|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dsdaasd
Od: martincc
|
Pridané:
4.9.2018 8:44
Konecna sa na to prichadza, mate moju podporu!
|
|
Re: dsdaasd
Od: Becca STC
|
Pridané:
4.9.2018 8:55
Vole, keď ti vadí, že decko používa v škole mobil, tak mu ho proste nedaj! Načo kvôli tomu potrebuješ zákaz. Jebliny ako ty potrebujú zákon aj na to, kedy sa môžu ísť vysrať.
Napríklad ja chcem, aby moje decko mobil malo. Chcem, aby sa so mnou vedelo spojiť, keby malo problém, alebo aby som sa vedel spojiť ja s ním.
|
|
Re: dsdaasd
Od: Jozinek
|
Pridané:
4.9.2018 9:03
A co ked mi vadi ze nieci fagan svojim mobilom vyrusuje ostatne deti a rusi vyucovanie.
Spojit sa s nim vies vzdy v pripade nutnosti cez ucitela, ale povedzme si ako casto to vlastne potrebujes
|
|
Re: dsdaasd
Od: dj_v
|
Pridané:
4.9.2018 9:23
10/10
hovorí za všetko...
|
|
Re: dsdaasd
Od: Mistr tesař
|
Pridané:
4.9.2018 9:43
Vyrušovat ostatne deti sa da aj bez mobilu. Na to je zapis do triednej knihy. (uff naštastie v tej pakarni už nie som )
|
|
ultraradikalny optimizmus
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
4.9.2018 9:56
Presne tak. Ulohou rodica je vsetkymi dostupnymi prostriedkami pomahat skolskemu systemu v dosahovani ultimatneho ciela vzdelavania, sprostredkovaniu informacie, ze kazdy blbec vie, co potrebuju, priekazne lepsie.
|
|
Re: dsdaasd
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
4.9.2018 9:09
vole, ked je decko v priestoroch skoly, nema co mat taky problem aby sa s tebou potrebovalo spajat vole - ono totiz v skole je dospely personal, problem moze byt akurat tak, ked opusti areal skoly = po ceste domov/z domu ... vole
ku*va za 20 rokov budu davat mobily aj skolkarovi co ide prvy den do skolky, aby sa 3-rocne decko mohlo spojit s rodicmi, keby tam malo naahodou v skolke nejaky problem, co tam po tom ze je tam 10 vychovavateliek
|
|
Re: dsdaasd
Od: Cpt. Obvious
|
Pridané:
5.9.2018 14:42
v druhom/poslednom odstavci si zabudol použiť zo dva, tri krát slovo vole.
|
|
Re: dsdaasd
Od: Tulen
|
Pridané:
4.9.2018 9:10
Si predstav ze ked som ja chodil na zakladku, ziadne mobily neexistovali. Ak by sa so mnou potrebovali spojit rodicia, zavolaju do riaditelne.
A na margo zakazu mobilov - tiez podporujem zakaz pretoze drobizg je velmi vynaliezavy a nie je pren ziadny problem opatrit si mobil druhy, t.j. taky o ktorom mamicka a otecko vediet nebudu. V dnesnej dobre lacnych cinskych telefonov to pre nich nie je prekazka a vedia to velmi dobre aj v skolach.
Takze ak tu budes niekomu nadavat do jeblin tak skus najprv pouzit tu sedu vypln v hlave ok?:-))))
|
|
Re: dsdaasd
Od: RadiForce
|
Pridané:
4.9.2018 13:10
namiesto drobizg čítam drogbiz :D My sme mali ganju už na ZŠ, vystavovali sme sa jej účinkom tak často, ako deti mobilu. V podstate málokto z nás má normálny život. Ani tieto naprogramované chúdence z mobilmi proste nemajú normálnu myseľ, teda väčšinou nemajú ani normálnu budúcnosť. Mobily a vysokofrekvenčné vysielače vypôsobujú zmenu správania a myslenia populácie. Netienené žiarenie z mobilov je v podstate omamná a psychotropná látka, deti (ani dospelí) by mobil nikdy nemali mať pri hlave. Ale v chudobných štvrtiach sú aj vysielače po strechách domov, že? Za úbohú spodinu má niekto obyčajných ľudí, sa nedá ani vypovedať, aké svinstvo ľuďom dorobili! Čo tam po nich, dajme im aj wi-fi do autobusov a po stĺpoch, veď keď tie hovädá nás za to možno ešte pochvália. No čo s takými kreténmi, najlepšie na nich nasypať chemtrails, aby naše vlny v tom ich zhovadilom mozgu lepšie účinkovali.
|
|
Re: dsdaasd
Od: aasami
|
Pridané:
5.9.2018 8:19
S tym chemtrais si to uz riadne prehnal, ale v podstate s Tebou suhlasim. WHO sa tiez k ucinkom EMF stavia ako k potencialne rakovinotvornym. Tak preco by sme tym mali vystavovat nase deti. Ked si predstavim ako cez velku prestavku zacne 30 deti v jednej triede datovat, hned by som to zakazal.
|
|
Re: dsdaasd
Od: KdeSiModréNebo
|
Pridané:
5.9.2018 18:43
Bohužiaľ, s tým chemtrails je to smutná realita, to čo je na tom videu s perfetným priblížením som videl už veľa krát:
https://goo.gl/RRhkw9
|
|
Re: dsdaasd
Od: Vargová
|
Pridané:
4.9.2018 10:23
Jasne, mily pubertak... Chapeme, ze Ti prekaza, ze uz nebudes moct cele vyucovanie facebookovat a zaje*avat sa, ale casom pochopis, ze to bolo pre Tvoje dobro ;)
|
|
Re: dsdaasd
Od: ...
|
Pridané:
4.9.2018 11:07
My sme mobily uz mali a vyucovanie sme travili aj tak hranim kariet - ak sme na nom vobec boli a nesedeli doma za PC "chori". Tak nerozumiem kto ma s tym problem? Keby skola chcela, nemusia mat po chodbach wifiny a kludne mozu rusit . Hraniu nijako nezabrania - iba tak, ze pedagogovia zacnu kracat trochu s dobou a decka si nieco z hodiny odnesu.
|
|
Re: dsdaasd
Od: g9219082121
|
Pridané:
4.9.2018 11:58
odnesie si dieta viac z toho mobilu? facebooku?
no neviem, ale vidim ze asi nie, inak by chapali ze E=mc2 a nejazdili by ako idioti, ale pravda, tuto rovnicu nechape ani generacia 40r+
|
|
Re: dsdaasd
Od: ...
|
Pridané:
4.9.2018 12:01
A kde nieco take tvrdim? Len boj s telefonmi nepovazujem ani za akutny,m ani za potrebny. Ked prejde zakaz, budu sa vyhovarat zase na nieco dalsie, lebo efekt to nebude mat nijaky.
|
|
Re: dsdaasd
Od: Palinoo
|
Pridané:
4.9.2018 12:19
V skutocnosti to je E^2 = (mc^2)^2 + (pc)^2
|
|
Re: dsdaasd
Od: peregrinans
|
Pridané:
5.9.2018 7:40
mozes mi dovysvetlit suvislost e=mc^2 so sposobom jazdy niektorych vodicov?
|
|
Re: dsdaasd
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
5.9.2018 8:26
uvazovat v intenciach teorie relativity pri premavke je ako uvazovat ako vplyva hrubka vlasu na rozmer vesmiru
pri premavke mas mat na pamati odpornu hnusnu bohapusto primitivnu kineticku energiu a ta je E = (1/2)mv^2
za dalsie ako vidno vzorcek si absolutne nepochopil ani ty, pretoze v tej infentilnej podobe vlastne neplati, ponivac treba uvazovat s hybnostou (ako je uvedene nizsie) a relativistickou hmotnostou (nie klasickou) ... takze bud do toho zamotam lorentzov faktor gamma = 1/sqrt(1-v^2/c^2), alebo pisem m (s indexom rel.)
|
|
Re: dsdaasd
Od: ZŠTN
|
Pridané:
4.9.2018 22:28
Normálny riaditeľ ani nemusí byť ITčkár, aby pochopil, že v záujme ochrany detí je namiesto wi-finy musia po celej škole naťahať káble. Vďaka pánu Bohu, že sme mali takých riaditeľov
|
|
Re: dsdaasd
Od: 33jkl33
|
Pridané:
6.9.2018 11:20
S rušením to legislatívne nie je až tak jednoduché ako sa ti to od stola môže zdať.
|
|
Re: dsdaasd
Od: anemasto
|
Pridané:
4.9.2018 10:30
boze ty si taky chudacik rodic, chuuudatko chudate... v roku 2000 sa rodicia nevedeli spojit s detmi a tei deti, rpedstav si, ZIJU a PROSPERUJU.
get some life man
|
|
Re: dsdaasd
Od: ManDarkED
|
Pridané:
4.9.2018 12:02
Vole "Becca STC" a kolko kar do Tyzdna si to vyuzil alebo tvoje decko vyuzilo to ze sa potrebuje s tebou spojit ... hm je to viac ako jedna ? Ale ze je na mobile vkuse pomaly 24 hodin to ti nevadi tak naco ho posielas do skoly ked aj tak vsetko podstatne sa nauci z Telefonu Internetu ?
|
|
Re: dsdaasd
Od: old
|
Pridané:
4.9.2018 12:31
od veku platí zákon, že za deti v škole zodpovedajú učitelia a riešia ich problémy, ak treba, aj s rodičmi. Čo za problémy chceš riešiť s deckom, keď je na vyučovaní a ruší tým ostatných. Rieš si s ním problémy doma
|
|
Re: dsdaasd
Od: Medžr
|
Pridané:
4.9.2018 20:16
Fúúúú..., Ty si inak vypatlaný!!!
|
|
Re: dsdaasd
Od: fdsfdtak
|
Pridané:
4.9.2018 20:31
tak nauc decko aby pocas hodiny pocuvalo ucitelku, a necumelo do mobilu
|
|
ničivý teoretik
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
4.9.2018 20:57
Nakolko je detska praca nelegalna, na navadzanie na pomahanie ucitelke v dosahovani pracovnych zavazkov zakon tiez priekazne pamata.
|
|
Re: ničivý teoretik
Od: sensei-san
|
Pridané:
5.9.2018 9:16
Nepomáhaš tým učiteľke. Pomáhaš tým svojmu dieťaťu.
|
|
Re: ničivý teoretik
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
5.9.2018 9:21
Legalnost zasahovania do vyucovania osobami bez pedagogickeho minima riesi zakon priekazne tiez.
|
|
Re: ničivý teoretik
Od: sensei-san
|
Pridané:
5.9.2018 9:39
Rieši. Pozitívne.
|
|
Re: ničivý teoretik
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
5.9.2018 14:58
Voci pravu na slobodny vyvoj je orientacia zakona priekazne efemericka.
|
|
Re: ničivý teoretik
Od: sensei-san
|
Pridané:
6.9.2018 7:49
Takže si ho spomínal úplne zbytočne.
|
|
Re: ničivý teoretik
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
6.9.2018 7:57
Och, ale prinos orientacie pre kardinalitu kumulativnosti snowball efektom je priekazne nespochybnitelny
|
|
Re: dsdaasd
Od: nhdf
|
Pridané:
4.9.2018 9:04
to si ty, martin ceckubec?
|
|
Re: dsdaasd
Od: peregrinans
|
Pridané:
5.9.2018 7:42
dostal si od dotycneho suhlas so zverejnenim osobnych udajov v rozsahu meno a priezvisko?
|
|
Trump je skvost.
Od: Očižmura neimmi
|
Pridané:
4.9.2018 8:59
Som aj za zavedenie fyzických trestov. Inak aj podpora šikany je fajn, zníži počet podivínov a zomrú skôr, ako z nich budú monštrá. Potom šikani nebudú mať čo jesť a pomrú od hladu. Tak nevyrastú z nich monštrá.
|
|
Re: Trump je skvost.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
4.9.2018 9:30
S tou sikanou drizdas 3,14coviny, ale prva veta tvojho hlodu je prinajmensom na zamyslenie.
Ucitelom (okrem toho zvysit tu vreckovu vysmesnu trapnu almuznu) treba navratit status vazenych osob ako tomu bolo pred storocim (ucitel bol na rovnako vazenej spolocenskej pozicii ako farar a starosta) a este pred 1/2 storocim ci aj pred 30 rokmi to bolo este relativne normalne, dnes je ucitel posledny trapny chuj ktoremu pride dat po hube rodic, lebo si dovolil dat nejaku znamku, alebo nejako (nie fyzicky) sankcionovat toho rozmazlenka, s temou rozmazlenkov suvisi dalksi bod.
|
|
Re: Trump je skvost.
Od reg.: miggg
|
Pridané:
4.9.2018 11:10
Nemozes chciet statut vazenych osob a zaroven umoznit to robit hocikomu, kto to berie ako poslednu moznost, ked sa ine nepodari. Pred 50 rokmi mali ucitelia postavenie, lebo vedeli viac ako vacsina populacie. Ked som ja bol na strednej, tak niektori ucitelia si mysleli, ze budu vazenejsi, ked ich ziaci budu oslovovat "profesor" ale ani to im nepomohlo.
|
|
Re: Trump je skvost.
Od: Ficiak
|
Pridané:
4.9.2018 11:35
Na to si spominam aj ja ale skor to bola taka zauzivana blbost. Budes ho volat pan magister alebo pan inzinier (aj ked oni sami nam povedali, ze by im to vobec nevadilo ich tak oslovovat) a budes potom na posmech kvoli tomu ze vytrcas z davu ? Nie... povies mu pan profesor a mas pici.
|
|
Re: Trump je skvost.
Od: anemasto
|
Pridané:
4.9.2018 11:56
Mne to nejak nevadilo, mal som uctu, ale v 3.1415ci som nemal az tak. Snazili sa mi pomoct - UCIT MA.
|
|
Re: Trump je skvost.
Od reg.: miggg
|
Pridané:
4.9.2018 14:35
Ja som ich volal pani ucitelka a z davu som vytrcal kvoli inym veciam :) ale u nas vytrcal niecim skoro kazdy...
|
|
Re: Trump je skvost.
Od: old
|
Pridané:
4.9.2018 13:11
najväčšia hlúposť, čo počúvam, že učitelia získajú vážnosť zvýšením platu, pridaním hodnosti, zmena titulu, uzákoniť vážnosť a pod. Meno si musí vybudovať a zaslúžiť každý sám. Ani v minulosti to nebolo samozrejmé, že učiteľ bol automaticky váženou osobou. Jednoducho žiaci mali strach napríklad z telesných trestov. U nás už v prvej triede ZŠ bila učiteľka palicou po holom zadku pred tabulou a pred všetkými žiakmi. A bolo to denne a za drobnosti. Tá mala rešpekt. (že p. Leššková)
Dnes je to v opačnom extréme
|
|
Re: Trump je skvost.
Od: Medžr
|
Pridané:
4.9.2018 20:22
Hmmm, tak ako rodič neposielaj do školy rozmaznané nezvládnuteľné decká, na ktoré sa ani škaredo nemôže nikto pozrieť, lebo otecko...
A mamahotel je tiež dosť o piči...
|
|
Re: Trump je skvost.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
4.9.2018 9:30
Je potrebne aby sa spolocnost spamatala a upustila od prihoretych dementnych tzv. "humanizacnych" trendov 21. storocia ... som tu nieco vyse 4 dekady a dostaval som na 1. stupni od ucitelky ZS pravitkom a trstenicou po dlani alebo po prstoch, stipalo to ako hovado. VTEDY TO BOLO UPLNE BEZNE !!!!!!!!!!!! A co stalo? Prezili sme? Prezili. Sme slusna generacia s uctou k starsim - odmysliac si tento divny anonymizacny fenomen internetu, kde sa tucne hnusne prasa pretvaruje ako 21 rocna sexi blondynka alebo kde 12 rocny sopel nadava 32 rocnemu chalanovi, lebo ten prvy sa pretvaruje za 21 rocneho a ten druhy tiez.
|
|
Re: Trump je skvost.
Od: RIKK
|
Pridané:
4.9.2018 10:42
Suhlasim, bohuzial slovenske skoly nemaju ziadnu moznost disciplinarne deti potrestat, moznost suspendovania na par tyzdnov by razom naucila deticky aj rodicov spravat sa k ucitelom s plnou vaznostou.
|
|
Re: Trump je skvost.
Od: k987w87e3
|
Pridané:
4.9.2018 11:55
na zakladku/strednu som chodil pred 10-16 rokmi, cca... ale poviem to asi tak, a to so mnou asi 30+ suhlasit budu, doniest domov dvojkuzo spravania by znamenalo trest nevidanych rozmerov,napr vyhodenie PC z okna. 4-5ka znamka OK, ale spravanie, ani nahodou. Nadavky ucitelovi? Letel by som zo skoly... Ako to je dnes neviem, nechodim tam. Ale chodim na ulici a vidim 10-15rocne decka hresit castejsie, ako urobia krok vpred.
|
|
Re: Trump je skvost.
Od: Kekeke
|
Pridané:
4.9.2018 20:06
Telesny trest neodstrani pricinu.
|
|
Re: Trump je skvost.
Od: sensei-san
|
Pridané:
4.9.2018 20:34
Chytil si rozpálený sporák viac ako raz?
|
|
Re: Trump je skvost.
Od: peregrinans
|
Pridané:
5.9.2018 8:16
v celej prirode, ked mlada neposlucha matku (resp. rodicov), tak pride trest. dobre to vidiet napr aj u psov. ked stena neposlucha matku ta ho drapne za zatylok a poriadne s nim zatrasie. pointou nie je to, ze by mu chcela ublizit alebo sposobit zbytocnu bolest a tyrat ho. pointou je vystrasit ho, aby si uvedomilo, ze ma nanho paku. vacsinou nasleduje aj docasne "vylucenie zo smecky", kedy sa s nim chvilu nebavi. stena sa zacne citit same a radsej nabuduce posluchne, aby sa znova nedostalo do nemilosti. ludia sa od tejto beznej praxe odklonili a vysledky uz vidime. a bude horsie.
|
|
Re: Trump je skvost.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
4.9.2018 9:30
Este o dalsiu 1-2 generaciu dozadu to bolo este drsnejsie ... neposlusne decko klacalo na tvrdom polienku dreva v kute kym nemalo patricne bolave/otlacene kolena ... a co z takzch deti vyrastlo? Nenormalna sadisticka generacia vrezednych bojovnikov??? Nie, to su dnesni dochodci !!!!!!!!!!!! S deckami sa treba prestat maznat, pretoze tie "humanizacne" trendy uz fakt zacinaju byt nenormalne ... dnes ucital nema sancu vybudovat si autoritu, ked decko nemoze nijako potrestat, fyzicky ba dokonca ani psychicky ... a koniec koncov ucitel ani nie je motivovany trestat ...
|
|
Re: Trump je skvost.
Od: tvojsused
|
Pridané:
4.9.2018 10:17
skus sa pozriet okolo seba s otvorenymi ocami, napriklad preslavene metoo ma korene v tom ze v kazdej kulture nas odmalicka ucia ze starsi ludia,rodicia,ucitel,farar,slavny herec/reziser atd ma autoritu plynucujej z ich postavenia v spolocnosti a nesmies sa im zopriet ale posluchnut ich bezohladu nato ci maju objektivne pravdu alebo nie (kludne moze byt aj rodic zly, farar pedofil, ucitel zakomplexovany atd) skor by som uberal smerom ako to maju v holandsku ze aj 8rocne decko ma slovo a vypocuju ho.
a este nieco osobnejsie.... za tie dlhe roky co tu chodim citam tvoje prispevky a ta zmena za posledny 1-2 je velmi negativna z tvojich psipevkov citit frustraciu,uzkost,agresivitu... :(
|
|
Re: Trump je skvost.
Od: ...
|
Pridané:
4.9.2018 10:44
Podpisujem za posledny odstavec. Kde je ten pjetro, co vedel fundovane doplnat vysvetlenia na vysokej urovni, akademicke zalezitosti apod? Teraz co prispevok, to sprostost.
|
|
Re: Trump je skvost.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
4.9.2018 11:37
zapadol som do davu :)
|
|
Re: Trump je skvost.
Od: Ignacius
|
Pridané:
4.9.2018 15:58
+to iste si vypisoval aj u sme.sk
|
|
Re: Trump je skvost.
Od: xhnn
|
Pridané:
4.9.2018 11:05
pokiaľ by mali dospelí autoritu, tak metoo zakape okamžite, ale tým, že každé vyrastené decko, ktoré bolo ako to 8-ročné holandské si myslí, že je pupok sveta a môže cez sociálne médiá terorizovať ostatných bez následkov, tak tu máme kampaň terorizujúcich a ničiacich beztrestne iné životy a kariéry.
|
|
Re: Trump je skvost.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
4.9.2018 11:44
jedna vec je decko vypocut, ale dovolovat mu vsetko na co si len pomysli je chore
ak si si nevsimol, zivot je plny autorit, ci uz su blbe a sproste, frustrovane, nedofinancovane, vychudnute, trapne, bezpredmetne, infantilne alebo ine
z ludi ako ty vyrasta generacia, ktora nema absolutne ziadny zmysel pre autoritu a vynada dopravnemu policajtovi v strede krizovatky v style "co tu mavas rukami ty kokot", pripadne dokope cestarov, ktori si "dovolili" byt taki drzi a riadit premavku
|
|
Re: Trump je skvost.
Od: anemasto
|
Pridané:
4.9.2018 11:53
k ty mcestarom - tam zlyhava vzdy len a len manazment mesta a/alebo spravca komunikacii z dovodu, ze nedal opravit cestu skor a/alebo v iny cas. Alebo este lepsie - opakovane prevzal od irmy ktora ten blby asfalt NEVIE POLOZIT PORIADNE. Vid zvlnene nove vozovky v BA.
|
|
Re: Trump je skvost.
Od: Medžr
|
Pridané:
4.9.2018 20:28
Bože každého na slovensku trápi nejaká posratá bratislava. Ja sa hanbím za to, čo je to za osadu a nazývame to ešte hlavné mesto!!! Fuj! Už aby vás voda do Dunaja vzala.
|
|
Re: Trump je skvost.
Od: Klon M1652
|
Pridané:
5.9.2018 9:03
Nazdar 4 maniak...
|
|
Re: Trump je skvost.
Od: pepezzv
|
Pridané:
5.9.2018 11:25
Alebo niekto iny pouziva ten nick... pamatam si ta inak.
|
|
Re: Trump je skvost.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
4.9.2018 9:32
IROG HNIZDO by dnes po prvych 5 minutach v triede skoncil za mrezami za fyzicke tyranie ...
|
|
ničivý praktik
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
4.9.2018 12:08
Psychicke tyranie moze viest k priekazne zavaznejsim nasledkom.
|
|
Jdjdue
Od: Bdjeuej
|
Pridané:
4.9.2018 9:00
Rodicia by mali vo vlastnom zaujme detom pred odovzdanim telefonu nastavit povolene a blokovane aplikacie a stranky. Opisovaniu v skole sa nevyhnete. Ked to neopise cez mobil, tak cez hodinky, kalkukacku, alebo zapoji kreativitu a pekne analogovo to naskrabe na lavicu, peracnik, zaclonu...
|
|
Re: Jdjdue
Od: Tulen
|
Pridané:
4.9.2018 9:14
Ja som mal toho casu v skole tahaky napisane na vnutornej strany ocnych viecok. Mama sa doma divila ze dostavam do ziackej knizky poznamky ze na pisomkach stale spim.
|
|
Re: Jdjdue
Od: fhxfhfx
|
Pridané:
4.9.2018 11:09
nepíš hlúposti, jednak na viečka zvnútra nič nenapíšeš, druhak ani nič neprečítaš...
|
|
Re: Jdjdue
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
4.9.2018 9:15
"nastavit povolene a blokovane aplikacie a stranky" myslim ze tych 569821547 stranok na blacklist by sa davalo nechutne dlho .. toriesia patricne softvery s rodicovskou ochranou/kontrolou s aktualizovanymi databazami/vzorkami hrozieb ... ale za to sa plati (to aj za antivirus)
radsej pisat tahak na maly papierik krvopotne rukou (uci sa tym okrem desat inych veci aj trpezlivost), ako nieco infantilne odfotit
|
|
Re: Jdjdue
Od: Miloso
|
Pridané:
4.9.2018 20:51
Tak tak, ja som ťaháky rád robil, nie pre seba, ale pre zvyšok triedy. Ja som sa to naučil pri písaní a strihaní :D
|
|
Re: Jdjdue
Od: Veles
|
Pridané:
4.9.2018 10:14
No jo ale ked urobis nejaku analogovu kopiu tak si si to aspon raz precital co pri digitalnych kopiach nie je nutnost. Inak daju sa postavit ulohy na pisomke aj tak, ze ti ziadne tahaky nepomozu pokial nevies ako na vec.
Dobry priklad su slovne ulohy... Ked uz si schopny zo zadania vydolovat, co mas vypocitat, je uz prakticky jedno ci si pamatas vzorcek alebo nie, tu tazsiu cast mas za sebou.
|
|
Re: Jdjdue
Od: wizzx
|
Pridané:
4.9.2018 13:02
taketo ulohy sme samozrejme bez problemovov vedeli, problem bol akurat s Dejepisom a Slovencinou - tam tahaky nasli uplatnenie. (aj ked teraz to ma viditelne nasledky)
|
|
Re: Jdjdue
Od: matok0
|
Pridané:
4.9.2018 21:07
Preto by sa nemali predmety ako Dejepis a Literatúra skúšať písomnou formou, ale ústnou, nakoľko sú to faktické predmety, kde toho veľa chápať netreba...
Ja vyučujem na dualnom vzdelávaní, a keď robíme nejaký test, tak s tým, že žiaci môžu používať internet, mobily, ťaháky, poznámky, knihy, ... teda všetko okrem inej živej bytosti (rozumej spolužiak, kamarát online, a pod). A takto krásne vyjde najavo, že tí čo sú jednoktári v iných predmetoch (bifľovacích) u nás zlyhávajú, nakoľko nepochopia podstatu.
|
|
Re: Jdjdue
Od: 7755658885
|
Pridané:
4.9.2018 15:37
To záleží od učiteľa. Sú učitelia, pri dozore ktorých, neodpíše nikto nič.
|
|
Re: Jdjdue
Od reg.: miggg
|
Pridané:
4.9.2018 17:33
To by to ti rodicia ale museli vediet nastavit, pripadne vobec vediet, ze nieco take je mozne. A na druhu stranu deti rodicov, ktori to v pohode zvladnu, to zas vacsinou ani nepotrebuju...
|
|
Aj tak vesmír je prázdny a žiadny nový svet neobsadíme.
Od: Beriem kvety
|
Pridané:
4.9.2018 9:54
Rodičia si myslia, že z technológií sa blbne alebo čo, to je nový strašiak doby. Pritom oni rodičia sami sprostejú, antivaxxeri, savopiči, sprosté názory nízke vzdelanie, respektíve vysoká škola života a čo chcú? Si pamätám keď sme nemali mobily v škole, tak sprostý sa neučil a keď áno, aj tak bol sprostý. Vtedy len "debil", dneska diagnóza od výmyslu sveta, za ktorú môžu ale Rodičia. Buď sú to burani alebo narušení ľudia, rozdrbané rodiny, tak po nich decko nebude múdre a inteligentné. Aj tak, učiť na jednotky je tiež blbosť. Len decko zneužijú na svoj prospech. Priemer nikoho nezaujíma.
|
|
Re: Aj tak vesmír je prázdny a žiadny nový svet neobsadíme.
Od: g9219082121
|
Pridané:
4.9.2018 10:34
zas negeneralizuj. antivaxer je len clovek ktory spochybnuje pritomnost tazkych kovov a neziaduce ucinky. savopic neviem co je, pije savo? tak je debil to ano. rozvody tiez neuznavam. za vela si rodicia mozu sami, ale negeneralixoval by som to celkom, pozor na to, nerobi to dobre telu i dusi.
|
|
Re: Aj tak vesmír je prázdny a žiadny nový svet neobsadíme.
Od: ...
|
Pridané:
4.9.2018 10:50
Myslis to spochybnovanie na zaklade 5minut studovania vysokej skoly googlovskej a davat to do priamej suvislosti s 5-6 rocnym studiom biochemie + dalsich 6-7 predchadzajucich rokov aspon ako takemu chapaniu chemie a naslednou praxou v obore? Staci nadhodit, ze solna lobby nas chce otravit, pretoze sol obsahuje chlor. Kolko myslis idiotov sa toho chyti?
|
|
Re: Aj tak vesmír je prázdny a žiadny nový svet neobsadíme.
Od: g9219082121
|
Pridané:
4.9.2018 11:45
OK, spytam sa inak. Myslis ze davat hlinik do krvi je OK ?
|
|
Re: Aj tak vesmír je prázdny a žiadny nový svet neobsadíme.
Od: ...
|
Pridané:
4.9.2018 11:54
A tiez vies potvrdit, ze tam mas cisty hlinik? alebo nejaku jeho neskodnu zluceninu? Mozes dolozit nejaku vakcinu, jej presne zlozenie a nasledne nejake odborne vzdelanie v obore? Alebo sa odvolavame na nieco, co sa uz mozno roky nepouziva?
|
|
Re: Aj tak vesmír je prázdny a žiadny nový svet neobsadíme.
Od: sensei-san
|
Pridané:
4.9.2018 13:46
Čo hliník; Ale vieš koľko tam máš železa?!
|
|
Re: Aj tak vesmír je prázdny a žiadny nový svet neobsadíme.
Od: alsdflk
|
Pridané:
4.9.2018 13:57
Hliník se odstěhoval do Humpolce
|
|
Re: Aj tak vesmír je prázdny a žiadny nový svet neobsadíme.
Od: g9219082121
|
Pridané:
4.9.2018 11:50
okrem toho, neverim ze si ITckar, co tu vobec robis? ITckar by nikdy nemal zatienene myslenie a vypnutu funkciu kritickeho myslenia. Ja to riskovat nebudem, VAKCINU sneziaducimucinkom odmietam, prosim, ak si naozaj ITckar, vsimni si, ze som nenapisal ODMIETAM OCKOVANIE.
Na tu tvoju sol neviem kolko idiotov sa chyti, lebo ja sa soli nebojim, chlor je bezna vec,chlor sa z vody odpari (kto je proti chlorovaniu vodovodu), co sa neodpari je usadenina a mineral, ktory ti chybat aj tak nebude, vo vode je ho pramalo. (aj preto si vodu iltrujem a predstav si, zijem a dobre)
PS: z tvojho prispevku vyplyva, ze kazdy kto studoval 10+ rokov biochemiu je za ockovanie,veru, poznam nejedneho biochemika s diplomom, ktory varuje (pozor, neodmieta) pred vakcinami (pozor, nie proti ockovaniu).
PS2: nie davno tu bol clanok, ze vyliecit je neekonomicke. viac hadam netreba dodat.
|
|
Re: Aj tak vesmír je prázdny a žiadny nový svet neobsadíme.
Od: ...
|
Pridané:
4.9.2018 11:58
Takze nemas vypnute kriticke myslenie a nasledne vypotis nieco, co z toho nevyplyva. O chapani nehovoriac. Avsak pri antivaxeroch sa nebavim o tom, ze treba si supnut vsetko co existuje, ale o tom ,ze aj tie zakladne povinne ockovania odmietaju na zaklade precitanych hluposti. Nikde nehovorim o tom, ze kazdy musi byt vystudovany biochemik - to podsuvas ty.
|
|
Re: Aj tak vesmír je prázdny a žiadny nový svet neobsadíme.
Od: ...
|
Pridané:
4.9.2018 12:03
PS: mas pravdu ITckar nie som, zatmenie mozgu nemam tiez a nevidim dovod, preco by som sem nemal chodit sudruh.
|
|
Re: Aj tak vesmír je prázdny a žiadny nový svet neobsadíme.
Od: 7755658885
|
Pridané:
4.9.2018 15:38
Lenže z technológií a televízie prístupných v príliš v mladom veku na príliš dlhú dobu sa skutočne a dokázateľne blbne.
|
|
zaujimavy clanok
Od: Vev
|
Pridané:
4.9.2018 10:51
Velmi zaujimavy clanok, vdaka.
|
|
Re: zaujimavy clanok
Od: matok0
|
Pridané:
4.9.2018 21:10
a ešte zaujímavejšia diskusia :D
|
|
2 pohlady
Od: uias007
|
Pridané:
4.9.2018 13:09
no sú to 2 pohľady počas vyučovacej hodiny absolútný zakaz , to nemá čo čumieť do mobilu a to nehovorím o Facebooku a podobne a tomu prispôsobiť aj tresty , cez prestávku by som to toleroval a čo sa týka spojenia s deťmi počas ich pobytu v budove školy za celú dobu čo dcéra chodia na základnú školu so m to potreboval raz , a po ceste zo školy už môže veselo telefonovať
|
|
Laptop
Od reg.: Lukáš Raynor Majer
|
Pridané:
4.9.2018 15:03
Malý prieskum na dsl.sk:
Aký je váš názor na používanie notebooku namiesto zošitov a hromady vytlačených papierov a prípadne iných vecí do školy?
|
|
prakticky teoretik
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
4.9.2018 15:18
Pri akej pravdepodobnosti opakovaného dosahovania minimálnej kritickej úrovne dostupnosti náležitého množstva toaletného papiera?
|
|
Re: Laptop
Od: 7755658885
|
Pridané:
4.9.2018 15:40
Negatívny. Deti by používali notebook aj tak na hranie a nie na zapisovanie poznámok.
|
|
Re: Laptop
Od: old
|
Pridané:
4.9.2018 16:00
zrovna idem z pošty, vysokoškolák tam nedokázal vypísať sprievodný lístok na balík. Okrem škrabopisu nedokázal bez chýb opísať adresu, musela to urobiť pani za prepážkou.
|
|
Re: Laptop
Od reg.: akoze
|
Pridané:
4.9.2018 16:41
zrovna zijeme v 21 storoci v ktorom by si si ten sprievodny listok vedel vypisat cez web a na poste by ti ho teta vytlacila.
|
|
Re: Laptop
Od: Medžr
|
Pridané:
4.9.2018 20:29
A osrať päty by si nechcel???
|
|
Re: Laptop
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
5.9.2018 10:04
Nakolko v objednavke je len pissing, dodatocne pozadovany material je aktualne priekazne nedostupny.
|
|
Re: Laptop
Od: old
|
Pridané:
6.9.2018 9:37
a ešte jedna drobnosť, nevedel, že za posielania sa aj platí, tak ešte musel odbehnúť vybrať z automatu, našťastie sa hneď vrátil, to mu už problémy nerobilo
|
|
Re: Laptop
Od: sensei-san
|
Pridané:
5.9.2018 9:38
https://tinyurl.com/y8ruum9y
Môj názor:
- elektronické zariadenia zastarávajú príliš rýchlo. V štátnych školách si nemôžeme dovoliť obmieňať desaťtisíce notebookov/tabletov/e-bookov/... každé 2-4 roky.
- nemáme zariadenia, ktoré by boli porovnateľné z hľadiska stability software-u s papierom
- nemáme učiteľov, ktorí by boli dostatočne fundovaní v IT, aby dokázali riešiť akékoľvek problémy, ktoré sa na tých to zariadeniach vyskytnú
- skúsenosť ukazuje, že tieto zariadenia pôsobia viac ako rušivý element, než ako niečo, čo pomáha vyučovaniu.
- na druhej strane som za to, aby učebné materiály boli dostupné v elektronickej forme, tak aby ich žiaci mali kedykoľvek dostupné doma.
|
|
Re: Laptop
Od: sensei-san
|
Pridané:
5.9.2018 9:45
viď tiež:
https://tinyurl.com/ya43kfz5
https://tinyurl.com/yd3r4auk
|
|
študujúce dieťa
Od: Ahasver
|
Pridané:
4.9.2018 17:53
ja som študoval poctivo v 50-rokoch a vždy som mal so sebou prenosný telefón a stolný PC na vyučovaní, logicky PC bol kvalitný mocný, pevný stabilný s páčkami CCCP modelu vybavený sovietskym OS, len tie napájacie baterky mi nosila celá rodina.
|
|
Re: študujúce dieťa
Od: Fako
|
Pridané:
5.9.2018 8:42
Nejako si netrafil vtipnú rubriku... ;-)
|
|
Prečo?
Od reg.: JozefSK
|
Pridané:
5.9.2018 6:24
Celý ten zákaz vzniká preto, lebo učitelia nevedia prinútiť zopár nespratných aby sa počas vyučovania nebavili s mobilom. Tak radšej zakážu úplne. Dnes, keď učiteľ prichytí žiaka s mobilom počas hodiny - čo už je zakázané - a povie: "Daj sem", žiak, hlavne starší, povie: "Nedám". A aké možnosti má učiteľ?
|
|
ničivý praktik
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
5.9.2018 7:07
Napríklad kúpi buď mobilných operátorov alebo sociálne siete, podľa toho, koľko má zrovna na účte, a setne firewall.
|
|
Re: Prečo?
Od: Fako
|
Pridané:
5.9.2018 8:45
Chcel by som ťa vidieť ako "prinucovateľa zopár nespratníkov" reálne v škole... ;-)
|