|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
co to moze sposobit?
Od: wsgfdsfs
|
Pridané:
10.10.2017 11:54
mozu mat problem nejake pluginy atd...?
|
|
Re: co to moze sposobit?
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
10.10.2017 12:07
Áno.
|
|
Re: co to moze sposobit?
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
10.10.2017 12:12
Nie, nemôžu. Žiadnemu súčasne používanému pluginu nechýba 64-bitová podpora.
|
|
Re: co to moze sposobit?
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
10.10.2017 12:14
Nie.
|
|
Re: co to moze sposobit?
Od reg.: bhawk
|
Pridané:
10.10.2017 12:59
Google hangouts? Uz si skusal zavolat cez google video call niekomu? Presne pre toto mam stale ESR verziu.
|
|
Re: co to moze sposobit?
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
10.10.2017 15:04
To je ale problém Googlu, že doteraz nevydal x64 verziu pluginu. A ani nevydá, keďže Hangouts je mŕtvy.
|
|
Re: co to moze sposobit?
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
10.10.2017 21:01
Ani nevyda, pretoze dnesny Firefox uz nepodporuje pluginy ine ako Flash, ani v 32-bit verzii, nieto este v 64-bit.
Dnesny Hangouts pouziva WebRTC a presne tu cast, co Firefox nepodporuje. Lopticka je na strane Mozilly, uz od februara.
|
|
Re: co to moze sposobyte?
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
11.10.2017 7:54
Skoro presne tak. Len zrovna Googlu to nielen problém priekazne nie je, ale ešte tá mŕtvosť je subjektívne relatívna.
|
|
Re: co to moze sposobit?
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
10.10.2017 14:33
ano mozu a budu mat problemy ... a velke
ale nie kvoli 32 vs. 64 bit ... ale kvoli verzii 57 co rpide na konci novembra
|
|
Re: co to moze sposobit?
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
10.10.2017 15:03
To sú ale rozšírenia, nie pluginy (zásuvné moduly). Tvorcovia mali viac ako rok aby ich prerobili na WebExtensions.
|
|
Re: co to moze sposobit?
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
10.10.2017 19:44
jo, ale nie vsetko ma nahradu
|
|
Re: co to moze sposobit?
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
10.10.2017 21:05
Firefox 52 bol posledny, ktory podporoval pluginy. Novsie releasy podporuju iba Flash, a ten tiez pojde tahet.
|
|
Re: co to moze sposobit?
Od: kekeket
|
Pridané:
10.10.2017 14:23
ak tie pluginy pouzivaju iba html css a javascript tak nebude problem.
Ale ak pouzivaju nejake c++ NPAPI kniznice alebo nieco take, tak to uz asi moze byt problem.
|
|
ff update
Od: dsdsds
|
Pridané:
10.10.2017 12:04
akurat som si ff upgradoval na 64bit tak som zvedavy ako to pojde, mam ssd disk a 8gb ram
|
|
Re: ff update
Od: Ákos Lecsó
|
Pridané:
10.10.2017 12:15
Blahoželáme, postupuješ do finále
|
|
Re: ff update
Od: lulínek
|
Pridané:
10.10.2017 12:39
a navyše dostávaš aj cukrovinky Čierny princ :}
|
|
Re: ff update
Od: Kandidat viet
|
Pridané:
10.10.2017 13:57
a maličký Dežko ho za celú osadu posiela do ...
|
|
Re: ff update
Od: Freser
|
Pridané:
10.10.2017 12:49
ja viem, potreboval si to dostat zo seba ;)
|
|
Re: ff update
Od: RuR
|
Pridané:
11.10.2017 6:35
Si sa chcel pochváliť?
Tak teda gratuľujem k dotiahnutiu sa na strednú triedu v roku 2012.
|
|
64-bit
Od: alhakla
|
Pridané:
10.10.2017 12:26
ja som tiež skúšal 64bit, ale musel ísť preč:
stránky nabiehali len v prvom TABe - v ďalších otvorených zostalo len biele okno
nebola podpora pre niektoré aplikácie, ktoré používajú Direct3D
Plugin-container sa správal nestabilne, najmä keď mal pracovať s flashom (berem to s rezervou)
Toľko za mňa
|
|
Re: 64-bit
Od: ruza
|
Pridané:
10.10.2017 12:48
install arch
|
|
Re: 64-bit
Od: akto79
|
Pridané:
10.10.2017 13:22
install brain :)
|
|
Re: 64-bit
Od reg.: cpt.obvious
|
Pridané:
10.10.2017 15:04
grafika toho instalatoru stoji za prd...
|
|
Re: 64-bit
Od: 7789965875
|
Pridané:
10.10.2017 13:15
Bezproblémovo používam 64-bitový FF viac ako rok. Žiadne problémy som nezaznamenal. Toľko za mňa.
|
|
Re: 64-bit
Od: akto79
|
Pridané:
10.10.2017 13:23
tiez ho pouzivam uz pekne dlho v praci aj doma a vsetko ide ako ma
|
|
Re: 64-bit
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
10.10.2017 13:57
64-bit Firefox sme nasadili v práci hneď ako vyšla pod Windows 64-bit verzia 42.0 v novembri 2015. Dodnes sa nikto na nič nesťažoval a používame ho ako hlavný internetový prehliadač.
|
|
Re: 64-bit
Od: Mxxl
|
Pridané:
10.10.2017 16:35
doma používam 64bit verziu tiež odkedy vyšla, dnes som na uni zapol PC, a tam mi tá 32bitová verzia padla asi 5x, 4x kvôli youtube a 1x tu na dsl...
|
|
Re: 64-bit
Od: Klon M5
|
Pridané:
10.10.2017 17:17
Nerozumiem, prečo by mal niekto rušiť 32-bitové aplikácie.
|
|
Re: 64-bit
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
10.10.2017 19:11
Pada to tam zamerne ked si v skole aby si nato necumel pocas vyucby, je to aj logicke vysvetlenie nakolko doma to nepada skoro nikomu.
|
|
Re: 64-bit
Od: lololol
|
Pridané:
11.10.2017 1:09
Na dsl? Ktore ide spustit stabilne aj na hriankovaci?
|
|
Re: 64-bit
Od: Mirkooo
|
Pridané:
12.10.2017 16:34
Chýba ale responzívny dizajn, takže na tom hriankovači bude treba veľa skrolovať. Ale inak áno, náročnosť na resources sú pri dsl.sk veľmi slušné.
Btw škoda že vyhľadávanie v bočnej lište hľadá len v nadpisoch a článkoch. Občas chcem nájsť komentár a ono to nejde. :(
|
|
Re: 64-bit
Od reg.: RB_
|
Pridané:
8.3.2018 16:55
použi google
|
|
64bitkar
Od: 64bitkar
|
Pridané:
10.10.2017 13:44
Ja mam 64 bit snad odkedy ho vydali. Mam mierne vacsi pocet pluginov a vsekto bolo OK. Len teraz 57micka prejde na WebAddons co ako sa to vola a je to novy standard pluginov takze polovica neprejde lebo nieje kompatibilna. Výrobcovia pluginov majú čo robiť.
|
|
firefox
Od: pukavec
|
Pridané:
10.10.2017 14:09
Stare dobre casy firefox-u 2.0
|
|
Re: firefox
Od: čitateľ
|
Pridané:
10.10.2017 21:41
Starý dobrý lynx.
|
|
64-bit prehliadace
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
10.10.2017 16:56
'Podľa skorších informácií Mozilly je vďaka možnosti využitia nových registrov a inštrukcií a hardvérovej kontrole prístupu k pamäti namiesto dynamickej softvérovej kontroly indexov napríklad špeciálne rýchlejší pri vykonávaní asm.js kódu, kódu v zjednodušenom JavaScripte.'
Super, takze teraz bude coin-hive miner tazit 2x rychlejsie.
|
|
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Od: vasilll
|
Pridané:
10.10.2017 18:25
ve firefoxe uz nejaky ten patek nejdu flasove videa cize ff je ded.
firefox=hovno v trave na kerom nejdu flasove videa a uz ani nidi nepojdu.
a nido nevi preco.
nido!!!!
|
|
Re: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
10.10.2017 22:21
Zdá sa mi, že v 32-bitovom vydaní to stále bolo povolené, či nie?
Neviem, lebo 32-bitové vydanie som nevidel a nepočul o ňom už asi 2 roky, či koľko... v podstate odkedy Mozilla vydala úradné 64-bitové vydanie pre Windows. Vtedy to znamenalo, že som okrem Waterfoxu zaprevadil aj Firefox. Aj preto, lebo som bol zvedavý, kam sa vyvinie.
Bežne používam Cyberfox, čo je upravená ESR vetva so vstavaným CTR, a Pale Moon. Obidva v 64-bitovom vydaní.
Ak chceš Firefox s možnosťou zásuvníkov, tak Waterfox.
Aj Waterfox, aj Cyberfox majú odstránenú bielu listinu na zásuvníky. Pale Moon nič také nemá.
Firefox je teda len na ukážku toho, kam sa Mozilla rúti.
|
|
V tej Mozille sa naozaj zbláznili!
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
10.10.2017 22:40
Spomínam si, na nie tak dávnu dobu, keď dokonca úplne zrušili 64-bitové vydanie Firefoxu pre Windows, teda aj nočné vydania.
Vraj preto, lebo hlásenia zo 64-bitového vydania zasmeťovávali celkové hlásenia, ktoré očakávali len z 32-bitového vydania, takže ich vraj len zbytočne zahlcovali.
Spomínam si, aké pobúrenie to vyvolalo medzi používateľmi a aké rozpaky to vyvolalo medzi vývojármi.
Vývojári poukazovali na to, že množstvo používateľov používa nočné vydania práve preto, lebo sú 64-bitové - a týmto krokom Mozilly vývojárov pripravujú o týchto používateľov ochotných skúšať aj najnovšie zmeny.
Používatelia zase nechápali, prečo by to Mozilla mala robiť, keďže 64-bitové vydanie pre GNU/Linux sa vydáva už dlho, podobne ako nočné zostavy pre Windows - a nikto si nikdy na nič nesťažoval (nanajvýš na to, že Mozilla ešte nevydala 64-bitový Firefox).
Benjamin Smedberg to aj napriek týmto námietkám spupne, ba až kiskovsky obhajoval.
Po niekoľkých týždňoch to Mozilla (našťastie) vrátila späť.
|
|
Re: V tej Mozille sa naozaj zbláznili!
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
11.10.2017 1:28
Povedzme si na rovinu, 64-bit programy(hocijake) sa zacali pouzivat ovela neskor ako sa vydavat zacali, dovod je si myslim ze jasny - nie je ich potreba vo vacsine veci a je to tak doteraz. Nikto nikdy nepouzival 64-bitovy win xp alebo vistu lebo vtedajsie kompy nemali nad 4 GB Ram a nad 2 TB diskoveho priestoru, zase sa to opakuje aj pri dalsich veciach, ak nemas program ktory sam potrebuje alokovat taketo velke objemy dat, nepotrebujes jeho 64-bit verziu, to znamena ze 64-bit firefox je vydany len preto aby uz nemuseli vydavat 32. Vsetci medzicasom presli na 64-bit os takze si to mozu dovolit, ale prakticky vyznam to asi nema.
|
|
Re: V tej Mozille sa naozaj zbláznili!
Od: karolkok
|
Pridané:
11.10.2017 12:29
Ty si ako Lancaric v ORANGE. Ten tiez vravi, ze ludom su zbytocne velke datove baliky bo vraj priemerne na osobu sa minie asi 1-2GB za mesiac. Tak dat poriadne baliky za rozumnu cenu toho sa asi v Orange nedockame.
|
|
Re: V tej Mozille sa naozaj zbláznili!
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
11.10.2017 13:31
Neviem ani kto to je :P
|
|
Re: V tej Mozille sa naozaj zbláznili!
Od: Emeric
|
Pridané:
11.10.2017 14:24
To nemení nič na veci, že podľa Karolka si ako on.
|
|
64bit ale nanič
Od: Papier
|
Pridané:
11.10.2017 8:33
Ale že im v novej verzii nefungujú niektoré doplnky to ich netrápi. FF bez doplnkov je nepoužitelné nič.
|
|
Re: 64bit ale nanič
Od: Ákos Lecsó
|
Pridané:
11.10.2017 9:17
mňa to trápi, že Ti nefungujú doplnky. Beriem si v práci voľno a idem domov sa za Teba pomodliť.
|
|
Re: 64bit ale nanič
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
11.10.2017 9:21
Nechápem
|
|
Re: 64bit ale nanič
Od: On ma volno
|
Pridané:
11.10.2017 9:25
Nečítaj diskusie ak sa ti nepáčia, nikto ťa nenúti. A nie si vtipný iba trapný.
|
|
Re: 64bit ale nanič
Od: syntaxterrorX XX
|
Pridané:
11.10.2017 9:33
Delegovateľnosť modlenia vylučuje substituovateľnosť.
|
|
dnes má meniny Valentína
Od: petr_svk
|
Pridané:
11.10.2017 23:20
Aktualizácie mám vždy vypnuté, ako aj napriek tomu môže upgradovať?
|