|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6,016 Sk
Od: 6,016 Sk
|
Pridané:
19.10.2006 3:26
nedoslo mi, preco aj pri slovenskych spravach pouzivate americke cislice? na prvy pohlad som si myslel ze dotacia je sest korun a dva haliere...
to ze pri medzinarodnych spravach sa vam presmykne nieco take, sa da pochopit, lenze toto je cisto slovenske? skuste prosim vysvetlit
|
|
zhrozeny
Od: zhrozeny
|
Pridané:
19.10.2006 5:09
Uprimnu sustrast, ak ta doma naucili pouzivat len rimske alebo ine cislice, a nenaucili ta pouzivat arabske, ktore sa pouzivaju v celom svete.
|
|
Tipi
Od: Tipi
|
Pridané:
19.10.2006 8:53
Ty si teda riadny guláš... autor mal zrejme na mysli oddeľovanie tisícok čiarkou a nie bodkou. Neviem prečo sa na tomto servery držia tohto zlozvyku zubami nechtami, ale ak sa nemýlim tak podľa Slovenských „noriem“ sa tam používa BODKA.
|
|
kozec
Od: kozec
|
Pridané:
19.10.2006 12:56
Ja zasa nechapem takych dobrakov co do toho furt rypu. Aj ked, samo "sest korun a dva haliere" hovori za vsetko - proste magor ...
|
|
Tipi
Od: Tipi
|
Pridané:
19.10.2006 13:28
A keď ti napíšem, že si debil, tak sa urazíš však? A keď ti poviem, že u mňa slovo debil znamená, že si fajn človek? Áno logicky na to môžeš prísť „co chtěl autor říct“, ale aj tak by sa možno bolo dobré držať pravidiel. Nemyslíš?
|
|
roob
Od: roob
|
Pridané:
20.10.2006 5:44
kasli na to, na tomto servri sa to uz riesilo niekolko krat, sefredaktor na to asi ser...kasle. Mily SEFREDAKTOR AK TOTO CITATE TAK PROSIM ZMENIT CIARKY V CISLACH NA BODKY ALEBO MEDZERY. DAKUJEM.
|
|
Abe
Od: Abe
|
Pridané:
20.10.2006 7:43
hm ako vas citam idete mimo temu....
|
|
bhaa
Od: bhaa
|
Pridané:
21.10.2006 9:23
Podla STN co su slovenske technicke normy sa ciarky nepisu!!!
|
|
Mr.Freeman
Od: Mr.Freeman
|
Pridané:
26.10.2006 7:47
Vy MATE ALE PROBLEMY?!?!?? UPLNE MIMO TEMY!!!
|
|
TRAX
Od: TRAX
|
Pridané:
21.10.2006 12:32
STN norma na oddeľovanie nepoužíva bodku a čiarku ale medzeru
|
|
eminem
Od: eminem
|
Pridané:
20.10.2006 17:38
no podla toho, co je tam napisane, stat vyhradil 6 korun pre dotaciu..... dsl ma zlych prekladatelov... pouziva sa bud bodka, ale predovsetkym medzera!!!
|
|
Picco
Od: Picco
|
Pridané:
19.10.2006 6:18
Druhá etapa štátom dotovaného porna a warezu začala :-). Mosím sa zasmiať, čo poznám v mojom okolí sociálne slabších ludí tak každý sa im na ten dotovaný internet z vysoka vy...l, nikto nexcel čakať až doteraz a podalšie, tých 234sk ich ozaj z biedy nevytrhne. Na druhú stranu, poznám milión-x pracháčov ktorý by si dali pre korunu do kolena vŕtať a konečne vďaka štátnej dotácie sa ho tí mladší už pred nedávnom dočkali a tí starší (aj môj šéf,majitel 3 diskoték a počítačovej firmy,má 2 baráky,do jedného si ho dá napísať na seba do druhého na ženu, dalších pracháčov nebudu spomínať, bolo by to na dlho) sa ho tiež každú chvílu dočkajú. A netreba komentuvať že ho isto používajú na vzdelávanie :). (síce aj v porne sa dá vzdelávať)
|
|
heheh
Od: heheh
|
Pridané:
19.10.2006 7:15
Tak toto si povedal velmi pekne a vystizne ;)
|
|
PriPicco
Od: PriPicco
|
Pridané:
19.10.2006 9:28
WoooW!! Napísal si to ako riadny sedliak, ale je to úplná pravda!!! Normálny človek má internet už dávno a tí, čo ho nemali doteraz, ho budú mať odteraz iba pre to, že je to "lacnejšie". Slovenské známe: No nezober to!!! (Výnimky sú samozrejme ľudia, ktorý práve teraz dozreli na internet a práve to na nich vyšlo, že je takáto akcia)
|
|
Gudas
Od: Gudas
|
Pridané:
23.10.2006 19:53
Pocuj, moc dobre si to nevystihol. Napr. ja mam uz par rokov dial-up (lebo v mojej lokalite nic ine nieje dostupne) a ked by este zostali dake volne dotacie v ZA kraji, mohol by som si dovolit internet od t-mobilu nakolko rozsirili pokrytie. Takze internet som mal, nedozrieval som nan, som normalny ale skoda ze nemam takych prachatych rodicov ako mas asi ty a ako student tiez nemam bohvieaku plnu penazenku aby som mohol platit za internet 800,- mesacne.
|
|
Robert
Od: Robert
|
Pridané:
25.10.2006 8:54
Pokial si v zilinskom okrese, mozeme cosi poriesit.
|
|
TotalPicco
Od: TotalPicco
|
Pridané:
19.10.2006 9:37
Ty nepoznáš staré známe príslovie "akože pracháčov":
<<<Už som taký bohatý, že si nemôžem dovoliť peniaze rozdávať.>>>
Keď potrebuješ "menšiu" pôžičku na nejakú blbosť, tak koho oslovíš ako prvého??? Toho, o kom vieš, že on by to ani nepocítil, toho Ťa osloviť ani nenapadne. oslovíš nejakého známeho, ktorý je na tom podobne ako Ty alebo pôjdeš radšej do banky... Proste to je tak!!!
|
|
picco
Od: picco
|
Pridané:
19.10.2006 9:49
som student a predstav si využil som tu možnosť platiť 266SK mesacne namiesto 500SK za 512/256 (down a up) kbit/s. A nevadi mi ani to ze mam obmedzeny objem dat na 3GBmesacne. Inak to obmedzenie plati aj bez ststnej dostscie. www.wmx.sk
|
|
picco
Od: picco
|
Pridané:
19.10.2006 9:54
zabudol som mal som pred tym iny 1024/1024 bez obmedzenia dat za 800SK, nikdy som nepresiahol mesacne 2 GB dat a to som si tam aj nieco co som potreboval stiahol.
|
|
jeremy
Od: jeremy
|
Pridané:
19.10.2006 10:02
staci ak najdes caro nemusiet utekat za serialom SOS ci Susedia domov, a kludne si to mozes druhy den hocikedy pozriet na nete.. sice jeden diel ma 70MB, cize vela repriz za mesiac asi nemas ze ?
to nehovorim, ze napr. najdes zaznamy co ta zaujimaju.. napr. ja som si stiahol koncert R. Williamsa co ma 8GB.. cakat na to 4 mesiace a pri tom nenetovat, tha dik
p.s. nie som tahac :) nemozem za to ze niektore veci proste maju svoj objem :))
|
|
picco
Od: picco
|
Pridané:
19.10.2006 10:33
ked si rozrátaš 3GB na mesiac tak máš na den cca 93MB
|
|
roob
Od: roob
|
Pridané:
20.10.2006 5:49
ked si pustis 128kove radio na 3-4 hodiny denne, co nieje nijak moc dlho, tak to mas 180-240 mega na den len to radio. Mesacne to da zhruba 5,5 giga. Len radio.
|
|
picco
Od: picco
|
Pridané:
19.10.2006 10:34
A za prekročenie limitu je cena za 1GB 30 sk
|
|
seejey
Od: seejey
|
Pridané:
19.10.2006 18:14
Moj zlaty, asi si sa nenaucil pocitat. Ta cena za data nad limit je 0,30 Sk/MB, takze 300 Sk za 1000 MB. Takze tak.
|
|
jacques
Od: jacques
|
Pridané:
22.10.2006 16:52
to je ešte v pohode, v anglicku je za prekrocenie £1 za 1 mega, co je £1000 za 1 giga,a to nárez
|
|
jacques
Od: jacques
|
Pridané:
22.10.2006 16:53
1 libra za 1 mega = 1000 libier za 1 giga :) uf
|
|
DjPicco
Od: DjPicco
|
Pridané:
19.10.2006 12:11
A už to tu máme, nechceu som pokračuvať v pvom riadku o wareze a porne moc daleko a nechcel som niekoho najeduvať lebo som myslel že niekde inde sú aj ludia kerý sú na ten dot-net ozaj odkázaný (aj keď vážne pochybujem že niekoho 234kčs *sk* :o) vyterhne z biedy) ale podla tvojho výroku "využil som tú možnosť platiť 266SK" & "mal som pred tym iny 1024/1024 bez obmedzenia dat za 800SK" by som ti nas..l do tej spr..tej hlavy a nie dal ti dotovaný internet. Keď si mohel pred tým platiť 800sk mesačne tak je zjavné že si riadny žgrloš (na základke sme ich volali "debílek,žebrák,žochar"). Podmienka dotovaného internetu je aby na uvedenej adrese v dobe žiadosti žiaden broadband nebol ale mali by to spraviť aby nielen v dobe žiadosti ale ani nikdy pred tým!!! Potom ľudia začnú zbytočne špekuluvať (podobne ako ty) kde ešče do kerého kolena by si zavŕtali ušetrenú korunu aby si mohli kúpiť trebárz 10-te auto, možno pštrosa aby im ťukal do tej lakomej gebule :) Dotovať sa to malo nejak ináč a prísnejšie lebo toto stojí za opité h...o, to nieje dotácia, to je štátna promo akcia. *Konec Vysielania* bežím si na poštu pre socku :D
|
|
Ti sedliačik
Od: Ti sedliačik
|
Pridané:
19.10.2006 12:43
ten net ktory som mal, my končil 4 mesiace pred tym ako som si dal ziadost o statom dotovany net. Ked nevies tak netrep 2 na 3. A skus si platit nieco ked mas 1500SK na mesiac, mne to velmi pomohlo múdra hlava.
|
|
Bača
Od: Bača
|
Pridané:
19.10.2006 14:08
Hlavne, že na mobil Ti vychádza. A čo žereš, kde spíš a šaty si perieš v čom? Či pri kúpaní v Dunaji spolu s Tebou??? Netrep blbosti, keď aj tých 1500,- Ti dávajú rodičia vreckové. Pozri si, na čo je určený projekt "dotovaný internet" a skús napísať príspevok, ako sa Ti podarilo ogabať štát a nie blbosti, že Ti to pomáha...
|
|
Bača
Od: Bača
|
Pridané:
19.10.2006 23:24
Rodičia mi dávajú tých 1500ako vreckové, na to by som s nimi robil čo uznám za vhodné. Neplatia mi net, ani mobil. S takým ... ako si ty sa nemám o čom baviť
|
|
Valach ako sa patrí
Od: Valach ako sa patrí
|
Pridané:
19.10.2006 23:49
Veru nemáš, lebo ja si tie peniaze musím zarobiť. Takí ako ty si stále totiž myslia, že kopec vecí sa deje samo. Sama sa plní chladnička, sám sa vyprázdnuje kôš so špinavým prádlom, ožehlené veci sa samé zjavujú v skrini, peniaze na hocijakú "životnú mimoriadnosť" sa samé našetrili... (len mi neodpisuj, že na rifle a mobil a navý hardisk si si šetril ty. O tom ti nepíšem, to je snáď samozrejme aj adolescentom ako ty). Nerobím si srandu z Teba, ak nemáš 18, tak pohoda, za to nemôžeš, že si nemôžeš ešte zarobiť sám, ale tvoje názory, čo si tu predviedol, sú zrkadlom tvojho veku. Howg.
|
|
Valach ako sa patrí
Od: Valach ako sa patrí
|
Pridané:
20.10.2006 10:18
Lenže tie peniaze musia zarobiť rodičia, sa spamätaj z toho čo tu píšeš a nepleť sem varenie, pranie, ľadničku a tak ďalej. To chceš akože povedať že tvojho syna by si v 18 vyhodil z domu a ťahaj si po svojom?
|
|
Jeep
Od: Jeep
|
Pridané:
20.10.2006 10:59
To si teraz zapotil :-))) Ty píšeš, aký máš ťažký život s 1500,-, nie ja :-)))
|
|
heheh
Od: heheh
|
Pridané:
21.10.2006 8:37
On asi vela hrava Simsov kde len posle Simsa do roboty a za par sekund pride lebo zrychli cas, takych si nevsimaj ;)
|
|
Gudas
Od: Gudas
|
Pridané:
23.10.2006 19:54
...mala chybicka krasy...tvoj sef si to na seba asi nenapise, je to mozne len pre ne-podnikatelov...
|
|
ioio
Od: ioio
|
Pridané:
19.10.2006 8:03
ja by osobne navrhol,aby na statne dotovany net bola obmedzena rychlost downloadu
|
|
iso
Od: iso
|
Pridané:
19.10.2006 9:10
A hlavne filter na mp3, a XXX jpeg, mpeg, avi, wav ...
|
|
UltraISO
Od: UltraISO
|
Pridané:
19.10.2006 9:32
To by bolo síce pekné, ale nie sme Čína. EÚ by sa na SK pozerala ako na krajinu, kde je opäť normálne "žiadať o azyl" vo Fínsku, Švédsku alebo Švajčiarsku... Každý má predsa právo na prístup k informáciám (vrátane anatomických, zoologických a pod.)
|
|
ieee
Od: ieee
|
Pridané:
19.10.2006 11:57
Hlavne filter na internet...
Nemozes v projekte ktory ma zvysit podiel vysokorychlostneho internetu tu rychlost obmedzit. Ja napr. casto pozeram spravy cez net, alebo nejake tie hovadinky, urcite uz som tak natahal zopar giga. A co sa tyka porna, je na kazdom ako to vyuzije - okrem toho pozeranie porna a vzdelavanie sa v inom case sa nevylucuje :-)
(btw. ten debil co to prehlasil o tom porne by mal sa mal najprv zamysliet nad poslaneckymi notebookmi, autami a inymi vymozenostami, myslim toho analytika ci kto to bol)
|
|
ericco
Od: ericco
|
Pridané:
19.10.2006 22:04
ale iba pre tych, co prilis zatazuju siet
|
|
Hezky
Od: Hezky
|
Pridané:
19.10.2006 10:01
Co na to povedat ja dotaciu nepotrebujem.Ale mal by to byt len net taky Dial-UP, to by im stacilo za tie drobne.
|
|
ado21
Od: ado21
|
Pridané:
19.10.2006 11:54
ty mas bo ty alebo tvoji rodicia na to maju. A ked nemaju ostatni tak im staci dial-up. Nedoprajes nic. Bola ina doba, vdaka kt. je strasne vela dobrych a vzdelanych ludi chudobny a nemozu za to. Pred tym nebol taky drzi svet.
|
|
ado21
Od: ado21
|
Pridané:
19.10.2006 11:54
ty mas bo ty alebo tvoji rodicia na to maju. A ked nemaju ostatni tak im staci dial-up. Nedoprajes nic. Bola ina doba, vdaka kt. je strasne vela dobrych a vzdelanych ludi chudobny a nemozu za to. Pred tym nebol taky drzi svet.
|
|
Gudas
Od: Gudas
|
Pridané:
23.10.2006 19:58
Tebe by som dotaciu ani nedal! A dial-up by som ti veru porial pouzivat a nemat nic ine dostupne...potom by tvoj post vyznel asi inac...
|
|
ado21
Od: ado21
|
Pridané:
19.10.2006 11:52
jednak prachaci maju zivnost, a teda si o to nemozu poziadat. A poznam dost mudrych studentov so socialne slabsich rodin, co ked sa dostanu k internetu tak ho vyuzivaju na 95% na vzdelavania. A pritom su to uspesny riestelia olympiad a tak. Tak nehadzte vsetkych do jedneho vreca. A doteraz nemali internet, tak chodili do aj ku mne. A dalsia vec moja 70-rocna babka vyuziva comp(kazdy den). Tak si prosim nedomyslajte hluposti.
|
|
DjPicco
Od: DjPicco
|
Pridané:
19.10.2006 12:36
"Pracháči majú živnosť" A kerý prosímta? Máš 5 rokov? Možná ty malopodnikatelia, veď môj šéf poberá už 10 rokov aj socialku, údajneho majitela v našej firme nikdy nikdo nevydel, teda raz áno je to dôchodca na trojkolke kerý pestuje kvetinky niekde na záhradke, jediné čo vydím je jeho živnosť u nás ve firme a jeho razítko, toď vsio. A okrem toho, za celý život som sa ozaj stretol z málo podnikatelmi kerý mali napísané niečo na seba, včetne živnosti, aj ked kuknem na stránky registrov podnikatelskych subjektov tak vsetci široko známy prachatý podnikatelia ukončili svoju živnosť dobrých pár rokov do zadu ale podnikaju z vesela dalej. Niektorý to majú na ženu, niektorý ani pánboh nevie na koho ale pritom všetci vedia že firma je ich. Jedine takto sa dá v tomto štáte prežiť.
|
|
akz
Od: akz
|
Pridané:
19.10.2006 12:04
z clanku som pochopil tak ze nie je vek obmedzeny (predtym bol od 15-25rokov), teraz mozu mat dotaciu ludia aj nad 25 rokov (podla mojej logickej uvahy, ti co maju menej ako 15 zas nemozu mat dotaciu).
viazanost na 2 roky je podla mna totalna somarina, ked ma napr poskytovatel sluzby, kde ma viazanost na rok, tak nemoze poziadat o datacie, kvoli viazanosti...
cely dotovany inet je len pekna vec na papiery, ale v skutocnosti je to prelud. Vsetci velki ISP si robia reklamu ze co oni vymysleli a pritol tavaju programy so smiesnymi rychlostami a este smiesnejsimi obmedzeniami (datovy limit, FUP).
Casto krat sa oplati dat nejakeho lokalneho ISP, ktory mozno nepotrebuje zdierat ludi.
|
|
ericco
Od: ericco
|
Pridané:
19.10.2006 22:22
suhlasim, lepsie je dat si lokalneho providera, tiez mam dotaciu,lokalneho providera, platim 306 sk mesacne a mam 512 (niekedy aj 900) kbit so ziadnym obmedzovanim dat, rychlosti a ziadnym fair user policy...
no slovom povedane fantazia...
velki ISP sa mozu iba schovat, zvycajne pytaju vyssie ceny za nizsie rychlosti, prip. uplatnuju FUP
|
|
boh
Od: boh
|
Pridané:
19.10.2006 19:42
internet je vec Satana a Boha a vznikol Internet
|
|
Mongol
Od: Mongol
|
Pridané:
19.10.2006 20:32
setci ste lamy
|
|
ericco
Od: ericco
|
Pridané:
19.10.2006 21:51
... a vsetci sa pasieme v Andach :-)))
|
|
DJ1
Od: DJ1
|
Pridané:
19.10.2006 22:01
Ako čítam, zas tu je kopec bratislavských zbohatlíkov, čo zarábju velké prachy a na ostatných sa pozerajú ako na žebrákov....
Ak štát dáva, tak prečo si nezobrať, ak ty zarábaš hoci aj 100000 mesačne, tak to nietko musí zaplatiť a preto ceny všetkého sú také aké sú. Aj ty okrádáš, tak ako druhý.
Prečo neznížite vo firme cenu?
Menej by si zarobil?
Presne tak, okrádaš proste aj ty!!!
.
.
.
ale to je na dlhú filozofickú debatu....
.
.
.
možno to raz pochopíš
|
|
DJ1
Od: DJ1
|
Pridané:
19.10.2006 22:09
Ako čítam, zas tu je kopec bratislavských zbohatlíkov, čo zarábju velké prachy a na ostatných sa pozerajú ako na žebrákov....
Ak štát dáva, tak prečo si nezobrať, ak ty zarábaš hoci aj 100000 mesačne, tak to nietko musí zaplatiť a preto ceny všetkého sú také aké sú. Aj ty okrádáš, tak ako druhý.
Prečo neznížite vo firme cenu?
Menej by si zarobil?
Presne tak, okrádaš proste aj ty!!!
.
.
.
ale to je na dlhú filozofickú debatu....
.
.
.
možno to raz pochopíš
|
|
DJ2
Od: DJ2
|
Pridané:
19.10.2006 22:32
A ty si odkiaľ? Zníženie cien Ťa urobí bohatšieho??? Netvrdím, že podnikanie na Slovensku nie je vlastne legálny spôsob šmeliny. Stačí byť zapísaný v obchodnom registri, a už si razom slušný pán podnikateľ. Ak nie si, tak šmelinuješ "na čierno" a to je zlé. Dane neodvádza síce nik, ale ten "dobrý" má na to papier...
Tak aké ceny (a čoho) chceš vlastne znižovať???
.
.
.
ale to je na dlhú filozofickú debatu....
.
.
.
možno to raz pochopíš
|
|
dj1
Od: dj1
|
Pridané:
21.10.2006 22:30
Keby si riadil podnik pochopil by si,že ceny tovaru sú závislé aj od platov zamestnancov. Preto si T-com, Orange a T-mobil môžu navaliť také ceny, lebo sú tu sami. Ak sem príde niekto ďalší, ponúkne na 1 max 2 roky nižšiu cenu a keď si získa klientov tak sa ceny vyrovnajú.
A ceny čoho by sa znížili?
Poviem ti pravdu, že všetkého, a to je trh...
ty nemáš ani šajn o tom, ako tá dotácia môže niekomu pomôcť.
Ja už mám internet 3 roky a po dotácii netúžim, ale viem koľko som urobil zmlúv o pripojení a akú mali radosť, že cena je taká aká je!!!
.
.
.
ale to je na dlhú filozofickú debatu....
.
.
.
možno to raz pochopíš
|
|
DJ2
Od: DJ2
|
Pridané:
23.10.2006 8:50
Ja má internet vyše 6 rokov, za čias modemu som mal účty vyše 2.000,- a plat sotva 8.000,-. Pri bývaní u rodičov sa to dalo. Netvrdím, že dotácia štátu na internet je zlá vec. Práve naopak. Len ma mrzí, že z drvivej väčšiny sa tej dotácie dočkajú iba špekulanti, pre ktorích táto akcia primárne nie je určená. Minulí týždeň som bol odhlásiť internet (chcem zmeniť poskytovateľa) a čakal som tam v dlhej rade samých "skoro" dôchodcov, ktorých tam vyšikovali svoje detičky (pozn.:dnes sú detičky aj 25 ročné...), aby bola splnená podmienka č.4: Na mojej adrese nie je internet.
|
|
dj1
Od: dj1
|
Pridané:
25.10.2006 14:24
Sorry, internet mám aj ja už asi 6 rokov, ale DSL iba od 4/2004. Je pravda, že sa využíva (zneužíva) aj tam kde to nie je treba, ibaže zneužívajú to aj poskytovatelia internetu, vytvorili dotovaný internet, ktorý má úplne iné ceny, ako klasický a nie je zvýhodnený o 6000 na dva roky. Preto vymysleli nové programy, aby si to nemohol porovnávať. Dotácia je zlatá baňa pre poskytovateľov a nie pre používateľov.
|
|
DJ2
Od: DJ2
|
Pridané:
26.10.2006 13:36
V tom máš pravdu!!! Veľa ľudí sa ma totiž na dotovaný internet pýta a jednoznačne poradiť neviem nikomu (vzhľadom napríklad na polohu jeho domu, finančné možnosti a pod.). Dotovaný internet je ale určite výhodný pre tých poskytovateľov, ako píšeš (hlavne tie ceny a rôzne dátové obmedzenia a pod.)
|
|
DevilScript
Od: DevilScript
|
Pridané:
19.10.2006 22:27
jak tak kukam,,vsetci tu maju vazny chaos ;)) lubia sa mi vase komentare stale sa tu mam na com zasmiat.... inak dodatok ktomu preco nemoze mat internet osoba s vekom nizsim ako 15 rokov je predsa logicke....lebo nema obciansky preukaz ;))) obcas rozmyslajte nad tym co pisete ... a co sa tyka dvoj rocnej viazanosti je myslim na slovensku uz asi normalne... som zamestnanec T-Comu tak asi viem o com trepem ;))) hold asi tolko... a co sa tyka dotacie pre trnavsky kraj ,,,ludia pohnite si pre VUC TT zostava asi 1460 volnych miest...
|
|
AngelScript
Od: AngelScript
|
Pridané:
19.10.2006 22:35
Jo jo jo, už som volal babke a tá to na domovej schôdzi roztrúbila všetkým rovesníčkam v Koplotovciach. Už hľadajú občianské a ráno ich tam máš...
|
|
AngelScript
Od: AngelScript
|
Pridané:
19.10.2006 22:58
Jo jo jo, už som volal babke a tá to na domovej schôdzi roztrúbila všetkým rovesníčkam v Koplotovciach. Už hľadajú občianské a ráno ich tam máš...
|
|
ericco
Od: ericco
|
Pridané:
19.10.2006 23:01
takze si telekomunista :DDD
|
|
Total_Live_Ultra_Hardcore_Teen
Od: Total_Live_Ultra_Hardcore_Teen
|
Pridané:
19.10.2006 23:19
Ja by som chcela viazanosť aspoň na 20 rokov. Internet budem mať tak či tak a pri toľkej viazanosti by mi ho mohli dať aj za 80 halierov. Len keď sa vydám, tak za 500,- dám nahlásiť zmenu užívateľa a chatujem si veselo ďalej.
|
|
ericco
Od: ericco
|
Pridané:
19.10.2006 22:59
vidim, ze poniektori pisatelia maju zalubu pohravat sa s nickami, ale sranda musi byt :)
|
|
majak
Od: majak
|
Pridané:
20.10.2006 1:19
Aral klame
|
|
ked
Od: ked
|
Pridané:
20.10.2006 10:15
to tak citam tak jasne vidiet ze niektorym vysoka skola na rozume nepridala.
|
|
McDonald
Od: McDonald
|
Pridané:
21.10.2006 0:31
Celkom sa mi to páči že štát prispieva mne to len a len prospeje aspoň bude viac svk vecí na P2P sietach :P
|
|
wasco
Od: wasco
|
Pridané:
21.10.2006 16:42
Stalo sa! Ja to mam od augsta 2006 za 240sk mesacne a providerovi sa musi az zaludok dvihat s toho, kolko dokazem preniest za jeden den GB pri rychlosti 1024kbit. O chvilu mi pride zrusit moj neobmedzeny net.
|
|
Lenka
Od: Lenka
|
Pridané:
26.10.2006 13:45
Som z Trnavy a nemám doma internet (iba v práci). Chcela by som využiť možnosť prispievania štátu na internetové pripojenie, ale neviem, na koho je v Trnave sa nejlepšie obrátiť. Poznám iba Chello alebo T-Com. Vie niekto poradiť???
|