|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vulgárne slovo
Od: Neviem-
|
Pridané:
5.8.2017 15:53
Tento pojebaný štát nie je schopný dodržať žiadnu povinnosť, ktorú má, žiadnu lehotu ktorú má. Na vyjadrenie ku žiadosti o stavebné povolenie čakáte pol roka, zo zákona je maximum 30 dní. Je im to u riti, nemajú žiadne sankcie. Ale keď má jeden milión ľudí robiť nejakú pičovinu, výkazy pre štatistický úrad, kontrolný výkaz dph, oprávnenia, osvedčenia, aktualizačné školenia, tak za všetky tieto pičoviny sankcie sú a ten milión mravcov poslušne nakluše a vo svojom voľnom čase vyplňuje tie ich pičoviny alebo zarába na tie ich pojebané pečiatky.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: iobit
|
Pridané:
5.8.2017 16:03
Je to tak, prebujnela vysoko neefektivna byrokracia a k tomu este vsetko spojene s korupciou nic dobre nemoze priniest. Co si ovcania zvolili to maju.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: kcuf
|
Pridané:
5.8.2017 16:10
Netrep pičoviny keď nevieš ako fungujú voľby. V skutočnosti občan neovplyvní ani hovno. Keby voľby mohli niečo naozaj zmeniť, tak by jedna strana s alarmujúco vysokou mierou korupcie nemohla vládnuť 10 rokov v kuse a hlavne by tie voľby už dávno zmenili tak aby ľudia nemali ani tú moc v rukách.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: iobit
|
Pridané:
5.8.2017 16:14
SMER tazi zo sprostosti ludi, nikto normalny tych zlodejov predsa volit nemoze, lenze na Slovensku mas znacnu skupinu obyvatelstva, ktora sa da lahko opit primitivnym populizmom - dochodcovia, nizkovzdelanostne a nizkoprijmove skupiny, robosi, socky, sedlaci atd. - no vskratke ludia, ktori moc pri volbach neuvazuju, im staci vysmiaty ksich Hranola na billboarde a vec je jasna.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: Neviem-
|
Pridané:
5.8.2017 16:22
Na Smer by som to automaticky nehádzal. Mali sme tu Dzurindu, Radičovú a nebolo to lepšie, skôr ešte horšie.
Kali aspoň urobil to posrané predražené klientske centrum. To bolo peklo dovtedy niečo vybaviť na Kopčianskej. Bratislavčania vedia.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: iobit
|
Pridané:
5.8.2017 16:57
Ved tolko skody kolko napachal SMER nenapachal nikto.
A balkansky cigan by mal odvisnut na namesti.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: Neviem-
|
Pridané:
5.8.2017 17:45
Dobre, chápem ale mám iný názor. Podľa mňa najväčšiu škodu napáchal Dzurinda. A to jednak ekonomickú, keď rozpredal za babku podniky, z ktorých niečo teraz krvopotne Fico vykúpil naspäť. Jednak sa mu podarilo rozjebať pravicu na slovensku tak dôkladne, že konzervatívny volič už prakticky nemá koho voliť. Ostali len buzeranti (Poliačiky, liberáli, LGBT, účtovnícka banda, trnavský magor, nazvime to ako chceme, len nie pravica), maďari, SNS oportunisti, ĽSNS-jediná skutočná opozícia ale zatiaľ len úbohí amatéri a Ficov SMER, čo je teraz možno najpravicovejšia strana. Kto sa v tom má vyznať?
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: iobit
|
Pridané:
5.8.2017 17:58
Nechajme politiku tak, nepatri sem a je pekny den, nechcem si ho kazit.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: Kali-
|
Pridané:
7.8.2017 9:53
Amen
|
|
Dzurinda =NATO a EU = mier a prosperita
Od: dzurinda je minulosť
|
Pridané:
5.8.2017 19:28
SPP bola jedna veľká čierna diera kde si papaláši mastili vrecká.
To isté elektrárne a Telekom.
Tiež by som nadával byť ficoidom, a prišiel by som o štátne krmytka.
Súkromné firmy platia aspoň dane. Aj keď si to viem predstaviť aj lepšie.
|
|
Re: Dzurinda =NATO a EU = mier a prosperita
Od: Neviem-
|
Pridané:
5.8.2017 23:49
Toto je presne ukážka, ako uvažujú liberálni polokokoti. Takže všetko bola čierna diera, tak je super, že sme to za babku predali nemcom, talianom. Teraz máme hovno, platíme im dividendy, hlavne že to nevlastní štát, lebo veď to je najhorší vlastník. Inak sa to vyriešiť samozrejme nedalo.
Ty si presne to, čo by sa dalo nazvať ficoidom, lebo neuvažuješ rozumom, ale Fico rozhodne, čo si máš myslieť. Keď Fico povie "hore", tak ty si si istý, že správne je "dole". Keď Fico povie "biele", tak správne je určite "čierne". Všetci sú kokoti, len Sulík je lietadlo. Pre tvoju informáciu, Sulík je v tejto chvíli politická mŕtvola a jeho šabľový tanec po voľbách bolo najbližšie, ako sa kedy odvtedy do vlády dostane. Koniec šmitec. Už to bude len medzi Ficom a Kotlebom, ešte si trochu zahrajú maďari.
|
|
Re: Dzurinda =NATO a EU = mier a prosperita
Od: G vývod
|
Pridané:
6.8.2017 17:15
Tupelo tvojho typu je presne ten dôvod, pre ktorý je tento štát v sračkách. Že pritom sám naň nadávaš, je groteska, ktorú dokáže stvoriť len kokot ficovolič.
|
|
Re: Dzurinda =NATO a EU = mier a prosperita
Od: Neviem-
|
Pridané:
6.8.2017 17:35
No vidíš, kokot-jasnovidec, v živote som Fica nevolil. Naopak, tupelá tvojho typu, ktorí za všetkým vidia triedneho nepriateľa sú príčinou, prečo sme tam, kde sme. Našťastie to väčšinou sami so sebou nevydržia a odjebú sa niekam na západ do vyspelého eurostanu.
|
|
Re: Dzurinda =NATO a EU = mier a prosperita
Od: G vývod
|
Pridané:
7.8.2017 1:25
Tak by si mal, tvoja prijebanosť je s ficovoličmi kompatibilná.
|
|
Re: Dzurinda =NATO a EU = mier a prosperita
Od: Neviem-
|
Pridané:
7.8.2017 10:51
No vidíš, aký si kokot, ty máš vždy pravdu a keď ju nemáš, tak si zakecáš a zase máš pravdu.
|
|
Re: Dzurinda =NATO a EU = mier a prosperita
Od reg.: srgtewryew5yhwe45
|
Pridané:
7.8.2017 12:12
Vidim, ze Ficovi trolovia co tvrdia, ze Fica nikdy nevolili uz dorazili ja na dsl.sk. To znamena, ze situacia je vazna a treba podchytit aj svojpravnu cast obyvatelstva, aby umierajuci dochodcovia nezobrali SMER so sebou do hrobu.
|
|
Re: Dzurinda =NATO a EU = mier a prosperita
Od: ASD_
|
Pridané:
7.8.2017 7:29
Tak sa pozri na železnice, ktoré sa už predať mohli, ale hranol to stopol, lebo naše si nedáme a tak tam topíme ďalšie a ďalšie milióny. Podobne letisko, ktoré mohlo patriť pod Schwechat a aj by sa z neho lietalo, ale to by tam firma hranolovho brata nerobila "rekonštrukciu" za viac ako 400M.
Ale hlavne, ze z SPP odkúpil späť stratovú čast, aby som ja mohol z mojich dani dotovať plyn pre domácnosti.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: frflee3141592
|
Pridané:
5.8.2017 20:11
Noc dlhych nozov v slovenskom prevedeni ti asi nic nehovori.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: __LM__
|
Pridané:
5.8.2017 21:24
hintým velkým nožom hu zabijem, ani materina kurva ju tu nenajde!
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: G vývod
|
Pridané:
6.8.2017 17:13
Neuveriteľné. Čo ty si za kokotka. Ficovolič a sťažuje sa na štát. Akoby ten vyjebaný zlodej zaň priamo nemohol. Že Kali postavil klientske centrum. Wow. Ty si presne ten príklad kokota opitého rožkom, ktorý rok čo rok volí tých istých zlodejov, ergo ty sám si za tento stav zodpovedný, pičovať máš právo akurát tak sám na seba.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od reg.: srgtewryew5yhwe45
|
Pridané:
7.8.2017 12:13
Ma vsetky znamky Ficotrola - dokonca aj tvrdi, ze FIca nevolil, aj ked za neho naaramne lobuje. Vsak sucast platenej brigady troloviani za Fica nie je aj volenie Fica. vsak my vieme. :D
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: Neviem-
|
Pridané:
7.8.2017 12:51
No dobre, tak skúsme také malé porovnanie.
Ja mám nick, jeden jediný, roky. Ty sa voláš srgtewryew5yhwe45, čo je epileptický tras na klávesnici. Si tu dnes prvý krát alebo si už v živote nejaký príspevok na dsl.sk napísal? Aké si mal vtedy meno? No vidíš môj zlatý, takže ja som troll? Už ti je asi jasné, kto z nás dvoch je troll.
Poďme ďalej.
Takže ja som platený brigádnik, ktorý náramne lobuje za Fica. NÁRAMNE LOBUJE ZA FICA?!? Tak mi prosím ťa, zlatý môj, napíš, kde som náramne za Fica loboval?
Vieš aká bude odpoveď? Buď to bude veľké ticho alebo bla bla urážky. Ale citát, kde náramne lobujem za fica to nebude. A vieš prečo? Lebo kecanie ti ide len v tlupe rovnakých idivíduí, kde žiadne argumenty nepotrebuješ. Tak už vieš.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: G vývod
|
Pridané:
6.8.2017 17:20
Ty si ľudský odpad. Aspoň v tom môžeš mať istotu.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: Neviem-
|
Pridané:
6.8.2017 17:39
Ako som napísal vyššie, myslíš si, že si jasnovidec ale si len kokot. Lomcujú s tebou emócie, všade vidíš fica. Ficovi voliči sú pre teba ľudský odpad. Toto je slovník fanatika.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: G vývod
|
Pridané:
7.8.2017 1:28
Mýliš sa chlapče, tento príspevok som dal výhradne na základe tvojho príspevku, na ktorý som reagoval. A stále platí, čo som napísal, si ľudský odpad (okrem toho, že si kokot par excellence).
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: čitateľ
|
Pridané:
7.8.2017 6:55
Takže ako dvaja kokoti si môžete podať ruky.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: Neviem-
|
Pridané:
7.8.2017 10:47
Tak a už sme traja. Čo teraz?
|
|
Re: vulgárne slovo
Od reg.: srgtewryew5yhwe45
|
Pridané:
7.8.2017 12:14
Ficovi volici nie su odpad, ale su to dobrosrdecni obcania doverujuci takym demagogom ako si TY!
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: 77896658754
|
Pridané:
5.8.2017 21:23
Nejde len o populizmus ale o sofistikovanú manipuláciu vyvinutú už pre dekádami (pred 2. svetovou vojnou a do dokonalosti dovedenej totalitnými socialistickými režimami 20. storočia) slúžiacu na manipulovanie verejnej mienky menej vzdelanej a menej kriticky rozmýšľajúcej časti populácie. Spôsoby ovplyvňovania verejnej mienky, zastrašovanie jednotlivcov, spôsoby vydierania a podobne sa vyučujú a vyučovali na vysokých školách, kde študujú budúci agenti rozviedok. V ktorých štátoch a na ktorých školách si už zistite sami.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: precoStrana?
|
Pridané:
7.8.2017 8:22
Preco pises o konkretnej strane ? Jaj ty veris ze ked vymenis jednu stranu podporovanu oligarchami tak ta dalsia podporovana oligarchami bude ina ? Traba sa trochu hlbsie zamysliet nad problemom nie volicskou zakladnou ta bude volit to je uplne jedno aku stranu.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
7.8.2017 11:55
S volicskou zakladnou su presne 2 problemy:
a) nezamysli sa nad tym, co si napisal vyssie - aspon nie v statisticky vyznamnom mnozstve,
b) keby boli v pozicii strany pri moci, robili by presne to iste.
Obe vsak maju spolocnu pricinu:
"Existuju ludia, z ktorych sa stava dobytok, ked sa k nim zacnu spravat ako k ludom."
A to je v skratke dovod, preco je na Slovensku tak ako je. Kazdy narod ma taku vladu, aku si zasluzi. Slovaci nie su vynimkou.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: G vývod
|
Pridané:
6.8.2017 17:10
Neuveriteľne prijebaný názor.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: Ondro7777
|
Pridané:
5.8.2017 16:06
Pravda. A ešte nedajbože ak má niečo zaplatiť. Napr. majetkovú alebo nemajetkovú ujmu. To je na sto rokov. Ty plať daň hneď alebo najlepšie vopred.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: Neviem-
|
Pridané:
5.8.2017 16:16
A ak si nič nezarobil, tak daň z nuly je 960 EUR :)
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: kcuf
|
Pridané:
5.8.2017 16:31
Presne tak! Ále veď si pozri tie reklamy, každú chvíľu iná pôžičková spoločnosť. Čo si nevyklikáš nejakú pôžičku od jedného z nespočetného množstva úžerníkov, veď je to tak jednoduché stačí si kliknúť napr. na 1000 eur so super akčnou ponukou "Zaplať do zajtra 500% sumy ktorú si si požičal a neprídeš o život" a hneď môžeš zaplatiť štátu 960 eur a za zvyšok si kúpiš to najpevnejšie lano aké nájdeš......
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: Kolotocar
|
Pridané:
5.8.2017 18:42
Kiska ponuka najlepsie uzery. Odporucam.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: 7789665875
|
Pridané:
5.8.2017 21:37
Nechaj Kisku Kiskom. Je to najlepší prezident akého kedy Slovensko malo. Viem, že ho nacisti ani socialisti nemajú radi.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: __LM__
|
Pridané:
5.8.2017 22:11
je to kokot dôchodca starý!
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
5.8.2017 22:59
Kiska rozjebava biznis vztahy s Cinou. Za par rokov sa budes velmi cudovat, preco hodvabna cesta ide okolo nas, vsetci na tom dobre zarabaju, okrem Slovenska, kde sa budeme na trave past.
Kvoli Kiskovi a jeho poradcom.
Ale to ti jednoduchsi ani potom nepochopia, kvoli comu to je.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: hmmm
|
Pridané:
5.8.2017 23:03
Ak je úžerník Kiska ktorý sa kamaráti s fašistom Porošenkom najlepší prezident akého kedy Slovensko malo, je to skôr hanba a prekliatie tohoto nešťastného národa než niečo pozitívne. Dúfam že bude na prezidenta kandidovať Harabin, ten má na rozdiel od Kisku právnické vzdelanie a bude vedieť veľmi dobre prečo ten či onen zákon podpísať keď by to Slovensku mohlo pomôcť, alebo nepodpísať ak by to Slovensku ublížilo.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: Kolotocar
|
Pridané:
5.8.2017 23:17
Svoju vyplatu vraj daruje chudakom obyvatelom Slovenska, ale na sudoch ma 20,000 exekucii.
Ze vraj mame na Slovensku fasistov, ale on chodi za fasistami na Ukrajinu a do Turecka.
Ze vraj stat mrha peniazmi, ale on si lieta z Popradu do Kosic na lietadle, necelych 100km, aby si zahral gold.
Prezident ma byt prezident, nie "osobnost". Za to, ze ty ho vnimas ako nejakeho pajaca v reality show, nie je moj problem. Pre mna je to najvacsi blb, aky tam zatial bol.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: Prechladnuty vysavac
|
Pridané:
6.8.2017 15:34
Davam +...
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: precoStrana?
|
Pridané:
7.8.2017 8:29
Preco si snimi podava ruky a pozyva ich na Slovensko? Zaplatil zu pokutu za porusenie volebneho zakona ? Ak je toto podla teba najlepsi prezident akeho Slovensko malo tak to si potom na duchu velmi nizko.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: ....
|
Pridané:
5.8.2017 21:34
A minimálne odvody sú pre SZČO 200E+ mesačne + penále za každý deň meškania. Pričom v Čechách sú minimálne odvody pre OSVČ odvody: 1906 Kč (Zdravotní) + 2 061 Kč (Důchodové) 115 Kč (Nemocenské) = cca 157 EUR pri kurze 26.0.
Potom sa nemožno čudovať, že už mnoho firiem z Čiech má na SK e-shop, ktorý valcuje, kvalitou aj cenami chudobnú slovenskú "konkurenciu".
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: trololoman
|
Pridané:
5.8.2017 23:58
jj a ked si este porovname ako a v akych sumach maju cesi nastavene pausalne vydavky, tak tie slovenske su zly vtip, pretoze tak ako su nastavene to nepostacuje ani uplnemu zebrakovy. Alebo napriklad taka DPHcka vo svajciarsku kde maju na spotrebny tovar 8% a na potraviny 2,5% a nas uzernicky stat zdiera s 20% na vsetkom.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: precoStrana?
|
Pridané:
7.8.2017 8:33
Ved rovna dan nie ?, co zaviedla akoze pravica :) ,a tato akoze lavica v tom len pokracuje
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: kcuf
|
Pridané:
5.8.2017 16:17
Ty si povinný sa samosankcionovať a doniesť štátu svoje peniaze na striebornom podnose aj s úrokmi keď si dlžný. Keď je štát dlžný tebe, nielen že nemáš právo vyrúbiť mu penále ani ho nijako inak postihovať, ale nakoniec si rád keď sa po roku naťahovačiek a vyúčtovaní dostaneš k svojim peniazom, pričom v čase keď ti štát konečne vráti čo ti dlží tak zistíš, že si minul na cestovné a pretelefonoval presne toľko alebo aj viac len nato aby si si tie peniaze od štátu vyboxoval.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od reg.: Orbi_
|
Pridané:
5.8.2017 21:14
Alebo ked dlhujes za energie, tak musis zaplatit do par dni. Ale ked mas preplatok, tak si ho ponechaju pekne dlho a este sa s nimi clovek musi natahovat lebo mu chcu o to znizit zalohy, len aby mu tie peniaze nemuseli dat.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: a718726
|
Pridané:
6.8.2017 9:56
mozes im to zaplatit v centovkach, zobrat ti to musia, narobis im problemy ;)
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
6.8.2017 10:57
Ak obchodnik prijima hotovost, je zo zakona povinny prijat maximalne 50 minci, vacsi pocet moze zakonne odmietnut.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
6.8.2017 15:08
Moze, ale v suvisiacich konaniach de jure zanika opravnenost podania exekucneho navrhu.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: a718726
|
Pridané:
6.8.2017 21:54
zakazuje zakon svojvolne delit fakturu?
ja som takto platil - doniesol som 50centov v 1 centovkach, zaplatil. zobral dalsi listok, zaplatil zas 50c.
urobil som to cca 100x, pocas dvoch dni.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
5.8.2017 16:14
Lenže "jeden milión ľudí robiť nejakú pičovinu" nemusí. Primárne nesie každý z nich zodpovednosť za vlastné zdravie, vrátane psychického, a pokiaľ má teda odôvodnené podozrenie, že do schánky eventuálne tlakdvíhajúcu pi...zásielku dostal, je povinný danú skutočnosť bezodkladne oznámiť polícii.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: meheh
|
Pridané:
5.8.2017 19:00
spravna zaloba proti necinnosti spravneho organu :)
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: meheh
|
Pridané:
5.8.2017 19:08
tak presne sa to vola "žaloba proti nečinnosti orgánu verejnej správy"
|
|
politika
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
5.8.2017 19:34
Nečinnost orgánu verejnej správy ale de jure legalizuje i využitie komba v spojení s občianskou neposlušnosťou.
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: __LM__
|
Pridané:
5.8.2017 20:18
chodia? chodia mravci?
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: Vyťažený psychológ
|
Pridané:
5.8.2017 20:43
Rozumiem vám. Je veľmi dobre, že viete svoje problémy pomenovať. Ako sa pri tom cítite?
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: Neviem-
|
Pridané:
5.8.2017 21:21
ja zoberem hinto a ich podpaľim!
|
|
Re: vulgárne slovo
Od: Psycho.
|
Pridané:
6.8.2017 1:08
Don't bullshit me! The real question is: Are you a therapist or the rapist?
|
|
Názor na situáciu
Od: matelko28
|
Pridané:
5.8.2017 16:23
Tu je to vo videu vysvetlené:
(video nie je vhodné pre citlivé povahy)
tinyurl.com/ychb9q5f
|
|
Re: Názor na situáciu
Od: __LM__
|
Pridané:
5.8.2017 22:06
ten kokot čo kričí, toho zabijem nožom ňeska!
|
|
Re: Názor na situáciu
Od: Samael
|
Pridané:
6.8.2017 13:11
Najzbytočnejších 17 minút môjho života...
|
|
chýba porovnanie ...
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
5.8.2017 16:23
Existuje aj štatistika, koľko firiem a ako často sleduje fyzické schránky? To mi len tak napadlo, keďže ani náš pán priemer nie je zastihnuteľný štátnymi úradmi a prechodom na elektronickú schránku sa určite nepolepší.
|
|
Re: chýba porovnanie ...
Od: Dr. Magor
|
Pridané:
5.8.2017 19:00
Nikoho nezaujma ci to sledujes alebo nie.. dorucenim do schranky si to automaticky prijal... potom uz len nakluse statom plateny vymahac, ktory s ktvojmu 20 eur dlho prirata 900eur za jeho cas... a ficis :)
|
|
Re: chýba porovnanie ...
Od: Adrique1
|
Pridané:
6.8.2017 13:07
Po tých ničneriešiacich výlevoch konečne k veci príspevok.
Ja by som ešte k slovensko.sk dodal, že často máme problémy s prihlasovaním, niekedy to proste nejde (timeouty) a musíme chvíľu počkať, kým asi servery vychladnú a potom skúsiť opať. Ale až tak už s tým neunúvame, keď to nejde, kašleme na to. Aj tak za dva mesiace neprišla žiadna správa.
A s DÚ sa aj tak komunikuje cez iným systém.
Aspoň že trochu poľudštili UI, lebo to bola úplná katastrofa.
|
|
odpad
Od: meheh
|
Pridané:
5.8.2017 19:04
cely tento sk***rveny nevycentrovany odpad menom slovensko.sk aj s tymi pri***anymi schrankami je totalny fail... aby sa clovek j*bal s citackami ked sa chce prihlasit. hlavne ked v cesku maju datove schranky, kde sa da prihlasit len menom a heslom a staci na to iba prehliadac bez instalovania nejakych kokotin, pluginov a eKKT klientov.
|
|
kvety
Od: hortenzia
|
Pridané:
5.8.2017 19:05
dnes má meniny kvet. posli hortenzie.
|
|
Moze byt
Od: Peterzdediny
|
Pridané:
5.8.2017 19:22
Co mate proti slovensko.sk? Myslim si ze uz to tu malo byt 25 rokov. Neviem ci ste zazili alebo zazivate dobu ked Vam postarka necha 5 zltych listkov v schranke a vy si musite ist na postu po list. Minule mi poslali zo socialky list na slovensko.sk. Mal som ho stiahnuty za 5 sekund. Nic lepsie neexistuje, usetrilo mi to cas a peniaze. Inac so socialkou danovym sa uz da v pohode komunikovat elektronicky. Nechcem zazit tu buzeraciu ked som musel odniest mesacne desiatky papierov na urady. Co lepsie navrhujete?
|
|
Re: Moze byt
Od: Dlhe pero
|
Pridané:
5.8.2017 19:38
Tu nejde o tom, ze by nemal byt eGoverment, ten je uz v kazdej vyspelej krajine a take Estonsko je na hony vzdialene, ale nie na slovensky sposob, rozumej rozkradnute takze miliony, v tomto pripade takmer miliarda eur, nenormalna palka a kokot funguje tak ako ma, niekto sa nenormalne nabalil, nefunguje to dobre, v tom je cely problem, rozjebane tazke love a vysledok na picu.
|
|
Re: Moze byt
Od reg.: roob_
|
Pridané:
5.8.2017 20:06
ja uz cez eshopy nakupujem iba a len tak, ze dorucenie na postu. Eshop posle tovar, pride sms, ze "poslali sme tovar" Dojde dalsia sms z posty, ze "henten eshop vam poslal tovar". Na druhy den pride dalsia sms, ze "tovar z hentoho eshopu mate na poste a mozete si ho vyzdvihnut do..."
Takze nemel tu picoviny o zltych listkoch, lebo sa to da aj bez nich!!!!!!!!
|
|
Re: Moze byt
Od: sfsdfsdf
|
Pridané:
6.8.2017 9:24
V socialnej poistovni tiez nakupujes bez zltych listkov ?
|
|
Re: Moze byt
Od: Peterzdediny
|
Pridané:
6.8.2017 9:56
Kolko minies denne cez eshop? Spytaj sa svojho sefa co musi spravit aby si mal pracu a mohol minat peniaze.
|
|
Re: Moze byt
Od: a718726
|
Pridané:
6.8.2017 10:00
to co ma spolocne so slovakistan.sk ?
|
|
Re: Moze byt
Od reg.: roob_
|
Pridané:
6.8.2017 10:20
ty vobec chapes pisany text? Bavime sa o tom, ze zlte listky co ti necha teta postarka ty potom musis ist na postu pre dopis niesu potrebne, lebo to ide aj inak, dokonca bez slovensko.sk
|
|
Re: Moze byt
Od: a718726
|
Pridané:
6.8.2017 21:55
lenze cez slovensko.sk mi nepredaju zasielku z ebay
cize ked uz idem na postu, ozberiem aj tu postu ktoru ty beries na slovensko.sk
a nemusim tam traposit s nejakym usb zaraidenim a instalvoat pofiderny soft na svoj PC. ja totiz PC ani nemam!
|
|
Re: Moze byt
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.8.2017 10:56
pocuj... uplne prvy prispevok bol, ze sk.sk je fasa lebo nemusis riesit zlte listky na dopisoch do vlastnych ruk. Tak som reagoval, ze existuje system, kde nemusis riesit zlte listky, na sms ti pride kod, na email ti pride pdf. Otvoris pdf, zadas ten kod z sms a citas. cele sk.sk nepotrebujes ktomu vobec, usetrene miliony, caves.
|
|
Re: Moze byt
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
5.8.2017 23:09
Pretoze je to v prvom rade tunel, az potom ti to ma pomoct.
Urobia klientsky software, ktory duplikuje standardnu funkcnost v operacnych systemoch a browseroch, a to iba preto, aby sa na nom zarabalo a ze ty si musis instalovat odflaknute polofunkcne picoviny, nikoho nezaujima. Ty to mas v prvom rade zaplatit zo svojich dani.
Ked americkej armade a ministerstvu obrany staci to, co je v browseri, netusim preco nejakemu slovensko.sk to nestaci.
|
|
Re: Moze byt
Od: juAhele
|
Pridané:
6.8.2017 20:20
Vzdy ide o zakazku, vsetko je povolene. http://dopice.sk/k0W
|
|
Re: Moze byt
Od: danube
|
Pridané:
6.8.2017 6:47
Lol, napísal som pár konkrétnych vecí, ktoré mám proti slovensko.sk (nie z pohľadu používateľa, ale z pohľadu integrátora - niečo o kvalite dodanej dokumentácie a pár chybkám v implementácii), a napísalo mi to, že som prekročil maximálnu povolenú dlžku komentára. Tak to zhrniem snáď len tým, že pred 25 rokmi by to bolo dobré. V súčasnosti to ale nestačí.
|
|
do psej (_!_)
Od: http protokol
|
Pridané:
5.8.2017 19:36
no slahne ma! ja tu httprotokolujem x rokov a oni sa na mna vyprdnu? Daju tam ze ico:// alebo rc:// jajda bozeeeeeeee otceeeeeeeeeee
sak nemuseli byt taki zli, mali dat http://ico.dopice.sk/4565120
|
|
Re: do psej (_!_)
Od reg.: RB_
|
Pridané:
5.8.2017 23:44
aaa takze dopice.sk nie je rucne napisane superhuman Alinom ale urobene cez nejaky soft typu "spravte si to aj vy"?
co uz je toto za svet :(
|
|
jo joo...
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
5.8.2017 19:56
keby tak stat poslal este esemesku v tvare: ako pravnicka osoba mate aktivovanu schranku tu, tu alebo tu...
|
|
Re: jo joo...
Od: Matejkosko
|
Pridané:
6.8.2017 1:53
Neznalosť zákona neospravedlňuje.
|
|
Re: jo joo...
Od: dfuq
|
Pridané:
6.8.2017 3:28
Znalosť zákona nezaručuje imunitu voči epidémii zhubného kokotizmu.
|
|
Re: jo joo...
Od: sensei-san
|
Pridané:
6.8.2017 7:23
Ak neznalosť zákona neospravedlňuje, znamená to, že je jedno, či právnické vzdelanie mám, alebo nemám? A teda, že si môžem písať pred menom JUDr., poskytovať právne poradenstvo, stať sa advokátom, exekútorom či sudcom, ... aj bez toho, aby som právo študoval?
|
|
Re: jo joo...
Od: čitateľ
|
Pridané:
6.8.2017 9:10
Samozrejme, po zaplatení správneho poplatku.
|
|
Som za rozvoj a nie za dobu kamennu
Od: janka SK
|
Pridané:
6.8.2017 13:23
Nestazujte sa! Na jednej strane placete, ze v inych krajinach je uz vsetko zdigitalizovane a na SK nie. A na druhej strane, ked konecne sa lady pohnu, tak len nariekate, ze sa musite prisposobit novym veciam. Ty co maju problem, nech si idu do lesa zit ako opice.
|
|
Re: Som za rozvoj a nie za dobu kamennu
Od: čitateľ
|
Pridané:
6.8.2017 13:28
Tyy.. Tyy.. nevšímejte si je tatínku. Tyyy, tyyy vypadaj : )
|
|
podnikatel12454
Od: podnikatel1245
|
Pridané:
6.8.2017 15:02
A co sa cuduju ked sa tam treba zahadzovat s nejakou debilnou citackou a aplikaciou. Nie aby sa tam prihasovalo normalne cez meno a heslo, pripadne SMS kodom ako do banky.
|
|
Praktické skúsenosti
Od reg.: Jozef Kostelanský
|
Pridané:
6.8.2017 20:12
Tento systém sa mi celkom pozdáva a je na slovenské pomery pomerne dobre spracovaný. V podstate som musel vyriešiť len 2 základné problémy: deaktiváciu správ, ktoré sa týkajú nejakej úradnej nástenky (odtiaľ chodili správy niekoľkokrát za deň, pričom mňa vôbec nezaujíma, čo sa rieši na Úrade v Hornej Dolnej). Druhá vec je posielanie oznamov o nových správach v schránke na môj súkromný mail. To funguje, vyskúšal som si to na tých správach úradnej nástenky. :-)
Sú k tomu spracované celkom zrozumiteľné návody, takže zvládnuť tieto 2 kroky nie je problém. Problémom bolo len prísť na to, že tieto 2 kroky musím urobiť. :-)
|
|
Re: Praktické skúsenosti-pokračovanie
Od reg.: Jozef Kostelanský
|
Pridané:
6.8.2017 20:12
Samozrejme že sa ale nespolieham len na posielanie správ na môj mail. Z času na čas sa pre istotu do schránky pozriem.
Je to podľa mňa oveľa lepší systém ako keď úrady posielali úradne lajstrá poštou a ja som potom musel ísť na poštu s občianskym aj výpisom z OR, aby mi pošta tie lajstrá vydala.
Ľudia sú už tak zvyknutí hundrať a nadávať na všetko, že hundrú aj na dobre urobené veci. Ja všetku agendu s úradmi (daňový úrad, sociálka, zdravotky) už riešim cez internet, a je to oveľa pohodlnejšie ako doklady nosiť na úrady osobne alebo ich posielať poštou. Zaberie mi to asi tak 10x menej času.
|
|
Má čas vypisovať?
Od: Ja nestastny zemepan
|
Pridané:
7.8.2017 6:30
Bozinku. Ten ficispan ma tolko pseudonymov.
|
|
zalobu na nich
Od: bzano
|
Pridané:
7.8.2017 9:53
narvhujem nasledovny zámer:
podať na všetky spoločnosti v SR žalobu (elektronickú v upomínacom konaní)
tí čo si to otvoria - tam ju zobrať späť
tí čo nie a nadobudne to právoplatnosť - exekuovať
= profit
a zrazu bude 105% využívaných aktivovaných schránok
|