neprihlásený
|
Piatok, 22. novembra 2024, dnes má meniny Cecília |
|
Nový Star Trek seriál príde až na jeseň
Značky:
sci-fiTVseriály
DSL.sk, 2.3.2017
|
|
Nový očakávaný seriál Star Trek: Discovery z legendárnej série Star Trek, ktorý mal mať pôvodne premiéru v januári, príde najskôr na prelome leta a jesene.
Vyplýva to z informácií Lesa Moonvesa, šéfa televízie CBS, na tohtotýždňovej konferencii Morgan Stanley Technology, Media & Telecom Conference pre investorov. CBS vyrába a vlastní práva na Star Trek.
"Teraz sa pozeráme pravdepodobne na neskoré leto, začiatok jesene... Neuponáhlame to. Je tam veľa postprodukcie. Na základe toho, čo som zatiaľ videl, tomu veľmi dôverujem," uviedol Moonves.
Pôvodne bola premiéra avizovaná na január, neskôr bola odložená na máj a filmovať sa malo začať v novembri. V januári televízia oznámila ďalšie odloženie bez špecifikovanie bližšieho termínu, pričom produkcia začala v druhej polovici januára.
V januári pri oznámení odloženia televízia avizovala zámer zamerať sa na kvalitu. "Toto je ambiciózny projekt, budeme flexibilní v otázke dátumu uvedenia ak je to najlepšie pre seriál. Hovoríme od začiatku, že je viac dôležité spraviť to dobre ako spraviť to rýchlo," uviedla vtedy televízia.
Seriál zachytávajúci misiu lode U.S.S. Discovery bude prvým Star Trek seriálom po 12-ročnej prestávke po ukončení vysielania Star Trek: Enterprise v roku 2005. V USA bude okrem úvodnej časti seriál dostupný cez digitálnu internetovú službu CBS All Access. V ostatných krajinách vrátane Slovenska bude zase dostupný cez Netflix a to do 24 hodín od premiéry.
Sonequa Martin-Greenová ako Sasha Williams zo seriálu The Walking Dead, kliknite pre zväčšenie (foto: AMC)
Hlavnú postavu bude stvárňovať Sonequa Martin-Greenová známa ako predstaviteľka postavy Sashi Williamsovej zo seriálu The Walking Dead. Nebude kapitánkou lode ale, minimálne na začiatku, poručíčkou.
Podľa skôr avizovaných informácií sa seriál nebude skladať z nezávislých epizód ale bude mať dlhšiu kontinuálnu dejovú líniu. Zároveň každá časť bude ale ukončená, pričom v takomto režime bude prvých trinásť dielov.
Dej sa bude odohrávať v období desať rokov pred érou kapitána Kirka zachytenou v originálnom seriáli.
Najnovšie články:
Diskusia:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Message
Od: HeavenSpock
|
Pridané:
2.3.2017 22:39
Long live and prospect.
|
|
Re: Message
Od: trololoman
|
Pridané:
2.3.2017 22:51
Long live and prosper!
|
|
Re: Message
Od: lockator
|
Pridané:
3.3.2017 1:08
Prospect je tiež dobré.
|
|
Re: Message
Od: Shasho
|
Pridané:
3.3.2017 8:41
Long live for your prostate.
|
|
Re: Message
Od: taglajf
|
Pridané:
3.3.2017 9:50
Length love of your prosthethic.
|
|
Re: Message
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
3.3.2017 8:46
long live and prostate.
|
|
Re: Message
Od: 33jkl33
|
Pridané:
3.3.2017 15:49
Pozdrav hodný ferenga. :)
|
|
ako sorry
Od reg.: shapira
|
Pridané:
2.3.2017 23:13
Mozem ich j3bať! tak stale posuvame posuvame? a dopadne ako ST renegade ci ako sa ta sracka volala
|
|
Re: ako sorry
Od: masaaak
|
Pridané:
3.3.2017 7:11
St renegade bola skor labutia piesen ... a viacmenej fanusikovsky film
|
|
zneuzivanie dobreho mena..
Od reg.: balli
|
Pridané:
2.3.2017 23:54
to radsej mohli natocit daco zaujimavejsie za ten cas..uz len to ze to bude pred vsetkym je na p..., radsej mali nadviazat na pokracovanie ds9 a dobijanie("demokraticke rozsirovanie aliancie") v inych kvadrantoch ako toto..este k tomu tam mohli zapojit planetu opic, ta herecka vyzera horsie jak simpanzy v zoo.
|
|
Nový Star Trek
Od: Demoes
|
Pridané:
3.3.2017 0:10
Oplati sa mi to pozerat, ked som nevidel 20 kadejakych Star Trek serii a asi 300 roznych epizod predtym hehe?
|
|
Re: Nový Star Trek
Od reg.: saruman
|
Pridané:
3.3.2017 0:12
Áno, lebo sú to udalosti predtým. :-)
|
|
Re: Nový Star Trek
Od: :Pjetro de
|
Pridané:
3.3.2017 7:56
to ako keby sa fanusik star wars pytal ci si ma pozriet nejaky dalsi novy film ked videl nejaku trojicu zo 70-80 rokov, potom po 1/3 stotocia zas nejaku trojicu (ta otazka mohla byt aj vtedy) a cul zas idu nejake filmy
|
|
Re: Nový Star Trek
Od: nestoji za rec
|
Pridané:
3.3.2017 8:39
Aby som nadviazal na tvoju otazku parafrazou: Oplati sa to pozriet, ked som tych 20 predtym videl? Ja neviem, ale tieto "extensions" filmov do kazdej strany len za cenu vytrieskania kapitalu... Uz vidim, ze to skonci ako preefektovana, rasovo/gender korektna sracka bez akehokolvek naznaku deja... Sranda, ze v prvych castiach slo skor o dej nez o efekty, v dnesnej dobe to je presne opacne. Dejovo plytke, ba priam vyprahnute, ale efektami nabuchane sracky!
|
|
Re: Nový Star Trek
Od: J.L.Piccard
|
Pridané:
3.3.2017 10:15
amen!
|
|
Re: Nový Star Trek
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.3.2017 8:52
nie. Tak ako sa mne neoplati pozerat Real Madrid vs. "ktokolvek" ked som nevidel 300 kadejakych zapasov pred tym. To da rozum, ze to nieje moja salka kavy.
|
|
Re: Nový Star Trek
Od: vlado1362
|
Pridané:
14.3.2017 16:38
ty barbar, teba nebavi pozerat ako partia nagelovanych buzikov pobehuje a nahana lobdu?
|
|
Re: Nový Star Trek
Od: sem..
|
Pridané:
3.3.2017 11:16
on sa pyta, ci to ma zmysel, ked tie ostatne nevidel.. citanie s pochopenim..
|
|
tuším už dostali aj redakciu dsl.sk
Od: LytaRyta
|
Pridané:
3.3.2017 12:02
..aj tá sa už asi kus nakazila tým ..mentálnym, psych.-vírusom.. ("sluníčkárstva")
kolko sa budemem muset ešte aj tu dívat na nejakú ošklivú černošku, ešte 300 x dajte sem tú fotků.. :(
asi nech si zvykáme.. :/ ;(
dost, co je toho plno v uliciach (doslova) obsadeních miest EUropy..
fuj, jdem radši dostahovat Nikitů 1993 (*90te, s Pete Wilson :p :love: ), ešte mi posledné 3 sírie chýbajú (s03 - s06)
|
|
Utulok:
Od: RIKK
|
Pridané:
3.3.2017 14:20
Ryzen je uz tu a treba o nom citat u konkurencie.... aspon si precitame o niecom co tu bude o pol roka...
|
|
Re: Utulok:
Od: LytaRyta
|
Pridané:
3.3.2017 14:47
heh, žeby si clvek chtěl neco prečíst, naštudovat o procesorech, neco o nejnovejších trendech, aobjevech, vývoji v aplik. fyz., v material-sciencies, technologies ?
to by sa musel naučít rusky, /abo čínsky.. (hoci, nvm, či by si zrovna u tíchto 2 velmocí neco početl o hi-tech, cutting-edge-techs, - tam majú sklony utajovat ešte aj kolik je hodin, verejné vécka, a bus-zastávky.. )
mno ale, jak se zdá, tu v EUrope si uý asi nepořte nikdo nikde nic, zrovna o špiřkovích technickích veciach, lebo sa tu musí z každích novín, každého webu, tlačit (původních, BIELYM? starousdalíkům, bílím staro-europanům, nadžgávat do hláv tá ich cizácká, blbá, multi-kulti, slunáčkárska, negro-muslimksá propaganda, a masírka..
|
|
Re: Utulok:
Od: inka1362
|
Pridané:
14.3.2017 16:42
id uz DOPICEEEEE
|
|
uveritelne sci fi
Od: demokracia
|
Pridané:
3.3.2017 15:08
v dobe, ked sa potvrdilo (lebo bozony), ze ludia nebudu moct cestovat a dorozumievat sa rychlejsie ako svetlo, kym sa zasadne nezmeni nam znama fyzika a schopnost chapania, pokial take nieco existuje, co by bolo vyrazne mimo nas sucastny rozsah vnimania, je existencia sci-fi kde toto mozne je, absurdna.
teleporteri a replikatory sa budu musiet predefinovat ako potencionalne mozne nie ako atomove ale len molekularne, co uz v poslednych dieloch star treku urobili (replikator je molekularna 3d tlac so zasobnikov rozdelenych biozloziek).
teleportacia ziveho sa bude musiet pre sci-fi zasadne predefinovat na nieco ine nez strojom digitalne ovladana procedura s pamatov.
atd, atd...
subpriestor, plazma a antihmota detto.
usmevna je pocitacova veda i v tak inovativnom star treku, mozno viac praxe zo serverovych fariem a prostredi zavodu intel, samsung.
|
|
Re: uveritelne sci fi
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.3.2017 15:32
replikatory v istej forme tu uz mame, do 100 rokov sa zdokonalia tak, ze budes moct tlacit prakticky cokolvek. Teleportacia ludi nebude nikdy, s tym suhlasim, ale zdroj energie na antihmotu by bol velmi realne, pokial by sme mali odkial cerpat antihmotu...
|
|
Re: uveritelne sci fi
Od: teoreticky
|
Pridané:
3.3.2017 16:30
slo by urobit za prispenia extremneho tlaku, extremnej teploty a dalsich technik nieco ako vir, ktory po vzniku by siel lahko udrziavat, do neho by slo vkladat akukolvek hmotu a vysledkom by bol energie. vir by sa bez udrziavania casom sam vyparoval, ale neodbornou manipulaciou by mohol ziskat k velkemu mnozstvu hmoty a zmenil by sa asi na ciernu dieru s privelkou hmotnostou.
podla mna sa treba zamerat na to co to ten EM drive vlastne je a kam moze seriozny intenz. vyskum toho potvrdeneho javu az zajs.
dalsi nepreskumany level s potencionalom je manipulacia so zakonmi fyziky cez nam zatial nezrozumitelne pozorovania na velmi nizkej urovni. takto by sa tam nejaka moznost objavit mohla, sice by sme nemohli cestovat, ale mohli by sme skakat pre skokana rychlejsie ako svetlo do ineho miesta v ramci priestoru, a pre pozorovatela v ramci rychlosti svetla ale jedine s nepriaznivym gravitacnym dopadom na ine telesa v sustave, co by podla mna kompenzovat neslo v takom meradle.
|
|
Re: uveritelne sci fi
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.3.2017 15:34
len tak btw. tusim Romulani mali zdroj energie ciernu dieru ;) to by bola ina pecka...
|
|
Re: uveritelne sci fi
Od: vermirny clovak
|
Pridané:
3.3.2017 16:14
aj moja cierna diera je zdrojom metanovej energie.
rozmyslam ze si okolo nej postavim vesmirnu lod aj ja...
|
|
Re: uveritelne sci fi
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
3.3.2017 23:30
Neviem ako ty, ale ja mám dieru hnedú.
|
|
Re: uveritelne sci fi
Od: LytaRyta
|
Pridané:
3.3.2017 17:32
ah, nemůžeš to takto brát, neco, řo je v žánri sci-fi (limitless SF .. - tej klasickej, volnej, ODVAZNEJ, PRIEKOPNICKEJ, VIZIONARSKEJ, ..takmer až DIVOKEJ, ..NELIMITOVANEJ... )
..být to cca podla teba, tak to není seriál, /film v štýle StarTrek Next Gen, abo Voy, ale (neomarxistický, pro-bruselský, sluníčkársky dokument z lacnej montovne, plastů, pre automotive, v nekterém státe al-Euro-arabského zvazů..
(..kde by beztak (takmer vyhubení bieli staro-Europ-usedláci, jako zdecimovaní otroci, robotovali na negromuslimov, na tie islamoopice..)
|
|
Enterprise
Od: teoria ST
|
Pridané:
3.3.2017 16:45
obecne plati zakon, cim rychlejsie sa pohybujes tym nizsiu si mozes niest hmotnost aby bolo gravitacne zrychlenie voci telesam korigovane. preto ma svetlo 0 hmotnost, inak by malo nepriaznivy gravitacny dopad.
v podstate este vyssia rychlost, znamena ze sa podari dosiahnut negativnu hmotnost. pre To, cim sme tvoreny, nepotrebujem hmotnost, staci sudrznost, ak najdeme sposob ako si ju docasne obratit ak by to slo, lahko by sme dosahovali vyssiu rychlost ako svetlo.
tato technika ale pristupnejsia, sa da dosiahnut pre umelu gravitaciu, ak rotujuca platna dosiahne maximum vzhladom ku svojej hmotnosti, zvysit otacky by sice nesli, ale nahle aspon docasne pulznym zvysenim hmotnosti castic v platni, tato svoju rychlost vcas nestrati, a vytvori okolo seba, teoreticky vyssiu gravitaciu.
mnostvo pulznych mikroplatni by mohla byt ona gravitacna doska s umelou gravitaciou.
|
|
Re: Enterprise
Od: bozz.
|
Pridané:
3.3.2017 16:57
svetlo nema 0 hmotnost ale 1
|
|
L-K´ozmonautika 1972 - 20xx (2020-40 ? )
Od: LytaRyta
|
Pridané:
3.3.2017 17:53
..teda, kliudne by som nechal všetky veci, (dejové prvky, a techs, technologie zo světa ST), cca takmer presne tak, jako boli aaj sú, teda :
1. teleportacia (ziveho), *jaunt
- (btw. - to určite je neco úplne iné než "strojom digitalne ovladana procedura s pamatov" ( - heh, "digitálne, DIGITALNE procesy s pamatou" - tak toto znie jako neco z roků ´´1960 - 80, neco archaické z dob sálovích, /elektronkovích SMEP, a prvích 086 - 286..,
a ne z čias deja ST (22 - 26 stolletí)
.. - celá tá teleportace v ST priam kričí, že je postavená, založená zjavne na základe skůr kvantovách principů, původů Q.C.
2.) replikatory - určite ponechat priamo na atomovej úrovni, na leveli operácií, manipulácií s jednotlivými, individuálnymi atómami, (ak ne ješte aj hlbšie, /nižšie.. )
- preco by nemohli být, v tích dobách, letopočtech světa ST, už nukleárne, (atomové replikátory, a nano-výrobníky, "nano-fabriky" ? ?
a to isté aj u :
subpriestor, superprostor, plazma a antihmota, a iné položky -detto
|
|
vlastník 5áut, a psů, na návšteve u PAVLA řAPKA :p
Od: chovatel 3dôg v garsonke,11.etaj
|
Pridané:
3.3.2017 17:54
nj, zas treba chápat, (a vůbec rozumet, co to žáner Sci-Fi je, že to není katalog spotrebních,rýchloobrátkovích produktů v de-Bille, pro bežní plebs,lid, ani výrobno-marketingový plán firmy, Mountfieldů, VW, ani Lenova, na nejbližší 2-3 měsíce.. )
|
Pridať komentár
|
|
|
|