|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fsfsafas
Od: Robo10111
|
Pridané:
14.2.2020 10:04
Počiatkovi padla slinka.
|
|
Re: fsfsafas
Od: hulvat2
|
Pridané:
14.2.2020 11:34
Asi hrozi jeho comeback do politiky
|
|
Re: fsfsafas
Od: gggg
|
Pridané:
14.2.2020 18:26
porovnavat poaciatka s Gatesom... ty si co za chobota?
|
|
Re: fsfsafas
Od: neviem čítať
|
Pridané:
14.2.2020 19:31
Majú to spoločné, že rovnako ako Steve, keď dostanú rakovinu pankreasu, nepomôžu im žiadne prachy sveta.
|
|
Re: fsfsafas
Od: likerka Drak sponzor Fica
|
Pridané:
14.2.2020 19:34
Kto chlastá nemusí ho to trápiť,
lebo pečeň sa dá transplantovať od motorkára.
|
|
Re: fsfsafas
Od: /dev/urandom
|
Pridané:
14.2.2020 20:38
Je to fake nemát o jacuzzi ani heliport.
To to si žiadny raper nekúpi.
|
|
Re: fsfsafas
Od: LytaRyta P96
|
Pridané:
16.2.2020 9:59
sa da dorobit, aj dodatocne!
Marha! Herodova!
|
|
6-miestne sumy mesacne v €$ ~ == 6.smrtelny hriech ~ Lakomstvo (Klamstvo, a Podvody)
Od: LytaRyta zkrachovana
|
Pridané:
16.2.2020 16:07
..tak aspon to je nejaka spravodlivost - pred smrtou (a po nej) su si vsetci rovni..
vsetci tito skazeny, vydriduskski, podvodnicky rychl0-zbohatlici, v BA, Prahe, s ~~ 1200 ~ 1600 ~ 3600 ~ 6800 ~ 8800 €$ platmi, - prijmami v 6-miestnych sumach €$, - mno, nech si to este uziju, tych par rokov...
|
|
Re: 6-miestne sumy mesacne v €$ ~ == 6.smrtelny hriech ~ Lakomstvo (Klamstvo, a Podvody)
Od: ...
|
Pridané:
17.2.2020 10:18
Mylis si pojmy zavist a spravodlivost. To co degesi ako "jebnuty jakobin" oznacuju za spravodlivost, nema so skutocnou spravodlivostou nic spolocne, ba naopak je to vrchol nespravodlivosti. Spravodlive je ked ten kto maka ma viac ako ten kto nic nerobi.
|
|
Re: 6-miestne sumy mesacne v €$ ~ == 6.smrtelny hriech ~ Lakomstvo (Klamstvo, a Podvody)
Od: aedf
|
Pridané:
17.2.2020 12:13
Problem je s odmeranim, kto ako maka. Myslis, ze Pociatek alebo Kiska naozaj makali?
|
|
cipana
Od: peik
|
Pridané:
14.2.2020 10:09
za pol miliardy rychlost 31 km za hodinu...hmm tomu sa hovori pokrok ,to sa len tak nevidi o))))))))))))
|
|
ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
14.2.2020 10:25
Hlavnou výhodou je ale skladovanie vodíku v dvoch nádržiach s hmotnosťou 28 ton, a to nielen kvôli jednoduchému vyvažovaniu krúžením, ale najmä že keď jedna yebne,druhej sa netreba už priekazne s ničím srať.
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: svdnrhrth
|
Pridané:
14.2.2020 10:45
proste ukazkovo ekologicka likvidacia odpadu :D
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od reg.: drobec255
|
Pridané:
14.2.2020 12:51
V tomto prípade neplatí pravidlo kapitán opúšťa loď posledný, pretože ani samotná myšlienka, ktorá ho k tomu iniciuje priekazne nestihne prísť.
|
|
Re: ultraradikalny optimalizatorizmus
Od: bezvetrie
|
Pridané:
14.2.2020 23:52
V cene je kapitán aj náhradný kapitán. Ale ozajstný kapitán nie taký čo len výložky bozkáva.
|
|
Re: cipana
Od: Robo10111
|
Pridané:
14.2.2020 10:48
tak za pol miliardy mozes mat aj raketu od spaceX ak ti ide o rychlost a pojde mach 20 ale nebude tam zlaty hajzel a mramorova socha ježiša krista v presieni.
|
|
Re: cipana
Od: asters
|
Pridané:
14.2.2020 16:06
A pod sochou Ježišov citát: Ľahšie je ťave prejsť uchom ihly, ako bohatému vojsť do kráľovstva Božieho.
|
|
Re: cipana
Od: Matúš 7
|
Pridané:
14.2.2020 19:37
Neháčte perli sviniam.
|
|
Re: cipana
Od: v dobrom samozreyme
|
Pridané:
15.2.2020 2:41
A Tebe nemaly hodyt lovencyn v dobrom samozreyme
|
|
Re: cipana
Od: pilgrim76
|
Pridané:
14.2.2020 13:30
17 uzlov je nic. Bismark bolaa obrovska lod a mala rychlost 31 uzlov nech si ten postavit.
|
|
Re: cipana
Od: Marianko_kotleba tiež obdivuje
|
Pridané:
14.2.2020 19:39
A mal aj oveľa viac záchodov.
|
|
Re: ci-pana
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
15.2.2020 23:53
a mala aj hrubsie steny
a lepsiu vyzbroj
|
|
Gates
Od: xyz.
|
Pridané:
14.2.2020 10:12
Podľa médií si mal Gates objednať vodíkovú jachtu za pol miliardy, firma to rázne poprela - nebola to vodíková jachta, ale vodíková bomba.
|
|
Re: Gates
Od: marekzt
|
Pridané:
14.2.2020 10:21
Bohumile, bomba se neříká!
|
|
fujtable
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
14.2.2020 10:56
amateri ... 28 ton vodika, 1 MWh baterie, nafta ... sak to nevydrzi ani mesiace, skor iba tyzdne pri ceste okolo sveta a sporadickych plavbach
za tu cenu 600 mega tam mal byt pekne jadrovy reaktorik a palivo na 30 rokov, idealne 50
ludia uz ani nevedia ako sa pripravit na zombie apokalypsu
|
|
Re: fujtable
Od: Asdf3
|
Pridané:
14.2.2020 13:18
Na vodik ma vydrzat prejst Atlantik.
|
|
ultraradikalny gamerizmus
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
14.2.2020 13:49
Presne tak. A na opačnej strane sa posádka vylodí, rozdelí na polovice a dá súťaž, či nájdu priekazne skôr ložisko vodíka alebo remorkér s poriadnym špagátom.
|
|
A čo má byť
Od: Zlosyn
|
Pridané:
14.2.2020 12:01
Keď na to má nech si ju objedná. Čo je komu do toho ako miliardár míňa svoje peniaze.
|
|
Re: A čo má byť
Od: pherel
|
Pridané:
14.2.2020 12:39
Čo koho do toho?
1. bulvár
2. možno, keby sa 95% sveta staralo o to ako miliardári míňajú svoje peniaze, vyzeralo by to tu inak
Nebolo to dávno, keď zvrhlo bohatí boli riadne označovaní za podvodníkov a zlodejov. Dnes sa tomu hovorí šikovnosť.
|
|
Re: A čo má byť
Od: Kotlebov pobočník
|
Pridané:
14.2.2020 12:55
V opačnom prípade by sa jednalo totiž o antisemitizmus
|
|
Re: A čo má byť
Od: ...
|
Pridané:
14.2.2020 14:19
Tato socikovska mantra zakorenena v mysli sociek sa neda zlikvidovat. A preto nam tu potom narastaju frustracie, ked niekto schopnejsi ma a kedze dotycny nema a nevie, tak to musel ziskat iba podvodom.
Miesto toho aby bohatstvo cloveka bolo motivaciou pre druhych, ze sa to da, je to skor opacne kedy ide len o zavist. Takze miesto makania, vzdelavania alebo pohnutia zadkom/hlavou sa len vykrikuju do vzduchu prazdne reci.
|
|
Re: A čo má byť
Od: 33jkl33
|
Pridané:
14.2.2020 14:58
Zrejme si ešte nepočul o výroku Honoré De Balzaca ktorý napísal že za každým veľkým majetkom sa skrýva zločin...
|
|
Re: A čo má byť
Od: Robo10111
|
Pridané:
14.2.2020 15:01
Velkost je relativna :)
|
|
ultraradikalny gamerizmus
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
14.2.2020 15:22
Ak je ale zároveň relatívny i čas, zrovna pri zaštíťovávaní svojich postojov veľkými menami úroveň abstrakcie nezaručuje, že sa s takými štítami netreba ťahať niekde priekazne i v skutočnosti.
|
|
Re: A čo má byť
Od: McUH
|
Pridané:
14.2.2020 16:00
Na tom niečo bude - keď máš veľa, zrejme sa nájde niekto kto rozmýšľa, ako ťa o to pripraviť.
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
14.2.2020 16:18
Niekedy takmer všetci! A pritom by do tej plienky vošlo ešte priekazne i za hrsť!
|
|
Re: A čo má byť
Od: PPPATRIK
|
Pridané:
15.2.2020 2:41
Zrejme Honoré De Balzac nečítal komentár od Od: ... | Pridaný: 14.2.2020 14:19
|
|
Re: A čo má byť
Od: quazak
|
Pridané:
14.2.2020 15:23
Su ludia, a je ich signifikantna vacsina co sa vzdelavali, makaju a hybu zadkom a nikdy na takuto jachtu nebudu mat. A su ludia, co maju tu smolu, ze ich rodicia aj ked makaju a hybu zadkom a chceli by im dat vzdelanie z roznych dovodov nemozu zabezpecit. Billovi fortovci nebol ziadni chudaci.
|
|
Re: A čo má byť
Od: quazak
|
Pridané:
14.2.2020 15:24
Takze tu netrep o hybani zadkom, pretoze nebyt tychto ludi tak taku jachtu by nezmontovalo ani 1000 Billov.
Mysliet si, ze kazdy ma rovnake moznosti a prilezitosti byt milionar a staci iba na sebe makat je blud, ktory sa tu zial za poslednych 30 rokov podarilo uspesne implementovat do hlav jednoduchych deticiek.
Tato novodoba neokapipatisticka mantra zakorenena v mysli milenialnych hipsterskych rozmaznanych sopliakov sa neda zlikvidovat. A preto ju pouziju vzdy, ked si dakto dovoli kritizovat bohacov, z ktorych vacsina zarobila svoje tazke prachy nemoralnym sposobom a este nemoralnejsim sposobom ich pouziva. A neuvedomuju si, ze tuto mantru im nakukali prave oni bohaci, aby im mohli hovorit, ze chudobny si nie preto, ze ta okradame, ale preto, lebo si neschopny.
|
|
Re: A čo má byť
Od: ...
|
Pridané:
14.2.2020 16:36
Staci mat dobry napad. Prave gates je dokaz toho, ze zo zaprdenej garaze mozes vybudovat velku firmu. To je napriklad aj pripad mojho zamestnavatela - z garaze rodinneho domu na firmu ktora zamestnava dnes stovky ludi a obraty v desiatkach milionov. To je pripad aj takeho Esetu. A to sme len na slovensku. Poznam tiez ludi co zarabaju 6 ciferne sumy v € mesacne a vybudovali to z nicoho. Takze kokotiny typu, ze to vsetci len ujebali su len v hlavach neschopnych ludi aby si nejako svoju neschopnost ospravedlnili a ze za ich posraty zivot moze vzdy niekto iny a nie oni sami.
|
|
Re: A čo má byť
Od: JustDoIT!
|
Pridané:
14.2.2020 16:53
presne tak, ja tiež sledujem Kim Kardashian na instagrame a tá ma naučila, že stačí mať veľkú riť a tiež môžem byť bohatý... už na tom pracujem, takže mi držte palce!
|
|
Re: A čo má byť
Od: Unexist
|
Pridané:
15.2.2020 16:21
Kim Kardashian ma sice velky zadok a je aj celkom pekna, ale problem je, ze ten jej zadok je obycajna umelina. Taka Chiara Pugliesi ci Tiana Musarra su ina liga. Paradny vytrenovany zadok a vsebecne pekne postavy a tvare.
|
|
Re: A čo má byť
Od: quazak
|
Pridané:
14.2.2020 17:22
To, ze niekto nema miliony, neznamena, ze ma posraty zivot.
Billiho fotrovci boli prachaci, takze mu zaplatili velmi solidne vzdelanie a aktivity a jeho "dobry napad" bol kupit za par susnov OS od malej firmicky a natlacit to IBM (urcite len tak dosiel zaklopal im na dvere a povedal, nechete OS?), ktora mimochodom zbohatla aj na dodavkach masin do nacistickeho nemecka,neskor mala obrovsku poziciu na poli salovych pocitacov a mala prachy na pretlacenie IBM PC.
Tak si dopi svoje brokolicove smootie, preces si bradu(ak ti vobec rastie) a bud zalez naspat do svojej bubliny v ktorej zijes, alebo si sprav troska prehlad o svete v ktrom zies, to uz je na tebe.
|
|
Re: A čo má byť
Od: ...
|
Pridané:
14.2.2020 20:13
Paci sa mi, ze si sa chytil len toho gatesa a nie dalsich vymenovanych. So svojou dedukciou na moju osobu si sice uplne v pici, ale uz mas nazor - takze odporucim ti presne to, co ty mne - vystrc si hlavu z riti a chod sa po svete poobzerat. Nie kazdy bohaty clovek zbohatol ojebavanim druhych.
|
|
Re: A čo má byť
Od: ¡jupiii
|
Pridané:
15.2.2020 19:40
Gates ano. Pretoze, zarobit sa neda za zivot ani par milionov eur, yrcite nie miliarda. Upozornujem, ze zaROBIT!
Miliardy EUR vyhrat, odrbat, zmanipulovat, investovat v tesnom spojeni s moralnou hranicou zakona sa urcite da.
Len velmi malemu percentu z tych, co mali napad a aj moznosti jeho prevedenia do praxe, sa to podarilo. Konkurencia vacsinou necaka s otvorenou narucou.
|
|
Re: A čo má byť
Od: pPlk
|
Pridané:
14.2.2020 18:48
Keby bol oveľa väčší počet milionárov, nebolo by miliardárov...
|
|
Re: A čo má byť
Od: spyje
|
Pridané:
15.2.2020 11:52
Nemyslite ze ESET je tak trochu odrb? Dost zly priklad. To je o tom, ako niekto predstiera, ze riesi problem, ktory nema ako vediet vyriesit. Na Slovensku dost caste a ESET je presne tento pripad dotiahnuty do dokonalosti.
|
|
Re: A čo má byť
Od: ...
|
Pridané:
15.2.2020 14:19
Jasne, lebo ESET zbohatol vdaka malemu slovenskemu trhu. Jeho riesenia vobec nie su celosvetovo pouzivane a ostatni konkurenti sa sparaju v nose rovnako. Inu preco si si este nezalozil podobnu spolocnost, vsak je to cista ryza podla teba.
Ignoruj eset, ked mas s tym osobny problem a dosad si tam desiatky dalsich slovenskych firiem ci podnikatelov.
|
|
Re: Adalsi smelinar, co v 80tych rokoch..
Od: LytaRyta zkrachovana
|
Pridané:
16.2.2020 10:49
..nj, presne jako videt na priklade firmy tvojho ..zemepana, a stoviek podobnich..
proste, jen dalsi smelinar, co v 80tych on, aabo aj jeho rodina, zbohatli na bonoch, tuzexe, aby potom, hned po *89, sa vrhli na preprodeje, privatizacie, za velmi lacne, vypredaje c-sk statneho majetku, a nasledne preprodeje prebytkov, a lezakov z Lidlu, Delvity, Tesca, Wallmartu, z Rakuska, Zap.Nemecka, a vobec Zapadu.., - a zbohatli este 100milionkraat viice (na super-levnem vypredaji
..alejo, v 90tych to bola hracka, zalozit firmy, spravit nejaky kapital, zbohatnut..
..kdyz cela cz-sk republika vykupila vzdy aaaaj.. suche z nosa, hocico, za takmer hocijake ceny...
..ale dnes Sa uz neda nic, ani umret
(..a ozit uz vobec ne.. :/( :( :/ :((
|
|
Re: Adalsi smelinar, co v 80tych rokoch..
Od: ...
|
Pridané:
16.2.2020 12:02
Keby si nebol len jebnuty troll, tak by ti clovek aj rozsiril obzory. Takto je to strata casu.
|
|
Re: Adalsi smelinar, co v 80tych rokoch..
Od: LytaRyta zkrachovala
|
Pridané:
16.2.2020 14:18
nj, to mas pravdu, zbytocne mi budes vyvracat moje presvedcenie, - a SKUSENOSTI, ze co "podnikatel - to podvodnik, mafian, vydriduch, podvodnikatel,
(..a jako vidim, aj ty k nim stejnako patris..)
..kazdy z nich, z tych ..novo-zbohatlikov, je podvodnik, zdierac, vykoristovatel, vydriduch, (byvaly, aaaj suucasny) vekslak, /smelinar, zdierac..
(a zlodej napadov, planov..)
..inak by tak velmi jakziv nezbohatli..
(nikdo z nich, abo jen stezii..)
|
|
Re: A čo má byť
Od: pherel
|
Pridané:
14.2.2020 18:42
Celá podstata kapitalizmu je o tom, že väčšina robí na nepomernú menšinu. Kapitalizmus je len prezlečený feudalizmus (zopár pánov má, kopec otrokov na nich drie).
Ak by všetci s dobrým nápadom mohli byť milionári, to by potom neboli ľudia nútení brať si úvery. Bez úverov by neexistovali banky a celý kapitalistický systém by pošiel hladom.
Tvoje zmýšľanie je, žiaľ, krátkozraké. Oveľa horšie je, že mladí veria podobným bludom o úspechu a blahobyte, a potom skúšobné voľby v slovenských školách dopadnú tak, ako dopadli. Smutné.
|
|
Re: A čo má byť
Od: ...
|
Pridané:
14.2.2020 20:34
Moje zmyslanie je uplne ok a vychadza zo skusenosti. Mne uz nikto nenahovori dristy o tom, ze kto je bohaty tak musi odrbavat, kto ma miliony tak ich nezarobil cestne a podobne hluposti. Ze su aj taki? Ano su, ale nie su to vsetci. A je to presne naopak - mladi su infikovani nezmyslami o tom ako bohati okradaju alebo ak zbohatli, tak na ukor ineho a potom z tohto dovodu su tu vysledky ake su, lebo hladaju cestu kto s tym urobi "poriadok".
|
|
Re: A čo má byť
Od: pherel
|
Pridané:
14.2.2020 20:55
Neber si to v zlom, len so životnými skúsenosťami zo sveta úspešných, riešiť bezpredmetnú diskusiu o americkom supermilionárovi na slovenskom webe je podľa všetkého neefektívne mrhanie času budúceho poctivého milionára.
|
|
Re: A čo má byť
Od: ...
|
Pridané:
14.2.2020 21:21
Ja nepotrebujem byt milionar. Akurat par milionarov poznam a asi mam stastie na takych o ktorych viem presne ako k majetku prisli. A o tom cely cas rozpravam, ze zbohatnut sa da aj bez ojebavania, kradnutia a vrazdenia. A miesto toho aby takito ludia boli vzormi pre mladsie generacie, robia sa z nich triedni nepriatelia. A najviac od politickej neschopnej luzy.
|
|
Re: A čo má byť
Od: Gorbi
|
Pridané:
15.2.2020 8:21
Matelko
|
|
Re: A čo má byť
Od: allyze
|
Pridané:
14.2.2020 21:02
A celá podstata komunizmu je zas tá, že najprv musí nejaký kapitalista zarobiť majetok, vybudovať rodinnú farmu, alebo vyvinúť nejaké technológie, aby to mohol komunista po znárodnení ukradnúť.
|
|
Re: kapitalizmus ~ je jen next feudalismus + elektrifikace...
Od: LytaRyta
|
Pridané:
16.2.2020 14:09
~~ suhlas
..proste, nejako sa nedari vystupit, opustit tu ..*piramidovu schemu.. socio-ekonomickych vztahov
|
|
Re: A čo má byť
Od: pherel
|
Pridané:
14.2.2020 19:01
Ak máš dobrý nápad, je ti na nič, pokiaľ ho neuvedieš do praxe. Na to potrebuješ kapitál na vývoj a realizáciu. V prípade, ak nemáš peniaze na to, aby si si nápad patentoval, príde niekto a nápad ti vezme a prisvojí si ho.
Tento systém nevymysleli ľudia s dobrými nápadmi. Vymysleli ho zlodeji, ktorým nerobí problém parazitovať na šikovnosti iných.
|
|
Re: A čo má byť
Od: LytaRyta zkrachovala
|
Pridané:
16.2.2020 14:25
..suhlas,
..presne to ohladom toho ..odcudzenia 1mojho napadu som zazil..
(..1vyskumna, vyvojova tema, slohnuta istou vs, 1fakultou, napojenou na istu vacsiu (strednu) firmu..
Toz, ale co clovek chudobni narobi, kdyz nema ani na cestu, na listek na vlak
(..a o letenke ani nevraviac, to su vsetjko x sto ~ tisice, a tisice dolarove polozky, paalky, na to bezny, OBYCEJNY Clovek nema, sa jen tak podaromnici prevazat letadlem! :( :/( :(( :(
|
|
Re: A čo má byť
Od: pherel
|
Pridané:
14.2.2020 21:02
Keď sa staneš milionárom, rád sa u teba zamestnám. A keďže budeš poctivý milionár, určite mne, ako aj ostatným zamestnancom vyplatíš spravodlivé percento zo zisku, aby sme mali všetci rovnako. Veď predsa by si nežil na úkor iných. Zamestnancov, ktorí vlastne tvoria všetky hodnoty firmy a majiteľ, konateľ, manažér, CEO,... sa len "vezie".
|
|
Re: A čo má byť
Od: ...
|
Pridané:
14.2.2020 21:16
To si na omyle. Zamestnanec si zasluzi ferove jednanie a ferove ohodnotenie. Ak sa firme dari, tak urcite aj nejaky bonus naviac - to moj zamestnavatel robi. Ale zamestnavatel znasa ovela vyssie riziko ako zamestnanec a nemame ani nahodou rovnake postavenie a som zamestnanec nie spolocnik. Patri mu preto pravom ovela viac. Ten majitel zacinal na zelenej luke a nieco vybudoval. Ak si myslis, ze je to tak jednoduche tak naopak zaloz si firmu a mozes sa "len viezt".
|
|
Re: A čo má byť
Od: Nemilionar
|
Pridané:
14.2.2020 21:38
To ze je to take jednoduche si pred par komentami tvrdil ty. Vraj "Staci mat dobry napad". No tak teraz neviem...
|
|
Re: A čo má byť
Od: ...
|
Pridané:
14.2.2020 21:48
Nespajaj si asociacie tak, ako ti vyhovuju. Pretoze ja som o tom ake je lahke zbohatnut nepovedal nic. Iba som povedal, ze sa to da a aj bez odrbavania ci kradnutia.
|
|
Re: A čo má byť
Od: Gorbi
|
Pridané:
15.2.2020 8:23
Nie každý mal bohatých rodičov, nie každý mal kone, niektorí s biedou vyžili robotovaním na panskom a pri jedne kravičke.
|
|
ničivý praktik S005E00270114
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
15.2.2020 9:29
Lebo keby si každý spajal asociacie tak, ako mu vyhovuju, live coachi by priekazne nemali čo žrať?
|
|
Re: A čo má byť
Od: pherel
|
Pridané:
14.2.2020 22:03
"... zamestnavatel znasa ovela vyssie riziko ako zamestnanec"
Ešte som nepočul o menežérovi, či riaditeľovi firmy, ktorý by pri práci padol z lešenia, zabilo ho padajúce bremeno, či elektrický prúd. Takisto trvalé poškodenie zdravia postihuje vrcholový menežment veľmi zriedkavo.
Majiteľ firmy VŽDY prenáša svoje riziká na zamestnancov. Pri krachu firmy sú na tom najhoršie zamestnanci, ktorí si pobrali úvery, ktoré pre zlé rozhodnutia vedenia firmy teraz nevedia splácať.
|
|
Re: A čo má byť
Od: ...
|
Pridané:
14.2.2020 22:15
Ak ako konatel sa podpises pod veci a dojde k ublizeniu na zdravi, si prvy na rane ak si nieco zanedbal. Ale to nevysvetlim niekomu, kto si mysli, ze praca je len ked vidlami kydas hnoj a smrdis pritom potom a vsetko ostatne sa len "vezie".
|
|
Re: A čo má byť
Od: pherel
|
Pridané:
15.2.2020 9:41
Píšeš o svojich skúsenostiach, tak skús napísať čo sa stalo vedeniu spoločnosti v Podbrezovej, kde pred troma rokmi skončil zamestnanec v horúcom železe.
Vina sa vždy hodí na zamestnanca/ov.
Podľa vlastnej logiky, keď si zamestnanec (čo píšeš, že si), tak si automaticky kydač hnoja a smradlavec.
|
|
Re: A čo má byť
Od: ...
|
Pridané:
15.2.2020 10:37
Neviem co sa stalo v podbrezovej a je mi to uprimne jedno. Pozri sa ako to dopadlo v Handlovej, ked uz tak machrujes ako sa nikomu nic nestane. Naviac mam bohuzial profesne skusenosti s ludmi, ktori su neuveritelne vynaliezavi, ked maju obchadzat bezpecnostne nariadenia a postupy a preto kazdu situaciu zaznamenavame pretoze aj na nas to skusaju. Naviac mam jeden pribeh z Norska, kde pracovali slovaci a chlapovi utrhlo cast ruky - nestastna nahoda a dostal vysoke odskodne. Ked to videli jeho sukmenovci od nas, tak sa rozhodli, ze aj im sa stane "nehoda" a nechali si naschval odtrhnut cast ruk. Toto sa dostalo az pred sud, kde im dokazali umysel si sposobit skodu za ucelom obohatenia sa a odisli s trvalymi nasledkami a bez odskodnenia - majitel po tejto udalosti vyhodil vsetkych slovakov. Niekedy je to nestastna suhra okolnosti, ale neverim reciam ako su zamestnanci neviniatka a moze za ich konanie niekto iny.
|
|
Re: A čo má byť
Od: pherel
|
Pridané:
15.2.2020 11:57
Ak myslíš tragédiu v bani Handlová z roku 2009, tak citujem z jedného webu:
" Obžalovanými z prečinu všeobecného ohrozenia boli ZAMESTNANCI Hornonitrianskych baní Prievidza..."
Nepíše sa nič o milionároch zo špičky firmy. Maximálne dostanú pokutu, ktorú majú za pár mesiacov späť. Nikde som nenašiel, že by pri tragédií utrpel čo i len zranenia niekto z vedenia spoločnosti.
|
|
Re: A čo má byť
Od: khejml
|
Pridané:
15.2.2020 2:23
za mindžows 3000 by mal mat maximalne zasluzit socialisticky kajak. ja nevim ale findofs je ako ked chudak osuka prostitutku bez gumy a cuduje sa neskor dobrotam . ako nic proti ale windows 95 bol vrchol majkrosoftu
|
|
Nezbednik
Od: ujoMedio
|
Pridané:
14.2.2020 12:50
A co ich nepocuva betar jeden, ked mu hovoria ze by si mal objednat?!
|
|
Gates mal objednať
Od: Kapitán Andrej
|
Pridané:
14.2.2020 15:20
Slovenská autonómna plachetnica, ktorá skúsila preplávať oceán, stála len 2 tisíc.
|
|
Re: Gates mal objednať
Od: Cenotvorba
|
Pridané:
14.2.2020 16:47
To preto lebo u nas su suciastky lacnejsie.
|
|
Na prvý pohľad ...
Od: MoKy
|
Pridané:
14.2.2020 17:09
... to vyzerá ako picháčik koktailov do žíl.
|
|
Hm hm
Od: Tak ako
|
Pridané:
14.2.2020 17:55
Neviem, ako vám, no mne tam chýba heliport.
Napríklad.
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
14.2.2020 18:20
A ešte aj všetky sedačky sú navrhnuté tak neergonomicky, že to treba zachraňovať vankúšmi, ktoré pre istotu priekazne ani niet kam odložiť.
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: Robo11111111111
|
Pridané:
14.2.2020 18:56
dufam ze tie vankuse su za priplatok.
|
|
Re: Hm hm
Od: 5os5os
|
Pridané:
14.2.2020 18:36
Mne nie. Ja tam lietať nebudem.
|
|
.....
Od: de-pejrak
|
Pridané:
14.2.2020 18:34
no a? su to jeho prachy, moze s nimy vytriet rit ked chce...a dali ste mu ich vy co sa chvalite aky super je windows tak drzte hubu a krok
|
|
Re: .....
Od: allyze
|
Pridané:
14.2.2020 21:07
Netreba zabúdať ale na to, že technológie ako napríklad OS, zas dali ľuďom dnešnú životnú úroveň.
|
|
Re: .....
Od: Sichuju?
|
Pridané:
15.2.2020 19:51
Oooo ďakujeme veľký Microsoft, že nám vôbec dovoluješ používať tvoj majstrovský OS.
|
|
Peňazodržači tvoria chudobu
Od: Nekonom
|
Pridané:
14.2.2020 19:01
Keby si všetci pracháči kupovali jachty, domy, autá, maliarske štetky, obrazy, sekurity služby, tak by bolo na svete lepšie. Žiaľ existujú brčkaví a bradatí hipister miliardári ktorí jazdia na ebajku, bývajú v karavane strednej triedy a na účtoch si držia mrtve peniaze.
|
|
ultraradikalny gamerizmus
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
14.2.2020 19:26
Kazdy ma predsa pravo trolovat vsetkych, co si zakonom ustanovili pravo na sledovanie transakcii na ucte priekazne po svojom.
|
|
Re: ultraradikalny gamerizmus
Od: Nekonom
|
Pridané:
14.2.2020 21:22
Sledovanie nebola pointa. Doba užívania si bohatstva je preč teraz je to rebríčkoch, peniaze prestávajú plniť svoju funkciu obeživa.
|
|
Re: Peňazodržači tvoria chudobu
Od: Gertrudo
|
Pridané:
15.2.2020 16:38
Stahovanim penazi z obehu pomahas realne planete.
Nie si kazde styri roky kupovat nove eauto a tvarit sa eko.
|
|
Re: Peňazodržači tvoria chudobu
Od: Áno,totoJeSprávnaOdpoveď
|
Pridané:
15.2.2020 16:55
presne tak! to 1% ľudí, čo drží 90% svetového majetku vlastne chráni planétu, aby tých zvyšných 99% zbytočne nemíňalo! to je ten správny prístup a mali by sme ich za to uznávať.
|
|
Re: Peňazodržači tvoria chudobu
Od: gertrudo
|
Pridané:
15.2.2020 19:07
Majetok, a peniaze su rozdiel.
Ale ano, keby bohaci drzali majetok iba v peniazoch ktore nikdy neminu tak to plati.
|
|
Re: Peňazodržači tvoria chudobu
Od: MusímeZačaťČímSkôr
|
Pridané:
15.2.2020 19:55
no veď ako vravím... a teraz musíme vytvoriť náboženstvo alebo sektu alebo akokoľvek to nazveme a budeme týchto bezmenných hrdinov uctievať. Sláva im na večné časy!
|
|
Re: Peňazodržači tvoria chudobu
Od: MusímeZačaťČímSkôr
|
Pridané:
15.2.2020 19:59
samozrejme, ako správny veriaci, im budeme odvádzať časť (čím väčšiu tým lepšie) výplaty. Veď nakoniec je to pre naše vlastné dobro!
|
|
ultraradikalny gamerizmus
Od: syntaxterrorX XXX.
|
Pridané:
15.2.2020 20:31
Žiadnu časť! Všetko alebo nič! Dodržiavať deveď prikázaní na raj predsa priekazne tiež nestačí!
|
|
Re: Peňazodržači tvoria chudobu
Od: Eko len naoko
|
Pridané:
15.2.2020 19:54
Tak potom prvá a druhá svetová vojna ako aj Stalinove čistky mali výrazný ekologický efekt. Prečo nás títo bohatí tyrani držia ešte nažive ? Nebolo by ekologickejšie vyvraždiť nás chudobných nech je eko ?
|
|
Re: Peňazodržači tvoria chudobu
Od: quazak
|
Pridané:
17.2.2020 8:04
Neboj, uz sa na tom pracuje. Kto ma oci a usi vidi. Plan na redukciu obyvatelstva o 85% je uz v plnom prude.
|
|
Gátes si objednal
Od: ffdf
|
Pridané:
17.2.2020 11:02
Vodíkovú bombu za pol miliardy...to by sedelo :-)
|