|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ddsaasd
Od: martincc
|
Pridané:
19.12.2018 10:08
To ze niekto cely den dobe ako datel do mobilu neznamena ze nieco vie z IT
|
|
Re: ddsaasd
Od: dj_v
|
Pridané:
19.12.2018 10:15
a neznamená to ani to, že vie používať asociálnu sieť :D
|
|
Re: ddsaasd
Od: ffdf
|
Pridané:
19.12.2018 11:15
používať cigánsky net? :-) /asociálna sieť, nie?/
|
|
Re: ddsaasd
Od reg.: a3a3a3
|
Pridané:
19.12.2018 14:15
ha - ha
|
|
Re: ddsaasd
Od: dj_v
|
Pridané:
19.12.2018 14:53
to bol veľmi, ale veľmi nekorektný žart.
Asociálnou sieťou som to nazval preto, lebo prídeš do podniku a štvorica mladých dievčeniec je na rande pri jednom stole. Každá randí s telefónom.
|
|
Re: ddsaasd
Od: >.>
|
Pridané:
19.12.2018 16:16
https://youtu.be/vsqnk-_zDbk
|
|
Re: ddsaasd
Od: Hdhdhr
|
Pridané:
19.12.2018 17:16
Tak asi je ten telefon lepsia volba nez ty
|
|
Re: ddsaasd
Od: jen
|
Pridané:
19.12.2018 10:15
Skills:
Emails...
Reading emails...
Writing emails...
Responding to emails...
Browsers...
|
|
Re: ddsaasd
Od: dj_v
|
Pridané:
19.12.2018 10:16
ctrl+c, ctrl+v level expert
|
|
Re: ddsaasd
Od: Reikii
|
Pridané:
19.12.2018 10:34
Win + E level GOD
|
|
Re: ddsaasd
Od: dj_v
|
Pridané:
19.12.2018 10:38
Win + L = security level expert
|
|
Re: ddsaasd
Od: jvn
|
Pridané:
19.12.2018 11:09
Win + R
cmd ENTER
Level Ultra Hacker
|
|
Re: ddsaasd
Od: messaging expert
|
Pridané:
19.12.2018 16:19
Win + ;
messaging expert
|
|
Re: ddsaasd
Od: Jamrich.
|
Pridané:
22.12.2018 9:27
Ctrl + ы
(Ctrl+ jery)
|
|
Re: ddsaasd
Od reg.: little
|
Pridané:
19.12.2018 22:28
Čo je to ctrl?
|
|
Re: ddsaasd
Od reg.: little
|
Pridané:
19.12.2018 22:29
Aha už viem, to je skratka “Čo ty, truľo”.
|
|
Re: ddsaasd
Od: asdfa
|
Pridané:
19.12.2018 11:03
it crowd
|
|
Re: ddsaasd
Od: fdsffssfdsfc
|
Pridané:
19.12.2018 10:15
milujem trtkov co hned sudia. to ze mas pravo na nazor, neznamena ze aj mas co povedat.
|
|
Re: ddsaasd
Od: gertrudo
|
Pridané:
19.12.2018 10:51
Mohol by si sa obcas riadit aj vlastnou radou.
|
|
Re: ddsaasd
Od: Murkoslav
|
Pridané:
19.12.2018 11:00
Ty budeš asi jeden z nich. Vieš ako nazdielať koment ale nedokáže povedať rozdiel FAT32 oproti NTSF.
|
|
Re: ddsaasd
Od: Murkoslav
|
Pridané:
19.12.2018 11:02
LOL... preklep... NTFS
|
|
Re: ddsaasd
Od: ¯\_(ツ)_/¯
|
Pridané:
19.12.2018 11:45
NSFW - not safe for work CW (content warning for sexual content)
|
|
Re: ddsaasd
Od: Fkddjskmckc
|
Pridané:
19.12.2018 11:51
Tebe nemusim nic dokazovat, ale ste tu jak banda z noveho casu akurat v IT reci. Oblubujes populisticke vyroky, ponizovanie, urazanie bez informacii .. katastrofa. Ale vsetci si myslite aki ste super .. moj komentar nema vyznam pre teba, lebo si hrdy a nastaveny ze ja to tu kazdemu ukazem. Zivot ta snad nauci
|
|
Re: ddsaasd
Od: hjasjhsnbdh
|
Pridané:
19.12.2018 12:04
ha! odhalil si nas vsetkych. Teraz install arch a daj nam tu na olympe pokoj. az dorasties na nasu osvietenu uroven tak sa mozes vratit spat. :)
|
|
Re: ddsaasd
Od: Jdksnvmf
|
Pridané:
19.12.2018 12:15
Mama ti hovorieva ze si vtipny? Mozno vecer ked ta uklada do postele .. co je smutne ked mas 40 rolov
|
|
Re: ddsaasd
Od: GPB
|
Pridané:
19.12.2018 12:33
Pekna projekcia. Odstahoval si sa od mamky v 39tke a uz si velky chlapec. GJ
|
|
Re: ddsaasd
Od: ...
|
Pridané:
19.12.2018 12:13
Nastavene zrkadlo ti moc nevyhovuje vsak?
|
|
Re: ddsaasd
Od: Kdjshjv
|
Pridané:
19.12.2018 12:17
Ake zrkadlo? Trieskas pojmy bez rozmyslu a opodstatnenia .. este daj s tou husou co zagagala, co povies? Dufam ze pride do platnosti zakon o neanonymnych prispevkoch, nech sa tu preriedi plevel
|
|
Re: ddsaasd
Od: ...
|
Pridané:
19.12.2018 12:23
Ked uz si taky tazky genius, odcitujem ti tvoj vygrcany vylev: "milujem trtkov co hned sudia. to ze mas pravo na nazor, neznamena ze aj mas co povedat". Dotycny, co na teba reagoval, ti presne odpovedal tvojim stylom - plati rovnako na teba. Mam ti dovysvetlovat aj to zrkadlo, alebo na to stacis uz aj sam? Dufat mozes v co len chces sudruh.
|
|
Re: ddsaasd
Od: Docent Danko
|
Pridané:
19.12.2018 12:35
...napisal obcan "Kdjshjv". Daj nam cislo OP nech overime, ci to naozaj ty a nie nejaky trollojuci nezbednik.
|
|
Re: ddsaasd
Od: Twixie_
|
Pridané:
19.12.2018 16:28
Daj adresu (predsa ako chytrá osoba vieš, že musíš ísť príkladom). Môžme sa stretnúť a porozprávať o názoroch :)
|
|
Re: ddsaasd
Od: fsfds
|
Pridané:
19.12.2018 19:36
ty si tu prvy krat pravda?
|
|
Re: ddsaasd
Od: Janko Zygelitki
|
Pridané:
20.12.2018 6:52
Prosím Vás,pán kolega. Interpunkcia!
|
|
Re: ddsaasd
Od: prihlásený užívateľ
|
Pridané:
19.12.2018 10:43
Ano, dojimaju ma mamicky a babky, ktorych vnucik je tak sikovny... on si tuka do mobilu/PC, saaam to vie = VYZNA SA, je prosto macher...
To, ze si vie nieco nainstalovat (hoc aj operacny system), neznamena, ze "tomu" aj rozumie. Zvlast pri dnesnych instalackach, kde kolkokrat len klika na "dalej/next".
Deckam fakt chyba to kriticke myslenie. No bohuzial nielen im.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Kritické_myšlení
|
|
Re: ddsaasd
Od: ffdf
|
Pridané:
19.12.2018 11:18
pozor! pri inštalácii Win sa občas klikne aj na "nie" :-)
|
|
Re: ddsaasd
Od: Dksjskdk
|
Pridané:
19.12.2018 11:38
No a co? Dusevne si kokot jak rampa, ziadne EQ. Ale citis sa ako macher na diskusii
|
|
Re: ddsaasd
Od reg.: smurf
|
Pridané:
19.12.2018 11:43
zlate casi dnes... nedavno som upratoval a nasiel floppy s MS-Dos a drivermi na CD-rom...az potom sla instalovat win95 z CD
|
|
Re: ddsaasd
Od: Tvadvisor
|
Pridané:
19.12.2018 11:52
U ľudí ktorí sa tomu nikdy nevenovali a nevedia posúdiť odbornosť človeka je to ešte v poriadku.Skôr ma fascinuje koľko ľudí o sebe tvrdí že je IT-čkár alebo programátor.Napríklad 45+ majitelia už 4-tého v poradí skrachovného start-upu alebo copy-paste "programátori" a operátori redakčných systémov
|
|
Re: ddsaasd
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
19.12.2018 12:00
A ešte ako naserie, keď hentaký zarába 5× toľko, čo ty...
|
|
Re: ddsaasd
Od: bajfnajs
|
Pridané:
19.12.2018 12:05
lol, tak potom asi nebude chyba v nom, ale v zrdkadle, do ktoreho rano pozeras ;)
|
|
Re: ddsaasd
Od: ehhhhhhhhh
|
Pridané:
19.12.2018 16:48
Niekto ma aj moralne zabrany.
To neznamena ze je clovek chybny, prave naopak ty mas chybu v usudku (zabudol si zapocitat moralku do tvojej rovnice)
Aj k*u*r*v*a dokaze zarabat 5x viac ako sestricka v nemocnici.
Clovek bez moralky nieje clovek, iba hlupe zviera.
|
|
Re: ddsaasd
Od: spyje
|
Pridané:
19.12.2018 18:32
a podla vas je moralne robit napr. linux admina za nizsi plat ako ma operator vyroby alebo nejaky nahadzovac produktov do eshopu?
To je slovenska realita.
|
|
Re: ddsaasd
Od: Janko Zygelitki
|
Pridané:
20.12.2018 6:55
Nedisponujeme informáciou o výške hrubej mzdy operátora výroby.
|
|
Re: ddsaasd
Od: amd-man
|
Pridané:
20.12.2018 9:43
Ako kde-
Automoto vyse 1000, 14 platov,
Posledna diera okolo 600, 12 platov,
Zdieraci aj za menej. Minimalka paper, kesovka na ruku.
V hrubom.
Aky si sikovny, tolko zarobis.
|
|
Re: ddsaasd
Od: spyje
|
Pridané:
20.12.2018 14:33
problem slovenska je, ze presne co ste popisali su junior platy ITckarov. Poznam programatora co robil za 600 brutto v diere. Uz odisiel na zapad. Potom tiez v BA nastupny plat pre nejakeho js/web dev je cca 1k brutto, ale riesia to zivnostou tak maju viac. Stale je to ale chore, IT sa na Svk robit neoplati.
|
|
Re: ddsaasd
Od: amd-man
|
Pridané:
20.12.2018 16:15
platy su skill based, a zavisia od prachov, ktore su do daneho odvetvia naliate. cim viac skillu a zodpovednosti po tebe chcu, tym viac dostanes.
junior IT je tak max 1000, co je logicke na zaklade toho, co po nom chces. zozenies si par certifikatov, nejake riadenie, a hned si na 3.500 euro. najma teraz, ked sa vsade tlaci it security a bude treba hlavne it iso auditorov.
|
|
Re: ddsaasd
Od: spyje
|
Pridané:
21.12.2018 9:46
Lenze je daleko jednoduchsie ist pracovat do fabriky a vypracovat sa na teamleadra alebo nieco podobne, kde budu tie platy zas lepsie. Proste clovek musi velmi chciet pracovat v IT aby sa na to nevykaslal/neodisiel. V hociktorej slusnej krajine bude ITckar zarabat viac ako autobusar alebo operator vyroby, ci ma skill ci nie.
|
|
Re: ddsaasd
Od: qwerty/z
|
Pridané:
20.12.2018 9:44
praveze dnes je zakladom instalacie windows "nepovolit"
|
|
Re: ddsaasd
Od: ehhhhhhhhh
|
Pridané:
20.12.2018 23:22
TEST OTAZKY:
1/ Ako zistite ze ste si stiahli originalnu nemodifikovanu binarku ked je mozne sfalsovat aj checksumy na webe poskytovatela programu?
2/ je vidno pri adrese zelena ikonka?, ak ano mozete jej verit,
ak znacna cast internetovej infrastruktury fici na podla Cechov "nedoverihodnom" hardveri cHuawei (Routre,LTE anteny)?
3/ Pomohla Vam niekedy bezplatna zaloha vsetkych vasich citlivych dat na povinne cloudove sluzby NSA?
4/ Podarilo sa Vam prist o vsetky vase CryptoLoteryCoiny pri
tichej instalacii programu WannaCry?
5/ Pouzivate doma viacero WifiRoutrov pre presnejsi Scan a naseldne monitorovanie pohybu osob v objekte
6/ Ako velmi ste boli radi ze Vam masivne presadzovanie mobilneho UI na Desktope bolo nanutene zdarma? Bolo to podobne ako pri povinne dobrovolnych updatoch?
ODPOVEDE SI UZ MUSI DOHLADAT SAM ;)
|
|
Re: ddsaasd
Od: Jamrich.
|
Pridané:
23.12.2018 8:17
Prvá chorá vec portálu https://www.itfitness.sk/sk/ je, že vás núti uviesť určité registračné údaje a že jednoducho potrebujete email. To odradí väčšinu normálnych ľudí.
|
|
dsasdasa
Od: dsadsaťčľ
|
Pridané:
19.12.2018 10:11
skoda ze nie su verejne otazky, bol by som zvedav
|
|
Re: dsasdasa
Od: ehhhhhhhhh
|
Pridané:
19.12.2018 17:14
TEST OTAZKY:
1/ Ako zistite ze ste si stiahli originalnu nemodifikovanu binarku ked je mozne sfalsovat aj checksumy na webe poskytovatela programu?
2/ je vidno pri adrese zelena ikonka?, ak ano mozete jej verit,
ak znacna cast internetovej infrastruktury fici na podla Cechov "nedoverihodnom" hardveri cHuawei (Routre,LTE anteny)?
3/ Pomohla Vam niekedy bezplatna zaloha vsetkych vasich citlivych dat na povinne cloudove sluzby NSA?
4/ Podarilo sa Vam prist o vsetky vase CryptoLoteryCoiny pri
tichej instalacii programu WannaCry?
5/ Pouzivate doma viacero WifiRoutrov pre presnejsi Scan a naseldne monitorovanie pohybu osob v objekte
6/ Ako velmi ste boli radi ze Vam masivne presadzovanie mobilneho UI na Desktope bolo nanutene zdarma? Bolo to podobne ako pri povinne dobrovolnych updatoch?
ODPOVEDE SI UZ MUSI DOHLADAT SAM ;)
|
|
Online
Od: testovacIT
|
Pridané:
19.12.2018 10:13
Kde je ten test, nech overim, ako som tupy? :)
|
|
Re: Online
Od: dj_v
|
Pridané:
19.12.2018 10:16
Tiež by som si ho dal, lebo ak nedám aspoň 80%, tak by som s hanbou opustil komunitu dsl.sk
|
|
ničivý praktik S004E0037
Od: syntaxterrorXX. X
|
Pridané:
19.12.2018 11:41
To i ja, ale IT test s maximom pod 160% je priekazne pod moju uroven.
|
|
Re: Online
Od: amd-man
|
Pridané:
19.12.2018 10:19
Ta, mozme spravit dsl special.
Prva otazka:
Ktore z uvedenych nepatri medzi ostatne:
[ ] links
[ ] linx
[ ] lynx
|
|
Re: Online
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
19.12.2018 10:24
d)- je spravne
|
|
Re: Online
Od: nahoda
|
Pridané:
19.12.2018 10:28
linx tam nepatri
|
|
Re: Online
Od: h4ckz0rg-m@5t4
|
Pridané:
19.12.2018 14:25
1337 skillz alebo len nahoda?
|
|
Re: Online
Od: FOKU ME
|
Pridané:
19.12.2018 13:38
ďeväť
|
|
Re: Online
Od: Miloso
|
Pridané:
19.12.2018 16:29
c je správne
|
|
Re: Online
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
19.12.2018 10:27
Tiez divne. Na tej linknutej stranke su len vysledky a omacka. Hlavne, ze su tam linky na naozaj "kvalitne" it casopisy ako pc(inzerc)revue a touchit ...
|
|
Re: Online
Od: amd-man
|
Pridané:
19.12.2018 18:31
touchit? s prilohou so zoznamom fonov bez 3.5 zdierky s nazvom jackoff?
|
|
Re: Online
Od reg.: Zelo_005
|
Pridané:
19.12.2018 10:28
Uz len to ze si to nevies najst o nieco svedci.... Ani test robit nemusi. :)
|
|
Re: Online
Od: TestovacIT
|
Pridané:
19.12.2018 12:06
https://dopice.sk/mkP
|
|
Re: Online
Od reg.: p1var
|
Pridané:
19.12.2018 10:29
tu tu a tu
|
|
Re: Online
Od: 33jkl33
|
Pridané:
19.12.2018 11:01
Tu a Tu
|
|
Re: Online
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
19.12.2018 11:24
PS: tu: https://www.itfitness.sk/sk/
Len si treba spravit ucet :)
|
|
IT testy
Od: sdvdfb
|
Pridané:
19.12.2018 10:15
Treba si uvedomit, ze je nieco velmi chore, ak na to, aby clovek mohol IT vyuzivat ako clovek, potrebuje o tom nieco vediet. Potrebujem snad na soferovanie, vediet ako sa konstruuje motor ? Cela IT je jedna velka fraska, sprasene veci nahadzane na kopu a previazane SSL certifikatmi, aby to vyzeralo, ze akoze sme ok. Bordel a hruza. Pocitac bez antiviru pred 15 rokmi bezal rovnako rychlo ako dnesny komp s antivirom a 20timi sledovacimi softami korporatneho softu. firewall a SSL sa nasadzuje uz pomaly aj na interconect komunikaciu medzi dvomi servrami. Z emailu idu spravit pravne zavaznu vec .. zadrbalo im uz uplne. Email??? Hocjaky hocikde .. a este politika a zonovanie do internetu, ktory donedavna bol plne slobodny. Nj .. len tak dalej.
|
|
Re: IT testy
Od: Manka
|
Pridané:
19.12.2018 10:21
Posli cislo na dealera
|
|
Re: IT testy
Od: Jamicon
|
Pridané:
19.12.2018 10:30
Dobrý matroš..
|
|
Re: IT testy
Od: ericek111 [PC]
|
Pridané:
19.12.2018 10:41
Nie, ale na šoférovanie potrebuješ poznať pravidlá cestnej premávky, o čom získaš aj osvedčenie. Nikto od teba nechce, aby si dokázal vysvetliť, ako sa posielajú pakety po sieti, fyzikálnu podstatu Cat 6e kabeláže alebo TCP/IP stack tvojho OS. Stačí sa vedieť správať na internete, nezadávať heslá a osobné údaje do všetkého, čo si ich vypýta...
|
|
Re: IT testy
Od: 33jkl33
|
Pridané:
19.12.2018 11:09
Nemusíš vedieť ako sa konštruuje motor ale pre efektívne využívanie auta by si mal poznať jeho možnosti a limity.
|
|
Re: IT testy
Od reg.: smurf
|
Pridané:
19.12.2018 11:47
ak si dobre pamatam, tak na skuskach na vodicak boli aj technicke otazky.
|
|
Re: IT testy
Od: Veles
|
Pridané:
20.12.2018 13:16
V zasade mas pravdu... Pocitace by sa mali prisposobovat ludom a nie ludia pocitacom, akurat nikomu sa nechce pisat prirodzene vyzerajuce a chovajuce sa pouzivatelske rozhrania... Nehovoriac o tom ze to nie vzdy ide
|
|
ultraradikalny optimizmus
Od: syntaxterrorXX. X
|
Pridané:
19.12.2018 10:42
Podľa mňa sú takéto testy veľmi dôležité, aby študenti i externí auditori vedeli, prečo sú priekazne tak obľúbení.
|
|
Re: ultraradikalny optimizmus
Od: Judito
|
Pridané:
19.12.2018 11:13
Mne imponuju najma ucitelia co sa verejne angazuju, ci uz je to pan smatana, crmoman alebo kotleba. Ti su podla vseobecnej mienky pocitacovo zdatni. Horsie je na tom pan ucitel mizik, ten ma este urcite nedostatky, nakolko nestudoval v jazyku fortran ale iba basic.
|
|
zaujimali by ma otazky
Od: Bolvua.M
|
Pridané:
19.12.2018 11:14
Pracujem v oblasti IT takmer 10 rokov, tak by ma zaujimali tie otazky. Stavim sa ale, ze otazky robil nejaky "expert" s uzasnym slovosledom, takze mozno to bol naozaj tazky text..ehm test
Preco nezverejnia tie testy?
|
|
Re: zaujimali by ma otazky
Od: ENON
|
Pridané:
19.12.2018 11:24
Tiez som sem prisiel s tym, ze si tu najdem odkaz na test.
Ak by ho niekto nasiel poslite link...
Ak ho nezverejnia, tak tie vysledky je potrebne brat s rezervou.
|
|
Re: zaujimali by ma otazky
Od: Fuck
|
Pridané:
19.12.2018 11:55
https://dopice.sk/mkO
|
|
Re: zaujimali by ma otazky
Od: dsb fjs
|
Pridané:
19.12.2018 12:09
pracujem v it 10 rokov uz citam rovno ako:
Prve ubuntu som si nainstaloval pred 10 rokmi a den na to sa vratil k windowsu. Odvtedy mi hry opat funguju a v praci sa tvarim ako najvacsi ITeckar co kedy dychal vzduch na tomto svete.
PS: skutocni experti nepotrebuju pisat kolko rokov robia v it :P
|
|
Re: zaujimali by ma otazky
Od: tajtrlik
|
Pridané:
19.12.2018 12:43
:D:D:D, ze 10 rokov a nevie si to vyguglit :D:D:D
|
|
Re: zaujimali by ma otazky
Od: Judito
|
Pridané:
19.12.2018 12:59
Ved v tom prave spociva mimoriadna rafinovanost testu, ze si ho musi kazdy zaujemca najst. Tym uz ziskava pociatocny bonus a postupuje do rozstrelu s odbornikmi.
|
|
testttt
Od: test fit
|
Pridané:
19.12.2018 11:29
staci pohladat...
www.itfitness.sk/sk/prihlasenie-registracia/
|
|
Diskusia k článku: Študenti sú podľ
Od reg.: smurf
|
Pridané:
19.12.2018 11:41
potesila ma moja sesternica, kt. skoncila VS s tym, ze nevie v excely ani len SUM a vo Worde robila max diplomovku...coraz viac mam pocit, ze papier z VS je fakt len zdrap..
|
|
Re: Diskusia k článku: Študenti sú podľ
Od: ...
|
Pridané:
19.12.2018 11:45
Nedoplnil si aku VS koncila. Ak koncila ekonomicku, tak by to mohlo cosi o studiu vypovedat. Ale pokial jej specializacia bola inde, tak by som to ako problem vobec nevidel. Ty si tiez na slovencine moc pozor nedaval...
|
|
Re: Diskusia k článku: Študenti sú podľ
Od reg.: smurf
|
Pridané:
19.12.2018 11:57
chces mi povedat ze naucit zaklady s PC je problem ? nehovor mi ze sa ucia len "jeden predmet"
|
|
Re: Diskusia k článku: Študenti sú podľ
Od: ...
|
Pridané:
19.12.2018 12:02
neodpovedal si na otazku. Ja tiez v praci nepotrebujem robit vo worde obsahy, strankovania a ktovie ake dalsie zbytocnosti. A kedze to bezne nepouzivam, tak tiez keby som to potreboval s tym trochu mam problem - nie neriesitelny, ale nerobim to bezne => nepotrebujem to => nie je to problem.
Tie "zaklady" s PC su osemetna vec. Ak aj niekomu, kto ovlada excel na nejakej urovni, otvoris iny tabulkovy editor, skoncil. Pricom praca aj zasady su rovnake. Jednoducho ine prostredie - preco sa zameriavat len na balik Officu? Ak dostudovala skolu, kde excel je jedna z podmienok fungovania, bude to nieco svedcit o studiu. Ak skoncila medicinu, tak je skutocne irelevnatne, ze nevie pouzivat vzorce v exceli.
|
|
Re: Diskusia k článku: Študenti sú podľ
Od: 775665854
|
Pridané:
19.12.2018 21:05
Hlavne by človek nemal byť vzdelávaný v štátnych školách v zatvorenom closed source SW ako napríklad MS Office ale v Open Source aplikáciách. Platené aplikácie a ich výučbu nech financuje dodávateľ týchto produktov nie štát. BTW podľa smerníc MFSR, by dokumenty zverejňované v štátnej správe mali byť v otvorenom formáte ako napríklad odt.
|
|
Re: Diskusia k článku: Študenti sú podľ
Od: amd-man
|
Pridané:
19.12.2018 21:58
neboj, do otvorenych spada aj wordovsky docx. :)
|
|
Re: Diskusia k článku: Študenti sú podľ
Od: Jamrich.
|
Pridané:
22.12.2018 1:14
Už žiakom v škole je hlúposť nanucovať to, čo nechcú...
Prečo by som im mal tvrdiť, aký je Inkscape super, keď siahnu napríklad na CorelDraw a je celá snaha s free Inkscape-om na houbeles.
A to nehovorím ako tie free horko-ťažko fungujú, sú pomalé a načo vlastne sú??? Aj preto sú mnohé zverejňované v .pdf, aby si kadejaký Jano netlačil...
|
|
Re: Diskusia k článku: Študenti sú podľ
Od: kosacik
|
Pridané:
19.12.2018 12:00
mam manzelku z EUBA a ohladom kanc. prace s pocitacom (excel, Word) ich tam dost drtili. Bol to snad jediny predmet s ktorym mala v prvom rocniku problemy...
|
|
Re: Diskusia k článku: Študenti sú podľ
Od: sensei-san
|
Pridané:
19.12.2018 14:36
> pokial jej specializacia bola inde, tak
> by som to ako problem vobec nevidel.
Toto IMHO patrí medzi všeobecne rozšírené omyly. Office aplikácie potrebuje aj farmaceut, doktor, jazykovedec, dopravný inžinier, ...
Myslíš, že keď niekto pracuje v útulku pre psov, nepotrebuje robiť štatistiky, koľko žrádla treba kúpiť? Myslíš, že obkladač nepotrebuje zbúchať nejaký prezentačný materiál? Aj ten roboš za pásom by lepšie urobil, keby si vedel domáce financie hodiť do tabuľky a videl či si môže zobrať úver.
|
|
Re: Diskusia k článku: Študenti sú podľ
Od: ...
|
Pridané:
19.12.2018 16:07
Vobec nie. Ak ju aj potrebuje na skole sa s nou este stretnut nemusela. V praxi si to bud dostuduje/niekto ukaze a pripadne si za to zaplati.
Ze ak tieto zrucnosti ovladas aj ked ich nepotrebujes je len plus, ale vobec nie su nevyhnutne k zivotu. Obkladac nebude pracovat v office, ale v na to urcenom SW pre 3D zobrazenie. Powerpoint mu bude k uplnemu hovno. To iste stolar - specializovany SW pre 3D navrhy a upravu.
Moja plovicka ked zvysovala kvalifikaciu tak tiez pisala pracu. 8 hodin som sa potom ja drbal s upravou formatovania aby to vyzeralo ako clovek a nedodrbali ju na tom. Praca bola po obsahovej stranke vyborna, po formalnej nie - tak som to spravil za nu. Sice som picoval este tyzden, ale bolo to jednoducho nutne zlo, kedze obsah s tym nemal nic spolocne. Suhlasim s tebou, ze by to clovek pre vlastne dobro ovladat mal - ale to neplati len o SW, clovek by mal mat aj nejaku uroven financnej gramotnosti a rovnako pravnej - to potrebujes dokonca viac ako naformatovat text vo worde.
|
|
Re: Diskusia k článku: Študenti sú podľ
Od: Ferkooooo
|
Pridané:
19.12.2018 22:25
Chodil som na FEI a Excel som kvoli skole ani raz neotvoril. Teraz v praci tiez nie. Mam ho, viem ho pouzivat, ale chvala panu ho nepotrebujem.
|
|
Re: Diskusia k článku: Študenti sú podľ
Od: Jamrich.
|
Pridané:
22.12.2018 9:23
Si odvážny napísať "viem ho používať..."
|
|
Re: Diskusia k článku: Študenti sú podľ
Od: kosacik
|
Pridané:
19.12.2018 11:56
a obsah ako robila? Lebo videl som takých, čo to bodkovali ručne :-)
|
|
Re: Diskusia k článku: Študenti sú podľ
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
19.12.2018 12:01
No a aa som vo Worde nerobil ani len diplomovku :P ale zase trafím i/y v Exceli.
|
|
Re: Diskusia k článku: Študenti sú podľ
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
19.12.2018 18:22
Ale j a a už nie :-(
|
|
Re: Diskusia k článku: Študenti sú podľ
Od: 775665854
|
Pridané:
19.12.2018 21:10
Ja som práve Excel odinštaloval kvôli nestabilite. Žiadne rady od MS nepomohli. Dal som tam Libre Office Calc a čuduj sa svete je po problémoch s pádmi aplikácie pri komplikovaných 2000+ riadkových súboroch a exportoch do csv. O rýchlosti práce pri vzorcoch a ich aplikácii na celé stĺpce ani nehovoriac. Proste LOC je rýchlejší a stabilnejší. Excel bol v pohode (2013,2007) ale táto 2016 je katastrofa aspoň na niektorých PC.
|
|
Re: Diskusia k článku: Študenti sú podľ
Od: Jamrich.
|
Pridané:
22.12.2018 9:29
Daj si verziu MS Office 2007 Pro. V nej máš všetko potrebné. So SP3 nmá aj .pdf výstup a tento Office podporuje aj .odt.
V pohode to na veľa vecí táto verzia stačí a nie je hardvérovo náročná!
|
|
Re: Diskusia k článku: Študenti sú podľ
Od: Judito
|
Pridané:
19.12.2018 12:12
Office je pre bezneho pouzivatela zbytocne zlozity. Kym bude v office v texte neustale maturovat v nastaveniach, zarovnavat odskocene riadky a mazat vzniknute medzery roznej sirky medzi riadkami, tak iny student s kreativnejsim myslenim bude mat davno jednoduchsi, az stredne zlozity text napisany v Softmaker Office alebo WPS alebo Google dokumentoch. Samozrejme na kazdodennu pracu sa uz treba naucit pracovat s Office, ale na pisanie dokumentu raz za cas je zbytocne drzat v pc polGB program s neprehladnym a neintuitivnym nastavenim. Podla toho sa naozaj neda posudzovat pc gramotnost, to by potom nejaka uradnicka, ktora pouziva office na dennej baze, vysla gramotnejsia ako spravca siete, alebo pokrocilejsi pouzivatel, ovladajuci pc pomocou prikazového riadku, ktory ale nepise kazdy den dokumenty v office a musel by maturovat pri nastaveniach, ked mu v texte zacnu odskakovat riadky, zarovnanie, odseky...
|
|
Re: Diskusia k článku: Študenti sú podľ
Od: dj_v
|
Pridané:
19.12.2018 14:58
posledne som si robil CV v .xls :D
Inak viete prečo sa office vola office 365? Lebo naserie 365x do roka.
|
|
Re: Diskusia k článku: Študenti sú podľ
Od: allyze
|
Pridané:
19.12.2018 21:11
Office je ale geniálny nástoj na export dát do FCK editora. ;-)
|
|
Re: Diskusia k článku: Študenti sú podľ
Od: Judito
|
Pridané:
19.12.2018 12:55
Modelova situacia: Teta v rokoch na zakazku pise prace studentom. (teraz je to v kurze po prevaleni kauz). Ovlada Office na skutocne vysokej urovni, ak si tym prilepsuje financne. Vyskoci jej okno s upozornenim, ze je dostupna aktualizacia oktobroveho buildu. Teta vola telefonicky chlapca od susedov, co ma vseobecne znalosti, ze co ma robit, ci to potvrdit. Chlapec sa jej pyta ci bude nieco robit, ak hej, nech si v nastaveniach limituje rychlost stahovania na pozadi, ci ma notebook zapojeny v zasuvke, nech nastavi spravu napajania pri pripojeni zdroja na: obrazovka nikdy, spanok nikdy. Teta ho poziada ci by nemohol prist a nastavit jej to, lebo ona sa v tom nevyzna. No tak, kto je na tom lepsie? Ten, kto je uzko zamerany na obsluhu konkretneho programu, alebo ten, kto mysli na to, co sa moze stat, ak teta odklikne aktualizovat, zabudne na to a pocas instalacie (lepsi pripad na pozadi, horsi po restarte) zavrie notebook, v lepsom pripade ho da do spanku, v horsom vypne.
|
|
Re: Diskusia k článku: Študenti sú podľ
Od: kosacik
|
Pridané:
19.12.2018 13:32
lepsie je na tom ten, kto robí odbornú prácu.
Poradiť pri aktualizácii programu, mať trochu prehľad o aktualizáciách a vedieť zapojiť HDMI kábel nepovažujem za odbornosť. Písať niečo vo Worde asi nevyžaduje nejakú výraznú odbornosť. Tá odbornosť by mala byť niekde inde.
|
|
Re: Diskusia k článku: Študenti sú podľ
Od: Judito
|
Pridané:
19.12.2018 15:29
No ved ano, ale GSOD alebo black a koniec zarobku pre tetu, lebo darmo vie plnohodnotne pracovat s Office, ked jej nenabehne notebook alebo pc. Pritom nemozem suhlasit s tym, ze lepsie je na tom ten (v tomto pripade ta teta), lebo robi odbornu pracu, cize vie plnohodnotne pouzivat Office. Podla mana je na tom lepsie chlapec odvedla, lebo vie plnohodnotne obsluhovat system (dajme tomu, ze sa vyzna aj v editovani registrov, vie si nastavit jednotlive programy, pouziva ucelne power shell, vie, ake ma programy v PC, kde si ukladaju data, ma celkovy prehlad o systeme, mozno je zapojeny v programe insider, kde uz riesil kopu problemov...) Nauci sa pracovat s Officom, keby to potreboval, za par dni, kdezto teta sa spomenute zalezitosti ohladne systemu nenauci nikdy. Takych tiet je v kazdom urade xy.
|
|
Re: Diskusia k článku: Študenti sú podľ
Od reg.: Ataraxiss333
|
Pridané:
19.12.2018 16:01
toto je uplne odveci. zabudas totiz, ze ta tetuska zjavne ovlada dalsich x veci z ineho odboru/odborov (kedze pise diplomovky) a to + ovladanie wordu jej vynasa peniaze. takze je irelevantne aby sa ucila nejakej dalsej specializacii. ked bude mat problem s pc zavola si na to predsa niekoho kto to ovlada. takto by si mohol povedat aj to, ze je sice pekne, ze vie soferovat a odveze sa do obchodu, ale automechanik je na tom lepsie lebo ked sa mu to auto pokazi vie si ho aj opravit. kazdy clovek ma (alebo by mal mat) nejaku sadu vedomosti a zrucnosti, ktorymi sa uzivi. a ked potrebuje nieco ine, tak zas zavola niekoho ineho, kto disponuje tymi inymi zrucnostami a zaplati si ho. hovori sa tomu sluzby. nikto z nas nemoze ovladat vsetko. uz nie sme v staroveku, kde mohol niekto byt polyhistor a ovladat vsetky vedomosti civilizacie.
|
|
Re: Diskusia k článku: Študenti sú podľ
Od: fero1234
|
Pridané:
20.12.2018 8:49
a to je presne to, ze ak tie vedomosti nemas, alebo len minimalne, tak nutnym pouzivanim aplikacie (alebo jazdenim v aute) v pripade problemu by si mal na zaklade predchadzajucich situaci/skusenosti byt schopny problemy do istej miery vyriesit sam a tak sa vzdelavat v danej problematike. Ak problem presiahne vseobecnu mieru, tak by si mal byt schopny na zaklade symptomov najst pomoc/riesenie napr na Internete a na zaklade tych skusenosti problem vyriesit. Ak to nepojde musis zavolat specialistu (IT, automechanik, elektrikar, doktor,...). A to je podla mna to co je najdolezitejsie v hociakej oblasti.
|
|
So many...
Od: Babrák O´Bama
|
Pridané:
19.12.2018 12:23
A čomu sa tak čudujeme?
Veď Informatiku nemá kto učiť a ministerstvu resp. celej vláde to vyhovuje. Treba udržiavať otrokársku kolóniu, "Niu Ditrojt, kár sem, kár tam". Najviac áut na obyvateľa naše včeličky vyprodukujú.
|
|
Re: So many...
Od: Pro slofaki dbory
|
Pridané:
19.12.2018 12:47
Preco utocis na uspesne predsednictvo Slovenska v rade Europskej unie? Ty si co za EUStachanovca? Kazde auto vyrobene na Slovensku priekazne prispieva k zvyseniu zivotnej urovne mnohych obcanov
|
|
Je to online?
Od: zvedavy_sebakritik
|
Pridané:
19.12.2018 12:29
A je ten test niekde k nahliadnutiu?
Zaujímalo by ma, koľko toho neviem (okrem iných vecí).
|
|
test123
Od: itodbornik
|
Pridané:
19.12.2018 13:03
Ak niekto kto ozaj ovlada IT ten test nespravi na 100% tak len preto, ze ho znechutia otazky. Co ma dpce s IT uloha, ze co obsahuje prispevok p. sagana z facebooku ? Stupidny test... ak toto ma hodnotit znalosti z IT tak sme na tom ozaj zle
|
|
Re: test123
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
19.12.2018 14:04
Zakladny problem bude, ze oni pod pojmom IT rozumeju nieco ine ako my tu na DSL. Citujem:
Už šiesty rok si môžete overiť svoje schopnosti práce s počítačom, vedomosti o internete a sociálnych sieťach, či webovom marketingu v IT Fitness Teste.
Test nie je určený „itéčkárom“, ale širokej verejnosti.
|
|
syntaxerror je syntaxkkt
Od: syntaxerror je syntaxkkt
|
Pridané:
19.12.2018 14:44
reku ze spravim test ale tie otazky su tak nudne, ze som zaspal v robote pritom
|
|
Re: syntaxerror je syntaxkkt
Od: fsfsf
|
Pridané:
19.12.2018 14:54
Tie odpovede niesu nudne ale strasne.
Necudujem sa tak slabemu vysledku.
|
|
Re: syntaxerror je syntaxkkt
Od: Miloso
|
Pridané:
19.12.2018 16:36
Ja zaspím v robote len tak, aj bez otázok...
|
|
výsledky
Od: noni
|
Pridané:
19.12.2018 15:18
Skúsil som si ten test a hneď so zistil prečo dosiahli také slabé výsledky. Jednoducho povedané veľa ľudí to odfláklo a náhodne naklikalo odpovede, keďže sa im nechcelo riešiť otázky typu "Anička stojí v Prahe na stanici linky metra B. Ktoré z uvedených divadiel je od nej vzdialené pešo viac ako 10 minút?". Sú tam aj otázky viac vhodné do IQ testu ako do IT testu s ukážkou na YouTube, ktoré aj keď sa v článku píše že by malo vidieť niečo okolo 15k ľudí, podľa počtu pozretí si ho vôbec otvorilo asi iba 4k. A nakoniec hlavne bezpečnostné otázky sú položené veľmi nezreteľne, resp. podľa toho ako si ich kto vyloží môže dostať inú odpoveď.
|
|
Re: výsledky
Od: real name
|
Pridané:
19.12.2018 16:37
su tam este otazky typu aka je klavesova skratka na zduplikovanie riadku v tabulke?
|
|
Re: výsledky
Od: noni
|
Pridané:
19.12.2018 17:21
To zrovna nie, už pokročili na otázky typu "zoraďte tabuľku podľa hodnoty a napíšte číslo dňa v mesiaci pre najnižšiu hodnotu".
|
|
vysledok flat earthera
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
19.12.2018 15:45
tak spravil som ten test a mam 68%
Nadpriemerná úroveň základných IT znalostí a zručností
Vaše kompetencie v oblasti základov IT sú na nadpriemernej úrovni, dokážete sa zorientovať a využívať IT pri práci, či zábave. Nezaspite však na vavrínoch.
I. Internet 100,0%
II. Bezpečnosť a počítačové systémy 80,0%
III. Komplexné úlohy 20,0%
IV. Kancelárske nástroje 60,0%
V. Kolaboratívne nástroje a sociálne siete 80,0%
|
|
Re: vysledok flat earthera
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
19.12.2018 15:50
Moj dojem z toho testu je skor taky ze to nieje IT test. Ale test pozornosti + schopnost vyhladavat na internete veci + know how ako funguju niektore existujuce sluzby ako je facebook, instagram, youtube...
Podla mna je to kokotina, lebo spravny ITckar a digitalny aktivista nieje ochotny mat profil na facebooku u zidojastera zuckerberga napriklad ako ja.
Keby to bolo o IT tak by tam mali byt skor algoritmy, programovanie, operacne systemy, software, hardware, networking...
Ale tento test je vysledkom digitalnej demecie dnesnej populacie.
|
|
Re: vysledok flat earthera
Od: meheh
|
Pridané:
19.12.2018 18:36
presne, zevraj otazka, co je zobrazene na screenshote z instagram aplikacie? ako to mam do kkta vediet ked ten brak nepouzivam? absolutne nekvalitny test.
|
|
Re: vysledok flat earthera
Od: itodbornik
|
Pridané:
19.12.2018 22:19
Toto som si povedal aj ja ked som to videl :D Ale s trochou logiky som trafil spravne odpovede
|
|
Re: vysledok flat earthera
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
20.12.2018 12:55
Mna viac sralo že ten test má nútil vyhľadávať facebookovy status Petra Sagana z Marca 2018. Jednak nemám Facebook a jednak mám Facebook zablokovaný v /etc/hosts
|
|
Re: vysledok flat earthera
Od: kosacik
|
Pridané:
19.12.2018 16:40
podľa uvedených výsledkov si na 80% nekomplexný.
|
|
Re: vysledok flat earthera
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
19.12.2018 18:37
tak aspon nemam komplex ako ty
|
|
Re: vysledok flat earthera
Od: Ehehehe
|
Pridané:
20.12.2018 12:46
ja som 72%
I. Internet 100,0%
II. Bezpečnosť a počítačové systémy 60,0%
III. Komplexné úlohy 20,0%
IV. Kancelárske nástroje 80,0%
V. Kolaboratívne nástroje a sociálne siete 100,0%
čo chceli s tým vypĺňaním formulárov vlastne? mám pocit že tam som to mal zle
|
|
Re: vysledok flat earthera
Od reg.: dElEtE
|
Pridané:
21.12.2018 3:30
88,0%
I. Internet 100,0%
II. Bezpečnosť a počítačové systémy 80,0%
III. Komplexné úlohy 80,0%
IV. Kancelárske nástroje 100,0%
V. Kolaboratívne nástroje a sociálne siete 80,0%
Bezpecnost viem kde som spravil chybu, socialne siete tiez (nemam insta) ale v tych komplexnych netusim. Ale ten obrazok vo worde mi dal pekne zabrat, to mi trvalo najdlhsie :D
|
|
Re: vysledok flat earthera
Od: Jamrich.
|
Pridané:
23.12.2018 8:27
Okruhy otázok by mali maž rozdielnu váhu v hodnotení.
Dnes mnohí žiaci SŠ, ktorí majú programovanie nevedia načo im je dobrý vývojový diagram. Proste to upadá do zabudnutia. A mnohí ho vytvoria až úplne nakoniec nejakej práce... Potom, keď už naozaj nemý pre neho žiaden zmysel...
Oni dnešné deti aj tak zvláštne uvažujú, že pri čom by im mal pomôcť. Tak na vývoják kašlú.
A to nie sme ešte ani na začiatku...
|
|
čím dostupnejší net
Od: jaaaaaaaaaaaaaaj
|
Pridané:
19.12.2018 16:10
čím dostupnejší net, nadmieru informácií a lacnejšie dáta - tým dutejší.
|
|
Re: čím dostupnejší net
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
19.12.2018 16:30
https://www.martinus.sk/?uItem=308797
|
|
to je preto
Od: luke peterson1
|
Pridané:
19.12.2018 16:21
kto nevyrastal pri 8-bitoch, alebo 16-bitoch, kde praca z pocitacom ozaj vyzadovala um, je uz v dnesnej dobe tela. Nema ziadne konstruktivne myslenie.
|
|
Re: to je preto
Od: sarusian
|
Pridané:
19.12.2018 17:26
format c:
|
|
Re: to je preto
Od: testerovac
|
Pridané:
21.12.2018 14:02
...v lavo disk c: v pravo disk c: ,naco su my dva disky c: ?...
|
|
Re: to je preto
Od: Jamrich.
|
Pridané:
22.12.2018 9:24
Tak si ten vľavo naformátuj s parametrom -u...
|
|
fakt.
Od: _____
|
Pridané:
19.12.2018 18:22
s takymi otazkami ake tam dali, ani sa necudujem...
https://www.itfitness.sk
|
|
\"chudobný clovek = hotová opica\"
Od: LytaRyta v nesnázích,živorící
|
Pridané:
19.12.2018 18:28
socka-troska-chudák-žebrák-looôser
~~~~
LytaRyta°°~~°°Lyisbeth
eh, nejlepší je beztak zdedit menší penzion, /2 ~~3 byty, /rodinny dom, (barák s menším, ("zahradním") domčokom), a 160 katastrálních jutár ( ~~48 ha ) pôdy, /pozemkov, na juhu Svk.. (pri Galante, a Trnave.. )
inák je to celkem mizéria, dost živoreníe..
|
|
vsetko sa da :)
Od: NudimSa
|
Pridané:
19.12.2018 22:17
Caute vsetci,
pouzity script najdete na : www.itfitness.sk/static/js/script_sk.js?20180426
potom jednoducho spustite test (zapnut network debuger)
Kliknut na odpoved, odoslat a zistit ID v request headers. (bude to asi prvy zaznam).
Porovnat s obsahom scriptu (hore uvedeneho) a uvidite ci sa tam to ID nachadza.
Enjoy :)
|
|
Re: vsetko sa da :)
Od: kekeket
|
Pridané:
19.12.2018 22:43
nechapem, co tym akoze chces dosiahnut?
|
|
vsetko sa da :)
Od: NudimSa
|
Pridané:
19.12.2018 22:51
Urobit test na 100% zeby?
|
|
Treba sedlakov
Od: Okažmura Kamikadze
|
Pridané:
20.12.2018 9:39
To je dobre že niekto nevie robiť s PC, bude môcť orať pole, alebo chovať dobytok.
|
|
Re: Treba sedlakov
Od: Zjebe
|
Pridané:
20.12.2018 11:50
Alebo fajčiť kokot
|
|
spravil som test
Od: rtech
|
Pridané:
20.12.2018 12:37
V. Kolaboratívne nástroje a sociálne siete 0,0%
som hrdý na tento výsledok
|
|
Re: spravil som test
Od: Eberleq
|
Pridané:
20.12.2018 12:49
si hrdý na čo konkrétne, že sa nevieš dovtipiť, že naschvál klikneš na nesprávné odpovede? ja som nikdy na facebooku nebol a tú odpoveď so saganom som dal, stačilo použiť google... tiež to s tým instagramom sa dá dovtipiť rovnako ako youtube
|
|
Re: spravil som test
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
20.12.2018 13:03
Kto používa Google je manipulovaní zidojastermi.
Správny digitálny aktivista používa duckduckgo.com
Kde sú organické výsledky vyhľadávania narozdiel od Googlu kde Vám manažéri obsahu upravujú výsledky aby ste si mysleli to čo si podľa nich máte myslieť
|
|
Re: spravil som test
Od: picu123
|
Pridané:
20.12.2018 17:00
Spravny vyhladavac je dunco
|
|
Re: spravil som test
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
20.12.2018 22:45
dunco je prezleceny google
|
|
Re: spravil som test
Od: Jamrich.
|
Pridané:
22.12.2018 9:44
Češi používajú dosť svoj Seznam.cz
Už sme zabudli na Yahoo.com, Altavista, metacrawlery...
|
|
nema niekto link na ten test
Od: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
Pridané:
20.12.2018 17:46
rad by som ho videl
|
|
Re: nema niekto link na ten test
Od: Jamrich.
|
Pridané:
23.12.2018 9:12
Neviem či je niekto IT šikovný, ak si vie nejakú tú či inú nejak nevýznamnú informáciu nejako nájsť. Technické veci sú nejako dosť mimo a napr. ak sa každý doma automaticky hlási na konto správcu, moc o IT zručnostiach to nehovorí... Pýtať sa na hoax 14-15 ročných mi príde tiež dosť odvážne, najmä v dobe keď si otcovia týchto detí v krčme celkom vážne hovoria o tom, že emeričania si dvojičky zhodili sami a podobne...
Že jogurt nie je schopný uveriť, že emeričania boli na Mesiaci a nechali tam aj vozítko...
Deťom chýbajú pojmy a 1-2 skúsenosti automaticky berú tak, že bude všetko iba podľa nich.
Nemusím sa pýtať na vzorec v bunke Excelu(Zoho Sheet tiež asi moc ľudí nepozná...), zrovna tak sa totiž môžem spýtať na niečo v CorelDraw...
|