|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hmmmm
Od: Stano178
|
Pridané:
14.5.2019 10:32
To je taka kompenzacia - ehm dobra akurat pre nich.
Ja by som si vedel predstavit - dame kreditarom 5Eur kredit bezplatne, pausalistom 20% faktury dole, data navysime - ale pocas celej doby viazanosti, alebo aspon na rok.
Osobne teraz mam v piatok datovat, volat neviem komu len aby som mal kompenzaciu?
A co kompenzacia za vypadok mailu? Cakal som dolezite maily a nechodili ? Ci tiez v piatok bezplatne mailujem, alebo ?
Take salamunske odskodnenie, len nech to prehrmi a budeme mat svaty pokoj a o mesiac dame vonku natocenu reklamu o znova najlepsej sieti.
|
|
Re: Hmmmm
Od: zxcvbn
|
Pridané:
14.5.2019 11:08
A teraz si predstav, ze si riaditel slovenskeho Telecomu a toto navrhnes na post-motem meetingu s nemeckym sefstvom.
O mesiac by si uz bol na pracaku.
|
|
Re: Hmmmm
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
14.5.2019 11:22
Skôr v blázinci.
Bol to ideálny deň na zmenu operátora. A ušetril by si 100eur ročne.
|
|
Re: Hmmmm
Od: zxcvbn
|
Pridané:
14.5.2019 14:19
A tou zmenou operatora by si si na Slovensku akoze pomohol?
Uz ta vidim plamenne argumentovat na prepazke O2 alebo Orange, aby ti dali lepsiu ponuku ako si mal roky u telecomu, pretoze maju dneska vypadok.
|
|
Re: Hmmmm
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
14.5.2019 14:30
Keby si chcel zmeniť teleodrbavača, dostal by si ešte lepšiu ponuku aj od telecomu.
|
|
Re: Hmmmm
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
14.5.2019 17:22
Presne tak. Najlepsie ponuky dostavaju odchadzajuci zakaznici, najhorsie maju dlhorocni verni :|
|
|
Re: Hmmmm
Od: bzano
|
Pridané:
14.5.2019 11:30
ak čakáš dôležitý mail na domene @stonline.sk či čo vlastne teraz telekom poskytuje tak je chyba u teba nie u nich
|
|
Re: Hmmmm
Od: ujo Tomas
|
Pridané:
14.5.2019 12:33
Nezastavujem sa Telekomu, ale su aj taki macochisti, co si daju svoje maily firemne do telekomu. Teda presmerovanie zo svojej domeny - mx zaznamy pre presmerovanie do telekomu. Oni tam nevedia nastavit ani spam filter. Minule som mal od nich malu posiadavku, tak mi povedali, ze oni to maju len v default a ze menit to nevedia. Sprosta to firma. Maily som riesil jedneho zakaznika, sam by som si takto zivot nezkazil telekomom.
|
|
Re: Hmmmm
Od reg.: quix_
|
Pridané:
14.5.2019 12:54
oni to menit pravdepodobne vedia, no nebudu to menit per-customer. to da rozum, najma ak platis nejake drobne.
|
|
Re: Hmmmm
Od: ano ano vynikajuco
|
Pridané:
14.5.2019 11:41
ked malo O2 vypadok, dostal som 3 eura ako kompenzaciu.
|
|
Re: Hmmmm
Od: Mxxl
|
Pridané:
16.5.2019 10:20
mne v o2 zle spracovali platbu za faktúru a vypli ma za to že som nezaplatil... ihneď som to riešil, zapli ma o 6 hodín neskôr a na nasledujúcej faktúre som mal úľavu -4€ a domov mi poslali o2 pero, o2 nálepky a kožený obal na telefón :)
|
|
Re: Hmmmm
Od: Daniel_Andrejko
|
Pridané:
14.5.2019 19:56
Na akom SLA si sa s Telekomom dohodol pri podpise zmluvy? Lebo ziadat cokolvek viac je naivne.
Vo vseobecnych podmienkach maju uvedene, ze ta z dovodu vyssej moci mozu odpojit. Bez toho aby ti boli povinni vyplatit cokolvek spat.
|
|
dost trapna kompenzacia
Od reg.: raketa
|
Pridané:
14.5.2019 10:34
dost trapna kompenzacia ktora ich nic nestoji ale ludom sposobili ovela vacsie problemy, na den zadarmo kazdy serie
|
|
DDOS x
Od: mmxxx
|
Pridané:
14.5.2019 10:34
Asi chcu odtestovat novy kompoment ci prezije extra napor, kym je este v 14 snovej zaruke na vratenie penazi.
|
|
Re: DDOS x
Od: ffdf
|
Pridané:
14.5.2019 12:20
kde si vzal kktinu že oDtestovať?...otestovať je správne.
Iné je ked chlapi po celodennej drine vyjdu zo serverovne a povedia: "my sme si už dneska svoje odtestovali"KUA!
|
|
Re: DDOS x
Od: sinister
|
Pridané:
14.5.2019 12:29
"chlapi ...celodenna drina... zo serverovne" :DDD real men :DDD
|
|
Re: DDOS x
Od: ffdf
|
Pridané:
14.5.2019 19:02
ale však to boli tí dvaja, čo sa v serverovni nadrbali a menili heslá! :-)
|
|
Re: DDOS x
Od: /dev/null
|
Pridané:
14.5.2019 13:48
alebo .... minule kolega odtestoval do Ruska...
|
|
Re: DDOS x
Od: Nsdajue
|
Pridané:
15.5.2019 7:48
Sak odtestovat je ked sa zariadenie testuje same. Otestovat, by ho testovali pracovnici Telekomu.
|
|
Re: DDOS x
Od: telesocialista
|
Pridané:
14.5.2019 13:44
este aj hokej bude, aj RTVS stream sa otestuje ci to opravili
|
|
Re: DDOS x
Od: asters
|
Pridané:
14.5.2019 13:53
RTVS stream je celkom v pohode, sem tam sa aj po desiatom refreshi chytil.
Len by mohol byť v 50fps a 1080px.
|
|
ultraradikalny empaticizmus
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
14.5.2019 14:08
Ale ved s vynimkou tych reklamnych blokov na teleportaciu priekazne je.
|
|
kompoltny diferencializmus
Od: syntaxterrorXX .XX®
|
Pridané:
14.5.2019 10:42
Snaha cestovať časom z piatka do piatka priekazne smerom dopredu alebo priekazne smerom dozadu počas týždňa priekazne nevystihuje podstatu priekazného výpadku.
|
|
SLA-5
Od: Asdf3
|
Pridané:
14.5.2019 10:47
Ako neviem co cakate. Ale najradsej by ste neplatili nic a potom mali kompenzacie vo vyske rocnej faktury. Nikde nemate SLA 100%.
|
|
Re: SLA-5
Od: Mak...
|
Pridané:
14.5.2019 11:17
Ano, nikto nema SLA, ale takmer celodenny vypadok kriticky dolezitej sluzby ako je telefon/data moze sposobit nemale problemy firmam ale aj ludom.
Zober si, ze ides na meeting / pohovor a niekde v strede Viene Ti vypadne GPS. Si proste v riti, bez debaty... Budes rad, ked sa vobec dostanes domov.
A Telekom Ti da jeden den free (ktory mas v pricipe tak ci tak predplateny).
|
|
ničivý praktik S005E002507
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
14.5.2019 11:28
Pokial firma, ktorej to moze sposobit nemale problemy, nema zalozne riesenie, ma zmysel iba pohovor na poziciu CEO, takze je to bez debaty priekazne tak ci tak.
|
|
Re: ničivý praktik S005E002507
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
14.5.2019 11:41
Prípadne priekazne tak či onak. A to priekazne.
|
|
Re: ničivý praktik S005E002507
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
14.5.2019 11:42
Prípadne iba priekazne. A to priekazne.
|
|
ničivý praktik S005E002508
Od: syntaxterrorX .XXX
|
Pridané:
14.5.2019 12:41
Prdlajs. Priekazne principialne nemoze byt iba priekazne.
|
|
Re: SLA-5
Od: ffdf
|
Pridané:
14.5.2019 12:03
...tak sa znova vyberieš do Viedne, otestovať či to
funguje :-)
|
|
Re: SLA-5
Od: telesocialista
|
Pridané:
14.5.2019 13:47
tak nam sa to stalo na dialnici v zahranici a tiez sme boli v riti, vsetci telekom, este stastie, ze tam bol jeden co mal ineho operatora
|
|
Re: SLA-5
Od: trololo
|
Pridané:
15.5.2019 10:24
Vsetci mali telekom a jeden mal ineho operatora? Veta hodna kapitana.
|
|
Re: SLA-5
Od: jahôdka
|
Pridané:
14.5.2019 15:18
ak je tvoja navigacia odkazana na telefonovanie/data, tak si uz priekazne v riti este pred tym nez vyrazis
|
|
Re: SLA-5
Od: leelo
|
Pridané:
14.5.2019 12:51
dalsi hejslovacik, co akurat na facebooku zdiela 'motivacne cytáťi' a na instagrame honi nad spoluziackami zo zakladky. nikdy nikde nebol, nema predstavu, ako veci funguju.
vies ako sa zivnostnik musi obracat, aby sa uzivil? ja som problem nemal, ja som sa dovolal z inej karty ineho operatora. ale mne sa nedovolali skoro cely den a to je problem. alebo si mam dat do kontaktov a na vizitku 4 rozne cisla pre kazdy pripad? na to sa ti kazdy vykasle. nedovola sa tebe, vola dalsieho v poradi. kamarad takto robi otvaracky, zabuchnute dvere a pod. robi ich niekolko denne, piatok, sviatok. pri tomto vypadku ich moc neurobil, hadaj preco. on mal internet, aj sa dovolal, ale jemu sa nedovolali. a prisiel o par penazi, ktore mu nikto nevrati.
ak nie si schopny veci pochopit aspon v takomto uzkom kontexte, tak si presne idealny zakaznik nasich operatorov. drz hubu a plat. ked to nepojde, prideme sa ti domov vysrat na koberec ako odskodne a este podakujes...
|
|
Re: SLA-5
Od: lololol
|
Pridané:
14.5.2019 13:32
Nie tak dávno sa dávali do kontaktov čísla Eurotel, Globtel aj pevná linka. Volania do inej siete boli drahé a ak si chcel, aby ti zákazník zavolal, tak si mal viac čísel. V čom je problém? V čase dual sim telefónov nepotrebuješ nosiť ani ďalší telefón a ako 2. číslo stačí predplatenka dobíjaná raz ročne.
Ak je problém dovolať sa na strane zákazníka, tak sa nedovolá nikomu. Ani tebe, ani konkurencii. Problém nevyrieši a ty o zákazku neprídeš. Dovolá sa, keď mu nabehne signál.
|
|
Re: SLA-5
Od: leelo
|
Pridané:
14.5.2019 14:19
tie casy separovania sieti su nastastie dost davno za nami. myslim, ze dost davno na to, aby som drzal aktivne 4 rozne cisla pri zivote. tak mam dual sim a budem mat dve aktivne karty. a ked vypadnu obidvaja, tak zas dalsia rada bude nosit 2 dual sim telefony, aby som pokryl 4 operatorov.
problem dovolat sa na strane zakaznika bol prave preto, ze ja mam operatora, ktory zlyhal. konkurencii sa samozrejme dovola za predpokladu, ze sam zakaznik nema telekom.
|
|
Re: SLA-5
Od: lololol
|
Pridané:
14.5.2019 15:44
Kedy naposledy vypadli naraz dvaja operátori? Ak vypadnú, koľko zákazníkov bude mať signál, aby ti mohli volať?
Ak je pre môj biznis dôležitý napr. internet, tak proste budem platiť konektivitu od 2 rôznych poskytovateľov. Ak ľahnú obaja naraz, tak prehodnotím, ako často sa to stáva, koľko ma výpadok stál a či sa mi oplatí mať aj 3.(4., 5. ...) poskytovateľa. To by si si ako podnikateľ mal vedieť spočítať. :)
|
|
Re: SLA-5
Od: slecna.l
|
Pridané:
14.5.2019 16:39
Kolko zakaznikov bude hladat dalsie cislo na toho isteho podnikatela, ked prve nefugnuje?
Nefunkcne telefonne cislo beriem automaticky ako zlu vizitku. Ked zhanam nejaky tovar alebo sluzbu, ktoru poskytuje viacero firiem, a v prvej mi nezdvihnu telefon, volam do dalsej.
|
|
Re: SLA-5
Od: hgfhf
|
Pridané:
15.5.2019 8:14
Tebe sa vzdy vsetci dovolaju? Nikdy sa ti nevybil telefon, nemal si obsadene,...
Dnes uz ficia aj ine sposoby komunikacie.
|
|
Re: SLA-5
Od: zxfzxz
|
Pridané:
14.5.2019 14:49
pekna psychologicka projekcia. Dakujeme, ze si nam napisal, ze honis na spoluziackami zo zakladnej. Nikoho ineho by to napdnut nemohlo
|
|
Re: SLA-5
Od: Asdf3
|
Pridané:
15.5.2019 20:07
Ked zivnostnik nema dostatok financii aby mu jeden den nedostupnosti cisla sposobil ze nebude mat co jest tak nech nepodnika. Alebo nech si to teda riesi dvoma cislami ako kolega spomenul internet ked ti na tom zavisi biznis.
Vies haluzne je, ze za vypadok elektriny nik odskodnenie nepyta.
To osobne si nechaj pre debatu do krcmy po 5tich pivach s borovickou. Ked nevies debatit inteligentne tak to radsej nerob.
|
|
Že kompenzácia
Od: Eric
|
Pridané:
14.5.2019 10:49
Nemalo sa to volať test siete a nie kompenzácia.
Hamba ľudia mali problémy, firmy ani nehovorím a oni robia s ľudí blbcov.
Tu ako kompenzácia malo byť nefaktúrované obdobie čiže by neprišla mesačná faktúra.
Toto je výsmech, nie kompenzácia.
|
|
Re: Že kompenzácia
Od: lenjaa
|
Pridané:
14.5.2019 12:50
hanba, Hamba ľudia,, robia s ľudí ... dostala aj slovenčina na frak
|
|
Re: Že kompenzácia
Od: Tretie Čoko Oko
|
Pridané:
14.5.2019 12:59
hamba od slova "hambáč". čiže hambáčoví ľudia mali problémen
|
|
5 znakov
Od: lololol
|
Pridané:
14.5.2019 10:53
Super kompenzácia pre všetkých, ktorí majú "nekonečné" paušály :D
|
|
12345
Od: 1139054258537
|
Pridané:
14.5.2019 11:08
Vypadok pol dna a ludia chcu zadarmo cely mesiac. To ze nechodili spravy a telefonaty je blbe ale stava sa.... nic nieje dokonale. Zasrana chamtivost slovakov vsetko im je malo. Keby telekom dal zlavu 5% tak by sa slovac smiala ze tak malo. Vsetko je vam zle, vsetko je vam malo ale nic pre to nespravite iba pindate. Jebla mentalita jebleho naroda
|
|
Re: 12345
Od: tslaX
|
Pridané:
14.5.2019 11:21
tu vobec nejde o chamtivost. cely den ti nefunguju sluzby, sposobi ti to kopec problemov a tak, ako ty nadavas na typicku slovensku chamtivost, tak ta kompenzacia je presne typicky slovenska, rozumej specificky trh.
ked som reklamoval nefungujuce veci v jednej appke cez google play pri aktivnom predplatnom (nefungovalo mi to 2 dni), vobec sa nepytali, nezistovali, nic. automaticky mesiac zadarmo. ked som mal v rakusku v priebehu jedneho tyzdna obcas drobne vypadky internetu (dohromady to mohlo byt za cely tyzden tak 20 minut), tak prisiel osobne zastupca providera sa ospravedlnit s flasou kvalitneho vina.
tu je uplne normalne, ze nieco nefunguje, ludia si pofrflu a potom nikto nic neriesi. a to tieto spolocnosti vedia, preto je ta kompenzacia uplne smiesna. par ludi si tu ponadava, par ich oznaci za chamtivcov a hotove. telekom spokojny.
|
|
Re: 12345
Od: 1234621346313
|
Pridané:
14.5.2019 14:25
Ak mas spolocnost ktora ma obraty v tisickach za hodinu alebo mozes mat straty pre vypadok v tisickach a nemas ziadnu alternativu k mobilu tak to je skvela firma. Toto su vyhovorky! 99.9% ludi co sa tu stazuje sa len nevedela dovolat rod. Prislusnikom koli nakupnemu zoznamu alebo inej chujovine..... ked sa ti pokazi auto v zaruke tal dostanes co? Nic, mozno nahradne zo servisu. A keci ze v rakusku to a to je pi.. zil som pol zivota v rakusku a zazil som rozne vypadky alebo nefungujuce sluzby a niktp sa z toho neposral nikto sa nestazoval ale slovaci vedia iba stazovat sa a frflat ale nic nespravia len prazdne reci a staznosti.
|
|
Re: 12345
Od: Buržuj/
|
Pridané:
14.5.2019 17:45
Špecifikum nášho trhu je aj to, že pokiaľ by si jednému zákazníkovi dal zaujímavu kompenzáciu, tak na druhý deň tam máš tisíc ďalších pozadujucich kompenzácie za všetko možné.
|
|
Re: 12345
Od: slecna.l
|
Pridané:
14.5.2019 18:28
Praveze Slovaci casto drzia hubu a neozvu sa, ani ked maju na nieco narok. Zo skusenosti - ak ma bezny clovek zmluvnu alebo zakonnu povinnost voci velkej firme, uradu, samosprave, vsetci si detailne kontroluju, ci je povinnost splnena. Ak ma nejake povinnosti velka firma, urad, samosprava, plni si ich ako chce/vie, a ak nahodou nezvlada, bezny clovek ma smolu, lebo sankcie, ak vobec existuju, sa uplatnuju zase iba medzi firmami a uradmi. A aj peniaze na ne vytiahnu nakoniec len od bezneho cloveka.
|
|
Re: 12345
Od: Mak...
|
Pridané:
14.5.2019 11:23
Sam si jebly a este aj pi*ujes na vlastny narod...
Nie kazdy pouziva telefon len na facebook a chujoviny. Firmy prisli o tisice eur, ludia sa dostavali do naozaj neprijemnych situacii, kedze telefon je dnes absolutna sucast zivota.
Nejaky free den je vysmech tym ludom, ktory zazili napr. vypadok GPS na neznamych cestach, pripadne ine prekticky extremne situacie.
|
|
Re: 12345
Od: asters
|
Pridané:
14.5.2019 14:56
Majú nosiť mapy.
|
|
Re: 12345
Od: ffdf
|
Pridané:
14.5.2019 23:11
však nevedeli, že GPS nevypadlo, tak sa všetci stratili s A-GPS...hihi :-)
|
|
Re: 12345
Od: slecna.l
|
Pridané:
14.5.2019 11:24
Reaguje marketingovy expert Telekomu?
Fakt je, ze Telekom JE drahy a clovek od nich ocakava urcitu kvalitu sluzieb. 8-hodinovy vypadok pocas pracovneho dna (pripadne dlhsi; podla komentov sa niektorym nedalo volat ani v sobotu) kompenzovat nejakym dnom volani zadarmo, ktore ma velka cast ludi tak ci tak predplatene, je ubohe. Zakaznik nemoze vyuzivat sluzby vtedy, ked potrebuje, ale zato moze volat cely den, ked mozno nepotrebuje?
|
|
Re: 12345
Od: Barbar Onan
|
Pridané:
14.5.2019 13:40
Zaujímavý pohľad, že keď je niečo drahé, tak to bude zároveň aj kvalitné :)
A pritom je cena len obyčajné rozhodnutie vedenia..
Ale čo sa čudujem, rovnako to funguje aj v iných, ťažšie posúditeľných oblastiach - napríklad pri víne. Zvýšiš cenu a hneď ľuďom viac zachutí, ak teda nie je fakt hnusné..
|
|
Re: 12345
Od: lololol
|
Pridané:
14.5.2019 13:50
Boli výskumy, že to naozaj funguje - ak ti povedia, že je víno drahé, hodnotíš ho ako lepšie.
A mimochodom na tomto je založený celý biznis s bio/eko/veggie, hipsterské kaviarne, luxusné oblečenie/kabelky/parfumy, ajfóny...
Ľudia si chcú priplatiť a firmy im to umožnia. :-)
|
|
Re: 12345
Od: asters
|
Pridané:
14.5.2019 14:55
Placebo efekt. Ale "bio biznis" nie je založený na placebo efekte ale na pestovaní rastlín s minimom herbicídov, fungicídov a pesticídov. Ceny sú vyššie pretože sú nižšie výnosy.
|
|
Re: 12345
Od reg.: joskob
|
Pridané:
14.5.2019 11:30
Na jednej strane máš pravdu že ľudia sú chamtivý hlavne Slováci a chceli by neviem aké odškodné ale na druhej strane si skús zaplatiť faktúru o 20 centov meneej ,alebo sa omeškať o jeden deň a to potom uvidíš tú chamtivosť a kompenzácie z ich strany.dvakrát sa mi stalo že mi prišla výplata neskôr a faktúru som uhradil o deň neskôr a hneď upomienka.prvýkrát ma rovno odpojili aj keď v tom okamihu už mali faktúru zaplatenú a musel som dva dni čakať kým ma znova pripoja.
|
|
Re: 12345
Od: lololol
|
Pridané:
14.5.2019 13:42
No vidíš, vtedy ťa odpojili na 2 dni, teraz ti nešli služby len pár hodín. Čo sa sťažuješ? Namiesto sťažností si mal dávno zmeniť operátora. :-)
|
|
Re: 12345
Od reg.: joskob
|
Pridané:
16.5.2019 21:30
Ja neplačem len som konštatoval ako sa správajú oni
|
|
Re: 12345
Od: 12345ganridbeodb
|
Pridané:
14.5.2019 14:18
Ne erim ze ta za jeden den omeskania odpojili iba ze by si bol pravidelny neplatic. Moj sused plati faktury pravidel e o 3-7 neskor a nic.
|
|
Re: 12345
Od: dgfdgdf
|
Pridané:
15.5.2019 8:20
presne tak. To, co pise urcite nieje pravda. Dost casto platim fakturu po tom, co mi pride upomienka a nikdy ma neodpojili.
|
|
Re: 12345
Od reg.: joskob
|
Pridané:
16.5.2019 21:33
Nie som pravidelný neplatič, stalo sa to dvakrát za 15 rokov čo som u nich. A to či mi veríš mám úplne u riti, ty budeš asi z tých čo veria Filckovi
|
|
Re: 12345
Od: asters
|
Pridané:
14.5.2019 14:53
chamtiv"í"
|
|
whatsapp hack - poprosime clanok
Od: NASA tem
|
Pridané:
14.5.2019 12:53
Kedy vyjde clanok s tym izraelskym spyware cez VOIP stack do whatsapp? Funguje na iOS aj Androide
|
|
Re: whatsapp hack - poprosime clanok
Od: Rabbi Schlomo Goldstein
|
Pridané:
14.5.2019 14:58
"Spyware" je skutočnosti proteccware, ktorý nás chráni pred attaccmi palestínskych a iránskych teroristov. Žiadna Izraelská spoločnosť, hoci aj súkromná by nikdy nezneužila tieto dáta na nekalé účely.
|
|
zas to nepojde
Od: Martin z Martina
|
Pridané:
14.5.2019 14:25
hahaha a bude pretazena siet a zas to nepojde :DDDD
|
|
Výpadok siete nerovná sa výpadku GPS
Od: gps
|
Pridané:
14.5.2019 15:05
Udivujú ma komentáre typu, že ľudia zostali na ceste a nevedeli kde, lebo nešlo GPS. Sa spamätajte ľudia, šak GPS by ti nešlo iba vtedy, ak by niekto sundal satelity z oblohy, alebo to USA vypli. To, že ti nejdú dáta, lebo nejde sieť je niečo iného, iba blbec vysí celý deň na dátach a iba nesvojprávny blbec sa nechá navigovať online a ešte v zahraničí. Šak si stiahni offline mapu a nejaká sieť a jej výpadky ti budú ukradnuté, alebo aspoň tu nepíš že nefungovalo GPS, lebo GPS s týmto nemá vôbec nič spoločného. A tým ktorý majú mailové schránky hostované na SK službách, ak vám už fakt nieto pomoci. Čo k tomu viacej dodať.
|
|
Re: Výpadok siete nerovná sa výpadku GPS
Od: Barbar Onan
|
Pridané:
14.5.2019 15:25
Stačí, že bude v blízkosti ruský prezident a hneď budeš podľa GPS na najbližšom letisku :)
|
|
Re: Výpadok siete nerovná sa výpadku GPS
Od: ergsdefgdfgfdg
|
Pridané:
14.5.2019 17:12
Z toho dôvodu je fajn nespoliehať sa len na navigácie, ktoré majú mapové dáta prístupné len online, ale mať v zálohe ešte jednu offline (napr here maps a pod).
|
|
Re: Výpadok siete nerovná sa výpadku GPS
Od: dsfsdfds
|
Pridané:
15.5.2019 8:03
Alebo pouzivat "klasicku" navigaciu, ktora by default offline. Alebo to sa uz dnes nenosi?
|
|
Re: Výpadok siete nerovná sa výpadku GPS
Od: spyje
|
Pridané:
17.5.2019 1:39
google maps maju offline navigaciu :)
|
|
pre redakciu DSL
Od: sekino
|
Pridané:
14.5.2019 17:08
mozte zistit v telekome ci sa ten bezplatny den tyka aj Pevnej linky ktora je zriadena cez mobilnu siet Telekom, co v podstate znamena ze mam SIM kartu v mobile na ktorej je cislo pevnej linky, ktoru mi takto zrusili kedze prekopali kabel na ulici a uz sa im to neoplatilo opravovat.
Dakujem
|
|
+50% cena dat.balicka
Od: peeticek
|
Pridané:
14.5.2019 20:39
a zaroven zdrazili cenu denneho extra balicka 1GB z 1e na 1.50e.. proste kkti, uz len mesiac a dovi dopo po 15rokoch..
|