|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Idiotizmus v priamom prenose
Od: xixo
|
Pridané:
6.7.2017 17:32
Alebo ako prejsť na "ekologické" autá plné kyseliny a čo potom s tým olovom.
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od: xxxxxs
|
Pridané:
6.7.2017 17:37
z olova si odlejes broky na jelene, kyselinou bacil vypalis, ale ten vzduch taky cisty bude, az sa ti hlava zatoci
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od: katasrofa
|
Pridané:
6.7.2017 20:31
Čo budu robiť miestny šroťaci čo archivujú na dvore 5-6 vrakov.
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od: čistý vzduch
|
Pridané:
6.7.2017 20:32
Dýchať čistý vzduch. A recyklovať lítium.
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od reg.: telefon
|
Pridané:
6.7.2017 17:37
Kyselina? Olovo? Ty v akej dobe zijes? Pouzivaju sa litiove baterie. A su ekologickejsie ako spalovacie motory. Nechces sa vratit rovno k parnym turbinam?
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od: xixo
|
Pridané:
6.7.2017 17:40
A čo je zlé na parnej turbíne? Používa sa napríklad v jadrových elektrárňach.
|
|
Re: Idiotizmus v krivom prenose
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
6.7.2017 18:14
Napríklad minimálne nezanedbateľná kontroverznosť.
|
|
Re: Idiotizmus v krivom prenose
Od: 19. storocie
|
Pridané:
6.7.2017 20:34
Nepoznám elektráreň, kde by sa nepoužívala turbína.
Okrem fotovoltaickej elektrárne.
|
|
Re: Idiotizmus v krivom prenose
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
6.7.2017 21:34
Priekazne chodi na ine zoznamky.
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
7.7.2017 8:45
to, ze za autom rieku tahat budes tazko.
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od: xixo
|
Pridané:
6.7.2017 17:47
Lítiová batéria je bezpečná? Nevidel si žiadnu vybuchnúť? Čoskoro budeš mať príležitosť.
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od: martiiiiiinHK
|
Pridané:
6.7.2017 18:14
Keby si polozili rovnaku otazku pri spalovacich motoroch, tak este stale jazdime na ponikoch.
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od: orphan
|
Pridané:
6.7.2017 18:19
aj poníky su nebezpečné lebo z nich môžeš spadnúť. najbezpenejšoe sú maďarské s krivými nohami.
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od: Neviem-
|
Pridané:
6.7.2017 18:37
Opravte si najbezpenejšoe, kua.
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od: spalovak
|
Pridané:
6.7.2017 18:58
A ako spalovacie auta nehoria? samovznieti sa ich daleko viac ako elektro.. a aj ked ich bude 1:1... smrt parnym strojom... a arabaci budu mat po chlebe
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od: hasic
|
Pridané:
6.7.2017 20:28
auta horia vsetky. Ved to je plast, molitan, koza a v luxusnych aj drevo. Hadicky pneumatiky vsetko zhori. Aj benzin a lithiova bateria horia. Tam nieje vitaz.
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od: oki
|
Pridané:
6.7.2017 20:51
masaz mozockov ovčanov o ekelogickosti Elektroaut zabera.
realita je však kruta: https://goo.gl/gy8HNL
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od: vymeň si výfuk
|
Pridané:
6.7.2017 21:05
Aký objektívny môže, byť článok na ropnom portáli?
Benzín bol odpad pri výrobe petroleja na svietenie.
Nafta je odpad pri výrobe benzínu a plastov.
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
6.7.2017 21:22
Napriklad kludne i 16-400/F1.2, ale naboj je uplne atypicky.
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od: oki
|
Pridané:
6.7.2017 22:35
aj tyto su z ropnej lobby?
https://goo.gl/gqkx2i
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
7.7.2017 9:01
1. spalovacie motory maju za sebou storocny vyvoj, od nastupu prvych aut. tam uz nie je velmi co zlepsovat.
zato elektromotory a potrebne baterie boli storocie na okraji zaujmu, vyskum tam prinesie este vela zlepseni. to iste aj vyrobny proces. ak su teda dnes spalovacie a elektro motory na tom rovnako, o 10 rokov tomu tak nebude.
2. co sa sklennikovych plynov tyka, spalovacie mobily sa dotahuju na elektromobily len preto, ze sa stale pouziva vela uhlia. s nim sa do buducna tiez velmi nepocita a prechadza sa na cistejsiu energiu, ako to pokrok vo vyskume danych technologii dovoluje. v momente ked sa prejde komplet na jadro/solar/wind a pod. elektromobilu sa budu moct pripisat nulove emisie, ostane len vyroba a ta sa casom tiez zlepsi (vid bod 1)
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od: Menovec
|
Pridané:
7.7.2017 9:14
Na spaľovacích motoroch nie je čo vylepšovať??? A koľko % majú účinnosť? Ty frajer...
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
7.7.2017 15:32
25 az 50%, co je celkom slusne. zvysok su tepelne straty, ktorym sa ale pri spalovacom motore nevyhnes (preto 'spalovaci' motor).
elektromotor je sice pekne efektivny, na urovni >90%, avsak kedze vyvoj sa rozbehol v podstate len nedavno, je tu obrovsky priestor pre zmensenie (pri zachovani vykonu), znizenie hmotnosti a pod. vsetko, co bude mat dalekosiahle nasledky pre buduce vozidla. detto pri bateriach, ktore su najvacsou brzdou elektromotorov, avsak zo vsetkych spomenutych technologii maju najvacsi potencial na zlepsenie. zivotnost baterie, kapacita na jednotku objemu, straty pri dobijani, to vsetko sa vdaka nastupujucim elektromobilom stane slubnou podou pre vyvoj.
a ano, vyvoj bol aj predtym a bol pomaly, ale bolo v tom daleko menej penazi. predat bateriu do mobilu pre kazdeho tretieho majitela mobilu je trosku iny biznis, nez predat bateriu do auta, pre kazdeho tretieho majitela auta.
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od: ...
|
Pridané:
7.7.2017 16:53
no ja neviem, ale ono uz mnoho rokov dozadu bola situacia s elektromotormi taka, ze isty nemenovany vyrobca trolejbusov musel zmenit typ uchytu na (elektro)motore aby sa nedali vymienat pri servise medzi starsimi a novsimi typmi vozidiel, nic ine sa tam totizto zmenit velmi nedalo (a neda)
stale je to len nejaky stator, rotor a loziska a je to tak uz viac nez 100 rokov...
trakcne motory sa +- v rovnakej konstrukcnej koncepcii pouzivaju uz velmi dlho, dokonca dlhsie ako spalovacie motory a jedine co sa zmenilo je sposob regulacie ich vykonu (volakedy neboli dostupne polovodicove prvky)
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
7.7.2017 19:37
ako som spominal, zmensovat ci pouzit ine, lahsie materialy je stale mozne - v tomto smere je co skumat. a aj tak, najvacsie negativum elektromobilov je bateria (samotny motor je davno pred spalovacimi). a tam teda je obrovsky priestor na vyskum.
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od: ropna lobby
|
Pridané:
9.7.2017 23:02
3x som klikol a z portalu http://www.windpowerengineering.com
dostal som sa na
https://goo.gl/ebPebE
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od: ano aj oni
|
Pridané:
9.7.2017 22:52
A laminát na vrtule sa z čoho vyrába - z piesku alebo ropy?
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od: mdl...
|
Pridané:
7.7.2017 8:51
5s google na najdenie problemov tejto "studie"
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
6.7.2017 22:32
Kyselinove baterky sa pouzivaju aj dnes tak neviem co riesis.
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od: Ondiak
|
Pridané:
7.7.2017 11:22
No jedine tak na štartovanie. Ale LIONka v EV nemá takúto baterku ani zďaleka. Tieto batérie su povinne recyklované.
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od: ddfg
|
Pridané:
7.7.2017 12:38
Litiove baterie teda rozhodne ekologickejsie nie su :) To si s niecim pleties. A povedal by som, ze celkom dost si to pleties. Litiovky su jeden z top ekologickych zatazi, aka existuje.Samozrejme, vyspele staty to netrapi, pretoze tazba prebieha v rozvojovych statoch a vyvoz odpadu tam pojde tiez.
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od: Ondiak
|
Pridané:
7.7.2017 13:35
No to si teraz hovoril len tak zbrucha. Lebo dnes každá firma v EU musí mať vypracovaný plán a kontrolu zberu svojich produktov a ich následnú recykláciu. Vyhláška EU platí od roku 2006 a nedávno bola sprísnená. Líthium má dobrú cenu a je výhodné ho rycyklovať tu.
Čo sa týka TESLY napr. tak tá recykluje svoje batérie priamo tam kde ich vyrába. Má na to celú sekciu.
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od: Dude
|
Pridané:
7.7.2017 22:52
Počuj génius. Vysaď piko a vráť sa na ZŠ.
Možno tam zistíš že Líthium neexistuje. Existuje iba lítium, po anglicky lithium.
Recyklácia nie je žiadne UNDO. Recyklácia je proces kde sa z odpadu filtrujú znovu použiteľné zložky.
U Li-Ion batérií je účinnosť recyklácie pod 50%. Recyklácia vzácnych kovov je pod 30%.
Naopak, u olovených batérií je účinnosť recyklácie cez 90%.
Lítium je alkalický kov, ktorý sa v čistej forme v prírode nenachádza. Nachádza sa v zlúčeninách, z ktorých sa získava čisté lítium energeticky extrémne náročnými procesmi.
V rôznych typoch Li-Ion batérií sa používajú aj vzácne kovy, ktorých ťažba a spracovanie je energeticky ešte náročnejšie.
|
|
Re: Idiotizmus v priamom prenose
Od: nedá sa
|
Pridané:
10.7.2017 8:43
Li-Ion batériu je také extrémne náročné vyrobiť že sa to v skutočnosti ani nedá.
A keď sa niečo nedá tak sa to nedá.
Napr. sa nedá spaľovať ropa bez znečistenia vzduchu ktorý dýchame, alebo jazdiť bez motorového oleja na dieslovom aute, alebo nedostať rakovinu, keď je všetko zamorené olovom, lebo desaťročia tu blázni jazdili na olovnaty benzín.
|
|
Muhehe
Od: Hehjjjnnjhhhh
|
Pridané:
6.7.2017 17:36
Heh
|
|
Re: Muhehe
Od: Hlas podobny Ficovmu
|
Pridané:
6.7.2017 20:30
Zaujimavy nazor, myslim ze vacsina diskutujucich s nim suhlasi o com svedci aj kladne hodnotenie tvojho prispevku.
|
|
Vodovod
Od: Maxwell.
|
Pridané:
6.7.2017 17:54
Coskoro budu mozno vodikove palivove clanky
skoda ze voda bude potom drahsia ako ropa
a to nie iba ako teraz v Emiratoch ale vsade :D
|
|
Re: Vodovod
Od: dnesja
|
Pridané:
6.7.2017 18:37
Coskoro? Ty kde zijes? Toyota Mirai jazdi na vodik.
|
|
Re: Vodovod
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
6.7.2017 18:44
Ale iba jednosmerne.
|
|
spalovacie motory
Od: afasfdasfsdf
|
Pridané:
6.7.2017 19:01
mna by zaujimalo, ci by nechceli zakazat vsetky spalovacie motory. napr. aj tie v motorovych pilach, alebo v nakladnych a vojenskych lodiach, v lietadlach... a tiez napr. webasto a pod.
|
|
Re: spalovacie motory
Od: 31337
|
Pridané:
6.7.2017 19:38
Nie je to az take neprestavitelne. Vojenske a nakladne lode bez spalovacieho motoru sa pouzivaju uz niekolko desatroci.
|
|
Re: spalovacie motory
Od: prdlajs
|
Pridané:
6.7.2017 19:43
Hlavne ze 5 najvacsich nakladnych lodi na svete ma vacsie emisie, ako vsetky auta sveta dokopy.
|
|
Re: spalovacie rotory
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
6.7.2017 20:06
Presne tak. A ešte aj čo pracovných miest v rafinériách a chemickom priemysle by mohlo vzniknúť, keby im trebalo ako pre najnovšie emisné normy spĺňajúce autá je minimálne oktánový treba benzín.
|
|
Re: spalovacie motory
Od: Wtf
|
Pridané:
6.7.2017 20:37
http://bit.ly/2fEhOBe
|
|
Re: spalovacie motory
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
6.7.2017 21:20
To je nepodložený nezmysel. Najbližšie, čo som k tomu videl bolo, že v jednej konkrétnej látke (tuším dáka zlúčenina síry) z toho vychádzali horšie, lebo pália surovú ropu. V celkových emisiách pochybujem, že by všetky lode dokopy dali toľko, čo autá.
|
|
Re: spalovacie motory
Od: troooolllloooolooo
|
Pridané:
6.7.2017 21:40
To je základ propagandy.
Nafúknuť nepodstatný fakt.
A potom to niekto zaokrúhli z 15 na 5 a veselo jazdí na 16 ročnom rakovinotvornom diesele v presvedčení, že nikoho nezabíja ani seba ani svoje deti.
|
|
Re: spalovacie motory
Od: mdl...
|
Pridané:
7.7.2017 9:03
porovnavaj porovnatelne
nakladne lode prevezu rovnaky naklad na rovnaku vzdialenost za menej emisii ako auta (google)
nevravim, ze to nema zmysel dalej zlepsovat
|
|
Re: spalovacie motory
Od: Gertrudo
|
Pridané:
6.7.2017 20:57
Prosim? Jedine ak myslis atomovy pohon. Pripadne chytas za slovicka a myslis to ze dieslovy motor nepohana priamo skrutku ale dodava energiu elektrormotoru ako generator.
|
|
Re: spalovacie motory
Od: 54321
|
Pridané:
7.7.2017 7:41
Az teraz vidno, ake pokrokove bolo nakupit clny bez motorov.
Ano, nevideli sme si dalej od nosa. Uz je to tu.
|
|
spalovacie motory
Od: fundrak
|
Pridané:
7.7.2017 10:15
Kupim si Teslu a budem ju nabijat dieslovym elektrickym generatorom )))
|
|
Re: spalovacie motory
Od: Ondiak
|
Pridané:
7.7.2017 11:31
Kosačku, motorovú pílu a pod už dnes kúpiš aj v elektrickej verzii s akumulátorom. A ide to fajn.
|
|
4 elektromobily do každej rodiny
Od: Kandidat vied
|
Pridané:
6.7.2017 19:15
budú šľapacie autíčka... každý elektromobil totiž po náraze do nejakej prekážky zhorí :D
|
|
Re: 4 elektromobily do každej rodiny
Od: Mxxl
|
Pridané:
7.7.2017 8:45
ukáž jeden čo tak urobil.. a ja ti ukážem teslu čo zletela z útesu, ktorá zhorela menej (pretože nehorela vôbec), ako ty v tejto diskusii
|
|
na slovensku
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
6.7.2017 19:29
2065
|
|
Dementní Žabožrúti
Od: MuadDib
|
Pridané:
6.7.2017 19:36
V roku 2040 už možno Francúzsko ani nebude jestvovať.
|
|
Re: Dementní Žabožrúti
Od: nemanja
|
Pridané:
6.7.2017 22:58
Suhlas, bude sa volat Francuzstanska islamska dzamahirija... :D
|
|
Re: Dementní Žabožrúti
Od: 33jkl33
|
Pridané:
7.7.2017 7:04
Namiesto Francúzka: New Algeria
Namiesto Nemecka: Bundesrepublik Turkland
:D
|
|
Re: Dementní Žabožrúti
Od: štatistky ano
|
Pridané:
7.7.2017 9:45
A zo slovenska môže byť černobil 2.
A ten kto tvrdí že sa to nemôže stať nech si kúpi dom v Bohuniciach.
|
|
Re: Dementní Žabožrúti
Od: 78899665587
|
Pridané:
7.7.2017 10:57
A čo bude z krajiny s najväčšou moslimskou populáciou v Európe, Moskvou?
|
|
errata
Od: 78899665587
|
Pridané:
7.7.2017 10:58
sorry za nezmyselnú vetu vyššie
A čo bude z krajiny s mestom s najväčšou moslimskou populáciou v Európe, Moskvou?
|
|
Re: Dementní Žabožrúti
Od: 33jkl33
|
Pridané:
7.7.2017 11:01
Píšem o "vyspelých západných štátoch" tak sem neťahaj mesto.
|
|
technologia balsaja
Od: prdlajs
|
Pridané:
6.7.2017 19:41
Takze Renault, Peugeot a Citroen aby hned zacali vyvijat masovo nasaditelne elektricke auta, lebo "nebudou mit co zrat". A s nimi cela francuzska ekonomika, kedze jeden z nich je 2. a jeden je 3. najvacsi vyrobca aut v Europe.
|
|
Re: technologia balsaja
Od: Sancho
|
Pridané:
6.7.2017 20:46
Myslis ako Renault Zoe, Peugeot Ion, Citroen C-Zero, Citroen E-Mehari alebo Citroen Berlingo electric?
Je to sice len zaciatok, ale este maju ~20 rokov...
|
|
Re: technologia balsaja
Od: 33jkl33
|
Pridané:
7.7.2017 7:09
Neboj sa. Automobilky to budú vyrábať aj naďalej len nie vo FR. A žabožrúti sa budú tváriť strašne ekologicky. To sa deje aj dnes pri elektromobiloch. To že sa v EU namontuje do auta batéria neznamená že jej výroba nebola ekologická záťaž na nejakom inom mieste na svete.
|
|
Najvascich 5 lofi
Od: Wtf
|
Pridané:
6.7.2017 20:36
http://bit.ly/2fEhOBe
|
|
Loooool
Od: Hxhxxx
|
Pridané:
6.7.2017 20:44
Francuzsko uz bude Islamskou krajinou do 2040, motory by ich vobec nemali trapit 😃
|
|
Re: Loooool
Od: Effe
|
Pridané:
7.7.2017 8:03
To určite, rovnako ako kapitalizmus a dolár mali podľa bolševikov "zdochnúť" už v 50-tych rokoch minulého storočia...
|
|
Re: Loooool
Od: 7899665887
|
Pridané:
7.7.2017 10:54
Nebude. Pôrodnosť moslimov v Európe je 2.1. Ani oni nerozdýchali ekonomický tlak. Predpoklad je, že do roku 2050 bude v Európe 10.5% moslimov. To znamená že zároveň bude v roku 2050 v Európe 89.5% nemoslimov. K tomu aby sa nejaká krajina stala viac muslimskou ako napríklad Francúzsko má nakročené viac napríklad Rusko.
http://bit.ly/29mUqDI
rt.com/news/349499-fitr-moscow-muslims-celebrate/
|
|
cena a kvalita
Od: brano2
|
Pridané:
6.7.2017 21:26
Vyborne. Nemame cenovo konkurencny produkt, ludia to za take peniaze nechcu, tak konkurenciu zakazme.
Pripomina mi to ziarovky.
|
|
Re: cena a kvalita
Od: noa co
|
Pridané:
6.7.2017 21:43
mne teda nechýbajú 100w žiarovko-ohrievače.
|
|
Re: cena a kvalita
Od: Menovec
|
Pridané:
7.7.2017 7:47
Mne zasa aj áno. Nemyslím si, že by ich niečo nejako super nahradilo.
|
|
Re: cena a kvalita
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
7.7.2017 15:36
LED
|
|
Re: cena a kvalita
Od: kok
|
Pridané:
7.7.2017 10:09
Nechapem. A pod cim mate potom doma male kuriatka v skatuli???
|
|
Re: cena a kvalita
Od reg.: hulo .
|
Pridané:
7.7.2017 14:03
A čo používaš do liahne na kurčatá? 100W žiarovka je ako ohrievač ideálna.
.
Inak, je celkom úsmevné, ak má niekto doma elektrické kúrenie a úsporné žiarovky. V lete svietiť netreba a v zime čo ušetrí na svietení, to minie na kúrení. ;-)
|
|
Re: cena a kvalita
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
7.7.2017 15:39
nuz, v lete nie je svetlo nonstop a ak mas k tomu okno zo zlej strany... a kurenie mam ustredne, aspon v bytovke. elektricke kurenie (ci uz z ohrievaca, alebo ziarovky) je zbytocne drahe.
|
|
.....
Od reg.: Orbi_
|
Pridané:
7.7.2017 0:54
Zakážu ich predávať, ale vyrábať ich budú možno naďalej ... a kupovať za hranicami. :)
|
|
....,.
Od: ze bla
|
Pridané:
7.7.2017 6:19
uz sa tesim, ako im zacne kolabovat el. siet, ked si kazdy po praci da nabit auto. a ako nabijanie vyriesia na sidliskach, tak na to som zvedavy.
|
|
Re: ....,.
Od reg.: akoze
|
Pridané:
7.7.2017 7:30
po sidliskach budu nabijat imigranti. francuzky.
|
|
Re: ....,.
Od: Effe
|
Pridané:
7.7.2017 8:06
Za 20 rokov už budú pumpy so stojanmi zabezpečujúcimi rýchlonabíjanie. Keď sa nalejú do výskumu v najbližších rokoch milióny, tak vývoj poskočí rýchlejšie.
|
|
Re: ....,.
Od: ajtacka
|
Pridané:
7.7.2017 10:35
A co tak zariadenia, ktore budu cez internet do distribucnej spolocnosti budu signalizovat, ze mozu bezat na nestalej elektrine...
|
|
Re: ....,.
Od: mor ho
|
Pridané:
8.7.2017 23:04
fyzika.
nie je možne porušiť fyzikálne zákony.
v praxi na 450-500 km budeš potrebovať vždy aspoň hodinu ak chceš naplniť elektrochemický akumulátor.
nepýtaj sa prečo, naštuduj si to.
k efektivite asi toľko, nie je to efektívnejšie ani cenovo dostupnejšie ako ropný biznis. Jeho úspech stojí práve na tej neprekonateľnej cene a efektivite celkom. celý úspech ľudskej civilizácie.
trvanlivosť detto, ale horúce sodikove batérie, čiže 20 r. staré technológie stále ležia bokom, nakoniec lithium nemusí byť oná pomyselná spása.
A ešte stále tu je aj silný potravinový priemysel a jeho americká kukurica, neveril by si čo s tým stvárajú a v akých množstvách.
|
|
Re: ....,.
Od: 78996588789
|
Pridané:
7.7.2017 10:43
Asi nevyriešia - pred opilcami by nabíjacie káble nezachránilo nič len SBS. Betónové lavičky majú čo robiť, aby prežili piatkový nápor, nie to nejaký nabíjací kábel.
|
|
hahahahaha
Od: asvcadx
|
Pridané:
7.7.2017 9:35
sa mu lahko slubuje, kedze v 2040 uz ziadne francuzsko nebude :-)))
tam uz bude len samy krimigrant, tym stacia poniky, a povodne obyvatelstvo bude tak v muzeach....
tdf aj tak uz skoncila pred par dnami, tak posledny nech tam zhasne... zabuzruti pojebani
|
|
drátové, abo kevlar.(\"skládací) plášte? (a obyčky, abo bezdušové (UST) ?
Od: LytaRyta
|
Pridané:
7.7.2017 10:14
drátové, abo kevlarové,skládací plášte na bicykel ?
chalani aké by ste odporúčali ?
(co najodolnejšie, proti defektům, najpevnejšie, a najprv cenovo neobmedzené, - a potom s cenou max. 30 - 50 € /plášt
(abo systém kola)
(a potom ešte 1dalšia, večší otázka - obyčajné duše, abo tie UST, tubeless systémy na kola ? ?
(ale to je na další extra post)
|
|
Re: drátové, abo kevlar.(\\
Od: Lyta
|
Pridané:
7.7.2017 10:16
drátové, abo "skládacie (kevlar.plášte - rozdiely, váhody, neváhody, vlastnosti.. ?
- porovnání, charakteristics..
|
|
Čo tam po 2040.
Od: Ondiak
|
Pridané:
7.7.2017 11:33
Môj odhad skôr je, že už v 2030 si 90 percent ľudí nekúpi nové auto zo spaľovacím motorom pretože to bude veľmi drahé.
|
|
Re: Čo tam po 2040.
Od: Rius
|
Pridané:
7.7.2017 15:43
Ich predpovede majú hodnotu podpriemernej veštice. Myslím si, že už je seriózny problém s ťažbou ropy a pokrývaním narastajúceho dopytu. A teraz by to chceli spraviť tak, aby ste museli kupovať od nich baterky.
|
|
Re: Čo tam po 2040.
Od: ...
|
Pridané:
7.7.2017 23:53
Este niekedy okolo roku 2000 nam hovorili ako mame zasoby ropy na 20 rokov a potom koniec. V sucasnosti je uz takmer rok 2020 a aktualne zasoby sa odhaduju na ovela viac dekad a to neratame bridlicu a ani neobjavene naleziska.
Tvoj "seriozny" problem s ropou a pokryvanim jej dopytu je v sucasnosti taky, ze aby sa nahodou neznizili zisky, radsej obmedzuju tazbu. OPEC peni, lebo mozu zvysovat len do urovne kedy sa este neoplati tazit bridlice, ak to prestrelia cena leti prudko nadol. S ropou do konca storocia problem rozhodne nebude.
|
|
Re: Čo tam po 2040.
Od: sybila
|
Pridané:
9.7.2017 11:53
zmeny prichádzajúcu náhle a bez varovania.
|
|
nj dalšie ..nakazené
Od: LytaRyta
|
Pridané:
7.7.2017 22:39
https://www.facebook.com/ MestoMost/videos/10154975383393802/
nj, veru tie autá by už mali zrušit - resp., ponechat len tie, čo sú na prácu, a jen na prácu,
a jen na tie účely, (pracovné, -ovšem, jako jinak, jaké aj iné? iné účely, využitie ničoho nepoznám, len-a-jedine pracovné, všetko len pracovné..) - a len to, čo povolí otec (teda vlastne nič - a prikáže všetko, - ale jen roboty.. :/ :(
nvm, či sú všetci mladí hentak dementní, -abo čím sú to nakazení..
ja som sa jakživ ani len neusmial, - ani som NESMEL, NIKDY
(a ani stále nesmiem, pokial mi to otec výslovne nepovoli
(čo nepovolil NIKDY a NIC..
som nikdy si nedovolil, - a nNESMEL, -ani len pohnút ani jen prstom, pokial som to nemal výslovne povolené (čo som nemal nikdy, a nemám, a nebudem mít nidky..
len som vždy musel, a musím, robit jak otrok..)
a všetci (nejen) mladí si hentak zhýralo, skazene užívajú, priam orgie vždy a všade, páchajú všetci - všetkích by som dal zbičovat, 1000x, na hlavním námestí, a upálit!
|
|
WWWATKA
Od: JankaDSKA
|
Pridané:
8.7.2017 23:39
Ja svietim, predávam a potom sa to niekde spaľuje. Sedím vo vesmírnej lodi :-)
|