|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Garbage!
Od: GBAA
|
Pridané:
26.10.2016 21:22
Musím sa zasmiať nad označením "pre profesionálov". Pre naozajstného profíka sú tieto "all-in-one notebook-like-PC" na dve veci, vydrží to to ledva dva roky v prevádzke a potom sa to od neustáleho prehrievania doserinká. Krásny príklad sú retina Macbooky Pro na ktorých sa vie chladič "pritaviť" na spodnú stranu klávesnice (na klávesnici zo spodu je plastová vrstva na difúziu svetla podsvietenia). Pár mesiacov tohto prehrievania a substrát CPU/GPU sa začne oddelovať od BGA puzdra a dovidenia... Ale hlavne že je to "Pro" produkt pre profíkov.
|
|
Re: Garbage!
Od reg.: Ironman
|
Pridané:
26.10.2016 21:40
Suhlasim, ale musis uznat, ze pod slovom "profesional" si moze kazdy predstavit cokolvek. Je to taka prazdna frazicka, ktoru clovek musi odignorovat. :-)
|
|
Re: Garbage!
Od: nztnt
|
Pridané:
26.10.2016 22:16
Jedina cielova skupina moze byt CAD. Pre grafikov (adobe) sa to nehodi lebo windows a pre spracovanie videa tiez nevhodne lebo slaby vykon.
|
|
Re: Garbage!
Od: RIKK
|
Pridané:
27.10.2016 0:41
Pls napis preco si napisal to "Pre grafikov (adobe) sa to nehodi lebo windows " lebo grafik-wanna-be? Alebo z rovnakeho dovodu preco ableton je lepsi na jablku ako na widlach?
|
|
Re: Garbage!
Od: účet má blokovanú bla bla bla
|
Pridané:
27.10.2016 1:17
Wat? To si čo sa kktinu vypotil? Robím s grafikou 18 rokov a najlepšia platforma je PC a Windows, na plnej čiare. Mac Prdy sú slabučké hovienka, vhodné pre takých "pseudo-umelcov" a "akože hard workerov".
|
|
Re: Garbage!
Od: hwman
|
Pridané:
27.10.2016 2:56
Presne bez Photoshopu si Windows neviem predstavit, ved je to zakladny program ktory instalujem hned po windowse. A na mojom 6 jadrovom i7 ide ako hodinky. Iba blazon by presiel na mac a potom sa ucil ako sa vsetko ovlada naopak ako na Windows, dakujem neprosim uz som si to skusil a bola to hroza vsetko sa robi inak chyba tam kopu veci a je to cele nahowno. Mac os mi na mojom pc ide, ale preboha naco? Ved ajtak nedokaze vyuzit vsetok potencial hardwaru co mam v pocitaci. Macy vykonovo zaspali dobu a dnes je to uz len imizdovka do krcmy pre ludi (sekretarky atd) ktori nerozumeju IT a kupia si daco len preto ze sa im paci leskle hlinikove puzdro.
|
|
Re: Garbage!
Od: hwman
|
Pridané:
27.10.2016 3:06
A tieto hnusy od MS co kopiruju macy neviem komu chcu predat. Keby radsej makali na DirectX a sw, a robili kvalitne a ovladace. 8 GB ram je absolutne nedostacujuce, ja mam 16 a idem upgradnut na 32 a to mam k tomu 500 GB ssdcko. Tieto hardwarovo zaostale kramy mozu predat jedine IT analfabetovi.
|
|
Re: Garbage!
Od: 5Maniak.
|
Pridané:
27.10.2016 9:01
Však si tam daj 256 GB RAM a budeš mať hádam na pol roka dosť
|
|
Re: Garbage!
Od: AlbHert
|
Pridané:
28.10.2016 10:49
nie vsetci gemblime
|
|
Re: Garbage!
Od: _xxx
|
Pridané:
30.10.2016 10:35
daj si nabuduce stupel do zadku, unikaju ti odtial nejake fekalne reci.
|
|
Re: Garbage!
Od: hwman
|
Pridané:
27.10.2016 3:11
960M akoze v tom ms si fakt robia srandu. Komu chcu predat take orezavatko na urovni Tesco PC
|
|
Re: Garbage!
Od reg.: ujoslav
|
Pridané:
27.10.2016 9:02
Na CAD nevhodné pretože herná grafika. Malo tam byť Quadro.
|
|
Re: Garbage!
Od: 5Maniak.
|
Pridané:
27.10.2016 10:10
A stálo by to o nejakú tisícku viac, že? Na jednoduchhé veci to v pohode stačí. Veď je to imidžovka, nie nadupaný stroj na nepretržitú prácu!
|
|
Re: Garbage!
Od reg.: ujoslav
|
Pridané:
27.10.2016 10:40
Mám na prácu celokovový HP Zbook 15 s Quadro grafikou a Core i7 a nie, nestál o tisícku viac ako tento Apple fake od Microsoftu.
|
|
Re: Garbage!
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.10.2016 21:23
neska som skladal i7 6700, 8GB ram, quadro K620, 8GB ram, samsung750 500GB, seagate 1TB, win10 a celkova cena s dph 1100€, cize uhadol si, stalo to "nejaku tisicku" ;)
|
|
Re: Garbage!
Od: Káblik.
|
Pridané:
27.10.2016 22:09
Takéto kšunty Ty skladáš???
Z Teba musia mať ľudia radosť...
|
|
Re: Garbage!
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
28.10.2016 7:46
Sa pochvál čo skladáš ty. Teda okrem kokotských komentárov na dsl.sk
|
|
Re: Garbage!
Od: >.>
|
Pridané:
28.10.2016 7:06
preco si do toho nedal xeon e3-12xx v5?
vyssi takt, spolahlivejsie, podpora ecc pamati, 60 eury lacnejsie...
inak, to je na zabavku s grafikou+autocad, alebo na tom chce dotycny/a aj proe/catia, pripadne nejaky render/raytrace?
ak to druhe, preco bojoval proti k2200 alebo k4200?
|
|
Re: Garbage!
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.10.2016 8:49
mas uplnu pravdu. xeon 1231 je uplne to iste ako 6700. Rozdiel je, ze xeon je haswell a ma ddr3 ramy a samozrejme inu dosku. Nevedel som to do vcera, kolega stym prisiel, este som sa hadal, ze xeon nemoze byt lacnejsi.
|
|
Re: Garbage!
Od: >.>
|
Pridané:
28.10.2016 10:37
v5 je uz skylake a normalne pasuje do 1151...
v6 kabby lake uz leakla, ale vcil nemam sajn, ci je uz vonku a dostupna aj pre smrtelnikov.
a najlepsie na tom, ze, tieto e3-1xxx su uplne bohova vec aj do hernych masin, ked nechces/nepotrebujes taktovat. vykon jako i7 za cenu i5. este aj e5-tky 6-8 jadra sa daju dostat do 6 stoviek, co je popici cena :)
|
|
Re: Garbage!
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.10.2016 8:58
a tie quadra, to mas trochu inu cenovu hladinu ako su ochotni ludia davat, 620tka je super, lacna (pod 200€) a funguje.
|
|
Re: Garbage!
Od: >.>
|
Pridané:
28.10.2016 11:00
toto zase ja nechapem - robis si pracovnu masinu, tak si tam aj nejaku pracovnu grafiku kup. K420/K620 su len lacne pokusy o GPU, ktore sa davaju do masiny len kvoli absencii iGPU v Xeon
|
|
Re: Garbage!
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.10.2016 17:37
lacne? za tu cenu mas 1050ti a to sa uz da nazvat herna grafika. Inak ak xeon nema grafiku, tak sa oplati viac i7.
|
|
Re: Garbage!
Od: >.>
|
Pridané:
29.10.2016 22:34
herne minimum, to ano, ale herne grafiky nie su natolko presne, aby sa oplatili na robotu. ak ju chces brat vazne, bude ti treba minimalne k2200 za styri stovky alebo k4200 za sedem. co nie je pre profika problem.
herna grafika sa da nazvat, vzhladom na poziadavky z aaa hier, najskor tak gtx1070, co je cca pat stovak investicia.
ku xeonu, zalezi na pouzitie, vzdy ho davas tam, kde si nemozes dovolit, resp. musis minimalizovat, chyby - cad design, magma, analyzy, simulacie. to, ci ma alebo nema igpu nie je relevantne, aj ked sa daju kupit xeony s autodesk/solidworks certifikovanou igpu (dve stovky za stvorjadro, plus patdesiat eur za ht), do ws si k tomu aj tak kupis dedikovanu.
|
|
Re: Garbage!
Od: čitateľ
|
Pridané:
27.10.2016 0:45
Pro pro profíky.
|
|
Re: Garbage!
Od reg.: SonnySVK
|
Pridané:
27.10.2016 0:53
Zalezi,
mam MB Pro 2013 a spokojne pracuje vyse 2 rokov, samozrejme ak na nom planujes tazit bitcoiny tak to nie je to prave orechove ale ak potrebujes kompromis medzi mobilitou a vykonom, akykolvek produkt od znacky Lenovo, Dell a Apple ti posluzi, ale to co pises ty je dost kravina, mac rozoberiem pravidelne kazdeho pol roka vyfukam od prachu proste standardna udrzba a ziadnu anomaliu ako opisujes nevidim.
|
|
Re: Garbage!
Od: babicka
|
Pridané:
27.10.2016 9:53
Ale musis uznat ze ludia kupuju iMac-y na profesionalnu pracu ktore tiez maju maximalne 4 jadro i5 a Radeon R9 M395
|
|
Re: Garbage!
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
27.10.2016 11:44
iMacy maju maximalne i7 6700K.
|
|
Re: Garbage!
Od: Devin devín
|
Pridané:
27.10.2016 10:38
Netrep pičoviny.
|
|
picasso
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
26.10.2016 21:37
Vibracie Rapid hybrid drivu v stojanceku PixelSense displeja nepochybne povzbudzuju kubisticku kreativitu tvorcov.
|
|
.....
Od: 66846165841465
|
Pridané:
26.10.2016 21:59
Ergonomicky je to prepadák. Profesionáli potrebujú profesionálnu ergonómiu. Cenovo je to prepadák. 3 litre? Oh no. Možnosťami rozšírenia je to prepadák. Profesionáli potrebujú možnosť pre silnejší HW. Mobilitou je to prepadák. Kto to bude vláčiť? Hybridnosťou je to ale možno úspech - niečo ako auto na kombinovaný vodíkovo-elektricko-benzínový pohon.
|
|
Re: .....
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.10.2016 22:16
a hlavne na vsetko okrem pozerania filmov, citania noviniek a prispievania do diskusii potrebujes >1 monitor ;) Hento si kupi len mechomtrafeny bohac.
|
|
Re: .....
Od: Devin devín
|
Pridané:
27.10.2016 10:39
Lol, študentík zase mudruje, najlepšie vie, čo kto potrebuje.
|
|
Mrkvosoft
Od: Picham si marihuanu
|
Pridané:
26.10.2016 22:02
Ten Mrkvosoft si celkom koleduje o pruser, vydat taku drahu masinu zalozenu na maxwell a skylake architekture, ked tu uz mame Intel Kaby Lake a Maxwell od nVidie.
|
|
Re: Mrkvosoft
Od: Jbct
|
Pridané:
27.10.2016 6:46
*pascal
|
|
fail roka
Od: vvvas
|
Pridané:
26.10.2016 22:13
Vidim to na rovnaky fail ako google pixel. Vykon priemerny ale cenu pytaju ako za high-end. Kam toto speje
|
|
Re: fail roka
Od reg.: Ironman
|
Pridané:
26.10.2016 22:18
Apple ich naucil. :(
|
|
Re: fail roka
Od: čitateľ
|
Pridané:
27.10.2016 0:52
Fail je v prvom rade tvoj slovník.
|
|
dnes má meniny Demeter Žiga
Od: Pošli kvety je už zaregistrované
|
Pridané:
26.10.2016 22:28
28" 3:2 LCD ? Zaujímavé.
|
|
Re: dnes má meniny Demeter Žiga
Od: zase ja
|
Pridané:
27.10.2016 2:12
Keby len to :D ale je lesklý :D to je samotne zlo :D
|
|
Re: dnes má meniny Demeter Žiga
Od: lukino cukino
|
Pridané:
27.10.2016 6:25
Lesk je smŕŕŕť...
|
|
Re: dnes má meniny Demeter Žiga
Od: tigg
|
Pridané:
27.10.2016 15:14
3:2 - ano, jedina vec, co je na tom zaujimava - konecne rozumny pomer stran a nie "slíž"; kazdopadne leskla a dotykova plocha to ale zaroven hned 2-krat diskvalifikuje...
asi zbytocne ocakavat, ze sa na trhu objavia nejake LCD-cka s pouzitelnym pomerom stra (4:3, 3:2) :/
iP SE tiez nejak nenakopol ostatnych vyrobcov k tomu, aby uviedli pouzitelny HW s uhloprieckami do 4" (a co najmensimi vonkajsimi rozmermi) :|
|
|
Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: gertrudo
|
Pridané:
26.10.2016 22:54
Nechapem preco si MS mysli ze ked skopiruje strategiu apple ze im to vyjde.
Apple ma na premiovej cene postaveny v podstate cely biznis model(aj ked teraz MS ukazal ze vlastne apple je lowcost:)), a prave preto im to celkom vychadza, lebo nerypu do low cost veci ako ms(klavesnice, mysi, windows phone) ktore im nicia imidz.
Proste mas logo apple tak hned kazdy vie ze to bolo drahe, mas surface a vacsina ludi si bude mysliet ze stal polovicu toho co ipad(aj ked to nie je pravda, a ze vykon surface je uplne inde je vacsine ludi u riti).
Kazdopadne celkom dobre sa pozera na tie neustale manazerske zlyhania v MS.
Ako sa hovori, ked dvaja robia to iste, nie je to to iste.
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
27.10.2016 2:45
Tak Apple zase toho okrem toho imidžu moc neponúkne (ale to ani tento zázrak). Takže súhlasím, že MS by touto cestou fakt ísť nemal...
|
|
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: trombon
|
Pridané:
27.10.2016 9:08
nahodou, osx je fajn...a inak, uz ked sa tak kopci, budu aj mOvce?
|
|
ja on oni
Od: Developers
|
Pridané:
27.10.2016 0:00
keby radsej opravili co nefunguje, pocuvali a starali sa, co nefunguje a to opravovali a
najlepsie su priklady z praxe: mam cerstvy, SAP a MS sa dohodli ze sa skamaratia, v SAPe idem upravit texty cez smartforms, nic ine nez cez volanu Word sablonu s makrami nejde, ani alternativa Open Office, alebo bez toho, zial nejde ani ten Word :) pretoze to pise oznam ze makra su bububu a cely proces zablokuje FrontEnd aj Word a jediny sposob ako z toho von je cez spravcu uloh, tvrde vyhodenie procesu. A ako nakoniec editujem texty ? vyhodil som cely Office, nechal len Open a SAP FrontEnd vidi ze nemam Word, tak len sucho pipne a vsetko musim vkladat cez textovu konzolu sapu v tajnych kodoch bez akejkolvek napovedy. Toto je vazeny cisty naschval, a amaterizmus oboch firiem. Horror...
(apropo, vypnut kontorlu makier, hlasok, neviem coho som vsetko samozrejme skusal, vratane trikov, trvalo mi to 8 h ... osem)
|
|
Re: ja on oni
Od: Káblik.
|
Pridané:
27.10.2016 22:11
Alebo Tvoj...
|
|
Re: ja on oni
Od: 33jkl33
|
Pridané:
28.10.2016 7:46
M$ a SAP k tomu? Jedno horšie ako druhé. :)
|
|
Microsoft
Od: zase ja
|
Pridané:
27.10.2016 1:57
No neviem myslím že "profesionál" pôjde do wacomu co je o dosť lacnejšie a ostane mu aj na poriadne železo :D
|
|
Microsoft
Od: zase ja
|
Pridané:
27.10.2016 2:07
Grafik min 32GB Ram a Nvidia Quadro a cim viac jadier CPU. Neviem čo s toho tato mašinka vyplna :D jedine Display ale nato su iné zariadenia lacnejšie :D Ale tak Photoshop tam pôjde asi dobre :D
|
|
Re: Microsoft
Od: Káblik.
|
Pridané:
27.10.2016 22:12
A čo také robíš, že nutne potrebuješ 32 GB RAM???
Skicár toľko nepotrebuje...
|
|
Re: Microsoft
Od: zase ja
|
Pridané:
28.10.2016 2:50
A hovoril som o sebe ? Sice by mi to lichotilo sa nazivať profesionál ale reagujem práve na ne, keď robia sceni v 3D kde texturi su v najlepšej kvalite a hneť nikolko plus stovky modelov z 100 miliónov poly v animácii tak aj 32 je malo :D
|
|
odpad
Od: meheh
|
Pridané:
27.10.2016 2:17
odpad
|
|
MS Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Rado2
|
Pridané:
27.10.2016 6:28
MS chce byt jablkovejsi, ako jablko. To bude fail.
|
|
hmmm nooo
Od: taktikarlenevim...
|
Pridané:
27.10.2016 6:39
http://tinyurl.com/zq8qcan
|
|
za tu cenu
Od: autobus
|
Pridané:
27.10.2016 7:22
za 4200USD bez DPH predpokladam by som si radsej kupil Eizo monitor, Mac Pro a nejaky pekny tablet od Wacomu. a este by mi ostalo na pol roka licencie Adobe CC. ktory kreten by za to dal tolko penazi. nema to styl ani zmysel. to ovladacie kolečko vyzera fajne ale tak si s tym clovek zadrbe monitor ze to pojde von oknom po dvoch dnoch.
|
|
spaceball
Od: Yorick_
|
Pridané:
27.10.2016 7:50
"Surface Dial" = spacepilot od od 3Dconnexion ?
A že na čo je to dobré? Kto modeluje v 3d, ten vie.
|
|
Dizajn
Od: No ja
|
Pridané:
27.10.2016 7:56
Ale dizajnovo to vyzerá dosť ppč.
|
|
na toto uz neexistuje ani nadavka
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
27.10.2016 8:12
-------------- -------------- --------------
Vypatlani c0c0ti. Ziadna Ci5 nie je 4C8T ale iba 4C4T. No a Ci7 ktore je 8T (8-vlaknove) JE JAKO SAFRANU !!!! Konkretne v desktope 2 (slovom DVA !!!) modely z generacie Skylake a mobilny kolko jeden model? Dufam ze tam je ten 4C8T. Aj keby bol, za 4200 € je to stelesnenie c0c0tizmu. Intel NUC Skull Canyon 6i7KYK (https://goo.gl/l7xZ5O) za 6 stoviek je solidny podvozok aj karoseria. Dokupit RAMku (16-32 GB) a aj keby som tam dal 2 ks. 1 TB M.2 Tamtungy s NVMe + 30tka monitor, stale nie som na 4200 €.
-------------- -------------- --------------
|
|
Re: na toto uz neexistuje ani nadavka
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
27.10.2016 8:18
Im tam stale dobre dr*e s tym dotykovym ovladaním, ale do riti nie za kazdu cenu a furt a vsade. Jak v 2012 pri uvedeni W8 malo ten humusny mrzd s dotykvymi kachlicami uplne vsetko a uplne vsetko bolo "touch ready" a aj to, co vooooooobec nemalo dotykovy displej. V MS si mysleli, ze z mesiaca na mesiac mavnutim carovneho prutika znicia 60 rokov existencie klavesnice a 40 rokov existencie mysi ako zatial najergonomicejsich sposobov ovladania PC.
|
|
Re: na toto uz neexistuje ani nadavka
Od: EL_Pepinko
|
Pridané:
27.10.2016 8:51
Kokso ty si fakt ten Pjetro_de, ktory bol pred par rokmi tu na stranke ziva legenda? Co sa preboha s tebou porobilo ze si sa takto spustil??
|
|
Re: na toto uz neexistuje ani nadavka
Od: vajko
|
Pridané:
27.10.2016 8:57
koks, slapky a disketove mechaniky :/
|
|
Re: na toto uz neexistuje ani nadavka
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
27.10.2016 13:24
a ine
|
|
Re: na toto uz neexistuje ani nadavka
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
27.10.2016 13:26
Jake spustenie? A mozem ja za to ze za 4200 € sa da poskladat mega-ultra-brutal nadupane delo (aj s monitorom) a nie henten zmrd?
|
|
Re: na toto uz neexistuje ani nadavka
Od: Cheesus
|
Pridané:
29.10.2016 22:09
Vyhodili ho zo skoly, bo obtazobal studentov, zena ho pusila k vode kvoli doktorandovi, a teraz nic insie nema na praci, len picovat na forach na vsetko a vsetkych - najma sikovnych ludi, co si spravili PhD.
|
|
Re: na toto uz neexistuje ani nadavka
Od: pan topanka
|
Pridané:
27.10.2016 19:04
vsak si ten NUC kup, vymen za tvoj 27" cintiq, ktory urcite mas, a drz picu.
ta ňe, pedro de?
|
|
posielam kvety Sabinke
Od: Tomek ma bobek
|
Pridané:
27.10.2016 8:37
Normálne mi už začína byť MS ľúto zo všetkých tých posledných noviniek, ktoré uviedol a to už je čo povedať:D
|
|
u mad.
Od: u mad?
|
Pridané:
27.10.2016 9:10
Zaujatejsi clovek nemohol pisat tento clanok? A pozeral vobec cele video? A mimochodom som fanusik Apple.
MS ukazal narozdiel (bohuzial) od Apple, ze ako maju vyzerat inovacie. Nehovorim, ze je to tip top, ale od portfolia, ktore mali su toto dobre vizie a vyhliadky do buducnosti. Dobry zaklad, na ktorom sa da budovat. Som zvedavy, ako budu pokracovat dalej. Cenovky ma trosku prekvapili, ale uvidime, ze s cim dnes pride Apple.
|
|
Re: u mad.
Od: esorimmer
|
Pridané:
27.10.2016 9:52
Tiež mi ten článok príde dosť povrchný. Napríklad "Okrem dotykového pera sa k počítaču bude dodávať nové vstupné zariadenie Surface Dial tvaru podobnému hokejovému puku, u ktorého sa vstup realizuje buď stlačením alebo otáčaním. Aké výhody má priniesť oproti ovládaniu myšou a grafickým tabletom nie je jasné. "
Keby si autor pozrel tú prezentáciu, tak by mu to bolo jasné. Takto asi len odpísal nejaký zahraničný článok, minimálne tak to pôsobí.
A našli by sa ďalšie.
Pekný výrobok, u nás nebude aj tak dostupný, tak nemá zmysel sa rozčuľovať. Určite si to nájde svojich zákazníkov. Riešiť či to má alebo nemá to alebo to, a koľko to stojí je úplne zbytočné, pokiaľ si to nechce niekto naozaj kúpiť.
|
|
Re: u mad.
Od: milan.ko
|
Pridané:
27.10.2016 10:37
DSL sa dlhodobo profiluje ako portal, ktory sa sustredi hlavne na veci tykajuce sa opensource a linuxu. Tak Apple ako aj MS zalezitosti berie len velmi okrajovo, ale kym pri Apple ma postoj "je mi to jedno", pri MS ma klasicky hejtersky postoj linuxaka spred 10-15 rokov, tak preto ten ton clanku a celkova povrchnost s konstatovaniami "nie je jasne, komu je to urcene a naco je to dobre", treba to citat tak, ze autor vlastne hovori o sebe.
|
|
Re: u mad.
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
27.10.2016 12:01
dsl ma zdravy postoj, ze kope do vsetkych rovnako.
Pokial chces oslavne clanky na MS, chod na zive alebo iny portal, kde si MS plati PR.
|
|
Re: u mad.
Od: milan.ko
|
Pridané:
27.10.2016 12:36
Este som na dsl nevidel clanok v style "vysiel novy linux, nie je jasne, preco nepodporuje xyz", zato formulacie v tomto style su v podstate v kazdom clanku o ms.
Tomu ja nehovorim kopat do vsetkych rovnako.
|
|
Re: u mad.
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
27.10.2016 14:16
> Zároveň nie je jasné ako záväzne sa bude Torvalds držať tohto avíza a či za ním stopercentne stojí. Okrem iného totiž svoj príspevok odštartoval mottom "numerológia".
|
|
Re: u mad.
Od: Devin devín
|
Pridané:
27.10.2016 10:41
Ale no toto, veď včera autora vychválili do neba, že ako úžasne píše, nie ako tí zlí novinári :))
|
|
teoria
Od: huger
|
Pridané:
27.10.2016 9:47
Podla mna je to uplne inak. MS vobec nejde o nejaky predaj HW. Urobili toto, aby akoze mali co ukazat, niecim sa pochvalit, ukazat software na svojom HW, ale nic viac. Myslim, ze je kazdemu jasne, aj v MS, ze tohoto sa moc predat nemoze a tak aj strelili taku cenu, aby v podstate vsetkych odradili. Je to len pre par ludi, co to nejakym sposobom dostanu. MS tazi hlavne vo firemnom sektore a azure. Ale je mozne ze sa mylim a po odchode Gatesa nevedia co maju robit.
|
|
Profesionali
Od: milan.ko
|
Pridané:
27.10.2016 10:02
Zaujimave, ze profesionalny grafik z Penny Arcade sa o tom vyjadril, ze je to skvely produkt. Asi predsa len existuju profesionali, pre ktorych to naozaj je urcene.
Ale inak, to je uplne jasne. Jeden Slovak za klavesnicou vie viac, ako tim specialistov s moznostou spoluprace s cielovou skupinou.
|
|
Re: Profesionali
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.10.2016 10:47
jasne ze vie, kazdy vie, preto kazdy kritizoval napriklad prevzatie nokie, a kazdy vedel ze to dopadne ako to dopadlo = naopak ako ten velky team specialistov zamyslal. Sedliacky rozum nepusti...
|
|
Re: Profesionali
Od: milan.ko
|
Pridané:
27.10.2016 11:01
Nokia sa utopila uz predtym sama, MS len dokoncil, co zacalo vedenie (a to este pred Elopom, ale aj on len pribijal klince do rakvy)
|
|
Re: Profesionali
Od: trololoz
|
Pridané:
28.10.2016 23:24
Nokia bola potapajuca sa lod. MS jej dal moznost sa presadit, nestalo sa lebo Android a iOS. Silne pochybujem, ze by sa z toho Nokia dostala aj s Androidom. Bola to firma zalozena na socialistych ideach a takym (bohuzial) dnes business nepraje. Dnes je potrebne zamestnancov vyzmykat, treba setrit a znova zamestnancov vyzmykat. Pozri si zoznam najrozsirenejsich smartfonov - vsetko azia. Tam nemaju matersku dovolenku aj pre otcov a otcovia neodchadzaju o 15:00 domov aby boli s rodinami. V azii radovy zamestnanec nedostane na tyzden chatu v horach ako firmeny benefit a ani nepojde s ostatnymi kolegami si zalizovat do svedska. Mozno sa smejes, ale toto bola realita Nokie. Ak do toho pridas niekolko vrstiev managementu, pomalu inovaciu a ze o DevOps ani nepoculi => dokonaly koniec nadnarodnej korporacie :-/
|
|
........
Od: Kurac
|
Pridané:
27.10.2016 10:42
Lol, ms predáva imac :)
|
|
Re: ........
Od: hhhhmmmmmm
|
Pridané:
27.10.2016 11:10
Kebey ze imac, ale oni vykradli Apple patent...http://tinyurl.com/zq8qcan
|
|
tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
27.10.2016 13:06
ved to je trapny tablet na podstavci, toto nie je PC, toto je uboha snaha o imitaciu Apple (PS Apple nemusim)
skaldane PC bude naveky KING. naveky.
to hovorim ja, zakaznik, a zakaznik je pan.
|
|
fail-in-one
Od reg.: uname -a
|
Pridané:
27.10.2016 14:29
cim dalej tym viac mam pocit ze ms je tragikomicky zaporak z bondovky co nevie kedy to zabalit a stale taha z rukava "hitech" produkty na ovladnutie sveta
|
|
Rozhodne zaujimave
Od: RedHat
|
Pridané:
27.10.2016 15:19
Dotykovy displej je preto, lebo sa da pouzit s aktivnym PENom (v spolupraci s Wacomom), da sa nahnut takmer do horizontalnej polohy. Koncept rozhodne zaujimavy a mnohych oslovi, ani cena nie je nejaka extremne prestrelena, 3 litre su pre niekoho len cast vyplaty, pochopitlne pre somrakov na socialke vypisujucich cele dni do diskusii je to palka.
|
|
redakciu musel trafit slak
Od: redakciu musel trafit slak
|
Pridané:
27.10.2016 17:06
ked si pozrela to vymakane video, o technicky velmi vymakanom produkte, ktore prinieslo urcite niekolko technicky novatorskych rieseni a patentov.
Si naserte vy zakomplexovana linuxacka grupa, co zije v obyvacke rodicov.
|
|
Re: redakciu musel trafit slak
Od: Otec Gabriel
|
Pridané:
27.10.2016 18:45
Bohuzial, my unixaci sme odkazani na to, ze profesionali nikdy nebudeme. Je to tazky osud, mal by si nas skor lutovat, nez nas takto hate-ovat.
|
|
Re: redakciu musel trafit slak
Od: syntaxterrorA
|
Pridané:
27.10.2016 18:49
Odkazani symbolicky ci hardlinkom?
|
|
Re: redakciu musel trafit slak
Od: Otec Gabriel
|
Pridané:
27.10.2016 18:54
Nakolko z hlbky srdca neznasam Apple, tak sa riadim filozofiou cim menej iNode-ov tym lepsie, preto prirodzene hardlinkom.
|