|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dolezite je ze ju mame
Od: CPT.obvijus
|
Pridané:
4.5.2022 11:48
a ze funguje, ostatne sa uz doladi za behu.
|
|
CZenzura rulez
Od: asdsdgfd
|
Pridané:
4.5.2022 12:00
Ja by som chcel len taky internet ako ma Severna Koreja aj mobily by mohli byt len s predinštalovanými apkami a nemusel by som sa rozptylovat pri praci. Aj komunikacna apka len jedna a mohol by som tam zvolavat na slavu nasej valade a Hufnici z palaca. Ako by stupla produktivita prace keby sa ludia nerozptylovalo blbostami hned mame Svajciarsko.
|
|
ultraradikalny konsenzualizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
4.5.2022 17:22
Kvalitu, kde jedna plne vyhovuje všetkým, si môžu priekazne dovoliť len totalitné režimy.
|
|
titulok tri slova :)
Od: boris11
|
Pridané:
4.5.2022 12:05
tak najvacsia sranda je, ze existuju rozhodnutie europskeho sudu pre ludske prava(a jeho rozhodnutia su zavazne aj pre slovensko) ohladne blokovania webovych stranok, ze je protipravne zablokovat cely webovy portal len na zaklade par problematickych clankov a ze maju byt zablokovane len tie konkretne clanky
a paradoxne to bolo v pripade nejakych ruskych webov, ktore zablokovala ruska vlada :)
cize slovensko tymto zakonom robi uplne to iste co to nenavidene nedomokraticke rusko a dokonca este daleko horsie, lebo rusi to nespravili pod zamienkou utajovanych skutocnosti, oni zverejnili presne dovody preco je konktretny web blokovany. na slovensku jednoducho nbu rozhodol, ze maju byt zablokovane "hlavne spravy" kedze s nimi mal problem americky minister obrany jarko nagy a ziadny dovod neuviedli, lebo dovod zablokovania je tajny :)
|
|
Re: titulok tri slova :)
Od: boris11
|
Pridané:
4.5.2022 12:12
navyse nbu zablokoval hlavne spravy zjavne na zaklade retroaktivne uplatneneho zakona, kedze ja si dobre pamatam, ze po ruskej invazii hlavne spravy prestali pisat akekolvek clanky ktore by zavanali nejakym proruskym citenim
nepisali nic co by mohlo naznacovat, ze tu invaziu schvaluju, takze nbu ich zablokoval za nieco co pisali este pred schvalenim daneho zakona, co je absolutne neprijatelne
inak nevie niekto ci majitel hlavnych sprav proti tomu rozhodnutiu nbu podnika nejake pravne kroky?
ja som nejak nezaznamenal, ze by sa niekde o tom pisalo, ze podal napr. nejaku zalobu na nbu/stat a ziadal odblokovanie webu alebo nieco podobne
a obratila sa opozicia na ustavny sud ohladne tohto zakona?
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
4.5.2022 12:17
A načo by sa obracala? Predsa pokiaľ hociktorá zložka štátnej moci drží žolíka vyššieho dobra, je právny systém priekazne stále nefunkčný produkt.
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: Rewoluce
|
Pridané:
5.5.2022 14:50
Blbosť. Za vlád Smeru bol systém funkčný a inštitúcie ako Najvyšší či Ústavný súd si plnili svoje úlohy! V porovnaní s tým, čo tu dva roky nastváral PSYCHOPAT krytý FAŠISTICKOU PEZINSKOU SKLÁDKOU bol ešte aj Mečiar synonymom "demokracie"! Lenže to by súčasné mladé neoliberálno fašistické TEĽCE museli mať aspoň snahu si niečo pozisťovať a hlavne nad tým swinstvom, ktorým ich kŕmi mainstream by museli aj kriticky rozmýšľať a zisťovať si, že čo je ešte logické a čo je čistá manipulácia a lož!
|
|
ultraradikalny špecifikácionalizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
5.5.2022 15:05
Systém zahŕňajúci daňové delikty nemôže byť funkčný, kým môže národná banky meniť základnú úrokovú sadzbu.
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: MajsterN
|
Pridané:
5.5.2022 17:14
Choď odtiaľto do piče smradiť na nejaký proruský denník ... ty odpad smerácky
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: prpr
|
Pridané:
7.5.2022 15:50
asi si necital clanok sudruh, ale ste ich zakazali
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: kkkkkk
|
Pridané:
5.5.2022 21:27
Pal do piče, zmerácka štetka!
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: je to tak!
|
Pridané:
5.5.2022 22:09
lenivosť.. typická reakcia pri náznaku snahy použiť mozog po dlhom čase.. nič si z toho nerob, ešte zopár takýchto výbuchov a možno ti začne postupne dopínať. inak dobrý argument, ďakujeme zaň!
|
|
Re: titulok tri slova :)
Od: hscitatel
|
Pridané:
4.5.2022 12:32
majitel hs pan Sopko udajne podal navrh na sud alebo nieco take. Info z druhej ruky...
|
|
Re: titulok tri slova :)
Od: Ffbxvvbm
|
Pridané:
4.5.2022 22:44
pán Sopko údajne zvažuje verejne priznanie, že cely čas bol platený ruskou ambasádou. Tiež info z druhej ruky.
|
|
Re: titulok tri slova :)
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
5.5.2022 8:34
Udajne je to sudruh snopko. Pokym nezrusia Pravdu, symbol, maly komunista v kutiku malej slovenskej duse bude prezivat. Nieco na sposob hory osudu.
|
|
Re: titulok tri slova :)
Od: skoro..
|
Pridané:
5.5.2022 9:31
ale to, čo píšeš, je informácia až z tretej ruky..
|
|
Re: titulok tri slova :)
Od: Menšia väčšna
|
Pridané:
4.5.2022 12:13
Ak by ho uviedli, tak by zaň niekto musel niesť aj zodpovednosť. Ale takto?
|
|
Re: titulok tri slova :)
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
4.5.2022 14:14
No takto bude zodpovedny "stat" a kedze bude treba nahradit skody, tak sa na to poskladaju obcania, t.j. my.
No nie je to fantasticke?
|
|
Re: titulok tri slova :)
Od: we are not the same
|
Pridané:
4.5.2022 16:43
Keď dvaja robia to isté, nie je to to isté.
|
|
Re: titulok tri slova :)
Od: ...
|
Pridané:
5.5.2022 8:15
https://dopice.sk/qMO
|
|
Re: titulok tri slova :)
Od: rambo4000
|
Pridané:
6.5.2022 15:30
Preto je dobre sa sudit v tejto dobe lebo sa porusuju ludske prava a je sloboda slova takze mozes napisat hnoj na stranku a nemozu ti blokovat web lebo je to protipravne takze tak. Keby ze mne toto stat urobi dam ho na sud . Pocas pandemie tiez porusili kopec zakonov a nikto to neriesi lebo ficko a nikto iny. Ostatny su nedotknutelny.
|
|
Dobré a zlé blokovanie
Od: Dr. Greenthumb
|
Pridané:
4.5.2022 12:41
Kuknime na to takto, chlapi. Pokial sa neblokuje dsl.sk a freevideo.cz, tak by sme mali byť my všetci spolu so Syntaxom OK, či ?
|
|
Re: Dobré a zlé blokovanie
Od: FUKOF
|
Pridané:
5.5.2022 21:45
NIE!
|
|
Na keru ...
Od: ajtacka
|
Pridané:
4.5.2022 12:44
Na keru cicu to posudzuje US, keď tu akosi sieťová neutralita neplatí, to len v Európe to tak funguje... A keď chce niekto ťahať a sosá až do vysosania, tak mu aj gúglák zatne tipec... :D
|
|
suhlas
Od: fgs
|
Pridané:
4.5.2022 13:05
Suhlasim s clankom, ze statni zamestnanci su brzda.
|
|
Zase len peniaze
Od: tonevadí
|
Pridané:
4.5.2022 13:26
To nevadí, napadnuté weby sa prestanú blokovať, po prehraných súdoch im štát potichu zaplatí odškodné z peňazí slušných pracujúcich ľudí (daňových poplatníkov) a všetci budeme nadávať, ako zase nekompetentní truľovia vo vláde prehajdákali ďalšie z NAŠICH peňazí.. ak niekoho z tejto vlády niekto bude ešte niekedy v živote voliť, považujem to za psychickú chorobu a takým spôsobom budem s dotyčným aj nakladať..
|
|
Re: Zase len peniaze
Od: pán Kráľ
|
Pridané:
4.5.2022 14:29
ešteže sa to netýka súdruhov ficovcov, kotlebovcov, mečiarovcov, slotovcov... oni dbajú na dôsledné dodržiavanie zákonov a morálnych hodnôt
|
|
Re: Zase len peniaze
Od: Lues de Funes
|
Pridané:
4.5.2022 15:03
To teda dbajú - a to dôsledne. Vtedy, keď sa im to hodí najdôslednejšie.
|
|
korupcia
Od: budíček
|
Pridané:
4.5.2022 13:41
teda žiadne súdy, žiadna diskusia, jednoducho skupinka skorumpovaných a nekompetentných úradníkov si môže robiť čo chce. kto toto nevidí, je slepý.. a to (aj to v diskusiách) ešte niektorí (obzvlášť tí, ktorí jedným dychom dodajú, že odmietajú cenzúru) vykrikujú, aké je to super vymyslené.. dementi.
|
|
Re: korupcia
Od: sensei-san
|
Pridané:
4.5.2022 16:45
A ty by si to urobil ako?
|
|
Re: korupcia
Od: budíček
|
Pridané:
4.5.2022 21:29
spravodlivo!
|
|
Re: korupcia
Od: ...
|
Pridané:
5.5.2022 8:21
Čo tak využiť možnosti existujúceho trestného zákona? Podpora vojny, šírenie poplašnej správy, všeobecné ohrozenie atď. atď. Pokiaľ robia niečo nezákonné tak ich súdiť a spravodlivo potrestať. Pokiaľ robia niečo hlúpe tak ich ľutovať a vzdelávať, prípadne dovzdelať ich publikum. Ale chápem, systematické riešenie nie je také jednoduché ako sa hrajuškať so stránkami...
|
|
Re: korupcia
Od: veď to..
|
Pridané:
5.5.2022 9:33
systematické riešenie v tomto prípade nie je ani možné.. nie iba jednoduché.. tak im zostávajú iba protizákonné a ústavu ohýbajúce gestapácke praktiky, kým ich konečne niekto nedefenestruje..
|
|
Re: korupcia
Od: Resinosa
|
Pridané:
5.5.2022 14:33
Veľmi dobre si to napísal. Nie sú schopní komplexných riešení, tak im je dobré aj protiústavné blokovanie.
Ale už len necelé dva roky a budú odtiaľto utekať. Revolučné sily nového Slovenska všetko zaznamenávajú, ani jeden zapredaný potkan sa pred nami neschová (ani ruský, ani čínsky a ani americký). Systematicky "v podzemí" sa buduje nové spoločenské usporiadanie a budem veľmi hrdý, keď bude Slovensko jednou z prvých krajín, kde si so Schwabovsko-sorosovskym plánom na Veľký reset vytrieme riť!
|
|
Re: korupcia
Od: slecna.l
|
Pridané:
6.5.2022 16:42
Vyhrabali ste si vlastnu zemlanku?
Noze ma zasvat!
|
|
Re: korupcia
Od: resinosa
|
Pridané:
7.5.2022 7:15
Nie som ani sektár Heger ani sektár Krajčí, aby som ťa zasvätil. To musíš poprosiť dílera vodky na poste nášho premiéra a možno ak budeš mať šťastie, tak zažiješ aj Salarabandu a vánok a bublotanie tela. Štúr sa v hrobe obracia, že po 170 rokoch od kedy zakladal spolky striezlivosti máme v čele Slovenska alko baróna.
|
|
Re: korupcia
Od: anonymous2743
|
Pridané:
5.5.2022 15:11
Presne, ked majitel/vydavatel porusi zakon, treba ho priamo potrestat, po spravodlivom sude. Mame predsa zakony trestajuce ohovaranie, sirenie poplasnej spravy, navadzanie na porusovanie zakona, sirenie hnuti smerujucich k potlaceniu ludskych prav.
A keby nestacilo mozu prijat zakony proti sireniu nepriatelskej vojenskej propagandy, alebo sireniu dezinformacii veducich k skode (napr. medicinskych). A nie takto cenzurou zametat bordel pod koberec.
A ak by nejaky clakon robil skodu, sud ma predsa moznost urobit predbezne opatrenie, a docasne prikazat prevadzkovatelov dat clanok dole kym sa nerozhodne. Toto uz je osetrene v pravnom systeme, netreba teraz vymyslat paralelny mechanizmus.
|
|
Re: korupcia
Od: opäť skoro..
|
Pridané:
5.5.2022 22:27
to, čo píšeš znie pekne, ale aj bez dlhšieho premýšľania je jasné, že tebou navrhnutými krokmi by sa musela vláda SR zavrieť do basy, ak nie rovno popraviť!
súdy sú posledné dva roky na Slovensku obchádzané (cenzúra), alebo sa na ne nedá objektívne spoľahnúť (referendum, vyhlášky úvz), zákony sa príjmajú, ale sú nefunkčné, pretože v drvivej väčšine sú v rozpore z ústavou alebo s nadradeným medzinárodným právom (opäť vyhlášky, cenzúra), preto sú vynucované iba verejným tlakom, klamstvom a podvodom, časom zrušené. Prijatie schopného zákona proti šíreniu vojenskej propagandy by posadilo do väzenia väčšinu súčasnej vlády (podporovanie preukázateľne nacistického režimu na ukrajine a predlžovanie a podporovanie vojenského konfliktu, ktorý si krátkodobo odserú nevinní ukrajinskí civilisti, proti ktorým sú tieto darované zbrane často namierené, stredne a dlhodobo my všetci v Európe, či už priamo zbraňami, peniazmi, alebo chválospevmi).
|
|
Re: korupcia
Od: pokračovanie
|
Pridané:
5.5.2022 22:27
O šírení medicínskych dezinformácii, poloprávd, neoverených informácii a vyslovených klamstiev zo strany vlády za posledné dva roky (za peniaze slušne pracujúcich ľudí) ani nebudem písať!
No povedz.. mohla by vláda prijať hociaký funkčný zákon proti sebe samej? Veď si ani nevedia zrušiť poslaneckú imunitu aby sa za to mohli stíhať.. určite je jednoduchšia a efektívnejšia protiústavná cenzúra, to je predsa jasné.. Ale pamätajte.. Cenzúrou sa nikdy neháji pravda proti lži, ale vždy lož proti pravde. Tí bystrejší z národa to už chápu, no a tí bez kyslíka sa raz musia tiež nadýchnuť. Takže časom národ precitne a vyžene túto zberbu za hranice. Potom bude právny systém opäť za čas fungovať, kým budú žiť tí z nás, ktorí na toto budú pamätať.
|
|
Re: korupcia
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
6.5.2022 11:15
Ty bystrejsi su uz prec, ti menej bystri sa to snazia zvratit a vulgarnej zgerbe ako blaha to vyhovuje.
|
|
Re: korupcia
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
6.5.2022 11:27
Tu ťa trocha opravím -- poslanecká imunita je už dávno zrušená, jediná, ktorú majú, je na výroky prenesené v parlamente. Výroky prenesené mimo už môžu byť stíhané, viď Mazurek, ostatné jakbysmet.
V prípade Fica nešlo o to, že by ho nemohli stíhať -- to stále môžu, a možu ho odsúdiť. Išlo o to, že ho nemôžu šupnúť do basy _predtým než ho odsúdia_, len tak preventične, vraj ovplyvňuje svedkov. A úplne náhodou by nemohol fungovať ako politik, viesť najväčšiu opozičnú stranu až do odsúdenia, ktorý by zase úplnou náhodou nebol toto volebné obdobie -- teda by ho vyhodili z ďalších volieb. Teda pokiaľ by to nedali na Lučanského.
Keby na neho niečo mali, tak by to vytiahli a odsúdili ho. Keďže nemaju, tak namiesto toho počujeme škrek.
|
|
Re: korupcia
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
6.5.2022 13:42
Praudu mas aj kali hovoril ze korupcia na navyssich miestach neexistuje. Len ktovie preco pociatek spominal ze slota odrbal aj stareho ako pan. Co tym vlastne myslel? Videjko z chaty je rovno vylucene prokuratorom a nie sudcom. Ano tento stat treba zrusit.
|
|
Re: korupcia
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
6.5.2022 13:57
No treba nielen kecat, ale aj dokazat. Inak je to len JPP, aj ked to Monicka T. da na Goebbelsa (stokrat opakovana loz...).
Pozri sa na takeho Kisku. Tam to nebolo JPP, tam mu to dokazali.
|
|
Rok 1989
Od: sloboda prejavu
|
Pridané:
4.5.2022 13:44
Na topkách a podobných serveroch je už dávno zakázané vyjadriť svoj názor k publikovaným článkom - zakázaním diskusie. Je jasné, že sa vlády boja, vedia aký je názor veľkej časti ľudí na súčasné dianie, masírovanie mozgov už nestačí, tak nastúpili reštrikcie a trestné stíhania. Presne pre toto sa štrngalo... Ešte žijúci členovia VPN a im podobní musia krochtať blahom a spokojnosťou, podarilo sa!
|
|
Re: Rok 1989
Od: VPN
|
Pridané:
4.5.2022 14:36
Žijúci členovia VPN sú znechutený z toho koľko je u nás súdruhov čo žerú z ruky kagebakovy putinovy a podporujú jeho fašistickú vojnu. A za krvavé ruble sa tu ide niekto oháňať slobodou slova!
|
|
Re: Rok 1989
Od: slecna.l
|
Pridané:
5.5.2022 13:58
Zrusenie diskusie na webe sukromnej firmy nie je zakaz slobody prejavu. Nikto nie je povinny aktivne ti umoznit sirit tvoje nazory.
Trestne stihania su uplne namieste, ak niekto vyjadruje a propaguje idey, ktore su trestne. Zakony na to mame uz roky a je len skoda, ze sa neuplatnovali skor.
Ak ti chyba komunizmus alebo totalita na rusky sposob, dohladaj si, za co sa zatvara(lo) vtedy.
|
|
Re: Rok 1989
Od: Rewoluce
|
Pridané:
5.5.2022 14:53
Na základe čoho určuje nejaké NEOLIBERÁLNO FAŠISTICKÉ TEĽA, že čo je a čo nie je pravdivé?!!! Len nacistické gestapo, komunistickí politruci a súčasné NEOLIBERÁLNO FAŠISTICKÉ SWINE určujú, že je a čo nie je pravda...
|
|
Re: Rok 1989
Od: rozmýšľaj
|
Pridané:
5.5.2022 22:30
to nevieš? majú na to predsa manuál!!
|
|
Blokovanie webov
Od: Gokuu
|
Pridané:
4.5.2022 14:02
Nepoznam jediny zablokovany web.
Ale je pravda ze nemam hobby v hladani konspiracii hoaxov a ruskej propagandy.
|
|
Re: Blokovanie webov
Od: XMen
|
Pridané:
4.5.2022 14:13
No niektore z tych webov boli skor nepohodlne nez konspiracne. Casom sa tie "konspiracie" ukazali pravdive.
|
|
Re: Blokovanie webov
Od: ...
|
Pridané:
4.5.2022 14:25
tak urcite....
|
|
Re: Blokovanie webov
Od: old
|
Pridané:
4.5.2022 22:16
výrok V. Havla - v štáte, v ktorom je zavedená cenzúra, ponúkaným správam môže veriť len blbec
|
|
Re: Blokovanie webov
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
4.5.2022 14:27
No ja zase poznam konspiracne a nezablokovane.
Ako je to teda s Ficom, Kuciakom a talianskou mafiou?
|
|
Re: Blokovanie webov
Od: Lues de Funes
|
Pridané:
4.5.2022 15:05
To je jednoduché: Fico ako šéf mafie dal od.ebať .uráka spolu s Bruchom. Jasné a transparentné. Žiadna veda, Aurel by tento algoritmus viacej nezjednodušil.
|
|
Re: Blokovanie webov
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
4.5.2022 15:16
Akurat ze Fico s Bruchom nic nemal a uz definitivne nic s .urakom.
Cui bono, vsak? Preto im nic nedokazali, F a B nemali z toho ziadny benefit, len problemy. Vsak uz aj vrabce na streche cvirikaju, kto to objednal. kto stlacil spust a kto benefitoval, preto Fico zadrel to co zadrel. Hint si mal aj v Bruchovej threeme, aj ten bol prekvapeny ze do toho isli.
Len sa to nehodi do narativu, tak clanok od Todovej necakaj.
|
|
ultraradikalny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
4.5.2022 15:13
Údajne že Islandský rybári, plaviaci sa na nôrskej lodi, registrovanej v Paname, zachránili na šírom mori stroskotanca, ktorý vie tie väzby objasniť, ale tvrdil i, že videl jedného z členov NAKA, ako sa bez Fica vysral, takže je asi ako svedok priekazne nedôveryhodný.
|
|
CCCP 2
Od: Svetu mier!
|
Pridané:
4.5.2022 14:40
Petrohradské úrady dali nedávno pokutu Tatjane Popovej za to, že v lokálnom obchode rozvešala rôzne postavičky s protivojnovými posolstvami. Stálo ju tu 30-tisíc rubľov (255 eur) a môže byť rada, že neskončila vo väzení. Na polícii sa síce nepriznala, no v jej mobile sa našli fotografie s protestujúcimi hračkami.
Za otvorené protesty a účasť na demonštráciách im hrozí 10 až 15 rokov väzenia.
|
|
Re: CCCP 2
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
4.5.2022 15:05
Skus v nasich koncinach urobit chlebicky so syrom do Z a daj potom vediet, ako dopadnes (google: chlebicky kalvoda).
|
|
Re: CCCP 2
Od: prekazne
|
Pridané:
4.5.2022 16:36
podla teba je ok robit chlebicky so syrom do tvaru hakoveho kriza a potom clen lsns to da na FB?
|
|
Re: CCCP 2
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
4.5.2022 16:43
Pismeno Z je teda uz na urovni hakoveho kriza? Mozno aj tie figurky tej predavacky boli vyhodnotene ako hakovy kriz, vygumovani iniciativni blbci su na oboch stranach.
|
|
Re: CCCP 2
Od: peeepan
|
Pridané:
6.5.2022 14:04
Zdravim chytrakov.
Ano je to na urovni hakoveho kriza, prosim nemylit so svastikou. Azbuka znak v tvare pismena Z nepozna. A kedze sa tymto znakom oznacuju ruske vojnove vozidla a rusky narod tento znak pouziva ako symbol invazie na ukrajinu tak je to na urovni hakoveho kriza.
Priklad pre studentov:
Ak napisete clanok o svastike v nabozenskych kulturach a prilepite tam obrazok hakoveho krizu, nic vam nehrozi. Naopak pouzitie hahoveho krizu ako oznacenie mierotvorcov za druhej svetovej vonjy vam prinesie urcite problemy.
Ak napisete clanok o zebrach, zubroch a pouzijete obrazok pismena Z akoze znak ktorim zacinaju tieto zvieratka, ties vam nic nehrozi. Naopak ak idete oslavovat mierotvorcov na ukrajine a spravite si chlebicky so znakom v tvare Z, tiez ocakavajte problemy.
Tomuto sa vravi kontext a ano urcita cast obyvatelstva tomuto pojmu nerozumie, pritom bezna komunikacia sa bez neho nezaobide.
|
|
Re: CCCP 2
Od reg.: raketa
|
Pridané:
4.5.2022 20:00
preco si taky uzkoprsy?
|
|
Re: CCCP 2
Od: Okolo_iduci
|
Pridané:
4.5.2022 16:59
Ukrajinci spravili Z z mŕtvych ruských vojakov zabitých na Ukrajine.
|
|
Re: CCCP 2
Od: je to špina ľudstva
|
Pridané:
4.5.2022 21:49
možno boli ešte živí, len im prišróbovali pohlavné orgány o seba a vykrútili ich polámaním kostí do tvaru Z, pretože ukrajinská nacistická sebranka nemá zábrany.. a nezabudli pri tom vyvesovať ukrajinské zástavy a vykrikovať si na slávu, akí sú hrdinovia. je to odpad ľudstva. odporúčam film Volyň
https://www.youtube.com/watch?v=uSUak6QoY7M
aby ste vy slepí neoliberáli dostali trošku reálnej ochutnávky z histórie ukrajiny.. aby ste mali predstavu, ako tí napadnutí chudáci ukrajinci rozmýšľajú a konajú, ako konali konci druhej svetovej vojny a ako asi konajú dnes. a toto nie je o zopár izolovaných psychicky narušených jedincoch.. toto robili tisíce dobre školených a vyzbrojených žoldnierov (kto to platil??)
|
|
Re: CCCP 2
Od: je to špina ľudstva
|
Pridané:
4.5.2022 21:49
a toto robia ich mentálni potomkovia, takisto v tisícoch, na Ukrajine dnes (kto to platí??)..
https://www.youtube.com/watch?v=QxcB0PI4ZLg
týmto je na ukrajine prerastená vláda aj silové zložky.. ak toto hniezdo neonacizmu nebude na Ukrajine vykinožené, budú sa iba rozširovať.. pretože debilov je všade dostatok.. oslavných ód na neonacistov sú plné nezávislé denníky a, žiaľ, aj tu na fóre sú takí, ktorí im spievajú na slávu a nevidia špinu, ktorú ospevujú, pretože im nie je ukázaná a oni ďalej ako na stránku denníka n nevidia..
u nás je to nešťastie iba liberalizmus, ktorý ničí národné záujmy a blahobyt ľudí (samozrejme vykrikuje opak toho, čo robí), takže ľudia neumierajú na mučenie a znásilňovanie, ale národ trpí rovnako. zobuďte sa, čitatelia, a všímajte si činy ľudí, nie ich reči.. to by sa u nás zmenili volebné preferencie....
|
|
Re: CCCP 2
Od: naivny
|
Pridané:
5.5.2022 12:24
zakomplexovany luzer z lsns alebo republiky, uz sa nam nemusis dalej predstavovat
|
|
Re: CCCP 2
Od: sranda
|
Pridané:
5.5.2022 13:12
beriem to ako poďakovanie a pochvalu, nakoľko jediným tvojím argumentom bolo odvádzanie od témy :D
odkiaľ si prišiel na tú lsns???? veď podľa tvojho merítka by mali práve náckovia ukrajinský režim velebiť.. a čuduj sa svete, velebia ho práve tvoji neoliberáli.. ale neboj, to len preto, lebo nemajú mozgy, oči a uši.. aj denník n to musí do vás vtláčať hypnózou a sugesciami ;)
|
|
Re: CCCP 2
Od: liliputler
|
Pridané:
5.5.2022 21:32
S vyplatanou Putinovu štetkou ako si ty nemá zmysel diskutovať. Choď si svoje halucinácie postovať na VK. Pojebany úbožiak.
|
|
Re: CCCP 2
Od: kto si?
|
Pridané:
5.5.2022 22:32
Igor to si ty? lebo kvalita a hĺbka tvojich argumentov mi niekoho pripomína.. ak nie, sorry, myslel som, že takíto kreténi sú všetci vo vláde..
|
|
ultraumiernený prakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
4.5.2022 15:15
Právo Ukrajiny na nezávislosť nepopiera Putin, ale každý idiot, čo jej pre vykúpenie sa z vlastných hriechov "pomáha", aby si ju nevybojovala priekazne sama.
|
|
Re: ultraumiernený prakticizmus
Od reg.: raketa
|
Pridané:
4.5.2022 19:58
ukrajina mala nezavislost kym sa nesnazila stat zavislou od zapadu vclenenim sa do zapadnych struktur
|
|
Re: CCCP 2
Od reg.: raketa
|
Pridané:
4.5.2022 20:00
fantasmagorie
|
|
Západ končí
Od: poiuyt
|
Pridané:
4.5.2022 14:40
Cenzúru zaviedli z pozície sily, ale je to prejav ich slabosti.
|
|
Re: Západ končí
Od: Tavarišč
|
Pridané:
4.5.2022 14:51
V CCCP ?
Akú cenzúru? Veď prezident je exKGB tak v takej demokratickej a liberálnej agentúre ktorej ide o celosvetový mier ich niečo také ani nenapadlo.
|
|
Re: Západ končí
Od: poiuyt
|
Pridané:
4.5.2022 21:19
Nejako si sa stratil. Článok je o cenzúre na Slovensku. Ale idioti za ňu budú viniť Vladimíra Putina.
|
|
Re: Západ končí
Od: samozrejme!
|
Pridané:
4.5.2022 21:52
Putin spôsobil cenzúru na Slovensku, zaslúžil sa za nezrušenie Ficovej poslaneckej imunity a má majoritný podiel na globálnom otepľovaní!
|
|
hever-nevie-kde-je-sever
Od: hever-nevie-kde-je-sever
|
Pridané:
4.5.2022 14:41
diktatura na sposob dezolatov z OLANO
|
|
Re: hever-nevie-kde-je-sever
Od reg.: raketa
|
Pridané:
4.5.2022 19:57
od vlady obycajnych ludi nemozno ocakavat kremese
|
|
Re: hever-nevie-kde-je-sever
Od: poiuyt
|
Pridané:
4.5.2022 21:25
To nie sú obyčajní ľudia. To sú obyčajní...
|
|
Prauda
Od: Sona Pekova
|
Pridané:
4.5.2022 15:29
Otazka : Povedzme ze si spravim blog kde bude detska pornografia a zakon o zakaze vstupi do platnosti az neskor. Nasledne tam nevlozim ziadny kontroverzny obsah po tom daatume. Som koser ?
|
|
Re: Prauda
Od: awwda
|
Pridané:
4.5.2022 15:53
ale vieš o tom, že zákon o výrobe, šírení, sprístupňovaní, ... detskej pornografie tu už je pár desiatok rokov, však?
|
|
Re: Prauda
Od: Sona Pekova
|
Pridané:
4.5.2022 15:57
Tomu rozumiem ale hypoteticky povedzme ze by ho prijali vcera.
|
|
Re: Prauda
Od: nepekné
|
Pridané:
4.5.2022 16:28
toto je zrovna škaredý príklad, ale áno, tak funguje právo, teda na neprípustnosti retroaktívneho pôsobenia právnych noriem. Samozrejme totalitná vláda bez váhania vydáva zákony retroaktívne, viz. posledné dva roky, a riadi nimi celý národ, ako keby sa nechumelilo, pre vyššie dobro (verejné zdravie, verejnú bezpečnosť).. nepripomína vám to niečo?? ;)
Prípustné v tebou spomenutom prípade by bolo retrospektívne pôsobenie zmeny judikatúry (výkladu právnych noriem) bez zmeny právnej normy, ide o tú istú normu, iba je nanovo vyjadrený jej obsah. A tam by si asi podobné aktivity vedeli vtesnať do rámca ľudských práv, ktorý je platný už dlhšií čas....
|
|
Re: Prauda
Od: sensei-san
|
Pridané:
4.5.2022 16:48
Zakázané je aj šírenie. To že nepridáš nový obsah je fuk. Ten server ďalej funguje a šíri.
|
|
Re: Prauda
Od: Sona Pekova
|
Pridané:
4.5.2022 17:16
Cize z toho mi vyplyva ze staci sucasnej vlade zmenit zakon o dristoch o slovicko sirenie a vso vporiadku ? A mozu vesele mazat vsetko retrospektivne/blokpvat ?
|
|
Re: Prauda
Od: skoro!
|
Pridané:
4.5.2022 22:03
v prvom rade by nemali blokovať celý web, iba tlačiť na odstránenie predmetných článkov/príspevkov.. každý prípad by mal byť zrejme posudzovaný individuálne, nakoľko aj staršie články, zverejnené pred zmenou zákona, môžu po zmene zákona pokračovať v šírení nechcenej informácie. samozrejme postihovať šíriteľa za uverejnenie príspevku pred zákazom v právnom štáte nesmú (rozumej nie na Slovensku).. v praxi bude výsledok v prospech toho, komu patrí sudca, ktorý bude rozhodovať o prípade.. alebo úradník NBÚ, ktorý má na to právomoc, pretože ten je oveľa ľahšie a beztrestnejšie skorumpovateľný, hlavne pokiaľ ide o vyššie dobro ;) otázne ale stále zostáva, prečo ten, kto píše zákon (už minimálne posledné dva roky), ho píše tak nekompetentne, že musí zaplatiť aj ústavný súd, aby preňho dôležité zákony nezrušil..
|
|
Re: Prauda
Od: anonymous2743
|
Pridané:
5.5.2022 15:34
Nie tak celkom. Zakaz retroaktivity ti nijak nedovoluje pokracovat v trestnom cine/priestupku, ale iba zabezpecuje ze nebudes postihovany za ciny ktore boli v minulosti legalne.
Uvediem priklad: zaparkujes stare auto tam kde je to povolene, a nechas ho tam roky. Mestske zastupitelstvo sa rozhodne s tym nieco urobit, a vyhlasia v tej zone zakaz parkovania. Koli zakazu retroaktivity ti nemozu dat pokutu za to ze tam to auto uz roky stoji. Ale, mozu ti dat pokutu, ak ho odtial neodvezies ani po vstupeni toho zakona do platnosti.
Co sa tyka tej cenzury, tak pokial viem tu priekazne nedoslo k retroaktivnemu uplatneniu zakona, ale k nezakonnemu zakazu webu pred tym nez bol novy zakon platny. Retroaktivita by bola keby zakon spetne legalizoval tento krok, co pokial viem ani nerobi.
|
|
Re: Prauda
Od: áno, ale..
|
Pridané:
5.5.2022 22:38
jedinou zanedbávanou a v kontexte často vypúšťanou súvislosťou v tomto rozprávkovom scenári zostáva fakt, že prijatý zákon je v priamom rozpore s nadradenými právnymi predpismi.. a to nevyrieši ani dodatočná sfušovaná úprava ústavy.. čo samozrejme na Slovensku nie je problém, dokonca to nevadí ani istej časti obyvateľstva, ale v globálnom merítku všetko, čo následne povie, alebo spraví takáto vláda, alebo spomínaná časť obyvateľstva, je pokrytecké klamstvo.. a nechceme mať predsa za zákonodarcov klamárov.. či?
|
|
Re: Prauda
Od: Hdhhdh
|
Pridané:
4.5.2022 20:58
Treba oddelit akt zverejnenia autorom a akt sirenia prevadzkovatelom stranky. Odbornost a nedostatok kritickeho myslenia je typicke pre absoventov v SR
|
|
a????
Od reg.: Sv. Ignác z Lojoji
|
Pridané:
4.5.2022 15:52
Ja by som celé tie internety zrušil.
|
|
Re: a????
Od: Ajsík Júahele
|
Pridané:
5.5.2022 21:52
Ja by som ich zdražel a skomplikoval aby to bolo opäť ako v 2001 z vytáčacieho modemu na IRCčku.
|
|
Re: a????
Od: pokrok
|
Pridané:
5.5.2022 22:40
nepredbiehaj, toto nás čaká až o dve technologické generácie do budúcnosti.
|
|
hranol
Od: truhlik3
|
Pridané:
4.5.2022 18:01
jednym z dosledkov toho, ze zakazane weby neboli zakazane uz davno je aj to, ze hranola nevydali do basy a svoje bludy siri dalej. Ludia zabudli co robil poslednych 15 rokov. A slovaci tak aj dopadnu ak sa vrati do vlady.
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
4.5.2022 18:07
No priekazne nevydali-neslychali.
|
|
Re: hranol
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
4.5.2022 20:49
Nevydali ho poslanci. A zda sa ze kazdy ma svoju cenu. Hlavne ak tusi ze by mohol tymto obobim skoncit...
Mna osobne by zaujimalo cim drzia za gule zilinku a kto.
|
|
čím a kto
Od: laran
|
Pridané:
5.5.2022 8:11
Za túto informáciu sa platí zdravím a životom najbližších
|
|
expert ci ficov clovek
Od: PeterrrL
|
Pridané:
4.5.2022 19:43
Podla akého drbnutého experta?
|
|
Re: expert ci ficov clovek
Od reg.: raketa
|
Pridané:
4.5.2022 19:56
ty si drbnuty a sproste ked ho nepoznas, je to pravnik a odbornik na IT pravo ty nemehlo tupe sprostucke
|
|
také vie každý napísať
Od: hejže
|
Pridané:
5.5.2022 8:30
ale do očí by si mu to nepovedal
|
|
Re: také vie každý napísať
Od: čože?
|
Pridané:
5.5.2022 9:36
samozrejme, že nie.. povedal by mu to do uší....
|
|
............
Od reg.: raketa
|
Pridané:
4.5.2022 19:55
prezumpcia viny, krasne... to co si dovoluje tato vlada je vrchol, zlaty fico
|
|
Re: ............
Od: awwda
|
Pridané:
4.5.2022 20:21
toť je na zamyslenie kam sme sa to dostali, keď si povieme "zlatý fico"
|
|
Re: ............
Od: poiuyt
|
Pridané:
4.5.2022 21:16
Idioti chceli zmenu. Dostali ju.
|
|
Re: ............
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
5.5.2022 8:39
Ked sa vytiahli karty na stol, na zmenu to nevyzera. Na zaciatku to boli reci o ustavnej vacsine...
|
|
Re: ............
Od: Kekler
|
Pridané:
5.5.2022 12:45
Nedezinformuj, my sme chceli srandu s Matelkom!
|
|
Re: ............
Od reg.: miggg
|
Pridané:
5.5.2022 14:07
Kazdy clovek, ktory za onej ery mr F. chcel robit daco vo vacsom, vedel, ze to musi ist "vybavit" u neho (cez jeho strukturu). Takze zmenu mohol nechciet, len niekto, kto nema sajn o vacsom svete, alebo komu taky system "vybavovania" vyhovuje...
|
|
Re: ............
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
5.5.2022 15:10
A dnes ti, cez ktorych sa vsetko muselo vybavovat najviac kricia, ze za vsetko moze mr. F. Sice oni svoje moznosti zneuzivali pre svoj osobny prospech, ale ked sa ich svinstva daju hodit na niekoho, tak preco nie?
|
|
Re: ............
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
4.5.2022 21:37
Len ho s tym zlatom stisnut ako kicuru.
|
|
kde je?
Od: kde si?
|
Pridané:
5.5.2022 9:39
nechýba mi tu anonymous2743 a jeho neoriginálne kecy plné neoliberálnej propagandy ako z príručky zavádzania národa.. asi mu konečne dal zamestnávateľ dovolenku..
|
|
Re: kde je?
Od: ajtacka
|
Pridané:
5.5.2022 9:47
Do Firefoxu je taký plugin, ktorým sa dá odfiltrovať verbež...
|
|
Re: kde je?
Od: super
|
Pridané:
5.5.2022 10:29
takže už ho na dsl.sk asi nainštalovali
|
|
Re: kde je?
Od reg.: miggg
|
Pridané:
5.5.2022 14:10
Ozajsny liberalizmus moze odsudit len ten, ktoremu viac vyhovuje opak - socializmus, tzn. potrebuje za sebou tu skupinu - vacsinu, ktora "prosperuje" na ukor jednotlivcov...
|
|
ultraumiernený pacifizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
5.5.2022 14:15
Ale hovno. Hocikto ho moze odsudit a nepotrebuje na to priekazne ani dôvod, ty chuj.
|
|
Re: ultraumiernený pacifizmus
Od reg.: miggg
|
Pridané:
5.5.2022 14:22
Nebud jebo...
|
|
ultraradikalny špecifikácionalizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
5.5.2022 14:45
Ja? Ja vyžadovaním malicherného odôvodňovania nedehonestujem prejavovanie priekazne čistého liberalizmu, ty kokotko.
|
|
Re: kde je?
Od: Rewoluce
|
Pridané:
5.5.2022 15:20
V dnešnej dobe sú ľavicoví smeráci o tisíce percent väčší liberáli ako tie pseudointeligentné zhúlené ŠaŠkárske H0UNÁ... Veď PSYCHOPAT, SFETOVANÝ MIKROFÓN, ÚCHYLNÝ MAF0Š A ŠPINAVÁ FAŠISTICKÁ PEZINSKÁ SKLÁDKA tu za 2 roky zrealizovali niečo, čo neexistovalo ani za posledných 10 rokov "socializmu"! Okrem toho, že tie SWINE KRADNÚ, tak ešte aj zlikvidovali právny štát a demokraciu!!! Nuž ale o tom pseudointeligentné pseudoliberálne teliatko nevie nič...
|
|
Re: kde je?
Od: výnimočné
|
Pridané:
5.5.2022 22:46
nazvať socializmus opakom liberalizmu môže iba skutočne vyškolený a kriticky mysliaci neoliberál.. to je to, čo odsudzuje tá tvoja obávaná väčšina! tak buď na pozore!
|
|
Re: kde je?
Od reg.: miggg
|
Pridané:
6.5.2022 20:29
Ceskoslovenska socialisticka republika bola z mojho pohladu netolerantne zriadenie a socializmus za taky povazujem...
|
|
Re: kde je?
Od reg.: miggg
|
Pridané:
6.5.2022 20:34
A pre upresnenie ja sa vacsiny nebojim, viem sa postarat o seba sam. Na rozdiel od tych co potrebuju vsetkych naokolo aby mohli zakryt svoju neschopnost...
|
|
Re: tu je!
Od: anonymous2743
|
Pridané:
5.5.2022 15:57
Tak velmi ti chybam, ze ma spominas? Kedze priekazne nie som plateny ruskou ambasadou za sirenie vojnovej propagandy ako niektori miestny borci, komentujem len ked nemam nic lepsieho na robote, a ciste aby som aspon trochu vyvazil ten pro-rusko-smeracko-kotlebovsky hnoj co sa tu v poslednej dobe bez prestavky siri.
A vidim ze si dalsi co nerozozna liberalizmus od neoliberalizmu. Pre tvoju informaciu, neoliberalizmus propaguje ze trh ma vzdy pravdu, rovnako ako aj 'klasicky' liberalizmus a libertarianizmus. Na rozdiel od tych dvoch ideologii ale navyse jeho zastancovia veria, ze ludia su prilis hlupy aby to pochopili, a preto by mali rozhodovat iba 'odbornici' s tym jedinym spravnym nazorom (ktory navyse odporuje vede).
S standardnym liberalizmom to ma spolocne iba to, ze vyssie zmienovani propaguju slobodu, ibaze 'slobodu trhu/podnikania/...' aby odovodnili ze spoloznost nema pravo od 'tvorcov hodnot' pozadovat platenie dani.
|
|
Re: tu je!
Od: je to tak
|
Pridané:
5.5.2022 23:04
šíri, šíri, aj navzdory cenzúre.. aj na vzdory vojenskej pozícii ruska, ktoré už pred mesiacom malo muníciu iba na týždeň a pol :D :D
ďakujem, tvojím rozborom ekonomického myslenia si ma správne nasmeroval. teraz viem, že ľudia, ktorých som nesprávne nazýval neoliberálmi, sú zástancami iného smeru, idiotizmu, ktorý vyberá tie najhoršie z menovaných troch smerov.. totižto sú naozaj hlúpi, aby pochopili hocikoho, kto má pravdu, sú takí hlúpi, že veria odborníkom, ktorých vyhlásenia odporujú vede a nechávajú sa nimi viesť, popritom úplne paradoxne, vede totálne veria, a zároveň obidve tieto viery považujú za jediný správny názor, a popri tom všetkom od týmto pravdotvorcom tolerujú neplatenie daní!
v skutočnosti si v tvojej definícii opísal neoliberálov presne za také tupé stádo, akým sú, díky ;)
|
|
Re: tu je!
Od: ...
|
Pridané:
6.5.2022 8:00
to bude tym ze ziadna cenzura tu nie je. Len mentalna kapacita jebnutych kokotov nedovoluje tuto jemnu nuancu rozlisit. Nadalej si mozes vyhladavat sracky ake len chces, nikto ti to nezakazuje, akurat sa vypli najvecsie srackomety. To nie je cenzura, tomu sa hovori - malo a neskoro.
|
|
Re: tu je!
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
6.5.2022 11:31
Keď vypli najväčšie sračkomety, tak už sračky logicky vyhľadávať nemôžeš, resp. to bolo sťažené, ergo cenzúra.
A opravím ťa, najväčšie sračkomety nevypli, aktuality, sme, denník nenávisť stále bežia.
|
|
Re: tu je!
Od: ...
|
Pridané:
6.5.2022 15:17
Ako si to posvojom vysvetlujes je apriori jedno.
|
|
Re: tu je!
Od: anonymous2743
|
Pridané:
6.5.2022 15:18
Ano, siri, a jej najvecsim siritelom je Lubos Blaha. A prave on kazdeho liberala oznacuje za neoliberala, a po nom to preberaju jeho nasledovnici. Preto aj tato trapna cenzura ktoru predvadza nasa slavna vlada nema ziadny zmysel.
Z mojho prispevku malo byt kazdemu rozmyslania schopnemu cloveku jasne ze priekazne nie som neoliberal, a ani nezastavam ziadny z tych troch zmienovanych systemov, kedze vsetky tie ideologie su korupcie liberalizmu.
Vede netreba verit, veda funguje. A podla toho sa da rozoznat skutocny odbornik od falosneho - vie predpovedat udalosti a navrhovat funkcne riesenia.
To co zastavam je standardny socialny liberalizmus. Zial, politicku stranu ktora by ho presadzovala sme vo vlade od vzniku slovenskej republiky este ani nemali, a preto tu mame liberalizmus len napoly, formalne. Miesto toho sa pseudolavica pretahuje s pravicou, a ludia veria ze to su jedine moznosti. Preto sme este stale vychodna europa.
|
|
Ale obstojí...
Od: Rewoluce
|
Pridané:
5.5.2022 15:24
Expert sa veľmi mýli. Na súčasnom Slovensku obstojí akákoľvek forma FAŠIZMU a TOTALITY! Obstála tu dokonca aj VRAŽDA v koluznej väzbe a obstálo tu aj ZMARENIE REFERENDA S POŽEHNANÍM ÚSTAVNÉHO SÚDU!!! Niečo také ako nacisticko / komunistické prejavy súčasných NEOLIBERÁLNYCH FAŠISTOV prejdú bez akéhokoľvek problému. A časť dementov sa tomu bude ešte aj tešiť...
|
|
Re: Ale obstojí...
Od: smutné..
|
Pridané:
5.5.2022 23:11
takéto veci sú v poriadku v hociakej totalitnej vláde.. ale tá časť dementov, ktorú spomínaš, je na tom najdesivejšia....
|
|
Re: Ale obstojí...
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
6.5.2022 8:08
Nejak si sa dostal do varu. Vydrz do stredy, a mozno ani referendum nebude treba. Vela deti pouziva slovicka ktore sa naucilo v skolke a nerozumie im. Ty to nerob, uz mas za sebou zakladnu skolu.
|
|
Re: Ale obstojí...
Od: Rewoluce
|
Pridané:
6.5.2022 20:18
Nemaj obavy Pucko, mám nielen základnú a strednú za sebou, na rozdiel od plagiátorov a neoliberálnych fašistov s pouličnými titulmi zo sociálnej práce. Možno si sa na tej sociálnej práci "nadrel", ale v žiadnom prípade to nebolo spôsobené náročnosťou tej trápnej "nadstavby pre gymnazistov".
Neoliberálni fašisti, mafiáni a psychopati priviedli Slovensko za dva roky na pokraj katastrofy. Žiaľ, môžu za to ľudia samotní, keď sa nechali zmanipulovať špinavým presstitútskym fašistickým mainstreamom a stupídnymi TV stanicami. Fašistickí slušnohayzli ale nakoniec skončia. A čím dlhšie budú ten koniec oddiaľovať, tým väčšia istota trestných stíhaní za tie činy ich bude čakať...
|
|
Re: Ale obstojí...
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
7.5.2022 11:27
Pleties si to nejako. Ked fasizmus= narodny socializmus a liberalny kapitalizmus = globalizacia tak pojem s obsahom narodna globalizacia mi nedava uplne zmysel. Co to teda ten liberalny fasizmus je? Lebo definicia , veta dokaz je správny postup.
Menej preafektovanych emocii viac racia.
A to nie ze sa zastavam silno liberalizmu, avsak z pohladu vydania adama sangalu sa sulikovci zachovali ako mali...
|
|
know ledge
Od: lojzika
|
Pridané:
5.5.2022 18:01
To sú iste len konšpiračné teórie. Každý predsa vie ze u nás na Slovensku co by vzor EU tu žijeme slobodne a každé nepravo je tu priekazne potrestane ! Vid napríklad také násilné pichanie neznámych tekutín do ľudských tiel !
|
|
Re: know ledge
Od: dobrý príklad
|
Pridané:
5.5.2022 23:09
pozor na to! všetci, ktorí si ich dali pichnúť, presne vedeli, čo v nich je! podpisovali o tom informovaný súhlas!
a pichali si ich v slobodnej vôli! veď podpultová protizákonná hrozba vyhodením z práce a likvidačnou pokutou nemá žiadny základ v zákone a vlastne sa ani nestala!
|
|
Rýchlo slobodne zbesilo ústavne
Od: Gágaj Prďúsatý
|
Pridané:
5.5.2022 21:31
Nebuď hlúpa ako tabakotina. Alebo slobodný a poriadne bohatý ako slovenský Če Buevaran. Daj si jedlo umlčanej ruskej chudoby kvas s pohankou a pohankaj si gastročrievka za kakofónie balalajky. Buď slobodný a plešatý na internete zavesený! A ver len internetu navždy!!
|
|
sa vyjadril
Od: expert-z-fakulty
|
Pridané:
6.5.2022 6:53
'expert' z pravnickej fakulty povazuje amaterske blokovanie .sk domeny s ruskou cenzurou na urovni ISP. LOL
|