|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dnes má meniny Bonus
Od: Buržujko
|
Pridané:
27.1.2017 19:46
Znôška hlúposti od človeka, z ktorého nerobí odborníka na AV to, že pracoval na vývoji web browsera. S ktorým to ide dole vodou v poslednej dobe mimochodom. Takéto vyjadrenia sú nebezpečné. Je to podobné ako ľudia čo nedávajú zaočkovať svoje deti. Nemajú ďaleko od jedincov čo veria, že zem je plochá alebo pristátie na mesiaci bol podvod.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: heroj
|
Pridané:
27.1.2017 19:58
nepouzivam a nikdy som nepouzival AV ked clovek vie co robi nepotrebuje ho...
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: MaloSaKradne
|
Pridané:
27.1.2017 20:30
ale nas s IQ nad 120 je malo :-)
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: veto2
|
Pridané:
27.1.2017 20:39
a aj to sa vam potom na pocitac dostane vase decko ci kamarat, ktory tam to YES proste odklepne
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: Memmf
|
Pridané:
28.1.2017 7:00
Ale v tom prípade aj tak žiadny antivírus nepomôže.
|
|
Obchodovanie s ľuďmi
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
28.1.2017 9:49
Presne tak. Staci len nemat deti, kamaratov, ci inych ludi na body shopping.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: assad
|
Pridané:
30.1.2017 10:36
Aj v tomto pripade ti antivirak pomoze(netvrdim, ze vyriesi vsetko). Vo firmach a pre BFU je to v podstate nevyhnutnost, inde zalezi od rizika.
Ziaden antivirak nieje 100% ale v mnohych pripadoch pomoze a s tym je potrebne pocitat.
Ten chlapik je trochu mimo.
Zrus vsetky antiviraky na celom svete a uvidis, co sa stane.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od reg.: t€rist
|
Pridané:
28.1.2017 14:30
Stačí také osoby k PC nepúšťať, alebo ak už im umožniť prístup tak len ku guest účtu a prehliadaču bežiacom v sandboxe.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: lupajz
|
Pridané:
28.1.2017 15:04
V mojom pripade je to prave otec
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
29.1.2017 14:37
Keď k počítaču púšťaš decká alebo kamarátov, tak ti treba.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: účet má blokovanú bla bla bla
|
Pridané:
28.1.2017 0:02
Tzn. že používaš PC výhradne len na zábavu, programovanie, grafiku, alebo hudbu, alebo si všetko kupuješ legálne a nepozeráš porno, resp. ho pozeráš stále na tých istých 10tich weboch. Aj to je možnosť.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: ...
|
Pridané:
28.1.2017 10:27
Presne tak. Používam stále tých istých 10 programov ktoré sťahujem iba z oficiálnych stránok, a tých istých 10 stránok s pornom a je to. Ak chcem niečo nové tak je tu virustotal.com prípadne ak to chcem len vyskúšať a nechcem aby mi to zadrbalo systém tak to nainštalujem do virtuálky. Dôležité je (s príchodom UAC sa to zlepšilo) nepoužívať admin konto na bežnú prácu a potom keď sa aj niečo chytí tak sa vymaže iba konto a PC funguje ďalej. (so šifrovaním by bol problém, ale kedysi takéto problémy neboli...)
|
|
az na ten slovencino
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
28.1.2017 10:32
*tie isté 10 programy
*tie isté 10 stránky
|
|
Re: az na ten slovencino
Od: sensei-san
|
Pridané:
28.1.2017 16:08
To bolo binárne.
|
|
Re: az na ten slovencino
Od: abdcfefg
|
Pridané:
31.1.2017 1:38
treba sa naucit sklonovat,
je to 4. pad mnozneho cisla, cize pouzivam koho, pouzivam co?
pouzivam tych istych 10 programov. pan to napisal korektne, mylite sa zial vy.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
30.1.2017 8:47
defender mi sice bezi, ale zhruba si vystihol moje vyuzivanie PC.
zabava, programovanie, filmy, porno len na overenych weboch a s vynimkou total commandera a zopar serialov ktore nie su na netflixe mam vsetko legalne.
co to ma ale spolocne s tym, ze AV dojebavaju bezpecnost?
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
27.1.2017 20:11
Presne tak, nepouzivat AV pretoze je nejaky virus ktory zatial nezachytili je velmi nebezpecny predpoklad.
Samozrejeme "v prvom rade sa je treba správať zodpovedne a najmä nespúšťať softvér stiahnutý z potenciálne nedôveryhodného zdroja" by malo platit stale, pokial je niekto blbec a stahuje a instaluje vsetko tak je jasne ze potom ti ani AV ani aktualizovany OS nepomozu, samozrejme kombinacia nebyt curak tiez nestaci, treba mat AV, aktualizacie na OS a zalohovat si pravidelne udaje a tak dalej.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: firus
|
Pridané:
27.1.2017 20:39
On ale netvrdi aby si nepouzival antivirus, ale aby si nepouzival antivirus ktory spravi viac skody ako uzitku. A to sa tyka vacsiny super-duper ktora su deravejsie nez windowsi samotne a ktore deketuju virusy aj v notepad.exe..
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: dj_v
|
Pridané:
28.1.2017 13:30
anti cirkus sa predava len vdaka nalepke anti... ako zubna pasta
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od reg.: akoze
|
Pridané:
27.1.2017 20:30
ono to mas tak, ked je uzivatel dilino uspesne sa necha napadnut aj albanskym virusom http://dopice.sk/j1m
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od reg.: Fresco
|
Pridané:
27.1.2017 20:49
jasné kua, albánsky virus, bulharská konštanta a rumunské baterky....hihihi
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od reg.: akoze
|
Pridané:
30.1.2017 10:19
ukrajinske hracky babkin gulomet a cenkovej deti.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
28.1.2017 2:20
ahaho! uz pravdolaskari a havloidi zautocili aj na IT temy, mozno preto, lebo vyhral Trump.
fakt, ze antivirus je snake-oil, to je zname uz davno a hovori to viacero bezpecnostnych analytikov, okrem ineho FeFe.
S tym ockovanim, k tomu existuje viacero vyjadreni a nazorov. Fakt ale ostava, ze ockovanie, ci teraz by bolo dobre alebo zle, prospesne, alebo neprospesne, predpisane, alebo v niektorych krajinach ako tod nemecko nepredpisane, je v prvom rade kseft, podobne ako antivirusy.
A potom mame hnet STB Bencikovske obvinovanie, kazdy do je ineho nazoru, je automaticky chemtrails blazon.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
28.1.2017 2:24
a este ma napadlo, ze ked som bol decko, v 90tych rokoch a povedal som volakomu o Linuxe, kery som uz vtedy pouzival, tak sa na mna tiez pozerali na blazna, ako na jebnuteho, a tiez som bol hadzany do jedneho vreca s takyma bud zlomyselnyma hackermi, kery chcu kazit pocitace, alebo za nejakeho typka, kery nedokaze alebo sa nevyzna vo windowse a preto polutovaniahodneho. to je presne to, co sa cul deje, a tak sa aj deje v temach okolo ekonomiky a politiky skrz pravdolaskarov a havloidov. az reklamy IBM zmenili linuxa image na nieco pozitivne.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: rambo.ru.cn
|
Pridané:
28.1.2017 6:56
Daj si cokoladku.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: Degens
|
Pridané:
28.1.2017 9:03
No vidíš, ja som roky dozadu vypraval že najbezpečnejší PC je ten odpojený od netu, sietí. Všetci na mňa čumeli jak buzeranti na polmetrový negerský kokot.
Mne to ale nevadí, uistilo ma to ako sú vedomostne v prdeli...
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: Tymusis
|
Pridané:
28.1.2017 11:12
Ty musíš mat teda inteligentných kamarátov a prostredie v ktorom žiješ lebo take niečo ako ty popisuješ je úplne normálne už od čias win 95 , že na méte nie si nikdy v bezpečí.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: Degens
|
Pridané:
29.1.2017 6:21
Nehraj sa tu na inteligenta chlapče. Stále existuje veľa "špecialistov" a aj takých ktorí si myslia že ak nainštaluje Xp, je to level hardcore hacker...
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: sensei-san
|
Pridané:
28.1.2017 16:13
Hacking Air-Gapped Networks - http://tinyurl.com/z5axvl2
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: titule
|
Pridané:
28.1.2017 9:49
K očkovaniu existuje iba jediný názor a to je áno očkovať. Všetko ostatné sú názory posahanych mamičiek a diletantov.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: Mladý filozaf
|
Pridané:
28.1.2017 9:56
Fakt, jo? Za niektoré nevratné poškodenia naozaj môže hliník a iný bordel vo vakcínach, za to už ale nikto zodpovednosť brať nechce. Čo na ty vakcinológ. Možno by si inak kecal keby sa tvojmu decku niečo podobné stalo.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
28.1.2017 10:17
Zo zemiakoveho hladiska vsak bezpochyby ide o privlastkuhodny odborny nazor.
|
|
stranky sa nelakaj, data su podstatne
Od: lal
|
Pridané:
31.1.2017 8:55
http://www.ecowatch.com/ cdc-mercury-vaccines-kennedy-2199157054.html
nie je vsetko ciernobiele..
..ak nie si farboslepy :D:D
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.1.2017 11:59
predstav si situaciu, ze si vsemocny. Tak chytis a prenesies sa v case ked tvoj syn bude mat cojaviem 7 mesiacov (lubovolny vek, ale hram ti na city, keby som napisal 60 rokov reagoval by si inak) takze 7 mesiacov a ustipne ho vcela. Zhodou okolnosti je alergicky, tak zomrie. No a teraz ty ako vsemocny sa vratis spet do "dnesneho dna" a rozhodne sa vykantrit vsetky vcely (podobnost so sipkovou ruzenkou cisto nahodna :) ). Tak a moja otazka... je koser vykantrit vsetky vcely a znasat vsetky negativa z toho plynuce vs. zachranit jedno 7 mesacne dieta? Spravil by si to? Ze 1-2-neviem kolko malo % deti ockovaniami utrpi, ale zvysnej drvivej vacsine to pomoze, tak je to jednoznacne plus.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
28.1.2017 12:23
Nakolko formulaciou nie je jednoznacne specifikovane, ze nie je basnicka, vzhladom k dostupnym udajom o aktualnom vlastnikovy otazky by eventualne poskytnutie ultimatnej odpovede priekazne mohlo byt klasifikovane ako obmedzenie prava na slobodny vyvoj.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: čitateľ
|
Pridané:
28.1.2017 12:44
Kopeš si vlastnú jamu.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: Mladý filozaf
|
Pridané:
28.1.2017 18:58
Práve si predstavujem že šňupem kvalitný koks a okolo mám 15 kuriev. 3 belošky, 3 aziatky, 3 kofoly... akých bude zvyšných 6?
Sorry, ale na tvoje predstavy sa len predstavou dá odpovedať. Ozaj, skús si predstaviť, že už toto vlákno skončilo aj bez tvojich príspevkov.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: Mladý filozaf
|
Pridané:
28.1.2017 18:58
Sorry, to malo byť na trollo-nooba roob_ a
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.1.2017 19:55
ty skor snupes naozaj, lebo nechapes pisany text. Zjednodusim ti to, nebudem davat linky, lebo aj tak niesi schopny si to dohladat. Ockuje sa od roku 1946. 1941 (pred ockovanim) vs. 2010. Obrna 134, osypky 5238, zaskrt 2004. V r. 2010 0, 0, 0. Ked si zoberies len osypky, tak my mame povinne ockovanie, vyskyt v r. 2012 0. Staty ktore vymenujem nemaju povinne ockovanie osypok... Ukrajina 11734 pripadov, rumuni 3839, francuzi 1568, spanieli 1391, taliani 1367, GB 1270. Cize som jednoznacne za ockovanie, aj ked to napriklad zabije 0,0001% deti, lebo kludne moze zachranit 0,01% deti pred smrtou a minimalne odstrani problemy pri 99% deti.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: Mladý filozaf
|
Pridané:
28.1.2017 20:34
Ja naozaj neviem prečo si tak pomenej chápavý alebo čo. Vakcíny naozaj potlačili výskyt rôznych osýpok, obŕn, to si pochopil. Píšem o prípadoch kedy vakcína spôsobí naozaj zlú zlú vec. To už sa ti riešiť nechce. Ale možno nájdeš niečo na wiki.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: tamtung
|
Pridané:
29.1.2017 16:47
zmenila sa hygiena.. zmenili sa aj prirodne sposoby, aj lieky proti tymto obrnam a podobne.
mimochodom, ockovanie nemusi sa rovnat okamzite smrt, to nie je nejaky killswitch, ale mozes nastartovat rozne ine choroby, ako je napr cukrovka, autizmus..
keby si objektivnejsi.. najdes si MODERNE choroby a zamyslis sa, preco take choroby neblo v dobe pred ockovanim.
ale opakujem, netvrdim ze napr proti TETANU sa nema ockovat. chripka nadcha a ludska hlupost, proti tomu sa ockovat samozrejme ze netreba. ale zial, ak pichnes troj ci SEDEM kombinaciu patogenov do dietata vo veku 4-6 rokov PRAVE v case, ked ma oslabenu imunitu, je tam velmi vysoka sanca, ze bude pruser.. povedal by som, ze az 10-20% bez problemov.
a to, ze ma oslabenu imunitu nemusis vidiet na prvy pohlad..
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: dr. B. Nutty
|
Pridané:
29.1.2017 16:57
Ockovanie nesposobuje ani autizmus, ani cukrovku. To bolo vyvratene siestimi nezavislymi vyskumami, ten posledny skoncil nedavno a viedli ho prave odporcovia ockovania. Tych 10-20% je nonsens, problemy kvoli ockovaniu ma cca. 3000 deti z miliona zaockovanych, t.j. 0,3%, z toho zomrie len zlomok. A moderne choroby, predovsetkym autoimunitne (alergie, M.Crohn atd.) sa v poslednom case siria, to je pravda, a ano, kvoli ockovaniu - ale inak, ako by si myslel nejaky konspirator. Pointa je v tom, ze pred 120 rokmi zomrelo asi 50% (!!!) deti do 2 rokov, dnes je to asi 0,47%. Skratka, deti, ktore by kedysi boli zomreli, dnes medicina (aj vdaka ockovaniu) zachrani a tym zanika prirodzeny vyber a defektne geny sa siria a sposobuju tieto moderne "pandemie".
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: tamtung
|
Pridané:
29.1.2017 19:44
brat NEMAL geneticky predispoziciu na cukrovku a dostal ju par tyzdnov po ockovani.
chces mi tvrdit, ze to bola nahoda ?
aj ja ti poviem za par milionov, ze ockovanie neskodi.. aj ked som odporca.. 2 miliony budu stacit, dik. hned zacnem trusit, ze ockovanie je bozsky fajn, lepsie ako trava.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: asdadasd
|
Pridané:
30.1.2017 9:44
na zaklade coho vies ze nemal predispoziciu? lebo to ze sa to nevyskytlo v rodine neznamena ze v genoch to nema
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.1.2017 17:17
ja ti poviem, z coho su moderne choroby.. z tych sraciek co jeme. 30cm mrkvy presne rovnake jedna jak druha, kalerab velky jak grep a paprika co chuti jak trava. Paradajky co oberu zelene a "dozru" v dusikovej atmosfere v kamione.. Volakedy ked bola zivocisna vyroba, tak sa hnojilo (aj) hnojom, dnes je to vsetko chemia. A preto su choroby.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: tamtung
|
Pridané:
29.1.2017 19:45
nemali sme v rodine ziadne sracky, ale domacu vyrobu a aj mame. cize tym to zrejme nebude. ani na sladkosti neboli peniaze...
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: čitateľ
|
Pridané:
30.1.2017 7:41
"dozrú"? Ty asi nebudeš domorodec.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: ...
|
Pridané:
28.1.2017 15:35
Pocuj expert, vies o tom, ze v amalganovych plombach je ortut? A tiez vies o tom, ze chlor je bojovy plyn a sodik na vzduchu vybuchne? No a napriek tomu ich denne zeries - vola sa to kuchynska sol. Tolko k tvojmu povedomiu o chemii a hlbokej odbornosti k problematike.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: chemik1
|
Pridané:
28.1.2017 18:53
Je to amalgám nie amalgán. To, že sa chemické prvky kombinujú do zlúčenín s rôznymi vlastnosťami, je pre teba asi novinka. Skús dýchať čistý ozón a potom ti poviem, však kyslík ako kyslík. Ty radšej len seď a šúchaj nohami.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: ...
|
Pridané:
28.1.2017 19:36
Genius a co som asi napisal?
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: Mladý filozaf
|
Pridané:
28.1.2017 20:35
Kokotiny
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: chemik1
|
Pridané:
28.1.2017 20:38
genius sa nauc citat ty amalgaN!
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: Mladý filozaf
|
Pridané:
28.1.2017 18:54
Neviem ako o čo sa ty prízemný krčmový diskutér snažíš, ale snaď nejdeš zrovnávať životaschopnisť malého decka s oblombovanou chrapou dospeláka. To je také... scestné. Mohol by som ti aj napovedať, ale na amatérov z vysoka serem.
Btw, zabudol si na parabény a hliníkové soli v kozmetike, polyetylénftaláty z PET flašiek... Ty odborník.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: ...
|
Pridané:
28.1.2017 19:42
To je take profi - trepnut kokotinu, zareagovat vytrhnutim kontextu a nasledne struhat frajera. Si mi to teda natrel.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: Mladý filozaf
|
Pridané:
28.1.2017 20:45
Však ale ty si s tým začal. Z hovna bič neupletieš chlapče. Mozno tak medzi sebe-tupými
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: Norcok
|
Pridané:
29.1.2017 9:25
Ftaláty sa používajú na zmäkčenie PVC, nie sú s ním však pevne spojené a teda z neho postupne unikajú. Preto je staré PVC TAKÉ TVRDÉ. V PE, PP ani PUR sa nenachádzajú. Takže nabudúce keď budeš piť z PET fľaše tak sa nemusíš báť lebo z toho určite neumrieš.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: Mladý filozaf
|
Pridané:
29.1.2017 20:24
Ach, o úmrtí z PET som sa nikde nezmienil a nepekne ma doplnuješ.
Ftaláty z PET flašiek (a nielen z nich) sa skutočne uvoľňujú a robili sa aj seriózne výskumy. Niektorí ľudia majú v sebe viac karcinogénov než iní... hádaj prečo
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: Fako
|
Pridané:
29.1.2017 20:53
Ked budu hladat adeptov pre cestu na Mars, tak sa prihlas - tam je este ciste a nekontaminovane prostredie (aj ked sa asi nebude dat nazvat "zivotne")... ;-)
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.1.2017 21:10
nezoberu ho. To miesto uz dostal Cartman a Heidi
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od reg.: pebahrr
|
Pridané:
28.1.2017 18:08
Vsak sa mu aj stane.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: titule
|
Pridané:
29.1.2017 7:54
ak rozpravas o decku a nie dietati, tak pravdepodobne ziadne nemas a asi ani nebudes mat. vascia pravdepodbnost ze autizmus sa u dietata prejavi je v pripade ak matka ma problem s D vitaminom v prvom trimestri. na to existuju klinicke studie a ktore su vierohodne. pre podporu antiockovacich blbosti bolo urobenych kopec metastudii v poslednych desatrociach aby sa nasla nejaka korelacia a predstav si stale ziadna nie je... je mi jedno ci si budete s chlapcami v rusku rozpravat o tom ze programujete DNA zvukom alebo ze ockovanie sposobuje autizmus... vsetko su to nazory diletantov, hlupych, nedoucenych ludi, co maju pocit vynimocnosti z toho ze mozu sirit poplasne spravy beztresne... kto seje vietor zne burku...
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: Mladý filozaf
|
Pridané:
29.1.2017 8:20
Ty studia, vseved, si velky boss.
Kto sti proti vetru, osti sa. Ach, vyjadrujes sa naozaj fundovane.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: tamtung
|
Pridané:
28.1.2017 19:27
chod do http://www.dsl.sk/article.php?article=19343
|
|
>inb4 stranky co obsahuju eco ani neotvaras lebo su to urcite picoviny
Od: lal
|
Pridané:
31.1.2017 8:53
tu mas clanocek
http://www.ecowatch.com/cdc [medzera] -mercury-vaccines-kennedy-2199157054.html
nie je vsetko ciernobiele.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: Rikolas
|
Pridané:
28.1.2017 8:58
Burchuj diletant zaprdený ako vždy. Vyznáš sa teda.
Ja napríklad milujem keď nejaký jebnutý avast na androide označí ihneď po prijatí cez bluetooth môju vlastnú appku s jediným oprávnením (zápis na úložisko) nie za potencionálne nebezpečnú ale za mega nebezpečnú vec. Žiadna analýza nebola vykonaná. A tá heuristika v niektorých produktoch... ach, ešte sa budem vyjadrovať na hranici slušnosti - kokotizmus!
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: huger
|
Pridané:
28.1.2017 13:20
mozno by si to netvrdil, keby tvoje dieta vazne ochorelo hned po ockovani. rychlo bez za doktorom, chripka utoci, sup sup zaockovat.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: ...
|
Pridané:
28.1.2017 15:39
Mozno by si tiez tvrdil nieco ine, ked sa vratis par desiatok rokov dozadu, ked sa umieralo na cierny kasel, sarlach a podobne chutovky.
Ludia velmi rychlo zabudli ako kedysi bola smrt malych deti celkom bezna vec na dnes uz trivialne choroby.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: huger
|
Pridané:
28.1.2017 16:22
ukazalo sa ze to bolo vplyvom hygieny a celkoveho stavu civilizacie. vojny chudoby a podobne. ked zacnes trepat nezmysly, aspon si o tom nieco nastuduj. ale jasne na internete tazko rozoznat tupeho magora od znaleho cloveka.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: Kto_iny?
|
Pridané:
28.1.2017 17:06
A ty dodržiavaš hygienu? A tvoj sused dodržiava hygienu? A sused tvojho suseda dodržiava......
|
|
sa netreba ani pytat
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
28.1.2017 17:29
Ale ved na prispevkoch je hned poznat, kto je expert na dusevnu hygienu a kto na riadenie.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: dr. B. Nutty
|
Pridané:
28.1.2017 17:37
Ale da sa to, niekedy aj celkom lahko. Ty napriklad znaly clovek nie si, ked ignorujes priciny infekcnych chorob (virusy, mikroorganizmy, priony) a zamienas si ich za zvysenie expozicie voci nim vplyvom socialnych pricin (vojny, chudoba, hygiena). Bez ockovania by aj dnes vo vyspelych krajinach zomieralo niekolkotisicnasobne viac deti, nez s ockovanim a nezabranili by tomu ani mier, blahobyt a uzkostliva cistota. Na kazde dieta, ktoremu vazne ublizi alebo ho zabije ockovanie, pripadaju tisice zachranenych zivotov. A neskusajte niekto prist s hlupym pseudoargumentom typu "ale vysvetli to rodicom, ktorym ockovanie zabilo dieta". Pretoze bez ockovania by bolo treba vysvetlovat tisickam rodicov, preco im zabila deti banalna infekcia.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: Mladý filozaf
|
Pridané:
28.1.2017 20:39
Potom sa tu bavíme o nedokonalej vakcíne. Táto tvoja obetavosť sa mi páči - predstav si, že by ťa kvapky do nosa proti nádche možno zabili. Však čo, zachránené daľšie tisícky životov.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: dr. B. Nutty
|
Pridané:
29.1.2017 16:22
Takze predsa niekto s hlupym "argumentom" tohto typu prisiel a robi zo seba somara, napriek varovaniu. Po prve, neockuje sa proti nadche, ale proti zivotunebezpecnym chorobam. Cize dilema stoji inak, ako si uviedol: predstav si, ze by ta vakcina mohla zabit, ale bez nej by bola 1000x vacsia sanca, ze ta zabije povedzme spanielska chripka. Dal by si sa ockovat? Ja ano. Aj ked si sadnes do auta, mozes prist o zivot. Bojis sa preto vozit v aute? A po druhe, nic nie je dokonale, ani vakciny, thank you cpt. Obvious.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: dr. B. Nutty
|
Pridané:
29.1.2017 17:14
A este nieco som chcel: ockovanie musi byt povinne, cim sa dostavame k tvojmu predoslemu komentu - kolektivna imunita je nieco, co chrani aj nezaockovanych, lebo vzdy sa taki najdu, a tiez nie kazdy ziska ockovanim imunitu (imunitny system ma u roznych ludi rozne specifika a niekedy ani po ockovani skratka potrebne protilatky nevytvori). Ale aby kolektivna imunita fungovala, zaockovanost nesmie klesnut pod istu kriticku uroven, lebo potom stupne pravdepodobnost stretnutia nakazeneho s neimunnym jedincom na taku uroven, ze sa infekcia zacne retazovo sirit (epidemia).
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: dr. B. Nutty
|
Pridané:
29.1.2017 17:17
Sorry, toto malo ist inam, pod komentar od Hugera. Sry.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: lal
|
Pridané:
31.1.2017 20:16
povinne si strc niekam. chces sa ockovat? nech sa Ti paci
s kolektivnou imunitou na mna ale nechod - ak ockovanie funguje, Ty sa nemas coho bat a ja Ta nemam co zaujimat. imunodeficientni ludia nie su moj problem a uz vobec nie tvoje ospravedlnenie preco ockovat povinne.
prirodzeny vyber sme dojebali uz dost inkubatormi etc., nechaj aspon tych technicky najvadnejsich bojovat za seba.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: huger
|
Pridané:
29.1.2017 10:53
ja sa ani ako znaly clovek problematiky ockovania netvarim, len hovorim o mojom dietati. mojej skusenosti. a nikto mi to nikdy nevyvrati. a este o jednomm pripade z mojej blizkosti. a este jedna vec, preco sa vsetci ockovani ohanaju kolektivnou imunitou ked su zaockovani? co sa boja ze je neucinne? :-) cele je to na smutny smiech. moznoze ockovanie ako take by ani skodlive nebolo, ale vakcina ako taka je. asi jej zlozenie a vedlajsie ucinky. niekedy si precitaj pribalovy letak. ked si tam vyrobca dovoli napisat ze moze nastat vnutorne krvacanie, tak nechapem ako to niekto moze zobrat ze ok. jedine tak ze je absolutne nezodpovedny a lahostajny k zdraviu dietata. a prave taki z nezodpovednosti obvinuju rodicov co neockuju. smiesne.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.1.2017 11:06
takze ked na vakcine mas, ze pravdepodobnost 1:100.000.000, ze bude vnutorne krvacanie, tak dieta nezaockujes. Autom ho nosis? lebo tam mas pravdepodobnost 1:100.000 ze havarujes a mozno 1:1.000.000 ze zomrie pri tom. Cisla som si samozrejme vymyslel, dolezita je pointa.. ockovanie je bezpecnejsie ako jazda autom. A inak odporucam ho ani nepustat von, iba vnutri ho maj, lebo zas je ista pravdepodobnost ze padne meteorit a rozbije mu hlavu. Zakazat meteority kuwa!
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: huger
|
Pridané:
29.1.2017 11:39
zase zo mna nerob paranoika. a ziadne percento tam uvedene nieje pretoze to ani nikto nemoze vediet. ide o to. ockovanim mu hrozi riziko. neockovanim nie. tot moj nazor. kazdy na to mame iny nazor, to je jasne. pozri, ked sa niekto ockuje aj kazdy rok, mne je to jedno. ale nech to neni povinne. nech sa rozhodne kazdy sam.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: dr. B. Nutty
|
Pridané:
29.1.2017 16:47
Ale ano, percenta a pravdepodobnosti su zname, na to su vyskumy, zjavne nemas sajnu o tom, co vsetko sa da zistit statistickymi metodami. Dalej, ockovanim dietatu hrozi riziko, neockovanim este 1000x vacsie, je to dofrasa take tazke pochopit? Neohanaj sa tym, ze mas taky a taky nazor a basta. Nazor je ako otvor v riti - kazdy ma nejaky. Nazor nie je expertna znalost, hoci mnoho ludi medzi tym nerozlisuje a potom to tak vyzera - same konspiratorske bludy, hoaxy, ficovolici, kotleby a ina pliaga. Nazor musi byt podoprety argumentmi zalozenymi na faktoch a logike, inak je bezcenny az hlupy.
|
|
Re: dres máme iny Bonus
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
29.1.2017 11:44
A to je este nic! Pravdepodobnost umrtia pohlavnym stykom pocateho dietata je podla oficialne publikovanych vysledkov klinickych studii renomovanych expertov dokonca 1:1!
|
|
Re: dres máme iny Bonus
Od: čitateľ
|
Pridané:
29.1.2017 14:27
A iným stykom je iná pravdepodobnosť?
|
|
Re: dres máme iny Bonus
Od: asdadasd
|
Pridané:
30.1.2017 10:10
nestykom urcite mensia
|
|
Re: dres máme iny Bonus
Od: čitateľ
|
Pridané:
30.1.2017 17:45
Z neba spadla len Majka.
|
|
Re: dres máme iny Bonus
Od: McUH
|
Pridané:
30.1.2017 10:46
Keď už tak 1:0. Alebo tvrdíš, že polovica nikdy neumrie?
|
|
Re: dres máme iny Bonus
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
30.1.2017 10:55
Moze macka umriet pred Schrodingerom?
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: ...
|
Pridané:
29.1.2017 11:53
Je mi luto, ze tvoje dieta ma problem a pripisujes ho ockovaniu. Mozno s tym ockovanie suvisi a mozno nie, ako rodicovi, ktoreho sa to bytostne tyka ti to nikto nevyhovori a ja ta chapem. Da sa aj pochopit, ze dalsie dieta nezaockujes/nedal si zaockovat. No prave ta kolektivna imunita to dalsie chrani - su deti, ktore sa z objektivnych pricin zaockovat nemozu a pre tych je vyslovene stastim byt v komunite zaockovanych.
Uz som to pisal vyssie - ludia uz zabudli ako na uz takmer zlikvidovane choroby pred par desiatkami rokov umierali deti a nebolo to nic nezvycajne.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: ...
|
Pridané:
29.1.2017 12:49
PS: je mi luto, ze tvoje dieta ma zdravotny problem, nie ze ho pripisujes ockovaniu - aby nedoslo k nepochopeniu.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: tamtung
|
Pridané:
29.1.2017 16:43
preco sa konzervuju ockovacie latkoy pomocou ORTUTE?
nic lepsie v roku 2017 nemame ?
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: asdadasd
|
Pridané:
30.1.2017 10:12
napriklad ktora ockovacia latka ma v sebe ortut?
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: tamtung
|
Pridané:
29.1.2017 16:42
ja mam tiez nasledky po ockovani, tak isto moj brat, on dostal cukrovku a ja mam pohybove problemy.
"naaaahodou" obaja zdravi jedinci to schytali "naaaahodou" par tyzdnov po ockovani.
ockofanatikom to nevysvetlis. netvrdim ze neockovat na nic, ale napr trojkombinacia je masaker pre tak male dieta.. a su este aj horsie. prave tato trojkombinacia mna aj brata dostala do celozivotnych problemov.
a "naaaahodou' toho roku (zda sa mi ze 2005) samotny primar velkej nemocnice sa cudoval, ako to, ze tak MASOVO prichadzaju MLADY ludia k cukrovke (tj deti), tak MASOVO, ze sam to nechapal
neskor sa zistili, ze bola chybna vakcina.
opakujem
neskor sa zistili, ze bola chybna vakcina.
tj, tisice deti ma nasledky DOZIVOTNE.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: ...
|
Pridané:
29.1.2017 16:57
Airbag sam vystreli a zmrzaci ta. Neskor sa zisti, ze bola chyba vo vyrobe. Zakazeme airbagy? analogia je rovnaka. Kazdy nech si uvazi sam. Nikto ta nedonuti dieta zaockovat ak nechces. Kludne nech su prisne postihy pre vyrobcov vakcin, ale neockovat riesenim nie je. Tu nehovorime o vakcine proti chripke a podobne - ide o zakladne ockovania a staci par exotov co vypustia svoje domnienky na internet a argumenty odbornikov skoncili, nastupuju domnienky expertov na urovni IQ modrykonik.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: tamtung
|
Pridané:
29.1.2017 19:46
predtym nez zacnes nadavat na ludi ohladom IQ, skontroluj si par paragrafov, kde je pokuta za nezaockovanie. dakujem
|
|
Re: dnes má men iny Bonus
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
29.1.2017 19:53
IQ je metrika, vyvinuta specialne s ohladom na absolutnu nezavislost od faktickych znalosti.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: ...
|
Pridané:
29.1.2017 23:20
Este raz - ak nebudes chciet, nikto ta nedonuti dieta zaockovat, vsak tou najlahsou cestou je zaplatit pokutu a mozem okaslat. A ak mas schopneho pravnika, tak to aj obhajis.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: dr. B. Nutty
|
Pridané:
29.1.2017 17:12
Dvaja ludia su mala statisticka vzorka, uz prebehli studie na ovela vacsich a ziadna cukrovka, autizmus, ani dalsie choroby podla vysledkov nie su sposobene ockovanim. Poslednu takuto velku studiu iniciovali a sponzorovali prave odporcovia ockovania. A aj ked mi je luto tvojich zdravotnych problemov, tak sa musim zasmiat nad tvrdeniami, ze sa prejavili vtedy a vtedy - ako batola si to fakt musis presne pamatat! A k tomu masovemu rozsirovaniu cukrovky a inych civilizacnych chorob som sa vyjadril v inom komente. K comu este dodam jedno: cukrovka je dedicna choroba. Ak sa teda prejavuje v ramci rodiny, tak to vylucuje vplyv ockovania, lebo v takom pripade by bola jej incidencia distribuovana nahodne.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: tamtung
|
Pridané:
29.1.2017 19:48
a preco lekari odmietaju ockovat personal a svoje vlatne deti? je ich kopec.. su idioti? ved su lekari.
neexistuje ziadny dokaz, ze by v nasej rdine mal niekto cukrovku, geneticky to bolo VYLUCENE a predsa ju dostal, cca 2 tyzdne po ockovani na MMR.
nahoda ? mozno.
ale ja vdaka tomuto budem extremne opatrne ockovat svoje decko. nie som idiot, aby som slepo verit medicine.
tazko povedat, ci je to hipsterska vlna , alebo realita, no povedz mi, preco je vo vakcine pritomna ORTUT ?
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: Klon M5
|
Pridané:
29.1.2017 20:52
Žeby kvôli odolnosti?
V zubných plombách Ti nevadí? Tam je je násobne viac.
Inde, v prírode je jej násobne viac, to Ti nevadí??!
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: ...
|
Pridané:
29.1.2017 23:29
Vo vakcine nie je ortut priamo, ale nejaka zlucenina ortuti (nie som chemik). A vyssie to pisem rovnako - je to rovnaka otazka ked sa spytas, preco je v kuchynskej soli chlor?
Vsak solny priemysel nas chce vsetkych otravit, kedze sol obsahuje CHLOR!!! to preto je teraz modne vsetko nesolit, lebo vsak sol sokujuco obsahuje chlor - asi nejako takto je postavena cela antivax kampan, akurat je to krajsie prerozpravane. Tiez pocut, ze lekari si nedavaju ockovat deti. Kolko lekarov by sa vobec k tomu priznalo? A tiez uz vidim ten personal na infekcnom ako sa neockuje - toto su udajne pseudoargumenty, ktorym veris. medicine nie, hoci ma za sebou meratelne vysledky - zaujimavy selektivny pristup.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: autobus
|
Pridané:
30.1.2017 8:12
okrem toho, ze som sa skoro dogrcal z gramatiky a faktov, ktore tu ovecky modreho konika produkuju, chcel by som poznamenat nasledujuce fakty. Ortut sa vo vakcine nenachadza. konkretne sa jedna o zluceninu, ktora sa od 1999 nahradzuje inou alebo ziadnou nakolko sa vyrobny proces zdokonanlil. konkretne: Thimerosal, which is approximately 50% mercury by weight, has been one of the most widely used preservatives in vaccines. It is metabolized or degraded to ethylmercury and thiosalicylate.
takze drz usta a zaockuj sa, lebo je lepsie mat horucku dva dni ako prestupit na letisku v Istambule a vratit sa s tuberkulozou. amen.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: lal
|
Pridané:
31.1.2017 8:50
nj,a dnes tie deti co by nezili pisu komentare na dsl..
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: dj_v
|
Pridané:
28.1.2017 13:32
to tu na burzuja este niekto reaguje? sa uvedomte ludia... taha vase inteleguany dolu...
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: STUKA
|
Pridané:
29.1.2017 13:35
Co mas proti inteleguanom? Si nebodaj rasista!!??
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od: An0nym
|
Pridané:
28.1.2017 15:04
Odkedy som sa nedal zaockovat (cca 5rokov), nebol som u lekarky, ale zmenil som trochu aj zivotospravu, to musim priznat.
|
|
Re: dnes má meniny Bonus
Od reg.: psynoxious
|
Pridané:
1.2.2017 10:53
všetci sú idioti, len ty si lietadlo, že?
|
|
suhlas
Od: alodai
|
Pridané:
27.1.2017 19:49
Tak je, len naivny stále veria antivirom aj iných výrobcov ako maju OS. Od začiatku pouzivam už asi 4roky MSE antivirus, a teraz je to v w10 priamo windows defender a nikdy som nemal žiadny virus
|
|
Re: suhlas
Od: Nasr
|
Pridané:
27.1.2017 19:58
Presnejsie Defender ho nikdy nenasiel.
|
|
Re: suhlas
Od: josko v pespeci
|
Pridané:
27.1.2017 20:42
Stale lepsie nez Avira a spol. ktora oznaci za virus aj seba sameho
|
|
Re: suhlas
Od reg.: Fresco
|
Pridané:
27.1.2017 20:51
ty chumaj pozri si na virusbulletin.com ako je na tom Avira a potom tu trep sprostosti, mám ju už pár rokov a je perfektná
|
|
Re: suhlas
Od: mattti
|
Pridané:
27.1.2017 21:30
tiež nenašla žiadny vírus?
|
|
Re: suhlas
Od: chazar
|
Pridané:
27.1.2017 23:53
iba seba :D :D :D
|
|
Re: suhlas
Od: ...
|
Pridané:
28.1.2017 7:36
pravdupovediac az tak prefektna nie je a zvazujem, ze ju coskoro vymenim. jedine co zvycajne najde su trojany v keygenoch a obcas ma vazne problem so spustitelnym suborom a nasledne aby to clovek daval do vynimiek, lebo si to nevie zapametat je otravne. Na starych verziach nebol problem, s novymi to celkom seru.
|
|
Re: szuhlasz
Od reg.: Biturbo
|
Pridané:
28.1.2017 23:31
lol, to zas nas cesky AV oznacuje vsetky kejgeny za pozitivne.. netusite preco?? :)
|
|
Ach jaj
Od: Klon M5
|
Pridané:
28.1.2017 7:01
Lovenčina naša a dvojitý zápor. Veď je logickejšie a jednoduchšie napísať to priamo, nie dvojitým záporom!
Napríklad niektoré cracky napríklad na Windows aktiváciu obsahujú Bitcoin miner. A ten vie máločo detekovať. Také rootkity sú zaujímavá pliaga z čeľade vírusovitých... A to je len malinkaté percento čo som naznačil...
Jasné že nemáš vírus, o tom predsa nikto nepochybuje.
Veď vypneš počítač, no nie?
:-)
|
|
Re: Ach jaj
Od: Ach nie
|
Pridané:
28.1.2017 8:04
Slovencina nie je anglictina, dvojity zapor je normalna vec, nemozem nespomenut tvoju nevzdelanost!
|
|
Re: Ach jaj
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
28.1.2017 8:14
Keby zas ale bolo treba, tak mozem ja, ci i iny odbornik.
|
|
Re: Ach jaj
Od: Klon M5
|
Pridané:
28.1.2017 18:22
Dvojitý zápor je úplná somarina!
Prečo sa vyjdrotovať jednoducho a zrozumiteľne, keď to môžeme všakovako zamotať!
|
|
Re: Ach jaj
Od: quix_
|
Pridané:
28.1.2017 8:35
ked uz chceme sermivat so slovencinom, tak detegovat,ty chuju :)
|
|
Re: Ach jaj
Od: quix_
|
Pridané:
28.1.2017 8:36
sermivat/sermovat,zasrana klavesnicka*
|
|
Re: Ach jaj
Od: takja
|
Pridané:
28.1.2017 10:26
ja seriem inde, nie na klavesnicu, aspon som to zatial neskusal
|
|
Re: Ach jaj
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
28.1.2017 13:36
Ide o bezny postup odhlucnenia klavesnice pri stavbe ticheho pc, pokial zakaznik neuprednostni klavesnicku.
|
|
Re: Ach jaj
Od reg.: Fresco
|
Pridané:
28.1.2017 13:45
hovno deteGovať, detekuje detektor a detekcia a basta, to že nejaký debil na SJU dostal prémie za "deteGovanie" je viac než isté, češi majú detekovat a je to v poriadku
|
|
Re: Ach jaj
Od: čitateľ
|
Pridané:
28.1.2017 14:22
Ak vzal príkladom reagujúci reaktor, fungujúci funkcionár.. tak to boli jednoducho zarobené prémie.
|
|
Re: Ach jaj
Od: quix_
|
Pridané:
28.1.2017 23:57
pocuj retard, detegere a detectus su dve odlisne slova, od toho potom detegoval a detekcia.
|
|
Re: Ach jaj
Od: tamtung
|
Pridané:
28.1.2017 19:44
task manager to detekuje podla mna
|
|
Re: suhlas
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.1.2017 12:02
dakujem, ze to robis, vela elanu v dalsom usili do buducnosti. Vdaka ludom ako ty mam co zrat, lebo denne nosia notebooky a pocitace na preinstalaciu. Este raz dakujem. Roob.
|
|
msdos
Od: bozz.
|
Pridané:
27.1.2017 19:59
ja mam linux a virus som nikdy nemal. mozno som v nejakom botnete ale mozem nasrat. howgh
|
|
Re: msdos
Od: botcom
|
Pridané:
27.1.2017 20:43
sme aspon vypoctovo a datovo solidarny
|
|
AV aj cezar
Od: Zahada
|
Pridané:
27.1.2017 20:13
Pouzivam linux, mam aj clamav, ale len skrz disky, ku ktorym pristupuju pouzivatelia win, aby ich mal kto kontrolovat.
|
|
odporucanie
Od: špiced captain
|
Pridané:
27.1.2017 20:19
install Arch
|
|
dnes má meniny Bohuš Stejskal
Od: Pošli kvety je už zaregistrované
|
Pridané:
27.1.2017 20:23
Tento príspevok bol napísaný z Windows XP bez antivírusu.
|
|
Re: dnes má meniny Bohuš Stejskal
Od: AVIRA scanning
|
Pridané:
27.1.2017 20:49
Alert! 19 threats were found in this message.
|
|
Re: dnes má meniny Bohuš Stejskal
Od reg.: Fresco
|
Pridané:
27.1.2017 20:52
Stejskal bol BOHUMIL...nestrápňuj sa, kua!
|
|
McAfee
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
27.1.2017 21:04
Zrejme v Mozille mali povinne McAfee Protection aj Browser Exploit a podobnymi modulmi povinne nainstalovane :-)
|
|
gOOgle
Od: Well well
|
Pridané:
27.1.2017 21:21
Google sice kritizuje, to je OK, ale tiez antivir pouziva a mozno by nas Slovaci prekvapilo ktory :)
|
|
Re: gOOgle
Od reg.: raketa
|
Pridané:
27.1.2017 22:04
ESET je odpad
|
|
Re: gOOgle
Od: ja.
|
Pridané:
27.1.2017 23:19
Hej, ale v Googli musis zdovodnovat, preco chces na pocitac Windows. Default si mozes vybrat medzi Linuxom a macOS.
|
|
netreba
Od: panstebou
|
Pridané:
27.1.2017 22:01
Fotky na DVD, druhy faktor cez senior mobil a neni o com.
|
|
Takze sme v pazi
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
27.1.2017 23:05
Antivirus ma vyznam prave pri znamych virusoch a malware. Nove virusy antivirus nedeteguje, takze sa nemame ako chranit a mame to brat ako samozrejmost.
Nuz, aspon mozno dufat, ze Sandboxie je fajn.
|
|
mirakel
Od: pxd
|
Pridané:
27.1.2017 23:09
20 rokov nepouzivam antivirus a stale normalne fungujem....aspon neviem ze mam virus,ak ho nahodou fakt mam,potom by som sa len strachoval,ze ma bobak zje o)
|
|
Re: mirakel
Od: Uzivatelko
|
Pridané:
28.1.2017 5:07
Cez sandbox ako napriklad "sandboxie" hravo nahradi antivirus aj pri IQ 66 ;)
|
|
trojka v žile
Od: Klon M5
|
Pridané:
28.1.2017 6:51
Hlúpe vyjadrenie, pán je zrejme zaťažený narcizmom.
Skôr keby odporučil nepoužívajte chromého alebo zhorenú líšku, tak to beriem.
AV v systéme treba. Keď už na nič iné, tak aspoň na to, aby ste nemali príliš rýchly systém. Niekedy to je skôr na závadu ako výhra.
Napríklad výrobok istej firmy E... Smart Security dokáže blokovať web stránky a napríklad má užitočnú funkciu - import/export nastavení.
|
|
Re: trojka v žile
Od: Mladý filozaf
|
Pridané:
28.1.2017 9:26
Import/export nastaveni je asi tak jedina pecka. Falosne poplachy, nie 100% zachytavanie vymenou za falosne poplachy, zneprijemnovanie... Nie, diky.
Firewall bohato staci
|
|
Re: trojka v žile
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.1.2017 12:11
pecka je, ze ti to posle od klientov maily ked curak ide na porno a zajtra ti donese pocitac ze "normalne som surfoval, nic specialne, spravy som pozeral a nejaky ten pokec" a zavirilo sa to. Potom som mu ukazal emaily z jeho nodu na akych vseliakych strankach bol a hned stichol. Nod k plnej spokojnosti pouzivam od 2004-2005 nepamatam presne a nechcem iny.
|
|
Re: trojka v žile
Od: Mladý filozaf
|
Pridané:
28.1.2017 20:42
Od cca 2004 som par AV vyskusal, nikdy som nerozoslal emaily bez môjho vedomia, nemal zašifrovaný pc, neprišiel o účet, nemal vymazaný disk... Asi bude chyba vo mne.
|
|
Re: trojka v žile
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.1.2017 21:15
toto je v jednej diskusii uz druhy krat, ked si nepochopil pisany text a nevidis suvislosti s predchadzajucimi prispevkami. Dovol mi objasnit ti to.. pises ze import/export je jedina "pecka funkcia" na to ja reagujem, ze pecka je funkcia v NODe, ktora posle email spravcovi, s rovnamymi notifikaciami ako mu vypisuje nod pri infekcii alebo podozreni. Cize tebe pride od Ferka Mrkvicku email, ze na tej a tej stranke je taky a taky virus. Ak ti Ferko donesie pocitac, ze je zavireny, hned vies, kde je pes zakopany, lebo si o tom vcera dostal email. TO je podstatne lepsia funkcia ako nejaky import/export, ktory vyuzijes iba v institucii, kde maju zakupene multilicencie.
|
|
Re: trojka v žile
Od: Mladý filozaf
|
Pridané:
28.1.2017 21:20
Ach jaj
|
|
ProVirus
Od: JeTiZima
|
Pridané:
28.1.2017 8:05
Nie,nemá pravdu používajte antivírusy,najlepšie všetkých firiem naraz.A hlavne si zaplaťte rozšírené verzie!Veď ich tvorcovia potrebujú nové meďáky a bavoráky!Kua,majte s nimi porozumenie!A hlavne nie ste v bezpečí bez antivírov,len ony vás ochránia pred hackermi pubertiakmi! :) A nainštalujte si hneď ako sa dá Win10 a pytóna a javu + flash!To vám osobne doporučujem,áno?
|
|
Re: ProVirus
Od: miroxo
|
Pridané:
28.1.2017 8:16
ano,ale len z treskou a rozkom
|
|
Re: ProVirus
Od: awwda
|
Pridané:
28.1.2017 15:56
pytón s treskou a rožkom?
|
|
Re: ProVirus
Od: fin1
|
Pridané:
29.1.2017 10:32
normalna pytonka s rozkom si nemal este ?
|
|
Re: ProVirus
Od: Roztopasniik
|
Pridané:
29.1.2017 10:42
Tonka papa rohlik
|
|
Re: ProVirus
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
29.1.2017 10:55
Este je ale, vzhladom ku stanovenym standardom, odberatelom poskytovane vyhradne pri osobnom odbere a na zaklade specialne formulovanej ziadosti.
|
|
AV od Microsoftu
Od: 78569822365
|
Pridané:
28.1.2017 12:57
Microsoft patrí medzi dlhodobo najhoršie AV riešenia. Napríklad v teste falošných detekcií (http://bit.ly/2kE7QOz) zo septembra 2016 skončil ako tretí najhorší po Avaste a AVG za Avirou, BitDefenderom, Eset, Kaspersky, Sophos, TredMicro atd. Rovnako tak skončil ako štvrtý najhorší pri detekcii vírusov v súboroch v septembri 2016. Zároveň skončil ako najhorší v prípade skúmania záťaže systému (http://bit.ly/2gJ9BuN). Bývalý významný vývojár FF prezentoval veľmi neobjektívny názor.
|
|
tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
28.1.2017 19:33
AV
nebudem menovat, nech nerozprudim diskusiu
bezny PC, 6 rocny nikdy neaktualizvoany WIN7 (legalny, OEM)
porno, check
torrenty, check
ulozto, check
random surfovanie, check
scan mi dal 0 virusov
pricom ten isty AV mi za rovnakych podmienok nasiel AV - k, rozne cheater programy na hry.
pricom nerozumiem, ved 6 rocne surfovanie musi nieco natahat do PC. a preco po novom nedetegoval trainer a podobne ? ktory predtym nasiel?
|
|
Re: tamtung
Od: dr. B. Nutty
|
Pridané:
28.1.2017 20:35
Pozri si v nastaveniach, ako a co scanuje. Ci nemas nastaveny len nejaky rychly scan s vylucenim niektorych typov suborov, najma archivov. No a v takom porne ti napr. sotva najde virus, kedze su to same videa a obrazky. Inak ja som nemal za asi 16 rokov ani na jedinom compe virus, alebo sa prinajmensom nikdy ziadny neprejavil / nebol odhaleny. :-) Je sice pravda, ze castejsie pouzivam Linux nez Win, ale aj tak. Hocijaky bezny antivirak, FW plus common sense je myslim obstojna ochrana. Pripadne este plus sandbox.
|
|
Antivirus
Od: Idaho
|
Pridané:
29.1.2017 12:28
Zase nazor nejakeho odbornika na vsetko.
|
|
Re: Ant i virus
Od: syntaxterrorXXX
|
Pridané:
29.1.2017 12:48
Presne tak. Odbornik na vsetko svoje nazory zasadne nezverejnuje na kdejakych pofidernych, co i internetovych, platkoch, ale v otvorenej diskusii expertov. A v sulkoch.
|
|
Nazis
Od: Grammar
|
Pridané:
30.1.2017 8:26
nie "z posledných dvoch rokoch", ale "z posledných dvoch rokov"
|
|
sfasf
Od: bytdtjyrguj
|
Pridané:
30.1.2017 12:23
Ku komentarom som si zobral pukance. Nebanujem.
|
|
Ha ha ha
Od: szaga72
|
Pridané:
31.1.2017 9:07
Musel dostal poriadny balik od mrkvosoftu aby tam dodal tie slova ze vlastneho od Microsoftu! :-DDDDD
|
|
logika
Od: mirror
|
Pridané:
31.1.2017 15:27
nepoužívajte alternatívne webové prehliadače ako firefox alebo chrome, veď najlepší a najbezpečnejší je internet explorer a edge - keďže sú zabudované v systéme priamo výrobcom!
|