|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
povinne GPS koli zachranke
Od: Vilo rozboril
|
Pridané:
30.3.2018 12:45
a svist balil orwella do folie
|
|
Re: povinne GPS koli zachranke
Od: martincc
|
Pridané:
30.3.2018 12:52
Daj si alobal na hlavu Tibor Eliot.
|
|
Re: povinne GPS koli zachranke
Od: zukk
|
Pridané:
30.3.2018 13:08
https://ehtrust.org/worlds-largest-animal-study -on-cell-tower-radiation-confirms-cancer-link/ alobalnici ftw
|
|
Re: povinne GPS koli zachranke
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
30.3.2018 16:11
nevidim problem preco by som si to "nedeaktivoval" alebo nevymontoval... detto ako ten detektor na start-stop..
|
|
Re: nebezpečná chyba
Od: mp1
|
Pridané:
30.3.2018 17:01
no, možná by ti dali dva mesiace na opravu.
|
|
Re: povinne GPS koli zachranke
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
30.3.2018 23:32
Lebo nie kazdeho bavi to zapajat naspat pred kazdou stk.
|
|
Re: povinne GPS koli zachranke
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
1.4.2018 20:06
A preco by si to vymontovaval? Neboj sa, ono to nebude nonstop ziarit, iba pri nehode, ked sa to spoji so zachranarmi. A ver tomu, ze ked budes mat hlavu zaseknutu v pristrojovej doske, 0.0001% pravdepodobnost rakoviny bude posledna vec, ktora by ta v danej chvili trapila.
A to som este nespomenul, ze problem podla daneho vyskumu sposobuju BTSky. Co celkom dava zmysel, kedze tie maju vyzarovaci vykon o niekolko radov vyssi.
|
|
Re: povinne GPS koli zachranke
Od: taglajf
|
Pridané:
3.4.2018 0:56
Problemy:
#1 sledovanie kazdeho auta/cloveka na dialku
#2 dalsia nedobrovolna vybava/technika auta v EU ktoru si musi clovek zaplatit aj ked vyslovene je proti tomu
#3 kto bude platit vedenie SIM karty v tom systeme
#4 tym ze je to povinne tak vyrobcovia budu vediet krasne "osolit" a ospravedlnit cenu takejto vymozenosti
|
|
Re: povinne GPS koli zachranke
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
3.4.2018 8:26
1. auto je to, co inicializuje komunikaciu vonku. Ale ano, mozes byt paranoidny, nechapem potom ale ako dokazes zit v modernej spolocnosti.
2. Detto bezpecnostne pasy ci autosedacky. Fuj, co si to dovoluju, zachranovat zivoty. Hnusna zla zakerna EU...
3. preco nutne SIM? preco jej "vedenie"? Vies o tom, ze s tvojim mobilom sa na 112 dovolas aj bez SIM?
4. toto je iba preformulovany bod 2. Inak uz vidim, ako bojujes proti celej povinnej vybave :D
|
|
Re: povinne GPS koli zachranke
Od: Mat tvoje prpblem
|
Pridané:
3.4.2018 9:29
Mat tvove problemi, predpokladam ze jazdis na skode 120 a telefon mas nokiu 3310 vsakze? Jak ta asi budu sledovat na dialku cez GSM siet? Nie simkartu tam naozaj nikto do toho dotovat nebude. Teda sam si si aj odpovedal kedze tam nbude simkarta tak sa ta naozaj vysledovat nebude dat. GSM modul dokaze fungivat aj bez sim karty ale dokaze zavola takurat tak gsm hovor na 112. Ziadne 3g ani ziadne 4g atd . Prachsproste 1g ktore nic odosielat okrem gsm hovoru nedokaze.
Strasne ta musi srat ze si platis za volant a radio ze?
Vid bod 1
Vid bod 2
|
|
Re: povinne GPS koli zachranke
Od: Werwe
|
Pridané:
1.4.2018 22:14
Neboj sa bude sa to kontrolovať pri stk
|
|
Re: povinne GPS koli zachranke
Od: iofcaaa
|
Pridané:
30.3.2018 15:40
Ty si jeden z jednoduchych ludi... takych je tu mnoho... nepremyslat iba konzumovat.
Prajem tomuto svetu vojnu, ku ktorej skor ci neskor dojde.
Lebo si kurva neuvedomujete ako sa drancuju prirodne zdroje a znecistuje planeta. Ako skupina najbohatsich ludi manipuluje celu ekonomiku. Zadlzuju kazdy narod a skupuju prirodne zdroje. Tlacia si na to peniaze uplne bez kontroli. Ovladaju vsetky velke energeticke a vodarenske spolocnosti.
Vyvolavaju lokalne vojny pod zamienkov demokracie. Zhadzuju nuklearne bomby na civilov. Len nie vy ste totalne slepi a lahostajni.
Vy ich pekne obhajujete.. vsak oni konaju pre dobro ludi. Nieje mozne aby klamali. Ved je tu menovy fond a pod... kurvaa. Naivita nema hranic.
Ked nie vojnu aspon hladomor.
|
|
Re: povinne GPS koli zachranke
Od: syntaxerorr XX X
|
Pridané:
30.3.2018 17:14
tak prestan jest a zdochni, planete sa ulavi :)
|
|
Fail Big or Go Home
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
30.3.2018 19:57
Upravi. Tu je vsetko priekazne uplne naopak.
|
|
Re: povinne GPS koli zachranke
Od: tvojsused
|
Pridané:
30.3.2018 18:35
ty si jeden z tych este jednoduchsich, ides tu so skupinou najbohatsich ale si neuvedomujes kto robi ten velky konzum vo svete... bezny clovek so svojou nadmiernou spotrebou/konzumom
|
|
Re: povinne GPS koli zachranke
Od: iofcaaa
|
Pridané:
30.3.2018 20:17
Vsak vravim, jednochusi ludia... ti bezni..ako vravis... laho manipulovatelni reklamou a politikmi a pod... taki co neriesia ine moznosti zitia, nepremyslaju nad hodnotami spolocenskych systemov... nepremyslaju nad jadrami problemov ale iba nad ich dosledkami atd. atd.
Nuz ale ak sa ti lubi USA sposob zivota a nebude ti vadit v pripade svetoveho konfliktu, ze nase prirodne zdroje vlastni nejaky Arab alebo Talian a bude si to chranit... Vyves si Americku vlajku na dom v tom pripade.
Zabili vo vacsine Slovakov vlastenectvo... rozbili nasu rodinu... nuz... ries len seba a svoj okruh ostatni ci mozu byt cudzi... Americke posolstvo... to je to co sa Vam paci...
|
|
Re: povinne GPS koli zachranke
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
30.3.2018 20:19
Cakam argument tipu severna korea... take americke vysvetlenie.
|
|
Re: povinne GPS koli zachranke
Od: Organizácia NASES
|
Pridané:
31.3.2018 10:18
A také ovečkové riešenie... tento typ argumentu ignorovať bez ohľadu na jeho relevanciu. A húsť si ďalej svoje, ehm... teda svoje... to, čo sa dočítal, ergo bol ovplyvnený, na amatérskych weboch kotených jednotlivcami na kolene, ktorí sa na takých ako ty ešte aj dobre bavia.
|
|
Re: povinne GPS koli zachranke
Od: sensei-san
|
Pridané:
30.3.2018 23:00
Tak tým tú skupinu najbohatších ľudí určite vytresceš.
|
|
Re: povinne GPS koli zachranke
Od: alter012
|
Pridané:
31.3.2018 3:00
A kto ti v tom bráni aby si začal od seba ? Prípadne môžeš pred tým vyvraždiť svoju rodinu do 7. kolena a sam skočiť do sekačky na drevo . Nikto za tebou plakať nebude!
Len prosím ťa neraď iný ako majú žiť a ako zle žijú a ako ťa to serie !
Kruté slová , ale pre teba je to balzám pre dušu!
K vojne na 1000% nepríde ! Lebo tot je oproti Studenej vojne iba taká prekáračka nadržaných politikov ? Keď nebola vojna z toho ako amričania naháňali po Atlanku ruské lode s jadrvými raketami pre Kubu .....už bude len dobre.
Malá 20 gramová zápalková krabička s SMS je naozaj drancovanie prírodných zdrojov . Určite ten čip na 112 , väčší nebude !
|
|
Re: povinne GPS koli zachranke
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
31.3.2018 8:23
20 gramova v milionoch kusov.
Si pekne ovplyvneny. Ja ti nevravim ako mas zit. Len aby si nad tym zacal premyslat.
A vojna bude skor ci neskor. Neviem odkial beries istotu ze nie. Ze ti to povedali?
|
|
Re: povinne GPS koli zachranke
Od: . vzdy
|
Pridané:
31.3.2018 10:13
A ty začneš kedy premýšľať?
|
|
Re: povinne GPS koli zachranke
Od: a6666666
|
Pridané:
31.3.2018 10:51
ty si debilko.
k vojne nepride, vsakze... neexistuje pocas ludsva obdobie 100 rokov, ked y by nebola vojna, ale ked si sa ty speshul clovecik narodil, urcite akurat do toho obdobia, vsakze...
naivka
|
|
Re: povinne GPS koli zachranke
Od: Fun fun
|
Pridané:
31.3.2018 11:05
Svetová vojna. Jadrová. Ty debilko.
|
|
Re: povinne GPS koli zachranke
Od: PPPATRIK
|
Pridané:
31.3.2018 14:53
https://goo.gl/ bqRxea
|
|
Re: povinne GPS koli zachranke
Od: Oko Jozefa
|
Pridané:
31.3.2018 10:11
Lol, vždy pobaví, keď konšpirátorský kokotko nadáva druhým do jednoduchších.
|
|
Re: povinne GPS koli zachranke
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
31.3.2018 22:38
Vidis aky si zmanipulovany?
Snowden ta nepresvedcil?
Uz to svedci o tom, ze robia daleko horsie veci.
Nuz... zadlzuj sa aj nadalej a rob na dom 40 rokov.
|
|
Re: povinne GPS koli zachranke
Od: xyz.
|
Pridané:
31.3.2018 9:27
Orwell v tej fólii už zabalený dávno je, teraz mu len dobalili jeho najmenšiu časť tela.
|
|
Re: povinne GPS koli zachranke
Od: anemasto
|
Pridané:
31.3.2018 10:46
inak este tu nepadlo slovo ohladom dalsieho EMF znecistenia.. raz na to ludstvo doplati.
|
|
sledovanie
Od: [Jooky]
|
Pridané:
30.3.2018 13:33
"Výrobcovia by mali zabezpečiť, aby palubné systémy eCall využívajúce tiesňovú linku 112 neboli sledovateľné ani neboli nijakým spôsobom nepretržite sledované,"
Toto sa uz z principu ziariadit neda. eCall funguje na principe GSM volania. E.g. je to telefon, ktory si ovlada auto. Kazdy jeden telefon sa sledovat da ... + to zariadenie musi byt trvale aktivne (gps, gsm, sledovanie posadky), lebo inac nevie fungovat. Samotny standard hovori, ze napr. udaje o havarii mozu byt automaticky poslane odtahovej sluzbe ... takze s panom bohom ...
... toto je len krok ku kompletnemu sledovaniu statom a automatickym pokutam z aut ... tak to vypada, ze bud rychlo kupit auto, alebo si budem aktualne opatrovat, az nez sa uplne rozpadne.
|
|
Re: sledovanie
Od: [Jooky]
|
Pridané:
30.3.2018 13:37
jo a dalsia vec je, ze tento system nam vsetkym zdrazi pouzivanie mobilnych telefonov ... kedze kazde jedno auto bude mat dalsi "mobil", ktory operatory nesmu odmietnut, tak cele sa to prejavi ako zvysena zataz na ich siete. Zvysena zatas == vacsie naklady a to niekto bude musiet zaplatit. (spoiler alert, bezny zakaznici).
|
|
Re: sledovanie
Od: a666666631
|
Pridané:
30.3.2018 14:48
nerozumiem kto ta minuskuje.. mas predsa pravdu... ten kto sa boji o svoje zdravie za volantom, nech si to da, ten kto nechce, nech kaslu na neho. jasne ze sa to da sledovat a mam 500 napadov, ako to neuzit vo svoj prospech.. informacie su peniaze, zijeme v dobe informacii.
|
|
Re: sledovanie
Od: Joshinkov bratrancov konov brat
|
Pridané:
30.3.2018 18:23
Milimetrovy vrtak cez CPU pristrojovej dosky a je po sledovani.
|
|
Re: sledovanie
Od: Janox
|
Pridané:
30.3.2018 19:25
Napis mi prosim presnejsie co odvrtas jeden svab
robi GPS GSM a mozno bude od toho zavisiet dalsia dolezita vec v aute ak to pokazis mozno prejdes servisnom mode par km
ten eCALL v niektorych autach bola len SW update jednotky
pokial viem mali by byt 2 SIM jedna sluzi vyrobcovi na posielanie telemetriky.
ak by to bolo samostatnej casti bude legislativa vyzadovat tento system mat funkcny napr pocas STK kontroly alebo pocas nehody sa bude skumat preco si nemal hlasenie a husta sankcia.
Asi stupnu na cene veterany :) ktore stiahnu z ciest inym zakonom.
|
|
Re: sledovanie
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
30.3.2018 20:03
Zničiť a nech sa hoci aj poserú. Ale možno stačí znefunkčniť GPS, to znie najjednoduchšie.
|
|
Re: sledovanie
Od: Janox
|
Pridané:
30.3.2018 21:26
volat to bude inak, ako som uz pisal GPS a GSM je jeden a ten isty modul ale to co procak spravi je uz len o FW.
Poloha sa urci triagulaciou operator bude chciet odpoved inak posle vyjazd.
Mozno nejaky CAN-Filtering aby sa nedostal paket od acceleratora alebo airbagov ale to nebude jednoduche.
|
|
Re: sledovanie
Od: Pentox
|
Pridané:
31.3.2018 1:42
Ty si jaký kutil
|
|
Re: sledovanie
Od: old
|
Pridané:
30.3.2018 22:32
určite to bude ošetrené, po takom zákroku asi vôbec nenaštartuješ. Mňa zaujíma iné. U tak vážnych zákrokoch do súkromia si dovoľujú rozhodovať bez toho, aby sa opýtali ľudí. Veď je to základ demokracie, ak tu ešte nejaká je. Ale keď si to necháme...
Tiež sa mi zdá, že už sa aj na DSL manipuluje s hodnotením príspevkov
|
|
Re: sledovanie
Od: Júliuss.
|
Pridané:
31.3.2018 6:43
A hlavne zakazovaním veľkých IP adries, na ktorých sú stovky komunikujúcich. To je také sLovenské. Tento admin je naozaj čistý trtko!
|
|
Re: sledovanie
Od: čitateľ
|
Pridané:
31.3.2018 9:32
..oscreenshotovaný.
|
|
Re: sledovanie
Od: alter012
|
Pridané:
31.3.2018 3:14
Je to tvoje auto , ty si ho môžeš prevŕtať aj 30 mm vrtákom, ako ementál.
Na čo si kupuješ taká auto čo ťa špicľuje , katastrofa ....
|
|
najvyssi princip
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
31.3.2018 6:34
Lebo za jedno zacinaju pri tapetovani hajzla zhruba od deviatej vrstvy pectoevrovky opadavat a za tretie je uz len zvysovanie vydajov na armadu priekazne v sulade so strategickym planom obrany EU pred importom americkej demokracie.
|
|
Re: sledovanie
Od: alter012
|
Pridané:
31.3.2018 3:06
Ako zdraží ? Pri tých miliardách SMS čo ročne prejde cez mobilné telefony , tých 20000 SMS o havarii auta ? Alebo aj nemej ! Koľko sa ročne aktivuje airbagov ?
Keď tú tvoju sieť nazruinuje a napreťažuje "moje" prijatie SMS , pri každej platbe kartov , čo sú ročne stá miliony správ.....si smiešny !
|
|
Re: sledovanie
Od: anemasto
|
Pridané:
31.3.2018 10:53
a ty si myslis ze ak si kupis sim kartu za 0 eur, a nechas ju online na 10 rokov, tak operator ma 0 naklady s nou spojene ?
naivka
|
|
Re: sledovanie
Od: 33jkl33
|
Pridané:
31.3.2018 12:21
IMHO Toto skôr bude fungovať na ICE volaniach. Teda reálne nemusí byť karta prihlásená, stačí núdzové volanie bez voľby operátora.
|
|
Re: sledovanie
Od: fgfdag
|
Pridané:
31.3.2018 12:12
Kurva ty si dal tej gramatike dobru cez papulu. A tie cechizmy - jo, vypada...si retardovany paranoidny idiot.
|
|
Re: sledovanie
Od: Aron Ben-Aharon
|
Pridané:
31.3.2018 16:58
Samotne slovo cechizmus je bohemizmus. Grammar nazi patria do plynu.
|
|
Re: sledovanie
Od: Sancho
|
Pridané:
30.3.2018 14:50
Vsetko sa da, ked sa chce.
Telefonna cast (GSM) moze byt uplne deaktivovana az do nehody.
Potom ju staci zapnut a aj bez sim-karty spravit tiesnove volanie - to je umoznene vo vsetkych sietach.
Tym padom sa neda mobilna cast sledovat, kedze nie je always-on.
Trochu menej paniky by to mozno chcelo...
|
|
Re: sledovanie
Od: [Jooky]
|
Pridané:
30.3.2018 15:13
cestoval si uz niekedy s vypnutym telefonom ? ... najst GPS z "cold" startu je tak 10 - 20 minut. Najst GSM siet z podobneho "cold" startu je 5 az 15 minut, pri niektorych okolnostiach aj viac ... toto vsetko pocas situacie, ked auto moze stratit napajanie (poziar, poskodenie motoroveho priestoru). Ked si precitas co to ma o nehode reportovat a ako rychlo, tak z toho vychadza, ze to musi byt "always-on" na vsetkych urovnach ...
|
|
Re: sledovanie
Od: CirrusLogic
|
Pridané:
30.3.2018 15:34
Dobre ti to piko šlape.
Jasne, 15 minút trvá nadviazanie spojenia s BTS a 20 minút trvá vypočítať polohu z odoziev z 3-4 satelitov u GPS.
Nokia 3xxx dokázala ísť do režimu kde osloví najbližšie BTS a vyberie tú s naj signálom za niekoľko sekúnd a to sa načítaval cca plnohodnotný OS.
Už z tohto prvotného kontaktu je schopnosť presne lokalizovať zariadenie kontaktujúce BTS.
|
|
Re: sledovanie
Od: [Jooky]
|
Pridané:
30.3.2018 16:24
Ta tvoja nokia neni dobry priklad. Nokie z radov 3xxx, 5xxx a 6xxx dost odrbavali. Po zapnuti to ukazalo silu signalu a operatora, akeho si mal pri vypnuti. Na pozadi sa pritom telefon snazil najst nieco, cez co sa dalo volat. Ked si presiel dostatocnu vzdialenost, ze si nebol v dosahu "povodnych" BTS, tak vyhladanie a registracia trvala minimalne niekolko minut.
Tu vazne nikto z vas necestuje s lietadlom ? Presne ta nokia co pises mi va zhranici vzdy napisala "eurotel-sk". Nasledne sa uvedomila "aha no signal" a az po dlhych minutach sa niekde zaregistrovala ...
Co sa tyka GPS. Ked nemas a-GPS, alebo dotatocny aktualny almanach, porpipade si bez puzitia GPS cestoval 100 - 200km a viac, tak tie casy su take. Je to dane tym ako GPS funguje ...
Proste je nerealne aby eCall fungoval, ako pisu, bez toho aby bol stale online.
|
|
Re: sledovanie
Od: CirrusLogic
|
Pridané:
30.3.2018 21:49
Meleš úplné debiliny. Aj 15 rokov dozadu, s predpotopným handheld GPS sme mali po vložení AA bateriek a zapnutí lokalizáciu do cca 15 sekúnd.
Evidentne si to piko varíš sám z náhodných ingrediencií z drogérie, keď sa ti všetky niekoľko-sekundové záležitosti javia ako trvajúce desiatky minút.
|
|
Re: sledovanie
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
31.3.2018 1:24
No tak to niekde malo uloženú poslednú polohu a veľmi to neoddriftovalo. Inak to možné jednoducho nie je, tvrď si, čo chceš.
|
|
Re: sledovanie
Od: Fritls
|
Pridané:
31.3.2018 1:47
Ale on tento podrazdeny chuj vobec nevie co je cold start, hot start a len sa strapnuje. 15s tak ako heeej :)
Boze jak ja by som chcel vidiet ten tvoj pri*ebany ksicht
|
|
Re: sledovanie
Od: CirrusLogic
|
Pridané:
31.3.2018 3:56
HAHAHA, retard. Máš už úplne vymrdaný mozog z toho pika.
Použije tie isté výrazy a ešte si dá nick nikdy nepoužitý na DSL.sk :D :D :D
|
|
Re: sledovanie
Od: tkingu
|
Pridané:
3.4.2018 13:21
Vytrety si ty CIRRUSLOGIC mam garmin oregon 300 a ked som v novej lokalite tak niekedy aj 20 min cakam na signal. Takze daco terba vediet a potom sa vyjadrovat, nie mysliet si- to je totiz hovno vediet.
|
|
Re: sledovanie
Od: aladar012
|
Pridané:
3.4.2018 19:26
Tiez mam Garmin stary ako pyramidy
a ten cip je pomaly neviem ci zamerne ale pri malom pocte druzic je faaakt pomaly vs. tie nove ktore nabehnu rychlo
ake pouzivaju dodatocne systemy neviem pozemnu siet mozno GLONAS a nieco dalsie ale nabehnu rychlo aj v panelaku
Garmin by som musel mat na okne a cakat..
|
|
Re: sledovanie
Od: DuoCocks
|
Pridané:
31.3.2018 1:34
Trepeš strašné pičoviny, ty si gps tak max
niekde čítal na nete. 15s cold-start 15 rokov, to piko si asi ty jebeš na kilá do nosu, magor jeblý
|
|
Re: sledovanie
Od: gjhfj
|
Pridané:
31.3.2018 3:05
tak ci tak podla gps aj tak zistia kam si chodite po davku, a teraz uz len lobovat za legalizaciu drog, nech sa pekne vedla alkoholu v supermarkete predavaju
|
|
Re: sledovanie
Od: DuoCocks
|
Pridané:
31.3.2018 9:56
Vyhodnotil som ťa chlapče na tri možnosti:
- propaganda
- platená propaganda
- alebo to posledné, k čomu sa najviac prikláňam, si proste len JEBNUTÝ
Ty GPS-kár hahaha
|
|
Re: sledovanie
Od: CirrusLogic
|
Pridané:
31.3.2018 3:59
Povedz mamke nech ti dá vreckové nech máš v ~30ke aspoň toľko hotovosti ako decká na ZŠ. Možno potom nebudeš taký zúrivý.
|
|
Re: sledovanie
Od: DuoCocks
|
Pridané:
31.3.2018 9:54
Si dobre jebnutý cirrusko-kot. Mám viac než 30, mám peňazí dosť, rozbehol som vlastný biznis ale o teba mám vážne obavy.
|
|
Re: sledovanie
Od: CirrusLogic
|
Pridané:
31.3.2018 10:01
Máš viac než 30, to je jasné.
Predávať veci, ktoré ti kúpila zúfalá mamka, nie je business.
O mňa obavy mať nemusíš. Skôr o tie rezné rany, ktoré sa ti objavia na zápästí vždy keď ti mamka nechce dať peniaze.
Nickname máš isto podľa toho, čo si rád cpeš do huby.
|
|
Re: sledovanie
Od: DuoCocks
|
Pridané:
31.3.2018 11:09
Si úpne mimo a furt si ideš svoje, nehám ťa teda tak, diagnoza kokot bežný. Dospelí si vyčítajú ako si na tom psychicky.Že si budeš jebať "pluská" ti tiež nepomôže.
Ku ktorému z troch bodov sa teda priradíš?
|
|
Re: sledovanie
Od: dsfsdf
|
Pridané:
1.4.2018 10:25
Ty podobne melies .. hard start GPSky pred 15 rokomi celkom isto nebol 15 sekund, to bol prinajlepsom v idealnom pripade soft start zalozeny ana cache (tj zapnes gpsko tam, kde si ho naposledy vypol, alebo cca v nejakom malom okruhu). Ani byt nemohol, ak vies ako funguje princip komunikacie so satelitom.
|
|
Re: sledovanie
Od: Mxxl
|
Pridané:
30.3.2018 15:38
na tiesňové volanie nepotrebuješ SIM kartu, stačí ti vysielač (prijímač), ktorý odošle požiadavku na najbližšiu vežu, že voláš na 112.. veža ťa prepojí aj bez autentifikácie (SIM karty).. a to že máš spomalený mobil/navigáciu, ktoré sa okrem pripájania do siete/na družice musia zapnúť a načítať iné súbory neznamená, že aj jednoduchý obvod bude načítavať x tisíc súborov.. no nie nebude, bude to jednoduchý obvod, nebude to operačný systém...
|
|
Re: sledovanie
Od: DuoCocks
|
Pridané:
30.3.2018 17:31
Tiesnove volanie je nieco ine, poslanie dat je tiez nieco ine. Takze ziadna SIM v eCall nebude? Nejak sa mi to nepozdava. A uz vobec sa mi nepozdava pripad viacerych nehod v lokalite a k tomu tri dostupne sanitky... Ako sa to vyhodnoti - zodpovies mi? Mozno na zaklade operatora, na i10-nu jebeme, posli sanitku pre mustang :)
|
|
Re: sledovanie
Od: anemasto
|
Pridané:
31.3.2018 10:55
nechapem kto ta minuskuje.. dnes to tak realne funguje, ze sa uprednostni bohatsi clovek.
|
|
Re: sledovanie
Od: DuoCocks
|
Pridané:
31.3.2018 11:12
..sne že. Všade. Česť výnimkám
|
|
Re: sledovanie
Od: Loleklol
|
Pridané:
31.3.2018 15:29
Ty si schyzofrenik že sa rozprávaš s do sebou?
|
|
Re: sledovanie
Od: DuoCocks
|
Pridané:
1.4.2018 17:49
Ja som Ja, a Tamten je Tamten. Nuže logik, vysvetli mi, ako si k tvojmu verdiktu dospel?
(myslel som si)
|
|
Re: sledovanie
Od: Fun fun
|
Pridané:
31.3.2018 11:04
Ty si hotový mysliteľ.
|
|
Re: sledovanie
Od: DuoCocks
|
Pridané:
31.3.2018 11:11
Ty si nehotový mysliteľ.
|
|
Re: sledovanie
Od: old
|
Pridané:
30.3.2018 22:43
až na to, že GPS sa bude aktivovať po zapnutí kľúča, ako je to aj teraz v autonavigáciách, bez ohľadu na to, či ju využívaš. Takže pri potrebe je okamžite k dispozícii. Ako je to s mobilnou komunikáciou, to neviem
|
|
Re: sledovanie
Od: sertyfujgk
|
Pridané:
30.3.2018 18:36
hovoril o vypnutom GMS nie GPS treba citat :D
|
|
Re: sledovanie
Od: sensei-san
|
Pridané:
30.3.2018 23:02
> to zariadenie musi byt trvale aktivne (gps, gsm,
> sledovanie posadky), lebo inac nevie fungovat.
Mhm. A nestačilo by gps a gsm zapnúť až vtedy, keď treba na tiesňovú linku nahlásiť problém?
|
|
gps sim
Od: JFKKK
|
Pridané:
30.3.2018 13:34
nikde sa neviem docitat toho: je v aute realna SIM karta? Fyzicky?
|
|
Re: gps sim
Od: [Jooky]
|
Pridané:
30.3.2018 13:38
nie je, ale sprava sa to ako mobil bez sim karty. Cez svoje IMEI je trvale prihlasene do siete a ked sa rozhodne, tak vola 112. IMEI ti staci na jednoznacnu identifikaciu a sledovanie.
|
|
Re: gps sim
Od: Sancho
|
Pridané:
30.3.2018 14:51
Kde si nasiel informaciu o trvalom prihlaseni do siete?
|
|
Re: gps sim
Od: [Jooky]
|
Pridané:
30.3.2018 15:24
Staci si precitat to nestastne nariadenie ako to ma byt implementovane ... s velkou pravdedpodobnostou prehlasia, ze IMEI neni dostatocne na sledovanie ... ale pritom je
Skus si napr pozriet (treba odstranit medzery v linku):
http://dfens-cz.com/ e-call-vase-automobilova-stenice/
http://dfens-cz.com/ e-call-vase-automobilni-stenice-2014/
|
|
ničivý teoretik
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
30.3.2018 15:43
Odbornik jednoducho vydeli IMEI dvoma a priekazne nemusi nic odstranovat.
|
|
Re: gps sim
Od: --=(oOo)=--
|
Pridané:
30.3.2018 13:40
Načo sim karta? Na GPS nepotrebuješ sim. A na odoslanie spravy 112 tiež nie.
|
|
Re: gps sim
Od: MarkoMarko
|
Pridané:
30.3.2018 14:09
112 sa da zavolat aj bez SIM karty, resp. 112 ti povoli zavolat kazdy operator aj s cudzou SIM kartou (vid napr. na mobile vies zavolat aj ked nemas odomknuty PIN alebo bez vlozenej SIM karty)
|
|
Re: gps sim
Od: Klon M5
|
Pridané:
1.4.2018 5:45
Na Slovensku nateraz áno. Ale to nemusí tak byť všade.
Ale vtedy Ťa nevedia overiť a neviem asi ani lokalizovať...
|
|
Re: gps sim
Od: alter012
|
Pridané:
31.3.2018 3:11
Ty máš nejaký špecialny mobil ? Ja taký nemám . Mál som ich veľa a každý mi vypísal pri zapnutí bez SMS - Iba pre núdzové čísla - hasiči , zachranka , polícia ! Tvoj mobil to nerobí.
Tak SMS fyzický nie je nutná, že ?
|
|
Re: gps sim
Od: 33jkl33
|
Pridané:
1.4.2018 9:50
Skôr to bude eSIM
|
|
112 gps
Od: brandis
|
Pridané:
30.3.2018 14:08
Celý systém sa aktivuje až po aktivácii airbagov!! Takže nikto ťa sledovať nebude.
|
|
Re: 112 gps
Od: Žereš-Söreš
|
Pridané:
30.3.2018 14:19
To je asi taký argument ako: "nikto ťa sledovať nebude, lebo to zakazuje európska legislatíva".
Alebo: "Motory VW TDI spĺňajú európske normy pre emisiu NOx, lebo majú na to certifikát".
|
|
Re: 112 gps
Od: afgqgwg
|
Pridané:
30.3.2018 14:19
a myslis, ze on sa po aktivacii airbagov bude pripajat do siete a 3 min vyhladavat satelity? On uz polohu najde pri nastartovani
|
|
Re: 112 gps
Od reg.: Z Ruky Noh
|
Pridané:
30.3.2018 14:45
Take auto chcem čo mi pri naštartovaní nájde polohu kde sa vybúram :D
|
|
Re: 112 gps
Od: Žereš-Söreš
|
Pridané:
30.3.2018 16:04
Vybúriš sa na misionárskej polohe.
|
|
Re: 112 gps
Od: Hellno
|
Pridané:
30.3.2018 23:15
Kúp si hocijaké samojazdiace auto, ono to uz zariadi ;)
|
|
Re: 112 gps
Od: Sancho
|
Pridané:
30.3.2018 14:54
Najst polohu cez GPS a pripojit sa do mobilnej siete su 2 rozlicne veci.
Osobne by som to implementoval tak, ze GPS bude always-on, ked bude zapnute zapalovanie, ale mobil sa zapne az ked sa stane nehoda. Kde v tom je nejaky problem?
Zda sa mi, ze je plny internet paranoidov, ktori vsade vidia len sledovanie.
Najvacsia sranda je, ze su to vacsinou ludia, ktori maju povolene na mobile "upresnenie polohy" pomocou zdielania info o dostupnych wifi s google alebo apple a podobne.
Nejako je problem v tejto diskusii najst nieco vecne. Nikto nevidel technicke riesenie, ale vsetci hned vedia, ze mobilna cast sa bude dat sledovat a podobne.
|
|
Re: 112 gps
Od: jaaaaaaaaaaaj
|
Pridané:
30.3.2018 15:04
"U nás je to tak" - máme 5 miliónov odborníkov na všetko :D
A vážne - ak to môže zachrániť čo len jediný život za rok - je mi u prdele, či niekto môže prípadne sledovať kde sa nachádza moje auto - načo by to komu bolo ???
|
|
Re: 112 gps
Od: DuoCocks
|
Pridané:
30.3.2018 17:34
Kedze zrovna ty sa v nicom neangazujes pretoze si zaprdeny vidlak, tak nikoho.
|
|
Re: 112 gps
Od: a6666666
|
Pridané:
30.3.2018 16:25
Zda sa mi, ze je plny internet paranoidov, ktori vsade vidia len sledovanie.
a nie je ? nesleduje ta teraz google aby ti pripravil cielenu reklamu ?
|
|
Re: 112 gps
Od: iofcaaa
|
Pridané:
30.3.2018 17:04
Sleduje...
A nie je to len pre reklamu... Na zaklade vsetkych informacii vedia pekne krasne manipulovat ludi.
Vsuvaju ti co si mas mysliet a idu na to pekne sofistikovane.
Nuz ludia sa nikdy nepoucia.
|
|
Re: 112 gps
Od: DuoCocks
|
Pridané:
30.3.2018 17:35
Oprav pls "ludia" na "primitivne stadove ovce"
|
|
Re: 112 gps
Od: [Jooky]
|
Pridané:
30.3.2018 15:21
nie, v momente aktiviacie airbagov sa posle informacia o nehode ... v tom momente musi vediet auto, ktorym smerom ide, kde sa nachadzas, kolko je ludi na palube a udaje musi vyslat ihned, kedze je riziko straty napajania / poskodenia auta poziarom ... z coho vychadza jedine. Po zapnuti motora to sleduje kolko ludi ma zapnuty pas (alebo senzorom v sedacke, ze tam sedi). Trvale to sleduje auto cez GPS, aby boli udaje o polohe (ano, mozes havarovat aj v tuneli) + zariadenie je pripojene na GSM siet, aby sa dalo spravit nudzove volanie ...
... trosku common sense. Uz si cestoval lietadlom ? Kolko trvalo telefonu najst siet po pristati ?
|
|
Re: 112 gps
Od: anemasto
|
Pridané:
30.3.2018 16:27
takze si mozem dat dve vrecia cementu na zadne sedadlo, a pride o to viac sanitiek? celkom fasa napad ako si zabezpecit lepsiu starostlivost :)
|
|
Re: 112 gps
Od: Rado2
|
Pridané:
30.3.2018 19:26
dobrý nápad, ak ti nevadí, že sa vrece pri náraze roztrhne o pás a udusíš sa cementovým prachom pred príchodom sanitky
|
|
Re: 112 gps
Od reg.: Anomalia
|
Pridané:
30.3.2018 19:53
Napajanie eCall bude velmi pravdepodobne riesene vlastnym zdrojom a chranene proti vonkajsim vplyvom ako napr. poziar, voda... Tie dve otazky, v zavere dostatocne vysvetluju ten tvoj common sense. Cele zle.
|
|
Re: 112 gps
Od: ...
|
Pridané:
31.3.2018 16:50
Hovno zlata rybka. Spoji sa s tebou pekne krasne operator - ze ti vystrelili airbagy este neznamena, ze sa aj nieco vazne stalo a preto tam nebudu posielat zbytocne sanitku. Az ked nebudes odpovedat sa budu mobilizovat zachranne zlozky.
So sedackami sa tiez mylis - ak mas detsku autosedacku na isofixe, pas zapnuty nemas, napriek tomu tam dieta sedi a sedacka o tom nevie.
Nabuduce skus pouzit aj tu hmotu, ktoru si naivne myslis, ze pouzivas.
|
|
lovelove
Od: Kokolik
|
Pridané:
30.3.2018 14:26
A som zvedavy aky standart na to bude.. Respektive kto si namasti vrecka...
|
|
nemam predstavu
Od: anemasto
|
Pridané:
30.3.2018 14:50
je to kus software, a ten sa da vypnut, nie ?
respektive, musi to mat poistky, nie ?
v neposlednom rade, GPS rusicky mozu pomoct..
|
|
Od zajtra v autách v EÚ povinné GPS s volaním záchranky
Od: Lili Lulu
|
Pridané:
30.3.2018 15:01
Nezakážu vybúrať sa mimo pokrytia GSM?
|
|
Toto nie
Od: Pamlafisek
|
Pridané:
30.3.2018 15:37
Ja to ako .prvé vypnem
|
|
Re: Toto nie
Od reg.: Jozef Kostelanský
|
Pridané:
30.3.2018 16:28
Ťažko môžeš vypnúť, čo je už vypnuté... :-)
Systém sa zapína až v prípade nehody... Mal si na mysli, že po nehode ho hneď vypneš, ak ešte zostaneš živý? :-)
|
|
Fghhggf
Od: Gertrudo
|
Pridané:
30.3.2018 16:10
Sa musim smiat na miestnych borcoch, z ktorych kazdy jeden ma vo vrecku sledovacie zariadenie s mikrofonom, kamerou a gpskom. Ale ecall budu vypinat.
|
|
Re: Fghhggf
Od: anemasto
|
Pridané:
30.3.2018 16:28
odkial vies, ze mam gps mobil? co ak mam 10 eurovy mobil ala nokia 3310 ?
|
|
Re: Fghhggf
Od: gertrudo
|
Pridané:
30.3.2018 16:53
JJ, itckari zvyknu mat 10eurove mobily.
Ako verim ze sa nejaky najde, ale to su promile ludi.
A inak aj 10 eurovy mobil sa da celkom dobre sledovat. Nie velmi presne, ale da sa.
|
|
Re: Fghhggf
Od: anemasto
|
Pridané:
31.3.2018 10:58
ITckar neprogramuje na iphone, ani na smasungu, ani na ziadnom inom tactac sracke.
keby tak, moze kodit na blackberry alebo inej fyzickej qwerty.
smarthome sa da ovladat aj na dumbphone, jednoducho SMS. ale je to viacmenej sedazona, kedze to neumerne zatazuje siet operatorov, presne tak, ako ju bude zatazovat tato GPS helpicka.
bol som IT, mal som mobil (fyzicka qwerty), a vzdal som to, mam uzl en 10euvoy mobil a pokial nie som pri fyzickom PC< ITckar nie som. nepredam svoj drahy cas a zivot.
|
|
Re: Fghhggf
Od: anemasto
|
Pridané:
30.3.2018 16:28
okrem toho, mobil mozes nechat doma, ked ides za milenkou
ale ten ecall je dobry, lebo staci hacknut a sledovat pohyb politikov - budu dokazy o kseftoch, takze asi sa to bude dat vypnut.
|
|
Re: Fghhggf
Od: qwerty/z
|
Pridané:
30.3.2018 17:16
budes chodit za milenkou na bicykli... je to lepsie alibi ako ze ides to tesca kupit rozky
|
|
ničivý teoretik
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
30.3.2018 17:27
Zeby EU skutocne bola dielom priekazne sebavedomych druhov?
|
|
Re: Fghhggf
Od: LytaRyta
|
Pridané:
31.3.2018 0:38
"..tak možeš íst za milenkou, /kočkou aj na bicykli - ale zvyčajne len 1raz.. )
(..v 99 % prípadov ozaj len 1jediný raz..)
|
|
Re: Fghhggf
Od: Kontrolko
|
Pridané:
31.3.2018 4:13
Ja si skor myslim , ze problem nieje v tom ze mam telefon s kamerou a gps , ale ze sa mozem rozhodnut kedy kameru a GPS zapnem a kedy nie. Pripadne ci si vobec zo sebou telefon zoberiem. Pri tomto systeme asi oficialne nebudes mat na vyber, a nikde nebude presne definovane co sa odosiela a kedy , a ak s tym nebudes suhlasit nebudes to moct vypnut. Mne tam chyba moznost nepouzit system , ak nechcem . A z akeho dvovodu nechcem je moja vec. Ale mas pravdu v tom ze aj telefony odosielaju citlive data.
|
|
Re: Fghhggf
Od: lal
|
Pridané:
31.3.2018 23:11
>mozem sa rozhodnut kedy kameru a GPS zapnem
jj a spolu s tebou sa moze rozhodnut aj utocnik prip. bezp.zlozky :D
|
|
EU FAQ
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
30.3.2018 16:37
#How2Call112
https://youtu.be/Drz6xHRpIa4
|
|
eCall
Od: Ratibor z Trstic
|
Pridané:
30.3.2018 18:23
Člověk aby se furt něčeho bál.
|
|
ZIvot nad peniaze.
Od: uradnik_EU
|
Pridané:
30.3.2018 18:33
je to super vec.
Internet je len nastroj na frflanie.
|
|
Re: ZIvot nad peniaze.
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
30.3.2018 20:06
Podľa mňa je hrozné, že vôbec takúto vec je možné implementovať bez toho, aby viseli politici na kandelábroch. Toto je skutočne kolosálne svinstvo.
|
|
Prašule
Od: Ondro7777
|
Pridané:
30.3.2018 19:31
Otázka do diskusie. Pokiaľ viem tak doteraz bola služba platená, aj keď niektoré automobilky ju dávali pri novom aut na pár rokov zdarma. Ako to bude teraz? Je to len biznis, alebo už život človeka nemá hovno hodnotu?
|
|
Re: Prašule
Od: NightFlight
|
Pridané:
30.3.2018 20:35
Každý má právo rozhodovať o svojom vlastnom živote, liezť po skalách bez istenia či robiť rizikové športy. Je divné, že vôbec niekto zaplatí pokutu za nezapnutý pás. By ma museli obesiť radšej. Ale oni už nariadili aj nosenie helmy na bicykli a tritisíc ďalších svinstiev, lebo ľudia sú ticho, čo je vlastne tichý súhlas, oni si ten pás zapnú aj tú helmu si radšej dajú, fuj. Ten e-call sa pravdepodobne bude podobne ako mobil spájať každú chvíľu s BTS. Všímam si, že niekomu ide o to presýtiť mestá a vystaviť jednotlivcom čo najviac elektromagnetickému žiareniu. Tí, ktorí poznajú frekvencie, majú s pomocou rozprášovania drobných kovových častíc z lietadiel kľúč ku kontrole mysli.
|
|
Re: Prašule
Od: sensei-san
|
Pridané:
30.3.2018 23:29
Doteraz si si mohol priplatiť. Teraz si musíš.
|
|
To bude srand
Od: Peter i.
|
Pridané:
30.3.2018 21:33
Odpocuvanie vodica pred nehodou. Meranie rychlosti. Vsetko . Zasah do sukromia. Urcite sa to bude dat deaktivivat.
|
|
Re: To bude srand
Od: Organ1
|
Pridané:
30.3.2018 22:10
Je to pre tvoje vlastne dobro. Dufam ze heknutie tohto zariadenia bude trestne! Ohrozis nie len seba, ale aj inych ludi! Je to pre tvoje vlastne dobro, obcan Peter i.
|
|
Re: To bude srand
Od: old
|
Pridané:
30.3.2018 23:00
to si píš, že sa to deaktivovať určite nebude dať, možno hekermi. Ani posraný alarm na pás si nevieš vypnúť. Na Kii už ani dvere na stojacom aute neotvorím bez toho, aby som nemal pocit, že sa blíži katastrofa
|
|
Re: To bude srand
Od: exp4
|
Pridané:
31.3.2018 9:10
Samozrejme ze sa bude dat, tak ako vsetko sa da obist. Neexistuje neprekonatelna ochrana...
|
|
Re: To bude srand
Od: anemasto
|
Pridané:
31.3.2018 11:11
pipanie pasu sa da vypnut, softver je len softver
|
|
nechcem žiadny trvalí žiarič
Od: vsevec
|
Pridané:
30.3.2018 22:22
Nechcem žiadny trvalý emitor elektromagnetického žiarenia. Mňa z toho bolí hlava a klesá mi koncentrácia.
|
|
Re: nechcem žiadny trvalí žiarič
Od: pozorovateľ
|
Pridané:
30.3.2018 23:54
v nových autách už keď sedím aj na sedadle spolujazdca cítim určitý typ žiarenia. Sú to dosť jemné veci, ale po takej jazde sa človek správa ináč. A to ešte veľa ľudí si tam zapína bluetooth, berú si so sebou navigáciu a telefonujú tam.
|
|
Re: nechcem žiadny trvalí žiarič
Od: slecna.l
|
Pridané:
2.4.2018 21:44
Aj ja zvyknem citit na sedadle spolujazdca urcity typ ziarenia, ale mozno to bude tym, ze si zapinam kurenie pod ritou.
|
|
Re: nechcem žiadny trvalí žiarič
Od: Júliuss.
|
Pridané:
31.3.2018 6:57
Ale nevymýšľaj si. Predsa všetci veľkí výrobcovia tvrdia, že telefón neškodí. Ale človek s primeraným technickým vzedalím vie presný opak.
Pi slabom signále je vysielanie mobilu veľmi silné a výrazne ovplyvňuje mozog a tkanivá v okolí!!!
|
|
Zidojasterske sprisahanie
Od: Jednoducha Maria
|
Pridané:
31.3.2018 6:44
99% z vas ma pri sebe mobil neustale a teraz sa tu idete rozdrapovat nad povinnym gps v aute :D spat do jaskyne a chodte do lesa zbierat bobule. Prajem ecallu nech zachrani vela zivotov
|
|
Re: Zidojasterske sprisahanie
Od: Júliuss.
|
Pridané:
31.3.2018 6:59
ha ha...
Keby tie yntelygenté autá naozaj také boli, nedovolia vodičovi počas jazdy robiť chyby! Ani zvýšiť rýchlosť...
|
|
Re: Zidojasterske sprisahanie
Od: exp4
|
Pridané:
31.3.2018 9:08
eCall ich zachrani presne 1 promile, tolko hovori statistika ktora bola robena este predzavedenim ... Stacilo by aby policajti merali rychlost na nebezpecnych miestach a zachranili by 10x viac ludi, napr 40tka pred nasim domom ... NIKDY tu neboli ale ryzovat na 80tke na D2ke Kuty/Zavod to ano.
Mobil mam pri sebe len ked chcem ( ani zdaleka 100% casu) a nikto mi ho nestrka do vrecka, toto je uplne rovnake ako ma nutit mat integrovany mobil v bunde ved co ak niekde spadnem.
|
|
Re: Zidojasterske sprisahanie
Od: čitateľ
|
Pridané:
31.3.2018 9:35
1 promile na jednej strane, a jedno mega na účte na druhej.
|
|
ničivý teoretik
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
31.3.2018 9:38
Lenze akom období je "statistika ktora bola robena este predzavedenim" GDPR, ktoré začne platiť od 25. mája 2018 a urcuje pred prijatím eCall i záchrankám povinnosť získania platného súhlasu s použitím osobných údajov priekazne relevantná?
|
|
Re: Zidojasterske sprisahanie
Od: anemasto
|
Pridané:
31.3.2018 11:14
vies preco pred vasim domom na 40tke nemeraju? lebo by to musel schvalit policajny nadriadeny v danom okrese, a potom by chytali policajtov policajti. o su jednoducho realne skusenosti realnych ludi z podobnych obci, kde je 50tka, a dnes tam auta lemuju cestu (zaparkovane, premnozene auta) a 80tka nie je problem. ruka ruku myje.
|
|
Re: Zidojasterske sprisahanie
Od: anemasto
|
Pridané:
31.3.2018 11:13
je zaujimave, ze patrim podla teba do toho TOP 1%
ale necitim sa tak, skus si spocitat percento uspesnych dovolani sa k osobam ktore volas. istotne to nebude len 1%
|
|
vypneme
Od: exp4
|
Pridané:
31.3.2018 9:02
Vypneme ... ked existuju simulatory DPF, Start&Stop atd cinanci urobia urcite aj simulator eCall, na alibabe to bude stat odhadom 10 eur :D Vykuchane DPF zabije na rakovinu daleko viac ludi a nikto (okrem rakusanov) to neriesi ... Obezita zabije este viac ludi ako vykuchane DPF, fajcenie detto.
|
|
protisebe
Od: mementos
|
Pridané:
31.3.2018 9:35
eu ide sama proti sebe,sice mozno zachrani takto par zivotov,ale po tazkych havarkach,ked ludom odrezu/vymenia koncatiny/vnutorne organy,tak im eu bude musiet platit invalidny duchod casto az do ich smrti,cize len prerobi a prinesie viac utrpenia
|
|
Re: protisebe
Od: čitateľ
|
Pridané:
31.3.2018 9:36
Keď to bude neúnosné tak tam možno primontujú novičok.
|
|
Re: protisebe
Od: vraj nie novicok
|
Pridané:
31.3.2018 13:08
ups, ale ludia vravia, ze to bol sarin, preto nechcu vydat tie dokazy :-D
|
|
svet je krasny a uchvatny
Od: jahôdka
|
Pridané:
31.3.2018 10:57
uz vidim ako si cestujes niekam "mimo" a zrazu sa ti len vypne auto a za moment ti pride sms "chceli ste sa vybrat do \"nebezpecnej\" zony, ostante pokojne sediet, za moment si pre vas pride napravny tim"
|
|
fasfaffs
Od: Robo11111
|
Pridané:
31.3.2018 14:15
Ja by som bol kludne zato nech to odosiela polohu anonymne a nech sa povedzme ID meni kazdy alebo hocico, urcite sa to da zabezpecit ale islo by o to ze by sa doprava zefektivnila, cesty by sa optimalnejsie navrhovali, vyuzivali by sa obchadzky a rano pred cestou by som si pozrel kadial je to najplynulejsie a usetril by som cas. Waze a google je sice fajn ale je to presne tak -+ 30-60minut
|
|
gsm v aute
Od: dvsv
|
Pridané:
1.4.2018 10:28
bude sa to dat obist, ale nutnost bude do auta zabudovat fake bts stanicu, ak to nebudu nahodou sifrovat s kodmi, ktore doda operator, co spociatku asi nie .. druha moznost je odtienit od signalu ale to asi pojde tazko. simka tam bude asi elektronicka, zabudovana v niecom, tak to nepojde vybrat ani deaktivovat (leda ak sa to bude dat v riadiacej jednotke a bude k dispozii soft)
|
|
ah tieto dsl-kárske komenty /a vyplakávanie..
Od: LytaRyta P-96 level
|
Pridané:
1.4.2018 18:44
heh, pri (takmer) každom článku o (geo)politike, bezpečnosti, /vojenstva,
( - a príp.týkajúcom sa nejako, co -jen -trochu, .."súkromia ludí, občana, ), - sa tu objaví množstvo: :
- nárekov, "plaču",
priam záPlava pesimizmu -
paradoxne, práve od tích .."IT-ckárov, a podbne vysokopríjmovích osob, -teda práve od grupy ludí, čo by mali byt ..jako-takž, resp. aj výrazne istí, v kramflecích, a pevní v rozních životních ..istotách, a veciach....
..co by (alespon by mali být) jako-tak, resp. aj dost slušne zabezpečení, a .."silní..
( ..to si potom nvm predstavit, -co potom napr. také ..upratovačky, abo pokladní v Lídli, tie ženy za kasou, /na predajni v supermarketoch, v sklade,
abo všetci tí pomocní roboši, nízkopríjmoví? ?? ?
však tí by sa potom museli, od zúfalstva, negativizmu, a žialu, rovno "otrávit sekerou" ;D ;p lôl
tož, tak ste sa mali "líp učit" -
- a boli by ste aj vy na tej správnej -
|
|
Re: ah tieto dsl-kárske komenty /a vyplakávanie..
Od: LytaRyta nesmiritelná
|
Pridané:
1.4.2018 18:45
- boli by ste aj vy *na tej správnej "strane stola"*.. 8) ;)
(..a nemuseli by ste vyšprajcávat, vybastlit -von, rozne moduly z cpu pc, a mobilov,
robit si zásoby v špajzi,
skrývat sa v komore, a zahrabávat si tam "pár svích švestiček, (ze zahrádky..)
..a furt sa obzerat za seba,
a bát sa pozriet aj pod postel, či sa tam neskrýva ..žido-jaštero-velkobankár (tahajúci zpoza opony za všetky Nitky Sveta
|
|
Re: ah tieto dsl-kárske komenty /a vyplakávanie..
Od: lololo?
|
Pridané:
2.4.2018 19:16
to co za hluposti tu vypisujes? dosli ti lieky alebo co? ani slovencina ti nejde, zahorak. daj si radsej z kysleho vina, uz tak si z neho dost osprostel
|