|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Linux
Od: huraaaaa123
|
Pridané:
11.8.2015 12:37
Ma zaujima co spravia, ked skonci podpora Win 7, mozno prejdu na Linux....
|
|
Re: Linux
Od: sensei-san
|
Pridané:
11.8.2015 13:02
Mainstream podpora pre W7 skončila 13. januára tohto roku.
Pokiaľ si teda nepriplatili za extended support.
|
|
Re: Linux
Od: fantomas by sa hneval
|
Pridané:
11.8.2015 19:31
sa cudujem naco je niekomu windows... ved pokazit si den sa da aj pozeranim Markizy
|
|
Re: Linux
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
12.8.2015 7:52
alebo ked nastupujes do easy taxi a za volantom sedi tiefenbach
|
|
Re: Linux
Od: Komentár musí byť neprázdny
|
Pridané:
12.8.2015 19:18
vazne tam robi?
|
|
Re: Linux
Od: cvncn
|
Pridané:
11.8.2015 13:32
si nepochopil, ze to bolo zo strany poslanca len PR tliachanie? keby toto mali zakazat, tak najprv si musia poradit s WP, applom a androidom.
|
|
útlak
Od: Gonzáles33
|
Pridané:
11.8.2015 22:10
Tliachanie to je, Lebo Rusko je druhé USA.
|
|
QJtVtQBddP
Od: Bradley
|
Pridané:
23.10.2015 19:21
Kx1SSK http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
|
|
pJkNfaXBQYwUNZ
Od: Bradley
|
Pridané:
26.10.2015 11:33
qPfghF http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
|
|
Vadim Sojolovojovolovo
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
11.8.2015 12:39
Give that man a cookie!
|
|
.......
Od: blob
|
Pridané:
11.8.2015 12:42
Aspoň tí Rusi majú rozum...
|
|
Re: .......
Od: voloda500
|
Pridané:
11.8.2015 13:24
Rusi su zli lebo sa odmietaju transformovat na prosperitnu reformovanu homomultikulturnu spolocnost odovzdanej riadeniu do najdemokratickejsich a najslobodnejsich ruk nasich americkych bratov
|
|
Re: .......
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 13:38
nie. rusi su zli, lebo robia picoviny, ako napr. invazia cudzej krajiny. take spravanie do tretieho tisicrocia vo vyspelych krajinach nepatri!
|
|
Re: .......
Od: zlizlizlii
|
Pridané:
11.8.2015 13:47
Nemas to trochu popletene? A americke invazie do celeho sveta ci uz vojensky alebo ekonomickym vydieranim tam uz patria?
|
|
Re: .......
Od reg.: smurf
|
Pridané:
11.8.2015 13:54
nie americania su dobri, aj Rambo je american :DDD
Boze jak su ludia trafeni...
|
|
Re: .......
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 19:43
a to dava povolenie rusku napadnut suverenny stat? uz len preto ze napadol nasho suseda by sme mali byt obozretni, kludne to moze stretnut aj nas.
|
|
Re: .......
Od: luxxxx
|
Pridané:
11.8.2015 20:00
A kto tvrdi ze maju pravo? Ja len tvrdim aby sa taki ako ty uz konecne zobudili z toho sna o zlom rusku a dobruckou amerikou
|
|
Re: .......
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 20:02
nikde v diskusii som nespomenul americanou, ale ty tvrdis, ze to mam popletene, lebo americania blablabla...
nepomylil si si teda prispevok na ktory si chcel reagovat? alebo je tvoja reakcia kompletne off topic?
|
|
Re: .......
Od: luxxxxx
|
Pridané:
11.8.2015 20:13
Urcite nie. Tento fanaticky butorovsko-euroatlanticky nazorovy fenotyp spoznam uz na sto honov, len teraz si trosku defenzivny aby si nevyzeral ako uplne zaslepeny blbec ;)
|
|
Re: .......
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 20:47
ok, cize niekto koho len tak, random stretnem na internete v diskusii o mne vie viac nez ja sam. dakujem za objasnenie, mozes mi este nieco o mne povedat? nech viem, take info sa vzdy zijde.
|
|
Re: .......
Od: luxxxx
|
Pridané:
11.8.2015 21:08
Este ti mozem o tebe prezradit ze veris v dokonalost neviditelnej ruky trhu, v rovnost prilezitosti a vzdy dokonalej slobodnej volbe a nekonecnej blahodarnosti globalizacie a privatizacie, pricom viera v tieto dnes u nas velmi moderne a trendy koncepty ta prijemne utvrdzuje v presvedceni ze aj ty si moderny a trendy jedinec ktoreho spravna nazorova vybava po vzore mediami forsirovanymi individuami prezentovanymi ako "moderni, uspesni, uznavani, bohati, vzdelani, inteligentni ci aspon socialne integrovani" mu rovnako zabezpeci podobne zivotne a spolocenske atributy :*
|
|
Re: .......
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 21:09
dakujem, absoultne som doteraz netusil, ze v nieco take verim. vzdy je fajn sa o sebe dozvediet nieco viac ;)
|
|
Re: .......
Od: luxxxx
|
Pridané:
11.8.2015 21:24
Neni zac, i priste.. ale uz si budem uctovat nejaky poplatok, toto bola len trial verzia
|
|
Re: .......
Od: Reg: x x l l
|
Pridané:
11.8.2015 22:44
Ha, si sa prezradil! Ten poplatok by znamenal, ze aj ty holdujes nevyditelnej ruke trhu. Tak tu netliachaj ujoviny...
|
|
Re: .......
Od: Reg: x x l l
|
Pridané:
11.8.2015 22:45
neviditelnej ofcoz (less beer tomorrow) :D
|
|
Re: .......
Od: luxxxxx
|
Pridané:
11.8.2015 23:12
Poplatok za sluzbu => "holdovanie neviditelnej ruke trhu"? V centralne riadenej ci zmiesanej ekonomike podla teba poplatky zrejme neexistuju... tak vies co, ze si to ty a navyse mas aj original ZTP na hlavu, tak pre teba to bude zadarmo
|
|
Re: .......
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
15.8.2015 1:10
Ty jebák lživý,
pred týmto svojim lživým komentárom si Amíkov spomenul v diskusii až 3-krát:
o 11.8.2015, 19:45:
„a co sa tym snazis povedat? ze ked americanom jebe, tak moze kazdemu? to ma byt ospravedlnenie?“
o 11.8.2015, 19:48:
„to by bolo zas nespravodlive voci sucastnym americanom ktori pred par storociami nezili a nezucastnili sa invazie.“
11.8.2015, 19:51:
„a zas len vyhovorka typu "americania ukradli lizatko jozkovi, takze rusi mozu tiez kradnut lizatka pani ucitelka.“
Takže čo? „Nepomýlil“ si si „náhodou“ príspevok ty, hm?!
Natistických zmrdov, čo sú pripravení drzo klamať a prekrúcať skutočnosti, treba drviť a ničiť *holými faktami*.
|
|
Re: .......
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
15.8.2015 9:27
vsetko bolo v inom vlakne a vsetko bolo potom, co niekto umyselne zaviedol diskusiu k americanom.
jedinu obhajobu (sucasnych) americanov robim v narazke na invaziu indianskeho uzemia a aj to nie v zmysle ze to bolo spravne, ale ze teraz uz sa s tym fakt neda nic robit.
takze ty jebak putinovsky, poloniom nasiaknuty, co si tym chcel povedat? ci si myslis ze niekoho obvinis ze je proamericky a uz zrazu si vyhral diskusiu o tom ze rusi su kokoti ktori napadli inu krajinu?
komunistickych zmrdov co su pripraveni drzo zavadzat, klamat a prekrucat a tvarit sa ze nicia "holymi faktami" ktore ale zabudnu predlozit mam uz vazne plne zuby.
|
|
Re: .......
Od: tonka time
|
Pridané:
11.8.2015 20:05
Treba rozlisovat pricinu a dosledok. Ukrajina prestala byt suverennym statom v momente ked tam Americania urobili statny prevrat a dosadili do vlady svoje figurky. Rusi na to reagovali "anexiou" Krymu v zaujme toho aby im Americania par stoviek km od hranic nepostavili zakladne. Takze Ukrajina bola v skutocnosti napadnuta Spojenymi statmi. Viac by ta malo trapit, ze na Ukrajine sa za ucelom demonizacie Putina zostreluju civiline lietadla a neonacisticke pluky beztrestne masakruju civilistov (za podpory Spojenych statov). Aby ich raz Rusi nemuseli vyhanat aj z nasho uzemia.
|
|
Re: .......
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 20:08
cize ideme v zmysle, ktokolvek ma dobre vztahy s USA, nie je suverennym statom. nadhera, tak uz sa len posadit a cakat kym nas rusi pridu zas oslobodit.
s tym zabijanim civilistov a zostrelovanim lietadiel plne suhlasim, ale ako maju tych separatistov ukrajinci zastavit, ked ich rusko podporuje?
|
|
Re: .......
Od: tonka time
|
Pridané:
11.8.2015 20:19
Legitimne zvoleny Janukovyc chcel mat dobre vztahy hlavne s Ruskom. Dobre vztahy s USA chce len Amerikou dosadeny Porosenko. Keby separatisti to lietadlo zostrelili, Americania by uz davno prisli s dokazmi. Lenze uz rok natahuju vysetrovanie aby nevyslo najavo, ze s tym separatisti ani Putin nemaju nic spolocne.
|
|
Re: .......
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 20:48
dokazy su. len putin tvrdi ze nie. a ako obranu ponuka velmi nekvalitne zretusovane satelitne fotky.
|
|
Re: .......
Od: prdlajs
|
Pridané:
11.8.2015 21:42
Aspon nieco ponukol. Nasi "partneri" spoza oceanu tam mali v tej dobe vojensky satelit, verejne tvrdili ze maju fotky, len maju nejaky zasadny problem ich zverejnit uz nieco okolo roka.
Ale kedze slepo veris v to co veris, nema zmysel ti to pisat. Rozumom vieru neporazis.
|
|
Re: .......
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 21:56
jop, rusi ponukli spominane retusovane (vyzeralo to ako v painte robene) satelitne snimky a blokadu vysetrovania.
samozrejme, jasne dokazy o tom, ze to boli rusi/separatisti zatial nie su, su ale dostatocne indicie a ak by proti ukrajine ukazovala len polovica z toho, co ukazuje proti rusku, uz by si sa tu vysmieval.
bolo by fajn keby rusi nevetovali rezoluciu o zriadeni tribunalu. bolo by fajn ak by nebranili vysetrovaniu aby sa konecne rozriesilo ako to vlastne predsalen bolo.
co ty vies, mozno by sa fakt zistilo, ze predsa len za to mozu ukrajinci a mohol by si mi to vyhodit pred ksicht. ale kym rusko brzi vysetrovanie, tak...
ale suhlasim, rozumom vieru neporazis. a hoci u nas mame milion medii hlasajuce rozne protireciace pravdy, da sa v tom s pouzitim rozumu aspon trochu orientovat. na druhu stranu, ked mas v rusku 1 medium hlasajuce 1 pravdu a akykolvek iny nazor je dnes uz v podstate postaveny mimo zakon, tak fakt ine nez viera im tam neostava.
|
|
Re: .......
Od: luxxxx
|
Pridané:
11.8.2015 20:32
Usa nemaju spojencov ale len vazalov. Spojenectvo totiz implikuje skor obojstranne rovnocenny vztah z ktoreho profituju obaja a mozu si aj narokovat na seba podobne poziadavky a Usa nemaju vo svete ziadneho takeho partnera s vynimkou Izraela. Vezmi si napriklad to americke vojenske lietadlo ktore si teraz ako vyplavalo na povrch robilo s americkymi vojakmi nacvik nizkych preletov nad neznamym NASIM uzemim a o ktorom zle jazyky hovoria ze si nepyta ani len povolenie na vzlet co by aj uplna neinformovanost nasich vojenskych zloziek len potvrdzovala. Mozes mi povedat- sme v NATO maju na to pravo. Ok. A mame aj my pravo si urobit nebezpecny vycvik s nizkymi preletmi nasou armadou a nejakym an24 aspon kdesi nad poloprazdnou louisianou na uzemi usa? Alebo mame pravo si demonstrativne zajazdit nasimi tankami po uliciach USA ako tomu bolo v cesku a podobny prechod cez SR do MR sa chysta zase namiesto presunu po zeleznici? Ak tomuto hovoris rovnocenne partnerstvo tak s panom bohom
|
|
Re: .......
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 20:50
1. nepostrehol som o tom nic.
2. co to ma kurna spolocne s touto diskusinou? alebo proste len ideme nadavat na americanou aby rec nestala?
|
|
Re: .......
Od: luxxxx
|
Pridané:
11.8.2015 21:28
Tak si citaj, su toho plne noviny.. zaiste aj u vas doma na smecku
A co by si chcel? Dokola len nadavat na zlych rusov a velebit dobruckych anjelikov amikov?
|
|
Re: .......
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 21:33
necitam sme. teda pardon, nevedel som ze citam sme, ale ked hovoris, tak ok. asi ho presa len citam.
btw, mozes mi prosim pripomenut kde som velebil 'dobruckych anjelikov amikov'? lebo ja si nespominam. ale je pravda, ze ty o mne vies viac nez ja, uz si to prezentoval niekolko krat. takze asi to tak teda predsalen bude no...
|
|
SME kritizuje aj USA:
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
12.8.2015 22:41
http://www.sme.sk/c/7327122/ USA nevyšetrili vojnové zločiny v Afganistane, tvrdí Amnesty
|
|
Re: .......
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
15.8.2015 1:25
1. Keby si nebol sprostý ako Stoupa (Toadwart), „ktorý vie len písať, nie čítať“, tak by si vedel; keby si tu radšej nerozvíjal prejavy svojej ignorancie, ale radšej si prečítal správy, tak by si vedel.
2. Tvoj 1. komentár bol o „zlých Rusoch“, začal si ich konanie označovať hanlivými výrazmi, aké si v správach určite nemohol počuť („pičoviny“), pričom to celé tiež nemalo nič spoločné s článkom – prečo si to urobil??!
Tiež preto, aby reč nestála, alebo aby si sa naveky zapísal do análov DSL.sk, aký veľký falus naozaj si?
|
|
Re: .......
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
15.8.2015 9:29
1. ktore spravy teraz myslis? tie ktore pisu o tom ze rusi su na krime, alebo tie ktore pisu ze rusi tam nie su a kazdy kto to hovori by mal si to radsej 2 krat premysliet, aby si nahodou nenasiel polonium v jogurte?
2. uznavam, ze ten OT som napisat nemal, ked vidim aka prijebana diskusia z toho vznikla. nie som vsak prvy ani posledny kto zabil nieco OT. v podstate polovica reakcii na moj koment je off topic nie len voci clanku, ale aj voci mojmu komentu.
|
|
Re: USA nemaju spojencov ale len vazalov.
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
12.8.2015 22:26
To Ťa učia sovietsky súdruhovia, alebo si na to "prišiel" sám?
|
|
Re: .......
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
11.8.2015 20:34
Neviem, ci je dobry napad hadat sa na DSL o politike, ale je ti dufam zname, ze Krym bol po rozpade ZSSR suverenym statom, az kym ho neanexovala Ukraina?
Ak by malo Slovensko v 1918 referendum, urcite by si vacsina tiez radsej zvolila CSR miesto zotrvania v Uhorsku :)
|
|
Re: .......
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 20:56
no, evidentne nie. raz som poznamenal, ze rusom jebe, ked napadaju ine staty. a toto z toho vzniklo. uz len cakam kedy sa od niekoho dozviem ze som americky spion a ze ma platia. zislo by sa par eur navyse :)
inac, je mi jasne aj to, ze my sme boli rakusko-uhorsko, boli sme pod rusmi, pod madarmi, pod nemcami, dokonca pod rimanmi. vseliake sracky sa diali. co to ma spolocne s tym, ze rusko proste napadlo cudzi stat, nechapem.
|
|
Re: .......
Od: luxxxx
|
Pridané:
11.8.2015 21:20
Spion? To si dost fandis.. nanajvys uzitocny idiot ;)
|
|
Re: Áno, ale o mesiac sa znova pripojil k Ukrajine.
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
12.8.2015 22:29
Čo to má ale s ulúpením Krymu Ruskom?
|
|
Re: Áno, ale o mesiac sa znova pripojil k Ukrajine.
Od: ghjfglhkjh
|
Pridané:
13.8.2015 8:27
akym ulupenim????? Vies co je to referendum? A chod sa tam pozriet a budes vidiet tych ulupenych krycanov aki su strasne nestastni, ze ziju v klude a mieri. A okrem toho, krym bol vzdy rusky/sovietsky, nikdy pod ukrajinu nepatril. A pred cca 20-imi rokmi uz na kryme bolo referednum o odtrhnuti, ale ukrajina ho ignorovala, cize navrat do ruska nebol chvilkova zalezitost.
Usa potrebovali znicit vazby eu-rusko a tak vymysleli plan na rozbitie ukrajiny, nulandova a spol. priznali, ze do ukr.naliali na zaciatok 5mld dolarov. Spor neznikol nahodou, ono neviem ci je nejaka vojna za posledne 2 storocia kde nema usa priamu ucast. Pochybujem, ze sa take nieco da najst. USA robia vojny a nicia planetu pre svoj kratkodoby prospech, ale uz sa im to nedari.... lebo cina a rusko nie su babky na sachovnici a tak vo washingtone zuria, ze si za zelene papieriky uz nic nemozu kupit....
|
|
Re: Aha, takže Bielorusko, Kazachstan, Arménsko a Kirgizsko treba napadnúť
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
12.8.2015 22:15
a rozparcelovať medzi "záchranné" krajiny, lebo Rusi tam urobili štátny prevrat - keďže ich donútili vstúpiť do EAEÚ...
|
|
Re: .......
Od: fjgkgjh
|
Pridané:
11.8.2015 20:11
a ktoryze stat to teda rusi napadli? Vysvetli mi. Ani len gruzinsko nenapadli, to len media z toho spravili utok rusov, ale ze gruzinci konflikt vyprovokovali to dodnes nepriznaju. A ak ide o krym, tam sa obyvatelia vyjadrili v referende, ze chcu byt sucastou ruska, kde sa nieco podobne odohralo v kosove, vychodnom nemecku a podobne. NIKDE. Ale rusi napadli pre istotu nejaky stat. Ukrajina ako taka sa zanedlho rozpadne nacisto a ti co chapu kde ich caka pozitivna buducnost sa pridaju aj tak k rusom, ti istatni uz teraz vidia co ich caka "na vytuzenom zapade". O to horsie, ze na ukrajine vladnu ologarchovia a nikdy to inak nebude. Ukrajina posluzila usa ako rozbuska, a dovi podo, tym sa to pre ukrajinu konci, bude z nej polnohospodarska krajina kde sa bude vo velkom pestovat gmo. To je ich buducnost, ked uz tak naivne skocili na hak amerike.
|
|
Re: .......
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 20:18
ako som uz spominal, ak si zajtra poprad spravi referendum ze chcu byt sucastou polska, prd im to pomoze stat sa poliakmi.
okrem toho, vyhlasenie referenda bolo v rozpore s ustavou, takze tak.
ale samozrejme chapem, kto by nechcel byt sucastou ruskej federacie, kde ak sa ti niekto nepaci, tak gulka do chrbta. v lepsom pripade polonium (aspon mas cas sa rozlucit). ja osobne teda nie, ale to bude zrejme tym, ze pod tymto clankom som si vlastne podpisal rozsudok.
|
|
Re: .......
Od: tonka time
|
Pridané:
11.8.2015 20:23
Zvrhnutie legitimne zvoleneho Janukovyca nebolo v rozpore s ustavou? Aha, to bolo v zaujme Spojenych statov a zaujmy Spojenych statov su nadradene nejakym ustavam.
|
|
Re: .......
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 20:51
predpokladam ze bolo. to nie je ale argument.
alebo teraz zrazy my mozeme zacat jebat bomby na rusov, lebo oni napadli ukrajinu? a nato cina moze jebat bomby na koreu, lebo sak ked europania sa mozu jebat, tak preco nie aj oni? poukazovat na iny problem, nie je ospravedlnenim problemu!
|
|
Natistickí vojnoví zločinci
Od: MuadDib
|
Pridané:
15.8.2015 0:02
Ty si naozaj debil...
Takže pekne poporiadku, aby si to aj ty stíhal:
1. Rusi na nikoho bomby nejebú. Pre teba je to možno nepochopiteľné, ale je to tak. Jediný, kto jebe bomby, je ten tzv. Západ, kam sa už začína počítať aj Ukrajina – už len úpreto, lebo tiež jebe bomby na svojich občanov namiesto rokovaní.
2. Asi to bude pre teba obrovským otrasom, ale kým si bol v bezvedomí (prinajmenšom posledné štvrťstoročie), tak Amíci jebali bomby na Juhosláviu, na Irak, na Líbyu,...
3. Takže, ozaj, prečo by teraz Rusko nemohlo jebať bomby na Ukrajinu, zbombardovať Waltzmanov Kanál 5, ako Severoatlantická agresia zbombardovala Radio-televiziju Srbije...? Prečo?? Lebo Ruská federácia je na rozdiel od Spojených štátov agresívnych civilizovaná a mierumilovná krajina, ktorú síce vedú neschopní ťulpasi, ale nie krvilační vojnoví zločinci (ktorí vedú SŠA)?
|
|
Re: Natistickí vojnoví zločinci
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
15.8.2015 9:22
1. cize invazia bez bomb je ok. zaujiamve. vsetko je dovolene, kym teda tie bomby nepadaju.
2. moze mo konecne niekto vysvetlit co maju juhoslavia, irak, libia spolocne s ukrajinskym konfliktom? resp. akym sposobom ho ospravedlnuju? lebo vsetci to tu vytahujete, akoby poukazanie na ine konflikty malo zrazu dat invazii ukrajiny zelenu.
3. jop. tak mierumilovna, ze podnikne invaziu (pardopn, zachranu, ako nas v 68.) ineho statu.
|
|
Re: .......
Od: luxxxxx
|
Pridané:
11.8.2015 20:56
A uznanie Kosova bolo v sulade s koho ustavou? Vieme s urcitostou len to ze bolo v sulade so zaujmami Usa a to podla takych ako ty zrejme aj staci
|
|
Re: .......
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 20:57
kolkyze krat to uz dnes citam? "Jozko kopol marienku, takze ja mozem kopat koho chcem pani ucitelka."
|
|
Re: .......
Od: tonka time
|
Pridané:
11.8.2015 21:06
Merias dvojakym metrom. "Jozko kopol Marienku, idem zalovat ucitelke. Janko kope vsetky deti, ale to mi nevadi."
|
|
Re: .......
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 21:08
pchas mi do huby co som nepovedal. janko kope decka a ja sa chystam za ucitelkou, ty tu trepes cosi o jozkovi a marienke.
|
|
Re: .......
Od: tonka time
|
Pridané:
11.8.2015 21:26
Ja som ta necitoval. To bol moj pohlad na tvoj pohlad na tuto zalezitost.
|
|
Re: .......
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 21:31
ah, tak v tom pripade tvoj pohlad na moj pohlad nie je spravny.
moj pohlad na vec je: vidim ako janko kope vsetky deti naokolo, tak proste idem za ucitelkou, neriesim co robili ine deti predtym.
|
|
Re: .......
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
15.8.2015 1:48
A prečo by sme mali byť obozretní, prečo by to „kľudne malo stretnúť aj nás“???
Veď my s Ruskom ani nesusedíme, takže nám – zjavne väčším znalcom zemepisu – vysvetli, čo by sa nám teda mohlo stať...!
|
|
Re: .......
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
15.8.2015 9:30
chcel si povedat ze s nimi zatial nesusedime. zatial si ukrojili len maly kus ukrajiny dalej od nas, ale otazne je kde a kedy sa zastavia.
|
|
Re: .......
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
15.8.2015 1:48
A prečo by sme mali byť obozretní, prečo by to „kľudne malo stretnúť aj nás“???
Veď my s Ruskom ani nesusedíme, takže nám – zjavne väčším znalcom zemepisu – vysvetli, čo by sa nám teda mohlo stať...!
|
|
Re: .......
Od: Budovi
|
Pridané:
11.8.2015 20:22
Napriek tomu, že dokážem pochopiť argumenty oboch strán, jedna vec ktorá mi v diskusiách ohľadom politiky Rusko vs. USA vadí je tá trápnosť argumentov.
Nevšimol som si, že by niekto ospevoval Ameriku, ale predsa sa tu objaví komentár o tom že Američania "to robia tiež". Čo je to za zvrátený argument? Ako keď existuje jeden vrah, je to odsúdeniahodné, ale keď sú dvaja zrazu je všetko v poriadku?
Krok Ruska postaviť sa za ochranu súkromia hodnotím kladne, aj keď úprimne pochybujem že sa jedná o primárný dôvod tohoto ťaženia. Neospravedlňuje to však zbytok politiky Ruska.
|
|
Re: .......
Od: tonka time
|
Pridané:
11.8.2015 20:41
Je rozdiel niekoho zabiť v sebaobrane a byť sa masovým vrahom pre vlastné uspokojenie.
|
|
Re: .......
Od: luxxxxx
|
Pridané:
11.8.2015 20:50
Takze podla teba je hodnotenie ruska aj usa zapadnymi mediami a politikmi objektivne a vyvazene.. a ked americania robia vojenske manevre v blizkosti ruskych hranic tak je to obycajne bezne cvicenie ale ak to iste robia rusi dokonca na vlastnom uzemi tak je to agresivna provokacia. Ked sa kosovo odtrhne od srbska je to akt demokracie a ked to spravi krym referendom je to anexia. A ked usa svojvolne vybombarduje juhoslaviu alebo afganistan irak ci lybiu tak je to humanitarne sirenie demokracie. Ked v rusku neakceptuju sobase gejov je to neludske, ked v saudskej arabii ako spojencovi usa na blizkom vychode budu niekto obvineny z homosexuality kruto popraveny nic sa nedeje, atd atd. Tych nespravodlivosti v posudzovani a hodnoteni roznych skutocnosti je neakcepovatelne vela
|
|
Re: .......
Od: Budovi
|
Pridané:
12.8.2015 0:39
Vidím, že platená propaganda našla aj dsl.sk. Škoda. Ak si môj komentár prečítal poriadne, neschválil som konanie USA. Len som podotkol, že obhajovať zlo väčším zlom je absurdné. Ak sa to teda niekto pokúsil pochopiť.
Na ďalšie nezmyselné prilievanie do ohňa odmietam reagovať.
|
|
Re: .......
Od: luxxxxx
|
Pridané:
12.8.2015 10:15
Kde je platena propaganda? Nepripadas si naozaj uz trochu vymleto ked si myslis ze kazdemu komu tento pokriveny dvojaky meter vadi je podplateny?
Z tvojich komentarov vyplyva len to, ze odsudzujes politiku rusov, ale politiku americanov len alibisticky "neschvalujes". USA ti nevadi, kazdy predsa robi "chyby", rusko ano, ti su "zli". A presne v tomto dvojakom metry a selektivnom hodnoteni reality je problem o ktorom hovorim, nejde tu o ziadne prilievanie do ohna za co sa ty schovavas.
|
|
Západné noviny kritizujú aj Obamu aj USA
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
12.8.2015 22:51
Ruské také niečo voči Putinovi alebo Rusko nemôžu urobiť, lebo sú okamžite označené za zločinné...
Rusi opakovane porušujú letové pásma - to je provokácia.
V Kosove bola občianska vojna a genocída, ak sis' nevšimol.
Referendum pod okupačným samopalom nie je slobodné.
Vojny sú samozrejme zločiny, no v Afganistan terorizuje Taliban.
Saudská Arábia je samozrejme novinami kritizovaná ako totalita
|
|
Re: Západné noviny kritizujú aj Obamu aj USA
Od: qwertztrewq
|
Pridané:
13.8.2015 8:32
chod sa pozriet do ruska a uvidis ako sa tam zvysuje zivotna uroven odkedy je tam putin, a pozri ako to ide dole vodou v usa za poslednych 15 rokov. Na potravinovych listkoch je v usa uz znacna cast naroda, to je teda vydobytok "demokracie", nemat co jest ale hlavne ze si mozu povedat co chcu. A riskovat zastrelenie policajtami.
Putin je rovnako popularny v usa ako obama, to uz hovori za vsetko. Ano, v rusku sa neoplati kritizovat, to je pravda, ale rusi sami chcu niekoho autoritativneho, ved preco by este aj dnes velebili stalina, ze ano? Je to narod, ktori potrebuje pevnu ruku aby to tam mohlo fungovat. A funguje.
|
|
Re: A americke invazie do celeho sveta...
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
12.8.2015 15:02
"Tu quoque" nie je argument
|
|
Re: A americke invazie do celeho sveta...
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
12.8.2015 18:54
To je sice pravda, ale pokrytectvo tiez nie kvalita tych, co chcu byt moralnym vzorom, vsak ano?
|
|
Re: A americke invazie do celeho sveta...
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
15.8.2015 0:49
Počuj, ty kvoko, ono to *je* argument, aj keď možno nie logický, ale je to zase najlepší *morálny* argument.
A ako taký je najvhodnejší práve na všetkých moralizátorov, ktorí hlasno odsudzujú priestupcu, hoci sú sami zločincami.
|
|
Re: .......
Od: aasami
|
Pridané:
11.8.2015 13:55
do ktorej napriklad?
okrem Finska v '39.
|
|
Re: .......
Od: stopdiskusie
|
Pridané:
11.8.2015 14:05
Nebudme zbytocne konkretny, rusi su zli a basta. A amici vedu obrannu vojnu na uzemi cudzich statov vzdialenych desiatky tisic kilometrov a siria tam lasku
|
|
Re: .......
Od: Effe
|
Pridané:
11.8.2015 14:07
V skratke za posledných cca 80 rokov :
- pakt Molotov-Ribbentrop - prepadli a okupovali východné Polsko (1939–1956)
- okupácia Estonska, Litvy, Lotyšska (1940–1991)
- prepadnutie Fínska - ukradnutá Karélia (1940)
- prepadnutie Rumunska a ukradnutie Besarábie a severnej Bukoviny (1940)
- po začiatku II.sv.vojny obsadili severný Irán a okupovali ho od 1941 do 1946
- okupácia poľských území na východe po r.1944-1945 (dnes Bielorusko a západná Ukrajina)
- likvidácia Východného Pruska
- potlačenie maďarskej revolúcie a okupácia Maďarska 1956
- prepadnutie a okupácia Československa (1968–1991)
- vpád do Afganistanu a jeho okupácia 1979–1989
- prepadnutie Gruzínska a okupácia Osetska 2008
- obsadenie Krymu navzdory mezinárodným dohodám - 2014
Nehovoriac o tom že Číňania im doteraz neprepáčili obsadenie ich časti Sibíri, ale to sme už v 19-tom storočí.
|
|
Re: .......
Od reg.: ujoslav
|
Pridané:
11.8.2015 14:09
Zabudol si na Čečensko.
|
|
Re: .......
Od: prdlajs
|
Pridané:
11.8.2015 21:47
Cecensko je sucastou Ruskej federacie. Ci to uz v mimovladkach neucia?
|
|
Krym je súčasťou Ukrajiny
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
12.8.2015 22:35
Či to už v ZSSR neučia?
|
|
Re: .......
Od: tonka time
|
Pridané:
11.8.2015 14:23
A americkému terorizmu je dokonca venovaná celá stránka na Wikipédií.
http://dopice.sk/em2
|
|
Re: .......
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 19:45
a co sa tym snazis povedat? ze ked americanom jebe, tak moze kazdemu? to ma byt ospravedlnenie?
sa cudujem ze nevykradas banky a neobhajujes si to ze ini vykradaju banky.
|
|
Re: .......
Od: suncicka1
|
Pridané:
11.8.2015 14:27
A to si este zabudol ako starej blaskovej ukradli korman z bicykla..
No a daj este vsetky vojenske operacie usa v zahranici.. ale rozdel si to radsej na viac casti lebo tu je dlzka komentov limitovana..
|
|
Re: .......
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
11.8.2015 14:49
Tu ide o to ze Rusko tiez nie je mile neviniatko.
|
|
Re: .......
Od: luxxxx
|
Pridané:
11.8.2015 15:02
No ved nie je, ale uz ma pekne sere ako otvorim lubovolne noviny v SR a tam demonizuju rusov ako najhorsiu najagresivnejsiu najamoralnejsiu totalitu na svete a amikov zas ako vyvoleny najlepsi narod ktory aj ked spravi akukolvek spinavost tak sa o tom bud nehovori alebo sa to obhaji ze to bolo predsa v zaujme kohosi demokracie takze takze je to OK. A ked to nahodou nie je OK tak si automaticky tupec, primitiv, rusofil, alebo rasista a tym je problem vyrieseny. Ako nedavno na Narkoze v spravach ked sa pytali na ulici ci suhlasia s prejazdom US army cez slovensko a zamietave reakcie vybrali samozrejme uplnou nahodickou vyhradne od roznych na pohlad nevzdelanych asocialov cim divakovi predavaju myslienku ze ak nesuhlasis s prejazdom Us army cez nase uzemie tak si primitiv a asocial
|
|
Re: .......
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
11.8.2015 14:52
A este neuviedol Stalina, ktory ma na svedomi viac zivotov jak Hitler. U Stalina sa to odhaduje na 25M, u Hitlera na 20M. Likvidacia politicky nevhodnych ludi, celej inteligencie, vyhladovanie Ukrajiny, hromadne transporty do gulagov na Sibiri ... A TO VSETKO NA VLASTNOM OBYVATELSTVE!
|
|
Re: .......
Od: luxxxxx
|
Pridané:
11.8.2015 15:05
Mas pravdu, navrhujem aby amici uvalili na nemcov za hitlera sankcie a prestali s nimi obchodovat a komunikovat.
|
|
Re: .......
Od: luxxxxx
|
Pridané:
11.8.2015 22:05
A nemci mozu zas na oplatku uvalit sankcie na Usa za masakre indianov, srbov, korejcov, vietnamcov, afgancov, iracanov a spol
|
|
Re: .......
Od: luxxxxx
|
Pridané:
11.8.2015 15:21
A to este asi nevies ako v saudskej arabii porusuju ludske prava, tam za homosenie je rovno trest smrti.. a nepocujem ziadne kvilenie "nezavislych" mimovladok ani humanitarne bombardovanie sa nechysta, cim to je?
|
|
Re: .......
Od: vasyljevič
|
Pridané:
11.8.2015 15:56
Rusko dnesne uz nieje ZSSR
|
|
Re: .......
Od: boris11
|
Pridané:
11.8.2015 17:22
tie pocty o stalinovych obetiach su nezmysel a davno vyvratene
a nezabudaj stalin bol gruzinec takze jeho obete pripisuj gruzinsku :)
breznev bol ukrajinec takze okupaciu ceskoslovenska pripisuj ukrajincom :)
a pad ZSSR pripisuj rusom lebo gorbacov bol rus :)
treba rozlisovat sovietske a ruske
|
|
Re: .......
Od: Justatest
|
Pridané:
11.8.2015 18:00
To je dnes také moderné, rozlisuj že toto bol sovietsky zväz a teraz je to rusko :-)
Je to rovnaké kgb tam vládla aj vtedy aj teraz. Len teraz sa volá FSB
|
|
Re: .......
Od: prdlajs
|
Pridané:
11.8.2015 21:50
Tebe asi rodicia velmi ublizili, ked ta mlatili palicou po gebuli, ze?
Aby ta to az tak nestvalo, zorganizujeme zajtra vecer hromadnu masturb*ciu na tvoju pocest.
|
|
Re: .......
Od: Justatest
|
Pridané:
11.8.2015 23:43
Jasné, toto mi príď raz povedať do oči. Looser si jeden z tych trapnych typkov čo hadze urazky z klávesnice, ale naživo ti ešte nikto nenalozil :-) kľudne sa ozvi a ja ťa dám do laty a urobíš sa
|
|
Re: .......
Od: pkpkpjoj
|
Pridané:
12.8.2015 7:13
pan bude intelektual :-))
|
|
Re: .......
Od: justatest
|
Pridané:
12.8.2015 9:23
ano to som, aj ked fyzickemu vysvetlovaniu sa nebranim :)
|
|
http://dopice.sk/USAgenocida
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
15.8.2015 2:05
http://dopice.sk/USAgenocida
Amíci zase vyvraždili takmer úplne všetky domorodé národy medzi dnešnou Kanadou a Mexikom.
A to má na svedomí ten istý „demokratický“ režim, s „demokratickou ústavou“, ktorý tú svoju „demokraciu“ vyváža po celom svete bombami z výšky 5 km nad medzinárodným právom.
A TO VŠETKO NA CUDZOM OBYVATEĽSTVE!
Mimochodom, a čo taký „britský stalin“ Winston Leonard Spencer Čurák?
Povraždil desaťtisíce ľudí v Keni,
státisíce ľudí, vrátane detí, poslal na smrť pri Gallipoli,
milióny ľudí v Indii nechal vyhladovať na smrť.
|
|
Re: .......
Od: dnes má meniny Ľubomír
|
Pridané:
13.8.2015 20:41
To sa mi paci, ze "prepadnutie Ceskoslovenska" je pripisovane Rusom, ale nie Ukrajincom, Bulharom, Nemcom, Poliakom a Madarom, ktori s tym plne suhlasili a dobrovolne uskutocnili invaziu.
S tymto som sa stretol na vela forach od americkych fanboyov a uzitocnych idiotov, pripadny platenych trollov americkou armadou (ked sa uz zacinaju vytahovat ruski trollovia).
|
|
Re: .......
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
11.8.2015 14:21
Este ze ti zli komunisti vo Vietname a dobri komunisti z Ciny o USA nic zle povedat nemozu. Ono to tak je, ked sa ludia v: Afganistane, Iraku, Syrii, Egypte, ex Juhoslavii, Mexiku ... sami strielaju, bombarduju a kupu v horiacom napalme. Este ze ti americania im tam prisli dat rozum, ako spravne zit.
|
|
Re: .......
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 19:51
a zas len vyhovorka typu "americania ukradli lizatko jozkovi, takze rusi mozu tiez kradnut lizatka pani ucitelka."
|
|
Re: .......
Od: spooxik
|
Pridané:
11.8.2015 15:43
ty tliachas p@#$$ny ... pozri si co je refendum ... pozri si co je autonomia?.. a co je anexia... co bolo ruske 300 rokov a administrativne odovzdane a aj to nezakonne podla vtedajsich zakonov tak prestan trepat muricku propagandu trulko
|
|
Re: .......
Od: Samael
|
Pridané:
11.8.2015 16:38
daj sa liečiť
|
|
Re: .......
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 19:52
ked si poprad zmysli referendum a odhlasuju si tam ze chcu patrit polsku, prd to znamena, nebudu poliaci.
|
|
Re: .......
Od: luxxxx
|
Pridané:
11.8.2015 19:55
Ale ked si to zmysli Kosovo tak nie problem
|
|
Re: .......
Od: Sviatok práce
|
Pridané:
11.8.2015 21:21
ja tiez hovorim ze by sme sa mali vratit pod uhorsko
|
|
Re: .......
Od: luxxxx
|
Pridané:
11.8.2015 21:36
Odhlasuj si v referende.. ale nevedno ci ti to Svetovy policajt a sudca schvali pretoze on moc zjednocovanie cudzich fragmentov statov do vacsich celkov nepodporuje, on podporuje skor len statnu fragmentaciu pretoze sa na nu da efektivnejsie aplikovat efektivna metoda rozdel a panuj ;)
|
|
Re: .......
Od: quix_
|
Pridané:
11.8.2015 22:55
no nepatri, ale detom co budu kricat o tom ako americania maju zakladne vsade na svete a vsetko okupuju a anektuju uzemia.. oh shit ..vlastne neanektuju, to sa robi len v rusku. asi chybali na dejepise :O
|
|
Re: .......
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 23:00
uz si asi piaty co prisiel s vyhovorkou "ale ved americania to robia tiez, takze je to oukey"
|
|
Re: .......
Od: quix_
|
Pridané:
12.8.2015 8:43
Citaj pozorne :D. Mam na tuto temu rovnaky nazor ako ty. Uzemia sa proste takto sproste neanektuju ale rusovi nevysvetlis.boli tu ako doma,az na to,ze nevedeli pouzivat hajzle lebo doma srali do diery..
|
|
Re: .......
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
15.8.2015 1:47
Čo je sprosté na referende a na následnom schválení v parlamentoch?
Veď aj Európska únia takto už anektovala aj štáty Vyšehradskej štvorky, pobaltské štáty, atď.!
Sááámozrejme, nezabúdam na to, že „to predsa nie je argument“ – ako tu bľabocú natisti (rozumejte: nie je to argument pre natistov) a že referendum je už takmer 1,5 roka „najväčším ohrozením demokracie“...
:-P
|
|
Re: .......
Od: fesacisko
|
Pridané:
11.8.2015 14:09
preco ked ty vedies debatu o subjekte A, tak aj ostatni vedu debatu o subjekte A...ale ked niekto iny vedie debatu o subjekte B, ty znovu vedies debatu o subjekte A?
|
|
Re: .......
Od: quix_
|
Pridané:
11.8.2015 22:57
za vsetko mozu americania, vlastne marxisticko-zido-bolsevicko- sionisticke-freemansonske spiknutie, take lahke nevies? alebo to len mozno niekomu kvalitne drbe v bedni
|
|
windows 8
Od: vvcxxcvy
|
Pridané:
11.8.2015 12:44
ved to iste zbiera aj win 8
|
|
Re: windows 8
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
11.8.2015 12:54
Tu máš " - " za to že nepoužívaš rovnaký OS ako ja
|
|
Titulok musi mat 2 deci mliecneho jogurtu
Od: Komunis@
|
Pridané:
11.8.2015 13:02
install arch enemy
|
|
Re: Titulok musi mat 2 deci mliecneho jogurtu
Od: slecna.l
|
Pridané:
11.8.2015 18:06
Ta modrovlasa spevacka posobi velmi milo. :)
|
|
Trollface
Od: Ramtech
|
Pridané:
11.8.2015 13:04
Nečudo že režimom prenasledovaný Snowden utiekol tam.
|
|
Re: Trollface
Od: paradox _-
|
Pridané:
11.8.2015 16:35
do krajiny, kde vrazdia najhlasnejsich politickych oponentov vladnej strany
|
|
Re: Trollface
Od: luxxxx
|
Pridané:
11.8.2015 18:32
Samozrejme, putin dal odstranit svojho politickeho oponenta, ktory sa len nedavno verejne vyjadroval negativne na putinovu adresu, priamo vecer v centre moskvy aby to zachytila este aj bezpecnostna kamera = logika osvietenych usafilov ktori neznasaju protiamericke konspiracie ale tie proamericke im uz nevedno preco vobec nevadia
|
|
Re: Trollface
Od: gertrudo
|
Pridané:
11.8.2015 20:44
A preco nie, ked moze? Co je lepsie na odstrasenie ako verejna poprava?
Kazdopadne mi je zle z roho obhajovania ruska. Ano amici nie su neviniatka, ale najdolezitejsie je ako hlasuju ludia nohami, a tam vyhrava usa na plnej ciare. Ci kto ma rodinu v rusku? Naopak kazdy ma niekoho v usa.
A svetovy policajt proste byt musi, a je len dobre ze je to usa, najlepsia moznost, ked si predstavim zeby to bola cina, india, alebo rusko, potom by nastal ten pravy bordel.
|
|
Re: Trollface
Od: luxxxx
|
Pridané:
11.8.2015 21:51
A preco zrazu konspirujes? Uz ti zrazu nevadi ze nemas ziadne dokazy a oficialna sprava vysetrovatelov tvrdi nieco uplne ine?
A vies ze s tebou v tejto druhej casti suhlasim? To je co? Dokonca aj ja by som zil radsej v usa nez v rusku keby som si musel vybrat, priznavam bez mucenia! Ale predstav si ze NAPRIEK TOMU nedokazem akceptovat toto zamerne skreslene a manipulativne silne negativne podavanie informacii resp skor dezinformacii a pochybnych interpretacii zo strany zapadnych a nasich medii smerom k rusom ktore su dnes kazdodennou medialnou realitou! A mrzi ma kolko ludi stale sada na lep politikom a ich zapredanym presstituom a uplne zbytocne sa tak v ludoch generuje nenavist k inemu narodu lebo akoze odmietaju akceptovat homosov alebo ze si dobrovolne nenechaju skakat amikmi po hlave.. a pritom ide len o bezohladne geopoliticke mocenske zaujmy ziadne ludske prava ani spravodlivost, len pokorit rusov, sprivatizovat ich podniky, obsadit ich trh a prirodne zdroje.. a neda sa mi na to uz nereagovat
|
|
Re: Trollface
Od: prdlajs
|
Pridané:
11.8.2015 21:53
Daj aj mne trochu z toho matrosu, taku jiiizdu ako ty som uz davno nemal.
|
|
Re: Trollface
Od: Orpheus
|
Pridané:
11.8.2015 21:56
Jasne, uz len Putin sa trasie z nejakeho niemanda a kurevnika, ktory ma podporu par mizernych percent v Rusku... Si idiot.
|
|
Re: Trollface
Od: kjb
|
Pridané:
12.8.2015 21:40
to bude skor tym, ze v rusku nemaju zdecimovany skolsky system a nepotrebuju tam pseudoinzinierov zo sk a podobne... a dostat sa legalne do ruska mimo skoly za pracou a zit tam je prakticky nemozne, ked som pred par rokmi chcel skusit, jedina cesta bola pozvanka od firmy a musel si byt fakt odbornik, co sa vyzadovalo platom 3000 eur nesacne minimalne... porovnajte uz sami s podmienkami usa... nepustajte sa do debaty o ktorej nic neviete...
|
|
internet
Od: 4Maniak. |
|
Pridané:
11.8.2015 13:04
riesenie je jednoduche, treba PC s Windows10 odpojit od internetu.
|
|
Zeleny muzici
Od: Farasko
|
Pridané:
11.8.2015 13:09
Zato muzici z Ruska boli na Kryme uplne legalne!
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: Barák
|
Pridané:
11.8.2015 13:30
Zato amici ziju na ukradnutom indianskom uzemi uplne legalne, vsak?
|
|
Re: Zeleny muzici
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 13:40
invaziu indianskych uzemi kolonialistami uz asi nezastavime.
ale s invaziou susednej krajiny v tretom tisicroci mame stale moznost nieco robit. tvoj argument bude validny tak o 200 rokov.
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: Barák
|
Pridané:
11.8.2015 14:06
Stale mozu vratit indianom zijucim v rezervaciach uzemie na ktorom zili ich predkovia. Lenze to by nebolo v zaujme "slobody a demokracie".
|
|
Re: Zeleny muzici
Od reg.: ujoslav
|
Pridané:
11.8.2015 14:14
V ktorom období ľudských dejín bolo podľa teba geopolitické usporiadanie správne a spravodlivé? Že by sme to do tohto stavu vrátili. Vrátime späť Veľkú moravu, Alexandriu alebo nebodaj Rímsku ríšu? Veď to sa tiež všetko nespravodlivo rozkradlo okolitými národmi. Je kua rok 2015 a mali by sme byť už trochu vyspelejší.
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: justatest
|
Pridané:
11.8.2015 14:55
si neskutocny buran.
co ti priniesli rusi a co americania v tvojom zivote a aktivne to pouzivas ?
keby si mal na vyber iba z tychto 2 krajin, kde by si si chcel zit, podnikat a mat rodinu ?
vazne sa viac bojich americanov ako rusov ?
dnesne deti uz od rozkose nevedia na co by nadavali. ved chodte do ruska na par rokov ked sa vam zapad nepozdava. skoda ze prave pouzivate internet, ktory je americky, sedis za pc, kde vacsina patentov patri zapadu, ze sa vozis v zapadnych autach (pripadne nieco od aziatov) ale nie ruskych, ze mozno mas zapadny bike a nie ukrainu :), ze doma nemas ruske TV, hifi. ze do seba netlacis kvalitne ruske potraviny (samozrejme ze aj tie nase su niekedy humus).
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: Barák
|
Pridané:
11.8.2015 15:06
Americania neboli poskodeni svetovymi vojnami (na ktorych zarobili) tak ako europske staty alebo rusko, takze je jasne ze tam bol najrychlejsi technologicky pokrok. Co mi priniesli americania? Mcdonaldy ktore nezerem, kolu ktoru nepijem, smartfony ktore nepotrebujem.
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: justatest
|
Pridané:
11.8.2015 15:13
skoda ze do toho konceptu poskodenych krajin ti nezapada nemecko a japonsko ktore oproti rusku boli znicene o dost viac a pozri sa kde su dnes. na mile daleko od ruska.
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: Barák
|
Pridané:
11.8.2015 16:14
Spojene staty zo zapadneho nemecka urobili vystavnu skrinu kapitalizmu aby ukazali svetu ako zaostaly je sovietsky zvaz s vychodnym nemeckom pod ich vplyvom. Co sa tyka japonska, jeho dlh aktualne tvori takmer 200% ich HDP (pre porovnanie - rusko 11.5% ich HDP), takze mas pravdu, zadlzenost japonska je na mile daleko od ruska.
Zdroj: http://dopice.sk/em5
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: justatest
|
Pridané:
11.8.2015 16:25
bla bla bla :)
sorry kamo tvojim argumentom sa musia smiat aj neznali
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: justatest
|
Pridané:
11.8.2015 16:31
vsetko je hlavne o discipline, moralke a pracovitosti. nemci a japonci su uplne inde ako rusi. tym je povedane vsetko.
bye, idem travit cas zmysluplnenejsie ako dopisovanim s trolom :)
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: Dušan123
|
Pridané:
11.8.2015 16:33
K dlžobe zo strany japonska.
Podľa všetkého sú to väčšinou vnútorný dlh. Poznáte keiretcu?
A potom japonsku sa zatiaľ verí že tie dlhy splatia. Prečo sa tomu ale verí že........ To už je na dlhšiu debatu.
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: Justatest
|
Pridané:
11.8.2015 17:49
Ďakujem za keiretsu, zasa som sa niečo naučil :-)
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: spooxik
|
Pridané:
11.8.2015 15:48
typicke konzumne decko osprostale... vsetko sa vyraba v Cine... patenty su brzdou rozvoja a banksterska mana nebeska ...
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: justatest
|
Pridané:
11.8.2015 16:03
lol, ze decko :D
kamo verim ze mam 2x viac rokov ako ty. zazil som dva rezimy v plnej krase.za socializmu som bol viac krat v "sovietskom zvaze" a po revolucii na ukrajine a v rusku.
robim s internetom od cca. 1992 roku, bol som clenom distribucneho warezackeho kanala na top ftp sites. zazil som zrod internetu v ceskoslovensku spolu s top CZ&SK elitou.
no k veci. nemam na ociach klapky zo zapadu ani z vychodu. vyberam si z kazdeho rezimu to najlepsie pre mna. ale ak sa mam rozhodnut kto mi je blizsi tak urcite zapad. rusi su mili ludia ked ide o zabavu a alkohol, ale to je tak vsetko. ano aj v rusku su vynimky a ako krajinu ju uplne neodsudzujem. a ci mi veris alebo nie velmi rad by som bol, keby rusko bolo DOSTOJNOU protivahou americanom, co s momentalnymi ruskymi politikmi nie je ani nahodou.
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: Barák
|
Pridané:
11.8.2015 16:39
Ty by si v ruskej vlade najradsej videl proamerickych zapredancov, ktory by na prikaz bieleho domu/bruselu zadlzili stat az po usi, rozdali do zahranicia statne podniky a ochotne importovali tisicky mierumilovnych moslimov, vsak?
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: Samael
|
Pridané:
11.8.2015 16:52
To by ma zaujímalo, že z čoho si toto vydedukoval ty troll.
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: luxxxx
|
Pridané:
11.8.2015 18:41
Napriklad z toho ako americania a tebe podobni boli celkom spokojni s ozratym neschopnym poddajnym jelcinom. Alebo nemusime ani chodit za hranice - aki ste nadmieru spokoni s nasim velmo svojpravnym a vysoko pronarodnym kiskom alebo kedysi s havlom.. to su presne tie typy politikov ktorych vy uznavate, totalne servilni k americanom
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: Justatest
|
Pridané:
11.8.2015 19:05
Čo to melies, čítaj s porozumenim. Vravím že velmi rad by som videl rusko ako dôstojnú protivahu amerike. Showman a kgbak putin, ktorý sa ukazuje do pol pasa, zazracne nachadza v mori amfory nim určite nie je.
A áno kiska je určite človek, ktory niečo dokázal a ma moje veľké uznanie, čo sa o tebe nedá povedať.
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: luxxxx
|
Pridané:
11.8.2015 19:24
Ty by si rad videl jasne.. Napriek tvojim vlhkym snom maju rusi pred putinom totalny respekt a uznanie pretoze je v kazdom jeho slove a cine vidiet ze jeho zaujmy nie su postranne a nesluzi nicomu inemu nez zaujmom ruska. A o tom respekte ani o pronarodnych zaujmoch sa neda povedat ani o tebe ani o kiskovi..
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: Justatest
|
Pridané:
11.8.2015 19:36
Aj môj kamarat čo sa pred mesiacom vrátil z exkurzie v severnej korei vravel že domáci velmi uznavaju svojho najvyššieho. Až tak že že mu zozeru všetko čo im povie. Teraz dokonca vymyslel nové časové pásmo.
Kamo, ty si svoje pronarodne záujmy a iné dristy nechaj pre senilnych dochodcov a maticiarov . Z narodnych zaujmov sa nenajem :-)
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: luxxxx
|
Pridané:
11.8.2015 19:42
Omyl priatelu, narodny je zaujem je aj to aby si sa aj ty najedol a mohol nieco narodu/krajine potom aj vratit spat. A uvedomuje si to kazdy sebavedomy stat ktory sa chce mat dobre vratane tvojich vysnivanych USA ktore sleduju svoje narodne zaujmy aj cez mrtvoly cudzich, vid napr ropa alebo obsadenie vojensky strategickych miest vo svete
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: Justatest
|
Pridané:
11.8.2015 20:18
Daj si dole z očí tie červené trenky. USA je jednou z posledných krajín kde by som chcem žiť, tak ma tam prosím nestrkaj.
Keď tvoj národný záujem reprezentuje putin, u nás slota, malikova, danko, meciar, fico, gasparovic, harabin a im podobny tak to sa tejto blbosti rád vzdam. Vieš, na tomto svete sme sami za seba a žiaden politik svojimi recami ti život neulahci
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: luxxxxxx
|
Pridané:
11.8.2015 22:34
Moj narodny zaujem nereprezentuje ani putin, kedze som slovak a nie rus, ani dalsi menovani, kedze oni reprezentuju prave skor presne opacny zaujem.
A mas pravdu, sme tu kazdy za seba, ale vedz ze clovek moze byt clovekom len v spolocnosti inych ludi s ktorymi zdiela podobne hodnoty a ciele a spolocne si pomahaju ich dosahovat a ze len vdaka nasej kooperativnej vzajomnej existencii mozeme prezit. Tak ako do urcitej miery musi existovat individualizmus, tak je pre nase prezitie nevyhnutna aj kolektivnost, nech je tento pojem dnes akokolvek sprofanovany. A narod ci uz vnimas skor z obcianskeho alebo rodoveho hladiska, vzdy symbolizuje tie vyssie spomenute spolocne ciele a hodnoty z ktorych dosahovania prosperujeme vsetci ci uz materialne/ochranou atd. Narodny zaujem teda preukazatelne je aj tvoj vlastny zaujem nech budes zit v hociktorom state- ak sa maju dobre ostatni okolo teba budes sa mat dobre aj ty a naopak..
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
15.8.2015 0:16
Vidíš, keby si nebol taký mladý a sprostý, ale bol aspoň dôchodca a matičiar, tak by si možno vedel, že KĽDR sa len vrátila k svojmu prirodzenému časovému pásmu – skutočne, aj podľa podľa zemepisnej dĺžky by KĽDR mala k nám byť bližšie o 1/2 hodiny (takmer presne).
To niekdajšie časové pásmo v Kórei zaviedli japonskí okupanti. v Južnej Kórei sa k nemu opäť vrátili až za americkej okupácie v roku 1961.
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: Samael
|
Pridané:
11.8.2015 16:50
Vďaka za tento koment, obnovil si moju vieru v to, že nie úplne všetci sú idioti. Ďalej ani tieto komenty nijako nesúvisiace s článkom nečítam - škoda času.
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: boris11
|
Pridané:
11.8.2015 17:30
co priniesli rusi/sovieti? no v prvom rade vyprasili hitlera
amici sa do bojov v europe zapojili az v dobe ked uz sovietska cervena armada nabrala kurz na zapad a nemci sa dostali do silnej defenzivy
ak by nemecko uspesne dobilo sovietsky zvaz amici by sa nikdy do bojov v europe nezapojili
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: Justatest
|
Pridané:
11.8.2015 18:04
A svist ju potom balil do fólie :-)
|
|
Dostuj si
Od: Ibaja
|
Pridané:
11.8.2015 18:28
https://goo.gl/5Ncedm
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: maxos
|
Pridané:
11.8.2015 19:26
Bez masivnej pomoci spojencov by to neurobili.
http://dopice.sk/emb
http://dopice.sk/emc
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: gertrudo
|
Pridané:
11.8.2015 20:50
Blbec. Take kraviny som dlho necital. Rusi by bez dodavok od usa nikdy nemcov nezastavili. Sposob akym ich zastavili bol tiez sialeny(jeden dostal naboj, druhy pusku, ak sa otocil dostal gulku od vlastneho). A americania oslobodili zapad s nizkymi stratami vdaka strategii, nie vdaka mnozstvu muzov ktorych obetovali.
To ze americania mohli oslobodit aj slovensko ale nechali ho rusku(lebo drzali dohody) ani nehovorim.
Na grc mi je ked citam glorifikaciu ruskeho muzika od ludi co v rusku neboli ani prstom na mape. Ak niekto rozputa dalsiu svetovu vojnu, tak ver tomu ze to bude rusko.
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: tonka time
|
Pridané:
11.8.2015 21:17
Americania prisli az ked mali istotu ze vyhraju a budu si tu moct diktovat podmienky. A aky dovod ma podla teba Rusko na rozputanie svetovej vojny?
|
|
Re: Zeleny muzici
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 19:48
to by bolo zas nespravodlive voci sucastnym americanom ktori pred par storociami nezili a nezucastnili sa invazie.
a ak by aj, co s nimi? poslat ich k nam spat do europy? tu kde ani len utecencov nechceme? hodit ich do mora? ktore riesenie je spravodlive?
zato rusov z ukrajiny mozeme vykopnut este teraz. o 200 rokov uz bude neskoro.
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: tonka time
|
Pridané:
11.8.2015 20:12
Preco by sme stamad mali vykopnut prave Rusov a nie Americanov? Pretoze to vyhovuje americkym zaujmom? Pretoze si to zela Amerikou dosadeny Porosenko? Americania si tam mozu prist obhajovat svoje "narodne zaujmy", no Rusi nie?
|
|
Re: Zeleny muzici
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 20:46
preco si vsetci myslite, ze ked sa vam nepacia americania, tak to automaticky znamena strcit sa do prdele rusom?
preco vobec do toho celeho tahate americanov? a hlavne, preco mate pocit ze som tak silno proamericky, ked k amerike som sa nikde, nijako nevyjadril?
proste som len hore spomenul ze rusom jebe, ked napadaju ine staty. a zrazu ze amerika. kde sa toto dostalo do diskusie?
neideme rovno aj medzinarodnu politiku ciny rozoberat?
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: tonka time
|
Pridané:
11.8.2015 20:54
Predpokladal som ze si mal na mysli Ukrajinu. Rusi "napadli" Ukrajinu pretoze tam Americania urobili statny prevrat. Keby sa Americania nehrali na svetoveho policajta a nechali Ukrajinu na pokoji, Rusi by nezakrocili. Tym padom su Americania nepriamo pricinou Ruskej anexie Krymu. Preto do toho taham Ameriku.
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: spooxik
|
Pridané:
11.8.2015 15:50
tak si pockaj a suchaj nozkami... uz to tak proste je ...
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: Eric
|
Pridané:
11.8.2015 13:46
Amíci žijú a okupujú ako dlho indiánske územia a žiadne odškodnenie doteraz nemali narvali ich do rezervácii a demokracia je na svete.
Teraz sa všade tlačia a hlásajú Americkú demokraciu : držte huby a konzumujte čo vám dávame.
Policajti strieľajú ľudí na ulici, aké demokratické....
Sa nečudujem že ich tak miluje celý svet...
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: justatest
|
Pridané:
11.8.2015 14:58
ako si na to prisiel ze im nic nedali ? ty si asi z domu paty nevytiahol a kecas len tak od stola co? :)
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: jusatest
|
Pridané:
11.8.2015 15:45
napr.:
https://goo.gl/SPwIQU
|
|
Re: Zeleny muzici
Od: pozdravzkosova
|
Pridané:
11.8.2015 13:31
Urcite nie, legalne sa da jedine zbombardovat zopar krajin v mene slobody a lasky
|
|
Obvious.
Od: Stone
|
Pridané:
11.8.2015 13:20
Riesenie problemu je velmi jednoduche. Odstranit zber info z operacneho systemu a vsetci budu spokojni. Otazne je ci sa M$ podrobi. Je to extremne nebezpecna funkcia na zneuzitie a nema v systeme co hladat. Pokial sa to Rusom podari, tak mam dojem, ze ruska verzia MS bude najpredavanejsia v Europe + este niekto urobi language pack.
|
|
Re: Obvious.
Od: spywarejenaspriatel
|
Pridané:
11.8.2015 13:33
Otazne je ci sa NSA podrobi.
|
|
Re: Obvious.
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 13:43
ehm, vypnut zber info operacnym systemom nestaci?
keby si povedal ze defaultne nech to je vypnute a kto chce, zapne si, tak je to o inom. ale preco zrovna odstranit uplne?
|
|
Re: Obvious.
Od: Anal Fabet
|
Pridané:
11.8.2015 14:00
<sarcasm>Odstranovat backdoory v SW a fixovat bezpecnostne diery je trochu extrem, nemyslis? Co tak len implementovat prepinac, ktory ich vypne. </sarcasm>
|
|
Re: Obvious.
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 19:46
neviem co si tym chcel povedat, ale vsetky tie data, ktore windows posiela MS a ktore sa daju povazovat za osobne a proti ktorym vlastne rusko teraz tak bojuje sa daju, ano, citas spravne, daju nastavit, ci sa maju alebo nemaju odoslat.
|
|
Re: Obvious.
Od: old
|
Pridané:
11.8.2015 19:48
naivný chlapček, zasa si naletel. Sledovanie sa nedá vypnúť žiadnym "defaultom". Je to iba cukríček pre naivných
|
|
Re: Obvious.
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 19:53
nejaky zdroj tejto informacie?
|
|
Re: Obvious.
Od: luxxxxx
|
Pridané:
11.8.2015 20:05
www.wikileaks.org
|
|
Re: Obvious.
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 20:09
mozes byt trochu presnejsi, alebo predpokladas ze nema zivot a chystam sa pustit do citania 55 kilometrov textu?
|
|
Re: Obvious.
Od: prdlajs
|
Pridané:
11.8.2015 21:55
Zbytocne tu nevypisuj, tebe uz nepomoze ani svatena voda.
|
|
Re: Obvious.
Od: ghfjhgfkhg
|
Pridané:
11.8.2015 20:18
snowden ti da za nejaky kratky cas odpoved
|
|
Re: Obvious.
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 20:47
cize slovo vestkyne teodory. dakujem, neprosim.
|
|
Re: Obvious.
Od: old
|
Pridané:
11.8.2015 23:14
http://dopice.sk/emj
|
|
Re: Obvious.
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 23:18
dakujem, aspon niekto slusny, kto k obvineniam poskytne aj dokazy/linky/zdroje.
|
|
Re: Obvious.
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2015 23:28
niektore veci ktore v clanku spominaju sa urcite daju vypnut. napr. to odosielanie hlasovych vzoriek za ucelom reagovania iba na tvoj hlas, to je volitelne. clanok nespomina, ci vsetky veci ktore sa daju vypnut aj skutocne vypli pred testovanim.
samozrejme, niektore vyznievaju dost alarmujuco. technika akou test prebiehal by tam mohla byt tiez opisana, nenahneval by som sa, ale aj bez toho sa da zit.
v kazdom pripade, na skusku som presmeroval v clanku spominane domeny na localhost, uvidime ci sa dostavi slubovana nestabilita. velmi tomu neverim, pretoze by inak bol system nepouzitelny kdekolvek mimo internetu, ale necham sa prekvapkat.
|
|
Re: Obvious.
Od: tyyvole
|
Pridané:
11.8.2015 23:41
Fuha tak toto je silne kaficko.. a automaticke sifrovane odosielanie udajov na adresu nsatc.net je len taka ceresnicka na torte:D
|
|
QPdtuvzTrcYy
Od: Bradley
|
Pridané:
25.10.2015 19:38
LyWoYe http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
|
|
Re: Obvious.
Od reg.: smurf
|
Pridané:
11.8.2015 13:53
myslim ze win to nekonci.. myslis, ze preco si robia vlastne CPU ? HW backdoor
|
|
zber udajov a EU
Od: bruselsky poskok
|
Pridané:
11.8.2015 13:30
a co na to nasi europoskokovia v Bruseli ? Ako to ze su ticho ?
|
|
Re: zber udajov a EU
Od: icanhearyou
|
Pridané:
11.8.2015 13:52
Oni maju napichnute rovno vsetky telefony takze su spokojni
|
|
Re: zber udajov a EU
Od reg.: smurf
|
Pridané:
11.8.2015 13:56
smiech cez slzy.. riaditel M$ Slovakia chodi s pociatok na obed...jemu za to este zaplatia..
|
|
Re: zber udajov a EU
Od reg.: smurf
|
Pridané:
11.8.2015 13:56
a koho som myslel, si domysli :)
|
|
ajajajaf
Od: hdshaj
|
Pridané:
11.8.2015 14:37
keby sa nic z windowsu niekam neodosielalo, tak windows strati zmysel. Doba ukazuje ze sledovat, spehovat je pre usa zakladnou cinnostou ako si zubami nechtami udrzat svetovu nadvladu. Napr. keby nedrzali pod krkom merkelovu, nebola by v eu ziadna kriza, ani s rusmi, ani s utecencami, ale nieco na nich maju a tak eu zbohom.... v zaujme vyssej us moci. Akurat, ze ludia nie su blbi a uz triezveju z us idealov a nedaju sa donekonecna klamat a utlacat.... eu nie je us.
|
|
Re: ajajajaf
Od: spokojnyhamburger
|
Pridané:
11.8.2015 14:48
Ale ved americania neodpocuvaju svojich spojencov aby ich mohli lepsie vydierat a lahsie donutit k nevyhodnym rozhodnutiam, ale kvoli zabraneniu terorizmu, to nevies?! Si zober ze by sa merkelova planovala odpalit na americkej ambasade a oni by ju neodpocuvali a nemohli tak zabranit velkemu nestastiu! :-( Usa su nasi bratia a chcu nam len dobre, musime im verit lebo maju najlepsie filmy, ajfony, brejkdensy a hamburgery na svete!
|
|
spyware
Od: mucha12
|
Pridané:
11.8.2015 14:42
Už aj win8 bola zakazaná tuším na úradoch v Nemecku
W10 je ale vyšší level.
Podobne ako špehovancie nástoje z firmy HackingTeam.
ALe oni to robili tajne.MS sa tvári že špehovanie vo W10 je vlasne normálne a kvôli vylepšovaniu W10 a komfortu užívatela.
Každý antivírus by mal W10 zakázat už pri sťahovaní a pokuse o inštaláciu do PC ,podobne ako iné trojany a spyware.
|
|
paradox
Od: paradox _-
|
Pridané:
11.8.2015 16:32
"podľa ruského komunistického poslanca"
tak toto je aky paradox... samozrejme keby tie data prudili na servery FSB, tak to by hned nariadili, ze nikto nesmie pouzivat iny OS nez Win10
|
|
Re: paradox
Od: Dušan123
|
Pridané:
11.8.2015 16:45
To ale predpokladá že počas komančovania nás amíci skutočne neinfiltrovali.
A samozrejme u našich strážcov socializmu podporovali paranoju, že (čím sa podrývala sloboda v socialistickom bloku zo strany našich tajných služieb). Napríklad filmy (filmy sú často sociálna manipulácia) o Bondoch bola luxusná akcia MI6 (Secret Intelligence Service).
http://pohranicnik.blogspot.cz
Napríklad amíci nás párkrát otestovali. Bohužiaľ neviem presný odkaz.
|
|
sa tvaria
Od: poldinko
|
Pridané:
11.8.2015 17:01
sa tvaria ako novinka to je ze operčaný systém zbiera údaje o užívateľovi
to že smartphony majú dostupné kontakty (kde mnoho ludi ma osobne udaje svojich kontaktov) je dávno všetkým snáď jasné
to že google zbiera prostredníctvom chrome a už spomínaného androidu množstvo údajov snáď tiež
k tomu existujú verejné registre kde je také množstvo osobných údajov dostupných priamo na nete (napríklad kataster portal alebo orsr.sk) že tam je len dátum narodenia a nie rodné číslo - stačí si vyžiadať úplný výpis za 8€ tam je všetko
čakám kedy niekto napadne dátové schránky alebo inú stránku kde sa používajú eID a staihne si pekne osobné údaje a certifikáty koho len chce
to že vačšina programov a operačných systémov (asi okrem arch linuxu) zbiera údaje o užívateľovi - či už vedome alebo potajme je na 99% isté
|
|
Re: asi okrem arch linuxu
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
12.8.2015 22:58
Arch (GNU)Linux má kopu proprietárnych sračiek - viaceré už priamo v jadre.
Očistená verzia je Parabola.
Ďalšie čisté distribúcie:
http://GNU.org/distros/free-distros.html.en
|
|
wirus
Od: jan pan
|
Pridané:
11.8.2015 18:51
jedina vyspela krajina vsade by to mali zakazat kvoli spionazi
|
|
?????
Od: moa.
|
Pridané:
11.8.2015 19:26
Kde sú tie časy,keď toto:
\ https://en.wikipedia.org/wiki/Nineteen_Eighty-Four \
bola fikcia.
|
|
Rusi majú rozum
Od: vsevec
|
Pridané:
11.8.2015 21:10
Rusi majú rozum
|
|
špehovanie
Od: mucha12
|
Pridané:
11.8.2015 22:25
Tu to máte konečne rozpísané ako špehovanie vo W10 funguje:
http://tinyurl.com/pyr3rr3
|
|
Čo riešite?
Od reg.: webboy
|
Pridané:
11.8.2015 23:51
1) ozval sa jediný poslanec
2) "špehovanie" sa dá jednoducho vypnúť a nechať aktívne iba služby, ktoré využívam
3) všetci prosím zahoďte svoje mobily, rozbite svoje počítače,vypnite internet pretože každý automaticky odosiela dáta na spracovanie - cez OS, alebo aplikácie. Myslím, že v tomto Google na míle predbehlo "zlý" Mrkvosoft. O Apple som radšej ticho.
4) vždy sa dá vyhľadať odbornú pomoc a paranoju liečiť :D
|
|
Re: Čo riešite?
Od: rdghfjgkh
|
Pridané:
12.8.2015 9:33
uz to tu niekto pridaval
http://dopice.sk/emj
tak si precitaj co sa vo vysnivanom win10 deje a ze slovo sukromie ma ms pekne u r*ti
a tu tvoju otvorenost svetu si chod tiez liecit, my ostatni si spyware instalovat dobrovolne nebudeme. Ano, vsetko sa spehuje, ale, aby som si vedome nainstaloval operacny system o ktorom dopredu viem co robi a neda sa to vypnut/zmenit to teda nie. Urcite to bude skandal na EU urovni, toto nema nic spolocne s ochranou osobnych dat. Ved preto je win10 zadarmo, je to najrychlejsie sa siriaci spyware. A este ma z toho 99% uzivatelov radost ako dobre "nakupili". Tak ked si budete zapinat kameru vo win10, tak sa usmievajte, nech ms vidi len spokojnych uzivatelov.
|
|
Re: Čo riešite?
Od: old
|
Pridané:
13.8.2015 14:23
upresním, kameru ti môže zapínať aj niekto iný, o to sa nemusíš starať
|
|
uz sa to tlaci aj do nizsich verzii
Od: paraniodny paranoik
|
Pridané:
12.8.2015 14:52
hmm .. na W7 mi pripudol nedavno "compatibility" update KB2952664
http://dopice.sk/emJ
teda uz sa to tlaci aj do starsich verzii
|
|
Re: uz sa to tlaci aj do nizsich verzii
Od: Jerichoo
|
Pridané:
13.8.2015 10:19
A načo si si na to klikal? Zvedavosť???
|
|
Re: uz sa to tlaci aj do nizsich verzii
Od: paraniodny paranoik
|
Pridané:
13.8.2015 14:08
nerozumiem, mna co som mal klikat ? .. len som si po precitani clanku pozrel zoznam poslednych update a namatkovo pozeral co su zac ..
|