|   | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
    
          |   
      
   
    
      |   | 
      
        
        
        faklfds        
                         
        Od: martincc         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 9:50                              
         
               
          
                 
Nahram si ten vybuch na magio a pozriem az na dalsi den ked uz to bude v spravach.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: faklfds        
                         
        Od: jbbn         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 12:07                              
         
               
          
                 
Nahraj si svoju autonehodu
 
Btw budu mat povinne ruska?      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: faklfds        
                         
        Od: _xxx         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 14:08                              
         
               
          
                 
neviem ci si si vsimol, ale astronauti maju skafandre.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: ..tí 2 \"astronauti\" sú - učedníci 3.stupna, Baltimorskej Velkej Lóže! (..takže - Oómertá! )        
                         
        Od: Keksíča s velkou Neskou         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 14:16                              
         
               
          
                 
ha! sa prezradil, sa preriekol, kvoli tomu, že pozabudol, že v ozajstnom vesmíre by museli mat tie skafandre na sebe nonstop (a ozaj poriadne skafandre, odost iné, o hoooodne drahšie, silnejšie a teeechnicky ooooomnoho náročnejšie..), - a ne jako v štúdiách a ateliéroch Goldwin-Metro Mayer movies studios!, - jen na natáčaní, a dokrútkach! :o :P
 
 
;p :)        
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: ..tí 2 \\        
                         
        Od: 48484848         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 15:42                              
         
               
          
                 
Kewby si nebol sprosty, tak by si vedel, ze vsetci sme v ozajstnom vesmire a n vacsina z nas ziadny skafander nepotrebuje.       
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        ultraradikalny fakticizmus        
                         
        Od: syntaxterrorXXX, X         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 16:03                              
         
               
          
                 
Ale nemal by v takom prípade, kto nie je sprosty, i vedieť, koľko faktických znalostí je priekazne súčasťou testovania iq?      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: fakticky fds        
                         
        Od reg.: ujo horar         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 15:26                              
         
               
          
                 
podotykam - skafandre su povinne.. bez nich ich akosi nepustia do rakety...       
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        vysielanie        
                         
        Od: zizi kedlubna         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 10:03                              
         
               
          
                 
este stastie ze to vysielaju po 22:00. Mali by dat aj zabery z kabiny, ked uz show tak poriadna.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        ad kritiky        
                         
        Od: iddqd         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 10:21                              
         
               
          
                 
Ale no redakcia, ste nejak nafrčaní na kritiku... Myslím, že dostatočný dôvod je už to, že ide o prvý pilotovaný let novej lode a je fuk či je z Ameriky, Ruska či Zimbabwe. A tých lodí doteraz zas tak veľa nebolo... A ohodnotiť SpaceX, že je "len" dodávateľom je tiež celkom odvážné. Dostali dobre zaplatené, dostali mnoho know-how, ale je to ich loď...      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: ad kritiky        
                         
        Od: Sancho         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 12:12                              
         
               
          
                 
Plny suhlas.
 
Ale toto je vidiet vsade - zda sa, ze co sa Space X and Tesla tyka, ludia sa delia na 2 tabory - uplni fanatici, ktori vsetko zboznuju a povazuju to za najlepsie na svete a uplni kritici, ktori vidia na vsetkom nieco uplne zle.
 
Tesim sa, ze minimalne ty si ponal svoj komentar velmi prijemne a bez zbytocnych invektiv.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: ad kritiky        
                         
        Od: McUH         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 12:27                              
         
               
          
                 
No neviem, nič také u väčšiny kritikov nebadám. Musk má problém v tom, že ho už ľudia neberú vážne. Ale za to si môže svojimi vyjadreniami sám. Napr. dnes už mal podľa vlastných slov z minulosti voziť ľudí na Mars, a kto zapochyboval bol hneď nevďačný kritik.
 
 
Ja som rád za každý posun vo vesmírnom programe, dnešný cieľ je reálny a snáď sa podarí.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: ad kritiky        
                         
        Od: MaN144         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 12:58                              
         
               
          
                 
Niekde som čítal rozdelenie. 10% ľudí aktívne tvorí obsah na internete (články, blogy, komentáre), 20% občasne, 70% vôbec. Takže ak vidíš názory na internete, tak sú to väčšinou názory extrémnej časti populácie nie priemernej.
 
      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: ad kritiky        
                         
        Od: 48484848         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 16:08                              
         
               
          
                 
Tiez suhlasim, a hlavne by som podotkol, ze lety s ludskou posadkou pravidelne absolvuju len Cinania a Rusi a ziadny z nich neponuka prenos v kvalite, ktoru ponuka SpaceX a NASA. Prenos je vedeny odbornikmi, pauzy su vyplnene dokrutkami s vynikajucimi informaciami a hlavne samotny let je plny unikatnych zaberov spolu s vsemoznymi telemetrickymi udajmi.        
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Hurrraaaaa        
                         
        Od reg.: NikhajZzz         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 10:26                              
         
               
          
                 
Teraz by to nemuselo vybuchnut, aby sa svokra nebala! Najblizsie ju prihlasim, ona to da aj bez skafandra, bez istenia a s palivom len smerom tam! Na ISS jej dam vyniest lehatko a sietku. Moze sediet vonku na slniecku a zbierat vesmirny odpad :) Ze aky luxus!        
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        och boze        
                         
        Od reg.: Mam nejake         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 10:26                              
         
               
          
                 
Dufam ,ze to bude komentovat Marcel Merciak :D :D :D
 
 
No ak to budu komentovat tak si radsej zapnem youtube :D      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: och boze        
                         
        Od: wetten,dass?         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 13:48                              
         
               
          
                 
Mé(r)čiak bude asi o kanál vedľa na Trojke, dúfajme, s Lacom Borbélym komentovať majstrovstvo našich Sokolov proti Poliakom. Inaczej jesteśmy popieprzeni. Cholera.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: och boze        
                         
        Od: fnuk         
        | 
        Pridané:
        28.5.2020 20:44                              
         
               
          
                 
Merciak je jeden z nasich najlepsich kometatorov, ked to vies lepsie, sup za TV. Komentovanie je velmi jednoducha praca a ziadna kvalifikacia nie je protrebna, ale vzhladom na to, ze nevies napisat ani dve vety gramaticky spravne bez ohladu na diakritiku, tak tvoj vykon vieme ohodnotit uz vopred.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        stvcka        
                         
        Od: Restauracnyvozenn         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 10:36                              
         
               
          
                 
Dobra iniciativa pre tych co nevedia anglicky, inak to nema vyznam sledovat na STV.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: stvcka        
                         
        Od: zizi kedlubna         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 10:48                              
         
               
          
                 
mozme tu sledovacku sledovat cela rodina spolu. A davat stavky ci buchne/nebuchne. Prijemny vecer 21. storocia      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: stvcka        
                         
        Od: Restauracnyvozenn         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 10:51                              
         
               
          
                 
Neviem ako ty alebo ostatni co hovoria ze by to malo buchnut ale ja som sledoval kazdy let od SpaceX zatial a to ci to moze buchnut ma napadlo az ked som videl tieto komentare. Aj ked jasne, vsetko je mozne ale je to velmi malo pravdepodobne.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: stvcka        
                         
        Od: Robo10111         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 11:12                              
         
               
          
                 
neries a ignoruj take individua, maju nudny zivot a myslia si ze su na internete vtipny.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: stvcka        
                         
        Od: zizi kedlubna         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 11:25                              
         
               
          
                 
tak potom kde je problem ? Neni sa coho bat. Bude to len trochu nudnejsi vecerny program. Ludia sa musia zabavat, corona nam lezie na mozog.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: stvcka        
                         
        Od reg.: Mam nejake         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 10:57                              
         
               
          
                 
Ako to je krasne, uvedomujes ze tam budu dvaja zivy ludia ?
 
To je ako keby si povedal s rodinou sa pozerame na nebo a tipujeme ci to lietadlo spadne alebo nie... 
 
 
Zastavuje sa mi rozum      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: stvcka        
                         
        Od: zizi kedlubna         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 11:00                              
         
               
          
                 
ved tam idu dobrovolne obidvaja. Su to proste showmani. Zabavaci. Nieco ako Jozo Procko vo vesmire.
 
 
Tak nech ma zabavaju.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: stvcka        
                         
        Od: Tribald         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 11:06                              
         
               
          
                 
Myslel som že nič jebnutejšie dnes čítať nebudem. Ty si riadne tupelo. Čistý mentálny atlét.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: stvcka        
                         
        Od: Robo10111         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 11:17                              
         
               
          
                 
Aspon vidiet na akej urovni ich mozog operuje.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: stvcka        
                         
        Od: ffdf         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 12:21                              
         
               
          
                 
niekomu vyššie sa aj zastavuje :-)... 
 
s nickom "Mam nejake" ...asi myslel ešte nezastavené mozgové bunky :-)      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        ultraradikalny fakticizmus        
                         
        Od: syntaxterrorXXX, X         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 12:29                              
         
               
          
                 
Holt, evidentne si to môže dovoliť, bo zastavárne zas len tak kdejaké priekazne neberú.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: stvcka        
                         
        Od: zizi kedlubna         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 11:23                              
         
               
          
                 
Ty budes nejaky panbickarsky ochranca zivota, ze. Ja sa chcem zabavat, tak ma nechaj. Co sa ty do mna staras. Zi a nechaj zit.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: stvcka        
                         
        Od: Tribald         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 11:31                              
         
               
          
                 
Jop mal som pravdu...      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: stvcka        
                         
        Od: zizi kedlubna         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 11:43                              
         
               
          
                 
chod sa modlit radsej do kostola a slusnym ludom daj pokoj      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: stvcka        
                         
        Od: _xxx         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 14:17                              
         
               
          
                 
dsl by malo dat tabulku "zakaz krmenia trollov" ako v zoologickej zahrade.. vzdy im na to skocite.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: stvcka        
                         
        Od reg.: Macko Pu         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 21:52                              
         
               
          
                 
A preco, co ked nam trolovia hladom podochnu. Kto potom bude zdochliny do kafilerky nosit.
 
Inak aj ja by som cakal trolov niekde pri posilovniach ci modrom konikovi      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        ultraradikalny empaticizmus        
                         
        Od: syntaxterrorXXX, X         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 11:20                              
         
               
          
                 
Tak logicky, že pri kurzoch na pád lietadla sa tipovanie bez kombinácie priekazne neoplatí.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: ultraradikalny empaticizmus        
                         
        Od: zizi kedlubna         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 11:24                              
         
               
          
                 
ked nic nelieta tak ne.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: stvcka        
                         
        Od: Blitzkrieg         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 12:55                              
         
               
          
                 
Obcas trosku cierneho humoru neuskodi.
 
 
Kludne mozem tipovat na to ci lietadlo nadomnou padne a pokojne aj na to kolki to preziju.Mozem si ratat aj matematicke priklady o smrti a co.
 
Hod kamenom,ked nemas v sebe zlo      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: stvcka        
                         
        Od reg.: Sheer Mirage         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 17:28                              
         
               
          
                 
Je rozdiel medzi čiernym humorom a prijebanosťou.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        titul        
                         
        Od: ibccnj         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 12:11                              
         
               
          
                 
Dobre ze ti retardi co cakaju na vybuch musia trcat doma a nemaju ziadnu inu zodpovednost len pozerat do TV      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Držím palce        
                         
        Od: Keksíča, mláďa Keksa         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 12:30                              
         
               
          
                 
Posielam kvety a držím palce, nech to dobre dopadne. Ak to vyjde, tak je to prvý úspešný krok k tomu, aby sme raz okrem iného  mohli na Jojke pozerať Vyvolených vo vesmíre.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Držím palce        
                         
        Od: tencovie         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 12:33                              
         
               
          
                 
A ak to nevyjde?      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Držím palce        
                         
        Od: Rado2         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 12:43                              
         
               
          
                 
Pošle kvety párny počet      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Držím palce        
                         
        Od: Keksíča, mláďa Keksa         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 14:46                              
         
               
          
                 
Potom ďalšiu sériu Vyvolených budú natáčať v nejakom pozemskom štúdiu. Alebo ich nebudú točiť vôbec.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        cernoch        
                         
        Od: MiCroSD         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 12:38                              
         
               
          
                 
Co mi priekazne vadi, ze v posadke neni cernoch. Diverzita dostava na frak.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: cernoch        
                         
        Od: Rado2         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 12:44                              
         
               
          
                 
toto sa riešilo pred pár desaťročiami, teraz sa rieši iný typ diverzity      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: cernoch        
                         
        Od: Wilijam         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 13:50                              
         
               
          
                 
Aj keď je posádka len dvojčlenná, mohli tam dať aspoň latino lesbickú slobodnú matku a jej 300-librovú trasgender priateľku s ADHD. A samozrejme, piercing a kérky po celom tele.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: girl~~girl        
                         
        Od: Lyryška s velkou Neskou         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 14:23                              
         
               
          
                 
..bez tých 300libier, by som si ich aj pozrel! :o lůl ;P :D)
 
ale bez tej 1nadváhy 300lb.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: girl~~girl        
                         
        Od: masielko janko         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 14:45                              
         
               
          
                 
taka dobra prasnica .... voni ako skazene maslo. Ked sa chces dostat do vaginy, tak musis ..... vies co, nic, nepredstavuj si to.       
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: girl~~girl        
                         
        Od: zajebaniec         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 20:17                              
         
               
          
                 
fuuuuuuj !      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: cernoch        
                         
        Od reg.: Macko Pu         
        | 
        Pridané:
        27.5.2020 22:09                              
         
               
          
                 
Mozes mat, ale ked ti povedia doplatok za palivo tak nekupis ani gram naviac.      
             
                          
       |