|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ofajce
Od: Koumak
|
Pridané:
2.4.2017 11:34
S tou deklarovanou vydrzou na baterie je to skutocne zmatocne, osobne mi starucky DELL Latitude D520 vydrzal s originalnou bateriou este aj po 5 rokoch cca 3.5hod prace. Nova neoriginalna bateria uz vydrzi tak 2hod.
Po pripojeni pridavnej baterky (miesto DVDRW) som sa znovu dostal na cca 3.5hod...
Starucky HP Compaq nx9105 s neoriginalnou bateriou a o polku znizenym jasom vydrzal prve 2 roky aj 4 hod prace.
Ked si zoberiem, ze oba NTB maju klasicke katodove (CCFL) podsvietenie LCD, klasicke HDD, tiez DVDRW, a pazravejsie CPU, tak za tych viac ako 10r ten vyvoj prakticky nepokrocil v realnom stave, iba v tom papierovom...
|
|
Re: ofajce
Od: knjiCdo
|
Pridané:
2.4.2017 12:04
súhlasím. Moje staršie Lenovo E530 malo mať 8h a 3 roky si držalo výdrž pri bežnom používaní (hudba/internet/word) 7-7.5 hodiny. Pri pozeraní na youtube to už bolo väčšinou pod 7 ale to je myslím si stále dobré. Samozrejme keď som očakával, že budem potrebovať aby baterka vydržala na dlhšiu dobu, tak som porobil všetky potrebné úkony, povypínal zbytočné aplikácie, znížil jas, a prešiel na úsporný plán napájania, čo vypne aj hlúposti ako Aero...
|
|
Re: ofajce
Od: autobus
|
Pridané:
2.4.2017 18:06
alebo si kupis apple a nemusis vobec riesit co kolko zerie, lebo to fakt potiahne to co slubi. moj mbp ma 4 roky a potiahne 7-8h, okrem toho mam HP Folio G4 co dnes stoji tolko ako moj stary apple a nevydrzi viac ako 7. tak nieco mi to nesedi.
|
|
Re: ofajce
Od reg.: roob_
|
Pridané:
2.4.2017 18:56
daj specifikacie baterii a procesory ake maju oba a ti to potom vysvetlime, ked nevies co ti nesedi. Lebo so 75Wh bateriou by aj moj thinkpad isiel 10 hodin kludne, ale ma len 42...
|
|
Re: ofajce
Od: RIKK
|
Pridané:
3.4.2017 10:01
mas to zle, ta baterka je uplne nepodstatna, keby ti to pise apple, tak ti to vydrzi aj 10 hodin....
ja viem.... svet sa v kravske lajno obracia...
|
|
Re: ofajce
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
3.4.2017 0:28
Pozeranie Youtube videa nemusi byt priamy sposob urcenia vydrze. Procesory s iGPU alebo graficke karty s plnou podporou HW dekodovania H.264 su jasne vo vyhode. Pokial by to mal real-time dekodovat len CPU, vydrz by sla rapidne dolu.
|
|
Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: gertrudo
|
Pridané:
2.4.2017 11:54
Dajme tomu ze nikto sa nesnazi klamat, tak beriem ze dell, hp atd nedokazu presne povedat vydrz kedze maju xy verzi jedneho modelu a modelov maju tiez xy. Narozdiel do apple ktory ma par modelov, s par roznymi hw modifikaciami.
A este apple ma vlastny OS, ktory vedia nastavit na konkretny HW.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: ocomto
|
Pridané:
2.4.2017 18:53
O čom to tu píšeš?
Apple používa štandardný HW. Keď dáš do Macu Windows, vydrží ti tak isto ako OSX. Ale kľudne hajtujte Apple pre jeho akože predraženosť :)
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Gertrudo
|
Pridané:
2.4.2017 20:08
Ak si moj prispevok pochopil ako hate na apple tak zjavne by si mal navstivit psychologa.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako odhlásený užívateľ.
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
3.4.2017 4:49
A to plati aj pre ostatnych, alebo su specialisti expertom pridelovany individualne?
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: book
|
Pridané:
2.4.2017 21:23
To je samozrejme problem vyrobcu nie spotrebitela. 50% rozdiel nie je mozne nazvat ani zavadzanim. Jednostacne klamu zakaznikov. Vsetko ostatne su len vyhovorky.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: kekeket
|
Pridané:
3.4.2017 10:11
ti jebe, ze dovod preco nevedia odhadnut vydrz baterii je lebo maju vela modelov notebookov? Tak potom ukaz aspon jeden z tych modelov ktroy ma udajnu vydrz. Ziadny. Tak logicky mozu deklarovat o par hodin nizsiu vydrz aby to vseobecne pravdivo viac sedelo na tie modely.
|
|
technologia balsaja
Od: prdlajs
|
Pridané:
2.4.2017 12:03
Jasne ze Macy vydrzia dlho, lebo uz po par sekundach zhasinaju displej na minimalny jas, a po minute sa uplne vypina. Tym padom vypinaju hlavneho zruta energie a vydrzia dlho. Takze ziaden zazracny technologicky pokrok sa nekona, je to skor oj*b na uzivateloch. Ak na tom clovek nepotrebuje pracovat, tak OK, ale na pracu nepouzitelne. Je to tak ci tak rovnaky HW ako v ostatnych lepsich notebookoch, a zakony fyziky neokasle ani jablko nacapene na dekli.
|
|
Re: technologia balsaja
Od: mylankooo
|
Pridané:
2.4.2017 12:32
A do konca po par minutach notebook uspi kompletne, takze vydrzi aj mesiace :D ...wtf, to co je za argument, ze po minute tlmi jas? Nebodaj predpokladas, ze tie testy boli zalozene na necinnosti? :D
|
|
Re: technologia balsaja
Od reg.: RB_
|
Pridané:
2.4.2017 21:38
navyše podobné funkcie sa dajú nastaviť aj vo windowse na klasických notebookoch :D
|
|
Re: technologia balsaja
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
3.4.2017 0:32
Nie je to len tym. Aj Windows notebooky su od vyroby nastavene na silnu usporu, nie len jas displaya, ale povolene C a P stavy CPU, max vykon CPU, vypinanie USBciek, sietovky a pod ...
Mal som Macbook a na zaklade skusenosti mozem povedat, ze pouziva asi 3 rezimy spanku:
1. po uspati a naslednom prebrati napr. do 30 sekund je notebook prakticky ihned pouzitelny,
2. po dlhsom uspati radovo minut je spustenie pomalsie = hlbsi spanok,
3. po poldnovom spusteni je pravdepodobne v rezime hybernacie.
Vdaka tomu vydrzi ten notebook v rezime spanku mesiac, pricom windows notebook je standardne po tyzdni vyslahany a az po dosiahnuti kritickej urovne baterie sa hybernuje (ulozi obsah RAM na HDD).
|
|
Re: technologia balsaja
Od reg.: l1@p5
|
Pridané:
3.4.2017 9:51
Hlboky spanok a vydrz mesiac funguje aj na windows notebooku, nie je to nic, co by malo patent apple, je to vec hw.
Co je problem je, ze v niektorych pripadoch sa z hlbokeho spanku prebera vdaka nejakym sprostym eventom a potom je po tyzdni vyslahany. Riesil som to niekolkokrat na svojom NB, ale je to nestandardny stav , zapricinuje to viac veci, jedna z nich moze byt BIOS, potom su niektore eventy, ked su nastavene vo windows a este zopar dalsich. Problem je, ze u windows je to niekedy cierna magia, u Mac veci to vsetko zvykne fungovat ako ma. To je prave ta pridana hodnota Applackych mobilom a NB, event. PC. Ze clovek nemusi stravit mladost riesenim nejakych hovadin, ktore cloveku piju krv. Ale si za to aj dobre priplati.
|
|
Re: technologia balsaja
Od: kekeket
|
Pridané:
3.4.2017 10:16
ty si pouzival macbook akurat tak vo sne. To co sa picovinu si vypotil ze sa macbook kompletne vypne? Ja mam macbook zapnuty uz 2 mesiace mi ide bez restartu. Macbook ma najlepsi sleep mode aky kedy nejaky pocitac mal. Instantne zobudenie ako pri setrici obrazovky, ze clovek by si myslel ze bol len vypnuty displej... V tomto sleep mode sa velmi dobre setri baterka, a dostanes sa don ked zaklaplnes notebook. Ked ho otvoris aj o tyzden, tak mozes pokracovat presne v tom co si robil predtym, a cely cas nemusel byt na nabijacke.
|
|
Re: technologia balsaja
Od: Chupacabra
|
Pridané:
3.4.2017 20:32
Tak toto je tak trápny hejt na apple, že mu až robíš promo. Keby mi toto povedal nejaký chalanisko v Datarde na otázku prečo tie eple vydržia tak dlho, asi by som ho na mieste vysmial.
|
|
Re: technologia balsaja
Od reg.: andihowsen
|
Pridané:
4.4.2017 12:58
ked k tebe v Datarte pride nejaky chalanisko od praciek a zacne ti hovorit nieco okolo pc tak je to na smiech skoro vzdy
|
|
dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: _Buržuj
|
Pridané:
2.4.2017 12:10
Už praskajú nervičky sociálnym prípadom. Apple si nič platiť nemusí, výdrž je jednoducho vďaka vývoju na jeden HW jednoducho najlepšia. Vám nízkorozpočtovým by to ale vadiť nemalo, na tú odpoveď mailom Úradu práce stačí pár minút.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Neviem-
|
Pridané:
2.4.2017 12:20
Ty si tak vtipný, že by si mal mať vlastnú reláciu na markíze.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: sdfzxc
|
Pridané:
2.4.2017 12:37
Odpad program pre odpad televiziu. To sedi.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: _Buržuj
|
Pridané:
2.4.2017 12:47
Ešteže ti presunuli Vila na Hnojku, inak by si to nemal kde pozerať čo?
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Neviem-
|
Pridané:
2.4.2017 13:00
Nie zlatý môj. Ja som jeden z tých pózerov, ktorých tak strašne nemáš rád. Nemám TV. Ale ty si ho zaslúžiš, ty si bystrý chalan, ktorý vie, čo je v živote dôležité.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Neviem-
|
Pridané:
2.4.2017 14:12
Keď si predstavím, buržuj, ako si freneticky naklikávaš pluská a keď čo len na chvíľu necháš svojmu presilenému zápästiu odpočinúť, karma ti pred očami klesá do mínusu, ako keď sa hnedý bratranec vo víre pramenitej vody lúči s týmto svetom, slzy sa mi tisnú do očú. Očuješ?
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Babicka
|
Pridané:
2.4.2017 13:53
Zlatko moje, nie si nahodou jeden z tych suhajov ktory si kupia apple aby ukazali svetu aky su kuulovy a fesny?
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: _Buržuj
|
Pridané:
2.4.2017 14:01
Nie, ja ho mám na prácu. Tak ako ukazujú štatistiky stackoverflow je mac najoblúbenejší medzi vývojármi. Vidím to často vo svojom fachu. Kto tvrdí opak tak sa nepohybuje v IT prostredí.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Babicka
|
Pridané:
2.4.2017 14:18
Html nie je programovavi jazyk :D a mala som tiez mac a nikdy viac tu pomalu sunku
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: kekeket
|
Pridané:
3.4.2017 11:27
asi preto sa ti zdal pomaly lebo si si kupila mac zo second handu za 100 eur model z roku 2003. Toto raz urobila moja znama, a mi volala ze jej ide pomaly mac.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Babicka
|
Pridané:
2.4.2017 14:24
Vies mi linknut tu statistiku? Ja ju neviem najst
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Babicka
|
Pridané:
2.4.2017 14:29
Aha nasla som, vsak windoes ma vyssi podiel, len je rozdeleny na 3 verzie ty lolko :D
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: nl12345
|
Pridané:
2.4.2017 22:37
Tak Mac pouzivaju dizajneri, tym matematika nikdy nesla.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: martincc
|
Pridané:
3.4.2017 7:45
Keby som na MACu spustil nejaky vacsi excel subor tak sa rozpadne a ani numpad nema :-D to je stroj teda...ano pre HTML staci
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: kekeket
|
Pridané:
3.4.2017 11:30
pane ucetni fantozzi, Vam staci i lacne PC
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: nestoji za rec
|
Pridané:
3.4.2017 16:25
a mozno to bude mat spolocneho menovatela, kedze excel je z dielne MS...
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: babicka
|
Pridané:
2.4.2017 15:16
no uz som doma a viem si lepsie pozriet tie statistiky
Medzi platformami vyhrava windows/linux, osx je na piatom mieste.
V 2016 developer survey zase ked zratas windows platformu tak ma podiel 51.7% a osx 26.2%
Tak nechapem odial beriez ze to bola najoblubenejsia platforma na vyvoj.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: kekeket
|
Pridané:
3.4.2017 11:33
pozri si meetingy ludi z firiem ako facebook, google ze s akymi notebookmi chodia do zasadaciek. Pozri si videa alebo chod na konferencie nielen o web developmente, ze ake maju notebooky top prednasajuci. Elita ma vacsinou mac.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: kekeket
|
Pridané:
3.4.2017 11:35
aj Elon Musk pouziva Mac. Klikni si pre zvacsenie.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Hfjkmk
|
Pridané:
3.4.2017 15:31
Pozri si moderatorov v Telerane, atd. Bud si potrpia na "jednoduchu kvalitku" alebo zeby sponzorske dary? Radi predsa zakockuju vsetky znacky, ktore vopred nezaplatili.
Divim sa ze uz aj menej tych ludi stanuje noci pred apple stormi...
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: kekeket
|
Pridané:
3.4.2017 22:25
telerano mozes pozerat iba ty, duta hlava. A strc si do svojho windowsoveho desktopu aj PCI TV kartu ty sedlak.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Hfjkmk
|
Pridané:
4.4.2017 13:49
Nepisem, ze ho pozeram, len som vsimavy ty zadubena hlava. Ale inak davas k veci fakty ty blbecek :)
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: mufolon
|
Pridané:
2.4.2017 14:54
a co take vasa excelencia na tom tapkatku robia?
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
2.4.2017 15:24
Ej, ty papľuh! Panstvu neslobodno tak otázky pokladať, žeby im rozmýšľať trebalo. Len pekne rovno mocné odpovede navrhuvať:
A) Čosi dôležitô.
B) Voľačo nepostrádateľnô.
A,B) Tomu nerozumieš.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: China in her ass
|
Pridané:
2.4.2017 16:54
Že stackoverflow, to je kokooooot. To je jasne, pozeri majuci apple a kodujuci kalkulacky chodia castejsie na stack...
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: qwertyz
|
Pridané:
2.4.2017 17:42
na pisanie kokotin v nejakej neziskovej parazitarni ti staci aj lacak, ale chapem, ze za dane obcanov nasich alebo europskych sa jablka lahko nakupuju :)
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: chazar
|
Pridané:
2.4.2017 18:47
pozeranie porna nieje praca !
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: ten pán
|
Pridané:
2.4.2017 21:56
Štetku de maaaaaam?!!!
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: 78569822365
|
Pridané:
2.4.2017 22:12
Klamstvo.
Štatistiky pre rok 2016 (VIII. Desktop Operating System)
Mac OS X 26.2%
Windows 7 22.5%
Linux 21.7%
Windows 10 20.8%
Windows 8 8.4%
Windows XP 0.4%
Windows Vista 0.1%
http://stackoverflow.com/insights/survey/2016
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: 78569822365
|
Pridané:
2.4.2017 22:13
Takže
Mac: 26.2%
Windows: 52.2%
Linux: 21.7%
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
3.4.2017 7:27
Takže chápanie rozdielu medzi používaním a oblúbenosťou v štatistickom prehľade zrejme nie je uvádzané kvôli nedostatku odpovedí.
|
|
preco
Od: jalen ja
|
Pridané:
2.4.2017 12:30
Záhadne tam chyba vydrž surface
|
|
Produkty HP
Od: Lekno
|
Pridané:
2.4.2017 14:47
Mali sme v robote viacero produktov od HP. Multifunkcne laserove, tlaciarne, pracovne stanice (jedine bez problemov), elitebooky, probooky, envy booky, so vsetkym furt nejaky problem. Vrchol boli envy booky tie boli non stop v servise (nielen) kvoli pantom, proste smejdy. Presli sme na konkurencnu znacku NTB a sme spokojni.
|
|
Re: Produkty HP
Od: Neviem-
|
Pridané:
2.4.2017 15:00
My sme mali v práci zariadenia nemenovanej značky. Furt boli s nimi problémy. Tak sme prešli na konkurenčnú značku a odvtedy všekto funguje. Veľmi odporúčam.
|
|
Re: Produkty HP
Od: trololoman
|
Pridané:
2.4.2017 16:01
Aj my sme mali. Ale už nemáme.
|
|
Re: Produktor
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
2.4.2017 17:56
Aj my sme mali, ale rastieme spolu s vami.
|
|
Re: Produktor
Od: adolf kernel
|
Pridané:
2.4.2017 18:36
my sme uz dorastli a uz nam je vsetko pomale.... ale apple je najlepsi na ich tlaciarne a skenery nedam dopustit - maju bohovsku vydrz na baterie, lebo im to kapitalisticky mysli !
|
|
Re: Produkty HP
Od: 78569822365
|
Pridané:
2.4.2017 22:16
Ja používam konkurenčnú značku konkurenčnej značky k HP a som spokojný. Aj kolegovia používajú konkurenčné značky, aj keď nie všetci.
|
|
Re: Produkty HP
Od reg.: roob_
|
Pridané:
2.4.2017 19:05
ja som mal v byvalej robote 25 13" probookov, 4 15" a este zopar inych HPciek a za 5 rokov bol problem len s 1 probookom. Na dalsi pracovny den dosiel HPchlapik, vymenil konektor LAN, (kde boli ako sme zistili vykrivene kontakty - ktore sa same nevykrivia ;) ) a siel domov.
|
|
Winnetou konica
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
2.4.2017 20:16
Perfektné...
Asi sa u Teba zamestnám...
|
|
Re: Produkty HP
Od: 78569822365
|
Pridané:
2.4.2017 22:18
To je v pohode. Ja som raz omylom pokrivil pri montáži kontakty na procesore. Ale ohol som ich späť a po vložení do matičnej dosky všetko roky fungovalo. Aj keď to boli nervy.
|
|
Winnetou konica
Od: Hatatitla.
|
Pridané:
2.4.2017 22:21
To je genitálne.
Ty mi budeš čistiť topánky.
|
|
Re: Winnetou konica
Od: nemanja
|
Pridané:
2.4.2017 23:53
Mal by si sa radsej premenovat na Hatlanina, vdaka Tvojim fakt poucnym a k veci vyjadrujucim komentarom...
|
|
Re: Winnetou konica
Od: Hatamental:vyplach
|
Pridané:
3.4.2017 7:17
Neurazaj pana elektrikara
|
|
Re: Produkty HP
Od: Lenivo
|
Pridané:
2.4.2017 21:28
Najlepsie boli IBM Thinkpady (T)... pokial im teda po case neodisla grafika :).
|
|
Re: Produkty HP
Od reg.: shaggy
|
Pridané:
3.4.2017 8:11
Mal som T41 (Radeon grafika), T60, T61, T420 (stale mam) a nic im nebolo. I ked je pravda, ze zdielana grafika asi vacsinou neodchadza. Teraz mam Carbon X1 asi rok a tiez mu nic nie je (i ked vraj mali iste problemy - je to 2015 verzia).
Na tych vazne starsich zacal vrcat ventilator ale stacilo ho vymenit.
|
|
To je pekné
Od: Kamikaze1
|
Pridané:
2.4.2017 22:40
Moja skúsenosť s Macbookom je jedine s kolegovým Macom. On si kúpil asi 5 rokov dozadu Macbook air 13" a ako nový vydržal na batérii aj 12 hodín no pol roku si sťažoval, že už mu vydrží sotva 8 hodín.
Ale naďalej sa už taký drastický prepad kapacity nekonal keď teraz ma ten Macbook 5 rokov vydrží mu cca 3 hodiny.
|
|
Re: To je pekné
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.4.2017 0:31
klames. Air2012 ma 50Wh bateriu, takze by musel "pri beznej cinnosti" zrat 4W, co nezeru ani dnesne booky, nieto 5rokov stare s 3*** core_i
|
|
Re: To je pekné
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.4.2017 0:32
sam apple uvadza up to 7 hours
|
|
Re: To je pekné
Od: note[pad
|
Pridané:
3.4.2017 10:56
asi panovi k praci staci vypnuty jas a notepad na pisanie, office je uz moc zravy... toto sa dalo robit aj s velmi starymi notebookmi co by dnes mali cez 10 rokov, a v tej dobe sa uvadzala spotreba to vtedy zavratnych 3 hodiny. Vedelo sa takto setrne z toho notepadu vymackat i skoro 5h, ale samozrejme sa to neda nazvat beznym pracovanim/pouzivanim. Ale niektori to zjavne nerozlisuju. A tie sucasne casy uvadzane apple alebo kymkolvek inym su proste haluze daleko nad realnym pouzivanim...
|
|
Mb Air
Od: psv
|
Pridané:
3.4.2017 1:01
Zaujimave, Ja som tento tyzden menil na prave zmienovanom MB Air 13", 2012 novu bateriu po 4 rokoch. Stara mala 1150 cyklov a vydrzala pri beznom uzivani stale 1.5-2 hodky. Dnes 50Wh lacinka z eBayu vydrzala s dvoma cyklami 7.5h, max brightness.
|
|
vydrz bat.
Od: asdsdf
|
Pridané:
3.4.2017 8:12
Toto je dovod preco uprednostnujem desktop kde sa da. Predpokladam ze namerana vydrz bola na novych bookoch / bateriach. Pri starsich ide len o zlomok uvedenej vydrze.
|
|
Re: vydrz bat.
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
3.4.2017 8:46
Presne tak. V kazdej baterii sedi pidi vestica so sklenenou gulou a udrziava zodpovedajucu hodnotu Dirichletovej funkcie ostavajuceho casu vydrze predikciou na zaklade analyzy Big Data na kolacovych grafoch v exceli.
|
|
Re: vydrz bat.
Od reg.: akoze
|
Pridané:
3.4.2017 11:51
bud rad ze vestica a nie melisko. mal by si namiesto wifi mravce. a kozuch zo zavinaca by si si tlacil na tlaciarni.
|
|
Najviac
Od: 78569822365
|
Pridané:
3.4.2017 9:33
Myslel som, že najviac preháňa Žinčica (TM).
|