|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ničivý praktik S005E0026949
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
12.11.2019 19:18
Konečne sa priekazne podarilo upgradnúť OneHalf.
|
|
Re: ničivý praktik S005E0026949
Od: martincc
|
Pridané:
12.11.2019 19:21
Od buduceho roka aj na vasom ministerste (ak budete volit PS).
|
|
Re: ničivý praktik S005E0026949
Od: marekzt
|
Pridané:
13.11.2019 8:14
Fico bude v base o to hlavne ide.
|
|
Re: ničivý praktik S005E0026949
Od: Bnnla
|
Pridané:
13.11.2019 14:04
Tak ako je v base Meciar, Klaus, Dzurinda atd.? kkt velky, pekne so nahrabu a ich potomkovia su/budu majitelmi uspesnych firiem.
|
|
Re: ničivý praktik S005E0026949
Od: Cirruslogic
|
Pridané:
12.11.2019 20:10
Tiez TMC Level 42, tam to vedeli odvirit hned po rozsireni, zatial co konkurencii to trvalo niekolko mesiacov.
|
|
Re: ničivý praktik S005E0026949
Od: RIKK
|
Pridané:
12.11.2019 22:49
tusim som ti dal prve a posledne +
|
|
Re: ničivý praktik S005E0026949
Od: bt4ww
|
Pridané:
13.11.2019 1:40
tiez davam + a popravde nechapem tie -
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
13.11.2019 6:02
Jááj, tak tie sú za to, že nepotrebujem oficiálne uznať svoju diskrimináciu a škemrať u dobroserov o zastupovanie pre dosiahnutie spravodlivosti ... v podstate ukážkové penis envy, ale priekazne vznešene balené v genderovej neutralite, namiesto mašle vyšší princíp,... a tak.
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: slecna.l
|
Pridané:
13.11.2019 12:19
Poukazat na to, aky je niekto kokot, nemusi pramenit vyhradne zo zavisti.
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
13.11.2019 12:56
Z pohľadu hlavných hriechov ale akumulácia potrebná priekazne nie je.
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: slecna.l
|
Pridané:
13.11.2019 13:24
Ale zase pre optimalizaciu procesu spovede by ludia mali vykonavat, pokial mozno, viacero hriechov naraz alebo aspon v rozumnom casovom intervale.
|
|
chlapi
Od: ratibor z trstic
|
Pridané:
12.11.2019 19:23
A sukromny kluc bude mat len Truban s Beblavym.
|
|
Re: chlapi
Od: zxcvbn
|
Pridané:
12.11.2019 19:31
Prepojit Trubana na Eset chce fakt velku davku... ja uz ani neviem coho. Posli cislo na dilera, zjavne dodava dobry matros.
|
|
Re: chlapi
Od: ja uz ani neviem coho
|
Pridané:
12.11.2019 20:16
Anton Zajac z Esetu daroval Progresívnemu slovensku 72000€ na rozbeh. Zajac sa vyjadril že že viacerých predstaviteľov PS pozná osobne, no pravidelne sa s nimi nestretáva.
Určite sa zobudil v jedno pekné ráno a povedal si ako by som ja solventný finančník mohol nezištne a bezodplatne pomôcť mladému občianskemu združeniu aby mohlo prerásť do úspešnej politickej strany.
|
|
Re: chlapi
Od: pojebany mastny vlas
|
Pridané:
12.11.2019 20:23
Kiska a Truban su jedna banda, Truban pisal davno uz o Kiskovi blog kde sa mu pchal do riti a teraz spolu idu robit aj politiku. Fasisticky ESET ich sponzoruje. Preco fasisticky? Pretoze fasizmus je spojenie politickej moci s korporatnou. Tak ako to definoval otec fasizmu Musolini.
Je to fetacka fasisticka banda. Mastny vlas, fetak Truban a ESET. A stary politik brblavy. Liberalna pliaga ktora chce znicit Slovensko a prenechat ho vyssiemu celku - EU.
|
|
Re: chlapi
Od: pojebany mastny vlas
|
Pridané:
12.11.2019 20:27
Samozrejme ze tam budu zadne vratka. ESET je napojeny uz aj na Google, spolupracuju na google play. Su tam vazby. Cize ratajte s tym ze aj NSA, tajne americke sluzby maju na ESET dosah a mozu im diktovat aby im dali univerzalne kluce na desifrovanie. Rovnako nemozte verit ani sifrovaniu od Microsoftu ani niejakemu inemu sifrovaniu.
Jedine sifrovanie disku ktore fungovalo bolo TrueCrypt. A to sa chlapikom z NSA nepacilo, lebo ho nevedeli prelomit. Tak donutili autora prestat vyvyjat nove verzie. Ale ludia to forkli na VeraCrypt.
|
|
Re: chlapi
Od: trueman
|
Pridané:
12.11.2019 21:00
ved 7.1a z doverihodneho zdroja este ide, nie?
i uz to vie niekto cracknut?
|
|
Re: chlapi
Od: XMen
|
Pridané:
12.11.2019 22:30
Myslis, ze to uz nerobia na Snowdena a rovno maju zmluvne pristupy? Je to lacnejsie nez hackovat.
Tiez by som veril iba veracryptu a inym OSS rieseniam.
|
|
Re: chlapi
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
12.11.2019 23:05
Najnovsie si ludia vsimli, ze im iFoun zapina kameru pri prehliadani facebooku.
Keby len iFoun. Nuz ale ludia nech si myslia, ze bug.
Vsak to predsa firmy nerobia. Ved podla zakona ta nemozu sledovat.
Aj tak tu bandu budu vytupeni Slovaci volit. Vsak oni su predsa za Slusne Slovensko. To Fico je ten zloduch.
Kurva a ludom nedochadza, ze zbavili sa Meciara, dosiel Fico... zbavili sa Fica na chvilu a dosiel Dzurinda... Sulik zlatal a jak dopadol...
A furt budu naivne volit a mysliet si, ze tentokrat to uz bude ine lebo Fico tam nebude :D
|
|
Re: chlapi
Od: Ffdf
|
Pridané:
13.11.2019 9:27
Neverím ničomu čo si sám nezašifrujem :-)
|
|
zakrývač fašizmu
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
13.11.2019 9:33
Neverím nikomu, kto sa kaože obáva ovládnutia Slovenska ESETom, pričom si nechce uvedomiť, že cez Fica to tu ovláda už Penta. Načo sú nám dobré tieto primitívne definície fašizmu, keď nimi Kotleby častujú iba opozíciu a vôbec nie SMER, s ktorým hlasujú v NRSR, aj keď už si každý môže vypočuť hodinu Fica s Haščákom. Takže sa ťa pýtam otvorene: Patríš k SMERU, alebo ku Kotlebe, alebo k Pente, alebo si len najmutý trol z agentúry?
|
|
Re: zakrývač fašizmu
Od: rambo.ru.cnn
|
Pridané:
13.11.2019 12:02
amen
|
|
Re: zakrývač fašizmu
Od: slecna.l
|
Pridané:
13.11.2019 12:24
Podla nicku je to sam Lubos Blaha!
|
|
Re: zakrývač fašizmu
Od: AntiMarxistAction
|
Pridané:
13.11.2019 14:33
tfw mlady oldmarxista Blaha je pravicovejsi ako 88.14% slovenskej pravice.
|
|
Re: chlapi
Od: bemdre
|
Pridané:
12.11.2019 21:03
Jediný náckovia naširoko naďaleko sú tí, ktorí sa zdravia nastráž. Národní socialisti.
|
|
Re: chlapi
Od: mattti
|
Pridané:
12.11.2019 21:08
Pravdu máš, ps a žaludi sú bolševici, nie náckovia. Aj keď za 5g bieleho dobrá hospodyně i přes plot skočí.
|
|
Re: chlapi
Od: čitateľ
|
Pridané:
13.11.2019 5:02
A presne toto mi napadlo, pri pohľade na Beblavého stojaceho na pódiu.
|
|
Re: chlapi
Od: Adolphe Goldschmidt
|
Pridané:
13.11.2019 11:06
Bud rad ze sa nespoja do jedneho organizmu pod menom Magian Bleblavy. Ich rackovanie by mohli pouzit ako biologicku zbran
|
|
Re: chlapi
Od: ichtys
|
Pridané:
12.11.2019 21:05
No a potom sú tu ešte vlastizradcovia, ktorí chcú zapredať Slovensko Rusku. ĽSNS, SNS, Harabín, Smer, KSS a pár iných.
|
|
Re: chlapi
Od: cinan:
|
Pridané:
12.11.2019 21:08
nejaky dokaz?
|
|
Re: chlapi
Od: Tulen
|
Pridané:
12.11.2019 21:42
Aky chces dokaz? Pozri si Ha-ra-bi-nov ksicht alebo jeho arogantne tlacovky a hlavne co v nich hovori. Najma v spojeni o Rusku.
|
|
Re: chlapi
Od: squattingSlav
|
Pridané:
12.11.2019 21:52
To znamena ze nas chce zapredat?
Inak, Rusko je nam Slovakom, kulturne aj etnicky blizko. Sme Slovania. Nevidim nic zle na dobrych vztahoch s Rusmi.
|
|
Re: chlapi
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
12.11.2019 23:09
Vidis co USA dokazalo?
Rozvracia Slovanske narody a snazi sa ich postvat proti sebe resp... chcu aby sme zabudli kto sme.
Ked chces byt bez indetity odstahuj sa do USA... to je tomu nad tebou.
|
|
Re: chlapi
Od: identita
|
Pridané:
13.11.2019 0:22
https://www.youtube.com/watch?v=hu_-xfrcqlk
|
|
Re: chlapi
Od: rambo.ru.cnn
|
Pridané:
13.11.2019 12:04
A jasny dokaz o vseslovanskej vzajomnosti sme dostali v 68.
|
|
Re: chlapi
Od: mujahedeen
|
Pridané:
13.11.2019 12:18
lepsi bol ked sme ich prisli oslobodzovat v 1941. Nehovorim o 1 svetovej.
|
|
Re: chlapi
Od: markus1362
|
Pridané:
27.11.2019 13:02
v slovanskej vzajomnosti sa nadsene pripajaju poliaci v katyni, ukrajinci pocas hladomoru a srbi s chorvatmi nechcu ostat bokom
|
|
Re: chlapi
Od: kosacik
|
Pridané:
13.11.2019 9:54
pocuvaj, az dotial som docital.
chod uz dopice odtialto.
|
|
Re: chlapi
Od: Ancient Methods
|
Pridané:
13.11.2019 12:59
Rusko nám nie je kultúrne ani etnicky bližšie, ako Maďarsko, či Nemecko.
Z kultúrneho hľadiska - cyrilika nie je latinka a väčšina Slovákov ju nevie ani čítať. Na jazyku stojí väčšina kultúry a veľká jej časť sa už uchováva a prenáša pomocou písma. Ak vieš po rusky, tak vieš, že mnohé slová sú veľmi podobné a mnohé celkom iné.
Etnicky tiež na Slovensku bol dlho silný vplyv germánskej a balkánskej kultúry - viď rakúsko-uhorsko. Ak si na dejepise a matematike nespal, vieš si porovnať, ako dlho to bolo v porovnaní s omrvinkami Ruska.
Rusko nás 4O rokov okupovalo, mnohí slováci sa za ten čas asimilovali, ale stále je to okupácia. Ťažko hovoriť o blízkosti, keď ti niekto drží nôž pod krkom.
Pre Rusov sme len najmenšou súčasťou stredoeuróskeho balíka, kam by tiež radi rozšíli svoju sféru vplyvu. Pre ich náturu sme ale príliš svojbytní, nepoddajní a nevhodní pre ich cárske videnie sveta, kde rozkazuje pár škaredých tučných psychopatov a zvyšok má držať hubu a krok, inak umrú.
|
|
Re: chlapi
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
13.11.2019 13:35
Neviem kto okupuje pol sveta.
USA vplyv ti zjavne nevadi. Jebni si USA vlajku na dom.
Nemaj dvojaky meter.
|
|
Re: chlapi
Od: Freeeeedumbz
|
Pridané:
13.11.2019 13:50
Clenstvo v W. pakte - zlo.
Clenstvo v OTANe - dobro pocituju az na strednom vychode
|
|
Re: chlapi
Od: jano1362
|
Pridané:
27.11.2019 13:12
and what about....
|
|
Re: chlapi
Od: ljuk
|
Pridané:
13.11.2019 7:14
OMFG! Tak toto je iny level vymleteho mozgu...
"Naco dokaz? Ved staci neustale omielanie SME, ze Kiska + Truban su ti spravni a Harabin je ten nespravny..."
A najhorsie je, ze touto vymletostou trpi velke mnozstvo mladych. (Mladych nepausaluzijem - cest vynimkam).
|
|
Re: chlapi
Od: dj_v
|
Pridané:
13.11.2019 8:11
Tých 12%, čo volí náckov je na tom ďaleko horšie ako tí mladí, ktorých spomínaš....
|
|
Čo máš nakydané v mozgu?
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
13.11.2019 9:37
ked ti hlava dovoli si uvedomit fakt, ze Kocnerovu Threemu ako dokaz pripustil aj sud, sud, ktoreho kolegov si Kocner roky kupoval.... bohaty Kocner... kamos mocnych na Slovensku, tak ti mozno dojde, ze je tam vsetko pravdive a to aj to, ako organizoval podporu SMERu Kocnerom a Harabinom ked Bugar cukne. A ked si pozries hlasovanie proti malym a novym stranam o 50 dnovom moratoriu, kto hlasoval so SMERom????????????????????????
|
|
Re: Čo máš nakydané v mozgu?
Od: Adolphe Goldschmidt
|
Pridané:
13.11.2019 11:01
"mlade strany" s rovnakymi sponzormi a s rovnakou kampanovou firmu. Musim uznat, ze Mr. Shaviv nasiel recept na tzv. "pravicoveho" volica na Zlovensku. Kazdej strane na Slovensku ho odporucam http://strategyandcampaigns.com/
Jaro, dohodni si stretnutie kym nie je neskoro.
|
|
Re: Čo máš nakydané v mozgu?
Od: Jaro3
|
Pridané:
14.11.2019 12:36
Dikicko za link!
|
|
Re: chlapi
Od: slecna.l
|
Pridané:
13.11.2019 12:28
Chlapci, navysili vam pred volbami budget?
Chodte radsej niekam, kde mate so svojou agitaciou sancu...
|
|
Re: chlapi
Od: Zhuy Mi-Khuy
|
Pridané:
13.11.2019 14:35
Plateny diskuter krici aby sme chytili dalsieho plateneho diskutera?
|
|
ultraradikalny ohladuplnizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
13.11.2019 2:29
Pokiaľ je možné príspevok vytlačiť cez wifi vo veľkom kancli, prísť po hotový papier a pravdivosť jednoducho overiť informačným siderickým kyvadlom, vyvoláva už samotné požadovanie ďalšieho dôkazu ohľadom možnosti jeho eventuálneho pochopenia priekazne značné pochybnosti.
|
|
Nechce sa ti verit, ze ti vodca klame a ide po prachoch?
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
13.11.2019 9:39
Najdes hocikde. Napr: www.postoj.sk/48839/ ked-sa-antisystem-vlieva-do-mordoru
A k autenticite si najdi moj druhy komentar so slovom Threma.
|
|
Re: chlapi
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
12.11.2019 22:58
Už aby to tu bolo...
|
|
Re: chlapi
Od: chravih
|
Pridané:
13.11.2019 7:42
tak toto vyzera ako pisane podla nejakeho manualu :)
- takze Kiska, zautocme na jeho vzhlad - mastny vlas :D (Kotleba co? ani ten mastny vlas :D
- Beblavy - nemozeme si robit srandu z toho, ze kokce, lebo Magian nevie povedat R, tak ho onalepkujme ako "STARY politik" :) narodeny v 1977 vtom istom roku ako MLADY politik Kotleba, nehovoriach o tom, ze Kotleba sa spaja so STAROU PRASTAROU spinou menom Harabin (1952)
- ESET - fasisticka korporacia :D, korporacia znie hrozivejsie ako firma, korporacia znie tak nadnarodne :) ESET ma peniaze a transparentne sponzoruju koho chcu. Nedavaju peniaze cez X nastrcenych schrankovych firiem, ktorym je potom za par supov umoznenych podplatenymi politikmi vytunelovat cele Slovensko.. ale aspon vidis transparentne komu a kolko nemusis cakat na Kocnerovu Treemu a Gorilu
|
|
Re: chlapi
Od: Wernher
|
Pridané:
13.11.2019 7:50
A vieš čo je zaujímavé? Že ešte donedávna takmer všetci velebili, chválili produkty firmy ESET. Dokonca majú milióny platiacich divákov a celkom dobre stíhajú ísť za konkurenciou(napr. McAfee). Ich produkty používajú vo veľkom napríklad aj všetky základné a stredné školy.
|
|
ESET vs Penta
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
13.11.2019 9:42
Koho nachytali s Pentou v Gorilom byte? Kto daval Ficovmu tajomnikovi 5 mil korun na ciernu cast kampane? Kto to stopol vysetrovat? Kto ma 99% prijmov zo zahranicia a kto je odkazany len na podnikanie na Slovensku na pokrivenom trhu zdravotnictva, ktory inde v EU takto pokriveny nie je?
Ak si uprimne/pravdivo odpovies na otazky, dufam, ze sam vyriesis tento rebus, kto je tu pliaga Slovenska a kto poriadna firma.
|
|
Re: ESET vs Penta
Od: Wernher
|
Pridané:
13.11.2019 10:50
Pliaga? AMD?
|
|
Re: chlapi
Od: _____________
|
Pridané:
13.11.2019 11:16
nic proti esetu, ale skoly mali davno prejst na linux
|
|
Re: chlapi
Od: Wernher
|
Pridané:
13.11.2019 11:30
To by museli aj škôlky prejsť.
A ozaj, prečo by toto nezmyselné riešenie mali robiť???
Akože kvôli free softu? A už Ťa napadlo, že ten platený je pre Linux platený?
|
|
Re: chlapi
Od: ___________________
|
Pridané:
13.11.2019 11:38
sam si si odpovedal ked si vyjadril pochybnosti nad vyjadrenim richarda dole
|
|
Re: chlapi
Od: slecna.l
|
Pridané:
13.11.2019 12:32
Poopravim - minimalne oproti McAfee PRED konkurenciou.
|
|
Re: chlapi
Od: chravih
|
Pridané:
13.11.2019 7:44
- Truban - fetak, budeme omielat do nekonecna, truban fetak, fetak truban, truban fetak,ze je to uspesny chalanisko, ktory z nicoho vybudoval IT firmu s hodnotou cez 10 MILIONOV EUR, a Marian Kotleba co? no kupil si dom zo stranickych penazi, co dostala LSNS za volebny vysledok a zamestnal na kraji svoju rodinu a kamaratov, tak asi tak
|
|
Re: chlapi
Od: mkonigstagg
|
Pridané:
13.11.2019 7:56
daj si facku a prestaň pozerať mainstream, za aké peniaze si aký dom kúpil. Myslíš strannícke sídlo a čo majú sedieť v jeho byte doma ? Sa pozri aké baráky majú iné strany ako ich sídlo a na to sa čo poskladali s príspevkov, si naivný a trápny človek samozrejme, že z príspevku od štátu.
|
|
Súhlasím tu s vodcovým pešiakom
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
13.11.2019 9:45
Vodca tam nebýva. Vodca iba oklamal voličov predvolebným sľubom a nič nerozdal z penazi na volby, ako sluboval. Iba torosku preonacil rec. Dovysvetlil to ako Bugar tretiu vetu. Suhlasis so mnou Kotlebov pesiacik tak, ako ja s Tebou suhlasim, ze to bol hoax, ktory niekto rozsiril aj media sa na to chytili, ale sa ospravedlnili?
|
|
Re: Súhlasím tu s vodcovým pešiakom
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
13.11.2019 14:32
On by aj dal... ale pozri si zakon o politickych stranach.
Cely tento system je v pici a neumoznuje pouzivat ten prispevok na nic ine ako na chod strany.
Vy liberali predsa zakon dodrzujete a bola by velka afera keby kotleba urobil inak...
Len ty zmeny nechces. Ja ti prajem tu tvoju hyper super ultra dobru koaliciu.
Menej statu viac otrokarov. To je to co chces.
|
|
Re: Súhlasím tu s vodcovým pešiakom
Od: Zhuy Mi-Khuy
|
Pridané:
13.11.2019 14:44
Koalicia bude najsamlepsia. Zvolime Stefunk... pardon Trubana za Predsedu, ktory zo Slovenska urobi druhe Svajciarsko a zdvojnasobi platy.
Nemozeme dopustit, aby Risko v2 v roku 2022 pustil balonik!
|
|
Re: chlapi
Od: markus1362
|
Pridané:
27.11.2019 13:32
hej jasne, ine strany maju ako sidlo rodinny dom kokotek
|
|
Re: chlapi
Od: chravih
|
Pridané:
13.11.2019 7:45
fasizmus - Kotleba, Mazurek a spol, keby nebolo zakazane hajlovat, tak ti degenerati by si na pozdrav aj hajlovali nehovoriac o tom, ze zo vsetkych politickych stran na Slovensku do definicie FASIZMU spada LSNS
Definicia:
Fasizmus - spôsob politického jednania vyznačujúci sa obsesívnymi predstavami o rozklade spoločnosti, o národnom potupení, o tom, že sa národ stal obeťou, a kompenzačným kultom zjednotenia, sily a čistoty, v ktorých masová politická strana zložená z militantných nacionalistov nie príliš ochotne, avšak výkonne spolupracujúcimi s tradičnými elitami, opúšťa demokratické slobody pomocou násilia a bez akýchkoľvek etických alebo zákonných obmedzení usiluje o vnútornú očistu a vonkajšiu expanziu.
|
|
Re: chlapi
Od: Tribald
|
Pridané:
13.11.2019 7:51
Obávam sa že hádžeš perly sviniam... Ale inak tlieskam. Výborné.
|
|
Re: chlapi
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
13.11.2019 9:49
Ja som za poslednych 24h 2x cital, ze fasizmus nie je toto, ale ed sa spoji oligarchia so statom. a na priklade ESETu a PS to poukazovali. :D asi nova metoda v prirucke pre trolov. Nevsimat si Fica a Pentu, ale poukazovat na bububu PS a ESET.
|
|
Re: chlapi
Od: Ondrojko
|
Pridané:
12.11.2019 22:02
Opravím ťa. Zajac daroval viac peňazí ako sa uvádza. Sám povedal že on si veľa tých darov nezapisuje. Jednoducho obálka tam obálka sem a niečo legálne cez účet pre plebs.
Pýtam sa že prečo by niekto len tak dával pre nič za nič strane peniaze. Ešte by som prižmúriť oko keby to bola strana SAS za jej program že by milionárom znížili dane ale strane PS ? ktora má maximálne v programe 6 rôznych ganderovych pohlaví a uzákonenie manželstiev rovnakého pohlavia ?
Jednoducho keď pes steká tak je pes, keď mačka mniaka tak je macka, keď Zajac nalieva peniaze do cudzej strany tak je na kilometre cítiť že to nerobí len tak z do tej duše a očakáva že sa mu to poriadne vráti z našich peňazí
|
|
Re: chlapi
Od: gertrudo
|
Pridané:
12.11.2019 23:34
Mozno sialena predstava, ale aj multimilionar moze vidiet aka je zla sucasna vlada a chce to pomoct zmenit.
A psko mu prisla ako dobra volba.
Zaroven moze chciet presne tie veci co psk sa chysta robit.
A napriklad by mi vobec nevadilo keby eset spravovalo slovensko.sk.
|
|
Re: chlapi
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
12.11.2019 23:43
Ty si myslis, ze henti budu pre ludi nieco robit?
Ved milionari sa nevedia starat o svojich zamestnancov.
Zamestnavaju ludi za co najmensie naklady. Zo zisku sa nikdy so zamestnancami nedelia.
Kolko krat si dostal premie z tych zarobenych milionov? Robil som pre firmu co mala 5 mega zisk rok co rok. No tri krat hadaj kolko sme my zamestnanci z toho uvedili? Velke nic.
|
|
Re: chlapi
Od: @dam
|
Pridané:
13.11.2019 0:24
Ked sa ti nepacilo mal si odist a nie tu vyplakavat na nete, aky zly bol zamestnavatel.
Dufam, ze ked si odisiel, zalozil si firmu, kde sa pekne po bratsky delis o zisk aj so svojim najmenej potrebnzm zamestnancom ...
|
|
Re: chlapi
Od: kritik
|
Pridané:
13.11.2019 0:27
netreba rozdat cely zisk zamestnancom, ale ked uz ma firma milionove profity, tak platovo by mohla odmenit zamestnancov viac ako almuzna. Tak aby mohli viest dostojny zivot.
|
|
Re: chlapi
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
13.11.2019 0:30
Ty si vytvor dnesnej pokrivenej doby.
Si moderny otrok.
Mala si to povedat aj tvoja matka, ked ta vychovavala. Vsak.
Naco sa ona s tebou vobec delila. Vsak si bol uplne nepotrebny. Zabavat sa mohla aj so svojimi kamaratkami.
|
|
Re: chlapi
Od: @dam
|
Pridané:
13.11.2019 0:40
Si nepochopil .. normalny clovek ked sa mu nepaci tak situaciu riesi a ked sa nic nezmeni, tak on zmeni job ... Clovek ako ty ostane, ale bude vsade vyhlasovat aky je chudak ukrivdeny...
S nazorom od "kritika" inak plne suhlasim...
|
|
Re: chlapi
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
13.11.2019 0:48
Vymenuj mi nejake firmy ktore sa delia o zisk.
Kolko firiem da 50 percent zisku svojim zamestnancom?
Si otrok. Obycajny otrok.
|
|
Re: chlapi
Od: Asdf3
|
Pridané:
13.11.2019 8:54
A 5 mega zisk mali na akom obrate?
Prestali ti davat plat ked sa dostali do straty?
Nechranim ich a suhlasim s tebou, ze by sa mali delit o zisk lepsie. Ale nik este dobry sposob na to nevymyslel. Imho formou vyssich dani by bolo lepsie sa o to delit. Delili by sa s kazdym, socialne. A nie len so zamestnancami.
|
|
iOfca, pamatas si, co pises?
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
13.11.2019 9:50
"Zamestnavaju ludi za co najmensie naklady. Zo zisku sa nikdy so zamestnancami nedelia."
"Kolko firiem da 50 percent zisku svojim zamestnancom?"
A teraz co si cakal, ked si nastupoval do firmy a podpisoval zmluvu na vyplatu odtial potial? Preco si si ty nezalozil lepsiu firmu, co by sa lepsie so zamestnancami podelila?
|
|
Re: chlapi
Od: jasnovidec
|
Pridané:
13.11.2019 0:08
tak ako pises by to fungovalo v idealnom svete. Bohuzial je to mimo reality. Su to fasisticko-liberlni bolsievici s marxistickym pozadim a ich agenda je zdegenerovat spolocnost, rozbit tradicne hodnoty a zrelativizovat pojmy.
|
|
Re: chlapi
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
13.11.2019 0:17
Ja s tebou suhlasim.
Iba vytupeni slepi ludia to nevidia co sa deje.
Oni ich este obhajuju.
Verim, ze stale existuju normalni ludia s normalnymi viziami a hodnotami.
Ja osobne som za svetovu vojnu, ktora skor ci neskor pride ale bojovat v nej budu iba ti zdegenerovani ludia.
My normalni budeme vist partizanske vojny hlavne pre svoju ochranu a budeme to my kto bude obnovivat spolocnost.
Zdegenerovani sa vyvrazdia medzi sebou.
|
|
Re: chlapi
Od: @dam
|
Pridané:
13.11.2019 0:27
"Ja osobne som za svetovu vojnu..."
Tak ja ti len zazelam miesto v prvej linii... a nas ostatnych z tvojich chorych planov vynechaj !
|
|
Re: chlapi
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
13.11.2019 0:32
Vy globtardi si tu vojnu sami vytvorite. Je to otazka casu.
Uvidis sam. To ty pojdes do prvej linie nie ja.
|
|
dva mozgy s jedným prihlasovacím účtom?
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
13.11.2019 9:52
"Verim, ze stale existuju normalni ludia s normalnymi viziami a hodnotami.
Ja osobne som za svetovu vojnu, ktora skor ci neskor pride ale bojovat v nej budu iba ti zdegenerovani ludia."
"Vy globtardi si tu vojnu sami vytvorite. Je to otazka casu."
Je tu chyba v prihlasovaní, že dva rôzne názory od jedného používateľa? Ale asi nie, keďže je to aj v rámci jedného príspevku! :D
|
|
Re: dva mozgy s jedným prihlasovacím účtom?
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
13.11.2019 10:54
Je to jeden a ten isty a poukazujem na to, ze nie ja ale vy liberalisti sa pozeriete navzajom.
Vy smerujete do upadku. Kazdym rokom si vase mensiny budu vydobijat rozne prava az to prejde do bodu, ked pojdete proti sebe.
Hlavne ma tesi ako si schvalujete totalitny rezim a myslite si aku slobodu zijete.
Vy si ani medokazete predstavit co to sloboda je. Nehovoriac o tom, ze ste tak hlupy, ze ju ani nemozte mat.
|
|
Re: dva mozgy s jedným prihlasovacím účtom?
Od: slecna.l
|
Pridané:
13.11.2019 12:40
Amen. Nech ma radsej zabije globalne oteplovanie ako otupjevjavanie ludstva (niezeby to nesuviselo).
|
|
Re: dva mozgy s jedným prihlasovacím účtom?
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
15.11.2019 1:44
S vaším vodcom budete taki slobodni, ako nemci s hitlerom a rusi so stalinom.
|
|
Mate to tam zle
Od: Truuuban
|
Pridané:
12.11.2019 19:38
Skôr nástroj pre pretláčanie Kisku
|
|
desifruj
Od: bludna ovca
|
Pridané:
12.11.2019 20:03
Nastroj pre desifrovanie tiez vydaju?
|
|
Re: desifruj
Od: ŠuhajX
|
Pridané:
12.11.2019 20:24
prečo nie, za odmenu v BTC
|
|
Re: desifruj
Od: martincc
|
Pridané:
12.11.2019 21:01
Ty poslala Bitcoin ty dostala kluc. Ja neklamala!
|
|
nebudem šifrovať už šifrované
Od: Jean Luck Picard
|
Pridané:
12.11.2019 20:22
https://www.dekart.com/free_download
|
|
Prečo čudo?
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
13.11.2019 9:55
Prečo nie VeraCrypt?
|
|
Re: Prečo čudo?
Od: Nepto
|
Pridané:
14.11.2019 15:09
Toto sa presne aj ja pytam. Ludia tu hejtuju vsetko, ale VeraCrypt nam roky dobre funguje a nevidim v nom problem. Rad sa ale necham poucit, kedze som zo sveta Linuxu a VeraCrypt pouzivame len na Windowsoch. Pre uplnost, na Linuxe pouzivame LUKS.
|
|
Re: Prečo čudo?
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
15.11.2019 2:02
Zas platene byva vzdy lepsie, lebo co je zadarmo, to nemoze byt nikdy dobre! Ja som si napriklad raz na skusku cely OS na Linuxe servri pokusnom zasifroval a po dvoch rokoch to prestalo fungovat!!! Asi preto, ze som zadaval zle heslo. Skoda, ze tam nemam nic zakazane, mohol som to nechat dat Europolu rozsifrovat.
|
|
5znakov
Od: mattti
|
Pridané:
12.11.2019 21:05
vaše dáta budú u nsa v bezpečí...
|
|
Načo šifrovať celý disk?
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
12.11.2019 21:12
Stačí citlivé adresáre...
|
|
Re: Načo šifrovať celý disk?
Od: jebodrot
|
Pridané:
12.11.2019 21:14
nestaci, ked ti nabootuju OS, mozu najst rozne stopy v systeme.
Ako uplne primitivny priklad ti poviem ze "Recent files"
|
|
Re: Načo šifrovať celý disk?
Od: jebodrot
|
Pridané:
12.11.2019 21:17
taktiez je mozny utok na taky OS, daju ti tam SW keylogger v tvojej nepritomnosti, a budu monitorovat kedy zadas heslo do zasifrovanej zlozky.
|
|
hahahaha
Od: otofon
|
Pridané:
12.11.2019 21:17
tak v tomto je backdoor na isto
|
|
Re: hahahaha
Od: jasnovidec
|
Pridané:
12.11.2019 21:22
jj preco by znova objavovali koleso, ked existuju kvalitne open source riesenia? VeraCrypt?
Jediny motiv je kontrola / moc = zadne vratka. Pristup k datam ktore su akoze bezpecne zasifrovane.
|
|
Re: hahahaha
Od: Asdf3
|
Pridané:
13.11.2019 8:56
Snaha o zisk ti nic nehovori?
predavaju bezpecnostne riesenia. Sifrovanie k tomu patri. Chcu to mat v portfoliu. Mozno je to zalozene prave na VeraCrypte.
Omfg.
|
|
omfg5
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
13.11.2019 9:57
to by tam muselo byt uvedene
|
|
Re: omfg5
Od: Asdf3
|
Pridané:
13.11.2019 10:17
pardon, nestudoval som este dokumenty k tomu. Mozno sa len inspirovali otvorenym zdrojovym kodom :)
|
|
Re: hahahaha
Od: stikutko
|
Pridané:
12.11.2019 22:57
Veru prve co ma napadlo, ked som si ten nadpis precital, ze tam bude urcite nejaky backdoor.
|
|
Hahaha!
Od reg.: bhawk
|
Pridané:
12.11.2019 22:18
Nie, radsej VeraCrypt!
|
|
we\'ll be watching you
Od: KOKOT666
|
Pridané:
13.11.2019 0:10
trust me, this is 'Not Secure As' it seems
|
|
Re: we\\\'ll be watching you
Od: tvojanglictinar
|
Pridané:
13.11.2019 20:23
*as secure as :)
|
|
Re: we\\\\\\\'ll be watching you
Od: ffdf
|
Pridané:
13.11.2019 21:23
znie to sproste ale je to tak as xxxx as... hihi
|
|
Re: we\\\\\\\'ll be watching you
Od: papali
|
Pridané:
14.11.2019 2:39
Nie, mlady pioneer, on myslel NSA
|
|
Re: we\\\\\\\'ll be watching you
Od: KOKOT666
|
Pridané:
14.11.2019 16:16
http://truecrypt.sourceforge.net/
|
|
Spoluobčania
Od: Buržuj/
|
Pridané:
13.11.2019 0:12
Ako je krásne vidno aj v tejto diskusií, že vlastizradcov už trasie ako osiky. Po novom roku tu začne konečne očista od červenej a fašistickej čvargy. Už sa Vám to rúca svine!
|
|
Re: Spoluobčania
Od: 14kotleba
|
Pridané:
13.11.2019 0:17
Burzuj o tebe sme vedeli ze ty si prototyp volica Pedofilneho Slovenska. Aby si nebol prekvapeny z ineho volebneho vysledku. Harabin + Kotleba. A ta jebne kamosko.
|
|
Re: Spoluobčania
Od: Buržuj/
|
Pridané:
13.11.2019 0:46
To sa nebojím. Netreba zabúdať, že u veľkej časti voličov rozhodujú sympatie k tváram strán. Predtým než Robko začal chlastať prvú ligu to bol celkom charizmatický človek. Magián a retardovaný talár drvivo prehrali genetickú lotériu, tieto dve čudá budú voliť ozaj len exempláre z okraja spoločnosti.
|
|
Re: Spoluobčania
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
13.11.2019 9:56
Ešte ti nedošlo, že si ovca Kočnerovo&Ficovo&Pentáckej bandy riadena cez Treemu že?
www.postoj.sk/48839/ ked-sa-antisystem-vlieva-do-mordoru
|
|
Re: Spoluobčania
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
13.11.2019 0:26
Ja ti garantujem ze ti tvoji modri ti zvysia dane, zavedu milion patsto dalsich prikazov, nariadeni, pravidiel.
Neprerobia ziadne cesty, nezastavia vyrub lesov, nespustia ziadne vyskumy, nezlepsia skolstvo a ani dalsie potrebne veci.
4 roky budes pocuvat o kauzickach a o tom ako sa budu hadat medzi sebou, uvidis, zd budu mat koalicnu krizu...
Dialnice stale nebudu... zvysia ti dochodkovy vek, ojebu ta o druhy pilier.
A mohol by som pokracovat...
V neposlednom rade budes na ulici stretavat bozkavajucich sa chlapov, ludske macky, psov a drakov...
Ked sa pozries na zenu obvini ta so sexizmu a mnoho dalsich chutoviek...
Ale vies co ja ti to doprajem...
|
|
Re: Spoluobčania
Od: Oleno
|
Pridané:
13.11.2019 0:33
Ach, čo ty si za kokota.
|
|
Re: Spoluobčania
Od: Oleno
|
Pridané:
13.11.2019 0:35
A nezabudni voliť mafiu, čo tu už je 12 rokov, alebo tupých fašounov, čo jedno sľubujú a druhé robia a trasú sa za peniazmi.
|
|
Re: Spoluobčania
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
13.11.2019 0:37
Ja mam cele volby uplne u prdele lebo tam nieje koho volit.
Vsetci su jedno a to iste...
Ak si myslis nieco ine tak si naivny hlupak.
|
|
Re: Spoluobčania
Od: 14kotleba
|
Pridané:
13.11.2019 2:21
Robíš chybu.
LSNS je jediná skutočná opozícia.
Pod s nami proti degenerácii.
|
|
Re: Spoluobčania
Od: chravih
|
Pridané:
13.11.2019 6:02
v diskusii to vyzera, ze sa zacala robit POLITICKA KAMPAN a su tu plateni diskuteri, ktori budu hadzat politicke komenty pod hoc aj IT clanky :)
toto je komedia, s LSNS proti degeneracii!
to ako vyhoľ si hlavu a vyber si mozog a pod s nami proti degeneracii :) s nami! lebo my sme frajeri iba ked sme v stade, lebo v stade ma nase kolektivne IQ aspon meratelne hodnoty.
Magiana oligarchovia prevalcuju, je to uplatny amater, ktory nema elementarne ponatie o fungovani statu, ekonomiky a medzinarodnej politiky. A dava sa dokopy s etalonom moralneho odpadu Harabinom.
|
|
Re: Spoluobčania
Od: mkonigstagg
|
Pridané:
13.11.2019 8:07
tak to by si sa čudoval kto všetko volí ĽSNS :), priprav sa na šok z výsledku 1.3.2020
nebudeš ty blízky priateľ p. Kotlebu keď ho máš takého naštudovaného ? kokos od pása strieľaš totálne od veci ale pre liberofašistických voličov si za hrdinu, len tak ďalej možno to v živote ďaleko dotiahneš, PS: nezabudni indulónku
|
|
Re: Spoluobčania
Od: Wernher
|
Pridané:
13.11.2019 8:23
Šok iste príde. Keď vidím krisku a spol., hranola a spol...
No bude to veľmi pestré, najmä to spájanie po voľbách aby vytvorili vládnucu väčšinu. A potom sa vykryštalizuje aj pani blondína.
A zasa tu bude o čom písať, ako číňania nemôžu pristáť na Mesiaci, lebo je príliš malý.
|
|
Re: Spoluobčania
Od: kosaci
|
Pridané:
13.11.2019 10:21
kto ich vlastne volí:
- majú pocit, že zarábajú málo za výkon, ktorý v práci dávajú a nevedia sa kariérne a finančne posunúť
- chvália roky pred revolúciou, lebo všetko bolo, byty za babku, istá práca, príspevky na dovolenku. A je jedno, či v tej dobe žili, alebo im to bolo takto podané.
- cítia ohrozenie, že budú mať málo peňazí na to, aby si zaplatili v budúcnosti kvalitné ošetrenie
- všetky kauzy bez dlhého skúmania hádžu do jedného vreca "súčasných politikov", pretože nie sú schopní myslieť kriticky a ísť pri premýšľaní "do hĺbky"
- potrebujú silného vodcu práve z dôvodu vyššie
- očakávajú istoty, starostlivosť
a ja im rozumiem. A rád s nimi budem o tom diskutovať.
Nerozumiem však idiotom, ktorí tú riešia nejaké geopolitické situácie, globálne svetové problémy, prepájajú to s Kiskom, Esetom, Sorošom, očkovaním, chemtrails, akceptujú fašizmus... Tých posielam rovno na www.dopice.sk
|
|
Re: Spoluobčania
Od: Wernher
|
Pridané:
13.11.2019 10:47
Neviem čo majú číslicové opice s politikou?
|
|
Re: Spoluobčania
Od: vjmasbdfjh
|
Pridané:
13.11.2019 8:37
Pozri si program Chmelara, ked tvrdis ze niet koho volit. Ano, ked chces volit mensie zlo, tak veru niet koho...
|
|
Veríme ti všetko!
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
13.11.2019 10:01
čo tu píšeš, teda strašíš a veríme ti aj, že sú ti volby u prdele. Keby si nestrašil, verili by sme ti, ale ako ti máme veriť? Si fakt iOfcaaa riadena cez Kocnerovu Threemu. :D V duchu gratulujem Kocnerovi, ze ta ma v kosiari. No ale zas mat tam pribrzdeneho nie je kumst.
|
|
Re: Veríme ti všetko!
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
13.11.2019 11:10
Ja volit nejdem. Nebudem sa podielat na organizovanom zlocine.
Zvolte si koho chcete.
Za 4 roky prid zreferovat kolko toho tvoj pakt o neutoceni pre Slovensko spravi.
|
|
Re: Spoluobčania
Od: @dam
|
Pridané:
13.11.2019 0:36
V prvych 4 odstavcoch si len spisal, co sa tu deje posledne min. 4 roky ...
A v poslednych 3 si len dokazal ze to mas troska popletene, ked si myslis ze niektora zo stran akoze schvali nejaky zakon a pricaruje tych ludi na ulicu :D Ti ludia totizto existuju, vzdy existovali a ziaden zakon na tom nic nezmeni...
|
|
Re: Spoluobčania
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
13.11.2019 0:41
Tym, ze ich v podstate zlegalizuju tak vylezu zo svojich dier v plnej krase lebo to bude v spolocnosti akceptovane...
Tym ze Slovaci do dnesnych chvíl grcali z homosexualnych parov tak oni sami sa skryvali... vedeli, ze ich budu preklinat pohladmi... teraz vylezu ako huby po dazdi...
Uz len kolko picusov je na tych toxickych pochodoch... bol si v USA? Chod sa pozret...
|
|
Re: Spoluobčania
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
13.11.2019 10:03
Kocner s Ficom a Hascakom su vylezeni az moc. Uz to stoji zivoty a aj peniaze. Je cas s tym skoncit. Nebudes mat tuto komentarovu brigadu, ked Ficov zlepenec s Kotlebom a Harabinom prehra?
|
|
Re: Spoluobčania
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
13.11.2019 0:43
Toto co som napisal sa deje od 1991 roku... Kde zijes.
|
|
Re: Spoluobčania
Od: mkonigstagg
|
Pridané:
13.11.2019 7:59
TRUE STORY BRO ! Ale ešte, že je tu Boris, Marián a Svätopluk(Harabin), ja to vidím na pekný pat po voľbách :) alebo SMER, LSNS, VLAST a SME RODINA. 1000000x lepšie ako LIBEROFAŠISTICKÁ DOHODA.
|
|
Re: Spoluobčania
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
13.11.2019 10:04
Pre Fica urcite. Pamatas, ako Kocner povedal, ze ked nevyhra SMER, skoncia vsetci v base?
|
|
Re: Spoluobčania
Od: Adolphe Goldschmidt
|
Pridané:
13.11.2019 11:13
Tak ako vsetci skoncili v base za Mikiho? LOL, kuratenko moj naivny
|
|
Nech sprístupní niečo iné
Od reg.: Richard F.
|
Pridané:
13.11.2019 7:20
Nechceme aby Eset sprístnupňoval nejaký nástroj.
Radšej nech zverejní zdrojové kódy k softvérom, ktoré už má.
Ako len ľudia môžu dôverovať softvéru, ktorý má 100% kontrolu nad ich súbormi, a pritom nepožadujú zverejnenie kódu?
|
|
Re: Nech sprístupní niečo iné
Od: Wernher
|
Pridané:
13.11.2019 7:27
???
|
|
Re: Nech sprístupní niečo iné
Od: ___________
|
Pridané:
13.11.2019 11:10
tak tak pravdu ma, nie je dovod nezverejnit kod, ktory si pripadne skontrolujes a skompilujes sam
|
|
sifrovanie
Od: akto79
|
Pridané:
13.11.2019 8:27
osobne pouzivam BitLocker, ktory je sucastou Windowsu a som plne spokojny
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
13.11.2019 9:02
Presne tak. Len z nevedomosti vedie cesta priekazne ku spaseniu.
|
|
Re: sifrovanie
Od: pojebane pocasie
|
Pridané:
13.11.2019 9:20
Aj NSA :-)
|
|
mmmmm
Od: X6205
|
Pridané:
13.11.2019 9:15
To si trufaju na Bitlocker alebo VeraCrypt? Radsej keby spravili nieco sofistikovane na blokovanie reklam na urovni celeho OS ako je napr. AdGuard desktopova aplikacia. Potom by som aj zvazil znova kupit Internet Security.
|
|
Re: mmmmm
Od: Tribald
|
Pridané:
13.11.2019 9:23
Mrkni na pihole. za nejakých mrzkých 50€ máš vybavené reklamy na celej sieti. (mobil, appky, smart tv, počítače...)
|
|
black euro hole
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
13.11.2019 10:09
Hm, neslo by to jednoduchsie nakonfigurovat to priamo do routra / open-wrt tieto nastavenicka zopar domen/IP adries a ostatne preposielat dalej? co to robi okrem toho, co pisem a statistiky?
|
|
Re: black euro hole
Od: Tribald
|
Pridané:
13.11.2019 10:16
Fungujú tam privacy listy na štýl adblocku/ublocku to do routra asi nedostaneš ale inak je to skutočne len blokovanie dns requestov a je to viac user friendly ako open alebo dd-wrt. Mne osobne sa s tým nechcelo srať hodil som to na PI ktoré som mal doma a vybavené.
|
|
Re: mmmmm
Od: Asdf3
|
Pridané:
13.11.2019 10:15
konkurencia ti nic nehovori? Mozno im to padne do portfolia. Mozno to zakaznici pytali.
|
|
123113212
Od: 3131212
|
Pridané:
14.11.2019 9:42
každý predsa vie, že dáta su najbezpečnejšie na kazetách u maďarského notára
|
|
Re: 123113212
Od: Wernher
|
Pridané:
15.11.2019 9:28
Prečo zrovna u maďarského?
|