neprihlásený Utorok, 26. novembra 2024, dnes má meniny Kornel
Predstavený disk s rekordnou kapacitou, 2.5" SSD s 15.3 TB

Značky: SSDSamsung

DSL.sk, 14.8.2015


Spoločnosť Samsung tento týždeň na konferencii Flash Memory Summit predstavila disk s novou rekordnou kapacitou.

Jej 2.5" SSD disk PM1633a má totiž až kapacitu 15.36 TB a tým prekonáva doteraz najväčšie SSD disky s avizovanou kapacitou 5 až 6 TB aj najväčšie klasické 3.5" HDD s kapacitou 8 až 10 TB.

Na predstavenie disku upozornil Heise.de.

Disk je postavený na nových 48-vrstvových 32 GB 3D TLC flash čipoch Samsungu, ktorých odštartovanie výroby spoločnosť avizovala tento týždeň.

Presný počet použitých čipov Samsung neoznámil, na dosiahnutie 15.36 TB je ich ale potrebných minimálne 480. Spoločnosť nezverejnila ani výkonnostné parametre disku.


Nové 32 GB flash čipy Samsungu (foto: Samsung)



K predstaveniu disku prišlo na konferencii, na ktorej Toshiba avizovala na najbližšie roky postupné zdvojnásobovanie kapacity SSD každý rok a dosiahnutie SSD diskov s kapacitou 128 TB v roku 2018. O predpovedi Toshiby sme informovali v tomto článku.

Aká bude cena disku PM1633a určeného samozrejme najmä pre firmy a kedy sa začne reálne dodávať Samsung neinformoval.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Ceny RAM by v 2025 mohli klesnúť, odhadujú analytici
Štátna zaručená konverzia dokumentov má zase výpadok
O2 zvyšuje ceny programov Radosť - aktualizácia 1
Raspberry Pi má nový model, Raspberry Pi Pico 2 W
Japonci uviedli ethernetový kábel s magnetickým konektorom


inzercia



Diskusia:
                               
 

hovadina
Odpovedať Známka: -7.9 Hodnotiť:
 

lebo?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Lebo SSD disky vacsinou odchadzaju necakane, HDD davaju o sebe vediet s predstihom.
Odpovedať Známka: -5.9 Hodnotiť:
 

super argument chlape!
ale zamyslel si sa nad tym, ked mas iba jeden volny slot na 2.5 hdd a potrebujes >10TB?
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

tak v tomto pripade je nieco zhnite v state danskom :) .. jedine co ma napada je notebook a tam existuje usb3
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

najlepsi argument na svete
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

Ja potrebujem 100tb v 2,5". Co teraz? Zabijem sa?
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Pockaj s tym aspon 2 roky!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Jebni sa o zem.
Jak nám mnohým narástli papule, však?
My sLováci budeme so všetkým večne nespokojní!!!

Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

valium, maniak, valium...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Rýpanie typu, že ak píše niekto s diakritikou, automaticky je maniak.
A načo mám aj ja potom komplet slovenskú klávesnicu?
Linuxové praktiky bez diakritiky tu boli v roku 1990.
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

neklam, blbecek, prvy release linuxu bol az v 1991 :D
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

5iJcid http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
Odpovedať Hodnotiť:
 

Radsej zalohovanych 5 TB ako nezalohovanych 15 TB
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To porno sa da vacsinou stiahnut znova
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

No a preto su v poliach ;)
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

A nemaju v tieto horucavy problemy so zavlahou?
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

Maju... Ale musia to nejako prezit ;)
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Dost casto sa stava ze pole ti s SSDckom nepomoze lebo narozdiel od HDD, SSD maju priblizne rovnaku dobu zivotnosti. Tym padom sa ti stane ze ti vyskoci warning ze disk je v prdeli a kym prides k serveru tak su v 3.14 aj dalsie dva a cele pole s nimi
Odpovedať Hodnotiť:
 

ano urcite, uz mi nejeden pevny disk odisiel tak ze pri zapnuti zacal krasne cvakat ze z neho uz nic precitat neslo, pritom den predtym slapal ako hodinky...
mechanicke pevne disky praveze skor mozu odist necakane ako SSD... SSD dnes bezne neodchadzaju, neviem ani o nikom komu by odisiel na vysoky pocet prepisov
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Vymeňte si ATX zdroje keď máte takéto trable s HDD. Tak ako odišla elektronika v tom pevnom disku, zrovna tak môže odísť elektronika v tom SSD.
SSD dnes bežne odchádzajú najmä na elektrické vady.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

lebo načo je 15,3TB ???
toľko porna na nete nieje

bežnému používateľovi alebo totálnej lame stačí kapacita na systém, browser, office, antivírak a pár programčekov navyše takže stačí aj 32GB

kancelársky/firemný tiež 32GB-???GB/TB ale to skôr by som dal 32GB a potom pripájať na server, tam zas po menších kusoch nech sa nestratí tona dát naraz keď zdochne disk

hráčovi stačí tak 250-500GB, ak má viac hier(legálne inštalovaných), samozrejme tak isto systém a smeti,...

fotograf/kameraman/programátor/grafik a iný čo to vedia legálne využiť tak tí potrebujú kapacitu ale aj tak 15,3TB na 1 disk je príliš

no ok,... je tu piata kategória, tým nestačí ani 100TB ale tí kedysi plávali na loďkách s kanónmi, pištoľkami, nožmi hákmi, šabľami s fľaškou rumu a zakopávali truhličky s blýštivími vecičkami,...
Odpovedať Známka: -6.9 Hodnotiť:
 

Pozri, pridu 4k filmy, par filmov a mas vystarane. Navyse ak budes chciet s nejakymi 4k+ kamerami uchovavat len rodinne videa s full bitrate tak ten disk v pohode das.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

???
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

A prečo nie rovno 8K, už aj to existuje,...
4K existuje minimálne 3-4 roky a doteraz som nezistil že načo to je keď poriadne v tom nič neexistuje, ani filmy.

Ak by bol 4K 23-24" monitor za rozumnú cenu ani vtedy by som to nekúpil lebo pozerať '5'pixelové obrázky/videá na tom je určite zaujímavé. A grafické karty/hry na to tiež niesu ešte moc stavané. AMD Radeon HD 7800 by to mala zvládnuť ale načo,...
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Vies ako fest po314ci vyzeraju na 4k (HiDPI) monitoroch texty/fonty? Robit s textom na nom je uplne super, ziadne rozpliznute pismenka alebo farebna hudba po konturach.

A ani nekladie vysoke naroky na grafiku, Intel je v pohode ;)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Robil si niekedy v T602-ke?
A stačila vtedy...
Nerozumiem načo by mal byť komu 8k monitor...
Podľa tvojich rečičiek bude každé rozlíšenie málo.
Stavím sa, že ani to bežné rozlíšenie nevieš poriadne používať, že pracovať napr. s WORD-om je hotové umenie...
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

preco potom ty neficis na pisacom stroji? ten stacil dobrych 200 rokov (a ruskej rozviedke staci aj teraz) :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Píšem o niečom celkom inom...
Akože už prestaňme snívať o kokotinách.
V živote sú podstatné vzťahy, nie mamon, z dobrých vzťahov môže byť aj dobré zdravie. Nepotrebujeme napúdrované silikónové fotošopové umeliny, chlapcov ktorí si holia všetko, aj chlpy na hrudi(vážne choré).
A o to ide, byť čo najviac prirodzený.
Nie či ujebem všetky koruny do nejakej nezmyselne elektronickej debničky...!
Odpovedať Hodnotiť:
 

pises, ze su podstatne vztahy? robis si picu? ty, co picujes do kazdeho, kto sa ma lepsie ako ty a kto si moze dovolit viac ako ty? staras sa do kazdeho, kto ma na nieco lepsieho? navazas sa do kazdeho, kto dokaze vyuzit nieco lepsie ako ty?

rob si picu z plasteliny, maniak...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nezávidím Maniakovi už ani jedno písmenko čo tu niekedy, ak vôbec, ešte napíše....
Mnohým vám tu z neho už doslova drbe...
Možno mal niečo obdobné, alebo ja, to ja neviem posúdiť. Ty zrejme áno.
Neviem kedy kto písal o vzťahoch, ale čo má s tým mamon?
Alebo to čo tu spletáš? Že ak máš každý deň na nové auto, že budeš automaticky aj zdravý? Nie, nebudeš, a ani na to nemáš väčšiu pravdepodobnosť.
Písava sa tu o nenažranosti slovače a o tom, ako nám narástli papule a ja dodám, nenávisť voči inému názoru ako je ten tvoj, však?
Ty sa samozrejme do nikoho nenavážaš, lebo to je pod tvoju úroveň... tak ako ja jazyková kultúra. Prečo nepíšeš z domáceho PC??
Odpovedať Hodnotiť:
 

Choré máš sám v gaťoch... aj keby si holil črevné klky, čo je teba do toho?
Odpovedať Hodnotiť:
 

3000 rokov sa pouzivali hlinene dosticky, potom dalsich 2500 papyrus, 800 rokov je tu papier - naco je tebe T602? Generacie pred nami to nepotrebovali, aj tak s tym nevies nic hodnotne urobit. Lepsie dielo ako Platon alebo Cicero nikdy nenapises.


A vyhod to LCD, ked uz si taky rozmaznany, ze musis mat pocitac, tak jedine CRT. Vsak tebe to staci. 40 rokov to stacilo kazdemu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

60
Odpovedať Hodnotiť:
 

Moj Steam folder ma 800GB
Odpovedať Hodnotiť:
 

Netáraj, ja sám mám teraz len na pevných diskoch asi 6 TB porna, na CD-čkach (málo), DVD-čkach (veľa) a Blu-Rayoch (dosť) sú to ďalšie asi 4 TB.

A to zďaleka nemám ani 1/2 porna na internete. (Aj keď snáď úplnú zbierku od Private, takmer úplnú Marca Dorcela, slušnú zbierku od Digital Playgrounds, väčšinu od 21sextury, vyše 1/2 od Brazzers+Mofos atp.)


Odpovedať Hodnotiť:
 

jZ5a9U http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
Odpovedať Hodnotiť:
 

1cgjkX http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
Odpovedať Hodnotiť:
 

jqSTKp http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
Odpovedať Hodnotiť:
 

pzPaUi http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
Odpovedať Hodnotiť:
 

bDYby1 http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
Odpovedať Hodnotiť:
 

CPKCP2 http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
Odpovedať Hodnotiť:
 

KnDbgU http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
Odpovedať Hodnotiť:
 

vlttV1 http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
Odpovedať Hodnotiť:
 

f7jYuo http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
Odpovedať Hodnotiť:
 

z9ePEL http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
Odpovedať Hodnotiť:
 

dufam, ze to stlaci pekne ceny nadol, aby konecne vymizli platnove disky...
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

Nestlaci, toto nie je disk pre beznych ludi ale pre profesionalne vyuzitie. CEna bude astronomicka pre bezneho uzivatela.
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

Resp toto by som skor povedal, ze bude PR promo "aby sme boli prvy, kto nieco taketo vyrobil" a realne nebude dostupny.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Niekto musí začať . Keby nebolo týchto osvietených hláv , tak by sme dnes ani nevedeli , že nejaké SSD existujú. Stačí sa spýtať : Kto mal pred 2 rokmi SSD a ak mal tak aké veľké. Tak ako sa za 2-3 roky budme pýtať : Kto má HDD ?
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

o tom hovorim! aj taketo novinky stlacaju ceny SSD dole a tlacia na to, aby prehistoricke platnove disky konecne odisli do vecnych lovist..
Odpovedať Známka: 5.4 Hodnotiť:
 

Odo mna mas tiez +. Suhlasim s tym, ze táto technológia posunie SSD zas o krok vpred (alebo vzad?), ale nesuhlasim s tym, ze prave tento disk akokolvek zakyve s cenami realne dostupnych masovych rieseni. V zasade plati, ze profesionalne riesenia maju vplyv na mainstream az v rade mesiacov/rokov (dopln technologiu podla potreby). AK sa mylim, opravte ma, ale ktore z profi SSD rieseni, sieti (infiniband),... malo nejaky realny vplyv na ceny v beznom sektore? (Nie som si isty, skutocne sa pytam).
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

je to tak. Tento disk je len pre PR aby sa mohli pochvalit. Toto nieje ani pre progesionalov(enterprise sektor).
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

pred asi 6 rokmi 8GB a bolo to nepoužiteľné a pomalé :) asus eee 900a myslím
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja som klientovi dodaval v roku 2009 64GB kingston. Stal 19€. Trvalo asi dalsie 3-4 roky, kym som kupil pre seba SSD, ked 180GB Intel stal 185€. Bez SSD by som uz pocitac nechcel...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

...stal 190€... 19 by bolo malo :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Som zvedavy na co budes "zalohovat".


Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

na uspecko
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

USB nieje na zálohovanie, USB je na prenos dát
na zálohovanie keď tak CD/DVD/BD
Odpovedať Známka: -7.8 Hodnotiť:
 

Díky, že si nepochopil moj super joke.

Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

ha ? wtf ? čo má byť na tom vtipné ?
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

pri tvojich odpovedach sa clovek facepalmuje po hlave
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ja mám 4x klasické HDD a som spokojný 320GB,500GB,1TB,2TB
ak by som chcel SSD tak len systémový, nie som samovrah aby som dával dáta na SSD

a za ďalšie, ak ti odíde elektronika na HDD tak vymeníš plošák a možno pôjde ďalej aj s dátami, zdochne ti SSD a si bez dát ;)

klasický ti pôjde do zodratia,
SSD len do obmedzenej výdrže flash pamäte (zdochlo mi už nie jedno USB)
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Porovnavat lacne USB flashky s SSDckami, ty si ale smiesko. Moderne SSDcka su snad uz vseobecne spolahlivejsie ako platnove disky, navyse su nehlucne, maju minimalne naroky na chladenie a nevadia im otrasy. Ked to raz bude cenovo dostupne, nahradim svojich 8 WD cervenych terabajtov za SSD.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Spoľahlivejšie?
Hmm... kovová platňa bude ešte dlho spoľahlivejšia ako šikmácke polonevodiče...
Zaujímavé, je ako vám mnohým narástli papule!
Prečo napríklad ja nepotrebujem viac ako 1TB?
A aj to tam mám len kopy fotiek, sem tam .avi, nejaké práce, .pdf katalógové listy a tak.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

lebo si spokojny s nekvalitnym srotom...

kvalitnejsie mkv-cko ti zozerie v pohode 45-50 gb,
epizoda serialu v klude 2-3 gb /rataj tak okolo 12, resp 24, co je nieco okolo 30-60 gb za jednu season/,
album vo flac v pohode pol giga za kus,
hry su tiez coraz pazravejsie - mmorpg ako tera alebo age of conan lezu zeru 30 gb, nove hry v pohode 50 gb.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

o čom píšeš???
Neprezentujem sa tu ako zlodej filmov!
Muziku mám na originál CD. Ale to v PC počúvať nebudem.
A inak to stačí.
Schéma v EAGLE je malá, Corel - tam zas toho toľko nevypotím, pár malých dokumentov, prezentácií, zopár inštalačiek - obrazov, nejaký ghost súbor partície a fotky.
Prikrývam sa tým čím mám, nie naopak!
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

nalejme si cisteho vina maniak, ak ty mas doma potahane tony serialov/filmov/hier len sa tu snazis prezentovat sa ako svaty apostol co je bez viny. Proste drviva vacsina ludi ma na diskoch kradnuty multimedialny obsah a nezmeni to ani chuck norris. Disk o ktorom je clanok nieje urceny pre beznu populaciu ale do servrov, takze akakolvek debata o inom, akoze "oo, fasa, aj take sa da, hmm super" je mimo temu.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

???
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Tebe sa tuším o Maniakovi už aj sníva...
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

keby sa tu zverejnovali IPcky ako na inych forach, tak ta tvoja by tu bola kolko? 4-5x? Viac? Ako v tom mas vobec prehlad, to na kazdy nick mas iny browser alebo?
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

No schválne požiadaj amdina, aby Ti dal IPčku Maniaka a mňa.
Pokiaľ viem, maniak sa už pár týždňov neozval.
Asi je dolámaný niekde v špitáli, alebo jebe na to...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Už len čakáme na to kedy sa aj Ty konečne dojebeš a skončíš niekde v špitáli, alebo sa na to (hlavne DSL.sk) úplne vyjebeš.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Téeeda váaažne ?
Hlučnosť diskov mi fakt prekáža, veď vôbec mi nehučia ventilátory na grafike, procesore, bedni a zdroji.
A tie otrasy tiež akože no, neviem či sa mi to zdá ale od toho honenia si sa trasie celá izba aj s PC asi tak zo silou 20 Richterovej stupnice že kovové platne v HDD a čítacie hlavičky krčí a trhá na kúsky od otrasov a sú totálne žeravé že pália diery do plechov na bedni,
keď ani SSD sa vôbec nehrejú

Ešte si pár rokov počkám až možno začnem používať SSD, keď už to bude 99% funkčná a rokmi overená zdokonaľovaná technológia, a hlavne až to bude lacnejšie.

Nemám PC s DDR4-3,3GHz-CL16 RAM a ATI-R9-Fury GPU aby sa mi SSD oplatilo, a nemám na to ani dosku.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ssd sa ti oplati do hocicoho na com ide minimalne win7.. Z februara 2010 mam 2jadrovy T4400 book vtedy 3GB ram a vymene WD blue 5200rpm za SSD ten notebook "ozil" a je subjektivne rychlejsi ako firemny co mam o 2 roky mladsi core i3. Pritom v testoch ma ta i3ka 2x vacsie skore vsade. SSD je najvacsia revolucia v PC od cias multicore CPU pred 10 rokmi...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Takým zúfalcom ako je Japster alebo 4x3l (čo je vlastne jedna a tá istá osoba) to budeš zbytočne vysvetľovať. Tí budú mlieť jedno a to isté stále dokola ako verklík. Sú to presne tie typy, ktoré použivajú PC len z donútenia, a keby mohli tak by hneď vyliezli späť na stromy.

Odpovedať Hodnotiť:
 

15TB s rychlostou citania 2MB/sec a celkove povolene mnozstvo zapisu bude 30TB :D
Odpovedať Známka: -5.4 Hodnotiť:
 

Staci stiahnut par hodin 4k porna a je po disku, inak povedane.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Telekom, si to ty? :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Velko kapacitne SSD, moze byt ale vzdy si radsej zalohujem na HDD lebo ak sa nieco poserie s SSD tak to ani boh odtial nedostane.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Paranoja ?
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

Myslim, ze ide len o "standardne" recovery. Ktore btw. nieje pravda. Pri SSD je to len omnoho tazsie (ak to vobec pri konkretnej poruche ide)...

V kazdom pripade, radsej sa sustredim na redundanciu a cyklicke preverovanie funkcnosti raz za cas (pripadne cloud ak nejde o citlive informacie), ako byt spokojny s HDD, z ktoreho sa bude snad dat este velka cast priemyselnym postupom vycucnut aj po poruche (za cenu prevysujucu cenu noveho HDD)...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

SSD podla mna nie je cesta akou by sa to bude uberat, ma velmi obmedzeny pocet zapisov.Riziko straty dat je velke.Musia prist s niecim novym...
Odpovedať Známka: -7.8 Hodnotiť:
 

Vedenie nasej firmy Vas podnet dosledne zvazilo a uznalo, ze mate absolutnu pravdu. Tymto ukoncujeme vsetok vyskum v nasich technologickych laboratoriach za stovky milionov dolarov a slavnostne otvarame nove specialne oddelenie v ktorom vyskumni pracovnici budu bedlivo sledovat diskusie DSL.sk aby prisli s "niecim skutocne novym".

Dakujeme Vam v mene celej nasej spolocnosti, ze ste nam ukazali cestu.

S pozdravom
Ting Tong, Samsung CEO
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

Dobrý deň pán Tong, ušetrené prostriedky odporúčam investovať do technológie USB ventilatarov. Ďakujem.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

co ste sa setci zblaznili, alebo naozaj verite, ze taky disk zachvilu pride na trh. nehovoriac o tom, ze je to malo pravdepodobne, ze to je fyzikalne mozne, s dnesnou technologiou taky disk vyrobit, na trh urcite by tak skoro neprisol, kedze sa poslednych 10 rokov pohybujeme aj u HDD okolo teho 1 TB hore-dole. aaaa tam som tiez uz pocul o 15 TB diskoch s HAMR a podobnyma technologiami a teraz mame 2015 a co je? hovno!
Odpovedať Známka: -8.8 Hodnotiť:
 

Ehm, ty si sa dnes zobudil zo zimného spánku, alebo jak to máme chápať?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

imho sa taky uz zial narodil ;p
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

jasne, choc si kupit do obchodu disk HAMR s kapacitu 15 TB.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

a co Rainbow tabulky ??? na tento disk nahrate napriklad na sifrovanie A5/1 rainbow tabulky 2 TB, na raspberry pi nainstalujete RTL-SDR ovladace s tunerom a antenou a cez IP streamujete IQ data GSM signalu na server s GPGPU a tymto SSD-ckom a rainbow tabulkami kde by to nejaky custom script dekodoval a mali by ste skoro Real time GSM interceptor za cenu herneho PC cca (cize do 1000 £$)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Preco by davali na trh 15 TB disk s ovela nizsou cenou za GB ked mozu "pustat perie" pomaly ? Pripadne spravia kartelovu dohodu s niekym kto by chcel cenovo konkurovat.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Je to Shitsung takze ti to odide po tyzdni, nedal by som za to ani 5 mrtvych korun.
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár