|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lopaty
Od: Gra
|
Pridané:
28.8.2022 22:06
Jasne, preto sa telefony zvacsuju medzigeneracne... ved displej abo zadna strana bude tiez velka antena. Nie tie mini vnutorne suciastky co "dovidia" k najblizsej btske...
|
|
Re: Lopaty
Od: Gra fen?
|
Pridané:
29.8.2022 12:36
Na strane mobilného telefónu bude ako anténa slúžiť grafénová mriežka v tele očkovaného držiteľa mobilného telefónu. Ďalšia diskriminácia neočkovaných.. ale toto je už moc!
|
|
Re: Lopaty
Od: Janko von Hospodár
|
Pridané:
29.8.2022 15:49
Potvrdzujem. Po 3tom zacipovani mi google ukazuje reklamy na veci o ktorych len myslim ... plny monitor ciernych dild nie je funny
|
|
Prauda
Od: Sona Pekova
|
Pridané:
28.8.2022 22:31
Nuze pomaly ale iste nam tu vznika monopolny operator. Damy a pani zoberte si chipsy a sledujte. Btw prikazal by som rozdelit spacex na satelitnu diviziu a raketkovu skor ako bude neskoro.
|
|
Re: Prauda
Od: gertrudo
|
Pridané:
28.8.2022 23:01
A ked sa nerozdelia tak nastane koniec sveta?
|
|
nie monopol konkurencia
Od: Stefan H. Sadiki
|
Pridané:
28.8.2022 23:03
však nech si Orange, O2, Swan tiez vypustia družice, kto im bráni?! zaspali dobu
|
|
ultraradikalny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
29.8.2022 7:14
Robiť niečo skôr ako na to EU vypíše dotácie priekazne znamená okrádať vlastnú rodinu!
|
|
Re: nie monopol konkurencia
Od: Hhhj
|
Pridané:
29.8.2022 13:41
Áno, a na orbite budú stovky tisíc satelitov, radosť pre astronómov a rakety
|
|
Elon Musk
Od: ffffffffffffffffffff
|
Pridané:
28.8.2022 22:34
Tak to vidim, ze o par rokov budu mat terajsie telekom firmy vazneho konkurenta, ktory bude ponukat pripojenie/telekom sluzby na celom svete.
|
|
Re: Elon Musk Zlatá
Od: antikomunista
|
Pridané:
28.8.2022 22:42
aha, tak preto tu bolo tolko hejtov, ze Tesla krachuje, SpaceX najhorsie rakety, spochybnovanie efektivnosti opakovanych štartov 1.stupňov
a tiez cenzorske úrady v nemenovaných krajinách prídu o prácu
|
|
MUSKA NEMUSÍM
Od: DHAW
|
Pridané:
28.8.2022 23:19
A kto takýto projekt schválil z hľadiska bezpečnosti? Zase experiment na ľuďoch? Niektorí lekári hovoria:
NOVÉ OCHORENIA SÚVISIA S NOVÝM ELEKTROMAGNETICKÝM POĽOM:
https://dopice.sk/oWf
Mladí neočkovaní ľudia, čo nikdy neboli chorí, mi hovoria, ako im strašne býva zle. A nové je v mestách čo? Kto si trochu všíma veci, mohol si všimnúť, že v mestách pribudli nejaké nové antény. Väčšina ľudí nemá žiadne tušenie, že by to mohlo mať súvis a v mnohých prípadoch aj určite má! Potom čo, ak niektorí z toho ochorejú, zase sa pôjde hrať tá hra na nový vírus?
|
|
Re: MUSKA NEMUSÍM
Od: antikomunista
|
Pridané:
29.8.2022 0:37
"nové ochorenia" neexistujú, napríklad rakovina, reuma, HIV boli s nami vždy, len medicína ich nevedela diagnostikovať, a divoké zvieratá k lekárom nechodia. skapú a rozoberú ich mrchožrúti.
viac škodlivé je žiarenie zo Slnka počas leta ako z nejakeho neionizujúceho vysielača 100m, alebo mobil 1cm
ja som pri vysielači skoro 30 rokov a nič mi nie je, ked mi bolo zle tak z jedla
|
|
Re: MUSKA NEMUSÍM
Od: Dr. Martin Blank - ELEKTROSMOG
|
Pridané:
29.8.2022 0:55
pán v horeuvedenom komentári tvrdí, že mu nič nie je (!)
Myslí si niekto, že lekári boli kedysi blbí, keď nemali prístroje? O Hippokratovi sa hovorí, že bol prvotriedny jasnovidec a najskôr aj tiež učil, ako otvoriť jasnovidnosť aj u svojich žiakov. Potom, pozreli sa na človeka a videli vnútornými prístrojmi oveľa lepšie ako dnešní lekári s tými primitívnymi. Pretože to, čo človek vymyslel, je v porovnaní s tým, čo Boh vložil do človeka primitívne.
Niekto môže bývať pri vysielači a nič mu nie je, iný človek tam nemôže byť ani pár sekúnd, pretože následky mu spôsobia aj niekoľko dní liečenia. VŠETKY TYPY EM ŽIARENIA MAJÚ NA ŽIVÉ ORGANIZMY PREUKÁZATEĽNÝ VPLYV:
https://dopice.sk/qRJ
|
|
Re: MUSKA NEMUSÍM
Od: Jak ti to jebcuje
|
Pridané:
29.8.2022 2:24
Dobre.
|
|
Re: MUSKA NEMUSÍM
Od: Joskooooooo
|
Pridané:
29.8.2022 4:48
Tebe to dobre kuruje na anténu. To musia byť megawatty.
|
|
Re: MUSKA NEMUSÍM
Od: skdkdk
|
Pridané:
31.8.2022 21:12
Nemusia. Rovnako ako watty v ebikoch nie su vsetko, ale aj krutak ma co povedat, tak do ovplyvnovania ziveho tkaniva ma co povedat aj nanosekundove pulzovanie, typ modulacie...
|
|
Re: MUSKA NEMUSÍM
Od: Lues de Funes
|
Pridané:
29.8.2022 6:50
Takže Baba Vanga je už jeho x-tou generáciou oficiálnych študentiek ...
|
|
Re: MUSKA NEMUSÍM
Od reg.: Anomalia
|
Pridané:
30.8.2022 6:12
Takže tá tvoja/jeho "jasnovidnosť" je niečo ako x-ray/thermal vision v základnej genetickej výbave človeka, akurát so statusom "locked", t.z. je potrebné túto schopnosť dodatočne aktivovať. A tieto vedecké poznatky si prevzal odkiaľ, (Predator, Alien...)?
|
|
Mušku asi nikto nemusí
Od: Mesiarik.
|
Pridané:
29.8.2022 16:00
Myslím si, že aspoň HIV je pomerne nové ochorenie.
Choď na výkonný vojenský radar, alebo aspoň k rádiostaniciam ako boli R140, uvidíš či Ti nič nebude...
|
|
Re: Mušku asi nikto nemusí
Od: elon kokot fasista
|
Pridané:
3.9.2022 4:25
Presne. Blbeckovi nevysvetlis. Pamatam nejake take veci, ako ze pracovnici velkych VKV vysielacov mohli v starych dobach pracovat len niekolko rokov, + podmienka bola, ze museli mat uz splodenu rodinu
A taktiez kolovali storky o tom, ze kdo bol na vojne radista - rodili sa im vzdy len dievcata...
|
|
Re: MUSKA NEMUSÍM
Od: truhlik3
|
Pridané:
29.8.2022 9:06
no ty si jasne zaostaly. nastuduj si bezpecnos pri praci obvzlast cast o praci v elektromagnetickom poli. Aj keby si vypol vsetky zdroje na zemi tak zistis ake mnozstvo ziarenia prichadza z vesmiru.
|
|
Re: MUSKA MOZEM
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
29.8.2022 14:47
A keby nieco, tak citlive pristroje sa kvoli ziareniu z vesmiru schovavaju pekne hlboko do zeme.. stare banske sachty, pripadne sa vyhlbi nieco nove niekolko stoviek metrov hlboko..
A ked Vam sem tam ukaze win modru obrazovku smrti, je dost mozne ze vam kozmicke ziarenie prepisalo nejaku pamatovu bunku v PC a win to nepredychal.. Vid kanal Veritasium na trubke.. nazov videa: The Universe is Hostile to Computers.
|
|
Re: Elon Musk
Od: dadada
|
Pridané:
29.8.2022 9:55
nie, a dovodom je regulacia. rovnako ako teraz nemas jedneho skutocne globalneho operatora ktory pokryva cely svet ale aspon niekolko, aj ked pomerne velkych hracov. Kazdy operator potrebuje od uradov pridelene frekvencie. Preto do toho starlink nejde sam ale v spolupraci s tmobilom.
|
|
Elektrosmog.
Od: Zoltán Bekeš
|
Pridané:
29.8.2022 8:55
Pri preskakovaní vatry zvrchovanosti sa môžu chytiť podošvy!
|
|
Re: Elektrosmog.
Od: Lues de Funes
|
Pridané:
29.8.2022 9:10
Podošvy sa môžeš chytiť kedykoľvek. Ale zato preskakovať vatry zvrchovanosti len raz ročne.
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
29.8.2022 9:29
Keď sa podkladá, môže byť i celý rok priekazne raz ročne.
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: Lues de Funes
|
Pridané:
29.8.2022 9:52
Onoho času, za mladi, sa mi podkladali dievčence celý rok. Neznamená to však, že som seksoval len raz ročne.
|
|
Re: Elektrosmog.
Od: OriginalnyKoumak
|
Pridané:
29.8.2022 14:37
co tam po podosvach, horsie ak sa chytnu chlpky u posvi! :)
|
|
neskoro
Od: asts
|
Pridané:
29.8.2022 9:53
Snazia sa dobehnut AST space mobile, ale marne. Ich satelity su po rozlozeni vacsie ako starlink v2, je mozne ich vyniest falconom 9 pretoze pocas prepravy su zlozene v relativne malom objeme, slubuju ovela vacsi throughput nez starlink v2 a maju dohody s operatormi po celom svete.
Testovaci satelit bude vyneseny uz 7. septembra :)
|
|
truľovina
Od: Kempesík
|
Pridané:
29.8.2022 10:16
Prečo by mal samostatný mobil komunikovať s nejakým iným zariadením ako so svojou kmeňovou základňou, ktorá je od neho len nejaký ten kilometer? Rozhodne nie stovky km.
kedysi mali tuším MOTOROLA mobily fungovať medzi sebou ako vysielačky
|
|
Re: truľovina
Od: Menšia väčšna
|
Pridané:
29.8.2022 11:51
Akože prečo? Aby tam tie satelity nelietali zbytočne.
|
|
Re: truľovina
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
29.8.2022 12:40
Buduje sa skynet. Zber udajov o tvojom spravani, pohybe, naladach v spolocnosti. Totalita klope na dvere a uz nebude nikoho kto by ta iluzorne oslobodil. Ludia si to uz sami pytaju a schvaluju. Za par rokov pridu podkozne chipy so super funkciami ako je platenie, otvaranie dveri, startovanie elektro auticka a ine vychytavky. Niet pred tym uniku. Je to neodvratne.
|
|
Re: truľovina
Od: Lues de Funes
|
Pridané:
29.8.2022 12:50
Ja som myslel, že podkožné čipy už boli v očkovacej látke na C19 ;))
|
|
Re: truľovina
Od: Tomi Nevychádza
|
Pridané:
29.8.2022 14:47
Ale však to je len nasledujúca aktualizácia. Ak aj iné aktualizácie, na ktoré netrpezlivo čakáme a radi za ne aj platíme.
|
|
Re: truľovina
Od: echelon must have
|
Pridané:
31.8.2022 21:38
Schvalne, kdo vyplodi najblbsi komentar o 3, 2, 1...
|
|
Re: truľovina
Od: zbytočne??
|
Pridané:
29.8.2022 12:42
ono im už vláda spojených štátov amerických nájde nejaké využite, keby si náhodou Starcom paušál nepredplatilo dosť používateľov.
A čo Twitter.. už je globálnou platformou pre slobodu slova?
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
29.8.2022 13:22
Mnooo...napríklad keď je to nejaká uziapaná piča, čo podchvíľou zisťuje, kde je, či už aby mohla pushovať reklamné flash SMS-ky či iné hodnotné informácie, nemusí byť žiadny iný komunikačný uzol priekazne neoptimálnejší.
|
|
Re: truľovina
Od: Bolave Koleno
|
Pridané:
29.8.2022 13:33
Pretoze svet osprostieva odkedy sa technologie riadia z barbershopov a vegan bistier. Dnesny clovek potrebuje na vsetko appku, inak nie je in a cool. Cely zmysel tohoto SpaceX nezmyslu bude len to, ze sa budu bradate deti predbiehat v tom, kto ma internet od Muska. Tento svet ide silno do hnoja.
|
|
Re: truľovina
Od: echelon must
|
Pridané:
31.8.2022 21:36
Tiez si myslim. Sloboda ubuda, mentalnych kriplov onlajn pribuda.
|
|
tak nakoniec vsetko dobre
Od: Bolave Koleno
|
Pridané:
29.8.2022 13:27
Este dobre, ze som sa pred rokmi zbavil smarfonu. Tym padom sa ma tieto blbiny nebudu tykat a nemusim nic riesit.
|
|
Re: tak nakoniec vsetko dobre
Od reg.: miggg
|
Pridané:
29.8.2022 14:29
To bolo velmi dobre rozhodnutie. Ludia, ktori nezvladaju technologie pouzivat prospesne, ale su nachylni na to, ze im ich pouzivanie uskodi, by si to mali uvedomit a radsej ich nepouzivat. Ved to nie je hanba. Napr. uz len kolko zavyslosti by nebolo... Alebo moja svokra, o kolko by mala kludnejsi zivot, keby furt nestresovala, ze "zase to odomna nieco chce", lebo nie je schopna si najprv precitat, co potvrdzuje a s cim suhlasi...
|
|
Re: tak nakoniec vsetko dobre
Od: Smutný Elon
|
Pridané:
30.8.2022 14:06
Nerieš svokru a budeš mať krajší život
|
|
Re: tak nakoniec vsetko dobre
Od reg.: miggg
|
Pridané:
30.8.2022 16:33
Ale ja niesom odlud...
|
|
Re: tak nakoniec vsetko dobre
Od: Nápodobne
|
Pridané:
3.9.2022 4:27
Ale si
|
|
trocha konšpirácie
Od: sensei-san
|
Pridané:
29.8.2022 16:32
Takže zariadenia napájané batériou s 3.8V dokážu komunikovať na vzdialenosť cez 300km. A niekto mi bude tvrdiť, že bezkontaktné platobné karty sú bezpečné lebo dokážu komunikovať len na 3-4cm. Ha, ha.
|
|
Re: trocha konšpirácie
Od: Mesiarik.
|
Pridané:
29.8.2022 16:40
Nooo, rád by som ich mal na chvúľu v ruke, tých tvojich 300 km. Koľko rokov si bol u armády?
|
|
Re: trocha konšpirácie
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
29.8.2022 19:40
Snad je dolezity hlavne vykon na vzdialenu komunikaciu.
|
|
Re: trocha konšpirácie
Od: Klávesnice
|
Pridané:
29.8.2022 22:07
Neznáš decibeli, nemáš predstavu.
|
|
Re: trocha konšpirácie
Od: unreg: Guest
|
Pridané:
29.8.2022 23:33
Hned ako si postavis antenu
"typu phased array a bude mať stranu o dĺžke až 5 alebo 6 metrov a plochu 25 metrov štvorcových"
a pripojis ju na zodpovedajuci vykon, budes moct komunikovat so vsetkymi bezkontaktnymi platobnymi kartami v 300km otvorenom priestore.
Len drobny problem bude, ze v nich nie je ziadny TDM ani FDM protokol a teda ti odpovedia vsetky tie karty naraz.
A este predtym musis kazdej tej karte nenapadne priletovat 3.8V bateriu!
Ha,ha.
|