|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fester
Od: fester
|
Pridané:
24.8.2006 2:22
heh som z velkeho krtisa a unas to zatial nejde :-( ceni vizeraju bit lakave len ci tomu naznaci aj ta kvalita... ps : som prvi :)
|
|
falus
Od: falus
|
Pridané:
24.8.2006 8:30
poznate vo VK ypsilon? :))
|
|
jkl
Od: jkl
|
Pridané:
25.8.2006 15:30
nye som sy ysti :)
|
|
Biohazarg
Od: Biohazarg
|
Pridané:
24.8.2006 8:35
Huuha.. Zasa Orange oklame par ludi ktory si to daju ,a potom budu nadavat 2 roky ze preco si to dali. Ja odporucam,ak ma niekto k dispozicii DSL alebi wifi tak si tuto sluzbu nedavajte... Olutujete!!! :(( Ja uz nemam 2 roky Orange internet a som nadmerne spokojny! ;)
|
|
ANO
Od: ANO
|
Pridané:
24.8.2006 8:36
Presne tak !
|
|
jeremy
Od: jeremy
|
Pridané:
24.8.2006 12:47
ale ak potrebujes mobilny net tak zial bohu... ak nie, tak radsej dsl, to mas pravdu
|
|
ORANGE JE ONIČOM
Od: ORANGE JE ONIČOM
|
Pridané:
24.8.2006 18:04
NIKDY VIAC INTERNET OD ORANGE !!! To budem ešte dlho rozpravať ako tato spoločnosť pripravila známeho o 30 000 Sk ktory si dal EDGE internet od oranžových. A to len za to že sa pripojil mimo stanoveny čas a učtuju neuveritelných 35 Sk za megabajt mimo stanoveneho času !!!
|
|
Bubo
Od: Bubo
|
Pridané:
24.8.2006 21:19
hmmm... len ci je ta rychlost garantovana..?!
|
|
RemuS
Od: RemuS
|
Pridané:
25.8.2006 0:57
onicom cena/kvalita
PS: kde su ti co nadavali na 20GB cez Flarion?
|
|
anonym
Od: anonym
|
Pridané:
2.9.2006 18:40
nauc sa gramatiku , je to v zivote dost dolezite........
|
|
kua
Od: kua
|
Pridané:
24.8.2006 2:36
blba anketa, kliknem na t-mobile a ono to da hlas orange :D lol
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
24.8.2006 12:45
Predstav si, ze medzitym dali Orange-u hlas viaceri a preto sa stav zmenil, kym si cital clanok.
Inak bystre od DSL, ze dali rovnake ankety na oba clanky :D
|
|
fifo
Od: fifo
|
Pridané:
24.8.2006 14:17
heh a teraz kazdy bude klikat na T-mobile a skusat ci mas pravdu! Dobra taktika na zvysenie hlasov pre T-mobile, treba uznat!
|
|
"maximalna objektivnost"
Od: "maximalna objektivnost"
|
Pridané:
24.8.2006 6:43
nabuduce prosim nezabudnite dat na zaciatok slovko reklama. ci uz platena alebo nie.
|
|
PH
Od: PH
|
Pridané:
24.8.2006 9:00
Môžem Vás ubezpečiť, že to v žiadnom prípade nie je žiadna forma reklama. V tom článku sa nachádzajú iba fakty a pokiaľ mi je známe, tento článok dokonca ako jediný doteraz publikovaný v SR upozorňuje na niektoré nevýhody tohto produktu.
Prečo máte tento dojem?
|
|
websopher
Od: websopher
|
Pridané:
24.8.2006 10:37
zdravim.. ako sa da rozoznat ci mam obycajnu SIM alebo 3G? kupil som si OR-internet zaciatkom marca ale oni presli na 3G az potom, takze neviem ci sa mi vobec oplati rozmyslat o kupe nejakeho 3G zariadenia
|
|
websopher
Od: websopher
|
Pridané:
24.8.2006 10:40
zdravim.. ako sa da rozoznat ci mam obycajnu SIM alebo 3G? kupil som si OR-internet zaciatkom marca ale oni presli na 3G az potom, takze neviem ci sa mi vobec oplati rozmyslat o kupe nejakeho 3G zariadenia
|
|
PH
Od: PH
|
Pridané:
24.8.2006 11:19
SIM tak pravdepodobne 3G nemáte, určite Vám to ale povedia na hotline.
SIM sa dá upgradovať na 3G, je to ale zrejme spoplatnené, je potrebné vyhľadať v cenníku.
|
|
huhu
Od: huhu
|
Pridané:
24.8.2006 12:17
Vymena SIM je v Orange zadarmo
|
|
relok
Od: relok
|
Pridané:
27.8.2006 14:28
Orange 3G SIMky maju velke cierne "3G" tam, kde byvalo logo Orangu, resp. Globtelu. Vymena je zadarmo a chcu pri nej aj seriove cislo mobilu.
|
|
:-D
Od: :-D
|
Pridané:
25.8.2006 18:05
si mi za maximálnu objektívnosť v článku, kde sa píše o teoreticky rýchlejšom internete a neni oveľa starší ti to už neprekážalo :D
|
|
truhlik
Od: truhlik
|
Pridané:
24.8.2006 8:06
mne osobne je tato ponuka sympatickejsia ako ponuka na mobilny I-net od druheho operatora. Ale pockajme na prichod Telefonica. :-)
|
|
aaa
Od: aaa
|
Pridané:
24.8.2006 9:00
debilny pomaranč
|
|
Michal
Od: Michal
|
Pridané:
24.8.2006 9:27
Takze musim napisat .. lebo my to neda ..
Uz som skusal ...
Slape to ako vino ....
Ping cca 80-100ms .. rychlost cca 1,2M
Ako toto odporucam pre mobilnost .
Jasne ze DSL alebo dobre spravena wifina splape lepsie
ale HSDA ide fakt dost dobre ...
Pokial nevyskusate tak sa to neda hodnotit..
Skusane na PCMCIA karte OPTION Orange 3G po upgrade firmware.
|
|
Michal
Od: Michal
|
Pridané:
24.8.2006 9:28
Takze musim napisat .. lebo my to neda ..
Uz som skusal ...
Slape to ako vino ....
Ping cca 80-100ms .. rychlost cca 1,2M
Ako toto odporucam pre mobilnost .
Jasne ze DSL alebo dobre spravena wifina splape lepsie
ale HSDA ide fakt dost dobre ...
Pokial nevyskusate tak sa to neda hodnotit..
Skusane na PCMCIA karte OPTION Orange 3G po upgrade firmware.
|
|
technik
Od: technik
|
Pridané:
1.9.2006 10:03
Napriek mapke pokrytia signálom t-mob - nedostatočný, vyskúšal som to, ako jedinú alternatívu a som s tým dosť spokojný. Priemerne 960KB, a hlavne pre hráčov counteru pink 30-40. Tých 80-100 u novšieho oringe sa mi zdá veľa.
Nevýhodou je slabé pokrytie, ktoré sa za pol roka nezlepšilo, a tak musím občas - naháňať signál
|
|
jozo
Od: jozo
|
Pridané:
2.9.2006 14:19
Nechcem brat nikomu iluzie, ked zacinal rychly internet u T-Mobile bolo to tiez fajn, teraz to volam "posrany" internet od T-Mobile. Budes to mat dobre len pokial sa tam nenavesaju ludia. Problem u vsetkych pripojeni do internetu "vzduchom" je, ze vysielac/prijimac ma len konecny pocet uzivatelov, oni predaju x-nasobok pripojeni ktore je schopny zvladnut vysielac, potom sa musi zdielat spolocna sirka pasma - klesa rychlost. Moja predpoved je, ze o rok dosiahnes nieco take, ako ja. Keby som mal moznost rozhodovania urcite by som zobral DSL.
Moj "posrany" internet T-Mobile, posledne vysleky merania:
2006-09-02 14:05:29 18.1 KB/sec
2006-09-02 10:51:01 60.3 KB/sec
2006-09-02 08:16:12 111.9 KB/sec
2006-09-02 06:34:43 121.7 KB/sec
2006-09-02 00:02:21 36.8 KB/sec
2006-09-01 22:02:16 14.5 KB/sec
2006-08-31 23:04:39 17.2 KB/sec
2006-08-31 22:42:58 9.8 KB/sec
2006-08-31 22:26:18 11.5 KB/sec
2006-08-30 22:05:05 17.6 KB/sec
2006-08-30 20:45:14 8.2 KB/sec
2006-08-30 20:39:55 14.5 KB/sec
|
|
Maroko
Od: Maroko
|
Pridané:
24.8.2006 9:59
Konecne porovnatelna konkurencia pre Rychly Internet od TM.
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
24.8.2006 12:50
Ale ti(-)mobajlaci to maju drahsie podla mna. Orange su privetivejsi a nerobia drahoty zbytocne. Tak im je jedno, kolko dat poslu, ked tie antenky musia tak ci tak 'svietit' :P
A toto nie je predsa alternativa k DSL abo WiFi, tohto hlavna hodnota spociva v mobilite! Za tu je niekto ochotny zaplatit viac.
|
|
Roman
Od: Roman
|
Pridané:
24.8.2006 13:53
Ja som si objednal pred nejakou dobou ako jedine riesenie v mojej lokalite internet Edge a lutujem toho (DSL u nas nie je a nebude). Neustale som maval niekolkohodinove vypadky pripojenia. Nasledne reklamacie Orange vzdy zamietol. Teraz sa pocas 18-22.hodiny zas kvoli pretazenosti ich siete nedokazem pripojit.Tak som znovu reklamoval s poznamkou ze mi konci viazanost a odchadzam k inemu providerovi.Dnes mi volala akasi zena z Orange ze som verny zakaznik a ma pre mna riesenie reklamacie a ponukla mi tento novy produkt internetu. Zda sa mi to arogantne.
|
|
user
Od: user
|
Pridané:
24.8.2006 13:58
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
mxx
Od: mxx
|
Pridané:
24.8.2006 14:08
Napr. Šurany a iné mestá nemajú 3G, neplánuje sa ani rozširovanie do konca roka, dosť smutný údaj. Pokrytie 3G signálom mobilitu tohto internetu ako takú zďaleka nevystihuje. Chcem používať 3g internet ako doma tak aj v Bratislave, zatiaľ nehrozí a nie som sám.
|
|
Propediotika
Od: Propediotika
|
Pridané:
24.8.2006 18:05
Prosim ta, ved surany to su najvacsia diera na slovensku. naco by tam nieco zavadzali ?
|
|
Yanui
Od: Yanui
|
Pridané:
24.8.2006 14:42
Celkom zabavne je, ako v clanku o zvysovani rychlosti mobilneho pripojenia vsetci nadavali, ze 20 GB limit je nechutne malo, a odrazu pri Orange nikomu nevadi limit3,5 GB.
|
|
mxx
Od: mxx
|
Pridané:
24.8.2006 16:08
ten limit plati aj v Rakusku vraj, ale keby to je aspon 5gb tak by sa dalo hovorit o fajn ponuke. 3,5gb je len tak tak a stahovat pomenej.
|
|
dodo
Od: dodo
|
Pridané:
24.8.2006 15:57
radsej bez netu ako toto a je jedno ci tmobile ci orange
|
|
Vandrak23
Od: Vandrak23
|
Pridané:
24.8.2006 16:59
ha! mozem poje_at, ked tu to ani signal nechytí... ani v celom okrese VK...
|
|
Freestyler
Od: Freestyler
|
Pridané:
24.8.2006 18:13
rozsirte to slavne 3G na aspon 90 percent Slovenska
|
|
NO ORANGE, PINK je ludskejší
Od: NO ORANGE, PINK je ludskejší
|
Pridané:
24.8.2006 18:18
NENAVIDIM ORANGE !!! A ich pripojenia na internet, hovorim vam z vlastnej skusenosti. Date si net, tyžden dva budete šťastny a zvyšne 2 roky sa budete za seba hanbiť. Je to ako podpisať zmluvu s diablom.
|
|
mipa
Od: mipa
|
Pridané:
24.8.2006 19:12
ja som mal od Orangu GPRS, mal som EDGE aj UMTS a teraz mam HSDPA a som spokojny! Vzdy som bol spokojny. Nehovorim, ze su najlacnejsi, maju najlepsie pokrytie a sluzby, ale ja potrebujem byt neustale mobilny! A na moju pracu mi sluzby od Orangu stacia. Aj T-mobile je celkom fajn, ale ma ovela mensie pokrytie - o UMTS ani nehovorim.
Ak potrebujete stahovat a byt neustale online, tak si zoberte DSL, WIFI a ine ...
A prosim vas - stale nadavat vie kazdy! Aj mna Orange raz obtiahol o peniaze - pekne sme si to vybavili a pokracujem v pouzivani ich sluzieb dalej. A odvtedy je Orange voci mne ustretovejsi, lebo vie, ze si nenecham srat na hlavu ...
= moj nazor, tak ma nebite!
|
|
wifi
Od: wifi
|
Pridané:
24.8.2006 22:17
ja mam wifi pripojenie v NZ, platim 595sk s dph za 1024 kbps agregacia 1:20 po veceroch to fici aj wiac!!!
mam to bez casoveho a aj datoveho obmedzenia,.. za mesiac potaham cca 40 az 60 GB.....
Speedmeter
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 2475.1 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 309.4 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
|
|
Xwing
Od: Xwing
|
Pridané:
24.8.2006 22:56
A to sa chváliš alebo sťažuješ? :-D
btw úplný off-topic ;-)
|
|
simo
Od: simo
|
Pridané:
24.8.2006 22:51
T-Com by sa mal trochu zobudit a robit nieco s RYYCHLOSTOU a CENAMI DSL.inak pride o zakaznikov!!!!
|
|
simo
Od: simo
|
Pridané:
24.8.2006 22:51
T-Com by sa mal trochu zobudit a robit nieco s RYYCHLOSTOU a CENAMI DSL.inak pride o zakaznikov!!!!
|
|
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
24.8.2006 23:49
Orange je srac*a pisu somariny ze vraj na tej mapke maju pokreslene ze skoro vsade signal a u suseda v okoli BR iba ak by som na kostolnu vezu vyliezol tak by som mal signal na mobil a to uz ani nejdem pisat o internete od orange. Aj ked nedavam velmi simpatie ani T-mobilu ale keby som si mal vybrat tak si dam T-mobile z mojich skusenosti.Orange chce konkurovat ale iba vsetko rychlo rychlo robi a nic nevyvinie dostatocne dobre. T-mobile aspon daco vyvija. Takze RuLeZ.
|
|
karol
Od: karol
|
Pridané:
25.8.2006 0:42
Ma niekto Orange alebo globtel od ich zaciatku ked este bolo treba dat zabespeku okolo 400SK ? Len to ma zaujima ci to niekomu vratili alebo len mne nie.
|
|
mabandi
Od: mabandi
|
Pridané:
25.8.2006 20:59
Každý reklamuje,aký je Orange ,mal by som pár pripomienok---
1.Ten verný,ktorým teraz vyprší doba 2 roky líže Orange
zadky.
2. Každý nový je dobrý.
3. Roman-mne sa končí viazanosť vo februári a niet takého boha,aby som zostal u Orangea.Ľutujem ťa,že nemáš inú možnosť.
4, Mipa Ti si praconík Orangea!!!!!
Každý,ktorí tvrdí,že Orange je dobrý buď nie je ich klientom,
alebo je ich pracovníkom
Mabandi
|
|
NO ORANGE
Od: NO ORANGE
|
Pridané:
25.8.2006 21:26
suhlas suhlas suhlas !
Dobre by som si rozmyslel kto mi bude poskytovať internet ! A nikdy viac nechcem aby to bol Orange a s tými svojimi "podmienkami užívania", ktoré im prinášaju len vačšie zisky !
|
|
mipa
Od: mipa
|
Pridané:
3.9.2006 20:57
tak si riadne vedla! S orangom nemam nic spolocne, iba to, ze mam u nich 3mobilne cisla. To je vsetko ;-)
a nepis sprostosti ...
|
|
upir
Od: upir
|
Pridané:
5.9.2006 20:18
suuhlasiim.. a nechapem ako moze niekto porovnavat ten shit orange s tmobilom..
|
|
miso
Od: miso
|
Pridané:
25.8.2006 21:15
Wifi za 500 sk s DPH, neobmedzene.
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 8652.1 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 1081.5 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
História meraní ( michal ) ( Všetky merania )
Vaše posledné merania:
2006-08-25 21:14:45 1081.5 KB/sec
2006-08-25 21:12:33 940.6 KB/sec
2006-08-25 21:03:22 906.8 KB/sec
2006-08-25 21:03:18 776.8 KB/sec
2006-08-25 21:03:14 831.9 KB/sec
|
|
alko
Od: alko
|
Pridané:
25.8.2006 21:40
slušné!
|
|
kocur
Od: kocur
|
Pridané:
26.8.2006 0:35
sak pockajte ked sa ne ten isty pristupovy bod zavesi viac ludi.
sa poseres.
|
|
asd
Od: asd
|
Pridané:
28.8.2006 1:40
LOOOL!!! tak to fakt nemalo chybu
|
|
kocur
Od: kocur
|
Pridané:
26.8.2006 0:39
uved firmu a produkt co vlastnis!
|
|
Airbilly
Od: Airbilly
|
Pridané:
26.8.2006 8:32
To mi nechces povedat, ze takuto rychlost dosahujes na 2,4ghz na B norme.
Ak tam mate pustene G tak to musis byvat v riadnej diere, ked tam este G funguje.
|
|
asd
Od: asd
|
Pridané:
28.8.2006 1:49
ja tomu nechapem.... robis tu velkeho dzefa ze mas take hodnoty.... ale v okamihu ked ti niekto napise ze uved providera a sluzbu tak uz si ticho ze? ja tiez mozem ist do skoly kde mame optiku a rychlost mi vyde 5845.5 KB/sec cize cca 45 Mbitov a som velky frajer teraz ze
|
|
e1
Od: e1
|
Pridané:
26.8.2006 16:06
Ste ako malé deti. Postujete sem výsledky merania rýchlosti vášho wifi pripojenia, ale neuvedomujete si že je to hovno platné.
Orange Internet možno nie je najlacnejši a nemá najlepšie FUP, ale ono to ani nemá byť konkurenciou DSLka a lokálneho wifi pripojenia, ale má to byť mobilný internet. To znamená, že keď chcem pripojiť svoj notebook na internet, tak môžem tak spraviť na Slovensku (alebo aj v zahraničí za nekresťanské prachy) skoro všade, či už v Bratislave v paneláku, alebo aj v nejakom zapadákove kde ani to nevedia čo je to telefón. Keď totom dokáže DSL alebo wifi, tak potom môže byť táto diskusia zaujímavá, zatial určite nie.
|
|
Dharma
Od: Dharma
|
Pridané:
27.8.2006 8:44
presne tak! Je to problém vačšiny diskusii - že si ľudia ani neprečítajú celý nadpis a už "diskutujú". Potom to má celé jalovú úroveň a je to škoda čítať... Aké drahé banány!!! Veď u nás v Maríkovej majú jablká o polovicu lacnejšie...
|
|
Joe
Od: Joe
|
Pridané:
27.8.2006 9:58
Tak som si objednal sluzbu, v Petrzalke som dosiahol maximalnu rychlost pri pouziti 3G karty, modemu s upgradom a programom Expres maximalne 300 kb/s, ale obycajne len 200 kb/s a teraz rano dokonca mi vyslo z merania: Rýchlosť Vašeho pripojenia je 77.6 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 9.7 KB/sec (Kilobytov za sekundu). Volal som niekolkokrat do Orangu, vyhovarali sa najskor ze je vela ludi pripojenych, potom ze mam zavolat ked tam budu mat technikov, alebo ist na predajnu, takze uvidim...
|
|
joe
Od: joe
|
Pridané:
27.8.2006 12:37
Takze opravujem, po preinstalovani Windows ide takto: Rýchlosť Vašeho pripojenia je 486.1 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 60.8 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
Stale je to vsak ovela menej, ako tvrdia v reklame.
|
|
Airbilly
Od: Airbilly
|
Pridané:
27.8.2006 19:04
Boooze, pochopte konecne ze sa vzdy udavaju maximalne rychlosti mozne na sektor. Nie garantovane.
AJ edge ked sa spustilo chodilo 28 kB a co mame dnes ?
|
|
Andr3w
Od: Andr3w
|
Pridané:
27.8.2006 18:09
s tym Orange netom mate pravdu..na Slovensku je ovela lepsich a kvalitnejsich poskytovatelov Orange.nuz ale ja mam tiez Orange Edge:)ale som celkom spokojny...spojenie mi nepada,maximalne raz za 2-3dni a mesacne stiahnem aj 4-5GB..sice to trva kus dlhsie ale predsa...ale samozrejme po vyprsani zmluvy prechadzam na nieco ine len nie Orange...2 roky skuska stacilo:)
|
|
i+3 znaky
Od: i+3 znaky
|
Pridané:
11.9.2006 15:43
ja som viac ako 200-300mb za mesiac ani nemohol stiahnut lebo to neslo pri ich strasnych rychlostiach ci skor pomalostiach.
|
|
sly
Od: sly
|
Pridané:
27.8.2006 18:31
joe mam sice len UMTS ale neustale ma to vyhadzuje z 3G do EDGE.a nepomohlo ani reinstal..
|
|
Miso KE
Od: Miso KE
|
Pridané:
28.8.2006 10:36
kedy prestanete porovnavat mobilny net (je jedno ci tmobile, orange ci wimax) s pevnou linkou (dsl, wlan, wifi)
vyhoda mobilneho netu je ze mate notebook a mozete robit hocikde u zakaznika, v meste na lavicke, cestou v aute, vlaku (bohuzial uz nie v lietadle ani na letisku lebo s tym nepustia na palubu :-(
naprd ti je doma lan za 500 ktore ide aj 100 mbit ked sa pripojis len doma !!!
a ten limit 2-3 GB mesacne na normalnu pracu bohate staci , ak nie niekto warezacit tak samozrejme to minie za 1-2 hodiny :-)
|
|
Roberto26
Od: Roberto26
|
Pridané:
28.8.2006 16:07
Vyskusajte si to, na predajni to poziaciavaju na skusku, das nejaku zalohu a vyskusas. Ludkovia, vy ktori to chcete pouzivat ako pripojenie na stahovanie cez P2P ste uplni tupci.Sak si dajte kabel a ficite ale ked mate notebook a behate po slovensku, tak nie je nic lepsie, lebo ked ti nejde HSDPA, tak ti ide EDGE alebo GPRS a to je podstatne.
|
|
joe
Od: joe
|
Pridané:
29.8.2006 6:16
TO je pravda, ked nejde HSDPA ide Edge alebo GPRS. Problem je, ze som zaplatil HSDPA, ale ide rychlostou GPRS. To je podvod. Nieco si zaplatis, ale negarantuju ani to, ze to pojde rychlejsie ako dial up.
|
|
mp4
Od: mp4
|
Pridané:
30.8.2006 19:31
maš pravdu,mam edge a mal som až 12kb,zavolal som do orangeu a povedali mi ,že oni garantuju pripojenie nie rychlost!Chrapuni!
|
|
i+3 znaky
Od: i+3 znaky
|
Pridané:
11.9.2006 15:41
skor by pasovala veta: \"lebo ked ti nejde HSDPA, tak ti nejde poriadne ani EDGE a GPRS a to je podstatne.\". bol som zakaznikom Orange par emsiacov a viem co je to u nich EDGE a GPRS. Takze chvalit sa tym ze ked nejde HSDPA tak sa da puzit EDGE a GPRS je u ludi na smiech. nikdy viac internet od orange, nastastie som nebol viazanym zakaznikom.
|
|
edram
Od: edram
|
Pridané:
29.8.2006 8:31
Mám obidve pripojenia od obidvoch operátorov z dôvodu pokrytia.Som odkazany na pracu s mobilnym pripojením a môžem jednoznačne povedať že 3G je lepšie ako Flarion.Pripojenie používam v rámci práci a nejedná sa o sťahovanie veľkého objemu dát, čo postačuje v rámci poskytovnej služby do 2GB. Výhoda Orange je v neustálom pripojení HSDPA, 3G, EDGE alebo GPRS čo Flarion nedokáže a neustále hľadá a hľadá signál.... a keď nájde, tak pochvíli ho zase stratí.Tam kde ide cez Orange EDGE tak Flarion si ani nepípne.( Momentálne rozširuje svoju sieť)Ja sa dodnes stretávam s tým , že pokrytie v rámci Slovenska nie je dostatočné ani pri hlasových službách. Z tohoto dôvodu musím mať aj dva mobily jeden cez Orange a jeden cez T-mobil.Pri strate signálu jedného operátora sa presmeruje hovor na mobil druhého operátora. Takže ani jeden nieje optimálny a oni to dobre vedia.
|
|
edram
Od: edram
|
Pridané:
29.8.2006 8:34
Mám obidve pripojenia od obidvoch operátorov z dôvodu pokrytia.Som odkazany na pracu s mobilnym pripojením a môžem jednoznačne povedať že 3G je lepšie ako Flarion.Pripojenie používam v rámci práci a nejedná sa o sťahovanie veľkého objemu dát, čo postačuje v rámci poskytovnej služby do 2GB. Výhoda Orange je v neustálom pripojení HSDPA, 3G, EDGE alebo GPRS čo Flarion nedokáže a neustále hľadá a hľadá signál.... a keď nájde, tak pochvíli ho zase stratí.Tam kde ide cez Orange EDGE tak Flarion si ani nepípne.( Momentálne rozširuje svoju sieť)Ja sa dodnes stretávam s tým , že pokrytie v rámci Slovenska nie je dostatočné ani pri hlasových službách. Z tohoto dôvodu musím mať aj dva mobily jeden cez Orange a jeden cez T-mobil.Pri strate signálu jedného operátora sa presmeruje hovor na mobil druhého operátora. Takže ani jeden nieje optimálny a oni to dobre vedia.
|
|
bracer
Od: bracer
|
Pridané:
31.8.2006 10:14
Chcem sa opytat, ze ci toto pripojenie staci na hranie na nete.
|
|
mark
Od: mark
|
Pridané:
31.8.2006 14:58
ak chces inernet na hranie pozeraj hlavne na to ci ti firma ktora ti ponuka internet aj garantuje najmensie pingy(odozvy)...alebo aby sa ti nezvisovali...lebo inac prides o vela moznosti na internete..
|
|
derrick
Od: derrick
|
Pridané:
1.9.2006 12:29
Tak poprve: Preco sem pisete o DSL a WIFI ked to nema nic spolocne s mobilnym internetom. Este ze sa tu neozval niekto kto ma CHELLO.
Po druhe: Vymena SIM karty 3G je v ORANGE zadarmo iba vtedy ak si kupite u nich daky produkty 3G - ci uz tel alebo modem. Ja som si kupil v zahranici N73 pred 2 mesiacmi a ked som chcel 3G kartu zacvakal som 600Sk bez DPH.
Po tretie: Musim na obranu ORANGE povedat ze sa lepsia nakolko si platim ORANGE WORLD od zaciatku ako ho zaviedli a asi pred troma mesiacmi mi za neho neuctuju ani korunu lebo presli na trosku inu politiku a uz si zacali vazit aj klientov ktory nemaju 2rocnu viazanost. Ja mam ORANGE prdtym GLOBTEL od roku 1997 a som v podstate spokojny - ako prvy mali v predplatenych minutach hovory aj do pevnej siete - nie ako vtedajsi EUROTEL napriek tomu ze je, bol a vzdy bude spojeny so SLOVAK TELEKOMOM. Ja nebudem operatora menit len preto ze mi nevymeni SIM kartu zadarmo. Je to sluzba ako kazda ina a keby to bola moja firma tiez by som musel z nieco zit. To je to - skoro vsetci chcu mat mobil a vselijake vyhody a vsetko zadarmo. Ja pouzivam 3G asi mesiac a som spokojny. Obcas mi spadne hovor ked prechadzam medzi pokrytim kde je 3G a kde nie je ale to je mozne aj softwarom telefonu - ved uvidime ako to pojde dalej. Tot moj nazor - HOUK DOHOVORIL SOM.
|
|
jozo
Od: jozo
|
Pridané:
2.9.2006 14:38
derrick isto byvas v diere BA. Ostatni uzivatelia na Slovensku nemaju taky vyber, preto si odpusti nabuduce 1.2....uzivatelia si tu mozu vymenit realne skusenosti.
|
|
St3we
Od: St3we
|
Pridané:
1.9.2006 16:30
Čawello.Pytám sa že či nahodou neviete aké velké pingy ma ten nový net? a či mi nahodou bude nanom lagovať hra Counter strike po nete ďakujem
|
|
mk44
Od: mk44
|
Pridané:
2.9.2006 0:58
ja mam toto pripojenie a ping mi pri merani ukazalo 103.Hravam aj online hru Americas Army a slape to v pohode. Byvam na dedine pri Topolcanoch a mal som doteraz dial up pripojenie. Behom 2 rokov u nas nedali DSL aj ked naokolo uz bolo tak som sa im na to vy...... . Jedine co som si mohol dat bol internet expres od orang. alebo flarion. Rozhodol som sa pre orang. a nelutujem zatial. Rychlost mierne kolise ale okolo tych 1100kbit/s sa pohybuje.
|
|
Robboboy
Od: Robboboy
|
Pridané:
2.9.2006 9:18
Mám Orange internet maxi a velmi rozmyslam či prejsť na Express..EDGE mi šlape tak max 150KBPS/sec čo je dosť slabe..neviete nahodou kolko sa plati,kebyže chcem prejsť na express?a ci treba platit za ten 3G modem,alebo ho dostanem za korunu?dakujem za odpoved :)
|
|
Andr3w
Od: Andr3w
|
Pridané:
3.9.2006 11:07
Potrebujem radu,mam orange net maxi a chcel by som si kupit webkameru len neviem ci mi to bude stihat cez skype...hovory cez skype idu dobre len sa bojim ze ked si kupim webkameru ze to nebude vladat a zbytocne len vyhodim peniaze..
|
|
Andr3w
Od: Andr3w
|
Pridané:
3.9.2006 11:52
a este by som sa vas chcel spytat ze ked mam orange edge maxi cez modem movyscom ze ako mozem vyuzivat 3G siet?treba si nieco aktivovat?alebo treba komplet novy modem?
|