|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Asi tak
Od: Hnoj
|
Pridané:
28.11.2015 16:39
Mozne to je, ja ficim na LCD
|
|
Re: Asi tak
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
28.11.2015 16:59
A jedem!
https://goo.gl/SPvzr1
|
|
Re: Asi tak
Od: Jerichoo
|
Pridané:
28.11.2015 17:11
Jožin ja kapacita.
Najmenej 10 Faradov...
|
|
Re: Asi tak
Od: mladek
|
Pridané:
28.11.2015 17:17
hybaj ty už Dé Pé Cé, smejem sa, že eM eF Pé, Í Pé dnes je neisté, čo už! Jé Bé eM eN Té.
|
|
nelegalne uzivanie???
Od: 2C-T-7
|
Pridané:
1.12.2015 14:38
"V USA rovnako ako na Slovensku je samozrejme branie LSD a halucinogénnych húb nelegálne"
zdroj informacie?
viem ze nelegalne su prechovavanie, vyroba, distribucia, ale ze by bolo nelegalne aj branie tak o tom som este nepocul
|
|
Re: Asi tak
Od: Hmmm
|
Pridané:
29.11.2015 12:21
Ja oblizujem pleš tomu zelenému kokotovi z Alzy, účinky to má ako muchotrávka červená s LSD posypaná crackom z Brooklynu.
|
|
Re: Asi tak
Od: man144
|
Pridané:
28.11.2015 19:14
Ja samozrejme ficim na dsl.sk. mam potom halucinogene stavy a vsetkym posielam kvety a tlacim cez wifi.
|
|
Re: Asi tak
Od: karolkooooo
|
Pridané:
28.11.2015 21:55
Bez Janky Hospodarovej?
Aky velky mas kancel?
|
|
Re: Asi tak
Od: xyz2
|
Pridané:
29.11.2015 9:11
Ja ficim na LSD uz davno a legalne.
Vydrz a vykon je zaruceny!!
http://goo.gl/mmUSYr
|
|
Re: Asi tak
Od: tamtung
|
Pridané:
29.11.2015 21:33
dnes uz studenti beru normalne legalne dostupne nootropics..
niekomu pomoze, niekomu nie, sranda je ze pri nezmyselne vysokych davkach skor uskodi (nie biochemicky, ale vysledkom - nepomoze)
no sranda, je to asi ako umely sneh - mensi trik na dlhsie/skorsie lyzovanie..
hold, hranica medzi "bio" (prirodnym, prirodzenym) a umelym je velmi nizka/uzka/krehka v poslednom case..
|
|
Re: Asi tak
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
1.12.2015 14:56
A ja fičím na DSL :D
|
|
different, but same, but different
Od: knjiCdo
|
Pridané:
28.11.2015 16:58
Dúfam, že z toho nevznikne stereotyp, že všetci programátori fičia na LSD a Aderale. Hlúpi slabomyseľný ľudia nám tak potom kazia reputáciu :/
|
|
Re: different, but same, but different
Od: dfddf
|
Pridané:
28.11.2015 17:48
ako mozes napisat hlupi a hned na to slabomyselny? pisal si mozno o sebe :)
|
|
Re: different, but same, but different
Od: knjiCdo
|
Pridané:
28.11.2015 19:28
Au, to si mi dal. A teraz povieš aj niečo k téme, alebo si si už namastil ego a na dnes stačilo?
|
|
Re: different, but same, but different
Od: Neviem-
|
Pridané:
28.11.2015 20:08
Tu už sa teraz hrajú iné hry :)
|
|
Re: different, but same, but different
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
28.11.2015 20:21
Kurva, vsak riesia zlozitejsie problemy ako ty.
Dalsi z rodu co si mysli, ze ked si niekto obcas da nieco ine ako alkohol je hlupy a slabomyselny.
Nevies co robia ine drogy nevies o nich nic.
Hovorit o programatoroch, ze hlupi tak to chce odvahu.
|
|
Re: different, but same, but different
Od: knjiCdo
|
Pridané:
28.11.2015 23:17
Takže hovoríš, že doping je v poriadku? Lebo mňa nezaujíma samotné používanie drog, nech si robia čo chcú. Ale oni to berú asi kvôli svojej práci. Aspoň tak som ten článok pochopil. A ty by si chcel pracovať na mieste kde sa musíš dávkovať vecami len aby si to zvládol? Možno taký človek len precenil svoje vlastné schopnosti a možno by teda nemal takú prácu robiť.
|
|
Re: different, but same, but different
Od: šiši
|
Pridané:
29.11.2015 12:05
To hňedé čo máš na krku v tom vápenatom obal si už skúsil použiť??
Tak skúsim ťi to visvetliť na príklaďe:
Takže ti vravíš, že: Všetci športovci musia, ak chcú biť športovcami, brať doping!
Skúsil si to visloviť nahlas?!?!?
Tak to propsím Ťa viskúšaj! A zamisli sa ako to zňie!!
ŇIČ ŇEMUSÍŠ!! Dokonca aňi ješt a aňi díchať!!
Jeďiné čo musíš a čo Ťa ňemiňie je SMRŤ...
(S daňami to žiaľ ňie je až také isté...)
Ňiektoré tvrďeňia LEN konštatujú stav REALITI! Je LEN na ŤEBE či ňiečo z toho tvrďeňia implementuješ vo vlastnom živoťe....
|
|
Re: different, but same, but different
Od: tfec
|
Pridané:
29.11.2015 13:16
Moralizator ide poucat o pouzivani mozgu a sam ostal uvezneny v dobe, kedy neexistoval ypsilon a pise tu sturovcinou.
|
|
Re: different, but same, but different
Od: knjiCdo
|
Pridané:
29.11.2015 18:51
nič z toho som nepovedal ani nemyslel, takže sa k tvojej reakcii už ďalej vyjadrovať nebudem
|
|
Re: different, but same, but different
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
30.11.2015 16:42
Bolo by teda možné vyjadriť sa k nej aspoň bližšie?
|
|
Re: different, but same, but different
Od: tamtung
|
Pridané:
29.11.2015 21:34
ok lenze akonahle ludstvo prestane uzivat drogy, budeme zas idioti z jaskyne ?
|
|
Co tam Adderal xD
Od: globalicek
|
Pridané:
28.11.2015 17:03
Kto by bral Adderal ked sa da lahko zohnat modafinil relativne ucinnejsi a bezpecnejsi liek :D
|
|
Re: Co tam Adderal xD
Od: kekeket
|
Pridané:
28.11.2015 19:06
dakujem za info, budem s tym otravovat svojho lekara ze sa neviem sustredit nech mi da modafinil alebo adderall
|
|
Re: Co tam Adderal xD
Od: ejha
|
Pridané:
28.11.2015 21:24
Mne lekárka naopak predpisuje upokojujúce lieky aj pri chripke. Zväčša až v lekárni sa dozviem, že tam mám prihodene aj niečo na nervy a sama na mňa pôsobí tak, že aj počas ordinovaní si niečo hodí ku káve. Zrejme mi chce iba dopriať :D
|
|
:(:(:(
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
28.11.2015 19:08
Truth behind systemd...
|
|
Re: :(:(:(
Od: iExploder
|
Pridané:
28.11.2015 19:21
truth behind pulseaudio
|
|
HP a podobne su na tom podobne.
Od: UjoZkanala
|
Pridané:
28.11.2015 19:41
Keby ze postavite kontrolu na zakazane latky v BA
pre HP alebo podobne support centra a ludom od 20-50rokov
odoberiete vzorky tak 20% znich ani nepustia do tej budovy
Co tak to spravit :)
|
|
Re: HP a podobne su na tom podobne.
Od: HP support center
|
Pridané:
28.11.2015 19:53
LSD sa drogovými testami zistiť nedá, takže sme vysmiati :P
|
|
Re: HP a podobne su na tom podobne.
Od: Medžr(Major)
|
Pridané:
28.11.2015 19:56
http://www.eztest.sk/ez-test/
|
|
Re: HP a podobne su na tom podobne.
Od: Medžr(Major)
|
Pridané:
28.11.2015 19:59
Drogový test M-3 multipanel
|
|
Re: HP a podobne su na tom podobne.
Od: HP support center
|
Pridané:
28.11.2015 20:16
To rozhodne nie je test na prítomnosť LSD v organizme, skôr to môžeš použiť na analýzu látky pred požitím (tabletka, želatína, papierik,...)
Ako som písal, štandardnými testami sa LSD odhaliť nedá, jednoducho sa LSD užíva v príliš malom množstve na to, aby toxikologické testy boli preukázateľné.
Spôsoby v skutočnosti existujú, ale sú nákladné a robia sa len naozaj v nevyhnutných prípadoch.
|
|
Re: HP a podobne su na tom podobne.
Od: Medžr
|
Pridané:
28.11.2015 20:17
Ale no, nebuď smiešny...
|
|
Re: HP a podobne su na tom podobne.
Od: čorv
|
Pridané:
28.11.2015 20:21
tak si prečítaj popis, ty spamujúce decko
|
|
Re: HP a podobne su na tom podobne.
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
28.11.2015 20:24
Je to presne tak. Lenže nejakou náhodou je možné všetky doterajšie prípady označiť ako vyhnutné.
|
|
Re: HP a podobne su na tom podobne.
Od: Medžr(Major)
|
Pridané:
28.11.2015 19:53
To si ešte asi dávno nebol na niektorých stredných školách...
Kantor berie maryšku roky, decká to považujú za samozrejmosť že to treba skúsiť, či brať. Pre nich na tom nie je nič zlé...
Des!!!
|
|
technologia balsaja
Od: prdlajs
|
Pridané:
28.11.2015 20:24
Takze je hned jasne, preco sa Win 10 ubera tym smerom akym ide. Drogy jsou spatnyyy, ano??
|
|
Re: technologia balsaja
Od: <.<
|
Pridané:
28.11.2015 22:07
picu, windows robili ocividne tipci na cracku...
|
|
Re: technologia balsaja
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
29.11.2015 10:11
Aktuálnu informáciu o dátovom type obsahu kvantového unárneho operátora nie je možné získať na základe kladenia otázky. Opakované kladenie takejto požiadavky môže vyvolať *Fatal cognitive exception* respondenta s nepredpokladateľnými dopadmi na strane zadávateľa požiadavky, bez ohľadu na ich vzájomnú superpozíciu.
|
|
Re: technologia balsaja
Od: self-created syntaxterrorX
|
Pridané:
29.11.2015 10:31
Citácie je vhodné uvádzať vrátane odkazu na pôvodný zdroj, nakoľko Google nemusí byť, na rozdiel od stránok štátnej správy, každému vždy dostupný.
|
|
Re: technologia balsaja
Od: Medžr
|
Pridané:
29.11.2015 10:52
Ale no, nebuď smiešny...
|
|
Re: technologia balsaja
Od: jhbhjb
|
Pridané:
29.11.2015 13:18
Xixixi
|
|
Re: technologia balsaja
Od: crackerr
|
Pridané:
29.11.2015 20:00
akoze mali cracknuty windows?
|
|
Zvlaštne
Od: ParaNoik
|
Pridané:
29.11.2015 7:57
Ja som myslel že IT-aci fičia na chlebe s kečupom.
|
|
Re: Zvlaštne
Od: Jerichoo
|
Pridané:
29.11.2015 8:47
Pokiaľ budú iba 20-roční programátori, niet sa čo čudovať, že je softvér nemožný, pahltný a nestabilný...
Mladý človek nemá skúsenosť. Takmer žiadnu. Nemá ešte dostatočné spojenie s realitou. Robia prirýchlo a príliš unáhlene, mladí majú totálne scestné rozhodovanie a často veľmi zvláštne myšlienkové pochody...
|
|
Re: Zvlaštne
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
29.11.2015 9:52
...a niekedy dokonca aj zarezané tangá.
|
|
Re: Zvlaštne
Od: huangg
|
Pridané:
29.11.2015 13:16
asi tu niekoho nasralo ze ho sikovni mladi vyhnali z tepleho miestecka :P
|
|
Re: Zvlaštne
Od: Jerichoo
|
Pridané:
29.11.2015 13:35
Mladí síce môže byť šikovný, ale bez skúseností je to k hov.u
No a to sú aj tí šikovní ľavoruký a omylný.
Takže v hardvéri sa vôbec nevyznajú. A študovať si všetko na Internete...
No ďakujem, takých "odborníkov" nemusím...
Alebo aký profesionál môže byť 20-ročný sopliak???
|
|
Re: Zvlaštne
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
29.11.2015 13:45
Presne tak. Ešte sa náhodou rozhodne sám odísť a vyjde najavo, že pozícia je využívaná profesionálnymi flákačmi na mastenie ega.
|
|
Re: Zvlaštne
Od: M Hurban
|
Pridané:
29.11.2015 15:00
Maniak, preco sa bavis sam so sebou?
|
|
Re: Zvlaštne
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
30.11.2015 8:49
V práci ma tak naposledy ponížili preplatením víkendovej práce, ktoré si vybojoval "kolega" s inou zmluvou.
|
|
Re: Zvlaštne
Od: hiuert
|
Pridané:
29.11.2015 13:20
Ahoj, mam 25 a nahradil som miesto jedneho 55 rocneho gentlemana, ktory je rovnako nabruseny na mladych. Ste to vy pane?
|
|
Re: Zvlaštne
Od: Jerichoo
|
Pridané:
29.11.2015 13:36
Hej... A v čom si akože zaujímavý? Že frčíš na gandže?
Alebo si myslíš že kura prechčí sliepku?
|
|
Re: Zvlaštne
Od: karolkarfiol
|
Pridané:
29.11.2015 14:11
auč.. mam pocit ze tu niekto nedokaze predychat ze patri do stareho zeleza :(
|
|
Re: Zvlaštne
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
29.11.2015 14:16
Nakoľko kura aj sliepka používajú nedeterministický výstup kloakou, určite nie je možné preukázateľne potvrdiť, že neprechčije.
|
|
lsd-sdf
Od: asdsdf
|
Pridané:
29.11.2015 10:05
Este by som si pozrel ako si mikrodavku nadavkuju. V jednom dokumente o lsd spominali ze normalna davka cisteho lsd su 2 kvapky. Mozno maju dobre zriedeny roztok.
|
|
Re: lsd-sdf
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
29.11.2015 10:13
Každého programátora s dostatočnými skúsenosťami s refaktoringom musí primárne napadnúť rozlámanie kvapiek po zmrazení.
|
|
Re: lsd-sdf
Od: šiši
|
Pridané:
29.11.2015 12:12
Rieďeňie ja ťažká matematika VŠAK!
Blbosť ľudská kďe ŤA ľuďia berú...
|
|
Re: lsd-sdf
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
29.11.2015 12:27
možno sa zjavuje nečakane počas hľadania zodpovedajúceho riedidla
|
|
Re: lsd-sdf
Od: hbhb
|
Pridané:
29.11.2015 13:21
Ale ze aky problem je kvapnut do vedra s vodou a potom si chlipnut, ze?
|
|
Re: lsd-sdf
Od: delavei
|
Pridané:
29.11.2015 19:21
tak to si videl zly dokument :D
|
|
Re: lsd-sdf
Od: deja_vu
|
Pridané:
30.11.2015 11:34
alebo len nevie co je LSD a v akej forme sa berie
|
|
.....
Od: Ja.
|
Pridané:
29.11.2015 10:58
Mna by zaujimalo, co programatorom miesa microsoft. To musi byt aspon herak
|
|
Re: .....
Od: abaper
|
Pridané:
29.11.2015 22:18
to iste napalo aj mna.
este viac ma zaujima preco opakuju stale tu istu chybu a po oprave sa k nej opat po rokoch vratia ?
|
|
Re: .....
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
29.11.2015 22:24
Pretože gnozeológia vylučuje možnosť opakovania pre inú.
|
|
LSD v davkach
Od: jhjkhjkhjkhhkh
|
Pridané:
29.11.2015 11:08
10nasobne mensich ako je bezna normalna davka nie je nic nebezpecne
|
|
Hitlerovi davali 17x pervitin.
Od: xdc
|
Pridané:
29.11.2015 11:10
Kazda jedna droga narusi tvorbu vlastnych endorfinov v mozgu. Mozog znizuje ich tvorbu a clovek bez drog prestava byt stastny. Potrebuje drogu aby zazil stastie. Cim dlhsie je na droge, tym dlhsie trva obnovenie povodnej produkcie endorfinov mozgom. Toto iste robi aj alkohol. A obzvlast nebezpecne su primesy. Kedze diler chce zarobit tak do pervitinu primiesava biely fosfo a ine nebezpecne chemikalie, ktore trvale mozog neposkodia za 10 rokov,...ale uz za 1 rok a menej. Podobne to je aj s alkoholom, vacsina alkoholu kupeneho v obchode obsahuje etanol vyrabany nie z ovocia ale chemickymi reakciami. Preto dnes poskodenia mozgu a organicke psychosyndromy vznikaju po par mesiacov a rokoch a nie po 20 a viac rokoch ako to bolo v minulosti. Nehovoriac o pridavani metanolu a podobnych s cielom usetrit.... Kde clovek podel rozum?
http://dopice.sk/fzT
|
|
Re: Hitlerovi davali 17x pervitin.
Od: šiši
|
Pridané:
29.11.2015 12:15
to miesto sa volá: BIZŇIS ...
|
|
Re: Hitlerovi davali 17x pervitin.
Od: huangg
|
Pridané:
29.11.2015 13:10
nemyslim ze synteticky alkohol je lacnejsi ako ten vydestilovany zo zakvasu...problem je skor ten ze samotne suroviny na kvasenie sa pouzivaju nekvalitne
|
|
Re: Hitlerovi davali 17x pervitin.
Od: Fdddd
|
Pridané:
29.11.2015 14:15
Chodlekaitebolo bybre keby sa ludia vyjadrovali k tomu co vediaChodlekarnekupcopujupuju a odhlekarnekuodhadujuu
|
|
Re: Hitlerovi davali 17x pervitin.
Od: <<<>>>
|
Pridané:
29.11.2015 14:54
zabudas vsak na to, ze zo vsetkych dostupnych legalnych a nelegalnych drog (vratane kafeinu, alkoholu a cigariet) je prave lsd tou najcitejsou /alebo je ju bez dobreho laboratoria a cistych podmienok nemozne vyrobit/, najmenej nebezpecnou a najmenej navykovou.
a za druhe, ta tvoja prednaska explicitne lsd nespomina. lebo na to nie je dovod - vid prvy odsek.
za tretie, ked uz chcem ludi niecim strasit, tak nebudem hadzat po ludoch crystal meth, ale rovno im zajebem pred oci krokodyla :D
|
|
Re: Hitlerovi davali 17x pervitin.
Od: -...-
|
Pridané:
29.11.2015 19:20
tomu etanolu je jedno ci ho spravia z hrusky alebo z plastu, vysledok je rovnaky
|
|
Re: Hitlerovi davali 17x pervitin.
Od: delavei
|
Pridané:
29.11.2015 19:27
tak tak, toto je post na mieste :) tento pan/pani konecne ako jeden z mala apeluje na potrebu cistych drog. najlepsie ich zlegializovat a prisne kontrolovat podla europskych noriem :D potom bude konecne ich negativny vplyv minimalny a ludstvo sa konecne niekam posunie :D
|
|
a co káva
Od reg.: kamo20
|
Pridané:
29.11.2015 11:49
A čo káva či energetaky? To je ok? :)
|
|
Re: a co káva
Od: čorv
|
Pridané:
29.11.2015 13:35
Je, pretože si to vymedzila spoločnosť. O ničom inom to nie je. Samo LSD je v celku bezpečná droga (pri rozumnom používaní) a jednu dobu bola tiež legálna.
|
|
Re: a co káva
Od: Jerichoo
|
Pridané:
29.11.2015 13:38
Hej, aj opitosť za volantom sa tolerovala.
No a ďalej?
Hádam sa tu nebudeme mrviť v tom, že drogy sú správna vec?
Nie sú, a nemajú byť prečo.
|
|
Re: a co káva
Od: <<<>>>
|
Pridané:
29.11.2015 14:57
nestresuj, bobe.
cokolada je sama o sebe droga, cukor je kokotsky navykovy, kofein je ciste zlo...
obezita /z nadmerneho konzumu tychto kokotin/ zajebe denne viac ludi jako lsd za cely rok.
takze chces zakazat cukor?
nariadit ludom zdravu stravu?
tlste becky koncentrovat do lagra?
|
|
Re: a co káva
Od: delavei
|
Pridané:
29.11.2015 19:37
dve veci clovece:
1) z tvojho prispevku vidno, ze ani nevies co to tie drogy su :D
2) legalnost a nelegalnost akejkolvek drogy je spolocensky uzus a vztah medzi mierou skodlivosti a nelegalnostou... velmi vlazna korelacia. zalezi na postoji spolocnosti. a este mala vsuvka. uvedomujes si ze vo vacsine statov (podla mna vo vsetkych, ale nemam do dostatocne preluskane)je nejaka ta droga legalna?
spajas veci ako opitost za volantom a drogy. velmi fundovana debata by sa s tebou dala viest :D
posledny riadok len svedci o tvojich bohatych vedomostiach a skusenostiach :D dufam, ze si niekoho tatko a vstepujes tuto nasu krasnu slovesnku mentalitu dalej. oni hovoria ze je to zle, tak to tak bude a beda vsetkym, co vravia inak :D
|
|
Re: a co káva
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
30.11.2015 9:13
Ty sa o tu čo snažíš? Nech máme zhulené decká? Sfetované, spité, prefajčené a ešte zo 10 káv či červených bulov k tomu.
Však nech ne?
|
|
Re: a co káva
Od: delavei
|
Pridané:
30.11.2015 11:43
ale kdezee :D pre teba zrejme najviac plati ta posledna veta mojho prispevku. ja som len za to vytiahnut ludi zo stredoveku (aj ked popravde neviem, ako to bolo s ilegalitou takych veci vteda). v technologii to ide milovymi krokmi, zmyslanie, to uz je ine. ludia uz neupaluju druhych kvoli tomu, ze zem sa toci, mozno neskor si slovac (a ine narody) uvedomi, ze aj s tymi drogami je to trochu inak.
ty si si vybral hned uplny extrem, ze nech su decka dofetovane a spite a tak. no vies, ked cele ich oficialne poznatky o drogach tvoria arciprijebane vychovne koncerty s typkom s gitarou a stokrat omielanym drogy su zle. a potom lakania od rovesnikov, ktori to vyskusali. osveta 0. vsetko sa to musi robit v tajnosti, takze ani nevies, neviem, kolko ludi si viac ci menej nieco dava. ale je to rozsirene vsetkymi vrstvami spolocnosti. "fetuje" nejaky koder v ibm a niekedy aj fero, co ti dlazdil kupelnu.
|
|
Re: a co káva
Od: Mr.G
|
Pridané:
1.12.2015 8:05
Kolko mas rokov? Mas rodinu? Dieta?
|
|
Re: a co káva
Od: delavei
|
Pridané:
30.11.2015 11:43
mnohi ludia maju normalne rodiny, chodia do prace a vedu normalne zivoty. a potom je tu okrajova skupina, ktora dopadla dost zle. lenze prave to je obraz, ktory sa mnohym vybavi pri slove uzivatel drog.
mozno este jedna vec na zamyslenie. zbrane su celkom nicive, ale tiez sme sa ich naucili ako spolocnost ovladat. a je ich mozne vlastnit zakonnou cestou. a taktiez existuje aj nelegalny ramec vyuzitia zbrane.
|
|
Re: a co káva
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
30.11.2015 12:25
A o čo Ti?
Že si trasvestita si nám aj inak mohol naznačiť.
|
|
Re: a co káva
Od: deja_vu
|
Pridané:
30.11.2015 11:48
Ked si nevies decko postrazit, tak nech je spite a sfetovane...
btw ty keby si moj foter, tak sa predavkujem uz v 17-tich...
|
|
Re: a co káva
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
30.11.2015 12:29
Prijebať Ti zopár a ideš na liečenie.
Alebo do stoky života.
Odkedy sa napríklad Muller priznal k drogám sa mi jeho pesničky doslova hnusia...
A podobne. Proste neviem prečo by som mal osviecovať drogy, potichu pretláčať najskôr tie tzv. mäkké(Maryška a spol. do lekární pod všakovakými vymyslenými zámienkami...) a potom ďalej pretláčať tie tvrdé. Lebo toto nemá konca, s jedlom prostie rastie chuť. Ak je niekomu treba takýto "doping" asi niečo nie je v poriadku!
|
|
Re: a co káva
Od: fero dlazdic
|
Pridané:
30.11.2015 19:58
Nechcem nijako obhajovať drogy ale v krajinách ako je Portugalsko je uplna dekriminalizacia drog a rapídne im klesol počet zavislych a znizila sa kriminalita. Su o tom dokumenty. Staci pogooglit a pozrieť si to. V skratke tomuto problemu nastavili druhu tvar. Prestali to demonizovat a zabralo to.
|
|
Re: a co káva
Od: Mr.G
|
Pridané:
1.12.2015 8:08
Ked je prechovavanie/uzivanie drog nelegalne a nasledne ho zlegalnis, co myslis, ze sa stane so statistikamy?
|
|
Re: a co káva
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
1.12.2015 8:23
Rozjebe ich ako letný dáždik husacie hovno, len sa tým ani zďaleka nestanú porovnateľne užitočné.
|
|
Re: a co káva
Od: deja_vu
|
Pridané:
1.12.2015 11:56
večne pcháš frňák tam kam nemáš, resp. čomu nerozumieš.
A keď sa ti hnusí feťácka muzika, tak to ti zostáva počúvať akurát Moravanku, ale bacha, lebo tí si tiež radi vypijú...
|
|
Kávu nepijem a ani čierny čaj.
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
1.12.2015 19:19
Nič nepočúvam...
|
|
hehehe
Od: anusicek
|
Pridané:
29.11.2015 13:43
skusil som ak mikrodavku aj mega davku a tak vam poviem. to co dofetovany napises na 100 riadkov, dofajceny napises na 10 a elegantnejsie. na druhej strane ak ti treba pisat matiku tak to hej, na fete to ide... len nezabudni komenty
|
|
Re: hehehe
Od: <<<>>>
|
Pridané:
29.11.2015 16:10
ani nehovor...
som celu noc pisal 'nejaky obsluzny kod' na praskoch a moje komentare boli na urovni: "zjavil sa mi jezis a nadiktoval mi cely kod. preto je dokonaly"; "toto je tak popici skvely kod, ze stevie wonder za celu svoju karieru lepsi nevidel"; a premennu melisko s komentarom "zajebem plyn, ak vcil tato picovina nepojde spravne"...
zakaznik uplne spokojny :D
|
|
5znak
Od: XMen
|
Pridané:
30.11.2015 9:01
Ja viem, ze nieco "kvalitne" beru aj tvorcovia javascriptu a na nom postavenych frameworkoch a knizniciach.
|
|
Re: 5znak
Od: anusicek
|
Pridané:
30.11.2015 11:36
ale no, ved nechapavym uz v ECMA6 nadrbali aj class, super a vsakovaky iny sugar aby ti netrebalo studovat ako to v javascripte vlastne funguje naozaj
|
|
Brát LSD, houby a adderall není ilegální, stejně jako u nás
Od: blabla
|
Pridané:
17.8.2016 16:35
Brát LSD, houby a adderall není ilegální, stejně jako u nás
|