|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Výdrž
Od: Hmm
|
Pridané:
9.9.2015 19:44
To je síce pekné, ale každý deň to nabíjať a dávať pozor, aby som vypol wifi al. net, lebo mi to cez noc vybije komplet mobil aj keď s ním nič nerobím by sa malo riešiť....
|
|
Re: Výdrž
Od: xyz.
|
Pridané:
9.9.2015 19:56
iPhone je inovátor, ten určite príde s niečim ako prenosné dynamo ktoré si zavesíš na chrbát a v prípade potreby budeš krútiť s klučkou a telefón si budeš dobíjať pohodlne napríklad už aj počas hovoru. Jediný problém je, že ak žiješ sám, tak si už tak skoro nezasexuješ.
|
|
Re: Výdrž
Od: mhm
|
Pridané:
9.9.2015 22:27
iPhone je produkt, takze nemoze byt inovatorom...Inovatorom moze byt Apple... Ty by si sa mohol trosku viac "inovovat" v skole truhlicek...
|
|
Re: Výdrž
Od: jalala
|
Pridané:
10.9.2015 8:28
Ale Apple je firma a znacka a az v nej pracuju ludia a ti sa tvaria ze inovuju, takze by si sa mohol tiez trosku "inovovat" v skole skatulka
|
|
Re: Výdrž
Od: pamposko
|
Pridané:
10.9.2015 11:11
jalala je jeden velky a hruby ... pán.
|
|
Re: Výdrž
Od: jalala
|
Pridané:
10.9.2015 11:55
pamposko je jeden maly a tenky ... pán. :)
|
|
Re: Výdrž
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
10.9.2015 13:06
dobru chut k obedu
|
|
Re: Výdrž
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
9.9.2015 20:30
Kup si dumbfón nie smartfón. Najlacnejsie dumbfóny su za 10-12 €, najdrahsie normalne asi za sto €.
A mas zaruky:
- nemusm sa bat ziadnych virusov po nete
- nemusim sa bat ziadnych bezdrotovych utokov
- nemusim sa bat ze mam vecer vyflusanu baterku
- nemusim sa bat ze mi z toho jebne, lebo to pouzivam len ked telefonujem (par minut mesacne) a nie 3 hod denne jak c0c0ct, sak zijem len 3 miliardy sekund do boha
Tieto lopaty dnes to su neni telefóny, ale vreckove pocitace na ARM platforme (!!!!) z ktorych sa da aj telefonovat.
|
|
Re: Výdrž
Od: Alino:
|
Pridané:
9.9.2015 22:12
mas pravdu, ale ako fanusik pocitacov a technologii to povazujem za uzitocne mat pri sebe nonstop arm pocitac.
|
|
Re: Výdrž
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
10.9.2015 7:30
???
Aj malý jadrový reaktor nosíš vo vrecku? Ako fanúšik technológií...
|
|
Re: Výdrž
Od: jalala
|
Pridané:
10.9.2015 8:34
Fakt nechapem preco ti davaju minuska, zajebal si veru poriadne a dostal si svojej povesti, ja mam svoj reaktor v zaludku a z rite mi ide biohazard, kazdy pred nim unika a tisan je najhoorsi, alebo v noci to jeebem pod perinou a rano sa odokryjem, okna sa zahmlia, kvety zltnu....
|
|
Re: Výdrž
Od: gdbnn
|
Pridané:
10.9.2015 14:04
asi mas problemy s travenim, vyskusaj kazdy vecer na lacno slivovicu, alebo ak si abstinent, kazde rano biely jogurt,popripade neake dobre probiotika...
|
|
Re: Výdrž
Od reg.: raketa
|
Pridané:
10.9.2015 14:45
dalo mi zabrat trafit plusku a nie minusku omylom ako som sa smial :D
|
|
Re: Výdrž
Od: Gustaf
|
Pridané:
10.9.2015 7:59
Staci sa len trosku viac poobzerat pri kupe. Nedavno som kupoval smartphone. Moje podmienky boli dual sim, android 5 a velka baterka. Volba padla na Lenovo A5000 (vtedy asi za 160€). Na jedno nabitie vyzdrzi vzdy aspon tyzden a po upgrade na Android 5 vyzera, ze zvladne aj viac, nez predtym.
|
|
Re: Výdrž
Od: jaaa4
|
Pridané:
10.9.2015 8:28
suhlasim.
podobne mam lenovo s60 a pouzivam ho na telefonovanie, obcas maili a mapy a tiez ho nenabijam kazdy den.
okrem toho kup si poriadny smartfon a mozes si tam nastavit profily a kadejake usporne rezimy sa ti budu nastavovat automaticky, ked si to nakonfigurujes.
|
|
Re: Výdrž
Od: Hmm
|
Pridané:
10.9.2015 8:40
Lenovo s60? :D Prave ti z neho pisem a jeho vydrz j fakt biedna. Jasne ked ho podla tvojich vyjadreni v podstate nepouzivas, ok. Staci mat na nom zapnuty net a za take dve hodky mozes dat na nabijacku, lebo ti ostane tretina baterky. Je to mobil na kazdodenne nabijanie ako vacsina ostatnych, pokial ho aj to pouzivas na nieco ine ako telefonovanie - na to predsa nepotrebujes smartphone.V lete sa pravidelne prehrievala baterka ze sa az sam vypinal a na androide 5 sa mi ani root nedal spravit. Fakt je celu super
|
|
Re: Výdrž
Od: hrrr
|
Pridané:
10.9.2015 8:28
Tak rozmyslam na co ti ten telefon je, ked ho mas "vylozeny doma na policke", pretoze inak ti "aspon tyzden" na nabitie vydrzat nemoze...
Vychadzam z realnej skusenosti so Sony Xperia Z3 compact, ktora v realnych testoch vydrze za A5000 moc nezaostava - viz. http://dopice.sk/eFt (1 miesto ty vs. 5 miesto ja). A mne telefon vydrzi:
A) 1 den s prehladom a rezervou kedykolvek,
B) 2 dni vacsinou ale vecer to uz byva pod 15%
C) 3 a viac dni (4 max) - iba cez dovolenku ked lezi na policke a v paprci ho mam absolutne minimalne
Takze ak by si mi tvrdil, ze ti vydrzi aspon 3 dni, tak by som sa nad tym ani nezamyslel a povedal si OK, takto si myslim ze bud dristas alebo ti netreba smartphone ci phone vobec.
|
|
Re: Výdrž
Od: Gustaf
|
Pridané:
10.9.2015 8:37
Ako som pisal, potrebujem byt zastihnutelny na 2 roznych sim kartach. Mobilne data pouzivam len vynimocne. Wifi vyuzivam ak som niekde prec (dovolenka / sluzobka / obcas doman a aktualizacie). Ked cestujem, pocuvam z neho hudbu. Dalej standardne funkcie ako hodiny, budik, kalendar, poznamky, fotak, mapy.
Telefon teda vyuzivam primarne na telefonovanie / SMSkovanie, ale urcite by som nepovedal, ze smartfon nepotrebujem. Taktiez ale nepotrebujem byt nonstop na facebooku a keby aj hej, tak nebudem nadavat, ze je to zly telefon, lebo moja stara 3310 vydrzala dlhsie.
|
|
Re: Výdrž
Od: hrrr
|
Pridané:
10.9.2015 10:41
No napisal si to sam. S vynimkou dual sim by ti stacila stara nokia 6280.
|
|
Re: Výdrž
Od: Gustaf
|
Pridané:
10.9.2015 12:37
Iste... + poznamkovy blok, ceruzka, mapa Europy, kompas, nejaky ten polaroid a obcasna navsteva internetovej kaviarne.
|
|
Re: Výdrž
Od: Gustaf
|
Pridané:
10.9.2015 12:37
A este walkman :)
|
|
Re: Výdrž
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.9.2015 9:29
no to by som vyhodil von oknom :) Z3compact sa od SP lisi v postate len 4core vs 2core, ale mas o nieco silnejsiu bateriu. Po 2 dnoch mam >70% kapacity.
|
|
Re: Výdrž
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
10.9.2015 10:03
Lenže ty máš vypnutý net a on nie.
|
|
Re: Výdrž
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.9.2015 10:41
samozrejme! naco uz by som mal na telefone zapnuty net, ked tu sedim 7-15 za PC a doma sedim 16-23 za PC? Ked nesedim za PC tak bud nepotrebujem net, alebo som v aute alebo seriem presne vtedy mam zapnuty net na telefone.
|
|
Re: Výdrž
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
10.9.2015 14:01
1) Lebo niektori z nas nesedia v robote za PC, ale behaju po zakaznikoch a dodavateloch, a stale potrebujeme mat aktualny mail a hlavne kalendar,
2) na kratku, asynchronnu komunikaciu nepouzivame SMS, ale messengery ako je napr. Threema. Co teda chcem, aby to doslo ramcovo v sekundach, nie az sa dostanem do kanclu,
3) aj v aute obcas treba net, ked viem ze sa robia zapchy, tak nech mi navigacia povie, ktora alternativa je momentalne najrychlejsia.
Bez netu by ti mal hocijaky androidovy telefon vydrzat tak 6 dni.
|
|
Re: Výdrž
Od: old
|
Pridané:
10.9.2015 9:58
bežne každý smartfón má výdrž niekoľko hodín aktívneho využívania. Ak ho niekto potrebuje denne nabíjať, tak denne do neho čumí niekoľko hodín. Ešte sa tým chváliť, to je na hanbu, ak nie na diagnózu. A ja sa mám hanbiť za to, že mi vydrží 5 dní, alebo mi tu dávať rozumi, či potrebujem smartfón
|
|
Re: Výdrž
Od: hrrr
|
Pridané:
10.9.2015 10:53
Su dve skupiny ludi. Ti co sa na nom tie hodiny hraju (a nemaju sa cim chvalit) a ti co na nom tie hodiny vyuzivaju ako doplnok k zefektivneniu prace (a zjednoduseniu zivota) - preco by sa tym nechvalili? Vyvalit nasobnu sumu za nieco co vlastne nepotrebujem to je na hanbu ak nie na diagnozu...
|
|
Re: Výdrž
Od: Soaron
|
Pridané:
10.9.2015 19:44
Ak takto riešiš všetky nedostatky, tak by som ťa, ako zamestnanca mať nechcel.
|
|
Re: Výdrž
Od reg.: roob_
|
Pridané:
9.9.2015 20:41
piatok rano som dal dole z nabijacky, teraz je streda vecer stav 21% ;) Keby som predvcerom nepozeral pred spanim 1 cast kresleneho Star wars clone wars, co zozralo 10% tak dnes ani na nabijacku nedavam a da mi 6 dni v pohode...
|
|
Re: Výdrž
Od: fdfhhsfhgfx
|
Pridané:
9.9.2015 20:48
co to mas za mobil?
|
|
Re: Výdrž
Od: 'PPQ'
|
Pridané:
9.9.2015 21:10
3310
|
|
Re: Výdrž
Od reg.: roob_
|
Pridané:
9.9.2015 21:13
mal som aj 3310 v roku 2003-2004 ale nepamatam sa kolko vydrzal :)
|
|
Re: Výdrž
Od reg.: roob_
|
Pridané:
9.9.2015 21:12
tam ide skor o to ako ho pouziavam. Nokia 6610 mi sla > 4dni, SE W810i mi siel 4 dni, nokia X6 4-5, a aktualna xperia SP >5. Ked ale napr. zapnem v aute navigaciu, tak cela bateria padne za 5-6 hodin, preto ho vzdy napajam..
|
|
Titulok
Od: Tup
|
Pridané:
9.9.2015 20:11
keď to takto pôjde ďalej, za chvíľu budeme mať viac RAM ako internej pamäte
|
|
Re: Titulok
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
9.9.2015 20:32
asi nie
smartfen s 2 GB RAM nema asi 1 GB internej pamate
a podobne
smartfen so 128 GB internej pamate nema asi 256 GB RAM
|
|
Re: Titulok
Od: janejaky
|
Pridané:
9.9.2015 20:37
Možno sa raz dostaneme k tomu, že v mobile budeš mať 128 GB RAM a 120 GB si mountnes na /data. V mobile potom bude ďalšia pridaná batéria, ktorá v prípade vybitia hlavnej batérie bude držať RAM pamäť napájanú (aspoň týždeň).
Ale zase ak by systémové úložisko bolo rovnako rýchle ako RAM, RAM by v mnohých prípadoch (napríklad prednačítavanie súborov z úložiska do RAM) stratila svoje opodstatnenie.
|
|
Re: Titulok
Od: trololo
|
Pridané:
10.9.2015 14:16
a ked ho nahodou nestihneme do tyzdna nabit, mozeme znovu instalovat system
|
|
Re: Titulok
Od: sensei-san
|
Pridané:
10.9.2015 12:30
Chlapci a dievčatá, ste rozmaznaní ;-) Ja pamätám dobu kedy väčšina PC mala 1MB RAM. Potom som sa dostal k jednej 486-ke čo mala 4MB. To bolo delo, ktoré všetci závideli. No a potom a mi pošťastilo chvíľu robiť v Univerzitnej knižnici na Michalskej, BA - a tam ti mali DEC čo mal 128MB RAM! To bolo niečo neslýchané. Škoda, že si nepamätám, aký veľký tam bol disk ;-)
|
|
ram podvod
Od: a3698141
|
Pridané:
9.9.2015 20:47
Ano a aplikacie typu firefox alebo chrome budu nadalej zrat 4GB.
Cize je to marketingove placebo.
V casoch ked som mal 32MB RAM (1998) som paradoxne menej trpel nedostatkom RAM ako dnes, ked mam 12GB...
|
|
Re: ram podvod
Od: Buchta
|
Pridané:
9.9.2015 21:10
To je známa vec, že software zaostáva za hardware v dnešnej dobe... ak aj nie samotné programovacie jazyky tak aplikácie. Česť výnimkám a dobrým programátorom, čo do toho dávajú dušu.
|
|
Re: ram podvod
Od: programator..bh
|
Pridané:
10.9.2015 8:21
Zial cest nie je moc likvidna mena... Ale mas pravdu.
|
|
displeje
Od: Martinkooo1
|
Pridané:
9.9.2015 21:28
No ked tam drbu stale vacsie a vacsie rozlisenie displejov, ktore aj tak ludske oko nerozozna, tak potrebuju aj viac ram :D
|
|
Veď nie zlé
Od: asdfasdfdsfsad
|
Pridané:
9.9.2015 21:44
Veď samo o sebe, to nie je zlé. V tomto smere ide pokrok dopredu. Len keby sa tá ram aj efektívnejšie využívala....
|
|
pamat so 6 GB smartfonu
Od: smartfon so 6 GB pamate
|
Pridané:
9.9.2015 22:51
Aj tak si ziadny smartfon nikdy nekupim.
|
|
Re: pamat so 6 GB smartfonu
Od: iOvcaaa
|
Pridané:
9.9.2015 23:05
prave honim nad novym iphonom 6s plus Rose Gold
http://www.apple.com/cz/iphone-6s/
|
|
Re: pamat so 6 GB smartfonu
Od: dohonil
|
Pridané:
10.9.2015 17:21
nájdi si priateľku a serr na iphone
|
|
no a co...
Od: nemo22
|
Pridané:
10.9.2015 1:06
to je sice pekne ale naco? Skor nez nedostatok kapacity je tragicka rychlost pametoveho systemu pri SoC a teda mobilnych zariadeniach. Ono na bezne vyuzitie stacia aj tie 3-4gb ale viac by bodlo keby bola rychlejsia, teda hlavne komunikacia medzi SoC/CPU a pametou.
|
|
Efektivita
Od: Stone
|
Pridané:
10.9.2015 2:32
Ten moment ked Mobilny telefon bude mat viac RAM ako tvoj normalny PC a aj tak to mobilu nestaci.
|
|
Veľkosť RAM
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
10.9.2015 7:31
Ešteže som oprášil PMI-80 a TEMS8003 s 1kB RAM.
:-)
|
|
Zaujimave
Od: To je jedno
|
Pridané:
10.9.2015 7:56
je zaujimave sledovat ako iPhone so svojim slabuckym 1 GB RAM dokaze kunkurovat 4GB model s Androidom.
|
|
Re: Zaujimave
Od reg.: posielamkvety
|
Pridané:
10.9.2015 9:33
tak isto Windows Phony z 512 ram
|
|
Re: Zaujimave
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
10.9.2015 14:03
A preto potom spustia akurat Skype a koniec. A zevraj "konkuruju" :-D
|
|
Re: Zaujimave
Od: kľúč
|
Pridané:
11.9.2015 0:33
oni konkurujú unitaskingom
|
|
Re: Zaujimave
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
10.9.2015 14:05
Vies, v androide s 2 GB sa ti nenacitava znova stranka, ked sa prepnes medzi browserom a inou aplikaciou. A ked uz sme pri browseri, mozes pouzivat aky chces, nemusi to byt len Safari.
|
|
Diskusia k článku: Smartfóny budú ma
Od reg.: smurf
|
Pridané:
10.9.2015 10:36
skorej ako rozsirovat RAM by mali uz andorid prerobit, nech to nije furt nenazrata JVM...sak blby windos phone s 512 BM ram ides 100x lepsie ako Andriod phone s 2gb ram, kt. ti po par mesiacoch pouzivania seka, jak fras...
|
|
touchwiz
Od: trololo
|
Pridané:
10.9.2015 14:14
a stale malo na touchwiz shit od smejdsungu
|