|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cecerus
Od reg.: cylonsvk
|
Pridané:
15.3.2017 20:54
Hlavne že sa tia procesory lacnejšie
|
|
Re: Cecerus
Od: czxcz
|
Pridané:
15.3.2017 20:55
ja nerozumela tvojmu jazyku ja smutna
|
|
Re: Cecerus
Od: debil_
|
Pridané:
15.3.2017 21:13
ty nebyt smutna, ty dostat procesor lacnejsie
|
|
Re: Cecerus
Od: kekeket
|
Pridané:
15.3.2017 23:08
ona byt itak smutna, lacne procesor zhadzovat sa vypoctom
|
|
Re: Cecerus
Od: čitateľ
|
Pridané:
15.3.2017 23:20
Umožňuje zamrznúť je ešte lepšie.
O pár rokov budieť písať ako retardami.
|
|
Re: Cecerus
Od: Aladin
|
Pridané:
15.3.2017 23:57
Stále zrozumitelnejšie ako výroky nášho kapitána.
|
|
Re: Cece
Od: privatizerska banda
|
Pridané:
17.3.2017 8:35
Ja mu rozumiem o čo mu ide.
Za ukradute peniaze si chce kúpiť moc,
Aby mal moc peňazí.
|
|
Re: Cecerus
Od: Lapos
|
Pridané:
15.3.2017 21:08
Jar jar , nikto ťa nemá rád
|
|
Re: Cecerus
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
15.3.2017 21:26
Prdlajs. Priekazne je to bic na benchmarkovacov.
|
|
Re: Cecerus
Od: JohnnyLM
|
Pridané:
15.3.2017 22:13
Za kvalitu sa platí. Intelu by sa toto nikdy nestalo.
|
|
Re: Cecerus
Od: _xxx
|
Pridané:
15.3.2017 22:59
mam rad intel, ale znie to skoro ako "pan boh by takuto vec nedopustili". intel mal zopar krat dost podobne faily - napr chybu pri floating-point aritmetike na pentiach, alebo nedavny fail s samo-odpalovacimi embed procesormi
|
|
Re: Cecerus
Od reg.: roob_
|
Pridané:
15.3.2017 23:39
prve core i + ddr3 ramy, s napatim ramy nad 1,65 sa odpalovali procaky...
|
|
Re: Cecerus
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
16.3.2017 8:13
Pravda, ale za chybu to neberiem.
Ked je v specifikacii napisane VOLTAGE: 1.5V (maximum 1.65V) tak to nie je chyba.
Zato Sata porty na chipsetoch 6-tej serie, LPC na konkretnych Atomoch to chyba je.
Zaujimave je, ze Intel mal na (tiez) 6-tej generacii Skylake procesoroch tiez chybu, ktora pri spusteni PRIME95 a (paradoxne) vypnuti podpory FMA3 (co znamena pouzitie AVX) pri konkretnej FFT velkosti, ktora sposobovala nahodne (nie spolahlive) zmrznutie stroja. Niekedy za minuty, niekedy za hodiny. Tiez sa vtedy riesil novy mikrokod.
|
|
Re: Cecerus
Od: Jemine
|
Pridané:
16.3.2017 22:42
Ale no! Nepreháňaj. Akurát v tvojej riti sa odpaľovali...
|
|
Re: Cecerus
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
16.3.2017 0:26
Na sandy doskach odchadzali porty napr.
|
|
Re: Cecerus
Od: unreal
|
Pridané:
16.3.2017 2:42
intel stvoril pan boh a pan boh by nedopustil aby intel zlyhal. Kto tvrdi opak je obycajny pohan, neznaboh a troll.
|
|
Re: Cecerus
Od: dzuraka
|
Pridané:
16.3.2017 8:54
gagaj, taraj a prdus
|
|
Re: Cecerus
Od: Nietak
|
Pridané:
16.3.2017 9:44
..."GALGAN"!!!
|
|
Re: Cecerus
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
16.3.2017 7:44
toto sa uz ani neda nazvat intel-idiot
|
|
Re: Cecerus
Od: asdsdf
|
Pridané:
16.3.2017 7:58
Intel setri na vyrobe (resp. mechanickom prevedeni) kazdy cent, nedavno som to tu pisal. Nekvalitna pasta pod IHS (pretaktovany Intel s kvalitnym odvodom tepla ma o 20°C menej) a co je este horsie - od Skylake serii tenky substrat (plosna doska) takze sa pod vacsim chladicom moze ohnut.
Vacsina AMD je letovana, pastovane boli len niektore APU (A6, A8, niektore A10) modely.
|
|
Re: Cecerus
Od: intel-man
|
Pridané:
16.3.2017 8:49
sorry, bejbe, ale do skodovky sa tiez nemontuju motory z lamba.
a preco tomu tak je?
lebo pre pouzitie mb-cky, ten md-ckarsky staci.
detto aj pre pastu - na to pouzitie bola dostacujuca...
|
|
Re: Cecerus
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
1.4.2017 22:46
Počuj, intel-hovnoman, prečo do nich Intel dáva hýbače (motory) ako do škodovky, ale predáva ich predražene ako lamborghini?!
Lebo presne o tom tu bola reč.
|
|
Re: Cecerus
Od reg.: kamaradzkosicrobihiphopcijeho
|
Pridané:
16.3.2017 8:58
pravda, ja mam 6700k s ninja 4 a teploty pod 100% zatazou ( ked mi bezia simulacie) su okolo 80°C a to mam MX4 pastu, stiahnute core voltage na mierne stiahnuty multiplier lebo inac som bol cez 90°C. Skrina Fractal R5.
|
|
Re: Cecerus
Od: intel-man
|
Pridané:
16.3.2017 9:10
aky mas chladic?
nh-d14, tekute striebro, cm haf... vcore 1.3, mierne postekleny, a tiez mam 80oC...
|
|
Re: Cecerus
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
16.3.2017 9:14
Priekazne zrejme obdobne korektne nasadeny.
|
|
Re: Cecerus
Od: awwda
|
Pridané:
16.3.2017 15:21
skratky ktoré mi nič nehovoria, to ako keby som čítal chorobopis :D
|
|
Re: Cecerus
Od: asdsdf
|
Pridané:
16.3.2017 9:23
Nuz tak tam ozaj pomoze len delid a prepastovanie, co je samozrejme riskantne a so stratou zaruky :(
|
|
Re: Cecerus
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.3.2017 18:57
v tej skrini musi dat ninja4 henten procesor pasivne wole. Bud to mas zle nasadene, alebo to zle meria. Chyt pasiv a ked ho udrzis v ruke, tak ma pod 60 stupnov => procesor nemoze mat 90. Alebo odyeb heatspreader a nasad to tam tak, lebo dementi v inteli pouzili zubnu pastu medzi procak a hspreader
|
|
Re: Cecerus
Od: intel-man
|
Pridané:
17.3.2017 5:33
nah, pise v "zatazi".
ked tomu vykuris prime alebo aida, ono to stupne dost vysoko. skor si myslim, ze jazdi na stocku.
|
|
Re: Cecerus
Od reg.: kamaradzkosicrobihiphopcijeho
|
Pridané:
17.3.2017 8:14
i 6700k nema stock chladic v baleni ;)
ninja je vlazna, meral som to mojim FLUKE a mala okolo 45°C. Senzory na CPU hlasili 80-87°C. Nasadeny zle nieje, zase nieje to moja prva zostava ;) Myslim ze teplota cipu je 80°C ale prechod na heatspreader je nahovno, taktiez mala plocha cipu tomu neprospieva.
k tej aide a prime, nepustam si to na kompe len z dlhej chvile. Niekto na PC aj pracuje ;)
|
|
Re: Cecerus
Od: stary banan
|
Pridané:
17.3.2017 12:11
fernet stock, bratku... ale jo, delid by tu pomohol...
minimalne by som si, vsak, skusil pozriet, ci je spravne zazrata pasta, pripadne zmenil ju na nejaky synteticky strieborny kokot...
|
|
Re: Cecerus
Od: Hanonym
|
Pridané:
19.3.2017 12:46
Prah bolesti človeka na teplotu je okolo 50 stupňov! Nie 60...
A ešte niečo, ak to dokašlal, nemusí sa na chladič dostávať všetko teplo z CPU.
A onak, nemyslím si, že by najväčší výrobca procesorov nevedel, ako ich odchladiť.
Na paste vôbec nezáleží(ale naozaj len minimálne) - kľudne si tam daj modrú indulonu.. Skôr na ľavých rukách ktoré majú mnohí čo majú dieru do zadku. A práve tí istí sú najväčší machri na PC.
|
|
Re: Cecerus
Od: Veles
|
Pridané:
16.3.2017 9:19
Zeby ironia
|
|
Ryzek
Od: rejdovy tanec
|
Pridané:
15.3.2017 21:05
Ryzek, ako sme si uz pri tomto nepodarku zvykli, je zase mimo. Radsej nech sa venuju vyrobe kvalitnych rýzkov.
|
|
Re: Ryzek
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
15.3.2017 22:09
Presne tak. Dokonca bez zhadzovania ani vobec nie je mozne o relevantnom konkurovani intelu uvazovat.
|
|
Re: Ryzek
Od: _xxx
|
Pridané:
15.3.2017 23:01
bez ryzeku by intel mal uplne na haku R&D a predaval by ti kazdy rok tie iste super drahe procesory.
|
|
Re: Ryzek
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
16.3.2017 7:45
another idiot
|
|
Re: Ryzek
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
16.3.2017 7:48
ako absolutne najcerstvejsie: pripomenme si funkcnu-nefunkcnu instrukcnu sadu TSX, ked s nou vysli prve intel procaky
|
|
Re: Ryzek
Od: syntaxerror01
|
Pridané:
16.3.2017 9:01
Poukazovanie na chyby konkurencie priekazne nielen že vôbec neznižuje závažnosť článkom opisovaného a možným errata riešiteľného problému, ale aj závažne znižuje dôveru v schopnosť konštruktívnej diskusie s poukazujúcim.
|
|
Re: Ryzek
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
16.3.2017 9:21
Konečne konštruktívny, zmysel nepostrádajúci, relevantný, príspevok.
|
|
auhoiuhou
Od: bt4w
|
Pridané:
16.3.2017 9:46
ako si iste vsimnes, nie je to reakcia na clanok, ale na idiotsky komentar pod nim
|
|
Re: Ryzek
Od: kely
|
Pridané:
17.3.2017 18:04
Si zaspal uprostred vety, alebo si len dement ?
|
|
Re: Ryzek
Od: ffdf
|
Pridané:
18.3.2017 21:04
Dement si akurát tak TY! /pretože dement nevie že je dement...nemá na to IQ/
|
|
Re: Ryzek
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
16.3.2017 7:52
http://www.dsl.sk/article.php?article=15952
da sa ist aj hlbsie do historie cez SandyB a dalej ..... a co stvarali pri Pentium4/PentiuIII ...... az do 1993/1994 a NEOPRAVITELNEHO bugu prvych Pentii
|
|
chyba
Od: mucha12
|
Pridané:
15.3.2017 22:11
Zatuhnutie systemu dochadza pri nepretaktovanych Ryzenoch
CPU dostava pri pretazeni FMA3 instrukciami asi malo energie
tak zamrzne.Treba to otestovat pri pretaktovanych Ryzenoch
tam mozno nezamrzne.
|
|
.....
Od: bludič
|
Pridané:
15.3.2017 22:21
Ono je vždy dobré nekupovať novinku hneď, ale počkať nejaký čas, kým sa odhalia a odstránia prípadné prúsery... Tiež som sa takto pred pár rokmi spálil s Intelom a teraz mám na doske nefunkčné všetky Sata2 :/
|
|
Re: .....
Od: loa_leroa
|
Pridané:
16.3.2017 7:07
tak to si idiot, pretoze vtedy sa tie dosky zadarmo vymienali, aj u nas
|
|
Re: .....
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
16.3.2017 8:14
Ako vraví kolega, dosky sa zadarmo vymieňali. Ja som takto dokonca upgradol na Z68 chipset (doplatil som si rozdiel) lebo pri vydaní ešte nebol, iba P68...
|
|
amd nikdy nic dobre a stabilne nevymyslelo
Od: daocetunk
|
Pridané:
15.3.2017 22:46
Rezeň nesklamal :D Tipoval som prehrievanie ale toto je lepšie :D
|
|
Re: amd nikdy nic dobre a stabilne nevymyslelo
Od: cvbfxbnfxg
|
Pridané:
16.3.2017 7:14
určité percento populácie má minimálne, no ešte dostatočné iq na naučenie rodného jazyka
|
|
Re: amd nikdy nic dobre a stabilne nevymyslelo
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
16.3.2017 7:48
dalsi idiot ... clovek by si nepomyslel kolko ich len moze byt
ako absolutne najcerstvejsie: pripomenme si funkcnu-nefunkcnu instrukcnu sadu TSX, ked s nou vysli prve intel procaky
|
|
Re: amd nikdy nic dobre a stabilne nevymyslelo
Od: prehistorik
|
Pridané:
17.3.2017 5:35
pjetro, ked si uz chceme pripominat, tak raub milenia - ukradnutie x86 technologie...
zvysok je nepodstatny.
|
|
Re: amd nikdy nic dobre a stabilne nevymyslelo
Od: zxcvbn
|
Pridané:
16.3.2017 9:32
Typoval si prehrievanie? Potom, co bolo dokazane, ze AMD letuje heatspreader?
Chalan, logicke uvazovanie asi u teba nema priestor. Uzi si tu tepelnu zuvacku v Inteloch.
|
|
Re: amd nikdy nic dobre a stabilne nevymyslelo
Od: stary banan
|
Pridané:
16.3.2017 16:31
to, ze si na mb100 nalepis kridlo este z teba formulu nespravi.
|
|
Re: amd nikdy nic dobre a stabilne nevymyslelo
Od: ffdf
|
Pridané:
18.3.2017 21:07
tYpovať môžeš tak nejaký výrobok..ostané sa tIpuje.,...truľo!
|
|
Ryzen
Od reg.: ugo111
|
Pridané:
15.3.2017 23:42
Furt tu pindate na AMD, ale vyrobil celkom slušný procesor, ktorý dokáže dosť slušne konkurovať Intelu. Je jasné, že Intelu sa toto nemôže stať keĎže už pekných pár rokov recykluje to čo sa mu podarilo a už iba zmenšujú proces nič iné. Dobre pridajú pár vecí, ktoré sú podľa nich super špica, ale v konečnom dôsledku nič moc pretože nikto ich nenúti prísť s niečim novým. O Ryzen procesoroch sa od začiatku hovorí, že prvé kusy budú mať problémy tak neviem o čom tu teraz rozprávate, že nevedia robiť procesory. Hovorí sa, že kto nič nerobí nič nepokazí podľa niektorých by to bolo asi najlepšie čo môže AMD urobiť a potom by sme nekupovali procesor za 1400€ ale za 14 000€ alebo aj viec keďže by nebola konkurencia.
|
|
Re: Ryzen
Od: xtcxtc
|
Pridané:
16.3.2017 0:02
Volakedy bola konkurencia vacsia Cyrix, IBM, SGS, ... a nezda sa mi, ze by boli cpu lacnejsie
|
|
Re: Ryzen
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
16.3.2017 0:09
Ideš porovnávať vtedajší IT trh so súčasným? To chce ozaj "špeciálne" uvažovanie.
|
|
Re: Ryzen
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
16.3.2017 8:20
No voľakedy stálo lacné PC vtedajších 50 000 SK... ešte stále sa ti zdajú súčasné PC drahé?
|
|
Re: Ryzen
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
16.3.2017 8:45
A)
porovnavat situaciu s cpu pred vyse 3 dekadami v fcul ????
ako bolo spomenute, to chce velmi vzlastne myslienkove pochody
a preco sa nedivis, ze nejakeho poriadneho konkuretna pre 10C20T to 1800 eurove hovado Ci7 6950X nevyraba aj tesla piestany alebo inych tisic garazovych firmiciek? preco v tesle skoncili pri 8080 a nesli na klony 8086, 80286, 80386, 80486 ...
preco ten cca tucet firiem co na planete ostali pred cca 1/4 storocim a vyrabajucich x86 cpu rozne klony, skoncili pri 80586 (aka pentium) a dalej ostali lider intel, druhe amd a privesok via, pricom via skoncila so svojou schppnostu vyrabat take cpu par rokov potom
tajomstvo je tu: ono vyrobit cpu s 20-50 tisic tranzistormi na niekolko mikrometrovej (niekolko 1000 nm) technologii je troska ine ako cpu so 4 ci 8 miliardami tranzistorov na 14 nm technologii
|
|
Re: Ryzen
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
16.3.2017 8:51
Presne tak. Porovnavat situaciu s uhorkami je relevantnejsie.
|
|
Re: Ryzen
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
16.3.2017 8:58
B)
co to drizdas? ako to myslis lacnejsie? realnu cenu alebo nominalnu cenu? nominalna sice mohla ostat rovnaka, napr. kupovat cpu za 300 € fcul, za 300 € pred 8 rokmi aj pred 17 rokmi (najnadupanejsi duron k7 ci slabsi athlon k7 ci PIII spod ruky) ... LENZE, LENZE a este raz LENZE 300 € = 9000 byvalych SKK fcul a pred 17 rokmi je TROSKA nieco ine, fcul je to 1/3 priemerneho platu v hospodarstve a vtedy to bol cely jeden priemerny plat v hospodarstve, t.j. realne cena bola vtedy 3x vyssia, lebo dnes na 300 € cpu musis robit 1/3 mesiaca a v roku 2000 to bol cely mesiac !!!!
a keby sme sli co i len kusok este 5 rokov dalej do minulosti do polovice 90tych rokov, priepast medzi realnymi cenami by bola katastrofalna, nie len 3-nasobna ale aj 10-15-NASOBNA !!!! Inak: dnes je slusny novy PC/notebook za mesacny plat, vtedy to bolo za ROCNY plat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Realna cena PC za posl. vyse 2 dekady klesla vyse 10-nasobne !!!! Nominalne ceny su ina vec ...
|
|
Re: Ryzen
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
16.3.2017 9:03
Presne tak. Bez vykricnikov poriadny hoax nemoze byt.
|
|
Re: Ryzen
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
16.3.2017 10:21
dalsi drizd, dovolene by malo byt len prispievanie rocnikom 79 a nizsie ... ktori si pamataju na ceny PC v rokoch 1996/1997/1998 a vedia si to vydelit vtedajsim priemernym platom uz len preto, lebo sa na tu dobu pamataju, ako aj preto, lebo sa v tej dobe rozkukavali po svojom/prvom/novom PC a nariekali kde zoberu 1-rocny plat na nove intel PC, 1/2 rocny plat na nove amd PC, alebo daju 15000 SKK coby 2-3 mesacny plat za nejaky stary PC
|
|
Ry: Rezyn
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
16.3.2017 10:31
Az po prvu ciarku je so sebareflexiou mozne bezvyhradne suhlasit.
|
|
Re: Ry: Rezyn
Od: čitateľ
|
Pridané:
16.3.2017 10:45
Presne tak, hodnotiť životnú úroveň cenou nejakého PC krámu priekazne nenaznačuje vysokú sebareflexiu.
|
|
Re: Ryzen
Od: stary banan
|
Pridané:
16.3.2017 11:01
rocny plat? zase nejeb kokotiny do vetra.
v '96 som mal 27k skk v cistom, a dostal som za to priemerny herny sunt. za dva mesacne platy som mal nadupanu masinu.
priemerne masiny sa pohybovali v 20k-40k cenovych hladinach, zalezalo na tom, ci si chcel aj napalovacku, resp. 3dfx kartu, pripadne ostatnej bizuterii :)
to mam aj teraz. za mesacny plat mam priemerne pc, za dva mam priemerneho pracanta...
priemerne masiny sa hybu okolo 1k-2k eur, "lepsie" pracovne zacinaju na 3k+
|
|
Re: Ryzen
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
16.3.2017 11:08
ty bulo pripeceny, deformovany, vadny, 27k skk v cistom JE VIAC AKO PRIEMERNA MESACNA MZDA V SUCASNOSTI !!!!!!!!!!
aj tvoj pojem PC pre normalneho cloveka je znacne zdeformovany, pretoze to nie je PC za +3K € a pre tvoju informaciu aj vtedy bolo mozne kupit drahsie PC, len ten nestal vtedajsi rocny priemerny plat, ale 3-4 rocny plat
to kde si mal pre krista boha 900 € netto = 1100 € brutto v 1996? si honil arabskemu princovi 3x denne? TY SA SPAMATAJ !!!!!!!!!
|
|
Re: Ryzen
Od: stary banan
|
Pridané:
16.3.2017 11:45
pjetro, mal si sa lepsie ucit a nemusel si vypisovat chujoviny po forach...
ps: zlievaren.
ps2: len pre zaujem, z akej skoly si vysiel? gymnazium alebo katolicka uni ruzomberok?
|
|
Re: Ryzen
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
16.3.2017 12:00
a dnes mate kolko? kedze v 1996 ste 5x prekracovali priemernu mesacnu mzdu, dnes mi to vychadza na 4500 mesacne ...
daj kontakt na vase personalne
|
|
Re: Ryzen
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
16.3.2017 12:14
Akurat ze poskytnutie kontaktu by vo vysledku priekazne bolo este zbytocnejsie ako tento prispevok a to uz je co povedat.
|
|
Re: Ryzen
Od: stary banan
|
Pridané:
16.3.2017 12:42
dakujem o zaujem, ale nesplnas zakladne poziadavky na pracu u nas.
ked sa naucis slusne spravat a doplnis si potrebne technicke vzdelanie, ozvi sa znova.
|
|
Re: Ryzen
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
16.3.2017 13:37
ok, vdaka ze nam tak krasne zvysujes priemernu mzdu
len tak dalej
|
|
Re: Ryzen
Od: stary banan
|
Pridané:
17.3.2017 5:37
za malo. dopln si vzdelanie, zmen pristup k ludom a mozes aj ty.
|
|
Re: Ryzen
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
17.3.2017 7:45
mne staci moj nadpriemer
|
|
Re: Ryzen
Od: stary banan
|
Pridané:
17.3.2017 12:16
ok, vdaka ze nam tak krasne zvysujes priemernu mzdu
len tak dalej
|
|
Re: Ryzen
Od reg.: ugo111
|
Pridané:
16.3.2017 11:58
Dobre lenže 27k si nikdy nemal mesačne v pokladničke jedine na začiatku keď ti prišli lebo treba poplatiť nájom, vodu, elektriku, jedlo, auto alebo MHD. Niečo si nechať na účte na horšie časy a hneď z 27k ti zostane max tak 3 až 4k takže na jeden nový pc v tej dobe si nešetril dva mesiace, ale rok a trošku. Čo sa týka boja AMD vs Intel nemusíte so mnou súhlasiť, ale keď sa AMD nedvihne tak za chvíľku tu nastane situácia ako v '90 rokoch, že na počítač budeš šetriť nie rok aj niečo, ale aj dva roky pretože cena bude tak vysoká. Ja chápem, že výroba je dosť drahá, ale neverím tomu, že je až taká drahá aby najvýkonnejší i7 stál 1800€ veď to sú dva mesačné platy v národnom hospodárstve a kde je ešte doska, RAM pamäte, disk, bedňa, grafika, monitor, klávesnica a myš. Dnes si Intel robí z ľudí dojné kravy lebo môže.
|
|
Re: Ryzen
Od: stary banan
|
Pridané:
16.3.2017 12:47
intel si praveze drzi ceny:
i3 - 1xx
i5 - 2xx
i7 - 3xx
e3 - 2xx-3xx
i7x je specificky trh pre specifickych zakaznikov, preto je aj vyssia cena - ak chces bleeding edge, tak si priplatis...
|
|
Re: Ryzen
Od: MegaKron
|
Pridané:
16.3.2017 21:25
blídink edž. Píš slovensky, voe.
|
|
Re: Ryzen
Od: kely
|
Pridané:
17.3.2017 18:29
To akože vážne? 1800e? Tak to su poriadni sráči. Ja som pred pár rokmi kupoval i7 za 300e a zdalo sa mi to strašne moc. Asi by som mal zas otvoriť noviny a mrknúť čo je nové
|
|
Re: Ryzen
Od: kely
|
Pridané:
17.3.2017 18:20
tak to si asi z inej planety hochu...
27k v 96? To si potom musel byť zlodejom, alebo premiérom :)
|
|
dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: _Buržuj
|
Pridané:
16.3.2017 0:14
Vždy keď vidím ako si niekto pochvaľuje svoje AMD tak si predstavím sídliskových kinder mafiánov ako stoja pri starej škodovici s dvoma prelepenými pásmi (čo má údajne evokovať športový voz) a rehocú sa na "debilkoch" čo si kupujú drahé auto. Pritom hltajú dúšky lacného piva z jednej ruky a kontrolujú výsledky zápasov na handroid telfóne v druhej ruke.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
16.3.2017 0:29
Alkohol za volant nepatri
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: Menovec
|
Pridané:
16.3.2017 8:41
Ani volant za alkohol...
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
16.3.2017 8:55
ale ved nepili za volantom. pili na parkovisku vedla auta a kedze volant je vnutri auta, tak to nebolo za volantom.
jedine ze by ho odmontovali.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: čitateľ
|
Pridané:
16.3.2017 10:48
Záleží z ktorej strany pozeráš.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: idetoajbezmena
|
Pridané:
16.3.2017 5:36
uz nikto v zivote nikdy nevyroby take auto ako bola skodovka, jednoduche spolahlive a pomerne lacne, do roku 2000 to este za nieco stalo aj vo vag ale predrazeny spotrebny tovar co sa robi dnes sa kvalitou teda porovnavat neda s tym co bolo vtedy
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: syntaxterrotXXX
|
Pridané:
16.3.2017 6:09
Presne tak. Žiaden človek nedokáže vyrobiť také auto človeku, ako dokáže vyrobiť len človek človeku.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: prpr
|
Pridané:
16.3.2017 6:49
to je dane len nam ludom.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: debilona
|
Pridané:
16.3.2017 9:49
najazdil si niekedy starou skodovkou 100 000km za rok bez poruchy?
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: fbsdg
|
Pridané:
16.3.2017 7:18
vieme, čo nám chceš naznačiť, ale spomienky na silné momenty z detstva zostávajú a určite si spomenieš na chvíľu, kedy ťa prvýkrát odviezol nejaký pazmrd na svojom drahom aute, ale najskôr to bolo tvoje vlastné.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: asdsdf
|
Pridané:
16.3.2017 8:27
S tymi drahymi autami (alebo inymi vyrobkami) maju do urcitej miery pravdu. Nie je ojedinele, ze lacnejsi produkt je lepsi ako drahsi. V dnesnej dobe sa uz neda verit nicomu a skoro vzdy kupujeme 'macku vo vreci' ci uz je to lacne alebo drahe.
|
|
Re: dnes má meniny Nový rok, Deň vzniku SR
Od: intel-man
|
Pridané:
16.3.2017 8:53
zeby to bolo tym, ze dnesne vyrobky sa skladaju z mnoho casti.
naroky na kvalitu stupaju, sprisnuju sa.
materialy detto - pouzivaju sa specialne materialy, o ktorych sa predtym ani nesnivalo...
ako priklad uvediem svetlomety hella - v skodovke si mal ziarovku, zrkadlo, sklo a objimku. vo svetlomete audi mas cca 300 dielov vratane kamier, gps...
vies si predtavit tu zmatkovitost, keby sa veci vyrabali 'starou' kvalitou?
|
|
No.. a?
Od: Menovec
|
Pridané:
16.3.2017 8:51
Už tu niekto dávno písal, že AMD by nemal vyrábať CPU...
|
|
Re: No.. a?
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
16.3.2017 9:00
Už tu niekto dávno písal že by si nemal prispievať týmito svojimi pičovinami na dsl Maniak.
|
|
Re: No.. a?
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
16.3.2017 9:16
intel-dementel-idiot, preslapy intelu (niektore aj sumar z tunajsich commentov):
- chyba a total fail v Atomoch rady C2000, tak radsej hned vydali radu C3000
- chyba v Skylake ktora pri spusteni PRIME95 a (paradoxne) vypnuti podpory FMA3 (co znamena pouzitie AVX) pri konkretnej FFT velkosti, ktora sposobovala nahodne (nie spolahlive) zmrznutie stroja. Niekedy za minuty, niekedy za hodiny
- chyba pri Skylake serii, kde bol o tretinu tensi substrat (plosna doska) CPU (vobec netusim o co tym c0c0tom v inteli islo, usetrit na "drevotrieske"?)
- chyba v Haswell aj Broadwell pri vyuzivani instr. sady TSX
- chyba pri Sandy Bridge, ked odpalovalo SATA porty na fosiach
- humusna zubna pasta sedivka co davaju pod IHS od cias Ivy Brigde
- chyba v prvych Core i7 pri nasadeni generacie DDR3, kedze DDR3 ma napatie 1,5 V, lenze to im ani len za obyvajnych okolnosti vobec nestacilo ze ano a ustanovil sa novy DDR3 "takmer-standard", alebo "intelovsky-standard" 1,65 V
|
|
Re: No.. a?
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
16.3.2017 9:30
Parada kamo! Ja som si precital par prispevkov a stupol mi tlak. Doma mam Intel a velmi dobre poznam aj AMD. Povazujem za uplne chore, ked si zaslepeny intelak mysli, ze intel je bezchybny. Intel ovce. Treba mat vzdy nadhlad a hlavne pri novych generaciach procesorov sa stava, ze nieco nebude fungovat kvoli sofwaru. Intel ovce nie a nie pochopit, ze cim sa lepsie dari AMD tym bude Intel lacnejsi a nuteny prist na trh s novinkami. Mne totiz nie je uplne jedno, ze dam za procesor 270 euro alebo 180, pripadne 500 alebo 399 (priklad). A casto sa aj na to zabuda, ze niektore chyby v procesoroch Intelu boli opravene i vdaka AMD. Jeden od druheho odkukavaju. Co by sa stalo keby AMD skrachovalo? Ani CPU ani Radeony. Vsetci by kupovali ultra drahe Intely a grafiku od NVIDIA, ktora v poslednej dobe tiez nema akurat najlepsie renome v spojitosti s klamanim zakaznikom.
|
|
Re: No.. a?
Od: stary banan
|
Pridané:
16.3.2017 11:30
toto tiez nie je celkom pravda.
ad cena - je tu ista, pomyslena, hranica, za ktoru ludia proste kupovat nebudu. tzn, keby dal intel cenu 1.000 eur za atom, tak ho nikto nekupi, nasledne, ak nikto nebude mat novy hw, neoplati sa mu ani upgrade sw, a cely priemysel ide do pice.
v prvom rade vyrobca hw, intel, v druhom rade nan zavisle odvetvie.
ad progress - ak nebudes vyrabat novinky, tak nikto nebude kupovat. vsetci ostanu pri starych pentiach... ty nebudes mat trzby, a pojdes do kytek...
co by sa stalo, keby krachlo amd?
nastane idealny stav:
patenty prejdu cine - thatic,
zvysok firmy odkupi apple, samsung, tsmc...
budu prostriedky na r&d a konecne sa svet posunie dalej, lebo x86 stoji hlavne kvoli amd...
|
|
Re: No.. a?
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
16.3.2017 13:49
Evidentne asi nechapes ako funguje monopol. Sam si diktuje ceny, sam si diktuje co a kedy vylepsit a nemusi to vonkoncom byt rovnake temto ako ked mas konkurenciu. Ak si jediny na trhu a vies, ze zakaznik nema na vyber, tak predaje budu i tak. Bavime sa o cenach v rozdieloch od 50 do 250 eur. Trhu nikdy neprospieva monopolne chovanie sa firmy a na to je uz par prikladov v historii. AMD zohrava velmi dolezitu ulohu v segmente PC CPU. Povazovat rozpredaj pantentov AMD za idealny stav je uplne zvratene. Na vsetko by doplatil koncovy zakaznik. Patenty nie su vsetko, patent ti nevyrobi procesor. Su to ludia, ktori za tym stoja. AMD nestoji za stagnaciou trhu X86, ale prave Intel, lebo nebol dovod vylepsovat ak maju technologicky naskok! Pozri si medzigeneracne rozdiely vo vykonoch CPU, porovnaj vykon IPC a vidis, kto sa snazi. Intel narozdiel od AMD naleje do novych CPU 20 miliard dolacov a potom si to zaplatit. AMD to spravi za 3 miliardy a takmer vykonom dobehnu intel.
|
|
Re: No.. a?
Od: Menovec
|
Pridané:
16.3.2017 13:55
Ej motáš bratku, motáš...
|
|
Re: No.. a?
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
16.3.2017 13:56
Ale nemotá nemotá. Len idiot (čo sa viac krát potvrdilo že si) si môže myslieť že monopol je prospešný. Takúto kokotinu môže trepnúť len totálny ekonomický analfabet.
|
|
Re: No.. d
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
16.3.2017 14:08
Co je evidentne vznikom dalsieho mozgu az pri dostatocne priekaznom vyuzivani jedneho.
|
|
Re: No.. d
Od: zizi
|
Pridané:
17.3.2017 18:48
Čo to meleš?
Pre last dementa a menovca :
Kam pôjdete po škôlke? Vráťte sa až vyrastiete, toto nie je pre deti
|
|
Re: No.. a?
Od: stary banan
|
Pridané:
16.3.2017 15:28
a ako teda funguje monopol?
uved nejaky pripad nadnarodneho monopolu (napr. monsato) a ako za poslednych x-rokov nasobne zvysuje ceny...
|
|
Re: No.. a?
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
16.3.2017 17:54
Pocul si o monopole Quanta Computer? Vyraba cez tretinu svetovej produkcie notebookov. Spolocnost udava svoje ceny a klienti platia. A nie hociaki: Apple, Dell, Sony, HP,Toshiba... Aj kvoli nej stoja tieto notebooky kolko stoja.
I samotny Intel dostal pokutu za monopolne spravanie sa na trhu. Microsoft si pozri co stoji OS a co dostanes :) Google, Facebook, Amazon...z inej branze ABinBEV, Monsanto, Unilever, Luxottica...
Vsetci nejakym sposobom ovladaju svet a nicia zdrave konkurencne prostredie. Mensie firmy nemaju sancu.
|
|
Re: No.. a?
Od: last hero
|
Pridané:
17.3.2017 5:53
quanta je len vyrobca, jeden z mnohych, ktory ma maximalne tretinovy podiel z trhu. monopol? asi tazko.
to, ze si vyrobna firma diktuje ceny? to robi kazdy - od krcmara az po prostitutku. klienti platia, biznis ide.
intel dostal pokutu, lebo bol dobry. amd malo vzdy na picu povest - napicu materialy, lacaky, ziadna q-kontrola... ostalo do teraz - ojebavaju zakaznikov, menia znacenie (sa cudujem, ze neznacili svoje 8+8 zen7 jadra ako 16)
zvysok - stale nevidim x-nasobny narast cien. pixla kukurice ma 10 eur nestoji, slnecne okuliare mam aj do 10 eur...
skus menej citat cracked a podobne sracky, k?
|
|
Re: No.. a?
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
16.3.2017 17:56
...este dodam, ze keby fosilne paliva boli len od jedneho a pohonne latky tiez od toho isteho, tak sme riadne v kasi. Dnes by si tankoval plnu nadrz za 400 EUR!
|
|
Re: No.. a?
Od: Jemine
|
Pridané:
16.3.2017 22:44
Zas ďalší debo, čo si nedovidí po konec nosa. Nie neboj, nebolo.
|
|
Re: No.. a?
Od: all the dots
|
Pridané:
17.3.2017 7:06
vladne trhova ekonomika.
ak by bola plna nadrz za 400 a odvetvie mrte ziskove, zacali by vznikat nove spolocnosti. a to nie len v tomto, ale aj v pribuzdnych odvetviach.
co v konecnom dosledku znamena, ze by sme, s velkou pravdepodobnostou, jazdili na solar alebo jadro.
|
|
Re: No.. a?
Od: asdsdf
|
Pridané:
16.3.2017 9:45
Parada. Toto by som lepil na tie Intel skatule podobne ako davaju obrazky rakoviny pluc na cigarety.
|
|
Re: No.. a?
Od: Menovec
|
Pridané:
16.3.2017 13:33
Na škatulu si daj nohavičky.
|
|
Re: No.. a?
Od: asdsdf
|
Pridané:
16.3.2017 10:47
K tomu tenkemu substratu - to je nova, vylepsena forma kurvítka. Spravit na vyrobku taku vadu / poddimenzovanie, aby sam spotrebitel vyrobok nedopatrenim poskodil. Pri reklamacii sa mozu odvolat na to, ze si to spotrebitel sam poskodil.
To iste plati aj pre tie tablety Samsung, ktore sa dali poskodit zasunutim pera naopak.
|
|
Re: No.. a?
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
16.3.2017 9:16
a to vsetko len za posl. 8 rokov !!!!!!!!!!! nechci vediet kolko by sa toho naslo za 1/4 storocia od vydania prvych pentii v 1993 a ich legendarneho bugu
|
|
Re: No.. a?
Od: Menovec
|
Pridané:
16.3.2017 10:02
Nepreháňaj. Ty si bezchybný, ale neurob pri miliarde súčiastok žiadnu chybičku!
|
|
Re: No.. a?
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
16.3.2017 10:06
Ach ty pokrytec. AMD spraví chybu v procesore a už by podla teba nemalo vyrábať procesory. Intel spraví chybu v procesore a je to v poriadku lebo neurob pri miliarde súčiastok žiadnu chybičku!
Že sa nepogrcáš pri pohlade do zrkadla...
|
|
Re: No.. a?
Od: fajnsmeker
|
Pridané:
16.3.2017 10:55
V dobách diernych štítkov znamenalo urobiť chybu obrovský problém a zdržanie a preto sa to poriadne kontrolovalo. Dnes je jednoduchšie napraviť chybu. Chyby boli aj vtedy aj dnes. Ale ľudia boli naučený ich tak často nerobiť a obor PC bol doménou vysokointeligentných ľudí. Dnes už aj búchači kódu vedia niečo zlepiť a vydať.
|
|
Re: No.. a?
Od: asdsdf
|
Pridané:
16.3.2017 13:03
Ale dnes je vzhladom na rozsirenost IT potrebnych vyvojarov (resp. ludi v obore) asi 10* viac ako kedysi. Takze okrem vysoko inteligentnych ludi sa tomu venuju aj lepiči kódu
|
|
Re: No.. a?
Od: Zadejte vaše jméno
|
Pridané:
16.3.2017 14:41
Budou a jsou potrebni omnoho vice lidi v IT. Ale budou to jine profese jako jsou vacsinou v soucasnosti.
|
|
Re: No.. a?
Od: Menovec
|
Pridané:
16.3.2017 12:18
Netrep. Veď ty ani na meno prispievateľa nedovidíš.
|
|
Re: No.. a?
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
16.3.2017 12:21
No samozrejme Maniak.
|
|
Re: No.. a?
Od: Menovec
|
Pridané:
16.3.2017 13:34
Už ti načisto drbe s tým maniakom!
|
|
Re: No.. a?
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
16.3.2017 13:40
No samozrejme. Na chlp rovnaké vetné skladby a rovnaké prijebané nápady a názory tu máš len ty maniak môžeš sa schovávať za tisíc nickov a ludia budú vedieť že si to ty.
A dávaj pozor aby ti nerupla cievka Maniak.
|
|
Re: No.. a?
Od: Menovec
|
Pridané:
16.3.2017 13:55
???
Aký si jednoduchý trtko, že?
|
|
Re: No.. a?
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
16.3.2017 13:57
Prosím ťa zavolaj na sestričku nech ti konečne donesie tie prášky a odpojí ťa od internetu. Ty jednoduchý trtko.
|
|
update bios
Od: asdsdf
|
Pridané:
16.3.2017 11:29
Este k tym aktualizaciam BIOSu / mikrokodu - neodporucaju sa, pokial vsetko funguje ako ma. Obvykle to prinesie viac skody ako osohu. U mna sa problem zatial neprejavil, takze neriesim.
|
|
fakticka poznamka
Od: ____
|
Pridané:
16.3.2017 14:45
dnes sa pouziva UEFI a nie BIOS
|
|
Re: fakticka poznamka
Od: Jemine
|
Pridané:
16.3.2017 22:45
A to akože nie je BIOS???
Ty motadlo...
|