|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Darvin: čím viac ANTVX tým menej ANTVX
Od: živé rigišpíler heslo k..otsom
|
Pridané:
4.11.2021 17:30
Pre antivaxerov pribudne aplikácia Zostaň živý.
|
|
ultraradikalny špecifikácionalizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
4.11.2021 17:56
Tak logicky, že podľa akceptácie účinnosti vakcinácie im nebude vnútiť neoverenú definíciu života priekazne jednoduchšie.
|
|
Re: Darvin: čím viac ANTVX tým menej ANTVX
Od: Cpx
|
Pridané:
4.11.2021 18:22
Zdravy clovek pod 45 rokov ma velku sancu prezit.
Korona sunda 2.22% ludi. S toho 97% ma nad 45 rokov. A ludia pod 45 v 96% pripadoch malo zdravotne problemy alebo ludia co nemaju funkcny imunny system.
Takze zdravy clovek pod 45 ma sancu 1:37000 zomriet, takze kazdy anti vaxxer pod 45 to najskor prezije.
|
|
Re: Darvin: čím viac ANTVX tým menej ANTVX
Od reg.: bzucobzuco
|
Pridané:
4.11.2021 18:33
Ja len dodam, ze nie "Korona sunda 2.22% ludi" , ale "Koronou sundaju 2.22% ludi"..... na detailoch vo vete zalezi :).
|
|
Re: Darvin: čím viac ANTVX tým menej ANTVX
Od reg.: raketa
|
Pridané:
4.11.2021 20:34
skor ta unesu mimozemstania, statisticky... inak statisticky sa koronavirusu najviac boja ludia, ktori ho ani nezazili, iba poculi, na markize samozrejme...
|
|
Re: Darvin: čím viac ANTVX tým menej ANTVX
Od: Rasto_O
|
Pridané:
6.11.2021 8:32
Môžeš nám toto tvrdenie niečim podložiť? Ďakujem
|
|
Re: Darvin: čím viac ANTVX tým menej ANTVX
Od reg.: raketa
|
Pridané:
8.11.2021 17:52
keby som mal kazdemu jednoduchemu vsetko vysvetlovat, tak nemam cas chodit do prace a btw prosim ta nepis v mnoznom cisle, ale za seba, inak to posobi smiesne
|
|
Re: Darvin: čím viac ANTVX tým menej ANTVX
Od: Twixie_
|
Pridané:
5.11.2021 2:02
Lenže covid neni len o tom, čo prežiješ alebo umrieš. Ludia majú po prežití dlhodobé následky. Zníženú kapacitu plúc, znížené kognitívne schopnosti, etc. Tá škála nie je čiernobiela.
Očkovanie znižuje pravdepodobnosť ťažkého priebehu a tým aj tie dlhodobé následky. Takže Antivaxer pod 45 to síce prežije ale už nikdy nevybehne schody a bude ešte hlúpejší ako predtým.
|
|
Re: Darvin: čím viac ANTVX tým menej ANTVX
Od: niggga
|
Pridané:
5.11.2021 8:05
2.2%? :D na to si kde prisiel? 0.3-0.6% bez vaxx (zavisi od demografie)... NIKDE to nebolo >2%
|
|
Re: Darvin: čím viac ANTVX tým menej ANTVX
Od: half life
|
Pridané:
5.11.2021 9:36
prežitie je jedna vec, zdravie druhá. Len v mojom blízkom okolí je niekoľko ľudí, čo má po covide dlhodobé následky, niektorí dosť vážne.
Netuším, koľko takých ľudí máme celkovo, ale môžu to byť zaujímavé čísla.
Ale stádu je to jedno, však chrípočka.
|
|
Re: Darvin: čím viac ANTVX tým menej ANTVX
Od: Katkaa
|
Pridané:
5.11.2021 11:04
Nevidím dôvod zvýhodňovať zapichnutých...
|
|
Re: Darvin: čím viac ANTVX tým menej ANTVX
Od: ...
|
Pridané:
5.11.2021 11:31
ani ja, ale tiez nevidim dovod tolerovat neocipovanych.
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
5.11.2021 11:41
To lebo tým dôvodom je neviditeľná právna zásada, čo nie je zakázané, je povolené. A na zákaz neočipovania sa nikto nezmôže, lebo by pri odôvodnení priekazne prudko narazil na neštatistické fakty.
|
|
12345
Od: Keno
|
Pridané:
5.11.2021 11:56
Tolerovať? To sú čo za myšlienky?? Akože toleruješ ako niekoho??
Nefajčíš, nepiješ a ešte?
|
|
Re: 12345
Od: ...
|
Pridané:
5.11.2021 12:26
netolerovat znamena - ze ak sa rusia planovane operacie, lebo nezaockovani kokoti potrebuju lezat v nemocnici, tak sa maju pekne domov prepustit nech sa doliecia sami hoc bylinkami ci savom, neviem co teraz leti a normalni ludia mozu ist na planovane zakroky (hoc aj nezaockovani ak ma planovanu operaciu). ALe ten aspon doplaca na svojich sukmenovcov. Ak sa nemocnice plnia aj zaockovanymi a zaberaju miesto pre nich neockovani - kolko to bolo cca 70:30? tak pekne poslat domov rovnako. Dovod? Pretoze ten zaockovany nieco pre spolocnost urobil a urobil vsetko co dostupne bolo. Neockovany len kokotiny drista a otravuje vzduch. Vynimku ma len clovek co sa z objektivnych dovodov zaockovat nemoze a nema inu moznost ako spolahnut sa na kolektivnu imunitu.
|
|
Re: 12345
Od: zxcvb
|
Pridané:
5.11.2021 12:29
Ockovany prd pre spolocnost urobil, len sa podvolil natlaku a poklakol pred mocipanmi, aby mali zdovodnenie pre svoje biznisy.
|
|
Re: 12345
Od: ...
|
Pridané:
5.11.2021 12:39
No ved jasne, odovodnuj si to akou chces kokotinou.
|
|
Re: 12345
Od: zxcvb
|
Pridané:
5.11.2021 13:00
Povieme si o par rokov.
|
|
Re: 12345
Od: ...
|
Pridané:
5.11.2021 13:11
"jasne"
|
|
Re: 12345
Od: zxcvb
|
Pridané:
5.11.2021 13:14
Ako myslis. Medzitym nestracaj cas a postav sa do radu na stvrtu davku (mas vobec uz tretiu? Tak sup sup). Neboj sa, bude aj piata a siesta...
|
|
a čo tam robí tých cca 30% pichnutých??
Od: Kabuša
|
Pridané:
5.11.2021 14:02
Robím pre svoje zdravie aj celkom no nechcem to prechváliť, ale hádam aj celkom niečo, ak nie dosť, tak určite nesedím len na zadku. Mám vyše 5 ár záhradu, pomáham známim v čistom(rozumej nechemizovanom sade... Nebojím sa zimy, rýľa, zjem aj cuketu, červenú cviklu, aj slaninku - aby som mal správne dobrý napríklad aj krvný obraz. Viem čo sú kliky, otužovanie, nežrať na každú blbosť nejaké tabletky, nedávam si na ruky tie všakovaké chlóry a liehy, nestriekam si tony sajrajtu na ksycht, či pod pazuchy... je toho veľa ako sa dá aj neumelo žiť. Ozaj, dnes bolo chrenové ráno. A nepotrebujem ten z obchodu, mŕtvy cesnak z číny či od maďarov. Ten zaočkovaný je najmä dôchodca, čo chce 500 Eurový dôchodok, hoc mal 1500 -2000 korún plat dlhé roky. Ja mám 35 rojkov odrobených a žiadnych výhod som sa ešte nedočkal a ešte dobrých 15 rokov môžem makať.
Ale viem o čom píšeš, nie som celkom padnutý na hlavu.
|
|
Re: a čo tam robí tých cca 30% maniakov
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
5.11.2021 14:45
Prosím Ťa maniak už sem nechoď.
|
|
Re: Darvin: čím viac ANTVX tým menej ANTVX
Od: Twixie_
|
Pridané:
5.11.2021 14:34
tu je pekný článok od susedov. Samozrejme diskusia toxická af ako aj tu.
|
|
Re: Darvin: čím viac ANTVX tým menej ANTVX
Od: Twixie_
|
Pridané:
5.11.2021 14:35
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/
fakta-proc-ockovani-v-nemocnicich-do
kazuji-ze-vakcina-funguje-179565
|
|
Re: Darvin: čím viac ANTVX tým menej ANTVX
Od: menovec
|
Pridané:
4.11.2021 18:25
Je človek antivaxer ak sa pred mesiacom zaočkoval proti tetanu ale doteraz nie proti covidu?
|
|
Re: Darvin: čím viac ANTVX tým menej ANTVX
Od: Tommmy Robinson
|
Pridané:
4.11.2021 18:56
pre napichaných blbov to nie je rozdiel, keby im skládková prasnica v sorosmediách nahučala do hláv, že rozriedené hovno im zabezpečí nesmrteľnosť, budú si pichať aj to...
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
4.11.2021 19:13
Pokiaľ tomu skutočne uveria, tak zabezpečí. To len kto požral všetku múdrosť sveta už priekazne na sny nemá.
|
|
Re: Darvin: čím viac ANTVX tým menej ANTVX
Od: ffdf
|
Pridané:
4.11.2021 19:16
Plna huba siláckych rečí a pritom si sám zaočkovaný.
|
|
Re: Darvin: čím viac ANTVX tým menej ANTVX
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
4.11.2021 19:41
Kto by už len počúval tvoju mamku.
|
|
Re: Darvin: čím viac ANTVX tým menej ANTVX
Od: ...
|
Pridané:
5.11.2021 10:03
Človek je antivaxer keď aktívne bojuje proti očkovaniu, keď odhovára iných a rozširuje klamstvá aj keď ich veda a štatistika vyvrátila.
To či je očkovaný alebo nie nehrá žiadnu úlohu, pretože všetci antivaxeri majú z detstva za sebou kopec očkovaní a žijú dodnes napriek tomu že ich to malo vraj už dávno zabiť.
|
|
nuž tak
Od: Katkaa
|
Pridané:
5.11.2021 11:03
Tetanus a jeho kŕče to je už trošku iný level.
|
|
Re: Darvin: čím viac ANTVX tým menej ANTVX
Od: sorosove prasce
|
Pridané:
4.11.2021 20:21
A ty si pichni svoju dávku do riti.
|
|
Re: ho vničkári
Od: StalinGulag
|
Pridané:
4.11.2021 20:44
slovník 4.cenovej je vám blízky, vadí iný názor, nenávidíte Slovensko
|
|
Doplnime...
Od: Kempes.
|
Pridané:
4.11.2021 17:54
Treba dodat, ze eRouska bola v oboch fazach technologicky na spici v ramci EU. SLA <1h, 92% bug fix-ov s releasom novej verzia <48h a to aj dost komplikovanych (napr. memory leak v dosledku custom Android ROM v Samsungoch, kde bola upravena kniznica pre BT s inym poradim krokov pri power managemente).
Aktualne vypnutie ma tuto peknu marketingovu spravu, no realne je za tym planovana tretia velka prerabka, kde sa ma okrem BT zacat vyuzivat aj kompas, gyroskop a akcelerometer pre matchovanie na zaklade podobnosti pohybu viac zariadeni.
Predpokladany release v polke januara.
|
|
Re: Doplnime...
Od: Pravy_Bozzz
|
Pridané:
4.11.2021 18:06
Ako programator v statnej firme nechapem o com hovoris. My vacsinou nieco opajcneme zo stackoverflow.
|
|
Re: Doplnime...
Od: aaaaaa1
|
Pridané:
4.11.2021 22:44
Ale to je v poriadku. Hlavne ze bolo nieco odovzdane, akceptaky su podpisane a penazovody tecu nasim ludom.
|
|
Re: Doplnime...
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
4.11.2021 23:21
Počkaj, ja som myslel, že korupcia zmizla s odchodom predchádzajúcej vlády.
|
|
Re: Doplnime...
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
5.11.2021 6:31
Nie ze by som tomu rozumel, ale ked tecu peniaze do statnej firmy, znamena to ze stat korumpuje sam seba?
Korupcia je tu tak zazrata, ze ani len Kolikova neurobi reformu sudou. V republike v podpalubi v strojovni je uz voda, ale podaktori s pokrovou tvarou tvrdia, ze nereba nic menit.
|
|
Re: Doplnime...
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
5.11.2021 10:21
Ty si myslíš, že tá štátna firma ich potom hromadí na účtoch, alebo v nich plávajú ako strýko Držgroš?
Táto banda rozbehla takú rabovačku, že oligarchovia zo smerohlasu len tichúčko závidia. Kolíkovej reforma mala zabezpečiť beztrestnosť našim chlapcom, ale zdá sa že to nebude a po výmene parlamentu a vlády budú padať dlhoročné tresty tým, čo nestihnú poutekať do Dubajov a na austrálske ranče.
|
|
Re: Doplnime...
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
5.11.2021 18:35
V cechach ciganka co behala s kovidom dostala 2 roky, u nas robko verejne priznal ze falsoval verejnu listinu, behal s kovidom a nic. Ktovie ako to vidi zilinka? Asi len sere, ze sa to diskretne nezamietlo pod kobercek...
|
|
Re: Doplnime...
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
5.11.2021 19:42
Nejako odbiehas od temy... ale ok.
Ficiak nic nefalsoval, to len konsipracne media robia to co najlepsie vedia, siria hoaxy. Koalicna olajnacka poslankyna isla do parlamentu nakazena tiez, chces zavriet aj tu?
|
|
Re: Doplnime...
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
5.11.2021 21:33
Takze pri opusteni grecka nefejkoval test negativity? Ci to len tak trepal na videu?
Na kazdeho rovnaky meter ak to v tom case bolo trestne tak kazdeho.
Fico zakorenil korupciu v obludnych rozmeroch. A zobol si skoro kazdy.
Osobne by som na kolikovej mieste vyhadzal jeden sud az po podatelnu. Taketo citlive riesenia ze len par najvacsich gaunerov stihat a aj to zilinka pusti nic neriesi. Treba pretnut ten gordicky uzol.
|
|
Re: Doplnime...
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
5.11.2021 22:30
Fico ani nevyplnil ehranicu, bola fejkova. To bol ten problem, jedna ruka (NCZI) vedela, ze to vyplnil niekto iny, a druha ruka mu posielala vyzvy.
Zrejme zijes v presvedceni, ze sem prisli rytieri v trblietavej zbroji, aby vycistil Slovensko od mafie. To je ale hlboky omyl, iba jedna banda vystriedala druhu, akurat ta predosla ako-tak drzala dekorum, tato pri valove este aj grga a mlaska. Rovnako smeracka banda nebola na Slovensku prva, Dzurindovym nasim chlapcom tiez toho skoncilo za nechtami pekne vela a Fico len prebral struktury. A ani oni neboli prvi, Meciarovci tiez neboli nevyniatka, a v ani ti pred nimi. Na Slovensku mame tradiciu, ze v politike sa kradne a zneuziva moc odkedy Slovensko existuje.
|
|
Re: Doplnime...
Od: Kapusta.
|
Pridané:
6.11.2021 5:13
Ježiš poserme sa. Poznám kopu chalanov čo chodia pravidelne na Moravu a majú u pi.i nejakú ehranicu. A čo koho potom. A čo ma po nejakom Piccovi,...
|
|
Re: Doplnime...
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
6.11.2021 12:06
To, ze nevyplnil ehranicu, je v poriadku, ako pises, kopec ludi to nerobi, ze si to vymyslel nejaky uradnik je len jeho problem.
Ficiakov problem bol, ze to za neho vyplnil niekto iny (kto sa dostal k jeho osobnym udajom, co je dalsi problem) a potom jeho nahanali, aby vydokladoval svoje tvrdenia, aj ked samotny NCZI vedel, ze ehranicu nevyplnil on.
|
|
Re: Doplnime...
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
6.11.2021 20:49
Fico povedal vo videu, hra na ehranicu je nepodstatna.
Rytieri v trblietavej zbroji hufne opustaju slovensko uz dlhodobo. Tu staci druzstevnik na kydanie hnoja.
Zobacik si zmocili mnohi, zabijal ale meciar a fico. Kradne takmer kazdy, otazka je ci ovce striha alebo holi. Za 12 rokov fica sa predrbalo tolko eurofondov ze nemocnice mohli byt aspon ako v cechach. A tam sa kradlo tiez, zatvorili aspon ratha. Tu este aj jankovsku pustili co uz asi aj albansko je stato-tvornejsi narod.
S ficom nespominaj slovo dekorum, ked si stetky vodil na stretnutie s merkelovou a platil si ich z rozpoctu.
|
|
Re: Doplnime...
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
7.11.2021 21:29
Mas to popletene, zabijali, aby sa zbavili fica. Este aj kocner v threeme vedel kto je strelec a kto ho najal (spoiler: kocner to nebol), mozes si to tam aj sam precitat.
Tato banda za rok nakradla viac, ako ficovci za 12, ti len od zavisti suchaju nohami. To na margo strihania a holenia. Jankovsku pustili, lebo za rok neboli schopni zozbierat dokazy a odsudit ju. Ked chces niekoho vaznit, najprv ho musi odsudit sud, vies?
To ze sme tu gubernia horsia ako albansko, k tomu prispela obzvlast tato banda, s ich ignoranciou zakonov a svojvolou.
|
|
Re: Doplnime...
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
7.11.2021 22:31
Jasne stara mama, a fico je vlastne posledna hradza proti korupcii. Gaspar a jankovska su politicki vezni a hrabinovsky sudcovia su vlastne etalon cestnosti. Kuciak si to hodil sam lebo ho hryzlo svedomie.
To byvaleho majitela fatimy odsudit vedeli hned lebo vsak na jankovsku ma tazke srdce...
Eurofondy sa nepredrbali, len kdesi difundovali.
|
|
Re: Doplnime...
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
8.11.2021 22:05
Hej, ta hradza proti korupcii je vlastne specialny prokurator v podmienke za zabitie cloveka - uz ta podmienka je sama o sebe vysmech do ksichtu, urobit z toho prokuratora bez akejkolvek praxe je level "nasereme obcanom na hlavu a este budeme po nich chciet, aby boli vdacni".
|
|
Re: Doplnime...
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
5.11.2021 22:53
Tak spomen valov, mlaskanie a grganie... prave zacali kolovat info, ze nasi najdokonalejsi (Heger, Kolikova, Lengvarsky, Sudik) si boli pochutnavat na pecenom prasiatku -- v ciernom okrese, kde vsetci ostatni musia sediet doma a restiky vdaka "opatreniam" tychto kreatur krachuju.
No, holt, ked si nomenklatura, tak rovnaky meter na teba neplati.
|
|
ultraradikalny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
4.11.2021 18:34
Predpokladany release v polke januara by priekazne tromfol len nepredpokladany release medzi polkami.
|
|
kopli si....
Od: scefo
|
Pridané:
4.11.2021 18:27
Apresne kto chce byť múdry v tomto svete nech sa stane blaznom. Karta sa začína obracať ... Jednoduchší ľudia budú mať v dobe ktorá zaradila spiatočku zrejme navrch :)
|
|
Re: kopli si....
Od: Tommmy Robinson
|
Pridané:
4.11.2021 18:57
jednoduchší ľudia pokapú na tzv. vakcíny
|
|
Re: kopli si....
Od: StalinGulag
|
Pridané:
4.11.2021 21:21
tak preto ich Putler odporúča, potrebuje preriediť ovce
|
|
Re: kopli si....
Od: esetStalin
|
Pridané:
4.11.2021 22:16
Človek sa tu rýchlo zorientuje. Kto je tu agent CIA eset
|
|
Re: kopli si....
Od: StalinGulag
|
Pridané:
5.11.2021 10:02
skodlivé vírusy sa boja takých agentov
|
|
Re: kopli si....
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
4.11.2021 21:36
Nebobkuj z vakciny, aj robko sa dal opichat.
|
|
neviece
Od: sceflo
|
Pridané:
4.11.2021 18:31
Jak sa volá ten experiment globálny kde mali určite osoby akože do svojich sukmenovcov pustat volty pretože im to inteligencia kázala ?
|
|
Re: neviece
Od: q-parser
|
Pridané:
4.11.2021 19:14
Milgramov experiment, myslim.
|
|
Re: neviece
Od: scefo
|
Pridané:
4.11.2021 21:01
Klobúk dole.:)
DSL je nielen sloboda ale aj kapacity .!
|
|
njn, vidím, že sa v totej BA každému skvele darí..aneb .. pocit nedocenení - lvl.vačší, jako Georg.Cantorove Ckardinálne Alefy..
Od: Lyta Chudobná a Zneuznaná
|
Pridané:
5.11.2021 5:54
eh, to som vedel aj ja, btw. a ten social.-psycholog.experiment bežal ešte vo viacerých variantách, a ešte zopárkrát,
napr. si (ja tiež) ted zrovna vzpomínám, že 1 jeho verzia bola známá aj pod názvom, titulom Stanfordský Experiment..
(..a myslím, že to bolo aj sfilmované, aj knížka.. )
..alejo, takýchto .."akademických dát, a faktov, mám zrovna ja, plnú hlavu, - resp. si pamatám takéto veci, a dáta, - aj za celú knižnicu..
(ktorú mám tiež velkú
(a hej, - mám tam aj takmer všetky tie knížky Duny, - aj 5 z 8 orig. kníh, od Franka Herberta, aj niektoré z celej tej spústy dalších dielov a pokračovania, rozšírovania príbehu..
(napsané po smrti F.K.Herberta dalšími sprízneními autormi.. dokopy asi 15 - 20 kníh, - a to jen jako tých "rozšírení" Duny..)
mno, - ale co z toho.. hoc mám aj v hlave priam takmer celé knižnice, /teda pamat aj jako 8 slnnovo, nejen jen 1..
..a pamat mám, by som mal aj na 2 - 3 doktoráty, nejen iba na 1..
|
|
Re: njn, vidím, že sa v totej BA každému skvele darí..aneb .. pocit nedocenení - lvl.vačší, jako Georg.Cantorove Ckardinálne Alefy..
Od: sme jen jakoby takí Pojebanci
|
Pridané:
5.11.2021 5:56
´´..slonov
(..pamat jako slon, - aj jako 2 - 3 slonny..
..hejnj, proste, - ale čo z togho.. :/
..ani ghuovno, doslova..
|
|
tu je link
Od: link
|
Pridané:
4.11.2021 18:48
Tu to a tu https://dopice.sk/qcK
|
|
ten pocit
Od: scefo
|
Pridané:
4.11.2021 21:02
Keď môžeš niečo vypnúť .preto milujem informatiku :))))
|
|
Winnetou konica
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
4.11.2021 21:23
Furt nerozumiem, že prečo by sa normálny človek mal dať očkovať. Ako nemá nikto dosť iných problémov, potrebuje ešte aj tie zdravotné??
|
|
Re: Winnetou konica
Od: StalinGulag
|
Pridané:
4.11.2021 21:39
takže navrhuješ dávať vakcíny len chorým? a odporúčať antiobiotiká na vírusy?
antiobiotiká sú pre bakteriálne infekcie, nie vírusy
pre antivaxerov mozno naopak :-)
|
|
Re: Winnetou konica
Od: ...
|
Pridané:
4.11.2021 22:05
maniak ty sa nemusis, ty aj tak nikde nevychadzas a s nikym sa nestretavas. Tak mozes byt v klude.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: hufnagel
|
Pridané:
4.11.2021 23:18
To je len zahrievanie kolo a baňa na peniaze a podvod tisícročia.taka predohra pred tým co pride.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: .pista
|
Pridané:
4.11.2021 23:21
Nezabudni :tvoje problémy ale ich peniaze a pocit ega a toho že sa im poklonis od strachu až po zem.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: Twixie_
|
Pridané:
5.11.2021 2:04
Očkovanie znižuje pravdepodobnosť ťažkého priebehu choroby a dlhodobých následkov z ktorých za 10-20 rokov môžu vzniknúť ďalšie zdravotné problémy.
Takže ano, normálny človek si nechce pridávať ďalšie problémy a presne preto sa nechá očkovať.
|
|
Re: ..tažký priebeh ..života, a dlhodobé následky, a potácanie sa, uviaznutie na 10 - 15 - 20 rokov.. v smrdutom bahne prežívania
Od: Lyta chudobná a Zneuznaná
|
Pridané:
5.11.2021 6:26
..ja veru mám - aj tažký priebeh chor.. eh, života, aj dlhodobé následky, - z toho, že, proste, 1slovm, zatím nvm. to *"hello, world",
totie IííííííTeééé..
btw. - fajn, alejo, pekné, pekná..
tak sa aspon nekomu sa darí..
https://www.birdz.sk/dz /status/zobrala-som-prvu-spolupracu -na-instagrame-d-ale-slovenska-znacka- kvalitne-produkty-takze-sa-tesim- inak-by-som-do-toho-nesla/ 1256225-status.html
..njn, fajn, tak aspon nekdo má nejaký vačší, - či menší, úspech, parciálny..
..a pravidlo úspechu č.2. - bud treba vedet tie C++, totie IT, PC-siete, to *Hello, world!", -
- alebo, treba být milá,hezká, (mladá) dievči..
(..ideálne, - obojí,
obe 2 podmienky splnené, naraz.. )
|
|
Re: chUroba - ChUVID-20 - chudobovirus
Od: Hochbatnica a 3Rybas
|
Pridané:
5.11.2021 6:29
..ja ale nemám chorobu, - ale CHUROBU, - chudobo-vírus - techn.označení:
CHUVID-20
|
|
Re: Winnetou konica
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
8.11.2021 14:09
No cojaviem, minuly vikend pisali ze v BB nemocnici je 7 v kritickom stave, ziadny z nich ockovany.
To co v mediach nehovoria je, ze 50% z nich neprezije (spytajte sa kludne niekoho kto robi v nemocnici^.^)
|
|
..a 2.skupina ludí - Klub zneuznanlých Zkrachovanců
Od: Lyta Zneuznaná a Chudobná
|
Pridané:
5.11.2021 6:10
..proste, jako som si už dávnejšie všimnul, lidé sú rozdelení,
na Birczi, aj vôbec, na 2 hlavné skupiny :
1. majú superský job, v tej famóznejIT -profesi, super pozici, super práci, - super príjmy, --- super, superský život..
2. a potom tá druhá skupina, - čo se v tom plácáme.. :/ :(
(..mohol by som aj menovat, aj z B., (..ja ich tam vlastne takmer všech.poznám, resp.viem, - hej, hej, tá moja pamat, - jako 10 slonôv, -- ale co z toho? ?
..aj tak je mi to g HOVNôů!
....proste, ..ešte sa nás tu zopár potáca, a motá, čo sme sa ešte - NEODISLI,
neodstahovali do tej famóznej BA, prahy..
..aby sme aj my, sa stáli tými super-úspešnými, mladými, dynamickými, úspešnými, - MILIJIYJIYONARMI! !!
|
|
ergergegt
Od: hytjutjktu
|
Pridané:
5.11.2021 7:12
Pockat, takze drviva vacsina uzivatelov je ockovana v CR a aj napriek tomu maju rekordne cisla ?
Kde urobili sudruhovia chybu ?
Alebo si len ludia nechcu priznat chybu ?
|
|
ockovanie
Od: adkoo
|
Pridané:
5.11.2021 7:35
Na covid mape slovenska je krasne vidiet, ako su ludia uvedomeli a sprosti. Covid ockovanie je to iste ako akekolvek ine ockovanie. Antivaxeri vzdy boli, ked su to bojkovia a este k tomu myslia iba na seba, treba sa im vyhybat. Ja byt ministrom zdravotnictva, tak kazdy nezaockovany na kovid by si musel doplacat viac na lieky a nemocnicnu starostlivost. Serie ma ze to hradim ja z mojich dani. Pre mna su nezaockovani obtcajni slabosi, ktori myslia iba na seba a ostatni su im u zadku.
Pozrite si covid mapu, pozrite si pocty nezaockovanych v danych okresoch, pozrite si pocty volicov smeru/kotlebu v danych okresoch a zistite nadhernu korelaciu.
|
|
Re: ockovanie
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
5.11.2021 10:24
Vakcinacek, pozri, az budes skapinat na kazdu blbost co okolo teba prejde, tak budes rad, ze sa ti ostatni poskladame na liecbu. Lebo by sme ti tiez mohli povedat, ze si mozes sam za to, ze si si znicil imunitu, ved si aj flajstro podpisal a plat si to sam zo svojho.
|
|
Re: ockovanie
Od: adkooo
|
Pridané:
5.11.2021 11:40
ze si odniekial zo zapadnutej dediny, kde neveria na vedu iba na mudrost predkov?
|
|
Re: ockovanie
Od: aaaaaa1
|
Pridané:
5.11.2021 11:55
Presne, v mojej zapadnutej dedine sa na vedu neveri.
V nasej dedine pouzivame tzv. vedecky princip, kde sa formuluje hypoteza, ktora sa potom overuje -- bud najdem experiment ktory ju vyvrati alebo nie. To ale ty nepochopis, chod radsej upalovat bosorky alebo co to robis s neveriacimi.
|
|
Re: ockovanie
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
5.11.2021 12:16
Treba to dat na rakusky sposob. Zo zakladneho poistenia najlacnejsia starostlivost - ockovanie. Liecbu navrch treba platit a dat komercne poistenie a aj na nasledky vakciny ci kovidu.
|
|
Re: ockovanie
Od: Twixie_
|
Pridané:
5.11.2021 10:39
Je desivé, že na servri, kde akože chodia "chytrí" ludia sú takéto posty mínuskované do nemoty a celkom sa tu promuje antivax. Wtf slovensko.
|
|
Re: ockovanie
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
5.11.2021 10:42
To, ze ti na markize hovoria, aky si mudry ked mas progresivne nazory vobec neznamena, ze to je aj pravda.
Len mas jednoduche velke ego ako malomestiak a naletis na kazdu hlupost. O zdravie tu nejde.
|
|
Re: ockovanie
Od: rambo.ru.cnn
|
Pridané:
5.11.2021 10:46
Odkiaľ vieš čo hovoria na markíze? :-D Lebo ja neviem, keďže ju nesledujem. Ale viem že markízu sledujú hlavne tí rozumom nepobozkaní. Medzi nich patríš evidentne a nespochybniteľne aj ty.
|
|
Re: ockovanie
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
5.11.2021 10:54
To s tou markizou sa nazyva "priklad". Rozumom obdareny by to vedel.
|
|
Re: ockovanie
Od: Twixie_
|
Pridané:
5.11.2021 14:16
Samozrejme. Všetko je konšpirácia a ty si to odhalil len preto, že si si prečítal web, ktorý šíri "alternatívnu pravdu" a teraz sa cítiš ako majster sveta. To vôbec nie je velké, ego, čo?
|
|
Re: ockovanie
Od: asdfghjkl1
|
Pridané:
6.11.2021 12:03
Clovece, rozhliadni sa okolo seba a rozsir svoj obzor.
To nema nic spolocne s alternativnymi webmi, ale o tom, ze ked vidis, ze ti niekto do oci klame, tak mu predsa nebudes verit kazde slovo. Je to ako s doliezavym obchodnikom, ktory ti podla starej tradicie dokaze slubit vsetko, co ti nikto nedokaze dodat, plus navyse neruci za ziadne skody. V normalnom zivote by si takeho cloveka vyhodil, a tu tlacis na ostatnych, aby kvoli takemu biznisi riskovali svoje zdravie?
Chalani, vam v tych hlavach musi silno jebat (inpirovane panom P.).
|
|
Re: ockovanie
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
6.11.2021 19:54
Akoze myslis ze povie ze len chripocka a kamosom na chate ze strasna choroba? Tomu sa verit neda dobre hovoris.
|
|
Re: ockovanie
Od: rambo.ru.cnn
|
Pridané:
5.11.2021 10:44
Na Slovensku nie je problém epidémia covidu ale epidémia hlúposti. Popierači covidu sú jasnými obeťami tej to epidémie tupoty.
|
|
Re: ockovanie
Od: adkoo
|
Pridané:
5.11.2021 11:42
presne suhlasim
|
|
Re: ockovanie
Od: aaaaaa1
|
Pridané:
5.11.2021 11:56
Ja tiez. Vam do tej smakulady nieco primiesali, ze vas to tak postihuje?
|
|
Re: ockovanie
Od: rambo.ru.cnn
|
Pridané:
5.11.2021 10:40
Amen.
|
|
Re: ockovanie
Od: Gebo
|
Pridané:
5.11.2021 11:08
adkoo, Ty si inak osirely a osprosteny.
|
|
Re: ockovanie
Od: adkoo
|
Pridané:
5.11.2021 11:47
ty mas fakt slovnu zasobu. dokazes iba utocit a nadavat. ja som nepovedal ze antivaxeri su sprosti, ale skratka dokazu iba uverit, pretoze nieco nastudovat je casovo a hlavne intelektualne tazsie. keby si antivaxeri zistovali informacie, snazili sa vzdelat, vedeli co je statistika, pozreli sa do minulosti, tak by neboli antivaxermi. pracujem s internetom od jeho vzniku, tvoril som prve weby na slovensku este na akademickej pode ked sem viedla jedina linka z rakuska. postupne som sledoval ako vznikali webove sluzby a ako sa internet otvaral sirokemu publiku. a vtedy sa internet zacal zaplavovat odpadom, a momentalne je v stave presytenia a iba malo ludi si dokaze overit informacie. antivaxeri to zial nedokazu, zdroju svojich informacii vacsinou iba slepo veria.
|
|
Re: ockovanie
Od: aaaaaa1
|
Pridané:
5.11.2021 11:58
Vidis aky si sikovny, a pritom si stale ako presvedceny komsomolec, ktory si vsetko overuje v Rudom prave.
Keby si si pamatal 80-te roky, tak by si videl, ze je to presne to iste.
|
|
Re: ockovanie
Od: covido
|
Pridané:
5.11.2021 12:40
ty si jasne vymlety, ocividne co citas si vylozis nespravne.
|
|
Re: ockovanie
Od: aaaaaaa1
|
Pridané:
5.11.2021 13:00
ano, presne, sudruzenko, len dalej pokracuj v uvedomelej cinnosti.
|
|
Re: ockovanie
Od: bacil cecil
|
Pridané:
5.11.2021 14:05
adkoo: este jedna vec, robil som aj pre firmu Pfizer a pre nich je kazdy vaxer len riadok v exceli, ich zaujima toto:
Raises Full-Year 2021 Guidance(4) for Revenues to a Range of $81.0 to $82.0 Billion and Adjusted Diluted EPS(3) to a Range of $4.13 to $4.18, Reflecting 94% and 84% Year-Over-Year Growth at the Midpoints, Respectively
Anticipates 2021 Revenues of Approximately $36 Billion for Comirnaty(1), Reflecting 2.3 Billion Doses Expected to be Delivered in Fiscal 2021
|
|
Re: ockovanie
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
5.11.2021 15:51
Ty si uz robil vo svajciarsku v zdravotnictve vo vyskume a zo statistiky nevies ani zaklady. Z medialnej nechod na tenky lad.
Daj statistiku kolko bola strata hdp koli dezolatom, kolko stalo liecenie neockovanych a to porovnaj s cenou za vakcinu.
|
|
Re: ockovanie
Od: bacil cecil
|
Pridané:
5.11.2021 18:10
od ceny za 1 davku vakciny je uz len maly krok k tomu, aby sa zavcala vyratavat cena za 1 naboj... to bude rozhodne este lacnejsie.
|
|
Re: ockovanie
Od: Angin
|
Pridané:
5.11.2021 11:59
?? Ešte že ste v robote nekomunikovali po sériových portoch.
A to je čo za výraz to "antivaxer"? To je akože čo alebo kto? A prečo to stupidné pomenovanie, ktoré ani nie je ad slova vakcína...
|
|
Re: ockovanie
Od: bacil cecil
|
Pridané:
5.11.2021 14:00
adkoo: je dost informacii v prospech ockovania, a aj velmi vela informacii o rizikach ockovania - prilis vela neziaducich ucinkov a prilis nizka ucinnost. z lekarskeho hladiska by sa mali ockovacie latky okamzite stiahnut z trhu, ak by sme pouzili kriteria, ktore tu platili pred "kovidom".
Preto by sme nemali nikomu siahat na slobodu v jeho rozhodnuti a za toto rozhodnutie toho cloveka nijak nediskriminovat.
Ked hovoris, ze antivaxer je sebec a nemysli na ostatnych, tak sa to moze velmi lahko otocit, ak sa prevalia von na siroku verejnost informacie, ktore sa uz o tychto mRNA a vektorovych vakcinach vedia. Antivaxeri si tymto zachranuju svoje zdravie a zivoty.
|
|
Re: ockovanie
Od: ...
|
Pridané:
5.11.2021 14:01
Ja poprosim teda tvoju specializaciu v medicinskom odbore a potom teda tie "tajne" zdroje co sa ma prevalit na verejnost. Dik
|
|
abc..
Od: Kalina
|
Pridané:
5.11.2021 14:07
Máš strach z kokovidu? Vôbec si neveríš, ani svojej psychike či zdraviu? Kedy si naposledy jedol nejaké antibiotiká?
|
|
Re: abc..
Od: ...
|
Pridané:
5.11.2021 14:13
Ja som covid prekonal, lahky priebeh. Protilatky boli po 2 mesiacoch na minime, takze som sa dal zaockovat. Akurat nepotrebujem skusat ako tuto sused, ktory si zabil zenu, dalsi znamy ktoremu covid spustil ochrnutie, alebo ako 25 rocny kolega, co by sa zaockovat chcel, ale nemoze, lebo uz 7 mesiacov po covide sa nevie zbavit infekcie. Dalsich x podrobne rozpisovat nebudem.
|
|
2 roky
Od: Karinaa
|
Pridané:
5.11.2021 14:18
V poriadku, obavy, strach. Ale preco nepomoct ludom, ktori sa proste z roznych dovodov na toto ockovanie odmietnu, nechcu, nemozu? Ty fakt myslis ze niet inej cesty ako zostat zivy a zdravy? To si vazne este taky mlady?
|
|
Re: 2 roky
Od: ...
|
Pridané:
5.11.2021 14:27
Kto sa nechce z vlastneho rozhodnutia, ten ma na to plne pravo - ale ma potom povinnost prijat aj dosledky tohto spravania. To je ta sloboda. Nemozes byt tak trochu tehotny. Bud jedno alebo druhe. Ako som pisal vyssie- ak sa rusia planovane operacie alebo ina zdravotna starostlivost pre ludi, ktori maju ine problemy (a je uplne jedno ci su alebo niesu ockovani) a to z dovodu zahltenia zdravotnictva lebo sa "niekto rozhodol mat "nazor". Tak sa nebudem tvarit, ze nie su pricinou tohto stavu. Ak sa odosobnime od covidu, tak niektore choroby sme vdaka ockovnaiu takmer vykinozili. Vzdy existuje riziko, ale pozitiva prevladaju aj ked to zahras len na suchu statistiku.
|
|
Re: 2 roky
Od: Karinaa
|
Pridané:
5.11.2021 14:35
Fajciari Ta vôbec neseru, zdravi ludia ano? Divno mi to pride.
Nechces narukovat? Este vzdy mozes.
|
|
Re: 2 roky
Od: ...
|
Pridané:
5.11.2021 14:39
Zdravi ludia nezahlcuju nemocnice a nedozaduju sa zdravotnej starostlivosti a kvoli nim sa nerusia operacie. Citas co pisem, ci len trieskas kokotiny do klavesnice co ta napadnu?
PS: tabakovym spolocnostiam by som zakazal pouzivat vsetky filtre, nech to ich zakaznikov likviduje ucinnejsie a rychlejsie.
|
|
Re: 2 roky
Od: Karinaa
|
Pridané:
5.11.2021 14:44
Nechodim k lekarovi, to naozaj
Ja by som tie herne kompy zakazala.
Ze Ty ani 50 klikov na 1 raz neurobis?
|
|
Re: 2 roky
Od: ...
|
Pridané:
5.11.2021 14:46
Neurobim, naco. Filcko ich urobil tisic a ako sa priznal kamosom: strasna choroba, strasna.
|
|
Re: 2 roky
Od: Karinaa
|
Pridané:
5.11.2021 14:51
Aby Ta onedlho nejeblo. Na to!
|
|
Re: 2 roky
Od: ...
|
Pridané:
5.11.2021 15:36
Pisem, si denne 50 klikov a budes nesmrtelny. Co tam mas dalej maniak?
|
|
Re: 2 roky
Od: Kapusta.
|
Pridané:
6.11.2021 5:16
Nebudeš nesmrtelný, ale cosi pre seba tým dokážeš urobiť. Cvičenie je len začiatok. Choď aj von Slnko, nie lapieť doma za kompom.
|
|
Re: 2 roky
Od: ...
|
Pridané:
6.11.2021 8:19
Za srdiecko ma chytaju tvoj obavy o moje zdravie :(. Idem spravit aspon teda 10km na biku a tych zvysnych beznych 90 spravim asi na etapy asi.
|
|
Re: ockovanie
Od: bacil cecil
|
Pridané:
5.11.2021 14:07
pisem len to, co ma nemoze ohrozit, kedze mam rodinu a aj dobru pracu... kto chce, ten si to vie interpretovat a najst potrebne info.
|
|
Re: ockovanie
Od: ...
|
Pridané:
5.11.2021 14:10
Ako ta dokaze ohrozit povedat svoju specializaciu? Ja nechcem po tebe meno a nic co by ta dokazalo kompromitovat. Akurat kym nepovies nieco konkretne su to len reci.
|
|
si sa ohodnotil
Od: Kapacita
|
Pridané:
5.11.2021 14:13
Prečo si to teda aj Ty neprisvojíš?
|
|
Re: ockovanie
Od: bacil cecil
|
Pridané:
5.11.2021 14:14
tak to ber kludne len ako reci... specializacia: vseobecne lekarstvo
|
|
Re: ockovanie
Od: bacil cecil
|
Pridané:
5.11.2021 13:51
pre: adkoo
Spomal, chlapce. Ja som lekar a antivaxer a rozhodne nie som sam, len to v mediach nie je vidno, lebo nase media uz bohuzial nehaja prava ludi.
To, ze chces aby si nejaka skupina zacala platit viac zdravotnom poisteni je cesta do pekla. Dnes to bude vakcina, zajtra fajcenie, pozajtra obezita, na dalsi tyzden tu bude alkohol alebo cukor a na dalsi rok geneticky test, ktory Ti urci presne rizika na velmi vazne a na liecbu nakladne ochorenia a potom Ta bud niekto poisti alebo aj nepoisti a mozes predat dom, aby si mal na liecbu (tak ako to je v USA, ak nemas dobre poistenie hradene korporaciou).
Treba zacat premyslat. Eticky. Na medicine sme tuto temu velakrat preberali a nasi ucitelia nam velmi dobre vedeli povedat, kam by to viedlo.
Preto by o takychto veciach nemali rozhodovat diletanti, takych akych mame teraz vo vlade, na facebooku, atd.
|
|
Re: ockovanie
Od: ...
|
Pridané:
5.11.2021 14:00
Ano je smutne, ze lekarov antivaxerov mame viac.
|
|
Re: ockovanie
Od: bacil celil
|
Pridané:
5.11.2021 14:10
kazdy lekar zlozil Hippokratovu prisahu, tak sa nou riadia, preto su tito lekari skepticki k zdravotnej intervencii, zvanej vakcinacia.
|
|
Re: ockovanie
Od: ...
|
Pridané:
5.11.2021 14:16
a lekari su skepticki aj pri vakcinacii voci kiahnam, osypkam, tetanu a pod? Skutocne? Ja totizto okrem par takych co si na tabulku hrdo k titulu MuDr napise tiez homeopat nepoznam ani jedneho. Dokonca takych, co zaciatok brali ako siestu ze aspon nemusia mat tolko vyjazdov lebo ich nevolaju ku kazdej volovine a pochvalovali si boli prvi ktori stali potom v rade.
|
|
Re: ockovanie
Od: Indukcia
|
Pridané:
5.11.2021 14:20
A zaujimave je, ze co je kokovid, lekar si neuplatnuju vyhradu vo svedomi, napriklad ohladom vakcin.
|
|
Re: ockovanie
Od: bacil cecil
|
Pridané:
5.11.2021 14:22
aj k tymto ockovaniam su mnohi skepticki, vratane mna. osypky, ovcie kiahne, mumps, rubeola - vsetko sa da prekonat bez vacsich komplikacii. a vacsina neockovanych deti ma lahsi priebeh ako ockovane deti. a ak nastanu komplikacie, ktore mozu suvisiet s ockovanim, tak uz sa to neda naskedne dokazat, lebo tych suvisiacich faktorov je naozaj "milion".
nesud, ked nemas dost informacii.
|
|
Re: ockovanie
Od: ...
|
Pridané:
5.11.2021 14:31
Hej, porozpravaj generacii mojich rodicov co este pametaju umrtnost deti pred povinnym ockovanim na choroby "bez vecsich komplikacii". Neviem odkial cerpas tie data o lahsom priebehu deti neockovanych ani co konkretne si do toho zahrnul, ale data od priamara detskej nemocnice v spadovej oblasti pre 300k ludi za 30+rocnu prax jeho slovami hovoria, ze okrem zvysenych teplot nemal ani jedno dieta s komplikaciami po ockovani. Takze budem oponovat, informacii mam zrejme dost.
|
|
Re: ockovanie
Od: bacil cecil
|
Pridané:
5.11.2021 14:40
Ockovanie je chapane na medicine ako nabozenstvo. Ani v kostole ti pan farar nebude hovorit o kladoch a zaporoch Jezisovej osobnosti.
Pan primar moze mat pravdu, ale aj nemusi, kedze sa k nemu nemusia dostat vsetky pripady, ktore idu napriklad rovno do Bratislavy do NUDCHu.
Co sa tyka ockovania a jeho ulohy v historii mediciny, tam je mnoho faktorov, najvacsi prinos ma dostatocna hygiena, dostatok kvalitneho jedla a dobre zdravotnictvo.
Idealna vakcina este neexistuje, to by musel byt vo vakcine iba uplne cisty antigen, ziadne adjuvanty na zvysenie imunologickej odpovede, ziadne necistoty z technologickeho procesu, ziadne biologicke variability tohto antigenu. A hlavne, muselo by sa to testovat 10-15 rokov na mozne neziaduce ucinky a uplne inak ako sa to hodnoti teraz.
|
|
Re: ockovanie
Od: ...
|
Pridané:
5.11.2021 14:45
A napriek tomu data za poslednych kolko 60 rokov + hovoria jasne, ze klady prevysuju nad zapormi. Suhlasim vsak s tym, ze je tu vzdy nejake riziko. A ak dojde ku komplikaciam a naslednemu zhorseniu zdravotneho stavu - mozno dozivotne, mali by sme mat institut, ktory by taketo veci kompenzoval. Aby to nebola otazka ci to risknem a v pripade pruseru sa na mna vsetci vyseru, alebo nie.
|
|
Re: ockovanie
Od: bacil cecil
|
Pridané:
5.11.2021 14:59
v pripade pruseru je na to clovek/rodic uplne sam... a s tym, co sa na nas teraz vali ani nemozes ocakavat, ze niekto bude niekoho kompenzovat.
mali by sme mat slobodnu volu v nasich rozhodnutiach a ziadnu diskriminaciu. nikto z tychto 2 taborov este nevie viac, ani nikto nevyhral...
|
|
Re: ockovanie
Od: Karinaa
|
Pridané:
5.11.2021 14:42
Mas, typu jeden clovek. :-) Si este velmi mlady.
Je rozdiel niekho ockovat v povojnovom obdobi a ked ma takmer vsetko, mnozstvo informacii a aj moznost sa viacerymi prostriedkami - sposobmi o seba starat.
Co poznam ockovanzch, tak drviva vacsina sere na opatrenia a mnoji aj mladsi znami maju trable ako nikdy ani netusili.
66 rocny, dobre cez 100 kg a ani len 10 km na bicaku sa mu neraci raz za cas, lepsie je v krcme pri pive a pichnuty, lebo vakcina je nicnerobenie pre svoje zdravie. To je inak chore!
Ale, Ty furt vidis iba a len to svoje.
|
|
Re: ockovanie
Od: Twixie_
|
Pridané:
5.11.2021 14:47
Ano ty si celý svet pochopil len preto, že máš nejaký vek. Dátum narodenia nie je garancia pravdy. Prečo popierači vždy majú hromadu známych, čo majú trable? Alebo sú to len známi z facebooku, ktorých si nikdy ani nevidel?
|
|
Re: ockovanie
Od: Karinaa
|
Pridané:
5.11.2021 14:56
Stretame sa napriklad na turistike, na pive a sem tam s niekym v robote
Len tych co osobne poznam do iných sa nemontujem a ani o nich nic neviem.
|
|
Re: ockovanie
Od: ...
|
Pridané:
5.11.2021 15:40
Cize podla svojho obmedzeneho rozhladu si myslis, ze kazdy ma tak obmedzeny rozhlad a potom mas taketo reakcie.
|
|
Re: ockovanie
Od: Kapusta.
|
Pridané:
6.11.2021 5:18
Nepíše o obmedzenom rozhľade, odpovedá na otázky. Tiež neriešim čo so sebou robia napr. na vyhodze, keď sú toľkí "nakazení..."
|
|
Re: ockovanie
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
6.11.2021 7:22
Máš rozdvojenu osobnosť maniak?
|
|
IQ-151
Od: Kapacita
|
Pridané:
5.11.2021 14:12
A 3... tu máme furt ako najväčších odborníkov na všetko. Prečo nepripustíš, že veci môžu by na svete aj inak, nielen podľa Teba? Kde si prosím Ťa študoval, keď si zo všetkého takmer najmúdrejší?
|
|
Re: IQ-151
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
5.11.2021 16:10
Tiez skola zivota...
|
|
Re: ockovanie
Od: Twixie_
|
Pridané:
5.11.2021 14:22
Lekár popierajúci benefity vakcíny nie je etický lekár.
Keby sa ludia chovali zodpovedne, tak sa žiadne také opatrenia robiť nemusia.
Neuvedomuješ si, že je to celé dôsledok toho, že tu máme skupinu, ktorá proste popiera vedu, štatistiky a cítia sa ako hrdinovia, čo bojujú proti systému ale reálny efekt je len ten, že presviedčajú ludí aby si nechali väčšie riziko toho, že sa im niečo stane.
A prečo? Pretože sa pozerajú na svet čiernobielo v štýle "prežil, umrel", "aj tak skončil v nemocnici" atd. Nepozerajú sa ne celý efekt. A každý, kto si prešiel medicínou vie, že tieto veci tak nefungujú. Takže ti neverím, že si reálny lekár. To by si ani nemal čas čítať dsl.sk
|
|
Re: ockovanie
Od: bacil cecil
|
Pridané:
5.11.2021 14:24
Twixie: lekar, krory popiera zrejme rizika vakciny nie je eticky lekar...
|
|
Re: ockovanie
Od: Twixie_
|
Pridané:
5.11.2021 14:34
Zrejmé riziká ktorej vakcíny? Afaik sú len v EU proti covidu schválené 4 a každá je iná.
|
|
Re: ockovanie
Od: bacil cecil
|
Pridané:
5.11.2021 14:44
kazda z tychto vakcin ma rizika, popisane v SPC. a taktiez rizika este nezverejnene, lebo nie je politicky zaujem ich zverejnovat.
pouzivat mRNA technologiu alebo geneticky vektor v adenoviruse je uplne medicinsky a eticky neakceptovatelne pre masove pouzitie.
|
|
Re: ockovanie
Od: Twixie_
|
Pridané:
5.11.2021 14:50
Podla SPC sú rizika vakcín menšie ako ibuprofen, ktorý do seba denne ládujú tisícky ludí. Predtým si hovoril o hromade prípadoch o ktorých sa nikto nedozvie a teraz sa odvolávaš na štatistiku výrobcu. Si full of shit.
|
|
Re: ockovanie
Od: bacil cecil
|
Pridané:
5.11.2021 15:05
Twixie: full of... what? to su argumenty provaxera-idiota :) SPC si asi necital pozorne alebo ti to ggogle translate neprelozil spravne, lebo po anglicky asi nevies, ked ani po slovensky ti to nejde.
|
|
Re: ockovanie
Od: Twixie_
|
Pridané:
5.11.2021 15:16
Máš aj niečo k veci, alebo už budeš len útočiť a používať nadávky?
|
|
Re: ockovanie
Od: bacil cecil
|
Pridané:
5.11.2021 15:32
Mam k veci Tvoju reakciu, kde si pouzil(a) nadavku (full of sh.)ako prvy/a. a ano, kto je vulgarny, je pre mne uplny idiot. Presne tak ako to vnimal aj taky Dostojevskij :)
|
|
Re: ockovanie
Od: bacil cecil
|
Pridané:
5.11.2021 15:55
Twixie: Ak by som tu mal vypisat vsetky udaje k rizikam vakcin, ktore su schvalene v EU proto COVID-19, tak by si to cital/a cely vikend. V skratke:
- riziko autoimunitnych ochoreni (myokarditida, reumatoidna artritita, diabetes mellitus, guillan barre syndrom, IBD a mnoho dalsich)
- riziko prionovych neurologickych ochoreni - Alzheimer (S-protein v mRNA vakcinach ma sekvenciu aminokyselin, ktora je specificka pre priony)
- riziko krvnych zrazenin, ohrozene su vsetky organy (srdce, mozog, pluca)
- riziko integracie mRNA do ludskej DNA a nezname dosledky z toho vyplyvajuce (toto riziko je akceprovatelne len napriklad pri onkologickej terapii, kde sa mRNA technologia pouziva uz davnejsie)
|
|
Re: ockovanie
Od: ...
|
Pridané:
5.11.2021 15:59
tym poslednym si sa prave sam diskvalifikoval a neverim uz ani ja, ze si lekar.
|
|
Re: ockovanie
Od: bacil cecil
|
Pridané:
5.11.2021 16:09
studuj viac vedecke clanky, napriklad:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/26210957/
a je toho omnoho viac na vsetkych per-reviewed medical journals
|
|
Re: ockovanie
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
5.11.2021 16:19
To je nestastie slovenskeho skolstva. Citat naucia vsetkych, mysliet malokoho.
|
|
Re: ockovanie
Od: bacil cecil
|
Pridané:
5.11.2021 16:31
povodne som tu chcel napisat pojednanie o rozdieloch medzi slovenskym a svajciarskym skolstvom... ale nechcem byt negativny ku svojej vlasti. mali sme dobre skolstvo, vela zaviselo od primatorov/starostov a riaditelov skol. tam kde som na SK zil to bola uplna katastrofa (nik na nepresvedci, ze zahoraci vedia mysliet co i len na 1 krok vpred do buducnosti).
teraz to navyse uplne doraza ten obuvnik, co je ministrom skolstva.
|
|
Re: ockovanie
Od: bacil cecil
|
Pridané:
5.11.2021 16:55
zopar kratkych poznatkov z toho co vidim ako dobre v skolstve vo Svajciarsku:
- nepretazovat deti ulohami, aby mali cas na priatelov a detstvo a aby nechodili do skoly vystresovane
- klast doraz na prakticke vyuzitie poznatkov a od 10. roku zacat rozmyslat, co dieta bavi, ake zamestnanie by ho bavilo + veltrhy prilezitosti na studium a buducu pracu
- od skolky klast doraz na dochvilnost, spolahlivost a vzajomny respekt
|
|
Re: ockovanie
Od: Twixie_
|
Pridané:
5.11.2021 19:41
Wow. Oháňaš sa tu tým, akože neviem čítať a ty si si zrejme neprečítal ani abstract tej štúdie.
Špecificky to hovorí o problémoch s ÚČINNOSŤOU pri použití na INÉ účely ako stimuláciu IMUNITNÉHO systému, ktorým vakcína proti covidu JE! Takže tá štúdia sa na ňu prakticky ani nevzťahuje.
Prestaň už šíriť sprostosti.
|
|
Re: ockovanie
Od: bacil cecil
|
Pridané:
5.11.2021 16:21
to som radsej ani nenapisal, ze ak ludia pozorovali magnetizmus v mieste vpichu vakciny, tak to malo realny zaklad - nedkokonala magneticka separacia mRNA pri produkcii.
viac napr. tu:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34690629/
|
|
Re: ockovanie
Od: Twixie_
|
Pridané:
5.11.2021 19:48
videl si množstvo vakcíny, ktoré sa pichá? Vieš kolko je v nej mrna proti destilovanej vode? Vieš aké silné sú cca magnety?
Ak by si to vedel, tak by ti bolo jasné aká je to blbosť. Pretože aj keby tá injekcia bola plná magnetických častíc, tak to mincu neudrží.
Teraz si doslova začal linkovať náhodné štúdie a dúfaž, že niekto z nás ich reálne nevie prečítať. Začínam mať pocit, že nie si len zmanipulovaný idiot, ale máš reálnu agendu s šírením dezinformácií, pretože teraz si zašiel fakt ďaleko.
|
|
Re: ockovanie
Od: ...
|
Pridané:
5.11.2021 21:52
Ani si radsej napisat nemal, lebo podla toho co si linkol musis ale velmi silne nerozumiet tomu co citas, alebo si myslis, ze sme rovnako vytreti ako ty.
Ale skus dalej, cim dalej viac som si isty, ze si iba troll.
|
|
Re: ockovanie
Od: bacil cecil
|
Pridané:
5.11.2021 14:25
som lekar, a zariadil som si to tak, aby som mal cas aj na dsl.sk :)
|
|
Re: ockovanie
Od: Venom
|
Pridané:
5.11.2021 14:33
Správam sa zodpovedne. Sused chová zajace.
Nebežím chorobám či kovidu oproti.
Ale s tým nútením vakcínovať sa no - odtiaľ potiaľ. Alkoholikov nikto neruší, dokonca ani dlhoročných fajčiarov, 4 či dokonca 14%-ých, HIV, rakváčov tiež nikto moc nerieši, a tu tu pobehujú aj "prifarbené" žltačky či iné trable.
Žiaci v školách pijú z 1 fľaše, tam je tiež zodpovedné správanie?
|
|
Re: ockovanie
Od: Twixie_
|
Pridané:
5.11.2021 15:00
Čo s tým sakra majú zajace?
Alkoholikov a fajčiarov rieša spotrebné dane, ktoré sú dosť velké a z nich by sa malo financovať zdravotníctvo. Či to štát robí je vec druhá.
Akých 14%? Ak by malo 14% ludí HIV, tak to je 1 zo 7. Určite poznáš viac ako 7 ludí, poznáš aspoň dvoch ludí nakazených HIV?
Správanie žiakov v školách je zodpovednosť ich rodičov. Ja som svoju vlastnú flašu do školy dostáva a to sme nemali moc peňazí. Ak ty nie, nesťažuj sa tu, ale svojim rodičom.
Čo sa vlastne snažíš povedať?
|
|
Re: ockovanie
Od: Venom
|
Pridané:
5.11.2021 15:06
Ľudia sa správajú. Nechovajú, preto zajace. :-)
14% je podľa Porubänovej "prihriatych"
...
a ozaj, stačil vodovod niekde kde bolo umývadlo.
|
|
Re: ockovanie
Od: Twixie_
|
Pridané:
5.11.2021 15:17
Bravo. Invalidoval si celú moju osobu, pretože som zle použil jedno slovo.
|
|
Re: ockovanie
Od: Venom
|
Pridané:
5.11.2021 15:21
To nie. len som čosi pospomínal.
|
|
Re: ockovanie
Od: bacil cacil
|
Pridané:
5.11.2021 15:40
Twixie_: Ak si mlady/a, neries kto je vaxer alebo antivaxer, zameraj sa na vzdelanie, na priatelov a dobre vztahy, na vieru v dobru buducnost. Toto rozdelovanie ludi aj tak nevedie k nicomu dobremu, len tak akurat ku obcianskej vojne...
|
|
Re: ockovanie
Od reg.: MackoPu1
|
Pridané:
7.11.2021 11:22
Ak si veris a pripadne liecenie si budes platit sam zo svojho, tak si rob co chces.
|
|
Re: ockovanie
Od: Bilynkári spojte si
|
Pridané:
5.11.2021 17:27
Lekári antivaxeri odporúčajú takzvané bilynki, napríklad na hruď si naniesť horčičné semeno.
MUDr. Horčičný je ochotný urobiť si odber aj u výs doma.
|
|
280 tisic volicov podchytenych
Od reg.: JaSomToVedel
|
Pridané:
5.11.2021 9:12
Kedy ju opat zapnu?
|
|
Uzivatel aplikace
Od: Kamikaze1
|
Pridané:
7.11.2021 10:35
Ja som patril tiez medzi uzivatelov eRousky ale obmedzenia ktore mi to prinieslo s BT mi nestali za to aby som ju aktivne pouzival.
Ked bezala eRouska nemohol som pripojiť Handsfree, auto, miBand...
Vdaka aplikacii mi neslo nic cez BT. Ale chapem, ze existujú ludia ktori BT nevyuzivaju.
|