|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie je to zlé, ale...
Od: Bežný užívateľ
|
Pridané:
26.10.2022 13:09
Dovolím si pripomenúť aby sa nezabudlo na užívateľov elektrických kolobežiek. Bolo by vhodné k novému terminálu s väčšou anténou ponúkať kolobežkárom aj starlink ruksak za priaznivú cenu.
|
|
ultraradikálny špecifikácionalizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
26.10.2022 14:20
IMHO, Flat High Performance znižuje spotrebou o 100km aj dojazd Tesly, tak na elektrických kolobežkách by trebalo bárs rezko šlapať, aby vôbec priekazne necúvali.
|
|
Re: ultraradikálny špecifikácionalizmus
Od: grrnr
|
Pridané:
26.10.2022 15:04
budme fer. tesla ma spotrebu ~20kWh/100km, tato sranda 110-150W. povedzme, ze tesla prejde 100km za hodinu (realne skor, najoptimalnejsia rychlost je 110-130kmh), tak za hodinu to spapa ~130Wh, ktore by inak posluzili na prejdenie zavratnych 0.65km.
|
|
Re: ultraradikálny špecifikácionalizmus
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
26.10.2022 15:54
Nie je mi jasne preco tesla by mala mat optimalnu rychlost pri 120 tke. Lebo celny odpor je v^^2. Mi to skor dobre vyzera limitne k 0. Tam uz tie vypocty vychadzaju inak.
|
|
Re: ultraradikálny špecifikácionalizmus
Od: trbtrber
|
Pridané:
26.10.2022 15:58
lebo ked si vezmes do uvahy pomer spotreby a casu za ktory sa dostanes do ciela, nulova rychlost by mala tu spotrebu dost zlu. proste pri zaratani casu jazdy a nabijania je to najefektivnejsia rychlost. pomalsie mas sice lepsi dojazd, ale trva ti to strasne dlho. Zas opacne - rychlejsie sice zdalnlivo prides skor, ale castejsie stojis na nabijacke.
|
|
Re: ultraradikálny špecifikácionalizmus
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
26.10.2022 16:06
Ked si vezmes do uvahy pomer spotreby a casu, neviem ci funkciu maximalizujes alebo minimalizujes. Pri pouziti matematiky limit, mi vychadza rychlost nekonecno alebo nula. Treba mi presnejsi vzorec.
|
|
Re: ultraradikálny špecifikácionalizmus
Od: vweb
|
Pridané:
27.10.2022 10:28
da sa to povedat jasnejsie? minimalizujes cas prepravy z bodu A do bodu B ked trasa je dlhsia ako na jedno nabitie
|
|
Re: ultraradikálny špecifikácionalizmus
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
27.10.2022 20:38
https://dopice.sk/reG
https://dopice.sk/reH
Daj vzdialenost spocitame rychlost....
|
|
Re: ultraradikálny špecifikácionalizmus
Od: Sloniik
|
Pridané:
26.10.2022 18:28
Pan inžinier Tesla pri nulovej rychlosti ma aj nulovu spotrebu.
|
|
Re: ultraradikálny špecifikácionalizmus
Od: Jdjfjf
|
Pridané:
26.10.2022 22:21
To nik nespochybňuje, ale skús sa niekam dostať pri nulovej rýchlosti
|
|
ultraumiernený prakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
27.10.2022 10:35
Šak v pohode klasickým warpom. Že k nemu scenáristi sci-fi seriálov prifabulávavajú i akúsi rýchlosť ešte neznamená, že tam v skutočnosti priekazne nejaká je.
|
|
Re: ultraradikálny špecifikácionalizmus
Od: MackoPu2
|
Pridané:
28.10.2022 12:07
keby len ^2, ale vykon potrebny na prekonanie odporu (a s tym suvisiaca energia) rastie s ^3
|
|
Re: ultraradikálny špecifikácionalizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
26.10.2022 19:09
Môžme to skúsiť, ale ak vezmem do úvahy, o koľko stúpne spotreba bežného vehiklu pridaním strešného boxu, tak pre aerodynamicky tvarovaný elktromobil si tých 0.65km vypočítajme aj s anténu zahrňujúcim súčiniteľom odporu vzduchu priekazne pri maximálnej rýchlosti.
|
|
Re: Nie je to zlé, ale...
Od: cvk
|
Pridané:
27.10.2022 13:02
Hmm... ta antena by sa mozno dala u kolobezky pouzivat ako plachta.
|
|
otvorený príspevok
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
26.10.2022 15:00
Vážená Wikipédia, slobodná encyklopédia,
NIE, podpora slobodného prístupu k informáciám neznamená zmenu dizajnu tak, že pre zobrazenie inojazyčnej verzie stránky treba namiesto jedného kliknutia kliknúť, čakať na rozbalenie menu, scrolovať a zase kliknúť.
A že niekto s tučnými prstiskami na mobile neuhrá ani prd už možnosťou používania responsívneho dizajnu priekazne nezavdáva objektívny dôvod na diskrimináciu používateľov PC.
|
|
co branilo
Od: tmp
|
Pridané:
26.10.2022 15:07
co branilo ludom to pouzivat v pohybujucom sa aute doteraz? napr. https://dopice.sk/rep
ci dlha kalibracia phased array anteny na krivolakych neamerickych highways?
|
|
Vráťme sa ku koreňom.
Od: Surfista
|
Pridané:
26.10.2022 15:24
Tieto veci sa majú riešiť navíjacou kabelážou.
|