|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ekekekek
Od: gertrudo
|
Pridané:
6.6.2019 12:09
Ja som im to hovoril. Tu, tu a tu.
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
6.6.2019 12:19
Lenze toto skor vyzera na indikator plosneho obmedzenia mudrosti, ked na Marse s malym trenim ani maly cirkus urobiť priekazne nejde.
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: trolo_vk
|
Pridané:
6.6.2019 12:45
priekazne by na zaujimalo co taky typek ako ty robi? aku mozes mat napln prace z coho zijes a co fetujes? diky za tvoju priekazne vycerpavajucu odpoved
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: __________________
|
Pridané:
6.6.2019 12:58
vitaj v neofasizme
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: ljuk
|
Pridané:
6.6.2019 13:38
Ten hajzel vyciciava negativnu energiu, ktoru vyvolava svojimi stupidnymi commentami.
Urobme spolocne nieco pre lepsi svet: Naucme sa ho ignorovat a do par tyzdnov vykape...
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: --=(oOo)=--
|
Pridané:
6.6.2019 14:11
S tvojou gramatikou radsej budem ignorovat teba.
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
6.6.2019 15:40
Takto vyzerá závisť. Nieje čím prebiť myšlienku, tak požijeme tuposť a šikanu.
|
|
ultraradikalny gamerizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
6.6.2019 15:49
A keď ani to nepomôže, nastúpi priekazne najťažší kaliber - množné číslo.
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: ljuk
|
Pridané:
6.6.2019 18:36
Fakt? Az by som povedal, ze gramaticky to mam spravne (ked samozrejme nepouzivam diakritiku)...
Ale kludne daj - rad sa nieco nove naucim.
|
|
ultraradikalny fakticizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
6.6.2019 20:00
Fakt? A ten empaticizmus je gramaticky spravne podla akeho jazyka? Lebo potom aj ten zvysok moze byt kludne priekazne spravne.
|
|
Re: ultraradikalny fakticizmus
Od: Leonid Faszinger
|
Pridané:
6.6.2019 20:41
Empaticizmus je stylisticka chyba, nie gramaticka.
ljuk len upravil toto slovo, aby korespondovalo s tvojimi predmetmi
syntax error, ty si vyznavac metaneokokotizmu, ale jak vysity
|
|
ultraradikalny optimizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
6.6.2019 21:19
V takom pripade metaneokokotizmus medzi filozoficke smery, vyznavajuce, ze spustenie see sharpoveho kompilatora so switchom +J.H. nad zdrojakom vo vizual bejziku skonci uspesne, teda zrejme priekazne nepatri.
|
|
Re: ultraradikalny optimizmus
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
6.6.2019 21:34
Keby mal sexuálnu výchovu netrvalo by mu to tak dlho.
|
|
Re: ultraradikalny optimizmus
Od: Leonid Faszinger
|
Pridané:
6.6.2019 22:02
clovek musi mat priekazne stastie na takeho priekazneho kokota
|
|
ultraradikalny optimizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
7.6.2019 7:46
Netreba hneď strácať nádej, že je priekazne len unavené.
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od: fvfdbdfb
|
Pridané:
6.6.2019 20:27
mna tvoja gramatika nezaujíma a tiež budem ignorovať teba.
|
|
Re: ultraradikalny empaticizmus
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
6.6.2019 20:38
Ja ignorujem aj seba, takže som vyhral.
|
|
trenie
Od: cicinbrus
|
Pridané:
6.6.2019 12:42
To mohli davno uz vediet a predist problemom, ved ked je malo trenia tak ani nemozes tlacit cez wifi v kancli, to vie snad kazdy.
|
|
Re: trenie
Od: martincc
|
Pridané:
6.6.2019 14:38
bude to mierne tazke
|
|
Re: trenie
Od: Leonid Faszinger
|
Pridané:
6.6.2019 22:04
:-D uz ma boli brucho :-D
|
|
Re: trenie
Od reg.: John D. Bill
|
Pridané:
7.6.2019 10:02
Kolega "zatvor_Rit" v inom vlakne trvi ze sa to da liecit taskou
|
|
sonda
Od reg.: mdlmdl
|
Pridané:
6.6.2019 12:58
vela ludi si mysli, ze nam stacia sondy a roboty.
na marse by stacil jeden jano s lopatou a za den by spravil viac prace ako sondy za 10 rokov.
|
|
Re: sonda
Od: vjjjj
|
Pridané:
6.6.2019 13:01
myslíš Jana Slotu ? :)
|
|
Re: sonda
Od: pepik madarsky nadrbany
|
Pridané:
6.6.2019 13:16
...ja mam taku dobru zasadu ked idem na aute ze ja som vzdycky na hlavnej. He he he... No... volajako sa nam uz tusim aj zotmelo... aj ne, ne... to bola iba jedna romska osada...
https://www.youtube.com/watch?v=Iq9SKvcYXwE
|
|
Re: sonda
Od: __________________
|
Pridané:
6.6.2019 13:24
ale gejza, trim korman na mercedese
|
|
Re: sonda
Od: MaN144
|
Pridané:
6.6.2019 16:01
Jeden deň by robil, to si vystihol. Potom by začal riešiť jedlo, vodu, choroby, dovolenku, žiarenie, nízku gravitáciu, psychické problémy...
|
|
Re: sonda
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
6.6.2019 17:04
Všetko čo si vymenoval sa dá liečiť taškou prácou, od rána do večera ani na dovolenku nepomyslíš tak budeš dobre spať.
|
|
Re: sonda
Od: Tašky, Batohy, plecniaky.
|
Pridané:
6.6.2019 20:50
Zaujala ma liečba taškou/prácou, popíšte prosím detailne postup. Napadlo ma pomáhanie babkám s taškami s nákupom, je to tak správne?
|
|
Re: sonda
Od: ffdf
|
Pridané:
7.6.2019 9:18
to je jasné...patrí to medzi vybrané slová typu ťachšie, vyžšie, vätšie, súčasTnosť a nechápem tomu.. :-)
|
|
Re: sonda
Od reg.: John D. Bill
|
Pridané:
7.6.2019 9:58
úžastné
|
|
Re: sonda
Od: priekazne
|
Pridané:
7.6.2019 10:03
detekovať
|
|
Re: sonda
Od: korektor
|
Pridané:
7.6.2019 13:11
opravujem: nerozpráva sa vybrané ale vybraté podľa vzoru nasrať - nasraté. Príklad: Dokáže to človeka nasrať, keď je vo výťahu zase nasraté.
|
|
Re: sonda
Od: LordOfTrt
|
Pridané:
7.6.2019 14:01
Ani to tak človeka nenaserie, ako mu to príde ľúto.
Tak toto sa mi ešte nestalo! Zase som sa posral...
|
|
Re: sonda
Od: Nemzeti Tojásbolt
|
Pridané:
7.6.2019 14:54
Ako hovori moj otec, ked si ujebe v spolocnosti a je to pocut: "Prepacte, zase sa mi to stalo prvykrat."
|
|
Re: sonda
Od: vilo1362
|
Pridané:
12.6.2019 10:05
cestnak
|
|
Re: sonda
Od reg.: John D. Bill
|
Pridané:
7.6.2019 10:00
Akou taskou sa lieci najefektivnejsie? Igelitkou, platenou, ci z recyklovaneho papiera? A musi tam byt napisane ze "Billa"?
|
|
Re: sonda
Od: LordOfTrt
|
Pridané:
7.6.2019 14:02
Diplomatkou. Priekazne.
|
|
a az potom zistit
Od: NASA tem
|
Pridané:
6.6.2019 13:01
Poslat sondu na Mars a az potom zistit ze je tam male trenie dpc, ved robili snad miliony simulacii a ked je mensie trenie vsak je to plus nie? Alebo len dalsi pokus vylakat dalsie miliony da vyskum?
|
|
Re: a az potom zistit
Od: vkr
|
Pridané:
6.6.2019 13:10
Zas jeden mudry..
|
|
Re: a az potom zistit
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
6.6.2019 17:05
Bez trenia si ani nezatr....
|
|
Re: a az potom zistit
Od: Robo10111
|
Pridané:
6.6.2019 14:50
JPL ludia nemaju podla mna selsky rozum, vsetko prekomplikuvavaju co je na jednej strane dobre lebo vies vyriesit velmi narocne problemy ale vacsinou tieto ich vrtacky failovali v historii.
|
|
......
Od: Dnfnfn
|
Pridané:
6.6.2019 13:30
Lebo diabol satan vladne.
|
|
ničivý praktik S005E002554
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
6.6.2019 14:21
Keby v pekle niekto vládol, nebolo by opakom neba. Za také kacírstva sa už v stredoveku priekazne upaľovalo.
|
|
Re: ničivý praktik S005E002554
Od: allyze
|
Pridané:
6.6.2019 14:53
V originálnych jazykoch sa nespomína len peklo ale aj podsvetie. Ide o dve odlišné "lokality". Momentálne sa môžeme baviť o podsvetí (hades) a nie o pekle (gehenna). A druhá časť prvej vety je správne. Rovnako je správne tvrdenie, že vládol tým, ktorí upaľovali.
|
|
Re: ničivý praktik S005E002554
Od: AladárMadár
|
Pridané:
6.6.2019 17:32
Peklo je Zem a zlí ľudia žijú dlho.
|
|
ničivý praktik S005E002556
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
6.6.2019 18:30
Len to aby tam Boh mal aspon nejake kompetencie, tak by zas trebalo, aby to bola singularita. A tam je zas cas relativny, takze by to sice vyzeralo tak, ale priekazne i inak.
|
|
Re: ničivý praktik S005E002556
Od: dwedwdw
|
Pridané:
7.6.2019 9:31
trebalo je od slovesa "trebať"?
|
|
Re: ničivý praktik S005E002556
Od reg.: John D. Bill
|
Pridané:
7.6.2019 10:04
v ziadnom pripade, lebo "trebalo" priekazne nie je sloveso
|
|
Re: ničivý praktik S005E002556
Od: priekazne
|
Pridané:
7.6.2019 10:05
Je to skratka od "bolo treba". Problém?
|
|
Re: ničivý praktik S005E002556
Od: LordOfTrt
|
Pridané:
7.6.2019 14:06
Nie, je to odvodené od mena Tribula.
|
|
Re: AladárMadár
Od: mp1
|
Pridané:
7.6.2019 13:55
Peklo je Zem a zlí ľudia žijú dlho...
si odchovaný politickou korektnosťou, nevieš čo je očistec a čo je ozaj peklo.
|
|
Re: AladárMadár
Od: AladárMadár
|
Pridané:
8.6.2019 0:16
WTF?
|
|
Re: AladárMadár
Od: AladárMadár
|
Pridané:
8.6.2019 0:22
You no PC?Peklo existuje len a len na Zemi a môžu zaň len a len ľudia.A očistec je zas dielom cirkvi na oblbovanie pravoverných kresťanov.
|
|
dnes má meniny Norbert
Od: Vera Pohlova dochodkyna
|
Pridané:
6.6.2019 13:55
Kebyze pani z NASA chodili na diskusie DSL tak by vedeli, ze stacilo kupit z Hornbachu priklepovu makitu a nebol by problem s trenim.
|
|
Re: dnes má meniny Norbert
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
6.6.2019 14:29
Oni to velmi dobre vedia ale firma, ktora dodavala ten vibrator potrebovala zarobit.
Resp. kamarati nasosnuti na statny rozpocet. To mas ako s eurofondami.
|
|
Re: dnes má meniny Norbert
Od: LordOfTrt
|
Pridané:
7.6.2019 14:09
Keby dodala vibrátor Janka H. tak by bol Mars rozje#aný na cucky.
|
|
NASA .
Od: Vilijam
|
Pridané:
6.6.2019 13:55
https://bit.ly/2Kv27e9
Dr.Troy Lee Hudson je ten vpravo.
|
|
Diskusia DSL.
Od: boldcore
|
Pridané:
6.6.2019 14:11
Vidite ? Trenim vznika teplo.
Ako vzdy, aj teraz sme mozne problemy predvidali.
NASA spolu s JPL by odteraz mali chodit sem do diskusie, poradit sa s nami.
|
|
Ale co tam take.
Od: Trenice
|
Pridané:
6.6.2019 14:21
Keby citali konspiracne magaziny, tak sa mohli vyhnut takymto treniciam, lebo by vedeli, ze je to teleso zhotovene inou civilizaciou a ta si neda len tak vrtat dzurky do svojich satelitov.
|
|
Re: Ale co tam take.
Od: boldcore
|
Pridané:
6.6.2019 14:25
PRAUDA !!
|
|
Re: Ale co tam take.
Od: LordOfTrt
|
Pridané:
7.6.2019 14:10
a LÁSKA!
|
|
pohyby a vykyvy
Od: onem
|
Pridané:
6.6.2019 15:59
...pohyby a vykyvy planety... - ktorej a voci comu? Pri merani zo Zeme zmeraju ledatak vzajomnu vzdialenost (a pohyb, teda zmenu tej vzdialenosti v case) Zem-Mars. Chyba nam vo vesmire inercialna vztazna sustava :-(
"pôda v lokalite InSight" - no, puoda na Marse. Ale zas ako inak to vystizne a strucne pomenovat, ze? V niektorych problematikach naraza ludsky jazyk na svoje obmedzenia a prirodzeny vyvoj. Ale kus cez ciaru je ta "vzduchova dutina" - oxid uhlicity s 2% dusika a 2% kyslika nazvat vzduchom...
|
|
Re: pohyby a vykyvy
Od: Pohybnosti
|
Pridané:
6.6.2019 17:11
Úplne namieste je použiť termín penetračno - frikčné pohyby. Je to najpríhodnejší výraz z dôvodov trenia a vnikania, ktoré sú spomínané v článku. Tým môžme uvažovať iba o vzťažnej sústave zariadenie na penetráciu - objekt penetrácie.
|
|
Re: pohyby a vykyvy
Od reg.: John D. Bill
|
Pridané:
7.6.2019 10:07
mňa napríklad z penetračnej frikcie zvykne bolieť vták
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
7.6.2019 10:21
A z penetračnej fikcie zvykne priekazne i ruka.
|
|
vrtacie kladivo
Od: ktoosooom
|
Pridané:
6.6.2019 16:20
Nehcapem preco do sondy nedali akumulatorove vrtacie kladivo v akcii z Lidla. Stalo by to ovela menej a vydrzalo ovela viac. Osobna kusenost, prevrta vsetko a je neznicitelne.
|
|
Re: vrtacie kladivo
Od: AladárMadár
|
Pridané:
6.6.2019 17:40
Jam mám od nich šubleru,ktorá má na plošáku miesta pre ďalšie tlačítka na rozšírenie funkcií toho meradla.Stačila mi spájkovačka a mikrotlačítko zo starého autorádia.A presnosť sa v ničom neodlišuje od firemného,certifikovaného japonca.Tvoje kladivo má asi to šťastie,že pri jeho cene číňanom nezostaly prachy na vyladenie plánovaného zastarávania.Zábavný to svet :)
|
|
Re: vrtacie kladivo
Od: onem
|
Pridané:
6.6.2019 21:38
To je dobra haluz / ironia.
Dumem (a casto dost intenzivne) o roznych veciach a suvislostiach ale nepamatam sa, zeby som si niekedy v hlave dal dohromady toto (nizka cena -> absencia kurvitka -> lepsia vydrz (zivotnost)). Ozaj zabavny to svet.
Velmi pekne dakujem za prispevok (aj info o sublere je poucne).
|
|
Re: vrtacie kladivo
Od: AladárMadár
|
Pridané:
6.6.2019 23:00
Len,aby to tak nebolo,že zajtra Ti tá vŕtačka vypovedá poslušnosť.No a s tou šublerou je to dosť častý trik,drahšie majú viac funkcií,(pamäť,min-max,rýchly mód),ale rovnaký hardvér a ešte sa na nej nachádza aj kryt pre dátový konektor.Mal som raz hru https://dopice.sk/n4g,na ktorej som vedel spustiť akože formulu,ktorá pôvodne ani na nej nemala byť :)
|
|
Re: vrtacie kladivo
Od: masaaak
|
Pridané:
7.6.2019 8:06
chalani to nemyslite vážne .... všetky meradlá treba kalibrovať aby merali presne, zalezi aku presnost vyzadujes, a aj ked ti posuvka ukazuje presnost na tisiciny tak to je asi ako vykon reproduktorov 30 000 W PMPO, stovky su uz meratelne spravnou technikou .... ale posuvke z lidlu by som neveril ani v desatinach
|
|
Re: vrtacie kladivo
Od: ffdf
|
Pridané:
7.6.2019 9:37
neblbni...tá moja šubléra z Lidlu meria presne dokonca aj desatiny nielen stotiny!!
|
|
Re: vrtacie kladivo
Od: Nemzeti Tojásbolt
|
Pridané:
7.6.2019 14:52
si si kupil a meral s tym vtaka, co? nespokojny? poradim, teraz su na to vhodne podmienky. pobehaj s holym kokotom po poli, naj ti nanho idu klieste - sposobuju lokalne opuchnutia. chapes? guaranteed satisfaction. ak by nie, aj obycajne klieste z dielne pomozu, postiskaj a napuchne. potom zmeraj sublerom z lidla a hned bude neistota merania nulova
|
|
Re: vrtacie kladivo
Od: AladárMadár
|
Pridané:
7.6.2019 20:35
Áno.
|
|
Re: vrtacie kladivo
Od: AladárMadár
|
Pridané:
7.6.2019 20:43
Tak si kalibruj.Len si predstav,že keď zmeriam niečo so starým analógom a ukazuje mi to isté,ako digitál z Lidlu,tak asi nemá problém s presnosťou.Bavíme sa tu o stotinách milimetra,meral som už aj na väčšiu presnosť a tam už rozhoduje aj sila prítlaku na meraný predmet,ty P.M.P.O :) A ono je na ňom taký gombík,ktorým sa nuluje na začiatku merania len,aby si vedel.Na obyčajné garážové žuvanie mi to úplne postačuje.Aj na viac.
|
|
Expert
Od: Jožo
|
Pridané:
6.6.2019 17:05
No ja nie som expert na Mars, ani na sondy, ani na geologiu, vlastne ani na nic.
Ale aj tak mi pride pravdepodobnejsie ze sonda narazila na skalu ako ze zrovna v tom mieste je vyrazne odlisna poda ako vsade inde na marse. Ved skaly sa tam valaju vsade naokolo. preco by nemohla byt jedna pod sondou?
|
|
Re: Expert
Od: Leonid Faszinger
|
Pridané:
6.6.2019 22:11
Jozo, absolutny suhlas. Len doplnim, ze jedinym riesenim tejto situacie - uviaznutia sondy - je vyslat na pomoc dalsiu sondu a to analnu.
|
|
Vyzerá to na medziplanetárne sankcie
Od: Vysoky Japonec
|
Pridané:
6.6.2019 17:58
pretože na Marse je spochybnený účinok americkej ebonitovej tyče a líščieho chvosta.
|
|
Pomozu iba osvedcene metody.
Od: Trenice
|
Pridané:
6.6.2019 22:15
Oziarit haarpom, oblast poprasit chemtrailsom, lokalne octovanie, vrtak potom vbehne ako noz do masla. Vyriesene, co tu mame dalej.
|
|
hehehe
Od: ffdf
|
Pridané:
6.6.2019 22:19
"pravdepodobnosť skaly v takej male hĺbke je ale veľmi malá"...priekazne nie nulová a na skalu asi narazili, cez ňu sa prebije naozaj iba tá hiltka :-)
|
|
Re: hehehe
Od: LordOfTrt
|
Pridané:
7.6.2019 14:15
Myslíš Paris Hiltonovú?
Fakt tak dobre priráža?
|
|
chyba
Od reg.: John D. Bill
|
Pridané:
7.6.2019 9:53
mate tam chybu
podla zauzivanej DSL terminologie namiesto "sonda je výrazne naklonená" ma byt "sonda je pomerne výrazne naklonená"
|
|
Re: chyba
Od: priekazne
|
Pridané:
7.6.2019 10:14
Ani Ty to nemáš dobre. Správne má byť, že je relatívne pomerne priekazne výrazne minimálne naklonená, pravdepodobnejšie podľa iných zdrojov _tu_ a _tu_ aj prevrátená.
|