|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rychlejsie...
Od: ktooosooom
|
Pridané:
12.11.2021 0:22
Takze uz sa z Bratislavy do Kosic a opacne dostanem rychlejsie? Rychlejsie o 300MHz?
|
|
Re: rychlejsie...
Od: xtcxtc
|
Pridané:
12.11.2021 13:29
prepošleme vašu otázku do Rádia Jerevan. Odpoveď zverejníme čo najskôr.
|
|
Re: rychlejsie...
Od: pozorovateľ
|
Pridané:
12.11.2021 15:30
Zatiaľ čo Bratislava je na jednom konci, Košice sú od druhého konca dosť vzdialené.
Nezabúdajme na Ubľu, Vyšné Nemecké a Čiernu nad Tisou.
|
|
Re: rychlejsie...
Od: Cestakolem
|
Pridané:
13.11.2021 9:02
Hej ale musis ist cez madarsko
|
|
Prvý krát
Od: Lues de Funes
|
Pridané:
12.11.2021 4:57
Prvý krát, čo nejaká počítačka po sw apgrejde zrýchlila.
|
|
Re: Prvý krát
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
12.11.2021 5:57
Mal som za to, ze v aplikaciach kde sa toto pouziva je priorita stabilita.
|
|
Re: Prvý krát
Od: No Lives Matter
|
Pridané:
12.11.2021 8:57
;) takých by bolo ...
|
|
Re: Prvý krát
Od: marvin
|
Pridané:
12.11.2021 8:27
Asi si to necital, ze? Pisu o novych kusoch, ktore maju novsi procesor s vyssou frekvenciou.
|
|
Re: Prvý krát
Od: Spud
|
Pridané:
12.11.2021 9:09
Čítanie s porozumením je umenie, že ?
|
|
Re: Prvý krát
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
12.11.2021 15:56
Samozrejme, zle to napisal. Ide o nove napajanie setrnejsie k frekvencii o 300 MHz.
|
|
Re: Prvý krát
Od: Hadatko
|
Pridané:
12.11.2021 20:48
Veru necital si to.
|
|
Re: Prvý krát
Od: Atopisu
|
Pridané:
13.11.2021 9:04
A to kde pisu?
|
|
Re: Prvý krát
Od reg.: miggg
|
Pridané:
14.11.2021 21:31
Prechadza sa na vyssiu verziu OS, mozno taktuju, aby udrzali rychlost na povodnej urovni...
|
|
ultraumiernený prakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
12.11.2021 6:13
Od pay-to-win priekazne do pay-to-odstrániť-kurvítka.
|
|
Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od: Teta
|
Pridané:
12.11.2021 8:03
Za celú "koronu" som ani najmenej nepochopila, akú výhodu majú mať "zapichnutí" ľudia napr. teraz v čiernych či bordových okresoch? V čom sú "nadľudia"??? Rovnako môžu prenášať respiračné vírusy, šíriť aj iné ochorenia a obzvlášť ak im dá niekto výhody. Toto delenie nemá obdoby a je úplne proti ľuďom. A rovnako sa aj môžu nakaziť. Pre tieto kritéria nemá "zapichnutie" prakticky žiaden prínos. Presviedčame sa o tom denne.
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od: Tetka jalova
|
Pridané:
12.11.2021 8:13
Do macky a co ma priekazne spolocne diskusia o vakcina v teme s RPI?.. sa dajte zaockovat vsetci a bude pokoj.. aspon..dufam.. Neriesite co zeriete v kfc a inych burgroch, neriesite co zeriete v pilulach co vam predpise doktor. Ale trapi vas nejaka vakcina. Fakt jebnuty ludia. Plne nemocnice nakazenych, kazdu chvilu mi lieta sanitka pred domom, co som nemal ale vas trapi chemia. Vsetko co zeries, obliekas, dychas je chemia ale to neriesis.
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od: Teta
|
Pridané:
12.11.2021 8:38
Práveže nebude. Sú prakticky rovnako nakaziteľní všetky "kategórie" ľudí!
Nie chémia, ale že medzi ľuďmi a "nadľuďmi" niet rozdiel, o tom je reč!
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od reg.: yanick
|
Pridané:
12.11.2021 12:02
Kua, aki nadludia? Brainwashing ako "vakcina je liek", "vakcina je riesenie" alebo "vakcina je sloboda" padol na urodnu podu a potom tu mame vygumovane Tety ... a ujov (a obcas aj s "ch").
Vakcina je sucastou mediciny ako cokolvek ine. U roznych ludi zabera rozne a ma svoje klady a zapory. Je spravne nechat sa zaockovat, ale nejde o nic zazracne a niektorym ludom sposobi zdravotne problemy, rovnako ako ine lieky alebo vakciny. Nikto neriesi tetanovku, Paralen alebo Novalgin, preco sa potom riesi vakcina na Covid? Paralen nie o nic menej zazracny ako Comirnaty.
A preco sa, kua, riesi vakcina na DSL.sk pod clankom o RP?. Ludom uz ebe.
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od: Rado2
|
Pridané:
12.11.2021 12:06
https://www.youtube.com/watch?v=WDTdDdmi4Ys
|
|
Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj tí bez vakcín
Od: Michalides
|
Pridané:
12.11.2021 13:11
Riešenie čoho? Ochorie rovnako ten zavakcínovaný ako aj ten bez toho. Roznášajú prakticky všetci podobne, jedinú výhodu môžu mať, že ak už sa nakazia, že vraj neumrú. A preto môžu všetko, že rovnako roznášajú a sú podobne citlivý sa nakaziť? O tom je tu reč.
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj tí bez vakcín
Od: Ejha
|
Pridané:
12.11.2021 13:21
Diskusia o vakcine patri pod ine vlakna a zjavne tie su mimo dsl.sk
Na otazku k co.u je vakcina mozem odpovedat z mojej skusenosti takto: poznam cloveka co nezaockovany zomrel na covid a dalsich, co skoncili v nemocnici alebo im doma omodrievali z covidu prsty a podobne. Ale nepoznam nimoho zaockovaneho, co by po nakazeni covidom musel ist do nemocnice, hoci covid ako zaockovany dostali viaceri. Vzdy slo o celkom lahky az mierne komolikovany priebeh. Snad na uzatvorenie tohto vlakna bude stacit taketo zhrnutie.
|
|
Niekto sa nemôže dať zapichnúť
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
12.11.2021 13:47
No A? A ja ich niekoľko zo svojho pracoviska poznám. A nie sú títo ľudia bezpeční, práve naopak. Sú rovnako roznašači ako aj rovnako zranitelní a s neuváženým správaním. Okrem sľubovaného ľahšieho priebehu ochorenia, jedného jediného, im nikto nič už nesľúbi.
|
|
Re: Niekto sa nemôže dať zapichnúť
Od: Mike1234
|
Pridané:
12.11.2021 14:30
Ak ti vadi, ze ockovani mozu nakazit neockovanych napriklad v prevadzkach, kde je rezim OTP, treba zatlacit na vladu a testovanych odtial vylucia, tak ako to spravili v AT, kde uz maju rezim OP.
Doteraz som mal pocit, ze to je ustupok neockovanym ale asi ho teda netreba.
|
|
Re: Niekto sa nemôže dať zapichnúť
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
12.11.2021 14:54
Nie. Vadí mi, že sa niekto očkovaný správa akoby nič a on môže takmer všetko? Je rovnako zraniteľný, môže byť šíriteľ a mal by dodržiavať všetky pravidlá. Tak prečo ich niekto radí do kategórie nadľudí, ako tu už bolo uvedené. Sú na tom čo sa všetkého týka úplne rovnako, hádam sa len dôchodci spoliehajú že im sa nemôže nič stať, prípadne budú mať miernejší priebeh.
Aký ústupok, čo to tu koľkí chápete úplne opačne? Ak môže ísť do reštiky k stolu očkovaný, prečo nie aj neočkovaný? Ten očkovaný sa nikoho a ničoho nebojí? Aj očkovaní medzi sebou roznášajú virózy a správajú sa... no veď si pozrite prípady z Česka. Tomu sa nedá rozumieť, vakcína nie je TESCO taška na hlave.
|
|
Re: Niekto sa nemôže dať zapichnúť
Od: Rado2
|
Pridané:
12.11.2021 15:13
odiaľ máš pocit, že každý očkovaný sa ničoho nebojí? Práve tí, čo odmietajú očkovanie sa tak správajú, odmietajú aj rúška a pravidlá, stačí sa pozrieť na náš výkvet v parlamente a na demonštráciách.
|
|
Re: Niekto sa nemôže dať zapichnúť
Od: teliatko
|
Pridané:
12.11.2021 15:39
Myslíš Pročka v parlamentnom bufete?
|
|
Re: Niekto sa nemôže dať zapichnúť
Od: Mike1234
|
Pridané:
12.11.2021 15:16
O a P maju vyrazne mensiu sancu, ze skoncia v nemocnici.
Z epidemiologickeho hladiska by bolo idealne, aby sa ani oni nestykali. Ale to by sa zas nezvladla ekonomika, takze toto je len obycajny kompromis.
Alebo ake je lepsie riesenie aby to dala ekonomika aj nemocnice?
|
|
aké jednoduché
Od: pPlk..
|
Pridané:
12.11.2021 18:30
Zostať zdravý.
|
|
Re: aké jednoduché
Od: Mike1234
|
Pridané:
13.11.2021 18:10
Zostat zdravy je ciel v kazdom pripade. A dosahuje sa to napriklad ockovanim alebo obmedzenim kontaktov. Pripadne niekomu staci jest orechy s vitaminom D, aj ked nie je iste, ze to ma vobec nejaky vplyv.
|
|
Re: aké jednoduché
Od: Jetro.
|
Pridané:
13.11.2021 18:54
Chlapci, a vy celé dni žeriete len antibiotiká? Cibuľový čaj nepoznáte? Lipový, šípkový? Naparovať sa pri silnom kašli? Či na všetko poznáte len tabletky? A viete že je aj cesnak, cibuľa, zázvor, chren, červená cvikla, ano - orechy, ovocie a zelenina zo záhrady, rýľovanie v kraťasoch a v tričku keď sú vonku 4 stupne? Nič vám to nehovorí? A ozaj, prečo mladá sestrička, bledá ako stena, čo robí v TN špitáli niekde s kokovidom žerie D-vitamín v tabletkých a boji sa pred slniečkom čo i len ruku z rukávu vytiahnuť?
|
|
Re: aké jednoduché
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
13.11.2021 22:26
Dnes bolo 5 stupnou. Si v kratasoch ryloval?
|
|
Re: aké jednoduché
Od: Jetro.
|
Pridané:
14.11.2021 0:21
Dnes bol 1 stupeň. Aj dnes v kraťasoch, ale dnes nebol rýľ.
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od: ....
|
Pridané:
12.11.2021 9:44
Aky pokoj, s ciM?
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
12.11.2021 10:41
On si asi pomylil RPI s PCR alebo SARS :|
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od: spoo
|
Pridané:
12.11.2021 8:40
doslo to do stavu ked opixancom tato vlada nevie dat ziadne vyhody ale aspon neopichanym ide komplikovat a nicit zivot ..vax nefunguje nikde na svete len na SK (nie Sev.Korea )
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
12.11.2021 9:01
Maniak si normálny? Vysvetlíš mi prečo sa teraz hráš na ženu?
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
12.11.2021 19:43
Asi nenaplnene sny....
Tuzba po submisivnej roly.
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od: sensei-san
|
Pridané:
12.11.2021 9:51
Včera som videl video z nemocnice v Čadci, kde sa pýtali zaočkovanej pacientky: "čo vás presvedčilo, aby ste sa dali zaočkovať?"
Tá otázka je jednoducho absurdná. Je tu nebezpečná nákazlivá choroba, voči ktorej existuje účinná vakcína. A dokonca je zadarmo!
Presvedčilo? Aké presviedčanie??
Jasné, že sa dám zaočkovať. Keby bola zadarmo vakcína proti kliešťovej encefalitíde, tak sa ňou tiež dám zaočkovať. Tak ako som sa dal zaočkovať proti chrípke a pneumokokovi. Máme tu ešte nejakú inú nebezpečné a rozšírené ochorenie, voči ktorému sa dá zaočkovať? Sem ma pichnite, prosííím. Rovnako ako s TBC, rubeolou, mumpsom, obrnou, pravými kiahňami, tetanom, ...
Akú výhodu mám keď si zapnem v aute bezpečnostné pásy? Takú že mám kurva lepšiu šancu prežiť, keď sa niečo stane. Nie preto, že za nepoužitie pásov mi hrozí pokuta alebo preto, že mi bez pásov v aute piští bzučiak.
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od: ****
|
Pridané:
12.11.2021 9:53
Ale nič iné. Prečo sa majú zaoč... niekde stretávať a iní nie?! Rovnako sa môžu nakaziť a rovnako šíriť ochorenia.
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od: Spud
|
Pridané:
12.11.2021 10:23
... no jasnačka. V podstate všetci raz zomrieme, takže najlepšie je nerobiť nič a čakať.
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od: Teta
|
Pridané:
12.11.2021 10:55
O tom nie je reč, ale o tom, že oč.ovanie malo len jedinú akože výhodu. Vraj sa tým malo u ľudí predísť - ak sa nakazia, tak tomu najhoršiemu priebehu. Nič viac to nedokáže. Tak aké výhody pre pichnutých? A prečo??
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od: Emeric
|
Pridané:
12.11.2021 14:15
Si sprostá až to bolí.
|
|
Sú aj iné riešenia
Od: Teta
|
Pridané:
12.11.2021 15:01
Možno pre teba chlapče. Iba ma bolí, ako osprostievame. Kto má strach, je zvyknutý sa aj na chrípky pichať, bojí sa, je dokaka.ý, ano - však dobre, budiš. Ale prečo sa niekto díva na nezaočkovaných, najmä na nechorľavejúcich ľudí ako na neviem aký problém? Potom načo chcú ľudia športovať? Na houbeles? Kto si neverí, má veľa rokov, obezitu a neviem aké obavy a výčitky, no prosím. Strach je silný nepriateľ. Ale dajte ľuďom alternatívu a nevyraďujte ich zo spoločnosti ako nejakí druhotriedny odpad! Rok mi trvalo, kým mi prestali krvácať žilky v nose po minuloročnom "testovaní". 1 celý rok. Pred tým pred 25-timi rokmi naposledy.
|
|
Re: Sú aj iné riešenia
Od: sensei-san
|
Pridané:
12.11.2021 15:28
Už som pár krát ušiel hrobárovi z lopaty. Aj v čase, keď som bol malé dieťa a nejaká životospráva mi nič nehovorila a ani by nemala vplyv. A dodnes pociťujem následky. Áno mám strach. Pretože mám na vlastnej koži odskúšané, aké to je byť týždne hospitalizovaný na druhom konci republiky, denne mať robené rontgenové snímky, chodiť na kontroly, nestačiť s dychom. Viem aké to je mať problémy so srdcom kvôli prekonanému ochoreniu pľúc, atď. (a nie, žiadna nadváha ani fajčenie)
To len mladí a sprostí si myslia, že keď sú zdraví teraz, tak budú naveky. Až sa budeš týždeň starať o nevládneho človeka, tak zmeníš názor. Prečo si myslíš, že šport je ti tu niečo platný?
Infekčnému ochoreniu je fuk, či ty máš alebo nemáš strach. Je rozdiel, či za deň v autobuse alebo potravinách stretnem 5 nakazených zo 100 alebo 54.
Vyraďujeme vás zo spoločnosti, lebo myslíte len na seba. A to z vás robí odpad.
|
|
Kde ste zobrali tie nezmysly že zaočkkovaní nebudú "nakazení"?
Od: Teta
|
Pridané:
12.11.2021 15:35
No rozdiel to je. Ale to že niekoho zaočkuješ mu nič nezmeníš na tom, aby nebol ako Ty píšeš "nakazený" to je ten rozdielny pohľad môj a Tvoj.
A ano, mladí sú divní...
V zdravom tele zdravý duch. To nepoznáš?
Ako myslím aj na seba, nosím a plním všetky nariadenia až na jednou nútenie si srať čosi do nosa a nechať sa nasilu pichnúť.
|
|
Re: Kde ste zobrali tie nezmysly že zaočkkovaní nebudú
Od: sensei-san
|
Pridané:
12.11.2021 16:47
Ja netvrdím, že nezaočkovaný==nakazený. Ale nezaočkovaní zvyšujú riziko. Sú vo väčšej miere živnou pôdou pre šírenie nákazy a pre vznik mutácí.
> V zdravom tele zdravý duch. To nepoznáš?
Poznám. Budeš sa spoliehať na svoj zdravý duch aj pri HIV, ebole, mumpse či malárii? A čo ľudia, čo objektívne majú oslabený imunitný systém alebo berú imunosupresíva? A čo tí čo jednoducho necvičli lebo boli leniví? Keď im zvýšiš riziko nakazenia, tak im povieš: "tak ti treba, mal si cvičiť a otužovať!"?
|
|
Re: Kde ste zobrali tie nezmysly že zaočkkovaní nebudú
Od: pPlk..
|
Pridané:
12.11.2021 18:32
Bože prečo vyťahuješ na respiračné vírusy nejakú ebolu?
Alebo HIV? Antrax tam nemáš?
Zvýšim riziko nakazenia ako? Napr. ja? K krčme je 2,5 človeka a tí pravidelne vakcínujú.
:-)
|
|
Re: Kde ste zobrali tie nezmysly že zaočkkovaní nebudú
Od: sensei-san
|
Pridané:
12.11.2021 18:39
Takže na respiračné ochorenia zdravý duch pomáha, ale na iné infekčné ochorenia nie?
|
|
Re: Kde ste zobrali tie nezmysly že zaočkkovaní nebudú
Od: pPlk..
|
Pridané:
13.11.2021 7:49
Ide o to, aby ľudia zbytočne vopred nekľakli strachom pred nejakou chorobou. Iste, rakoviny sú svinstvo. S ebolou sa naozaj nemám kde stretnúť. A dnes majú ľudia oveľa lepšie informácie, životné podmienky a mnohí si môžu utužovaž zdravie aj inak ako s nejakým Raspberry Pi. Teraz si dám na lačno pohár citrónovej vody, hej tie na záhrade nepestujem. Ale vlastný cesnak po čase na ešte lašný žalúdok. A mám ešte misku malín zo sadu, ešte zrejú aj keď už pomalšie. Stále sa nesnaž niekoho dokopať aby sa zlomil, proste aj viera vo vlastné zdravie a psychická pohoda + správne správanie sa aj tieto vlastnosti sú dnes dôležité, aby človek každú jeseň či na jar nenachytal nejaké zápaly, sople, kašle, virózy. Lebo o5 pripomeniem, kde bol tento tak zákerný vírus v lete? Nejak sa mi nedostáva odpovede...
|
|
Re: Kde ste zobrali tie nezmysly že zaočkkovaní nebudú
Od: sensei-san
|
Pridané:
13.11.2021 10:12
Ide o to, že imunita sa posilňuje tak, že sa stretáva s patogénom. Keď sa s patogénom nestretáva, tak naň nereaguje vôbec alebo reaguje nesprávne. Darmo máš zdravotný životný štýl, keď v tvojom prostredí ten patogén doteraz nefiguroval. Btw, ebola sa vyskytla v USA v roku 2014. Nie tak dávno.
Vírusom vyhovuje vlhké a chladné prostredie. Preto nie je udivujúce, že sa na jeseň situácia zhoršuje. Tiež sa situácia zhoršuje začatím školského roka.
|
|
každý chce prežiť
Od: pPlk..
|
Pridané:
13.11.2021 10:20
Ano, presne. A nežijem v bavlnke...
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od: sensei-san
|
Pridané:
12.11.2021 12:44
Tvrdenie "očkovaný môže ochorieť a aj neočkovaný môže ochorieť" neznamená, že v tom nie je rozdiel. Takisto tvrdenie "očkovaný môže šíriť aj neočkovaný môže šíriť" neznamená, že v tom nie je rozdiel. Atď.
Aj so zapnutými bezpečnostnými pásmi môžem havarovať a tiež bez zapnutých bezpečnostných pásov môžem havarovať. To neznamená, že je jedno, či tie pásy mám alebo nemám.
Skús si zobrať hypotéku s úrokom 0.2% a s úrokom 7%. A povedz mi že to je "len nepodstatný rozdiel 6.8%".
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od: ***
|
Pridané:
12.11.2021 13:14
zle priklady a nevhodne uvedene
hypoteky su rovnake, len doba splacania napr. 25 rokov a 23 rokov. Pasy maju takmer vsetci, co nemaju po vakcine protilatky, zrejme nemusia ani po nakazeni nejake ziskat. Ti zrejme nemaju tie spomenute pasy.
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od: Johny Wajs
|
Pridané:
14.11.2021 18:14
Pretoze, ked pride k nakazenemu neockovany, je vysoka sanca, ze skonci v nemocnici. Kdez to opixanci v tej nemocnici koncia sporadicky a skor s lahkym pripadne miernym priebehom. Cize zaver, ekonomika musi zit a zdravotnictvo nesmie skolabovat. Z ockovanych velmi pravdepodobne neskolabuje.
Ci este inak to treba vysvetlit?
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od: cmake -G "Ninja"
|
Pridané:
12.11.2021 12:34
Súhlas, ale ajtak je to tu dosť offtopic. Riešiť očkovanie na IT serveri, pod článkom o RPI4 je dosť mimo. Okrem toho je cca rok odkedy tu máme vakcíny, tak načo sa to tu neustále rieši? To nemáš žiadne iné záuijmy. Celý tvoj svet sa točí len okolo covidu a očkovania? Opakovaný vtip už prestáva byť vtipom. Šak kto chcel je zaočkovaný (ja som) a kto nechce jeho problém. Pre niektorých ľudí jednoducho neni zdravie až taká priorita... treba sa s tým zmieriť. Každý nesieme zodpovednosť, len za seba. ja na JISke určite neskončím, to či na nej skončí niekto iný, neni absolútne moj problém.
|
|
Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj tí bez vakcín
Od: ***
|
Pridané:
12.11.2021 13:19
Máš pravdu. Len ma vytáča to kastovanie ľudí. Tí zavakcínovaní nie sú nadľudia, prečo im dávať výhody nekontrolovateľného stretávania sa?? Nikto nechce skončiť na ARo či ako sa to teraz volá.
Ale ak má niekto dodržiavať pravidlá, ak nejaké aj trochu pomôžu, tak všetci bez rozdielu! Alebo každý pichnutý sa cíti ako poloboh??
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj tí bez vakcín
Od: sensei-san
|
Pridané:
12.11.2021 15:42
Dobre; nekastujme ľudí. Ale potrebujeme zastaviť šírenie infekcie. Je tak? Aj u ľudí, ktorí nie sú špecialisti v oblasti mikrobiológie. Aj u ľudí, ktorí tvrdia "veď, aj odborníci sa občas mýlia a preto odborníkov počúvať nebudeme". Aj u ľudí, čo volajú veštici v televízii. Aj u ľudí ako sú Bystro, Kokos a Tunel z Hronej Dolnej. Aj u tých najväčších idiotov, čo si kedy stretol.
Toto je problém z oblasti psychológie a sociológie. Potrebuješ nájsť nejakú motiváciu. Nuž a našli toto. Ja by som tiež bol radšej, keby sa dalo nájsť niečo lepšie.
Tak čo navrhuješ?
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj tí bez vakcín
Od: pPlk..
|
Pridané:
12.11.2021 18:34
Ja napríklad veľmi jednoduchú vec - zostať zdravý
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj tí bez vakcín
Od: sensei-san
|
Pridané:
12.11.2021 18:41
Ako to chceš dosiahnuť?
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj tí bez vakcín
Od: pPlk..
|
Pridané:
12.11.2021 19:43
Tak ako doteraz. Nechodím po doktoroch a navykecávam s kadekým a určite nie v buse či plnom obchode, v robote a tak. A hoodne všade vetrám a najmä sa nebabuším.
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj tí bez vakcín
Od: sensei-san
|
Pridané:
12.11.2021 20:54
Takže nejaké opatrenia si podnikol, ale vynechal si to najúčinnejšie. A možno v tvojom prípade stačia. Ale aký príklad dávaš svojmu okoliu? Má tvoje okolie rovnaké možnosti? Tiež má tú disciplínu?
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od: Rado2
|
Pridané:
12.11.2021 10:26
Nepochopila si toho viac, tu nie si na tupky.sk, mala by tu byť štipku vyššia úroveň, aj keď väčšinou to tak nevyzerá. Ale spoň sa niečo naučíš. Vysvetlenie je, že keby boli pichnutí všetci, vírus by sa šíril menej, mal by aj menej príležitostí na mutácie. A aj tí, čo ho dostanú oveľa menej zahltia nemocnice, takže by mohla fungovať aj bežná medicína a nemuselo by toľko ľudí zomierať kvôli odloženým operáciám a iným liečbam. Takže namiesto toho, aby si závidela pichnutím, že môžu si sadnúť do reštiky tak sa daj tiež pichnúť.
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
12.11.2021 11:36
Štatistické argumenty, posplietané skrz keby a by, na ľudí s chrbtovou kosťou priekazne nemôžu fungovať.
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
12.11.2021 20:04
Ja ked si davam rybu chrbtovu kost vyberam.
|
|
ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
12.11.2021 20:16
Mne by po opečení pstruha na ražni prišlo ako dehonestácia ho z každej strany priekazne rituálne nedopooberať.
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od: Teta
|
Pridané:
12.11.2021 11:39
A na tieto sprostosti prosím kam chodíš?
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od: asfsds
|
Pridané:
12.11.2021 11:33
jednou vyhodou je ze nezomru na covid
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od: Teta
|
Pridané:
12.11.2021 11:43
Ako vieš? včera sme jedného kolegu pochovali...
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od: Rado2
|
Pridané:
12.11.2021 11:50
Rovnako prekvapivé je povinné nosenie helmy na motorke, keď aj minule sa jeden zabil aj s helmou.
|
|
ultraradikalny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
12.11.2021 11:58
Na tom nič prekvapivé nie je. NWO nechráni nakupujúcich otrokov en bloc, ale priekazne podľa bonity.
|
|
matrtajovo slovensko
Od: GeminiR
|
Pridané:
12.11.2021 12:01
A?
Si trochu vytiahnite uz aj rozum z vrecka. Ak ma ta dnesna vak... neviem co vyhodu, tak urcite nie voci nakazeniu ci rozsirovaniu virusu. A niekto ich zvyhodnuje? Lebo sa nevedia spravat ani vpratat do koze a zack... povie ze nemusi nosit rusko, lebo je ... a to uz preco?
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od: prekazne
|
Pridané:
12.11.2021 12:00
tak prepocitaj kolko ludi by zomrelo ak by sme sa vobec neockovali a kolko ak by boli vsetci zaockovany (kludne zarataj aj umrtia kvoli ockovaniu + umrtia kvoli dlhodobym komplikaciam sposobenym ockovanim) a zistis ze cislo umrti necokvoanych by bolo niekolko nasobne vyssi ako pri zaockovanych
|
|
Základ mám, tak prečo ma chce "niekto" zraziť na kolená? Aby som si neveril?
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
12.11.2021 15:09
Prečo by mali nezaočkovaných čakať ťažké časy? Nie je rok 1945, ani 1917. Prečo ide štát vydierať doteraz zdravých ľudí? Špárať sa im v nose, všemožne im komplikovať život? Preto, lebo nechcú ochorieť? Aby im to potom mohol niekto otrepávať o hlavu? Každý má právo ochorieť! Ja ani neviem kedy to naposledy bolo a nie, nejem ibalginy či antibiotiká, paraleny a spol. Nie som zo železa, ale ani bezbúdovci nie sú doka.aní z nejakého vetríka. Ano umierajú ľudia, až miestami moc, ktovie aké sú pravé čísla, ale ano nikto nechce skončiť na JIS, ARO a ani v drevenej debni. Ani ja nie.
|
|
Re: Základ mám, tak prečo ma chce
Od: sensei-san
|
Pridané:
12.11.2021 16:22
> Každý má právo ochorieť!
Fakt? Dobre, nebudem ti upierať toto "právo". Ale máš aj povinnosť neplytvať prostriedkami spoločnodlsti na svoju liečbu, ktorej si mohol zabrániť.
> ano nikto nechce skončiť na JIS, ARO a ani v drevenej debni. Ani ja nie.
Super. Tak máš jednoduchú možnosť, ako tomu zabrániť.
|
|
Re: Základ mám, tak prečo ma chce
Od: teliatko
|
Pridané:
12.11.2021 16:47
Ako štát lieči ľudí medzi stavom pozitívny človek a človek na pľúcnej ventilácii? Nijako. Choroba sa má podchytiť v zárodku a nie čakať až do najhoršieho stavu.
|
|
Re: Základ mám, tak prečo ma chce
Od: sensei-san
|
Pridané:
12.11.2021 18:44
Takých, čo vedia, čo by sa malo - takých je plno. Lenže nemáme na to. Peniaze, personál, kapacity, disciplínu, čas, ...
|
|
Re: Základ mám, tak prečo ma chce
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
12.11.2021 20:20
Boze Maniakovi tu vyplnate volny cas. Kto si veri nech sa neockuje a liecbu si zaplati a hotovo.
|
|
Re: Základ mám, tak prečo ma chce
Od: pPlk..
|
Pridané:
12.11.2021 18:37
Má. zostať zdravý. A to sa dá v prípade respiračných ochorení aj bez vekcín. Veď koľko % populácie sa dalo očkovať proti chrípkam? A tí istí neveriaci či veriaci aj proti tomuto hajzlíkovi.
Ešteže si pamätáme na Žltého Šimona čo dokonale vystrašil republiku v rokoch 2002-2003 s vtáčou chrípkou a SARS.
|
|
Re: Základ mám, tak prečo ma chce
Od: sensei-san
|
Pridané:
12.11.2021 20:58
Dobre čítam? Porovnávaš chrípku s covidom? Tá motivácia k očkovaniu, z hľadiska infekčnosti a závažnosti, je rovnaká?
Áno, proti chrípke sa očkuje malé percento. Ale to neznamená, že to je správne. Ani to neznamená, že tým možno ospravedlňovať odmietanie vakcíny proti covidu.
|
|
Základ mám, tak prečo ma chce niekto zlomiť?
Od: pPlk..
|
Pridané:
13.11.2021 1:21
Vtedy som dal za TAFLI pre rodičov 3300 korún za jedno balenie! A nakoniec SARS zmizol ako tieň.
Nie neporovnávanm ale isté styčné body, paralely tu sú. Aj prechodená chrápka je sviňa, aj prechodený zápal pridušiek a podobne.
|
|
Re: Základ mám, tak prečo ma chce
Od: pPlk..
|
Pridané:
13.11.2021 7:51
TAMIFLU...
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od: Tupelaaaaa
|
Pridané:
12.11.2021 13:41
"zapichnuti" ako ich nazyvas nekoncia v takom pocte v nemocnici, na plucnej nie je nikto a ti co su v nemocnici tak maju lahky priebeh. Takze preto maju mat vyhody, lebo iba pre vas nezapichnute tupela nam teraz kolabuje zdravotnictvo a za to chcete vyhody? Dilina hlupe.
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od: pozorovateľ
|
Pridané:
12.11.2021 16:48
To vysvetľuj v Holandsku.
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od: pPlk..
|
Pridané:
12.11.2021 18:39
To ako sa správaš?? PreBoha a Ty si kto?? Nejaký Pán sveta, či len vašej krčmy?
Normálny stav Ty vole!
|
|
Re: Namiesto Pi treba riešiť aby ľudia zostali zdraví aj bez chémie vakcín
Od: <|>
|
Pridané:
15.11.2021 11:45
daj sa zaockovat a neotravuj ludi
|
|
Je to dobrá jesenná ponuka.
Od: Vizionár
|
Pridané:
12.11.2021 8:23
V takýchto ľahkých ale výkonných zariadeniach je budúcnosť IT. Stolové počítače sa budú postupne miniaturizovať na veľkosť zápalkovej škatuľky s bezprecedentným výkonom a minimálnou spotrebou, ktoré budú prepojené s google okuliarmi namiesto monitora.
|
|
Re: Je to dobrá jesenná ponuka.
Od: Teta
|
Pridané:
12.11.2021 8:38
No nebudú, prečo aj? Nechcem mať zápaľkovú krabičku ako nejaký PC.
|
|
Re: Je to dobrá jesenná ponuka.
Od: fghjfghdfgh
|
Pridané:
12.11.2021 8:44
Stolove pocitace sa asi casom zmenia len na terminaly a vsetko pobezi v cloude. Bezprecedentny vykon lokalne nebude potrebny, ten ostale len v data centrach.
|
|
Re: Je to dobrá jesenná ponuka.
Od: Vizionár
|
Pridané:
12.11.2021 9:08
Aj to je možnosť ale k tomu treba poriadne pripojenie. V situácii keď je na veľkej časti územia ako najlepšia možnosť ponúkané ADSL+ 15Mb alebo ako alternatíva vdsl 8Mb je to nereálne.
|
|
Re: Je to dobrá jesenná ponuka.
Od: Ejha
|
Pridané:
12.11.2021 13:30
Navyse provideri by sa stazovali, ze internet naozaj pouzivame.
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
12.11.2021 9:07
Prdlajs. Budúcnosť IT je v predávaní čudlíkov turbo ku zariadeniam s real-time os.
|
|
Re: vypnúť čudlík
Od: Banghole
|
Pridané:
12.11.2021 9:12
.
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: Vizionár
|
Pridané:
12.11.2021 9:26
Ale musia byť v limitovanej edícii pozlátené.
|
|
Re: Je to dobrá jesenná ponuka.
Od reg.: yanick
|
Pridané:
12.11.2021 12:37
Realnejsie je, ze sa presadi desktopovy rezim na telefonoch. Viem si predstavit vlastnit iPhone, kde by bezal iOS v rezime telefon a MacOS v rezime desktop. Vdaka M1 uz Apple prechadza na ARM aj v desktopoch, cize iPhone by ako jediny mohol poskytnut plnohodnotny desktop s vykonom na urovni i3, mozno i5. Desktopovy rezim tusim este Samsung a Motorola, ale je to Android na monitore/TV. Dex od Samsungu mal (mat) Linux, ale ten projekt zrusuli.
|
|
Re: Je to dobrá jesenná ponuka.
Od: prekazne
|
Pridané:
12.11.2021 15:59
toto sa hovori uz velmi davno a urcite to raz pride ale za rok dva to nebude, terajsi high end smartphone ma vacsi vykon ako priemerny PC spred 10rokov a naco sa tie telefony pouzivaju?
|
|
Chladenie
Od reg.: lamka1
|
Pridané:
12.11.2021 10:43
Poradte nejaky pasivny chladic na RPi 4. Mam taky mini-pidi za 3€ co je na pamat aj na cpu, ale je to k nicomu.
|
|
Re: Chladenie
Od: Teta
|
Pridané:
12.11.2021 10:52
Koľko Watt elektriky to žerie?
Cca 10-15 cm2 na 1W stratového výkonu
|
|
Re: Chladenie
Od: lenjaa
|
Pridané:
12.11.2021 11:24
https://dopice.sk/qem môžem doporučiť.
|
|
Re: Chladenie
Od: trololoman
|
Pridané:
12.11.2021 12:52
Toto mam a no problem
https://dopice.sk/qeq
|
|
Re: Chladenie
Od reg.: lamka1
|
Pridané:
12.11.2021 12:57
Objednal som, vyzera dobre, aj cena. dik.
|
|
Musíme si uvedomiť.
Od: Elektrotechnik
|
Pridané:
12.11.2021 11:17
Nie je to zlý prístroj ale intel sa dá pretaktovať lepšie.
|
|
Re: Musíme si uvedomiť.
Od: 31337
|
Pridané:
12.11.2021 11:54
Vdaka za info. Od zajtra prejde cela SBC komunita na i7 12700K.
|
|
Re: Musíme si uvedomiť.
Od: teliatko
|
Pridané:
12.11.2021 15:51
Samozrejme tiež pretaktovaný už výrobcom.
|
|
.....
Od reg.: msx..
|
Pridané:
13.11.2021 9:41
Raspberry Pi 4 s 8 GB pamäte a nedávne modely s 2 GB a 4 GB pamäte.
Takže všetky 4 GB alebo niektoré?
|
|
Re: .....
Od: trololoman
|
Pridané:
14.11.2021 1:46
Tu to máš vysvetlené
https://dopice.sk/qeD
|
|
a debian x64 ARM kedy ??
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
13.11.2021 12:31
Najlepšie spravia ak vydajú x64 bitový debian 11...
To spravý najvyššie zrýchlenie...
|