neprihlásený Štvrtok, 18. apríla 2024, dnes má meniny Valér
Dnes bol sprístupnený štvrtý Matrix

Značky: sci-fifilmy

DSL.sk, 22.12.2021


Dnes 22. decembra sa vo viacerých krajinách uvádza do kín očakávaný sci-fi film The Matrix Resurrections.

Zároveň s uvedením do kín je film ako ďalšie filmy Warner Bros. Pictures uvedené v tomto roku sprístupnený aj v streamovacej službe HBO Max, v ktorej bude dostupný mesiac.

Film je pokračovaním kultovej sci-fi série filmov z prelomu storočia.

Séria mala pôvodne na prelome storočí tri diely. Vysoko hodnotený bol najmä prvý z roku 1999, ďalšie dva prišli do kín v roku 2003.

Film má rovnaké hlavné obsadenie ako prvé tri diely, keď v ňom hrajú Keanu Reeves a Carrie-Anne Moss. Scenár písala a film režírovala aj produkovala Lana Wachowski.





Trailery The Matrix Resurrections (video: Warner Bros. Pictures)



Film bol ohlásený v lete 2019 a premiéru mal pôvodne naplánovanú na 21. mája 2021, nakoniec bola posunutá na december.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

AI výkon tohtoročnej generácie Intel CPU bude vyšší ako 100 teraops/s
Apple bude mať nový seriál o alternatívnom sovietskom vesmírnom programe, predĺžila For All Mankind
Pôsobivého dvojnohého robota Atlas nahradí úplne nová elektrická verzia
O2 spustilo predaj na diaľku. Namiesto eID sa fotí tvár a občiansky, nedá sa objednať eSIM ani predplatenka
Klon populárnej databázy Redis od Linux Foundation k dispozícii v prvej verzii
Helikoptéra na Marse bude zbierať dáta aj po strate komunikácie so Zemou
Vývoj pôsobivého dvojnohého robota prekvapivo končí
Spustená výrobca QLC flash pamäte s viac ako 200 vrstvami
Batérie vyhodené z vesmírnej ISS neočakávane nezhoreli a poškodili dom v USA
Sprístupnená beta verzia Ubuntu 24.04 LTS


Diskusia:
                               
 

"Scenár písal a film režíroval aj produkoval Lana Wachowski." :)

Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

Si si az tak neisty svojou sexualitou, ze sa bojis, ze ta ovplivni existencia takychto ludi? Nam, co sme normalni a sebaisti heteraci, takyto ludia neprekazaju... Aby si vedel...
Odpovedať Známka: -1.5 Hodnotiť:
 

nie poukazujem na to, že aj keď si ty/on želá byť ženou, stále je to chlap
Odpovedať Známka: 3.1 Hodnotiť:
 

Ja zase poukazujem na to ze si kokot... Znamena to ze kokot si? Nie si stred vesmiru, ani nikto z nas. Ked chce byt zena, nech je zenou, nikoho ineho sa to netyka, len nej, a jej protikusu ak daky ma, alebo chce mat... Nemusi sa ti to pacit, ale to neznamena, ze to je omyl, alebo nespravne... Nenormalne mozno, lebo definicia normalnosti je dana, ale nenormalni ludia, maju tiez pravo existovat
Odpovedať Známka: -2.6 Hodnotiť:
 

Praveze nenormalni ludia existuju s nadhladoom i priekazne bez prava.
Odpovedať Známka: -3.8 Hodnotiť:
 

neznevýhodnený, nenormalni ludia

Aké nerozhodné...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Čo je nerozhodné? Či je priekazne lepší klibórd alebo ja?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

ďakujem za nadávky, tie sú vždy dôležitým argumentom :)
áno nepáči sa mi to, ale to neznamená, že jej zakazujem mať nejaké (pre mňa divné) pocity. Pokojne nech ich má, len nech si nemyslí, že tento jej pocit z nej spraví opačné pohlavie.
Odpovedať Známka: 1.7 Hodnotiť:
 

kokot si tu akurát tak ty.


Odpovedať Známka: 0.4 Hodnotiť:
 

Nikto tu nerozporoval pravo na existenciu kohokolvek.

Ale to ze ak ty vyzeras jak vyziabnuta transka a mal si alebo mas penis a chces aby ta volali zenskym menom, dobre.

Ale stale si chlap a ak nie tak skus otehotnieť.


Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

takže ženy, ktoré nemôžu otehotnieť, nie sú ženy? Alebo čoho to má byť dôkazom?
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

Ak nemôžu, tak logicky nie sú úplne zdravé.
Odpovedať Známka: -2.3 Hodnotiť:
 

Čiže žena po prechode je nezdravá? Alebo rovno nie je žena?
Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

Tá to predsa nečaká, logicky.
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

Zhodnime sa všetci na tom, že aj muži môžu priekazne po prechode chodiť, pokiaľ nesvieti červená.
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

presne tak, pri transke sa na červenú prejsť nedá, lebo žiadnu nemá, tá ma stále zelenú
Odpovedať Hodnotiť:
 

Debata nebola o tom ci je niekto nezdravy ale ci je zena. Takze cely ten argument tragicky zlyhal hned na zaciatku ;) podobne ako nazory priemerneho dezolata
Odpovedať Známka: 0.4 Hodnotiť:
 

jaj som zabudol ze dalsi mudrlant sa tu objavi.

tak takto.

ak nemas maternicu, vajcovody tak zenska nie si a to bez ohľadu ze ti z penisu aku taku vaginu spravia.

ale zi si, povedz kazdemu ako ta maju volat ale ak si myslíš ze si ženská tak nie si.

aj tak na konci zivota zisti ze by bolo lepsie byvalo byt chlap s penisom, sicr jebnuty ale stale v norme.

trandzenska je co, kto dobtoho bude investovat cas? jedine dalsi jebnuty
Odpovedať Známka: 0.6 Hodnotiť:
 

Možno pri špecifikácii pohlavia treba vyvhádzať z toho, že kto si je istý vlastným, by fakt nemal mať problém priekazne špecifikovať opačné.
Odpovedať Známka: 3.7 Hodnotiť:
 

A voš lonová nerobí rozdiely.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ani Veš krnová
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mne sa paci ta koleracia. Cim mensia inteligencia, tym viac taketo utocne nazory, nepochopenie rozdielu medzi genderom a pohlavim, atd.. Cim inteligentnejsi ludia, tym menej problemov s tym maju resp. to absolutne neriesia.

Podobne ako antiruskari. To je tiez taky krasny IQ test.

A uz sa tesim na na odpovede urazenych "inteligentov"
Odpovedať Známka: -1.3 Hodnotiť:
 

IQ test rúškom? ti už načisto jebe? choď si zahajlovať kovidfašista! teba inteligencia obišla leda tak veľkým oblúkom
Odpovedať Známka: -3.8 Hodnotiť:
 

A trafena (blba) hus zagagala. Ale nehnevam sa. Chapem ze pochopit co i len jednoduchu vec bez nadavania do fasistov je za DALEKO za hranicou tvojho intelektu. Pekne vianoce a nerozculuj sa tolko, inteligencii ti to neprida a akurat vyzeras ako pako ked pouzivas tieto slova
Odpovedať Známka: 2.6 Hodnotiť:
 

ale problém je v tom, že hajlujú hlavne klerofašisti ako kotleba a spol, ktorí sú antirúškari. :(

koľko je vlastne druhov tých fašistov? hajlujú všetci? chápem že kotlety robia hajl hitler, ale čo majú robiť kovidfašisti? a čo ekofašisti? som zmätený!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tie ktoré o sebe vyhlasujú že sú ženou, no v skutočnosti v sebe nosia mužské pohlavné orgány (a nie len tie vonkajšie) nie. Aspoň za našich čias keď sa o ľudskom tele a pohlavných orgánoch učilo na základnej škole to tak bolo.
Odpovedať Známka: -4.1 Hodnotiť:
 

Nieco snad omyl byt moze a aj nespravne. Existuju veci normalne ktore treba podporovat, potom nenormalne ktore netreba podporovat, mozu sa tolerovat a nenormalne ktore treba potierat. Vo firmach existuje oddelenie pre inkluziu, ale neexistuje oddelenie pre podporu tradicnej rodiny. Napriek tomu, ze je mrte rozvodov a rodina casto nefunguje. Nemyslim si, ze inkluzia potrebuje vacsiu podporu ako rodina.
Existuje duhovy pochod kde sa musia nevkusne predvadzat a vsetci sa tvaria tolerantne. Ked je pochod za tradicnu rodinu, vsetci na nich pozeraju ze ake hnusne a tolerancia voci nim tu zrazu nie je na mieste.
Hetero rodina je na vychovu vhodnejsia ako homo. Dokonca je schvalena adopcia deti do takychto zvazkov, aj ked nie je dost pre klasicku rodinu.
Cele zle.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Taky dlhy prispevok. A tak plny sraciek a polopravd.
Odpovedať Známka: -2.2 Hodnotiť:
 

Kratky prispevok a bez ziadnych faktov. Sa dalo cakat...
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Tradicna rodina - kravina, uplne novodoby vymysel, nic ako tradicna rodina neexistovalo
Oddelenie pre podporu tradicnej rodiny vo firmach... toto ma pobavilo co to je za sracku a co by to malo robit vo firmach :D
Nedostatok deti - jasne, detske domovy zivaju prazdnotou
Hetero rodina vhodnejsia - osobny vedecky nepodlozeny nazor, a jednoznacne lepsie homo rodina ako decak
Duhovy pochod - upozornuje na nedostatocne prava pre LGBT ludi kym pochod za rodinu je tak tak jedine uboha reakcia menej inteligentnych jedincov co im nedochadza ani tato jednoducha vec... Porovnavat toto a este sa ohanat toleranciou. Co cakat od homofobov
Odpovedať Známka: -1.9 Hodnotiť:
 

Ty pochádzaš z netradičnej rodiny?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Mna vytvorili rodicia, nie rodina, ako kazdeho cloveka na zemi ;)
Odpovedať Známka: -1.3 Hodnotiť:
 

To preto si postihnutý?
Odpovedať Známka: 0.4 Hodnotiť:
 

A teba nevytvorili rodicia? Ci ako si sa vdaka mojej odpovedi k tomu dopracoval?
Odpovedať Známka: -0.5 Hodnotiť:
 

Vďaka tomu, že svojich rodičov nepovažuješ za svoju rodinu.
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

Hmm, keby si pouzil mozog a neprekrucal tak taku kravinu nenapises. A tvoja mamka ked som ju daval do zadku sa netvarila ze som retardovany ;)
Odpovedať Známka: -1.7 Hodnotiť:
 

si fakt menrálne postihnutý, čistý idiot a ako vy radi hovoríte, ukážkový dezolát s náhubkom na tom otvore nad krkom
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

Ujujuj. Tak som rad ze si ulavil svojmu podpriemernemu dezolatskemu intelektu. Mamicka pozdravuje. Cmuk :-*
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Naco tie vulgarne reci hned po prednaske o inteligencii?
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Pravda. No bavit sa s hovadami slusne mi pride zbytocne (a nudne)...
Odpovedať Známka: 2.6 Hodnotiť:
 

A tí tvoji rodičia netvoria rodinu?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

rodicia nemusia nutne tvorit rodinu, rodicia mozu dat dieta do decaku, moze jeden rodic opustit rodinu alebo zomriet atd
Odpovedať Známka: 2.3 Hodnotiť:
 

Kedysi mali ľudia veľa detí, ktoré sa nedožili dospelosti a keď aj hej, tak sa dožívali nízkeho veku alebo sa nezachovala kvalita života.

Prakticky však tieto záležitosti už sú niekde inde, len nejaké relikvie ako nejaké ryby, čo sa za celé dekády vekov nezmenili, ale keď im to vyhovuje... Lenže veľa iných nielen rýb neprežili...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tu ale hovoríme o princípe k čomu sa tí dvaja jedinci opačného pohlavia zaväzujú (či už vedome, alebo nie) tým, že svoje životy spájajú. Tu nebola reč o tom čo sa stane potom ak túto svoju úlohu z nejakých dôvodov nezvládnu. Dvaja jedinci opačného pohlavia spájajú svoje životy za účelom založenia rodiny. Slovo rodina od slova rod, je teda založením svojej vlastnej vetvy v rodokmeni a má za úlohu zabezpečiť pokračovanie rodu prírastkom nových generácií. Pokiaľ zo spojenia dvoch ľudí nemôže vzniknúť nový život, potom sa nejedná o rodinu v tradičnom zmysle slova a pre pokračovanie rodu teda stráca význam a opodstatnenie. Rodina je základnou bunkou štátu - občianska náuka, učivo základnej školy. Toto nie je len taká bezvýznamná poučka, bez rozrastajúcich sa rodín štát starne a vymiera.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Je to len bezvyznamna poucka ktora tam bola natlacena konzervativcami.

Ziadna civilizacia nikdy nemala problem splodit dost deti. Problem bol ich vychovat, aby sa dozili dospelosti a aby z nich aj nieco suceho vyrastlo. A to dokaze rodina bez ohladu na pohlavie rodicov alebo biologicke rodicovstvo.

Stat starne z uplne inych dovodov, hlavne socio-ekonomickych. Napriklad Francuzko nema problem s porodnostou napriek vysokej miere rozvodovosti, lebo stat mladym rodicom pomaha kde sa len da.

A vies kde je najviac rozvodov na svete? V konzervativnom Rusku. Myslim ze tie tradicne hodnoty im tam moc nepomohli ...
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

V záujme rodičov v rámci svojej rodiny je sa o svoje biologické deti starať aby z nich vyrástli zdraví jedinci ktorí potom budú zakladať vlastné rodiny. Ak niekto úlohu rodiny pochopil len ako plodenie detí, potom nepochopil nič. Tá poučka je dnes málo chápaná, no o to dôležitejšia. Úlohou rodiny je hlavne výchova a starostlivosť o deti, preto je dôležité aj to aký príklad im dávame. Ak dostanú príklad iného než tradičného vzoru rodiny, môže to mať negatívny vplyv na ich vývin. Našťastie zákon ešte stále hovorí jasne v prospech zdravého vývinu detí: Rodičovstvo je spoločnosťou mimoriadne uznávaným poslaním ženy a muža. Spoločnosť uznáva, že pre všestranný a harmonický vývin dieťaťa je najvhodnejšie stabilné prostredie rodiny tvorenej otcom a matkou dieťaťa. Spoločnosť poskytuje rodičovstvu nielen svoju ochranu, ale aj potrebnú starostlivosť, najmä hmotnou podporou rodičov a pomocou pri výkone rodičovských práv a povinností.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Rodicia sa vedia postarat o deti ci su ich biologicke alebo adoptovane. A v tomto nieje rozdiel v pohlavi a orientacii.

Ak deti dostanu iny priklad nez tradicnej rodiny, jedine co to sposobi je ze nebudu tolko bazirovat na tradicnej rodine. Co povazujem skor za vyhodu, ked uvazime co takzvani zastancovia tradicnej rodiny stvaraju v nasom parlamente.

Vsetky tie strachy o negativnom vplyve boli uz davno vyvratene, kedze ine krajiny to zaviedli pred nami a nic zle sa nestalo. Prave naopak, vyrazne klesol pocet deti vyrastajucich v decakoch.

A frazy typu 'spolocnost uznava' platia akurat tak lokalne. Ine spolocnosti uznavaju vedu, a dari sa im lepsie nez tej nasej. Preco asi ...
Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

Ja zase vidím čo stvárajú v našom parlamente liberálni zástancovia zvráteností, takže ďakujem neprosím. Podporujem tradičnú rodinu. Dovi dopo.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

toho mohli adoptovať leda tak dvaja latentní buzíci a výchovou v ňom vyrástol buzerant militantný, alebo tiež nazývaný aj liberál...
Odpovedať Známka: -3.7 Hodnotiť:
 

Juu. Ono to vie nie len stekat aj rozprávať. Roztomilé, ale stále hlúpe ako civava
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Nebyť všakovakých, aj prihriatych pakovín, nebolo by treba toľko "decákov" ANI POLDECáKOV.
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

Tradicna rodina je s otcom a mamou, nie s rodic1 a 2.
Ak firme netreba oddelenie pre tradicnu rodinu, netreba ani pre inkluziu, co by tam robilo?
Deti chcenych na adopciu je malo, leziaky neponukaj.
Hetero ponuka pestrejsie vzory, dieta vychovane takto je vychovane komplexnejsie. Pri trenovani neuronovej siete to pochopi aj student.
LGBT vztahy maju mat mensie prava ako klasicka rodina, pretoze si plnia menej funkcii/ menej kvalitnejsie. Organizovanie duhovych pochodov len potvrdzuje nepochopenie toho. Za menej prace rovnake peniaze...
Zlozvyk z komunistickej ideologie.
Netrp predsudkom, ze rovnako je spravodlive. Spravodliva diskriminacia ktora je fer je ok.
A dat hetero dieta dieta do homo rodiny? Je nejaka studia ako to deti hodnotia ked maju napr. 30 rokov? Verzus napriklad pestunske rodiny?
Nebud heterofob.
Bud otvoreny kritickemu mysleniu.
Odpovedať Známka: -6.2 Hodnotiť:
 

Plnia menej kvalitne? Ako keď sú mama a otec alkoholikovia? Ja som otvorený bejbe. Skus nebyť homofob a vidieť za svoj nos. Ja a heterofob. Come on. Tu už vidno ze sa chystáš slamky keď toto tresnes.

Neuronove siete na úroveň výchovy? Uff. Mma obavy ze spoločnosť takto nefunguje. Homo rodičia dokážu dat rovnako veľký počet podnetov ako hetero. Kľudne aj viac. Ak tvrdis opak tak si zaslepený. To nie je o orientácii. Väčšina podnetov pochádza aj tak zo spoločnosti. Skus si niečo naštudovať.

Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

A tu je kameň úrazu - u lgbt komunity je, oproti normálnym ľuďom, značná prevaha v
a/ zneužívaní drog a alkoholu
b/ std a hiv
c/ zneužívaní deti, ako takých
Čo je mega sranda, lebo, oproti normálnym ľuďom, sa lgbt neliečia až tak často, keďže nemajú pocit, že liečba je upravená na ich životný štýl.
A do tretice, je pravda ze lgbt rodičia vychovávajú deti, keďže medzi lgbt individuami je mrte prevaha tých, ktoré za detstva zažívajú stresujúce prvky (chlast, sex, emočne...)

Odporúčam načítať autorov ako Shelton, Satre, Cunningham, Regnerus, Cochran, Schneeberger...
Alebo si možeš ho it na Denník N, Vice, Pinknews a ostať na veky hlupym...
Odpovedať Známka: -4.2 Hodnotiť:
 

Más aj nejaký zdroj že LGBT viac zneužívajú deti?

To co robia vo voľnom čase je hádam ich vec. Pijú všetci.

A čo konkrétne si mam od nič prečítať?
Odpovedať Známka: 1.8 Hodnotiť:
 

Skus začať tu: https://doi.org/10.1016/j.ssresearch.2012.03.009

Aká téma Ťa najviac zaujíma?


Odpovedať Známka: -4.7 Hodnotiť:
 

Vedecky konsenzus v tejto oblasti jednoznacne hovori ze neboli zaznamenane rozdiely medzi detmi vyrastajucimi v tradicnej rodine a rodine paru rovnakeho pohlavia. Toto bolo opakovane dokazane v mnohych rozsiahlych studiach, vratane na dvojcatach adoptovanych do rozdielnych rodin.

A ked tato studia tvrdi opak, tak som si dal namahu a nieco o nej zistil:

- iba 2 deti v nej boli naozaj po cely cas vychovavane parom rovnakeho pohlavia

- vela parov rovnakeho pohlavia boli predtym v heterosexualnom manzelstve

- autor odstranil nasledky rozvodu, nevery, a vychovy jednym rodicom z kontrolnej skupiny, ale nie z testovanej vzorky

- ked ini autori opravili metodologicke chyby a pouzili tie iste data, korelacie zmizli, co ukazuje na nizku robustnost povodnej studie

- studia bola financovana skupinou vedenou odporcom sobasov rovnakeho pohlavia, ktory ako sa neskor ukazalo zasahoval do jej dizajnu

zdroj: en.wikipedia.org/wiki/New_Family_Structures_Study
Odpovedať Známka: 2.1 Hodnotiť:
 

Pokiaľ existuje jediný prípad týraného dieťaťa homosexuálnym párom či iný dôkaz o tom, že vývin dieťaťa môže byť v takejto pseudorodine značne narušený, tak je argument o tom, že homosexuálny pár sa postará o dieťa lepšie ako heterosexuálne páry absolútnou fabuláciou a bolo tých prípadov viac, svedčili samotné deti potom čo vyrástli do dospelosti a nabrali dosť odvahy o tom začať rozprávať otvorene a to je ešte ten lepší prípad, pretože sú prípady ktoré končia aj tragicky keď dieťa to v sebe dusí a začne mať sebapoškodzovacie sklony, až to vedie k samovražde.
Odpovedať Známka: -2.2 Hodnotiť:
 

Hmm, a co takato analogia: pokial existuje jediny pripad zneuzivaneho dietata knazom, ci iny dokaz o tom ze vyvin dietata moze byt nabozenstvom naruseny, tak je argument o prospesnosti nabozenstva absolutnou fabulaciou ...

A teraz realne: precitaj si predchadzajuci prispevok este raz. Konsenzus z mnohych studii v spolocnostiach ktore to zaviedli je jednoznacny. Homosexualny par sa dokaze postarat o dieta rovnako dobre ako heterosexualny.

Samozrejme tak ako aj v tradicnych rodinach urcite sa vyskytnu aj vynimky. Ale pointa je ze o nic castejsie, teda adopcie deti parmi rovnakeho pohlavia nezvysuju riziko. A kedze znizuju pocet deti v decakoch, tak celkovy efekt je prospesny.

Ci snad mas aj nejake dokazy pre svoje tvrdenia, okrem odkazov na vyvratene studie? Lebo konsenzus vedcov je jasny.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Tu nebola reč o náboženstve, ale o rodičovstve a zodpovednosti za vývín dieťaťa. To je úloha ktorú majú rodičia, nie kňazi.

Pýtaš dôkazy pre moje tvrdenia a sám sa oháňaš nejakými pochybnými štúdiami a konsenzom vedcov ktorý si si práve vycucal z prsta, na ktoré si tiež dôkazy nedal. Takže takto: Vyhľadaj si reálne prípady, svedectvá osôb ktoré trpeli na to že boli vychovávané homosexuálnym párom, celý život im niečo chýbalo a nevedeli čo, trpela preto ich psychika, stávali sa často terčom šikany a posmeškov svojich rovesníkov a mnohokrát to skončilo tragicky a ak sa dožili dospelosti, tak pochopili prečo to všetko a čo im v živote chýbalo, že im chýbala láska oboch rodičov - ženy matky a muža otca, lenže už bolo príliš neskoro a ten čas strávený bez skutočných rodičov im už nikto nevynahradí. Tieto reálne svedectvá sú pre mňa silnejším argumentom ako nejaký tvoj konsenzus vedcov ktorí vypracujú štúdiu s hocijakým výsledkom ktorý vyhovuje tým lobistom od ktorých dostali štedré dotácie na takzvaný výskum.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

O nabozenstve je cele toto vlakno, lebo keby nebolo mytov od pastierov koz z doby bronzovej o nejakom horiacom kriku, nikto by dnes kto s kym zije a ake ma pohlavie neriesil.

Tu mas prehlad recenzovanych studii co vysli od roku 1985: dopice.sk/qnz

Z 79 studii co vysli v prestiznych casopisoch, 75 nenaslo ziadny rozdiel medzi detmi v: prospech a spravanie v skole, uroven dosiahnuteho vzdelania, uzivanie drog, kriminalne spravanie, zaradenie do spolocnosti, psychologicke poruchy, rodinne vztahy v dospelosti, a viacero dalsich.

Vsetky 4 ktore nejaky rozdiel nasli (aj ta spominana vyssie) mali tu istu metodologicku chybu: zaradili do studie aj deti ktore vyrastali najskor v tradicnej rodine az nasledne jeden z rodicov mal vztah s osobou rovnakeho pohlavia - cize doslo k rozpadu rodiny. A autori to nekorigovali a porovnavali to iba so stabilnymi tradicnymi rodinami. Ked dalsi vyskumnici tuto chybu odstranili, zistili ze rozdiely zmizli, cize vysledky tychto 4 studii neobstoja.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

A samozrejme, keby si sa dostal ďalej ako politický korektne napísanú wiki, tak vieš, prečo si napísal pičovinu. Prečo sú niektoré z bodov nerelevantné, a najmä k predposlednému bodu, čo všetko museli oponenti napáchať, porušiť a, priamo zaklamať, aby mohli napísať, že borec sa mýli.

Nezávisle od financií, pred publikovaním mu review robili obe strany 3 za 3 proti. Chápem, že pre Teba je ideálny review 100% ľudí so správnym názorom, aby stihol podchytiť a optimalizovať výskum tak, aby aj veda mala správny názor a pohľad na svet.

PS: wiki na vedecký článok? Nie sme na ZDŠ.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Uz chodte s tou vasou politikcou (ne)korektnostou niekam. Sam nemam takzvanu politicku korektnost rad, ale v dnesnej dobe sa z toho stala univerzalna vyhovorka popieracov vedy, ked im vysledok nepasuje do predsudkov/ideologie/nabozenstva.

Keby si vedela nieco o vedeckej metode a nemiesala do toho politiku, vedela by si ze review nerobia 'strany' za a proti, robia ho nezavisly odbornici, a na zaklade konkretnych namietok proti metodologii, nie ze sa im nepaci vysledok.

U tej tvojej studie autori porovnavali uspesnost deti z rozvedenych tradicnych rodin s specifickou pricinou (orientacii jedneho s manzelov) so stabilnymi tradicnymi rodinami. Jasne ze nasli rozdiel, lebo metodologia bola na to priamo navrhnuta. Ked sa toto odstranilo, rozdiel zrazu zmizol. Preco asi?

Ak sa bavime o adopciach, z decakov, treba porovnavat adoptovane deti do stabilnych tradicnych rodin s adoptovanymi detmi do stabilnych rodin rovnakeho pohlavia. A tam je vysledok jasny, vid. vyssie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Áno u Regnerusa.
Odpovedať Hodnotiť:
 

mozes svoje tvrdenia aj podlozit? pochadzam z tradicnej rodiny kde otec nas znasilnoval a psychicky tyral, priatelka tiez zazila svoje v tradicnej rodine kde jej mama ju bila a zatvarala na zachod aj pol dna. Kde by si radsej vyrastal, v takej tradicnej rodine alebo v " netradicnej rodine" s podporou, porozumenim a laskou?
Odpovedať Známka: 4.8 Hodnotiť:
 

Jasne, link hore, plus výber si akýkoľvek obľúbený source a search by author.
Napr. na Tebe a Tvojej reakcii sa dá dobre aplikovať dataset od Mins a tých vedcov hore, vyššie.

PS: odporúčam prestať povyšovať osobnú skúsenosť nad validated dáta. Data vravia, že kokoti su na oboch stranách, ovšem disproporčne horšie na lgbti.
Dáta vravia, že, ak máš šancu na neg. skúsenosť istého druhu na úrovni 2% u "tradičných" a 21%L a 6%G, znamená to, že väčšie šance prežiť bez tejto skúsenosti sú u "tradičných" a nie absolútnu value za "tradičný" = A, LGBTIAP2S = B, alebo Tradičný == Písmenkoví, ako sa to snažia istí jedinci riešiť. Jediná absolútna value je Tradiční > Písmenkovi, čo sa týka výstupu ich snaženia (výchovy detí).
Odpovedať Známka: -4.5 Hodnotiť:
 

minimalne Sarte a Cunningham to mali s laskou od inych ludi velky problem, napriklad Sartre zil az do konca svojho v domienke ze ho nikto nemal rad (to so odzrkadlilo aj v jeho tvorbe) az ked bol uz ku koncu svojho zivota, pochopil ze ho niektori ludia predsa mali rad a lubili ho
Odpovedať Známka: -8.3 Hodnotiť:
 

Počkaj počkaj. Myslel som reálne výskumy. Nie príhody a rozprávania jednotlivcov. Toto absolútne nič nedokážu je. To hádam vieš. Takých príbehov ako deti mlatil doma hetero otec alkoholik ti nájdem milión a určite viac ako ty týchto. Takže prosím niečo reálne...
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Reálny výskum od písmenkových nečakaj.
Väčšinou sa jedná o bulvárne články (napr. spýtali sme sa 10 bohatych lesbičiek ako sa majú im zverené deti a porovnali so strednou triedou ľudí. Neni rozdiel, lesbičky sú dobré mamy), za ktoré by sa nehanbili ani sputnik news, ac24 alebo denník n.
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Vyskum v prvom rade nerobia nejaky 'pismenkovi', ale primarne vedci na univerzitach.

Nikto sa tam rodicov nic nepyta, porovnavaju sa priamo objektivne statistiky tych deti, ako napr. prospech, spravanie v skole, uzivanie drog, zaznamy v registri trestov v dospelosti, psychologicke poruchy ...

A male vzorky boli tak pred 20 rokmi. Dnes su celostatne studie (napr. z Holandska) ktore ten vysledok potvrdzuju.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 


Firme netreba ani oddelenie pre inkluziu ani pre tradičnú rodinu. Robil som vo viacerych obrovských firmach a nič tam také nemali. A keď to už niekde majú tak chápem prečo. Ale oddelenie pre trad. rodinu. To už je fakt kravina. Co ďalej majú mať ešte firmy? Oddelenie pre čítanie biblie a popieranie vedy aby takí nechapalkovia ako ty boli spokojní?

Menšie práva by mali mať jedine ľudia čo ich chcú obmedzovať iným.

Gender štúdia mi prídu na smiech ale keď čítam takéto obmedzené názory tak si vravím ze to asi aj zmysel má
Odpovedať Známka: 2.4 Hodnotiť:
 

Moc nie, lebo úroveň Gender studies článkov je na úrovni záchodovej literatúry. Tých, ktoré majú aj nejakú Sci hodnotu je ako šafranu. (všeobecne ako väčšina humanitných vied)

A mrte fun je sledovať pokusy o disprove dáta - napr A skupina = niečo, a pokus disprove = b niečo iné, a keďže b nevadzas, tak to a neplatí.
Odpovedať Známka: -6.2 Hodnotiť:
 

Myslel som si ze sú to len tvoje pocity a nemáš preto žiadne dôkazy. Vyhovoriť sa na toto je úplne lacné a tvoje názory sú na úrovni jedna babka povedala. Takých príbehov len z opačného konca ti nájdem milión a nakoniec viac ako ty.

Pocity. Predsudky. Príbehy. Takto sa to fakt nerobí
Odpovedať Známka: 4.7 Hodnotiť:
 

Tie Fighter internety by som zakázala...
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Chápem, že to tak cítiš.
Ako aj snahu aplikovať Tvoje "cítenie" na dohladatelne fakty.
Presne podľa vyššie uvedených vzorcov v správaní.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Prava a povinnosti maju byt vyvazene. Kto ma menej povinnosti ma mat aj menej prav.
Ja tiez chapem preco je oddelenie inkluzie, ale nesuhlasim s tym.
Gender studie samozrejme pre niekoho zmysel maju. Otazka je aky a pre koho?
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

To si riadne mimo. Nazyvat deti v decakoch 'leziaky' ...

Neuronovymi sietami sa neohanaj. Deti si neberu vzory len od rodicov, ale od spolocnosti vseobecne, a tam je ich viac nez dost. Nastastie, inak by sme tu mali omnoho viac exotov.

Nazyvas diskriminaciu spravodlivu ak je 'fer'. A na zaklade coho sa to ma rozhodnut? Ze to vravi farar v kostole, je taky zazity nazor, alebo 'vsetci vieme'? Vedecke studie opakovane dokazuju ze na pohlavi a orientacii rodicov nezalezi, deti dokazu rovnako dobre vychovat homosexuali ako heterosexuali.

Ved to nie je nejaky novy socialny experiment. V kazdej krajine kde to zaviedli sa zlepsili pomery, lebo tieto rodiny si boli ochotne adoptovat aj deti ktore tradicne rodiny nechceli. Vysledok: znizil sa pocet deti v decakoch, a bolo to vidiet aj na vyslednych statistikach.
Odpovedať Známka: 4.1 Hodnotiť:
 

Netreba podcenovat vplyv rodiny na vychovu. Je extremna snaha tento vplyv potlacit. Nahradza sa unifikovanou vychovou. To ma za nasledok, ze klesa pestrost, narasta unifikacia a v koneznom dosledku to skodi spolocenstvu ako celku.
Tak ako to skodi koralom, v pralese, rovnako to skodi aj v spolocnosti. Je len tazke si to priznat lebo to nesedi do platnej teorie.

Odpovedať Hodnotiť:
 

Vplyv rodiny na vychovu nezavisi od orientacie rodicov. Ak tvrdis opak, stojis proti kope vedeckych dokazov. Cize hovoris na zaklade ideologie.

A argumentovat proti roznym typom rodin poklesom pestrosti je uz uplna absurdita. Prave naopak, ta pestrost sa v spolocnosti zvysi ked sa prestane uplne iracionalne diskriminovat.

Tvrdis ze to skodi spolocenstvu ako celku. Ake dokazy pre to mas? Lebo sociologicke studie dokazuju ze to (mierne) pomaha. Opet hovoris z ideologie, nie reality.

Ako liberal som povodne bol za sobase rovnakeho pohlavia (lebo nebol dovod diskriminovat), ale bol som proti adopciam deti takymito parmi, lebo prava dietata prevysuju prava mensin. Az ta nechutna kampan zastancov tradicnej rodiny ma rozculila natolko ze som si dal tu pracu a pozrel si ako to teda naozaj je, a cuduj sa svete, veda je jednoznacne na strane povolenia tych adopcii. Vsade kde to vyskusali doslo k meratelnemu zlepseniu.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Vedecký výstup = https://dopice.sk/qnP
Odpovedať Hodnotiť:
 

jaj ty najliberalnejsia pica z ulice


Odpovedať Známka: -4.7 Hodnotiť:
 

nie liberálna, ale nacistická piča, v príhodnej chvíli sa z akože tolerantného vykľuje sviňa vraždiaca všetko mimo jeho "tzv. liberálneho" svetonázoru
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Paci sa mi ako buranska neinteligentna luza co by najradšej každému brala práva nadáva ľuďom do fašistov no ani netuší co to znamená. Síce IQ test by si ani neprešiel ale aspoň más svoj "názor"
Odpovedať Známka: 3.7 Hodnotiť:
 

Aby som sa dostala do obrazu, fašizmus definiciu berieš ako ju hlásali:
- Mussolini a Italia?
- Komunisti a Weimarska Republika?
Odpovedať Hodnotiť:
 

https://doi.org/10.1016/j.ssresearch.2012.03.009
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

https://doi.org/10.1016/j.ssresearch.2012.03.009
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Ta studia mala tolko chyb ze je o nich vlastna wiki stranka: en.wikipedia.org/wiki/New_Family_Structures_Study

Zhrnul som par bodov vyssie.

Konsenzus z mnohych robustnych studii a metaanalyz je ze deti vyrastajuce v rodinach s rodicmi rovnakeho pohlavia dosahuju rovnake vysledky ako deti vyrastajuce v tradicnych rodinach.

Na com zalezi je ci su ti rodicia dvaja alebo jeden, ci su rozvedeni alebo je rodina stabilna, no a samozrejme na financnej situacii a vzdelani rodicov.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

A keby si, vôbec, čítal co prispievaš, dozvedel by si sa, že Tvoj, písmenkovými napísaný "konsenzus" je pičovina. Detto by si sa dozvedel aj to, ako skončili tie "chyby".

Ale áno, dal si na vedecký článok link na wiki.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Keby si vedela ako citat wikipediu, zistila by si ze na konci kazdeho clanku je taka vec, vola sa to REFERENCIE. A tam najdes linky na studie a recenzie co chces.

Ale ak ti to je malo, tu mas link na zhrnutie recenzovanych studii co vysli v prestiznych casopisoch od roku 1985: https://dopice.sk/qnz

Z 79 studii 75 nenaslo rozdiel, a vsetky 4 co nasli mali tu istu metodologicku chybu: zaradili deti ktore vyrastali v oboch typoch rodin (lebo presli rozpadom rodiny koli orientacii jedneho z manzelov) do skupiny rodin rovnakeho pohlavia.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Proti - skús si pozrieť, aké sú to štúdie.
Potom Ti nebudem musieť vysvetliť, prečo je ten link hlúposť.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Co je normalne je viac menej kulturna zalezitost. Napriklad v starej Sparte bolo normalne topit novorodencov vo vine, s odovodnenim ze ti co nepreziju su slabi a boli by len na pritaz.

Oddelenie pre inkluziu je hovadina, a oddelenie pre tradicnu rodinu este vecsia. To prve je mozno docasne treba aby sa predislo diskriminacii, ale podla mna by to mal zabezpecit stat adekvatnymi zakonmi.

Duhovy pochod je proti diskriminacii, teda realnemu neziaducemu javu v nasej spolocnosti. Pochod za tradicnu rodinu je demonstracia ludi ktori sa nas snazia vratit do 18 storocia, a realne ani nemaju za co demonstrovat lebo tradicna rodina uz je statom podporovana a legalne uznana.

Vedecky konsenzus je ze 'homo' rodiny su rovnako dobre ako 'hetero'. Pozri si aspon wikipediu pred tym nez nieco taketo napises.

A adopcie su schvalene, ale len v civilizovanych krajinach, cize nie u nas. U nas sa miesto toho rokuje ci odobrat deti existujucemu rodicovi koli jeho orientacii ...
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

Vedecky kosenzus pri vede dotovanej politikmi sa stava politicky korektnym ci chces ci nie. Takze potom existuje snaha niektore veci tajit, zakazuje sa zber udajov na zaklade rasy ci pohlavia, nabozenskej prislusnosti...
Naozaj treba mensinu takto podporovat, ked jej pocty vzrastli n krat?
A akykolvek proces ktory chces riadit, potrebujes merat. Z diskriminacie sa stalo akesi zlate tela. Napriklad k vzdelaniu ma byt rovny pristup. Ak ale je dieta schopne sa rozhodnut a odmietne sa vzdelavat, tu uz treba rozlisovat/diskriminovat.
Si homosexual a fungujes rizikovejsie, priplat si zdravotnu poistovnu.
Si stary, zivotne sa poistis a platis viac ako mlady. Tiez to nie je diskriminacia na zaklade veku.
Z principu homo rodina je zamerana jednostranne, dava dietatu menej pestre podnety. Napriek snahe rodica 1 a 2. Tvrdit ze 2+2 je 5 sa da, ale pravda to nebude.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Gerontofil nema co robit v domove dochodcov, sadista bachara v base, psychicky naruseny pilota lietadla ci sexualny deviant vo vychove deti. Je to fakt a tu je potrebna diskriminacia a ziadne druhe sance. Mozeme mlzit, dieta ale prebera vzory rodicov a gro osobnosti sa formuje v extremne mladom veku.Aj preto to hetero dietatu urobit a dat ho do homo rodiny nie je uplne dodry napad.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

No, v tom pripade by katolicky knazi nemali mat pristup k detom. S tym jednoznacne suhlasim.

Dieta od rodicov az tak vela neprebera. Pozri si vyskumy, najdolezitejsi vplyv ma na dieta okolie a priatelia, potom skola, a az potom rodicia (len nejakych 10%). Preto aj napr. z deti alkoholikov/zlocincov/neschopakov dokazu vyrast normalni clenovia spolocnosti. Preto mame statom platene skolstvo (aj ked, zrovna to slovenske stoji za ...).

A tvoja posledna veta prezradza ze si si o teme nic nezistil a reagujes na zaklade predsudkov. Mozno ta to prekvapi, ale sexualna orientacia je prevazne biologicky dana uz pred narodenim. To ze heterosexualne dieta je vychovavane homosexualnym parom neznamena ze z neho bude homosexual, a naopak. Tie percenta zostavaju stabilne, na toto dieta nepotrebuje ziadne vzory lebo to je riadene vrodenym instinktom a chemiou.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Jednym dychom hovorime ze nechceme predsudky, ale knazov zabanovat treba vsetkych. Snad len deviantnych.

Snad si tu nebudeme hovorit ze zrovna v rodine a extremna vazba na matku je takmer bezvyznamna.
Este mi povies ze na deti v osade nemaju rodicia takmer ziadny vplyv a silno zlyhala skola. A ak zoberieme 8 rocne decko z osady na internát bude z neho jadrovy inzinier. Nechapem preco sme to uz neurobili.
Europa je v prdeli presne pre chybajucu vychovu rodicov. Rozpad rodiny a rozpad komunit.

Netvrdim ze sa z dietata stane homosexual ale ze bude mat handicap.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja som za rovnost pred zakonom. Bud budeme robit rozdiely a aplikovat ich poctivo na vsetkych, alebo nebudeme. Nie ze jedna mensina ma byt nad zakon. Prave nedavno pisali o knazovi ktory za zneuzivanie dietata dostal podmienku. A zatial je spolocnostou povazovane za normalne ze 'sexualnu vychovu' ucia na nabozenstve ...

Extremna vezba na matku? A co deti vychovavane iba otcom? Tie su tiez tak strasne znevyhodnene? Mali by ich odobrat a dat radsej do decaku?

Mozno ta to prekvapi, ale v osade je drtiva vecsina rodin tradicnych. A zlyhal tam v prvom rade stat. Lebo ked dieta vyrasta v extremnej chudobe ako v stredoveku prvych 6 rokov, tak sa tak bude spravat aj ako 7,... rocne, nech by bolo kdekolvek.

Europa je v poriadku. Zaujmave ze zaostale krajiny zalamuju rukami nad dekadenciou a moralno/kulturnym upadkom zapadu, ale zapad prosperuje a vychod zostava zaostaly. A korunu tomu nasadzuje fakt, ze tradicne orientovane Rusko ma najvecsiu rozvodovost na svete.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aj viacere studie financovane nabozenskymi organizaciami nedokazali najst rozdiel. Mnoho studii bolo na zaklade rozsiahlych dat z celych krajin (napr. z Holandska), publikovane v prestiznych casopisoch a recenzovane nezavislymi vedcami. Naozaj si o tom nieco precitaj. Tu nejde o nejaku politicku korektnost.

Pocty nevzrastu, lebo orientacia je dana biologicky.

Zaujmave ze automaticky predpokladas ze ked je niekto homosexual, hned sa musi spravat rizikovo. To vies odkial? A ako by to napr. poistovna zistovala, ze ci sa clovek spraval rizikovo, alebo bol napr. nakazeny niekym inym kto sa spraval rizikovo? Podobne ako pri covide, aj zodpovedni ludia casto doplacaju na chyby inych.

A keby starsi mali platit vyssie poistne, vysledok by bol ze mnoho z nich by si to nemohlo dovolit. Ak ta zaujma ekonomika okolo tohto, odoporucam precitat par clankov od Paula Krugmana ktory o tom pisal v suvislosti s obamacare v USA.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Neviem preco je zakazane zbierat data cez niektore parametre, ked tvrdis ze nic nedokazuju. Je to tazko uveritelne.

2 nebola k homosexualom ale k meraniu vseobecne. Je mensina rastuca voci celku? Zjavne nepotrebuje dotacie vo forme penazi.

Homosexual sa sprava rizikovo. Muz ma minimalne sexualne zabrany a zena robi drahoty. Je to klasika na vyber najkvalitnejsieho samca. Das do kopy x muzov s minimalnymi zabranami a nevzrastie riziko. To akoze na to potrebujem studiu ze zvysena promiskuita je vacsie riziko?

Liberalizmus dlhodobo nevie fungovat v uzatvorenom systeme a bezi na kyslikovy dlh. Extremne hromadenie bohatstva, extremna chudoba. Vyberove skoly plne nafetovanych deti, na druhu stranu nedostupnost vzdelania pre talenty. Vykradanie talentov zo zahranicia. Nicenie prirodnych zdrojov. Take typicke usa. Preto mi uplne liberalizmus nesedi.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pokial viem jedine parametre o ktorych je zakazane zbierat data v niektorych krajinach su rasa a imigracny status. Tiez s tym nesuhlasim.

Mensina rastuca voci celku? Takze hociaka utlacana mensina (napr. zidia, ateisti, ...) ktora je dnes utlacana o nieco menej je v pohode, a ziadnu pomoc nepotrebuje?

Omnoho rizikovejsie spravanie je nepouzivanie kondomov, ktore hlasa katolicka cirkev. Vid epidemia HIV v Afrike, tak to dopadne ked ich niekto zacne brat vazne. Takze by malo byt vyssie poistne pre katolikov. A prave manzelstvo je sposob ako znizit promiskuitu, takze samozrejme konzervativci su proti.

To co je v USA nie je liberalizmus. Ten tam bol do 80 rokov, potom bol nahradeny podivnym mixom neoliberalizmu a nabozensky zalozeneho konzervatizmu (podla toho ktora strana prave vyhrala). A poslednych 10 rokov sa tam prebija regresivna lavica a krajna pravica. Nic dobre z toho nevzide.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Existuju len dve pohlavia a mnozstvo psychickych poruch. Tie pokryvaju cele LGBTIxyz.
Odpovedať Známka: -0.3 Hodnotiť:
 

Vy to vidite vsetci velmi jednoducho a z daleka, bez snahy o trochu empatie a skumania "preco". Teta proste dostala nespravny firmware, alebo k spravnemu firmwaru nespravne telo. Preco by malo byt fyzicke telo nadradene vedomiu, ked jedno bez druheho nedokaze existovat? Je proste vedomim zena, ale bohuzial v nespravnej schranke. Kto z vas si vie predstavit ake to je? Teda ja si viem predstavit na chvilku byt zenou... Ale na furt by som to urcite nechcel... A poznamka pod ciarou. To ze su niektori lgbti teraz taky rozdrapeni, je rovnaky model ako cernosi v usa. Proste ked niekomu dlho odopieras byt tym cim je tak niekto z toho exploduje. Keby gejov nikto neriesil a bralo by sa to ako jednoduchy fakt, akoze obloha je modra, nemali by preco robit pochody...
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

buzeranti vystrkujúci ciciny na pochodoch a rabujúci a vraždiaci Negri sú rovnaký odpad spoločnosti, to si jediné trafil, ináč celé zle! buzerantov by nikto neriešil, keby nevystrkovali ciciny namiesto hláv a nevynucovali si pozornosť za každú cenu s tým, že obloha nie je modrá, ale dúhová...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Radsej sa veru vyziap tu, ako by si mal doma kricat na zenu a deti... Evidentne toho v sebe nosis dost... Hadam raz najdes taky vnutorny pokoj, ze ti taketo nepodstatnosti budu fuk.
Odpovedať Známka: 3.7 Hodnotiť:
 

zrejme je latentny homosexual,coming out byt mu pomohol
Odpovedať Známka: -5.4 Hodnotiť:
 

jaj u teplych vajciakov je kazdy homosexual kto s nimi nesuhlasi v niecom

vies co... vyliz si rit
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

Tommy. Obávam sa že s IQ 88 su tvoje názory tak relevantné ako názory hocijakého iného simpanza. Resp aj menej. Ani priemerný simpanz nie je takto tupy primitivko
Odpovedať Známka: 2.6 Hodnotiť:
 

nebľaboc nezmysly, ty nie si heterák ani náhodou
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

A ja som si myslel, ze gaya odhali len gay... Ci? Aj by som sa dakeho opytal, bohuzial, koli takym ako ty, to vacsina taji, takze to nieje easy...
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Ako sa clovek narodi, ci gay ci nie sa hanbit nemusi. To nie je jeho volba . Ako sa ale chova uz jeho volba je.
Nie kazdy sa hodi na vsetko, a to si treba uvedomit vcas.

Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

S tymto suhlasim, ale je tu aj prostredie, ktore na jedinca vplyva a ked daky clovek, ktory je iny, casto pocuje, ze byt iny je "zle", tak musi byt dusevne dost silny, aby ho (a jeho chovanie) to neovplyvnilo negativne... A potom ked takehoto cloveka niekto odsudzuje, co odsudzuje? Ze je dusevne slaby? No to je kazdy druhy, akurat bez vonkajsieho vplyvu sa to nemusi prejavit... Proste kym nepozname pozadie a sirsi obraz, nemozme vediet. A ked nevieme, nemali by sme robit radikalne zavery... Ale zase, ked niekto je v radikalnom prostredi... a je slaby... A takto dokola...
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

A vzhladom na to, ze zajtra uz asi nebude cas sa divit tymto dlhym vlaknom, ktore som zacal na obranu reziserky prelomoveho filmu, ktory by zrejme nevznikol, keby bola uplne normalna, rad by som ho ukoncil prehlasenim, ze vagina, je najlepsie miesto na svete a mali by sme sa o ne prikladne starat, lebo nie kazdy ma to stastie, ze nejaku ma, ako napr. spomenuta reziserka. Admin mi moze poslat podiel zo zvysenych prijmov z reklamy sem, sem a sem.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Ty si z rádu svedkov vaginových?
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Svet možno žije Matrixom, ale Slovensko má novú "najväčšiu dieru", hľa: https://dopice.sk/qmO
Odpovedať Známka: -2.7 Hodnotiť:
 

Nechápem.
Odpovedať Hodnotiť:
 

https://youtu.be/kWRGC-AkBqo
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

to vieme, ale ako to súvisí s jeho hlásením o "novej najväčšej diere"?
Odpovedať Hodnotiť:
 

prievidza neni nitra
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak si nájdi kamarátov medzi nezávislými politickými komentátormi. Tí sú na tom s chápaním širších súvislostí priekazne neznevýhodnený.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Keby sa objavila CZ/SK nadabovana verzia niekde na torrentoch, urcite by to potesilo ako vianocny darcek zopar ludi ;)
Odpovedať Známka: -2.7 Hodnotiť:
 

Kratko po 09:00 uz bola
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

co tak nebyt chamrad a ist do kina raz v zivote.
Odpovedať Známka: -7.0 Hodnotiť:
 

u nás sú kiná zavreté od 25.11.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

ja by som si to aj zaplatil na tom HBO Max... keby ta chamrat fungovala na SK/CZ... Zas musim riesit nejaku VPNku.... Alebo cakat na "subor" :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Prípadne môžeš robiť niečo úplne iné, a nestrácať čas nezmyslami.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Do kina uz v zivote (ber tak ze uz ma nebavy zdielat 30minut reklami z 50 ks komparzom ) a dabing slovensky ? ha ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

skutocne si chces pokazit film slovenskym dabingom?
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Matrix4 - všetko v poho. Len feši Neo za tie roky pochytil image bezdomáča ... . PS: Dúfam, že to je len prvý dojem ... a vo filme to všetkým nandá ... !
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Napríklad taký Arni to nandá ešte aj v jeho veku, len ten Terminátor išiel ku kopru v tých nových dieloch, chcelo by to niekam posunúť, napríklad že by bola nejaká akadémia a Arni ako študent by sa pýtal veľkého Arniho nejaké zaujímavé otázky a bol by tam nejaký Flashback, nejaká Arniho nočná mora, len že by to chcelo schváliť tú misiu a akosi to nejde, pretože to je nesplniteľná misia a hľadajú sa ďalší dobrovoľníci a uvedomuje si vo svojom veku svoje limity + nejaké zaujímavé uvažovanie...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Mám takô tušenia, že buď simultánne, alebo po matrixe sa venoval Johnovi Wickovi, preto ťa podoba... Ibaže by som sa mýlil.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Prvy krat som videl trailer, pripada mi to ako ked niekto volne po rokoch parafrazuje stary vtip, uz to nie je tak smiesne

Pre koho to robili? Pre mladych co este nevideli jednotku?
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Mladí čoraz viac skokotievajú. Preto potrebujú remake klasiky adaptované na ich momentálnu mentálnu úroveň.

Môj predpoklad: Rovnako ako Matrix 1 bol pre tých, ktorí nemajú predpoklady na pochopenie Masamune Shirowa a GiTS, tak aj film GiTS bol pre tých, čo nedávajú ani pôvodný Matrix a GiTS, tak aj Matrix 4 bude trans parade pre tých, čo nedávali ani remake GiTS, nieto ešte tie predchádzajúce diela, a nedávajú ani základy biológie pre prvý stupeň ZŠ (rozdiel medzi XX a XY).

Dúfam, verím, modlím sa, že sa mýlim.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Toto tvrdili o mladych uz v praveku, ked skusali sa hrat s ohnom.
Sranda ako si stari v kazdej jednej generacii myslia ze mladi su hlupejsi.
Ani by sme z tych jaskyn nevysli keby to bola pravda.
Odpovedať Známka: 4.1 Hodnotiť:
 

Tá otázka má zuby...

A treba povedať, že aj gule.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Starší sú preto múdejší, lebo si vystačili bez ohňa a iných výdobytkov. V minulosti sme oheň nepoznali a nepotrebovali a teraz aby sme furt riešili, ako ho zapáliť a aby nám nevyhasol. A nevyše, pred objavom písma sme nemuseli ani gramatiku ovládať.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Civilizacie maju svoj vznik,rozkvet, maximum a aj utlm. Vo faze utlmu je kazda nova generacia snad hlupejsia ako starsia. Este staci určiť, ake su metriky na urcenie fazy. Napriklad to moze byt priemerny objem mozgu. Alebo množstvo hlav ktore sa dokaze uzivit, ci ako vie ovplyvnit prirodu pre svoje potreby.
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

To je mozne, ale nikdy nebola generacia ktora by povedala na mladu, aka mudra mlada generacia, nie ako ta nasa hlupa stara.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

tvoja môže byť prvá... a tým pádom aj posledná, pretože životné skúsenosti ničím nenahradíš a tam, kde mladí ponižujú starých zakrátko skončia aj tí mladí neskôr ako starí hlupáci
Odpovedať Známka: -4.0 Hodnotiť:
 

Však aj sú hlúpejší. A keby časom nechytili z tých rozumov starších, tak ani toho mamuta by nevedeli, nedokázali uloviť, nieto vyjsť z jaskyne.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

https://dopice.sk/matrix4
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

DV verzia nie je?
Odpovedať Hodnotiť:
 

hladat na internete nevies?
Odpovedať Hodnotiť:
 

len to som chcel povexat
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Veľmi sa teším na tento film. Žiaľ nie každému bude po chuti súdiac podľa recenzií na CSFD.CZ
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tiež som sa naň veľmi tešil ako veľký fanúšik celej (áno celej) trilógie. Na jedno pozretie to je, pár úsmevných momentov sa tam nájde ale to je tak asi vsetko.
Dúfam, že budeš nakoniec viac nadšený ako ja.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Uz mame aj csfd.sk :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ak 15-ročný chlapec nevie či je pravák alebo ľavák a na rôzne otázky odpovedá dosť čudne, že z toho vyšiel nejaký divný "hybrid", tak sa niet čo čudovať. Všakovaké "pohlavia" je viac móda ako potreba.Prečo by sme mali živiť to, že dvaja ohriati si adoptujú decko?! To sme už kam spadli, do akej žumpy?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Je strana s dlhočiznou históriou a jej šéf Lux hral raz na tú stranu, raz na druhú(po slovensky lavíroval ako SDL) a celkom sa im darilo, potom však Josef Lux dostal leukémiu a zomrel a už to nie je ono.

Pretože v Čechách isté takéto otázky sa odpovedajú trocha inak ako na Slovensku... Respektívne spracúvajú...
Odpovedať Hodnotiť:
 

velke sklamanie. neviem ci som pri nom aj nezaspal. je to bieda, presne ako novy Witcher.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

čo sa dalo iné čakať po dohnojenej dvojke a troje, že štvorka po dvadsiatich rokoch bude lepšia? naivky
ešte skúsime podojiť známu značku, fandov je stále dosť, tak keď nám teraz po všetkých tých operáciách dochádzajú prachy...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Čo čakať. Natáčané na HO vzhľadom na súčasnú situáciu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kdo potrebuje rychlo pozret muze sosat subor
The.Matrix.Resurrections.2021.480p.WEB-DL.
x264-Pahe.in.mkv
Ma to iba 570 MB.kvalita nahravky je vyborna.
Co sa tyka filmu ide o akysi fanusikovsky film na temu Matrix.
da sa to pustat ako kulisa pri praci.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

480p a vyborna kvalita? :D uz chapem preco supermarkety dovazaju ku nam iba odpad
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Je aj verzia 1080p.Ked sa ti chce sosat 10GB subor tak prosim:
The.Matrix.Resurrections.2021.1080p.HMAX.WEB-
DL.DDP5.1.Atmos.x264-EVO.mkv

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

mne je aj HDR 4K verzia 21GB malo ...
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Na film tejto kvality je aj 21MB veľa.

Odpovedať Hodnotiť:
 

ten odpad je pre trtkov ako ty, čo nechápu rozdiel medzi kvalitou nahrávky a rozlíšením, aj 480p môžeš mať výborne urobený rip s vysokým dátovým tokom, ktorý bude v pohode pozerateľný aj na moderných telkách a v 1080p môže byť odfláknutý rozmazaný 2000 kbps MPEG-2 hnoj...
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

nolen ze mi povedz, kde si videl 1080p rip v mpeg2?
Odpovedať Hodnotiť:
 

je ich dosť, napr. ako .ts záznamov vysielania
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Presne tak aj kultova porno séria Rolf und Helga z 80 rokov sa da zohnať iba ako rozmazane TS záznamy. VHS bola najlepšia.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Helga und Rolf, drottenmeister,
(Herr Hellmutt - opravár práčok, komínov, a inštalatér.. ä

východonemecké VHS-porno - tomu by nepomohlo, ani keby vtedy, na zač.*80 "vyhrál formát BETAMAX

eh, ja radši napr.: https://redbust.com/ faye-reagan-georgia-jones-x-art/

:p ;P
abo https://redbust.com/elle-natasha/ ;p

alejo, som já strašný romantik -makkyš :p :D lôl

(btw.krista zmažte nekdo ten hnus z dnešního B.
(zrovna pohlad na karola som zrovna (a myslim, že nejen já..) zrovna na sviatky nemusel mít :/
fuj dpci
Odpovedať Hodnotiť:
 

jzs, zas tam budu sami sorosovski, negro-bruselski, islamski, euro-uhnijni, cmoudsko-uslimski, negro-islamski BLM negrofilni libtardi, a islamifilni homosi, od Sorossa,
a z Bruselu..
Odpovedať Známka: -0.8 Hodnotiť:
 

A bezdomovci.
Jedine co ma tam zaujalo je ako mala cinanka s modrymi vlasmi objavila na stole thomasa andersona preukazku , stary monitor Hansol a stare diskety.
Inac tam neni zaujimave nic.
https://images2.imgbox.com/a2/9b/UdYLLRKM_o.png


Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Tie 5,25" diskety s tým HANSOL-om moc nekorešpondujú. Tie monitory patrili dobe až potom, s 3,5" disketami
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

to akože v dobách 5.25" diskiet neboli monitory, či čo si tým chcel povedať? Hansol bol založený v r. 1965, tak kľudne mohli vyrábať monitory hoc aj v 80-tych rokoch
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

To si ty hochbatnica?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Scenár písala a film režírovala aj produkovala Lana Wachowski.

tak ako sa nevie rozhodnut reziser, scenarista a producent nad tym co vlastne je , tak ani film nedokaze uviest na spravnu cestu co vlastne chce..... strata casu. skoda to takto pokazit .
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Matrix 1 napísali bratia, Matrix 4 ženská.

IMDB skóre je dôkazom, že chlapi sú lepší ako ženské.

Odpovedať Hodnotiť:
 

videl som a sklamaný som ..
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Na CSFD.CZ mal Matrix pred troma dňami hodnotenie: 49% o deň 63% a teraz 23-ho DEC 2021 je to na 57% cca 991 hodnotení. Jaj jááááj ....
Odpovedať Hodnotiť:
 

stoji to za hovno
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vyzera to tak, ze tomu dam 5 hviezdiciek.....ale na IMDB...a to budem dnes stedry :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pozor. IMDB hviezdickami nehodnotí % (na skale 1-100).
Odpovedať Hodnotiť:
 

uplne to stratilo gule.
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár