neprihlásený Streda, 27. novembra 2024, dnes má meniny Milan
Prvý notebook Microsoftu stojí až 3200 dolárov

Značky: notebookyMicrosoft

DSL.sk, 18.10.2015


Najvyššia konfigurácia nového modelu zariadenia Microsoft Surface, Surface Book, označovaného spoločnosťou za notebook bude stáť až 3199 dolárov.

Vyplýva to z novozverejnenej ceny za najvyššiu avizovanú konfiguráciu, ktorú spoločnosť pri predstavení Surface Book na začiatku mesiaca neuviedla.

Surface Book sa na rozdiel od doterajších modelov Surface, ktoré boli primárne tabletom s pripojiteľnou klávesnicou, konštrukciou tela podobá na klasické notebooky. Klávesnica sa ale dá odpojiť a ide tak o zariadenie 2v1 s dotykovým displejom so všetkými najdôležitejšími komponentami umiestnenými v časti s displejom.

Výnimkou u modelov so samostatnou grafikou je grafická karta od Nvidie generácie Maxwell s 1 GB GDDR5 pamäte, ktorá je umiestnená v klávesnici a dostupná je tak len v prípade pripojenej klávesnice. Zároveň v časti s klávesnicou sa nachádza aj väčšia časť batérie, podľa dostupných informácií cca dve tretiny.

Surface Book má ale v každom prípade výbavu výkonného notebooku. Postavený je totiž na dvojjadrovom Intel Skylake procesore, konkrétne 2.4 GHz Core i5-6300U alebo 2.6 GHz Core i7-6600U, 8 GB alebo 16 GB RAM a SSD disku s kapacitou 128 GB až 1 TB.

Dotykový displej má 13.5" a rozlíšenie až 3000 x 2000, pomer strán je teda 3:2. K dispozícii je aj pero.

Telo notebooku je z horčíka, hmotnosť celého notebooku aj s klávesnicou je 1.516 kg.


Predstavenie Surface Book (video: Microsoft)



K dispozícii je okrem prednej 5-megapixelovej kamery aj zadná 8-megapixelová, dva USB 3.0 porty, čítačka SD kariet, mini DisplayPort. V notebooku je prítomný gyroskop, akcelerometer aj magnetometer.

Batéria nešpecifikovanej kapacity podľa Microsoftu umožní celkovú výdrž na 12 hodín prehrávania videa, výdrž samotnej tabletovej časti bez batérie v klávesnicovej základni bude výrazne menšia.

Predinštalovaným operačným systémom je samozrejme Windows 10 v edícii Windows 10 Pro.

Microsoft ponúka celkom šesť konfigurácií. Cena za najnižšiu konfiguráciu so 128 GB SSD, Core i5 a 8 GB začína na 1499 dolárov.

Najvyššia konfigurácia s Core i7, 16 GB RAM, Nvidia grafikou a 1 TB SSD stojí avizovaných 3199 dolárov. Druhá najvyššia konfigurácia, ktorá sa odlišuje len použitím menšieho 512 GB SSD, stojí pritom až o päťsto dolárov menej, 2699 dolárov.

Prvé kusy Surface Book sa v USA začnú dodávať na konci mesiaca, najvyššia konfigurácia až na konci januára. Podľa dostupných informácií by sa mal Surface Book predávať aj v Európe, pričom v kontinentálnej Európe by mal predaj odštartovať na prelome januára a februára.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Až 9.5% programátorov má mať mimoriadne nízku produktivitu
Aj Xiaomi bude mať vlastný procesor pre smartfóny
NASA si objednala vypustenie helikoptéry na Titan, od SpaceX
Notebookov s novým Snapdragonom sa malo predať iba 720-tisíc
Ceny RAM by v 2025 mohli klesnúť, odhadujú analytici
Štátna zaručená konverzia dokumentov má zase výpadok
O2 zvyšuje ceny programov Radosť - aktualizácia 1
Raspberry Pi má nový model, Raspberry Pi Pico 2 W
Japonci uviedli ethernetový kábel s magnetickým konektorom
Starship by mohla za najbližšie štyri roky uskutočniť až 400 štartov


Diskusia:
                               
 

nič pre slovaka so mzdou 405eur brutto
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

zaruka 2 roky, po dvoch rokoch ti odide niektora z cinskych suciastok a mozes si to vystavit do vytriny za tie peniaze...
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

ja zvyknem kupovat spotrebice s predlzenou zarukou na 5 rokov...
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

aj ja. a preto pisem z vlastnych skusenosti, kazdy min. 1x rocne reklamacia nefunkcneho dielu
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

9 reklamacii mam v 2015 , ide to dolu vodou.
Odpovedať Známka: 5.3 Hodnotiť:
 

ta zadna kamera pobavila :D
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

to co kupujete za smejdy? ja som este ziadnu elektroniku nikdy nereklamoval :D az mi je to divnô
Odpovedať Známka: 6.8 Hodnotiť:
 

Presne tak. Mne sa tiež vždy všetko pokazí spoľahlivo pár týždňov/mesiacov po uplynutí záruky. Môžem to hodiť rovno do koša a nemusím tak predajcov/výrobcov otravovať s nejakými reklamáciami...
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Prečo si kupuješ veci, ktoré sa kazia?
Alebo naopak, prečo si ich kazíš???
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

:) jaaj, tieto 4Maniakove chu*oviny mi vedia vždy spríjemniť aj pondelkové ráno...
Prečo? Pretože napr. kolegyňa dostala Lenovo za cca 1400 EUR bez DPH a fungovalo presne 15 dní.
A ak si náhodou nepochopil, tak preto, že cena ani značka dnes ROZHODNE nie je žiadnym indikátorom kvality a životnosti.
(ale ak máš dar, že vieš odhaliť inak, verím, že sa nájdu tisíce ľudí (vrátane mňa), ktorí Ti za Tvoje veštecké služby radi zaplatia.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Je to najmä v človeku, nie v technike...
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

mne zatial odisla Nokia 5530XM a monitor BenQ FP91G+ aj to po zaruke :( takze smola
Odpovedať Hodnotiť:
 

mal som Asus a Samsung notebooky a ani jeden nemal problem (jo asus nejaky kebel pri zvukovke sa uvolnil ale staci potrepat spodny okraj a vsetko okej)
Odpovedať Hodnotiť:
 

jeden fungoval 7 rokov, druhy zatial 4
Odpovedať Hodnotiť:
 

a odkedy je notebook spotrebič ?
Odpovedať Hodnotiť:
 

No elektricky spotrebic to je odjakziva...

Odpovedať Hodnotiť:
 

Odjakziva to je elektronicky spotrebic ked tak...pretoze elektricky spotrebic je zariadenie ktore spotrebovava elektricku energiu a meni ju na iny druh energie ....elektronicky spotrebic je zariadenie ktore nemeni elektricku energiu, ale spracovava elektronicke signaly zo vstupneho zariadenia a posiela ich do vystupneho... ty chytrak
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

to isto
Odpovedať Hodnotiť:
 

Asi je zlata, zasluzi si vitrinu !!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kto by preboha pracoval za 405 eur
Odpovedať Známka: -6.1 Hodnotiť:
 

studenti filozofie.
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

a polovica slovenska
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Požitie "a" je značne kontroverzné, vzhľadom k ambivalentnosti jeho použitia, pri rešpektovaní možnosti samoštúdia filozofie, nakoľko nie je možné potvrdiť, že polovica slovenska sa štúdiu filozofie skutočne dokáže úspešne vyhýbať, nakoľko oficiálne spĺňajú predpoklady, potrebné k popisovanému typu cielenej nečinnosti iba úspešní absolventi vysokoškolského štúdia, so zameraním na filozofiu.

Odpovedať Známka: -1.5 Hodnotiť:
 

a co myslis preco 99% inzeratov na profesia.sk neuvadza ponukany plat ? ...lebo sa hanbia ako malo davaju ludom, aby sa nahodou nemohli spravit realne statistiky realnych platov
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

nie, curi...
kolko si vyjednas, tolko dostanes :D
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Ako robotník si nič nevyjednáš. Iba ak nižší plat. Stropy sú stanovené. Viac Ti nikto nedá!!!
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Posielam kvety! Za jeden z velmi mala pravdivych vyrokov od teba.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

jakze nie, pistik moj...

potrebujem ludi na vysoky tlak - 600-900 eur nastupny, +10% po pol roku, +10% po roku... 13. a 14. plat v plnej vyske samozrejmost +- nejake zamestnanecke vyhody.

kolko dokazes a kolko si vyjednas, tolko aj dostanes - ak ti staci sest stovak, kludne, ja ti viacej nutit nebudem :)
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

ja potrebujem bublinku do vodovahy s predlzenou zarukou
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

vymenim ti za sklenene klince - potrebujem pribit jezisa na kriz :)
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

nejde o to, ze sa hanbia. na slovensku neexistuje absolutne ziadna kultura pri inzerovani prace. v zahranici aj v susednom cesku je skoro pravidelnostou, ze sa uvadza plat. v slovenskych "ponukach" na internete je presnych cisel ako safranu. ked nahodou uvadzaju mzdu brutto tak je to rozsah 600-1800€ brutto (podla skusenosti) ..
zvlastne, vacsinou viem koho chcem prijat. ak hladam juniora, ma iny plat ako senior alebo absolvent.. ffs
mzdu ti presne dokaze povedat akurat tak headhunter ked presne vie co si zac a ake ma moznosti a potreby klient.
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

nah priemerka je okolo 650 eur v cistom, median o cca stovku menej :D
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

lol
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

nastupny plat ucitela hned po VS je okolo 420-450 hrube, ty truba. Upratovacky a kucharky maju minimalny plat, co je teraz 380 hrube.

Takze prestan byt arogantny kkt a uvedom si, ich je viac ako tych co zarabaju >1000
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

nastupny plat ucitela hned po VS je cca 600 eur v hrubom.
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

600€ v hrubom ma majster odborneho vycviku po 30 rokoch praxe. Videl som vyplatnu pasku odborneho ucitela strojarskych predmetov a bolo tam 420€. Stary ucitel co ucil uplne to iste mal o 300€ viac
Odpovedať Známka: 7.0 Hodnotiť:
 

a oni Ti tie pásky chodia ukazovať, alebo im ich vydávaš, alebo máš nejaký zvláštny druh voyerizmu alebo čo?
Odpovedať Známka: -6.8 Hodnotiť:
 

Ty FicoKot, odchod
Odpovedať Známka: 1.8 Hodnotiť:
 

Nerob zo seba keketa, ucitelia na Slovensku maju totalne demetne nizke platy a ked si este nevidel nijaku ucitelsku vyplatnu pasku tak zavri chlebaren. Zhodou okolnosti som dnes doma pri obede so svojou zenou preberal, kolko by mohla tak maximalne zarabat (inac pracuje ako ucitelka...), takze mi povedala tolko, ze keby si urobila vsetky kruzy aby dostala max. kredity a potom aj atestacne skusky a kvalifikacne skusky, tak maximalne by bol jej plat cca 750 eciek brutto. A to cele by je trvalo tak cca 6-8 rokov, kym by to vsetko spravila. Takze v akom dementizme to zijeme kurna?
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

Vraj sa to nazýva manželský zväzok.
Odpovedať Známka: -3.6 Hodnotiť:
 

Buzik, pál do prdele so svojimi trápnymi poznámkami. Ak nemáš niečo k veci, buď radšej ticho.
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

Prsteň je možné jednoducho zväčšíť, ak tlačí na pršteku.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Nuze osln nas nejakou uzasbou, freudovskou, sybilovskou, 5-riadkovou formulaciou jak si oslnil mna pri clanku o mimozemskej strukture pri tej hviezde.

A hlavne tam nezabudni zahrnut, jak maju ucitelia na Slovesnku vysoky plat.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Vzhľadom k pravdepodobnej existencii preventívnych opatrení, udržiavanými na základe vášho spoločného rozhodnutia o vzájomnej ochrane vstupno/výstupných rozhraní "vlastnou hlavou", je pred realizáciou dodatočnej požiadavky na zvýšenie subjektívne vnímanej intenzity osvetlenia externým poskytovateľom, vhodné interné posúdenie uskutočniteľnosti jeho realizácie svojpomocne, dočasným prerušením výskumnej činnosti, zameranej na osobnú kontrolu kvality spoľahlivosti interných procesov vašich spojencov, v rozlíšení väčšom než 4k.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Toto si zasluzi plusko uz len kvoli tym uzasnym formulaciam, napriek tomu ze co sa tyka zmyslu, je to absolutna 3,14covina :)

V dobrom samozrejme.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Podľa môjho názotu je informácia o možnosti vytiahnutia hlavy zo zadku viac relatívna ako absolútna. Ale to skutočne závisí iba od perspektívy.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mozno by mohli zarabat viac. Ale prace odvedu malo. Denny vykon nizky, pripocitaj navysene dni dovolenky, prazdniny a pod.
O.i. zaujem o pracu, pristup a postoje su castokrat bez urovne. Cest vynimkam, najma medzi starsimi ucitelmi, ale tato mladicka stazovatelska pakaz... Ech, skoda reci. Nechce sa im ucit!
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Tak tak.
Ja len prispejem - ked si zoberieme nasu IT sferu - Priemerny nastupny plat absolventa technickej skoly je rovnaky alebo porovnatelny s platom vysokoskolskeho ucitela, kdezto za par rokov daleko presahuje plat profesora v danom odbore.
Aku ma potom sikovny clovek s kreativnym myslenim robit vyvoj v technike z hladiska vedy, a ako ma potom ist ucit novsie generacie, ked vsetci sikovny odidu pracovat.
Odpovedať Hodnotiť:
 

kebyze ta vypustia z uzavreteho oddelenia na psychiatrii, tak by si zistil ze existuje nieco ine ako interakcia cez obrazovku pocitaca.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tam učím filozofiu bez nároku na finančnú odmenu, pretože ma moje pos(l,r)anie baví.:-). Keď chce niekto nájsť pravdu zaznamenávaním periodicity výskytov fekálnej inkontinencie, pretože aj to je správna cesta, má nespochybniteľné právo na študijné materiály zdarma, už samotným zabezpečovaním dostupnosti a udržiavaním čistoty zdroja.
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak sa mal lepsie ucit...
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

takyto argument moze povedat len arogantny debil...vsetci sa maju ucit a vsetci budu Ing, ale uvazoval si nad tym kto potom bude predavat chleba? stavat domy? atd...ved aj to musia ludia robit...debilko
Odpovedať Známka: 2.3 Hodnotiť:
 

presne tak, len curak si neuvedomuje, ze stat potrebuje 1 prezidenta, 150 poslancov, 5000 starostov, 20.000 doktorov, ale 2 miliony robotnikov!!! Tu sa ale zaviedlo, ze aj upratovacka musi mat VS, tak to potom aj vyzera... kedze to vsetko plati stat, tak na zamestnanca dava zbytocne vela penazi. Napriklad maturita zo slovenskejo jazyka je na strednej odbornej skole uplne rovnaka ako na gymnaziu. A potom sa kkti cuduju, ze SOSky maju zly priemer. Pitche, ale ved oni maju vediet zvarat nie co naspamat citovat napisal Stur.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

inak odporucam kazdemu kto chce byt v obraze ako funguje spolocnost zahrat si nejaku strategiu napriklad Caesar. Tam stavias mesto, musis tazit nerastne surovny, musis mat poziarnikov, policajtov, polia hrnciarov kovacov... proste vsetko musi byt v rovnovahe, lebo ked potrebujem 10 lodi aby som zo susedneho ostrova mohol doniest zelezo, ktore u mna netazim, tak musim mat aj 5 bojovych lodi, na to musim mat vojsko, na to musim mat studne a viadukty atd.

Recami ze "mal si sa lepsie ucit" sa tato rovnovaha narusa, lebo kazdy chce byt len manager a potom sedia na urade prace.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

neboj sa, keby mzda dlazdica alebo murara bola 2000€ v cistom aj s VS by si tam mal ludi. Dopyt ponuka
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

"mal si sa lepsie ucit" uz dnes neznamena nic.
dnes vysoke skoly produkuju take kvantum absolventov, ze nie je nic neobvykle stretnut titulovanu upratovacku. problem argumentu "mal si sa lepsie ucit" je v tom, ze vobec neberie do uvahy moznost, ze sa kazdy bude lepsie ucit.

aj to je dovod preco dnes titul znamena tolko, co znamenala maturita pred 20 rokmi - takmer nic, pretoze to uz ma skoro kazdy.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

nie je vyska ako vyska.

socialna praca - priemerne iq absolventa 105, co za sociku bol absolvent ucilista s vyucnym listom. takehoto cloveka volakedy nepustili ani studovat odbor konciaci maturitou a vcil sa snazi posobit, ako keby jeho titul bol rovnako platny ako technika, matfyz, medicina alebo pravo...

taky clovek sa mal lepsie ucit a zarabat si rukami (ktorymi by si urcite zarobil viac ako pouzivanim hlavy pri zostavovani postarskych algoritmov o najrychlejsej streke upratovania latrin).
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Poprosím zdroj tej štatistiky o IQ 105 :P
Odpovedať Hodnotiť:
 

http://dsl.sk/article.php?article=17592&count=150
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

student socialnej prace chce byt vtipny?
Odpovedať Hodnotiť:
 

IQ 100 = median.

Takze ti staci pozriet sa, kolko ludi malo VS a kolko ucnovky, SOU. Preloz to normalnym rozdelenim a odtial vies zhruba odhadnut IQ absolventa VS.

Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

No práveže len veľmi zhruba a úplne bez akéhokoľvek odôvodnenia. Štatistika by mala udať najpresnejšie možné zistené hodnoty a (hoci aj veľkú) chybu merania, nie z brucha vystrelené číslo...
Povedzme, že na matfyz chodí asi 0.3% obyvateľov Slovenska vo veku 18-24 rokov. Ako z toho odhadneš priemerné IQ matfyzáka? Je jasné, že to nebude 80, 100 ani 450, ale kde medzi tým to je naozaj a prečo? :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Poprosím zdroj tej štatistiky, prečo nie 80, 100 ani 450.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Predsa vlastnou hlavou, ako pán preceda... ale uznávam, toto by sa nemalo stávať ;-)
Aby si mal radosť: 450 nie preto, že to z definície IQ nie je možné, 80 je vylúčiteľné osobnou skúsenosťou a cez 100 to určite bude, odkedy máme Eda :-) http://www.dsl.sk/article.php?article=15448 ...
Ale najmä je rozdiel ohraničiť skúmanú hodnotu do intervalu a vyhlásiť, že toľko to je a hotovo.

Odpovedať Hodnotiť:
 

Existuje definícia IQ určujúca jeho hornú hranicu? Sakra, to som nevedel. Dal by som si väčší pozor na prekročenie maximálnej povolenej hodnoty.
A odkedy máte Eda, tak to asi kľudne môže byť aj tých 80, podľa toho, či je zrovna v škole.
Odpovedať Hodnotiť:
 

nech sa paci :D
http://dopice.sk/f73
http://dopice.sk/f74
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vďaka :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vďaka americký vedcom za štatistické vyhodnotenie toho, čo zatiaľ nie je jasné?:-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

ucitel cojaviem aka funkcia ale uci autocad/inventor/robotstudio a este dalsie ma 650 ciste + 550 dochodok. To uz by bol normalny plat, keby nebol dochodca
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

dopice.sk/plat ....na 4. strane je platova tabulka ucitelov VS...vacsinou maju taku 10 platovu triedu....doktorand ma 9 triedu a po dizertacke 10
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

*maju taku 10+ platovu triedu
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja hovorim o ucitelovi co nastupil na SS zhruba 4 roky dozadu
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Majster odborného výcviku je v 8. platovom stupni...
Odpovedať Hodnotiť:
 

sa vyser na stupne, ked raz niekto robi danu vec tak ma mat danu vyplatu a je uplne jedno ci to robi druhy den alebo 36ty rok. Su odvetvia, kde zalezi aj na praxi, ale konkretne u majstra odborneho vycviku ked ucis zeleninovu polievku 20 kucharov, tak je uplne jedno ci to ucis druhy den alebo 36ty rok.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Hlavne u ucitelov su platove stupne vysmechom. Ked napriklad taka 55rocna ucitelka na zakladnej skole uci informatiku a vobec tomu nerozumie. Hlavne, ze ma X-ty stupen.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

na strednej sme raz nastavili automaticke skryvanie taskbaru na kompoch, no to by ste mali vidiet :D tusim este za riaditelom utekala ze sme pokazili pocitace...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

preto, ze to funguje tak, ze "Klara, od zajtra ucis informatiku!" Pan riaditel ale ja o tom nic neviem... "nevadi pojdes na tyzdnove skolenie!" Po tyzdnovom skoleni sa nauci tak bacov kkt a musi ucit informatiku.
Za normalnych podmienok by na to zobrali cloveka co to ovlada, dali mu 800 nastupny plat, po trcoh mesiacoch 1000 a ktomu +5% rocne. Prilakal by si do skolstva odbornikov a nie rychlokvasnych ludi, co nemali inu robotu tak sli na 3 roky MGR.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Suhlas
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

mal si sa lepsie ucit!
Odpovedať Známka: -6.5 Hodnotiť:
 

mal skor vypadnut odtial
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

To je argument sprostych ludi s prepacenim.

Vacsina si moze za to s
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

*sama.

Je problem kazdeho jedinca co robi za 405€ v hrubom, ze nieje schopny sa nieco naucit a robit pracu kde treba aj rozmyslat.

Odpovedať Známka: -5.2 Hodnotiť:
 

A čo má spraviť začínajúci učiteľ? Má si spraviť PhD na to, aby mal viac ako 405? A teba neučil na škole nik? Si samouk bez základnej, strednej a vysokej školy?
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

on je trol ziveny rodicmi
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Skor by som povedal, ze teba zivia.

Ked je niekto debil a k tomu mlady a uspokoji sa s takym platom jeho problem. Nikoho iného.

Zvacsa za 405 v hrubom robia otroci za pasom.
Odpovedať Známka: 1.8 Hodnotiť:
 

Cize ludia co vedia holy kokot.

Minimum ludi co to robi z nudze docasne.

No robit 10-tky rokov za taky plat. Nehnevaj sa ale su sprosti.
Odpovedať Známka: 2.8 Hodnotiť:
 

preco musi kazdy iba nahanat biznis, ucit sa, spekulovat, kradnut aby sa mal dobre ? Preco nemoze v tejto dobe sa mat aspon trochu normalne aj obycajny clovek, ktory vytvara realne hodnoty ?
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

Chces povedat, ze realna hodnota je ked niekto dava vyrobky z pasu na paletu alebo, ked niekto stlaca jeden gombik dookola?
Realne hodnoty sa uz davno netvoria a ak aj ano v kazdom odvetvi je realna hodnota nieco ine.
Nemozu sa mat sprosti ludia dobre v dnesnej dobe.
Ked to chces zmenit zlepsi skolstvo tak aby neprodukovalo sprostych ludi.
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

ty (a tebe podobni) si to predstavujete jak hurvinek valku. Skola vyprodukuje 100% Howkingov. Vsetci budu najmudrejsi na svete. A potom pride prax a bude treba 7 predavaciek do potravin, 4 pokladnicky a 2 managerov. Co povies tym 11 pracovnikom? ze sa mali lepsie ucit?? Vo vysledku aj tak obchod zoberie 4 brigadnikov do pokladne, len aby usetril $$$. Zo 7 predavaciek zoberie na vykladanie tovaru tiez tie najlacnejsie. Spolocnost nepotrebuje 100% geniov, majoritu potrebuje robotnikov. Tym nemozes povedat ze mal si sa lepsie ucit, lebo svoju pracu zvladaju. Daj im lepsi plat!
Odpovedať Známka: 7.4 Hodnotiť:
 

Ti sikovni navrhnu automatizaciu.
Odpovedať Známka: -1.2 Hodnotiť:
 

A ti este sikovnejsi si najdu niekoho, kto vsetko presne spocita a navrhne ju za nich.
A geniovia si len zabezpečia, aby to nepadlo na nich, nakoľko im je jasné, že vždy sa nájde niekto ešte šikovnejší.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

a kto tu automatizaciu fyzicky skonstruuje? a kto postavi halu kde sa bude montovat? to co tvrdis ty je rovnako povysenecka hlupa utopia ako vlada proletariatu, len z opacnej strany
Odpovedať Známka: 5.8 Hodnotiť:
 

firmy plne inteligentnych ludi, ktore sa tym zaoberaju, zeby? :D

si pozri nemecko, idem do supermarketu, zoberem vozik, nahadzem tam pokokot veci, pridem k exitu, na pokladni mi ukaze sumu za veci, co som si nahadzal, zajebem kartu, pin, a idem dopice.sk.

hala ako svet, pokladnika ziadneho. ani sbskar sa tam neprechadza. vsade kamery, prehlad...

toto je buducnost :D
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

A ten supermarket postavili páni v oblekoch a kravatách? Vozík pozvárali a zmontovali tiež?
Pamätaj, že každý menežer ak nemá pri sebe tetušku upratovačku za minimálku, utopí sa vo svojich vlastných hovnách, a to doslova...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

mozno to pre teba bude sok, ale je v tom procese je plno ludi, ktorych nevidis.
niekto musel naplnit regaly
niekto musel vyskladnit tovar
niekto musel doviezt tovar
niekto muselnalozit tovar do auta
niekto musel naplnit tovarom velkosklad
niekto musel doviezt tovar do velkoskladu
niekto musel tovar vyrobit
niekto musel namontovat terminal na kartu
niekto musel odliat plastovu kartu
niekto musel namontovat kamery ktore maju prehlad
niekto musi sediet na stolicke a cumiet nonstop na tie kamery
niekto musi robit kameram aj terminalu udrzbu
niekto musi zmyvat 5x denne podlahu

vsetko velmi inteligencne komplexne ulohy. este ze ti ludia v celom procese maju 2 tituly pred a 5 titulov za menom.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

niekto je teda evidentne poriadny... makač
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

no vidis :)

a to su vsetko tie pozicie, ktore dokaze robit aj cvicena opica - teda vhodne pre absolventov filozofickych fakult pracujucich za minimalnu mzdu :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ano, lenze tym pada argument "treba sa lepsie ucit", pretoze ak sa aj bude kazdy lepsie ucit a vystuduje nejaky poriadny odbor, stale budeme potrebovat ludi na tychto poziciach.
Odpovedať Hodnotiť:
 

nie kazdy na to ma.
genetika je svinstvo /negri - priemerne iq 87, zeny zase polozi bellova krivka a krute nizke sigma/.
a na dobrych skolach treba zvladat robit s mnozstvom informacii, co priemerneho cloveka zlozi :D

preto priemerny clovek spravi lepsie, ak sa bude dobre ucit nieco, co mu pomoze zarobit, napr. remeslo.

ale priemerny blb vybere gympel /a dostuduje ho, lebo dnesny gympel spravi kazdy stvorkar/, dostane sa na vysku nizkeho odporu /ktoru bez problemov spravi, lebo odpad skola/ a potom sa bude vyfnukavat na forach, ze s titulom "socialne praca" nedokaze zarobit ani tolko, co da remeselnik dobry vo svojom fachu - napr. elektrikar, zvarac, zlievac, vodar, stavbar... :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

za to nemoze priemerny blb, ale rodicia a hlavne STAT. Mal prejst zakon o priemeroch, nepresiel, lebo demncia vitazi. Ludia s priemerom 3 nemaju co na gymnaziach hladat. Na druhu stranu napriklad v LV zatvaraju polnohospodarsku skolu v najvacsom okrese na poddunajskej nizine. Kde tu je rozum?? Min. skolstva a urady prace maju planovat miesta na strednych a vysokych skolach, miesto toho su evidenciou nezamestnanych. A to vsetko preto, lebo veduci su politicke funkcie, a do veci ktore riadia sa rozumeju jak hus do piva.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ked raz viem, ze za 5 rokov mi pojde do dochodku 5000 zvaracov, tak do pice budem podporovat skoly co ucia zvaracov! Ked mi chyba 2000 zubarov, tak nedovolim otvorit odbor pediater, budu zubari!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

a btw. uroven SS pada odkedy daky megadement vymyslel system platby na kus ziaka. Nemozes ziaka ani vyhodit zo skoly, lebo prides buduci rok o lowa.. Skolstvo potrebuje obrovsku reformu, lebo takto to dlho dalej nepojde
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

gympel priemeru 3?
robis si prdel!
za mojich cias na gympel bravali iba jednotkarov /obcas nejaka ta dvojocka/, clovek s priemerom dva musel mat kurva dobre znamosti, aby sa vobec dostal na skolu konciacu maturitou.

dvojkari chodili na odborne skoly, kde si potom po troch rokoch a vyucnom liste najlepsi z nich mohli spravit maturitu.

a k tomu by sme sa mali vratit...

inak, uroven skol /strednych aj vysokych/ pada od sociku. po par rokoch dorazila na dno, clovek uz ani nedufal, ze moze este klesnut. ale, prekvapivo, v novom tisicroci uroven vytiahla krompac, lopatu, a uspesne snazi sa prekopat do pice ciny!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

nerobim si prdel, na gympel beru vsetko, kedze aj oni su plateni na kus. Vsetci beru vsetko, a tam je ten tvoj pokles urovne. Ziaci sa nemusia snazit, lebo ak mu nahodou ucitel da 5ku, tak rodic pohrozi prestupom na inu skolu a hned je z toho dostatocny. A dostatocny je predsa OK.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

potraviny sa nemontujú
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

ale picu...

plat urcuju tri veci - dopyt, ponuka a naliate prachy v odvetvi.

ak je nedostatok kvalitnych ludi, tak ti, ktorych prijmu dostanu dobru ponuku. nemusia byt vysokoskolsky vzdelani, staci, aby pokryli potreby trhu (napr. priemysel - drevomodelari, vysokotlak...)
ale ak sa jedna o robotu, ktoru zvladne dokonca aj student filozofie, tak nemozes ratat s par tisicovym platom. detto skolstvo, tam uz beru kazdeho zufalca, niektorych aj bez pedagogickeho minima, ktore si ti zufalci dorabaju casom.

a toto cele je umocnene peniazmi naliatymi v odvetvi.
zober si textilne firmy - tam toho naliateho vela neni, preto maju sicky male platy.
napr. auticka, na druhu stranu, tam su naliate stovky milionov. pozri si zamestnancov, v kazdej solidnejsej firme mas 13-14 plat, plus nadpriemerne mzdy...
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

nikto netvrdi ze plat neurcuje ponuka a dopyt.
akurat vyvraciame argument "mal si sa lepsie ucit".

ponuka a dopyt budu podobne aj ak sa vsetci budu lepsie ucit.
ak mas 1000 nestudovanych nezamestnanych a 1 miesto upratovacky, tak ten plat bude nizky.
ak mas 1000 studovanych nezamestnanych a 1 miesto upratovacky, tak ten plat bude rovnako nizky a je uplne jedno ci tu podlahu zmyva Ing. Mgr. alebo PhD.
Odpovedať Hodnotiť:
 

to "mal si sa lepsie ucit" plati aj vcil.
a este k tomu dodam: "nebezpecnejsie ako ludska hlupost je iluzia vzdelania"...

co sa vs vzdelania tyka, nie kazdy vs titul si je rovny.
na stem potrebujes IQ okolo 130, aby si bol schopny vstrebat rychlo informacie, spracovat ich a aj s nimi rozumne fungovat. tam priemerni ludia s iq 100 s odchylkou sigma letia jedna radost. nestihaju a palia do prdele.
na 'zenske' odbory - socialna praca, rodove/britske studie, ucitelstvo, etc ti staci aj priemerny blbec - s priemernym IQ absolventa pod 110 to asi nejaka tazka skola nebude...

vsimni si najlepsie platene obory. stem > libfags

cili ano, mal si sa lepsie ucit a vystudovat poriadnu skolu, nie nejaku liberalnu picovinu nizkeho odporu.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

dojde hovnocuc ku kanalu, vystupi majster a ucen. Majster otvori poklop, vnori sa do howien, zachvilu vystrci hlavu, ferko daj mi 17ku kluc! Sa zas nachvilu strati medzi hownami, a vystrci hlavu, ferkom 19ku kluc... takto sa to chvilu opakuje, ked je robota skoncena, hovori majster: vidis ferko? keby si sa lepsie ucil, nemusel si kluce podavat!
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

a ked ten jeden, co si mu odporucal aby sa lepsie ucil sa lepsie bude ucit, na jeho miesto pride iny, zas mu len povies ze sa ma lepsie ucit? a ked sa vsetci zacnu lepsie ucit? co povies tomu, co sa ucil tiez lepsie, ale predsalen musel skysnut pri takej praci, pretoze ju treba robit?

aj ta posrata upratovacka je dolezita. a ak by sa aj vsetci ucili, ak by cely svet vystudoval na najprestiznejsich univerzitach s vyznamenanim, stale niekto tie hovna zmyvat musi.
Odpovedať Hodnotiť:
 

heh, otazka je, kolko ludi by to aj vystudovalo?

lebo je medzi ludmi kokotsky rozdiel v iq, coz je dost potrebna vlastnost na vstrebavanie informacii :D
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

wtf? ked niekto nema skolu tak odpovies "mal si sa lepsie ucit", ale na otazku, co ak sa budu vsetci lepsie ucit odpovies "nie je mozne aby sa vsetci lepsie ucili"?

akoze tvoj argument je "mal si robit nieco nemozne"?
Odpovedať Hodnotiť:
 

lebo, chuju, gympel nie je vzdelanie.

keby sa kokot lepsie ucil remeslo, mal by sa lespie ako vacsina vysokoskolakov, najma studentov filozofickych fakult :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

U študentov to skutočne ešte nie je úplne jasné, ale každý absolvent filozofickej fakulty je schopný dokázať, že nikto sa nemôže mať lepšie on.
Odpovedať Hodnotiť:
 

chlape ty si dobry KKT! vies o tom? Nabytok ktory si kupis ti kto zostavi, auto na ktorom jazdis ti kto postavi? Dom? Chleba ti kto preda? ked sa vsetci budu ucit a budu mat PhD a budu podnikat...pochop ty jebo ze aj obycajnu pracu musia ludia robit, otazne je ze preco musia zit na hranici chudoby...

Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

mne podlahu zmyva profesor MUDr. PUDr. JUDr. Buco Kacabaya CSc.
skola mu dala vela, este nikdy som nemal tak cistu podlahu. uz nikdy si nenajmem nevyuceneho upratovaca.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

pochop aj ty, jebo, ze existuju rozne ucnovky a stredne odborne skoly.

taka predavacka bol volakedy studijny odbor, kde sa ucila psychologia predaja, tovaroznalectvo, uctovnictvo, sklady... holt studovana predavacka ti vedela kokotsky dobre poradit a povedat z coho sa co sklada, preco je to tak, a co by bolo pre teba lepsie.
to, co sa teraz nazyva "predavackou" je len dokadac tovaru a tipovac do kasy. cista kokotina.

autickari, nabytok, domy... detto... vies, ako je kokotsky tazke zohnat expertov? alebo len pojebanych absolventov zo strednej? clovek by im aj vysolil 1.000 eur mesacne, ale co z toho, ked tu nikto taky nie je?
ludia sa tlacia na gymple, ktore teraz zvladne kazdy s dierou v zadku a remeslo upada.

vies ako by tu bolo super, keby sa ludia ucili remeslu?
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja hovorim o tom ze aj tu tzv. "podradnu pracu" musi niekto robit, a to znamena ze musia zit na hranici chudoby? nikto nehovori ze maju zarabat ako skuseny IT odbornik, ale tie platy su smiesne...

akeho experta potrebujes na poziciu upratovacky, do vyrobnej linky, dokladaca tovaru...atd... a na svk aj tak by ho nikto nezaplatil...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vždy budú zarábať najviac toľko, koľko dokážu vyprodukovať, viac nikdy nie. Každý pokus toto zmeniť je iba zlodejina, ktorá zákonite končí v krvi, pretože ten, komu tie peniaze kradneš, sa tomu bráni.
Dnešná situácia už nie je raný kapitalizmus, kde z teba majiteľ továrne má zisk X a platí ti z toho desatinu (nehovoriac o tom, koľko z neho zoderie štát). Niektoré práce dokáže vykonávať každý, trh ich cenu stlačil veľmi nízko a jednoducho za viac, ako 400 € na mesiac, sa ich neoplatí ponúkať.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

na linke? zalezi kde.

hadzat do linky kusy ako mukel?
montovat, produkovat nieco?
nadpracovat diely?
robit vstupnu alebo vystupnu kontrolu?
nastavovat linku, robotov, cnc opracovanie?
riadit chod linky, personal, logistiku, aby linka nestala?
dat do poriadku bordel, co tito experti vyprodukuju?
skolit ich vsetkych z predpisov?
sefovat hale?

cim nizsie v zozname ides - tym vyssie vzdelanie clovek potrebuje :)

ps: ziadna praca nie je podradna, kokote. ale je rozdiel medzi pracou, ktoru moze robit kazdy blb a pracou, na ktoru mas nejake poziadavky, ci uz z hladiska kvality, kvantity alebo platnej legislativy. a v zivote nemoze byt ta prva rovnako hodna ako ta druha :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ani ti nie.

za pasom treba makat, plus sa robi na sichty a pri tych mas narok na nocne/sviatocne pridavky. + autickari maju napr. standardne 13 a 14 plat, o. i.

za minimalku robia cvicene opice - napr. dokladaci tovaru, upratovacky, hajzelbaby...
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

problem je, ze ludia ktorym na niecom zalezi, ktori maju zaujem naucit mladych, venovat sa im, tak ti su nizko ohodnoteni.
ze niekto skonci predavat cely zivot hranolky, tak za to si moze sam, lebo na nic lepsie sa nezmohol. ze ale niekto robi ucitela, tak si za to moze sam lebo sa rozhodol robit nieco co ho bavi a hlavne co je potrebne aj napriek podmienkam ake v skolstve panuju.

rozdiel medzi dobrym predavacom hranoliek a dobrym ucitelom je ten, ze ak obom ponuknes pracu, kde dostanu 1000 v cistom za to, ze cely den budu facebookovat v office, sem tam zaleju kvetinku na okne ale inak nic hodnotne nevyprodukuju, tak ucitel ta s takou ponukou posle do prdele, lebo mu viac zalezi na vzdelani mladeze. takze ano, mozu si ucitelia sami za to, ze su ucitelia. a my by sme im mali byt za to vdacni.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Po neistote, nastajúvšej na prokuratúre, pri vznesení mojej požiadavky na zrušenie maturity nie je úplne jasné, či oficiálne uznanie absolvovania niektorého vzdelávacieho stupňa garantuje okrem schopnosti opakovať aj vlastnosti potrebné k samostatnej činnosti, čoho prejavom je napríklad formulovanie požiadaviek na určenie výberu vhodnej alternatívy ďalšieho postupu, opytovacími vetami.
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

Dobrý deň, Vaša požiadavka na zrušenie maturity sa zamieta z dôvodu neprimeraného poukázania na fakt, ktorý je zrejmý a ktorý vzhľadom na účel ktorý maturita poskytuje aj bezpredmetný, nakoľko sa má za to, že oficiálne uznanie akéhokoľvek vzdelávacieho stupňa úzko súvisí so zvládnutím oficiálnych učebných osnov, ktoré prezentujú vyučujúci na jednotlivých školách, pričom mzdový status týchto pracovníkov je značne podhodnotený a neprimeraný vzhľadom k očakávanému výstupu. Schopnosť preukázať samostatnú činnosť smerujúcu k výberu vhodnej alternatívy ďalšieho postupu teda môžeme charakterizovať ako činnosť úzko závislú od externých faktorov, ktoré sú prítomné v mieste a čase tejto činnosti a preto táto činnosť nemôže byť od týchto osnov vyžadovaná.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Dobrý deň, nakoľko je rozhodnutie oficiálnych zástupcov vydavateľa spomínanej úradnej listiny o jej udelení právne nespochybniteľné iba v prípade jej vystavenia nim samým,
je návrh na zrušenie záznamov o jeho existencii možné považovať za, mimoriadne ohľaduplným spôsobom formulované,
upozornenie, na rovnako nespochybniteľné právo každej osoby, zúčastňujúcej sa na hodnotení pozorovaním priebehu maturity, mat u riti.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Dobrý deň, Váš názor na právnu nespochybniteľnosť rozhodnutia zástupcu vydavateľa maturity v prípade jej vydania ním samým je samozrejme nespochybniteľný, reflektujúc súčasný legislatívny rámec pri rešpektovaní Ústavy SR, zákonov SR a iných právnych dokumentov dotýkajúcich sa predmetnej oblasti, nakoľko Vy sám ste absolventom niektorého vzdelávacieho procesu, ktorého pravidlá rešpektujúc platnú právnu úpravu v tejto oblasti ste musel sám dodržať. Váš názor ako osoby zúčastňujúcej sa hodnotenia pozorovaním priebehu maturuty je čisto subjektívny, nezohľadňuje širšie súvislosti a vzhľadom na impertinentnosť skladby Vašej vety vo vzťahu k predmetu nášho záujmu mám za to, že môže čiastočne vychádzať z Vašej vlastnej skúsenosti, týmto Vaše právo na Váš vlastný názor nie je v žiadnom prípade dotknuté.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Dobrý deň si zo mňa samozrejme môžete prestať robiť.
Musí totiž existovať aj určitý typ vzdelávacieho procesu, v ktorom je prekračovanie platných právnych úprav nutnou podmienkou možnosti jeho absolvovania, čím sa takáto činnosť súčasne stáva jediným nespochybniteľným odôvodnením nutnosti existencie právnych noriem a súčasne sa dostáva do priameho protikladu s možnosťou vydania úradného potvrdenia o jeho absolvovaní, na základe rešpektovania a dodržiavania určených pravidiel , pričom tým zo svojej strany zároveň garantuje relatívnu nemožnosť akéhokoľvek rozporu s právnymi princípmi, ktorej absolútnosť je možné jednoznačne vylúčiť iba vydaním potvrdenia o absolvovaní vzdelania hodnotiacou stranou.

Odpovedať Hodnotiť:
 

Dobrý deň, si z Vás samozrejme nemôžem prestať robiť, pretože s takouto činnosťou som ani nezačal a súčasne by takáto činnosť bola v rozpore s mojím osobným presvedčením. Osobne mám za to, respektíve zastávam názor, pričom k Vášmu názoru sa prikláňam čiastočne, že môže existovať vzdelávací proces, v ktorom je možné dosiahnuť jeho absolvovanie porušením platnej právnej úpravy v dôsledku zvýhodnenia účastníka vzdelávacieho procesu, v zmysle zjednodušenia a uľahčenia povinností daného účastníka v tomto procese, ktoré mu vyplývajú z učebných osnov všeobecne a súčasne platných v aktuálnom legislatívnom rámci predmetnej oblasti pri zachovaní a rešpektovaní zástupcov vydavateľov majúcich oprávnenia na vydávanie potvrdenia o absolvovaní vzdelania v procese hodnotenia.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nakoľko je nemožnosť zmeny osobného presvedčenia v rozpore s mojím osobným presvedčením o jej nezlučiteľnosti s definíciou človeka, nie je možné Vami navrhovanú časovú súslednosť považovať za dostatočne relevantné odôvodnenie neschopnosti ukončenia nevykonávania činnosti,, a dokonca, vzhľadom k prebiehajúcemu znižovaniu entropie názorových rozdielov, parciálne deklarovanému vyjadrením potenciálnej akceptácie alternatívnej hypotézy,, indikujúcemu existenciu registrovateľnej úrovne prejavov uľahčovania si povinností používaním akademických vyjadrovacích prostriedkov, dochádza k odôvodnenému podozreniu z vedomého úmyslu o sprostredkovávanie znalostí nadobudnutých svojvoľným samoštúdiom hodnoteného vzdelávacieho procesu zo strany oponenta.
Odpovedať Hodnotiť:
 

zacinajuci ucitel mal mysliet na buducnost, naucit sa jazyk a ist ucit do zahranicia, kde by dostal 10 nasobok
Odpovedať Známka: -7.8 Hodnotiť:
 

posledny nech zhasne nie ? a tvoje deti bude kto ucit ?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ked moze odist zuber, ci eelektro ininier, tak rpeco nie aj ucitel?
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Lacný pseudoargument...
Prečo si neodišiel Ty? Nech robíš čokoľvek, v zahraničí by si dostal ZARUČENE viac... Proste máš tu bývanie, máš tu väzby, rodinu, všetko. Nie vždy vidina vyššieho platu preváži určité "aspekty života"
(alebo si nejakých študent, ktorý ešte vie hovno, ako to v živote chodí a má plnú hubu rečí...)
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Hej, v Sýrií, v Iráne a nateraz aj v Líbyi sa vytvárajú nové pracovné miesta. Zdrhneme tam...
Nemci sú uč v pi.i z invazistov, lebo konečne im doplo, aký prúser robia. Že invazisti nie sú schopní reči, majú svoje náboženstvo nezlučiteľné s kresťanstvom, nevyprodukujú prácu za ich minimálnu mzdu ani ako zametači ulíc!!!
Načo je tu komu taká zgerba a háveď?
V Líbyi čaká ďalší milión invazistov. Na to prišiel veľmi rýchlo už každý normálny človek, Mertelovej to však ešte nejak nedochádza...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

4Maniak ... pozor niektory z kolegov ti zneuziva pocitac vo forach DSL.sk. Je nepredstavitelne, ze by si dal dva rozumne komenty k jednemu komentu. :D Ale v dobrom posielam kvety.

Samozrejme, ze mas pravdu. No suvislosti su take, ze ked nasho Fica drzal za gule nejaky Fedor, tak Merkelovu a Hollanda drzi FSA. Mozno si cez web pozerali nejakych knazov v akcii. Inak si neviem vysvetlit, preco by si teta Metla pozyvala utecencov k svojim vnucatam. Alebo im podstrkuju nejake rozum ovplyvnujuce latky.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

*dva rozumne komenty do jednej diskusie
*NSA
Odpovedať Hodnotiť:
 

a? kto si ako ustlal, tak si bude spat.

vdaka podradnym vyskam a odborom specialne vytvorenym na to, aby ich mohli studovat aj priemerni blbci (socialna praca - priemerne iq absolventa 105, rodove studie 108, ucitelstvo materske skoly 106...) sa dnes za uplne vysokoskolske vzdelanie povazuje PhD. (a nie Mgr. alebo Ing., a toboz nie titul z nejakej podradnej tretoriednej psychologickej fakulty alebo dajme tomu podradnej tretoriednej univerzity - napr. Katolickej uni v RK)...

zbav sa hlupych skol produkojucich hlupy odpad, zvysi sa ti vzdelanie (napr. na uroven starej dobrej cssr - priemer iq vysokoskolsky vzdelaneho cloveka 127).
zvysi sa ti vzdelanie a kvalifikacia - porastu ti platy.

jednoduche :D
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

SI TAZKY KOKOT. ALE NIC si z toho nerob je vas tu plna pica. Preto to tak tu vyzera ked kokoti tvojho formatu su vkazdej pici od politiky, podnikatelov cez celu vyjebanu statnu spravu. Fuck
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

Microsoftu a Alza manovi to pekne jebe. Nevh si spolu zasukaju, ale nam nech daju pokoj
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Obavam sa, ze tato hyper-hovadina neni nic pre Slovaka ani s mzdou 1405 € brutto.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tu hovorim jasne, pri takychto cenach si clovek moze rovno kupit MacBook, ktory funguje a nema este plno nevychytanych chyb ako novy MS-stroj bude mat.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Uz vidim tie pindy, ze to MS prehnal, drahe, bla bla bla. No staci prelepit logo na ovocnickove a rady v obchodoch ako za sociku na banany.
Odpovedať Známka: 6.1 Hodnotiť:
 

Tiež prvá vec čo ma napadlo bolo, že to vypadá jak apple a stojí to jak apple :D len to neni apple....
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

ale ma dvakrat tolko USB portov ako jablko :D
Odpovedať Známka: 7.4 Hodnotiť:
 

je smutne ze Vy co strasne to jablko hate-ujete ste s nim asi nikdy nepracovali :)
vsetko sa da okopirovat to je jasne ale funkcnost systemu (ci mobilneho alebo macoveho) neokopcia a ani nedobehnu....windows bol je aj bude stale len hnoj ktory kazdy neznasa a aj tak ho musi pouzivat lebo nic ine nema taku softwareovu podporu a marketing...
Odpovedať Známka: -7.3 Hodnotiť:
 

Práveže som mal aj iPhone aj MacBook a ani jeden ma nepresvedčil prečo by som zaň mal vygrcať také prachy.. Je to len marketing, nijaký prínos to pre mňa nemalo.
Odpovedať Známka: 5.2 Hodnotiť:
 

Dalo by sa povedať, že argumentuješ štýlom 2 na 3, keby nebolo jasne špecifikované, že je to 3 ku 2.
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

Dalo by sa povedať, že máš nasraté v hlave a Tvoje, jednak stupídne, jednak nezmyselné, commenty nám celý deň dvíhajú tlak.
Odjeb sa niekde, prosím.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Prírodné liečivo na vysoký tlak je surový cesnak, no vzhľadom k prejavovanej frustrácii a zníženej schopnosti spracovania písaného textu je však tento zrejme iba sekundárnym psychosomatickým prejavom hlbších psychických problémov, súvisiacich napríklad s nadmerným pracovným zaťažením, ktorých prejavy patria do kompetencie vašich nadriadených. Uvažujete nad rovnako formulovaným návrhom taktického plánu aj pri nimi zadávaných úlohách?
Odpovedať Hodnotiť:
 

a komu neide iba o to, mat na kasnicke okusane jablko, tak MacOS pobezi v pohode aj na klasickom desktope s podporovanymi komponentami. Nadava sa tomu Hackintosh a nestoji to 2 tisicky :)
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

mal si v ruke, alebo si ho vlastnil? Neverím, že si aj vlastnil - nehovorím, že to musí vyhovovať každému, no aspoň by si vedel pochopiť ich výhody a prečo to kope ľuďom vyhovuje viac.
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

ja nie som z tých, čo si zbrklo kupujú drahé veci bez vyskúšania. napr som skúsil, nevyhovovalo, tak som ani nekupoval. U veľkej časti Apple užívateľov je možno problém práve v tom, že to vlastnia :-) Keď už si kúpili tak drahý produkt a nevyhovuje im, tak radšej budú vychvaľovať do nebies, aby nevyzerali v očiach ostatných blbo. :-)
Odpovedať Známka: 5.4 Hodnotiť:
 

problem dnesnej spolocnosti je to ze budu vychvalovat vsetko, o com ich niekto iny presvedci ze je to dobre. a bude im to aj vyhovovat lebo su presvedceni ze to je to najlepsie.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ty si nic nemal, maximalne si to videl na obrazku alebo pocul o Apple v skole cez prestavku. Chod povedat mame nech ti da nieco jest, lebo ti od hladu jebe, uz skoncila sichtu na chodniku, tak snad na nejaky rozok s pastikou zarobila.
Odpovedať Známka: -5.7 Hodnotiť:
 

Ďalší intelligent :-) ale tvoj názor to neberiem, asi sa riadiš heslom "podľa seba súdim teba" :-)
Možno sa mýlim, ale môj odhad je zeže do školy patriš skôr ty. Vyšší vek asi nebudeš mať, ináč by si sa už vedel normálne vyjadrovať :-)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Macfag
Odpovedať Hodnotiť:
 

macbook pro s retina displayom ma 2x thunderbolt, 2x USB 3, HDMI a citacku kariet. Vaha a vydrz baterie +- rovnako ako tento MS book. Ma sice nizsie rozlisenie, ale to nevidim ako nejaky problem. Jedine co ma Surface book naviac je dotykovy displej a moznost odpojit klavesnicu, kedy ale ten "tablet" vydrzi len 3 hodiny. A co sa ceny tyka. Macbook Pro s podobnou konfiguraciou ako najlacnejsi Surface book ta vyjde takmer o 200 eur lacnejsie.
Netvrdim, ze surface book je smejd, ale nie je to nic z coho by clovek odpadaval.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

na 1G GDDR5 grafiku a 6.gen i7 oproti 5. v mbp si zabudol
cenu uvidime, v statoch vychadza rovnako
Odpovedať Hodnotiť:
 

Už to mohli zaokruhlit na 5000
Za tú ich cenu mám 10 slabších notebokov.




Odpovedať Známka: 4.7 Hodnotiť:
 

Alebo lepsich repasovanych ;)
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Neviem, čo by ešte mohlo byť slabšie ako dvojjadro v najvyššej konfigurácii surface
Odpovedať Známka: -4.0 Hodnotiť:
 

nic ohromujuce taky obycaj
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Obyčaj?! Na tom na fullscreene pri prezeraní diskusie ostane väčšia časť obrazovky biela a pri pozeraní filmu zase väčšia časť čierna... To stačí vlc-čku nastaviť "on top", čiastočnú priehľadnosť a ešte sa objaví dosť čierno-bielej plochy na niečo iné. To je jasne viac ako 2in1 a súčasne je jasné, že vlastne nie.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

prestíž...
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Byť luxusne špehovaný?
Len blbčekovia to kúpia...
Odpovedať Hodnotiť:
 

radsej knihu
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

radsej par poldeci..

to je poriadna virtualna realita
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

No to bude zase predajny hit.
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Je to predajny hit, MS nestiha dodavat, predobjednavky su pozastavene.

Cena je zodpovedajuca tomu co NTB ponuka a cenovym hladinam ostatnych NTB na trhu. Keby si chcel napriklad Lenovo Carbon v podobnej konfiguracii, ktora ani nie je k dispozcii tak zaplatis este viac. Macbooky su na tom horsie a cenovo podobne.

Cena je v poriadku, ale nic pre socky pochopitelne. Pre niekoho je aj 500 evri vela a ma ich problem vobec usetrit a pre ineho je 500 evri budget na piatkovy vecer.
Odpovedať Známka: 2.3 Hodnotiť:
 

problem mam iba stym ze mas pravdu
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Od MS mam len bezdrotovy set mys + klav. (tie maju celkom vydarene) a viac toho asi nebude. Pisem z linux mint 17
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

hw maju dobry, to bez debat...

ak este budu robit windows special surface version nakonfigurovanu pre najlepsi vykon na ich tabe, tak sa ma aj apple coho obavat.

linux mint: http://www.redtube.com/4020
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Ani tie ich myši nie sú bohvie čo...
Po čase sa im odlepí guma, rozpadne sa guma na rolovacom koliesku a podobne.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

I-I-Install A-Arch on it
Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

To som zvedavi, co na to Apple hateri a M$ ovce.
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

je to ok. Na co si este zvedavy?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

a hlavne tu na DSL je ich plna rit, staci spomenut, nieco v zmysle "na MacBooku som skusal" a hned je dotycnemu vyhlasena minuskova vojna, pritom keby napisal nejaku inu znacku NTB + konkretny typ, tak sa nic nedeje, lebo to uz nie je apple.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Hej, ale najdrahšia varianta, a taky setup, čo nema ani apple v macbookoch...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

ano? chod na apple stranku a nakonfiguruj si 13" macbook Pro s retinou. Core i7 3.1GHz + 1TB SSD + 16GB RAM => 2699 USD. Cize mas vybavu najvyssieho surface book ale cenu ako druha najvyssia vybava surface book :).
Mat ten surface book logo apple, tak tu polovica ludi vyskakuje, ze je to predrazene.
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

A čo tak 15p modely? Majú štvorjadro aj dedikovanú grafiku za menej penazí ako toto od Microsoftu.
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

Co ti jebe?
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

http://dopice.sk/f6x
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

dá sa na to nainštalovať arch?
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

urcite, ale otazkou je, preco by to niekto robil?
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Lebo niektorý chcú vidieť svet zhorieť!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Cena za najnizsiu konfiguraciu 1500 $? Nech idu do riti. Najvyssia konfi. 3200 $ a pelicka "druhá najvyššia konfigurácia, ktorá sa odlišuje len použitím menšieho 512 GB SSD, stojí pritom až o päťsto dolárov menej, 2699 dolárov". Retardovani mamlasi.

Za 3200 $ musim mat ultra-mega-brutal notebookove 5 kilove hovado, 18,4 palec, 3 sachty na HDD (2 TB SSD + 2x2 TB HDD), najvykonnesjia mobilne CPU 4-jadrovy 8-vlaknovy Ci7, najvykonnejsie mobilne GPU, 32 GiB RAM, BR pekaren, podsvietena klavesnica, hlodavec jak z roku 2050, 3xUSB3, 2xUSB2, DVI, HDMI, DP, aspon 9 clankova baterka aby to slo aspon par hodin ......

Za normalny (postacujuci) notebook mozno dnes pokladat model za 600-700 €, nie hentie niekolko tisicove hovadiny.
Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

Hmm, to co popisujes splna 1U server do 19" racku... Si si isty, ze chces notebook? Pre mna uz notebooky nad 1.5 kila neexistuju...
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Začni posilňovať, aby si si uniesol aspoň tašku do školy či do práce...
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Samozrejme hentake hovado neni notebook na nosenie ci nebodaj kazdodenne prenasanie a normalne sa to ani kupit neda. Je to v podstate pracovna stanica, alebo desktop replacement (s tym ze k tomu nemam 24-27cku monitor).

Hentake hovada ponukaju (alebo aspon pred rokmi ponukali) len niektore snobske znacky ako Alienware a pod.

Kazdopadne aj hentake hovado (co uz sa ani nemoze volat notebook) je ovela lahsie prenositelnejsie jak klasicky desktop.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ono velky zmysel to nema, doma napevno radsej desktop a na cesty/autobus/vlak nejaka 12-13tka notebook. Lenze pokial ten notebook nemam na serioznu pracu, ale len hrajkanie sa, web, konzum, internet, tak tam mi staci 10tka tablet. Ale to musim byt denno denne doma.

Lenze vsetko je to o osobnych preferenciach a potrebach a situacii. Student co je doma iba raz za 2-3 mesiace iste nebude mat doma nadupany desktop, do MHD 12-13tku netbook a na konzum na hajzli (v style rozhnevanych vtakov) 10tka tablet. Ten ma proste jeden relativne slusny 700 eurovy 17-palcovy notebook a hotovo. Ale iste nie 1500-3200 eurovy.
Odpovedať Hodnotiť:
 

za 3000 kupis najvykonnejsi desktop s 4core i7 + 980TI + slusny notebook s i5 + 1TB SSD.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A v cene si možno ešte zoženieš UPSko ktoré budeš mať ako náhradu za batériu!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Dá sa tam nainštalovať LibreBoot? :-D
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár