|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
...
Od: ...
|
Pridané:
10.7.2006 22:48
jednim slovo pre tento navrh.
Zamietnute.
|
|
jeremy
Od: jeremy
|
Pridané:
11.7.2006 9:18
tak tak, premenujem mp3 ako bmp a veselo zdielam dalej...
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
11.7.2006 9:43
Viac možností:
*.bpi
*.ria
*.fck
|
|
LOL
Od: LOL
|
Pridané:
11.7.2006 10:44
K tomuto bude presne len jedno riesenie proste sa budu mazat koncovky a bude to a mozu si .....!
|
|
tom
Od: tom
|
Pridané:
11.7.2006 16:24
to ste teda moc mudrej kase nepojedli
v p2p sietach sa veci identifikuju podla rozlicnych hash a ked mas nieco, co nepoznaju, mozu si to nakoniec od teba stiahnut
|
|
Pankopf
Od: Pankopf
|
Pridané:
13.7.2006 20:22
-------------------------------------------------
Pozrite si toto: http://t-com.yw.sk/
-------------------------------------------------
T-Com net odpájačka :D
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
10.7.2006 22:54
Na to, ze nezdielam mi to je jedno.
Ale treba uznat, ze British Pornographic Industry ma pravdu. Ked ludia stahuju miliony mp3ojcov, naco im to je? Ja by som to nevedel pocuvat tolko. Ked chcem hudobny mix, dam si net-radio. Co sa mi paci, to si raz za rok kupim. A preto, aby som si to mohol kupit, mam dost inej roboty, nez stahovat music a pod. Co vy na to? (Uz sa tesim...)
|
|
-0-
Od: -0-
|
Pridané:
10.7.2006 23:05
No niekto pocuva aj viac ako jeden album za rok... a dokonca aj ked pracuje...
|
|
DJovic veliky... STAR
Od: DJovic veliky... STAR
|
Pridané:
11.7.2006 8:01
lenze za chvilu ked to bude takto pokracovat tak za to net radio budu chciet aby si im zacal platit... cize je to dost na piiip... ved tu nejde len o tracky tu ide a vsertok zvuk siriaci na netom lebo nieje zaplateny.. to znameny ze aj sety nahrate v kluboch na akciach prezentacie DJov su porusovane zokonom... ale pritom som si tie dosky riadne kupil a zaplatil ale nesmiem to niako prezentovat lebo porusujem zakon lebo si to ten druhy nezaplatil tak to nema pravo pocuvat... kurnik dava vam to logiku??? tak potom ked si kupim dajak album a mam doma rodicov tak ich musim prinutit aby si ten abum kupili tiez aby som neporusil zakon pri reprodukcii... no NIEJE TO NA HLAVU??? JE TO TAK V LICENCNYCH USTANOVENIACH.... ujovina jak traky
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
11.7.2006 9:47
Chcelo by to presťahovať celú rodinu Bin Ladina do USA, a to vrátane bratrancov, sesterníc, svokrov a ostatných blízkych príbuzných. Potom by nemali starosti s chujovinami, ktoré majú na svedomí väčšinou USA a potom ostatné štáty a EÚ sa po nich opičia.
|
|
miso
Od: miso
|
Pridané:
11.7.2006 16:16
A co chces zadarmo vsetko? Ty za svoju pracu, ktoru odvedies, tiez nedostanes nic? Alebo ti ju pred tvojimi ocami beztrestne ukradne tvoj kolega? Uvedom sa. Ved na tom niekto pracoval, tak chce za to odmenu? Ak je jeden album interpreta na hovno, dalsi si nekupis a on krachne? A nikde nie je povedane, ze nemozes sirit hudobny obsah. Ty ho sirit mozes, ale iba na sukromne uceli a zadarmo, a taktiez ho nesmies poziciavat. To znamena, ze rodicia ho kludne mozu pocuvat, len si tu dosku nesmies vziat na nejaku Love Parade a nech ju tam pustaju. Chapes? Ale asi je to moc zlozite na tvoju inteligenciu.
|
|
antiVISTA
Od: antiVISTA
|
Pridané:
11.7.2006 16:55
Lenze ked si niekto za blbu pesnicku ktora sa aj tak hra v radiach vypyta nekrestanske peniaze a napisem to otvorene TIE PESNICKY JEDNODUCHO NIESU HODNE SVOJEJ CENY ZA KTORU SA PREDAVAJU. Za tu hudbu aj tak platis uz teraz, ci uz ju pocuvas alebo nie a to iste je aj s televiziou, kedze mas povinnu platbu za tv a rozhlas. A este nieco ti poviem, ze tie pesnicky sa daju rovnako dobre nahravat z radia rovno do MP3 formatu a netreba ti k tomu ani internet. Cely tento bullshit nieje o tom ze ci sa tym dehonestuje dielo autora a jeho dusevna praca, ale o tom ze producentom je smutno za tymi obrovskymi ziskami ktore sa dosahovali z predaja hudobnych nosicov v minulosti.
|
|
misogsk
Od: misogsk
|
Pridané:
11.7.2006 18:26
Ak pesnicka nie je hodna tych penazi, tak preco si za nu platis? Ak je taka zla, preco ju pocuvas? Ved ak sa mi nejaka pesnicka paci potom za tie prachy stoji nie? Nie som sice zbehly v cenach na Itunes, ale vychadza to lacnejsie ako keby si kupoval cely album. Pravdou, ale zostava, ze majoritnu cast prijmu si nechavaju producenti a interpreti nemaju skoro nic, ale to je problem obchodno-pravny.
Tu nejde naozaj o dehonestaciu niekoho diela.
Ale vezmi si, ze obrovske prijmi maju aj automobilky a povies si ze taka Skoda Octavia( elegance) nie je hodna tych 800000SKK tiez tam nabehnes v kukle a ukradnes ju? Ty tym prispevkom na rozhlas a TV neplatis len tie pesnicky, ale aj redaktorov a moderatorov, bez ktorych by neboli napr. sportove prenosi, alebo dopravny servis, takze nemas pravdu.
Je to strasne vela dat tolke prachy za album najma ak maju jednu dve pesnicky, o ktorch vies, ze su dobre a pytas sa co ten zvysok? Maju si dat na net ukazky a bolo by. Vybers si co chces a potom kupis.
Je jedno ci tahas MP3 z netu, alebo vykradnes banku princip je stale ten isty- Je to kradez a o to tu ide.
|
|
tomo
Od: tomo
|
Pridané:
11.7.2006 20:50
tak s tym rovnakym principom by som nesuhlasil - netvrdim, ze stahovanie MP3 je legalne a spravne, ale nie je to kradez v pravom slova zmysle. Ak ukradnes oktaviu, alebo vykradnes banku tak tak oktavia, alebo tie peniaze niekde chybaju. Ale ak "ukradnes" pesnicku, tak nikomu nechyba - ty si si ju jednoducho skopiroval. (preto sa nehovori kradez, ale porusovanie autorskych prav)
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.7.2006 22:46
Toto je bezny nazor cloveka ktory fakt nicomu nerozumje (a bohuzjal taky nazor ma veeela ludi) ta pesnicka nikde nechyba, ale zisk z nej chyba... a ak chces tvrdit ze za tje penjaze by si si ju nekupil, takze ani penjaze by im nechybali tak to si fest na velkom omyle, povedz mi kolko mas mp3jek na disku??? 1GB?? 2GB??? 10 GB??? a kolko z nich mas legalne??? a ak by si nemal moznost ich ziskat nelegalne, chces povedat ze by si nepocuval vooobec zjadnu hudbu??? ze by si si ani jediny album nekupil??? lebo tomu neverim, proste okradas spevakov a naprjek tomu ze ta pesnicka, tych par jednotjek a nul nikomu nechyba, ale zisk z ich produkcie chyba a to nevyvratis...
|
|
blondy
Od: blondy
|
Pridané:
12.7.2006 9:41
kurca, preco sa producenti nemozu uskromnit?? preco chcu mld. zisky??? ten kto chce si kupi a kto nie, tak nic.
este okrem toho, ako vedia, ci ta pesnicka nebola nahrata z radia?? a preco vobec buzeruju ludi, ze maju nelegalne audio nosice, ked si ich mozu nahrat z radia alebo z TV?!
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
13.7.2006 21:42
nebuzeruju ze ich maju... mozes ich mat, nesmjes ich vsak dalej sirit...
|
|
antiVISTA
Od: antiVISTA
|
Pridané:
11.7.2006 21:25
Ziadna kradez to nieje. Len producenti by strasne chceli aby to bol tazky zlocin a aj sa tak k tomu pristupovalo. Precitaj si aspon este 5x to co som napisal a mozno tomu pochopis. Ale asi skor nie, lebo nechces (alebo niesi schopny). Pripisovanie takejto nemiestnej hodnoty veciam ktore si ju v skutocnosti nezasluzia je sposobene dlhorocnym marketingovym oblbovanim zo strany vydavatelstiev. Je to zial fenomen ktory je cim dalej tym badatelnejsi - ludia nepoznaju ani priblizne skutocnu hodnotu veci (nehovorim len o fyzickych veciach). Ked nieje nelegalne spravit si MP3ku tej istej pesnicky z internetoveho radia alebo TV karty ale stiahnutie tej istej skladby v tom istom formate z P2P siete uz trestne je (alebo by si to aspon niektori jedinci strasne priali) to sa mi zda trocha pritiahnute za vlasy. A ked si nejaka spolocnost mysli ze si vsemoznymi zbranami proti tomu pomoze, tak sa strasne myli. Je to ako ked Don Quijote zapasil s veternymi mlynmi.
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.7.2006 22:52
tak za 1. kradez to je, precitaj si moj predchadzajuci prispevok
za 2. nevjem kde si cital ze skopirovanje hudby z radia ci telky a jej nasledne sirenje njeje trestne
za 3. nevjem ako inde, ale minimalne u nas na Slovensku njeje stahovanje hudby trestne, ale trestne je jej poskytovanje (cize ak ty ju zdjelas tak ju poskytujes)
za 4. tje ceny su take, pretoze ich nikto nekupuje, kazdy ich "kradne" a preto musja ceny prisposobit aby mali aspon aky taky zisk, ved keby sme teraz kazdy jeden zacali hudbu kupovat nje kradnut, ceny by poklesly minimalne o 50%
a za 5. tjeto spolocnosti a vydavatelstva si penjaze za hudbu beru rovnako ako napr STV (ktorej platis len za to ze mas TV) tym, ze urcite percento z kazdeho cisteho nosica (CD DVD atd) ktore kupis ide im, pretoze sa vyhovaraju ze "ale ved ty si na ten nosic mozes napalit nasu hudbu, mame pravo na zisk" a to je jediny sposob o ktorom vjem ze okradaju ludi, pretoze aj ten kto si kupi ciste CD aby na neho napalil rodinny album zaplati tymto spolocnostjam...
|
|
kozec
Od: kozec
|
Pridané:
11.7.2006 23:19
ad bod 4: Clovece ty si sa zblaznil :-D
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
13.7.2006 21:44
nje, tak to je... v dnesnej dobe maju producenti najvacsi zisk z melodii do mobilov. Pritom melodii v mobiloch je njekolko stonasobne menej nez melodii na diskoch, CDckach a DVDckach ktorymi ludja disponuju... Cim to asi je?
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.7.2006 22:55
tak za 1. kradez to je, precitaj si moj predchadzajuci prispevok
za 2. nevjem kde si cital ze skopirovanje hudby z radia ci telky a jej nasledne sirenje njeje trestne
za 3. nevjem ako inde, ale minimalne u nas na Slovensku njeje stahovanje hudby trestne, ale trestne je jej poskytovanje (cize ak ty ju zdjelas tak ju poskytujes)
za 4. tje ceny su take, pretoze ich nikto nekupuje, kazdy ich "kradne" a preto musja ceny prisposobit aby mali aspon aky taky zisk, ved keby sme teraz kazdy jeden zacali hudbu kupovat nje kradnut, ceny by poklesly minimalne o 50%
a za 5. tjeto spolocnosti a vydavatelstva si penjaze za hudbu beru rovnako ako napr STV (ktorej platis len za to ze mas TV) tym, ze urcite percento z kazdeho cisteho nosica (CD DVD atd) ktore kupis ide im, pretoze sa vyhovaraju ze "ale ved ty si na ten nosic mozes napalit nasu hudbu, mame pravo na zisk" a to je jediny sposob o ktorom vjem ze okradaju ludi, pretoze aj ten kto si kupi ciste CD aby na neho napalil rodinny album zaplati tymto spolocnostjam...
|
|
alkoholix
Od: alkoholix
|
Pridané:
11.7.2006 23:06
Mam taky pocit,ze si strasne vysadeny na pismeno "j"... nemozem si pomoct,ale pri citani Tvojich prispevkov som dostaval zavrat... Ak si myslis,ze je to tazka frajerina,si trochu vedla...
|
|
alkoholix
Od: alkoholix
|
Pridané:
11.7.2006 23:13
Mam taky pocit,ze si strasne vysadeny na pismeno "j"... nemozem si pomoct,ale pri citani Tvojich prispevkov som dostaval zavrat... Ak si myslis,ze je to tazka frajerina,si trochu vedla...
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
13.7.2006 21:44
njeje to tazka frajerina, je to moje pismo... aby si vedel co som pisal ja aj ked sa zabudnem podpisat ;)
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
13.7.2006 23:14
Píšeš ako nejaký poľský imigrant
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
14.7.2006 11:43
Tak ma ucili v skole... pis ako pocujes... pocujem j tak pisem j a basta...
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.7.2006 23:09
tak za 1. kradez to je, precitaj si moj predchadzajuci prispevok
za 2. nevjem kde si cital ze skopirovanje hudby z radia ci telky a jej nasledne sirenje njeje trestne
za 3. nevjem ako inde, ale minimalne u nas na Slovensku njeje stahovanje hudby trestne, ale trestne je jej poskytovanje (cize ak ty ju zdjelas tak ju poskytujes)
za 4. tje ceny su take, pretoze ich nikto nekupuje, kazdy ich "kradne" a preto musja ceny prisposobit aby mali aspon aky taky zisk, ved keby sme teraz kazdy jeden zacali hudbu kupovat nje kradnut, ceny by poklesly minimalne o 50%
a za 5. tjeto spolocnosti a vydavatelstva si penjaze za hudbu beru rovnako ako napr STV (ktorej platis len za to ze mas TV) tym, ze urcite percento z kazdeho cisteho nosica (CD DVD atd) ktore kupis ide im, pretoze sa vyhovaraju ze "ale ved ty si na ten nosic mozes napalit nasu hudbu, mame pravo na zisk" a to je jediny sposob o ktorom vjem ze okradaju ludi, pretoze aj ten kto si kupi ciste CD aby na neho napalil rodinny album zaplati tymto spolocnostjam...
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.7.2006 23:18
tak za 1. kradez to je, precitaj si moj predchadzajuci prispevok
za 2. nevjem kde si cital ze skopirovanje hudby z radia ci telky a jej nasledne sirenje njeje trestne
za 3. nevjem ako inde, ale minimalne u nas na Slovensku njeje stahovanje hudby trestne, ale trestne je jej poskytovanje (cize ak ty ju zdjelas tak ju poskytujes)
za 4. tje ceny su take, pretoze ich nikto nekupuje, kazdy ich "kradne" a preto musja ceny prisposobit aby mali aspon aky taky zisk, ved keby sme teraz kazdy jeden zacali hudbu kupovat nje kradnut, ceny by poklesly minimalne o 50%
a za 5. tjeto spolocnosti a vydavatelstva si penjaze za hudbu beru rovnako ako napr STV (ktorej platis len za to ze mas TV) tym, ze urcite percento z kazdeho cisteho nosica (CD DVD atd) ktore kupis ide im, pretoze sa vyhovaraju ze "ale ved ty si na ten nosic mozes napalit nasu hudbu, mame pravo na zisk" a to je jediny sposob o ktorom vjem ze okradaju ludi, pretoze aj ten kto si kupi ciste CD aby na neho napalil rodinny album zaplati tymto spolocnostjam...
|
|
misogsk
Od: misogsk
|
Pridané:
12.7.2006 10:19
Ale je to kradez. Ja netvrdim, ze suhlasim, aby to bol tazky zlocin, ale za jednu pesnicku ti nikto ruky tvrhat nebude, ale priznaj sa kolko ich mas na disku? Oni sa chcu branit proti tym co stahuju vela dat(napr.10GB) mesacne a to uz je zlocin, nemyslis? Kolko albumov tam je 200? A samozrejme potom si to ty dobraci napaluju a predavaju:(A to co tvrdis, aby sa uskromnili,no ty si sa zblaznil. Vies o com je biznis? Biznis je jedine o zisku a ide o to mat ho co najvacsi, take ake uskromnovanie. To aby davali viac penazi autorom suhlasim, v tom by sa mali ukromnit, ale v ziskoch nie.
|
|
Octavia
Od: Octavia
|
Pridané:
16.7.2006 13:53
Dobré prirovnanie. Len ak dám za Octaviu 800.000,-, tak ju kľudne môžem požičať hocikomu na ako dlho chcem, lebo je proste MOJA. Všetci umelci predávajú svoje diela iba 1x (sochári, maliari, herci v divadlách, cirkusanti ačo aj viem kto ešte...). Spevák ak chce prachy, nech spieva = koncertuje. Vydanie albumu má slúžiť iba ako upútavka (reklama) na jeho koncert a nie ako hlavný zdroj príjmov pre parazitov typu producenti...
|
|
alkoholix
Od: alkoholix
|
Pridané:
11.7.2006 22:59
Nuz,cital som raz clanok o tom,ako sa prerozdeluju zisky v hudobnom priemysle: 5% autorovi, 45% distributorom, 50% zvazu autorskych prav (ci ako sa to vola)... to myslim ani nepotrebuje dalsi komentar...
|
|
misogsk
Od: misogsk
|
Pridané:
12.7.2006 10:13
Tu o to nejde, aj ked mas pravdu. Presne percenta neviem, ale ide im velmi malo penazi.
|
|
Robert
Od: Robert
|
Pridané:
12.7.2006 22:53
Mas uplnu pravdu. Netradio je najlepsie.
|
|
Kvint3
Od: Kvint3
|
Pridané:
10.7.2006 23:20
A niekto hlada take rarity, ktore sa normalne nedaju zohnat, kolko som ja uz takych stiahol...dostal som sa k veciam o ktorych nikto ani nema chyru ze su...a neprestanem to robit nikdy!! A verte tomu, ze vzdy sa najde novy sposob ako taketo veci obist. Ked vymysli firma SONY kazdy novy mesiac nove zabezpecenia proti napalovaniu, kazdy novy mesiac vyjde nova verzia programu AnyDVD, aby sa to dalo obist.
KED SA CENY CD A DVD ZNIZIA NA FINANCNE UNOSNU HRANICU, UMERNU PLATOM V SLOVENSKEJ REPUBLIKE, POTOM PRESTANEM STAHOVAT!!! Inac, adios :)
|
|
Michal
Od: Michal
|
Pridané:
10.7.2006 23:53
Toto je hlupost,vacsina uzivatelov, si CD nekupi ani za 50 korun, lebo uz len nakup je komplikovanejsi ako stiahnutie z P2P a mysim si ze copyright by sa mal dodrziavat. Ked na to nemas tak to nepocuvaj, je to obycajna zlodejina.
|
|
Jojo
Od: Jojo
|
Pridané:
11.7.2006 2:05
Nie je to zlodejina, aku financnu skodu sposobim autorovi ked si stahnem mp3 ?? ziadnu. Ta moze vzniknut len ak predpokladas ze normalne by som si kupil CD a potom ked si namiesto toho stahnem tak vznikne financna strata, ibaze ja by som si nekupil nikdy ziadne CD ani film atd. lebo keby som setko mal mat legalne co mam doma tak by som musel byt milionar, proste ak by sa to nedalo stahnut zadara tak si to aj tak nekupim radsej nebudem pocuvat nic, warez rulezz
|
|
jeremy
Od: jeremy
|
Pridané:
11.7.2006 9:21
JOJO, trocha mas aj pravdu, bud stiahnem alebo nekupim, ale zas mam vsetky Desmod orginal, tu novu som/idem stiahnut. a aj koli nim som siel na festival kde hrali, cize inym sposobom im za to platime..
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.7.2006 22:54
tak to je fakt peckovy nazor s ktorym sa stretavam fsade... precitaj moje predchadzajuce prispevky a ver tomu ze SPOSOBUJES IM FINANCNU STRATU
|
|
kozec
Od: kozec
|
Pridané:
11.7.2006 23:21
ja ti k tomu poviem len tolko, ze ich FINANCNU STRATU mam prudko v zadnici
|
|
db2002
Od: db2002
|
Pridané:
12.7.2006 12:11
presne, aj ja ešte hlbšie ako ty. tak ako písal niekto vyššie, ak by sa nedalo nič sosnúť, prisahám bohu že nič nestojí za tie prachy čo to stojí v shopoch. Pozeral by som verejnopravnu TV a počúval Slovensko 1. A koniec. Kým nebude slovenský album stáť 150,- a zahraničný do 400,- a DVD film do 300,- a tak akože F..K O.F všetci vydavatelia a distribútori!!!
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
13.7.2006 21:47
tak to ze by si bol bez hudby (okrem telky, radia, disko atd.) akoze komu chces nakecat??? ver tomu ze by si si album kupil...
|
|
Jojo
Od: Jojo
|
Pridané:
12.7.2006 15:33
tak som si precital tvoj prispevok: "a ak by si nemal moznost ich ziskat nelegalne, chces povedat ze by si nepocuval vooobec zjadnu hudbu??? ze by si si ani jediny album nekupil??? lebo tomu neverim ..." tak tomu ver, aspon ja konkretne nechcem pisat za inych,aj ked som nemal internet este donedavna som si aj tak nekupil ziadny film na DVD, hry som si pozical od suseda, hudobne CD som si daval napalovat, aj keby som mal vela chechtakov tak ja nepotrebujem obal a booklet ako pridanu hodnotu a cd uz ani nepouzivam, skor by som si bol ochotny kupit mp3, ale to uz si mozem rovno aj sosnut, pri filmoch ktorych mam cca 400 su vacsina uplne komercne tituly len malo z nich ma umelecku hodnotu, proste pozeram jedno zadruhym a ze by som mal dat 1000 za DVD neviem si predstavit, mne je niekedy luto aj tych par stoviek co tam za ciste DVD R :))
|
|
KoCi
Od: KoCi
|
Pridané:
11.7.2006 13:11
Nejdem hovorit za vsetkych, poviem len za seba. Origiginalny nosic si nezvyknem kupit, kym neviem co si kupim - preto si najprv stiahnem album v mp3, a ked sa mi ozaj ze lubi (cca 90% pesniciek z albumu sa mi paci :)) tak som ochotny zan zaplatit. Je pravda ze takych albumov nie je moc, a tiez to ze pocuvam aj co si nezaplatim... No dobre som zlodej :D
|
|
Kvint3
Od: Kvint3
|
Pridané:
10.7.2006 23:21
A niekto hlada take rarity, ktore sa normalne nedaju zohnat, kolko som ja uz takych stiahol...dostal som sa k veciam o ktorych nikto ani nema chyru ze su...a neprestanem to robit nikdy!! A verte tomu, ze vzdy sa najde novy sposob ako taketo veci obist. Ked vymysli firma SONY kazdy novy mesiac nove zabezpecenia proti napalovaniu, kazdy novy mesiac vyjde nova verzia programu AnyDVD, aby sa to dalo obist.
KED SA CENY CD A DVD ZNIZIA NA FINANCNE UNOSNU HRANICU, UMERNU PLATOM V SLOVENSKEJ REPUBLIKE, POTOM PRESTANEM STAHOVAT!!! Inac, adios :)
|
|
Kvint3
Od: Kvint3
|
Pridané:
10.7.2006 23:21
A niekto hlada take rarity, ktore sa normalne nedaju zohnat, kolko som ja uz takych stiahol...dostal som sa k veciam o ktorych nikto ani nema chyru ze su...a neprestanem to robit nikdy!! A verte tomu, ze vzdy sa najde novy sposob ako taketo veci obist. Ked vymysli firma SONY kazdy novy mesiac nove zabezpecenia proti napalovaniu, kazdy novy mesiac vyjde nova verzia programu AnyDVD, aby sa to dalo obist.
KED SA CENY CD A DVD ZNIZIA NA FINANCNE UNOSNU HRANICU, UMERNU PLATOM V SLOVENSKEJ REPUBLIKE, POTOM PRESTANEM STAHOVAT!!! Inac, adios :)
|
|
Kvint3
Od: Kvint3
|
Pridané:
10.7.2006 23:23
A niekto hlada take rarity, ktore sa normalne nedaju zohnat, kolko som ja uz takych stiahol...dostal som sa k veciam o ktorych nikto ani nema chyru ze su...a neprestanem to robit nikdy!! A verte tomu, ze vzdy sa najde novy sposob ako taketo veci obist. Ked vymysli firma SONY kazdy novy mesiac nove zabezpecenia proti napalovaniu, kazdy novy mesiac vyjde nova verzia programu AnyDVD, aby sa to dalo obist.
KED SA CENY CD A DVD ZNIZIA NA FINANCNE UNOSNU HRANICU, UMERNU PLATOM V SLOVENSKEJ REPUBLIKE, POTOM PRESTANEM STAHOVAT!!! Inac, adios :)
|
|
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
10.7.2006 23:28
no tak toto sa viackrat uz ani nedalo napisat.
|
|
Lučko
Od: Lučko
|
Pridané:
10.7.2006 23:32
Suhlasim s tym... ja som si tiez stiahol mnoho veci na ktore som sa uz vo viacerych obchodoch pytal...
Ale co sa tyka toho znizovania cien... SLovaci budu stahovat aj ked budu CD po stovku... :) Ale potom by urcite CDcka kupovalo viac ludi...
Lučko
|
|
Peti
Od: Peti
|
Pridané:
11.7.2006 18:28
Suhlasim. Aj Ja stahujem len to co nieje u nas v obchodoch. A nie je toho tu veeelmi vela. A nech to zacnu predavat po pesnickach na internete a nie cele CD si musi clovek kupit, ked ma zaujem o jednu-dve skladby.
|
|
Peti
Od: Peti
|
Pridané:
11.7.2006 18:40
Suhlasim. Aj Ja stahujem len to co nieje u nas v obchodoch. A nie je toho tu veeelmi vela. A nech to zacnu predavat po pesnickach na internete a nie cele CD si musi clovek kupit, ked ma zaujem o jednu-dve skladby.
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.7.2006 22:57
predavaju sa...
|
|
Yxus
Od: Yxus
|
Pridané:
10.7.2006 23:28
copyright vrazdi hudbu!
:-)))
|
|
Michal
Od: Michal
|
Pridané:
10.7.2006 23:54
Zlodeji nutia aby boli restrikcie tvrdsie.
|
|
MLx
Od: MLx
|
Pridané:
11.7.2006 2:39
A na tie tvrdsie restrikcie zas doplatia len a len legalni uzivatelia :-) Fakt mam pocit ze DRM technologie su tu na to aby donutili ludi piratit, nakoko legalne media su nepouzitelne...
|
|
masox
Od: masox
|
Pridané:
11.7.2006 11:51
presne tak, na tie ich "ochrany" doplacaju ti ktori si to kupia, vlastne trestaju legalnych uzivatelov
|
|
DJovic veliky... STAR
Od: DJovic veliky... STAR
|
Pridané:
11.7.2006 8:09
hej??? a co vradzi copyright... si zober ze za vsetko co pocuvas musis platit... mas na to tolko LOVE??? ak hej ozvy sa dame zdielat ucty a podelime sa ked mas tolko love... kua sak uavzujte aj pan microsoft obchadza zakon... uz len tym jeho pozeranim filmov... a druha vec stale na sudne konanie ohladom WINDOWS MEDIA PLAYER na kotry ma pustit zdrojak... preco to neurobil??? preco obmedzuje inych??? a preco EU bojuje aby to bolo free??? tak preco platit za CD ked ich kvalita reprodukcie je len 16bit???? este mi nehrabe... radsej kupim nieco co ma vyssie prenosove kvality VIVAT LA VINYL... ten ma cisty krasny sound 32bit... a nosic je lacnejsi a prezije aj CD...
|
|
....
Od: ....
|
Pridané:
11.7.2006 9:39
TAK TAK TAK
|
|
WURMi
Od: WURMi
|
Pridané:
25.7.2006 23:20
Pokial viem tak vinil je analogovy. Tak neviem odkial beries tych 32bit ?
|
|
vampo.
Od: vampo.
|
Pridané:
10.7.2006 23:31
P2P je dead. Nech zije Rapidshare a warez fora!!!! Mozete mi horeee doleee, instituuucie poe*aneeeeeee. JUCH!
|
|
free
Od: free
|
Pridané:
11.7.2006 7:09
a to myslis ze ked odjebu p2p tak ze nebudu monitorovat nejaky rapidshare? sak tam je to ese jednoduchsie zablokovat nelegalny obsah.
|
|
>: vamp'o
Od: >: vamp'o
|
Pridané:
11.7.2006 9:13
1. Skus pravidelne kontrolovat 300 TB..
2. Rapid z toho na rozdiel od P2P zije, takze kym nieco "akoze vymazu", tak si to kopa ludi stihne stiahnut..
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
11.7.2006 9:55
Z čoho žije rapid?
Ja si niečo stiahnem, v routeri dám drop dsl a znova dial dsl, pripojí sa s novou IP adresou a môžem sťahovať ďalej. Neplatím nič.
|
|
MaVa
Od: MaVa
|
Pridané:
11.7.2006 11:09
hlavne werbung
|
|
>: vamp'o
Od: >: vamp'o
|
Pridané:
11.7.2006 12:27
Slovensko neni pupok sveta. Nájdu sa aj ľudia ktorým nerobí zaplatiť 10 eur za mesiac neobmedzenej služby, zlatko.
|
|
Astalavista
Od: Astalavista
|
Pridané:
22.7.2006 20:43
Ked odjebu p2p siete, tak sa nic nedeje, pretoze existuju aj i2p siete, lenze taka lama ako Ty to tazko moze vediet.
|
|
metase
Od: metase
|
Pridané:
10.7.2006 23:41
a niekto kto zije v UK a ma za providera Tiscaliho je v riti...... tak ako ja ;-(((((
|
|
kuk
Od: kuk
|
Pridané:
11.7.2006 1:35
lahka pomoc... staci ficat na torrentoch a pouzivat clienta ktory podporuje cryptovanie... azureus, utorrent a bitcomet urcite :)))
|
|
Zlad!
Od: Zlad!
|
Pridané:
11.7.2006 11:57
som sa bal ze som tu sam v UK s tiscali:)
|
|
quasi
Od: quasi
|
Pridané:
11.7.2006 13:54
co robis v UK? praca?
|
|
ô.ô
Od: ô.ô
|
Pridané:
11.7.2006 0:53
sharujem 300Gb hudby a je im to howno platne pretoze mam bleskovu IP
bujakaša
|
|
kkt
Od: kkt
|
Pridané:
11.7.2006 1:08
nie si ty nahodou z vychodneho slovenska ? (podla nicku)
|
|
doc
Od: doc
|
Pridané:
11.7.2006 7:44
Musim sa priznat, ze si dost veci kupujem originalky. Ale bohuzial aj ked pracujem, nemam na vsetko, co by som chcel. Tak smola, ale p2p je jedina cesta. A tiez ako sa vyjadril kolega, su tam veci, ktore by si v obchode aj chcel, ale bohuzial u nas nie su dostat. Toto nie je moje ospravedlnenie, ale dost blby fakt
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.7.2006 23:03
prvy krok k naprave a znizovanju cjen... aspon njeco kupovat... ale njektory exoti fsetko stjahnu a vraj "inak by som si to nekupil" ako keby ak by nechcel porusovat copyright tak by nemal zjadnu hudbu??? jediny album by mu nestal za kupenje??? :D
|
|
PeCha
Od: PeCha
|
Pridané:
11.7.2006 8:02
Ja som kedysi tiez stahoval o dusu...ale potom som nasiel velmi dobru stranku, na ktorej je aspon 20 playlistov so streamami rozneho stylu s prevladajucim trancom. A mam k tomu plugin do "najpopularnejsieho prehravaca", ktory mi to stahuje na disk..ja sa o hudbu uz nestaram ..stara sa o to plugin ;) . Jedine co taham cez p2p su kinokvalitne filmy, no nie vo velkom :D ..takze ma mozu bozat :P
|
|
inspe
Od: inspe
|
Pridané:
11.7.2006 8:12
hod to tu hlavne te n plugin.... sekne sa mi to...
|
|
Filip
Od: Filip
|
Pridané:
11.7.2006 8:24
zdielal som ale v intranete tak ale už nemám share server :)
|
|
greg
Od: greg
|
Pridané:
11.7.2006 9:15
sami si za to mozu, taky polemic, celkom fajn, ale odkedy presli na tu kaktus ochranu, alebo co za grc, tak uz som do ich tvorby neinvestoval ani korunu, aby som potom este spekuloval ako si ich skopcit napr. do auta.
|
|
hehe
Od: hehe
|
Pridané:
11.7.2006 10:09
A aj ked ma odpoja, na druhy den sa napojim zase, ne? :)
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.7.2006 23:04
a u koho?
|
|
bugajaca
Od: bugajaca
|
Pridané:
11.7.2006 10:46
a nejde len o to, že keby obmedzili sťahovanie tak by som si to kúpil..dosť vecí čo sťahujem sa normálne u nás ani nedá zohnať...takže aj keby som chcel zaplatiť plnú cenu aj tak nemám kde..tak jediná možnosť ako sa k tomu u nás dostať je stiahnuť si to....
|
|
PeCha
Od: PeCha
|
Pridané:
11.7.2006 10:53
http://www.stahuj.cz/multimedia/pluginy/streamripper/ ... tu je ten plugin
http://streamripper.sourceforge.net/srskins.php .....a tu su skiny
www.di.fm ...tu su playlisty
|
|
quasie
Od: quasie
|
Pridané:
11.7.2006 14:03
96 kbps !!, nic moc
|
|
PeCha
Od: PeCha
|
Pridané:
11.7.2006 10:58
No tam je len verzia 1.61.16, ja uz mam 1.61.17 ...takze skus pogooglit
|
|
PeCha
Od: PeCha
|
Pridané:
11.7.2006 10:58
No tam je len verzia 1.61.16, ja uz mam 1.61.17 ...takze skus pogooglit
|
|
Andy
Od: Andy
|
Pridané:
11.7.2006 12:41
je tam napisane ze 1.61.16 ale stiahlo mi to 1.61.17 ;)
|
|
truhlik
Od: truhlik
|
Pridané:
11.7.2006 11:10
Vazeni priatelia,
vobec sa nedivte! zlodejom v kazdej kulturnej spolocnosti sa snazia klepnut po prstoch. :) s vacsim alebo mensim uspechom...
|
|
Netro
Od: Netro
|
Pridané:
11.7.2006 11:23
Snad len sud moze rozhodnut o tom ci doslo k poruseniu autorskych prav... a nie nejake Tiscalli a podobne bullshity... Byt Brit, ktoreho odpoja, do 24h som u ineho ISP... tam je vacsia konkurencia
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.7.2006 23:07
a zas plat zrjadovaci poplatok a zas ta odpoja a zas k dalsjemu a zas platit, plus pokuta poskytovatelovi za porusenje zmluvnych podmjenok, plus zbytocne nevycerpany mesacny limit (aj tam sa plati myslim mesacne), lebo nebudu cakat kym ti uplinje fakturacne obdobje aby ta odpojili... takze je to ista financna zataz...
|
|
ano
Od: ano
|
Pridané:
11.7.2006 11:27
http://www.techwarrior.co.uk/?ac=vid&vid=37024073
|
|
Fero
Od: Fero
|
Pridané:
11.7.2006 12:12
No a kde je teraz ta ochrana sukromia co sa s tym cele EU a USA ohana? Co je ich po tom co robim na nete. Tieto ich "ludske prava" su iba vtedy ked ich potrebuju...
|
|
blondy
Od: blondy
|
Pridané:
11.7.2006 12:37
sukromie v usa asi uz neexistuje, podobne bude aj u nas. vraciame sa zase pred r.89 :(
|
|
Jano
Od: Jano
|
Pridané:
11.7.2006 13:37
Len sa mi ip adresa nezda ako nesporny dokaz. Co ak su na tej istej ip cez napr. router pripojen 10-ti ludia ? Ako potom dokazu kto zdielal ?
A preca nemozu odpojit nikoho bez dokazu ! Len tak bezdovodne ..
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.7.2006 23:09
nje oni ho odpoja... poskytovatel ho odpoji, a ak poskytovatel vidi ze ma 10 zakaznikou pod tou istou IP tak ich poslu do prdl lebo nemozu zistit kto zdjelal, ale ti s verejnou IP su nahraty...
|
|
Jano
Od: Jano
|
Pridané:
11.7.2006 13:37
Len sa mi ip adresa nezda ako nesporny dokaz. Co ak su na tej istej ip cez napr. router pripojen 10-ti ludia ? Ako potom dokazu kto zdielal ?
A preca nemozu odpojit nikoho bez dokazu ! Len tak bezdovodne ..
|
|
Wifi
Od: Wifi
|
Pridané:
11.7.2006 14:13
Nieje to tak celkom pravda ako pises ze cez router 10 ti...Ten kto ma ten router si ma vediet odlogovat toho kto to stahoval.Urcite ta neodpoja iba tak bez upozornenia.A myslis ze v UK mas problem prejst k inemu providerovi .. :-)))) ked ta odpoji tiscali????PS na stahovanie: U nas v nasom meste sa neda nic poriadne zohnat bez toho aby som to nestiahol z netu.Nemam tolko penazi na benzin aby som chodil do vascieho mesta hladat cely den nejaky album ked mi hodi kamos odkaz na net kde je.vypocujes a odhodis ak sa nepaci.
|
|
Jano
Od: Jano
|
Pridané:
11.7.2006 14:32
No ano, ten kto ma router to bude vedet ale ako to budu vedet oni !?
Capas !? Napr. Ty mas pripojenie, router, a mas tam napr. 10-tich susedou. Ty vies ze to stahoval napr Jano, ale ty tu info asi tej organizacii ani providerovi neposkytnes ! Nebudes snimi preca spolupracovat ! ;-)
A nech dokazu kto stahoval ! Chapes ? Chcel som tym povedat ze LEN IP urcite nieje dostatocny a uz vonkoncom nie nezvratny dokaz ! To je ako keby povedal niekto ze stahoval niekto s londyna, a teraz by mali odpojit cele mesto ! :-))
A navise mas pravdu .. ten provider by isiel sam proti sebe .. a oni si to casom uvedomia .. ked im odide 50% ludi. :-)
|
|
peto
Od: peto
|
Pridané:
11.7.2006 14:47
Vacsinou sa to takto sharuje "nacierno", ich nezaujima kto to stahoval, ale odkial sa to stahovalo, aj ked je za tou jednou IP 1000 ludi. Uctuje sa to vacsinou na jedneho cloveka.
Ale tiez si myslim, ze by po case museli odpojit vacsinu zakaznikov.
|
|
Jano
Od: Jano
|
Pridané:
11.7.2006 14:53
Hej, ked sa tak nadtym zamyslim, njakej firme nesolidnej by to mohlo na odpojenie stacit .. ale pri sude by to urcite nestacilo. Nemohli by dokazat kto to bol, a aj preto si myslim ze to idu robyt takto ...
Len komu budu potom poskytovat tie sluzby ? :-)
P.S. Inak preco na cierno ? Napr u nas ST oficialne umoznuje pripojit na jeden ucet viac ludi .. preto ponukaju aj routre.
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
11.7.2006 17:45
Kľud, čo mali povedať provajderi, keď ich požiadala BPI, aby s nimi spolupracovali? Hádam nie to, že: "my si svojich zákazníkov aj nelegálnych zdieľačov vážime a nedovolíme aby sa BPI alebo iná pošahaná organizácia miešala do toho, do čoho ich nie je".
To hádam nie.
Musi na nich ťuťunkymuťunky....občas nejakého terabajtového zdieľača odpoja, ale že by to robili masovo, to hádam nie. By si pílili konár pod sebou.
|
|
PaloD
Od: PaloD
|
Pridané:
11.7.2006 21:00
Presne takto nejako si to predstavujem aj ja....takto to bude, mas pravdu......xixixixi....:-))
|
|
Jano
Od: Jano
|
Pridané:
11.7.2006 14:49
No ano, ten kto ma router to bude vedet ale ako to budu vedet oni !?
Capas !? Napr. Ty mas pripojenie, router, a mas tam napr. 10-tich susedou. Ty vies ze to stahoval napr Jano, ale ty tu info asi tej organizacii ani providerovi neposkytnes ! Nebudes snimi preca spolupracovat ! ;-)
A nech dokazu kto stahoval ! Chapes ? Chcel som tym povedat ze LEN IP urcite nieje dostatocny a uz vonkoncom nie nezvratny dokaz ! To je ako keby povedal niekto ze stahoval niekto s londyna, a teraz by mali odpojit cele mesto ! :-))
A navise mas pravdu .. ten provider by isiel sam proti sebe .. a oni si to casom uvedomia .. ked im odide 50% ludi. :-)
|
|
jkl
Od: jkl
|
Pridané:
11.7.2006 15:02
no a da sa klonovat aj ip a da sa klonovat aj mac takze to ako dokaz neviem ci staci.
|
|
kurz
Od: kurz
|
Pridané:
11.7.2006 16:43
Nie som tým nadšený, ale musím povedať,že s tým čiastočne súhlasím. Určite by som nadával jak pes keby ma odpoja od netu,ale také je riziko. Ked sa vžijem do kože tých hudobníkov, tak viem že aj mna by nasralo keby viem, že na svete milióny ludí počúva moju hudbu bez toho aby mi zaplatili. Ale zas na druhej strane je to neprípustné aby som ja dával za kažý album 800 a viac korún. Ved by som sa nedoplatil. Najlepšie by bolo nájsť volaký kompromis. Ale taký asi nenájdeme pretože väčšina ludí si nebude nič kupovať ked to môže mať zadarmo... a taký som aj ja. Jedine, že by sa to výrazne odrážalo na kvalite.
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.7.2006 23:15
mat penjaze tak si kupim, teraz nekupujem, hudbu pocuvam fakt len zrjedka... pre info na disku mam cca 1GB hudby ktoru pocuvam raz za mesjac a menej... v podstate ju tam mam len "keby nahodou" ;o)
|
|
mashinepistole
Od: mashinepistole
|
Pridané:
11.7.2006 17:23
uz vidim ako t-com odpaja platiacich zakaznikou len preto ze niekomu kazia busines , ked sa nejedna o nich tak im je to asi jedno :D
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.7.2006 23:18
jedno im to nebude lebo tje spolocnosti namjesto toho aby zalovali jednotlivych ludi tak bude zalovat poskytovatelov za to ze im umoznuju vykonavat nelegalne praktiky... a dokonca skoro vsetci provideri maju v zmluvnych podmjenkach zakaz porusovat copyright tak tym porusuju aj zmluvne podmjenky providera... Jedno im to sice bude, ale len do doby kym im BPI nezacne dychat na krk
|
|
$amo
Od: $amo
|
Pridané:
11.7.2006 17:25
Veď my im za to sťahovanie už platíme, keď si kupuujeme prázdne CD alebo DVD. V cene je aj príplatok pre autorov, oni počítajú s tým, že my porušíme autorské práva a napálime si na to CD/DVD nejakú hodbu alebo film. Ak by sa nesťahovalo z P2P, stúpol by počet kúpených originálnych CD možno o 10% a počet predaných MP3 prehrávačov by klesol o 50%, pretože väčšina ľudí, ktorí sťahujú, by si originál určite nekúpila.
Ja som si nekúpil originálne hudobné CD predtým, než som mal Internet a ani teraz, keď ho mám, takže v tom nie je rozdiel, čo sa týka odmien pre autorov.
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.7.2006 23:20
predtym si napaloval u kamaratov :D je v tom rozdjel... ak by si nemal jediny pristup k hudbe zadara (vynimka TV, radio, disko atd) tjez by si si ju nekupil???
|
|
mashinepistole
Od: mashinepistole
|
Pridané:
11.7.2006 17:35
jkl> no T-comu si asi IP nezmenis a aj keby sa dala zmenit ta si prihlaseny svojim menom a heslom takze ajtak vedia kto si
|
|
wedro
Od: wedro
|
Pridané:
11.7.2006 17:41
de su tje časy, ked sa hudba robila pre radost a nje pre penjaze...
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.7.2006 23:21
De su tje casy kde kazdy dostal za svoju robotu zaplatene...
|
|
ano_ano
Od: ano_ano
|
Pridané:
11.7.2006 17:42
uz vidim ako tie furmy odpoja svojich 40-70% zakaznikov kvoli tomu ze to dakto xce,sak to oni potom pridu o peniaze,ci tam je net zadara???uplne sibute riesenie:D
|
|
wedro
Od: wedro
|
Pridané:
11.7.2006 17:42
de su tje časy, ked sa hudba robila pre radost a nje pre penjaze...
|
|
fuňo
Od: fuňo
|
Pridané:
11.7.2006 18:22
ja tiez stahujem sice nie music, ale filmíky teda presnejsie scifi seriali tiesa kupit nedaju teda väcsina a ani ich nevysielaju nase televizie takze mozu mi vyfajcit môj ctený poslanecký
|
|
lol
Od: lol
|
Pridané:
12.7.2006 12:59
ake? :)
|
|
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
11.7.2006 20:28
sorac ak sa spytam debkovinu ale toto mi neda spat. ja mam ISP t-com a kazdy den mam novu ip adresu. ani by ma to neprekvapilo, ale tu pisete ze vy mate stalu ip. mimochodom mam flatko
|
|
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
11.7.2006 20:37
sorac ak sa spytam debkovinu ale toto mi neda spat. ja mam ISP t-com a kazdy den mam novu ip adresu. ani by ma to neprekvapilo, ale tu pisete ze vy mate stalu ip. mimochodom mam flatko
|
|
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.7.2006 23:24
stala a verejna je rozdjel... ide o to aby si mal jednu jedinu unikatnu IP v urcitej dobe ked zdjelas a vtedy ta podla nej najdu... lebo v tu chvilu nemal nikto iny na celom sirom internete rovnaku IP... a ci zajtra budes mat inu verejnu IP nikoho neserje...
|
|
Panenko skakava
Od: Panenko skakava
|
Pridané:
12.7.2006 6:27
Tolko pri_ebanych prispevkov o nicom. Jednoducho ja budem zdielat hudbu v ****.rar/zip a je to vyriesene ku_va. A hadate sa tu ako male deti pretoze vam beru hracky alebo co? No a co? Nech si to robia, potom klesnu zisky pretoze ich hudba nebude znama az tak ako ked si ju vypocujes u kamosa ktory si ju stiahol. Niekto nema internet a je rad ak moze mat original s textom, obrazkami a co ja viem s cim este. Poznam takych. Napalenym nosicom sa ani tak velmi verit neda. Su citlive, a velmi sa o ne treba starat. Podiel klesne aspon od tych, ktory hudbu nelegalne cucaju ako z cicky doslovne povedane. Ich znami nebudu mat ani paru o ostatnych pesnickach ktore vo videoklipe nevideli a tak budu zvazovat ze co s tymi ostatnymi? Bude to na figu a nemienim zaplatit taku sumu pokial neviem co sa deje. koniec. a ty co kupuju cez net tak nech si kupuju ale cez net kupovat pesnicky? To je hnus. Ked uz za nieco platim, nechcem to mat virtualne ale hmotne a to v rukach. Asi si budem tlacit mp3 na papier a potom si to pustim aj na radiomagnetofone. Prd im tam vsetkym riaa bpi dpi hdd vsetko je o nicom. CD je cd a ak mas platit za mp3 format tak jediny kto okrada je itunes a pod.
|
|
jkl
Od: jkl
|
Pridané:
12.7.2006 11:50
2:mashinepistole to mas pravdu ale tcom nie je jediny isp su tu napr mikrovlnky a tam sa da celkom uspesme "tvarit" ze si niekto iny, a mozno to nie je ani potrebne. ak to ma lokalny isp cez proxy ( co má ) a ten traffic logovat nebude ( aj keby mal )
|
|
jxr
Od: jxr
|
Pridané:
12.7.2006 18:19
keby kazdy nepocuwal len komercne srac*y, mozno by aj zistil, ze je tu aj free scena s owela kwalitnejsou produkciou... pod tou kwalitnejsou myslim nekonecnu kreatiwitu, stale nowe napady & nekonwencne myslenie... proste openminded pristup..... ale s tym sa asi 99.9% slowakow nikdy nestretne, lebo skoro kazdy sa necha strhnut dawom "ludi", kt. su namotany len na media, kt. ide len o prachy... "wow..pocuwam pekne pesnicky...to teraz leti, to je ale hitofka..aj w radii to ide kazdych 5 minut.....fuu....ale som cool :)"
cafte wsetci, mam was rad ;o)
|
|
Pepinko
Od: Pepinko
|
Pridané:
19.7.2006 2:03
Si macher!!!
|
|
Pajtík
Od: Pajtík
|
Pridané:
13.7.2006 16:30
Slovákom je nedobré sa budiť. Jedny kradnú hudbu , druhý kradnú za hudbu. Ak by existoval lacný spôsob nákupu - t.j. Na nete si cez netovú bankomatovú kartičku zaplatím 5 sk za jednu mp3 a to je všetko, bolo by to OK. Avšak skús si vybaviť kartičku a potom uvidíš ročné poplatky našich zdieračskych bánk. Zistíš , že v obchode kúpený disk je ešte "lacný"
Tak nezostáva iné len P2P siete.Je to boj zlodejov proti zlodejom ...kontrujte a veselte sa ....píšte všade : dajte nám zarobiť - nebudeme kradnúť ...
|
|
Pankopf
Od: Pankopf
|
Pridané:
13.7.2006 20:21
-------------------------------------------------
Pozrite si toto: http://t-com.yw.sk/
-------------------------------------------------
T-Com net odpájačka :D
|
|
jojo
Od: jojo
|
Pridané:
14.7.2006 23:22
P2P je fantastická vec a mala by byť zachovaná bez obmedzení.Kto chce ozajstnú originalitu,kvalitu a komfort,ten si hudbu kúpi.Nám-skromnejším ostanú nie vždy kvalitné kópie singlov,albumov a videoklipov,ktoré však potešia ako originál.
|
|
asd24
Od: asd24
|
Pridané:
17.7.2006 23:00
kradnem? nekradnem? kolko z vas co tu vediete siahodlhe debaty o autor. pravach ma napr. legalny operacny system? :-)
|
|
Robbie
Od: Robbie
|
Pridané:
18.7.2006 18:30
A viete čo je na tom najzaujímavejšie? Ako všetci bojujú proti BitTorrent a čo T-Com?
Len sa pozrite na zmluvu a pripojovacie podmienky pre program, myslím že Študent program. Sťahovanie cez P2P siete je povolený len od 23.00h do rána do 7.00h. A ostatné programy to majú bez obmedzenia. Tak je to aj v zmluve. Takže na Slovensku mr. T-Com to dokonca povoľuje a môžu mi vyliesť na hrb, ak by ma chceli odpojiť.
|
|
Robbie
Od: Robbie
|
Pridané:
18.7.2006 18:34
A viete čo je na tom najzaujímavejšie? Ako všetci bojujú proti BitTorrent a čo T-Com?
Len sa pozrite na zmluvu a pripojovacie podmienky pre program, myslím že Študent program. Sťahovanie cez P2P siete je povolený len od 23.00h do rána do 7.00h. A ostatné programy to majú bez obmedzenia. Tak je to aj v zmluve. Takže na Slovensku mr. T-Com to dokonca povoľuje a môžu mi vyliesť na hrb, ak by ma chceli odpojiť.
|
|
Robbie
Od: Robbie
|
Pridané:
18.7.2006 18:37
A viete čo je na tom najzaujímavejšie? Ako všetci bojujú proti BitTorrent a čo T-Com?
Len sa pozrite na zmluvu a pripojovacie podmienky pre program, myslím že Študent program. Sťahovanie cez P2P siete je povolený len od 23.00h do rána do 7.00h. A ostatné programy to majú bez obmedzenia. Tak je to aj v zmluve. Takže na Slovensku mr. T-Com to dokonca povoľuje a môžu mi vyliesť na hrb, ak by ma chceli odpojiť.
|
|
Robbie
Od: Robbie
|
Pridané:
18.7.2006 18:43
A viete čo je na tom najzaujímavejšie? Ako všetci bojujú proti BitTorrent a čo T-Com?
Len sa pozrite na zmluvu a pripojovacie podmienky pre program, myslím že Študent program. Sťahovanie cez P2P siete je povolený len od 23.00h do rána do 7.00h. A ostatné programy to majú bez obmedzenia. Tak je to aj v zmluve. Takže na Slovensku mr. T-Com to dokonca povoľuje a môžu mi vyliesť na hrb, ak by ma chceli odpojiť.
|
|
Pepinko
Od: Pepinko
|
Pridané:
19.7.2006 2:05
Deja vu?
|
|
Panenko skakava
Od: Panenko skakava
|
Pridané:
20.7.2006 13:21
ludia nic nam nehrozi nebojte sa.
|
|
Spacer
Od: Spacer
|
Pridané:
25.7.2006 22:24
Klasicky postup spolocensky akceptovanej mafie, ktora si za zdroj svojich ziskov zvolila tuzbu ludi po zabave.
|
|
WURMi
Od: WURMi
|
Pridané:
25.7.2006 23:42
heh. Stahovat sa da aj z nechranenych wifi sieti ktorych su v mestach stovky :)) Pre mna je zbytocne kupovat original CD, lebo to uz je zastarane medium. A ked ho aj obcas kupim tak to hned skonvertujem do 320kbitVBR MP3 a CD hodim niekam do suflika.
|
|
Denis
Od: Denis
|
Pridané:
26.7.2006 21:52
v prvom rade by mali odpojiť od siete pošukov ktorí predávajú v našich obchodoch cd 2-3x drahšie ako napr. Amazon, nakoľko celé "autorské práva" to je len vrstva parazitov čo nemajú s hudbou nič spoločné...
|