|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sa cudujem...
Od: Pako de luča
|
Pridané:
9.4.2017 15:45
Windows 10 - tento spyware s doplnkovou autobot funkciou aj niekto rozumny pouziva?
|
|
Re: Sa cudujem...
Od: prdlajs
|
Pridané:
9.4.2017 16:04
Nie, ludia s mozgom ho nepouzivaju. A aby bola tvoja definicia kompletna, tak tam dopln aj to, ze je to trojan, lebo uzivatel dava MS pri instalacii opravnenie hocikedy vstupovat do PC a robit si s nim co sa mu zachce. Vraj ked su na to bezpecnostne dovody, bla bla blaa.
|
|
Re: Sa cudujem...
Od: debil_
|
Pridané:
9.4.2017 17:43
2020: vyrobcovia skennerov sa stazuju, ze windows pretlaca svoj skenovaci app
|
|
Re: Sa cudujem...
Od: ffdf
|
Pridané:
9.4.2017 20:33
aký že to máš nick??
|
|
Re: Sa cudujem...
Od reg.: cca01
|
Pridané:
10.4.2017 11:14
Trh s antivirovymi riešeniami je miliardovy biznis s veľa významnými hráčmi. Presadzovanie vlastného riešenia tak že zneužijem svoje monopolné postavenie na trhu s OS je proti základným princípom ekonomiky, ktorá tu je, aj keď sa nám tento príncíp nemusí páčiť. Porovnanie so skenovacími APP je teda úplne mimo.
|
|
Re: Sa cudujem...
Od: ifi
|
Pridané:
10.4.2017 14:09
Windows pouzivam lebo je najlepsi, iny dovod nemam. Stabilita je vysoka (ak porovnavam s wailandom, ktory ked raz za cas spadne tak sa dostanem do login screenu a pridem o vsetky data... vo Windows 10 som nikdy nic take nezazil). Defender je, ale mizerny antivir a poskytuje len pocit falosneho bezpecia vsetci ti co mudruju ako nepotrebuju antivir by si mali pocitac niecim prescanovat a ja vam garantujem ze tam najdete hned niekolko infekcii. To ze vsetko funguje neznamena ze na pozadi neciha zakerny kod.
|
|
Re: Sa cudujem...
Od: Kamikaze1
|
Pridané:
10.4.2017 17:13
Doma antivírus nepoužívam ale raz za 2 mesiace si to preskenujem htmanom a malwarebytom a čuduj sa svetu bez vírov zatiaľ.
|
|
Re: Sa cudujem...
Od: debilona©
|
Pridané:
10.4.2017 11:47
Podotýkam, že v zmysle zachovania osobnosti a ochrany duševného vlastníctva v podobe tu, tu a tu pridaných komentárov neexistuje žiadna spojitosť medzi našimi menami.
|
|
Re: Sa cudujem...
Od: windowsak
|
Pridané:
9.4.2017 21:07
Ahoj PAKO, áno používam to. Nie je každý imbecil ako si ty. Musím povedať, že je to konečne poriadny systém. Dokonca ho mám aj legálne (keď sa upgradol z ilegal windowsu). funguje na ňom všetko. jediný krát som ho preinštaloval, keď sa posrali drivre od tlačiarne a na HP supporte nevedeli s tým nič urobiť. To že niečo odosiela tak S.R.A.Ť na to. Péčko nepozerám takže mám v suchu všetko. A keď sťahujem nejaký crack a náhodou by som si nedal pozor. tak preinštalujem a vybavená vec. iný AV nepoužívam. defender úplne stačí.
a keď si nedajbože urobíš deti tak uvidíš, že win je potrebný. lebo ti ten linux ojebú o hlavu. Ak nežiješ v slamennej chalupe hlboko v horách :-) :-)
|
|
Re: Sa cudujem...
Od: nemanja
|
Pridané:
9.4.2017 21:11
A to sa akoze chvalis ci stazujes??? :D
|
|
Re: Sa cudujem...
Od: windowsak
|
Pridané:
9.4.2017 23:00
to iba komentujem. najviac sa bavím na to ako každý picuje na windows že špehovanie atď. ale každý onanuje nad androidom a tam im nevadí že googeľ im vidí až do riti.
|
|
Re: Sa cudujem...
Od: ja.
|
Pridané:
10.4.2017 12:11
To sa bavis iba preto, ze ti unika rozdiel medzi online sluzbami (cely Google Play Services je iba interface k online sluzbam a vsetko zaujimave bezi na Google serveroch) a softom beziacom priamo na tvojom zariadeni.
Preto Google ta "spehuje" len vdaka tomu, ze ukladas data na ich servery. Microsoft sa s takymi detailmi neobtazuje, spehuje ta priamo na tvojom zariadeni. Spehovaniu Googlu sa mozes vyhnut, spehovaniu Microsoftu nie.
Comprende?
|
|
Re: Sa cudujem...
Od: Jamicon
|
Pridané:
9.4.2017 22:06
..nuž, ty si čistý vypatlaný kokot.
|
|
Re: Sa cudujem...
Od: pan topanka
|
Pridané:
10.4.2017 8:42
Tvoj foter vyberá smetiaky.
|
|
Re: Sa cudujem...
Od: kekeket
|
Pridané:
10.4.2017 0:53
typicky windowsak, to radsej budem fetovat macbooky a necham si hipstersku bradu, ako zdielat tvoju mentalitu. Takychto obyvatelov ako si ty potrebuju svetove elity. Vas pekne ocipuju a nebudete pindat.
|
|
Re: Sa cudujem...
Od: Hmmm
|
Pridané:
9.4.2017 23:55
Kedy sa ozvú užívatelia či výrobcovia PC, že Windows zneužíva monopol pri počítačoch ? Je to trápne, že sa riešili prehliadače, či teraz antiviráky, ale to podstatné nerieši nikto, t.j. ak idem kúpiť PC, mal by som mať každý PC čo tam majú v ponuke možnosť si ho kúpiť bez Windowsu. Samozrejme ich trhový podiel by šiel postupne dosť dole, hlavne ak by človek videl, ž eten istý PC má bez windowsu aj o niečo lacnejší.
|
|
Re: Sa cudujem...
Od: kvargla
|
Pridané:
10.4.2017 8:45
Ms ma "monopol pri pocitacoch"?
No sak ty si uplny kokot.
|
|
Re: Sa cudujem...
Od: Draagon
|
Pridané:
10.4.2017 9:03
Treba si uvedomit, ze vyrobcovia dodavaju to, po com je dopyt. Ono ten dopyt bez systemu, nie je az tak velky, aj ked niekolko vyrobcov ponuka par modelov aj bez OS. Castokrat, ale ta cena nie je nizsia o ten windows. Ono jedna vec je co stoji Windows zvlast a co ked ho vyrobca dostava za minimalnu sumu. Dalej, pre vyrobcu su dodatocne naklady, ked ma robit verziu bez OS. Ked mam zo 100 PC predaj 95 PC s OS a 5 bez OS, tak naklady na tych 5 ks su vyssie ( neratam poplatky za licencie. Tie nikto netusi, za kolko ich ma vyrobca . ) Nehovoriac aj o distributoroch a ich skladovych priestoroch, atd atd atd ... Preco sa nepozastavujete, ze apple dodava OSX, preco nedodava zvlast len HW? Je to ten isty scenar. A ver tomu, vela ludi by nechcelo PC bez OS ( ci sa bavime o Win, alebo nejakej Linuxovej distribucii. Otazka co by mal vyrobca vybrat, co musi potom aj supportovat ako ovladacmi tak aj helpdeskom pre uzivatelov ).
|
|
Re: Sa cudujem...
Od: Sloniik
|
Pridané:
10.4.2017 9:54
Treba si uvedomit, ze vyrobca/predajca PC instaluje konkretny OS az po tom, ze je jasna HW konfiguracia. A tam by mala byt moznost zvolit "bez OS". Ci ako to robi napr. mimozemstan, ked kupujem nejaky notebook a vymenim si hdd za iny? Snad mi tam explicitne nebudu kopirovat image povodneho disku...
|
|
Re: Sa cudujem...
Od: Draagon
|
Pridané:
10.4.2017 10:26
Ani zdaleka to nie je tak. Aspon nie u velkych vyrobcov. Davaju sa tam HDD uz priamo s image, takze ziadna instalacia potom. Tam kde sa robi PC na "zakazku", tam ano, ale nie u velkych dodavatelov ( coho je drviva vacsina ). Takze jeden image, ktory je uz na HDD a ide to na tisicky PC a NTB.
Ked si sam vymienas HDD, tak samozrejme ziaden image uz tam nemas. Ked napr. reklamujes a je vadny disk, tak tam dostavas spat image podla Produktoveho cisla vyrobku.
|
|
Re: Sa cudujem...
Od: asdsdf
|
Pridané:
10.4.2017 7:35
My s procakom Kaby Lake / Ryzen sme k tomu donuteni :(
|
|
Re: Sa cudujem...
Od reg.: cca01
|
Pridané:
10.4.2017 11:11
Áno používa, pretože v podstate žiadna alternatíva k nemu neexistuje ak nerátam 10 ročný windows 7
|
|
a čo i tam dušu dáš
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
9.4.2017 15:58
Odbornikom je vsak jasne, ze v skutocnosti ide o snahu vyrobcov pneumatik o získanie precedentneho rozhodnutia v tazeni voli zeleznici.
|
|
bezpečnosť na druhom mieste ...
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
9.4.2017 16:01
hlavne, že celé roky sa sťažovali, aký je Windows deravý a keď je jeho bezpečnosť na vyššej úrovni, zrazu im to nevyhovuje ... kde je vlastne hranica medzi tým, čo môže a čo nemôže byť zahrnuté v OS? ... to sa bude aj VM Ware súdiť, že je vo Windows štandardne Hyper-V? ... alebo Adobe podá žalobu kvôli Skicáru? ... ak sa niekomu nepáči operačný systém a jeho štandardné komponenty, nech vyrába softvér pre iný operačný systém alebo nech naprogramuje vlastný lepší operačný systém ... antivírové produkty sú prežitok a antivírové spoločnosti by si to už konečne mali uvedomiť ...
|
|
Re: bezpečnosť na druhom mieste ...
Od: prdlajs
|
Pridané:
9.4.2017 16:06
(Tr)uhlik, je rozdiel, ked je dany SW len sucastou systemu, a ked ho vyrobca nasilu pretlaca napriek voli uzivatela. To nema s bezpecnostou nic spolocne. Podobne ako Win Defender, ktory je tam viac na okrasu ako na bezpecnost.
|
|
Re: bezpečnosť na druhom mieste ...
Od: ifi
|
Pridané:
10.4.2017 14:18
Defender je sice len na dve veci, ale urcite lepsie ako nic, 99% uzivatelov podcenuje svoju bezpecnost a bohuzial pouziva len defender.
|
|
Re: bezpečnosť na druhom mieste ...
Od: Cigaretový Gin
|
Pridané:
9.4.2017 18:13
Že ťa to uhlíček baví takto si nakladať :) zjavne máš v tejto oblasti značné rezervy, ktoré možno ani nemáš, ale akože články do Plus 7 dní by si mohol písať. Alebo aj ako poradca do telerána
|
|
Re: bezpečnosť na druhom mieste ...
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
9.4.2017 23:06
Poznas vyznam slova monopol?
|
|
Re: bezpečnosť na druhom mieste ...
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
10.4.2017 8:50
Áno, poznám význam toho slova, ale to by predsa v OS nemohol byť ani shell, či ovládače zariadení. Prečo by mal Microsoft na trh dodávať nefunkčný produkt? Antivírové spoločnosti majú úplne iný problém, než Defender, ale to je škoda v tejto diskusii rozoberať.
|
|
Re: bezpečnosť na druhom mieste ...
Od: sensei-san
|
Pridané:
10.4.2017 9:37
OS kľudne môže obsahovať shell aj ovládače zariadení. Ale nesmie zneužívať dominantné postavenie na trhu napr. tým, že pri inštalácii cudzieho produktu agresívne navádza užívateľa na to, aby ten cudzí produkt neinštaloval a inštaloval produkt od výrobcu OS.
|
|
ví politišns
Od: preceda
|
Pridané:
9.4.2017 16:12
Korapšn is d fret!
|
|
Re: ví politišns
Od: ffdf
|
Pridané:
9.4.2017 20:35
a čiže si tu Pištík môj????
|
|
Re: ví politišns
Od reg.: cylonsvk
|
Pridané:
10.4.2017 8:44
Aspoň to napíš tak ako sa to tam vraví. Ty malý Ďoďo....
|
|
malware
Od: ms fan
|
Pridané:
9.4.2017 16:21
Prosim ludia, nepouzivajte tieto veci s chytlavymi menami a farebnym UI a kazdu chvilu vyskakujucimi notifikaciami ako je vas pocitac v bezpeci. Je len logicke, ze uzavrety OS moze spolahlivo ochranit len jeho vyvojar, teda Microsoft. A najvacsim faktorom pri ochrane pocitaca a dat na nom je samotny uzivatel. Ak chcete extra bezpecnost, je tu Qubes OS. Windows nechajte Windowsom a ked vam av program nataha reklamne bannery do prehliadaca a spomali pocitac, nestazujte sa na Windows.
|
|
Re: malware
Od: ifi
|
Pridané:
10.4.2017 14:25
Lenze defender ta ochrani mozno tak v 10% pripadoch. MS by mal kupit bitdefender, kaspersky alebo eset a supnut ho tam na tvrdo.
|
|
Re: malware
Od: 78569822365
|
Pridané:
10.4.2017 15:47
Microsoft System Center Endpoint Protection 4.10 (Predtým nazývaný Defender) sa už dosť zlepšil. Ale ešte v októbri 2016 boli jeho výsledky tristné (Defender). V teste Protection against 0-day malware attacks, inclusive of web and e-mail threats (Real-World Testing) dosiahol len 89% úspešnosť oproti priemeru konkurencie 98%. Aj keď porazil napríklad riešenie od AVG.
http://bit.ly/2oYwqN6
|
|
Skdjjjddb
Od: Gertrudo
|
Pridané:
9.4.2017 17:06
V podstate maju pravdu. Microsoft defender nanucuje.
Kazdopadne ked si mam vybrat tak zostanem nadalej pri defenderi. Nie nejako kvoli viere vo vacsiu bezpecnost, ale len kvoli tomu ze ma neotravuje ako to tak radi robia ine antiviry.
|
|
sloboda!
Od reg.: Zapredaný
|
Pridané:
9.4.2017 17:19
BSD, Linux a slobodu na vás všetkých! Takto nezodpovedne používať uzavretý soft od firmy s monopolným správaním. Phuj!
|
|
Re: sloboda!
Od: preceda
|
Pridané:
9.4.2017 17:29
Korapšn is d fret!
|
|
antivirus
Od: qwerty/z
|
Pridané:
9.4.2017 17:28
mam z toho neprijemny pocit ze obhajujum microsoft, no antivirus by mal byt priamo sucast operacneho systemu a nemalo by byt ani mozne aby ho dokazal nahradit nejaky iny antivirus
|
|
Re: antivirus
Od reg.: VWV .
|
Pridané:
9.4.2017 17:49
To by vsak bola cesta do pekla, pretze najst sposob, ako "oklamat" konkretne (jedno) antivirusove riesenie je vzdy najlahsie.
|
|
Re: antivirus
Od reg.: Lukáš Raynor Majer
|
Pridané:
9.4.2017 17:53
Skôr by mal byť napísaný tak aby antivírus nepotreboval. Windows je operačný systém, ktorý potrebuje antivírus najviac zo všetkých ostatných (macOS, Linuxové distribúcie, varianty BSD atd) a to s veľkým náskokom.
|
|
Re: antivirus
Od: janino123
|
Pridané:
9.4.2017 19:26
relevantný dôkaz?
|
|
Re: antivirus
Od: Plusschluss
|
Pridané:
9.4.2017 19:34
Bavíš sa s deckom...
|
|
Re: antivirus
Od: ja.
|
Pridané:
10.4.2017 12:18
Windows moc nemusim, ale potreba antivirusu je sposobena debilitou pouzivatelov, nie technickym riesenim OS. Na macOS, Linuxe, BSD, atd. antivirus nepotrebujes, lebo ich pouzivatelia nestahuju software z nahodnych webovych stranok, ani ked im tvrdia ze ich pocitac je zavireny a nech kliknu sem pre FREE! antivirus.
|
|
Re: antivirus
Od: 78569822365
|
Pridané:
10.4.2017 15:51
Nesúhlasím. Pretože napríklad vo firemnej sfére sa niektoré pracovné stanice chtiac nechtiac dostávajú do kontaktu z cudzími USB kľúčmi a súbormi a tam je kvalitné kompletné AV riešenie potrebné.
|
|
Defender
Od reg.: ericek111
|
Pridané:
9.4.2017 17:54
Tá paródia na antivírus sa mi zapína pri každom reboote (a niekedy aj sám od seba po chvíli)... Celý Windows je zlý vtip.
|
|
Kde to sme?
Od: Carreras
|
Pridané:
9.4.2017 18:17
Ma sa ist OpenVLC stazovat na Windows Media Player?
Ma sa ist Revo (Uninstaller) stazovat napr. na Programs and Features?
Ma sa ist Nuance stazovat na Speech Recognition?
Ma sa ist Notepad Plus stazovat na Notepad?
atd. atd.
Ako keby Mercedesu isiel nejaky OEM vyrobca radii diktovat, aby do svojich aut "nepretlacal" radia Mercedes, ale aby tam nechal prazdnu dieru a aby si vodic nainstaloval radio podla seba... Alebo pneumatiky alebo ja neviem co... Proste Mercedes sa rozhodne auto zostavit po svojom s konkretnym radiom atd. Co je na tom nekonkurencne?
|
|
Re: Kde to sme?
Od: Škoda Yebeti
|
Pridané:
9.4.2017 19:15
Ak by Windows Media Player zrusil po instalacii, tak ano.
Ak by Programs and Features dojebali Revo Uninstaller, tak ano.
...
To je tu jak s retardmi sa bavit.
|
|
Re: Kde to sme?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.4.2017 8:09
na prvu cast "ano" na mercedes... problem mercedesu je, ze zabera kolko? 10% trhu? aj menej.. no a existuje 28572 dalsich znaciek. Takze kludne si mozem vybrerat auto podla autoradii, aj tak maju vsetky automobilky rovnake kategorie. Takze najdem mazdu3 lebo ma najlepsie autoradio a kupim mazdu3. Aky windows si kupis, ked sa ti nepaci defender, ked existuje iba a len win10?
|
|
Re: Kde to sme?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.4.2017 8:11
ja by som ako trest nakazal MS zadarmo dat prava na predaj vsetkych predchadzajucich windows vsetkym kto o to prejavi zaujem. Tie spolocnosti by predavali napr. win7 a platili by MS za podporu. MS by si potom KUREVSKY musel rozmysliet co spravit aby ludia chceli ich win10, lebo by nezarobili ani gros.
|
|
Re: Kde to sme?
Od: Hmm
|
Pridané:
10.4.2017 13:13
A to je problem mrkvosoftu ze je na vyber len win 10???
Co ostatny nevydaju vlastny OS???
|
|
.....
Od: -...-
|
Pridané:
9.4.2017 18:18
git gud a neplacte na protimonopolnych ur och
|
|
ide o velkost
Od: babka z lazov
|
Pridané:
9.4.2017 18:28
Jedna velkost kondomu musi predsa stacit vsetkym, no nie :-)
|
|
Avast
Od: Avast
|
Pridané:
9.4.2017 18:31
Ja mám najlepšie skúsenosti s Avastom tu je link na stiahnutie na rok zdarma http://www.avast.com/get/cNPNlOZK
|
|
Re: Avast
Od: Prispievajte do diskusií ako
|
Pridané:
9.4.2017 19:51
Niekto objavil ceplu vodu
|
|
gender challenged
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
9.4.2017 20:01
Politicky korektne pohlavne vyzvanu.
|
|
Re: Avast
Od: Makovník
|
Pridané:
9.4.2017 20:01
Tu si na IT portáli, nie v na pokeci plnom puberťálnych trúbok. Každý má buď svoje riešenia alebo Linux, takže svojimi ďalekosiahlymi schopnosťami tu holt, nikoho neohúriš.
|
|
Re: Avast
Od: Avast
|
Pridané:
9.4.2017 20:08
Čítať vieš? Nikoho neohurujem píšem len vlastné skúsenosti nikoho nenútim do ničoho.
|
|
Re: Avast
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
9.4.2017 21:23
Presne tak. Keď už sú najlepšie minuté, so všetkými inými sú štatisticky priekazne výhodnejšie.
|
|
Re: Avast
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.4.2017 8:15
avast je najhorsi antivir na svete, a "teraz" jak kupili AVG bude este hrosi. Ked chces zadarmo, daj si aviru, a ked chces poriadny antivir, tak si kup nod.
|
|
Re: Avast
Od reg.: cylonsvk
|
Pridané:
10.4.2017 8:51
Ako už len Nemocnicu na Okraji Disku si budem kupovať... Ak už niečo, tak radšej Kaspersky. Nieže by som neveril slovenským produktom, ale proste neverím
|
|
Re: Avast
Od: mvd
|
Pridané:
10.4.2017 20:32
Ten slovensky produkt patri k svetovej spicke. A teraz sa nebavime o cislach predajnosti, ale o kvalite produktu ako takeho. Netreba odsudzovat vsetko slovenske, vznikaju tu aj kvalitne veci, za ktorymi stoja velmi sikovni ludia.
|
|
Re: Avast
Od: 78569822365
|
Pridané:
10.4.2017 16:08
Podľa av-test.org testu AV riešení dosiahol (10/2016) Avast Free AntiVirus 2016 veľmi dobré výsledky. V teste Protection against 0-day malware attacks, inclusive of web and e-mail threats (Real-World Testing)* (163 samples used) dosiahol 100% mieru detekcie, čo je nadpriemer (98%). Ochranné skóre mal 6.0/6.0. No negatívne ovplyvňoval výkon PC 3.5/6.0 (viac je lepšie). Ale to robil aj Eset Nod AV (4.0/6.0) a Windows Defender (4.5/6.0). Defender navyše zlyhal v tom najpodstatnejšom * (3.0./6.0)
|
|
Daň za...?
Od: jaaaaaaaaaaaaj
|
Pridané:
9.4.2017 21:01
Áno - nadrzovku sa natlačil.
Na drzovku sa po "Update" znova zapli nejaké "fičúry", o ktoré nestojím - aj nové. Zmenšila sa možnosť vypnúť tie "pridané hodnoty".
No k dobru Creators - je to podstatne svižnejšie, menej to zaťažuje procák atd.
|
|
Re: Daň za...?
Od: kolchoznik
|
Pridané:
10.4.2017 8:37
Kto si ich vypnut nevie, ten ich vypnut nepotrebuje...
|
|
Zase ten sprosty MS
Od: Sloniik
|
Pridané:
10.4.2017 8:54
To, ze si MS instaluje do svojho OS programy, ake chce, je uplne v poriadku. Problem ale nastava, ked aktivne potlaca programy ostatnych vyrobcov.
Antivirove riesenia vznikli ako reakcia na nepritomnost antivirovej ochrany v samotnom OS (Windows). Ked si ale MS zmyslel, ze pridu aj oni so svojim AV riesenim, tak nech. Ale uz nesmu potlacat, odstranovat ci znevyhodnovat ostatnych. A to je prave kamenom urazu.
Napr. Windows zapina Defendera a tym padom vypne predoslu DSA - Default Security Application, ak napr. pri starte OS neodpovie do velmi kratkej doby. Su tam aj dalsie podla mna prehnane podmienky, ktore treba kritizovat.
A nie to, ci je Defender predinstalovany.
|
|
Re: Zase ten sprosty MS
Od: 78569822365
|
Pridané:
10.4.2017 16:11
Presne tak.
|
|
Prispievajte
Od: mattti
|
Pridané:
10.4.2017 9:04
Nech ide do piče celý kaspersky.
|
|
Re: Prispievajte
Od: mvd
|
Pridané:
10.4.2017 20:34
Az po Vas.
|
|
Re: Prispievajte
Od: mattti
|
Pridané:
11.4.2017 9:52
Rád sa obetujem a ukážem mu cestu, a môžeš sa k nám pridať aj ty.
|
|
Takéto sa dačo deje?
Od: Kamikaze1
|
Pridané:
10.4.2017 17:27
Popravde denne robím s počítačmi a s W10 sa stretávam denne ale akosi som nepostrehol, žeby sa Defender prehnane tlačil do popredia. Na svojom pracovnom ntb mám Aviru a o Defenderi som na ňom ani raz nepočul. Doma antivírus nepoužívam resp zrejme Defender lebo mám W10. Toto je vec ktorá sa mi na defenderi páči, ani o ňom neviem.
|