|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a je to tak
Od: uzivatel_
|
Pridané:
22.2.2018 11:02
ajtak je to nedomysleny smejd
|
|
Re: a je to tak
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
22.2.2018 14:14
LOL to si robite picu zo mna :D tam fakt nebola doteraz moznost prijat vsetky spravy naraz? :D:D roflmao tak toto sa neda ani vymysliet
|
|
Re: a je to tak
Od: ich
|
Pridané:
22.2.2018 14:38
Nejde o prijatie sprav, ale o prijatie doruceniek. To, ze si videl dorucenku, musis potvrdit BOK kodom. A dala sa potvrdit len ta, ktoru si prave otvoril. Teraz sa daju uz potvrdit vsetky.
To je dobre, ale ano, mohlo to tam byt hned..
Navyse, po prihlaseni do slovensko sk cez eID + BOK si ho predsa uz raz zadal, tak naco je potrebne ho zadavat stale pri precitani dorucenky? Nestaci im to, ze to precitam? Ved BOK uz bol zadany...Ale to je najmens problem...
Horsie je to pri prepinani medzi viacerymi firmami...
|
|
Re: a je to tak
Od: ijmk
|
Pridané:
22.2.2018 14:48
Je to kvôli bezpečnosti. Prihlásim sa do schránky a idem na WC, medzitým príde nejaká správa, a niekto iný môže pracovať a získavať informácie určené mne. Ja mám podpísať doručenku, tak ten proces treba dodržať a zadať BOK, resp. PIN znova.
|
|
Re: a je to tak
Od: masaaak
|
Pridané:
22.2.2018 15:20
Ked idem v praci na wc musim si celkovo zamknut pocitac .... hrozi mi okamzity vyhadzov.
|
|
Re: a je to tak
Od: ijmk
|
Pridané:
22.2.2018 15:52
nie každy musí chodiť do práce...
na WC sa dá ísť aj inde ako v práci...
aj v domácnosti človek nemusí byť stále sám...
|
|
Re: a je to tak
Od: uzivatel_
|
Pridané:
23.2.2018 2:17
mozes si kludne zobrat notebook v praci na wc a podpisat to velkym kulovym vonavym
|
|
Re: a je to tak
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
23.2.2018 4:26
V pripade klasickej dorucenky to ide. Ale ako to chces urobit pri elektronickej???
|
|
Re: a je to tak
Od: ijmk
|
Pridané:
22.2.2018 15:55
a čo v prípade ak ho nezamkneš a dostaneš okamžitý vyhadzov, vtedy už môže čítať tvoje správy niekto iný...
|
|
Re: a je to tak
Od reg.: quix_
|
Pridané:
22.2.2018 20:24
chlapci sa tu v komentaroch tvaria, ako keby napriklad v internetbankingu svojej banky nemuseli potvrdzovat veci 2x ved uz su prihlaseni, tak naco este raz.. ffs no nevysvetlis
|
|
Re: a je to tak
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
22.2.2018 21:55
Neviem ako ty, ale ja v internet bankingu dokazem ponastavovat veci co potrebujem, nahadzat ich do fronty a potom celu frontu potvrdit iba raz.
To je ale tak, ze banka zakaznikov odhanat nemoze, takze vymysli system, ako to pre zakaznika urobit co najlahsie. Do elektronickych schranok nas stat nahnal zo zakona, on nic ulahcovat nemusi.
|
|
Re: a je to tak
Od: 46456645456
|
Pridané:
23.2.2018 8:54
si predstav ze ti tam dene prichadza 50mailov a musi vsetky pojednom potrdit? WTF? to aby si vyhradil manday jedine na klikanie potvrdeni? :D
|
|
Re: a je to tak
Od: _tErist_
|
Pridané:
25.2.2018 12:45
A ešte si predstav, že máš nastavenú klávesnicu pre BOK na RANDOM rozmiestnenie a nedá sa zadávať z klávesnice, ale iba vyklikávať. Akože pre hráčov CS alebo SC2 to možno nie je problém, ale sekretárka pred dôchodkom sa ti na to zvysoka vieš čo.
|
|
Re: a je to tak
Od: taglajf
|
Pridané:
23.2.2018 9:24
ak odchadzas od pocitaca ktory nechas odomknuty a nechas pristupne citlive udaje tretej strane tak spravidla ked to niekto preukaze tak ti hrozi minimalne pokuta a vyhadzov z prace. Podla hnutia "Darwinov vyvoj" by ti mali byt aj odobrate privilegia zivocisneho druhu "clovek" kedze si prejavil inteligenciu na urovni hmyzu
|
|
Re: a je to tak
Od: DEEPMIND
|
Pridané:
22.2.2018 15:23
co je to dorucenka?
|
|
Re: a je to tak
Od: ijmk
|
Pridané:
22.2.2018 14:41
Nepoužívam to, nerozumiem tomu ale vyjadrím sa... LOL
|
|
Re: a je to tak
Od: ich
|
Pridané:
22.2.2018 14:39
Na druhej strane treba povedat, ze je to krok spravnym smerom, ako tak to funguje, co to sem tam pomoze, takze v dlhodobom horizonte v tom vidim potencial. Som optimista :)
|
|
Zlodejske spiny
Od: Davam ju odzadu
|
Pridané:
22.2.2018 11:23
Predrazeny tunel, piati namakani studenti by to zmakli naprogramovat za tri mesiace za stotinovu cenu. Na Slovensku sa v tom topia miliony a ZDER dava hlavne svojim. Dotacie su ciernou dierou na ktorej ta zlodejska banda zaraba na ukor nas vsetkych. Cele zle.
|
|
Re: Zlodejske spiny
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
22.2.2018 12:04
Akurat, ze ti namakani studenti mozno este nic netusia o bezpecnosti takychto aplikacii. Potom to je za stotinovu cenu. Objektivna cena za kvalitnu a bezpecnu aplikaciu bez SMERU v pozadi by bola asi tak desatinova.
|
|
Re: Zlodejske spiny
Od: ijmk
|
Pridané:
22.2.2018 12:25
Otázka je, čo by sa zmenilo ak by v pozadí bola iná strana?
Iné strany nemajú chamtivých členov? Viem, že je to zložitá otázka, ale pre objektivitu by bolo vhodné vždy navrhnúť aj lepšie riešenie, t.j. ktorá strana by bola iná? a prečo?
|
|
Re: Zlodejske spiny
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
23.2.2018 4:31
Aj ine strany maju chamtivych clenov, ale niektore sa ich snazia aj eliminivat. Napriklad taky SMER a SNS maju chamtivych clenov a kryju ich. MOST to ignoruje a SaS s OLaNO to nepokladaju za pripustne. Dufam, ze aj Hlina v KHD je rovnaky. Za Radicovej vlady sama Radicova iniciovala trestne stihanie. To sa za SMERU za 150 kauz Fica II. nikdy nestalo. A ani za sucasnej vlady sa to nedeje. Dufam, ze som odpovedal vycerpavajuco a ak nie, tak Kotleby vieme, co robili s dopravou v BBSK a Kollar je pofiderny cerpac eurofondov, ktory mozno zmluvne odovzdal 3 poslancov do SMERackeho kosiara.
|
|
Re: Zlodejske spiny
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
23.2.2018 11:43
Opravim ta: SaS aj OLaNO to pokladaju za standard tiez. Sulik nema prave najcistejsie ruky a pranie v F&C a rozkradacka v OLO su iba zaciatok., Hlina ma moralku krcmara (ved je krcmar) a Radicovej vlada uspesne pokracovala v rozkradacke Slovenska.
Politicke strany su z principu zakladane preto, aby sa dani ludia dostali blizsie ku korytu a ine osipane ich nemohli od valova tak lahko dostat. Ocakavat od politika nejaku moralku alebo pracu v prospech naroda je, ako to povedat a neurazit... naivne.
|
|
Re: Zlodejske spiny
Od: Wingdings
|
Pridané:
22.2.2018 12:53
A ktoráže to strana by to mala teda robiť? Ktorá neokráda? Nech viem koho mám voliť
|
|
Re: Zlodejske spiny
Od: Nevol Zlodejov
|
Pridané:
22.2.2018 13:17
Napr. Progresivne Slovensko, podpredseda je Truban, ktory ma Websupport a je tam vela schopnych ludi.
|
|
Zlodejske invarianty Lorentzovej transformácie
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
22.2.2018 13:39
Troll level increased radovo!
Max level reached!
|
|
Re: Zlodejske invarianty Lorentzovej transformácie
Od: Prpr
|
Pridané:
23.2.2018 0:55
Pri tejto strane sa skor obavam o MARX level reached.
|
|
Re: Zlodejske invarianty Lorentzovej transformácie
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
23.2.2018 4:37
Konecne som sa dockal. Dakujem Ti boze!
|
|
Re: Zlodejske spiny
Od: ikmj
|
Pridané:
22.2.2018 13:46
Otázka je, či nie sú schopní všetkého?
|
|
Re: Zlodejske spiny
Od: Kotleba1488
|
Pridané:
22.2.2018 14:16
suhlasim, trubanovy ludia by mali robit tieto weby, ale truban by mal byt pod Kotlebovou vladou
|
|
Re: Zlodejske spiny
Od: Anal.ytik
|
Pridané:
22.2.2018 14:26
To nedava logiku, aby niekto, kto v zivote nieco dokazal pocuval nejakeho vypatlaneho primitivneho kokotlebovskeho nacka.
|
|
Re: Zlodejske spiny
Od: Kotleba1488
|
Pridané:
22.2.2018 14:35
nacka mas medzi nohami, plesateho
|
|
Re: Zlodejske spiny
Od: aelem je uz registrovane
|
Pridané:
22.2.2018 18:52
Vy kokotleby sa radi zaujimate, co maju vase spolukokotleby medzi nohami, to uz vieme.
|
|
Re: Zlodejske spiny
Od: Trolololo
|
Pridané:
22.2.2018 17:08
Myslis tych, co nevedia ani udrzat websupport bez padov? Udajne top webhosting s absolutne poddimenzovanym stavom zamestnancov, bez kvalitneho supportu. Dakujem, neprosim. A to vsetko zacalo odchodom Trubana.
|
|
Re: Zlodejske spiny
Od: Filcka do basy!
|
Pridané:
22.2.2018 18:45
Ale nieco dokazal, Ty to v zivote nedokazes, Truban je dost v pohode, porovnaj si to s takym kokotom ako je Fico, ktory v podstate od skoly drie poslanecke lavice, kradne a ojebava, bez politiky by sa mal problem zamestnat. Su ludia, ktori fakt nieco v zivote dokazali, bez politiky a zlodejin.
|
|
Re: Zlodejske spiny
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
23.2.2018 4:34
To, ze nieco dokazal a websupoort bol SVOJHO CASU TOP hosting na Slovensku neznamena, ze je to tak teraz. Uz zije iba z historickeho uspechu ako snehova gula. Ako vela byvalo dobrych firiem. Tym vsak nechcem popierat jeho uprimnu snahu zlepsit štát!
|
|
Re: Zlodejske spiny
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
23.2.2018 4:39
Akurat nie je iste, ci PS nie je bocny projekt SMERu, nieco ako Strana Zelenych na odlakanie zmeny alebo niecoho ineho chcejucich volicov. Aj Beblavy sa chytil do pasce a siel do volieb s Prochazkom. Dufam, ze sa z PS nevyklube pasca na volica!
|
|
Re: Zlodejske spiny
Od: Progresívne slovensko
|
Pridané:
23.2.2018 8:45
Irena Biháriová zo strany Progresívne slovensko https://youtu.be/6-i7vcFo8dE?t=13m39s
|
|
Re: Zlodejske spiny
Od: nve
|
Pridané:
22.2.2018 12:56
Bohuzial, ti studenti tusia o bezpecnosti viac, ako ludia pracujuci na implementacii projektov NASES/OPIS/etc.
|
|
Re: Zlodejske spiny
Od: Kornel Dva
|
Pridané:
22.2.2018 18:41
Nie, netusia. Z tych studentov, co som uz pohovoroval a dostali zadanie, zopar bolo relativne schopnych, vacsina nakodila totalnu sracku a ziadny neriesil bezpecnost.
|
|
Re: Zlodejske spiny
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
22.2.2018 21:58
Zle vyberas studentov. K nam chodia sami, uz na bakalarky a diplomky. Ked dobre naformulujes temy, pridu len z tych schopnejsich.
Iste, stoji to nejaky cas sa tomu venovat, ale potom nemusis riesit dno suda.
|
|
Re: Zlodejske spiny
Od: 46456645456
|
Pridané:
23.2.2018 9:09
napis pre aku firmu, aku poziciu a s akym platom ste chceli prilakat tych ludi, lebo ty schopnejsi uz presne vedeli kam idu do akej firmy a uz pocas skoly pracovali niekde na parttime takze si mal sancu najst schopnejsich z toho priemeru ak ste vedeli zaujat aby vam prisli na pohovor
|
|
Re: Zlodejske spiny
Od reg.: bluelake
|
Pridané:
22.2.2018 22:52
super, ked som studoval este nebolo tolko brigad v SBSkach.
nepodcenoval by som ludi z nases alebo opis, najma ak clovek nevidi pozadie projektov, napr. kolko casu bolo na implementaciu, kolko subkotraktorov a aka bola organizacia atd.. Vsetko sa da urobit lepsie, ale trosku pokory by nezaskodilo.
V rakuskej firme sme tiez mali jedneho chalana z Madarska, ktory developerom pisal, ze keby mal cas nakodi to lepsie.. Zial nikdy "nemal cas".
|
|
Re: Zlodejske spiny
Od reg.: DenisaSakovaExpertkaSmeruNaVsetko
|
Pridané:
23.2.2018 4:37
Ked za nieco zaplatime 10x viac, ako v Estonsku a ma to 1/5 ci aku presne funkcionalitu z Estonskeho systemu, tak preco by sme mali mat k tomu, kto to robi pokoru???
|
|
Re: Zlodejske spiny
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
23.2.2018 11:49
Tak zase s mierou z oboch stran.
Urcite, tie projekty su nejako nastavene, a kym sa chlapci pri koryte dohodnu, ako sa to nastavi, uplynie tolko casu, ze na implementaciu zostava zopar tyzdnov a treba rychlo nieco zbuchat.
Otazka potom vyvstava, preco by to malo obcanov zaujimat. Oni zo svojich penazi zaplatili spickove riesenie, preco by sa mali uspokojit s nudzovym? Rovnako nevstupuje do hry kvalifikacia ludi co to robia, ked nemaju moznost svoje znalosti pouzit. To je presne ako s tym chalanom, co spominas: co z toho, ze niekde v siestej vrstve subkontraktorov su medzi nimi super odbornici, ked su hnani ako zdute kozy, ze vcera to malo byt, tak nech nieco rychlo zbuchaju?
|
|
Re: Zlodejske spiny
Od reg.: bluelake
|
Pridané:
23.2.2018 12:35
reagoval som na vyrok "Bohuzial, ti studenti tusia o bezpecnosti viac, ako ludia pracujuci na implementacii projektov NASES/OPIS/".
O financovani, ani o projektovych prioritach ako spravne pises nerozhoduju ani implementatori ani subkontraktori.
Na financovanie mame podobny nazor.
|
|
Používanie KEP mimo OVM
Od: ijmk
|
Pridané:
22.2.2018 12:41
Dá sa poslať výpoveď PZP podpísaná KEP-om ?
Chýba mi na DSL.sk viac informácií o používaní KEP mimo OVM.
|
|
5znak
Od: XMen
|
Pridané:
22.2.2018 12:53
Uz sa da certifikat obnovit bez navstevy policie? Nechce sa mi niekam chodit ked potrebujem obnovit certifikat. Nomalne to vraj mali rozbehnut v januari ale zatial neviem ci to funguje.
|
|
Re: 5znak
Od: ich
|
Pridané:
22.2.2018 14:34
Nie, nefunguje. Musis ist osobne. Ale vybavuju to rychlo, uprednostia ta pred ostatnymi. Ja som bol na policii, za 10min vybavene (+10min cesta tam, 10min cesta spat, 10min parkovanie, 10min prejst peso... no hodina :D )
|
|
Re: 5znak
Od: XMen
|
Pridané:
26.2.2018 16:56
No super, ale ja tam vobec nechcem ist. Radsej si vsetko vybavim po starom (papierovo) nez najskor ist na urad aby som potom nemusel ist na iny urad nieco podat. Nema to vyznam.
|
|
asüöoasüödo
Od: ösüxaosdüöado
|
Pridané:
22.2.2018 13:06
Preco nemaju 2FA authentikaciu? Pouzivanie citacky+OP je pain in the ass.
|
|
Re: asüöoasüödo
Od: ich
|
Pridané:
22.2.2018 14:35
Ano, je. Ano, preco...
|
|
Re: asüöoasüödo
Od: jojolan
|
Pridané:
22.2.2018 18:45
A citacka + op + heslo je podla teba kolko faktorov?
|
|
Re: asüöoasüödo
Od: ich
|
Pridané:
24.2.2018 12:27
zle sa vyjadril, ale myslel to dobre a dalo sa pochopit, ze islo o sms.
|
|
Prepinanie medzi schrankami
Od: ich
|
Pridané:
22.2.2018 14:36
Este by mohli doriesit prepinanie medzi schrankami.
Naco mam zadavat BOK pri prihlaseni a potom vzdy, ked chcem len zmenit schranku - firmu? Ved som sa predsa autentifikoval raz, stale to je otravne...
Jeden vstup, jedno prihlasenie a potom by to malo fungovat bez toho...
|
|
Re: Prepinanie medzi schrankami
Od reg.: quix_
|
Pridané:
22.2.2018 20:27
nie su nahodou schranky na odlisne subjekty? tak snad ti to dopne.
|
|
Re: Prepinanie medzi schrankami
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
22.2.2018 22:00
On autentifikuje zakazdym seba, nie jednotlive subjekty. Podobne ked sa prihlasis do banky, mas pristup ku vsetkym uctom, aj ked su vlastnene rozlicnymi subjektami. Nemusis sa pri prehadzovani medzi nimi znova prihlasovat.
|
|
Re: Prepinanie medzi schrankami
Od: ich
|
Pridané:
24.2.2018 12:29
kazdy odlisny subjekt ale autentifikujem sam sebou, takze po prvom autentifikovani by som pokojne mohol mat pristup ku kazdemu.
|
|
Exsxranka
Od: Freser
|
Pridané:
22.2.2018 15:35
Mali ju vylepsit aby nebola elektronicka a aby to nebola sxranka...
|
|
vvole
Od: vvole
|
Pridané:
22.2.2018 16:01
to akoze vazne niekto vobec pouziva tieto schranky v praksi?
urco to budu ti blavacky advokati ktori ked sa vyseru zostane v mise len 25 cm kus v jednom kuse nastopro.
oni zasadne si neutieraju a ani nesplachuju.
ked pridete k takemuto budete vediet ze tam sral advokat z blavicky!!!
|
|
Re: vvole
Od: aelem je.
|
Pridané:
22.2.2018 18:47
Zakazte niekto uz konecne tym pojebanym deckam internet
|
|
Notifikácie už fungujú?
Od: Dodko2
|
Pridané:
22.2.2018 17:25
Mám zapnuté notifikácie na mail aj mobil SMS. Prišiel mi papierový list tak som sa pozrel na slovensko.sk či náhodou aj tam nie je a bol tam ale notifikácia neprišla žiadna.
Ako si mám vyskúšať, že už funguje, napísať na nejaký úrad, že pošlite mi niečo či mi príde notifikácia? :)
Na začiatku bolo, že sa bude dať OP s čipom použiť aj pre komerčné aplikácie a kedy bude rozhranie? Koľko rokov treba ešte čakať?
Prečo by na hoteli nemohli mať čítačku na čipové OP a natiahnuť si do systému údaje ktoré zapisujú? Ale opisujú ručne alebo zbytočne kupujú drahý skener dokladov s OCR.
Prečo by e-shop nemohol mať potvrdenie objednávky aj cez OP, meno a adresa by sa vyplnila z OP. A tak by obchodník vedel, že naozaj má tovar doručiť Jankovi Hraškovi, Pod lesom 1 a že už má/mal 18 rokov.
|
|
Re: Notifikácie už fungujú?
Od: Dodko2
|
Pridané:
22.2.2018 17:25
Uzatváram zmluvu o pôžičke, tak by prečítal OP cez čítačku a v nejakom centrálnom registri by uložilo časovú pečiatku aký OP bol použitý a u ktorého obchodníka. A ak by mal uzavretú zmluvu bez časovej pečiatky s daným OP tak by bolo na ňom dokázať, že som ju naozaj ja uzavrel a nie, že si údaje opísal odniekiaľ a sfalšoval podpis.
Už keď sa do toho toľko vrazilo tak to treba maximálne využiť.
|
|
Re: Notifikácie už fungujú?
Od: ijmk
|
Pridané:
22.2.2018 18:41
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby: Test
Tomuto adresátovi môžeš poslať nejakú testovaciu správu a hneď uvidíš, či ti fungujú notifikácie.
|
|
Re: Notifikácie už fungujú?
Od: ich
|
Pridané:
24.2.2018 12:31
v hoteloch to tak bezne funguje, len v mensich nie, lebo rozhranie na nacitavanie + citacka stoji spolu 800€ (v konkr. hotelovom systeme, v inych to bude podobne... )
|
|
Re: Notifikácie už fungujú?
Od: Dodko2
|
Pridané:
24.2.2018 13:54
No práve preto by sa mala využiť lacnejšia čítačka údajov priamo z čipu. To za tých 800€ funguje ako obyčajný skener/foťák, odfotí celú stranu OP a z fotky cez OCR rozozná znaky a vyplní formulár. Niekedy má problém s diakritikou a pri fotení teoreticky majú všetko z OP aj to čo nepotrebujú.
Alebo cez net a cez štátne API by som potvrdil rezerváciu cez OP (tam by som videl ktoré údaje hotel požaduje) a na hoteli len ukážem OP, že som to ja, už by žiadne údaje neopisovala. Ak by som neurobil "check-in" cez net tak na mieste vložím OP do ich čítačky, zobrazí ktoré údaje chce prečítať, potvrdím BOK a vybavené.
|
|
Re: Notifikácie už fungujú?
Od: ich
|
Pridané:
24.2.2018 21:34
rozumiem co hovoris, a asi mas aj pravdu - ta citacka sice na pohlad nebol skener, ale pretiahlo sa to takym zariadenim ako kreditka, podla mna to citalo udaje z tej spodnej stany obciankeho, ktore su tlacenym pisane... tusim to nebolo cez chip...
Cize riesenie ok, ale neslo o samotnu citacku, ale len aktivacia takeho modulu v softe stala 500eur. Predrazene, ale tak to bolo...
|
|
Re: Notifikácie už fungujú?
Od reg.: miggg
|
Pridané:
24.2.2018 22:24
Ale comu by to pomohlo? Teta na recepcii bude tak ci tak, prsty jej neodpadnu, v normalnych hoteloch sa rady nestoja, 5 min. pocka kazdy, aj tak vacsina z toho cakania, je vysvetlovanie ako je otvoreny wellness a kedy su ranajky... Ci ide len o radost, ze mozes niekam strcit op a vyuzit ten cip aj vo svoj prospech (usetrenie 5 min)
|
|
Re: Notifikácie už fungujú?
Od: Dodko2
|
Pridané:
25.2.2018 10:16
Ak ti príde zájazdový autobus turistov tak to iste oceníš a kde je welnes vieš povedať všetkým naraz.
A vzdialene by som si vedel predstaviť elektronické služby napríklad https://www.ulib.sk/sk/sluzby/predregistracia/, nemusia mi vydávať čipovú kartu ak by som prišiel osobne. A ak by som využíval len vzdialený prístup do databáz tak nepotrebujem chodiť osobne, registrujem sa s OP, zaplatím prevodom na účet a využívam služby.
|
|
Re: Notifikácie už fungujú?
Od reg.: miggg
|
Pridané:
25.2.2018 17:18
Pleties dokopy dve rozne veci: preukazovanie totoznosti na dialku - presne na toto je ten cip urceny a pri tej registracie do kniznice by to mohlo vklude fungovat. Ale ked uz raz prides do hotela nemas sa preco autentifikovat elektronicky, kedze si tam osobne (kvoli tomu mas na op fotku). A na sken udajov sluzi spodny pruh, ktorym OP len pretiahnes cez citacku. K udajom na cipe sa nemas dostat bez zadania kodu...
|
|
Re: Notifikácie už fungujú?
Od: Dodko2
|
Pridané:
25.2.2018 21:58
Písal som o viacerých veciach kde by sa dal využiť a nevyužíva sa, len sa sľubuje, že sprístupnia. Od decembra 2013 sa vydávajú OP s čipom a využitie biedne.
Už dávno mohlo fungovať pri založení účtu v internetovej banke aby to človek vybavil na diaľku a nechodil kuriér so zmluvou na podpis a opisoval si údaje z OP.
Alebo pri kúpe SIM karty cez net dôjde kuriér, prepisuje údaje z OP a potom ich na konci dňa fotí a posiela.
10. Čo je Online eID Funkcia?
https://www.slovensko.sk/sk/faq/faq-eid/#eID
|
|
Požiadať o pôžičku
Od: Biliw Peter
|
Pridané:
23.2.2018 10:42
Pán pani,
Som investičný dôstojník spoločnosti IOB Financial Service INDIA, ktorí sú pripravení financovať projekty mimo INDIE vo forme dlhového financovania. Poskytujeme úvery podnikovým aj súkromným subjektom s nízkou úrokovou mierou 3% návratnosti investícií za rok. Termíny sú veľmi flexibilné a zaujímavé.
Láskavo vráťte späť, ak máte projekty, ktoré potrebujú finančné prostriedky na ďalšiu diskusiu a rokovanie s niektorou zo spoločností, ktoré budú mať záujem o financovanie Vášho projektového / úverového e-mailu: iobfinance@iobinda.co.in alebo call / whats-App + 91- 8548938987
S pozdravom,
Biliw Peter
|
|
Re: Požiadať o pôžičku
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
23.2.2018 12:40
U mna byt priekazne uchvatny zaujem, preto vracat diskusiu spat ku kapitan.
|