|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
;\';\';
Od: arch_bastard
|
Pridané:
15.6.2020 16:05
this
ends
racism
|
|
Re: ;\\\';\\\';
Od: finfag
|
Pridané:
15.6.2020 16:16
pekny newspeak a prepisovanie historie. Kulturna revolucia v Cine sa moze ist zahrabat,
|
|
Re: ;\\\\\\\';\\\\\\\';
Od: Sancho
|
Pridané:
15.6.2020 16:44
Na rozdiel od kulturnej revolucie v Cine ta banda studentov nepopravi na namesti, ak tie terminy vo svojom kode pouzijes.
Ak ich pouzijes v zamestnani, mozno sa to zamestnavatelovi nebude pacit, ale od toho mas ty este vela rokov studia...
|
|
Re: ;\\\\\\\\\\\\\\\';\\\\\\\\\\\\\\\';
Od: loooloool
|
Pridané:
15.6.2020 16:51
Len dokopú, podpália dom a budú požadovať tvoje okamžité prepustenie.
|
|
Re: ;\\
Od: loooloool
|
Pridané:
15.6.2020 16:56
Čo je naozaj vtipné a 99% boľševických blbcov o tom nevie, slovo SLAVE je od Slovan, SLAVs.
Aspoň že v Blave demonštovali Slovenskí černosi s bielymi antifáčkami, ale taký detail, že tie biele pochádzajú z národa, rasy zotročovanej, sa im do hláv nezmestí.
|
|
Re: ;\\\\
Od: mudslime overlord
|
Pridané:
15.6.2020 17:27
sklapni, saqaliba!
|
|
Re: ;\\\\\\\\
Od: Kalkulačka 365
|
Pridané:
15.6.2020 18:05
Prečo je toaleťak biely? Aby bolo vidno či si sa dobre utrel.
|
|
Re: ;\\\\\\\\\\\\\\\\
Od: žabožrút
|
Pridané:
15.6.2020 18:07
biely toaleťák treba zakázať!
francúzskou vlajkou sa riť vytierať nebude!
|
|
Re: ;\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Od: Keksíča, mláďa Keksa
|
Pridané:
15.6.2020 20:22
Potom už asi len novinami, alebo pre eko fanúšikov, lopúchom.
|
|
problém
Od: iHnus
|
Pridané:
16.6.2020 2:36
Celkom je mi špatne keď vidím čierne zubné kefky!!!
|
|
Re: problém
Od: party
|
Pridané:
16.6.2020 8:21
osobný zážitok, na ktorý nie a nie zabudnúť?
|
|
Re: problém
Od: terazkys
|
Pridané:
17.6.2020 9:28
Mimochodom,
Julian Smith už vo videu z r. 2010 (!) videl do budúcnosti!
https://videacesky.cz/video/rasisticke-kafe
(na videačesky od r. 2013)
|
|
Re: ;\\\\
Od: boris11
|
Pridané:
16.6.2020 0:01
to je kravina
tie slova nemaju ziadnu spojitost
|
|
Re: ;\\\\\\\\
Od: finfag
|
Pridané:
16.6.2020 0:28
prvy vysledok: etymonline.com/word/slave
|
|
Re: ;\\\\\\\\\\\\\\\\
Od: čitateľ
|
Pridané:
16.6.2020 4:17
Eventuálne je to úplne inak.
Slovo, sláva.
|
|
Re: ;\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Od: jazykovo zdatný čitateľ
|
Pridané:
16.6.2020 7:17
V slovanskej reči slovo, sláva.
V emerikánskej slav->slave.
|
|
ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
16.6.2020 7:53
Lenže aby to bolo spravodlivé, tak keď môžu masteri bojovať za rovnoprávnosť len voči sebe, tak slavovia tiež priekazne voči nikomu inému.
|
|
Re: ;\\\\\\\\
Od: terazkys
|
Pridané:
16.6.2020 12:24
O tom "slave" som svojho casu cital v SME a preto predpokladam, ze si tiez videl "celu historiu" toho - ze to VLASTNÍ zapredavali svojich, svojich v zmysle, Slovania Slovanov, kedze neboli zjednoteni a ocividne s tym nemali moralny problem.
To tusim zostalo do dnesnych dni, ked poniektori by predali aj vlastnu mater.
|
|
Re: ;\\\\\\\\\\\\\\\\
Od: terazkys
|
Pridané:
16.6.2020 12:32
A aby to nebolo o slovickareni, tak som to myslel tak, ze AJ Slovania Slovanov - nemali problem vypravami "lovit" a predavat do otroctva, ze to bol dobry biznis...
Takze nie iba vylucne Slovania Slovanov, ale, ze s tym nemali zrejme "problem".
|
|
Re: ;\\\\\\\\\\\\\\\\
Od: terazkys
|
Pridané:
16.6.2020 12:41
A teda tu ten clanok na SME, aj ked je plateny, tak uz na zaciatku sa to da docitat.
https://lnk.sk/hlJP
|
|
Re: ;\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Od: aaaaaa1
|
Pridané:
16.6.2020 13:34
Aj to tam majú nejako podložené, nejakými zdrojmi, alebo ako zvyčajne sa iba dobre zhulili a niečo si vymysleli, hlavne že kydajú?
|
|
Re: ;\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Od: terazkys
|
Pridané:
16.6.2020 22:30
Tu mas clanok SME, su tam zdroje:
https://1url.cz/MzRRb
(screen 7,1 MB png, cca 1000 x 10000 px)
|
|
Re: ;\\\\\\\\\\\\
Od: aaaaaa1
|
Pridané:
18.6.2020 15:58
Diky, ale na neoverenej hypoteze jedneho cloveka by som sa ja osobne neodvazil stavat tvrdenia, ktore su uvedene v clanku. Ked uz, tak uviest ze je to skumana kontroverzna hypoteza, a nie tvrdit to ako fakt.
Co ma vsak prekvapilo bolo, ze otvorene hovorili o zidovskych obchodnikoch s otrokmi. Nezasiahnu politicko-korektni aktivisti?
|
|
Re: ;\\\\
Od: Mesačňan
|
Pridané:
16.6.2020 13:35
https://en.wikipedia.org/wiki/Slavs_(ethnonym)
|
|
Re: ;\\\\
Od: To ťažko
|
Pridané:
16.6.2020 18:43
Bolo to odvodené od slova Sláviť. Zasa jeden pokus o zhadzovanie Slovanov.
|
|
Re: ;\\\\
Od: AlbHert
|
Pridané:
17.6.2020 9:21
Ty si dobrý retard
|
|
Re: ;\\\\\\\\\\\\\\\';\\\\\\\\\\\\\\\';
Od: finfag
|
Pridané:
15.6.2020 16:53
nie, len ti znicia karieru, ak povies nieco nekorektne, alebo ak sa znepacis nejakej matress girl.
Ide ale o to co chcu prepisovat. Ani v Cine nepredstierali, ze rasy neexistuju, ze je 78 pohlavi atd.
|
|
ultraradikalny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
15.6.2020 17:43
Pohoda. Kým buď nepredložia holografický princíp popierajúci dôkaz alebo nepodajú úspešnú žalobu na FIDE, majú rasoví korektníci v rukách fakticky priekazne hovno.
|
|
Re: ;\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Od: aaaaaa1
|
Pridané:
15.6.2020 21:27
Ked budes mat stastie, tak ta iba skopu a skoncis len s otrasom mozgu, ako Andy Ngo.
|
|
Re: ;\\\\\\\';\\\\\\\';
Od: peterse
|
Pridané:
15.6.2020 20:59
Tiež vyvražďujú milióny ľudí ako komunisti v Číne počas kultúrnej revolúcie?
|
|
Re: ;\\\\\\\\\\\\\\\';\\\\\\\\\\\\\\\';
Od: old
|
Pridané:
15.6.2020 21:15
už vyvrazdili, indov a slave
|
|
Re: ;\\\\\\\\\\\\\\\';\\\\\\\\\\\\\\\';
Od: Pjetro deBures
|
Pridané:
15.6.2020 23:20
Stat nemoze vrazdit kuratenko, lebo oslobodzovat/freedomizovat/osviecovat. Spytaj sa lubovolnej velmoci ;)
|
|
Re: ;\\\';\\\';
Od: Berg
|
Pridané:
15.6.2020 20:00
Ja som za rovnoprávnosť a zároveň rôznorodosť.
Pre bielych biele sanitky, pre čiernych čierne.
|
|
newspeak
Od: Twixie_
|
Pridané:
15.6.2020 16:14
Newspeak
|
|
Re: newspeak
Od: martincc
|
Pridané:
15.6.2020 17:00
Malo by sa to volat rodic1 a rodic2 a nech sa softver sam rozhodne co bude.
|
|
Re: newspeak
Od reg.: yanick
|
Pridané:
15.6.2020 17:27
Ani to nie je uplne spravne, napr. z redditu:
My girlfriend saw "python fork kill child" in my browser's history and won't talk to me anymore.
V komentaroch bolo, ze je to fake, pretoze programatori nemaju priatelky, tak neviem :))))
|
|
Re: newspeak
Od: -...-
|
Pridané:
16.6.2020 9:13
def.
ambiguous euphemistic language used chiefly in political propaganda.
"‘deterrence’ is just Newspeak for plain old threatening"
This is plusgood
|
|
whaaat?
Od: hehehe
|
Pridané:
15.6.2020 16:16
Tak to uz hranici toto so zdravym rozumom. Za chvilu si budem musiet tlacit vo velkom kancli cez wifi afroamericke pismena na kaukazsky papier, aby som nahodou niekoho neurazil.
|
|
Re: whaaat?
Od: finfag
|
Pridané:
15.6.2020 16:19
*racist paper. Je white privilege, ze vobec mozes pisat na racist-paper bez toho, aby si ho zaspinil svojou krasnou farbou koze. Oprah sa na to neustale stazuje.
|
|
Re: whaaat?
Od: hehehe
|
Pridané:
15.6.2020 16:27
Len mi tak teraz napada, ako budem rozlisovat, ci chcem tlacit iba ciernou alebo farebne? Lebo podla newspeaku:
cierny = afroamericky
farebny = afroamericky
|
|
Re: whaaat?
Od: finfag
|
Pridané:
15.6.2020 16:33
tento racist-speech si nechaj do 20. storocia.
Korektne je to POC - Paper Of Color. Vsetky papiere su POC. Racisticke "biele" papiere nie su papiere, ale odpad. Absolutely WOKE.
|
|
Re: whaaat?
Od: shit-skin
|
Pridané:
15.6.2020 17:23
POC - piece of crap.
zaujímavé, že sa to uchytilo práve na sračkovo-farebných.
|
|
Re: whaaat?
Od: La Creatura
|
Pridané:
15.6.2020 17:25
ty jeden POS
point of sale samozrejme
|
|
Re: whaaat?
Od: Kaufman Goldstein
|
Pridané:
15.6.2020 17:29
spomína tu niekto pos?
plenty of shekels?
|
|
Re: whaaat?
Od: Moshe Rubinstein
|
Pridané:
15.6.2020 17:50
youtube.com/watch?v=HHgxOXEQaFU Yasher koach.
|
|
Re: whaaat?
Od: boris11
|
Pridané:
16.6.2020 0:05
to je uz stare dnes je spravne BIPOC = Black, Indigenous and Paper of Color :)
|
|
Re: whaaat?
Od reg.: Y x u s
|
Pridané:
16.6.2020 5:17
aku chcete kavu...?
cie... vlastne afroamericku...
|
|
Re: whaaat?
Od reg.: Marek B
|
Pridané:
16.6.2020 17:10
U nás afroeurópsku. Ešte nezaužívaný, ale čoskoro zavedený výraz.
|
|
Re: whaaat?
Od: Adrique1
|
Pridané:
16.6.2020 9:48
Gašparovič bol výnimočne progresívny, keď to mal napísané biele na čiernom.
|
|
Re: whaaat?
Od: aaaaaa1
|
Pridané:
15.6.2020 21:30
A to este nevies, ako je sach systematicky rasisticky. Este aj prvy tah ma biely.
|
|
Od teraz
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
15.6.2020 16:19
Nebudeme volat papier biely, ale privilegovany a text nebude cierny, ale marginalizovany.
Zmenou dozadujem aby si kazdy uvedomil rasovu prislusnost, a nech sa to zavedie zakonom, nech je to pekne marginalizovane na privilegovanom !
|
|
Re: Od teraz
Od: martincc
|
Pridané:
15.6.2020 17:02
cierny text na cierny papier!
|
|
Nova doba
Od: sandisxxx
|
Pridané:
15.6.2020 16:21
Ja by som navrhoval vymazat zo slovnikov vsetky slova vyjadrujuce farbu pokozky, napriklad vo vsetkych jazykoch zakazat pouzivanie biela, cierna, zlta a cervena (pripadne hneda) a nahradit napriklad jasna, nejasna, slnieckova, jablckova (pripadne Nutellova).
Ludom uz fakt j3b3.
|
|
Re: Nova doba
Od: sensei-san
|
Pridané:
15.6.2020 18:09
Koniec šachu?
|
|
Re: Nova doba
Od: fotograf
|
Pridané:
15.6.2020 19:47
A čiernobielych fotiek.
|
|
Re: Nova doba
Od: aasami
|
Pridané:
16.6.2020 8:22
A aj farebnych.
|
|
Re: Nova doba
Od: fotograf
|
Pridané:
16.6.2020 8:49
Iba s vyvažovaním bielej.
|
|
Re: Nova doba
Od: old
|
Pridané:
16.6.2020 17:14
biela je rasistická, ja už trénujem na čiernej
|
|
Re: Nova doba
Od: aaaaaa1
|
Pridané:
15.6.2020 21:31
Potom sa objavia docela kreativne nazvy, ako napr. shitskin.
|
|
5znak
Od: XMen
|
Pridané:
15.6.2020 16:28
To je dokaz toho ake mnozstvo blbcov je uz aj medzi programatormi.
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
15.6.2020 16:39
Práve preto je pri určitých softvérových projektoch v princípe hocijaká iná činnosť priekazne optimálnejšia než pokračovanie v programovaní.
|
|
Re: 5znak
Od: aaaaaa1
|
Pridané:
15.6.2020 21:33
Medzi programatormi, resp. IT-ckarmi je ich nadpriemerne mnozstvo. Vies, mladi, progresivni... (blbi, bez rozhladu, Nemci maju krasny vyraz: fachidiot).
|
|
Re: 5znak
Od: boris11
|
Pridané:
16.6.2020 0:08
ale to nieje iniciativa programatorov, ale aktivistickych manazerov. take velke firmy maju na taketo kraviny specialne oddelenia, ktore zabezpecuju mulltikulti prostredie a to aby sa tzv. marginalizovane skupiny(dnes ich je uz neurekom) citili vo firme dobre.
|
|
Re: 5znak
Od: ABCD1234
|
Pridané:
16.6.2020 0:25
Presne tak. Odkiaľ pochádza ich iniciatíva? Robia to sami od seba, alebo to niekto bezštruktúrne riadi? Čo sa tým celé sleduje? Blaho "utláčaných", alebo likvidácia tých, ktorí stoja v ceste niečím záujmom? Iba naivní ľudia si myslia, že sa veci dejú samé od seba. Ani maslo v obchode nezdraží samé od seba. V akých krajinách sú podporované tieto tendencie? Aké obyvateľstvo v nich žije? Kde nie sú takmer vôbec podporované? Aké obyvateľstvo žije tam?
|
|
Re: 5znak
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
16.6.2020 11:10
Ono je to pekne štruktúrne, zvyčajne v zmysle: urob to, alebo si nájdeme niekoho, kto to urobí za teba.
Samozrejme, ideologické spracovanie pomáha, je dobré, keď veria tomu, že to čo robia je dobrá vec.
|
|
sgsfg
Od: dassgs
|
Pridané:
15.6.2020 16:31
goodhat, badhat, middlehat? :D blackbox/whitebox by podla politickej korektnosti mozno aj mohlo ostat, ci som malo progresivny?
|
|
Re: sgsfg
Od: nigga black
|
Pridané:
15.6.2020 17:34
jasne, ze málo - aj beatbox treba zrušiť, lebo to evokuje obľúbenú rodinnú činnosť potmavších spoluobčanov.
|
|
2 z 3 sa mi pacia
Od: Sancho
|
Pridané:
15.6.2020 16:46
Na blacklist som zvyknuty.
Ale allowlist je podla mna lepsi ako whitelist a Main mi pride tiez lepsie, ako Master.
Akurat som zvedavy, kolko rokov bude trvat zmena nazvoslovi pre komunikacne rozhrania - SPI, i2c a podobne...
To bude galiba ;)
|
|
Re: 2 z 3 sa mi pacia
Od: Rado2
|
Pridané:
15.6.2020 18:24
black sa už dávno nemá používať, asi to bude african-americanlist
|
|
Woodotica - Primary of Puppets (eko+BLM)
Od reg.: yanick
|
Pridané:
15.6.2020 16:48
Zacalo to uz v roku 2018, nazvy meni aj OpenZFS, curl alebo aj OpenSSL
Viac napr. na ZDNet.com - https://dopice.sk/ovm
|
|
Re: Woodotica - Primary of Puppets (eko+BLM)
Od: ericek111 iP
|
Pridané:
16.6.2020 8:52
Áno, urobil som pull request pre zmenu "blacklist" na "blocklist" a neakceptovali mi to. Rasisti!!!
OpenZFS, zdá sa, celkom aktívne cenzúruje issue vlákna, zbytočne lockujú, aby sa ľudia nemohli vyjadriť.
|
|
Re: Woodotica - Primary of Puppets (eko+BLM)
Od: programator-san
|
Pridané:
16.6.2020 20:51
mozno je to prilis advanced, skusli si very-no-list a heck-yes-list?
|
|
14aHH
Od reg.: PellerGreeny
|
Pridané:
15.6.2020 16:49
ja by som zakazal aj papier lebo to nie je EKO a navyse je biely a dokoca ma hrany na ktorych sa mezte zranit.
Tiez by som rad poukazal na to, ze tato stranka je cela biela a je tu len malo cierneho textu. Cela stranka by mala byt cierna pripadne sem tam farebna a pismo aj nadalej cierne
|
|
Re: 14aHH
Od reg.: yanick
|
Pridané:
15.6.2020 16:59
Idealne duhove pozadie a cierne pismo alebo opacne, cierne pozadie a duhove pismo. Velmi zle by sa to citalo, ale afro-americania a LGBTI by mali radost :)
|
|
Re: 14aHH
Od: _xxx
|
Pridané:
15.6.2020 17:26
preco nie je papier eko?
|
|
Re: 14aHH
Od: progresívne napred
|
Pridané:
15.6.2020 17:36
lebo je rasistický - podiel bielej a čiernej naznačuje diskrimináciu čiernej prevažne bielym prostredím, vďaka ktorému trpí matka príroda (chudák strom).
Preto všetci používajúci biely papier na generáciu písomnosti sú de facto Hitler.
|
|
Re: 14aHH
Od: Kalkulačka 365
|
Pridané:
16.6.2020 10:07
No inaaak na také nočné žužvanie by nebol od veci black night mode
|
|
Re: 14aHH
Od: _xxx
|
Pridané:
17.6.2020 11:17
rasisticky nie je eko? hitler bol vegan.
|
|
Re: 14aHH
Od: progresívne napred
|
Pridané:
17.6.2020 12:01
Hitler bol vegan a ochranca prírody a zvierat (za týranie zvierat si sa mohol koncentrovať s inými darebákmi).
teda, ak používaš biely papier si rasista a de facto Hitler.
ak si kvôli nemu spílil strom si ešte horší ako Hitler.
ak naviac tým trpí nejaké zvieratko, si horší ako Super Aryan Hitler.
|
|
ľuďom jebe
Od reg.: dElEtE
|
Pridané:
15.6.2020 16:56
ľuďom už fakt jebe
|
|
ultraradikalny objasňovačizmus
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
15.6.2020 19:08
Prdlajs. Za všetky rasové nepokoje môžu mimozemštania, voči ktorým sa ľudia nemôžu spoločne zomknúť, nakoľko sú priekazne nedetekovateľní.
|
|
Re: ultraradikalny objasňovačizmus
Od: fazuľa
|
Pridané:
16.6.2020 13:00
mas tam syntakticku chybu
|
|
Re: ultraradikalny objasňovačizmus
Od: slecna.l
|
Pridané:
16.6.2020 19:05
Gramaticku, ci?
|
|
ničivý praktik S$(($(od -An -N2</dev/urandom)))E$RANDOM
Od: syntaxterrorXXX,. X
|
Pridané:
16.6.2020 19:20
Povinnosť vlastniť je jednostranne priekazne nedelegovateľná.
|
|
kam to ten svet speje
Od: teliatko
|
Pridané:
15.6.2020 17:24
Ach jaj, tá "korektnosť". Zachvíľu budeme aj hovná maľovať na bielo pre istotu.
|
|
idiotizmus
Od: ngel..
|
Pridané:
15.6.2020 17:28
V sulade s touto skvelou americkou logikou bude dalsi krok zrusenie ciernej a bielej farby, resp. nove nazvy pre tieto farby, tesim sa...
|
|
Re: idiotizmus
Od: Knji
|
Pridané:
15.6.2020 20:32
jasné, ja som za latinské názvy, tie predsa nemôžu byť racistické, album a nigreos
|
|
Re: idiotizmus
Od: španielsky vtáčik
|
Pridané:
15.6.2020 21:41
a španielčina: negro == čierna
|
|
Re: idiotizmus
Od: ABCD1234
|
Pridané:
15.6.2020 21:09
Zmena názvu nezmení podstatu. Kto je raz blbec, blbcom ostane, aj keby ho všetci nazývali géniom. Múdry človek sa neurazí, keď ho nazvú blbcom, pretože vie, že blbec nie je. Len blbec sa urazí, aj keď slovo blbec iba začuje.
|
|
A dosť
Od: Dusan2
|
Pridané:
15.6.2020 17:53
Ak Chrome web store zakáže používať pojmy whitelist a blacklist tak moje rozšírenie (Domain whitelist) premenujem na Domain Aladeen a v nastaveniach bude whitelist aj blacklist oba Aladeen.
|
|
Absurdistan
Od: xyz.
|
Pridané:
15.6.2020 17:56
"Služba GitHub, najväčšia služba pre správu repozitárov, podľa stručnej reakcie svojho CEO Nata Friedmana k tomu ale zrejme pristúpi a pre hlavnú vývojovú vetvu bude používané štandardne iné označenie. Kandidátom je zrejme main."
Ako sa teraz budú asi nazývať reMASTERy filmov a hier (a inej multimediálnej produkcie)? ReMAINy? Ale to už tak trošku mení význam, nevadí? Vitajte v Absurdistane, svete liberálov...
|
|
Re: Absurdistan
Od: ericek111 iP
|
Pridané:
16.6.2020 8:55
Dal som ti plusko, tak si daj mínus, prosím. Toto s liberalizmom nemá nič, toto je politická fraška.
|
|
Re: Absurdistan
Od: Tommy Robinson
|
Pridané:
16.6.2020 9:34
dal som ti mínus, lebo si liberálny blbec a toto JE PRESNE svet tzv. liberálnych retardov, skrátene libtardov, kde JE POVOLENÝ len ten správny názor. kultúrna revolúcia v praxi a áno, budú aj obete...
|
|
Re: Absurdistan
Od reg.: ericek111
|
Pridané:
16.6.2020 10:58
liberalizmus -mu m.
1. zhovievavosť, zmierlivosť, tolerancia voči iným názorom al. voči odlišnej ideológii: náboženský l., prejavovať l.
2. sústava polit. a ekon. názorov hlásajúcich slobodu jednotlivca a súkromného podnikania s právnymi zárukami;
--------------------------
Táto prehnaná politická korektnosť naozaj nič so slobodou nemá. Ako vidím, už poznáš moje IQ a politické presvedčenie. Ešte nie si pravý slavjän, neprezentoval si tu môj vek, orientáciu a váhu.
|
|
Re: Absurdistan
Od: finfag
|
Pridané:
16.6.2020 11:05
ta definia je mimo uz par dekad. To co si napisal plati ledva pre klasicky liberalizmus. Pod liberalizmom sa dnes rozumie https://en.wikipedia.org/wiki/Social_liberalism
|
|
Re: Absurdistan
Od: aaaaaa1
|
Pridané:
16.6.2020 12:16
Tato definicia ma s dnesnymi "liberalmi" asi tolko spolocne, ako demokracia s Korejskou ludovodemokratickou republikou.
To, ze nieco nejako nazves neznamena, ze taky aj je.
|
|
Re: Absurdistan
Od reg.: bt4w_
|
Pridané:
16.6.2020 9:31
nebolo by skôr liberálne keby si každý mohol používať čo chce?
|
|
Re: Absurdistan
Od: Liberálny fasizmus
|
Pridané:
16.6.2020 9:55
To by bolo anarchistické. Dnes liberalizmus nieje o slobode ale o fasistickej diktatúre a propagande. Konzervatívne názory nemajú priestor v liberálnom ponímaní. Pozor na zhubné ideológie ktoré sa skrývajú pod nekorektným názvom. Pomenujeme veci pravým menom - liberálny fasizmus
|
|
Re: Absurdistan
Od: abc2
|
Pridané:
17.6.2020 10:12
Git som nikdy nemal velmi rad, Tortoise SVN je lepsi. A to dovolim si tvrdit aj u velkych projektov.
|
|
trhrth
Od: thrtht
|
Pridané:
15.6.2020 18:24
uvidime kedy stiahnu z netflixu a knihkupectiev harryho pottera. ten je plny ciernej magie a podobnych veci
|
|
Re: trhrth
Od: sčítáný faggot
|
Pridané:
15.6.2020 18:57
Harry Potter je jedináknižka, čo duhoví čítajú, takže je v bezpečí. Aj keď jej autorka, J. K. Rowling, je terf-ka nasierajúca degenerovaných transsexuálov.
H. P. Lovecraft je však iná téma - tu slniečka nerozdýchali ani meno jeho mačky...
|
|
Ani nehovoriac o tomto singli od The Cure
Od: peterse
|
Pridané:
15.6.2020 21:06
youtube.com/watch?v=SdbLqOXmJ04
Aj keď len zhudobnili Camusa beď negatívnych konotácií bežných v 21. storočí.
|
|
Re: Ani nehovoriac o tomto singli od The Cure
Od: peterse
|
Pridané:
15.6.2020 21:06
bez
|
|
Ani nehovoriac o tomto singli od Ace of Base
Od: Muzikant Pikachu
|
Pridané:
15.6.2020 21:38
Ace of Base - Happy Nation.
lebo base of aces - Lorient U-Boot-Bunker
wings of the eagle - nemecká orlica
for the people for the good - ein Volk
happy nation where people understand - ein Reich
a man will die but not his ideas - ein Fuehrer
Ideas of man and only that will last...
celý song je vyznanie lásky 'Dolfovi.
|
|
Re: Ani nehovoriac o tomto singli od Ace of Base
Od: slecna.l
|
Pridané:
16.6.2020 19:03
Ty sa mozes zivit pisanim konspiracnych teorii.
Aky vyznam maju v danom kontexte tieto verse?
And over time we've learned from the past
That no man's fit to rule the world alone
|
|
Re: Ani nehovoriac o tomto singli od Ace of Base
Od: Muzikant Pikachu
|
Pridané:
16.6.2020 20:39
že jeden 'Dolf bol očividne málo. čo si čakala?
|
|
AI Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Rado2
|
Pridané:
15.6.2020 18:27
Ešte že sa toho nedožili cukrovinky čierny princ, už sa len v hrobe obracajú.
|
|
melisko
Od: vykokoteny_tchor
|
Pridané:
15.6.2020 18:44
Jebem im kurvu mahagarsku, moj disk v RAID-e bude stale Master a Slave (co to ma to pice s rasizmom?)
|
|
Re: melisko
Od: ththteth
|
Pridané:
15.6.2020 18:53
tiez nerozumiem o co ide vlastne. nejak to uraza prava diskov/procesov/.. na slobodu alebo co? ak nie je ciel kompletne odstranenie slov master a slave zo slovnika tak fakt neviem. a ak je ciel kompletne vymazanie slov zo slovnika tak som mierne znepokojeny. ani jedno riesenie nie je dobre.
|
|
Re: melisko
Od: Ajejee
|
Pridané:
15.6.2020 22:52
Najlepsie na tom je ze slovo slave pochadza zo Slav/Slavic co sme vlastne aj my Slovania :)
|
|
Re: melisko
Od: ABCD1234
|
Pridané:
16.6.2020 17:09
Západ nás považuje za otrokov. Preto ten výraz. Imigrantom z Afriky a Blízkeho Východu doslova bozkávajú nohy, a nás majú za odpad. Som rád, pretože aspoň sa naši ľudia vrátia domov a na západe im zostane to ich "obohatenie". Čo chcú, to dostanú. Nepatríme na západ (Británia, Francúzsko, Nemecko, USA...) a nepatríme ani na východ (Čína...). Patríme k civilizácii Slovanov.
|
|
Re: melisko
Od: slecna.l
|
Pridané:
16.6.2020 19:08
Hej, o tom som citala, ako bola slovanska civilizacia uz aj v Mezopotamii a Atlantide, len potom niekto poprekrucal dejepis.
|
|
Re: melisko
Od: ABCD1234
|
Pridané:
16.6.2020 19:54
Neviem čo si čítala, ale veľa si toho nepochopila. Je jasný rozdiel medzi myslením Slovanov, medzi myslením západu a medzi myslením východu. To nás jednoznačne oddeľuje a špecifikuje. Na to nepotrebuješ dejepis, stačí mať otvorené oči a vedieť na čo sa máš pozerať.
|
|
#BLM.
Od: tencovie
|
Pridané:
15.6.2020 19:01
uz bolo nacase este premenovat tmavy rezim na nocny rezim a vyhrali sme
|
|
Re: #BLM.
Od: tenconemasajny
|
Pridané:
15.6.2020 19:07
už je v mnohých programoch.
|
|
whitespace
Od reg.: yanick
|
Pridané:
15.6.2020 19:38
Btw, openssl riesi aj "whitespace" :)
github.com/openssl/openssl/pull/12089
|
|
Re: One
Od reg.: yanick
|
Pridané:
15.6.2020 19:57
... asi nezaskodi citat obcas pozornejsie, "Fix whitespace" znamenalo, ze boli zmazane medzery v prazdnom riadku, nie zmena nazvoslovia, som *****, no co :))
Ale zaujalo ma este
Replace "black magic" comments with "magic"
|
|
nezabúdajme na rodinu
Od: family-man
|
Pridané:
15.6.2020 19:45
Podľa niektorých firiem je rodina ofenzívna, homofobická a neinkluzívna k bezdetným/nezobraným párom, zvieratám a ľuďom s viacerými trans-femininými partnermi, a preto sa nesmie spomínať...
|
|
tazka otazka
Od: dedo mraz
|
Pridané:
15.6.2020 20:28
Som zvedavy ako sa vysporiadaju s tym ze sneh je biely a vesmir je plny ciernych dier.
|
|
Re: tazka otazka
Od: MladyPanko
|
Pridané:
18.6.2020 8:05
rename nasledovne: cierna diera = space hole, sneh = icy
|
|
Libtardi
Od: ABCD1234
|
Pridané:
15.6.2020 20:51
Moslimovia pred tristo rokmi unášali našich ľudí do otroctva. Vadí nám kvôli tomu označenie master-slave v počítačoch? Nie, pretože nemáme nasraté v hlave.
Kam vstúpi noha liberála, tam nastáva rozklad a úpadok. Je to vidieť všade, kde sa človek pozrie.
|
|
Re: Libtardi
Od: peterse
|
Pridané:
15.6.2020 21:08
Zato kam vstúpi noha komunistu tam kvitnú kvety 1000 rokov.
|
|
Re: Libtardi
Od: ABCD1234
|
Pridané:
15.6.2020 21:18
Si sa v tom uvidel, čo? :-)
|
|
Re: Libtardi
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
15.6.2020 22:51
Zda sa, ze podstatna pre okolie nebude viera ci v liberalizmus alebo komunizmus, ale integralne iq danej skupiny.
A pre vedenie je podstatne, kolko ovecky v ich stade vyprodukuju vlny.
|
|
Re: Libtardi
Od: Ekojihadista
|
Pridané:
16.6.2020 1:01
Pekny whataboutizmus, hodny ZSSR v 80. rokoch. Vtipne.
US Liberali = "komunisti", ktori si myslia, ze megakorporacie bojuju voci systemu a navyse im uplne preplo socialne, preto tie "woke" hesla.
|
|
Re: Libtardi
Od: ABCD1234
|
Pridané:
16.6.2020 1:28
Neomarxisti, nie komunisti. Treba rozlišovať pojmy.
|
|
Re: Libtardi
Od: McUH
|
Pridané:
16.6.2020 10:16
Ani nevieš ako si to trafil. Tieto hnutia sú prevažne silno ľavicové, najradšej by všetkých zrovnali na jednu úroveň.
|
|
Re: Libtardi
Od: ABCD1234
|
Pridané:
16.6.2020 13:54
Trafil sa, ale do vlastnej nohy. Za rozklad komunizmu mohli marxisti/trockisti. To oni chceli zrovnávať všetko na rovnakú úroveň. Liberáli sú neomarxisti/psychotrockisti. Tiež chcú všetko zrovnávať na rovnakú úroveň. Tradičné delenie na ľavicu a pravicu z čias starovekého Ríma už niekoľko dekád neplatí. Liberáli sú rovnako ľavičiari ako pravičiari. Táto choroba postihuje ľudí, ktorí majú oddelené pocity od racionálneho uvažovania. Preto majú pocit, že konajú dobre, ale z racionálneho pohľadu sa správajú idiotsky. Kvôli tomu vzniká nesúlad medzi tým čo hovoria, a tým čo robia. Sú to mentálni kripli, aj keď mnohí s vysokým IQ.
|
|
Re: Libtardi
Od: slecna.l
|
Pridané:
16.6.2020 19:13
Ako sa premieta racionalny pohlad do "za boha, za narod"?
|
|
Re: Libtardi
Od: ABCD1234
|
Pridané:
16.6.2020 19:49
Nerozumiem čo máš na mysli a prečo sa to pýtaš mňa. Ak si myslíš, že som priaznivec Kotlebu, tak si úplne mimo. Ale to je také liberálne myslenie. Keď niekto nie je liberál, tak musí byť automaticky Kotlebovec? Ale neboj sa, z toho možno vyrastieš.
|
|
Re: Libtardi
Od: slecna.l
|
Pridané:
17.6.2020 16:20
Ok, budem sa za teba modlit.
|
|
Re: Libtardi
Od: Kreuzritter
|
Pridané:
17.6.2020 14:26
deus vult!
|
|
Irenko proc
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
15.6.2020 21:07
Clovek si vypocuje tvrdenia ze neexistuju rasy, nemozno diskriminovat(rozlisovat), su potrebne koli rodovej politike cisto zenske organizacie ,ale je segregacia neziaduca. Ludia su si rovnocenny ale niektorych je potrebne pozitivne diskriminovat. Nesmu byt rozdiely v odmenovani ludskych bytosti v ramci porovnatelnych pracovnych pozicii, ale za tu istu pracu dostane cudzinec uplne inu mzdu. Pochod LGBT je cool ale pochod za zivot je fuj.
Existuje demokracia a je mozna diskusia, ale boli nam hore zjavene pravdy a tie platia bez diskusie. A tu ma napada otazka proc Irenko proc?
|
|
Re: Irenko proc
Od: Irenka
|
Pridané:
15.6.2020 21:26
lebo všetci sme si rovní,
ale niektorí sú si rovnejší...
|
|
Re: Irenko proc
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
15.6.2020 23:03
Dakujem Irenka, lebo uz som mal asociacie z vojencinou, kde sa o rozkazoch nediskutovalo, ze ci toto nie je nedajboze volajaka totalita a vymyvanie mozgov.
Alebo pribeh z knihy exodus o klanani sa zlatemu telatu po tisicoch rokov? A la epizoda z Atlasu mrakov?
|
|
Re: Irenko proc
Od: Mxxl
|
Pridané:
15.6.2020 23:05
nesúhlasím. Pochody za LGBT sú práve kvôli tomu, aby sa dostali do podvedomia. Keď ti zákon nebude povolovovať "tradičnú rodinu", alebo ju bude nejaký zákon naozaj ohrozovať, tak vtedy bude pochod za ňu cool aj OK.
Ak si v súčasnosti gay a chceš u nás s partnerom/partnerkou žiť v oficiálnom zväzku a trebárs adoptovať si dieťa, tak ani jedno nemôžeš.
Nikde som nepostrehol, že nejaký zákon zakazuje manželstvá medzi mužom a ženou. S čím by súviselo aj to, že ak by si chceli ako nemanželia adoptovať dieťa, tak majú v podstate nulovú šancu, (aj keď stále väčšiu ako keby o to žiada napríklad žena - lesbička s priateľkou, ženou - lesbičkou) tak ako to majú teraz LGBTI ľudia.
|
|
Re: Irenko proc
Od: Moshe Rubinstein
|
Pridané:
15.6.2020 23:40
Dokial nebudu moct LGTIDDQD adaptovat nevinne demoncata, impov, hell knightov a cyberdemonov z najhlbsich hlbin pekla, dovtedy budu existovat pochody voci netoleratnemu Doomguyovi.
|
|
Re: Irenko proc
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
15.6.2020 23:47
Je vyborne nesuhlasis ale kazdu vec mozes podporovat, tolerovat alebo potierat. Priroda generuje tieto minority. Zrejme maju pre stabilitu systemu zmysel. Vychova deti je komplikovana a vycerpavajuca. Tito ludia defakto deti mat nemozu a cas ktory takto ziskaju naviac mozu venovat pre dobro celku. Muzske a zenske myslenie je ine a spolocna vychova dietata mu da komplexnejsi pohlad na svet. Len muzsky alebo zensky pohlad dietatu neda taku pestrost. To sposobuje mensi zivotny rozhlad a jednostrannu vychovu. Monokultura nie je nikdy lepsia ako multikultura. Preto je "tradicna" rodina lepsia. A preto je lepsie ju podporovat viac ako alternativy.
|
|
Re: Irenko proc
Od: lokálny expert
|
Pridané:
16.6.2020 6:35
Mark Regnerus - New Family Structure Study.
Vyskum na n==15000, ktorý ukazuje, aké vplyvy má na výchovu detí štruktúra rodiny.
tl/dr: máš pravdu. a tu je to vedecky dokázané.
|
|
Re: Irenko proc
Od: Mxxl
|
Pridané:
16.6.2020 22:04
fajn, o tomto sa môžme baviť, keď sa vytvoria štatistiky a štúdie, čo je horšie, či fungujúca rodina o rodičoch rovnakého pohlavia, alebo nefungujúca rodina o rodičoch rozdielneho pohlavia. Ono totiž každé druhé manželstvo na slovensku končí rozvodom, x % ľudí sú alkoholici atď. Keď si vezmeš tieto štatistiky, zrazu je jednostranná výchova dieťaťa omnoho lepšia, ako nefungujúca "tradičná" rodina.
A btw. neviem prečo, ale zdá sa mi, že väčšina týchto echt bojovníkov za tradičnú rodinu sa tvári, akoby druhá strana hovorila, že poďme dať každému gayovi darovať dieťa, ktoré zoberieme niekomu z "tradičnej rodiny". Vôbec to tak nie je
|
|
Re: Irenko proc
Od: ABCD1234
|
Pridané:
16.6.2020 22:12
Najlepšia je fungujúca rodina rozdielneho pohlavia. O takú by sme mali usilovať. Riešiť príčiny toho, prečo to tak dnes nie je a nie dôsledky v podobe adopcií detí homosexuálmi, čo ani v tom najlepšom prípade nemôže byť v zdravej spoločnosti ideál.
|
|
Re: Irenko proc
Od: megagaaaaay.
|
Pridané:
16.6.2020 22:48
lol, každé druhé? To máš z kade? z denníka n?
oficiálna štatistika je úplne inde.
k Tvojmu porovnaniu - mi pripomína tu štúdiu, kde skúmali vzorku 7 mrte prachatych lesbičiek, a, zistili, že lesbičky majú viac prachov ako bežný človek, a preto vedia deťom ponúknuť viac možností.
|
|
Re: Irenko proc
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
17.6.2020 11:39
Problem gayov/lesby je, ze sa separuju. Robia si svoje kluby kde analogicky kluby pre hetero nevznikaju. Ak by vznikol hetero klub tak by to bolo na cnn. To je segregacia a pozitivna diskriminacia. Rovnako v usa existuju cernoske kluby ale s beloskymi by bol problem. To ze sa neintegruju do spolocnosti je problem. Existuje kdesi v hlave pocit ohrozenia kde sa snazia si pomoct a toto je tiez nespravna pozitivna diskriminacia. Dokonca hetero hodi mimikry lebo na neho kazdy hodi bobek. Ak je gay ma x pomocnych ruk. Existuju organizacie na ochranu prav gayov ale na ochranu hetero nie. Ombutsmanka ide na prayd pochod ale na pochod za zivot dietata nie. Je pravo dietata zit menej ?
|
|
Re: Irenko proc
Od: ABCD1234
|
Pridané:
17.6.2020 11:57
Dvojaký meter je pre liberálov typický.
|
|
Re: Irenko proc
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
17.6.2020 11:58
To ze existuje jedna rodina chudobnych akoholikov a jedna rodina zazobanych gayov nie je pre rozhodovanie podstatne. Dokonca dieta 10+ by si vybralo na 80 pct bohatstvo ako chudobu. Rozpad rodin je dany slabou vychovou deti kde rodicia boli ekonomicky prinuteny pracovat a cas na vychovu nebol. Vychova je velmi dolezita. Rovnako ako ked pustis do divociny tygra z zoo alebo takeho co vychoval rodic. Mozes si povedat ze vychovu zabezpeci stat. Lenze inak sa vyhovavaju ovce a inak vlky. A stat urobi len unifikovanu vychovu. To ma za nasledok pokles pestrosti v spolocnosti. Monokultura je nespravna.
|
|
Re: Irenko proc
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
17.6.2020 11:58
To ze existuje jedna rodina chudobnych akoholikov a jedna rodina zazobanych gayov nie je pre rozhodovanie podstatne. Dokonca dieta 10+ by si vybralo na 80 pct bohatstvo ako chudobu. Rozpad rodin je dany slabou vychovou deti kde rodicia boli ekonomicky prinuteny pracovat a cas na vychovu nebol. Vychova je velmi dolezita. Rovnako ako ked pustis do divociny tygra z zoo alebo takeho co vychoval rodic. Mozes si povedat ze vychovu zabezpeci stat. Lenze inak sa vyhovavaju ovce a inak vlky. A stat urobi len unifikovanu vychovu. To ma za nasledok pokles pestrosti v spolocnosti. Monokultura je nespravna.
|
|
Re: Irenko proc
Od: abc2
|
Pridané:
17.6.2020 12:07
Ono to je inac. Nefunkcne tradicne rodiny su mimochodom tiez dielom toho isteho liberalizmu, akym ty obhajujes dat tie deti homoparom.
Cize je to take zufale riesenie typu zrusenim policie zrusime kriminalitu.
|
|
Re: Irenko proc
Od: ABCD1234
|
Pridané:
17.6.2020 12:08
Bingo.
|
|
Re: Irenko proc
Od: ABCD1234
|
Pridané:
17.6.2020 12:14
Liberalizmus je zodpovedný za rozvrat rodín a teraz ponúka "riešenie". Klasický riadiaci manéver - vytvor problém a ponúkni tebe vyhovujúce riešenie dôsledkov. Skutočné riešenie príčiny zamlč, zosmiešni a vymysli si pseudodôvody prečo to nejde.
|
|
Re: Irenko proc
Od: slecna.l
|
Pridané:
17.6.2020 12:55
Bola som vychovavana v tradicnej rodine s istou dedicnou nenavistou (a poznam aj horsie pripady) v katolickom prostredi servilnom voci akymkolvek autoritam. Nefunkcnost sa schova za tradicie, konzervativizizmus, vlastenectvo, patriarchat, poslusnost (a pokojne si dopln dalsie).
"Nefunkcnost", za ktoru moze liberalizmus, je akurat vonkajsi prejav, ak sa niekto rozhodne z takej rodiny vymanit a zabranit vacsej ujme na detoch.
|
|
Re: Irenko proc
Od: Sieh Geiler
|
Pridané:
17.6.2020 14:49
nenávisť je super, rasizmus tiež.
súvisí s vysokou inteligenciou.
nájdeš vzorec, riadiš sa ním.
neriešiš dobro/zlo/morálku.
nebojuješ proti sebe.
ideš za vlastným šťastím.
zvalovať vlastné zlyhanie/neschopnosť na iných a zakrývať ho patriarchátom, tradíciami, atď... musí byť úžasné. netreba Ti riešiť príčiny, pracovať na sebe, zlepšovať sa - lebo máš výhovorky.
|
|
Re: Irenko proc
Od: ABCD1234
|
Pridané:
16.6.2020 0:04
Cesta do pekla je dláždená dobrými úmyslami. Inak povedané, nestačí len niečo dobre myslieť. Treba aj vedieť, ako to dosiahnuť a prečo k želanému cieľu vedú len niektoré cesty, zatiaľ čo ostatné vedú presne opačným smerom. Vďaka tomu, že liberáli sú priveľmi aktívni, ale o svete toho veľa nevedia, tak bojujú proti rasizmu tým, že rasizmus vytvárajú a podporujú. Lenže z nejakého dôvodu to nie sú schopní uvidieť. Liberáli vraj bojujú za slobodu. Ak je to tak, prečo slobodu potlačujú? To nevymyslíš, to sú liberáli. Pri hodnotení použime staré známe - po ovocí poznáte ich. A tiež cui bono - komu to prospieva?
|
|
Re: Irenko proc
Od: Schlomo Goldberg
|
Pridané:
16.6.2020 0:33
Mne urcite nie.
https://i.imgflip.com/1yoa9u.jpg
|
|
Re: Irenko proc
Od: megagaaaaay.
|
Pridané:
16.6.2020 6:50
Zase neklam, zákon nikomu nezakazuje adoptovať deti - to môžu ako jednotlivci, tak aj páry. Len musíš splnit nejaké podmienky.
Čo sa manželstva týka - v prírode patrí zákon zachovania rodu. Preto by producenti, ktorí sa aktívne podieľajú a/alebo môžu podieľať na zachovaní rodu, musia byť odmenení a mať isté výhody oproti konzumentom, ktorí si len adoptujú a/alebo môžu adoptovať finálny produkt.
PS: čo sa týka 4% písmenkových, netreba ich riešiť vôbec, beztak sú len prírodný mechanizmus na zabezpečenie udržateľného rastu a/alebo módny výstrelok, lebo teraz je mať super špecifické gender combo mega in.
|
|
Re: Irenko proc
Od: Mxxl
|
Pridané:
16.6.2020 21:54
to som ani nenapísal, napísal som že zákon im zakazuje žiť v oficiálnom zväzku (manželstvo). Áno a tie podmienky sú nastavené tak, že keď si gay tam máš smolu. Môžeš byť aj múdrejší ako Albert Einstein, lepší človek ako Karol Wojtyla, ak si gay, máš mizivú šancu že ti zveria dieťa.
Čiže naša legislatíva sa zrazu riadi prírodou, keď sa to hodí? Radšej teda naplňme detské domovy, ako by to dieťa malo byť u "konzumentov"
|
|
Re: Irenko proc
Od: aaaaaa1
|
Pridané:
16.6.2020 22:07
Zjavne vieš o adopciách prd.
A) Pár muž a žena vychová dieťa lepšie, ako pár gayov, to je fakt. Už len preto, že dieťa má mužský aj ženský vzor.
B) Na adopcie sú čakačky, hetero páry čakajú. V detských domovoch sú deti, ktoré sú priliš staré na adopciu, takže sa zapĺňania nemusíš báť.
|
|
Re: Irenko proc
Od: Mxxl
|
Pridané:
16.6.2020 22:14
trochu predsalen o tom viem
sú osoby, páry, ktoré si deti z detských domovov berú do opatery, sám poznám takto ľudí čo to robia. Neviem konkrétne podmienky, ale viem, že rodičia ktorí takto vychovávajú deti (od malého batolaťa po 12-15 ročných) - sa museli kvôli tomu vziať, pretože im nechceli dať deti.
Čiže keby sú gay pár a nie "normálny", tak sa nemôžu vziať, lebo to zákon nedovoľuje.
|
|
Re: Irenko proc
Od: ABCD1234
|
Pridané:
16.6.2020 22:21
Stále iba "nadpráva" homosexuálov. A čo práva dieťaťa na zdravý vývoj? Tie sa úplne ignorujú. Tu vôbec nejde o homosexuálov. Tu ide o rozklad spoločnosti.
|
|
Re: Irenko proc
Od: megagaaaaay.
|
Pridané:
16.6.2020 22:35
a tu to máš, keďže nedokázali splniť podmienky (a boli pred nimi vhodnejší kandidáti), museli nájsť inú cestu, aby si vylepšili šance.
teda, z ich strany išlo o vypočítavosť.
|
|
Re: Irenko proc
Od: megagaaaaay.
|
Pridané:
16.6.2020 22:21
daj ten paragraf, kde je uvedený ten zákaz.
stačí Ti vyplniť dotazník, lekárska správa a dokladovať majetkové pomery. ďalej sa preverí výpis z registra trestov, správa o pomeroch a info od obci. následne sa pre skúmajú tvoje predpoklady, prejdeš pár psychotestami a nejakou prípravou.
that's all.
s ktorou časťou majú, podľa Teba, dúhoví problém: strecha nad hlavou? pohlavné choroby? trestná činnosť? pravidelný príjem? násilie, sexuálne úchylky, pedofília?
ps: aktuálne máš viac žiadateľov, ako je voľných detí, takže sa vyberajú najvhodnejší.
|
|
Afrifani
Od: ABCD1234
|
Pridané:
15.6.2020 21:56
Ako to majú afrifani s bielymi krvinkami? Berú niečo proti nim?
|
|
Re: Afrifani
Od: zruda
|
Pridané:
17.6.2020 17:05
autá, televízory, bicykle, melóny...
|
|
vsetko na poriadok!
Od reg.: bhawk
|
Pridané:
15.6.2020 22:36
poriadok musi byt, bielym biele sanitky a ciernym cierne!
boa kam to spejeme, este aj dark matter sa bude musiet premenovat, coskro aj cigansku premenujeme na romsku.... pice!
|
|
Re: vsetko na poriadok!
Od: gypsy
|
Pridané:
16.6.2020 6:28
cigáni sú hrdí muzikanti, fidlikanti, vyššia kasta.
rómovia sú socky, žobráci a odpad, ktorý cigáni nemusia.
spýtaj sa bársktorého cigáňa.
|
|
tak toto je dosť
Od: Mxxl
|
Pridané:
15.6.2020 22:56
Som liberál (slniečkar), podporujem protesty v USA a som aj za to aby sa nepoužívali termíny master a slave, ale blacklist a whitelist meniť? Ak sú aj tieto terminológie prevzaté z minulosti - otroctva, tak v tom prípade súhlasím, ale ak nie, tak podľa mňa ak meníme to, tak to tiež prefarbime jing-jang na modro-žltú, aby nebola čierna použitá v kontexte zla. Alebo premenujme Čierny Balog na Čiernobiely, lebo keď sa v ňom stane niečo zle, tak aby sme to nevnímali ako že to je kvôli tomu že sa volá Čierny Balog.
Ale zase na druhú stranu, pozrime sa prečo sa to tu deje. Stane sa tragédia v Martine a hneď si z toho komunita okolo Kotlebu robí kampaň a šíri fake news, že to bol róm... taktiež status Ibiho Majgu (AFRIČANA!!), že čo ak to celé okolo smrti G. Floyda bol výmysel za účelom prevratu v krajine?! To už je silná káva čo sa vo svete deje a akí ľudia tu medzi nami sú... potom sa rodia takéto veci
|
|
Re: tak toto je dosť
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
15.6.2020 23:03
Cize ty podoprujes rozbijanie vykladov a to, ze sa biely klanaju ciernym?
Si ty normalny? Ty si anarchista v tom najhorsom ponimani a k tomu stracas sudnost. Zacinaju nam vladnut najhorsi z najhorsich.
Pozri si tu fotku toho Cigana este raz. Slovenska republika nepozna narodnost Cigansku iba Slovensku. Cigani su etnikum.
|
|
Re: tak toto je dosť
Od: Mxxl
|
Pridané:
16.6.2020 21:57
nepodporujem rozbíjanie výkladov - takisto ako keď ty fandíš futbalovému klubu, tak tiež nemusíš podporovať že tam chodia niektorí rozbíjať štadión.
A áno, poklonil by som sa na znak úcty pred hocikým, čiernym, bielym, červeným, to ale tvoj maličký rasistický mozoček nepochopí
|
|
Re: tak toto je dosť
Od: ABCD1234
|
Pridané:
17.6.2020 9:06
Nepochopí to mozog človeka, ktorý má nejakú sebaúctu a nemá dvojaký meter. Urobia aj oni to isté na znak úcty pre tebou?
|
|
Re: tak toto je dosť
Od: ABCD1234
|
Pridané:
17.6.2020 9:37
Kdesi som počul, už neviem kde - pred nikým sa nepovyšuj, ale pred nikým sa neponižuj. Nemal by toto byť princíp, ktorý povedie k zmieru? Inak je to len ďalšie vytváranie nerovnosti, aj keď v prípade Američanov v opačnom garde.
|
|
Re: tak toto je dosť
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
15.6.2020 23:18
Nie som liberal pretoze si myslim ze vsetko ma mat hranice. Ten chlapec v Martine bol sikanovany a kazdy na to sral. Jeblo mu z toho a je to vysledok nefunkceho statu. To ze stat nefunguje si neprizna, rovnako ako na Titaniku hrala hudba do konca.
Problem je, ze po schopnych ludoch natiahne ruky kazdy od ameriky po cechy. A tuto stratu nenahradis jednoducho. Spolocnost sa dostane intelektualne generacie dozadu.
Nakoniec sa dostanes do stavu ze pomaly ani ovce nema kto podojit.
|
|
Re: tak toto je dosť
Od: finfag
|
Pridané:
15.6.2020 23:24
"Liberal". Skus toto co si napisal povedat svojim fellow liberalom v US a uvidis, ako ta nazvu. Mozno nie 1 na jedneho, ale v skupinke urcite.
|
|
Re: tak toto je dosť
Od: Mxxl
|
Pridané:
16.6.2020 22:05
si prešiel všetky moje fellow liberálne skupinky v US? som nevedel
|
|
ale no
Od: Ajejee
|
Pridané:
15.6.2020 22:56
Nerozumie ze preco len cernosi v USA su afroamericans, ale preco aziati v USA nie su asiamericans podla tejto logiky?
|
|
Re: ale no
Od: lokálny expert
|
Pridané:
16.6.2020 6:26
Lebo sú Asian Americans.
Podobne ako máš Latino Americans.
|
|
Re: ale no
Od: party
|
Pridané:
16.6.2020 8:39
Biely by sa mali potom volať European Americans.
|
|
Re: ale no
Od: lokálny expert
|
Pridané:
16.6.2020 18:46
Keďže Amerika boli osídlená cez pevninu spájajúcu Sibír a Aljašku (aktuálne: Beringov prieliv), boli originálnymi Američanmi Rusi.
A Rusi sú (aj) Európania. Preto to nedáva zmysel.
|
|
Solidny vykon
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
15.6.2020 23:00
Je cas aby ste zacali chapat co je novy svetovy poriadok.
Tu mate dalsi dokaz. Vsetko bude smerovat k tomu aby sa biely premiesali s kazdou rasou na planete. Aby uz raz a navzdy Slovanske a Severske narody zanikli. Severske koli rope a Slovanske s casti koli rope a pracovnej sile a to, ze nam bielym jebe najmenej a toho sa zidia a araby boja najviac.
Toto vsetko speje k moznej vojne pokial my Slovania a Severania nieco nepodnikneme. Vidia, ze cez uniu to ide pomaly.
Kotleba mozno nema nejaky extra plan ale minimalne vie o tychto silach, ktore nas pomaly nicia.
|
|
Re: Solidny vykon
Od: true story bro
|
Pridané:
16.6.2020 9:50
Kvôli týmto silám bola druha svetová vojna. Keďže vyhrali tieto sily tak dnes pretvárajú Európu týmto deštruktívnym spôsobom ktorý ničí povodne národy a čistotu rasy. Proti tomu Hitler bojoval a proti bankárom ktorí rozbili ekonomiku po celom svete svojimi svindlami.
|
|
Re: Solidny vykon
Od: finfag
|
Pridané:
16.6.2020 11:13
Az na to ze ZSSR bolo tak 8x konzervativnejsie ako vtedy Nemecko. Najpopularnejsou vystavou tam bolo en.wikipedia.org/wiki/Degenerate_Art_Exhibition . Urcite sa tam sli pohorsit :). Zakladatel NSDAP a najblizsi Hitlerov priatel Ernst Roehm bol tranzvestitou. Samozrejme po par rokoch zacalo SS predstierat, ze SA boli "bolsevicki agenti". Ale inak pekny LARPing, hodny amerimutt alrightera
|
|
Re: Solidny vykon - O málopočetných, nie-tak silných vlastnecoch - bez nejakých ..(co-jen-trochu) silnejších kariet v ruke, - nejakého vačšieho kapitálů, prostriedkov, síl..
Od: Lyška Keksyška
|
Pridané:
16.6.2020 12:27
..plán by možno aj mal, - ale nemá nejaký vačší kapitál, (ozbrojené) sily, počet ludí, ..priamých, a dostupných, spojencov, vačší počet voličov, nejaké strategické výhody, prvky, atd..
..proste, ani 1silnejšiu kartu..
nemá moc silných kariet
|
|
Nič prekvapivé
Od: čitateľ
|
Pridané:
16.6.2020 6:25
Cigáni tiež vymizli pred pár rokmi.
|
|
svet je krasny a uchvatny
Od: jahôdka
|
Pridané:
16.6.2020 7:37
tak to aby sa aj blackmarker premenoval, lebo inac bude nekorektny a zakazu ho :O
|
|
Co je malo to je malo.
Od: Uber WHITE Shark
|
Pridané:
16.6.2020 9:28
Este pocas skoly na paralelnom programovani som razantne odmietol terminologiu "Master" a "Slave". Moj variant ktory spocival v nahrade "Master" za "Comrade" a "Slave" za "Cyka_Blyat" nebol akceptovany odbornou verejnostou.
|
|
titulok
Od: Gitkaa
|
Pridané:
16.6.2020 9:36
hahahaha tak ten uz asi s nimi nebude https://9gag.com/gag/ax90jjM
|
|
depeche mode
Od: Adrique1
|
Pridané:
16.6.2020 9:55
Nestačilo by Master/Slave zmeniť na Master/Servant? Hneď je to politicky korektnejšie. Ale mohlo by to byť aj Dominant/Submissive.
|
|
No toto.
Od reg.: UjoKuko
|
Pridané:
16.6.2020 11:37
A čo Black Friday? Ani ten už nebude? A keď si budem chcieť dať čierny čaj tak čo? A práve som dopil čiernu kávu.
|
|
Re: No toto.
Od: piko-piko-man
|
Pridané:
16.6.2020 12:02
A turecká káva, turecký med...
|
|
Re: Vieden 1773 - obliehanie a bitka, posledné bitky a konečné porážky negro-islamo -MUSULMANSKYCH turko-tatárskych vpádov do BIELEJ Europy
Od: Keksyčka
|
Pridané:
16.6.2020 12:13
nebrat!
nič od turků, od tých stáročných negro-MUSULMANOV, - krvavých nájazdníkv a islamských dobyvatelov nebrat!
|
|
Re: No toto.
Od: MladyPanko
|
Pridané:
18.6.2020 8:06
Sale Friday, dark tea, brown coffe
|
|
black hat
Od: mirror
|
Pridané:
16.6.2020 11:49
skončil.
Odteraz už budú existovať iba etickí hekeri :D
|
|
Rasové nepokoje
Od: marekzt
|
Pridané:
16.6.2020 11:57
U nás v krčme, keď sa chlapi pobijú, tak ani deliť ľudí na bielych a čiernych nemusím. Je to skupina A proti skupine B. Dotyční ani nevedia čo slovo rasizmus znamená akurát tak v telke to spomínajú, tak si to občas pamätajú.
|
|
zoznamy vlasti-raso-zrádních NEGRO-libtardov + 1nápad - všetky, VSETKY ohrozené sochy - sa možu presunút, evakuovat do BIELEHO, nacionálneho napr.Martina, - žiliny, príp.aj do vlasteneckého, BIELEHo, (racio-)nacionál Ruska, - Bieloruska, a pod.
Od: Keksyčka
|
Pridané:
16.6.2020 12:07
a aj Ericek11, - další vlastizrádný negro-filný sluníčkárský libtard, z BA, príp.Prahy,
nj..
- zoznamy vlasti-raso-zrádních NEGRO-libtardov +
- 1nápad - všetky, VSETKY ohrozené sochy - sa možu presunút, evakuovat do BIELEHO, nacionálneho napr.Martina, - /žiliny, - Kotlebovej BB., - príp.aj do vlasteneckého, BIELEHo, (racio-)nacionál (Bielo-)Ruska,
Ruska, / - Bieloruska, a pod. (a to aj napr.sochy,-malby Churchilla, apod.)
|
|
Dilema
Od: juser
|
Pridané:
16.6.2020 13:17
Čo teraz spravím so svojim master blacklistom?
|
|
Re: Dilema
Od: puser
|
Pridané:
16.6.2020 15:22
Nehitneš ho query.
|
|
Rasizmus
Od: Nie som rasista
|
Pridané:
16.6.2020 14:49
A čo tak odstrániť namiesto slovíčok rovno celé rasy a nechať iba jednu? Potom by prestal existovať rasizmus a bol by s touto témou raz a navždy pokoj. Kľudne nech sa tie rasy pobijú o prežitie nech vyhra ta najsilnejšia. Naturalna selekcia by priniesla ľudstvu genetické benefity. Iba taká filozofická úvaha...
|
|
Re: Rasizmus
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
16.6.2020 16:04
Vsak o to globalizatorom ide. Premiesat rasy medzi sebou.
Pytas sa na nieco co je davno v procese. USA bol zakladny kamen. Britske kolonie.
|
|
nemám slov, pozn.: lacno
Od: vajko
|
Pridané:
16.6.2020 15:04
toto uz je tazko v pici svet... tvl...
|
|
Ved pockajte
Od: -_-
|
Pridané:
16.6.2020 15:25
Ved pockajte pride dalsie vlna Corony alebo nieco ine a tato luza bude mlcat ako vos pod chrastou. ;-)
Potom narazia na zakony fyziky.
|
|
Cest praci a robote pokoj
Od: Sudruh Lenin
|
Pridané:
18.6.2020 8:47
to je chore.
svet sa koli usa blaznom na kravsku rit obracia
|