neprihlásený Pondelok, 23. decembra 2024, dnes má meniny Nadežda
Z československého O2 sa stáva nadnárodný operátor, PPF kupuje štyroch ďalších operátorov

Značky: O2mobilní operátori

DSL.sk, 21.3.2018


Z československého telekomunikačného operátora O2 respektíve telekomunikačnej časti jeho vlastníka PPF sa stáva už stredne veľký nadnárodný telekomunikačný operátor, keď spoločnosť kupuje ďalších štyroch mobilných operátorov.

PPF sa dohodla na odkúpení štyroch mobilných operátorov v štyroch krajinách strednej a východnej Európy s telekomunikačnom skupinou Telenor a kupuje jej mobilných operátorov v Maďarsku, Bulharsku, Srbsku a Čiernej Hore.

Títo operátori majú podľa oznámenia PPF spolu viac ako 9 miliónov klientov.

Kúpna cena je 2.8 miliárd eur a PPF bude mať právo používať značku Telenor do prvej polovice 2021.

Dokončenie transakcie podlieha schváleniu regulačnými úradmi a spoločnosť ho očakáva v júni tohto roka.

PPF vstúpila výrazne do telekomunikačného sektora odkúpením českej pobočky telekomunikačného operátora Telefónica vrátane jej slovenskej dcérskej spoločnosti prevádzkujúcej operátora O2 na konci roka 2013. Kým na Slovensku je O2 tretím najväčším operátorom, v Českej republike ide o sprivatizovaného bývalého štátneho telekomunikačného operátora s podobným postavením ako u nás Slovak Telekom.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Qualcomm uspel v spore s Arm, Snapdragon X sú zrejme v bezpečí
Japonci uviedli otočný USB-C kábel
Celoštátne DVB-T mierne zlepšilo SD rozlíšenie, ale znížilo počet riadkov
Telekom oznámil výrazné rozšírenie 5G siete
Chrome zrýchlil sieťovú komunikáciu podporou dvoch nových funkčností
Sprístupnená druhá testovacia verzia už Androidu 16
SpaceX začala poskytovať plošnú mobilnú sieť z vesmíru v prvej krajine
Intel zlepšil výkon posledných CPU v hrách, potrebné sú aktualizácie
4ka vo vianočnej akcii sprístupní všetkým zákazníkom 42 staníc
USA majú zvažovať zákaz predaja routerov od TP-Link


Diskusia:
                               
 

PPF zomri
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

po pici fasa kupuje prasa
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

To je POPIFI !
Odpovedať Hodnotiť:
 

kelner pred desiatimi rokmi povedal, že kto bude mať hotovosť, v kríze ju zmnohonásobí. a podarilo sa mu to. to, že niekto kvíka, je nepodstatné.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kedy uz konecne pridu so svojou znackou? Ci budu nadalej platit francuzom vypalne?
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

nepotrebuju vlastnu znacku, lebo asi to iba na cas kupia a nasledne zase cele predaju
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

tak tak, priprava pre cinanov...
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

Francuzom?
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

O2 oznámilo, že využilo opciu v licenčnej zmluve, na základe ktorej používa ochrannú známku O2 v Českej republike a na Slovensku. Využitím opcie teda dôjde k predĺženiu doby, počas ktorej bude mať spoločnosť právo používať ochrannú známku O2 o jeden rok dlhšie, teda do 27. januára 2019. Zároveň spoločnosť ďalej v zmysle dohody predĺži právo na využívanie ochrannej známky O2 o ďalšie tri roky, teda do 27. januára 2022.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tato spolocnost mi je nesympaticka. Sice priznavam, ze sluzby nema az take zle ale ten ich pristup, ze mi nejaky fagan na nete zacne tykat. Nie na facebooku ale na ich stranke kde netusi kolko mam rokov ani co som zac. Nie ze by som to vyzadoval od kazdeho ale predsalen je to divne.
Ked sa da snazim sa im vyhybat. Aj orange ma svoje muchy, ale preferujem ho kvoli pristupu, kvalite sluzieb a tiez cenam. Neriadim sa cennikom, vzdy sa nejako dohodneme.
S orange som mal skusenost ze mi preplatili aj nieco na co som narok nemal ale ked sa na to pozreli ako ludia, vratili mi co som chcel. Uz podla tych krajin 3. sveta kam sa ide rozsirovat vidno na koho sa orientuje.
Odpovedať Známka: -5.7 Hodnotiť:
 

Vykanie by mali zrusit, je to nezmysel.
Odpovedať Známka: 0.3 Hodnotiť:
 

Rovnako ako pouzivanie rodov u nezivotnych podstatnych mien.
Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

vsetci budeme to
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Netvrdim, ze si na tom nejako potrpim, ale ma nastve ked ja im pisem na 4 riadky odpoved s tym ze prosim Vas vedeli by ste mi poradit ako bla bla ... a nejaky debo mi odpise ahoj gor tuto informaciu najdes na nasej webovej stranke

A co sa tyka tykania, rodov, I/Y tak je to proste nas jazyk. Scasti to sluzi aj na rozlisenie medzi dementami a nedementami. Nie mozno az tak s ohladom na inteligenciu, mozno viac charakter atd. Suhlasim, ze by sme si to vedeli zjednodusit. Tiez nemam rad ked sa veci robia zbytocne zlozito. Viem pisat aj s diakritikou ale sa mi nechce popri kodeni prepinat klavesnica..
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

Ahoj Igor,

posielam ti písmenká s diakritikou, aby si si ich mohol len podľa potreby skopírovať a nemusel prepínať klávesnicu:

ľščťžýáíéúäôň

~ O2
Odpovedať Známka: 8.4 Hodnotiť:
 

poprosim este velke uo
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

Pre teba všetko, nech sa páči: UO
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

to kkt...to by jag vyzeralo?
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Tykanie by sa malo zrusit, tak ako v anglictine. (Thee, Thou)
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

#AllForNeznevyhodnovanieNeschizofrenikov
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Si v Orange kvôli cenám? 18 rokov som bol ich zákazníkom s vysokým mesačným volacím programom. Za celú dobu som ani jeden jediný raz nebol v omeškaní s platbami, ale už ma nebavilo posledných 6 - 8 rokov sa stále s nimi dojednávať ako na blšom trhu, že "odchádzam preč", aby mi znížili cenu programu. Vyloboval som si 10 % zľavu oproti cenníkovým cenám.

Vidiac však, koľko platia moji známi za podobné služby u inej konkurencie, som sa odhodlal nakoniec k odchodu aj ja. Teraz v jeseni som odišiel preč a mám lepší balík služieb než v Orange no presne za polovicu ceny, ktorú som platil v Orange. Podľa môjho názoru Oranje a Tmobl sú bezkonkurenčne najdrahší !!! Čudujem sa sám sebe, že som neodišiel preč skôr.

Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

nie som v orange kvoli cenam.
som tam lebo mi je ta spolocnost sympaticka, sluzby a pristup su na urovni ktora mi vyhovuje, podobne aj ceny. Je pravda ze nie tie cennikove ale ja sa riadim tym, na com sa dohodnem nie na cenniku - to sa tyka nie len operatora.

Odpovedať Známka: -5.4 Hodnotiť:
 

Mne zase prišlo nedôstojné sa doťahovať a doprosovať nižších cien. Nedalo sa, nedalo, potom som dal žiadosť o prenos čísla a zrazu sa dalo. Zrazu existovala možnosť platiť tretinu(!) oproti paušálu, čo som tam mal roky. Nikdy mi neponúkli tú možnosť, až keď som odchádzal. Neskoro.
Odpovedať Hodnotiť:
 

:D
sluzby a pristup na urovni? ide im len oto vytiahnut z ludi peniaze za predrazene sluzby, programove balicky preberaju zo zapadnych statov v rozmedzi par rokov, jedine co si drzia su vysoke ceny, inde by to nepredali len tu. tak len tak dalej nie sme az taky bohaty aby sme si kupovali lacne veci...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Neviem odkial ta dogma prisla, zrejme je to pozostatok reklamnych kampani z 90tych rokov kde sa zaviedli vernostne programy, naco ti je zlava u operatora len preto ze si ich uzivatel x-rokov? Tebe by si sa pacilo keby ti tvoj nadriadeny po 20 rokoch prace v zamestnani jednoducho znizil vyplatu o polovicu lebo si im uz tak dlho predaval svoju pracu za rovnaku vysoku cenu a oni ti stale bez omeskania platili vyplatu? Keby si bol pumpar, ako by sa ti pacilo keby vodic co ku tebe chodi 10 rokov tankovat benzin, zrazu ziadal zlavu? Alebo by si bol pekar a niekto by zrazu chcel od teba lacnejsi chlieb lebo on uz 15 rokov ho od teba kupuje.
Zrejme nic z hore uvedeneho by pre teba nebolo prijatelne, no a to je presne taky isty nezmysel ako to ked prides do orange a ziadas si vernostnu zlavu.
Prave pre tieto a aj mnohe ine dovody sa vernostne a retencne zlavy maju stat nelegalnymi(bol o tom clanok aj na dsl).
Odpovedať Známka: -5.4 Hodnotiť:
 

Skús sa na to pozrieť tak, že orange ponúka produkt a vernostná zľava je množstevná zľava. Zamestnanci Orange nedávajú nič zo svojho a marže majú vyššie oproti okolitým štátom.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Tie priklady su pekne, len aby to zodpovedalo realite - keby ti po 20 rokoch v zamestnani povedali, ze sa vyrazne zvysil pocet odbornikov v tvojom odbore a tvoju robotu bezne robia ludia za polovicny plat A PRETO ti znizia vyplatu o polovicu, alebo vodic, ktory chodi tankovat 10 rokov na pumpu, upozorni, ze ine pumpy ponukaju rovnako kvalitny benzin za polovicnu cenu A PRETO chce zlavu. Alebo bola super uroda obilia, EU zadotovala a pekari mohli znizit cenu chleba, A PRETO ho chces lacnejsie aj ty.
Operatori drzia ceny na SK vysoko, lebo sme specificky trh a nechame si srat na hlavu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Trochu si to nepochopil. Nový zákazník dostáva lacnejšie služby, ako dlhoročný klient. TO je nesprávne. Napr. bonus za prenos čísla. Alebo nový výhodnejší paušál, na ktorý lákajú nových klientov, ale stálym zákazníkom neponúknu zmenu paušálu.
Na získanie nového klienta musí operátor platiť reklamu a ešte mu dá bonus. Na verného zákazníka serie. TO je nesprávne.
K tvojim príkladom - ak by mi zamestnávateľ po 20 rokoch dával nejaký plat, ale na profesii by ponúkal na rovnakú pozíciu vyšší(a to ešte nerátam peniaze, ktoré bude musieť naliať do nového na zaškolenie), tak by ma nasral.
Ak by pekár robil ochutnávku zadarmo, ale mne by neponúkol, lebo "to je len pre nových, ty už náš tovar poznáš", tak by ma nastal.
Ak by pumpár lákal nových klientov na nižšie ceny, ale mne by účtoval pôvodné, tak by ma nasral.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Naopak, ak mne ako pumpárovi/pekárovi/... niekto 10 rokov nosí peniaze a mám od neho stály obrat, tak mu dám občas nejakú škrabku na ľad s firemným logom, alebo na vianoce vianočku, aby videl, že si ho ako zákazníka vážim, cítil sa spokojne a chodil ku mne aj naďalej. A vyjde ma to lacnejšie, ako si platiť reklamu v televízii a naháňať nových klientov od konkurencie. Trh je saturovaný a nie sú noví volači/vodiči/rožkožrúti, ale len zákazníci konkurencie.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nemam nejaky siroky prehlad o ponukach pausalov...atd, je ale otazne ake zlavy ocakavas, myslim ze ziadna telekomunikacna siet nema velmi nizke ceny oproti konkurencii, ci uz na svk alebo vonku. Pri vycisleni konkretnych platieb tie zlavy su male, priam zanedbatelne.
To co hovoris by sa dalo vycislit asi takto, platis pomarancu 50 eurovy pausal, a noveho uzivatela nalakaju na rovnaky pausal za 47 eur, potom prides ty a ziadas si dajme tomu 10% zlavu(cca 5 eur). Stravil si nemalo casu chodenim na pobocku alebo vyjednavanim zlavy...atd aby si ho mal mensi o 5 eur, tj prakticky si nic na tvojom pausale neusetril. Ak by novemu zakaznikovi dali za 10 eur to co tebe davaju za 50 bola by ta situacia ina, no neviem o tom zeby taketo nieco nastavalo. Vacsinou uvodne platby pre novych zakaznikov a tie zlavy niesu nejak rozdielne. Ak ma niekto oproti tebe pausal za ktory plati len par eur je ocividne ze ma v nom aj podstatne menej volnych minut, mensi datovy balicek, menej sms...atd.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

O2
divna firma
vsetkym tykaju
neda sa cez nich poslat prispevok infovojne
teraz nicia konkurenciu v sirokopasmovom pristupe k internetu


Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Internet na doma Zlaty za polovicu.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

obyč. gadžovy stačí aj modrý za 10 evri, montáž a rúter ZADARMO :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

sa tu tak stazujete na O2, ale zaujimavostou je to, ze najvyhodnejsi operator v CR je Slovenske O2. takze - niekedy moze byt este horsie, ako na Slovensku (nie, ze by som tvrdil, ze teraz sa nesnazit, aby bolo lepsie, ale na to BY MALA SLUZIT sutaz a konkurencia)
Odpovedať Hodnotiť:
 

maju zopar dobrych produktov.
Ale velmi tlacia svoje politicke nazory.
Odpovedať Hodnotiť:
 

a co cakas od Kellnera?
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár