|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ani s premier supportom to nebude lepsie
Od: vladko_b
|
Pridané:
11.7.2018 18:29
Vcera som s MS otvaral ticket. Sev B. Odpoved vraj do dvoch hodin. Doteraz sa nezoval nikto.... Premier support mame aktivny.
|
|
Re: ani s premier supportom to nebude lepsie
Od: bleeee
|
Pridané:
11.7.2018 18:56
takze si to zhrnme - zgrlava lacna alza, ktora zije zo socialnej podpory, chcela platenu sluzbu, ktoru si nezaplatila zadarmo a moze za to majkrosoft
|
|
Re: ani s premier supportom to nebude lepsie
Od: Rusky car
|
Pridané:
11.7.2018 18:59
Aspon ze to tento krat nezvalili na Putina
|
|
Re: ani s premier supportom to nebude lepsie
Od: 7756658754
|
Pridané:
12.7.2018 16:08
Alebo na Soroša.
|
|
Re: ani s premier supportom to nebude lepsie
Od: karolkooooo
|
Pridané:
13.7.2018 8:19
uz predtym, ked im padali servery, som ich zdrbal za to, ze pouzivaju MS, ze raz na to doplatia a mal som pravdu.. sef Developmentu je zrejme nejaky tazky biflos, ktoremu profesor na vyske povedal, aky je MS uzasny a on si to teraz bsade presadzuje..
ale nemat replikaciu, to je cisty amaterizmus.. a oni to este zvaluju na MS :D
|
|
Re: ani s premier supportom to nebude lepsie
Od: herkules levie srdce
|
Pridané:
12.7.2018 17:38
Putina? aaa Putlera. uz viem... ty myslis toho najomneho zabijaka z KGB co bol plesaty skor ako sa stal clenom komunistickej strany.
|
|
Re: ani s premier supportom to nebude lepsie
Od: bleeebleeeebleee
|
Pridané:
11.7.2018 18:59
staci zhrnut nadpis -
Alza vysvetlila problém DeBila. Nemá optimálnu konfiguráciu HAjzel architekt kritizuje Microsoft
|
|
Re: ani s premier supportom to nebude lepsie
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
11.7.2018 19:13
A je ten Premier support aktivny priekazne i na spam filtre?
|
|
Re: ani s premier supportom to nebude lepsie
Od: vtipalek
|
Pridané:
11.7.2018 20:50
Ten premier support je ze pride premier Pellegriny restartovat server
|
|
Re: ani s premier supportom to nebude lepsie
Od: fdghdfghd
|
Pridané:
12.7.2018 0:39
Nic nerestaruje, len pride vyjadri svoje hlboke znepokojenie a spravi tlacovku...
|
|
Re: ani s premier supportom to nebude lepsie
Od: tak to chodí na Slovensku
|
Pridané:
12.7.2018 1:12
Zhodi to na dodávateľa a dodávateľ povie že to treba komunikovať s ministerstvom vnútra ktoré na otázky nebude reagovať.
|
|
Re: ani s premier supportom to nebude lepsie
Od: Evžen lovec žen
|
Pridané:
12.7.2018 12:53
Daj číslo INC, či nekecáš.
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: asdf12354
|
Pridané:
11.7.2018 18:31
DATAbaza sa vola preto DATAbaza ze tie DATA su podstatne :D a oni maju single point of failure na DATA sotrage :D ako ked toto nie je amaterizmus tak potom neviem co je :) vyhovarat sa na ceny pri miliardovych obratoch a realnej milionov v case vypadku... Ale jasne ze za to nemoze ten DB architekt, ale vedenie alzy ktore nechcelo platit vela za poriadne riesenie :) a maju bod minus za microsoft :)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: filozoff
|
Pridané:
11.7.2018 19:03
mohli zapnut jedno pole zo skladu navyse nech sa tam replikuje v ramci High Availability. No namiesto toho maju High debility.
|
|
ničivý praktik
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
11.7.2018 20:13
Nie som sice zrovna super odbornik na SQL, ale ani devet privesov nie je nahradne vozidlo.
|
|
Re: ničivý praktik
Od: filozoff
|
Pridané:
11.7.2018 20:54
nemusis byt odbornik na SQL aby si vedel ze High Availability je ze mas aspon dve funkcne vozidla bezohladu na to kolko mas privesov.
|
|
Re: ničivý praktik
Od: cicero hviezdoslav
|
Pridané:
12.7.2018 7:26
ano, ale to vobec nesuvisi s tym ci sa niekde vysype databaza. Je to len o tom, ze ked sa z nejakeho dovodu vysype jeden server (napriklad ho niekto vypne alebo restartne), tak sa ti za par milisekund (alebo sekund lol) automaticky nakopne druhy server. Ale neviem odhadnut co sa stane s nedokoncenymi transakciami na databazi ak upratovacka vytrhne server 1 zo zasuvky a potom nabehne druhy server. Aj ked tipujem ze sa jednalo o virtualne stroje. Mozno im windows update otocil tu prvu nodu ;)
|
|
Re: ničivý praktik
Od: pomocny osvetlovac
|
Pridané:
12.7.2018 7:52
To co ty popisujes ako "nabehne druhy server" nie je HA. To je skor cold backup - v tychto suvislostiach absolutne na nic.
Presne ako to bolo popisane vyssie, oni mali proste DB servery dva, ale ulozisko iba jedno - teda single point of failure...
Osobne som taketo divne riesenie nad klucovym prvkom systemu este nevidel. Je to dost neobvykle riesenie.
|
|
Re: ničivý praktik
Od: ujo tomas
|
Pridané:
12.7.2018 8:47
A aky je rozdiel medzi HA a FT? tak laicky poprosim.
|
|
Re: ničivý praktik
Od: ujo tomas
|
Pridané:
12.7.2018 16:33
tu to je celkom pekne vysvetlene, ale dakujem.
http://dopice.sk/lHw
|
|
Re: ničivý praktik
Od: cicero hviezdoslav
|
Pridané:
12.7.2018 8:51
ok, nie som aplikaciar/databazista tak nepoznam do hlbky ako sa riesi potom vseky ine vg ine ako rootvg
|
|
Re: ničivý praktik
Od: vcvok
|
Pridané:
12.7.2018 18:10
Toto je uplne bezne riesenie v malych, mensich strednych firmach a aj v strednych firmach.
Robili sme pre taketo firmy a ziadna firma nemala HA. Podobne ako alza backup a tranzakcne logy. O disaster recovery plane neviem, ci poculi.
Je to o ludoch. Na IT poziciach slaby ludia a najvyssi manazment, ktory rozhoduje o investiciach tomu nerozumeju duplom a prachy na to nedaju.
V malej firme pochopim. Ale vo firmach s 20-30 milionovym obratom nie.
Pacila sa mi jedna velka pekarenska spolocnost na vychode.
Na IT oddeleni robili len dvaja ludia, z toho jeden uplna bieda. Ta firma nevedela kolko ich stoji vyroba jedneho chleba a kvoli euru by si dali vrtat koleno. IT bolo pre nich nutne zlo a podla toho to aj vyzeralo. Kvalitny zalozny zdroj, zabudni na to, ved ten len peniaze zerie.
Dalsia pekaren to iste. Vecsia siet maloobchodov detto...
Kazdeho len zaujimala cena, kvalita nie a tu ani nevedeli posudit.
|
|
Re: ničivý praktik
Od: cicero hviezdoslav
|
Pridané:
13.7.2018 19:38
priekazne updatovali clanok - a dali tam to co som pisal ja. Tesi ma to.
|
|
Titulok
Od: mattti
|
Pridané:
11.7.2018 18:42
Tak to je fail zo strany Alzy. Ak chceli od Microsoftu asap riešenia, mali si zaplatiť support. Obvzvlášť ak nariekajú, že majú vysoké "finančné náklady" a zjavne je to životne dôležité. Jednoducho kopnúť si do mrkvy a zbaviž sa zodpovednosti. Je to v móde.
|
|
Re: Titulok
Od: profik:
|
Pridané:
11.7.2018 18:54
Lacnejsie je na den zavriet vsetko, ako pravidelne platit podporu microsoftu s tym ze raz za uhorsky rok sa pokazi hardver.
Zamestnanci su stastni ze nemusia den robit a alza ma zadarmo marketing.
|
|
Re: Titulok
Od: konspiracny teoretik
|
Pridané:
11.7.2018 18:56
to znamena ze to moze byt inside job, Hlavacik dal hlavicku do diskoveho pola
|
|
na Kant
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
12.7.2018 8:28
Ono je ale pri takej konfiguracii i zdovodnovanie nezatvarania vydajnych miest pocas statnych sviatkov primarnym zaujmom o neskonale blaho zakaznikov stavane do priekazne trochu ineho svetla.
|
|
Zasa prr
Od: DROPman
|
Pridané:
11.7.2018 19:17
MS Premier support nieje lacná zaležitosť a z vlastnej skúsenosti poviem, že to nie-sú to žiadni vševedi, kým to poriadne neeskalujete (čo same o sebe trvá XY(Z) minut).
K HA riešeniu - Failover cluster je dnes v komunite skôr považovaný za prvú líniu obrany - dokáže Vás zachrániť pred skoro všetkým - 0 performance impact, licenčne efektívny a ak správne nakonfigurovaný tak downtime je do 15 sekund.
Druhá línia obrany - Replika (Availability Groups).(0s delay, má vplyv na performance) Myslím, že p. Hlaváček určite strávil mnoho času a úsilia s Managementom aby to schválili a implementovali. Je to finančne náročné, avšak myslím , že takýto 27h výpadok by to riešenie zaplatil 2-3x.
Tretia linia - Disaster Recovery (offsite pasívny server s 15min delay replikou dát schopný fungovať ako primárny)
Myslím že po tomto incidente sa dá len pogratulovať p. Hlaváčkovi, že konečne mu management schváli $$$$$$$ na druhu a tretiu líniu obrany. Ak neschvália taaaak sorry jako.
|
|
Re: Zasa prrrrd
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
11.7.2018 19:33
Jasne. Technicke riesenie internetoveho predajcu schvaluje management, nakolko sa v tom priekazne lepsie vyzna.
|
|
Re: Zasa prrrrd
Od: b2un0
|
Pridané:
11.7.2018 19:51
V mnohých firmách priekazne vyvádzajú hrochy (HiPPO - highest paid person's opinion).
|
|
Re: Zasa prrrrd
Od: dnesMilota
|
Pridané:
11.7.2018 19:59
hm, naucil som sa nieco nove, super :)
|
|
Re: Zasa prrrrd
Od: pomocny osvetlovac
|
Pridané:
12.7.2018 7:55
Aj u nas je to bohu zial tak... Pocuvat inzinierov sa uz nenosi, hlavne ked sef vystudoval manazment na FRI... Teda ani manazer, ani inzinier...
|
|
Re: Zasa prrrrd
Od reg.: hulo .
|
Pridané:
12.7.2018 8:52
Tak toto bolo hnusné! :-D aj keď pravdivé :-(
To čarovné slovo "náklady" - ako keby som to chcel nie pre firmu, ale pre seba domov.
|
|
Re: Zasa prrrrd
Od: @dmin
|
Pridané:
12.7.2018 13:08
Nie, priekazne si to tam schvaluju admini. A zamestnanci si navysuju platy a upratovacka tiez ma do toho co povedat a ...
|
|
Re: Zasa prr
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
11.7.2018 20:53
Nič mu neschvália, pretože problém je už vyriešený a kvôli stratám na to nie sú teraz peniaze a hotovo :D ...
|
|
Re: Zasa prr
Od: tmp
|
Pridané:
12.7.2018 7:22
medzi 2. a 3. linou mame este async mirroring, ten nema vplyv na performance, delay pri beznej zatazi radovo par sekund, nevyhoda, je potrebne mat mssql enterprise licencie...
|
|
Re: Zasa prr
Od: cicero hviezdoslav
|
Pridané:
12.7.2018 7:28
v IT sa pohybuje hrozna hromada hovien ktore tam nemaju co robit a najma v supporte. Nulove znalosti, nulovy zaujem, nulove logicke schopnosti, nulova schopnost porozumiest pisanemu textu, nulova pomoc ale hlavne ze ti zavru ticket. Pre nich uspesne, samozrejme.
|
|
Re: Zasa prr
Od: 7756658754
|
Pridané:
12.7.2018 16:11
Nielen v supporte. Niekedy aj v pozíciach technických alebo obchodných riaditeľov. Dôležitá je lojalita a schopnosť tlačiť na iných.
|
|
Re: Zasa prr
Od: lazy coder
|
Pridané:
12.7.2018 21:02
ja som strasne lenivy programator freelancer. Viem urobit hocico, len sa mi nechce a vyberam si len to co chcem robit a co ma bavi. Lenivost u programatora je ale aj kladna vlastnost, lebo vela veci zautomatizujem skriptami pretoze sa mi ich manualne nikdy nechce robit.
|
|
Re: Zasa prr
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
12.7.2018 8:01
tie tvoje linie mozu byt nakonfigurovane ako jedna jedina: servery v klastri (2-3-4 ... 10 ...), vsetko jeden dag, jedna replica je delay, ale delay istotne ze nie 15 minut ....ked si svoje data cenim ako svina, serverov v klastri mam aj 6, z toho 4 zive dagy, jeden delay 1 dna, druhy delay 3 dni (kvoli vikendu) ... ked sa podari nahodit delay repliky, tie rozdielove data za 1-3 dni sa istotne doreplikuju skor jak celu x TB databazu tahat z pasok
este doplnim nultu liniu: RAID5/6 + spare disky, je to rezistentne na isty pecet vypadnutych diskov, nie celeho servera a nie posahanej databazy, ale ked ma niekto JBODy ako idiot, tam sa potom cuduje, ked sa dobrovolne pripravi o celu vrsrvu HARDVEROVEJ redundancie a HA (SOFTVER sa pri tom este k slovu nedostava), kedze vypadnutie jedneho disku odrovna prakticky cely server
|
|
Re: Zasa prr
Od: DROPman
|
Pridané:
12.7.2018 9:29
Samozrejme postaviť Distributed AG je čiastočne riešenie.
Ale, do SQLS 2017 AG nemali database healthcheck, iba node health check. To znamená že pre chybu v dátovom súbore by sa to automaticky nepreplo na repliku. Taktiež tá tvoja jedna línia nedáva moc zmysel - ak máš server s 30+ databázami prajem good luck staviať 4 sync a 2 async replík aby neboli na jednej storage a nemali extremny performance impact. Pamätaj, že AG je database level failover, nie instance level.
Konfigurácia RAID5 je bežným štandardom v Enterprise Storage (zväčša v konfigurácii 7+1). Ak prečítaš článok tak zistíš že disky su v poriadku, kde sa to pos**lo bol software storage vendora :)
|
|
ničivý praktik
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
12.7.2018 9:54
Presne tak. A na rozdiel od bežného štandardu je pre High Performance HA konfigy uz i naznak mirroringu priekazne fail.
|
|
Re: Zasa prr
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
13.7.2018 7:50
Konfigurácia RAID5 je bežným štandardom v Enterprise Storage .. no to by si sa cudoval ake su dnes "moderne" trendy ...
|
|
Re: Zasa prr
Od: DROPman
|
Pridané:
13.7.2018 12:07
Pre spindly je to bežný konfig a aj recommended config od Hitachi/EMC afaik.
|
|
Re: Zasa prr
Od: Anal Fabet
|
Pridané:
13.7.2018 0:44
Mi to pride cele ako uplne zle navrhnute. Keby mali ScaleOut Fileserver s ReFS na SQL storage tak nemaju problem so SPOF.
Druha vec je RTO. Ako moze niekot mat databazu o velkosti niekolko TB? Kde su FILEGROUPY?
O restore ani nevravim. Ked robim TL backup kazdych 30 minut nemoze mi predsa trvat restore 2 dni. Ved nato je Point-In-Time recovery!
|
|
Re: Zasa prr
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
13.7.2018 7:49
ked su pokakane transakcne logy, ziadny inkrementalny restore ci parcialny restore ani point-in-time restore nespravis, musis ist do full restore z posledneho full bckupu a tam nemas na vyber ziadne casove moznosti
|
|
profi support
Od: dnesMilota
|
Pridané:
11.7.2018 19:56
S Oraclom podobne skusenosti. Hoci mali cloveka, ale riesenie nie. Mozno lepsie ako zacalovat licencie je prejst na postgresql a zacalovat naj uroven supportu a clovek bude na tom lepsie. Navyse bude mat zdrojaky.
|
|
Re: profi support
Od: muhahaaaaaa
|
Pridané:
11.7.2018 21:31
a flashback si mozes cucat z prsta. je kopec funkcionalit, ktore EnterpriseDB nema a nebude mat.
oracle dobre kurvi cely SQL standard ale aj tak su stale najlepsi. ani mne sa to nepaci ale je to tak
|
|
Re: profi support
Od: dnesMilota
|
Pridané:
12.7.2018 0:42
Naco by som si cucal nieco co nepotrebujem? Hento je taka vec, ze ak mas osobne data, tak s prichodom gdpr to mozes rovno vypnut. Vzdy sa da najst nejaky special use case co splna iba oracle a preto ho treba kupit (ako nase statne tendre..), ale drviva vacsina aplikacii do db robi tie najjednoduchsie SQL dotazy cez nejaky ORM mapper.
Okrem toho sa mi zda, ze alibaba fici na forknutom mysql a mala obrat skoro 40 miliard $, tak vyhovorky bokom.
|
|
lameri
Od: eddščdšdčšdšč
|
Pridané:
11.7.2018 20:07
Neviem, prečo sa všetci tak úžasne spoliehajú na Microsoft, keď vieme, ako to funguje.
Architekt sa môže sťažovať na kohokoľvek, ale princíp je v tom, že ak chce HA, má dáta zrkadliť.
Ak to nejde (a že niekedy to nejde, lebo backup systém "žerie" transakčné logy a potom replikačný systém nevie robiť mirroring..., tak je to problém.
Ak to nevedia urobiť, majú zmeniť databázu za takú technológiu, kde to vedia urobiť.
Ono sa to ľahšie povie, ako urobí, ale v princípe tak im treba - vybrali ste si Microsoft, je to vaša zodpovednosť.
|
|
Re: lameri
Od: muhahaaa
|
Pridané:
11.7.2018 21:48
pokial booking.com vie bezat na MariaDB (niekolko tisic malych serverov s asychronnou replikaciou) tak pri spravnom navrhu softu a riesenia to musi zvladnut aj smiesny ceskoslovensky predajca. len treba pouzivat tu gulu co maju na krku
|
|
Re: lameri
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
11.7.2018 22:07
Akurat ze keby i booking.com umoznoval hotovostne platby v sulade so slovenskym danovym systemom, s asychronnou replikaciou by na ulozenie poctu zakaznikov priekazne stacil datovy typ bit.
|
|
Alza...
Od reg.: saruman
|
Pridané:
11.7.2018 20:53
Asi predali záložný server ako "zánovný".
|
|
pocecaj ma
Od: muhahaaaa
|
Pridané:
11.7.2018 21:39
ja byt managerom toho uja tak mu podpisem iba jeden papier - vypoved. take vyjadrenie ako keby boli nejaka garazovka z FEI.
inak by ma zaujimal ze odkial cucalj tie zalohy. to ake stare / slabe paskove riesenie maju. topnem si TSM.
A architektovi riesenia a tym co schvalovali cely koncept nasrat do ruk.
v jednej takej vacsej firmicke mam na starosti cez 800 MS SQL instancii s niekolko tisic DB, na velkost niekolko PB a obycajna par TB sa nemoze obnovovat 27 hodin. to si neviem predstavit keby sme core DB nevedeli dat hore za par minut v inom zaloznom data centre aj keby vsetky primarne vypadli
|
|
Re: pocecaj ma
Od: vseved
|
Pridané:
11.7.2018 22:29
ale im to trvalo 27 hodin kym si pozreli seriu tutorialov na youtube, pluralsight a lynda.com aby zistili ako to maju obnovit.
|
|
Re: pocecaj ma
Od: vseved
|
Pridané:
11.7.2018 22:30
prve hodiny stratili spamovanim microsoftu ze potrebuju urgent help
|
|
Re: pocecaj ma
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
12.7.2018 8:10
V 1 Gbps LANke toho vela nenarestorujes, v 4-8 Gbps SANke to moze byt nenapadne lepsie (ale istotne nie pre petabajty), ale co z toho ked ti cielovy storage uklada nejakych 100-200 MB/s ze ano ...
|
|
Re: pocecaj ma
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
12.7.2018 8:13
okrem toho zalezi aj na paskovej kniznici a paskach ... ked je to nieco, co prislo na trh pred 15 rokmi tak sa necudujme
|
|
Re: pocecaj ma
Od: guru
|
Pridané:
13.7.2018 14:58
Mna vzdy fascinuje, ako si informatici vzdy dokazuju, kery ma dlhsieho, aj ked nevidia priamo do toho, do coho kecaju.
A s tým pragmatickym pristupom k Microsoftu maju v Alze moje symfonie. Jedneho mimozemstana tam uz maju a to staci.
|
|
alza storage
Od: bill kates
|
Pridané:
12.7.2018 0:25
poskodene data sa opravit nedaju. a uz vobec nie softwarovo poskodene. len potom co tam splietaju poskodenie radica. jedine obnovit zo zalohy. tu treba mat samozrejme rychlo restorovatelny nedavny backup.
no a dalsia vec, pre pana, ked niekto nema zaplateny support, tak ziadnu pomoc (zadarmo) nedostane - od nikoho.
a ked placu, ze platia vela MS, tak mozu prejst na linux.
samozrejme, v tomto segmente sa pouziva napr. redhat alebo suse a ani jedno z toho nie je zadarmo.
MS failover cluster sa v zjednodusenej forme pouziva so SAN storageom, ktory je sam o sebe redundantny a znesie vypadok niekolkych diskov a ma mat aj zdvojene radice.
a v zlozitejstej (a ovela drahsej forme) existuje CLX multi-site cluster, kde su aj 2x SAN polia, kazde v inom datacentre.
a urcite tam nejaku redundanciu aj na storagei mali, ked sa tam spomina ten radic.
|
|
Re: alza storage
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
13.7.2018 7:55
uz prva tvoja veta je nepravdiva ... ide o to NAKOLKO su poskedene ... bezne fixapujem databazy na istej platforme a error hlasky su vseliake, taky-hentaky-onaky rekord je poskodeny .... maju to ale ohendlovane ze vo vela pripadoch sa to da fixnut, zrejme su tam paritne kontroly s redundanciou (sak co ine)
aj v RARku ked das ze pridaj 1-2-3-4-5-10-20...% pre data recovery, tak isty suvisly blok max. velkosti, isty pocet blokov dat istej velkosti s istymi medzerami moze byt poskodeny ... atd
|
|
Cloud
Od: Joyo
|
Pridané:
12.7.2018 7:49
"Naklady" na prevazdku vlastneho prostredia nemusia byt vzdy optimalne. Nech si spocitaju naklady a presun infrastruktury do cloudu, napr. do Azure. Mozno to bude lacnejsie a stabilnejsie ;)
|
|
ničivý teoretik
Od: syntaxterrorX. XX
|
Pridané:
12.7.2018 8:02
Spectre, Meltdown, GDPR... kym MS neprejde z Intelu na ine riesenie de jure priekazne neakceptovatelne.
|
|
Re: Cloud
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
13.7.2018 8:04
IT sekuritaci a interni auditori s tym suhlasili? Vies jaky business plan si musis na to od Mrkvy kupit? E3? E5? B3? B5? Analyzoval si financnu vyhodnost a TCO (total cost of owmership)?
Ci chces ci nechces v baliku kupis plno chujin ktore nepotrebuejs, pripadne budes musiet vela veci dod Mrkvy kupovat separatne a v konecnom doslekdu ta to vyjde bud roknako draho ako on-premise s vlastnymi ludmi, alebo drahsie. Mrkva posledne roky zije prave z tohoto (a nie predaja krabivovych verzii Wokien a Kancla), takze by ta poriadne vycucali.
Si to predstavujes jak huvinek valku.
|
|
podpora
Od: xsvdf
|
Pridané:
12.7.2018 9:04
Ani oracle nic moc, odkedy to presunuli do Indie. Resp. skor nic ako nieco :)
Zrkadlenie je idealne robit cez hw, najlepsie od IBM a nespoliehat sa na rozne "vychytavky" od vendorov, ktori sa potom tvaria, ze nemaju volnych expertov. Vsak dobre vedia preco .. opravovat transakcny log to nie je zrovna funny vec.
|
|
Aspon by ste mohli spomenut ake verzie SW mali
Od: NiektoIny
|
Pridané:
12.7.2018 12:25
Viete zistit ake verzie SQL Servera (2012,2014,2016,2017) a pripadne OS (WS 2012,2012R2,2016)? Dakujem
|
|
Cricit
Od: NiektoIny
|
Pridané:
12.7.2018 12:31
Mam take info, ze keby si platili Premier Support a spravili by incident typu CritSit tak by im poslali, resp. by sa im pripojil standby clovek ktory by mal pohotovost. Urcite by im niekoho nasli, aj ked by to nebolo z SK/CZ.
|
|
Re: Cricit
Od: Duva
|
Pridané:
12.7.2018 13:16
Samozrejme ze by niekoho nasli, SLA v ramci CritSitu je jedna z veci na ktorom si MS celkom zaklada (aspon v nasom pripade nebol problem)a pri kazdom nedodrzani SLA vraj bezi velka cervena komnukacia az na zodpovedneho delivery leada daneho regionu a potom sa deju veci.
Alza Premier udajne dlhodobo odmieta a nechce. Tento raz mozno namiesto supportu prisla ponuka na premier...
|
|
Windows 2000
Od: Firefox 2.0
|
Pridané:
12.7.2018 21:36
Perfektne :D Tento phpckovy skolsky casopis zijuci v casoch Windows XP (vid sidebar "update.dsl.sk"), ktory dodnes neobjavil HTTPS, tu poucuje firmu s obratom siahajucim k miliarde eur o High-Availability konfiguracii... Zomriem.
|
|
Re: Windows 2000
Od: profik:
|
Pridané:
13.7.2018 0:33
no a? Chces povedat ze su to nezmysli ohladom tej HA? To ze kto kolko zaraba a kto ma aky design je irelevantne.
|