neprihlásený
|
Nedeľa, 24. novembra 2024, dnes má meniny Emília |
|
Netflix uskutočňuje veľkú zmenu, ruší najlacnejší program Basic bez reklám
Značky:
Netflix
DSL.sk, 25.6.2023
|
|
Najpopulárnejšia streamovacia služba videa na vyžiadanie Netflix začala uskutočňovať jednu z najväčších zmien vo svojej ponuke v poslednom období, keď zatiaľ minimálne v jednej krajine prestala ponúkať najlacnejší program bez reklám Basic.
Služba prestala ponúkať Basic v Kanade, ukazuje cenník pre túto krajinu. Nejde pritom o chybu v cenníku, služba to potvrdzuje aj vysvetlením v cenníku, podľa ktorého existujúci užívatelia môžu naďalej Basic využívať ale novým užívateľom, vracajúcim sa užívateľom a zrejme ani pri zmene programu už Basic nie je k dispozícii.
Netflix bol donedávna bez reklám. Vypustenie programu Basic umožnilo pridanie lacnejšieho programu s reklamami od konca minulého roka, ktorý sa najskôr volal Basic with ads a nedávno boli jeho parametre zvýšené a bol premenovaný na Standard with ads.
Hoci program má nižší mesačný poplatok ako Basic, minimálne v USA mala služba podľa jej aprílových informácií z Basic with ads na jedného užívateľa celkovo vyššie príjmy ako z Basic.
Služba zatiaľ vypustenie Basic z ponuky oficiálne neoznámila a jej oficiálne zámery nie sú jasné, napríklad nie je známe či bol program Basic vypustený aj v nejakej ďalšej krajine.
Kým pridanie nového programu alebo možnosti môže mať často povahu experimentu, odstránenie dlho prítomného a základného programu Basic zrejme nie je potenciálne krátkodobým experimentom a služba ho do ponuky zrejme neplánuje vrátiť ak nepríde k mimoriadnym okolnostiam. Zároveň Kanada je pomerne významným trhom a nie je krajinou, kde by služba skúšala experimenty ktoré neplánuje nasadiť aj v ďalších krajinách. Keďže ale služba zmenu oficiálne neoznámila, zatiaľ nie je ani potvrdené že služba postupne zmenu nasadí aj v ďalších krajinách.
Dlhdobo mal ale Netflix rovnakú základnú ponuku vo všetkých krajinách, programy Basic, Standard a Premium, hoci ceny týchto programov aj dostupný obsah sa medzi krajinami odlišujú. To sa zatiaľ krátkodobo zmenilo s programom s reklamami, ktorý vyžaduje aj zabezpečenie inzerentov v jednotlivých krajinách, a služba zatiaľ tento program ponúka len v malom počte krajín. V ostatných krajinách vrátane Slovenska v prípade zámeru vypustiť Basic služba zrejme najskôr spustí lacnejší program s reklamami, program tak zrejme nebude vypustený v najbližšej budúcnosti.
Navyše na Slovensku ponuka zaostáva za ostatnými krajinami ešte viac. Kým v máji začal Netflix v mnohých krajinách intenzívnejšie bojovať proti zdieľaniu účtu mimo domácnosti a za týmto účelom pridal možnosť vytvoriť platené podúčty pre osoby nežijúce s majiteľom účtu v rovnakej domácnosti, na Slovensku túto možnosť neponúka hoci je k dispozícii vo všetkých susedných krajinách.
Najnovšie články:
Diskusia:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dúhové sračky
Od: dúhové sračky
|
Pridané:
25.6.2023 9:16
Dá sa Netflixe nájsť aj niečo dobré alebo sú tam len politicky korektné, rasovo a rodovo vyvážené dúhové sračky?
|
|
Re: dúhové sračky
Od: knjiCdo
|
Pridané:
25.6.2023 9:23
Je tam kopec dobrých vecí, či budeš pozerať dúhové sračky je na tebe (teda ich počet sa rozhodne zvýšil, ale to nie je chybou netflixu)
Na druhej strane nikto by nikdy nemal platiť za pozeranie reklamy, to je tá najväčšia blbosť akú som kedy počul.
|
|
Re: dúhové sračky
Od: Resta
|
Pridané:
25.6.2023 9:34
Nie tak davno sme tu mali ze Markiza si pyta poplatok od UPC aby tam mohla sirit svoju reklamu.
|
|
Re: dúhové sračky
Od: Volodimir džingischan
|
Pridané:
25.6.2023 16:47
Najväčší prínos pre ľudstvo majú mongolské nájazdy na Európu.
To by ste mali pozerať. Tých pár pomätencov na západe čo nevie čo má medzi nohami a načo, je neškodných. Ale vďaka V.P. bude na rozsiahlych územiach ešte dlho tráva rásť.
|
|
Re: dúhové sračky
Od: Fero34
|
Pridané:
25.6.2023 10:17
takmer vsetky platene tv na slovensku vysielaju aj reklamu
|
|
Re: dúhové sračky
Od: pije cela krajina
|
Pridané:
25.6.2023 17:11
iptv, nahrávanie a reklamu neuvidíš ako je rok dlhý.
|
|
Re: dúhové sračky
Od: bzano
|
Pridané:
26.6.2023 9:06
a to je rok 2007 ? ked si mám nahrávať TV obsah ?
|
|
Re: dúhové sračky
Od: Fero34
|
Pridané:
25.6.2023 10:19
v porovnani s ostatnymi stream sluzbami je tato najlepsia
|
|
Re: dúhové sračky
Od: riadny odpad
|
Pridané:
25.6.2023 10:28
Tak potom ostatne musia byt teda riadny odpad.
|
|
Nikdy
Od reg.: Marek B
|
Pridané:
25.6.2023 9:45
- som si Netflix neplatil a ani ho nesledoval. Iba ak som bol u niekoho na návšteve kto ho mal. Tie liberálne buzisračky sú úplný odpad. Čierni rytieri, čierni králi v Európe a už sa teším na Hitlerovú autobiografiu z produkcie Netflixu. Čierny, homosexuálny Hitler. Tak to vraj bolo :)))
|
|
remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od: Lyta ZkrachZneuzNasranAChudobna
|
Pridané:
25.6.2023 11:32
presne, uplny suhlad!
a najblizsie tiez spravia z queen Victorie cernosku, al.arabku..
nj, este aj v tom ciernom stane, uplne zabalenu do ciernych plachoet, ze si tie arabky clvek pomyli, tu siluetu, zo zadu, -zboku, ~ so sedadlom mhd, busi abo vlaky,
jako uz bolo zopar takych fotiek..
|
|
Re: remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od: Rukenda
|
Pridané:
25.6.2023 12:17
Kazdy vie, ze vtedy boli cierni iba otroci a taktiez do roku 1975 boli v USA podradna rasa. Teraz plackaju beee opičky.
|
|
Re: remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od: Otec Tucker
|
Pridané:
25.6.2023 13:02
Vždy tu boli podradné rasy, aj teraz sú.
Pozná# podľa toho, že nedokážu nič vytvoriť, len žrať a przniť. Nedokážu rozmýšľať, len hlasno hulákať a revať, lebo hlasnejší vyhráva.
A to je vidno, ani si len vytvoriť nejakú vlastnú, zaujímavú, postavu nevedia - len skurviť iné, úžasné, ako historické tak aj fiktívne postavy, na svoj, často nudný a neschopný, obraz.
Alebo namiesto zveľaďovania seba, svojho majetku a duše, mrhajú prachmi na svetské radovánky - okázalé pochody a zvrhlosti.
|
|
Re: remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
25.6.2023 13:32
Vôbec nie rasy, jednotlivci... ale že ich je sakra veľa.
|
|
Re: remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od: Otec Tucker
|
Pridané:
25.6.2023 14:39
Je ich až toľko, že začínajú byť viditeľné trendy...
Ktoré sa dajú priamo vztiahnuť na *príspevok porušil pravidlá diskutujúceho a bude zmazaný*
|
|
Re: remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od: migggg
|
Pridané:
25.6.2023 14:46
Ale otec... Kokoti niesu rasa, ani pohlavie ani nabozenstvo. Aj ked ty si kokot, musi ti byt jasne, ze nie vsetci co su ti podobni, su tiez kokoti... No nie?
|
|
Re: remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od: Otec Tucker
|
Pridané:
25.6.2023 15:12
No nie.
Bo ak som kokot, a 9/10 kokotov so mňou majú rovnakú črtu, je vysoko pravdepodobné, že osoba nr. 10, bude tiež kokotom.
V tom prípade je pre Teba výhodnejšie kokotinu očakávať a pripraviť sa na ňu.
Ak sa osoba ukáže ako kokot, nič sa nestane; ak sa z nej vykľuje nekokot, príjemne prekvapí.
A je neprekvapivé, že kokoti, defaultne ovplývajú mnohými kokotskými črtami, ako napr. "nepoužívané blinkra, keď kokot volantuje", "jazdenie 80 kmh po diaľnici v strednom pruhu", “nanúcanie svojeho svetonázoru ľuďom, ktorí o to nestoja", až po "vyciciavanie štátu doktormi, vedcami a učencami, ktorí prišli obohatiť Európu".
|
|
Re: remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od: migggg
|
Pridané:
25.6.2023 23:05
1. 9/10 nemas nikdy.
2. Korelacia vs. kauzalita: vtaky odlietaju na juh ked pada listie. Ale nerobia to preto, ze pada listie. Tzn. mozes najst dvoch modrookych pedofilov, ale nebudu pedofili, koli modrym ociam...
|
|
Re: remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
26.6.2023 6:41
Sulik vo vlade a jej pad je korelacia ci kauzalita?
|
|
Re: remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od: Otec Tucker
|
Pridané:
26.6.2023 7:41
Za všetko môže Radičová.
|
|
Re: remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od: migggg
|
Pridané:
26.6.2023 8:59
To neviem :D, ale tesi ma, ze si sa neopytal v style "plesaty beloch" ;-)
|
|
ultraradikálny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
26.6.2023 9:49
Podľa relácie času pri zvolenej perspektíve vo vybranej karteziánskej sústave priekazne to či i to.
|
|
Re: remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od: Otec Tucker
|
Pridané:
26.6.2023 7:40
Áno, vysoko pravdepodobne aj LGBT pozitívni na pozícii, ktorá pracuje s deťmi, napr. učiteľ...
Otázka je, čo s danou informáciou spravíš:
a - zavedieš na prvom stupni ZDŠ sexuálnu výchovu s focusom na výhody análneho sexu?
b - znížiš postihy za "dobrovoľné" prznenie?
c - začneš útočiť na katolibancov?
d - zvýšiš podiel danej kategórie na učiteľských pozíciách?
|
|
Re: remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od: migggg
|
Pridané:
26.6.2023 8:56
A presne o tom dookola tocim, lgbt ucitel != Jebnuty ucitel. Zameriavas sa na blbosti, neriesis jeho mentalne a emocne zrucnosti, hlavne ze nieje teply... A zabudol si, na to najdolezitejsie pri tvojich detoch a to si TY. S tebou su vacsinu svojho casu, alebo s niekym, komu doverujes, takze ak ho "otepli gej ucitel" (veris, ze to dokaze), je to tvoje zlyhanie, mal si dost casu vysvetlit mu svoje videnie sexuality... A ked dokaze knaz radit v partnerskom zivote, urcite dokaze gej vysvetlit rozmnozovaciu sustavu... Osobny zivot ucitela na vyucovanie nepatri, ci je teply alebo studeny... Rovnako ako nemal patrit za mojich skolskych cias, ked telocvikar na gympli pretahoval 3-4.táčky... Ale hlavne ze nebol gej... Takze pohoda...
|
|
Re: remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od: Otec Tucker
|
Pridané:
26.6.2023 9:05
Trochu sa strácam.
Takže je moja vina, ak mi učiteľ nedobrovoľne "oteplí" svojim pérom riť môjho 9 ročného syna?
Lebo za Tvojich čias učiteľ preťahoval 17-18 ročné holky, ktoré s ním dobrovoľne praktizovali posteľnú gymnastiku?
|
|
Re: remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od: migggg
|
Pridané:
26.6.2023 12:18
Tvoja vina je, ak oteplie z vyucovania, kde sa stazujes, ze ho vedie gej. Jeho vina je nasilie a obtazovanie - akekolvek. Lebo to ze je gej, neznamena, ze automaticky striehne na rit tvojho syna. Znamena to, ze ma doma chlapa, s ktorym to robi... Rovnako ako to, ze je ucitel hetero, automaticky neznamena, ze striehne na mlade skolacky...
|
|
Re: remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od: Otec Tucker
|
Pridané:
26.6.2023 16:36
Chlapec vyrastal na Queen, Twisted Sisters a David Bowie. Bol by som prekvapený, keby si našiel dievčinu.
PS: keďže riziko je o pravdepodobnosti, že daná nepriaznivá vec nastane, je furtom väčšie riziko, že Cvetana prefikne gay učiteľ, ako ten, kto má radšej študentky.
|
|
Re: remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od: migggg
|
Pridané:
26.6.2023 18:29
Takze riesenie tvojho problemu je lesby ucitelky v chlapcenskych triedach a gejovia v dievcenskych... Hetero by ucitelia nemali byt, ved co ak sa niekde nakazia teplostvom a zisti sa to, az ked bude neskoro...
|
|
Re: remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od: Otec Tucker
|
Pridané:
26.6.2023 20:16
Zaujímavý názor, presne preto ma bavia debaty s ľuďmi podporujúcimi pedo, zoo, guro a iné úchylky. Lebo skôr či neskôr váš "argument" skončí v presne tejto rovine.
Skús niečo lepšieho.
|
|
Re: remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od: migggg
|
Pridané:
26.6.2023 20:47
Ale ja sa bavim s tebou na tvojej urovni - bez faktickych argumentov, o hypotezach "z vlastnej hlavy" a s 9/10 presvedcenim, ze tvoja viera vo vlastne nazory ta uspokojuje na tolko, ze akykolvek fakt pre teba nema vahu...
|
|
Re: remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od: Otec Tucker
|
Pridané:
27.6.2023 14:12
Chápem Ťa, podľa Teba 9/10 ani 10/10 pedofilov vlastne neexistuje.
Ako sa vlastne teraz označujete? MAP?
|
|
Re: remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od: migggg
|
Pridané:
27.6.2023 17:37
MAP mam za turbom, a 9/10 cohokolvek priekazne musi existovat. A nie, nechapes...
|
|
Re: remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od: Otec Tucker
|
Pridané:
27.6.2023 18:01
Počkať, nevravel si, že 9/10 nemám nikdy?
Takže ak niečo, podľa Teba, nikdy nemám, musí to, podľa Teba, priekazne existovať.
To znamená, že ak, podľa Teba, nemám pravdu, že existencia lgbti ludia/témy/whatever v školách przneni deti, priekazne, podla Teba, musi ta pravda tak, ako som popísal, existovať.
|
|
Re: remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od: migggg
|
Pridané:
27.6.2023 18:27
Ach sorry ale asi si retardovany, tak budem pisat pomalsie. Pisal si, ze mas s 9/10 kokotov rovnaku crtu a to neplati (kokotizmus ako crtu brat nemozes, lebo rekurziu nemozes pouzit) rovnako neplati, ze 9/10 gejov chcu znasilnit studentov, ani 9/10 pedofilov neidentifikujes na zaklade jedneho rasoveho/fenotypoveho parametra. Ale zlomok ako taky samozrejme existuje. Mozes kupit 9/10 jablk z regalu...
|
|
Re: remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od: Otec Tucker
|
Pridané:
27.6.2023 22:43
Takže 9/10 nemám nikdy, ibažeby som mal, ale predsa nemám, ale môžem kúpiť? Úplne logické.
Kde sa dajú pedofili kúpiť? Zaplatím im všetkým výlet v Pinochtovej helikoptére!
|
|
Re: remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od: migggg
|
Pridané:
27.6.2023 23:11
Nic take som nenapisal, len by si rad mal posledne slovo, tak si si nieco pozliepal... Ale rad ti to zopakujem aby si mohol reagovat na konkretne tvrdenie: Deväť desatín (9/10) zo skupiny vsetkych ludi, ktori robia rovnaku vec (pedofilia, nasilie, su kokoti) neidentifikujes jednym parametrom (rasa, nabozenstvo, orientacia, vzhladova crta).
|
|
Re: remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
28.6.2023 5:22
To ze predpoklad na nasilie neidentifikujes presne, len zmamena, ze tomu nerozumieme, alebo sa principialne neda zmerat. Statisticky ale vieme, ze tato rasa ma 10x vysiu pravdepodobnost. Vedenie takychto statistik je ale zakazane. Su zakazane oblasti skumania. Existuju dogmy .
|
|
Re: remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od: migggg
|
Pridané:
28.6.2023 8:10
Nie, to teda nevieme, ale mozes statisticky vidiet k comu viedol rasizmus v usa - obmedzenie vzdelania, vyclenenie -> kriminalita -> kriminalizovanie -> plne vaznice. Ale to niesu nasledky toho, ze sa dieta narodi cierne a tym padom ma kriminalne vlohy... Keby si stretol Willa Smitha alebo Obamu, bal by si sa 10x viac, ako keby si stretol nejakeho bieleho hrdloreza? No asi tazko, lebo ti musi byt jasne, ze to nie je rasa, co zvysuje pravdepodobnost nasilia...
|
|
Re: remake serialu, filmu Kralovna Victoria, al.Queen Elizabeth
Od: Otec Tucker
|
Pridané:
28.6.2023 9:13
Čoby nie, gay pedofil:
param.trtkanie.malych.chlapcov == 1
|
|
16 - 19.století - biznis trojuholník - usa bavlna, suroviny zo štátov usa-Juhu, do Europy --- clothes, produkty (aj) do Afriky, do kolóní, --- afrikí a arabášski otroci - negri, arabi, južania -- jako otroci do usa,
Od: LytaRyta Hochbatnica 3-rybá
|
Pridané:
25.6.2023 13:29
presne..
resp., malé upresnenie (1 z vícero.) - vtedy, nedávno, (ba aj dnes) - samotní černosi predávali "svojích"
well, lenže tí boli "ich" len rasou, barvou, - ale už ne rodom, /kmenom, /klanom, bandou, vierou (náboženstvom), resp., modernejšie, - gangom, klanom, firmou, syndikátom, stranou, polit. a nábož. vyznáním
nj, jako už bolo spomenuté mnohými, napsali aj v komentoch, na idnes, - vela ..velkorodov, aj v nedávnej mionulosti, aj do-dnes vládnúcích, yzbohatlo, a k moci sa dostali (aj) predajom svojích (zajatích, premožených) ..nepriatelov, al. len slabších sousedu, civilistov, - za otrokov, bielým obchodníkom, - námorním kapitánom a dôstojníkom usa-Juhu, -Konfederácie, - ( Confederate States (Confederacy)
|
|
ultraradikálny psychoanalyticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
25.6.2023 16:37
Možno keď trochu zmeníš vystupovanie, značne si rozšíriš obzory a naučís sa komunikovať na zaujímavé témy, nenechajú ťa na návšteve len pozerať televízor. Ale určite by sa s takým skillom priekazne okamžite oplatilo začať s navštevami lekára a získať lekársky diplom.
|
|
Re: ultraradikálny psychoanalyticizmus
Od: Konšpirátor
|
Pridané:
25.6.2023 17:51
Pred návštevou je dôležitá aj hygiena chodidiel, nakoľko to môže zásadne narušiť dojem z hosťa. Najhorší je zápach typu siláž, ten sa drží po hosťových chodidlách v miestnosti najdlhšie.
|
|
ultraradikálny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
25.6.2023 18:11
Tak logicky, že keď je nosnou témou návštevy pretvárka, vrhá poctivá príprava priekazne najviac svetla.
|
|
Nie je to zlé, ale...
Od: Divák
|
Pridané:
25.6.2023 13:33
Vráťte nám Horsta Fuchsa z teleshopu!
|
|
Re: Nie je to zlé, ale...
Od: veteran z vietnamu
|
Pridané:
25.6.2023 18:02
Aj inšpektora Derricka!!!
|
|
Pornflix
Od: Gokuu
|
Pridané:
25.6.2023 14:41
Uprimne lutujem kazdeho co to este ma.
|
|
nemám rád
Od: ZX Spectrum+
|
Pridané:
25.6.2023 19:18
Nemám rád, keď mi moje obľúbené reklamy prerušujú filmom.
|
|
Re: nemá rád
Od: Pentagon
|
Pridané:
25.6.2023 20:33
iba z reklamy by nevyžili
|
|
ultraumiernený prakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
25.6.2023 20:44
Keby zamestnávali na pricingu špecialistov, čo vedia počítať, nebol by s vyžitím priekazne najmenší problém.
|
|
zlý zlý zlý, rasistický výtah, dig móre čhavo kukurés!
Od: Lyta ZkrachZneuzNasranáChudobná
|
Pridané:
25.6.2023 23:02
Petr Schuldes
25. 6. 2023 22:29
Byli to naši dlouholetí protiobčané, kteří sužují zejména sever Čech. Oni to tak prostě mají. Třináct lidí ve výtahu, třináct lidí v autě, třináct, - 130 lidí jako doprovod na sociálku atd, atd.
|
|
A teraz z nás budú len smutné tváre.
Od: Gádžuľo
|
Pridané:
26.6.2023 8:54
Zbohom Netflix and chill. Zbohom očkované kundy. Česi radši modrý vafle vole. A my? My sa tvárime síce smutne, ale pornhub nezdražel, ba naopak. Akcie jak CHEVA! A predstavme si, bez reklamy! Zázrak! Pointa je v tom, že porndomény sú dnes ku klientom, oveľa viac zhoviavejší než nejaký skur.... mainstream semibuzík s naozaj šmejdovým obsahom. A ešte bez dabingu. To také porno, to je vám taký priekazne multikultúrny content, ktorému každý rozumie aj keď tam je Maďar s opicou ktorá zas len po Mongolsky vie, a predsa si všetcia rozumieme, a ešte si z toho nevieme oči odtrhnúť! Proste kvalitka, a tej hudby za tak málo grošú juoooooj. No koho trápi Netflix and chill?
|
|
14 storocie a rozne rasy
Od: hana.g2
|
Pridané:
26.6.2023 9:01
tiez som zacal pozerat nejaky takto korektny film kde kriedovo bledej anglickej panovnicke robil radcu ebenovy clen rady niekde v 14.st..nemam nic proti korektnosti, ale ked sa robi historicky film/serial, musi to byt dobovo korektne...toto bolo hodne cez ciaru...ale naproti tomu je na netflixe aj kopu dobrych veci...treba pohladadat, malokedy byvaju na velkom baneri na titulke...ale zaber netflixu je fakt siroky...moze sa clovek sustredit na kinematografiu konkretnej krajiny...ja to tak robim...po polsku som skocil na spanielsko, potom na koreu...nech clovek vidi co vo svete ide..nie vsetko bolo podarene, ale vypnut sa da vzdy..osobne neviem ako chcu riesit toto zdielanie...
|
|
Re: 14 storocie a rozne rasy
Od: Robo10111
|
Pridané:
26.6.2023 12:58
Ja som za to nech sa robia este viac absurdnejsie veci, nech sa z toho da aspon poriadne robit sranda. Poprosim afro obi wan kenobibo, dokument o ang. kralovne, daku bi-juhokorejku atd.
|
|
Re: 14 storocie a rozne rasy
Od: migggg
|
Pridané:
26.6.2023 13:31
Napr. Outlander je cisto biely serial... Ale zase je to strasny carach... Clovek si povie hmm cestovanie casom, fantasy, mohlo by sa to dat pozerat a nakoniec 100% zensky roman :-/
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Tommmy Robinson
|
Pridané:
26.6.2023 10:39
Net....čooo?
|
Pridať komentár
|
|
|
|