neprihlásený
|
Piatok, 22. novembra 2024, dnes má meniny Cecília |
|
Nový Star Trek seriál konečne pozná kapitána
Značky:
sci-fiTVseriály
DSL.sk, 8.3.2017
|
|
Predstaviteľ kapitána lode Discovery z nového očakávaného seriálu Star Trek: Discovery z legendárnej série Star Trek je konečne známy po viac ako roku od ohlásenia seriálu.
Bude ním podľa oznámenia televízie CBS vyrábajúcej seriál anglický herec Jason Isaacs.
Isaacs bude hrať kapitána Lorcu, už podľa skoršieho oznámenia televízie ale prvýkrát v histórii Star Trek seriálov nebude kapitán hlavným hrdinom. Tým bude poručíčka, ktorú bude stvárňovať Sonequa Martin-Greenová známa ako predstaviteľka postavy Sashi Williamsovej zo seriálu The Walking Dead.
Seriál zachytávajúci misiu lode U.S.S. Discovery bude prvým Star Trek seriálom po 12-ročnej prestávke po ukončení vysielania Star Trek: Enterprise v roku 2005. V USA bude okrem úvodnej časti seriál dostupný cez digitálnu internetovú službu CBS All Access. V ostatných krajinách vrátane Slovenska bude zase dostupný cez Netflix a to do 24 hodín od premiéry.
Jason Isaacs, kliknite pre zväčšenie (foto: DoD News, licencia: CC BY 2.0)
Termín uvedenia seriálu bol ale už viackrát odložený. Najskôr mal mať premiéru v januári tohto roka, tá sa posunula najskôr na máj, následne na ďalší presne nešpecifikovaný termín a minulý týždeň televízia avizovala očakávanú premiéru pravdepodobne na prelome konca leta a začiatku jesene.
Podľa skôr avizovaných informácií sa seriál nebude skladať z nezávislých epizód ale bude mať dlhšiu kontinuálnu dejovú líniu. Zároveň každá časť bude ale ukončená, pričom v takomto režime bude prvých trinásť dielov.
Dej sa bude odohrávať v období desať rokov pred érou kapitána Kirka zachytenou v originálnom seriáli.
Okrem Isaacsa a hlavnej hrdinky je známych aj viacero ďalších hercov, ktorí budú v seriáli účinkovať. Podľa Deadline v ňom budú hrať aj James Frain, Terry Serpico, Maulik Pancholy, Sam Vartholomeos, Doug Jones, Anthony Rapp, Michelle Yeoh, Chris Obi, Shazad Latif a Mary Chieffo.
Najnovšie články:
Diskusia:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nemá plešku
Od: Cpt. Obvious
|
Pridané:
8.3.2017 15:56
Nemá plešinu, to sa neráta.
|
|
Re: nemá plešku
Od: koumak
|
Pridané:
8.3.2017 16:07
neboj, dokial vsetky diely dotocia, uz ju mat bude ;-)
|
|
Re: nemá plešku
Od: party
|
Pridané:
9.3.2017 8:12
wow, že Michelle Yeoh, dúfam, že tam niekoho pekne vymláti :D
|
|
dnes sa vo filmoch bijú iba mužatky.
Od: a lesby
|
Pridané:
9.3.2017 11:11
Nieje dostatočne emancipovana žena, takže nemôže.
|
|
kapitan...
Od: ktooosoom
|
Pridané:
8.3.2017 16:05
kapitana uz dlho pozname
|
|
Re: kapitan...
Od reg.: roob_
|
Pridané:
8.3.2017 16:12
danko bude hrat v startreku?
|
|
Re: kapitan...
Od: hmm.
|
Pridané:
8.3.2017 16:59
A potom že Slovensko v ničom nevyniká a nie je svetové. My sme kapitána mali ešte skôr ako s tým prišiel nový Star Trek.
|
|
Zlaty Linux :-)
Od: SW guru oriešky
|
Pridané:
8.3.2017 16:33
... a je to náš kapičán Granko !!!
|
|
Re: Zlaty Linux :-)
Od: nojaumrem
|
Pridané:
8.3.2017 19:42
Ziaden ipad nenahradi obycajnu knizku, nikdy, to znamena aj to nie je cesta. Viete ako citate knihu na ipade ako ako citate tlacenu knihu. Ale aj tak najlepsie je ze ja si to uzivam, ja sa citim dobre :D
|
|
Re: Zlaty Linux :-)
Od: 'PPQ'
|
Pridané:
8.3.2017 20:13
ziadny ipad nedokaze dat cloveku tolko knihy, ako len clovek cloveku.
|
|
Re: Zlaty Linux :-)
Od: MaloSaKradne
|
Pridané:
8.3.2017 20:54
Ziaden ipad nedokaze dat tolko lasky ipadovi, ako dokaze dat len ipad ipadovi... Ale ziaden iny ipad nedokaze rozdat tolko zla, ponizenia a urazok, inemu, je to dane len nam ipadom...
|
|
Preco prave Star Trek?
Od: StarTrekFan
|
Pridané:
8.3.2017 17:41
Preco sa na DSL pise stale iba o Star Treku?
|
|
Re: Preco prave Star Trek?
Od: RIKK
|
Pridané:
8.3.2017 18:55
Este aj o civilizacii
|
|
Re: Preco prave Star Trek?
Od: trololoman
|
Pridané:
8.3.2017 18:59
pretoze Star Trek mame radi
|
|
Re: Preco prave Star Trek?
Od: MaN144
|
Pridané:
8.3.2017 19:21
Mali sme radi.
|
|
Re: Preco prave Star Trek?
Od: muhahaaaa
|
Pridané:
8.3.2017 20:46
budeme mat radi
|
|
Re: Preco prave Star Trek?
Od: MaloSaKradne
|
Pridané:
8.3.2017 20:54
zapor: nebudeme mat radi...
|
|
Re: Preco prave Star Trek?
Od: Kapitan Granko
|
Pridané:
8.3.2017 20:55
zosilneny zapor: a just nebudeme mat radi...
|
|
Re: Preco prave Star Trek?
Od: quix_
|
Pridané:
9.3.2017 8:34
nebol to 'zesilneny' zapor?
|
|
Re: Preco prave Star Trek?
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
9.3.2017 8:46
zosilneny zapor s pred-minulym pricastim pred-trpnym podmienovacim:
a kiez ze by sme just neboli byvavali nemali mat radi...
|
|
Re: Preco prave Star Trek?
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
9.3.2017 8:49
evidentne si odignoroval clanky o hviezdnych vojnach
http://www.dsl.sk/article.php?article=19329
http://www.dsl.sk/article.php?article=18185
http://www.dsl.sk/article.php?article=17977
http://www.dsl.sk/article.php?article=17944
http://www.dsl.sk/article.php?article=17854
http://www.dsl.sk/article.php?article=17600
|
|
Star wreck
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
8.3.2017 17:46
Myslim, ze takymto tempom bude skor hotovy novy Star Wreck :D
|
|
tie tváre
Od: omen
|
Pridané:
8.3.2017 18:35
S tých hlavných predstaviteľov priam srší inteligencia. V ďalšej sérii, v rámci politickej korektnosti tvorcovia odhalia že prvý kontakt s Vukáncami neurobili američania ale Papuánci ktorý Vulkáncom ukázali smer do najvyspelejšej časti sveta.
|
|
Re: tie tváre
Od: EHHHH
|
Pridané:
8.3.2017 23:07
Tiez nemma rad tuto nasYlu pretlacanu rasisticku gender politicku korektnost
|
|
Kolutit
Od: Omen
|
Pridané:
8.3.2017 19:22
Ideova linia je dodrzana, novodoby biely muz musi byt podriadeny zene, menej schopny, najlepsie neschopny trulo. Vynimkou je ak je gay alebo prislusnik isteho etnika ktoremu sa v historii najviac ublizilo, resp. ktore si o sebe mysli ze je vyvolene somedzi ostatnych. Vtedy je biely muz uspesny. Dalsi prototyp uspesneho muza stvarneneho v novodobej kinematografii je uz len kazdy iny farebny muz, ten uz gay nemusi byt, ten uz moze byt v rovnocennom postaveni k zene, ak je vyslovne ciernej pleti, predpoklada sa nadradenost.
|
|
Re: Kolutit
Od: LytaRyta
|
Pridané:
8.3.2017 19:36
presne tak,
nj, však na tieto nové, EURO-multi-kulti seriály a dalšíe veldiela, filmy, aby som si vzal lavór, kýbel, na "zvracejicí-smajlik:
..na tie grcky
sa aj velmi, kus divím, že ješte (se neodhodlali, dát tam jako Cpt. nejakú tú islamo-negro-opicu..
fuj
(alejo, jen aby sa im potom vošli do zýberů, do formátů 35, - / 70 mm filmů tie ich vyše polmetrové, negerské, orangutanské..
v den, kedy to začnú vysielat, a uvedú tento seriál, vyšmarím, VYHODIM celú telku, von oknom! !! :< :( :[ :[(
:\ :<(
tfuj,
schwainerai,
toto všetjko
|
|
Re: Kolutit
Od: fin1
|
Pridané:
8.3.2017 19:57
...congo bongo tito vito ...
|
|
Re: Kolutit
Od: party
|
Pridané:
9.3.2017 8:26
náhodou si viem toho kapitána predstaviť ako inteligetného záporáka. zrejme bude chcieť zničiť klingonov a tá poručíčka ho preto zosadí a uväzní. nebude však vedieť ako riadiť celú loď tak aby boli všetci šťastní, tak bude musieť chodiť za ním do cely a brať od neho rady. zatiaľ čo on bude plánovať prevzatie lode späť.
|
|
Re: Kolutit
Od: fajnsmeker
|
Pridané:
9.3.2017 8:53
Co tak degradacia porucicky na obycajneho vojaka za vzburu a neuposluchnutie rozkazu, ktory bude v rozpore s Primarnou direktivou, ktoru kvoli nej zavedu. Ale aby to nebolo malo, tak sa nasledne z takto postihnutej planety prida do flotily nejaky exot.
Nasledne kapitana degraduju tiez, ale zachrani porucicke zivot a za odmenu ich povysia oboch. Pribeh by si nieco mohol vziat z filmu s Denzelom Washingtonom s nazvom Karminovy priliv o vzbure na ponorke.
|
|
Re: Kolutit
Od: G vývod
|
Pridané:
8.3.2017 20:51
Aha ho, rasistický kokotko. Ty si musel riadne zúriť, keď lidl dal čierneho do letáku.
|
|
Re: Kolutit
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
8.3.2017 20:59
Aha ho, neomarxistický kokotko. Ty si musel riadne honiť, keď lidl dal čierneho do letáku.
|
|
Re: Kolutit
Od: neviditelna ruka trhu
|
Pridané:
9.3.2017 3:53
Kde sa dvaja kolektivisti hádajú pravičiar zvíťazí.
|
|
Re: Kolutit
Od: jalala
|
Pridané:
9.3.2017 8:11
dobry den prajem, ja si myslim, ze tuto napatu situaciu medzi dvoma panmi vyssie pomoze upokojit, ked vytlacime letak Lidl s ciernym, avsak pozadie letaku bude cierne a cierneho poprosime aby mal zatvorene oci a dlane mal smerom k sebe
|
|
o jedálníčků a vůbec zaopatrení v humánistick.basách
Od: chovatel 3dôg v garsonke,11.etaj
|
Pridané:
8.3.2017 19:55
"..V liberecké věznici mají odsouzení přes den k dispozici praktického lékaře, zubaře, psychiatričku a rentgenologa. Na složitější zákroky jsou převáženi do specializovaných zdravotnických zařízení..."
..a to som ješte, už dávnejšie nekde (asi na idnes) četl v nejaké reportáýi z basy ukázků takého ich bežného jedálneho lístka..
mnam :(
napr. hovedzí plátky s knedlíkmi, rajčinovou omáčkou, abo sviečková,
abo nejaké rezne, maská s broskvou,
apod.
mno fakt, také menů, meníčko, jaké majú tí drbani, basmani, také som nemal, nevidel ani na svadbe (ovšem, ne mojej, ovšemže, ja som jen chudák, troska socka :( :/ )
tuším napr. aj tu :
http://zpravy.idnes.cz/ diskuse.aspx?iddiskuse= A160721_2260954_domaci_jav
nj, kolko tak dajú za "rozbití výlohy cihlou ?
(nj, úplne klasicky, jako to robili už za "I.Republiky.." )
vyjde mi to na zimu, celú zimu ?
sa aspon zohrejem, najem.. :p :/
|
|
Re: o jedálníčků a vůbec zaopatrení v humánistick.basách
Od reg.: roob_
|
Pridané:
8.3.2017 21:20
dilino! teraz som vyhladol, vrrrrrrr!!!
|
|
Cpt.Classic
Od: LytaRyta
|
Pridané:
8.3.2017 19:59
btw. ten herec vybratý na tú rolu kapitána, vyzerá jako vedúci, - predavač malej drogérie, /abo papiernictva, zelovoca na malomeste, ne kapitán nejakej *USS..
|
|
Re: Cpt.Classic
Od: 33jkl33
|
Pridané:
8.3.2017 20:52
Vypadá tak ako potrebuje vypadať. Tomuto to ide celkom dobre. Dobrý herec. Dobrý výber.
|
|
Re: Cpt.Classic
Od: LytaRyta
|
Pridané:
8.3.2017 21:24
do role kapitána mali skor vybrat už z 2 osvedčeních - bud toho, co už hrál captaina v seriály Eneterprise (2004-6)
abo, nejlíp, tohto kapitána, battleship-u Excalibur, z B5 :
"Gary Cole as Captain Matthew Gideon: captain of the Excalibur"
..ale ten sa už neomarxistům fakt nehodí, lebo je úplný, presný opak toho, co požaduje ich..masírka, ich zvrátená propaganda..
|
|
Re: Cpt.Classic
Od: ajajaj
|
Pridané:
8.3.2017 21:53
potrebovali zabit Archera aj s Enterprise :-(
|
|
kapitan
Od: limki
|
Pridané:
8.3.2017 21:05
mam taky pocit ze sa tento kapitan objavi este pocas intra v cervenom tricku
|
|
Re: kapitan
Od: party
|
Pridané:
9.3.2017 8:29
myslím, že on bude ten, kto červené tričká zavedie.
|
|
maly penis
Od: Japonci Maju
|
Pridané:
8.3.2017 21:13
privela sa o tom tara, mam obavu aby to neprekombinovali. star trek ma mat jednoduchy priamociary dej v ktoram sa putave postavy vytvoria nahodne a potom sa im da vacsi priestor.
star trek je iba o prezentovani specifickej filozofie ktoru napriklad novsie filmy a posledne diely serialov odklonili.
bolest startreku vzdy bola kvalita interierov a exterierov ktora bola privelmi papucova / izbova a v realnom svete, ked napriklad postavy zasadili medzi beznych ludi v skutocnom meste, bila do oci.
|
|
Re: maly penis
Od: LytaRyta
|
Pridané:
8.3.2017 21:30
nj, (takmer) vždy tam boli, kvoli úsporám, moc divadelné kulisy, aj kostými..
moc scénické, divadelné..
až na nekteré epiody, posledné seriály, filmy z posledních roků
btw. ten dej takmer nikdy nebol až taký priamočiary, jednoduchý plot-arc..
práve naopak
|
|
Re: maly penis
Od: ajajaj
|
Pridané:
8.3.2017 21:59
Ak tam bude vela kecov tak to zabiju.
Na druhej strane - TNG miestami bolo ukecane ale urcite to nebol jednoduchy serial s priamociarym dejom. Niektore epizody priam kopirovali Shakespeara. Aj inych.
Samotna premisa bola vtipna -> poziciu kapitana USS lode zastaval francuz ktoreho hral anglican :-)))
O skvele herecke vykony sa postarali napr
Patrick Stewart,Brent Spiner,John de Lancie.. sakra casting,scenar...toto bol etanol Star Treku.
|
|
Star Trik
Od: Moj zaver
|
Pridané:
8.3.2017 22:13
dalsia slabos ST bola v logike dvojakeho pristupu k situacii.
ak neslo o Zem, lahko kontaktovali vlady, tie lahko robili v jednej osobe rozhodnutia, lahko sa dostali tam i spat, detto prisposobenie a kulisa miest, bola doslova kartonova.
akonahle slo o Zem, najsilnejsi protivnik bol uspesny podnikatel, vlada bola nekontaktovatelna, privelmi koli pravde nedostupna a komplexna, kazdy by videl ze by to bola blbost. mesta neboli kulisa, aj bezna policia na Zemi mala vacsiu silu a potencial nez nejaka supermocnost na inej planete alebo tym 5 ludi nejakej ochranky ci vojakov.
A kopa inych hluposti. Napr. vesmir a medziplanetarny a medzihviezdny priestor je obrovsky. Neexistuje aby mali tak zahustene vesmirne prostredie, realne by to bol velmi osamele cestovanie daleko od akehokolvek telesa a civilizacii.
|
|
Re: Star Trik
Od: LytaRyta
|
Pridané:
9.3.2017 0:01
celkem súhlas, okrem posledného odstavca
-nuž, z súčasného pohladu ((zvlšt 2.polovice 20 storočia, a konec 20th., zač. 21 století..)
sa to tak může zdát, že to musí a je jen-a-jedine tak, jako píšeš v 2.vete posledného odseku, "o osamelosti dlhodobého (až multi-generačného) putovania, v nekonečné, bezhraničné pustatine oceánů..
a mal by si, máš plnú pravdu - ale jen z terajšieho pohladu, -rovnako, totižto, presne tak isto vnímali prví moreplavci tie dlhé, nekonečné, nebezpečné plavby (či už to boli tie malé národy,kmene ostrovov a súostroví v Pacifiku a pod., abo prví starovekí, /a stredovekí námorníci, zámorské výpravy,objavy, z Europy.. )
"..vesmir a medziplanetarny a medzihviezdny priestor je obrovsky.." -nj, to máš pravdu, a nekonečne krát vačšiu, (umocnené) na NEKONECNE ráz víc obrovské, prostory vesmírů, jako by si si vůbec nekdy vedel predstavit.., ale
..ALE
|
|
Re: Star Trik
Od: Lyta
|
Pridané:
9.3.2017 0:01
( ..si kukni hocijaký dokument, zo Spectra,/Discovery, o Air Traffic Control, o rídení letové prevádzky..
--> kdo by si co len pomyslel (z vačšinovej populácie, ted nemyslím elity, Leonarda d.V., abo grófa SaintGermainna, apod.)), co jen vedel predstavit, pred takým rokom cca 1850 - 1900 (no, ješte pred 19, - 18.tym stoletím..), že celá tá vzdušná, letecká doprava, premávka, bude, mnohde, tak prehustená, že sa občasne, /každú chvílu tie letadlá vo vzduchu aj ozaj zrazia..
(a riziko, "ošuchy", takmer NONSTOP.. )
|
|
vyzva do /dev/null
Od: kakadoo
|
Pridané:
9.3.2017 0:03
Prestante konecne zasierat moje oblubene scifi romantickymi vlozkami :(
Ani v romantickom filme sa predsa neobjavuju mimozemstania!
|
|
1námietka na posledný odstavec
Od: chovatel 3dôg v garsonke,11.etaj
|
Pridané:
9.3.2017 0:10
.. well, kozmos je nekonežný, na nekonečnú (umocnený..)
nesmírne vesmírne rozlehlý,
ale -
- kukni si napr.profi verziu *flightradar24.* (ale úplnú verziu, plné zobrazenie, celú škálu)
(..a to je tu celé ..letectví, L & K, jen neco vyše 1 století (asi storočie a štvrt..)
btw., a ked si nejaký sci-fi film, seriál, nejak nadefinuje pohony, způsoby cestování vesmírem, - good, treba rešpectovat, preto žáner SciFi..
|
|
Re: 1námietka na posledný odstavec
Od: McUH
|
Pridané:
9.3.2017 9:39
Ak ide o fiction tak áno. Ale od sci-fi sa očakáva aj tá vedecká časť, t.j. malo by to byť aspoň teoreticky možné. Star trek to má dosť na hrane, v poslednom čase už aj za hranou. Čiastočne preto, že vznikol dávno, keď vedecké poznatky boli výrazne nižšie. A čiastočne preto, že sa to snažia príliš zdramatizovať (napr. tie časté nezmyselné cestovania časom v predošlej sérii to pre mňa dosť potopili, a tiež fakt čo všetko "dokázali" s technológiami omnoho zaostalejšími ako mal napr. Voyager).
|
|
Re: 1námietka na posledný odstavec
Od: ajajaj
|
Pridané:
9.3.2017 14:59
Pravda, s tou casovou studenou vojnou to v Enterprise potopili.
A ta epizoda s alien nackami - no fuj.
Chcelo by to obsadit kvalitnymi hercami z divadla ako v TNG. Do toho trocha malo akcie a hlavne PREPRACOVANY SCENAR. EFEKTY NESTACIA!!!
|
|
.......
Od: GUGGGUY
|
Pridané:
9.3.2017 18:20
enterprise s picardom bol/je/bude top naveky vsetko ostatne je/bude ONICOM! ds9 bola uplne top k******a
Ja viem som videl vsetky startreky uplne vsetky som videl.
:D
|
Pridať komentár
|
|
|
|