|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zlocinci !
Od: jozko7
|
Pridané:
8.4.2022 19:32
Zlocinci !
|
|
ultraumiernený pacifizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
8.4.2022 19:50
Prdlajs. Keď prevodom súdnej moci na výkonnú overflowne stanné právo, zločinci priekazne de facto prestávajú existovať.
|
|
Re: ultraumiernený pacifizmus
Od: Nototo11
|
Pridané:
8.4.2022 20:03
Tak vyzera zapadna sloboda slova.Tak bolo za sociku,len jedna strana mala patent na pravdu,ostatni boli dezinformatori.Historia sa opakuje.Treba cas kym ludom sa otvoria oci.P.S. Slnicka trhat....aj tak nic ine neviete,len stekat po ludoch z inym nazorom
|
|
rozdiel
Od: xtcxtc
|
Pridané:
8.4.2022 20:27
sloboda slova sa nevztahuje na jej popieracov
|
|
Re: rozdiel
Od: Anna Mazreku
|
Pridané:
9.4.2022 18:54
Tolko prispevkov? Jebe vam vsetkym uz nacisto?
|
|
manželská poradňa
Od: manželská poradňa
|
Pridané:
9.4.2022 19:55
Stále je čo čítať
https://www.mojevideo.sk/
video/36ccf/rusky_vojak_
telefonuje_z_ukrajiny_domov.html
|
|
Re: manželská poradňa
Od: lesbicka poradna
|
Pridané:
10.4.2022 7:44
Ty debil, to sa pocuva a pozera, nie cita... Je cas si vziat Kaliningrad
|
|
Re: rozdiel
Od: Jano, povedz áno
|
Pridané:
10.4.2022 15:52
Na základe počtu príspevkov sa dá vážiť pridaná hodnota článku a otvorenej diskusie pod ním.
Pár jedincom je však tento fakt očividne proti srsti.
|
|
Re: rozdiel
Od: Medvedia koza
|
Pridané:
10.4.2022 16:11
Pojeb sa aj so svojim mudrovanim. Ty a tvoja logika si mi proti srsti. To, ze ludom podla dlzky diskusie jebe neznamena, ze to niekomu musi byt aj proti srsti. Inak by asi sam neprispieval...
|
|
Re: rozdiel
Od: Jano povedal áno
|
Pridané:
10.4.2022 18:15
počúvaj ty! Dalo by sa to aj kultivovanejšie napísať, že súhlasíš proti tomu, nemyslíš?
Okrem toho, že takáto reakcia svedčí o jej autorovi, nepridáva jej na váhe a už vôbec na pridanej hodnote a to ani vtedy, ak je pod článkom s otvorenou diskusiou.
|
|
Re: rozdiel
Od: Medvedia koza
|
Pridané:
10.4.2022 20:00
Nedalo.
|
|
Re: rozdiel
Od: Jano povedal
|
Pridané:
10.4.2022 20:22
Nie
|
|
Re: ultraumiernený pacifizmus
Od: Janko Zygelitki.
|
Pridané:
8.4.2022 21:22
ze ty nemas ani zakladnu skolu dokocenu. sudim podla nezvladnutej zakladnej gramatiky :D
|
|
Re: ultraumiernený pacifizmus
Od: Menšia väčšina
|
Pridané:
8.4.2022 22:24
A čo ak má rovnaký diplom, ako polovica slovenskej vlády?
|
|
Re: ultraumiernený pacifizmus
Od: Otvorte oci
|
Pridané:
9.4.2022 1:13
Dobry den pani triedna.Co nespite?Furt poucujete za gramatiku ked nemate co povedat
|
|
Re: tá tvoja učí spev smrti
Od: Triedna učitelka smrti
|
Pridané:
9.4.2022 13:08
www.facebook.com
/100004909089023/videos/248660757469865/
|
|
Re: ultraumiernený pacifizmus
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
9.4.2022 15:12
Ak komunikujes vo verejnom priestore osobne, podla tvojho vystupovania, oblecenia, pohybov a spravania sudia ludia tvoju osobu. Na zaklade osoby si vytvaraju obraz toho, co vravis. Ak by maly skriatok krical to iste co Hitler na svojich spoluobcanov, urcite by sa nedokrical k "uspesnemu" zaveru.
Kedze si v online priestore a v textovej komunikacii ine prvky hodnotenia osoby okrem textu nie su: teda formulacie, gramatika a stylizacia, si hodnoteny podla tychto atributov.
A ci obmedzovat slobodu slova? Ludia si nevedia sami sebe vladnut, to nam dokazuju rusi v priamom prenose. Potrebuju vladu? Asi nie ale skoncili by pod nejakou, lebo vzdy sa bude niekto usilovat prebrat moc nad ostatnymi.
|
|
Re: ultraumiernený pacifizmus
Od: truhlik3
|
Pridané:
8.4.2022 23:09
vsak sa zober a chod byvat do ruska. tam pise kady co che nie.
|
|
Re: ultraumiernený pacifizmus
Od: Mam vas v ...
|
Pridané:
9.4.2022 1:11
Si fakt truhlik.Preco hned Rusko.Ked nemate argumenty tak hned Rusko vytahujete.Ty tahaj do Ruska a moze padnes na hubu ze nic zo zapadnej propagandy tam neuvidis.
|
|
Re: ultraumiernený pacifizmus
Od: spyje
|
Pridané:
9.4.2022 15:48
Z propagandy nie, ale z ruskej reality vsetko :D cukru maju dost, to bol vydarený hoax zapadu, chybaju tam ale ovela dolezitejsie veci.
|
|
Re: ultraumiernený pacifizmus
Od: Nototo11
|
Pridané:
9.4.2022 22:12
Nebudu mat I PHONY,strasna tragedia.a este by som dal rusom sankcie ze nemozu nakupovat serial Geissenovci-tazky zivot milionarov.TOTO ich polozi.
|
|
Re: ultraumiernený pacifizmus
Od: píšte všetci
|
Pridané:
10.4.2022 14:11
modré pero pôjde zase na dračku...
|
|
Re: ultraumiernený pacifizmus
Od: asoo
|
Pridané:
11.4.2022 15:38
Ty si kkt, mat nazor je super a mozme sa bavit o subjektivnom vnimani napr. ktora farba sa hodi na auto. Dezinformacie idu proti faktom a vede. Veda nepozna nieco ako nazor a "pravdu" niekde uprostred, skus si tak navrhnut motor. By si daleko nedosiel a presne to iste je blokovanie tychto webov. Keby ti dal cez hubu inzinier na spalovacie motory, tiez budes nariekat o slobode slova a prave na vlastny nazor?
|
|
Re: ultraumiernený pacifizmus
Od: peik
|
Pridané:
11.4.2022 23:50
Noze a ktory traja inzinieri z koalicie to boli, ktory navrhli blohovanie vebov,ktore im nehraju do karat ? o)))))))
|
|
Re: Zlocinci !
Od: Dezolat
|
Pridané:
8.4.2022 23:48
Vrahovia deti!
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
10.4.2022 13:26
Presne tak. Tie mŕtve deti sú priamym dôsledkom vplyvu prenikania pokrútenej prozápadnej filozofie o rovnoprávnosti žien a aktivít rôznych feministických hnutí, pretláčajúcich povinné umožňovanie ich sebarealizácie v pracovnej sfére, inak by tie deti už boli vo veku brancov, schopný efektívne brániť svoju vlasť, takže krv nevinných detí je napriek takmer dokonalej mediálnej masáži v skutočnosti priekazne na ich rukách!
|
|
Re: Zlocinci !
Od: Klávesnice
|
Pridané:
10.4.2022 12:08
Hej sú. Preto boli zablokovaný.
|
|
pozrite si hegerov FB
Od: zlomenec
|
Pridané:
8.4.2022 19:52
Pozrite si Hegerov FB, jeho vyhlásenia.
Oni (Hegerovo-Čaputovská vláda) sú demokracia, musia demokraciu brániť.
To je predpríprava na to, aby neboli voľby 2024. V mene obrany demokracie proti nedemokratickej opozícií.
Zákazom opozičných médií to začalo. Ten "demokrat" Zelensky na Ukrajine zakázal okrem národnostných menšín aj opozičné TV, opozičné weby, minulý mesiac opozičné parlamentné strany. A aký je to z neho veľký, obdivuhodný demokrat! Zakáž opozíciu a si hrdina demokratov pre Hegera a Čaputovú, Zelensky, ktorý v roku 2021 mal 21-25% podporu medzi ľudmi, lebo sa ukázalo, že je to podvodník, namočený ešte aj v daňových podvodoch, korupcií (Pandora Papers), neplniaci svoje sľuby (dohodnúť mier s východom Ukrajiny, miesto toho rozoštvával a utláčal ruskojazyčnú časť).
2022 demokracia na SLovensku definitívne zomrela. Presne na výročie komunistickej februárovej revolúcie.
|
|
Re: pozrite si hegerov FB
Od: OriginalnyKoumak
|
Pridané:
8.4.2022 20:11
Po dnesnom prevaleni darovania S300 by so sa ani necudoval, keby do 2024 sme sa premenovali na Slovensko-Ukrajinska republika.
Ludom sa otvoria znovu oci asi az ked im pristane tank pod oknami.
|
|
Einstein vsetko najlepsie
Od: StalinGulag
|
Pridané:
8.4.2022 20:31
nas s300 nebol modernizovany, tak nam bol zbytocny
ake tanky? dufam, ze nie "T"
ruske tanky radu "T" su pre posádku len hrob. usporiadanie mušlí do kruhu pod vežou je jednoducho geniálne. najmenší prienik pod vežu vedie k výbuchu munície a tank buď vyhorí ako sviečka, alebo veža letí do pr dele.
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
8.4.2022 20:48
Vies dat aj nejaky svoj vyskum v tejto oblasti? Ci len papagajujes media?
Tie super Patrioty su rovnako zo 60 tych rokov.
Ide o princip. S 300 bol majetok nas vsetkych. Natlacili ti do gebule, ze su nefunkcne alebo tesne pred rozpadom. A banda samovladcov tieto miliony eur poslala na Ukrainu? Co nam branilo system s 300 zmodernizovat. Mame tu dostatok inzinierov aby to dokazali.
Potom si poloz otazku. Ze nam Patrioty nikto nedaroval ale pozical. Kedykolvek si ich moze zobrat spat.
Bez verejneho suhlasu si darovali nas majetok. Nas sa vojna na Ukrajine nijak nedotyka a nerozumiem tomu, ze ked je niekto proti vojne, tam jeho reakcia bude dodavat zbrane a municiu, cim sa zakonite vojna predlzuje.
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: StalinGulag
|
Pridané:
8.4.2022 21:00
"Co nam branilo system s 300 zmodernizovat"
vsetci to vieme a ty sa pytas
Patrioty su modernizovane. Tie tu nestali 25 rokov v bunkri.
verejny majetok bezne konci v srote. Teraz akoze bude o kazdom srote referendum?!
poslali sme OBRANNE RAKETY, ale Putlerko neposiela len zbrane ale rovno aj OKUPANTOV na cudzie uzemie, stacilo mu len vyhlasit, ze je to jeho uzemie, zvlastne, ze tam najprv musi znicit cudziu armada ktora tam je 30 rokov
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
8.4.2022 21:09
USA bola roky rokuce na blizkom vychode. Okupanti USA. Ako sa asi citili miestny afganci, iraccania, lybijcania.
Maj rovnaky meter a nebud nafucany, ze si Rusi vyskusali armadu a urobili uplne rovnaky utok ako USA.
Neverim ani hovno o medernizacii patriotov, lebo na Slovensko sa aj s globalnych retazcov, ktore su vo francuzku alebo nemecku na Slovensko posielaju odpad, ktory sa nepredal.
Ty si taky sudruh rezimu.
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
8.4.2022 21:12
z*
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: Janko Zygelitki.
|
Pridané:
8.4.2022 21:18
dobre jebe? kvalitne? :D pleties 5 cez 9 a uplne cez kosice. zrovnavat vojenske vybavenie moderny patrios s obchodnymi retazcami. to je mod dezole 9000.
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: XMen
|
Pridané:
8.4.2022 22:37
Patriot nie je nahrada za S300 a nie je pod nasou kontrolou.
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: ffdf
|
Pridané:
8.4.2022 23:36
S300 je tiež iba pod kontrolou rusov...na ich lietadlá pôsobiť nebude, nie sú takí sprostí, aby si tam nedali poistku!
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: Dezolat
|
Pridané:
8.4.2022 23:51
Vidis, tak nakoniec to bude tym ukraincom na 2 veci
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: Mamka Pôstkovie
|
Pridané:
10.4.2022 13:07
Samý znalec, tuto !
A keď tú našu S-300 má teraz Ukrajina - už tá poistka na ruské lietadlá nebude fungovať ?!?
Bože, na čo máte výplň hlavy ???
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: 33jkl33
|
Pridané:
10.4.2022 18:23
Majú tam oLajno.
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: btfo-man
|
Pridané:
10.4.2022 20:34
Už nemá - Rusáci ju jebli raketou.
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: 33jkl33
|
Pridané:
10.4.2022 18:26
Tomuto čo si predviedol sa povie nasrať si do vlastnej huby. :)
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: StalinGulag
|
Pridané:
8.4.2022 21:22
vyhovorka, to ma byt ako ospravedlnenie okupacie? je to nezmyselna vojna ako USA vo Vietname, ZSSR v Afganistane, obete a ziadny vysledok, fiasko
verit neverit je tvoja osobna vec, a pravo.
pred okupaciou tvrdili ze je to vymysel CIA - teda klamali, ak im veris je tvoja vec a pravo
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
8.4.2022 21:28
Ty tie vysledky prehliadas. Ziadna vojna nieje bez ucelu a vysledku.
Nuz. Ano chod pre NR SR, nahraj video do USA a ziadaj nuklerane bombardovanie Rusov.
Zabi vsetkych. Vyhladuj ich. Vsetci su zli.
Znic ich.
Kde si kurva bol po forach a ake sankcie si ziadal pre USA za vojny.
Si nakodovany tupec. Nic viac nic menej.
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: StalinGulag
|
Pridané:
8.4.2022 21:40
ak je mozne fiasko povazovat za vysledok ... tak potom ano.
neprajem si bombardovanie rusov ani bielorusov, putin nie je rusko, tak ako biden nie je usa, heger SR, su len sluzobnici ludu, zial v rusku je to naopak, tam je krajina dolezitejsia ako obcan, potvrdil to aj Carnogursky v nejakom rozhovore
sankcie (špec. ekon. opatrenia) su na predstavitelov, nie na krajiny, ale ked sa predstavitelia zabetonuju, tak trpi cela krajina
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: XMen
|
Pridané:
8.4.2022 22:38
Ale idete proti Rusom a stale ich hejtujete. Co od toho cakate a co od toho cakali Ukrajinci?
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: a co mame robit?
|
Pridané:
8.4.2022 23:13
jaj ahaaa.. takze to je vlastne cele nasa vina a rusi si chudatka, ktorych vsetci hejtuju :D a ked sa potom rozhodnu ist dalej a denacifikovat pobaltie, polsko a kazachstan ako navrhuju nejaki vymeti v ruskej dume, tak im mame popriat vela uspechov, urcite to nenazyvat vojnou/invaziou a usmievat sa
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: Dezolat
|
Pridané:
8.4.2022 23:53
Aj keby sa rozhodli zajtra ze pojdu az po Lisabon, tak by to dobyli urcite do tyzdna, celu Europu...nepodcenujte Rusko!
Zatial oni nevedu vojnu, ale len mensiu operaciu s cielom otestovat svoje zbrane proti zapadu!
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: dkkxkx
|
Pridané:
9.4.2022 10:43
Nefetuj uz ty degenerat, vakcina ti dobre upchala mozog. Zapad pod taktovkou USA sa furt jebe na vychod, az k hraniciam ruska, tak co tu trepes, dement?
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: ...
|
Pridané:
9.4.2022 11:18
Zapad ma cele rusko v pici, ale cely vychod ma s rusmi tak "dobre" skusenosti za poslednych 80 rokov, ze s nim nechcu mat nic spolocne. To, ze sa vsetci pchaju do NATO ci na zapad, je len a len dosledok ruskej arogancie. Mozu si za to sami bezohladu kolko vyhovoriek pouziju a klamstiev si vymyslia.
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: dkkxkx
|
Pridané:
9.4.2022 13:20
Urcite mas pravdu :) zapad ma vychod v pici, to hej, hlavne ich rozlohu a nerasty... "dobre" skusenosti mozes mat s hocikym, moja prababka si pamatala aj nemcov co stvarali, tak netrep. A co poliaci? A amici? Idu do akcie s krizom na krku? A co civilisti v hirosime a nagasaki, ty alibista?
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: ...
|
Pridané:
9.4.2022 14:12
pojebany acohentista hovori o alibizme? Vsak Rusi mohli 30 rokov budovat lepsie vztahy zo zapadom. A nikto by nebol proti, keby sa spravali normalne, aj zlzoenie NATO by vyzeralo inak. Su tam kde su pre svoje spravanie, a tam kde su ostatni k tomu vyrazne prispeli svojou politikou a retorikou.
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: Kolomann
|
Pridané:
10.4.2022 7:32
Však penioaze cez zahraničné firmy v iných krajinách furt spolu obchodujú.
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: 33jkl33
|
Pridané:
10.4.2022 18:33
Appeasement nie je budovanie lepších vzťahov. Je to ustupovanie agresorovi. Evidentne ale Rusom už došla trpezlivosť.
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
8.4.2022 22:35
Ale ved s300 v bunkry neboli. Odkial mas tuto infosku. Boli rozmiestnene a chranili nase uber strategicke objekty.
K comu im tam budu s tymi 25 raketami? Pribidol im iba ciel. Srotovne zdarma.
Uz vidim ako tych par Patriotov by pokrylo 100 bombarderov a 600 rakiet a kobercove nalety na Slovensko.
Si si nevsimol, ze vojna na Ukrajine nieje ani zdaleka vojna?
Ukrajina by realne zmizla ak by tvoj Putler skutocne zautocil.
Tak ako mafian nezabil podnikatela ale dobil alebo znicil majetok a bral vypalne. Tu mas to iste.
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: ffdf
|
Pridané:
8.4.2022 23:40
v bunkrY?? :-))
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: Dezolat
|
Pridané:
8.4.2022 23:59
ty sa do vedenia vojny vyznas, uz si ukoncil kampan v Age of Empires? Mozno aj starcraft si dal
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: djkddk
|
Pridané:
9.4.2022 10:45
Ty naopak vyzieras na tetris, po troch rokoch level = 2. To preto ze si tupy jak biliardova gula.
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: ...
|
Pridané:
9.4.2022 11:09
myslel si tago, ale to nevadi. Pre hlupakov pouzivanie vyrazov, ktorym nerozumeju, je bezne.
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: djkddk
|
Pridané:
9.4.2022 13:22
Nie, nemyslel. Biliardova gula je tupsia...
|
|
zmodernizovat bez záruky
Od: StalinGulag
|
Pridané:
8.4.2022 21:11
haha, nasi inzinieri zmodernizuju, roky by trvalo analyza co vsetko tam je, firmware, cipy zatrete nazvy, otestovat by sme to nemali kde, u nas nemame strelnicu na take rakety a záruku môže dať len výrobca
"Fero, dones s 300 do dielne, prizváram tam roštové kormidlá ako ma Falcon9" :-D ale záruku nedávam lebo to nikto neodskúšal nikdy
|
|
Re: zmodernizovat bez záruky
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
8.4.2022 21:20
Tak inzinier nie si a ocividne okolo strojarstva a IT si ani nesiel ale zarucene vies, ze by to neslo.
Vsak si z tych, ktori najprv vidia prekazky ako cestu a moznosti.
Preco takto dementnee a submisivne suhlasis s tymto rezimom?
Vsimol si ty vobec, ze vojenske a vesmirne technologie vydrzia roky rokuce? Ze taky voyager funguje uz 50 rokov?
Cisty sudruh si. Ked zjes hovno, budes mladnut. Ale psst. To je tajna infoska od vlady.
|
|
Re: zmodernizovat bez záruky
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
8.4.2022 22:08
Upgrade raketovej technologie v state kde upgrade elektriciek v blave robi ceska firma sa mi zda ako realna len v dobsinskeho rozpravkach. Si isiel okolo leteckych opravovni v trencine?
|
|
Re: zmodernizovat bez záruky
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
8.4.2022 22:21
Tak si si zodpovedal?
30 rokov si volite zlo a mensie zlo. Co 30 rokov aj viac.
Na pekne reci ludi, co vas aj mna maju uplne u riti. Ale podme volit to mensie zlo. Pome. Zmena. Teraz to bude zmena a teraz tiez a dnes tiez. A my sme zmena.
Slepo. Slepo. Slepo. Slepo. Jozko podnikatel z hrncami bude dobry poslanec. Nie tento co bol pravnik.... Nie tento aktivista... aaa tento co bol uradnik... Mmmm... Pockat tento mal noviny... Ten bude ten spravny... Aaa pockat tento mal faxcopy to bude nas clovek... Pockat nie... Byvaly smerak bude popici minister obrany... Mmmm.... Nie pockat... Obchodnik s vodkou bude to prave...
|
|
Re: zmodernizovat bez záruky
Od: Dezolat
|
Pridané:
9.4.2022 0:49
v podstate mas pravdu, a co navrhujes ako riesenie?
|
|
Re: zmodernizovat bez záruky
Od: meno netreba
|
Pridané:
9.4.2022 0:54
dole nizsie odporuca citat nejaku neonazi literaturu.. takze asi konecne riesenie
|
|
Re: zmodernizovat treba celu spolocnost
Od: anonymous2743
|
Pridané:
9.4.2022 14:17
Lenze to je demokracia. Este priekazne 10x bude treba vymenit politikov, kym sa najdu nejaky schopny.
Ak ti to vadi, cim by si to nahradil? Diktaturou?
|
|
Re: zmodernizovat treba celu spolocnost
Od: 33jkl33
|
Pridané:
10.4.2022 18:38
Veď tú tu už máme. Čítal si ty vôbec ten článok pod ktorým diskutuješ?
|
|
Re: zmodernizovat treba celu spolocnost
Od: Diskusie!
|
Pridané:
10.4.2022 20:32
Ty musíš byť na dsl.sk nový, tak vitaj. Tu sa články preskakujú a rovno sa diskutuje. Pravidlo v diskusii číslo jedna: Hlavne nie k téme! Pozdravujem syntax terrora a posielam kvety z PDA cez wifi vo veľkom kancli a tak ďalej...
|
|
Re: zmodernizovat treba celu spolocnost
Od: anonymous2743
|
Pridané:
11.4.2022 12:30
Ano, cital. A cital si ty prispevok na ktory odpovedam?
Demokracia nie je ziadny happy end. A aj to co sa deje teraz je jej sucastou. Ale kym je to demokracia, vzdy to mame moznost zmenit. Ked to bude diktatura, uz tu ta cenzura bude nastalo.
|
|
tebe jebe
Od: ijjjjjjjjjjjjjj
|
Pridané:
8.4.2022 21:18
mas to trosku pomylene, v roku 2015 bola poziadavka na modernizaciu s300, avsak rusko nas vyhodnotilo ako nepriatelska krajina, tym padom nam nedovolila ziadanu modernizaciu, a urcite slovensky zbrojarensky priemysel ktory produkuje nikym nechcene zuzany bude schopny vediet zmodernizovat s300, co tu pises je cista ruska propaganda, myslel som ze vas uz vyhostili z ambasady
|
|
Re: tebe jebe
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
8.4.2022 21:22
Uplne sa zabavam na Vas.
Patris medzi tych 98 percent botov.
Aky kolvek iny pohlad na danu vec, je pre vas ruska propaganda.
Zasnem aky tupci ste.
Naprogramovane stroje. No dajte daco, nech sa este pobavim.
|
|
Re: tebe jebe
Od: siadisajdai
|
Pridané:
8.4.2022 21:30
nejak si zabudol na argumenty, ale vsak ked nie su argumenty staci acohentizmus pouzit nie?
|
|
Re: tebe jebe
Od: bruce willis
|
Pridané:
8.4.2022 22:05
Minule som si otvpril sexzoznamku a tam medzi muzmi v reklame na mna vybafol Putler na medvedovi... Naco si ten psychopat plati reklamu v strednej europe ? Zeby sa nam tu chystal kandidovat za Zemana ?
|
|
Re: tebe jebe
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
8.4.2022 22:14
Ty musis byt pekne v pici, ked brazdis sexzoznamky.
|
|
Re: tebe jebe
Od: bludič
|
Pridané:
9.4.2022 17:16
ak máš pocit, že 98% ľudí okolo teba sú jebnutí, iba ty máš vo všetkom jasno, možno by bolo dobre zvážiť možnosť že ten jebnutý si tu ty ;)
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
9.4.2022 17:53
Takže ty tvrdíš, že vplyvom úzkej spätosti jebnutosti so štatistikou je väčšinový volebný systém priekazne inheritne neoptimálny?
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
8.4.2022 22:19
Keď je iOfca proti, je jasné, že to bol správny krok :D
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: Silly billy
|
Pridané:
9.4.2022 11:42
Patriot je zo 60. rokov?
Navrhnutý 1969, postaveny 1976, v službe od 1984. Verzia ktorá k nám prišla prešla modernizáciou v troch fázach: 1995, 1996 a 2000. Nehovoriac o pravidelnych software aktualizáciach.
Rozprávaš rovnaké sračky ako napísal Fico v statuse z Dubaja.
Už sa uvedomte a začnite si overovať fakty, lebo len konzumujete, čo si prečítate.
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
9.4.2022 12:37
1969 su 60 roky. Ich koniec.
Je to stare je? Nepatri nam? Nepatri.
Co branilo, darovat Patrioty Ukrajine?
Preco sme im poslali srot? Naco im je zastarany system, ktory je pre nas zbytocny? Nam je zbytocny a im nebude? Nas by uz chranit nevedel ale ich ano?
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: anonymous2743
|
Pridané:
9.4.2022 14:21
'Co branilo, darovat Patrioty Ukrajine?'
To ze priekazne ziadne nemame.
|
|
Re: Einstein vsetko najlepsie
Od: OriginalnyKoumak
|
Pridané:
10.4.2022 10:14
Daruj mi tvoj dom, urcite ma uz okolo 50 rokov a nebol modernizovany, iba udrziavany. Ty chod do podnajmu, alebo si kup novy = to je zhodne ako uroven tvojho zmyslania :)
|
|
Re: pozrite si hegerov FB
Od: Dezolat
|
Pridané:
8.4.2022 23:49
Keby len na Slovenksu, kamo...ale aj v Cesku, Madarsku, Rusku, samozrejme na Ukraine a v Polsku, Estonsku a Litve, Lotyssku atd.
Sme v prdeli.
|
|
Re: pozrite si hegerov FB
Od: nie tak rychlo
|
Pridané:
9.4.2022 12:08
Ty tupý prorusky jebko.
Tvoj dedo je aj tvoj tatko, alebo ako mozes byt takto jebnuty?
Rusko napadlo Ukrajinu a zabija a znasilnuje zeny, deti a zerie psov.
V Rusku im to jebe na gebulu ale co máš ty zntoho?
|
|
ultraradikalny konsenzualizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
9.4.2022 12:24
Lenže to všetko robia pre vyššie dobro!
Podľa médií to síce najprv vyzeralo, že je len jedno vyššie dobro a cestu k nemu vytyčujú spojenci, ale Rusko predložilo úplne rovnaké dôkazy, čím sú de jure priekazne nespochybniteľné.
Takže je jasné, že vyšších dobier je priekazne viac!
|
|
dislokacia
Od: dislokujeme techniku
|
Pridané:
8.4.2022 19:55
je spravne,ze v dnesnej vyspelej a modernej demokracii chranime nasu slobodu a vsetky opacne nazory a ine hrozby ihned priekazne eliminujeme
slava ukrajine,iraku,lybii,jemenu,syrii,afganistanu
|
|
ultraradikalny gamerizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
8.4.2022 21:11
Presne tak. Kto aspoň sám verí, že vyhrá, nepotrebuje sa zaštiťovať oporu v zákone, takže protiútok by bol priekazne nefér.
|
|
Re: dislokacia
Od: Pliaskam
|
Pridané:
11.4.2022 9:21
Nuz ani v demokracii ked niekto priekazne napise ze 2 + 2 je 9 a oznaci totalnu kokotinu za opacny nazor, tak by ho uverejnit nemali.
|
|
Re: blokovanie nazoru
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
8.4.2022 20:12
Admin, dufam ze uz mas zabezpecenu aj inu domenu, a vsetko na stranke zalohovane u seba a kopiu niekde u kamosov, pretoze ked toto vypnu, a naozaj by som sa necudoval, tak na svete bude naozaj priekazne smutnô.
|
|
Re: blokovanie nazoru
Od: svsfv111
|
Pridané:
8.4.2022 20:46
neboj nic, dsl.sk nema https, tam sa NBU ani nedostane :D
|
|
Re: blokovanie nazoru
Od: Menšia väčšna
|
Pridané:
9.4.2022 11:56
omyl, má
|
|
Re: blokovanie nazoru
Od: sensei-san
|
Pridané:
9.4.2022 19:45
o.O ! To sa kedy stalo?
|
|
Re: blokovanie nazoru
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
9.4.2022 23:50
niekedy po mojom prispevku zrejme...
|
|
republiku si rozvracať nedáme!
Od: mattti
|
Pridané:
8.4.2022 20:21
Je to jedna boľševická lúza. Odhodili masky a idú na hulváta.
|
|
Re: republiku si rozvracať nedáme!
Od: Dezolat
|
Pridané:
9.4.2022 0:03
Najvacsia slabina demokracie je, ze rozhoduju obycajni ludia...a preto je potrebne nad nimi drzat informacne pole
|
|
Antivax
Od: bruce willis
|
Pridané:
8.4.2022 20:31
No povedzme si to rovno ja kebyze som Kim tak vyuzivam najvatsiu slabinu demokraciu co to ide. Niet nad rozostvany narod muhehehe Heil Vasky.
|
|
Re: Antimozog
Od: StalinGulag
|
Pridané:
8.4.2022 20:32
počíta sa za rozoštvaný národ aj keď je to len 5 kusov ovčiarského tribunálu?
|
|
Re: Antimozog
Od: Majorán Kotletíny
|
Pridané:
8.4.2022 21:00
Nepodceňuj množstvá ludí ktorí dostávajú keš na benzín a rožky. Piati prezradili svoju identitu, ale ďalší traja ich podporujú anonymne.
|
|
Re: Antimozog
Od: Janko Zygelitki.
|
Pridané:
8.4.2022 21:24
aa to su ti pacienti co sa im podarilo uniknut z liecebne?
|
|
Solidny vykon
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
8.4.2022 20:37
Precitajte si protokoly sionskych mudrcov.
Ci uz je to fejk alebo nie. Tie veci, co su tam popisane sa realne deju.
Je tam aj sekcia o tom, kto sa nam postavi, tych znicime. A ako mame moznost vidiet. Ruska vlada sa systemu postavila a cely svet, ktory si podriadili Zidia ide proti nim. Ovladaju media, politikov a velke zberne penazi.
Osobne si myslim, ze Putin je len prostrediok a cele je to v sulade s planom. Mladi Rusi stratia tymto narodne citenie. Putin tymto len vydlazdil cestu.
Zaver dejstva bude totalna zmena systemu po vzore Ciny, Saudskej Arabie a pod.
Demokracia bude zrusena.
No nechajme sa prekvapit.
|
|
Re: Solidny vykon
Od: Salmonelix
|
Pridané:
8.4.2022 20:52
kto by už čítal také staré konšpirácie keď má na nete plno nových moderných hoaxov a množstvo ruskej propagandy
|
|
Re: Solidny vykon
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
8.4.2022 21:06
Kde je ta ruska propaganda?
Ja uz 20 rokov vidim len tu zapadanu. S USA na vecne casy.
Tak si to rozmenme. Byty domy cez 300k a viac dolarov. Ked sa v USA nezadlzis alebo minimalne nemas kreditku ti ani najom nedaju.
Po uliaciach velkych miest su stanove mestecka. 60milionov ludi na pokraji chudoby z 329 milionov. Tupa zabava, tupe relacie a neskutocny konzum sluzieb a vyrobkov. Socialny system uplne nahovno. Pridavaju si dolare do systemu ako sa zobudia.
Nehnevaj sa. Jediny stat na svete, kde to funguje a aj spolocnost je Svajciarsko. Pekne videky, inteligentni ludia, vlada a hlavne, ze dolezite otazky si zodpovedaju vsetci v referende.
USA je centrom dekadencie. Vyuzivaju ine narody a vyciciavaju ako to len ide.
|
|
Re: Solidny vykon
Od: kde sú oči čierne
|
Pridané:
8.4.2022 21:16
A ako asi rusáci naprogramovali tých svojich odporných aziatov na vraždenie slovanov ?
Bomba (2020) (seriál) Odnaždy v pustyně (2022) Pervyy Oscar (2022) Svoja vojna (2022) Magadan: Stadt erbaut auf Knochen (2016) Svideteli (2018) Děd Morozov (2020) (seriál) Aljoša (2020) (seriál) Blokadnyj dněvnik (2020) Perevod s německogo (2020) (TV film) Kadiš (2019) Pryžok Bogomola (2019) (seriál) Batalon (2018) (seriál) Maminy špilki (2019) Ždi meňa (2019) (seriál) 321-ja sibirskaja (2018) Almazy Stalina (2016) (seriál) Na poroge ljubvi (2018) (TV film) Sto dněj svobody (2018) (seriál) Vostochniy front (2017) Dezhurstvo (2018) Poslednij rubež (2015) Džulbars (2017) seriál) Operacija Muchabbat (2017) (seriál) Komissarša (2017) (seriál) Doktor (2014) Budni vojny (2016) Apostasy (2017) Front (2017) seriál)
The Medal (2016)
|
|
Re: Solidny vykon
Od: kde sú moje oči čierne
|
Pridané:
8.4.2022 21:24
Čužaja vojna (2014) (TV film) Leningrad (2014) Operacija "Něvidimka" (2015) (seriál) Sled Istrebitelja (2015) Pěreryv na vojnu (2014) Achrome (2022) Shugaley (2020) Snajper (2020) Glaza (2020) Povar (2020) Na ruběže. 2014) (seriál) Kljatva (2019) Čjornyje ušlaty 2018) (seriál) Vysota 220 (2019) Topor (2018) (seriál) Mednoje olnce (2018) (seriál) Vstreči na Elbe (2015) Serdtse vraga (2017) Do vidanija, malčiki (2014) (seriál) Ně pokidaj meňa (2014) (seriál) Granit (2021) Sto minut iz zhizni Ivana Denisovicha (2021) Zoya 2021) Čjornoje more (2020) (seriál) Zoja (2020) Diversant: Krym (2020) (seriál) Nekonečný koridor (2014) Smerš (2019) (seriál) Ostaťsja v živych (2018) (seriál) Krepkaja broňa (2017) (seriál)
|
|
Re: Solidny vykon
Od: kde sú moje oči čierne
|
Pridané:
8.4.2022 21:26
Tri dňa do vesny (2017) Battles (2015) Staroje ružjo (2014) (seriál) Getěry majora Sokolova (2014) (seriál) Orden (2015) (seriál) Osovec 2018) Prikazano zabyť (2014) Moje sestřička (2019) Sem par něčistych 2018) Pěrevodčik (2014) (seriál) Sněg i pepel (2015) (seriál) Za akonamy vojennoho času (2015) (seriál) Apperkot dlja Gitlera (2015) seriál) Snajper. Oficer SMERŠ (2017) (seriál) Donbass. Okraina (2019) Kreposť Badaber (2018) (seriál) 72 časa (2015) Opolčenočka (2019) Na Paříž! (2019)Loučit se nebudeme (2018) Molodaja gvardija (2015) seriál) Istrebiteli. Poslednij boj (2015) seriál) Prazdnik (2019) (TV ilm) Snajper: Poslednij vystrel (2015) (seriál) Kreposť: Ščitom i mečom 2015) 28 hrdinů: Legenda a pravda (2016) Escape from Tarkov. Raid. 2019) Krik tišiny (2019) (TV film) Ladoga (2014) (seriál) Soldatik (2019)
|
|
Re: Solidny vykon
Od: kde sú moje oči čierne
|
Pridané:
8.4.2022 21:27
Sekretnoje oružije (2019) Cholodnoje tango (2017) Ruské mládí 2018) Něbo (2021) Koridor života (2019) Annina válka (2018) Zachránit eningrad (2019) Solncepjok (2021) Tanki (2018) Jedinička (2015) Ljotčik (2021) Děvjatajev (2021) Doroga na Berlin (2015) Něsokrušimyj (2018) Batalon (2015) Bratrstvo (2019) Rudý přízrak 2020) Sobibor (2018) Poslední hranice (2020) Neznámá bitva (2019) Bitva o Moskvu (2016) ...a jitra jsou zde tichá (2015) Legenda jménem T-34 (2018) Bitva o evastopol (2015)
|
|
Re: Veslelá pésenka
Od: H.CH.H.
|
Pridané:
9.4.2022 13:04
www.facebook.com
/100004909089023/videos/248660757469865/
|
|
Re: Solidny vykon
Od: ...
|
Pridané:
8.4.2022 21:20
to preto, ze mas selektivnu slepotu. Ked ta prejde rusky tank, tak budes aj tak tvrdit, ze je americky.
|
|
Re: Solidny vykon
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
8.4.2022 21:55
Ja sa na rozdiel od vas nenechavam ovladat strachom.
Noze okrem tipka co tu tuct ruskych filmov postol, ktore z nich prenikly do Eu do meistremovych sluzieb?
A zjavne ich mozno aj vsetky videl. Pre mna strata casu cely filmovy priemysel.
Chlieb a hry. Ale ved nech sa paci. Papkajte propagandy. Mate na vyber. Robte si co chcete.
|
|
Re: Solidny vykon
Od: blby neonacek
|
Pridané:
8.4.2022 22:52
to mozno nie, taki ako ty vacsinou strach vyuzivaju na ovladanie inych.. krajna pravica vzdy potrebuje navodit pocit ohrozenia, aj v case mieru potrebuje najst nepriatela (zidia, romovia, migranti, lekari, zly zapad...), na ktoreho moze zvalit vsetky problemy.. inak by ich nikto nevolil, lebo na riesenie realnych problemov nemaju kapacity.
|
|
Re: Solidny vykon
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
8.4.2022 23:10
Vidis aky si?
Si neschopny precitat si nieco o Zidoch. Si nechopny o tom diskutovat bez toho aby si ma hned neoznacil za nejakeho antisemitu.
Ja tu cely cas vravim o mafii a o moci. Ked ma niekto moc robi si co chce.
To je fakt. Mafia si vzdy najde cestu ako ludom obhajit svoje ciny. Mafiani su aj araby. Nie su to len zidia. V podstate je jedno ci je to Zid alebo niekto iny. Su to sociopati. Moci chtivy ludia.
Mne jedno ci je to Zid. Len sa krasne ukazuje ako ludia na to reflektuju. Zid mafian je ok. Je to len pomenovanie. Su to pozemstania s chutkami vladnut, ovladat.
|
|
Re: Solidny vykon
Od: blby neonacek
|
Pridané:
9.4.2022 0:10
ako antisemita si sa tu vykreslil sam, bez akejkolvek pomoci.
este aj v poslednom prispevku sa ti nepodarilo nic len niekolko krat asociovat slova zid so slovom mafia
|
|
Re: Solidny vykon
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
9.4.2022 0:37
Este raz ti zopakujem.
Mne su mafiani u riti. Jednoducho je tu skupina hracov co ma potrebu ziskat moc a kontrolu nad surovinami a chcu tvorit zakony.
Ked nechces byt sucastou sa prisposobis a v tomto pekle si vytvoris raj aky ti vyhovuje.
Cela rec je len zhluk frekvencie a obrazkov,ktore ti mozog vyhodnocuje.
U teba absentuje mafia. Lebo mas zastaranu predstavu o mafii.
Mas ruzovu predstavu o vladnuti. Ano aj vo svajciarsku su zaujmove skupiny a aj napriek tomu, ze to tam funguje asi najlepsie tak mafia sa vie podelit aj s ludom samotnym. Je viac sofistikovana ako ktora kolvek ina.
Pre mna je mafia aka kolvek vlada. Niekde sofistikovansia niekde menej. No stale je. MOC je DROGA.
|
|
Re: Solidny vykon
Od: anonymous2743
|
Pridané:
9.4.2022 14:38
Ano zaujmove skupinu su, bohati financnici korumpuju demokraciu, to je pravda. S tym asi nikto nema problem suhlasit.
Ale v momente ked tam vlozis slovicko zid, prezradis vsetkym ze aj ty si naletel. Lebo prave ti bohati financnici potrebuju aby sa vina zvalila na niekoho ineho, aby ludia boli rozdeleni a nezvladli proti nim urobit nic.
Druha svetova sa podla teba nestala? Genocida zidov v koncentracnych taboroch podla teba nebola? V momente ked z vsetkeho zacnes obvinovat zidov ktorym uz tak bolo strasne ukrivdene, je normalna reakcia zhrozenie nad tym co pises. Nikto z nas predsa nechce aby sa nacisticke zverstva opakovali. Potom sa necuduj ze ta kazdy normalny clovek odpise ako dalsieho debilneho neonacka.
A len tak mimochodom, ani vo svajciarsku to nie je raj. Je tam prekvapujuco celkom dost korupcie na vysokych poziciach. Ale ano, ta priama demokracia tam ako tak funguje.
|
|
Re: Solidny vykon
Od: ffdf
|
Pridané:
9.4.2022 15:48
Veru nenaletel! Iba Ty akoby si ich nevidel...všetky banky, zbrojovky, megakoncerny...si myslíš, že ich vlastnia arabi??
Vlastnia ich takí ako je Chodorkovskij! A ten vieme, z akého je kmeňa! :-)
|
|
Re: Solidny vykon
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
8.4.2022 23:26
USA od skoncenia druhej svetovej neoznacuje Rusko ako za hrozbu aj v case pokoja a prosperity?
Ved uvazuj co sa tu deje.
Nie su to prave demokrati, ktori ta strasia krajnou pravicou?
|
|
Re: Solidny vykon
Od: blby neonacek
|
Pridané:
9.4.2022 0:50
oooo ano, demokrati ma strasia krajnou pravicou :) ty si asi nezazil 90 roky ked po mestach pobehovali skinheadi a terorizovali mladych, ktori sa k nim nehlasili... tupe 100 kilove telce co si dovod vzdy nasli a utocili hlava nehlava aj na baby.
presne taki isti teraz sedia v parlamente v mencestrovych sackach a stale hladaju noveho nepriatela aby mohli spolocne bojovat, lebo iba to ich bavi. takych nikdy nebudes pocut hovorit o tom ako zlepsit zdravotnictvo, skolstvo ani nic ine.. lebo to nevedia
a k prvej otazke..
neoznacoval sovietsky zvaz zapad za hrozbu aj v case pokoja a prosperity? az tak, ze sa na hraniciach strielalo do ludi.. ale nie tych co by utocili na ten nas raj na zemi. ale vlastnych, co sa snazili zufalo z toho marazmu utiect
neoznacuje rusko zapad za hrozbu od nastupu putina? ked som pustil RT tak tam neriesili nic ine, len ako je to risa zla, rozpinavych amikoch ktori im chcu vsetko ukradnut a podobne bludy. pritom hlavny dovod preco sa staty pridavali k nato je strach z ruska
|
|
Re: Solidny vykon
Od: ...
|
Pridané:
9.4.2022 9:15
skoda reagovat, sam vidis ze prokremelska uderka je aktivna. Bud rovno boti, alebo kokoti. Nenavyberas si. Aj s tym trollom na vrchu.
|
|
Re: Solidny vykon
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
8.4.2022 21:29
Si tu demokraciu na gretsky sposob niekde videl aby ju bola mozne zrusit?
|
|
Re: Solidny vykon
Od: blby neonacek
|
Pridané:
8.4.2022 22:26
konecne sa iOvecka demaskovala.. tolko picovin co si tu uz popisal a stale sme sa nadejali, ze to mas v hlave len popletene. ale propagovat tu najubohejsiu neonacisticku kvazi literaturu, to uz je trochu moc. paradoxne, teraz uz vsetky tvoje komentare, ktore si tu kedy vygrcal, davaju vacsi zmysel...
od ludi schopnych velebit tisa ako prveho prezidenta, takych co aj hitlera dokazu prehlasit za mierotvorcu atd, sa ani neda ocakavat nic ine, ako ze teraz budu obhajovat putina
|
|
Re: Solidny vykon
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
8.4.2022 22:53
Ked si prestanes domyslat bude to fajn.
Mne je tiso, fico, kotleba, putin, bidet, taliban, jakuza, cina, uplne u riti.
Ja si tvorim realitu okolo seba a zijem si pokojne a mam nadhlad. Pisem sem veci s cistej zabavy s nadhladom. Presne viem, kedy to bude zelene, kedy sede.
Som nad tvojim zmyslanim. V skutocnosti si sa demaskoval ty sam.
MAFIA si s tebou vytre rit kedykolvek. Ale vies co. Aby si bol spokojny.
Putin je stary dedo, ktory si sam zmyslel ako ide zatocit na Ukrajine. Ale ako dedo nepremyslel a dostal od Ukrajincov na frak. Na injekciu s nim. Zvrhnut. Diktatorov nechceme. Slava Ukrajine. Slava USA. Chcem v Rusku nesfalsovane demokraticke volby. Slobodu Rusku. Otvorena spolocnost je cesta.
Oda na radost. Boh zehnaj Amerike.
|
|
Re: Solidny vykon
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
8.4.2022 22:54
Z cistej zabavy*
|
|
Re: Solidny vykon
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
9.4.2022 18:06
Zabavi*
|
|
Re: Solidny vykon
Od: Dezolat
|
Pridané:
8.4.2022 23:47
Nad vsetkym mas nadhlad a tvojmu prenikavemu intelektu nic neujde. Nie si ziadna ofca, ziadny clen stada, lebo ides proti prudu!
Si naozaj obdivuhodny, raz ked vyrastiem, chcem byt ako ty, moj hrdina. Nevzdavaj svoj boj!
|
|
Re: Solidny vykon
Od: blby neonacek
|
Pridané:
8.4.2022 23:52
uprimne, tazko uverit, ze to mas v riti a uz vobec, ze mas nadhlad.
hlavne ak teda citis potrebu v it diskusii odporucat ludom antisemtisku propagandu
|
|
Re: Solidny vykon
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
9.4.2022 0:43
Aka antisemistka. Ved si to precitaj. Bud hladny po literature. Citaj jednu druhu tretiu paiatu stranu sveta. Cital som aj Hiterovu knihu. Precitam hocico.
To neznamena, ze som proti zidom. Ved nebud debil.
Precitam si aj 5 vedeckych prac od roznych vedcov na jednu a tu istu temu. Nemozes si utvarat nazor a skladat mozaiku sveta len z jedneho pohladu.
Vedel si ty o tóm ze 2+2 moze byt aj 5? Len to musia byt specialne podmienky? Ale z matematickeho mhladiska to tak moze byt, ked budu splnene parametre?
|
|
Re: Solidny vykon
Od: blby nacek
|
Pridané:
9.4.2022 1:04
:D cakal som kedy sa na prekrucanie faktov zacne zneuzivat aj matematika :D
a ano, o tóm, ze vysledkom 2+2 nemusi byt 4 viem
|
|
ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
9.4.2022 5:40
Len si Vás dovoľujem upozorniť, že nevediete spor o tom, kto má pravdu, ale len kto je väčší kokot a viete leda hovno. V matematike 5 niečo buď je, alebo nie je. Tá má "moze byt" či "nemusi byt" aj s celým princípom neurčitosti priekazne v piči.
|
|
Re: ultraradikalny matematicizmus
Od: anonymous2743
|
Pridané:
9.4.2022 14:49
Ja mam take podozrenie ze syntaxik je priekazne profesor matematiky ktory sa sem chodi odreagovat.
|
|
Re: ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: blby nacek
|
Pridané:
9.4.2022 19:37
ano, ako som pisal hned v mojich dalsich komentoch.. naziOfca sa snazila navodit dojem, ze existuje nejaka ALTERNATIVNA pravda, a ze ked si clovek nastuduje dostatok zdrojov, zisti, ze ani zakladna matematika nefunguje, co je cista hlupost a ohybanie a prekrucanie faktov na styl dezinfo sceny.
2+2 bude vzdy 4 ak + je znamienko pre scitanie a operaciu robime na nekonecnej mnozine vsetkych prirodzenych/racionalnych/realnych... cisel.
2+2 sa moze rovnat aj 1, ak by sme robili operaciu scitania na mnożone {0, 1, 2}, tam je ale definicia tej mnoziny velmi dolezita. rovnako aj + by nemuselo nevyhnutne znamenat operaciu scitania.
zjavne niektori jedinci su to schopni vyhodnotit tak, ze ani matematika nie je jednoznacna.
|
|
Re: ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: blby nacek
|
Pridané:
9.4.2022 19:37
a potom ta budu presviedcat, ze hlupak si ty, lebo sa na vsetko pozeras len z jedneho uhla.. tak sorry, ale nepotrebujem citat hitlera ani nejake tupe konspiracie na to aby som si utvoril nazor na svet. to je tiez taka chora predstava, ze clovek musi precitat vsetko, aby sa mohol k niecomu vyjadrit. pritom sami citaju 5 vedeckych prac len preto, ze prve 4 su prilisny mainstream a keby bolo treba tak najdu aj jednu z miliona, ktora by tvrdila to, comu dopredu verili
|
|
Re: Solidny vykon
Od: blby nacek
|
Pridané:
9.4.2022 1:12
to vsak neznamena, ze 2 + 2, s jasne zadefinovanou operaciou scitania napriklad v mnozine prirodzenych cisel nebude vysledok vzdy 4
takze, ak to bola snaha zneuzit teoriu grup na to, aby sme mali pocit ze neexistuje jedina pravda, nevysla
|
|
Re: Solidny vykon
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
9.4.2022 18:05
Nie ze by som ovcu 2x musel ale jedina pravda nam znama zatial nie je, aj jed mozno existuje.
|
|
Re: Solidny vykon
Od: blby nacek
|
Pridané:
9.4.2022 21:26
ja som hovoril o pravdivosti tvrdeni v matematike.. tam neexistuje "alternativa" k pravda. ak sa niekto snazi navodit dojem, ze existuje tvrdenim, ze 2+2=5 tak cielene zavadza
|
|
Re: Solidny vykon
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
10.4.2022 2:39
Lebo si debil a nezaujimas sa o kvantovu fyziku.
Ako sam tvrdis, nepotrebujes dostatok informacii aby si si utvoril nazor. Potom sa sam znegujes, ze vies o informacii, ze 2+2=5 moze byt za specialnych podmienok 5.
Potom napises, ze to tak nemoze byt.
Iba tolko k tebe. Uz obycajny obchodnik s tebou vyjebe ale tvoj obchod budes povazovat za vyhodny.
|
|
Re: Solidny vykon
Od: blby racek
|
Pridané:
10.4.2022 3:27
tak s tebou fakt nema vyznam diskutovat ty tupy kokot
|
|
Re: Solidny vykon
Od: Ukolebavka
|
Pridané:
10.4.2022 3:34
https://youtu.be/uGkrzmuA7DU
|
|
Re: Solidny vykon
Od: aj vam kokoti
|
Pridané:
10.4.2022 3:51
https://www.youtube.com/watch?v=ZuCimr2eI9Y
|
|
Re: Solidny vykon
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
10.4.2022 11:12
Landa na cosi poukazal. Je to pravda alebo nie?
V eu plati gdpr a napriek tomu nemame problem zverejnit tvar aj adresu putinovej dcery, nie je politicka. Je to ok?
Ak ano, zverejnime odresy vsetkych prachacov, aj tych nasich.
|
|
Re: Solidny vykon
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
10.4.2022 2:39
Lebo si debil a nezaujimas sa o kvantovu fyziku.
Ako sam tvrdis, nepotrebujes dostatok informacii aby si si utvoril nazor. Potom sa sam znegujes, ze vies o informacii, ze 2+2=5 moze byt za specialnych podmienok 5.
Potom napises, ze to tak nemoze byt.
Iba tolko k tebe. Uz obycajny obchodnik s tebou vyjebe ale tvoj obchod budes povazovat za vyhodny.
|
|
Re: Solidny vykon
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
10.4.2022 10:54
To ze citas kvantovu fyziku je chvalyhodne. Ked citas, tak citaj s pochopenim. Ak zoberiem 2 castice + 2 castice a na konci mam 5 neznamena, ze 2+2=5.
|
|
Re: Solidny vykon
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
10.4.2022 11:11
Menej emocii. Pozornejsie citaj.
Pisal som musia byt splnene urcite podmienky aby 2 + 2 = 5 mohlo vyjst.
Za beznych podmienok to bude vzdy 4.
Ved guugl mas. Pohladaj si.
|
|
Re: Solidny vykon
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
10.4.2022 11:24
Nemam emocie som autista. Ak napises ze 2+2=5 , musis presne povedat kedy. Lebo inak jednoduchsi clovek to zoberie ako vseobecnu pravdu a 2 dni s tymto internetovym zdrojom bude ohurovat na matematickej olympiade.
|
|
Re: Solidny vykon
Od: blby nacek
|
Pridané:
9.4.2022 1:28
inak ak si teda taky scitany ako hovoris (a mas nadhlad), celkom nahodicka, ze tu odporucas prave tu knihu, ktoru odporucaju odsudeny neonacisti ako kotleba a spol. ze by rovnaka nahodicka ako tie ich seky?
na druhej strane ak si cital len tu a mein kampf, tak sa ti vobec necudujem, ze to pre teba je uplne normalne a nevidis tam ziadny antisemitizmus
|
|
Re: Solidny vykon
Od reg.: andin
|
Pridané:
11.4.2022 12:54
Rychlo sa chod pozriet ci ten odsudeny neonacista kotleba nepouziva rovnaku zubnu pastu ako ty. Lebo ta za to pozenieme aj do Haagu.
|
|
Re: Solidny vykon
Od: blby nacek
|
Pridané:
12.4.2022 2:14
:) ja nikoho do Haagu neposielam. ak by som mal niekoho niekam poslat, tak ifcu spat do skoly. podla toho ako reagoval na moje prispevky, ma zjavne problem porozumiet pisanemu textu
mozno si uz niekedy pocul: "Povedz mi, čo čítaš, a ja ti poviem, kto si."
pochybujem, ze niekto pozna podobny vyrok so zubnou pastou. ak pouziva zubnu pastu, tak asi nebude uplne prasa.... ale zas zalezi aj ako casto, to je asi vsetko co by som k tomu vedel
ver mi ci nie, ja som sem neprisiel podporit navrh na blokovanie akychkolvek webov. nemyslim si, ze by to bola spravna cesta ako bojovat s dezinformaciami. ale po postupnom citani diskusie ma ten jeho prispevok tak nastartoval, ze som musel... takze prepacte vsetci, aj ty tupa ovca :)
|
|
Re: Solidny vykon
Od reg.: andin
|
Pridané:
12.4.2022 11:52
Na to aby si mohol niekoho sudit a hovorit mu kto je by si musel mat naprv prehlad a teda citat vsetko bez predsudkov, ako ti to pisala ovca nad tebou.
Moj komentar ti mal naznacit ze ak hodnotis ludi podla toho co citaju (pozeraju, pocuvaju, ake veci pouzivaju) tak si proste jednoduchy a plytky. Ale za to hanbit netreba.
Dik za urazku, od nimandov mi to lichoti :) ale aspon si sa na konci priznal k prchkosti takze mas +
|
|
Re: Solidny vykon
Od: blby nacek
|
Pridané:
12.4.2022 14:24
tupa ovca patrilo iofci
citat bez predsudkov - suhlas
citat vsetko - nesuhlas - clovek nemusi, ani nema sancu precitat vsetko, preto je vyber dost dolezity
|
|
Re: Solidny vykon
Od reg.: andin
|
Pridané:
13.4.2022 12:09
ok sorry, potom beriem spat
|
|
Re: Solidny vykon
Od: blby nacek
|
Pridané:
12.4.2022 15:46
a prepac aj za to, ze ako clovek ktory neprecital vsetko, som sa snazil vyjadrit svoj nazor a poukazal na fakt, ze jedine 2 knihy, ktore tu iOfca spomenul, do velkej miery prispeli k tomu, ze v Nemecku sa v 30tych rokoch dostali k moci nacisti..
a ti si uz potom lasku k literature a slobode prejavu predstavovali inak, zagoogli palenie knih nacistami v 1933
na jednej strane tu vela ludi vyplakava nad blokovanim par webov (tiez s tym nesuhlasim), na druhej strane nemaju problem s ideologiou, ktora viedla k ovela vacsej cenzure a zverstvam
|
|
Re: Solidny vykon
Od: anonymous2743
|
Pridané:
9.4.2022 14:53
'Ja si tvorim realitu okolo seba ...'
Ak tomuto veris, tak ti to odporucam otestovat skokom spon z 2 poschodia. Realita je to co nezmizne ked v to prestanes verit.
|
|
Re: Solidny vykon
Od: sensei-san
|
Pridané:
9.4.2022 19:48
> Ja si tvorim realitu okolo seba
... with blackjack! And hookers!
|
|
Re: Solidny vykon
Od: tak tu mas
|
Pridané:
9.4.2022 19:33
si k0k0t
|
|
Ovnocuci čakajú a nevedia sa dočkať uvolnenia
Od: Mariján Rubeľko
|
Pridané:
8.4.2022 20:47
Žumpu nemožno blokovať donekonečna kal sa zbiera a jedného dňa prerazí svoje dno dno
|
|
Vsak toto
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
8.4.2022 21:03
Zistit, ze dali platnost do 30.6 a v lete schvalenie predlzenia bude musiet robit vratnik s upratovackou je skoro vizionarske ...
|
|
názor
Od: Kevlar
|
Pridané:
8.4.2022 22:07
Aké blokovanie webov???
Pani prezidentka pezinskej skládky, šiby-ryby???
|
|
Re: názor
Od: Smkakaka
|
Pridané:
8.4.2022 23:02
Zablokovanie webov prinieslo aj jeden problém. Kam s popletenymi diskutujúcimi. Ako vidno časť zavítala trollovať aj na dsl
|
|
Re: názor
Od: Dezolat
|
Pridané:
8.4.2022 23:58
Je len otazkou casu, kedy sa k mocui dostanu radikalni ultrakonzervativci, a zakazu hanbate weby ...
|
|
presne hore vsetko zle
Od: truhlik3
|
Pridané:
8.4.2022 23:18
cele zle je to, ze sa vsetci iba hadate. to vedie k vojne. ziadne kompromisy. v 89tom ludia spolu drzali, vzajomne rozpory risili hravo. teraz banal neexistencne a nedolezite problemy riesite len osocovanim, hadanim, nesuhlasom. narasta to poslednych 10 rokov. vobec nie je dolezita sloboda slova, ale vzajomna dohoda, spolocna cesta. kazdy je panovacny, mysli si ze len on ma pravdu. nikomu z vas by tusim nevadilo, keby bola vojna aj u nas. strasne. je mi z vas zle. mozeme sa fakt vsetci hambit. toto nie je buducnost, stale sa navzajom hadat. cim to vzniklo? slobodou slova? nie! zlou vychovou.
|
|
Re: presne hore vsetko zle
Od: Dezolat
|
Pridané:
8.4.2022 23:57
Vojna by mi nevadila, ale zvysujuce sa ceny potravin to uz ano...Navyse valorizacia dochodkov je stale nedostatocna.
|
|
veselo
Od: truhlik 3
|
Pridané:
8.4.2022 23:20
schvalne sem skuste napisat iba vesele veci. vtipy, sranda, hovadiny. urcite sa to bude lepsie citat.
|
|
Re: veselo
Od: A tento poznate?
|
Pridané:
8.4.2022 23:44
To je napad. Vtip si dame. Bol raz jeden moralista truhlik3, ktory druhym kazal o tom ake strasne je osocovat, hadat sa a zaroven posielal spoluobcanov s inym nazorom do Ruska.
|
|
Re: veselo
Od: Rum sranda bum
|
Pridané:
9.4.2022 14:05
Si ten vtip pokazil. Nie je tam s iným názorom, ale s ruským názorom.
|
|
Nacionalizmus na ukraine
Od: P U T I N
|
Pridané:
8.4.2022 23:55
Nacionalizmus je detská choroba. Sú to osýpky Ukrainskeho rodu.
|
|
Re: Nacionalizmus na ukraine
Od: truhl8k3
|
Pridané:
9.4.2022 8:59
Ludska blbost tu vzdy bude. nie vsetci dokazu byt mudri. ale ulohou mudrych je proti blbosti stale bojovat, aj ked vedia, ze ten boj je nekonecny. ale aj tak ma zmysel.
|
|
Re: Nacionalizmus na ukraine
Od: djkddk
|
Pridané:
9.4.2022 13:24
Veru ma, lebo ked sa tu premnozia take odpadky ako ten nad tebou...
|
|
Trochu zmiernite
Od: Elirus
|
Pridané:
9.4.2022 12:24
Ludia vi ste tu niektori ale strasne svine. Doteraz som si myslel, ze aspon prevazna vacsina navstevnikov tohto webu su chytri ludia, ale zacinam mat pochyby.
Nezastavam sa tych ludi vo vlade, su to lajdaci a babraci (ako bohuzial vacsina Slovakov), ale vidiet tolko nenavistnych komentarov, to je uz moc.
Tie nariadenia su radikalne, ale bohuzial v krizovych casoch sa musia niekedy aj take schvalovat. Rozhodne suhlasim s tym stazovat sa na ne a dohliadnut aby ich nepresadili na trvalo, ale mat aspon trochu porozumenia. Kopa Slovakov si take bludy cita bez rozmyslania a potom sa bohuzial stanu sfanatizovanymi. Kvoli nasmu biednemu skolstvu sa nemozeme spoliehat, ze budu ludia kriticky zmyslat, tak sa musi pristupit az k blokovaniu niektorych webov. Myslim, ze to uz mali urobit davno a korektne, aby poskodeni boli naozaj iba ti co zamernie siria nepravdu (no nestalo sa).
|
|
Re: Trochu zmiernite
Od: djkddk
|
Pridané:
9.4.2022 13:23
Tvoje prazdne kecy, ty si riadne mimo.
|
|
Re: Trochu zmiernite
Od: ITckar
|
Pridané:
9.4.2022 19:07
Odstahuj sa do Ciny alebo Severjnej Korei, ked ti imponuje CENZURA!!!!
|
|
Re: Trochu zmiernite
Od: sensei-san
|
Pridané:
9.4.2022 19:54
Správne! Aj na kelímku od jogurtu by si mal každý výrobca písať zloženie aké chce. A na ibuproféne kľudne môžu napísať, že pravidelné užívanie znižuje infláciu. Veď predsa každý prejav má rovnaké právo na existenciu, že?
|
|
Re: Trochu zmiernite tu rychlost
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
10.4.2022 10:52
Je velky rozdiel medzi pravdivym udajom a bohapustym vymyslom..
Ale vyzera to tak, ze od konca vladnutia tejto vlady sa nam tu na potvrdzovanie bohapustych vymyslov objavi ministerstvo pravdy..
|
|
Re: Trochu zmiernite
Od: Bajkonur
|
Pridané:
9.4.2022 19:11
Vsak jasne, preco by sme spravili zakon podla spravneho sudnictva, kde dostane moznost web o blokovani vediet a nieco s tym urobit... Jaaj, my schvalime cenzuru natvrdo, bez informacii daneho webu. Pohoda, klidek, tabacek.. Sme v EU!!
|
|
Re: Trochu zmiernite
Od: Elirus
|
Pridané:
9.4.2022 21:21
Ako som pisal, su neschopni to urobit poriadne a za to ich treba patricne zdrbat a zratat im to pri najblizsich volbach. Len si myslim, ze to nemusi byt hned nejaka ich zakernost, ale len babrackost, ktora splodila taky nedopeceny zakon. Neobhajujem ako sprosto ten zakon napisal, len hovorim ze v stave akom sme, s populaciou aku mame, je bohuzial potrebne aj u nas mat takyto druh blokacie skodlivych informacii (akurat nie v takej podobe v akej to teraz je).
|
|
Re: Trochu zmiernite
Od: ITckar
|
Pridané:
10.4.2022 11:16
Ale vsak ano, potrebne to je. Ale mysliet si, ze to je amaterizmus, ze ten zakon je postaveny takto, tak to je naivne. To je cisty zamer, aby mohli blokovat co chcu a nikto do toho nesahal. Rovnako to bolo uz X-krat, od nudzoveho stavu pri COVIDe, atd... Proste si schvaluju veci pre seba a maju na haku nejaku zakonnost, nezakonnost. Preto nevidim jediny dovod to obhajovat. V demokratickej krajine ma mat aj druha strana svoje praca, co jednoznacne obhajoba a moznost branit sa pred zablokovanim je!! A nie je nejaky demetny uradnik na NBU bude urcovat, co blokneme a co nie. Tak zrusme sudy!
|
|
Re: Trochu zmiernite
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
10.4.2022 12:47
Treba podporit kolikovu a sudy sa porusia. Som za. Harabinov duch treba zo sudov vysekat az na panel.
|
|
Koniec s dsl
Od: Arive derci
|
Pridané:
9.4.2022 12:27
Tak tu tu je riadna žumpa. Fuj
Toľko čitateľov ruskej pravdy.
|
|
Protivládny megaprotest na Slavíne!
Od: ZaMier
|
Pridané:
9.4.2022 13:16
Hegerova návšteva Buče nás definítne vťahuje do vojny, je to čisté šialenstvo čo vyvádza táto vláda. Ludia už majú pokrk nášho západného smerovania, treba sa zamyslieť nad vystúpením zo západných spolkov (Eu, nato) a nad nadviazaním priatelských vztahov s Ruskom, Bieloruskom, Sýriou a Kazachstanom! Pevne verím , že toto je definitívny zlom a na nedelnajší protest na Slavíne ktorý organizuje Robert Fico a strana SMER sa stane štartom petície za referendum o predčasných parlamentných a predčasných prezidentských volbách!!! Táto vláda a táto prezidentka musia čo najskôr skončiť, peticíiu za nové volby podporujú aj zvyšné proruské strany LSNS, KSS, Republika, SNS, Vlasť i Hlas-SD!! Očakáva sa podpora KOZ, OZ Kovo, Národných odborov, Revolučného odborového hnutia Martina Dana, Jednoty dochodcov Slovenska a Občianskeho tribunálu!!!
|
|
Re: Protivládny megaprotest na Slavíne!
Od: HahaVelmiVtipne
|
Pridané:
9.4.2022 13:40
Naco podporujes trolov? Tvoja ironia nie je vtipna
|
|
Re: Protivládny megaprotest na Slavíne!
Od: Dubaj párty juchuchú
|
Pridané:
9.4.2022 14:01
Dobrý pokus o vtip, ale už to nie je smiešne. Fico ktorý rozpredával státisíce zbraní a muníciu do Sýrie a prezrádzal utajované vojenské informácie. Nechal úmyselne schátrať našu armádu a spojil sa aj s fašistami. S fašistami potetovanými svastikami, ktorí organizovali petície za vystúpenie z NATO. Fico sa vysmieval z mrtvych civilistov a spochybňoval vojnové zločiny. Ak tu niečo vypukne ako prvý bude súdený za vlastizradu a kolaboráciu s fašizmom. Žiadny prevrat zo slavína ani nič podobné už nebude. Chlapci už pripravujú Dubaj párty.
|
|
Re: Protivládny megaprotest na Slavíne!
Od: sensei-san
|
Pridané:
9.4.2022 20:05
> Hegerova návšteva Buče nás definítne vťahuje do vojny,
> je to čisté šialenstvo
Mám pre teba smutnú správu: to či sme alebo nie sme vtiahnutí do vojny, o tom rozhodne Putin. Nie Heger, nie vláda, ale Putin.
Ak by na to potreboval nejakú zámienku (čo vôbec nepotrebuje), tak si nejakú vymyslí. Že sme im zostrelili lietadlo, že sme im zabili diplomatov, že sme im ukradli S-300, že prenasledujeme ruskú menšinu, že sme porušili Varšavskú zmluvu, ... to je úplne jedno. Je úplne jedno, či to bude pravda a či to vôbec bude dávať nejaký zmysel. On nemá najmenší problém si niečo vymyslieť. To už by malo byť dnes jasné úplne každému.
Ty si myslíš, že keď páchateľovi šikany odovzdáš vreckové a desiatu, tak ťa pochváli, potľapká a nabudúce si nebude pýtať viac? Musíš sa mu postaviť. A áno môžno najprv dostaneš nakladačku. Ale keď sa nevzoprieš, bude to horšie. Musíš vyhľadať pomoc a vzoprieť sa.
|
|
Sklamanie
Od: FeroFrantisek
|
Pridané:
9.4.2022 13:37
Uz roky navstevujem dsl.sk, hlavne kvoli diskusii, ktora je vtipna a trefna a mal som pocit, ze tento portal zhlukuje relativne inteligentnych jedincov.
Co to teraz niektori predvadzaju je cista zumpa a stracam nadej v tuto krajinu.
Rusko zautocilo na Ukrajinu, aj ked to niekolko krat vyvracalo. Je nasou moralnou povinnostou pomahat krajine voci agresorovi, o to viac ked sa to deje na nasej hranici, zazili sme to v minulosti a moze sa to stat aj v buducnosti. Neviem, kde sa v ludoch berie tolko zla a bezhlavej viery v dezinformacie, ale verim, ze to spomaluje nas pokrok.
|
|
Re: Sklamanie
Od: ITckar
|
Pridané:
9.4.2022 19:08
A preco neposles tisice eur z vlastneho vrecka? To sa mame tak dobre, ze ideme davat miliony len tak prec???
|
|
Re: Sklamanie
Od: sensei-san
|
Pridané:
9.4.2022 20:18
> A preco neposles tisice eur z vlastneho vrecka?
A to vieš ako, že nepošle. Ja som napríklad poslal. Nie tisíce, ale niečo som poslal a pošlem ďalšie.
> To sa mame tak dobre, ze ideme davat miliony len tak prec???
Vlastne hej. Máme sa tak dobre. Máme sa lepšie ako 90% ľudí na svete. Nevidíš to len preto, že sa porovnávaš s Rakúskom, Nemeckom, Škandináviou, Amerikou ... Ale na svete žijú ďalších 6 miliárd ľudí, ktorí sa majú horšie ako ty. Podstatne horšie.
A nedávame ich "len tak preč". Dávame ich preč preto, aby sme tu za pár rokov nemali "ruský blahobyt".
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
9.4.2022 20:30
90% ľudí na svete priekazne nemôže ísť za svojim snom?
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: sensei-san
|
Pridané:
9.4.2022 21:08
Veru tak. Nemôže.
|
|
Re: Sklamanie
Od: ITckar
|
Pridané:
9.4.2022 22:51
Super, takze podla teba sa mame na to vysrat a byt stastni, ze sme na urovni africkych krajin... No ty si ale kokot.
Dufam ze kazdy rozumny mlady clovek vypadne z tejto riti cim skor prec a nebudu podporovat dementov ako ty a zarabat im na dochodky.
|
|
Re: Sklamanie
Od: sensei-san
|
Pridané:
10.4.2022 8:39
Ja som nepovedal, že sa máme na niečo vysrať. To ty hovoríš, že sa máme na niečo vysrať. Na Ukrajinu. Charakter: nula bodov. Myslieť len na seba. Bližšia košeľa ako kabát. Sklamaný som z ľudí, ako si ty.
Áno, vojna na Ukrajine bude mať na nás negatívne dopady. Naše postoje a aktivity v tejto oblasti môžu mať negatívne dopady na ekonomiku, na našu životnú úroveň. Ale ide o morálku. O náš charakter. Aby sme sa nemuseli hanbiť pred našimi deťmi a vnukmi. A pri pohľade do zrkadla.
Myslíš si, že keď sa budeme tváriť, že sa nás to netýka, tak žiadne negatívne dopady nebudú?
|
|
Re: Sklamanie
Od reg.: miggg
|
Pridané:
10.4.2022 10:44
Pozri sa na to aj z tej strany, ze ked to ukrajina nezvladne a padne -> pripoji sa k rusku, mame zrazu hranicu so zväzom, ktory bol uspesny vo svojej najtazsej operacii. A mozme len spekulovat ci sa to pri nasej hranici zastavy a bude z nas naraznik v studenej vojne, alebo prepukne konflikt zssr/nato na nasom uzemi. Oboje bude pre nas horsie, ako udrzat vojnu na ukrajine a tam ju pomoct ukoncit... - ked teda potrebujes ten sebecky pohlad
|
|
Re: Sklamanie
Od: ITckar
|
Pridané:
10.4.2022 11:06
To nie je ziadny sebecky pohlad. Tretina ludi na SK nema pomaly peniaze na zakladne potraviny, ktore zdrazeli vdaka konfliktu a COVIDu o desiatky percent, o vode/plyne/kureni ani nehovorim a my namiesto podpory tychto ludi rozhadzujeme miliony do zahranicia. Ano, je tu X bohatsich krajin, je tu EU, je tu USA, ktore si mozu posielat miliardy ako chcu. Ale dokym sa SK nepostara o svojich, tak je to cisty hyenizmus starat sa o druhych!!! Za chvilu budu nasi dochodcovia kapat na ulici, lebo nebudu mat ani na kurenie a jedlo!! A vsetci to maju na haku. Im kto posiela podporu? Jaaaaj, oni nie su vo vojne.
|
|
Re: Sklamanie
Od reg.: miggg
|
Pridané:
10.4.2022 11:52
2,5 miliona slovakov hladuje?
|
|
Re: Sklamanie
Od: ITckar
|
Pridané:
10.4.2022 13:35
Nepovedal by som, ze hladuje, ale musi velmi setrit a dobre si rozmysliet, co si vobec mozu kupit, aby prezili. Za to ze ty v Blave to tak nevnimas, to neznamena, ze smerom na vychod to tak nie je. Poznam aj osobne vela ludi, ktori uz museli vyberat, co si daju do ust a teraz po tomto 10-20% zdrazeni su na pokraji prezitia. Ale ano, ich podporit netreba, hlavne ze posielame prachy prec. Co sa deje u nas, na to kaslat. Vsetky krajiny po COVIDe a teraz pri krize podporuju ludi (napr. okolne krajiny maju zastropovane ceny paliv), len u nas sa na to kasle. Mame najdrahsie ceny paliv vo vychodnej EU, ale zjavne to nikoho netrapi. Co na tom, ze Rakusania s 2x takymi platmi platia menej za benzin/naftu. Slovaci na to asi maju. A taki ako ty to este podporuju, gratulujem.
Btw, ked uz, tak 5,5m/3 = 1,83m, nie 2,5m :)
|
|
Re: Sklamanie
Od reg.: miggg
|
Pridané:
10.4.2022 17:58
Slovensko ako krajina nekrachuje, nie je to tak, ze dame s300 ukrajine a vyhlasime bankrot a dalsia vec, to ze nejaka pomoc isla, neznamena, ze predtym planovali tie peniaze rozdat ludom. Ziadna vlada nepusta peniaze na nepopularne ucely len tak, ked nemusi. Zrejme museli, sme predsa len clen vacsieho spolku a nezijeme vo vzduchoprazdne. Ale urcite aj keby sa pomoc neposlala, tak by sa politici nepostavili pred obchod a nerozdavali potraviny. Proste tie peniaze by si nevidel tak ci tak. A ak sa zhodnu, ze treba riesit problem s potravinamy, tak sa peniaze zase najdu (pozicaju sa). Mne je fakt uprimne luto ludi, ktory nemaju co do ust ale toto je uz globalna politika... tieto rozhodnutia o pomoci ukrajine by s tym nic nespravili... Aby bolo jasne, neobhajujem, konstatujem, som zmiereny s tym v akom svete zijem, akurat si myslim, ze neukoncenie vojny co najrychlejsie, ten svet len zhorsi...
|
|
Re: Sklamanie
Od: zapad
|
Pridané:
11.4.2022 9:47
Mne sa paci ked ludia pozeraju na platy, ceny benzinu a nepozeraju ake maju skutocne vydavky. Priklad Nemec, zarobi strasne peniaze. Cena potravin plus minus rovnako, ale najomne, energie, benzin, dane, servis. Ver tomu ze Nemec pozera viac ako Slovak na to co si kupi a nekupi. Nemci maju bezne excel kde vedu kde minuli kazdy jeden cen z vyplaty. Porovnavaju ceny, co islo hore co dole, co sa oplati kupovat co nie. Polovica nemcov nevlastni byt lebo si ho nemozu dovolit, a cely zivot ziju v podnajme. Kde viac ako 90% slovakov ma vlastny byt. Jediny rozdiel je zivotna uroven. Ale to suvisi so vzdelanim, vychovou, a charakterom ludi... co sa pretavi aj do politiky. Lebo politici su tak isto len ludia. Ludia ktory zacitili prilezitost a tam uz len zalezi na tom co som napisal... vychova, vzdelania, charakter.
|
|
Re: Sklamanie
Od: ITckar
|
Pridané:
11.4.2022 11:03
Daj statistiky a netaraj prosim ta. Ked stoji v AT benzin 1.60 a maju priemernu mzdu 4000€ a u nas stoji benzin 1.70 a mame priemernu mzdu 900€, tak kto sa ma lepsie?????
A nie, byvanie nie je v Rakusku drahsie - pretoze byvanie v BA a okoli je jedno z najdrahsich siroko daleko. A ak byvas inde (na vychod), tak zas musis riesit logistiku, dopravu, dochadzanie.
Sluzby mozno drahsie su, ale to je vec, na ktorej sa da setrit a nevyuzivat ich. Ale bezne cinnosti, na ktore musia ludia utracat ako nakupy potravin, pohonne hmoty, byvanie, tak urcite nie su umerne s ich platmi! Ak tvrdis nieco ine, tak to dokaz.
|
|
Re: Sklamanie
Od: zapad
|
Pridané:
11.4.2022 18:10
Porovnaval som Nemecko. V Rakusku som nezil tak neviem. Byt v Mnichove okolo 1 az 1,5 Miliona EUR. (bezna cena ziadny luxus) Trojizbovy byt podnajom mesiac 1700 - 2200 EUR. Vacsina bytov su trojizbove. Ak mas deti: chlapec, dievca a chces mat pre nich zvlast izbu, tak bud spis v obyvacke alebo ides do 4 izboveho podnajmu, ktory je zase o dost drahsi. Platis mesacne cez 100 Eur za elektrinu pricom nevlastnis ani TV a pecies v elektrickej trube raz za mesiac? Ak sa uz bavime o energiach. Plus porovnaj si cenu hocijakeho BMV, Audi, VW a podobne na Slovensku a v Nemecku (Mnichov). Slovenske su lacnejsie o niekolko 1000 eur az niekolko desiatok tisic eur, za to iste auto v tej istej vybave. Mohol by som kludne pokracovat dalej...
|
|
Re: Sklamanie
Od: ITckar
|
Pridané:
11.4.2022 23:05
Pozri sa, dnes to bolo aj v reportazi TN. Sice som netrafil 1/3, ale je to zhruba 20% domacnosti uz teraz pred krizou nemalo peniaze skoro na nic ine ako potraviny, byvanie a nutne naklady: https://dopice.sk/qIO
A okrem ineho, ak ma Nemecko priemernu mzdu 4300EUR a SK 1100EUR, tak ako viem pocitat je to zhruba 4x tolko. Cize ked si vydelis tie ceny bytov a najmov 4, tak dostanes skoro presne ceny bytov a prenajmov v BA. Dokonca si dovolim tvrdit, ze dostanes o nieco mensie cisla. Cize ako pocitam, tak pocitam, stale mi to vychadza (na zakladne priemernej mzdy), ze su na tom lepsie a co sa tyka pohonnych hmot, potravin, atd, tak o HODNE lepsie.
https://www.finance.cz/537434-prumerna-mzda- 2021-cr-sr-nemecko-rakousko-polsko/
|
|
Re: Sklamanie
Od: zapad
|
Pridané:
12.4.2022 0:43
Znovu ratam Nemecko. 4300€ ak si slobodny tak v cistom to je 2.639,52€ ak si zenaty tak to bude 2.995,11€. Cize mas 3000 v cistom, 1800 eur minies na byt. 100 eur elektrina. 800 eur na jedlo. Mobil internet povedzme len 50 eur. Radio 25 eur (musi kazdy platit). Mesacnik 60 eur, alebo benzin cca tak isto. (teraz momentalne 100 eur za naftu na mesiac minies ako nic). Co je cca 2900. A to neratam peniaze na oblecenie, alebo ist do mesta na pivo a podobne. To nehovorim ze pol litra piva vyjde na 4 az 5 eur. Dan na auto min. 100 eur. Za havarijne poistenie som prve roky platil 1600 eur rocne... Inak minuly rok som pocuval v radiu, ze v Mnichove je tazka situacia ktoru treba riesit. Mnoho ludi musi zit zo socialnej pomoci. Ak robis v poste, zeleznici a podobne, kde niesu dobre platy, tak ti bezne ponuknu podnajom v socialnom byte, lebo inak by si nemal sancu z toho platu vyzit.
|
|
Re: Sklamanie
Od: zapad
|
Pridané:
11.4.2022 18:13
Oh este som zabudol, normalna cena nafty ak je 1,60 Eur/L tak je to dobra cena. Od konfliktu som tankoval niekde za 2.10 Eur/L. Teraz to myslim na 1.95 Eur/L.
|
|
Re: Sklamanie
Od: ITckar
|
Pridané:
11.4.2022 23:08
Vcera som tankoval v AT za 1.65. Nemecko aktualne neviem. V PL a HU su ceny ovela nizsie ako u nas. Jedine CZ sa drzi zhruba na nasej urovni, resp. aj trochu vyssie.
|
|
Re: Sklamanie
Od: mzda
|
Pridané:
11.4.2022 18:28
Priemerná mesačná mzda v Rakúsku v hrubom je 3.548 €, v čistom po zaplatení všetkých daní a odvodov je to 2.320 €.
|
|
Re: Sklamanie
Od: ITckar
|
Pridané:
11.4.2022 21:56
Aha takze u nas netreba odpocitavat dane a odvody, ale v Rakuskej mzde ich odpocitame? Noze daj statistiku, kdde bude rovnaky vypocet pre SK a AT priemernu mzdu, nech sa o tom mozeme dalej bavit.
|
|
Re: Sklamanie
Od reg.: miggg
|
Pridané:
12.4.2022 8:25
Ja neviem co riesite. Ved spotrebnu dan na paliva sme mali vzdy najvyssiu... Uz pradavno sa pisalo ako ludia chodia tankovat do AT, lebo je tam palivo lacnejsie a kvalitnejsie. Nieje to dobre a nikdy nebolo ale ci si oni zvysia dlh a poslu peniaze/pomoc do UA toto nezmeni... Ale vravim, ked ta vojna co najskor neskonci tam kde je, bude horsie. Lebo nikdy tam kde bola vojna nebolo dobre...
|
|
Re: Sklamanie
Od: zapad
|
Pridané:
12.4.2022 10:58
Samozrejme. Lavrov pred vojnou spominal, ze postkomunisticke krajiny su stratene deti, ktore nevedia kam patria. Podmienkou na nezacatie vojny bolo aby postkomunisticke krajiny vysli von z NATO. A ak naozaj verili ze Ukrajinu dobiju za 3 dni, tak verim tomu ze mali v plane pokracovat dalej. Takze urcite podporovat Ukrajinu s tym co mozme. Rusko potrebuje dostat poriadnu facku, lebo ocividne po juznom osetsku, abchazsku, kaukaze, anexii krymu,syrii, a vychodnej ukrajine si mysli, ze si moze robit co len chce. Lebo EU a ine krajiny doteraz na ich agresiu poriadne nereagovali. Odsudili Rusko, ale to bolo tak vsetko...
|
|
Re: Sklamanie
Od: Elirus
|
Pridané:
9.4.2022 21:33
ja som mal rovnake rozcarovanie, ale netreba stracat nadej. Ked sa jedna o citlive temy, ti radikalnejsi sa vzdy ozyvaju viacej (mozno aj tu su nejaki, ktori su za to plateni). Ja verim, ze tu je este stale kopa dobrych, rozumnych ludi, ktori sa len neozyvaju tak casto.
|
|
Re: Sklamanie
Od reg.: miggg
|
Pridané:
10.4.2022 10:49
Raz davno som cital taku statistiku v zmysle, ze 90% prispevkov na nete pise 10% ludi (alebo daky podobny pomer). Verim, ze to stale plati a nepozname realny nazor vacsiny...
|
|
Re: Sklamanie
Od reg.: andin
|
Pridané:
11.4.2022 13:03
Taketo uplakane komentare su po celom internete. "Ja som si myslel ze tu su inteligentni ludia co na 100% suhlasia s mainstreamom, bla, bla, ... to nie je mozne ze inteligent neplace za Ukrajinou, ze neche vakcinu, ze odsudzuje tuto vladu... ".
Najlepsie to vyriesilo cez pandemiu SME. Vacsina "opozicnych" po blokovani komentov odisla, az tam ostala partia ludi, ktori sa navzajom tlapkaju po pleciach a presviedcaju sami seba, ze ich komunita je Mensa sama.
|
|
Myslel som ze DSL ma na viac ...
Od: anonymous2743
|
Pridané:
9.4.2022 15:10
Co je toto za clanok? To je teda reportovanie, bez detailov, bez konkretnosti, a hlavne bez zdrojov.
'poslanci troch zo strán koalície'
Z ktorych? Som si to musel ist hladat na Pravdu aby som sa docital ze to boli OLaNO, SaS, a Zaludia.
'Po marcovom zasadnutí ... avizovali viacerí poslanci aj NBÚ zámer legislatívu a postupy vylepšiť'
Ktory? Z ktorych stran? Komu sa to nepaci, komu je to jedno? Ved to je ta najpodstatnejsia informacia.
'Do parlamentu bol zároveň predložený aj návrh novely od poslancov jednej z opozičných strán,'
Ktorej? A ake ma na to dovody? Toto som ani nebol schopny dohladat, takze bez uvedenia zdroja vobec nemam tusenia o koho sa jedna. A pri zostave dnesnej opozicie na tom kurevsky zalezi.
|
|
Re: Myslel som ze DSL ma na viac ...
Od: babka povedala
|
Pridané:
9.4.2022 15:50
Setca sú to unterwasermani, neslúžia záujmu ľudu ale svojim pánom ktorý ich sponzorujú. Nezaslúžia si teda záujem môj.
|
|
Re: Myslel som ze DSL ma na viac ...
Od: Jupik
|
Pridané:
9.4.2022 21:04
To je novinka takzvané bezinfo. Na DSL a jeho diskuiách nájdeš všetko, prostredná pravda, mnohojaká právda, mýtická pravda, ačohentizmus, relativizovanie, niesomale, alternatívna odbornosť z detskej izby, infochaos
|
|
prihlásený užívateľ.
Od: prihlásený užívateľ.
|
Pridané:
9.4.2022 15:40
Bolo by dobre farebne zvyraznit okrem najlepsie hodnotenych prispevkov, nejakpu ino farbou aj najhorsie hodnotene prispevky.
Ulahcilo by to hladanie, co si precitat.
|
|
ultraumiernený prakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
9.4.2022 19:00
Alebo keby sa jednoducho vyhradili prostriedky z Európskeho plánu obnovy, tak by šlo cez dotácie vyvinúť verejné API, cez ktoré by si to mohol každý stiahnuť do excelu a tam vložiť filtre a priekazne filtrovať.
|
|
Re: flirtovanie.
Od: Oponent
|
Pridané:
9.4.2022 20:54
To by diskriminovalo daltonistov.
|
|
Re: prihlásený užívateľ.
Od: sensei-san
|
Pridané:
10.4.2022 8:46
Hodnotenia v tejto diskusii sú úplne hore nohami. Niekto sa na tom namakal.
|
|
Re: prihlásený užívateľ.
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
10.4.2022 10:20
Neries hodnotenia, aj trol chce zit.
|
|
Re: prihlásený užívateľ.
Od: diktator
|
Pridané:
10.4.2022 21:51
Tak tomu ver. Vies kolko proxy a vpniek som musel pomenit?
|
|
Re: prihlásený užívateľ.
Od: cervena
|
Pridané:
10.4.2022 15:13
ja by som ruskym trolom oznacil prispevky cervenou farbou - komunisti maju radi cervenu (krv), a potom este dal filter aby som si mohol odfiltrovat cervene prispevky (tie, ktore pisu ludia co v skole nesedeli, tera si nevedia zarobit, tak im aj ta stovka na mesiac stoji za to aby pospinili svoju vlastnu krajinu)
|
|
Re: prihlásený užívateľ.
Od reg.: andin
|
Pridané:
11.4.2022 13:04
Spravne, napriklad toto tvoje by som teraz necital.
|
|
know ledge
Od: lojzika
|
Pridané:
9.4.2022 15:53
V správach by tiež mohli riešiť ako, kto a koľko zarobil na týchto machinaciach, nech sa zasmejeme pri najbližšom zdrazovani ...
|
|
Re: know ledge
Od: known edge
|
Pridané:
9.4.2022 17:03
V spravach sa dopocujes leda tak ako je nemoralne riesit kto sa nabalil a potom sa cuduju. Neviem teda, ci na tychto starych crepoch niekto zarobil, ale tito nasi kreativci vzdy najdu cestu.
|
|
hlavnespravysk
Od: PaloRup
|
Pridané:
9.4.2022 18:54
Skupina Hlavné Správy založená na slobodnom portáli:
https://tinyurl.com/hlavnespravysk
|
|
Ja ti nevim Karle
Od: Ferichecky
|
Pridané:
9.4.2022 22:13
Na jednej strane tie stoky co vyprodukuju niektore weby by si zasluzili ich majitelia prefackat az do bezvedomia, zabavit majetok, hodit do dechtu a peria, a nechat na namesti.
Na druhej blokovanie na zaklade rozhodnutia nejakeho uradnika s nutnostou sa sudit (a nie naopak dokazat sudu preco sa to ma zablokovat) ide proti vsetkemu comu verim a co by normalna demokracia mala obsahovat.
|
|
_____
Od reg.: palqo
|
Pridané:
10.4.2022 9:49
No bud tu niekto manipuluje hlasovanie prispevkov, alebo uz dalej nechcem zit v tejto krajine. Tolko vymytych mozgov, co tu hlasa vymyslene nezmysly, snad ani nemoze byt pravda.
|
|
Re: _____
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
10.4.2022 10:51
Zober sa a chod. Ci velke reci a ciny ziadne?
|
|
Re: _____
Od reg.: palqo
|
Pridané:
10.4.2022 12:05
Trafena hus zagagala. Presne o tebe hovorim.
|
|
Re: _____
Od: ITckar
|
Pridané:
10.4.2022 11:07
Maj sa. Cim menej ludi tu ostane, tym menej penazi na rozdavanie bude.
|
|
Re: _____
Od: blbec z ruska
|
Pridané:
10.4.2022 15:26
cim viac mozgov odide, tym viac blbcov ostane... a ti mozu pekne prikyvovat propagande, a Slovansko moze byt take chudobne ako rusko. Aby tomu rozumel aj ten co nieje rusofil a nepozna rusko. Moskva bohate mesto na ktore zvysok chudobneho ruska, a okupovanych krajin pracuje. Moskva a par miest ktore su moderne, zvysok ruska chudobnejsia nez priemerna vyludnena dedina na Slovensku. Rusi uz musia byt zufali, ked sa znovu snazia okupovat vychodnu Europu. Maju ropu maju plyn, len co sa tyka priemyslu tak ich Cina uz pred 20timi rokmi predbehla. A s tymi sankciami... taka velka Severna Korea. :D
|
|
Re: _____
Od: awwda
|
Pridané:
10.4.2022 11:38
koľko ľudí napísalo aký názor si vieš odhadnúť aj sám, napríklad poslednou dobou sa tu často vyskytujú názory povyšujúce sa nad iných (ako aj tvoj), písané rovnakým spôsobom, ale za každým s novým menom, ktoré nemá na DSL žiadnu históriu...
|
|
Re: _____
Od reg.: palqo
|
Pridané:
10.4.2022 12:06
LOL, ukazkove povysovanie sa nad druheho.
|
|
Re: _____
Od reg.: palqo
|
Pridané:
11.4.2022 7:41
Takze ako vidim nove hodnotenia, tak definitivne manipulovanie hlasovania.
|
|
Re: _____
Od: ...
|
Pridané:
11.4.2022 9:51
pisem vyssie, kremloboti. Pri poslednej podobnej diskusii som napisal prispevok okolo polnoci. Do 5tich minut som bol v tazkom minuse. V case kedy clanok nebol v highliste a ak si sa chcel ku diskusii dostat, musel si si ho pracne najst. A v case, kedy to citaju tak 2 ludia. Takze ako vravim, zbytocne sa nad tym nejako vzrusovat. Tupa banda nie je velka, len najviac vrieska.
|
|
Re: _____
Od reg.: palqo
|
Pridané:
11.4.2022 11:24
No ano, tolko +/-10 co je v jednej diskusii, sa normalne za cely tyzden zbiera. Aj na uplne nedolezite komentare. Kliknem na -10 a a skoci tam -9,7. Tolko minusov a ziadne plusy v 3 dni starom clanku po 50 stranach textu na moj skromny nazor, co nikoho nezaujima, je trocha divne. :D Hlavne, ze link na hlavnespravy ma +10...
|
|
Re: _____
Od: Bajkonur
|
Pridané:
11.4.2022 11:55
Dakujeme ze si sa pomenoval, ty tupa banda :)
|
|
Re: _____
Od: ...
|
Pridané:
11.4.2022 12:22
Budem znovu citovat bytrita - ach tento kokoti narek, slast pre usi.
|
|
ako inac
Od: Damsky vibrator
|
Pridané:
10.4.2022 11:09
Je to kontroverzny pristup. Ale ako inac?
|
|
Re: ako inac
Od: Bajkonur
|
Pridané:
10.4.2022 11:20
Ze by zakonne a podla spravneho poriadku? Ci je v poriadku, ze o blokovani rozhoduje nejaky uradnik ako sa vyspi a dotknuty prevadzkovatel nema pravo sa ani normalne branit?
|
|
Re: ako inac
Od: Damsky Vibrator
|
Pridané:
10.4.2022 12:16
* "zakonne a podla spravneho poriadku" - je to zakonne, kedze NBU ma zo zakonoa pravomoc nariadit blokovanie webu, avsak je to netransparentne. Druhy pohlad.. sme v hybridnej a spravodajskej vojne, zial je to tak. Ak vojak z druhej strany na teba namieri pusku, myslis ze ti bude vysvetlovat dovod preco na teba potrebuje vystrelit a tiez aj cakat na tvoju obhajobu?? Ak to uzna za potrebne, vystreli okamzite bez akejkolvek diskusie.
* "podla spravneho poriadku" - v praxi by to znamenalo, ze definitivne rozhodnutie sudu po vsetkych odvolaniach by bolo na stole po rokoch, co straca zmysel aj ucinok.
|
|
Re: ako inac
Od: Bajkonur
|
Pridané:
10.4.2022 13:37
Nie je na tom nic zakonne, pretoze podla prava EU musis mat narok sa branit. Tj. rovnako ako pri pandemii, ked si nemohol napadnut to, ze ta niekde strcili do Gabcikova, tak aj tu musi o tom dotknuty subjekt vediet a mat moznost podat to na sud, ktory musi rozhodnut ci to plati, alebo sa to do presetrenia odlozi. Tieto elementy tu chybaju, takze nic nie je zakonne.
|
|
Re: ako inac
Od: Damsky Vibrator
|
Pridané:
11.4.2022 10:05
Evidentne si nepochopil, co som tym chcel povedat. Takto EU pravne mozme fungovat, ked vladne svetovy mier a trava je zelena. Nie ked v susediacom state je vojna, pardon "specialna operacia" a hybridna vojna od toho isteho agresora sa vedie aj u nas v nasom state.
|
|
Re: ako inac
Od: Bajkonur
|
Pridané:
11.4.2022 10:58
Tak mi cituj ktore EU nariadenie/smernica, alebo iny pravny dokument nam dovoluje v case "vojny" u suseda porusovat zakony? Pretoze som si nevsimol, ze by SK bolo priamo vo vojnovom stave, alebo malo iny rezim.
Ale super, ze obhajujes neobhajitelne. Takto to zacinalo aj kedysi v Nemecku...
|
|
Re: ako inac
Od: mas pravdu
|
Pridané:
10.4.2022 15:47
Mas pravdu, mali by sme to riesit ako rusi, proste 15 rokov natvrdo do basy. Vsetky media, ktore nepisu, alebo sa odklanaju od toho co Zuzana Caputova chce, budu oznacene ako fake news a cela redakcia aj s vedenim pojde natvrdo na 15 rokov do basy.
|
|
Re: ako inac
Od: Inac takto
|
Pridané:
10.4.2022 12:19
NBÚ dezinformoval o kyberbezpečnosti Slovenska. Zisťujeme, či sa zablokuje.
https://dsl.sk/article.php?article=25977
Nemam doteraz informaciu, ze by sa vyvodila vobec nejaka zodpobednost za tento pruser.
Mal by si tu drzost spytat sa toto co sa teraz pytas aj tam protestujucich v 1989tom? Respektive bol si vobec uz vtedy narodeny?
https://bystrica.dnes24.sk/fotospomienky-
na-november-1989-unikatne-zabery-
z-generalneho-strajku-na-bystrickom-namesti-189709
|
|
Re: ako inac
Od: Inac takto
|
Pridané:
10.4.2022 12:22
Tito si pisu co chcu, hoaxy a propagandu vygrciavaju uz vyse 20 rokov. A nech si pisu! O tom ma byt demokracia. Aj ked im citatel v diskusii pod clankom nemoze dat spatnu vazbu lebo mu debokraticky zavreli hubu.
https://komentare.sme.sk/c/22880215/boha- sa-neboja-mrtvoly-nevidia.html
Kde boli vdtedy tito smetiarsky* pravdolaskari?
https://dxczjjuegupb.cloudfront.net/wp- content/uploads/2019/12/word-image-10.jpeg
|
|
Re: ako inac
Od: Inac takto
|
Pridané:
10.4.2022 12:24
Ja mozem tvrdit ze takyto presstituti sice mrtvoli videli ale mali od sefa prikazene ututlavat v ich propagande nepohodlne fakty a tak aj konali.
Myslis ze oni sa boja nejakeho boha aj ked tie mrtvoly videli? A to radsej nepripominam aku vojnovu propagandu viedli smetiari* po spominanej neznej revolucii ohladne americkej demokratickej jazdy privezenej na kridlach bombarderov:
https://pics.me.me/minds-com-akana-air- force-usa-bombing-list-the- democracy-world-tour-23162564.png
|
|
Re: ako inac
Od: Inac takto
|
Pridané:
10.4.2022 12:25
Preco v demokracii funguje selektivny sucit a selektivna cenzura? Sa zamysli nad sebou a nad systemom v ktorom zijes! Toto ma od demokracie ma na sto honov!
Tvojim sposobom zmyslajuci ludia dovoluju aby nimi voleni politici robili zo statnej ustavy zdrap papiera a fungovali v semitotalitnom rezime.
*smetiarsky srackomet uvadzam ako referencne miekotrovne zapadom financovane medium, ktore sa dokonca vtrelo spolu so sorosom spolufinancovanou agedou do zakladnych skol.
|
|
"Mne kladie odpovede pán moderátor."
Od: Vláda zapredancov a psychopatov
|
Pridané:
10.4.2022 13:40
youtube.com/watch?v=CSdk81kEkbo
Najvyšší čas aby režim Zuzany Čaputovej a Igora Matoviča, poťažmo jeho a. alpinistu Hegera dal schválil nimi toľkokrát ospevovanú osobnú zodpovednosť. Ale skutočne striktnú osobnú zodpovednosť politika za dôsledky svojej politickej činnosti. Potom OK a len tak veselo ďalej :-)
Aby sa konečne okrem sladkých rečí a umlčiavania oponentov mali k činu dáme im zahrať takúto:
youtube.com/watch?v=lcjAUkaofPM
|
|
"Mne kladie odpovede pán moderátor."
Od: Vláda zapredancov a psychopatov
|
Pridané:
10.4.2022 14:02
Osobnou zodpovednosťou politika sa myslí jeho trestnoprávna zodpovednosť vrátane hmotnej zodpovednosti a to - špeciálne pre farizeja igora aj ručením majetkom jeho rodinných členov, teda trebárs napríklad takej manželky a babkinko účtovníctva na pôjde.
Ej bisťu bohu! To sa vám potom bude vládnuť vy srandisti...
Prečo mám pocit, že vodu kážete a víno pijete?
youtube.com/watch?v=lQvbg_qieK4
Jedno je isté naveky vo vláde nebudete :-)
|
|
Re: ako teda
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
10.4.2022 21:00
Clovek by povedal ze ta skladba vznikla na robka za robka.
|
|
dovidenia dsl
Od: dovidenia
|
Pridané:
10.4.2022 14:58
Vidim, ze sa to tu naplnilo ruskymi trolmi a dsl s tym nic nerobi. Viete, ze rusi nas beru za nepriatela od vstupu do nato a eu. A verejne to hovoria aj teraz. Nieco cez 40 rokov co tu boli sme zili v biede a odrezani od sveta. Paraziti, ktori nas vycucavali. A po tom co sme ich vykopli, im to nestacilo a rusky KGB agent Vladimir Meciar rozdelil Ceskoslovensko, aby mohol rozkradnut Slovensko ako sa len dalo. Cesi maju rozum, a toto by si u nich nemohli dovolit preto to rozdelenie. A Slovaci znova bezhlavo kritizuju zapad, lebo 40 rokov ich tu propaganda masirovala den co den ze zapad je zly. Vsak, Americania leteli cez cely Atlantik, aby nam tu mohli na zemiakove polia sypat mandolinky... Ten kto mal rozum zo Slovenska odisiel, zvysok pocuva rusku propagandu, mensina proti nej bojuje. Podla prieskumu hlas a smer su na prvych 2 miestach... Boh vas ochranuj Slovaci... pilite si konar na ktorom sedite... ale to vam nevadi, jedine co vam treba ku stastiu je krcma alebo bar kde mozte popijat a nadavat na politiku.
|
|
Re: dovidenia dsl
Od: zbohom
|
Pridané:
10.4.2022 15:28
tvoju labutiu pieseň mám chápať ako tvoj názor že ruský troll je zlo a emerický trol je nejaký oxymoron, prípadne niečo o čom sa tu nemá hovoriť, hej?
Americká propaganda je dobrá prípadne vôbec neexistuje, ruská propaganda je zlá. Vojny vedené amerikou obzvlášť NA INÝCH KONTINENTOCH ako je samotné USA sú dobré, civilisti nimi zabití sú potrebnou obeťou pre posvatné demokratické teľa. Keď vedú vojnu rusi tak ide jednoznačne o iperialistické chúťky a krvavé jatky cára putina.
Vieš čo? Ak to má byť takto tak bež niekam inam, čakaju ťa na mnohých weboch kde nemá kto diskutovať a diskutujú tam redaktori sami medzi sebou. Tam si môžete takto diskusne rozmaznávať svoje prozápadné egá.
|
|
Re: dovidenia dsl
Od: zbohom
|
Pridané:
10.4.2022 15:30
Mimochodom keď už emerickému samozvanému svetovému policajtovi stojí za to letieť cez oceán na "mierovú misiu" tak tam nezvykne sypať mandolinky ale ochudobnený urán.
Tu je dúfam že ešte živý svedok zo Slovenska, ktorých su inak milióny čo mali s emerikou osobnú skúsenosť:
youtube.com/watch?v=VickVKP-Zv4
Stálo to za to?
youtube.com/watch?v=402sSbGNjXs
|
|
Re: dovidenia dsl
Od: pleksisklo
|
Pridané:
10.4.2022 16:19
Samozrejme, stale zijes vo svete kde existuje len amerika a rusko. A musis sa priklonit bud k jednemu alebo druhemu. Lebo aj ked zijes na Slovensku v Europskej Unii, stale myslis ze musis byt bud na strane ruska alebo ameriky. Niesi Europan, nestojis na strane Europy nemas svoj vlastny postoj. Stale zijes v minulom storoci, kedy Europa bola rozdelena na zapad a ZSSR. Nikto nieje svaty, ani amerika ani rusko ani zvysok sveta. Ale ty nadavas na americanov a z rusov robis svatych, akoby si zil v rusku a pocuval rusku propagandu, pricom si Europan a zijes v Europskej Unii. Odkial si vytusil, ze ked nadavam na rusov tak automaticky milujem americanov. Myslis ze voci amerike nemam vyhrady. Kedy uz Slovaci pochopia ze uz niesu pod rusmi, ani pod madarmi ale su Slovaci a su sucastou EU. Kedy Slovaci konecne pochopia kde patria, do Europy lebo v nej ziju. Nie zapad nie vychod nie sever nie juh. EUROPA
|
|
Re: dovidenia dsl
Od: zbohom
|
Pridané:
10.4.2022 19:41
Európan to je čo? Člen nejakej novej sekty? Bájna bytosť?. Nuž porozprávaj niečo viac o tých Európanoch.
USA od začiatku euromajdanu (pálenie pneumatík,hádzanie zápalných fľaší na štátnu políciu apod) udržuje bordel na UA minimálne vojenskou a finančnou pomocou. Nedá sa nekonštatovať ani to, že to asi nerobí čisto nezištne. Čo sa vzťahov medzi USA EU a UA týka v TV onehdá púšťali také že emerická zástupkyna zahr. vecí Vikória Kagan-Nulandová (to je tá osoba čo na euromajdane rozdávala koláče)poslala eu natvrdo do péčka.
youtube.com/watch?v=r5n8UbJ8jsk
Možeš porozprávať o sebe čo ti len srdce ráči napr. kde žiješ čo si kto si, kam chceš ísť, ale prosím nevkladaj mi do úst to čo som nepovedal.
Radšej zavolaj kolegu diskutéra, ktorý sa srdcervúco lúčil s DSL. Veď nikto ho nevyháňa odtiaľto. Tu narozdiel od rádoby IT-webov funguje slušné diskusné zázemie s akceptovaním individuality diskutéra a plurality názorov.
|
|
Re: dovidenia dsl
Od: zbohom
|
Pridané:
10.4.2022 15:28
tvoju labutiu pieseň mám chápať ako tvoj názor že ruský troll je zlo a emerický trol je nejaký oxymoron, prípadne niečo o čom sa tu nemá hovoriť, hej?
Americká propaganda je dobrá prípadne vôbec neexistuje, ruská propaganda je zlá. Vojny vedené amerikou obzvlášť NA INÝCH KONTINENTOCH ako je samotné USA sú dobré, civilisti nimi zabití sú potrebnou obeťou pre posvatné demokratické teľa. Keď vedú vojnu rusi tak ide jednoznačne o iperialistické chúťky a krvavé jatky cára putina.
Vieš čo? Ak to má byť takto tak bež niekam inam, čakaju ťa na mnohých weboch kde nemá kto diskutovať a diskutujú tam redaktori sami medzi sebou. Tam si môžete takto diskusne rozmaznávať svoje prozápadné egá.
|
|
Re: dovidenia dsl
Od: zbohom
|
Pridané:
10.4.2022 15:44
"Vidim, ze sa to tu naplnilo ruskymi trolmi a dsl s tym nic nerobi"
Už na základe tejto jedinej tvojej vety je jasné, že sa ti zachcelo tvrdej cenzúry. To čo nesedí s lajnou tvojej strany treba odstrániť.
Ale to sme tu už mali za komančov a ja ti na to hovorím jasne z zreteľne:
Ďakujem, neprosím!!!
PS: Len idiot sa nepoučí z vlastnej histórie.
|
|
Re: dovidenia dsl
Od: len idiot
|
Pridané:
10.4.2022 15:59
Len idiot mysli hned na tvrdu cenzuru. Co tak povolit komentovat len registrovanym a pod jednou ip. A nie ze si napisem blbost a pod dalsimi 10timi nickmi si odpoviem a prikyvnem. Dam tolko lajkov/dislajkov kolko chcem. Tato diskusia je priam stvorena na trolovanie.
|
|
Re: dovidenia dsl
Od: zbohom
|
Pridané:
10.4.2022 16:11
však ju vytiahol, tak čo s ním. Nech sa zamyslí nad sebou. Selektívna slepota dokáže zabíjať nevinných.
|
|
Re: dovidenia dsl
Od: anonymous2743
|
Pridané:
11.4.2022 12:54
Aj ked mi Putlerofilny troli tiez lezu na nervy, v tomto s tebou kategoricky nesuhlasim. DSL je posledny normalny web kde sa da komentovat bez toho ze by od teba vyzadovali aby si sa vzdal sukromia.
Co by ta registracia vyriesila? Pozri sa na Facebook, ako to tam vypada. Ale za to nic im musis im dat vsetko aby ta mohli identifikovat.
A co sa jednej IP tyka, tento komentar pisem cez TOR, ktory pouzivam uz vyse 10 rokov, a odporucam ho pouzivat kazdemu komu co len trochu zalezi na surkomi a slobode. To ze DSL mi umoznuje komentovat im sluzi ku cti. Keby to bol hociaky iny web, uz by boli vsetky TOR exit IP adresy zabanovane, akiste koli 'bezpecnosti'. Alebo by to rovno hodil na Cloudflare, Disquss, alebo ineho providera 'zadarmo' diskusii.
|
|
Re: dovidenia dsl
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
12.4.2022 0:56
Suhlasim s tvojim bodom, posledny web, kde funguje sloboda prejavu. Kazdy sa tu moze vyrozoravat, napisat svoje.
Pevne verim, ze vacsina ludi to berie s nadhladom. Ci uz je komentar pre nich zly alebo dobry. Ale ako spomenul nas clen. Pluralita nazorov a akcteptacia jednotlivca.
Toto je posledny web, kde si mozme vynadat, pouzivat vulgarne slova a nikoho to netrapi. Toto je posledny web, kde mozme byt akykolvek vulgarny voci sebe a nikto to neriesi.
Ja osobne si nic vulgarne k srdcu neberiem. A ked ma niekto dojebe ako sirotu tak som s tym okej.
Tiez som sa chcek lucit s tymto webom ale milijem ho. Viete ako to myslim. Ked milujes, nemas co riesit.
|
|
Re: dovidenia dsl
Od: blby nacek
|
Pridané:
12.4.2022 2:50
ty vole, ovca, za mna tiez ok.. mam sto chuti poslat ta do pice za vsetko co si tu kedy napisal :) ale na druhej strane mas teraz velku pravdu, najlepsi kamosi su ti, ktorym mozes vynadat to kokotov (a naopak) :)
|
|
Re: dovidenia dsl
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
12.4.2022 9:36
A berie ich niekto vážne? Taký iOfca je typický krčmový retard, IQ 80, ale myslí si, že požral všetku múdrosť sveta a nehanbí sa bliakať. Blokovať jeho výkaly skriptom nie je nijak komplikované, alebo ho proste ignoruj.
|
|
Re: dovidenia dsl
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
12.4.2022 20:25
Potrebujes aj ludi s iq 80. Priznat si omyl nedokaze kazdy...
|
|
Erotika nič
Od reg.: Sv. Ignác z Lojoji
|
Pridané:
10.4.2022 16:05
Som v minulosti skočil na tie Hlavné správy, Infovojnu a spol. ale nuda. Žiadne holé baby, rýchle autá... Len samé chujoviny politické. Takže môžu pokojne ostať blokované, nič zaujímavé tam nie je.
|
|
Re: Erotika nič
Od: zbohom
|
Pridané:
10.4.2022 16:13
Sv. Ignác z Lojoji Erotika nič, dámsky vibrátor,.... priekazne sa tu s proruskými trolmi roztrhlo vrece. Jedine že by hej.
|
|
vsetko najlepsie
Od: dnes má meniny Igor
|
Pridané:
10.4.2022 20:53
Prajem navrat lasky a dorob si skolu.
|
|
Panslovansky homosexualizmus
Od: Soros
|
Pridané:
11.4.2022 16:13
Ty kkt, tak tato diskusia je dobry kanal. Pici, este dobre, ze som emigroval.
|
|
Re: Panslovansky homosexualizmus
Od: peik
|
Pridané:
11.4.2022 23:53
este dobre,ze si nam to povedal a ulavilo sa ti
|