|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5znak
Od: XMen
|
Pridané:
30.1.2019 12:36
Hmm takze to nebude pre mna problem kedze nemam TV.
|
|
Re: 5znak
Od: brunteles
|
Pridané:
30.1.2019 13:04
A si aj vegán? Ide tu o sledovanie akejkoľvek obrazovky.
|
|
Re: 5znak
Od: Ja.
|
Pridané:
30.1.2019 13:19
Ja TV nemám, ale do obrazovky pozerám veľa hodín denne. S vísledkm vskmu suh l sm
|
|
Re: 5znak
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
30.1.2019 14:08
Znečistený vzduch poškodzuje mozog detí trvale.
Najme PM2.5 z aut a kotle.
|
|
Re: 5znak
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
30.1.2019 14:35
Hlavne kotle v Polsku, tych je tam pozehnane :/
|
|
Re: 5znak
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
30.1.2019 14:53
Lenže keď si chudobný a kúriš uhlím tak si hlúpy.
Ale keď si kúpiš drahé dieselové auto, lebo benzín-plyn je pre teba dráhy tak si ....
|
|
Re: 5znak
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
30.1.2019 14:59
Tak si, ako v Polsku sa vravi, Passerati :D
|
|
Re: 5znak
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
30.1.2019 15:40
Passat w TDI - najlepšie ročník 89.
ten robí reklamu na seba sám, aktívne znižuje IQ a príčetnosť populácie.
|
|
Re: 5znak
Od: XMen
|
Pridané:
30.1.2019 22:41
Ano davam si sojove prasata.
TV je pre starsich ludi, ktorych bavi ohlupovanie a este si za to platia. Pre mna TV ako technologia skoncila.
|
|
Re: 5znak
Od: bitboy
|
Pridané:
31.1.2019 10:01
Rovnako sa da povedat, ze internet je pre mladších ľudí, ktorých baví ohlupovanie a este si za to platia. Nastuduj si nieco o teórii informačnej bubliny a potom pochopis. Internet je v tomto smere podstatne nebezpečnejší ako tv.
|
|
Re: 5znak
Od: Tribald
|
Pridané:
31.1.2019 11:13
To máš bohužial pravdu. Internet má avšak jednu obrovskú výhodu zaplatíš jeden poplatok a máš prístup ku všetkému a je len a len na Tebe ako ten internet využiješ. Napr. na youtube sa môžeš vzdelávať alebo pozerať priblblé videá a hlúpnuť.
|
|
Winnetou konica
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
1.2.2019 8:24
"Vďaka" Internetu sa učia už malé i tie väčšie deti do nejakých 30 rokov pekne osprostievať! Je to smutné, no akoby sme to nechceli zastaviť. Rubikova kocka mala svoje čaro, deti sa čosi naučili. Dnes len pohodliu a ako zabiť totálne všetok svoj čas, nič nerobiť a pozerať porno, kradnúť filmy a muziku, sťahovať hry, pozerať klamlivé videá na tube a podobne. A ešte kde je ebay, aby si kúpili do školy k projektu či obhajobe niečo hotové a to budú pretŕčať ako svoj výrobok. No hnus!
|
|
Maniak je kretén
Od: Tribald
|
Pridané:
1.2.2019 9:16
Zasa si nesklamal maniak. Kokotina jak mraky ako vždy
|
|
Re: 5znak
Od: XMen
|
Pridané:
31.1.2019 17:37
Ano ale internet sa da filtrovat co detom ukazes a co uz nie. TV mozes iba tak max. vypnut alebo prepnut na dalsi z tych par kanalov co mas. Na nete si vzdy mozes najst aj nazor druhej strany. Ale ano co sa tyka socialnych sieti tam ziadne vyhody nevidim. Kedysi za mojich cias to bolo o hladani novych ludi, ktorych by som v zivote nestretol. Dnes su na socialnych sietach vsetko iba ludia co sa aj tak poznaju a namiesto toho aby sa stretli fyzicky si kecaju cez net a vymienaju obrazky o tom, ze kto je vacsi idiot. Bohuzial
|
|
Winnetou konica / Ani nevedia spolu kominikovať ústami.
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
1.2.2019 10:10
Prídu 2 páry mladých trtkov do knajpy, miestneho podniku. Po čase si čosi objednajú. Niečo pijú a spolu ústami nekomunikujú, ale každý hladká svoj debilný mobil. A takto prakticky bez slov sedia aj 2 hodiny. Chorá doba.
|
|
Re: 5znak
Od: Makovnik
|
Pridané:
30.1.2019 13:22
Ak mas pod 5 rokov a dokazal si precitat tento clanok a napisat takuto peknu vetu, tak suhlasim, ucenie pre Teba nebude problem.
|
|
Re: 5znak
Od: XMen
|
Pridané:
30.1.2019 22:52
Ano mam uz viac ako 3.5 rokov. Nastastie moji rodicia sa mi venuju a nezbavuju sa ma pomocou TV. Naviac vedia ze nic vyznamne v TV nie je a neplatia vypalne vo forme penazi a casu straveneho reklamov.
|
|
Re: 5znak
Od: Adrique1
|
Pridané:
30.1.2019 14:11
rozhodne súhlasím, avšak iba pod podmienkou, že zobrazovacím médiom u vás sú dierkované štítky
|
|
Re: 5znak
Od: huble
|
Pridané:
30.1.2019 17:10
dajte si otazku ze na co ste tak vyuzili informacie z literatury vo vasom zivote a kolko krat.
|
|
Re: 5znak
Od: Ignacius
|
Pridané:
31.1.2019 9:57
Lol. Ty budes ine tupelo
|
|
Re: 5znak
Od: VGK
|
Pridané:
31.1.2019 9:35
To plati aj pre sledovanie monitora, resp. akehokolvek zobrazovacieho zariadenia...
Ked vidim ten pocet komentárov... everybody butthurt?
|
|
Hmmmmmmm
Od: Reikii
|
Pridané:
30.1.2019 12:36
Preto davam malemu druhu obrazovku aj za chrbat aby som to vybalancoval
|
|
Re: Hmmmmmmm
Od: chazar
|
Pridané:
30.1.2019 15:08
velmi dobry napad a na tej druhej obrazovke mozem pozerať porno...
|
|
klin klinom
Od: marekzt
|
Pridané:
30.1.2019 12:51
Zažil som aj jedného, čo povedal: "však jeho to prejde, preje sa toho". Jeho synovia sú dnes futbalisti, podpriemerní.
|
|
Re: klin klinom
Od: 33jkl33
|
Pridané:
30.1.2019 14:46
Čo sa považuje vo futbale za priemer. Zarobiť aspoň 500000€ ročne? Viac? Menej?
|
|
Re: klin klinom
Od: Ja.
|
Pridané:
30.1.2019 15:10
Za priemer sa vo futbale všeobecne považuje to, keď prídeš z fabriky rovno na ihrisko, tam dojebeš čo môžeš a potom Katu z vedľajšej dediny vytrtkáš za tribúnou.
|
|
Re: klin klinom
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
30.1.2019 18:08
Ja by som čakal, že priemerný futbalista dostáva tak minimálku. Ani tých pár brutálne preplatených trkvasov to nevytrhne.
|
|
......
Od: .....
|
Pridané:
30.1.2019 12:55
Dvojrocne deti niesu este prilis male na to aby vobec take zariadenie pouzivali a sledovali? Skor by to asi hodili o zem. :/
|
|
Re: ......
Od: brunteles
|
Pridané:
30.1.2019 13:07
Chyba! Práve mrňúsom to dnes rodičia capnú do ksichtu, nech sa učia škúliť už od útleho veku a neotravujú.
|
|
mp2.5 častice poškodzujú mozok detí trvalo
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
30.1.2019 14:17
Takže to dobehli.
Tablet len oneskorí vývoj dieťaťa.
Oveľa horšie je keď sú rodičia retardovaný npr. z nedostatku kyslíka lebo fetujú NOx
to nerozchodíš.
Navyše nedá sa vylúčiť, že hlúpi rodičia dajú svojim deťom tablet a keby im ho nedali boli by ešte hlúpejšie po rodičoch.
|
|
Re: mp2.5 častice poškodzujú mozok detí trvalo
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
30.1.2019 14:38
Ale tych NOx fetakov je tu teda pozehnane. Najhorsie je, ze to musime s nimi fetovat vsetci.
PS: stale lepsie ako v Polsku, ale aj tak zle.
|
|
Re: mp2.5 častice poškodzujú mozok detí trvalo
Od: Kvak
|
Pridané:
31.1.2019 14:14
Samý vyjebaný mudrlant to tu je zas, čo ešte nevidel piču, ale bude mudrovať o tom, kto je hlúpy a kto múdry rodič. Krása.
|
|
Re: mp2.5 častice poškodzujú mozok detí trvalo
Od reg.: zatvor_Rit
|
Pridané:
31.1.2019 20:51
Neviem otom, že by vaginu trepalo tykadlom pozerať.
Ale aj tak som sa urazil.
|
|
Re: ......
Od: comma
|
Pridané:
30.1.2019 15:41
veru nie sú. 16 mesacná vie čmajznúť mobil zo stolíka a stláčat bočné tlačidlá. Občas sa jej podarí spraviť screenshot, reštartovať a vypnúť. A vypnutý ju už nezaujíma. A raz aj video natočila a selfíčka si porobila.
|
|
.....
Od: 7775665854
|
Pridané:
30.1.2019 12:59
Samozrejme. Čím viac hodín strávi dieťa za TV tým menej úspešné (rozumej výška platu) a vzdelané bude v dospelosti. A to nie je výmysel z brucha ale výsledok 20-ročnej štúdie. Takisto deti, ktoré dostali zdarma tablety mali horšie výsledky v škole (hry). Zdroje si dohľadajte v knihe Digitální demence.
|
|
Re: .....
Od: yay
|
Pridané:
30.1.2019 13:23
to je vysledok korelacie, nie kauzality. Zdroje si dohladaj v Blueprint: How DNA Makes Us Who We Are od Robert Plomin.
Taktiez bolo ukazane, ze deti ktore viac robia s mobilom (2-rocne) tak maju ovela lepsiu motoriku ako deti, ktore sa s mobilom/tabletom nehraju.
|
|
Re: .....
Od: ...
|
Pridané:
30.1.2019 13:27
Plati, ze vsetkeho vela skodi praktikcy vo vsetkom. Riesenim vsak nie je uplne obmedzenie na nulu, ma to tiez svoje dosledky.
|
|
Re: .....
Od: juAhele
|
Pridané:
30.1.2019 14:23
Ja som bol decko socializmu, ale aj napriek tomu decko az nechutne moc odchovane na TV , satelite a VHS paskach. Non-stop. Dokonca som sa z rozpravok naucil nemecky. Co som videl v bedni to som kreslil. Skolku som nejak prezil skladanim chevy a lega. Logopedicke problemy. Tazky introvert. Kreslil som si cez hodinu svoje ozubene koliecka, mechanizmy. V druhaku na zakladke ma rodicia poslali doktorovi lebo som bol podla nich a ucitelov "spomaleny" a tam mi zistili ze mam bradypsychiu, ale iba raritnu motoricku formu a velkym tlacenym pismom tam mam napisane ze som nadpriemerne inteligentny(co je protichodne k bradypsychii). Som sa nedavno bavil s jednou doktorkou o tomto a mi povedala ze aspergera asi nemam a ze v dnesnej dobe by mi taku zavaznu diagnozu akou je bradypsychia urcite nedali. Lebo je uz uplne bezne ze su decka extremne nemotorne. V rannych 90-tych rokoch bolo take cosi vylucne priznakom nejakej zavaznej neurotickej poruchy.
|
|
Re: .....
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
30.1.2019 14:29
ja si myslim ze si mal skor nieco ako poruchu pozornosti. Toto maju decka ktore pocas celeho svojho kratkeho zivota na svete pozeraju TV, tablety, mobily... proste cumia do displeju a idu tam rozpravky, atd. rychlo sa menia sceny, farby, svetielka... tieto deti su zvyknute na okamzite zmeny scen a strihy... Potom ked nastupia do skoly, tak je tam jeden pajác ucitel ktory monotonne rozprava celu hodinu. Na to take decko nieje zvyknute a v podstate ho to nudi a nedokaze sa na toho pajaca sustredit a myslienkami je niekde v Narutovi alebo Pokemonovi. Potom sa tomu pajacovi zda ze je to decko spomalene ked nereaguje.
|
|
Re: .....
Od: juAhele
|
Pridané:
30.1.2019 14:48
Aj to je to mozne, vtedy ale psycholog s takouto formou nepozornosti asi nemal moc skusenosti.
|
|
Re: .....
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
30.1.2019 14:50
najlepsi psycholog je kazdy sam pre seba, pretoze ty jediny vidis do svojej mysle. Ty sam si mozes najlepsie analyzovat svoje myslienky a historicke priciny preco vznikaju.
|
|
Re: .....
Od: juAhele
|
Pridané:
30.1.2019 17:59
Tiez som podobneho nazoru.
|
|
ultraradikalny faktizmus
Od: syntaxterrorXX. X
|
Pridané:
30.1.2019 19:21
Presne tak. Pre vedecke potreby i vyuku psychologie je ale zakladom myslienku dostatocne zhmotnit, aby spravnost analyzy bola overitelna i nezavislymi autoritami.
Preto napriklad jogini, schopni dokonale ovladat svoje telo, umoznuju analyzu obsahu svojich plienok priekazne sirokej vedeckej obci.
|
|
Re: ultraradikalny faktizmus
Od: Blee
|
Pridané:
30.1.2019 20:45
trapne
|
|
Re: .....
Od: yay
|
Pridané:
30.1.2019 15:07
A to mas aj dokazane nejakym vedeckym vyskumom, ale sa ti zda, ze tak by to malo fungovat?
|
|
Re: .....
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
30.1.2019 15:22
prisiel som na to pozorovanim okolia
|
|
Re: .....
Od: yay
|
Pridané:
30.1.2019 17:08
OK, kolko deti si takto pozoroval? Ako si zistil ako dlho pozeraju telku a ake programy pozeraju? Ako si vylucil, ze nie pozeranie TV, ale napriklad poruchami spravania, genetikou, alebo malymi moznostami sportoveho vyzitia? Porozoval si aj skupinu deti, ktora pozerala vela TV a zaroven vela sportovala?
|
|
Re: .....
Od: dj_v
|
Pridané:
31.1.2019 8:17
a fičal si si na heráku?
|
|
Re: .....
Od: Fako
|
Pridané:
30.1.2019 20:44
Staci pockat, kym sa taketo decka stanu tymi pajácmi... ;-)
|
|
Re: .....
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
30.1.2019 21:30
Je nutne si uvedomit ze keby na mobiloch a PC(alebo TV) boli logicke vychytavky a ucebny obsah(trebars ako nahrada papierov, zositov, ucebnic...) miesto nasilnickych super-hero anime sraciek, tak ziadne decko do nich cumiet nebude a pojde von. Deti a mladez spravidla hladaju isty vzor, ktory ma iste spolocenske uznanie a je pre okolie respektovanou autoritou, chcu byt ako tato autorita, v minulosti to boli rodicia, ucitelia, pripadne starsi surodenci, susedia...atd teda realni ludia. Dnes su to fiktivne postavy z CGI filmov a animovanych rozpravok a hier, ktore disponuju znacnymi nicivymi silami a nerealnymi fyzickymi a mentalnymi schopnostami - skratka neporovnatelne s realnymi ludmi, a preto deti radsej myslia v skole na kokotiny a miesto rodicov pocuvaju virtualne charaktery co im davaju questy a vydrzia do toho cumiet hodiny bez prestavky, pretoze sledovat ich fiktivnu autoritu je pre nich mimoriadne lakave.
|
|
Re: .....
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
31.1.2019 9:19
Presne tak. Deťom by sa mal riadne cenzurovať obsah ktorým si kŕmia mozog. Hlavne vymeniť treba jebnuty zbytočný obsah za nejaký prospešný a náučný. Keď rozprávky tak “byl jednou jeden život/vynalezce/objevitel” a podobne.
|
|
Re: .....
Od: ded0_jozef
|
Pridané:
31.1.2019 13:53
A kto im to ma asi cenzurovat? Ved jasne ze chyba je v rodicoch, rodicia su zodpovedni za zdravy vyvoj svojich potomkov. Chybu treba hladat v osvete rodicov a v ich podpore. Volnocasove aktivity su v dnesnej dobe take drahe, ze pri dvoch detoch musia obaja rodicia zarabat nadpriemerne, aby ich dokazali poplatit a nezbankrotovat. a to este nehovorim o cenach sportovych potrieb pokial sa dieta zaujima o sport. Stat nic take nepodporuje a preto je pre mnohych rodicov vychodisko zapnut dietatu TV alebo strcit do ruk telefon nech maju aspom chvilu pokoj a neriesia, ci to dieta prospieva, alebo nie, lebo tento vydrbany system neriesi ako si to zariadite ale caka ze to urobite.
|
|
Re: .....
Od: slecna.l
|
Pridané:
31.1.2019 10:31
Pamatam sa na tie casy, ja som chcela byt princezna a vydat sa za Winnetoua. Fakt si mal za vzor niekoho z tebou vymenovanych respektovanych autorit?
|
|
Re: .....
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
31.1.2019 21:10
Hej, samozrejme za tinedzerskych casov som tiez drvil rozne hry a tie fiktivne postavy a pribehy v nich s tym rozhodne mali daco spolocneho
|
|
Re: .....
Od: ruter1
|
Pridané:
31.1.2019 23:10
Pozor toto neni zena ale tlsti spoteny admin z chlpatou ciarou od pupku dole a zo skrkatkom na slipoch! Takito onanuju na nocnej a pisu na azete ze su chutnucka1, samicka2 a pod!
|
|
Re: .....
Od reg.: miggg
|
Pridané:
1.2.2019 8:28
Taketo vyznania si setri na MDŽ...
|
|
Re: .....
Od: yay
|
Pridané:
30.1.2019 13:29
Napriklad podobna studia v UK nezistila podobne neziaduce ucinky (https://bit.ly/2CNqAqX) a skor ukazuje smerom, ze deti mali menej moznosti ako sa socializovat alebo hrat a to bolo vyplnene sledovanim TV (alebo tabletov a pod.).
|
|
Re: .....
Od: 33jkl33
|
Pridané:
30.1.2019 14:53
Zato je na Africkom kontinente toľko "učencov" a preto tam majú tak "vysoké" priemerné IQ.
Na tento text nereagujte lebo po jeho dopísaní idem vyhodiť monitor do koša. Pre istotu.
|
|
Re: .....
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
30.1.2019 18:08
Ů, takže najnovšie sa úspech meria výškou platu :D
|
|
ach, mít tak Liysbetinů hlavu, a tie 3 Weinnerstromove miliardy
Od: LytaRyta v nesnázích,živorící
|
Pridané:
30.1.2019 19:56
odjakživa
sa meria ..výškou príjmů ;S :(( ;/( ;//
|
|
Korelacia nie je implikacia
Od: slecna.l
|
Pridané:
30.1.2019 13:04
Ta studia je prezentovana domyslavym sposobom; ich zistenie moze pokojne znamenat, ze deti, ktore zaostavaju v uceni, byvaju viac fascinovane mediami a venuju ich sledovaniu dlhsi cas.
|
|
Re: Korelacia nie je implikacia
Od: 33jkl33
|
Pridané:
30.1.2019 15:06
Súhlasím. Nakoniec tam možno bude taká kontroverzná vzájomnosť ako medzi Drontom a Sideroxylon grandiflorum.
|
|
TV a deti
Od: ignacius
|
Pridané:
30.1.2019 13:13
Štvorročná dcéra ma 20 min na večernú rozprávku na tablete. Viac nič. TV sme vyhodili už dávno. Máme viac času na seba. Cez deň s deťmi večer so ženou. Viem že to s tou TV je nové "ja som vegetarián" ale naozaj je to prospešné ako pre rozvoj deciek, tak aj pre dospelých a rodinu. Radšej si občas zájdeme do kina.
|
|
Re: TV a deti
Od: mor_PH_eus
|
Pridané:
30.1.2019 13:20
som rád, že si si vybral túto pilulku <3
|
|
Re: TV a deti
Od: slecna.l
|
Pridané:
30.1.2019 13:58
Tak by este mali spravit studiu, ako ovplyvnuje schopnosti jednotlivca cas straveny s rodinou a pribuzenstvom. Aby to nakoniec nedopadlo horsie nez telka!
|
|
Re: TV a deti
Od: Ficiak
|
Pridané:
30.1.2019 14:18
Zalezi z koho sa sklada tvoja rodina vs co sledujes v TV. Ak mas v rodine ozranov a rozoberate, do ktorej krcmy sa pojdete zajtra nadrbat tak je lepsie sledovat nejake dokumentarne TV. Ak mas ale vzdelanych pribuznych ale netravis s nimi cas a miesto toho sledujes Farmu... :D
|
|
Re: TV a deti
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
30.1.2019 14:21
vela casu straveneho s rodinou rozbija rodinu, pretoze vsetci rodinni prislusnici sa "prejedia" jeden druhym. Nemyslim to kanibalisticky, ale ze tie vztahy sa stanu stereotypnymi, repetativnymi a nezazivnymi. Muz a zena si na veceri nemaju co povedat. Preto treba kazdy den ignorovat svoju rodinu aspon 10 hodin, bud pobytom v praci, alebo sa chlap musi niekde schovat a riesit si svoj biznis.
|
|
Re: TV a deti
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
31.1.2019 21:40
Toto je bohuzial casty a typicky priklad dysfunkcnej rodiny, mnohi su ludia su tou svojou rodinou posadnuti natolko ze cele jej fungovanie znacne narusaju, potom sa cuduju ze ich deti alebo aj partner(ka) sa zdekuju pri prvej moznosti kedy sa to da a dokym to urobit nemozu tak ziju dvojity zivot.
|
|
Re: TV a deti
Od: 33jkl33
|
Pridané:
30.1.2019 14:56
Myslíš niečo ako u Borgiovcov? Tam sa to príbuzenstvo malo rado až príliš. :D
|
|
Re: TV a deti
Od: Ignacius
|
Pridané:
30.1.2019 15:33
Neviem. Nemam pocit, ze by sme sa seba prejedli. Praveze skor naopak. Sme spolu 10 rok. A ked sa detom venujes, je to na nich vidiet. Mala zacina citat cele slova a pochopila pocitanie do hocikolko.
|
|
Re: TV a deti
Od: MladyPanko
|
Pridané:
30.1.2019 22:57
Gratulujem, berte si priklad.
|
|
Re: TV a deti
Od: XMen
|
Pridané:
30.1.2019 22:55
Mozno dopadne zle ked sa z TV nedozvie kto je in a kto je cele-v-rita a co si ma mysliet.
|
|
Re: TV a deti
Od: Robo10111
|
Pridané:
30.1.2019 15:43
Ja som po 5 rokov kupil predplatne znova na tv kanaly, lebo bol tlak ze treba pozerat na sviatky :D a s hrozou som zistil ze okrem dobrych filmov v TV nic normalne nedavaju, dokumenty uplne prizemne jak pre retardov, zabavne relacie kde sa smeju sami na sebe, 3/4 kanalov uplne vyplachy typu fashion, music, 24/7 videa o mackach, vestenie atd a to nevravim o tom bombardovani reklamami, to je nenormalne ze zacne film konecne po 15 minutovom reklamnom maratone a po uvodnych titulkach filmu znova reklama na 10 minut. TV jedine na pustanie filmov.
|
|
Re: TV a deti
Od: Ignacius
|
Pridané:
30.1.2019 15:51
Ved to. Z TV sa stal totalny vymielac. X dochodcov sleduje telku cely den. Normalne ich lutujem.
|
|
projektor
Od: McUH
|
Pridané:
30.1.2019 14:00
Z výskumu vyplýva, že malým deťom treba kúpiť projektor.
|
|
ultraradikalny faktizmus
Od: syntaxterrorXX. X
|
Pridané:
30.1.2019 14:25
Najhrozivejším z výskumu vyplývajúcim scénárom je priekazne eventualita, že takto ovplyvnené deti nebudú schopné správne vyplniť formulár žiadosti na pridelenie ku sledovaniu nasledujúcej generácie pripravovaných dotačných výziev.
|
|
Re: ultraradikalny faktizmus
Od: blee
|
Pridané:
30.1.2019 16:32
trapne
|
|
Re: ultraradikalny faktizmus
Od: Sisaa
|
Pridané:
30.1.2019 20:56
Dlhodobo...
|
|
\"chudobný *Obyčejný\" človek = hotová opica\"
Od: LytaRyta v nesnázích,živorící
|
Pridané:
30.1.2019 19:00
njn, ked budú vela kukat na tie hezké, chytré (anime) seriály (aaj zopár filmů), z dílny, a anime studia mistra Leiji.Matsumota
*..a ešte krajšie *All LeijiMatusmoto´s ladies,
nj, všetky tie jeho slečny a dámy a´lá *Mucha
tak sa tiež nedostanú, jako já, ani na toho úplne "najmenšíeho, "najnižšieho teamleadrea, nikde ani jen na "juniorskú pozici do administrativy firem, výr.podniků, resp. vôbec nikde, na co jen trochu slušnú, /pohodlný flek...
eh, radši nech si tie decká užijú posedenia v teple, pri tv, /pc - ked budú (marne) blúdit od 1 firmy k druhe, od 1 "pohovoru k druhému, -resp.od ničeho k ničemu, si ešte užijú, severák a mráz je ostrý... ;// :((
a ledový vítr, studený vichr rychle vycucá všetky síly z cloveka.. ;( :/( :/
|
|
Re: \\
Od: McUH
|
Pridané:
31.1.2019 9:23
Hej, troška sebavedomia by nezaškodilo.
Popracuj na komunikácii. Ak budeš komunikovať takto, tak ťa nevezmú nikde, kde treba aj komunikovať (s klientom či v rámci tímu), čo sú takmer všetky lepšie pozície.
Skús na začiatok väčšie spoločnosti/oddelenia, kde všetka zodpovednosť nie je len na tebe. Podmienky sú obvykle horšie, ale niekde tie skúsenosti musíš nabrať.
Good luck!
|
|
nemam predstavu
Od: anemasto
|
Pridané:
31.1.2019 15:25
na toto studiu nepotrebujem, ale zas cele dectvo som presedel za PC a okem toho, ze mi to pokazilo oci a chrbat, tak nemam sa zle. No teraz tie prachy investujem do zdravia, takze sa mam tak, ako keby tam ani nesedim, je to vzdy narovnako.
|
|
Treba sedlakov
Od: Okažmura Kamikadze
|
Pridané:
31.1.2019 16:49
Niekto musí robiť aj povolania, ktoré sa spájali s tupcami. Nie každý v kancli. Dneska sa debili strašne zachraňujú a nechcú robiť primitívnu robotu.
|
|
Re: Treba sedlakov
Od: slecna.l
|
Pridané:
1.2.2019 12:06
Veru, v celej Bratislave nema kto odhadzovat sneh.
|
|
Re: Treba sedlakov
Od: Zmia ~abs.Vysoka Skola Zivota
|
Pridané:
1.2.2019 13:30
Sa roztopi,
zachvilu..
|