|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Orwell
Od: Dezolat Infomat
|
Pridané:
21.3.2022 10:24
Nuz, davajte si cloudy, vsetko do cloudu, potom napiste nejaku neoverenu info, (Orange moze sirit dezinfo a hoax, ten je nas clovek), a odpojime Vas od Vasich dat, fotiek, ktore mozme lubuvolne upravovat..
Vitajte v roku 1984.
|
|
Re: Orwell
Od: martinccc
|
Pridané:
21.3.2022 10:28
Tebe odporucam prestahovat sa do Ruska, Iranu, alebo Severnej Korei tam je v mediach iba pravda a nic tam neobmedzuju.
|
|
Re: Orwell
Od: tm.
|
Pridané:
21.3.2022 10:34
nebude treba, ono to ide pomaly k nám
|
|
Re: Orwell
Od reg.: holden
|
Pridané:
21.3.2022 10:58
Veru. Rusi síce pomaly, ale predsadenej postupujú.
|
|
Re: Orwell
Od: Babrák O´Bama
|
Pridané:
21.3.2022 15:01
Veď Rusi, tí mali včera už zajtra.
|
|
Re: Orwell
Od: putler💀
|
Pridané:
21.3.2022 17:36
to nema s rusmi nic... cenzura sa tu tlacila davno pred vojnou, skusali "lebo kovid", nevyslo uplne.. tak skusili znova, ked uz maju vojnu, tak zrazu rychlo presadili vopred pripravene zakony (a zdaleka nie len u nas, aj v africkych krajinach, australii atd, po celom svete, rusi su len vyhovorka)
|
|
Re: Orwell
Od: Mojnazor
|
Pridané:
21.3.2022 22:23
Pamatam ako po pade dvojiciek zacali usa vyrazne siahat ludom na slobodu
|
|
Re: Orwell
Od: Sancho
|
Pridané:
22.3.2022 8:23
Rozumiem tvojmu pohladu. Navrhol by som ale zvazit, ze so slobodou prichadza aj zodpovednost. Kto ju neunesie, tomu treba na slobodu siahnut - na to mame, napriklad, trestny poriadok.
Zacinam mat pocit, ze anonymita internetu je velmi otazna vlastnost - dava sice slobodu, ale rusi zodpovednost. A to vedie mnohych k aktivitam, ktoreby mimo klavesnice vyustili vo vazenie - akurat ze od notebooku im to nehrozi, tak sup na vec.
Mozno by stalo za to pouvazovat, ci sme ako spolocnost nedospeli do stadia, ked sa nad tym treba zamysliet bez toho, aby sme hned veci nalepkovali ako cenzuru.
|
|
Re: Orwell
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
22.3.2022 11:33
Anonymita internetu? Citam dobre? Lebo to si myslel niekto s cibulou a zaplakal.
|
|
Re: Orwell
Od: anonymous2743
|
Pridané:
22.3.2022 14:35
Cibula priekazne funguje, ale ani najlepsi zamok ti priekazne nepomoze ak si kluc schovas pod rohozku.
|
|
Re: Orwell
Od: anonymous2743
|
Pridané:
22.3.2022 14:34
Ano, mas pravdu ze miera slobody musi zavisiet na zodpovednosti, ale sloboda slova a anonymita su take dolezite pre zachovanie ostatnych slobod, ze na tie by sa malo siahat az na konci, ked uz nie je ine vychodisko.
Ale to co vidime je presny opak, siaha sa na ne hned na zaciatku. A nemyslim tieto srandovne konspiracne weby. Prvy krat sa cenzura na internete zaviedla koli tomu aby ludia nestahovali filmy a pesnicky. Piratske hnutie vtedy varovalo ze tie mechanizmy co sa vtedy budovali budu zneuzite, ale vsak to chceli ti dobri policajti, pravnici, politici, sudcovia. A netreba snad umelcom zaplatit?
A dnes to tu mame. Vsetky tie mechanizmy do jedneho sa dnes pouzivaju na cenzuru politiky (aj ked zatial len tej priekazne debilnej). A bude horsie, lebo tam nie su ziadne paky aby sa to nerozsirilo dalej, ako sa uz deje napr. u nasich juznych susedov. Jediny bezpecny sposob je necenzurovat vobec a umoznit anonymitu, a riesit to inak.
|
|
Re: Orwell
Od: ...
|
Pridané:
21.3.2022 10:35
Už nie je treba, už sa zrusovieva aj tu :D Ale ty sa asi tešíš že tu bude ako v Rusku ;) V USA keď niekto hajluje tak ho nezavrú ale ostatní si o ňom pomyslia že je debil. U nás miesto toho aby proti takým veciam bojovali vzdelávaním ľudí, je ľahšie robiť voči nim represie.
|
|
Re: Orwell
Od: ...
|
Pridané:
21.3.2022 10:37
ach tento kokoti narek, slast pre usi.
|
|
Re: Orwell
Od: santa santa
|
Pridané:
21.3.2022 11:03
Tebe gratulujem za obhajobu niecoho proti comu si zrejme cely svoj zivot. Ale aktualne to robi zapad, takze si s tym ok. Tiez mam zopar takych kokotov vo friendliste.
|
|
Re: Orwell
Od: BolaveKoleno
|
Pridané:
21.3.2022 12:02
Preco by sa mal? Ved s Orangom mal pravdu, zamerne sirili fake news s cielom predat sluzbu a obohatit sa. Je to presne to iste, ako ked niekto niekomu hra na city aby z neho vydrankal peniaze. A je jedno, ci je to manazment Orangu, alebo nagelovany typek v maturitnom obleku.
|
|
Re: Orwell
Od: nie tak rychlo
|
Pridané:
21.3.2022 14:45
Snazis sa byt za mudreho a pritom vyznievas ako jebko
|
|
Re: Orwell
Od: rusky_troll
|
Pridané:
21.3.2022 12:10
Rusi uz takmer identicky zakon na cenzuru a vypinanie webov uz maju. Dokonca sa k nemu uz vyjadril aj europsky sud pre ludske prava. https://dopice.sk/qEl
|
|
Re: Orwell
Od: efergrt
|
Pridané:
21.3.2022 12:18
Paradoxne, v Rusku sice blokuju a obmedzuju, ale podla (ich) zakonov. Plus, najprv upozornia, az ked dotycni nekonaju podla ich zakonov (neriesme ake su, podstatne je, ze je to podla legislativy). Kdezto u nas toto spravili nezakonne, bez pravidiel, bez upozornenia a s orusenim vsetkych moznych obchodnych zakonov. Takze kde je pravny stat, mozes si vybrat :)
|
|
Re: Orwell
Od: viliam2
|
Pridané:
21.3.2022 13:22
zavadzate,lebo zakon na docasne blokovanie webov je u nas platny
|
|
Re: Orwell
Od: _xyz
|
Pridané:
21.3.2022 14:47
A na zaklade coho? Velmi vagny zakon
|
|
ultraradikalny špecifikácionalizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
21.3.2022 14:52
Na zaklade toho, že zverejnením v zbierke zákonov platí i tá priekazne naväčšia pičovina až kým ju nezruší ústavný súd či zánik štátu.
|
|
Re: ultraradikalny špecifikácionalizmus
Od: rektal
|
Pridané:
21.3.2022 15:08
syntaxterrorXXX ty si taky prorusky parakokot
|
|
Re: ultraradikalny špecifikácionalizmus
Od: anonymous2743
|
Pridané:
21.3.2022 20:12
Kokt si ty, syntax ma pravdu. Presne tak funguju zakony.
|
|
Re: ultraradikalny špecifikácionalizmus
Od: _xyz
|
Pridané:
22.3.2022 12:15
Vagna je definicia toho kto urcuje co je pravda a co nie.
|
|
Re: Orwell
Od: alobalové čapice mravca zet
|
Pridané:
21.3.2022 20:18
Jojo Právo musí bejt :D Aj za Hitlera v Ríši vznikali zákony takže 100% legal. A tiež si ich vodca potrpel na aplauzy na štadiónoch ako Putler. A tiež si podľa ich zákonov nárokoval územia cudzích štátov. A tiež išiel po civiloch a ich majetku ako po udenom. Najprv upozornili osoby legálne zbavené občianstva že sa majú dostaviť do dobytčáku a potom si po nich legálne prišli. Za stalina v ZSSR legálne postavili súdruha pred popravčiu čatu keď ho nabonzovala spoľahlivá suseda že je protisovietsky. To už je iný level neriešenia.
|
|
Re: Orwell
Od: anonymous2743
|
Pridané:
21.3.2022 20:39
Toto je taky pravnicky Ficovsky postoj: bolo to v sulade so zakonom tak je to v poriadku. Taky mal aj isty Adolf ...
Lenze my zijeme nie len v pravnom systeme, ale s liberalnym pravom. A v nom tie zakony musia tiez splnat nejake kriteria, ako napr. dodrzovat ludske prava, byt odovodnene a nutne, pristupovat rovnako ku vsetkym, ...
To nesplna ani ten Rusky zakon, ale priekazne ani ten nas. A co je horsie, EU sa pomaly ale isto tiez posuva tymto smerom.
|
|
Re: Orwell
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
22.3.2022 14:11
A co je najvacsi vtip, tak rusi to aspon formalne daju na sud, kde sa prediskutuje zdovodnenie a aj sa moze urobit nejaky limit - ako napriklad teraz, mete zakazali facebook a instagram, ale nie whatsapp. U nas sa to na hulvata cele vypne a dovod je tajny. Ze to odporuje rozhodnutiam europskeho sudu pre ludske prava, no a co.
Ako cele zle, ked uz aj rusko to robi transparentnejsie.
|
|
Re: Orwell
Od: anonymous2743
|
Pridané:
22.3.2022 14:43
V Rusku to sice daju na sud, ale sud ktory je napriklad schopny poslat cloveka do vezenia za to ze sa nehlasil organom lebo vtedy lezal otraveny v nemocnini priekazne nemoze byt zarukou prava a slobody. Kde nefunguju institucie, ziadny zakon ani odvolanie ti nepomoze.
A u nas sa tiez mozes odvolat, tusim cez spravnu zalobu. Cize sudy to teoreticky maju pod kontrolou tiez. Lenze kym za 5 rokov sud rozhodne, skoda uz bude spachana, cize tiez ziadna vyhra.
Sice sme na tom stale lepsie nez Rusko, ale to veru nie je vysoka latka s ktorou by sme sa mali porovnavat.
|
|
Re: Orwell
Od: XMen
|
Pridané:
21.3.2022 14:44
Naco sa stahovat, staci ked zostaneme kde sme. Potlacanie slobody je normalne aj u nas. Nastastie nestihli odstrihnut vsetky weby. Iba ukazali, ze v demokratickej krajine je mozne na prikaz vlady zrusit slobodu slova a netreba na to ani sud. Naco este mame nejaku ustavu? Politici si z nej robia toaletak.
|
|
Re: Orwell
Od: ...
|
Pridané:
21.3.2022 10:38
tak vam vsetkym treba, co odovzdavate svoje sukromne veci na cloudy na ktore nemate dosah.
|
|
Re: Orwell
Od: Dezolat Infomat
|
Pridané:
21.3.2022 10:45
presne tak..
ale bacha, budes minuskovany, lebo nie si s prudom.
|
|
Re: Orwell
Od: jebe jebe jebe:
|
Pridané:
21.3.2022 11:56
problem nie je s cloudom alebo ze mali backup u hostingovej spolocnosti. Problem je ze si nerobili pravidelne lokalne zalohy. Mali si mirrorovat backupy ku sebe.
|
|
Re: Orwell
Od: jebe jebe jebe:
|
Pridané:
21.3.2022 11:58
zvlast v dnesnej dobe, a obzvlast pri projekte hlavnespravy.sk to bola chyba v predvidani admina tej stranky ze nemal lokalne zalohy.
|
|
ultraradikalny špecifikácionalizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
21.3.2022 12:24
"znemožnenie prístupu a odmietnutie poskytnutia záloh či aktuálneho obsahu webov a súborov a databáz s nimi spojených" lokalne zalohy priekazne zo znemožnenia prístupu nevyníma.
|
|
Re: ultraradikalny špecifikácionalizmus
Od: rasnas
|
Pridané:
21.3.2022 15:09
ale netrep
|
|
Re: Orwell
Od: XMen
|
Pridané:
21.3.2022 14:46
Ano ale na druhej strane mu nic nebrani, zacat znovu co zatial neurobil. Avsak nahradili ho weby nazvem to militantnejsieho charakteru. HS vadili uz dost dlhu dobu, lebo celkom casto informovali skor nez mainstream a aj o nepohodlnych a politicky nekorektnych temach.
|
|
Re: Orwell
Od: anonymous2743
|
Pridané:
21.3.2022 20:15
A hlavne informovali o neexistujucich temach. To priekazne celemu mainstreamu vadilo najviac.
|
|
Re: Orwell
Od: ffffffffffffffffffff
|
Pridané:
21.3.2022 13:34
V clanku nie je napisane, ze prevadzkovatel webu nemal u seba zalohy, len im webhosting zamedzil pristup k zaloham na webhostingu. A som rad, ze sa s tymi webmi nieco robi.
|
|
Re: Orwell
Od: jebe jebe jebe:
|
Pridané:
21.3.2022 14:49
ano a preto nemozu obnovit web na inej domene, lebo nie len ze nemaju pristup ku remote zaloham od hosting providera. Ale nemali ani lokalnu zalohu. Mas pravdu ze sa to v clanku nepise. Ale ja som to napisal.
|
|
Re: Orwell
Od: asistentka
|
Pridané:
21.3.2022 14:55
Odporucam zistit si zoznam blokovanych webov, a zistit na nich co vadi vlade, ze ich musi blokovat.
Zeby pravda???
|
|
Re: Orwell
Od: jebe jebe jebe:
|
Pridané:
21.3.2022 14:59
ked je rezim ohrozeny pravdou ktoru sa ludia nesmu dozvediet, urobi vsetko preto aby pravdu odstranil z povrchu zemskeho. To znamena zatykanie ludi, cenzura, blokovanie webov.
|
|
Re: Orwell
Od: asistentka
|
Pridané:
21.3.2022 15:03
Lepsie by to ani Orwell nanapisal.
|
|
Re: Orwell
Od: bruce willis
|
Pridané:
21.3.2022 16:15
Oh vdaka ze si mi pripomenul ze som si dnes zabudol dat antipsyvhotika a serbel na hlavu.
|
|
Zjem aj vlek
Od: ajtacka
|
Pridané:
21.3.2022 10:24
Zjem aj vlek je náhodou zaujímavý web, pretože samonasieranie je dobré, aby niekomu nepraskla cievka...
A časom z toho môže byť niečo na spôsob Trendu alebo Svet v Obrazoch z RTVS, teda nejaký zaujímavý pohľad na svet z istého nevšedného pohľadu a potom na tom môžu ryžovať...
|
|
Re: Zjem aj vlek
Od: smerputinovci,rusokotleby
|
Pridané:
21.3.2022 20:03
To svinstvo je zaujímavé iba pre odborníkov z odboru psychopatológie
|
|
Hm...
Od: ...
|
Pridané:
21.3.2022 10:28
V pohode. Treba sa súdiť, ušlý zisk, škoda spôsobená nesprávnym úradným rozhodnutím a podobne. Ešte že už schválili tú hmotnú zodpovednosť politikov ako Šašovič sľúbil.
|
|
Re: Hm...
Od: Dezolat
|
Pridané:
21.3.2022 10:40
hlavne treba zaustit, aby o tom spore rozhodoval sudca Harabin!!!
|
|
Re: Hm...
Od: dsfsdaadsf
|
Pridané:
21.3.2022 10:49
s NBU sa budu sudit? :D
|
|
Re: Hm...
Od: _xyz
|
Pridané:
21.3.2022 14:48
A preco nie?
|
|
Re: Hm...
Od: ...
|
Pridané:
21.3.2022 18:32
Záleží, kto im spôsobil škodu - to je na dokazovaní. Prevádzkovateľ webu zaistil ich majetok (dáta) a odmietol im ho vydať. To je akoby autobazár si nechal tvoje auto bez súdneho rozhodnutia, len s odvolaním sa na nejaký lajster že ti ho nemôže vydať. Automaticky žaloba na vydanie veci + ušlý zisk (mal som kupcu za milión a kvôli vám nemám nič). A nech dokazujú koľko by od priaznivcov na príspevkoch zarobili.
Stačí ak prehrá jeden poskytovateľ hostingu a nabudúce aj ostatní pošlú NBU do riti bez súdneho povolenia resp. prokurátora na zaistenie veci. Ak urobili niečo zlé (propagácia vojny, špionáž...) tak na to je tu trestný zákon a mali ich postaviť pred súd a nie sa tu hrajuškať so stránkami...
|
|
Re: Hm...
Od: anonymous2743
|
Pridané:
21.3.2022 20:21
Presne. Cenzura je cesta do pekiel. Dokonca aj v pripade hnoja ako hlavne spravy.
Ak spravili nieco protizakonne, treba ich zalovat na sude, nie cenzurovat.
|
|
Re: Hm...
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
21.3.2022 23:53
Tak tu mas tu liberte v priamom prenose.
Problem je v tom, ze moderni ludia vychovaju precitlivene deti. Naivne deti. Neschopne analyzovat pisane slovo. Uveria vsetkemu co sa pise i ked je to kravina alebo nieci nazor.
Jednoducho hlavne spravy pisali inym stylom o politikoch davali k tomu aj svoj pohlad a vnasali medzi lud trosku premyslania. Kladli recnicke otazky. Ci uz nieco boli fabulacie alebo polopravdy na tom nezalezi. Bezne media skor ucelovo manipuluju ludi. Predostru nalajnovany jeden pohlad castokrat podporeny akymi si odbornikmi na vsetko. Pritom su to castokrat vymyslene odborne pozicie. Odbornik na Azov. Som sa skoro rozosmial. Odbornik na nacistov. Odbornik na montaz hajzlov a pod.
Vyuzivaju ludsku psychologiu, kedy clovek v beznom zivote nema cas sa zamyslat nad slovami odbornika. Zoberu to ako fakt len preto, ze odbornik. Je plno takych experimentov preco tomu tak je. Dohladajte si.
|
|
Re: Hm...
Od: anonymous2743
|
Pridané:
22.3.2022 15:28
Je to este zlozitejsie, ide tu o specificky typ korupcie ktory sa uz vyse 40 rokov pouziva na zpochybnenie vedy. Prvi nan upozornili pirati asi 20 rokov dozadu, ked sa zacal pouzivat na presadenie 'intelektualneho vlastnictva'.
Ekonmicke vedy ukazuju ze dobre systemy maju vysoku mieru prerozdelenia. Ked si miliardar, mas problem: ako presvedcit ludi aby to zrusili, ked veria odbornikom? Nie je to lahke: podplatis politika, ludia ti ho vymenia. Podplatis odbornika, ostatny odbornici ho znemoznia.
Co ale zarucene funguje je znicit doveru ludi v odbornost ako taku. Staci nastrcit falosnych odbornikov do verejneho priestoru. Politici ich zacnu pocuvat, nasledne urobia kopu chyb, co ludi priekazne naserie.
Ale ludia nezacnu pochybovat iba o tych nastrcenych odbornikoch, ale aj o tych skutocnych. Potom cela spolocnost ide do riti, lebo uz nie je pravda, ale len rozne nazory. Tak si tam prihodis ten svoj - ze vysoke dane skodia ekonomike. A ludia ta pocuvnu.
Toto spravil neoliberalizmus.
|
|
Re: Hm...
Od: anonymous2743
|
Pridané:
22.3.2022 15:42
A tvoje nazory iOfcaa su nadhernym prikladom vysledku tohto typu korupcie.
Ono totiz nezalezi na tom kto si myslis ze ma pravdu. Ci to budu nastrceny 'odbornici' alebo hlavne spravy ktore 'maju svoj vlastny pohlad' a kladu 'recnicke otazky'. Klamu obidve strany. A obidve strany su financovane podobnymi ludmi.
Im totiz nejde o to aby presvedcili vecsinu ze oni maju pravdu. Staci im ze dost ludi uveri klamstvam, aby sa vecsina uz nedala presvedcit o realite, aby nedokazala rozlisit skutocnu odbornost. Vysledkom bude nefunkcna rozdelena spolocnost. A poznas to stare prislovie: rozdel a panuj.
Na jednej strane komunisti, na druhej fasisti. Na jednej socialisti, na druhej neoliberali. Obaja potrebuju toho druheho, aby mohli ukazat proti komu bojuju. Mozes si vybrat svoju stranu, verit v 'svoju pravdu', ale aj tak si naletel.
|
|
Re: Hm...
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
22.3.2022 22:40
Ja som vibrujuca energia. Som svetlo v temnote. To som. Nie tieto tvoje nalepky a socialne smery.
|
|
Re: Hm...
Od: anonymous2743
|
Pridané:
21.3.2022 20:44
Samozrejme. Ked ti stat sposobil neopravnene skodu, mozes sa sudit so statom o nahradu. V zapadnych krajinach je to bezne.
Otazka je samozrejme ako to dopadne u nas, ale hadam ustavny sud konecne urobi precedens ...
|
|
Re: Hm...
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
22.3.2022 14:16
Ustavny sud? Hahahaha, to je banda prorezimnych babok.
Este ze sme v EU, toto pojde dalej.
|
|
Re: Hm...
Od: anonymous2743
|
Pridané:
22.3.2022 16:59
Ustavnemu sudu by si mal viac doverovat. Napriklad nedavno rozhodol ze stat nemoze utajovat chyby pred verejnostou pod zamienkou 'ochrany foriem operativno-patracej cinnosti policie'.
Bolo to v pripade kauzy Hedvigy Malinovej kde si inspekcia ministerstva nechala vypracovat posudok o postupe policie v tomto pripade, a ked ten posudok chcela aliancia fair play, tak im ho odmietli vydat. Vsetky sudy az po najvyssi rozhodli, ze pravo na informacie bolo splnene tym ze zverejnili ze posudok bol vypracovany. Az ustavny sud po 10 rokoch to zrusil, a dost razne.
To je dost zasadny precedens, ktory pokial viem nemaju ani v USA. Cize zas az tak prorezimny ten nas ustavny sud priekazne nie je.
|
|
Re: Hm...
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
22.3.2022 23:57
Prorezimny == pro aktualny rezim.
To neznamena, ze su fanusikmi Kalinaka, toho radi potopia. Ale hegeromatovicovu bandu... to uz je ine. To uz su ti spravni "nasi ludia". Ide predsa o spravne uvedomelych sudruhov drziacich strannicku liniu, nie principy.
|
|
Re: Hm...
Od: 31337
|
Pridané:
21.3.2022 10:53
Ja som za. Aspon budu musiet predlozit sudu kolko maju zisk a z akych zdrojov. Len aby najvacsia polozka nebola dotacia z Kremlu.
|
|
Politická poprava
Od: gjrudjww
|
Pridané:
21.3.2022 11:01
To blokovanie bola len politická poprava nepohodlného webu!
|
|
ultraradikalny konsenzualizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
21.3.2022 11:08
I politická poprava môže byť záchranou duše pred priekazným zatratením!
|
|
zaujimave
Od: g5t4frh
|
Pridané:
21.3.2022 11:19
smejem sa na tom, ze Platon Technologies stoja za webom konspiratori.sk, a zaroven u nich bezi (bezal) najvacsi konspiracny web. Peniaze ocividne nesmrdia.
|
|
Re: zaujimave
Od: jebe jebe jebe:
|
Pridané:
21.3.2022 12:06
naschval ich prijali aby ich mohli potom odstrihnut. A blbec admin nemal script na automaticke stahovanie zaloh. Tak to teraz nevedia obnovit na inej domene.
|
|
Re: zaujimave
Od: jebe jebe jebe:
|
Pridané:
21.3.2022 12:09
sa cudujem inak, ze mali hosting v slovenskej firme kde ma slovenska jurisdikcia dosah. Ked sa robili tie do oci bijuce zmeny v zakonoch hned mali migrovat na zahranicny hosting. Byt obozretnejsi a robit lokalne zalohy! Varovne signaly tu boli dopredu ze sa to stane. Caputova hovorila ako je jej srdcu blizke cenzurovat web. Nasledne novely zakonov. Atd.
|
|
Re: zaujimave
Od: jebe jebe jebe:
|
Pridané:
21.3.2022 12:20
Jedina zachrana pre hlavnespravy.sk je ked tam pojde niekto do toho platon technologies a osobne ich poprosi nech im daju zalohu na usb kluc. Do vacku 2000 eur adminovi a dovi dopo. Budu sa tvarit ze to je ich lokalna zaloha a obnovia si z toho web na hlavnespravy.info a hlavnespravy.live kam planovali migrovat.
Druha moznost je crawlovat nacachovane clanky z vyhladavacov a web archivu. A zrekonstruovat si aspon databazu clankov. Zbytok dorobit znova.
|
|
Re: zaujimave
Od: tak tu mas
|
Pridané:
21.3.2022 14:47
Ty skorumpovaný jebnuty malinky Slováčik.
Dokedy tu budu také vydry jak ty tak dovtedy budeme diera.
|
|
Re: zaujimave
Od: jebe jebe jebe:
|
Pridané:
21.3.2022 14:53
sranda ze ja si myslim o tebe to iste.
|
|
Re: zaujimave
Od: rasnas
|
Pridané:
21.3.2022 15:11
No vidíš a ja si to myslím o Vás oboch a mam pravdu.
|
|
Re: zaujimave
Od: asistentka
|
Pridané:
21.3.2022 16:49
Jednoduchsie bude pouzit standardne heslo, a odblokovat si to na dialku..
|
|
Re: zaujimave
Od: !jupiii
|
Pridané:
21.3.2022 22:31
Myslíš to národne bezpečné heslo: nbusr123 ? Tak to si viem predstavit, tie ich bezpecne argumenty na ochranu občanov.
|
|
Re: zaujimave
Od: dfvfgbng
|
Pridané:
21.3.2022 12:20
Presne tak, uz tyzden pred tym bolo jasne, ze sa to stane. Avsak, ono stiahnut zalohy nemusi byt take easy. Napr. ti vo poskytovatel velmi neumozni, pripadne natahuje cas, lebo vie. Kazdopadne , coud je dobry ako disaster zaloha, lokalny backup je nutny vzdy.
|
|
Re: zaujimave
Od: jebe jebe jebe:
|
Pridané:
21.3.2022 12:24
poskytovatel ktory ti neumozni si stahovat zalohy lokalne nech ide do riti, a treba si vybrat poskytovatela ktory to umoznuje.
|
|
Re: zaujimave
Od reg.: miggg
|
Pridané:
21.3.2022 20:30
Ale nikto ti nemoze branit mat vlastny script na automaticke vytvaranie zaloh a ich odosielanie niekam... A takato hlupost je druha vec (po obsahu), ktora nieco hovori o prevadzkovatelovi. Ale kazdopadne, blokovanie bez sudu je zlo a krok spat...
|
|
Re: zaujimave
Od: ergerw4
|
Pridané:
21.3.2022 13:04
fakt sa to chceme bavit o tom, ako by sa mal zachranit web plny nezmyslov ktoremu ale veri hlupa cast populacie?
|
|
Re: zaujimave
Od: MajsterWebu
|
Pridané:
21.3.2022 13:21
Aj o tebe si môže polovica národa myslieť že si hlúpy kvôli tvojim názorom. A možno budú mať aj pravdu.
|
|
ultraradikalny gamerizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
21.3.2022 13:34
Ale len národa, ktorý má párny počet priekazne mysliacich obyvateľov!
|
|
Re: ultraradikalny gamerizmus
Od: asistentka
|
Pridané:
21.3.2022 16:53
Napriek tomu, ze si nenapisal nic k veci, ale iba holy matematicky fakt s jednoznacnym vysledkom, s tebou nesuhlasi cca polovica citatelov.
Zaujimave.
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
21.3.2022 17:33
To sú tie predsudky, že keď Ježiš odpustil, všetci mučedníci priekazne musia.
|
|
Re: zaujimave
Od: spyje
|
Pridané:
22.3.2022 19:48
Pan konatel spolocnosti dal nedávno na fb vyrok, ze zakaznikov si nevyberaju, ale zakaznici si vyberaju ich.... to myslim hovori o vsetkom. A podla finstat firma zrovna vykonna nie je.
|
|
záloha praudy
Od: StalinGulag
|
Pridané:
21.3.2022 13:05
nemali zálohovanú praudu? čo sí teraz počneme? nedozvieme sa, že zem je plochá!!!
Nechváľ niekoho reč o morálke, lebo to môže kázať vrah. Nie je jedno kto o morálke káže! Vrah o morálke káže.
|
|
Re: záloha praudy
Od: _xyz
|
Pridané:
21.3.2022 14:52
No tak to sedi na toho co dnes zavadza cenzuru.
|
|
Re: záloha praudy
Od: StalinGulag
|
Pridané:
21.3.2022 15:39
u nas nikto nezavadza cenzuru, sloboda slova sa nevztahuje na jej popieracov
|
|
Re: záloha praudy
Od: anonymous2743
|
Pridané:
21.3.2022 20:50
V liberalnom systeme priekazne vztahuje.
Len ludia nechapu co to ta sloboda slova je. Ta totiz neznamena ze si mozes hovorit co chces a nic sa ti nestane. Iba to ze ti nikto nesmie branit povedat co chces, ale iba potom ak tym niekomu sposobis skodu ta moze brat na zodpovednost.
|
|
Re: záloha praudy
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
22.3.2022 0:04
Kto koho nuti si brat veci osobne k srdiecku?
Ved mnohokrat si ludia klamu. Sami sebe. Sami seba chcu zabit. Ved to by padali zaloby kazdy den.
Skutocne chytreho cloveka netrapi co si nejaky dement vykrikuje. Ked si chce niekto pisat o tom ako bol uneseny mimozemstanmi alebo ze Putin s Adolfom su anjeli, ktorym ukrivdili nech si pise.
Riesenim toho je vzdelanie. Ze sa tu na ZS ba co viac uz v skolkach zanedbava vychova koli premotivovanym rodicom tak je to vysledkom debilizacie naroda. Vychovat tvory na pracu a aby nereptali a nepytali sa.
Vsetko o zlych cinoch im zakazat a nerozpravat sa s nimi o nasili. O hneve a pod.
Zakazme volne premyslat a diskutovat o veciach, ktore neprinasaju radost istej skupine ludi. To nieje cesta.
|
|
Re: záloha praudy
Od reg.: miggg
|
Pridané:
22.3.2022 8:58
Momentalne su problem dospeli, takze sa mozes stazovat na skolstvo tak 20-30 rokov dozadu... A ked su dnesni rodicia blbi, tak za to sucasne skolstvo tiez nemoze... Ja napr. poznam vela dobrych rodicov, ale ked som bol dieta, kazdy druhy spoluziak s rodicmi dobry vztah nemal... Z toho vyplyva, ze tvoje domnienky nestacia na kvalifikovany nazor... (Jedine, ze by si v tej ZS travil dost casu)
|
|
Re: záloha praudy
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
22.3.2022 9:47
Aj ja poznam vela dobrych rodicov. Vidis to sam.
Vela ludi ziju jednoducho v sebaklamoch. Na niekoho pouzijes ostrejsiu kritiku a dobre, ze nie sa rozplace. Zalovat sa niektori chcu za uplne kraviny len preto lebo im to trosku posteklilo ego.
Zakazat premyslat a diskutovat hoc aj o kontroverznych temach a mat iba jeden pohlad je cesta do zahubi.
Uz ked par nasich supermanov chce zakaz Z lebo Rusi si oznacili prapory vo vojne je debilita. Cela svastika ma uplne inu definiciu ale. Nie. Adolfko si ho trosku stocil a uz je to znak ktory netreba spominat a kreslit.
Este zakazme vyslovovat Putinovo meno. Volajte ho ten koho netreba menovat. Aby sa nahodou niekto nevyplasil.
|
|
Re: záloha praudy
Od: anonymous2743
|
Pridané:
22.3.2022 17:33
V tomto mas pravdu, len to trochu prilis relativizujes.
Ano, diskutovat sa ma aj o kontroverznych veciach. A ani symboly ani slova sami o sebe nemaju byt zakazane. Lebo treba posudzovat veci v kontexte: hakovy kriz je v poriadku ak je napriklad v historickom dokumente. Tu je nebezpecna hlavne automatizovana cenzura na internete, ktora kontext posudit nedokaze, vid. youtube a podobne.
Lenze treba povedat aj to druhe: sirenie ideologie nie je diskusia. Ked niekto proste stale klame, a strhne na svoju stranu privela ludi, je to prilis nebezpecne. Nechceme aby to dopadlo ako naposledy.
|
|
Re: záloha praudy
Od reg.: miggg
|
Pridané:
23.3.2022 8:59
No na jednej strane chces aby spolocnost dala jednotlivcovi volnost - nech si sam vybera, sam sa rozhoduje a na druhe strane ti vadi, ze vramci toho je jednotlivcovi ponuknuta "lahsia" cesta, kde nemusi nad nicim premyslat a moze ist s prudom. Stale tu je dostatocna sloboda, aby si napr. ty mohol ist svojou cestou a mat svoje nazory. Ale nie je chyba zriadenia, ze niekto si vyberie zit v nejakom "podla teba sebaklame". Stale je (nemam rad to pomenovanie ale co uz) byt ovcou volba a nie povinnost...
|
|
Vzdelanie nestaci
Od: anonymous2743
|
Pridané:
22.3.2022 17:20
Mylis sa, tu nejde o nejaky pocit urazenosti, ale o objektivne dopady sirenych klamstiev. Dnes uz vieme ze kultura ani vzdelanie nedokazu zabranit padu civilizacie.
Dokaz toho bol zaciatok 2. svetovej vojny. Keby si Hitlera boli zvolili nejaky hotentoti v afrike, mavli by sme nad tym rukou, ze vsak co sa dalo od nich cakat. Ale kedze si ho zvolil vtedy najkulturnejsi a najvzdelanejsi narod na svete, jasne to dokazalo ze kultura a vzdelanie nestaci.
Preto aj kazdy stat v europe dnes tresta najmenej dva zlociny naviac: sirenie ideologii smerujucich k potlaceniu ludskych prav, a popieranie zlocinov nacizmu. Patril by tam aj komunizmus podla mojho nazoru.
Historia ukazuje ze civilizacia je krehkejsia nez sa zda. Ale napriek tomu sa to ma riesit riadnym sudom, a nie cenzurou.
|
|
asdfgh
Od: mtre
|
Pridané:
21.3.2022 13:14
Tak to sa musia na ruskej ambasáde hnevať.
|
|
Re: ijklm
Od: StalinGulag
|
Pridané:
21.3.2022 13:15
žiadajú vrátiť peniaze spať, túdle
|
|
Re: asdfgh
Od: ...
|
Pridané:
21.3.2022 13:17
Za tie prachy co uplacali dostali aj tak viac nez by bolo pekne.
|
|
Re: citatelia hlavnych sprav su ouce
Od: anonymous2743
|
Pridané:
21.3.2022 20:53
Kilotona sraciek len za 500 eur je priekazne dobra kupa doporucena aj ustavom hodnoty za peniaze.
|
|
Dnes toto zajtra tamto
Od: Dnes toto zajtra tamto
|
Pridané:
21.3.2022 14:11
Včera sme vypli "proruské" dezinfo weby. Dnes vypneme, tak ako v Čechách, weby s nelegálnymi liečivami. Zajtra vypneme weby, ktoré prezentujú alternatívne vitamínové doplnky a presadzujú silu vlastnej imunity, pozajtra vypneme weby, ktoré prinášajú správy ohľadne úmrtnosti ľudí, ktorí sa dali napichať génovou terapiou - pardon vakcínou.
Teraz sa pýtam. Źijeme v roku 1941 alebo v roku 2022???
|
|
Re: Dnes toto zajtra tamto
Od: Kelišovie
|
Pridané:
21.3.2022 14:17
1941 = 1+9+4+1 = 15 = 1+5 = 6
2022 = 2+0+2+2 = 6
|
|
Re: Dnes toto zajtra tamto
Od: otvorena mysel
|
Pridané:
21.3.2022 14:51
1941 <> 1+9+4+1 = 15 <> 1+5 = 6
A co take suvisiace sa stalo v '41?
Ale chvalim otvorenu mysel, ako v tom klasickom videjku... youtube.com/watch?v=Zh3Yz3PiXZw
|
|
Re: Dnes toto zajtra tamto
Od: rektal
|
Pridané:
21.3.2022 15:14
Skuste 1851. Náhoda? Nemyslím.
|
|
Re: Dnes toto zajtra tamto a pozajtra acohento
Od: anonymous2743
|
Pridané:
21.3.2022 20:27
Nahoda je nulova hypoteza z priekazne dobreho dovodu.
|
|
ultraradikalny konsenzualizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
22.3.2022 6:22
Na úrovni náhody nadobúda subjektivita dobroty priekazne lokálne extrémy.
|
|
Re: Dnes toto zajtra tamto
Od: ...
|
Pridané:
21.3.2022 14:48
Cize jediny tvoj problem je, ze vlastizradcovia, co sa nechaju uplatit ruskymi agentmi, pardon "diplomatmi" a mnozstvo sarlatanov, z ktorych pekne mnozstvo malo sediet v base bude mat stazeny zivot, lebo nebudu moct profitovat z ludskej blbosti? Tolko si z tvojho nareku odnasam ty genovy terapeut. Nezabudni vypit savo, lebo nam chcu vypnut "praudu".
|
|
Re: Dnes toto zajtra tamto
Od: rektal
|
Pridané:
21.3.2022 15:14
Amen
|
|
Re: Dnes toto zajtra tamto
Od: peterse.
|
Pridané:
21.3.2022 15:11
Aj včera bolo neskoro.
|
|
hvcfgnnhh
Od: fftftghjj
|
Pridané:
21.3.2022 15:24
Krásne demokratické, v ústave je zakotvený zákaz cenzúry.
|
|
Re: hvcfgnnhh
Od: jebe jebe jebe:
|
Pridané:
21.3.2022 15:35
ustava ohrozuje "demokraciu" treba si z nej urobit trhaci kalendar!
|
|
Re: hvcfgnnhh
Od: ...
|
Pridané:
21.3.2022 15:48
Dalsi co sa ohana ustavou, ktoru bud ani necital a ak nahodou ano, tak nepochopil. Precitaj si aj ten dalsi odsek, ktory nasleduje za tou cenzurou. A ak budes dalej plakat, problem je v tvojom prijimaci.
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
21.3.2022 16:03
A nač by to čítal? NBÚ získal právomoc, nie povinnosť, rozhodnúť, takže je či koná v súlade s ústavou priekazne jeho problém.
|
|
Re: hvcfgnnhh
Od: ustavar
|
Pridané:
22.3.2022 2:04
a takisto toto: Čl. 26 odsek 4:
Slobodu prejavu a právo vyhľadávať a šíriť informácie možno obmedziť zákonom, ak ide o opatrenia v demokratickej spoločnosti nevyhnutné na ochranu práv a slobôd iných, bezpečnosť štátu, verejného poriadku, ochranu verejného zdravia a mravnosti.
|
|
Nie len 3 weby
Od: Viacakolen3
|
Pridané:
21.3.2022 15:41
Na zozname su 4 weby - aj infovojna.bz, ktore bezi na dedikovanom serveri v serverovni LightStorm.sk.
DSL: pozriete prosim, ako sa k tomu postavila serverovna v tom pripade?
|
|
Ozaj blokovane?
Od: 5char neprihl.
|
Pridané:
21.3.2022 15:48
Naposledy pridane: infovojna.bz
Test - open infovojna.bz
Result - website loaded
Nepoznam stav pred blokaciou, ale...
Oznam: Majte prosím trpezlivosť pri načítávaní stránok. Stránky sú stále pod útokom.
A "normalne" nacitana stranka s plnym obsahom.
|
|
Re: Ozaj blokovane?
Od: PaloRup
|
Pridané:
21.3.2022 16:05
Stav pred "blokaciou": infovojna.bz funguje
Stav po "blokacii": infovojna.bz funguje
:D
|
|
vsimli ste si ze...
Od: Damsky Vibrator
|
Pridané:
21.3.2022 17:08
Inac, vsimli ste si, ze Zem a Vek ma skratku ZV, potom tu mame ZVTV, ruske tanky maju oznazenie Z a V. Toto nemoze byt nahoda. Je to jasny dokaz o tom ze Rostas to mal vsetko s Putinom dopredu naplanovane. [irony OFF] Ozaj nahoda jak svina.
|
|
Titulok
Od: Hakuna Comeback
|
Pridané:
21.3.2022 17:28
je absurdne ako sa cela spolocnost prepadla za blbe dva roky a nikto ani nemkrne. absolutne katastrofalne zle je na tom moderna spolocnost. oznacovat ludi ze su stado a ovce je 100% presne pretoze dnes uz nikto nemysli sam za seba, nie je schopny formovat si vlastny nazor ani sa postavit tyranii. len sklonit hlavu a obzierat travicku, kym pride porazka. strasne toto cele.
|
|
BLOKOVAŤ BY MALI WEBY A MÉDIÁ, KTORÉ PROPAGOVALI TESTY A OČKOVANIE
Od: Nebezpečné testy a vakcíny
|
Pridané:
21.3.2022 19:01
Ak by sa k moci dostal napr. Kotleba a vypol by Dennik N, TA3 a podobné splašky, ktoré ohrozovali ľudí propagáciou testov a vakcín, ktorými sa ľuďom spôsobila otrava a tým pádom aj choroba, to by bol zákonný dôvod. Propagácia experimentálnej liečby s následkom smrti. Nech nikto nepíše nič o pití SAVA, MMS nie je SAVO a mimochodom, zriedené SAVO sa používa na dezinfekciu vody, teda, SAVO sa tiež pije. Správy o MMS nie sú vyslovene nebezpečné informácie pri správnom dávkovaní a správnom riedení. Propagácia testov a vakcín priniesla choroby a úmrtia. Ľudia mali aj psychické aj fyzické problémy aj po jedinom teste, viac tu:
https://dopice.sk/qEw
A mnohí vakcinovaní sú chorí i zomierajú. MUDr. Ján Lakota a mnohí iní lekári tvrdia, že očkovaní vykazujú známky HIV:
https://dopice.sk/qEx
Ďalší lekári a zdravotníci hovoria, že očkovaní majú také zrazeniny, že je niekedy problém odobrať im krv!
|
|
Re: BLOKOVAŤ BY MALI WEBY A MÉDIÁ, KTORÉ PROPAGOVALI TESTY A OČKOVANIE
Od: ...
|
Pridané:
21.3.2022 19:04
Samozrejme, nackovska a komunisticka luza by checla zakazovat. Ked cenzuruju ide o "zakonne dovody". Ked im druha strana ukaze prostrednik zacne sa zboro ozyvat tento kokoti narek. Papagajovanim dezolatskych sraciek si fakty nevyrobis na cele s tym tragedom zo savky
|
|
Re: BLOKOVAŤ BY MALI WEBY A MÉDIÁ, KTORÉ PROPAGOVALI TESTY A OČKOVANIE
Od: Politcky Nekorektný
|
Pridané:
21.3.2022 19:32
Ak niekto obhajuje blokovanie webov, môže sa hanbiť! Vrcholom všetkého je umožnenie vyzývať na vraždu Putina! Úroveň faktcheckerov závisí od ich nálady, sa im zrazu nepáči Putin, zrazu je možné na webe propagovať i vraždenie! Ale toto sa svinsky obráti proti nim! Záver tieňovej zločineckej globálnej vlády je dať štáty dole. A týmto sa presne pôsobí v štáte nenávisť a rozvrat. Je to podhubie na občiansku vojnu! Zákony, aj keď neboli dokonalé, boli na to, aby si hocikto hocikedy nemohol robiť čo chce. Fašisti pošliapali Ústavu a išli proti zákonu, idú vlastne proti Bohu. Nech sa žiadny schvaľovač opatrení alebo cenzúry nečuduje, keď mu jedného dňa zaklopú na dvere a odvlečú ho do koncentráku na základe udania suseda, že včera pri oslave narodenín nebol dostatočne politicky korektný!
|
|
Re: BLOKOVAŤ BY MALI WEBY A MÉDIÁ, KTORÉ PROPAGOVALI TESTY A OČKOVANIE
Od: ...
|
Pridané:
21.3.2022 19:42
Ako krasne si plynule presiel od dezolatnych kokotin ku vrazde putina. Ziadna tienova globalna vlada neexistuje, iba v hlavach pometencov, ktori by nemali mat volebne pravo. Bohuzial demokracia im to umoznuje - to su jej skutocne chyby. Je az usmevne, priam na rehotanie sa, ked popieraci druheho nazoru ci slobody slova zrazu kvicia ako svine pred porazkou a ohanaju sa nejakou ustavou, ludskymi pravami ci slobodou. Cista schiza.
|
|
Re: BLOKOVAŤ BY MALI WEBY A MÉDIÁ, KTORÉ PROPAGOVALI TESTY A OČKOVANIE
Od: jebe jebe jebe:
|
Pridané:
21.3.2022 20:03
spiace ovecky si myslia ze "demokracia" je skutocna a nie je ovladana oligarchami. Vy ste dovod preco s nami furt vyjebavaju. Lebo ste slepi a hlupi
|
|
Re: BLOKOVAŤ BY MALI WEBY A MÉDIÁ, KTORÉ PROPAGOVALI TESTY A OČKOVANIE
Od: ...
|
Pridané:
21.3.2022 20:11
vzdy ma zahreje pri srdiecku, ked mi ovca nadava do oviec. Demokracia skutocna je, pretoze jebnutost naroda nam vzdy prinesie take krasne zlozenie. A najviac oligarchie maju za sebou prave ti, co demokraciou pohrdaju.
|
|
Re: BLOKOVAŤ BY MALI WEBY A MÉDIÁ, KTORÉ PROPAGOVALI TESTY A OČKOVANIE
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
22.3.2022 0:57
Tie predhodene strany a hlasovacie automaty na kandidatkach. Poslanci, ktorym musia ukazovat ako maju hlasovat lebo nevedia co sa tam prejednava.
Vlada su len ministri a 150 ludi tam ma hlasovat podla seba nie podla paktu, ktori si vytvaraju.
Tak to ti gratulujem, k tej slobodnej volbe vstat a ist dat hlas tym istym politikom, ktory sa tam s malymi obmenami a prezlekanim kabatov drzia 20 a viac rokov.
Politicke strany zakladaju a dotuje oligarchia, ktorym nasledne sluzia. V kazdom drblom state je parlament, ktory je sustavne ovplyvnovany a podplacani bohatymi ludmi.
Tato tvoja iluzia vlady ludu je na smiech. Bezny clovek hoc aj specialista a okolim vazeny clovek sa hlasit do parlamentu ani nemoze pokial nieje v dakej mafianskej strane a pokial ho daju vobec na kandidatku ale premyslajucich tam nedavaju. Tak aka vlada ludu?
System, ktory si nastavali kravatovy pre seba nemoze fungovat pre ludi a je to vsade s malymi obmenami plus minus rovnake.
|
|
Re: BLOKOVAŤ BY MALI kokotov co pisu velkymi pismenami
Od: anonymous2743
|
Pridané:
22.3.2022 17:42
Vsade nie. Su vlady ktore maju doveru ludi, a opravnene. Su poslanci a politici ktori su zaroven odbornici, a vedia o com tocia.
Len na to aby clovek zvolil schopneho poslanca, musi sam byt schopny. A na to u nas este spolocnost priekazne nedorastla.
|
|
Re: BLOKOVAŤ BY MALI kokotov co pisu velkymi pismenami
Od: anonymous2743
|
Pridané:
21.3.2022 21:02
Davat na roven cenzuru a propagaciu vrazdy Vladolfa Putlera je nespravne, nakolko cenzura je cesta k strate slobody, zatial co Putler sa povelom na zacatie nezmyselnej vojny priekazne stal legitimnym cielom Ukrajinskej (a aj akejkolvek inej) armady.
Ved preto aj sedi zavrety v bunkri a hromadne prepusta zamestnancov, lebo sa boji ze ho otravia. Dufam ze metanolom zo samohonky, bolo by to take poeticke.
|
|
Re: BLOKOVAŤ BY MALI kokotov co pisu velkymi pismenami
Od: dando1111
|
Pridané:
21.3.2022 22:39
poetickejsie by bolo Novicokom
|
|
Re: BLOKOVAŤ BY MALI kokotov co pisu velkymi pismenami
Od: anonymous2743
|
Pridané:
21.3.2022 23:12
Ale priekazne iba ak by mu nim natreli spodky. Najlepsie modre.
|
|
ultraradikalny konsenzualizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
21.3.2022 19:35
Veď ale prezumpciu neviny do legislatívy nepretláčajú náckovia, takže tí pravdivosť sraciek dokazovať nemusia. Je na hobbitoch, aby ju priekazne vyvrátili.
|
|
otazka na redakciu
Od: ustavar
|
Pridané:
22.3.2022 2:19
redakcia, na toto ste ako prišli? lebo ten zákon je platný a účinný od 26.02.2022 a NBÚ to rozhodnutie urobil až 02.03.2022 (podľa toho, čo bludweb hlavné správy zverejnil na FB)
> NBÚ rozhodnutie o blokovaní uskutočnil, keď ešte neboli prijaté pravidlá blokovania vyžadované novou legislatívou umožňujúcou blokovanie
|
|
nájdite si iný web
Od: nechcem hlavné správy
|
Pridané:
22.3.2022 6:37
To len ja mám pocit že všetci z blokovaného webu prišli sem a odvtedy sa tu rieši viac politiky ako techniky?
|
|
Re: nájdite si iný web
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
22.3.2022 11:58
Ked prepichnes bublinu to zo v nej bolo sa dostane do okolia. Normalne.
|
|
ze vas to bavi
Od: truhlik3
|
Pridané:
22.3.2022 7:13
ze sa vam chce o hlavnych spravach tolko pisat. jednoznacne islo o web ktory siril prekrutenu realitu. par rokov spat tam bol clanok ze cinske vozitko na mesiaci potvrdilo ze amici na mesiaci neboli, lebo na udajnom mieste pristatia nic nenaslo. hlavne ze pristalo na odvratenej strane a amici na privratenej. vozitko spravilo zazrakom 6000km trasu. HS ojebavali sprostych, jasna ruska propaganda.Sa cudujem kolko sprostych tu zije ze tomu vsetkemu veri. A este sa dosnau k vykonnym funkciam ako ruskom plateny blaha. sak vsetci, co im to verite, chodte do ruska byvat a zarabat ked sa vam tu nepaci. len piskovat a nadav, to viete, presny rusky styl. ale vybusdovat nieco, to je nad vase sily.
|