|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mucha bez krídel ohluchne
Od: Mucha leť
|
Pridané:
24.3.2020 13:54
mám dve simky v dvoch mobiloch a podľa získaných dát pri porovnaní od dvoch operátorov ma práve roztrhlo a polovica zo mňa je naisto vláčená po ceste
|
|
Re: Mucha bez krídel ohluchne
Od: ksduasdbuas
|
Pridané:
24.3.2020 20:25
podla mna nezmysel, pretoze dajme tomu blava... bytovka o 10 az 200 ludoch, co je take bezne v petrzke.. nech sa tam nahodne ocitol chory jedinec. teraz poslu SMS tymto 200 ludom? keby to ma postarka, mozu rovno zavriet celu petrzku.
pokus pekny, ale .. ehm... kto si vie graficky predstavit tu snuru ako sa ludia pohybuju, tak taka pavucina zamori celu mapu a tym padom su vsetci podozrivi
|
|
Re: Mucha bez krídel ohluchne
Od: Jaaasom
|
Pridané:
24.3.2020 23:09
Nejde o to, koho nakazený stretol na ulici alebo, že v rovnakej bytovke ich je veľa. Ide o rovnakú trasu pohybu aspon na pár desiatok minút, čo môže znamenat, že sú partneri, súrodenci, iná rodina, kolegovia alebo spolubývajúci a tých treba varovať, pokiaľ to nedokáže zabezpečiť ten dotyčný. A už sa veľakrát stalo, že ľudia sú nezodpovední a bezohľadní, takže to môže pomôcť.
|
|
Re: Mucha bez krídel ohluchne
Od: ucinnost systemu
|
Pridané:
25.3.2020 11:05
ucinnost toho systemu bude max. 50 percent, podla Dr.Bukovskeho je mozne ze na jedneho nakazeneho pripada dalsich pat nakazenych, a z tej casti u niektorych sa zdravotne komlikacie prejavia zanedbatelne alebo vobec sa neprejavia. Treba zaviest nahodne plosne jednodnove testovanie 2000x aby sa skutocne zistilo o com to skutocne je. Virusove respiracne ochorenia boli vzdy problemom hlavne velkych aglomeracii s hustym osidlenim. A uz nechapem preco musi mat psickar vonku respirator az na nose ked sa 1 km v jeho vzdialenosti nenachadza ziadna osoba...
|
|
Re: Mucha bez krídel ohluchne
Od: Jobbs
|
Pridané:
25.3.2020 11:15
Keď je sám v lese, je to zdravšie bez rúška. Lebo u našincov hrozí aj autoinfekcia bacilami, ktoré vám v tele v nejakej skromnej podobe prežívajú. Napríklad sa z nosa dostanú aj do hrdla, mandle zareagujú a tak. Lebo pod rúško si nielen nosom dýchyte ale aj ústami vdychujete. A krv pritom môžete mať v poriadku. Neviem prečo kupujeme čínske testy, keď tunajší kmeň ľudí je dosť iný.
|
|
A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: macko ondrej
|
Pridané:
24.3.2020 13:54
A ako poriesia ludi s aonymnou SIM kartou???
|
|
ničivý praktik S$(($(od -An -N2</dev/urandom)))E$RANDOM
Od: syntaxterrorXXX .X
|
Pridané:
24.3.2020 14:11
Mozno budu organy kontrolovat dialnicne nalepky, ked bude zaregistrovana v okoli kamier mytnej brany, alebo ich odstavia kvoli priekazne opravnenej cestnej kontrole.
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: beeee
|
Pridané:
24.3.2020 14:27
U nás nič také ako anonymné sim karty neexistuje. Každá sim musí mať registrovaného majiteľa. Aj tá, čo si kúpiš v Tescu ťa pred prvým hovorom presmeruje na operátora na registráciu. To že tam niekto nadiktoval nepravdivé údaje, alebo dal sim kúpiť niekomu inému je vec druhá. V ČR je to iné.
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
24.3.2020 14:36
neregistrovane sim pomaly ale isto v EU koncia... je zopar poslednych krajin, ktorych sa to netyka, a podla mojich informacii, s vynimkou ceska, sa vo zvysnych cca piatich az siestich EU krajinach aspon minimalne o tom vravi a pripravuju sa na zavedenie registracii...
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: KAJAKOMAJAK
|
Pridané:
24.3.2020 14:52
Aj v CR je uz o tom diskusia...
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX .X
|
Pridané:
24.3.2020 15:18
Diskusia o tom, že či to spoločenské zriadenie, v ktorom prístup ku polohe zvyšných obyvateľov budú mať IBA ONI už bude skutočne vyhovovať definícii demokracie, alebo priekazne ešte ani tak nie?
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorYYY
|
Pridané:
24.3.2020 15:26
Diskusia o tom, ci budu moct by dalej anonymne SIM alebo uz len na meno.
Diskusiu (a aplikaciu) o sledovani obcanov kamerami, o zavedeni hodnotenia ich spravania a nasledne uplatnovani automatickych postihov, bez moznosti odvolania, zatial ponechavame na nedemokraticke rezimy, ake su napriklad v Cine.
Rovnako diskusiu (a aplikaciu) o imunizacii obyvatelstva, udrzani ekonomiky za cenu ohrozenia populacie s istym poctom mrtvych, prevazne starych obcanov prenechavame na ine typy demokracii (UK, Holandsko), kde uz zda sa pochopili a vysvetlili si, ze tudy cesta nevede...
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: operator BB
|
Pridané:
24.3.2020 14:50
Nijak? Naco ti je pri trackovani telefonu meno? Pohyboval sa tvoj mobil vedla mobilu niekoho, kto bol nakazeny? Tak tvoj mobil dostane SMS.
Ked sme pri tom, anonymne SIM na Slovensku su uz nejaky ten piatok nezakonne...
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: Barbar Onan
|
Pridané:
24.3.2020 15:20
Takže, keď si nakazený, tak odovzdávaš svoje mobilné číslo?
Nezákonné určite nie sú, akurát ich nepredávajú :)
Ale keď si ich donesieš zo zahraničia, tak ti budú normálne fungovať..
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: operator BB
|
Pridané:
24.3.2020 15:29
Neviem ci odovzdas, predpokladam, ze budes musiet, pripadne aspon svoje meno a RC a nasledne to uz operator sparuje s cislom...
Vdaka sa upresnenie o nezakonnosti...
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: tobyšlo
|
Pridané:
24.3.2020 15:47
Sparuje s číslom ktoré som dal spolu s mobilom bratrancovi a ten sa bude čudovať prečo sa ho zrazu všetci štítia :D
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: Jobs
|
Pridané:
24.3.2020 16:10
Operátori odkladajú vaše vzorky hlasu. Takže je úplne jedno odkiaľ a z čoho voláte...
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: Zmena hlasu
|
Pridané:
24.3.2020 16:57
Sluchadlo sa musi zakryt v ramci hygieny vreckovkou a tak hovorit. Ved je to v kazdom spionaznom filme.
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: ...
|
Pridané:
24.3.2020 20:13
keby len v špionážnom... Aj dnes v správach to dávali že sa musíš zakrývať rúškom...
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od reg.: John D. Bill
|
Pridané:
25.3.2020 11:24
Aaaa, to jste vy Fantozzi?
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
24.3.2020 19:31
Na to si zase kde došiel...
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: Jobs
|
Pridané:
24.3.2020 20:12
Pre potreby aj polície...
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: ruter1
|
Pridané:
24.3.2020 22:06
Ja sa naburan do bts a zmenim tam kodi za son doma!
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: Jobbs
|
Pridané:
25.3.2020 10:57
Však zmeň.
Ja dom som a ešte dokonca aj môj mobil je doma.
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
25.3.2020 14:20
Ja naburam 3 talianky divno kaslajuce odzadu a do dennicka si zapisem ze som pohode. A tak ak bude lebo moja viera ma uzdravi. A na zaklade darvinovej teorie v dalsej populacii narastie priemerne IQ. No proste WIN - WIN ako sa u nas v hornej dolnej hovori.
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
24.3.2020 15:26
Ale mali by sa, presne pre takýto prípad.
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: operator BB
|
Pridané:
24.3.2020 15:33
Ani v tomto pripade.
No a teraz si predstavme, ze ti niekto zabije rodica alebo decko a jedina stopa, kt. po nom ostane je zaznam o polohe jeho SIMky v danom case blizko obete.
Pripadne info o ulozenej bombe v banke, na sude, v nemocnici do kt. akurat ides.
Naozaj by mali byt tie SIMky anonymne?
|
|
ničivý praktik S$(($(od -An -N2</dev/urandom)))E$RANDOM
Od: syntaxterrorXXX .X
|
Pridané:
24.3.2020 16:12
Ja s takou predstavou problém nemám a kto áno, polovicu vyrieši kastrácia a ten zvyšok je už mojim hlasom demokraticky priekazne zanedbateľný.
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX .X
|
Pridané:
24.3.2020 17:39
Tie mínuská sú garantovane za rešpektovanie slobody presvedčenia, nakoľko tým, čo chcú zomrieť na chorobu či zlyhávanie orgánov vekom svoje presvedčenie priekazne nevnucujem.
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: Wilijam
|
Pridané:
24.3.2020 17:56
Páči sa mi tvoj spôsob myslenia.
Teraz si predstav, že ti niekto zabije dieťa tak, že ho uškrtí šnúrkou z topánok. Dieťa plače, prosí, volá mamu ale ten surovec ho bezcitne škrtí a sadisticky sa usmieva. Máš? Aj všetky detaily? Už nenávidíš virtuálneho vraha čo zabil tvoje virtuálne decko? Dobre.
A teraz sa pýtam, naozaj si u nás môže ktokoľvek bez zbrojného preukazu voľne kúpiť šnúrky do topánok? Aby potom vraždil? Zbláznili ste sa ľudia?
Pristúpime k hlasovaniu ...
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: operator BB
|
Pridané:
24.3.2020 19:06
Pokial bude skrtenie a ublizovanie snurkami inym ludom aspon tak caste ako bolo zneuzivanie anonymnych SIMiek, tak ano. Mal by byt ich predaj na meno.
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: asdasdads
|
Pridané:
25.3.2020 7:49
teraz sa robi anonymizacia cez lakatosa z osady.... ak niekto chce najde si cestu, ide tu oto kam siaha sloboda a od kedy sa to da zneuzit a ci su aj kontrolne prvky proti zneuzitiu
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: Klávesnice
|
Pridané:
26.3.2020 11:10
Jj TZV.cigánske VPN
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: acotito
|
Pridané:
24.3.2020 18:29
A čo ti to pomôže? Tvoje dieťa bude mrtve.
Takto sa zase o malý kus vzdabvame svojej slobody, pekne to pokračuje ...
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: operator BB
|
Pridané:
24.3.2020 19:07
Mne nic, takze mozeme nechat takeho cloveka volne behat a pockame si, az si vyhliadne tvoje decko?
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: asdasdads
|
Pridané:
25.3.2020 7:52
minority report si videl?
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: dnes má meniny Gabriel
|
Pridané:
24.3.2020 18:39
Uz vidim zlodeja co ide vykradnut banku alebo znasilnit tvoju dceru s mobilnym telefonom vo vrecku , dufam ze si to napisal len tak zo srandy.
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: operator BB
|
Pridané:
24.3.2020 19:09
Bez srandy. Dokonca si predstav, ze vrahovia Kuciaka sli na to s telefonom a aj vdaka tomu maju proti nim dalsi dokaz.
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
26.3.2020 5:51
Lenze henti boli uplni amateri.
Ak je za tym Kocner, tak ten si musel velmi uletiet. Lebo takuto lacnu vrazdu by inteligentny clovek nikdy neobjednal.
No a dat heslo od mobilu SIS-karovi je tiez na uvazenie.
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
24.3.2020 19:30
Áno, aj napriek tomu by SIMky mali môcť byť anonymné. Z rovnakých dôvodov by sme nemali mať povinne čipy pod kožou, ani veľkého brata v obývačke.
Na akúkoľvek zvrhlosť ti vymyslím scenár, keď od nej závisí život stoviek ľudí, ale to neznamená, že je dobrý nápad to zavádzať.
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: schukdf
|
Pridané:
24.3.2020 23:10
Neviem, ako veci fungujú do hĺbky, ale kto by chcel využívať simky bez mena, tak asi by aj tak narazil, nemajú operátori v databáze dávno uložené aj imei telefónu, takže s neregistrovanou simkou asi aj nový ešte nikde nepoužitý telefón a ktovie ako je to s ďalšími identifikátormi, ak si to len raz človek prihlási na google účet, alebo sa možno len pripojí do internetu a je navždy zaprotokolovaný.
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: Klávesnice
|
Pridané:
26.3.2020 11:15
SIM len na dáta, vložená do huawei 4G wifi kúpeného pod rukou, Google účet nijako neukazujúci na mňa. Na mobile nejaká free VPN a pár služieb na komunikáciu. A môžeš robiť zlobu...
|
|
a precooo
Od: asdasdasd11
|
Pridané:
24.3.2020 20:28
a preco su anonymne simky zakazane? to si autor toho zakona mysli, ze ak zakazeme zbrane, nebude ziadn azbran? keby chces, lahko ziskas anonymnu simku, nie je dolezite teraz pisat ako, ale da sa to, pomerne lahko.
ten kto cche, najde si, len to obtazuje bezneho coveka tie registracie... a potom spamy pod jeho menom z uiknutych databaz
|
|
Re: a precooo
Od: asdasdasd22
|
Pridané:
25.3.2020 7:12
Cierno-biele videnie. Auto zakona si asi nemysli. Ide o pomer. Tu su zbrane prisne regulovane a su tu aj nelegalne ale bude ich tu menej ako v US, kde su ovela viac povolene.
Zakon je odporucanie pod trestom, nie pismo svate...
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
24.3.2020 15:25
Mňa by viac zaujímalo, ako vyriešia to, že už dva týždne nechávam mobil doma :D
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: MaN144
|
Pridané:
24.3.2020 15:33
Takto https://i.imgur.com/QJpkOwf.jpg
|
|
Re: A ako poriesia ludi s s aonymnou SIM kartou???
Od: Zmena sloganu
|
Pridané:
24.3.2020 15:53
My sme v práci pre vás, vy nechajte doma mobil pre nás :D
|
|
satelitny telefon
Od: rolh
|
Pridané:
24.3.2020 13:56
Prejdite na satelitny telefon ak nechcete byt sledovani.
|
|
Re: satelitny telefon
Od: Marhulianska bzdocha
|
Pridané:
24.3.2020 13:58
Prejdi ty na obycajny ak chces byt.
|
|
Re: satelitny telefon
Od: Marhulianska bzdocha
|
Pridané:
24.3.2020 14:00
ale ked chces dom tak nechod
|
|
Re: satelitny telefon
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
24.3.2020 14:37
to moze rovno prejst k obycajnym ludom (a nezavislym osobnostiam)
|
|
Re: satelitny telefon
Od: Nosič mobilu
|
Pridané:
24.3.2020 15:49
Aj taký obyčajný Ľudo môže byť nezavislák z osobitnej
|
|
Re: satelitny telefon
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
24.3.2020 22:05
A Oskar Róža musel prejsť na Vodafón.
|
|
Strategická hra z ludmi
Od: Alfonz Domased Gamer
|
Pridané:
24.3.2020 14:04
No výborne a teraz zistia že si v karanténe už 15 rokov
|
|
databáza
Od: Barbar Onan
|
Pridané:
24.3.2020 14:04
Má štát nejakú rozumnú databázu užívateľov?
Lebo asi nebude tak automatické roztriediť všetky firemné SIM karty, domáce SIM karty písané na jedného člena domácnosti, predplatené SIM karty písané na kto-vie-koho..
|
|
Re: databáza
Od: Uvaha
|
Pridané:
24.3.2020 14:05
Situacia je vazna, je na mieste vyuzivat pevnu linku!
|
|
Re: databáza
Od: rolh
|
Pridané:
24.3.2020 14:08
A co tak vysielacky?
|
|
Re: databáza
Od reg.: ericek111
|
Pridané:
24.3.2020 23:26
CQ CQ CQ DE OM2AGC OM2AGC OM2AGC PSE K
|
|
Re: databáza
Od: Barbara Onanova
|
Pridané:
24.3.2020 14:55
No tak ti dojde SMS, ze mas ostat v karantene viac krat... Ak tu SIM pouzivas stale a nekoluje po rodine ci kamaratoch, zafunguje. Ak koluje, si trulo a budes roznasat nakazu dalej. Vacsinu ludi to vsak podchyti a bude to dalsi krok na spomalenie sirenia nakazy.
|
|
Re: databáza
Od: Barbar Onan
|
Pridané:
24.3.2020 15:24
Len ma zaujíma, ako to plánujú spraviť - ak nesprávnemu človeku príde, že má zostať v karanténe, tak to bude právne záväzné?
Môže to byť lekár, ktorý potom bude niekde chýbať..
|
|
Re: databáza
Od: Barbarka Onanova
|
Pridané:
24.3.2020 15:38
Predpokladam, ze v prvej faze nie. No aspon to ludi upozorni, ze mohli byt s niekym COVIDovym. Predpokladam, ze ak to bude dost presne, tak to daju casom zavazne. Hlavne ak sa ludia nespracu do koze. R0 mame zda sa stale >1.
Ad. lekari, prijatelne "straty". Zaroven pri nedostatku personalu sa tych par doktorov da obehat osobne a prejst si s nimi ich pohyb a pripadne im karantenu predcasne zrusit.
|
|
Re: databáza
Od: Barbar Onan
|
Pridané:
24.3.2020 15:46
Ťažko povedať, či sme ešte stále nad 1, keďže čísla sa ukazujú s x-dňovým až týždnovým oneskorením a väčšina prípadov je aj tak nezachytená..
Tak jeden lekár je prijateľná strata, akurát nám tu vzniká pomerne nepríjmený kompromis - že ľudia, čo by mali sedieť doma, doma nesedia a ľudia, čo by mali pracovať, sedia doma. Nie všetci, individuálne, ale môže z toho byť pomerne slušná masa..
A neviem, či sa aspoň v nejakej krajine zachytávajú počty úmrtí na iné diagnózy u ľudí, čo nedostali starostlivosť a za normálnych okolností by ju dostali. Lebo pri veľkom zmätku može byť toto číslo väčšie ako to číslo, čo sa publikuje.
|
|
software
Od: macko ondrej
|
Pridané:
24.3.2020 14:10
Treba spravit software ktory deteguje pohyb neziaducich obcanov a automaticky zasiela pokuty alebo pozvanku do basy.
|
|
sledovanie
Od: dfsdgdfg
|
Pridané:
24.3.2020 14:30
A ked dotycny necha mobil doma, tak co ? Ako ho vysleduju .. este nejsu cinske systemy a kamery na kazdom rohu.
|
|
Re: sledovanie
Od: dfsdgdfg2
|
Pridané:
24.3.2020 14:57
Tak ta nabonzuju susedia a pridu si po teba astronauti
|
|
Re: sledovanie
Od: Rado2
|
Pridané:
24.3.2020 15:11
Nechať mobil doma je pre väčšinu ľudí niečo nepredstaviteľné :) Najjskôr si tam dali dôležitý facebook, teraz ním už aj platia a v budúcnosti tam budú mať aj doklady. Také externé čipovanie :)
|
|
Re: sledovanie
Od: Aštar Šeran
|
Pridané:
24.3.2020 15:22
ID2020.
Bill Gates.
všetci budete očipovaní!
|
|
Re: sledovanie
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
24.3.2020 22:06
A ak ste známy politik, tak priekazne aj opičovaní.
|
|
Re: sledovanie
Od: asdfomfg
|
Pridané:
24.3.2020 16:18
vysielačky
|
|
Re: sledovanie
Od: NIE SOM GÚGL!
|
Pridané:
25.3.2020 7:55
Tak to ja rozhodne nie som väčšina, mobil nechávam doma aj niekoľko dní alebo ho niekoľko dní mám vybitý, až keď si potrebujem zavolať tak ho nabijem. Keď mi niekto niečo chce povedať nech pošle email na poštu mám notifikáciu so zvukom.
|
|
Re: sledovanie
Od: Marián K. kontrvz podnikateľ
|
Pridané:
25.3.2020 14:50
jasné - verím ti
|
|
neriešenie
Od: Jobs
|
Pridané:
24.3.2020 14:37
A načo vláčiť furt mobil so sebou?
|
|
Re: neriešenie
Od: pica-cecky
|
Pridané:
24.3.2020 14:41
Není nič horšieho, ako, keď na ňu dôjde chtíč, a mobil máš doma v šuplíku.
|
|
Re: neriešenie
Od: Jobs
|
Pridané:
24.3.2020 15:06
Netrafíš bez mobilu?
|
|
Re: neriešenie
Od: pica-cecky
|
Pridané:
24.3.2020 16:08
Neskoro môžem akurát do suseda...
|
|
Kontrola
Od: exp4
|
Pridané:
24.3.2020 15:01
Tu nejde len o dodrziavanie karanteny to vedia riesit naramkami pre "domace vazenie" a to uplne presne pri "neprisposobivych".
Skor to vnimam ako dobry sposob na rychlejsiu identifikaciu potencialnych nakazenych ako to robia Cesi a tam ak mam 20 SIMiek kade-tade staci ked pozru jednu.
|
|
Titulok
Od: Hakuna Matata
|
Pridané:
24.3.2020 15:14
eštebaci by sa radovali
|
|
Re: Titulok
Od: Matata Hakuna
|
Pridané:
24.3.2020 15:43
Neradovali, nesmeli by to pouzit na ine ucely.
Teda vlastne mozno radovali, keby chceli tak zachranit viac ludi. Len sa bojim, ze by to nechceli.
|
|
Re: Titulok
Od: asdasdads
|
Pridané:
25.3.2020 7:58
"... nesmeli by to pouzit na ine ucely." :D :D :D
|
|
tracking...
Od: kamionista...
|
Pridané:
24.3.2020 15:48
A teraz tolko smsiek bude chodit na simku gps trackera roznych autobusov MHD, ze sa im preplnia schranky a prestanu sledovat polohu autobusu...
|
|
teplota na čele je max. nejakých 35 stupňov?
Od: Jobs
|
Pridané:
24.3.2020 16:21
Koľko ukáže tá digitálna somarina teplotu na čele? Pokiaľ viem ,nejaké divné číslo. Viete niekto že koľko?
Jediný teplomer ktorý uznávam je klasický ortuťový nejakých 5-10 minút pod pazuchou. Ten nameria presné číslo. A ukáže to čo má ukázať.
|
|
Re: teplota na čele je max. nejakých 35 stupňov?
Od: Wuhan Clan
|
Pridané:
24.3.2020 17:07
Koľko chceš, prišiel som na bicykli do firmy, a, po dvoch chybách, som vyhral 34.7oC...
|
|
Re: teplota na čele je max. nejakých 35 stupňov?
Od: Suchy lad
|
Pridané:
24.3.2020 17:30
To je vazne. Asi bol studeny protivietor a preto treba zaliezt do postele a k noham termofor.
|
|
Re: teplota na čele je max. nejakých 35 stupňov?
Od: Lacog
|
Pridané:
24.3.2020 17:35
To je normálne keď si vzduchom chladený ale je predpoklad, že keď budeš mať 40°C tak neprídeš do roboty na bicykli...
|
|
Re: teplota na čele je max. nejakých 35 stupňov?
Od: Jobs
|
Pridané:
24.3.2020 18:01
Takže koľko ukazujú tie digitály na čele normálne teplotu??
|
|
Re: teplota na čele je max. nejakých 35 stupňov?
Od: Lacog
|
Pridané:
24.3.2020 18:16
+- teplotu kože na čele
|
|
Re: teplota na čele je max. nejakých 35 stupňov?
Od: Jobs
|
Pridané:
24.3.2020 18:19
Dobre, vezmem Ti zo 3-4 panáky, čo piješ? U nás frčali burčiačiky, to je zázvorové s medom a citrónom...
Vrkni číslo.
|
|
Re: teplota na čele je max. nejakých 35 stupňov?
Od: Lacog
|
Pridané:
24.3.2020 19:31
vrk
zázvorové si nechaj - ja som chlap
|
|
Re: teplota na čele je max. nejakých 35 stupňov?
Od: Medžr
|
Pridané:
25.3.2020 20:24
Tu nejde o to či si chlap, baba, či babochlap. Tu ide o špecifické pitie niekde v kr4me. U nás máme aj domácu slivovicu, aj repák.
Ale čisté pijú len niektorí. Zázvorové sa ujalo najviac, proste sa to pulo ako voda. Nezrúbeš sa z toho tak rýchlo a dá sa to zapíjať červeným strikom.
|
|
Re: teplota na čele je max. nejakých 35 stupňov?
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
24.3.2020 19:33
Na čele neviem, ale digitálny teplomer vie byť aj výrazne presnejší, než ortuťový.
|
|
Re: teplota na čele je max. nejakých 35 stupňov?
Od: Jobbs
|
Pridané:
25.3.2020 8:47
Presnejší??? Videl si a mal si niekedy klasický ortuťový teplomer v podpazuší? Ten odmeria správne a ukáže veľmi presne Tvoju skutočnú teplotu tela. Na čele to má ukázať koľko, to tu bola otázky. Keď mám pod pazuchou napr. 36.7, koľko mi tak zhruba ukáže čelo? Prsty na rukách natlačíš pri silnom stisku max. 34-34.5 stupňov. Čelo bude niečo podobné.
Netvrdím, že nie sú techniky aj na veľmi presné meranie teplôt, ale tie všakovaké infračervené prdítka čo vidím v súčastnosti na fotkách presnosťou naozaj nevynikajú. Pozor, nepíšem o rýchlosti a rozlišovacej schopnosti(že na aké drobné ukáže "nameranú" hodnotu).
|
|
Re: teplota na čele je max. nejakých 35 stupňov?
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
25.3.2020 11:48
Veď to práve píšem, nie infračervený na čelo, ale normálne termistor pod pazuchu (alebo kam je libo).
Aj na tom čele by sa to dalo merať presne, ale tam to oveľa viac závisí od prekrvenia a okolitého prostredia, a tiež normálna hodnota nebude pod 37 °C, ale ešte menej,
|
|
ou yeaaaah
Od: mattti
|
Pridané:
24.3.2020 16:32
A máme to tu. To je úžasné, ako kurva rýchlo sa vie liberálny boľševik zmobilizovať a zákerne pod zámienkov ochrany obyvateľstva zaútočiť na slobodu. A my ak si to necháme, nebudeme mať ani slobou ani bezpečnosť.
|
|
Re: ou yeaaaah
Od: Marcellus DE
|
Pridané:
24.3.2020 16:45
Naprosto s tebou souhlasim. To uz nieje demokracia. Uz chapem, preco si Slovensko vytvara dobre vztahy s Ruskom.
JE TO NA ZVRACANIE!!!!
|
|
Re: ou yeaaaah
Od: Marcellus SK
|
Pridané:
24.3.2020 17:35
Naprosto s tebou nesouhlasim. To je demokracia ktorej sucastou je aj zodpovednost. Karantenuju vsetky krajiny, bez ohladu na rezim. Akurat ked to prestane, tak niekde sa vratia k normalu a niekde uz tak ostanu a niekde nastolia novy rezim, ako napriklad v Madarsku.
NEZABUDNI KYBEL KED TO NA TEBA PRIDE!!!!
|
|
Re: ou yeaaaah
Od: peterse
|
Pridané:
25.3.2020 0:00
Boľševik nemôže byť liberálny presne tak isto, ako rasista nemôže byť kresťanský.
|
|
Re: ou yeaaaah
Od: Ejha
|
Pridané:
25.3.2020 8:27
Jak ze nie, ak si cital pismo vies, ze tam boli rasisti skoro vsetci...
|
|
Re: ou yeaaaah
Od: qwertyzu
|
Pridané:
26.3.2020 9:28
Asi myslel "liberálny" boľševik.
|
|
Poľsko
Od: Lacog
|
Pridané:
24.3.2020 17:00
V Poľsku ak si v karanténe tak si musíš nainštalovať apku "Kwarantanna domowa" a tá ťa náhodne požiada aby si urobil selfie. Fotku s aktuálnou polohou odošle.
|
|
Re: Poľsko
Od: Hakuna Matata
|
Pridané:
24.3.2020 18:27
dickpic ftw
|
|
Re: Poľsko
Od: Snake...
|
Pridané:
24.3.2020 18:27
Android emulator, fake gps cez visual studio, webka a ides.
|
|
Re: Poľsko
Od: intersed
|
Pridané:
25.3.2020 0:02
A načo by si to robil? Nie si predsa fico, aby ťa apka sledovala k oligarchom.
|
|
Re: Poľsko
Od: Barbar Onan
|
Pridané:
24.3.2020 18:34
Čiže ti zakazujú spať? :)
|
|
Re: Poľsko
Od: koumak
|
Pridané:
24.3.2020 21:45
To ani pornhub nema take fajne selfie, ktore im tam urcite zopar ludi na vyzvu appky zasle :D
|
|
Re: Poľsko
Od: heheh
|
Pridané:
25.3.2020 11:13
a nainstaluju mi to do SE T68i? :)
|
|
Takto to nepojde
Od: Citatel diskusie
|
Pridané:
24.3.2020 18:40
V diskusii je zasadny nesuhlas s navrhovanym opatrenim. Ukazuje sa, ze komunita este nie je pripravena na ucelne, mierne, neskodne, obmedzene zasahy do sukromia. Vzhladom na to je tu navrh, zriadit ako alternativu susedske hliadky, ktore budu plnit pozadovane ulohy.
|
|
Re: Takto to nepojde
Od: Jobs
|
Pridané:
24.3.2020 19:03
Tebe asi niekto otvoril búdku však?
Aby mi niekto strážil dvere?
Ten čo má trable, lebo niekto nezmyslom nameria nezmyselnú teplotu, ten má mor, lepru, záškrt, tuberu, týfus, kiahne, mumps či ebolu zároveň?
Je to človek ako každý iný a určite je z toho ďaleko viac rozhodený ako celé jeho okolie, ktoré mu akurát tak môže niekam vyliezť. Alebo nech mu pomáhajú. Ale nie naopak!!!
|
|
Korona nemá šancu
Od: Chupacabra
|
Pridané:
24.3.2020 20:56
Miesto ochranných okuliarov používam Oculus Quest. Trošku mimo témy ale musel som.
|
|
Reakcia
Od: Hunos
|
Pridané:
24.3.2020 21:32
Ľudia budú nechávať telefóny doma a to bude ešte horsie. Matovič si tieto nápady asi cuca z prsta lebo toto sú riešenia síce pekné do kamier ale kontraproduktívne
|
|
Re: Reakcia
Od: koumak
|
Pridané:
24.3.2020 21:50
Je to absolutne nezmyselny napad od slaboducheho cloveka, ktory nema ani najmensiu predstavu o mnozstve a presnosti analyzovanych dat.
Dalsia moznost ako napriklad nanutit ludom nejaku appku, ktora by vyzadovala zapnute GPS by bola tiez trotlovina, lebo jednak vo vyskovych a starych budovach GPS zvacsa nefunguje a jednak by to ludom so starsim mobilom, resp. bateriou ju vycucavalo a coskoro aj zlykvidovalo.
... ale pred kamerami sa citi ako superman (asi fakt dobre inspirovany Sulikom) a velky hrdena v boji za svoj narod. V ociach ITckarov je to trulo na n-tu.
|
|
obkecal
Od: Jobs
|
Pridané:
25.3.2020 2:01
Posledné roky títo všakovaké figúrky strááášne radi iba vykecávajú a to celé hodiny. Milióny prázdnych a zbytočných slov! To keď je teraz priemerom, to nemá nič iné na práci? Len kecať, kritizovať a čo ja viem čo? No na to ho tí čo ho volili dúfam nevolili! Však on je už normálne chorý ako hrôzostrašne príliš iba kecá! A ešte aj hlúposti. Poviem jednu-dve vety a idem pracovať. A nech sa v tom štúdiu poserú. Robiť treba, kecal je tu až príliš veľa a všetko to živíme!
|
|
Re: Reakcia
Od reg.: andin
|
Pridané:
25.3.2020 10:05
Neobhajujem to, ani ja s tym nesuhlasim. Ale:
Osobne viem o dvoch ne-technickych ludoch ktori maju nariadene byt v domacej karantene a fakovali na to, kazdy den niekde vonku. No sprava o tom ze ich sleduju ich dostatocne vystrasila a uz druhy den cusia doma. Uplne kontraproduktivne to teda nie je.
|
|
Re: Reakcia
Od: Jula
|
Pridané:
25.3.2020 10:14
Prišla dáma z cudziny, samozrejme najskôr do baru s miestnymi známymi a po niekoľkých hodinách až hajde domov akože do karantény...
|
|
Testovať
Od: Buba
|
Pridané:
24.3.2020 22:40
Kým sa niečo nespraví so spôsobom testovania, bude to aj tak len fraška, hlásia 204 nakazených, no reálne ich už môže byť aj hodne nad 1000, časť z nich bez príznakov a zvesela to roznášajú ďalej, riadny prúser z toho cítim
|
|
Re: Testovať
Od: asdasdads
|
Pridané:
25.3.2020 8:06
80% nakazenych ma take mierne priznaky (alebo vobec) ze to bez testovania ani nezistia, zvysnych 20% je to cislo ktore sa prezentuje v mediach
|
|
režim lietadlo
Od: mokreoko
|
Pridané:
25.3.2020 6:28
Chlapi, keď si prepnem mobil do režimu lietadlo, aj tak komunikuje s operátorom?
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX .X
|
Pridané:
25.3.2020 6:50
Akože či operátorovi v mlčančštine nehovorí "Skôr než sa ma začneš znova pýtať, kto som a čo chcem, zváž, či nie je rozumnejšie utekať tak ďaleko, ako vládzeš a potom utekať pre istotu priekazne ďalej."?
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: mokreoko
|
Pridané:
25.3.2020 8:27
Ďakujem za odpoveď, ale HE?
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX .X
|
Pridané:
25.3.2020 9:18
Presne tak. V orangutančtine to ale nevyslovujeme ako HE, ale priekazne Ook!
|
|
-spehovanie-
Od: -bf-
|
Pridané:
25.3.2020 7:30
Kto sa vzda slobody aby ziskal bezpecie, strati oboje.
-Benjamin Franklin-
|
|
problém
Od: Jobbs
|
Pridané:
25.3.2020 10:12
Inak v tých bežných rúškach je po pár minútach napríklad rýchlej chôdze pekná autoinfekcia. Si predstavte, že máte v nose nejakú pliagu. Dýchate v rúšku nosom, ale pri nedostatku vzduchu proste začnete dýchať ústami a onedlho vás pohltí vlastná infekcia. Ide len o to, ako zareagujú mandle. A kde mám zobrať toľko hoc len jednorazových rúšok? Nikto nikde nemá, ale všade mám len s rúškom chodiť, kde ho vziať? Nemám takmer nič na jeho ušitie...
|
|
Re: problém
Od reg.: andin
|
Pridané:
25.3.2020 10:30
Kde vziat rusko je uz teraz fakt hlupa vyhovorka, je plny internet ludi ktori ti nejake predaju/vyrobia. Ja mam doma asi 5 rusok ktore mi znami/ludia v okoli sami strcili do ruky.
|
|
Re: problém
Od: Tribald
|
Pridané:
25.3.2020 10:36
maniaka si nevšímaj. on je magor a nonstop sa sťažuje.
|
|
Re: problém
Od: Jobbs
|
Pridané:
25.3.2020 10:53
No hej také mám aj ja. Materiál som si rozdal, ale občas nakuknem aj do lekární a len krútia hlavami.
|
|
Re: problém
Od: asfd4f34c
|
Pridané:
25.3.2020 11:43
popros mamu.
|
|
Slovensko nechce - chcú to fašisti
Od: jarabica
|
Pridané:
25.3.2020 11:31
,,Slovensko chce v boji proti šíreniu nového koronavírusu použiť lokalizačné dáta o polohe mobilov,,
|
|
5znak
Od: XMen
|
Pridané:
25.3.2020 12:21
Uz len kto urobi to vysetrenie?
|
|
Kandelabre
Od reg.: Macko Pu
|
Pridané:
25.3.2020 14:48
Vyprdnut sa na hmotne rezervy a este tu poslat trolov ktory rypu za sledovanie mobilov ? Asi by som vyhlasil stanne pravo a urobil ocistu statu za jeden tyzden. Zostalo by aj kopec majetkov co by aj ekonomike pomohlo.Ako dobre ze som neni v politike....
|
|
polohy
Od: Kočnerband
|
Pridané:
25.3.2020 23:07
Pán premiér tak už sme zistili tie polohy, Fico na psíka, Kotleba na barana, Saková na kozu, Blaha ľavou.
|
|
plytvanie a šikan
Od: Spejbl
|
Pridané:
26.3.2020 14:26
Čo je to za hlúposť dávať sa preventívne testovať? To aj na HIV sa chodia ľudia dať preventívne vyšetriť??
No problém je v tom, ráno pred testom som fit. Mám výsledok a celé zle. Už v nasledujúci deň môže byť všetko inak...
|