|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dorucovanie zasielok
Od: Blackout147
|
Pridané:
16.2.2016 18:38
Moze mi niekto vysvetlit ako funguje to dorucovanie zasielok? Byvam v panelaku a vzdy vecer si najdem ten zlty listok. Postarka ludom zvoni do bytov? Lebo si nepamätam kedy mi naposledy niekto zvonil.
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: cdwvcwe
|
Pridané:
16.2.2016 18:48
To zalezi odkonkretnej dorucovatelky/dorucovatela. U nas v panelaku tiez nezvonila a cely den sme boli doma. Chapem, nemali sme na zvonceku meno. BOlo tam meno povodneho majitela bytu. TO vsak bolo i na schtranke, spolu s nasim menom. Po telefonate na postovu linku mi povedali, ze mozu na druhy den skusit znovudorucenie aze budu zvonit. Aj tak bolo. A odvtedy vzdy zvonia(a mam konecne i meno dohodenena zvoncek :) ...
Takze defolt je, ze sa pokusia "zastihnut adresata" (zvoncekom, v chodbe osobne, alebo pohladom z ulice :) a ak nezastihnu, nechaju papierik.
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: ...
|
Pridané:
16.2.2016 19:00
Nie, miesto toho aby zistovali ci niekto doma je, hodili ten papier vzdy a vybavene. Takze vzdy zavisi len na konkretnom dorucovatelovi.
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: tamtung
|
Pridané:
16.2.2016 20:05
Mne na poste veduca hovorila, ze to nie je povinnost, ale zistim si to zajtra cez ine vedenia na nejakej hotlajn ak maju.
Tym padom nikdy nebudem chciet SMS, len nech ma pracu a vypisuje postarka tie zlte listocky.
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: 3d zapcha
|
Pridané:
17.2.2016 14:52
O par rokov si budem balíky tlačiť doma. Dúfam
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
17.2.2016 23:32
doplnam ze vo velkom dome z mobilu cez wifi tlaciaren
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: Neviem-
|
Pridané:
16.2.2016 20:14
Unás je to na prášky. Bratislava Staré Mesto - Hlavná pošta.
Ísť na poštu znamená, že musím zobrať niekoho z rodiny do auta, zaparkujem niekde pred poštou, dá sa iba tak, že je to na pokutu, ja idem na poštu a ten obetavec metlou odháňa mestských policajtov, kým sa nevrátim.
Minule ma to nasralo, tak som využil službu "opakované doručenie" a požiadal som o opakované doručenie zásielky za poplatok. Teta na telefóne si všetko poznačila a viete čo sa prihodilo na druhý deň? Neprihodilo sa nič, ani hovno, nikto nič nedoručil ako by sa nechumelilo. Tma, ticho.
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: matkoooo
|
Pridané:
16.2.2016 20:56
Pretože nieje kúsok od jednotky pošty zástavka MHD nie...
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: gertrudo
|
Pridané:
16.2.2016 21:44
Rad by som ta videl ist mhd s dvoma 20kg balikmi:)
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: gerjozo
|
Pridané:
17.2.2016 7:35
Rad by som ta videl ako taka zena ma nosit tie vase 20kg baliky...
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
17.2.2016 7:56
Podľa poštárskeho kódexu je pridelenie služobného vozidla povinnosťou menežmentu hneď pri prvom balíku, pokiaľ nepodá výpoveď alebo roznášať za ňu.
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: Martinn
|
Pridané:
17.2.2016 10:05
Neviem ako kde ale v PD tazsie a objemnejsie baliky rozvazali extra autom. Neviem ci to plati stale.
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: Neviem-
|
Pridané:
16.2.2016 23:58
Keby aj bola kúsok od pošty zastávka MHD, tak mi to pripadá hulvátske zaparkovať rovno na zastávke MHD, ako budú ľudia nastupovať do autobusu okolo môjho auta, na to si nemyslel?
Ale nie je. Ukáž mi, kde sa tu dá normálne zaparkovať.
http://dopice.sk/VyjebanaPosta01
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: dad
|
Pridané:
17.2.2016 2:08
nemal na mysli parkovanie na zastavke, ale prist a odist autobusom, nie autom. ale ja chapem kde je problem, dve 20kg baliky do busu nezoberiem.
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: -...-
|
Pridané:
17.2.2016 11:25
</sarcasm>
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: Ferikuš
|
Pridané:
18.2.2016 10:15
ty kokos však sú tam úplne prázdne chodníky!!! :-)
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: ...
|
Pridané:
16.2.2016 22:30
Vela zavisi ci ti to ma doviezt postovy kurier, alebo postarka. Ja od postarky nevyzadujem aby mi nosila balik - ak naozaj nejde o listovu zasielku v zmysle skutocny list, nie balik zaslany ako list, lebo do 500g, alebo nejaka ina hmotnost, ti ide aj balik ako list. Mna by nesralo to, ze mi tam da zlty papierik. Mna serie to, ze nikdy neupozornili, ze to tam mam . A ako to byva, pride spamer s tymi jebnutymi letakmi, a kedze je analfabet, tak ho ani oznam : NEVHADZOVAT SKURVENE LETAKY neodradi, cize obcas sa mi stalo, ze som medzi tym hnojom ten papierik vyhodil tiez, co som sa samozrejme dozvedel niekolko dni po. Takze vlastne to, ze postarka bola leniva zazvonit je otravne, ale vlastne som viac nasraty na tych imbecilov, co chodia spamovat. Pod zakaz papierovych reklam by som sa aj podpisal.
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: jožo
|
Pridané:
17.2.2016 9:01
sprav prosím ťa petíciu - proti tým reklamám...
ja ti ju tiež veľmi rád podpíšem.
taktiež by reklama nemala byť viditeľná pri šoférovaní (lebo odvádza povinnosť, pričom dnes si už len dáš niečo do zorného poľa a hneď je to na pokutu, ale s reklamou polonahej baby pri ceste nemajú problém) ... povolené reklamy by boli len na špeciálnych značkách (smerovníkoch k daným firmám) ktoré by si tie firmy pekne platili a vrátime za to peniaze do dopravy, nie nejakým súkromným agentúram.
z tv a rádií asi reklamu nedostaneme (môžeme ich nepo(čúv/zer)ať ale aj strom miesto pútača pri ceste by bol u mňa veľká výhra.
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: tamtung
|
Pridané:
17.2.2016 9:07
V BA mi nenosi postarka ani 3gramove obalky, prazdne. Pokial su do valstnych ruk, nenosi ich. Takze namiesto zazvonenia vypisuje zlty listok. To je jparadoxne zabere viac acsu, necudo, ze pracuje ako postarka, pri vsetkej ucte.
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od reg.: gandor
|
Pridané:
18.2.2016 15:58
Kedysi som bol presne taky spammer. A ver tomu, ze ten spammer ti tam nic nechce hadzat, ale dostane strhnute pokial ti to tam nehodi :-(
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: jozz
|
Pridané:
16.2.2016 22:34
pouzivat auto v meste je prezitok 90tych rokov.
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: ...
|
Pridané:
16.2.2016 22:36
hej, ak byvas tam, kde existuje normalna MHD. Zvysok slovenska - tj 90% potrebuje auto a casto aj 2 aby bol clovek mobilny.
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
16.2.2016 22:51
Kde na Slovensku existuje normalna MHD?
Vo velkych mestach je MHD rychlejsia ako auto (auto fakt nemoze konkurovat metru alebo S-Bahn/RER). V BA je MHD 3-4x pomalsia ako auto.
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
17.2.2016 8:47
ked mas zapchy, tak elektricka predbehne vsetko :)
ale v BA je MHD pomalsi aj ako bicykel. stale je to asi najrychlejsia MHD na slovensku.
a samozrejme, kebyze kazdy den o 17 nevidim v zapchach trcat stovky aut, z ktorych 5% ma viac viacclennu posadku, a v tej istej zapche 3 autobusy s 150 ludmi na palube, pride mi, ze skor tie auta su pricinou, preco je MHD pomala.
prehod kazdeho kto je v aute sam do autobusu. budes musiet nasadit o par autobusov viac ale cesty budu prazdne.
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: tamtung
|
Pridané:
17.2.2016 9:08
elektricka je sice rychlejsia, lenze pokryje max 5% pozadovaneho uzemia..
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
17.2.2016 18:47
elektricka+autobus+trolejbus a obcas prestupis. samozrejme, pokial ocakavas odvoz az do garaze alebo pred vchod, tak vskutku pokryje len tych 5%
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: tamtung
|
Pridané:
17.2.2016 9:11
Nuz, a uvedomujes si aj to, ze ak si napriklad zivnostnik, mas naradie (desiatky KG), tak do MHD sa nevojdes?
Uz len taky geodet, to ma trepat vybavenie do MHD?
Robotnik tiez?
To nie je ako uradnik, ci skolopovinny srac, ze ma do 5 alebo 10kg batoh/ruksak, aktovecku.
Staci, ak ides nakupit granule/maso pre psa a hned mas 20kg bremeno.
To MHD neodvezies.
A nehovoriac o tom, ze MHD je drahsia ako auto. Pokial sa auto pouziva aj mimo mesto.
A je nelogicke pouzivat auto mimo mesto, a na kratku trasu MHD, to je platit dva krat.
Kto si to moze v BA dovolit?
Nie kazdy je napojeny na politicke strany, ze ma majland.
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
17.2.2016 9:19
ale tych co spominas su stale mensina, praveze ti uradnici a pc pracovnici (akykolvek) chodia castejsie autom, sami v aute...keby sa len polovica z nich rozhodla pre MHD, to by boli cesty
uznaj ze asi MHD nemoze za zapchy na cestach, ale napr. elektricka je takmer vzdy na minutu-dve presna
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: tomibojko1
|
Pridané:
17.2.2016 10:24
ak mas dlhsiu trasu kde je elektricka tak ano
ale kym bude situacia s mhd taka aka je nemienim sa k nej vratit:
1. na mojej trase elektricky niesu
2. na linkach ktore vyuzivam su asi len na polke buspruhy
3. kvoli tomu je cesta mhd pre mna 2x tak dlha ako autom
4. minimalne o tretinu drahsia
5. mhd milion krat nepohodlnejsia - nie vsade su nove trolejbusy a takmer vzdy su preplnene a to nielen slusnymi uradnimki a skolakmi ale individuami, ktorim cestu platime my a su hned zrana opiti a vulgarni
6. bezne rano vynecha jeden dva spoje a aby som vyrazil o hodinu skor lebo neviem ci linka pojde a ci nie
neber ma zle, hlasujem za mestku dopravu ale v ba skratka nefunguje tak aby bola dostojna, rychla a spolahliva
ked bude, mozem uvazovat o tom ze zas zacnem chodit nou
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
17.2.2016 10:31
tak ale to je zacarovany kruh...ked bude vecsina jazdit autom, cesty budu zapchate a mhd bude zakonite meskat.
bohuzial s vynechavanim spojom suhlasim, to je problem dopravneho podniku a pravdepodobne starych vozidiel
bolo by fajn co najrychlejsie dorobit elektricku do petrzalky, snad aspon cast ludi presadne do mhd a cesty sa uvolnia
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
17.2.2016 12:03
MHD meska nielen kvoli zapchatym pruhom - to je myslim najmensi problem.
Ovela vacsi su intervaly a trasy.
Svojho casu som mal urcitym sposobom extrem - z domu do roboty som mal taketo casy: auto - 7 min; autobus: 30 min; peso: 26 min! Nebolo to zapachmi, lebo auto preslo v pohode. Bolo to relativne kratkou trasou a potrebou prestupovat, lebo neexistovala linka z jedneho nemenovaneho sidliska do jedneho nemenovaneho business centra. Mozes hadat, ktory sposob som nakoniec preferoval.
Takze vyriesit trasy, prestupne body a synchronizaciu spojov na prestupoch - a MHD sa radikalne zlepsi. Staci si skocit do nedalekeho Nemecka a zazit sok, ked zistis, ze na mieste, kde sa krizuju dve-tri trate elektriciek, tak tieto na seba cakaju!
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
17.2.2016 18:55
nie kazdy ma vyhovujucu trasu MHDckou. vela spojov vsetko obchadza a dostat sa z navstevy sestry domov mi MHDckou trva dlhsie nez bicyklom. ale tak napr. do prace mi to chodi priamo a ci uz tych 20 minut MHD alebo 15 minut autom, velky rozdiel nerobi. naspat je to horsie, kedze potrebujem 1-2 prestupy. a este k tomu casto trcime v zapche, ked si kratim cas pocitanim na prstoch jednej ruky auta s viac nez 1 clovekom.
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: ...
|
Pridané:
18.2.2016 10:16
v sucasnosti sa medzi svojim obydlim a pracou presuvam na (dlhsej) trase kde by som mohol vyuzivat (priamu) elektrickovu linku...
casovy rozdiel v prospech vyuzitia auta a nie (priamej) elektricky je cca 1.25 - 1.5 hodiny denne; a tolko volneho casu aby som sa vozil v elektricke nemam...
problem elektriciek je ze stoja pri kazdej vrbe a tak im trasa z jedneho konca mesta na druhy trva prilis dlho...
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
17.2.2016 18:51
ak si zivnostnik a nosis desiatky kilogramov vaziace naradie a ine haluze, tak samozrejme nebudes s tym cestovat elektrickou.
nikdy som nikde nenapisal, ze vsetci by mali prestat cestovat autami. co hovorim je, ze viac nez 2 tretiny vodicov NEPOTREBUJE cestovat autom, vyuziva auto neefektivne a sposobuje taky kolaps dopravy, aky je v BA 2x denne.
keby len dvaja-traja sadli do jedneho auta, namiesto dvoch troch aut s jednym clovekom, hned by boli prazdne cesty a nikto by ani do elektriciek nemusel prestupovat.
a ak sa ti MHD zda drahsia ako auto, tak to mas zrejme benzin zadarmo. ked si elektricenku rozratas, na mesiac ta to vyjde pod 30 eur. ukaz mi cloveka ktory cestuje 5x tyzdenne autom do prace v BA a tankuje menej nez za 50
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: waveee
|
Pridané:
17.2.2016 7:57
ak na zvončeku nemáš svoje meno, tak čo čakáš???
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
17.2.2016 8:39
postarka nebude v kazdom vchode porovnavat mena na schrankach s menami na zvoncekoch.
taktiez niektore (vacsie) zasielky proste nedorucuju a rovno idu so zltym papierikom, vtedy na papierik aj napisu, ze je to mimo rozsah dorucovacich sluzieb.
a aj ak sa zasielka nezmesti do schranky, mozu zanechat papierik.
so zvonenim je zvycajne prax taka, ze:
ak je meno na zvonceku, zazvonia.
ak nikto neotvara, alebo meno nie je, hodia zlty papier do schranky
ak nie je meno ani na schranke, zazmatkuju a nakoniec nechaju zlty papier len tak, pri schrankach, ze ved niekto si to najde :D
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: tamtung
|
Pridané:
17.2.2016 9:12
Ty sidorucovatel?
Ja mam meno na zvonceku 2x
Ano, 2x, aby to bolo viditelnejsie.
Potom na schranke, kam tie zlte listky vhadzuje (niekedy ani to, vrati sa zasielka cez pol kontinent), tak tam mam velkym meno a mam tam aj cislo zvonceku.
A postarka taktiez nevie ako strcit casopis do schranky - krci ho tam surovo, nasilu.
To ma byt co ?
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
17.2.2016 12:22
To je najmä o ľuďoch, ako nakoniec v každej práci. Keď Ti žiačik úmyselne šíri vírusy po počítačoch na škole, je tiež chyba školy, či školstva?
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
17.2.2016 18:59
nie som dorucovatel, ale viem si predstavit, ze keby som bol, tak ak nemas meno na zvonceku, sory bro.
ze ty ho mas 2x je pekne, lenze ja reagujem na komentar obsaujuci "Chapem, nemali sme na zvonceku meno."
ze ti hadze zlty listok, ked na tom zvonceku meno mas, to nie je spravne (teda, ak ste doma a nezvonila).
inak fakt nechapem, vsetci maju vsade zlu skusenost so vsetkym (posta, urady...), len mna to nejak obchadza. mozno az 1 zlu skusenost som mal raz na urade, inak vsade mili ochotni ludia. dokonca mi nedavno telefonovali z posty, ze mam u nich balik. preco telefonovali a odkial mali moje cislo mi je zahadou, ale proste chapes, mam uplne ine skusenosti nez vacsina.
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
18.2.2016 8:23
Proste ho odosielateľ uviedol na podací lístok. Zrovna tak je tam možné uviesť aj email príjemcu...
Bežne to pýtajú, aby sa zlepšilo doručovanie. Aj ich to zaťažuje, ak sa pošta nevybaví na mieste a musia sa s tým trepať k adresátovi, potom na poštu a podobne... A aj tam príliš šetria a chýbajú im ľudia... Na niektorú vychytanú poštu si zájdiu tak na hodinku. Žasnem čo sa tam premelie ľudí pri okienku. Niektoré regióny sú skrátka posielači o 206!!!
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: 42dsa
|
Pridané:
16.2.2016 18:54
ano, "oficialne" zvonia. Niekedy uz po tretej staznosti.
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
16.2.2016 19:47
Postarka si rano napise zoznam zltych listkov a tie potom vhadzuje do schranky, bez toho aby zazvonila. Parkrat som ju takto pristihol, ked som cakal zasielku (nic velke, bublinkova obalka). nemala ju pri sebe, ale len rovno vypisany listok. Po velmi kratkom case sa zmenila postarka a zrazu nie je problem s tym, ze som bol nezastihnuty.
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: karolkok
|
Pridané:
16.2.2016 19:49
Za tie prachy co dostavaju postarky by som ti len cisty zlty papier hodil do schranky :D
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: tamtung
|
Pridané:
17.2.2016 9:13
To je ako keby ti poviem, ze zubar je zle plateny, tak ti ho vyvrtam, ale zaplombuj si ho ty doma, zltym listockom. Lebo zubar je zle plateny.
Bud si pracu robis, alebo series na nu. Ale ak beries plat, a nerobis si pracu poriadne, je to kradez.
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
17.2.2016 17:31
Zubár robí prácu s tým vedomím, že Ty jej nerozumieš. Do roka, najneskôr do dvoch sa Ti jeho práca rozpadne a je potrebný ďalší a drahší zákrok.
No a o tom to vraj celé je. O peniazoch.
Šľak už traf tento sku.vený svet!
Sú aj poctiví poštári, a potom aj len zamestnanci...
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
17.2.2016 10:06
a co ja mam s tym, kolko zarabaju postarky? zaplatil som si dorucenie zasielky, a je mi fuk, ako si to posta zariadi. Podla teba maju vo fabrikach za tie prachy vyrabat len obal vyrobkov? ved za ten plat...
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: tamtung
|
Pridané:
16.2.2016 20:03
V Trnave mi niesla velke baliky az na piate poschodie bez vytahu. V blave ne.
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: Kekekekeke
|
Pridané:
17.2.2016 8:50
Pretoze tieto podradne joby robia v Bratislave lenive vychodniarky.
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: GFHJTRGFH
|
Pridané:
17.2.2016 12:56
SKAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAJZEL VYJEBANY!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: 595
|
Pridané:
16.2.2016 20:43
Zvonček máš v poriadku?
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: matkoooo
|
Pridané:
16.2.2016 20:58
Sú 2 druhy zásielok - na poštu a na adresu, pri tej prvej príde automaticky žltý lístok, pri tej druhej by mali zvoniť a až potom dávať lístok. Prvý druh zásielok je lacnejší...
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: -...-
|
Pridané:
17.2.2016 11:23
Byvam v dome a mozem byt doma kludne aj cely den a aj tak si najdem zlty listok. Myslim, ze prednostne najimaju na pracu postarky vysluzilych ninjov...
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: hoax
|
Pridané:
17.2.2016 15:21
ano postarka zvoni do bytov potom necha papierik ...raz mi zazvonila a som nevedeel ani co sa deje .. :) dole mi vravela ze zvoni pravidelne
|
|
Dorucovanie zasielok
Od: jyl...
|
Pridané:
16.2.2016 18:50
ja byvam tiez v panelaku a SOM DOMA, nikto nezvoni a aj tak najdem v schranke zlty listok!
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: postar666
|
Pridané:
16.2.2016 18:55
Jebeme na teba, kto sa ma vybavovat s tolkymi psychopatmi? Nepaci sa, stazujte sa! Vsetka praca s ludmi je na prasky za posledne roky.
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: ufnuft
|
Pridané:
16.2.2016 19:05
Davam ti za pravdu, ze praca s ludmi je na prasky.
.
To ti ale nedava pravo na neplnenie si svojich pracovnych povinnosti!
Takze si ich bud pln, alebo si zbal svojich 5 svestek a padaj niekde inde (za pas k stroju, ten ti nebude nadavat, podnikat, na socialku, do zahranicia....).
Zodpovedne pracujucich ludi na tvoje miesto je dost.
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: merslak
|
Pridané:
16.2.2016 19:31
mne teta postarka povedala, ked som ju zastihol, ako mi dava do schranky zlty listok, ze by tie hrube obalky a balicky mala problem odviezt, ze ich ani neberie a dava iba listok :)
|
|
Re: Dorucovanie zasielok
Od: tamtung
|
Pridané:
16.2.2016 20:06
ona mne osobne nenosi ani listovu zasielku, ktora ma maximalne 3 gramy aj so slinami ktore tu obalku drzia pokope, cize je to loz.
|
|
Nevyhody
Od: Trololo
|
Pridané:
16.2.2016 19:03
Povedal by som, ze nevyhodou je aj nutnost postovej karty. Tato sluzba by mala byt dostupna aj bez nej, potom by to mohla byt revolucia...
|
|
Re: Nevyhody
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.2.2016 19:39
ako by sa posta dozvedela tvoje TC? Vies o tom, ze existuje zakon o ochrane osobnych udajov a preto je potrebne aby si vyplnil papiere?
|
|
Re: Nevyhody
Od: Effe
|
Pridané:
17.2.2016 8:06
Ten, kto ti zásielku posiela, môže v podacom lístku vyplniť pri adresátovi aj telefónne číslo. Je tam na to kolonka "email/mobil".
|
|
Re: Nevyhody
Od: neviem meno
|
Pridané:
17.2.2016 8:12
Ja to vždy vyplňam a tuší že nejaké info adresát dostane. (nezisťoval som to od nich)
|
|
Re: Nevyhody
Od: 5eter
|
Pridané:
16.2.2016 21:45
Inac to je pekna blbost. Mne prisla pred tyzdnom a pol zasielka a posta mi to oznamila cez SMS. O ziadnu postovu kartu som pritom neziadal ani som sa neregistroval.
Jedine, co ma napada, ze e-shop poskytol moje cislo Poste, co ale podla mna nie je celkom v poriadku.
|
|
Re: Nevyhody
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.2.2016 22:50
a ked eshop da kurierovi tvoje meno aj adresu, to je v poriadku? :)
|
|
Re: Nevyhody
Od: dad
|
Pridané:
17.2.2016 2:16
ano, to je to co sme sme zvykli automaticky zaskrtavat pri nakupovani a ani necitat ;)
|
|
Re: Nevyhody
Od: 5eter
|
Pridané:
17.2.2016 9:10
Ved ono je to ok, aj ked neviem, ci takuto podmienku ma e-sjop aj v pripade posty, necital som to :). Ale ide mi len o to, ze sef posty hovoril, ze SMS namiesto listka pride len v pripade, ak sa obcan zaregistruje, co nie je pravda, lebo je tu aj takato moznost.
|
|
Re: Nevyhody
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.2.2016 11:23
lenze tu sa nebavime o tovare z eshopov ale o beznych listovych zasielkach do vlastnych ruk ;)
|
|
Re: Nevyhody
Od: klávesnice
|
Pridané:
18.2.2016 8:54
Bojíš sa že sa niekto dozvie tvoju adresu? Zriaď si POBOX!
|
|
Re: Nevyhody
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
18.2.2016 15:00
Lebo vtedy sa ju nedozvie, však?
|
|
fedora 22
Od: linux22
|
Pridané:
16.2.2016 19:04
zdravim, na fedore 22 nemam k dispozicii iny ako Acrobat PDF Reader, current version 9.5.5. nedate sem niekto pdfko?
|
|
Re: fedora 22
Od: lololol
|
Pridané:
17.2.2016 0:22
Na PDF ti seriem.
install arch
|
|
Re: fedora 22
Od: dad
|
Pridané:
17.2.2016 2:22
daj vediet ci ide. http://dopice.sk/gxl
|
|
Re: fedora 22
Od: ide
|
Pridané:
17.2.2016 13:25
ide
|
|
Novinka?
Od: jtb
|
Pridané:
16.2.2016 19:09
Ale toto uz funguje takmer rok (balik, zml. balik, express zasielka). Staci na podacej potvrdenke vypisat mobil alebo mail.
|
|
to by nebola slovenská pošta
Od reg.: Ďodi Molek
|
Pridané:
16.2.2016 19:30
stiahni si pdf (laptop mi ho neotvorí lebo linux mint) a trep sa OSOBNE na najbližšiu poštu, aby si jeho odovzdanie vystal v rade. Lebo sa to neda vyplnť cez nejaké webové rozhranie, odoslať potvrdzujúci mail - alebo sms - a mať pokoj. Jak u Chujov na svatbe...
|
|
Re: to by nebola slovenská pošta
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.2.2016 19:42
chudak.. zla posta moze za to, ze mas drbnuty laptom s OS ktory neotvori standardne PDF. Fuj posta, FUJ!
|
|
Re: to by nebola slovenská pošta
Od: karolkok
|
Pridané:
16.2.2016 19:44
Foxit Reader to v pohode otvori.
|
|
Re: to by nebola slovenská pošta
Od: tamtung
|
Pridané:
16.2.2016 20:07
Lenze foxit reader zerie aj 10GB z RAM, pokial ho nechas par hodin otvoreny.
|
|
Re: to by nebola slovenská pošta
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
16.2.2016 20:14
Tak Hawking nevyplní formulár, a?
|
|
Re: to by nebola slovenská pošta
Od: JBIUTF
|
Pridané:
16.2.2016 21:34
Ahaaa, takze ty si tak zdegenerovany, ze si nechavas jedno pdf-ko otvorene niekolko hodin a s uzasom nan cumis, len aby si mohol onanovat nad zozratou ramkou?
Tak to mi ta je fakt luto.
BTW, tiez pouzivam (aj) FoxitReader a vsetko je v uplnom poriadku.
|
|
Re: to by nebola slovenská pošta
Od: tamtung
|
Pridané:
17.2.2016 9:16
SU PDF, ktore maju niekolko stoviek stran, mozno aj technickeho popisu.
Vies, niekto vie aj citat viac ako 1 odsek.
Ale z toho dovodu sa viac nerozpisem ;)
|
|
Re: to by nebola slovenská pošta
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.2.2016 19:45
tak beriem spet, maju nestandardne pdfko :)
|
|
Re: to by nebola slovenská pošta
Od: aaaaaaaa
|
Pridané:
16.2.2016 19:50
Nepozeral som, čo konkrétne toto PDF používa, ale je to s veľkou pravdepodobnosťou XFA formuláre (XML Forms Architecture). Toto rozšírenie PDF nie je ISO štandardom:
XML Forms Architecture was not standardized as an ISO standard.
http://dopice.sk/gx9
(normálne používam iný skracovač URL, ale dopice.sk má na DSL.sk tradíciu)
|
|
Re: to by nebola slovenská pošta
Od: karolkok
|
Pridané:
16.2.2016 19:56
Je to robene v Adobe LiveCycle Designer 8.0
|
|
Re: to by nebola slovenská pošta
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.2.2016 19:57
to pdfko vobec nemuselo byt interaktivne, potom by slo otvorit vsade alebo potom mali spravit cisto webovu aplikaciu kde bysi zadal udaje a prisla by ti do schranky uz len ta karta. Takto si vacsina ludi povie, ze to nefunguje, lebo to neotvara interny pdf rader v chrome/opere a aj tak pojde na postu si to vyplnit rukou. Cize dobry napad (osobne si tu kartu dam spravit), zla realizacia.
|
|
Re: to by nebola slovenská pošta
Od: stevo s
|
Pridané:
17.2.2016 16:49
To PDF sa da spravit interaktivne tak, aby slo otvorit aj v PDF prehliadaci v Chrome a roznych inych aplikaciach.
Stacilo ho spravit ako PDF Acroforms namiesto PDF XFA.
Vyplnatelne PDF Acroforms sa da spravit aj zadarmo cez LibreOffice.
|
|
Re: to by nebola slovenská pošta
Od: pepri
|
Pridané:
16.2.2016 22:27
Áno, je to XFA. Kvalitné technologické rozhodnutie, určite preň existovali zásadné dôvody. Ešte by mali svoj web prepísať do Flashu, nech nie sú pozadu za najlepšími. /s
|
|
Re: to by nebola slovenská pošta
Od reg.: Ďodi Molek
|
Pridané:
16.2.2016 19:56
Vôbec mi nejde o ten formulár - tie slovenské .pdf sú asi začarované - už niekoľko rokov robím daňové priznanie na tom ich formulári a ver mi, ešte som nenašiel program ktorý by korektne vyplnil názov ulice - proste č v názve nezobrazí, takže klasika napíšem c a fixkou dávam mäkčeň. Ale vôbec nejde o ten formulár, ide o to, že to musíš stiahnuť, vyplniť, vytlačiť a osobne odniesť. Fakt revolúcia.
|
|
Re: revolúcia v prekladoch
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
17.2.2016 6:11
PDF - Portable Document Format
portable- prenosný
kalk - doslovné prekladanie slova z cudzieho jazyka
|
|
postarka
Od: karolkok
|
Pridané:
16.2.2016 19:44
Unas postarka vzdy zvoni a hlavne ked som po nocnej. Ach jaj. A to este povie "Jej prepac asi som ta zobudila". Ale som rad, ze mi vsetko prinesie aj baliky. I ked niesom doma nechava u susedov.
|
|
Re: postarka
Od: Neviem-
|
Pridané:
16.2.2016 20:17
Keby sme my mali takú poštárku, tak jej pošlem kvety. Doporučene.
|
|
Re: postarka
Od: klávesnice
|
Pridané:
18.2.2016 9:07
Mne necháva balíky ( kľudne 100€+) namiesto v schránke pred dverami domu, vchod mám zboku a akurát susedia na neho vidia. Sice trochu na palicu to je, ale po 8 rokoch sa zatiaľ nestratilo nič, keď som na služobke tak niektoré balíky strávili aj týždeň pred vchodom ( alebo k nim pribudli ďalšie 2)...
|
|
baklazan kapusta jaternica buldozer
Od: Hackerky Zuzka a Lulu
|
Pridané:
16.2.2016 20:20
Prestahujte sa z panelaku do rodinneho domu na malej dedine, postarka vam aj vyhuli.
|
|
Re: baklazan kapusta jaternica buldozer
Od: 5eter
|
Pridané:
16.2.2016 21:48
Skusenost? :)
|
|
Re: baklazan kapusta jaternica buldozer
Od: Hackerky Zuzka a Lulu
|
Pridané:
17.2.2016 0:39
Áno.Vlastná skúsenosť.Síce nie moja,ale manželkina s poštárom.Na skutočnosti to nič nemení.Kludne sa to mohlo stať aj opačne.
|
|
Re: baklazan kapusta jaternica buldozer
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
17.2.2016 9:21
To asi môže povedať iba manžel Conchity Wurst.
|
|
Re: baklazan kapusta jaternica buldozer
Od: 4everalone
|
Pridané:
16.2.2016 22:12
Idem balit kufre!
|
|
technologia balsaja
Od: prdlajs
|
Pridané:
16.2.2016 20:21
So spolahlivostou SMSiek u nas je to ako v bananistane. Ziadny slovensky operator NEgarantuje dorucenie SMSky, ale jej odoslanie si zauctuje. A dorucenky od SMSiek chodia ako sa im zachce (niekedy dojdu ak prijemcovi nepride SMS, a inokedy nedojdu ked dostane SMS), takze ani tak nie je mozne spravit kontrolu. Skuste sa spytat kazdeho, kto uz u nas riesil masove rozposielanie SMSiek.
A tak aj vyzeralo "pilotne testovanie" v decembri na nemenovanej poste v BA, o com sme boli "informovani" az vtedy, ked nam v priebehu tyzdna prestala chodit posta, a dalsi tyzden zacali chodit e-maily z eshopov, kde sme si objednali veci, ze preco sme si nevyzdvihli zasielky. Od noveho roka uz zacali znova hadzat zlte listocky.
|
|
Re: technologia balsaja
Od: Adrique
|
Pridané:
17.2.2016 18:55
V nasom eshope zas mame zlu skusenost so zltymi lictockami - o vacsina zasielok, ktore sa vratili prijimatelia nevedeli - nedostali zlty listok. V lepsom pripade sa zakaznici stazovali, co je so zasielkou a ked si pozreli stav zasielky podla podacieho cisla na nete zisitili, ze ich uz vyse tyzdna caka na poste. A zlty listok nikde.
|
|
Re: technologia balsaja
Od: neviem meno
|
Pridané:
18.2.2016 15:33
Preto ja si sledujem kde je balík a keď pár dní si ho zákazník nejde vyzdvihnúť, pošlem mu email že má zásielku na pošte.
|
|
postova karta
Od: postovakarta
|
Pridané:
16.2.2016 20:23
asi tak mesiac dozadu som bol v 20 tisicovom meste na poste a snazil sa vybavit tu postovu kartu. Tvrdili mi, ze to nikdy nerobili a som prvy clovek, ktory u nich nieco take chce. Sedel som tam asi hodinu. Tak to teda gl s tymi kartami.
|
|
Mne to aktivovali bez vyziadania
Od: Roman Romanko
|
Pridané:
16.2.2016 20:26
Pred par dnami mi prisla SMS, ze zasielka je pripravena na prevzatie. Som mimo bydliska a rodina vravi, ze zlty listok sa dodnes nedirucil. Posta 96501 Žiar nad Hronom. Som zvedavy, ci som ojedinely pripad
|
|
Re: Mne to aktivovali bez vyziadania
Od: 5eter
|
Pridané:
16.2.2016 21:51
Nie si, mne tiez prisla SMS namiesto listka a pritom som sa na poste nikdy neregistroval.
|
|
Re: Mne to aktivovali bez vyziadania
Od: Effe
|
Pridané:
17.2.2016 8:04
Jednoduchá vec. Ten, kto ti zásielku posielal, v podacom lístku vyplnil pri adresátovi aj telefónne číslo. Je tam na to kolonka "email/mobil".
|
|
Re: Mne to aktivovali bez vyziadania
Od: Effe
|
Pridané:
17.2.2016 8:03
Jednoduchá vec. Ten, kto ti zásielku posielal, v podacom lístku vyplnil pri adresátovi aj telefónne číslo. Je tam na to kolonka "email/mobil".
|
|
Okej, ale...
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
16.2.2016 21:17
Prečo hneď zároveň nezriadia aj službu, že okej, oboznámia ma, že mám nejakú zásielku, ale mala by byť aj možnosť hneď im napísať, aby sa s tým netrepali na adresu, lebo nebudem doma, nech to nechajú na pošte, ja si po to prídem. Lebo potom musím v daný deň čakať ako dement do nejakej štvrtej poobede, kedy už konečne budú vydávať aj zásielky, ktoré doručovali v daný deň.
|
|
Re: Okej, ale...
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.2.2016 22:53
preto, ze to si vyberas pri vybere dodania v eshope. Mas moznost si vybrat preprava postou na adresu alebo preprava postou na postu.
|
|
Re: Okej, ale...
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
17.2.2016 9:40
A čo doporučené úradné listy?
|
|
Re: Okej, ale...
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
17.2.2016 10:08
V prípade nemožnosti( opakovamého) doručenia doporučené úradné listy s priehľadným plastovým okienkom pošta vracia odosielateľovi, ktorý je povinný nakladať s nimi podľa zákona o odpadoch, a tie bez priehľadného plastového okienka tiež, ale s tými je odosielateľ povinný nakladať podľa zákona o odpadoch, v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
|
|
Re: Okej, ale...
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.2.2016 11:24
predpokladam, ze ta karta je presne na to, aby ked ju mas a pride ti takyto list, tak sa ti nebudu snazit dorucit ho, ale ti poslu sms, ze to mas na poste XY.
|
|
Re: Okej, ale...
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
17.2.2016 11:35
Tak presne na to tá karta môže byť v štáte, v ktorom je pridelenie telefónneho čísla, spolu so zariadením na prijímanie SMS, uzákonené a hradené zo štátneho rozpočtu.
|
|
Znak znak znak znak znak
Od reg.: Lukáš Raynor Majer
|
Pridané:
16.2.2016 23:53
Je služba dostupna aj v Kežmarku?
|
|
Re: Znak znak znak znak znak
Od: lololol
|
Pridané:
17.2.2016 0:25
Kezmarok, to je nejaka ruska pohlavna choroba?
|
|
gfgddf
Od: Lalalaa
|
Pridané:
17.2.2016 2:33
Medzi nevýhody by som dal OSOBNÉ dodanie TLAČENÉHO PAPIERA na pobočku pošty. Veď... dalo by sa to všetko tak pekne spraviť cez internet...
|
|
realita
Od: smajdablurajda
|
Pridané:
17.2.2016 3:29
postarka k nam chodi v doobednych hodinach, cakam zasielku a preto sedim doma. o tretej poobede stratim nervy a odchadzam z domu, cestou kontrolujem schranku. aha, zlty listok. trepem sa na postu a tam mi pani za okienkom vysvetluje, ze zasielku ma este stale pri sebe postarka. na co je dobry takyto system?
|
|
Re: realita
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
17.2.2016 5:49
Napríklad na prevenciu kôrnatenia tepien v neskorej starobe.
|
|
Re: realita
Od: karolkok
|
Pridané:
17.2.2016 14:50
haha tak toto dobre poznam :D vzdy som utekal hned na postu ked som videl zlty papier a tam ma odbili, ze to ma este asi postar(ka) u seba :D
|
|
poštárky su top
Od: poštár
|
Pridané:
17.2.2016 5:50
Dobrý deň,
adresát nezastihnutý
Dojebte sa na poštu ako vždy.
Pošta Velké Letanovce
|
|
Hmm...
Od: alibaba z jaskyne
|
Pridané:
17.2.2016 7:44
Smrdi mi to tym, ze posta bude mat prakticky obrovsku databazu clovek+adresa+email+telefonne_cislo na Slovensku.
Myslim si, ze tento pristup im asi moc neprejde a vratia su ku povodnej i ked asi poupravenej verzii.
|
|
postove dorucovanie
Od: tatar
|
Pridané:
17.2.2016 7:50
cele je to o tom ze zlte listky postarom zjednodusovali robotu, ved kto by sa len v takejto zime trepal na bicykli s kopou balikov po meste. ALE toto nas ktory cakame balik a zaplatili sme si dorucenie na adresu NEZAUJIMA!! AK SI ZA NEJAKU SLUZBU ZAPLATIM PRECO NIE JE SPLNENA??? Dalsia vec je ze naco tam vypisujeme vlastne adresy ked to aj tak skonci na poste....minule som odosielatelovi povedal nech cez pol balika napise ze pri doruceni volat na tel.c. Aka naivita z mojej strany. K tym tazkym balikom, na to ma posta auta a tiez nema co koho zaujimat ako to prinesu ty si zaplatil a este si musis chodit pre to??? Ja som skoncil s postou po opakovanych problemoch, vyuzivam kurierske sluzby ktore mi zavolaju a dohodnu sa kedy som doma...ziadna POSTA!!!
|
|
Re: postove dorucovanie
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
17.2.2016 9:10
Ľahké balíky pošta doručí aj na adresu.
Pošta mi vyhovuje rokmi viac, ako nejakí iní šmejdi.
|
|
EPH posta
Od: neviem meno
|
Pridané:
17.2.2016 8:07
Ja vypisujem elektronický podací hárok na ich stránke, namiesto vypisovania na pošte a zadávam tam aj e-mail adresáta. A tuším že mu príde na e-mail nejaké info o balíku, Nie..?
A mimochodom, pošta mi vyhovuje. Keď som neni doma tak mi to nechajú na pošte. Nie ako tí retardovaní kuriéri ktorí si furt myslia že na nich bude niekto doma čakať. A keď mu do telefónu poviem nech mi to privezie do práce tak....ale to sa mi nedáá, keby sme to tak všetci robili... Kurierov môžem osr*ť.
|
|
Re: EPH posta
Od: fundrak
|
Pridané:
17.2.2016 9:50
daj si to poslat rovno to roboty
|
|
Re: EPH posta
Od: neviem meno
|
Pridané:
17.2.2016 9:55
Keď ale neviem ktorý deň prídu?
|
|
Databaza cisel
Od: memos
|
Pridané:
17.2.2016 9:24
Predpokladam, ze sluzbu zaviedli z ineho dovodu:
Ziskat zoznam relevantnych telefonnych cisel by mohli obtelefonovavat ludi s ponukou aby presli na operatora 4-ka, lebo SWAN a Posta je "totozna" firma.
|
|
Re: Databaza cisel
Od: ochrana osobnych udajov
|
Pridané:
17.2.2016 11:31
Podla zakona o ochrane osobnych udajov je mozne zozbierane udaje pouivat len na ucely, ktorym boli zozbierane...T.j. ak udaje zbieraju na notifikaciu nemozu pouzivat na propagaciu a reklamu... Aspon tak by to malo byt... Ale ked ti zavolaju z firmy, z ktorou si nikdynic nemal a ty sa spytas odkial maju tvoje utajene telefonne cislo tak ti povedia "To vas pocitacac vyzreboval!" takze tak...
|
|
Jasne
Od: pt52w1
|
Pridané:
17.2.2016 9:27
A zamestnanci nebudú mať čo žrať. Už teraz sa pošta používa takmer výhradne ako generátor žltých lístkov a úložisko zásielok. Teraz rovno pošlú SMS/e-mail a dokonca s absolútne žiadnymi relevantnými informáciami. Fakt revolúcia. Gratulujem, tlieskam a posielam kvety...alebo nie, vlastne len žltý lístok o doručení kvetov, lebo ste neboli doma/nadrozmerná zásielka herbára. Nevhodné preškrtnite.
|
|
postova-karta.sk
Od: real name
|
Pridané:
17.2.2016 9:54
som jediny komu postova-karta.sk nefunguje?
|
|
posta
Od: hana.g2
|
Pridané:
17.2.2016 10:35
mam oveverene niekolko krat ze v bratislave-petrzalke ked mate iba doporuceny list alebo zasielku do vlastnych ruk, najdete si zlty listok. postarka ju vobec zo sebou nenosi, rovno rozdava listky, mame riadne oznacene zvonceky, menovku na schranke a manzelka cely den doma, a aj tak zlty listok. proste dorucocatelka to nemoze cele odniest, chodia tusim peso/bycikel a tak rovno triedi co neberie.nahlasoval som to na pobocke asi 3 krat a stale nic. posrany monopol a tak sa i chova.
|
|
Poštová revolúcia, namiesto žltého lístka príde SMS alebo email. Má to aj nevýhody
Od: pampaladicek
|
Pridané:
17.2.2016 10:35
AKA POSTOVA REVOLUCIA ?! POSTOVA REVOLUCIA BUDE KED CLOVEK PRI OKIENKU BUDE MOCT PLATIT ZA SLUZBY KARTOU!!!!!!!! ZASRATA ZAOSTALA POSTA.
|
|
Re: Poštová revolúcia, namiesto žltého lístka príde SMS alebo email. Má to aj nevýhody
Od: neziap
|
Pridané:
17.2.2016 14:47
Tak sa odsťahuj z Kežmarku, lebo
ja platiť na pošte kartou môžem.
|
|
Re: Poštová revolúcia, namiesto žltého lístka príde SMS alebo email. Má to aj nevýhody
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
17.2.2016 14:49
Aj si si skontroloval vypis? Lebo platba kartou na poste je "vyber z bankomatu cudzej banky (Postovej)", nie "platba u obchodnika"!
|
|
Re: Poštová revolúcia, namiesto žltého lístka príde SMS alebo email. Má to aj nevýhody
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.2.2016 15:27
ist platit sek na postu a potom po prichode domov cez internet banking skontrolovat ci to bol vyber... alebo platba... je take slovenske :) Ale najlepsie je, ked si pani v coop jednota vyplati potraviny, samozrejme si ich neuklada do kosika, ale caka kym ich pokladnicka naceni, potom vytiahne sek orange a nejaku elektriku cico a ide platit. Kludne by som si tu basu odsedel, keby mam pistol.
|
|
Re: Poštová revolúcia, namiesto žltého lístka príde SMS alebo email. Má to aj nevýhody
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
17.2.2016 16:06
Ono je to take nielen slovenske, ze vyber z cudzieho bankomatu je spoplatneny, zatial co platba u obchodnika nie. Tam naopak obcas dostavas percenta naspat. A na to, aby som platil par euro kartou a k tomu dostal par euro poplatok - no mozem osr*t. Hlavne ze z posty je v poslednej dobe predajna somarin. Ale merchant account si nevedia spravit.
Zober to tak, keby si usetril na bankovych poplatkoch, mozes si kupit aj notebook nad 500 euro. Mozno dokonca aj Apple. Babka k babce ;)
|
|
Re: Poštová revolúcia, namiesto žltého lístka príde SMS alebo email. Má to aj nevýhody
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.2.2016 17:09
:) setrim na bankovych poplatkoch, lebo mbank; book mam e450 s i7, a apple budem mat az lenovo kupi firmu apple a bude daky thinkpad air ale s RJ45 ;)
|
|
Re: Poštová revolúcia, namiesto žltého lístka príde SMS alebo email. Má to aj nevýhody
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
17.2.2016 17:57
Takze v tom pripade ta platba kartou mbank na poste vyjde na 1,20 eura. Setris, ideees..
|
|
Re: Poštová revolúcia, namiesto žltého lístka príde SMS alebo email. Má to aj nevýhody
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.2.2016 18:00
neviem ako si z prispevku vyssie vydedukoval, ze platim na poste kartou, ked pointa bola ze existuje internet banking. Za dalsie v mbank podla toho kolko platis kreditkou mas pocet vyberov z bankomatov zdarma, takze kludne by ma to vyslo 0,00€
|
|
Re: Poštová revolúcia, namiesto žltého lístka príde SMS alebo email. Má to aj nevýhody
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
17.2.2016 18:13
Pointa bola "platit za sluzby na poste pri okienku kartou". Vid prvy prispevok v tomto vlakne. Na poste sa neplatia len seky, vsak ano.
|
|
Re: Poštová revolúcia, namiesto žltého lístka príde SMS alebo email. Má to aj nevýhody
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.2.2016 18:32
neviem co sa ine plati na poste okrem sekov. Nic. 1,2 za doporuceny dopis chces platit kartou?
|
|
Re: Poštová revolúcia, namiesto žltého lístka príde SMS alebo email. Má to aj nevýhody
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
17.2.2016 19:02
Žeby napríklad dobierku?
|
|
Re: Poštová revolúcia, namiesto žltého lístka príde SMS alebo email. Má to aj nevýhody
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.2.2016 19:31
kurierovi UPS platis dobierku kartou? Lebo ja som za tych >10 rokov co nakupujem z eshopov este kartou neplatil. Bud platim prevodom rovno shopu alebo v hotovosti na dobierku.
ale ok, principialne mas pravdu, tak holt 1 za 5 rokov preplatim 1€ alebo kolko za vyber z bankomatu na poste :(
|
|
Re: Poštová revolúcia, namiesto žltého lístka príde SMS alebo email. Má to aj nevýhody
Od: karta_dobierka
|
Pridané:
17.2.2016 21:54
ano, bezne platim kurierovi kartou za dorucenu zasielku ..
|
|
eposta
Od: starinky
|
Pridané:
17.2.2016 10:45
pre redakciu:
Keď si pozriem traking number na internete, tak zistím odkiaľ bola zásielka poslaná.
Je celkom praktické podať balík/list elektronicky a prijímateľovi pošlem traking number, aby si mohol sledovať zásielku. Komunikovať so zákazník je veľmi praktické a milé.
Podľa mňa stačí a je bezpečné, keď pošta pošle sms-kou len číslo balíka. Niekedy je menej viac. Nepotrebujem, aby bolo v SMS obsah balíka.
|
|
posta
Od: karolkok
|
Pridané:
17.2.2016 14:56
Ako jedine co mi na poste vadi, ze i ked tu nasu postu celu prerobili v lete tam idete skapat ako je tam hnusne a tie dlhe rady no jebem ja na celu postu. Ked tam mam ist normalne je mi do placu. Vsetko co sa da platit cez internet platim radsej cez IB, ale ak musim uz ist na postu je to hroza.
Posta Malacky - Centrum
|
|
tlacivo
Od: pdfsdfsdfsdf
|
Pridané:
18.2.2016 16:07
Nemá niekto to tlačivo v normálnom formáte pdf ? Nemám a nechcem Adobe Acrobat..
|
|
vacsi pocet prijatych listov / sms
Od: ice
|
Pridané:
18.2.2016 17:02
Otazka: ako chce posta riesit vybavenie vacsieho mnozstva listov prijatych napr. na firmu? Pri zltych listockoch oskenovala podacie cislo listka a hned vedela o co ide. Takto ja musim vypisat cislo z smsky na papier a ona ho musi pracne zadavat do PC. A toto povedzme 20x pri 20 listoch. Sem tam vznikne chyba pri prepise cisla a proces sa opakuje. Nebolo by skorej mozne aby smsky mali notifikacny charakter a posta vedela zistit ake listy/ baliky ma konrketna osoba na poste na zaklade identifikacie obcianskym preukazom resp tou ich postovou kartou ?
|
|
Re: vacsi pocet prijatych listov / sms
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.2.2016 16:11
neveim ako ty, ale u predchazajuceho zamestnavatela som prisiel na pobocku, klucom som odomkol "moje cislo dvierok" vybral som vsetky posty co prisli a isiel som prec. Ziadne zlte listocky som nikomu nedaval, nic sa neskenovalo atd...
|