzheimerom zabudla odoslat
zaujimave, ze ludia s pokrocilym stadiom alzheimera alebo demencie maju volebne pravo. clovek si nepamata 5 minut dozadu, ale na karafiat zaryty v riti sa neda zabudnut
|
|
Re: logicka hadanka
Od: ...
|
Pridané:
15.3.2024 11:03
"Najväčšiu položku tvoria výdavky spojené s odmeňovaním členov okrskových volebných komisií, tlačou hlasovacích lístkov a ostatných tlačovín či metodických materiálov. A tiež odmeny a platy všetkých, ktorí sa v deň volieb zúčastnia na ich príprave a vykonaní."
"elektronicke su vyrazne lacnejsie"?
V čom? O koľko? Treba to kvantifikovať aby sme vedeli koľko a kde sa ušetrí.
Strany by už nenominovali členov komisií (na čo majú zo zákona nárok) alebo kde by sa tak veľa ušetrilo?
Náklady na zavedenie systému a jeho prevádzku by neboli žiadne, alebo v akej výške?
|
|
Re: logicka hadanka
Od: doc. Genyó
|
Pridané:
15.3.2024 11:36
predčasné paralementné voľby v 2023 nás vraj vyšli na takmer 17 miliónov eurošekelov. je to okrem peňazí enormné množstvo odpadu (z 30 papierov vložíš do urny jeden). pri sčítavaní hlasov dochádza k chybám (ľudský faktor, sedia tam 16 hodín). veľa hlasov je chybných, resp. neplatných
elektronické voľby určite majú návratnosť. koľko vyjde taký systém? hádam do 100 mega. návratnosť nie je v rokoch, ale v počte uskutočnených volieb/referend. ak bude padať vláda každý rok, tak to bude menej ako 4 roky. ak rátaš, že 1 za 4 roky sú 4 typy volieb, návratnosť bude do 6 rokov, pričom s každými ďalšími voľbami mimo pravidelný interval sa doba návratnosti skracuje
|
|
Re: logicka hadanka
Od: doc. Genyó
|
Pridané:
15.3.2024 11:36
a čo, že už by neboli členovia komisie menovaní stranami? o čo sa zhorší proces volieb, ak bude elektronický a bez komisie zloženej z nominantov strán?
výsledky volieb budú známe rýchlejšie, chyba pri sčítavaní hlasov odpadá, neplatné hlasy možno ošetriť vo formulári.
teoretickým problémom elektronických volieb je IT bezpečnosť. prístup pre každého občana odvoliť elektronicky sa dá vyriešiť
|
|
Re: logicka hadanka
Od: ...
|
Pridané:
15.3.2024 17:42
Stále neviem že kde, koľko a na čom ušetríme.
Znížiť počet členov komisie a okresať tak najväčšie náklady vieme aj bez elektronického hlasovania.
Čo sa týka papiera tak tam by sa ušetrilo iba za hlasovacie lístky. Ostatné tlačoviny (pokyny ako hlasovať, oznámenia o konaní volieb, zoznamy kandidátov...) by sa tlačili aj pri elektronickom hlasovaní. (prípadne to vieme okresať aj bez neho ako pri členoch komisií).
Pri voľbe prezidenta máme 4,3mil voličov + 10% rezerva ktorá sa tlačí navyše = skoro 4,8mil hlasovacích lístkov formátu A5 ČB tlač jedna strana.
Na stránke zlavotlac som našiel že 100 000 ks A5 ti vytlačia za 1500€ bez DPH. Čiže keby si to štát nerobil vo vlastnej réžií ale nechal by sa na tom nabaliť súkromníka tak ho tlač 4,8M volebných lístkov vyjde na 72000€ bez DPH.
|
|
Re: logicka hadanka
Od: Karma
|
Pridané:
18.3.2024 22:47
Chyby neodpadnú, iba zmenia charakter. A kto dnes dovidí ako to kto "naprogramuje"?? Aj tak by musel byť nejaký systém spoločných PC pre IT nekompatibilných ľudí. Nič sa s tým nevyhrá, len ako ľudia sa zase viac posunieme do závislosti od debilnej techniky.
|
|
Re: logicka hadanka
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
19.3.2024 7:06
Ak nechces zavislost od techniky nepouzivaj traktor ale ryl. It nekompatibilny pojdu osobne.
|
|
Re: logicka hadanka
Od: blazzter
|
Pridané:
15.3.2024 13:17
Hlavny dovod je aby nebolo mozne volit jednoducho zo zahranicia. Cim jednoduchsia volba, tym horsie pre podrztasky a putinosckych vlezdoprdelov.
|
|
bastard
Od: zizi kedlubno
|
Pridané:
15.3.2024 9:56
este nedajboze by digitalne gramotni ludia volili. Bastard jeden smeracky, nech zdochne.
|
|
Re: bastard
Od: Ešteban
|
Pridané:
15.3.2024 10:39
Takže digitálne gramotní ľudia doteraz nevolili?
|
|
Re: bastard
Od: no jasne
|
Pridané:
15.3.2024 10:46
Ak si nevieš zdvihnúť riť a ísť osobne odvoliť, tak nevoľ, seď doma
|
|
Re: bastard
Od: blazzter
|
Pridané:
15.3.2024 13:19
2000km nie je najjednoduchsie
|
|
ultraumiernený pacifizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
15.3.2024 13:38
A ako k tomu príde poctivý občan, aby mu vládu vyberal niekto, komu za to nemôže dať zo dve po papuli, lebo je 2000km ďaleko? Jedine že by bol za elektronickú voľbu poplatok, ktorý by všetkým záujemcom priekazne pokrýval náklady na služobnú cestu.
|
|
Re: bastard
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
15.3.2024 14:32
To je pointa. Ked nemusis zit s nasledkami volieb, preco by si mal mat v nich hlas?
|
|
Re: bastard
Od: blazzter
|
Pridané:
15.3.2024 14:49
Odisiel som lebo dementi volia koho volia. Nebudem tu otrocit dlhe roky aby mi niekto znechutoval zivot ak nemusim. Chcem pomoct ale mam len jeden zivot a hlavou proti muru sa ide tazko. Tak akurat volim, jedine co mozem.
|
|
Re: bastard
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
15.3.2024 14:54
Drzim palce, nech najdes taky zivot, aby si bol spokojny. Seriozne.
Ale nechcem, aby ludia ako ty volili, bez toho, aby ste sem z casu na cas prisli. P*cu viete o tom, aka je tu situacia, ale svojim hlasom ju len zhorsite.
|
|
Re: bastard
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
15.3.2024 18:53
No v porovnani s 80+ je tazke vediet menej.
|
|
Re: bastard
Od reg.: palqo
|
Pridané:
19.3.2024 9:55
Ty si fakt dobry chuj. Dezolat na pohladanie. Nechcel som sem pisat, ale mozes odkazat svojim panom v Moskve, ze si si splnil kvotu trolenia.
|
|
Re: bastard
Od: Libtard
|
Pridané:
16.3.2024 9:39
Neviem prečo by malo byť všetko digitálne či elektronické.
Nie je k tomu najmenší dôvod.
|
|
Re: bastard
Od: ehjkhkj
|
Pridané:
17.3.2024 9:10
Netreba vsetko bezhlavo elektronizovat.
Podla mna je to dobre ako to je (mozno este zlepsit transparentnost). Ak chces prist volit tak prides, ak nechces tak nechces. Mozno by bola dobra osveta na strednych skolach ze preco je dolezite ist volit a preco je dobre zacat byt aj clenom strany a byt kontinualne politicky aktivny a bezne sa vyjadrovat k zakonom.
Napriklad v matematike ked sa uci o logickych vyrokoch, tak by sa prave mohlo ucit na prikladoch o zakonoch a ako je dolezite co i len ciarka v zakone...
A celkovo Obciansku vyhovu by trebalo prepracovat, aby sa tam aspon naucili ludia spracovat si zakladnu kupno/predajnu zmluvu, ako si zaregistrovat zivnost sro a podobne. Ako podat podanie na sud...
Je tragicke ze mame na Slovensku plno politickych srociek a len par stran, ktore regularne robia schodze v ramci regionov, kde sa kopu veci da vydiskutovat a vyladit.
|
|
Re: bastard
Od: ehjklas
|
Pridané:
17.3.2024 9:11
Mohli by sme priamo volit aj policajnych prezidentov, sefov SIS/Vojenskeho spravodajstva a Sudcov, nech tu mame konecne spravodlivost.
|
|
Re: bastard
Od: ehjklhkj
|
Pridané:
17.3.2024 9:13
Netreba. Je to podobne ako s samoobsluznymi pokladnami, casto nefunguju a vytlacaju bezne neelektronicke peniaze z obehu.
Podstatne lahsie sa budu dat falsovat volby a manipulovat.
Niej vsetko zlato co sa v..sti
|
|
elektronické voľby
Od: Vkr
|
Pridané:
15.3.2024 9:57
Mňa by zaujímalo ako by chceli zabezpečiť tajnosť hlasovania.
V súčasnosti na mňa môže niekto tlačiť nech volím podľa jeho názoru ale reálne za plentou to môžem hodiť komu chcem, ale doma za Pc to nebude možné
|
|
Re: elektronické voľby
Od: nanoX
|
Pridané:
15.3.2024 10:13
Ale samozrejme, ze by sa to dalo. Druha vec je, kolko ludi by naozaj doverovalo tomu, ze je to naimplementovane spravne a nikde neexistuje prepojenie medzi odovzdanym hlasom a osobou.
|
|
ultraradikálny špecifikácionalizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
15.3.2024 10:16
Demokracii je úplne jedno, kolko ludi by doverovalo, nakoľko úplne stačí, keď jeden priekazne nedôveruje.
|
|
Re: elektronické voľby
Od: Jaaasom
|
Pridané:
15.3.2024 16:10
Samozrejme, že by to bolo naimplementované správne a bezpečne, ako všetko na Slovensku. Len by sa o pár dni niekde objavil únik dát, kde by bolo kompletne kto ako hlasoval.
|
|
Re: elektronické voľby
Od: ejhkjlh
|
Pridané:
17.3.2024 9:16
Alebo by niekto rovno zmanipuloval volby vo svoj prospech. Pripadne naschval manipuloval volby a potom co by sa na to prislo tak by to bol len dalsi skandal na prekrytie rozkradaciek...
|
|
Re: elektronické voľby
Od: dfgfdgfd
|
Pridané:
16.3.2024 12:14
Ani Tor samotny nie je anonymny...
|
|
Re: elektronické voľby
Od: doc. Genyó
|
Pridané:
15.3.2024 10:16
akože to doma nebude možné?!
každý bude mať doma plentu a basta!
pozri, tvoj občiansky preukaz tiež nikomu nedávaš. sú tam osobné údaje, máš si ho strážiť. zasunieš ho dnu (ten preukaz) do čítačky, načíta údaje, máš 1 hlasovanie s časovým limitom, odhlasuješ a dovidenia, vysunieš a zasúva niekto iný
elektronické voľby fungujú v mnohých krajinách
na Slovensku je to otázkou času, kým vymrie generácia promečiaristov, ktorí sa transformovali na proficovcov, rozumej narodení 1920-1965
vyriešilo by to aj obmedzenie volebného iba práva pre tých, čo odvádzajú odvody (vylúčilo by to deti, nepracujúcich dôchodcov, nepracujúcich, parazitov, invalidov a pod.). joj ale kto by potom smer a hlas volil?
|
|
Re: elektronické voľby
Od: Jaaasom
|
Pridané:
15.3.2024 16:13
Bohužiaľ vymieranie nefunguje. Poznám aj proficovcov, prokotlebovcom a problahovcov narodených 1990+.
|
|
Re: elektronické voľby
Od: gfhfsdhsdf
|
Pridané:
16.3.2024 12:14
ty musis mat velmi mizerny zivot, lutujem ta..
|
|
Re: elektronické voľby
Od: doc. Genyó
|
Pridané:
15.3.2024 10:31
tajnosť hlasovania sa dá zabezpečiť aj s prístupom a-lá obecné zastupiteľstvo Fekišovce, keď pani starostka zavelila pred kamerou, že stretnutie vyhlasuje za tajné! odporúčam si pozrieť, toto video veľa napovie o mentálnych pomeroch na ďalekom pročervenom slovenskom východe
proti takémuto gestu ti nikto nemôže vzniesť námietku ani doma, len to hlava rodiny musí zahlásiť a je to vybavené
|
|
Argumenty
Od: nanoX
|
Pridané:
15.3.2024 10:15
Keby mal ten besny panko aspon nejake zmysluplne argumenty. Lebo toto je len znoska nezmyslov.
|
|
ultraradikálny konsenzualizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
15.3.2024 10:19
Znoska nezmyslov je viesť podstránku s jedným kombáčom a 150-imi checkboxami na slovensko.sk priekazne ako projekt.
|
|
Re: Argumenty
Od: doc. Genyó
|
Pridané:
15.3.2024 10:23
náhodou to veľmi pekne formuloval
"Minister pre agentúru svoj názor odôvodnil tým, že volič musí cítiť zodpovednosť za svoju voľbu a evidentne by podľa neho tomu tak pri elektronických voľbách nebolo."
to je naozaj zaujímavé tvrdenie od šukaja cólštocka s právnickým vzdelaním. ešte že to neprirovnal s lajkovaním postov na fejsbúčiku.
ale to vyjadrenie si dovolím poupraviť:
"Minister pre agentúru svoj názor odôvodnil tým, že každý volič musí cítiť tú nostalgiu z polystyrénového 3D písma na červených nástenkách v obecných kulturákoch pri svojej voľbe Fica a evidentne by podľa neho tomu tak pri elektronických voľbách nebolo."
proste by to nemalo ten socialistický, pardón sociálny ... šmrnc
|
|
cierna a biela
Od: iluzionar
|
Pridané:
15.3.2024 10:36
Ja napriklad tuto s panom sukacom plne suhlasim. Ludia by mali citit ze idu volit svoju buducnost. Ty co sa s toho sna zobudili to priekazne citit nemozu. Taky "dolezity" clovek ako politik ktory rozhoduje o osude celej krajiny by sa priekazne mal za svoje skutky zodpovedat tak ako CEO kazdej spolocnosti. Tiez by mal but zodpovedny za dodrziavanie slubov ktore si strana ustanovila ... mam pokracovat ?
.
|
|
nazivo
Od: ako prihlásený užívateľ
|
Pridané:
15.3.2024 11:14
Ano, nestaci tomuto "panovi ministrovi" nadavat z domu od klavesnice. Treba citit zodpovednost za svoju buducnost a ist svoj nazor vyjadrit osobne.
|
|
takto sa ma rozhodovat
Od: dddcchd
|
Pridané:
15.3.2024 14:01
Vylucne na zaklade osobnych preferencii a pocitov.
Rozhodnutia zasadne nezovodnovat datami a overitelnymi ci nebodaj spochybnitelnymi argumentami.
Tento typ rozhodovania je najvhodnejsi na miestach kde ma rozhodnutie dopad na co najviacej ludi.
Super! Tesim sa. Ide to dobrym smerom
|
|
Re: takto sa ma rozhodovat
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
15.3.2024 14:28
To sa naucil od progresivcov; ti aj ked nahodou tvrdia ze maju "data" alebo nebodaj "argumenty", tak si ich zasadne nechaju pre seba a nenechaju ich podrobit preskumaniu.
|
|
Re: takto sa ma rozhodovat
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
15.3.2024 19:32
Chlast o 20 pct ide hore, robo nam to snad vysvetli ze to moze soros. On by urcite peniaze neoddrbal nikam.
|
|
ultraradikálny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
16.3.2024 8:15
Osobné preferencie a pocity sa nazývajú bio-identifikácia, ktorej amygdala ako párový orgán garantuje implicitnú priekaznosť viacfaktorovým overovaním.
|
|
....................
Od: ....................
|
Pridané:
15.3.2024 18:54
Ako tak citam vyjadrenia niektorych politikov, coraz viac nadobudam dojem, ze niektori zosatli tym, cim ich otec urobil . . . .
|
|
titulok
Od: hknmtt
|
Pridané:
16.3.2024 9:42
mame elektronicke obcianske, mame citacky, mame internet. nevidim dovod preco technicky zaostavat. nie som za 100% digitalizaciu ale mat aspon tu moznost je podla mna ziaduce.
kto chce volby ukradnut ich ukradne, sposob volenia tu moc nehra rolu.
|
|
Re: titulok
Od: oqeifjclds;k`s
|
Pridané:
16.3.2024 10:28
Sice to mame, ale nic z toho nefunguje tak ako ma, ma to nizke zabezpecenie a stalo to 20x tolko ako v inych statoch.
Z toho mi vyplyva len jedna vec, ze elektronicke volby by boli x nasobne predrazene, vedeli by kto koho volil, popripade by tam bol backdoor kedy by to vedeli manipulovat
|
|
Re: titulok
Od: ehjkhlkj
|
Pridané:
17.3.2024 11:18
Mame interenet ktory nieje v statnych rukach!
Elektronicke obcianske su slabo zabezpeene.
Cele to bolo predrazene.
Nieje to o technickom zaostavani.
Volby niesu kazdy mesiac. Ak ako dospely clovek nevies prist volit raz za par rokov tak je chyba v tebe.
V prvom rade je to o podstatne jednodusenej manipulacii v pripade elektronickych volieb. Je podstatne zlozitejsie to vysetrit - predstav si ten politicky bordel ak by hociaka opozicia napadla vysledok volieb.
Co potrebujeme mat nezavislu RTVS kde bude mat povinne rovnaky priestor KAZDA politicka strana BEZ ROZDIELU v prime-time!!! (aj opozicia aj koalicia aj mimoparlamentna ktora za posledny 2 roky nazbierala 150 000 overenych podpisov), ktora bude sirena v 4g/5g sietach zadarmo bez datoveho limitu!! (kludne nech to daju ako podmienku operatorom pri pridelovani licencie)
|
|
tolkotupychITckarov
Od: ehjkhlkjh
|
Pridané:
16.3.2024 18:37
Zasnem kolko tupych ITckarom na dslSK obhajuje elektornicke volby.
Minister neminister, elektronicke volby su stokrat vyvratena hlupost.
Ak ako dospely clovek si nevies raz za par rokov najst cas a prist volit tak je problem v tebe. (Zo zahranicia by sa nemalo volit uz z principu) Kto tu nezije -NEROZHODUJE.
|
|
Re: tolkotupychITckarov
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
16.3.2024 19:20
Dobre vravis, tiez mam problem s tym ze tu ROZHODUJE mrcha ministerska ktora zije v rakusku.
|
|
ultraradikálny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
16.3.2024 19:50
Tak ale keď si to drama queen rezne štýlom celý svet je javisko, tak si priekazne neobúva čižmy, aby niekomu náhodou nedupla na pršteky.
|
|
Re: tolkotupychITckarov
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
16.3.2024 19:26
Inak online sa voli aj v RUSKU.
|
|
Re: tolkotupychITckarov
Od: ehjhjklh
|
Pridané:
17.3.2024 8:31
A co ma byt?, stale je to fakt ze online volby su hlupost
|
|
Re: tolkotupychITckarov
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
17.3.2024 3:07
Robí ti dobre zo seba verejne robiť idiota?
|